Oh da's perfect, dan ga ik daar voortaan zitten zonder kaartje. De conducteur zal er niet naar vragen (die simpele regels zijn perfect!!!), nice!Krisp schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 08:56:
[...]
Dan slik jij maar even dat ik onmiddellijk in je oor tetter met de vraag om stilte.
Je kent het begrip 'glijdende schaal'? Dit is daar een typisch voorbeeld van. De regel is heel simpel: je spreekt niet in de stiltecoupe. Ook niet voor twintig seconden.
Ik vind ze asocialer. Op zoek naar een plek kan je door een stiltecoupé lopen en als je dan toevallig in gesprek bent met iemand, jammer dan (zolang je een normaal gesprek voert, natuurlijk is lekker keihard gaan staan tetteren altijd irritant). Ik geloof niet dat er mensen in de stiltecoupé zitten die allergisch zijn voor geluid. Die overleven een tiental seconden gepraat wel (echt waar!).Teckna schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:19:
Ik vind de mensen die in een stiltecoupé gaan ruzie schoppen dat het echt stil moet zijn als iemand een paar tellen geluid maakt even asociaal als de beller die nog X seconde blijft bellen terwijl ie daar gaat zitten.
Ik ga overigens altijd wel graag in een stiltecoupé zitten. Ik reis toch alleen, bel nooit en lekker rustig zitten, daar zeg ik uiteraard geen nee tegen.
[ Voor 45% gewijzigd door Cyphax op 02-10-2013 16:12 ]
Saved by the buoyancy of citrus