Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Voor mijn iPad 2 heb ik een zwarte Leather Smart Cover genomen, waar ik zeer tevreden mee ben omdat hij dun, onopvallend en vooral nuttig is. Het enige dat ik mis is bescherming voor de aluminium achterkant dus ik heb een Bodyguardz back cover besteld. Ik lees hier en elders toch regelmatig goede reacties op hun spul dus dan ga ik dat maar eens proberen.

Ik zoek wel nog een goedkope maar stevige case om hem in te duwen tijdens vervoer zodat ik er niet naar moet omkijken. Eentje waar ik hem dus kan uithalen zonder problemen, dus niet voor permanent rond het toestel te zetten. Enige tips zijn zeer welkom !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:34
@ Hierboven; ik had van mijn iPad 1 de Be.Ez Larobe liggen, daar pas de iPad 2 volledig met smartcover in ! Heb zelf ook de Lederen Zwarte Smartcover erbij genomen !

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-07 00:09
Hahn schreef op zondag 27 maart 2011 @ 15:57:
[...]

Misschien kunnen ze 'm niet meer vinden.
Niet meer vinden ? :P

Ik ga ze morgen wel ff mailtje sturen , ff vragen hoe lang het nog gaat duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Phuncz schreef op zondag 27 maart 2011 @ 16:56:
Ik zoek wel nog een goedkope maar stevige case om hem in te duwen tijdens vervoer zodat ik er niet naar moet omkijken. Eentje waar ik hem dus kan uithalen zonder problemen, dus niet voor permanent rond het toestel te zetten. Enige tips zijn zeer welkom !
Afbeeldingslocatie: http://ii.alatest.com/product/600x400/5/2/iGadgitz-Black-EVA-Travel-Hard-Case-Cover-Sleeve-for-Apple-iPad-0.jpg
Zoiets misschien? Ik heb er eentje voor 1 euro kunnen kopen bij A Mac in Amersfoort. Inmiddels zijn die bakken daar met iPod, iPhone en iPad spullen voor 1 euro helaas alweer verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-07 20:49
Robberto schreef op zondag 27 maart 2011 @ 16:43:
[...]

Waar heb je die vandaan? Ik ben druk opzoek! :)
De vinyl decal heb ik bij The Lucky Labs besteld via Etsy.com. En de InvisibleShield heb ik de 14de bij Zagg.com besteld, nog steeds niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:09
3DDude schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 23:09:
http://www.icarbons.com/products/ipad-2

Wat vinden jullie hiervan ? ik vind die wood zo moooiiiii.. :)

vraag dus: Iemand ervaring met dit spul? is het wat?
Voordelen ? maar ook nadelen?

Wel doen ? of niet?

Gr 3DDude
heb zojuist een back-only voor mijn ipad 2 besteld, carbon black! zodra hij binnen is etc post ik het hier wel!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-07 18:47
Na lang zoeken ga ik denk ik voor de volgende cover voor mijn iPad 2:

Afbeeldingslocatie: http://www.itechdigitals.com/wp-content/uploads/2010/10/zoogue-delivers-new-ipad-case.jpg

Voornamelijk vanwege de grote flexibiliteit qua kijkhoeken, de handcover en mogelijkheid om hem in je auto aan een hoofdsteun te verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-07 13:43

Kju

Die Zoogue heb ik voor mijn iPad 1, er zijn hier meer iPads en iPadhoezen en de Zoogue bevalt toch echt het meest. Visueel niet heel aantrekkelijk maar wel heel praktisch en voor de kids handig onderweg naar het vakantieadres. Ik vind het wel jammer dat mijn iPad2 er niet lekker in zit omdat deze veel dunner is, maar hij is nog steeds bruikbaar in de auto.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Goed om te horen. Ik zal mijn ervaringen nog wel posten als ik de Zoogue voor iPad 2 binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-06 20:42
Ik ben eigenlijk op zoek naar een softcover voor mijn iPad1 die ik in het Apple Dock kan plaatsen..

Via Google vind ik wel het e.a. aan foto's, maar in Nederlandse shops, of Ebay met lage verzendkosten, vind ik niets.. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217565

Zojuist een full body screen protector besteld voor de ipad 2 van Bodyguardz. Hoop hem binnen te hebben voordat ik mijn ipad 2 binnen heb (zal vast wel aangezien die nog een levertijd van 4 weken heeft).

Ben nu alleen nog op zoek naar een case om mijn ipad in te vervoeren, waarin ook de smart cover past.
Kwam op internet deze tegen: YouTube: What iPad 2 case works with the Smart Cover? - Hard Candy Cases Bubble Sleeve smartcover ipad 3
Iemand enig ervaring of een andere aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-07 00:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Anoniem: 391257 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:44:
[...]

Ik ken wel deze: http://www.appelzooi.nl/W...lly-BookStand-iPad-2.html
lijkt een beetje op de originele iPad 1 hoes. Kan alleen niet gebruikt worden met smartcover maar dat is ook niet zo erg nodig.
Ik koop nooit meer bij appelhoes. Ik ben ronduit via de mail geschoffeerd over dat het mijn eigen schuld was dat de hoes die hun hadden geleverd schade had. Nog nooit zoiets meegemaakt. Goedkoop is duurkoop.

[ Voor 20% gewijzigd door Yzord op 28-03-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
Is er ook al een case die de officiele Apple iPad 1 case benaderd? En dan voornamelijk het materiaal. Vind die case namelijk wel mooi, handig en voelt wel lekker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-06 10:08
Ik vind Incipio case super en werkt ook met de smartcase van apple.
De hoes is filterdun. http://www.youtube.com/wa...0GsT-FKH4&feature=related

Acties:
  • 0 Henk 'm!

struik978 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:52:
Ik vind Incipio case super en werkt ook met de smartcase van apple.
De hoes is filterdun. http://www.youtube.com/wa...0GsT-FKH4&feature=related
Ziet er wel leuk uit inderdaad. Persoonlijk vind ik dat de achterkant niet bedekt moet worden, vind het er namelijk wel mooi uitzien van origin. Vandaar dat ik gewoon een screen protector zal gebruiken hiervoor. Alleen voor vervoer zal ik nog een case/tas o.i.d. aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Laatst online: 09:57

John

🚀

Weet iemand nog een sleeve voor een iPad2 waarbij de cover erop zit (dan zit de ipad in de sleeve met de cover erop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296131

Vanmiddag op zoek geweest naar een Smart cover, echt nergens te krijgen in Den Haag en omstreken. :(
Behalve rekken vol met roze en een enkele grijze. Zelfs op Apple.nl is de levertijd nu tot 3 weken.

Zijn er hier veel mensen die gelijk een smartcover erbij hebben genomen? Hoe bevalt die nu in de praktijk? Ik twijfel nog tussen de poly en die van leer, op ilounge.com krijgt die laatste een niet malse (slechte) review, ben benieuwd naar echte ervaringen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Anoniem: 296131 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:16:
Vanmiddag op zoek geweest naar een Smart cover, echt nergens te krijgen in Den Haag en omstreken. :(
Behalve rekken vol met roze en een enkele grijze. Zelfs op Apple.nl is de levertijd nu tot 3 weken.

Zijn er hier veel mensen die gelijk een smartcover erbij hebben genomen? Hoe bevalt die nu in de praktijk? Ik twijfel nog tussen de poly en die van leer, op ilounge.com krijgt die laatste een niet malse (slechte) review, ben benieuwd naar echte ervaringen hier.
De smartcover is leuk voor erbij, maar een must is het niet. Vind het wel heel erg handig om hem in landscape mode te zetten. Hij doet wat hij moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-07 21:26

Nitai

Live the life you love.

bilzard schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:08:
Weet iemand nog een sleeve voor een iPad2 waarbij de cover erop zit (dan zit de ipad in de sleeve met de cover erop)
Yep, Fabrix sleeve. Past goed met smart cover!

@ lukaon ik zag een uur geleden nog 2 oranje smart covers bij Mediamarkt Rijswijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Nitai op 28-03-2011 18:36 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Laatst online: 13:09
Ik heb er een groene (behoorlijk knal/fel groene) smart over op zitten. Vind het wel een opvallend kleurtje en het hele smart over idee is en werkt goed. 40 euro is veel geld maar ik ben blij dat ik hem erbij heb genomen.

Wel heb ik voor het vervoer zeg maar een soort pouch/envelope op focalprice besteld:
http://www.focalprice.com/detail_ID306X.html

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John

John

🚀

Nitai schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:35:
[...]

Yep, Fabrix sleeve. Past goed met smart cover!

@ lukaon ik zag een uur geleden nog 2 oranje smart covers bij Mediamarkt Rijswijk.
Bied deze ook goede bescherming? Het ziet er namelijk vrij dun uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Het is gevoerd. Ik gebruikte het voor mijn andere iPad, en heb er een voor m'n Macbook en iPhone. Je moet er niet mee gaan gooien, het is en blijft een sleeve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bilzard schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:38:
[...]

Bied deze ook goede bescherming? Het ziet er namelijk vrij dun uit.
Ik heb mijn oog laten vallen op deze: YouTube: What iPad 2 case works with the Smart Cover? - Hard Candy Cases Bubble Sleeve smartcover ipad 3
Bied goede bescherming en de iPad past er precies in combinatie met de smart cover. Ziet er misschien wat minder mooi uit, maar als je hem slechts voor vervoer gebruikt, lijkt me dat de looks niet zoveel uitmaken;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
bilzard schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:08:
ColcaSac. Past perfect.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Anoniem: 217565 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:53:
[...]

Ik heb mijn oog laten vallen op deze: YouTube: What iPad 2 case works with the Smart Cover? - Hard Candy Cases Bubble Sleeve smartcover ipad 3
Bied goede bescherming en de iPad past er precies in combinatie met de smart cover. Ziet er misschien wat minder mooi uit, maar als je hem slechts voor vervoer gebruikt, lijkt me dat de looks niet zoveel uitmaken;)
Ik heb voor de iPad 1 een Switch Easy Nude (hard case). Je moet wel regelmatig de iPad eruit halen en alle stof en vuil schoonmaken anders krijg je beschadigingen aan je iPad door wrijving van vuil/stof en de case zelf.

Een hardcase is dus ook niet zaligmakend. Je kan beter een goede tas aanschaffen (ik heb een Crumpler) met een aparte laptop vak en daar je iPad met case of sleeve in te zetten. Zoals Rivanov de Colcasac aanbeveelt, zo ook met de Fabrix Sleeve en eventueel Foofbag (werkt ook prima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363084

Ik heb vanmiddag een colcasac besteld. Vind het een mooie sleeve en ik kan hem gebruiken als onderlegger voor als de ipad op een wat minder betrouwbaar ondergrond ligt. En voor onderweg is de ipad goed beschermt. Verder heb ik de smartcover erbij voor de verschillende standen. Werkt goed. Je kunt de colcasac bestellen bij appelhoes.nl. Ik hoop op een betere ervaring, dan wat Yzord is overkomen. ;-) succes

Edit: aan de voorkant zit ook een handig opbergvakje voor je camera connection kit en oplader :-)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 363084 op 28-03-2011 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-07 17:16
Tweakers ik ben op zoek naar een case voor mijn ipad2 en dan eigenlijk iets als de hoes van Apple zelf voor de eerste iPad. Wil hem namelijk wel eens meenemen, naar bijv. Mijn studie, en dat durf ik zo niet zonder, haha. Of raden jullie dan een stevige sleeve aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
timwijn schreef op maandag 28 maart 2011 @ 23:38:
Tweakers ik ben op zoek naar een case voor mijn ipad2 en dan eigenlijk iets als de hoes van Apple zelf voor de eerste iPad. Wil hem namelijk wel eens meenemen, naar bijv. Mijn studie, en dat durf ik zo niet zonder, haha. Of raden jullie dan een stevige sleeve aan?
Ik heb zelf deze besteld:
http://www.obostore.com/y...e-ipad-2-p-808-c-119.html

Deze is op het Macrumors ook aardig populair.
Hijs namelijk van echt leer, erg dun (voor een leren case) en heeft de magneetjes waar de Ipad2 op werkt (dus hij gaat op sleep modus wanneer je hem dichtklapt) en de cover plijft netjes plakken als je hem dicht doet.

http://www.yoobao.com/list.asp?id=1124

De witte stiknaad van de zwarte vind ik persoonlijk minder fraai, maar die schijnt vrij eenvoudig zwart te maken te zijn met een permanente marker, de vezels trekken het zwarte inkt aan.

Voor de mensen met de witte Ipad:
Afbeeldingslocatie: http://i298.photobucket.com/albums/mm257/mango_r/HELP%20OR%20INFO/IMG_0160.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i298.photobucket.com/albums/mm257/mango_r/HELP%20OR%20INFO/IMG_0163.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door duncanvdlinden op 29-03-2011 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Deze gekocht :

Afbeeldingslocatie: http://www.techigoo.com/images/produkte/i12/12076-12076-1.jpg

Soepel met magneetsluiting en van binnen zacht gevoerd en dat voor 3,95 !. De verkoper verstuurt overigens ook naar Nederland voor maar 0,99. Link

Daar ook nog een witte dock gekocht met usb kabel voor 6,39. Billig ! :

Afbeeldingslocatie: http://www.techigoo.com/images/produkte/i12/120140000.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door HaseMike op 29-03-2011 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vince
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-07 17:13
Weet iemand al of je via Appelhoes.nl de nieuwe versie van ColcaSac Hannakapiai kan bestellen? De plaatjes die bij de iPad 2 staan zijn het zelfde als iPad 1.

Volgens de website van de fabrikant hebben ze een speciale versie voor de iPad 2 en nog eentje voor iPad 2 met smartcover.

[ Voor 4% gewijzigd door Da_Vince op 29-03-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John

John

🚀

Da_Vince schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:40:
Weet iemand al of je via Appelhoes.nl de nieuwe versie van ColcaSac Hannakapiai kan bestellen? De plaatjes die bij de iPad 2 staan zijn het zelfde als iPad 1.

Volgens de website van de fabrikant hebben ze een speciale versie voor de iPad 2 en nog eentje voor iPad 2 met smartcover.
Ja, dit viel mij ook op. Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoooon
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Zojuist de Uintah Colcasac van appelhoes.nl binnengekregen, had hem vrijdagavond besteld. Hij is mooi op tijd alleen hij is nogal vreemd verpakt, hij is verpakt in een (stinkend) wit plasticzak zonder de originele verpakking. Is dit normaal? Niet dat het veel uitmaakt voor het product maar vond de verpakking van de colcasac juist wel apart en had die toch graag erbij gehad.

De iPad 2 past er wel goed in alleen heb ik geen smartcover en kan dus niet kijken of die met smartcover ook past.

[ Voor 15% gewijzigd door Swoooon op 29-03-2011 15:48 ]

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-07 07:59
Net deze gekocht voor 30,00 een koopje: http://dixons.nl/artikel/..._leren_beschermhoes_zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-07 20:49
Swoooon schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:46:
Zojuist de Uintah Colcasac van appelhoes.nl binnengekregen, had hem vrijdagavond besteld. Hij is mooi op tijd alleen hij is nogal vreemd verpakt, hij is verpakt in een (stinkend) wit plasticzak zonder de originele verpakking. Is dit normaal? Niet dat het veel uitmaakt voor het product maar vond de verpakking van de colcasac juist wel apart en had die toch graag erbij gehad.

De iPad 2 past er wel goed in alleen heb ik geen smartcover en kan dus niet kijken of die met smartcover ook past.
Hoe ziet de originele verpakking er dan uit? Je maakt me nieuwsgierig. :p Heb nu de ColcaSac onder m'n iPad 2 liggen en de iPad zit er minder strak in als ik had verwacht. Ik denk dat hij er ook in kan inclusief Smart Cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
duncanvdlinden schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 00:32:
[...]

Ik heb zelf deze besteld:
http://www.obostore.com/y...e-ipad-2-p-808-c-119.html

Deze is op het Macrumors ook aardig populair.
Hijs namelijk van echt leer, erg dun (voor een leren case) en heeft de magneetjes waar de Ipad2 op werkt (dus hij gaat op sleep modus wanneer je hem dichtklapt) en de cover plijft netjes plakken als je hem dicht doet.

http://www.yoobao.com/list.asp?id=1124

De witte stiknaad van de zwarte vind ik persoonlijk minder fraai, maar die schijnt vrij eenvoudig zwart maken te zijn met een permanente marker, de vezels trekken het zwarte inkt aan.

Voor de mensen met de witte Ipad:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind dit ook wel een mooie cover.
Doet me denken aan de Apple case.
Hoeveel was je kwijt incl. verzenden?
Lijkt me dat je met paypall kan betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296131

Yes, de online Apple Store heeft de Smart Covers nu net weer op voorraad staan. d:)b

Dus voordat ze weer off zijn zojuist de lederen creme versie besteld, zal fraai staan met de witte iPad..
Levering morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De hoes waar ik eerst mijn oog op had laten vallen, de Hard Candy Bubble Sleeve, trekt me momenteel niet zo erg meer aan.

Hier in dit topic word vooral gesuggereerd voor een Fabrix of Colcasac sleeve. Ik heb twijfel nu om er ook één te halen. Wat me ervan weerhoudt is dat het er niet echt schadebestendig uit ziet (met vallen en botsen), daarnaast zag ik op youtube een filmpje waarbij het toch een gefriemel was om de ipad er in te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
iksander schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:44:
[...]

Vind dit ook wel een mooie cover.
Doet me denken aan de Apple case.
Hoeveel was je kwijt incl. verzenden?
Lijkt me dat je met paypall kan betalen?
27 euro inclusief verzendkosten. Hijs ook super dun. Zonde als je een ipad 2 weer net zo dik maakt als een ipad 1 met hoes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
duncanvdlinden schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:52:
[...]

27 euro inclusief verzendkosten. Hijs ook super dun. Zonde als je een ipad 2 weer net zo dik maakt als een ipad 1 met hoes :D
Gaat de betaling ook via ideal? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:34
Iemand een idee waar ik een goede sticker kan vinden voor de iPad 2 voor de achterkant ? :) Heb hem besteld bij Zagg maar dat lijkt een eeuwigheid te duren. Bodyguardz of Zagg maakt me niet zo gek veel uit als ik hem maar snel heb !

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Is die wel voor ipad2 of is het eigenlijk een ipad1 hoes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
syltheboy schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 19:08:
[...]

Gaat de betaling ook via ideal? :?
Paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Balen man, heb helaas geen Paypal. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Ik wil de belkin slim folio stand, weet niet waarom net een stand heet, want het is een mooie fliphoes.
Jammer dat hij nog niet uit is. Iemand iets vergelijkbaars die in een fysieke winkel te krijgen is, of makkelijk via ideal te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324429

Zojuist maar een Colcasac Uintah for iPad 2 with Smartcover besteld bij Colcasac zelf.
In totaal met Fed-Ex Priority shipping 65 dollar kwijt (46 euro).

Liever zo en 5 euro meer betalen als via appelhoes.nl met risico op slechte aftersales, verkeerde sleeve en stinkende verpakkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-07 01:25
Anoniem: 324429 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:13:
Zojuist maar een Colcasac Uintah for iPad 2 with Smartcover besteld bij Colcasac zelf.

Liever zo en 5 euro meer betalen als via appelhoes.nl met risico op slechte aftersales, verkeerde sleeve en stinkende verpakkingen.
Je had er beter 2 kunnen bestellen volgens mij.
Dan had je de verzendkosten voor niets gehad :/

Als je hem nog kan annuleren dan meld ik me zelf wel aan om samen te bestellen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Sinned123 op 29-03-2011 20:20 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264313

Ik een Sena super slim case besteld op de US site van Sena. Ik heb echter geen track and trace number gekregen van/ voor Fedex. Iemand een idee hoe lang het duurt voor hij binnen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354621

Net deze (zwarte) iPad sticker besteld op icarbons.com. Wel duur stickertje ($20).
Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0060/0662/products/IMG_1520_large.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Afbeeldingslocatie: http://www.griffintechnology.com/images/assets/headers/0000/5428/elan-sleeve-ipad_1.jpg?1270500253
Griffin Elan Sleeve for iPad 1

Heb hem gekocht voor een iPad 2 icm. Smart Cover en past perfect ! Hij is nu deftiger beschermd, en geeft geen problemen met de Smart Cover, zit lekker strak !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324429

Sinned123 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:16:
[...]

Je had er beter 2 kunnen bestellen volgens mij.
Dan had je de verzendkosten voor niets gehad :/

Als je hem nog kan annuleren dan meld ik me zelf wel aan om samen te bestellen ;)
Helaas niet meer te annuleren...of ik zou de hele rompslomp met e-mail correspondentie en creditcard terug stortingen door willen gaan maar dat is het me niet waard.

Jammer was toch weer een leuk aantal apps voor de ipad geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Anoniem: 354621 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:41:
Net deze (zwarte) iPad sticker besteld op icarbons.com. Wel duur stickertje ($20).
[afbeelding]
20dollar is wel een mooi prijsje hoor voor een backcover, meestal zijn ze niet goedkoper.
Enig idee of de smartcover dan nog goed bruikbaar blijft?
Wat moest je trouwens bij betalen voor de verzending?
Anoniem: 324429 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:02:
[...]
Helaas niet meer te annuleren...of ik zou de hele rompslomp met e-mail correspondentie en creditcard terug stortingen door willen gaan maar dat is het me niet waard.

Jammer was toch weer een leuk aantal apps voor de ipad geweest ;)
Ja snap ik, maar scheelt toch een 18euro per case.

[ Voor 34% gewijzigd door Sinned123 op 29-03-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelhoes
  • Laatst online: 16-07-2021
Yzord schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:22:
[...]

Ik koop nooit meer bij appelhoes. Ik ben ronduit via de mail geschoffeerd over dat het mijn eigen schuld was dat de hoes die hun hadden geleverd schade had. Nog nooit zoiets meegemaakt. Goedkoop is duurkoop.
Goedenavond. Wij kregen dit bericht door via een van onze klanten, wij zijn niet op de hoogte om welke bestelling dit gaat. Hetgeen u aangeeft mag natuurlijk niet gebeuren, wellicht kunnen wij nog wat voor u betekenen. Ik heb u een privé bericht verzonden om dit probleem op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.

Goedenavond. De methode van verzenden is niet zozeer vreemd, wij verpakken ColcaSacs in zogenaamde Coex zakken. Deze zakken zijn niet scheurbaar en dus uitermate geschikt voor het verzenden per brievenbuspost. Immers is het wel de bedoeling dat alles netjes wordt afgeleverd door de TNT Post. De originele verpakking van ColcaSac is een kartonnen zak maar deze heeft ColcaSac niet altijd voorradig. Het andere nadeel van de originele verpakking is dat het geheel niet door de brievenbus past, waardoor de ColcaSac per pakketpost verzonden moet worden. Dit brengt uiteraard (veel) hogere kosten met zich mee, waardoor de ColcaSac duurder wordt. Van de vele honderden klanten hebben wij nog niet eerder een klacht gehad over de Coex zakken. De meeste klanten vinden het fijn dat de verzendkosten lager worden, vandaar de keuze om het op deze wijze te doen. Als u een ColcaSac zak wilt hebben kunnen wij deze altijd nasturen. Mochten er nog vragen zijn, staat het u uiteraard vrij contact op te nemen. Anders veel plezier met uw aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinned123 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:43:
[...]

20dollar is wel een mooi prijsje hoor voor een backcover, meestal zijn ze niet goedkoper.
Enig idee of de smartcover dan nog goed bruikbaar blijft?
Ja op de site staat dat hij gewoon bruikbaar is met de smartcover en een reviewtje op internet heeft dat bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Anoniem: 354621 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:49:
[...]

Ja op de site staat dat hij gewoon bruikbaar is met de smartcover en een reviewtje op internet heeft dat bevestigd.
Net filmpje met uitleg gezien hoe je carbon stikker erop moet doen, goede heldere uitleg.
Hoe zit het met de verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinned123 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:02:
[...]

Net filmpje met uitleg gezien hoe je carbon stikker erop moet doen, goede heldere uitleg.
Hoe zit het met de verzendkosten?
Goedkoopste is ~$2.20 die heb ik gedaan. Geen idee hoe lang het gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michieldekker
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-03 15:26
Heb de carbon stikker net ook besteld! Instructie filmpje zag er duidelijk uit! Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Nu online
net ook maar de Dodocase bookback for iPad 2 besteld :)

Afbeeldingslocatie: http://www.geardiary.com/wp-content/uploads/2011/03/Safari83.png

hopen dat ie er ook zo mooi uitziet als op t plaatje. Zo houd je tenminste de boel wel minimalistisch met een smartcover en dit.

Edit: hier trouwens een review :

http://www.geardiary.com/...case-bookback-for-ipad-2/

[ Voor 18% gewijzigd door enzoronald op 29-03-2011 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SanderPS3 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 19:13:
Iemand een idee waar ik een goede sticker kan vinden voor de iPad 2 voor de achterkant ? :) Heb hem besteld bij Zagg maar dat lijkt een eeuwigheid te duren. Bodyguardz of Zagg maakt me niet zo gek veel uit als ik hem maar snel heb !
dressmymac.nl daar heb ik mijn Bodyguardz full protector besteld voor de ipad 2. Weet alleen niet of ze hem ook alleen voor de achterkant verkopen.

Goeie site iedergeval, na bestelling volgende dag al in huis :). Heb hem nu klaar liggen, wacht alleen nog op het belangrijkste, de ipad zelf:p

Edit: net gekeken, zie dat ze geen back alleen verkopen, levertijd is ook veranderd van voorraad naar 3 tot 5 dagen.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 217565 op 29-03-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
[Edit]Ehm,zie onder.

[ Voor 94% gewijzigd door iksander op 29-03-2011 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
duncanvdlinden schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:52:
[...]

Dat is zeker te doen :)
Ik heb nu een smartcover,maar ik vind het maar niks dat de
achterkant onbeschermd is.
Heb je met deze geen omkijken naar,alleen zo zie je weer zo weinig
van het mooie uiterlijk.
Lastig hoor allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
HaseMike schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:23:
Deze gekocht :

[afbeelding]

Soepel met magneetsluiting en van binnen zacht gevoerd en dat voor 3,95 !. De verkoper verstuurt overigens ook naar Nederland voor maar 0,99. Link

Daar ook nog een witte dock gekocht met usb kabel voor 6,39. Billig ! :

[afbeelding]
Zou deze met smartcover passen?
Anders bestel ik deze ook even voor die paar euro's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106714

Iemand een idee waar de Zoogue voor iPad2 straks in NL te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-07 23:13
Na wat research te hebben gedaan heb ik de Yoobao iPad 2 leather case besteld. Ziet er erg mooi uit, zit lekker strak om je iPad heen en houdt hem erg dun. Zitten ook magneetjes in waardoor de case goed gesloten blijft en de iPad in slaapstand zet of doet ontwaken. Ben benieuwd wanneer deze binnenkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
iksander schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:57:
[Zou deze met smartcover passen?
Anders bestel ik deze ook even voor die paar euro's
De ipad1 past er perfect in maar dan is er weinig ruimte over. Dus als de ipad2+cover niet veel dikker is dan de ipad1 dan moet het wel passen. Als de cover glad is dan moet het wel lukken.

Valt me wel op dat veel mensen hier graag fors geld betalen voor tasjes/covers/enz is prima hoor, maar je kan 1001 covers/tasjes/enz voor weinig krijgen op ebay.de zoek op ipad tasche.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeefie
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

Anoniem: 324429 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:13:

Zelf heb ik een hoes besteld bij appelhoes.nl. Kan niks anders zeggen dan de prima service. Zondagavond besteld, dinsdagmorgen geleverd. Netjes verpakt in een verpakking zodat niet te zien is wat er in zit. De verpakking is tegen regen beschermd en zat niet in een enveloppe waarin de hoes eventueel nat zou kunnen worden.

Ik had wel even gemaild een maandag om te vragen wanneer het product werd afgestuurd, maar ik had binnen 2 en half uur een antwoord terug, en dat vind ik netjes!

Appelhoes.nl is zeker een aanrader! En voor de iPad 2 past het echt perfect!

Ik kan je melden dat de Hanakapiai (dat is de donkere kleur bruin) prima past met smartcover en de iPad 2. Dus wanneer je nog twijfelt om een smartcover te kopen, de sleeve is geen beperking! Ik heb de zwart leren, maar denk dat de smartcovers allemaal even dik zijn!

[ Voor 31% gewijzigd door Steeefie op 30-03-2011 09:17 ]

Automatiseren kun je leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeefie
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

edit: post samengevoegd

[ Voor 96% gewijzigd door Steeefie op 30-03-2011 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363084

Ik heb zelf de colcasac besteld bij appelhoes. maandagmiddag besteld en dinsdag in huis. prima service. de sleeve voldoet prima. beschermd de ipad 2 met SC goed. nadeel is dat de ipad met SC er niet altijd makkelijk ingaat, vanwege de naden aan de binnenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Voor de mensen die een Zoogue case voor hun iPad 2 willen kopen, met deze code krijg je 20% korting via hun webshop:

ZGHENDREN26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeefie
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

Anoniem: 363084 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:32:
Ik heb zelf de colcasac besteld bij appelhoes. maandagmiddag besteld en dinsdag in huis. prima service. de sleeve voldoet prima. beschermd de ipad 2 met SC goed. nadeel is dat de ipad met SC er niet altijd makkelijk ingaat, vanwege de naden aan de binnenkant.
Op zich heb je daar gelijk in, maar dat ligt dan weer niet aan de smartcover heb ik het idee van, want zonder smartcover zitten die naden ook "in de weg". Ik ben tevreden met de hoes en dan doe ik iets meer moeite om hem er goed in te krijgen.

@appelhoes: Ik heb zelf niet geselecteerd welke sac ik wilde hebben en zag later dat je kon kiezen voor ipad/ipad 2/ipad 2+sc. Is er ook daadwerkelijk verschil en zit in de ene hoes wel of geen grote binnennaad, of maakt dan niet uit? Is er überhaupt een merkbaar verschil in de afmetingen?

[ Voor 3% gewijzigd door Steeefie op 30-03-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-06 15:42

spanx

_Sp[A]nX_

kellhus schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:51:
Voor de mensen die een Zoogue case voor hun iPad 2 willen kopen, met deze code krijg je 20% korting via hun webshop:

ZGHENDREN26
54 dollar...(incl verzendig naar NL) (heb je misschien een kortingsbon voor 70% korting?) :P

bedankt iig

[ Voor 11% gewijzigd door spanx op 30-03-2011 10:06 ]

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Hij is niet goedkoop, maar andere lederen cases met gelijkwaardige features zijn over het algemeen even duur.

Main selling point is voor mij de mogelijkheid om je ipad in zo goed als elke mogelijke kijkhoek te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Valderrama schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 23:26:
Na wat research te hebben gedaan heb ik de Yoobao iPad 2 leather case besteld. Ziet er erg mooi uit, zit lekker strak om je iPad heen en houdt hem erg dun. Zitten ook magneetjes in waardoor de case goed gesloten blijft en de iPad in slaapstand zet of doet ontwaken. Ben benieuwd wanneer deze binnenkomt!
Waar heb je die besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomv.d.linden
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
deze is echt een van de mooiste die ik heb gevonden, handgemaakt dus wel duur
begint bij 79 dollar voor een standaard versie, ik ga even informeren wat de custom dan inhoud en de prijzen daarvan. http://www.grovemade.com/

Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0041/0802/assets/0_case_main_image.jpg?2271
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5018/5507211415_083d2c3b99_b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
Weet iemand hoe of de iPad 2 goed in de Sena Ultraslim leather sleeve blijft zitten?

N.B. Ik weet dat er binnenkort een versie speciaal voor de iPad 2 uitkomt maar dit duurt me te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128

Tomv.d.linden schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:30:
deze is echt een van de mooiste die ik heb gevonden, handgemaakt dus wel duur
begint bij 79 dollar voor een standaard versie, ik ga even informeren wat de custom dan inhoud en de prijzen daarvan. http://www.grovemade.com/
Damn, wat ongelovelijk VET VET VET deze.
Als je informatie kunt opvragen; graag. Heb het voor dit soort dingen zéker over.

EDIT: ehm ik heb wél een iPad (kan dat?)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 286128 op 30-03-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomv.d.linden
Anoniem: 286128 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:19:
[...]

Damn, wat ongelovelijk VET VET VET deze.
Als je informatie kunt opvragen; graag. Heb het voor dit soort dingen zéker over.

EDIT: ehm ik heb wél een iPad (kan dat?)
Hij komt alleen voor de iPad 2. voor de iPad is hij er helaas niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-06 15:42

spanx

_Sp[A]nX_

dan word je ipad 2 een stuk zwaarder... 7ons

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomv.d.linden
ja meer als 2x zo zwaar inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Die broodplank met dat stukje leder ziet er wel grappig uit, maar waar laat je je ipad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoooon
  • Niet online
Steeefie schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 08:43:
Ik kan je melden dat de Hanakapiai (dat is de donkere kleur bruin) prima past met smartcover en de iPad 2. Dus wanneer je nog twijfelt om een smartcover te kopen, de sleeve is geen beperking! Ik heb de zwart leren, maar denk dat de smartcovers allemaal even dik zijn!
Bedankt voor de tip heb nu ook een smartcover(blauwe plastic), vond het eerst te duur maar ik merkte dat het nogal handig zou zijn bij het video kijken(wat ik erg veel doe). Ik kan bevestigen dat de iPad met smartcover inderdaad in de Colcasac past.

Ik moet wel zeggen dat die Smartcover inderdaad van die vervelende strepen achterlaat als je scherm al dermate vies is. Waar dus eerst je scherm volledig vet is met random vegen, zie je dan goed de groeven van de smartcover op je beeldcsherm :X
appelhoes schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:48:
Als u een ColcaSac zak wilt hebben kunnen wij deze altijd nasturen. Mochten er nog vragen zijn, staat het u uiteraard vrij contact op te nemen. Anders veel plezier met uw aankoop!
Bedankt voor het reageren maar dat zal niet nodig zijn en ik ben in iedere geval tevreden met het product.

[ Voor 10% gewijzigd door Swoooon op 30-03-2011 14:45 ]

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106714

kellhus schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:51:

ZGHENDREN26
Vind de wachttijd wel erg lang, maar ik ga hem toch maar bestellen.. Thank you very much!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
Helaas nog niks gevonden dat hetzelfde materiaal en zelfde look heeft als de officiële Apple iPad 1 case heeft. Vind wel een beetje look a likes, maar die zijn van leder of leer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

Steeefie schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 08:43:
[...]

Zelf heb ik een hoes besteld bij appelhoes.nl. Kan niks anders zeggen dan de prima service. Zondagavond besteld, dinsdagmorgen geleverd. Netjes verpakt in een verpakking zodat niet te zien is wat er in zit. De verpakking is tegen regen beschermd en zat niet in een enveloppe waarin de hoes eventueel nat zou kunnen worden.

Ik had wel even gemaild een maandag om te vragen wanneer het product werd afgestuurd, maar ik had binnen 2 en half uur een antwoord terug, en dat vind ik netjes!

Appelhoes.nl is zeker een aanrader! En voor de iPad 2 past het echt perfect!
De eerste keer had ik een Macally Bookstand besteld en deze was binnen twee dagen bezorgd. Afgelopen zondag heb ik een Bodyguardz voor iPad 2 besteld (volgens website op voorraad) en nu nog niet binnen. Op twee mailtjes nog geen reacties gehad.
Ervaringen met deze webshop kunnen dus verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barth1234
  • Laatst online: 04-02-2024
Over appelhoes.nl

Ik heb gisteren al een email naar ze gestuurd. In de reactie hierop hebben ze laten weten dat deze uitverkocht is en er donderdag pas een nieuwe lading binnenkomt. De reactie op mijn email was snel, maar wel jammer dat ze met: "op voorraad" adverteren op hun eigen site.

Nu nog maar even wachten op onze bodyguardz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-07 23:13
Mikey5times schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:01:
[...]

Waar heb je die besteld als ik vragen mag?
Maar natuurlijk... Via EBay. Een van de eerste 'stores' gepakt met een bijna 100% score. Eurootje of 28€ geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
Valderrama schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:22:
[...]

Maar natuurlijk... Via EBay. Een van de eerste 'stores' gepakt met een bijna 100% score. Eurootje of 28€ geloof ik.
Wil ook voor deze gaan,net filmpje gezien van de
zwarte versie en ziet er netjes uit.
Ga hem via de originele site bestellen denk ik
scheelt wel wat eurootjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Net een case gehaald bij de MM van logic3. Zwart leer. Vind hem niet heeeeel mooi, maar hij voelt ontzettend stevig, kan in twee fijne standen om te typen en gewoon om te kijken, dus ben toch wel erg tevreden. Ook zit er in de flap een stevige magneet, zodat hij goed dicht blijft zitten. Best prima voor 35 euro'tjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ATL schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:12:
[...]

De eerste keer had ik een Macally Bookstand besteld en deze was binnen twee dagen bezorgd. Afgelopen zondag heb ik een Bodyguardz voor iPad 2 besteld (volgens website op voorraad) en nu nog niet binnen. Op twee mailtjes nog geen reacties gehad.
Had appelhoes een mail gestuurd of ze Bodyguardz op voorraad hadden, kreeg geen reactie. Mail denk ik een week geleden verzonden, nog steeds geen reactie. (op de site stond wel dat het op voorraad was maar had er niet echt de volste vertrouwen in, bij elk product staat namelijk dat ze uit voorraad leverbaar zijn.. leek me beetje onrealistisch)

Ben dus opzoek gegaan naar een andere webshop, kwam bij dressmymac.nl uit, waarbij netjes op de site zelf al stond aangegeven dat ze op voorraad waren. Besteld en volgende dag in huis!

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 217565 op 30-03-2011 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Laatst online: 06:45

B2

wa' seggie?

Ik gebruik zelf veel m'n Apple Wireless Keyboard bij de iPad. Voornamelijk voor iSSH. Is er een een hoes/sleeve voor het keyboard? Ik heb de Waterfield Keyboard Sleeve/Slip gezien, maar om nou 55 dollar te betalen voor een stukje dun stof en om dat ding hier te krijgen is me wat te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeefie
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

ATL schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:12:
[...]

Ja daar heb je dan gelijk in ja.. Misschien moet je anders even bellen. Het telefoonnummer staat in de pricewatch en ook op de website meen ik;)!. Misschien heb je dan meer resultaat!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-06 22:22
Wat is eigenlijk het verschil tussen BodyGuardz en Zagg Invisible Shield? Is de kwaliteit van Zagg beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 04-07 14:01
Mijn iPad 2 case, is helaas wel een afrader.

Hij ziet er nog wel aardig uit, maar past niet perfect zoals je kunt zien. Daarnaast zitten er 2 magneetjes in om de klep dicht te doen, deze zie je door de case heen als hij open ligt en daarnaast zijn ze ook nog eens enorm zwak.

Het gaat om deze case op Amazon.co.uk:

http://www.amazon.co.uk/b.../ref=cm_cmu_up_add_glance

Ik dacht laat ik eens zo'n goedkoop ding uitproberen maar dat doe ik voortaan ook niet meer. Voor tijdelijke bescherming kan ik hem nu wel goed gebruiken.
Savonds op 28 maart besteld en ik had hem vanmiddag al in huis dus dat is wel enorm snel.

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/343rfbo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2prcr2o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/28auvqx.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/3150b5y.jpg

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalith
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:28
Gistermiddag om half vijf de ColcaSac Unitah iPad besteld bij appelhoes.nl en kreeg gisteravond een mail dat hij verzonden was. Klinkt uitstekend dus. :)
Afbeeldingslocatie: http://7181.static.securearea.eu/Global/Files/ProductPhotos/Large/5378037.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Die ColcaSac ziet er echt goed uit.

Mijn Ipad2 komt pas over een paar weken maar wil graag een Zaggmate of een Clamcase, zijn er mensen hier die er ervaring mee hebben ? voorkeur gaat naar clamcase uit overigens.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Valderrama schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:22:
[...]

Thanks, ebay staat er al vol mee idd. Ziet er erg mooi uit, maar ik wacht toch nog even op de Yoobao magic slim case voor de iPad 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-02 12:19

Cass

24JA SolarPercium 290Wp SE5000

mij lijkt de al genoemde YOOBAO Slim Cow Leather Case Skin for Apple Ipad 2 met sleep functie (magneetjes) ookk erg mooi. Hoe lang duurt het na bestelling voordat je deze binnen hebt?

op www.icreatemagazine.nl/nieuws/ipad/wel-ipad-2-hoesje/23971/ worden nog meer cases met magnetjes vermeld. Zelf wil ik graag snel er een in gebruik nemen. Graag tips _/-\o_ welke het snelst beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:49
Kleine kinderen + stenen vloer + iPad2 is geen fijne combinatie. Ik zoek iets als de Kensington Blackbelt bumper voor de iPad2 maar ik kan niets vinden met een soortgelijjke bescherming wat daadwerkelijk NU leverbaar is.

De achterkant is echt super kwetsbaar. Als er een koek- of suiker-kruimeltje op tafel ligt en je draait 'm van portrait naar landscape heb je al een flinke kras te pakken.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Capo schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:10:
Die ColcaSac ziet er echt goed uit.

Mijn Ipad2 komt pas over een paar weken maar wil graag een Zaggmate of een Clamcase, zijn er mensen hier die er ervaring mee hebben ? voorkeur gaat naar clamcase uit overigens.
ColcaSac is super. Gebruikte 'm voor m'n iPad 1 en nu ook voor m'n iPad 2 i.c.m. Smart Cover.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-07 21:16
Ben ook al een paar dagen opzoek naar een ipad2 case/folio en nog weinig gevonden wat niet te duur is..

Xqisit LeatherBook geprobeerd maar dat gaat hem ook niet worden, slecht afgewerkt en houdt de ipad op een rare manier vast.

Deze lijkt me het mooiste eigenlijk; goede combo van de smart cover met achterkant.
Afbeeldingslocatie: http://external.ak.fbcdn.net/safe_image.php?d=949c50d329346d7b213e9983a287d9fb&url=http%3A%2F%2Ftnerd.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2011%2F03%2FSpeck_iPad-cover-300x158.png
Speck PixelSkin HD - Gaat er ook in het grijs komen, wat weer mooi past bij de witte ipad :)

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309128

Vandaag de groene smart cover binnen gekregen, niet helemaal tevreden iPad valt om tijdens bedienen helaas.

Afbeeldingslocatie: http://img819.imageshack.us/img819/2157/fotoxsa.jpg
Pagina: 1 ... 13 ... 42 Laatste