Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
kKaltUu schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 09:32:
Toen ik een of andere baggerserver met 32 slots ging joinen, kreeg ik ineens een waarschuwing dat TF2 gemaakt is voor met maximaal 24 mensen in een server, is dit nieuw? :S
Is gekomen met de update ja.
Gert Pronk schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 09:41:
jah, stond gisteren bij de changes. Vind het opzich wel een aardige reminder. Maar gaat ie dat elke keer popuppen als je joint??
Gewoon aanvinken dat je de reminder niet meer hoeft te zien ;)

Vandaag weer een paar uur aan TF2 gedaan. Altijd leuk om als rode engineer op gravelpit met je dispenser en sentry op het dak achter C te zitten :p. Spies komen er niet zo snel, tenzij je een teleporter exit daar hebt of ze de jump kunnen maken.

Hier kun je het plekje zien.
Afbeeldingslocatie: http://tf2wiki.net/w/images/e/e4/Tf2_gravelpit.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27

D4NG3R

kiwi

:)

Haha, die techniek gebruikte ik altijd al op de xbox versie, geniaal om daar te zitten ;).

Valt me wel op dat je de "default" maps veel minder tegenkomt op de PC versie. Was er nogal gewent aan geraakt na 2 jaar op de xbox het spel te spelen :P
(Dustbowl, Hydro, Well, 2Fort, Gravel Pit & Granary)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ligt er maar net aan welke server je speelt. Let wel dat de PC versie meer 'default' maps heeft vanuit de updates, die de xbox mist, zoals de pl_ mappen.
Van de oorspronkelijke mappen zie ik dustbowl, gravelpit en granary ook nog vrij veel.
Hydro zie je het minst, terwijl die met 2 gebalanceerde teams erg vermakelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 21:26
Hydro is erg leuk, vooral omdat hij elke keer veranderd als een cap wordt gehaald. De laatste cap van je team is alleen wel lastig. Je moet gewoon verdedigen want er is geen cap om mee terug te slaan. Zelf speel ik nog vrij veel dustbowl.

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik op vanille servers kan filteren in het server zoek window?? Want mis het pure spel wel een beetje, bijna elke server heeft wel weer een bepaalde toevoeging of een hoge player limit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Hear hear!

Gisteren bij toeval op |HH| tc_hydro gespeeld, dat was min of meer voor het eerst (uitgezonderd een paar minuten speeltijd een tijdje geleden) en het bleek erg vermakelijk.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

* JumpStart is vreemdgegaan :X

Ik heb daarnet, voor het eerst sinds tijden, weer eens CS:S gespeeld...

Dan blijkt dat ik toch echt wel een probleem heb met framerates, die zijn te laag. CS:S loopt merkbaar lekkerder, en ik doe het dan ook meteen beter qua score. Toch maar die Radeon 5770 bestellen dus.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
JumpStart schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:32:
* JumpStart is vreemdgegaan :X

Ik heb daarnet, voor het eerst sinds tijden, weer eens CS:S gespeeld...

Dan blijkt dat ik toch echt wel een probleem heb met framerates, die zijn te laag. CS:S loopt merkbaar lekkerder, en ik doe het dan ook meteen beter qua score. Toch maar die Radeon 5770 bestellen dus.
Wapens van CS:S en TF2 zijn niet echt te vergelijken, ook omdat in TF2 iedere class een ander health niveau heeft.

In CS:S heeft iedereen 100 health en max 100(?) armor. Daar knal je dus iemand sneller neer dan in TF2.

Weet trouwens niet wat voor instellingen je gebruikt? Maar is het geen optie om TF2 gewoon te tweaken? Ik doe dit ook met mijn 9600GT, alles op low, behalve de modeldetails aangezien die continu terugspringen naar high. FPS gemiddeld rond de 100 of erboven op een server met 32 man.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gert Pronk schreef op zondag 04 juli 2010 @ 10:55:
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik op vanille servers kan filteren in het server zoek window?? Want mis het pure spel wel een beetje, bijna elke server heeft wel weer een bepaalde toevoeging of een hoge player limit.
Let in de server browser op de kolom 'Tags'. Alle aanpassingen aan een server staan daar in. Een lege is dus het best.

Ik zelf heb ook het liefst een standaard server, en speel vaak op één van de volgende;

Hampshire Heavies #1
217.146.85.240:27015

Hampshire Heavies #2
217.146.85.241:27015

Lethal-Zone.eu TF2 All maps #1
88.198.69.251:27015

Lethal-Zone.eu TF2 Payload
88.198.69.251:27030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Damn net een aantal lekkere rondes gespeeld. Alhoewel mijn team vaker verloor dan wat anders...

Heerlijke score deze map met enkel de sniper rifle. 76 kills waarvan 50 headshots.
Afbeeldingslocatie: http://wsly.nl/majin/upload/916292400.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
30 man servers.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:11

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Hoofdschoten? Pingen? Serverkaart??

Heb je TF2 bewust op Nederlands staan? Of weet je niet hoe je het Engels krijgt? :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Is de clan server. Zat er in het begin in met in totaal 10 man, maarja care i like it beetje chaos mag wel.
Gizz schreef op zondag 04 juli 2010 @ 16:07:
Hoofdschoten? Pingen? Serverkaart??

Heb je TF2 bewust op Nederlands staan? Of weet je niet hoe je het Engels krijgt? :)
Steam is in het Nederlands en om de een of andere reden doet hij TF2 dan ook automatisch in het Nederlands. Maarja, boeie :p.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan mij niet meer voorstellen hoe ik pubs ooit leuk vond.....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op zondag 04 juli 2010 @ 16:57:
Nja ik heb het momenteel niet zo op wars spelen en daar ben ik ook nog te slecht voor imo in TF2, speel het spel nog niet echt superlang.. uren teller staat nu op 116 uren ofzo. Waar ik me wel aan erger in pubs is dat als ik als medic iemand voorzie van een Übercharge dat sommige dan niet aanvallen maar gewoon blijven staan en totaal niks raken...

Zojuist trouwens deze map gedownload, wordt geupload naar server nummer 2 van ons.
pl_frontier
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FUSA7XuWoRI&playnext_from=TL&videos=ShpbXRrypWg]

http://forums.tf2maps.net/downloads.php?do=file&id=929

[ Voor 3% gewijzigd door wsLy op 04-07-2010 19:28 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

wsLy schreef op zondag 04 juli 2010 @ 13:37:
[...]

Wapens van CS:S en TF2 zijn niet echt te vergelijken, ook omdat in TF2 iedere class een ander health niveau heeft.

In CS:S heeft iedereen 100 health en max 100(?) armor. Daar knal je dus iemand sneller neer dan in TF2.
Dat snap ik ook wel hoor. Het loopt gewoon beter, framerate is ruwweg de helft beter. Daar schieten waar ik wil schieten lukt beter.
Weet trouwens niet wat voor instellingen je gebruikt? Maar is het geen optie om TF2 gewoon te tweaken? Ik doe dit ook met mijn 9600GT, alles op low, behalve de modeldetails aangezien die continu terugspringen naar high. FPS gemiddeld rond de 100 of erboven op een server met 32 man.
Een 9600 GT is nog altijd flink wat beter dan dit beestje:

Afbeeldingslocatie: http://www.asus.nl/websites/global/products/kKWXNjgXcaiRlzYQ/P_500.jpg

Een ATi Radeon 3450 met een whopping 512 MB DDR2 ram op 64-bit 500 MHz bus en de core op 600 MHz, overklokt naar 700/680. Het dingetje heeft 40 stream processors. Een Radeon 5870 heeft er 1600 in plaats van 40, een 5770 nog altijd 800. (En hoe het überhaupt een 3450 werd is weer een geheel ander verhaal.)

[ Voor 4% gewijzigd door JumpStart op 04-07-2010 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Iemand anders die hier atm gigantische snelheidsdrops heeft met Steam, ongeacht de download region? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zitten zieke kills tussen.
Extremers 3rd fragmovie heeft een vette sticky jump kill.
Jejking schreef op zondag 04 juli 2010 @ 20:32:
Iemand anders die hier atm gigantische snelheidsdrops heeft met Steam, ongeacht de download region? :X
Ja kom niet aan de volledige snelheid die ik normaal heb, drops van 800kb/s zaten er genoeg tussen..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zerox had zo op #1 moeten staan. Rest was okayish, beetje materiaal wat je elke dag wel ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Verwijderd schreef op zondag 04 juli 2010 @ 16:57:
Nee, ik namelijk wel :P

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/20k2ao3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/xcswgo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/30rl260.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Welke HUD gebruik jij Weiman? Btw. wat is het command om de viewmodels uit te zetten? Kan het niet echt vinden.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Ben net overgestapt op de TF2 Community hud. Draw viewmodels zit gewoon in Options, Multiplayer, advanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Screenshots van scoreboards, zijn we zo laag gezakt :N
Wat is er trouwens leuk aan wanneer je een kpd van 10+ hebt en je praktisch de enige speler bent op de server.

Sentry op het dak van B op gravelpit is veel leuker: YouTube: TF2 Gravelpit B roof as engie in 1 minute

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De eerste golden wrenches in het wild zijn gesignaleerd. Kan ook een glitch zijn geweest.

http://www.tf2items.com/lists/golden_wrenches/

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

Kan iemand mij uitleggen waarom er levels op de wapens staan? En wat houd dit in? Kan ik mijn wapens level'en?

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

You don't :P Heeft ook geen functie tot nu toe gehad.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

Oke dankje wel, snapte er al niks van waarom sommige wapens van lvl 70 hadden en andere van 5. Maar als het niks betekend ;).

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

Hoe krijg je die groene cijfers met de damage te zien als je iemand raakt?

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Options > Multiplayer > Advanced > Display damage done as text over your target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook aan te raden die hitsound aan te zetten.
Als demo/soldier erg prettig spammen, je hoort het vanzelf als iemand in je blast radius staat, bijvoorbeeld om een hoekje. Beetje flauw, maar als je het niet doet benadeel je jezelf ten opzichte van wie het wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

frickY schreef op zondag 04 juli 2010 @ 09:10:
Dat ligt er maar net aan welke server je speelt. Let wel dat de PC versie meer 'default' maps heeft vanuit de updates, die de xbox mist, zoals de pl_ mappen.
Van de oorspronkelijke mappen zie ik dustbowl, gravelpit en granary ook nog vrij veel.
Hydro zie je het minst, terwijl die met 2 gebalanceerde teams erg vermakelijk is.
De default maps bedoel ik de ongeupdate versie van TF2 van :) dus gewoon de maps die standaard op de install DVD staan. En niet de nieuwe maps zoals PL ect.

frickY schreef op maandag 05 juli 2010 @ 17:01:
Ook aan te raden die hitsound aan te zetten.
Als demo/soldier erg prettig spammen, je hoort het vanzelf als iemand in je blast radius staat, bijvoorbeeld om een hoekje. Beetje flauw, maar als je het niet doet benadeel je jezelf ten opzichte van wie het wel doen.
Heb ik ook, maar heb wel de soundfile ietsje gedempt, vind het niet prettig als ik als pyro iemand aansteek en dan een halve minuut lang DING, DING, DING, DING hoor.

[ Voor 31% gewijzigd door D4NG3R op 05-07-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 00:21
Je kunt ook in je pyro.cfg de volgende regel toevoegen:

tf_dingalingaling 0

En natuurlijk in de andere .cfg tf_dingalingaling 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R NL schreef op maandag 05 juli 2010 @ 17:03:
Heb ik ook, maar heb wel de soundfile ietsje gedempt, vind het niet prettig als ik als pyro iemand aansteek en dan een halve minuut lang DING, DING, DING, DING hoor.
Dat is juist het leukst. Vooral als diegene ook nog is ondergepist door een jarate en je aan het mini-critten bent; ding kggg ding kggg ding kggg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Laatst online: 23-02-2024
19 mensen hebben nu de golden wrench gevonden. (vanochtend was dit nog 16)
Valve heeft nu ook nummers gegeven aan alle wrenches (vanmiddag was alles nog no1/2/3).

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg je die als random drop dan?

overigens: geweldig nog meer random cosmetische shizzle, ik werd al helemaal gek van het gezeik over hoedjes (waar ik zelf ook aan meedoe :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Descriptor schreef op maandag 05 juli 2010 @ 19:47:
19 mensen hebben nu de golden wrench gevonden. (vanochtend was dit nog 16)
Valve heeft nu ook nummers gegeven aan alle wrenches (vanmiddag was alles nog no1/2/3).
21 nu :O wil weten hoe je ze krijgt, wss heel veel tf2 spelen

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, ze droppen net eentje op HH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:56

g0tanks

Moderator CSA
Ik zat net in een idle server wat te kloten. Ik hoorde ineens 'succes' en het volgende bericht verscheen in beeld:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BA61HHkGVd6dxf7kGYU6Dqb1/full.png

:o

edit: Volgens mij wordt het gewoon op elke server omgeroepen als een Golden Wrench wordt gevonden.

[ Voor 20% gewijzigd door g0tanks op 05-07-2010 20:31 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Geeft een beetje Willy Wonka and the Chocolate Factory idee, de gouden sleutel, die je door puur geluk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Had die links al gevonden doordat ik tabde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Die links zijn al oud, dat testament is er al sinds de halloween patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou je de wrench ook al kunnen craften met engineer slot token en melee token?

//edit
Maar hoe kom je aan een engineer token zonder engineer unlocks om te craften |:(

[ Voor 37% gewijzigd door frickY op 05-07-2010 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:05
UPDATE PAGE ONLINE

deze keer de echte shit.

al hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gok dat na 100 golden wrenches de update wordt vrijgegeven. Aangezien de telling stopt bij 100.

Heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vraag me af of de Golden Wrench daarnaar op dropping basis wordt beschikbaar gesteld, best vet hoe je mensen in een standbeeld verandert ermee :p.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frontier Justice

50% smaller mag
No random crits

When your sentry is destroyed, you get two crits for ever kill it got, and one for every assist.

Beetje overpowered, denk dat het bedoeld is om te voorkomen dat een demoman je spullen opblaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

CapTVK schreef op maandag 05 juli 2010 @ 23:49:
Frontier Justice

50% smaller mag
No random crits

When your sentry is destroyed, you get two crits for ever kill it got, and one for every assist.

Beetje overpowered, denk dat het bedoeld is om te voorkomen dat een demoman je spullen opblaast.
Je moet wel raken natuurlijk, en een shotgun doet sowieso vrij weinig damage op grote afstand :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Zit een geheime link op de Engi update pagina: http://www.teamfortress.com/engineerupdate/radigan/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phyxion schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 00:37:
[...]

Je moet wel raken natuurlijk, en een shotgun doet sowieso vrij weinig damage op grote afstand :)
Crits hebben geen dmg falloff, afgezien van spread (de 9 pellets van een shotgun) op die afstand (vb: container afstand op granary) kan je aardig wat schade doen.

[ Voor 4% gewijzigd door CapTVK op 06-07-2010 06:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap geen reet van die shotgun... je gaat dus alleen critten als je sentry net kapot gemaakt is, en dan crit je meer als je sentry meer kills/assists heeft gemaakt? Verwarrend.

Aan de andere kant is 'Sentry down!' wel een mooie strijdkreet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LUH-3417 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 07:36:
Ik snap geen reet van die shotgun... je gaat dus alleen critten als je sentry net kapot gemaakt is, en dan crit je meer als je sentry meer kills/assists heeft gemaakt? Verwarrend.

Aan de andere kant is 'Sentry down!' wel een mooie strijdkreet.
Je krijgt:
2 krits per kill die je sentry maakt.
1 krit per assist van je sentry.
1 krit als je sentry kapot gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Alleen een shotgun is wel een beetje saai. Toch hoop ik stiekem dat net als de gastly gibus je hem op die manier kan krijgen. En een nieuwe buildable zou leuk zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 08:01:
Je krijgt:
2 krits per kill die je sentry maakt.
1 krit per assist van je sentry.
1 krit als je sentry kapot gaat
Dat is niet waar. Op het moment dat je sentry kapot gaat, ongedacht of een vijand hem sloopt of een self-destruct, krijg je 2 crits voor elke kill die je sentry had. Voor elke assist van je sentry krijg je daarbij 1 crit.

Dus 5 sentrykills en 1 assist geeft je 11 crits met deze nieuwe shotgun vanaf het moment dat je sentry kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk... my bad.

Wel leuk... op een gegeven moment kan je dus een push doen door je sentry op te blazen (als je genoeg kills/assists hebt op je sentry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die crits zijn dan gewoon de eerstvolgende schoten, right? Dat is wel sterk... Sentry neerzetten voor je eigen spawn, jezelf verstoppen bij hun spawn. Wachten tot hun medic langskomt. 'Sentry Down!' BAM! Medic down.

Charging Engies waren al eng, maar nu helemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:28
CapTVK schreef op maandag 05 juli 2010 @ 23:49:
Frontier Justice

50% smaller mag
No random crits

Ik kan me dus zo bedenken dat de bedoeling is dat je zelf je shit molt als je de eerste sticky ziet vliegen en dan demo + medic kan uitroeien, we zullen zien hoe goed het werkt in de praktijk.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Denk dat vooral een aanvallende engi, die steeds lvl1-of2 sentries by het te veroveren cap point zet, en daarna dan wat gaat critfesten, hier een mooie kluif aan heeft. Of, langs de andere kant, de turtler die zijn onneembare vesting die al tien man heeft gekilled, en nu een Uberpaar ziet afkomen. Vroeger kon je niet veel doen, nu terugtrekken, en dan bloody justice halen. mmmmmmm tasty tasty justice.

Dat met die wrenches is ook weer geniaal van Valve. Vooral omdat de drops niet random zijn :-)

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Gewoon de engie uberen op het moment dat er 3 stickies naast z'n sentry liggen die al iets van 5 kills gemaakt heeft...bam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Bij een chokepoint een sentry + dispenser bouwen zoals gewoonlijk, heel veel combat daar en je hebt wat kills, zodra je dispenser vol zit en het even wat rustiger is je eigen sentry mollen en meteen weer een nieuwe bouwen + upgraden, en je hebt ineens crits én een sentry. :)

Ik vind het wel een leuk ding, zodra je geen crits hebt kun je gewoon met je pistooltje schieten. Net iets minder dan de shotgun maar volgens mij scheelt het niet veel.

[ Voor 23% gewijzigd door bwerg op 06-07-2010 10:17 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Met het magazijn dat 50% kleiner is heb je maar 3 schoten. Daar leg je echt geen 3 man mee om hoor. :z

[ Voor 6% gewijzigd door RaCio op 06-07-2010 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Maar ehh zie ik daar nou een sentry op wielen ?? :P Zou wel gaaf zijn als je hem kan verplaatsen straks >:)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dat zou wel stoer zijn :9

Overigens, er wordt in mijn ogen relatief veel gesmeten met de Golden Wrench. Net een kort potje gedaan en er kwamen al twee man voorbij die er een kregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:53
Dat zijn wel twee drops wereldwijd, zo veel is het dus niet. Die 100 stuks moeten wel vergeven worden tussen nu en donderdagnacht, en ze zitten nog niet op de helft.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DexterBelgium schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:03:
Vooral omdat de drops niet random zijn :-)
Blijkbaar kun je heb dus random krijgen tijdens een craft.

Al iets bekend of het effect heeft wát je craft? Heb er gister weer aardig wat scrap metal doorheen gejaagd, maar helaas geen Golden Wrench
*Note that we've disabled the Smelt Reclaimed Metal & Smelt Refined Metal recipes. They'll work again once the Engineer Update goes live.

**Also note, wrenches can be found up until the 100th wrench has gone out. There is no per-day limit on the number of wrenches found, and distribution has been designed to be fair to all timezones. Every 25th wrench found will result in the release of more information on the Engineer Update.

[ Voor 38% gewijzigd door frickY op 06-07-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 13:26
bijna al mijn items erdoorheen gejaagd, maar geen wrench. wel bijna een hat :9

[ Voor 146% gewijzigd door kipneck op 06-07-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat alleen om het craften van metal. Ik weet niet of het zo verstandig is om trouwens je meeste spullen te craften. De Polycount pack komt er volgende week ook nog aan en het lijkt me logisch dat we dan naast hats ook nieuwe wapens krijgen. Misschien niet direct maar wel na een maand of zo.

Is wel leuk als je dan nog wat spullen achter de hand houdt om die zelf te craften ipv te hopen op een lucky drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dus je kunt er een krijgen door je eigen meuk 'op' te craften? Hmm...
Shabbaman schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:49:
Dat zijn wel twee drops wereldwijd, zo veel is het dus niet. Die 100 stuks moeten wel vergeven worden tussen nu en donderdagnacht, en ze zitten nog niet op de helft.
Dan was 't gewoon toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het zijn maar 100 golden wrench over 1000de mensen :P dus je komt ze niet zo gou tegen.
Daarnaast zal de nieuwe melee wapen van de engineer de zelfde effect moeten krijgen.
bijvoorbeeld een zilvere wrench.

Als valve dit niet doet. Dan zijn ze slecht bezig als je het mij vraagt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat hij later ook wel te vinden is. Misschien door een engineer die hem heeft te dominaten, net als die Halloween-hoed. Zou wel zonde zijn als dat effect van gouden lijken zo zeldzaam blijft. Het lijkt me uniek om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

bwerg schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:13:
Bij een chokepoint een sentry + dispenser bouwen zoals gewoonlijk, heel veel combat daar en je hebt wat kills, zodra je dispenser vol zit en het even wat rustiger is je eigen sentry mollen en meteen weer een nieuwe bouwen + upgraden, en je hebt ineens crits én een sentry. :)

Ik vind het wel een leuk ding, zodra je geen crits hebt kun je gewoon met je pistooltje schieten. Net iets minder dan de shotgun maar volgens mij scheelt het niet veel.
Leuke theorie, maar als ik onderstaande nog eens lees...
... dan weet ik nog niet zo zeker of zèlf vernietigen van je sentry ook crits geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is verder een gewone wrench hoor. Enige dat hij doet is dat de laatste slag een goudkleurige ragdoll oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JumpStart schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 14:06:
... dan weet ik nog niet zo zeker of zèlf vernietigen van je sentry ook crits geeft.
Ja, dat doet hij.
Kan niet meer terug vinden waar ik dat gelezen heb, maar stond ergens bij Valve/Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
CapTVK schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 14:06:
Het is verder een gewone wrench hoor. Enige dat hij doet is dat de laatste slag een goudkleurige ragdoll oplevert.
Ben gisteren express een server gejoined om te kijken of ik iets zou krijgen nadat ik gekilled werd door iemand met een golden wrench. Daarna gelijk gecraft maar geen succses.

Viel in iedergeval nog te proberen ;)

En de teller staat inmiddels op #45

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij de #50 wordt het volgende wapen onthult. Zal wel in de loop van de avond zijn.

//edit
Nu om 20u nog steeds bij #45. Lijkt me dat er zo toch weer één moet vallen.

[ Voor 34% gewijzigd door frickY op 06-07-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
frickY schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 17:20:
Bij de #50 wordt het volgende wapen onthult. Zal wel in de loop van de avond zijn.
Ik denk dat de hat voor de engy een grote hoed zal zijn. Kijk maar in de comic en de day 1 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een anti-backstab hoed zoals de sniper!? Hoop het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:06

The Zep Man

🏴‍☠️

CapTVK schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 20:20:
Een anti-backstab hoed zoals de sniper!? Hoop het niet...
De Sniper heeft een anti-backstab hoed? :o

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doel op het antibackstab-device van de sniper, de razorback. Smartass :P

Voor de record, op het plaatje zit er in de hoed van Abraham Lincoln een pistool naar achteren, een soort antibackstab device in hoedvorm dus.

[ Voor 46% gewijzigd door CapTVK op 06-07-2010 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
LUH-3417 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:50:
Ik denk dat hij later ook wel te vinden is. Misschien door een engineer die hem heeft te dominaten, net als die Halloween-hoed. Zou wel zonde zijn als dat effect van gouden lijken zo zeldzaam blijft. Het lijkt me uniek om te zien.
Je kan met een plugin met de normale wrench ook gouden lijken krijgen, dus dat effect zal wel niet zo zeldzaam blijven. Alleen het daadwerkelijke gouden uiterlijk van de wrench zal je weinig zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Op de tf2 blog is te lezen dat je de golden wrench ALLEEN door craften krijgt, en het maakt verder niet uit wat. Ze hebben voor de update ook het smelten van gerafineerde metalen uit gezet, anders zou je 3 scrap metal bij elkaar melten en daarna weer los smelten etc tot je de golden wrench hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

CapTVK schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 22:26:
Ik doel op het antibackstab-device van de sniper, de razorback. Smartass :P

Voor de record, op het plaatje zit er in de hoed van Abraham Lincoln een pistool naar achteren, een soort antibackstab device in hoedvorm dus.
Lincoln is door zn achterhoofd doodgeschoten.. Denk dus niet dat het je gaat beschermen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Volgende Engineer update is uit!

Nieuw wapen!: The Wrengler

Een sentry wapen waarmee je de sentry zelf kan laten richten op een doel.

+ 66% Damage shield
+ Double Fire Rate en Missle Launch op lvl3
- Sentry inactive voor 3 seconde na wapen switch

35 nieuwe achievements!

En hieruit is ook op te maken dat de engineer een gitaar gaat krijgen als melee? wapen?

Nieuwe payload map: upward

En de item drop is deze week ook wat hoger om iedereen een eerlijke kans te geven voor de golden wrench.

[ Voor 17% gewijzigd door Descriptor op 07-07-2010 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die killicon was dus correct, een SG met laserpointer. Mooie sidegrade : handmatig met meer firepower en health vs autoaim. Belanrijk punt is of deze nog een bepaalde range heeft tov van de normale SG.. Anders kan je met een lv3 SG rockets (plus een fellow engy die je SG voorziet van ammo) continu naar de andere kant van de map spammen.

Gooi er nog een buffbanner tegenaan en.........Brrrrr....... :(

Btw, ben ik het of is het niveau van de ook fatsoenlijke pubs deze week drastisch omlaaggeschoten? Het is nu steamroll of gerolled worden. Blijkbaar heeft de steamsale aardig wat nieuwe spelers opgeleverd want ik zie momenteel zoveel spelers die blijkbaar geen benul hebben wat te doen. Hier gaatie....

Ik ben bezig als heavy en zie een medic diep in het rood qua HP. Ik gooi me sandwich voor z'n voeten en hij staat er bij te kijken alsof de heavy in-game z'n broek laat zakken, z'n zaakje doet en het nog dampend op een bord voor hem neerzet. Ik kan het niet anders omschrijven. Vervolgens laat ie de sandwich liggen en loopt door op zoek naar een healthpack... 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door CapTVK op 07-07-2010 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Remote control sentry, best leuk :) Had eigenlijk wel gehoopt op een nieuwe sentry en dispenser maar het lijkt er niet op dat we die meer krijgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
die map ziet er ook wel leuk uit :D En dat mouse aim sentry vind ik een origineel idee :D Maar alles gaat pas online als er 100 golden wrenches zijn uitgedeelt toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Cornelisjuh schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:00:
die map ziet er ook wel leuk uit :D En dat mouse aim sentry vind ik een origineel idee :D Maar alles gaat pas online als er 100 golden wrenches zijn uitgedeelt toch ?
Donderdag gewoon.

Die remotecontrol biedt wel veel opties voor betere defend, nu kan je een bepaald gedeelte wel veel beter coveren en ook op spies schieten waarschijnlijk :)

[ Voor 21% gewijzigd door Phyxion op 07-07-2010 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donderdag wordt de laatste wrench vergeven, dus jullie hebben beide gelijk :)

Ik craft me een ongeluk maar helaas geen wrench :( Wel veel refined metal, dus die Wrengler is straks van mij :*)

[ Voor 26% gewijzigd door frickY op 07-07-2010 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

frickY schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:12:

Ik craft me een ongeluk maar helaas geen wrench :( Wel veel refined metal, dus die Wrengler is straks van mij :*)
Ik neem aan dat je de wapens wel weer gaat krijgen via achievements zoals de laatste keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frickY schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:12:

Je hebt toch wel alleen je dupes gecraft hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Phyxion schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:15:
[...]

Ik neem aan dat je de wapens wel weer gaat krijgen via achievements zoals de laatste keer :)
Maar ik neem ook aan dat je de wapens vééééél sneller gaat kunnen craften/droppen dan farmen via achieves (ik weet niet hoe het met jullie zit, maar 30+ class achieves duurt bij mij toch wel oneindig lang).

Uiteindelijk een Golden Wrench naar iemand die het verdient, en niet zoals nummer 1 naar een cheating bastard. (disclaimer, ik weet niet of dat nog steeds nummer een is, maar degene die hem eerst had is geVACbanned...)

[ Voor 23% gewijzigd door DexterBelgium op 07-07-2010 09:46 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hoeft ze ook niet alle 30+ te scoren.

Achievments scoren gaat vrij gemakkelijk. Met de medic update moest je 12, 24 en uiteindelijk 36 achievments scoren om alle wapens te krijgen. En dat waren best pittige achievments! Maar tegenwoordig ligt de grens zo laag dat je binnen een paar uur al minstens een wapen kan hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door CapTVK op 07-07-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
DexterBelgium schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:42:
[...]

Maar ik neem ook aan dat je de wapens vééééél sneller gaat kunnen craften/droppen dan farmen via achieves (ik weet niet hoe het met jullie zit, maar 30+ class achieves duurt bij mij toch wel oneindig lang).

Uiteindelijk een Golden Wrench naar iemand die het verdient, en niet zoals nummer 1 naar een cheating bastard. (disclaimer, ik weet niet of dat nog steeds nummer een is, maar degene die hem eerst had is geVACbanned...)
df is anders ook een vieze idler. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren mijn enige chocoladereep gecraft. Gebruik dat ding toch nooit en wilde het nog een keer proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
D4NG3R NL schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 23:35:
[...]

Lincoln is door zn achterhoofd doodgeschoten.. Denk dus niet dat het je gaat beschermen :P
daarom zit de loop van het pistool ook naar de achterkant gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CapTVK schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:46:
Je hoeft ze ook niet alle 30+ te scoren.

Achievments scoren gaat vrij gemakkelijk. Met de medic update moest je 12, 24 en uiteindelijk 36 achievments scoren om alle wapens te krijgen. En dat waren best pittige achievments! Maar tegenwoordig ligt de grens zo laag dat je binnen een paar uur al minstens een wapen kan hebben.
sommige achievements zijn ook lastig geworden als je alleen maar op pub server speelt ;)
Dan vragen ze om teamwork en dat krijg je niet altijd.

na paar maanden zie je gelukkig dat de vanilla wapens het overwinnen ;)
Weinig knight demomans meer of direct hit n00bjes.
Jammer krijgen we straks weer veel engineers. Hopelijk blijft de balans goed.

en anders gewoon achievement hunten met paar maten en daarna even weekje andere games spelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Pykow schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:38:
na paar maanden zie je gelukkig dat de vanilla wapens het overwinnen ;)
Niet voor alle classes ;)
Weinig knight demomans meer of direct hit n00bjes.
Knight mongolen zijn er nog zat !! En de Direct Hit is juist HET wapen dat de Soldier nodig had !! Lijkt nu net of ik QIII/UT aan het spelen ben :Y) Samen met "Ze Boots" echt dikke rocketjump lol :*)
Jammer krijgen we straks weer veel engineers. Hopelijk blijft de balans goed.
Dat is alleen maar goed voor mijn Demoman skills... liggen nogal achter ten opzichte van de rest :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G70boX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:33
Hmm ik zie een gitaar icon bij die achievements? 'Honky Tonk Man'

Mogelijk dus een gitaar als derde wapen...

edit: slowpoke, was iemand al opgevallen :').

[ Voor 6% gewijzigd door G70boX op 07-07-2010 13:10 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden.
Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!