Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316583

Ik wacht geduldig totdat Piel Frama met cases komt voor de iPad 2. Mocht je hier ook op aan het wachten zijn, hier kun je je e-mail adres invullen. Je krijgt dan een mailtje als de cases beschikbaar zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 316583 op 10-03-2011 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07 11:34
Omdat ik de iPad2 vooral thuis ga gebruiken en hem dus niet iedere dag overal mee naar toe ga slepen heb ik bedacht dat ik hem als volgt ga beschermen:De sleeve heb ik zojuist besteld en deze wordt handgemaakt door een Amerikaanse dame. Zal foto's plaatsen zodra die binnen is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384502

Ikzelf ga de iPad 2 voor mijn vriend bestellen, en wil daar ook een Smart cover bij doen. Lijken me geniale covers! Alleen wil ik er ook iets bij doen voor de bescherming onderweg, voor de achterkant. Zelf heb ik al een laptophoes van Bliinq, en ik zie dat ze ook iPad 2 hoezen verkopen, ook voor de iPad 2 inclusief Smart Cover!

Deze PTT Postzak-hoes heb ik op het oog van Bliinq.
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5131/5512112545_fd15f7d09d.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5017/5512706896_51961e6ae2.jpg

Ze zijn wel wat prijzig, misschien dat ik toch voor een andere stof ga, grijs wol of van grof jute...
http://www.bliinq.com/ipadhoezen/more-info/

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 384502 op 10-03-2011 11:42 . Reden: spelfoutje in 'vriend' ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Scidd0w schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:58:
Omdat ik de iPad2 vooral thuis ga gebruiken en hem dus niet iedere dag overal mee naar toe ga slepen heb ik bedacht dat ik hem als volgt ga beschermen:De sleeve heb ik zojuist besteld en deze wordt handgemaakt door een Amerikaanse dame. Zal foto's plaatsen zodra die binnen is. :)
Dat is voor 100€ aan twee lagen "bescherming" terwijl je hem thuis wilt houden voornamelijk. Is dat niet een beetje overkill ? Ik sleep de mijne elke dag mee in een aangepaste Macally Bookstand case en zolang je er een beetje mee oplet is schade zeer onwaarschijnlijk.

[ Voor 60% gewijzigd door Phuncz op 10-03-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Ja is ook wel zo!
Maar de smart cover lijkt me wel handig als standaard etc. Kost me $39. De sleeve vind ik gewoon mooi en is handig voor het meenemen en opbergen.
Met verzenden vanuit de us betaal ik dan 70 euro voor de cover + sleeve. De achterkant ga ik denk ik alleen beschermen mochten er snel krassen op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:48
Heb voor m'n iPad al een ColcaSac sleeve (en Apple iPad case). Voor de iPad 2 neem ik een smartcover en voor onderweg doe ik 'm in de ColcaSac. Ben benieuwd of hij zal passen incl. smartcover.. maar dat zal wel niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 10-03-2011 13:28 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het lijkt me juist wél dat hij zal passen, de iPad 2 is dunner en daardoor zal die paar millimeter dikke klem van de Smart Cover gecompenseerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Weet iemand of de smartcover ook aan de achterkant vast blijft zitten met magneten. Zeg maar wanneer je hem openklapt en strak tegen de achterkant klapt?
Ik zat er aan te denken om 4 van die silicone/rubber voetjes onderop te plakken. Maar dan zal bovenstaande dus niet gaan werken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-06 15:27

Decennia

VECTORHEAD

Scidd0w schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:13:
Weet iemand of de smartcover ook aan de achterkant vast blijft zitten met magneten. Zeg maar wanneer je hem openklapt en strak tegen de achterkant klapt?
Ik zat er aan te denken om 4 van die silicone/rubber voetjes onderop te plakken. Maar dan zal bovenstaande dus niet gaan werken denk ik.
Ja, ook aan de achterkant blijft hij vast zitten =)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-06 21:12

verbraakje

🚦

ik heb deze

Afbeeldingslocatie: http://www.x4tablet.nl/10-50-thickbox/ipad-case-bruin.jpg

Voor 15 euro geen geld:D

Bij www.x4tablet.nl overgens goede service

donderdag om 6 uur besteld en gister al in huis! er staat dus wel voor 3 uur bestellen maar eigenlijk is het veel later :D Misschien had ik gewoon geluk maar toch goede service :D

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:51
Decennia schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 16:15:
Ja, ook aan de achterkant blijft hij vast zitten =)
Ja, hij blijft vastzitten aan de zijkant, maar hij klemt niet aan de achterkant vast, tenminste, al een paar reviews gelezen waar ze klagen dat ze hem moeten vast houden als ze hem naar achteren klappen...

Oh: en iPad2 + smartcover is dunner dan iPad1, dus cases die je al hebt kun je als het goed is hergebruiken.

[ Voor 13% gewijzigd door matthijst op 12-03-2011 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399435

.

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 399435 op 13-03-2011 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399435

*spam*

[ Voor 97% gewijzigd door pven op 17-03-2011 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296131

Ik heb net deze siliconen case voor de iPad 2 besteld bij Dealextreme.com. 5 euro inclusief verzenden! Voor de iPod Touch 3 had ik precies dezelfde van hen en die bevalt werelds. Ziet er gewoon goed uit door simpel design, geeft goed grip en past naadloos. Zoek op SKU 53863.

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/dwrhxs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324429

Vind dit toch wel de ultieme iPad vervoerstas:

''Based on BAGJACK's incredibly engineered CIRCDISCOVER system, 3A-11TS is a variable position handsfree iPad Interops case.
Shift freely between horizontal and vertical modes while keeping your device secure and at hand.
The mind boggling number of carrying and use options will change the way you use your iPad.
Will also fit a Moleskine extra-large soft notebook and work as a wearable in-field writing/sketching surface.
Made in Germany''

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5292/5516627303_0b52d0aafb_b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/23uzcp0.jpg

VIDEO: http://www.bagjack.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-07 20:30

KoudeAardbei

Moderator

Hoop eigenlijk dat een leverancier een case gaat maken van stevig materiaal waar je je iPad (net als clamcase) en je apple wireless keyboard in kan klikken.

Bluetooth trackpad i.c.m. jailbreak app 'mouse' en je hebt een convertable !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:32
verbraakje schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:41:
ik heb deze

Voor 15 euro geen geld:D

Bij www.x4tablet.nl overgens goede service

donderdag om 6 uur besteld en gister al in huis! er staat dus wel voor 3 uur bestellen maar eigenlijk is het veel later :D Misschien had ik gewoon geluk maar toch goede service :D
Ben je er nog tevreden over? Zijn de knopjes goed bereikbaar? En heeft die ook een typstand?

[ Voor 3% gewijzigd door Untouchablezz20 op 14-03-2011 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-07 18:47
Iemand al gekeken naar de PadPivot? Heeft - dik - zijn funding verkregen via Kickstarter en komt als het goed is in april op de markt.

Klik

Ik ga er in ieder geval één halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

kellhus schreef op maandag 14 maart 2011 @ 19:53:
Iemand al gekeken naar de PadPivot? Heeft - dik - zijn funding verkregen via Kickstarter en komt als het goed is in april op de markt.

Klik

Ik ga er in ieder geval één halen.
Ik heb er zelfs 2 besteld! :)

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-07 20:49
Die PadPivot ziet er heel handig uit. Is hij nog te pre-orderen of is het wachten tot hij op de markt komt?

Edit: Heb btw net de Zagg InvisibleShield besteld, voorkant gaat er sowieso op, achterkant weet ik nog niet zeker. Misschien in combinatie met de SmartCover.

[ Voor 42% gewijzigd door Tabbo12 op 15-03-2011 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

Untouchablezz20 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 19:08:
[...]

Ben je er nog tevreden over? Zijn de knopjes goed bereikbaar? En heeft die ook een typstand?
Ja persoonlijk wel. Maar wat bedoel je met typstand zo plat bedoel je ?
Ja je kan hem schuin leggen zodat je gemakkelijk kan typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-03 23:09
Wat klote zeg, ik zag die PadPivot in dit topic, had alle filmpjes en plaatjes bekeken, kwam tot de conclusie dat ik er een MOEST hebben, stond op het punt om op de pre-order knop te drukken..... blijkt dat de pre-order afgelopen is! Nu maar hopen dat de volgende verkoopronde snel begint....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Tja, dat is jammer en gewoon pure pech natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Laatst online: 22:32
verbraakje schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:27:
[...]

Ja persoonlijk wel. Maar wat bedoel je met typstand zo plat bedoel je ?
Ja je kan hem schuin leggen zodat je gemakkelijk kan typen.
Nou ik heb hem ook binnen en hij is top, echt een aanrader. Voor zo'n prijsje kan je hem echt niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Laatst online: 22:20
Gisteren mijn Sena Portofolio Case binnen gekregen en wat een top case!

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Waar heb je hem gekocht, als ik vragen mag? Volgens mij waren ze ergens voor de helft (van 80 euro voor 40 euro), klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-06 15:27

Decennia

VECTORHEAD

Iemand die weet of de iFolio toch te gebruiken is met de iPad2 of dat er een nieuwe of vergelijkbareiFolio case voor de iPad 2 is/komt ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06:23

Rick-Jan

always connected

Ik zoek nog steeds een screenprotector voor de iPad 1 voor zowel de voor als achterkant, en moet niet te duur zijn, die van Zagg vind ik veel te duur. suggesties?

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 391257

hee,

denken jullie of apple ooit nog zal komen met een zwarte smartcover van Polyurethane stof.
wil namelijk graag een zwarte maar wil niet zoveel betalen voor een leren.

ik heb ook al deze gezien:http://www.appelhoes.nl/iPad-2-cases, maar de reviews erover waren niet erg positief.

als jullie een andere fullcover met klep weten, hoor ik dat graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phuncz schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:18:
Het lijkt me juist wél dat hij zal passen, de iPad 2 is dunner en daardoor zal die paar millimeter dikke klem van de Smart Cover gecompenseerd worden.
jij ben al de zoveelste die dat zegt.

maar mij lijkt het juist niet. de iPad 1 is wel dikker maar niet breder, en volgens mij zit die klip van de SC aan de zijkant hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Vanmiddag heb ik bij A Mac een soort van hardcase (sleeve met ritssluiting) voor mijn iPad gekocht voor maar 1 euro! Ze hadden er 3 van die bakken met allemaal overjarig spul (accessoires voor iPods, iPhones en iPads), allemaal voor maar 1 euro.

[ Voor 3% gewijzigd door syltheboy op 19-03-2011 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@syltheboy

haha, dat is wel nice! wat is de naam van die case?
hadden ze daar ook pogo stylussen in liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Nee, helaas geen pogo stylussen. De hoes heet Protective Case.
Afbeeldingslocatie: http://ii.alatest.com/product/600x400/5/2/iGadgitz-Black-EVA-Travel-Hard-Case-Cover-Sleeve-for-Apple-iPad-0.jpg
Het merk is trouwens EVA. ;) Of nee, dat is het materiaal. Nou, ik weet het ook niet precies.

Zelf vind ik hem handiger in gebruik dan mijn iPad sleeve van het merk Muvit, waar ik toen nog 15 euro voor heb moeten betalen. Je kan je iPad er tijdens gebruik namelijk gewoon in laten zitten.

Je kunt hem namelijk vast zetten d.m.v. elastiekjes aan alle hoeken en dan zit hij goed vast, hoor. Daarnaast is hij een stuk steviger, doordat het materiaal gewoon wat harder is en je hebt aan de binnenkant een vakje voor je oordopjes, schoonmaakdoekje en synchronisatiekabel.

Als je hem open hebt geritst kun je de 2 zijden ook nog dubbelvouwen voor makkelijker gebruik.

[ Voor 118% gewijzigd door syltheboy op 20-03-2011 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 02:02

KWM

syltheboy schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 20:13:
Vanmiddag heb ik bij A Mac een soort van hardcase (sleeve met ritssluiting) voor mijn iPad gekocht voor maar 1 euro! Ze hadden er 3 van die bakken met allemaal overjarig spul (accessoires voor iPods, iPhones en iPads), allemaal voor maar 1 euro.
Bij welke a-mac gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
KWM schreef op zondag 20 maart 2011 @ 17:32:
[...]

Bij welke a-mac gekocht?
Amersfoort. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zit er over te denken om voor m'n iPad 2 een DODOCase te kopen. M'n baas heeft er al één vanaf het begin en ziet er gewoon super uit!

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Ik vind het er ook super uitzien, maar zelf vind ik ze te duur. Je zou eventueel ook voor eentje van Portenzo kunnen kijken. Die is bijna identiek aan de Dodo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Laatst online: 22:20
syltheboy schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:41:
Waar heb je hem gekocht, als ik vragen mag? Volgens mij waren ze ergens voor de helft (van 80 euro voor 40 euro), klopt dat?
Dat is correct!

http://shop.ipadclub.nl/sena-folio-black-voor-ipad

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
syltheboy schreef op zondag 20 maart 2011 @ 19:10:
Ik vind het er ook super uitzien, maar zelf vind ik ze te duur. Je zou eventueel ook voor eentje van Portenzo kunnen kijken. Die is bijna identiek aan de Dodo.
Ik wil geen bijna identieke.. Ik wil een DODO ;)
Maar nu nog de keuze voor een kleur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Oké, ik vind het namelijk wel een mooie case. Echter heb ik geen interesse meer in een andere case, omdat ik afgelopen zaterdag een case voor maar 1 euro heb gekocht die voor mij al voldoet. Dat was overigens gewoon bij A-Mac in Amersfoort, want ze moesten er vanaf. Gewoon zo'n hardcase met ritssluiting en elastiekjes aan de hoeken, zodat de iPad op zijn plaats blijft en nog een extra vakje voor bijvoorbeeld een stylus, of een schoonmaak-doekje. ;)
Rivanov schreef op maandag 21 maart 2011 @ 10:44:
[...]

Ik wil geen bijna identieke.. Ik wil een DODO ;)
Maar nu nog de keuze voor een kleur..
Was DODO dan de eerste met zulk soort cases en heeft Portenzo hun als het ware nageaapt? ;)

[ Voor 18% gewijzigd door syltheboy op 21-03-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zo, DODOcase is besteld. De oranje versie! Nu wachten tot ie geleverd wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Weet iemand toevallig hoe lang de Protective PVC Rubber Case voor de iPad al is uitverkocht op DealExtreme? Lijkt me een fijn ding om te hebben voor het luttele bedrag van $6. Helaas is hij momenteel niet op voorraad en ik vroeg me af hoe lang dat al zo is. Zou hij uberhaupt nog op voorraad komen?

Het gaat om deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_34675_1.jpg

Of iemand die een andere goedkope verkoper weet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:32:
Zo, DODOcase is besteld. De oranje versie! Nu wachten tot ie geleverd wordt!
Oké, lekker Hollands dus! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Lekker knallende kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

syltheboy schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 22:07:
Nee, helaas geen pogo stylussen. De hoes heet Protective Case.
[afbeelding]
Het merk is trouwens EVA. ;) Of nee, dat is het materiaal. Nou, ik weet het ook niet precies.

Zelf vind ik hem handiger in gebruik dan mijn iPad sleeve van het merk Muvit, waar ik toen nog 15 euro voor heb moeten betalen. Je kan je iPad er tijdens gebruik namelijk gewoon in laten zitten.

Je kunt hem namelijk vast zetten d.m.v. elastiekjes aan alle hoeken en dan zit hij goed vast, hoor. Daarnaast is hij een stuk steviger, doordat het materiaal gewoon wat harder is en je hebt aan de binnenkant een vakje voor je oordopjes, schoonmaakdoekje en synchronisatiekabel.

Als je hem open hebt geritst kun je de 2 zijden ook nog dubbelvouwen voor makkelijker gebruik.
Ik heb deze ook, maar dan met 2 handvatten. (klik)daarnaast zit hij ook nog in een extra hoesje. hij is inderdaad wel handig. Vaak neem ik alleen dit "tasje" dan mee naar school :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-07 15:22
monnick schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:34:
Weet iemand toevallig hoe lang de Protective PVC Rubber Case voor de iPad al is uitverkocht op DealExtreme? Lijkt me een fijn ding om te hebben voor het luttele bedrag van $6. Helaas is hij momenteel niet op voorraad en ik vroeg me af hoe lang dat al zo is. Zou hij uberhaupt nog op voorraad komen?

Het gaat om deze:

[afbeelding]

Of iemand die een andere goedkope verkoper weet? :)
http://www.macsupplies4u.nl/ heb je een vergelijkbare voor 10e inclusief verzenden en binnen 2 dagen in huis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T7D_Sneezy schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:42:
[...]

http://www.macsupplies4u.nl/ heb je een vergelijkbare voor 10e inclusief verzenden en binnen 2 dagen in huis....
die macsupplies hè,, leveren ze de producten wel? en krijg je dan ook wat je op internet ziet?

die apple oortjes zijn namelijk 20€ goedkoper ofzo....

anders lijkt het me wel een goede winkel met leuke aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Anoniem: 391257 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:44:
[...]

die macsupplies hè,, leveren ze de producten wel? en krijg je dan ook wat je op internet ziet?

die apple oortjes zijn namelijk 20€ goedkoper ofzo....

anders lijkt het me wel een goede winkel met leuke aanbiedingen.
Ja ik heb er een aantal dingen besteld, prima!
Zijn btw geen apple oortjes, gewoon chinees spul. Op de site staat ook niet dat het de real deal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
Wat is jullie mening over vinyl decals, heb net deze besteld:
Afbeeldingslocatie: http://www.artnectar.com/wp-content/uploads/2010/05/banksy_monkey_ipad_decal.png
Ik vind het er netjes uitzien en je iPad is een stukje origineler. Weet alleen nog niet of ik hem op of onder m'n Zagg InvisibleShield plak. Waarschijnlijk erop, want dan kan ik hem erafhalen als ik er op uit gekeken ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128

Vet hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rated
  • Laatst online: 10-08-2024
Tabbo12 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:38:
Wat is jullie mening over vinyl decals, heb net deze besteld:
[afbeelding]
Ik vind het er netjes uitzien en je iPad is een stukje origineler. Weet alleen nog niet of ik hem op of onder m'n Zagg InvisibleShield plak. Waarschijnlijk erop, want dan kan ik hem erafhalen als ik er op uit gekeken ben.
Waar heb je die besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-07 17:20

Sick Nick

Drop the top!

T7D_Sneezy schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:42:
[...]

Niks vergelijkbaar, is gewoon precies dezelfde. Heb zelf namelijk de DX versie, die heeft net als hun versie kleine vlakjes op de hoeken (alsof er plakband zit, valt niet heel erg op maar je ziet het wel). Makkelijk verdienen, inkoop nog geen 5 euro en verkopen voor het dubbele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrWouter
  • Laatst online: 11-08-2024
Misschien kennen jullie deze al maar heb hem nog niet voorbij zien gaan. Heb zelf daar al wat voor me iPhone en iPod Touch besteld. Je kan er zelf ook een maken. Ik wilde deze even met jullie delen.

www.gelaskins.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Bij de MM Eindhoven deze gescoord voor 15 euro:

Afbeeldingslocatie: http://webshop.mconomy.nl/WebRoot/Store/Shops/Mconomy/4C10/AC4C/18E9/F729/A6C4/515D/3D58/A52C/muvit_minigel_waves_ipad_bk.jpg

Na bijna 9 maanden zonder bescherming toch maar 's wat gekocht. Eigenlijk vooral zodat ie wat stroever op de hand ligt bij het lezen. Zit er mooi strak omheen en door het glanzende zwart valt ie helemaal weg tegen de zwarte rand rondom het display :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
Rated schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:49:
[...]

Waar heb je die besteld als ik vragen mag?
Bij TheLuckyLabs via Etsy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T7D_Sneezy schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:07:
[...]

Ja ik heb er een aantal dingen besteld, prima!
Zijn btw geen apple oortjes, gewoon chinees spul. Op de site staat ook niet dat het de real deal is.
wel even goede kwaliteit?
lijkt me dan wel een chille site? hoe zit het met de levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Laatst online: 07-07 10:01
Na een tijdje zoeken eindelijk een boek gevonden van 19 x 24 cm voor een DIY case :) Gelukkig was het een boek met zo'n stoffen kaft.

Achterkant
http://a5.sphotos.ak.fbcd...11791_571591_939590_n.jpg

Voorkant
http://a7.sphotos.ak.fbcd...11791_571592_991598_n.jpg

Helaas net iets te breed :(

[ Voor 4% gewijzigd door Chiii op 23-03-2011 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-05 11:45
Iemand tips voor iPad 2 cases?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Anoniem: 391257 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 16:24:
[...]

wel even goede kwaliteit?
lijkt me dan wel een chille site? hoe zit het met de levering?
Die oortjes heb ik er nooit besteld, wel cases en stylussen. Allemaal prima spul. Geen superhoge kwaliteit, maar dat kan ook niet voor dat geld! Levering gaat snel en gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116026

Aanstaande vrijdag in de rij voor een iPad 2. ik twijfel alleen nog over de bescherming. Voor mijn iPad 1 heb ik de standaard Apple case en die voldoet prima. Voor de iPad 2 ben ik erg enthousiast over de Smart Covers (ze zien er gewoon netjes uit), maar het is niet zo'n prettig idee dat de achterkant onbeschermd is. Ook niet omdat de iPad 1 behoorlijk glad is en ik verwacht dat dat bij de iPad 2 niet anders zal zijn.

Daarom de voor de hand liggende vraag: Wie kent er (nu al) cases die de achterkand beschermen en die samen met de Smart Cover gebruikt kunnen worden? ik heb ze zelf nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Laatst online: 18-05 11:45
Anoniem: 116026 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:36:
Aanstaande vrijdag in de rij voor een iPad 2. ik twijfel alleen nog over de bescherming. Voor mijn iPad 1 heb ik de standaard Apple case en die voldoet prima. Voor de iPad 2 ben ik erg enthousiast over de Smart Covers (ze zien er gewoon netjes uit), maar het is niet zo'n prettig idee dat de achterkant onbeschermd is. Ook niet omdat de iPad 1 behoorlijk glad is en ik verwacht dat dat bij de iPad 2 niet anders zal zijn.

Daarom de voor de hand liggende vraag: Wie kent er (nu al) cases die de achterkand beschermen en die samen met de Smart Cover gebruikt kunnen worden? ik heb ze zelf nog niet kunnen vinden.
Dat wil ik dus ook weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:42
Ibix schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:41:
[...]

Dat wil ik dus ook weten..
Ben hier ook naar aan t zoeken, maar ik denk dat ik met iets als dit ga werken :

http://www.dodocase.com/c...oducts/bookback-for-ipad2

De kwaliteit van de dodocases zijn altijd heel goed, dus ik heb hier ook wel vertrouwen in.

Mocht ik iets anders kiezen, dan zou ik voor de feather iPad 2 hoes gaan van Incipio. Probleem daarmee is alleen dat de zijkant ook bedekt is, waardoor de smartcover niet zo goed werkt.

Edit: Vind dit ook een mooi ding : YouTube: Overview StealthArmor Ipad2 Carbon Fiber Black Skin

[ Voor 15% gewijzigd door enzoronald op 23-03-2011 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
Ik bescherm mijn achterkant met een Zagg InvisibleShield. Die werkt goed samen met de smartcover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Tabbo12 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:07:
Ik bescherm mijn achterkant met een Zagg InvisibleShield. Die werkt goed samen met de smartcover.
Kan ook inderdaad. zelfde ongeveer als de Bestskinever.com (welke net iets beter schijnen te zijn dan de Zagg - Waarom ? Geen idee)
Zit zelf ook nog te twijfelen wat ik wil. Transparant of iets zoals die dodo bookback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
@enzoronald:
Ik heb voordat ik de InvisibleShield bestelde hem goed vergeleken met de bodyguardz. De bodyguardz zijn wat gladder en op de InvisibleShield heb je wat meer grip. Hoe is het oppervlakte van BestSkinsEver, ook glad toch. Heb wat filmpjes ervan gekeken maar ben niet echt enthousiast over de vorm bij de knoppen en in de hoeken. Kortom voor mij is de InvisibleShield de Best Skin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Tabbo12 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:47:
@enzoronald:
Ik heb voordat ik de InvisibleShield bestelde hem goed vergeleken met de bodyguardz. De bodyguardz zijn wat gladder en op de InvisibleShield heb je wat meer grip. Hoe is het oppervlakte van BestSkinsEver, ook glad toch. Heb wat filmpjes ervan gekeken maar ben niet echt enthousiast over de vorm bij de knoppen en in de hoeken. Kortom voor mij is de InvisibleShield de Best Skin. :)
Heb een BSE besteld voor de iPad 2, dus ben benieuwd hoe hij is. Eigenlijk puur afgegaan op een topic op macrumors waar iedereen zo enthousiast was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116026

Dit zou best wel eens een mooie optie kunnen zijn.

Ik wil mijn nieuwe iPad eigenlijk zakelijk gaan gebruiken (de andere is inmiddels geconfisceerd door de kinderen :)), en ik zal hem dus veel in mijn laptop-tas en rugzak stoppen. Nu ik meer op het forum gelezen heb, lijken de cases van Dodo en Portenzo daar net iets beter voor geschikt. Maar die zijn eigenlijk weer een beetje zonde van het design van de iPad zelf (overigens: bij Portenzo kun je als optie een opening voor de camera aan de achterkant krijgen)

Ach ... zo is het altijd wat ;)

Edit: Nog eentje in het Dodo en Portenzo rijtje is de Octavo for ipad 2. Lijkt een aantal van de voordelen van beide cases te combineren.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 116026 op 23-03-2011 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuniq
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04:59
Ook zojuist een Dodocase aangeschaft. Hopen dat hij snel aankomt!

Kreeg ook nog een kortingscode:
http://curebit.com/o/d/xdx7c
Als iemand deze gebruikt krijgen we beide 10% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://ny-image2.etsy.com/il_fullxfull.198207150.jpg

Juist deze zocht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116026 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:36:

Ik ken wel deze: http://www.appelhoes.nl/W...lly-BookStand-iPad-2.html
lijkt een beetje op de originele iPad 1 hoes. Kan alleen niet gebruikt worden met smartcover maar dat is ook niet zo erg nodig.

De voorganger van deze: Macally bookstand voor iPad 1 was erg geliefd.
veel mensen verkozen hem boven de originele hoes.
De 2e versie voor de iPad 2 is echter minder geliefd. Kan er snel uitvallen.

je moet maar even een rieview opzoeken, ziet er voor de rest namelijk aardig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Tuniq schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:22:
Ook zojuist een Dodocase aangeschaft. Hopen dat hij snel aankomt!

Kreeg ook nog een kortingscode:
http://curebit.com/o/d/xdx7c
Als iemand deze gebruikt krijgen we beide 10% korting.
3 weken levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Anoniem: 391257 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:44:
[...]
Ik ken wel deze: http://www.appelhoes.nl/W...lly-BookStand-iPad-2.html
lijkt een beetje op de originele iPad 1 hoes. Kan alleen niet gebruikt worden met smartcover maar dat is ook niet zo erg nodig.

De voorganger van deze: Macally bookstand voor iPad 1 was erg geliefd.
veel mensen verkozen hem boven de originele hoes.
De 2e versie voor de iPad 2 is echter minder geliefd. Kan er snel uitvallen.
Belkin heeft een leuk aanbod qua iPad cases bij launch, meerdere folio-type cases voor een vergelijkbare prijs. Misschien is dat wel iets ? De iPad 1 cases van hun waren zeker ook degelijk maar iets te duur voor wat er was. Blijkbaar bij de nieuwe is de kwaliteit beter en de prijs lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand bekend met buyincoins.com

erg goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-07 17:52
Ik ga denk ik in eerste instantie alleen voor de smart cover. Als ik deze veel gebruik koop ik voor onderweg een Sena Ultraslim /W Smartcover sleeve. Als ik merk dat ik de smart cover niet vaak genoeg gebruik koop ik de Ultraslim sleeve (dus waar niet de smartcover in past).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag ontvangen van Dealextreme.com, mijn iPad 2 case. Snelle verzending, 11 dagen geleden besteld en nu al op de mat, nog eerder dan de iPad 2 zelf!

Vind het echt een super case. Gemaakt van zacht siliconenrubber wat een zijdezachte matte afwerking heeft en daardoor zelfs wat luxueus aanvoelt. Gewoon mooi simpel. Het is de SKU 53863, en dat voor maar 5 euro inclusief verzending.

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2cqff5h.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/19a45z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/wasfhe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
@Lukaon: Ziet er netjes uit.

Ik heb hier een ColcaSac klaar liggen voor de iPad die ik morgen heb :D InvisibleShield en vinyl decal voor de achterkant zijn nog onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-06 22:28
Ik ook even een vraagje over een case van de ipad 2

Ik wil ook dat de ipad in het hoesje kan staan maar ik wil meerdere standen(schuin/schuiner/schuinst ). Iemand al zo'n hoes tegen gekomen en die ook een beetje betaalbaar is?

Was er al wel 1 van 40 euro ofzo tegengekomen maar ik zoek eigenlijk gewoon een budget hoes op bijvoorbeeld dealextreme (op dealextreme kon ik niets vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 22:46
Heb je een mooie iPad, doe je er een case omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Laatst online: 20:45

3DDude

I void warranty's

http://www.icarbons.com/products/ipad-2

Wat vinden jullie hiervan ? ik vind die wood zo moooiiiii.. :)

vraag dus: Iemand ervaring met dit spul? is het wat?
Voordelen ? maar ook nadelen?

Wel doen ? of niet?

Gr 3DDude

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:06
Vrienden... zijn de iPad originele Apple cases voor de iPad 1 nog te krijgen in MediaMarkt etc. Kan nog wel online bij Apple bestellen, maar dan komen er verzendkosten bij. Heb er graag een in reserve, mocht ie toch kapot gaan (kans lijkt me klein, maar toch).

[ Voor 3% gewijzigd door Dancing_Animal op 24-03-2011 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
@3DDude: Jammer dat de speaker daar zit. Bij de iPad 1 was de achterkant helemaal vlak, is een stuk netter. En een sticker op je voorkant is niet mooi, misschien als je de verkeerde kleur heb gekozen :9

@Dancing_Animal: Ja, bij de MediaMarkt zijn er nog heel veel. Ook de Camera Connection Kit is ruim voorradig maar dat zal morgen wel veranderen.

[ Voor 46% gewijzigd door Tabbo12 op 24-03-2011 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217565

Weet iemand misschien waar ik in Nederland aan een full body screen protector kan komen voor de ipad 2?
Momenteel kan ik alleen maar protectors vinden voor de eerste generatie ipads, helaas nog niet voor de tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Niet online
Dancing_Animal schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 23:13:
Vrienden... zijn de iPad originele Apple cases voor de iPad 1 nog te krijgen in MediaMarkt etc. Kan nog wel online bij Apple bestellen, maar dan komen er verzendkosten bij. Heb er graag een in reserve, mocht ie toch kapot gaan (kans lijkt me klein, maar toch).
Ik ben juist benieuwd of er winkels zijn waar iPad 1 accessoires flink in de aanbieding gaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307258

Houten smartcover:

http://www.engadget.com/2...op-off-its-delicious-har/

En nog wel van Nederlandse bodem.
Ziet er naar mijn idee echt geweldig uit, helemaal in combinatie met zo'n wooden backskin die 3DDude bijvoorbeeld noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49090

Kom nu deze site tegen prachtige covers _/-\o_

http://www.oberondesign.com/iPad.php

wachten tot ze ook voor ipad2 worden geschikt gemaakt :)

Kwam hier een recensie tegen http://www.ipadaccessorie...eather-ipad-journal-cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06 14:37
Ik zoek een minimalistische, lichte cover met wel een type en kijk stand en zonder enige dierlijke materialen als leer.

Ik dacht aan de standaard Apple cover, maar daar lees ik zeer tegenstrijdige berichten over.
Ik heb bij mijn Ipad een leren cover gekregen die 380 gram is. En de Ipad (1) is al zo zwaar en met die cover is het helemaal niet te doen om het in de hand te gebruiken. Bovendien wil ik dus geen leer.

Heeft er iemand nog goede suggesties? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Laatst online: 07-07 18:47
Ik ga vanavond eens op zoek naar een goede iPad2 cover die ook verstelbaar is qua kijkhoek.

Lukaon: ik heb hem ook ontvangen en direct om mijn iPad2 gedaan, maar het is echt een karig product. Hij zit heel los en springt er bij het minste of geringste vanaf. Maar goed, voor dat geld hoor je mij niet klagen - was een leuk experiment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
Mijn vinyl decal is binnen:
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/14m6ws9.jpg
En mijn ColcaSac ook:
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/qo7twj.jpg
Ik vindt de ColcaSac wel een beetje groot, had verwacht dat m'n iPad er strak in zou zitten. Wacht nu nog op m'n InvisibleShield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
DODOcase heeft ook een iPad 2 versie. Maar ik twijfel nog, de iPad 2 is best dun, ik vraag me af of de iPad 2 er goed in vast blijft zitten.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Het lijkt me dat DODO daar wel over na heeft gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321635

Ik twijfel tussen deze 2 cases:

http://www.marware.com/ip...overs/eco-vue-ipad-2-case (mijn voorkeur)

http://www.amazon.co.uk/A...F8&qid=1300662995&sr=1-40 (handig wegens de vele mogelijkheden qua neerzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kellhus schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 14:44:
...
Lukaon: ik heb hem ook ontvangen en direct om mijn iPad2 gedaan, maar het is echt een karig product. Hij zit heel los en springt er bij het minste of geringste vanaf. Maar goed, voor dat geld hoor je mij niet klagen - was een leuk experiment ;)
Vreemd, hier zit de case juist superstrak, zonder kieren. Heb je wel de iPad 2 versie en niet voor de 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106714

Deze heb ik voor mn iPad1 gehad.. Zeker een aanrader, al laat de geplakte strip nu iets los na een jaar (kan verder geen kwaad..

Ik kwam deze op marktplaats tegen en waag een poging icm mn witte iPad.. http://computer-software....=eJxLtDKwqq4FAAZPAf4%253D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBQ-MAN_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Anoniem: 106714 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 23:46:
[...]

Deze heb ik voor mn iPad1 gehad.. Zeker een aanrader, al laat de geplakte strip nu iets los na een jaar (kan verder geen kwaad..

Ik kwam deze op marktplaats tegen en waag een poging icm mn witte iPad.. http://computer-software....=eJxLtDKwqq4FAAZPAf4%253D
Hmm. Lijkt verdacht veel op deze: http://www.dealextreme.co...-apple-ipad-2-brown-70119

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Zoiets had ik ook een keer voor mijn 1e generatie iPod touch, maar vond het maar niks. Door het erin- en eruit schuiven ontstonden er namelijk krassen op de achterkant van het apparaat. Ik kocht dus een andere, ook al had ik er destijds nog 35 euro voor betaald. Hij was trouwens van het merk Belkin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:13
Voorheen gebruikte ik mijn Samsung netbook om films te kijken in bed. Zo'n laptopje blijft dan goed op je buik liggen en je kunt lekker kijken, beetje bewegen kan ook nog... Ding blijft goed liggen.

Nu heb ik een iPad 2 met een smartcovertje maar films kijken in bed zit er niet meer zo makkelijk in. Nu ik Airvideo heb ontdekt wil ik snel een goede hoes/stand waarmee ik de iPad stabiel op mijn buik kan leggen zoals voorheen de netbook.

Wie o wie kan me er 1 adviseren? Hoe kijken jullie films/series in bed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Laatst online: 05-07 00:09
Pff InvisibleShield op 8 maart besteld, nog steeds niet verzonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 18:35
Benny schreef op zondag 27 maart 2011 @ 15:56:
Pff InvisibleShield op 8 maart besteld, nog steeds niet verzonden :(
Misschien kunnen ze 'm niet meer vinden.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-07 07:59
Tabbo12 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:44:
InvisibleShield en vinyl decal voor de achterkant zijn nog onderweg.
Waar heb je die vandaan? Ik ben druk opzoek! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05-2024
Valderrama schreef op zondag 27 maart 2011 @ 15:33:
Voorheen gebruikte ik mijn Samsung netbook om films te kijken in bed. Zo'n laptopje blijft dan goed op je buik liggen en je kunt lekker kijken, beetje bewegen kan ook nog... Ding blijft goed liggen.

Wie o wie kan me er 1 adviseren? Hoe kijken jullie films/series in bed?
ik heb zelf een bookseat http://www.thebookseat.com/,hij is ultralicht en je kan hem makkelijk vormen naar de situatie.

The difference between men and boys is the size of their toys

Pagina: 1 ... 12 ... 42 Laatste