Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Benieuwd of die ook past icm clamcase ofzo. Erg super.Rivanov schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:30:
[...]
ColcaSac is super. Gebruikte 'm voor m'n iPad 1 en nu ook voor m'n iPad 2 i.c.m. Smart Cover.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Homebutton klikken gaat helaas niet (bij mij tenmiste) vandaar dat ik ook maar even ga opzoeken hoe ik die multi-touch gestures kan activeren.DannyBevers schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:29:
Zoiets dacht ik ook ik kan hem hier gewoon bedienen op die stand zoals op de foto. Je moet er rustig mee omgaan dan is het simpel. Kan ermee twitteren kan er games mee spelen nou dan weet ik niet hoe jij ermee omgaat
Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com
Als ik op je foto inzoom, zie ik dat je de smartcover precies de andere kant op gevouwen hebt (met kleur naar boven)Anoniem: 309128 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:11:
Vandaag de groene smart cover binnen gekregen, niet helemaal tevreden iPad valt om tijdens bedienen helaas.
[afbeelding]
Je gebruikt 'm precies zoals Apple dat niet bedoeld heeft en daardoor waarschijnlijk omvalt ;-)
[ Voor 41% gewijzigd door Montoya200x op 01-04-2011 19:14 ]
Anoniem: 321635
Hij heeft ook wel iets weg van deze hoes: http://www.dealextreme.co...-apple-ipad-2-black-56950MrBlueEyes schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:50:
Mijn iPad 2 case, is helaas wel een afrader.
Hij ziet er nog wel aardig uit, maar past niet perfect zoals je kunt zien. Daarnaast zitten er 2 magneetjes in om de klep dicht te doen, deze zie je door de case heen als hij open ligt en daarnaast zijn ze ook nog eens enorm zwak.
Het gaat om deze case op Amazon.co.uk:
http://www.amazon.co.uk/b.../ref=cm_cmu_up_add_glance
Ik dacht laat ik eens zo'n goedkoop ding uitproberen maar dat doe ik voortaan ook niet meer. Voor tijdelijke bescherming kan ik hem nu wel goed gebruiken.
Savonds op 28 maart besteld en ik had hem vanmiddag al in huis dus dat is wel enorm snel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een hoes die door meerderen hier is besteld.
Woehahahahha hoe kan iemand zo'n ding fout gebruikenMontoya200x schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:08:
[...]
Als ik op je foto inzoom, zie ik dat je de smartcover precies de andere kant op gevouwen hebt (met kleur naar boven)
Je gebruikt 'm precies zoals Apple dat niet bedoeld heeft en daardoor waarschijnlijk omvalt ;-)
Ik maakte dezelfde "fout". Maar op zich is het niet zo gek dat het misgaat. Je gekozen kleur blijft naar buiten, de magneetjes werken gewoon, hetzij iets minder goed. t kostte mij een paar dagen om hier zelf achter te komen.Xeanor schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 20:19:
[...]
Woehahahahha hoe kan iemand zo'n ding fout gebruiken![]()
![]()
PSN: djmurcielago
Denk dus dat het scherm echt geen protector nodig heeft. De achterkant daarentegen, die krast wel snel.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Anoniem: 106714
Anoniem: 309128
Godgod, irriteerde me al kapot!Xeanor schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 20:19:
[...]
![]()
Zo leer je nog eens wat!
Fout is het verkeerde woord...Die smartcover wordt door logisch nadenkende mensen, nu foutief gebruikt. Ik vind het juist een designfout van Apple, omdat nu de binnenzijde van de smartcover, die juist niet vuil mag worden, nu aan de buitenkant zit als je je IPad in landscape neer wilt zetten. Als de ondergrond dus vuil is, komt bij het dichtklappen van je smartcover dus al dat vuil op je scherm en vind je die smartcover opeens niet zo smart meer.......Xeanor schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 20:19:
[...]
![]()

Nou draai je het wel om, het is juist logisch om hem zo te gebruiken zoals het hoort, denk maar eens na: Als je je smartcover "openklapt" dus dat rechterflapje omhoog doet, en je wilt 'm oprollen, dan til je het gewoon verder naar links en rol je het op. Als je hem fout wil oprollen moet je in principe de hele smartcover omhoog tillen, en het dan naar binnen gaan draaien, totaal onlogisch.Montoya200x schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 21:59:
[...]
Fout is het verkeerde woord...Die smartcover wordt door logisch nadenkende mensen, nu foutief gebruikt. Ik vind het juist een designfout van Apple, omdat nu de binnenzijde van de smartcover, die juist niet vuil mag worden, nu aan de buitenkant zit als je je IPad in landscape neer wilt zetten. Als de ondergrond dus vuil is, komt bij het dichtklappen van je smartcover dus al dat vuil op je scherm en vind je die smartcover opeens niet zo smart meer.......
Het design is gemaakt met de gedachte dat je ondergrond (redelijk) schoon is. Of het nou de binnenkant of de buitenkant is, als er spaghettisaus op je tafel ligt ga ik er op geen enkele manier een iPad in wat voor case of omhulsel dan ook in leggen
[ Voor 11% gewijzigd door Xeanor op 01-04-2011 22:06 ]
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
YouTube: Apple iPad 2 Smart Cover Demonstrationcrazylegs schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 22:06:
Ik zit ook ff te kijken naar mijn gebruik van de smartcover, als ik het goed begrijp, moet de leren kant dus naar buiten? Beetje raar oprollen zo of doe ik het dan fout?
Zo moeilijk is het echt niet jongens...
[ Voor 16% gewijzigd door Xeanor op 01-04-2011 22:14 ]
Die heb ik inderdaad ook gezien. Deze is wel iets anders doordat er gebruik gemaakt is van wit draad. Ik ga denk toch nog maar opzoek naar een backcase en smartcover en dan een lossehoes die er omheen past. Voorlopig beschermd deze wel mijn iPad heeft de speaker en de camera's de ruimte en kan ik hem schuin neerzetten.Anoniem: 321635 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:51:
[...]
Hij heeft ook wel iets weg van deze hoes: http://www.dealextreme.co...-apple-ipad-2-black-56950
Een hoes die door meerderen hier is besteld.
Er zat ook nog een kleine stylus bij die erg goed werkt.
[ Voor 4% gewijzigd door MrBlueEyes op 02-04-2011 00:12 ]
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Als je hem gebruik om op te typen (even driehoekje maken dus) en je gaat ermee op de bank zitten, blijft dat driehoekje dan goed zitten als je de iPad schuin op je schoot hebt? Ook als je een beetje heen en weer beweegt?
Ik had eerder namelijk (voor de iPad 1) een case van Macally, en die beviel heel erg goed, namelijk:

Het liefste zou ik een case willen hebben als deze (dun, licht) waar je je iPad in kan klikken (dus niet erin schuiven zoals bij de Apple iPad 1 case), met een grote flap (dus geen driehoekje) die als steun gebruikt kan worden en waar een magneet in zit op de iPad automatisch te unlocken.
Macally heeft wel een nieuwe case voor de iPad 2, maar deze gebruikt helaas het driehoekje. Vooral de magneet zie ik toch wel als een heel erg handige feature
Anoniem: 217565
Kwam dit tegen:

Ziet er aardig uit, kost op hun site 60 dollar, maar ben inmiddels al wat webwinkels tegen gekomen die hem voor 30 euro verkopen. Iemand ervaring meet de case?
Heb in iedergeval gelezen dat hij goede bescherming bied. Oorspronkelijk gemaakt voor de ipad 1 maar een ipad 2 met smart cover past er ook goed in.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 217565 op 02-04-2011 09:13 ]
Het is maar net hoe je je IPad en smartcover op dat moment voor je hebt liggenXeanor schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 22:03:
[...]
Nou draai je het wel om, het is juist logisch om hem zo te gebruiken zoals het hoort, denk maar eens na: Als je je smartcover "openklapt" dus dat rechterflapje omhoog doet, en je wilt 'm oprollen, dan til je het gewoon verder naar links en rol je het op. Als je hem fout wil oprollen moet je in principe de hele smartcover omhoog tillen, en het dan naar binnen gaan draaien, totaal onlogisch.
Het design is gemaakt met de gedachte dat je ondergrond (redelijk) schoon is. Of het nou de binnenkant of de buitenkant is, als er spaghettisaus op je tafel ligt ga ik er op geen enkele manier een iPad in wat voor case of omhulsel dan ook in leggen
Als je de IPad in portret stand voor je hebt liggen, met de smartcover als een boek helemaal opengeklapt t.o.v. je IPad, dan rol je de smartcover instinctief met de kleur naar buiten op.
Heb je de smartcover daarentegen dicht zitten op je IPad, dan is jouw gedachtengang dan weer het meest logisch.
Persoonlijk ben ik van plan om de IPad op zomeravonden vaak buiten in de tuin te gebruiken en zoals het ontwerp nu is, zal ik helaas overal waar ik de IPad rechtop in landscape neer wil zetten een schone onderlegger moeten gebruiken. Ik kan ook als alternatief elke dag mijn tuinmeubilair zandvrij stofzuigen, maar dat zie ik eigenlijk niet zo gauw gebeuren
Past echt perfect, minuutje vechten om hem erom te krijgen, maar hij valt er tenminste niet zomaar vanaf.
Kan hem alleen maar aanraden, ik heb geen smart cover dus weet niet of die ermee zal werken.
http://www.dealextreme.co...-2-translucent-grey-53868
SKU 52868
Maar denk je dan niet dat deze door mij aangegeven hoes hetzelfde nadeel zal bieden als dat jouw hoes biedt? Aangezien ze even grote openingen (ruimtes) hebben voor de frontcamera en de homeknop.. Alleen de voorkant is volgens mij net iets anders.MrBlueEyes schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 00:08:
[...]
Die heb ik inderdaad ook gezien. Deze is wel iets anders doordat er gebruik gemaakt is van wit draad. Ik ga denk toch nog maar opzoek naar een backcase en smartcover en dan een lossehoes die er omheen past. Voorlopig beschermd deze wel mijn iPad heeft de speaker en de camera's de ruimte en kan ik hem schuin neerzetten.
Er zat ook nog een kleine stylus bij die erg goed werkt.
Geen idee, die kans is er ja omdat ze op elkaar lijken op de foto's of dat ook zo in het echt is weet ik niet.Anoniem: 321635 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 11:29:
[...]
Maar denk je dan niet dat deze door mij aangegeven hoes hetzelfde nadeel zal bieden als dat jouw hoes biedt? Aangezien ze even grote openingen (ruimtes) hebben voor de frontcamera en de homeknop.. Alleen de voorkant is volgens mij net iets anders.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Daar is de smartcover dus obviously niet voor ontworpen, zegmaar. Een andere case/sleeve/whatever zal je betere bescherming bieden voor zulke omstandigheden. Er is geen enkel magisch product wat 100% perfect is voor iedere situatie.Montoya200x schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 10:20:
[...]
Persoonlijk ben ik van plan om de IPad op zomeravonden vaak buiten in de tuin te gebruiken en zoals het ontwerp nu is, zal ik helaas overal waar ik de IPad rechtop in landscape neer wil zetten een schone onderlegger moeten gebruiken. Ik kan ook als alternatief elke dag mijn tuinmeubilair zandvrij stofzuigen, maar dat zie ik eigenlijk niet zo gauw gebeuren
[ Voor 4% gewijzigd door Cass op 03-04-2011 15:35 ]
Zoiets zoek ik dus ook. Iemand enig idee, of hoe zo'n ding heet (voor op ebay, want met hard case kom ik bij die complete plastic beschermdingen tegen)syltheboy schreef op zondag 27 maart 2011 @ 19:24:
[...]
[afbeelding]
Zoiets misschien? Ik heb er eentje voor 1 euro kunnen kopen bij A Mac in Amersfoort. Inmiddels zijn die bakken daar met iPod, iPhone en iPad spullen voor 1 euro helaas alweer verdwenen.
Vaak bu'j te bang!
Zoek op "ipad sleeve" en je zult genoeg hits krijgen op eBay.-tom-562 schreef op zondag 03 april 2011 @ 16:35:
[...]
Zoiets zoek ik dus ook. Iemand enig idee, of hoe zo'n ding heet (voor op ebay, want met hard case kom ik bij die complete plastic beschermdingen tegen)
Ik zie nl. protectors die ook de randen grotendeels bedekken zoals die van BodyGuardz en anderen (zoals die van Dodocase) die alleen de vlakke achterzijde bedekken.
Bij mij gaat de aan te schaffen protector dienst doen als bescherming bij gebruik van de Zaggmate met keyboard, die laat de achterkant namelijk onbedekt. Misschien nog een smartcover erbij voor huis-tuin en keuken gebruik en dan moet de iPad redelijk netjes kunnen blijven.
[ Voor 3% gewijzigd door Pixelz op 04-04-2011 11:23 ]
Ga deze wel bestellen.Cass schreef op zondag 03 april 2011 @ 15:33:
Ik zie ook een smart case voor € 26.95 te koop op www.gouweloosshop.nl. Zo te zien ook met sleep awake functie... Zijn er nog andere aanbieders in Nederland?
Hoop dat die sleep/awake werkt.
Reactie op mijn mailtje wat betreft de sleep/awake functie:
Deze Smart Case werkt niet met magneetjes, omdat de magneetjes bij de Smart Cover van Apple puur zijn om te bevestigen. De sleep/awake functie krijg ik inderdaad meer vragen over, afgelopen zaterdag heeft mijn leverancier dit bij de fabrikant nagevraagd en deze zeggen dat deze functie erop zit. Maar om je eerlijk te zeggen weet ik het dus niet zeker, ik heb zelf alleen een dummy iPad 2 dus kan dit ook niet uittesten. U kunt hem wel gewoon bestellen en mocht het niet zo zijn en/of de case tegenvallen kunt u deze altijd weer terugsturen.
Pf persoonlijk vind ik dat wel heel heftige bescherming hoor. Scherm krast toch bijna niet, hoor ik van iedereen. Ik gebruik één "klaphoes" en thats it. Na iets meer dan een week gebruik, ziet ie er nog perfect uitTales schreef op maandag 04 april 2011 @ 15:26:
Ik ga misschien voor een iets dure, maar vind het zelf wel een mooie optie. Voor de achterkant heb ik een Gelaskin van gelaskins.com besteld. Voor de voorkant heb ik een Bodyguardz screen protector, en daar boven op een Smart Cover.. Misschien wat overkill, maar zo toch een fijn gevoel zonder dat het apparaat extra dik wordt!
http://droconcepts.com/iP...er-ipad-2-case-cover.html
Minder geld dan wanneer je een lederen koopt.Scidd0w schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:24:
Deze is ook wel mooi, wel prijzig!
http://droconcepts.com/iP...er-ipad-2-case-cover.html
ik heb alleen maar slechte ervaringen met DRO
het uiteindelijke product lijkt bij lange na niet op de afbeelding.
dit is wat ik binnenkreeg toen ik een Ipad case bij hun bestelde:
YouTube: DRO iPad case Review
[ Voor 42% gewijzigd door absrnd op 04-04-2011 17:43 ]

http://www.radtech.us/Pro...ipad-case-with-stand.aspx
Besteld in het zwart. De belangrijkste features voor mij:
- Dun en Licht.
- iPad klikt erin ipv erin glijden zoals bij de originele Apple iPad 1 case
- Stevige stand die goed blijft zitten (hoeveel je ook op de bank heen en weer beweegt
- iPad wordt automatisch wakker als de flap open gaat.
Ik heb ervaring met dezelfde soort case van een ander bedrijf voor de iPad 1, dus ga ik er vanuit dat het goed gaat komen
Duurt helaas nog even voordat die uit komt en dat die dus hier is. Denk ongeveer 1,5 maand.
Vergissing met de Amerikaanse manier van datum schrijven. Als het goed is gaan ze morgen beginnen met verzenden. Hopelijk hebben ze er genoeg, want dan heb ik hem over twee weekjes al wel binnen
[ Voor 8% gewijzigd door CoiLive op 04-04-2011 18:28 ]
Anoniem: 49090
Wow damnabsrnd schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:39:
blijf ver weg van DRO concepts, de kwaliteit is slecht en je wacht heeeeel lang voordat je wat binnen hebt.
ik heb alleen maar slechte ervaringen met DRO
het uiteindelijke product lijkt bij lange na niet op de afbeelding.
dit is wat ik binnenkreeg toen ik een Ipad case bij hun bestelde:
YouTube: DRO iPad case Review
Daar zal ik zeker niks bestellen hehe je review is daar zeker duidelijk in. Heb je van te voren ook contact opgenomen, wellicht dat zij als bedrijf je te goed kwamen, aangezien 200 dollar je behoorlijk wat mag verwachten.
DRO reactie
Let me start by apologizing. I do know we ran into issues w/ our liner company, on the first batch the liners were hand cut, but I agree that is not how it should be. Also noticed in the video the iPad is actually install upside down for how the case is designed. The glass of the iPad should face the "hook" velcro square and the back of the iPad should face the velcro strap. The case is designed w/ different radii for this very reason. This should make the iPad much easier to install and remove
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 49090 op 04-04-2011 17:54 ]
zojuist mijn bestelling van iCarbons binnengekregen, gaat om de carbon black back only voor de ipad 2. besteld op 28/03, snelle shipping dus!Anoniem: 354621 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:41:
Net deze (zwarte) iPad sticker besteld op icarbons.com. Wel duur stickertje ($20).
[afbeelding]
nog geen tijd/zin/föhn om hem erop te plakken maar ik zal wel wat fototjes maken!
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Damn it's good 2b a Tweaker!
ik ben benieuwd, lijkt mij gezien de features die je noemt een ideale case. hoor graag je ervaring er mee zodra je hem binnen hebtCoiLive schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:46:
Eindelijk de case gevonden die ik wil hebben!
-plaatjes-
http://www.radtech.us/Pro...ipad-case-with-stand.aspx
Besteld in het zwart. De belangrijkste features voor mij:
- Dun en Licht.
- iPad klikt erin ipv erin glijden zoals bij de originele Apple iPad 1 case
- Stevige stand die goed blijft zitten (hoeveel je ook op de bank heen en weer beweegt
- iPad wordt automatisch wakker als de flap open gaat.
Ik heb ervaring met dezelfde soort case van een ander bedrijf voor de iPad 1, dus ga ik er vanuit dat het goed gaat komen
Duurt helaas nog even voordat die uit komt en dat die dus hier is. Denk ongeveer 1,5 maand.
Vergissing met de Amerikaanse manier van datum schrijven. Als het goed is gaan ze morgen beginnen met verzenden. Hopelijk hebben ze er genoeg, want dan heb ik hem over twee weekjes al wel binnen
Zal een zeer kleine review hier neerzetten met plaatjes (misschien een filmpje) als ik hem binnen hebrjvisje schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:59:
[...]
ik ben benieuwd, lijkt mij gezien de features die je noemt een ideale case. hoor graag je ervaring er mee zodra je hem binnen hebt
Heb de Smart Cover van € 26.95 ook besteld , ze geven aan dat ik hem woensdag thuis heb... Ook ik heb een soortgelijk e-mail gehad , maar even afwachten hoe smart tie is qua sleep awake. De YOOBAO Slim Cow Leather Case Skin for Apple Ipad 2 vind ik mooier, maar dan moet ik nog weken wachten voordat er iets om mijn ipad2 kan.iksander schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:17:
[...]
Ga deze wel bestellen.
Hoop dat die sleep/awake werkt.
Reactie op mijn mailtje wat betreft de sleep/awake functie:
Deze Smart Case werkt niet met magneetjes, omdat de magneetjes bij de Smart Cover van Apple puur zijn om te bevestigen. De sleep/awake functie krijg ik inderdaad meer vragen over, afgelopen zaterdag heeft mijn leverancier dit bij de fabrikant nagevraagd en deze zeggen dat deze functie erop zit. Maar om je eerlijk te zeggen weet ik het dus niet zeker, ik heb zelf alleen een dummy iPad 2 dus kan dit ook niet uittesten. U kunt hem wel gewoon bestellen en mocht het niet zo zijn en/of de case tegenvallen kunt u deze altijd weer terugsturen.
Hoop woensdag van je een korte bevinding van die smart cover te horen, ben erg benieuwd namelijk. Mijn huidige case wil ik sowieso gaan vervangen namelijk.Cass schreef op maandag 04 april 2011 @ 22:06:
[...]
Heb de Smart Cover van € 26.95 ook besteld , ze geven aan dat ik hem woensdag thuis heb... Ook ik heb een soortgelijk e-mail gehad , maar even afwachten hoe smart tie is qua sleep awake. De YOOBAO Slim Cow Leather Case Skin for Apple Ipad 2 vind ik mooier, maar dan moet ik nog weken wachten voordat er iets om mijn ipad2 kan.
net ook maar de Dodocase bookback for iPad 2 besteld
[afbeelding]
hopen dat ie er ook zo mooi uitziet als op t plaatje. Zo houd je tenminste de boel wel minimalistisch met een smartcover en dit.
Jammer dat je het Apple logo kwijt bent met deze skin, de SGP Skin Guard is volgens mij vergelijkbaar (en zelfde prijs) maar heeft wel het Apple logo.
Ben benieuwd. Zo'n carbon-sticker lijkt mij eigenlijk gezegd oko wel wat. Ik zag ze op ebay goedkoper (ook van dat 3M materiaal gemaakt), alleen zijn dan vaak de hoekjes "open", dat ziet er imo wat lelijker uit, alleen maakt het plakken wel makkelijker.Henkie schreef op maandag 04 april 2011 @ 18:17:
[...]
zojuist mijn bestelling van iCarbons binnengekregen, gaat om de carbon black back only voor de ipad 2. besteld op 28/03, snelle shipping dus!
nog geen tijd/zin/föhn om hem erop te plakken maar ik zal wel wat fototjes maken!
Vaak bu'j te bang!
damn. zie nu inderdaad pas die sgp skin guard. Is praktisch hetzelfde idee inderdaad... Hmm naja, ben in eerste instantie afgegaan op de ervaringen van dodocase in het algemeen. En het zal wel niet zo heel veel schelen van elkaar. Maar ik vind toch dat apple logootje wel mooiPixelz schreef op maandag 04 april 2011 @ 22:30:
[quote]enzoronald schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:33:
net ook maar de Dodocase bookback for iPad 2 besteld
[afbeelding]
hopen dat ie er ook zo mooi uitziet als op t plaatje. Zo houd je tenminste de boel wel minimalistisch met een smartcover en dit.
Jammer dat je het Apple logo kwijt bent met deze skin, de SGP Skin Guard is volgens mij vergelijkbaar (en zelfde prijs) maar heeft wel het Apple logo.
Ben wel met je eens dat de Yoobao case mooier is,maar duurde mij ook te lang af.Cass schreef op maandag 04 april 2011 @ 22:06:
[...]
Heb de Smart Cover van € 26.95 ook besteld , ze geven aan dat ik hem woensdag thuis heb... Ook ik heb een soortgelijk e-mail gehad , maar even afwachten hoe smart tie is qua sleep awake. De YOOBAO Slim Cow Leather Case Skin for Apple Ipad 2 vind ik mooier, maar dan moet ik nog weken wachten voordat er iets om mijn ipad2 kan.
Hoop de smart case ook woensdag te krijgen.
Ben benieuwd!
Anoniem: 354621

Tijdens het opzetten (je hebt een föhn nodig om de hoekjes te verwarmen)

Eindresultaat:

Ziet er erg mooi uit, duidelijk installatiefilmpje op de site. Werkt ook gewoon met de Smart cover
dan bestel ik hem wel in het wit denk ik!
Vind hem oprecht wel mooi, maar ook zonde, omdat je dan de achterkant helemaal nooit meer ziet. Zelf heb ik dus een klaphoes, maar daar pak ik hem vaak toch even uit en juist dan vind ik het fijn dat ik er in volle glorie van kan genieten, haha. Heb jij dat zelf niet?Anoniem: 354621 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:23:
Vandaag mijn sticker binnengekregen voor de iPad 2 achterkant. Dinsdag besteld, vandaag binnen met de goedkoopste verzendoptie (2,20$). Via www.iCarbons.com.
[afbeelding]
Tijdens het opzetten (je hebt een föhn nodig om de hoekjes te verwarmen)
[afbeelding]
Eindresultaat:
[afbeelding]
Ziet er erg mooi uit, duidelijk installatiefilmpje op de site. Werkt ook gewoon met de Smart cover
Hm geen last van, maar ja, het gaat er natuurlijk om wat iedereen zelf mooi vindt. Blij dat je tevreden bent in ieder geval, hahaAnoniem: 354621 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:49:
Ik vind m zo ook mooier. En daarnaast werd de alluminium achterkant zo snel ranzig, maar dat zal aan mij liggen, haha.
Anoniem: 402565
Als je opnieuw de keus zou hebben, zou je die dan weer aanschaffen of toch maar een andere hoes?
Verder twijfel ik om bij een zwarte ipad 2 een grijze of blauwe (polyurethaan) cover te kopen. De grijze ziet er wel erg licht (flets) uit. Iemand al ervaring met een zwart/grijze of zwart/blauwe combinatie?
Bedankt voor je reactie!
Als ie binnen is meld ik me weer.
Samespanx schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:27:
Ik heb dus nog geen idee wat ik moet kopen. Ik zie zo veel leuke cases covers en hoezen voorbij komen....
Ik heb ipad2 besteld met groene smartcover maar moeten nog binnen komen hoor.
maar ik ben wel al rustig kijken naar een case / iets van bescherming voor de achterkant en ook voor het scherm zelf misschien.
Is er niet een Top 5 of Top 10 met de gaafste cases
Be nice, You Assholes :)
Moet je even op cnet kijken, daar staat wel een top10 volgens mij.3DDude schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:17:
[...]
Same
Ik heb ipad2 besteld met groene smartcover maar moeten nog binnen komen hoor.
maar ik ben wel al rustig kijken naar een case / iets van bescherming voor de achterkant en ook voor het scherm zelf misschien.
Is er niet een Top 5 of Top 10 met de gaafste cases
Anoniem: 324429
Vrij snel de volgende reactie terug:
'' Hello,
I deeply apologize for this wait one of our sewers were out of town so we did get a little behind. But your order will be leaving tomorrow morning. Thanks,''
Achja, via Appelhoes had ik hem wel sneller gehad waarschijnlijk maar blijf het een fijn gevoel vinden om deze mensen direct te steunen met hun zaak. Mooi ook dat een naaister even vakantie opneemt en ze direct achter raken hahaha.
Ultimate iPad 2 case rounduptimwijn schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:18:
[...]
Moet je even op cnet kijken, daar staat wel een top10 volgens mij.
Anoniem: 296131
De smart cover vind ik echt een must have, de iPad 2 wordt zoveel prettiger in gebruik door het instant on zonder steeds weer een knop moeten indrukken en een swipe geven. Het voelt nu net zoiets als ff snel in een tijdschrift bladeren en wegleggen, wil nu al absoluut niet meer zonder. De originele Apple smart cover is voor mijhet mooist tot nu toe gezien door zijn cleane looks, de leren versie is luxer als gedacht.Anoniem: 402565 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 20:56:
Kan iemand zijn eigen ervaring geven tot nu toe met de smart cover? Is dit echt een aanwinst?
Als je opnieuw de keus zou hebben, zou je die dan weer aanschaffen of toch maar een andere hoes?
Verder twijfel ik om bij een zwarte ipad 2 een grijze of blauwe (polyurethaan) cover te kopen. De grijze ziet er wel erg licht (flets) uit. Iemand al ervaring met een zwart/grijze of zwart/blauwe combinatie?
Bedankt voor je reactie!
Aardige link: Hier zie je hoe de smart cover is gemaakt. Echt veel magneten!
http://www.ifixit.com/Tea...art-Cover-Teardown/5089/1
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 296131 op 05-04-2011 22:52 ]
Dank voor je reactie en link. Heb jij een leren cover? Is het leer de meerprijs waard (toch wel veel geld)?Anoniem: 296131 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 22:47:
[...]
De smart cover vind ik echt een must have, de iPad 2 wordt zoveel prettiger in gebruik door het instant on zonder steeds weer een knop moeten indrukken en een swipe geven. Het voelt nu net zoiets als ff snel in een tijdschrift bladeren en wegleggen, wil nu al absoluut niet meer zonder. De originele Apple smart cover is voor mijhet mooist tot nu toe gezien door zijn cleane looks, de leren versie is luxer als gedacht.
Aardige link: Hier zie je hoe de smart cover is gemaakt. Echt veel magneten!
http://www.ifixit.com/Tea...art-Cover-Teardown/5089/1
gewoon nee.
Hebben jullie trouwens een screen protector in gebruik? Qua bescherming heb ik het denk ik niet echt nodig, maar misschien is het wel fijn om reflectie van zonlicht tegen te gaan?
iCarbons.com. 20$ voor alleen de achterkant. Normale prijs voor zo'n degelijke skin.monnick schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 23:24:
Weet iemand waar ik een goede carbon sticker kan kopen voor de achterkant van mijn iPad 1? En dan bedoel ik eigenlijk vooral goedkoop
Hebben jullie trouwens een screen protector in gebruik? Qua bescherming heb ik het denk ik niet echt nodig, maar misschien is het wel fijn om reflectie van zonlicht tegen te gaan?
Anoniem: 324429
Zo sterk zijn ze nou ook weer nietAnoniem: 402565 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 23:03:
Iemand al last van een op hol geslagen horloge of een bankpasje dat niet meer werkt door gebruik van de smart cover? Lijkt me toch link die magneten in de buurt van een automaat horloge.
Niet elke magneet is hetzelfde, maar mensen krijgen snel de kriebels als ze magneet horen in combinatie met hun favoriete speeltjes of pasjes
Nou ik heb wel het gevoel dat m'n smartcover niet meer zo magnetisch is. Hij werkt nog wel 100% maar ik kan hem er wel heel makkelijk aftrekken.. Heel vreemdCoiLive schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 23:44:
[...]
Zo sterk zijn ze nou ook weer niet
Niet elke magneet is hetzelfde, maar mensen krijgen snel de kriebels als ze magneet horen in combinatie met hun favoriete speeltjes of pasjes

?Jackson6 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 23:46:
[...]
Nou ik heb wel het gevoel dat m'n smartcover niet meer zo magnetisch is. Hij werkt nog wel 100% maar ik kan hem er wel heel makkelijk aftrekken.. Heel vreemd
Daar heb ik het toch niet over?
- Kan het makkelijk los laten?
- Hoe zit het erop geplakt? (Soort lijm dat warm gemaakt moet worden?)
- Blijven er restjes plak over op de iPad als je de back eraf haalt?
- Kan de back er makkelijk afgehaald worden?
als je me 20 dollar geeft trek ik hem eraf voor je en geef ik je antwoord op de laatste 2 vragen ;-).
Vaak bu'j te bang!
Door de bredere uitsnijdingen voor de homeknop en de camera geen enkel probleem met lichte verschuivingen van de iPad 2, mochten deze al voorkomen (dit is een wellicht bekend probleem met kleine uitkepingen). De iPad 2 zit er super stevig in. Ook de camera aan de achterkant ziet er goed uit.
[ Voor 84% gewijzigd door iksander op 06-04-2011 16:18 ]
Vandaag de smart case gekregen.
Zal straks eens kijken of het wat is ben nu nog aan de arbeid.
Mocht het niks zijn,stuur ik ding terug en ga ik wel voor de Yoobao case.StarZ schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:07:
Wat is een mooie Flip-case voor de iPad 2, een minimalistische case zoals deze http://www.gouweloosshop....16/Smart-Case-iPad-2.html alleen dan wat beter kwaliteit, als ik namelijk zie hoe de randen zijn afgewerkt hoef ik die niet te hebben.
Kwalitatief zeer goed voor die prijs en makkelijk te verschuiven in meerdere standen.
Heeft deze ook die smartcover dingetjes?b.jelle schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:32:
Gister deze http://www.belkin.com/IWC...process?Product_Id=543037 in 'Black/midnight' gekocht bij Dixons.
Kwalitatief zeer goed voor die prijs en makkelijk te verschuiven in meerdere standen.
Jammer genoeg niet.
Maar is even duur als een losse smartcover van Apple (niet leren versie), dus wat wil je...
Gast... wees niet zo negatief, natuurlijk past dat. Die iCarbons is nog geen halve millimeter dik volgens mijbilzard schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:55:
Ik heb de iCarbons white carbon back besteld. Nu maar hopen dat de iPad samen met de SmartCover nog wel past in de ColcaSac.

Ja dat is wel jammer, een combi van beide is wel erg mooi!b.jelle schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:41:
[...]
Jammer genoeg niet.
Maar is even duur als een losse smartcover van Apple (niet leren versie), dus wat wil je...
Heb de smart case er net omheen zitten, en moet zeggen valt me niet tegen.StarZ schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:07:
Wat is een mooie Flip-case voor de iPad 2, een minimalistische case zoals deze http://www.gouweloosshop....16/Smart-Case-iPad-2.html alleen dan wat beter kwaliteit, als ik namelijk zie hoe de randen zijn afgewerkt hoef ik die niet te hebben.
Sleep/awake werkt net zoals de smart cover van Apple.
De achterkant kun je dubbelvouwen en blijft dus ook vastzitten (smart cover apple) en zo dus naar achteren vouwen zodat je nog gewoon gebruik kan maken van de camera.
Jammer dat ze niet echt rekening hebben gehouden met de homebutton,deze is nameljk niet uitgesneden, en 1/3 van de knop valt dus weg.
Al met al ben ik best tevreden met deze case
Nader inzien had de case toch wel wel strakker om de ipad heen kunnen zitten,beetje jammer
[ Voor 5% gewijzigd door iksander op 06-04-2011 22:06 ]
Ik heb dezelfde case vandaag ook binnen gekregen . Ben het helemaal met je eens.iksander schreef op woensdag 06 april 2011 @ 19:34:
[...]
Heb de smart case er net omheen zitten, en moet zeggen valt me niet tegen.
Sleep/awake werkt net zoals de smart cover van Apple.
De achterkant kun je dubbelvouwen en blijft dus ook vastzitten (smart cover apple) en zo dus naar achteren vouwen zodat je nog gewoon gebruik kan maken van de camera.
Jammer dat ze niet echt rekening hebben gehouden met de homebutton,deze is nameljk niet uitgesneden, en 1/3 van de knop valt dus weg.
Al met al ben ik best tevreden met deze case
De case werkt goed! Er zit inderdaad een sleep/awake functie op. De Ipad past er goed in en heeft erg veel meer grip in je handen dan zonder. Voor deze prijs meteen voor en achterzijde beschermd. De ipad blijft ook zeer dun met de case.
Viel mij ook op dat de home button 2 milimeter onder de case schuift. maar deze is nog uitstekend te bedienen. Waarschijnlijk zitten er ook geen extra magneten in voor het oprollen van de cover, maar hij blijft wel staan. Ik denk dat ik deze toch houd aangezien dit systeem net zo opgerold kan worden als de cover van Apple. Qua prijs kwaliteit (€27 all in) best redelijk.
Ik zie nu dat dezelfde zaak over een week ook de Yobao slim case kan leveren. Op YouTube: Yoobao iPad 2 Case zie ik dat wanneer je bij de Yobao de cover helemaal naar de achterzijde buigt, de magneet via de achterkant de ipad ongewenst ook in de slaapstand brengt. Je moet je vinger te tussen houden . Bij de case die ik gekocht heb ben ik dit nog niet tegengekomen.
[ Voor 16% gewijzigd door Cass op 07-04-2011 00:38 ]
Misschien kun je een strook rubber of dikke stof onderin de case drukken. Op die manier zit de iPad iets strakker en komt hij iets meer omhoog om zo de homeknop beter zichtbaar te makeniksander schreef op woensdag 06 april 2011 @ 19:34:
[...]
[...]
Nader inzien had de case toch wel wel strakker om de ipad heen kunnen zitten,beetje jammer
http://www.gouweloosshop....kin-for-Apple-iPad-2.html

haha het is toch echt een ipadPhuncz schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:32:
Die laatste pic ziet er bijna uit als een Archos 101