|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Je kunt je wapens beter opsparen voor later (instant community items craften). Drunken f00l (bekend van idle progje) en nog wat sourceOP.com mensen hebben het algoritme van de golden wrench drops door en craften nu en mass op elke interval. De kans dat jij daar tussen komt is nul komma nul.frickY schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:12:
Donderdag wordt de laatste wrench vergeven, dus jullie hebben beide gelijk
Ik craft me een ongeluk maar helaas geen wrenchWel veel refined metal, dus die Wrengler is straks van mij
DexterBelgium schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:42:
Uiteindelijk een Golden Wrench naar iemand die het verdient, en niet 1 naar een cheating bastard.

[ Voor 21% gewijzigd door RaCio op 07-07-2010 14:53 ]
Dat klinkt net zo gaaf als dat het sneu is eigenlijkRaCio schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:46:
Drunken f00l (bekend van idle progje) en nog wat sourceOP.com mensen hebben het algoritme van de golden wrench drops door en craften nu en mass op elke interval. De kans dat jij daar tussen komt is nul komma nul.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
snap ik ook nooit, moeite steken in een cosmetisch iets, maar dat zal wel aan mij liggen
Ik vind het krijgen van de gouden wrench niet echt interessant. Ik craft de dubbele item's wel, maar poog eigenlijk nog wel een leuke hoed te vinden.
De tekst van de "shrine" voor de 100 is wel geweldig ironisch. Zou "the wrench is a curse" wel eens waar kunnen worden?
[ Voor 23% gewijzigd door DexterBelgium op 07-07-2010 15:20 ]
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Ja een giveaway voor andere mensen verpesten is heel waardig en knap.DexterBelgium schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:16:
Ik kan het wel apprecieren, (en ik kan idd begrijpen dat er mensen zijn die df hem liever niet zagen krijgen). Vind het ultiem tweakerig: het "dropalgoritme" gaan zitten uitzoeken. Engineerwaardig zelfs.

Ik geef niks om die wrench maar er zijn enorm veel pubbers die hun complete backbacks weg craften en die de giveaway leuk vinden, zo'n systeem abusen is simpelweg kansloos.
Ze dachten eerst het algoritme te pakken te hebben, maar dit blijkt toch fout te zijnnero355 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:55:
[...]
Dat klinkt net zo gaaf als dat het sneu is eigenlijk![]()
![]()
Volgensmij is het gewoon zo'n randomizer, en dan als een getal 1 specifiek getal word dan geeft die weer een wrench vrij. Dit kan na luttele seconden zijn, maar ook na enkele uren.
Ik hoop toch dat Valve uiteindelijk de wrench available maakt voor iedereen, door bijv "kill another wrench owner, to claim your own!" of zoiets.. maar dat alleen die eerste 100 op dat lijstje komen te staan.
[ Voor 32% gewijzigd door D4NG3R op 07-07-2010 15:55 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
En dan zou ik het dus volkomen rechtvaardig vinden als Valve besluit Drunken F00l zijn golden wrench af te nemen + misschien nog wat extra hats of zo als straf voor "het ontnemen van een eerlijke kans op een golden wrench voor andere alle spelers", want nu heeft niet iedereen een even grote kans meer.RaCio schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:50:
[...]
Ja een giveaway voor andere mensen verpesten is heel waardig en knap.![]()
[...]
Al moet ik wel zeggen dat DF wat meer "in-the-know" is met het drop en craft systeem omdat hij (plus een paar anderen) natuurlijk inzicht heeft in een grote datastream met de drops en crafts (want hij ziet ook het totaal plaatje voor al het metal dat gecraft wordt!) die gemaakt worden dankzij TF2items. Hopelijk komt hij eind van de week nog met een soort statement of uitleg van en hoe. Want het is moeilijk te bevatten dat hij een gewqon maar een gerichte gok maakte.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Daar hoef je niet echt op te rekenen... Dat hebben ze bij de Soldier medals ook niet gedaan.D4NG3R NL schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:53:
[...]
Ik hoop toch dat Valve uiteindelijk de wrench available maakt voor iedereen, door bijv "kill another wrench owner, to claim your own!" of zoiets.. maar dat alleen die eerste 100 op dat lijstje komen te staan.
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Er zit wel degelijk een algoritme in, dat de afwijking van de droptijden nogal groot is doet daar niks aan af. Beetje flauw van de sourceOP mensen om dit te ontkennen.D4NG3R NL schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:53:
Ze dachten eerst het algoritme te pakken te hebben, maar dit blijkt toch fout te zijnwant het is willekeurig, gisteravond op 1 server. binnen 3 minuten hadden 2 mensen een wrench. En dan wil jij zeggen dat er echt een algoritme in zit?
Volgensmij is het gewoon zo'n randomizer, en dan als een getal 1 specifiek getal word dan geeft die weer een wrench vrij. Dit kan na luttele seconden zijn, maar ook na enkele uren.
Je hele backpack wegcraften voor een "vanity item" (want meer is het niet) is nog dommer dan je hele hebben en houden in de echte wereld omzetten in loterijbriefjes. Het is een infinitesimaal kleine kans als je het algoritme niet kent, en een net iets grotere als je het wel kent.RaCio schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:50:
[...]
Ja een giveaway voor andere mensen verpesten is heel waardig en knap.![]()
Ik geef niks om die wrench maar er zijn enorm veel pubbers die hun complete backbacks weg craften en die de giveaway leuk vinden, zo'n systeem abusen is simpelweg kansloos.
Daarbij: als Valve niet wou dat dit gebeurde, hadden ze wel een minder makkelijk afleidbaar algoritme genomen (komaan, er waren er die het na twintig wrenches al door zeiden te hebben (en correct voorspelden)), OF en cours de route gewijzigd. Ze WILDEN precies dat de waanzinnige community dat ging kraken. Zoals ik zei: engineer waardig, en meer verdiend dan een idioot die heel zijn backpack leegcraft (including achievement wapens, ofcourse) en dan gaat whinen op de valve forums dat hij gaat quitten omdat de duivel hem vanop de engineer update pagina heeft verplicht heel zijn hebben en houden op te craften.
Als je alle idioten die niet enkel dupes wegcraften of zaken die ze niet nodig hebben naar iets nuttigs craften door de soldier laat neerschieten, heb je al VEEL meer kans per craft dan als je alle algoritme-hunters eruit haalt. Moeten we als laatste unlock een IRL hoed verwachten, die ipv naar achter te schieten, naar beneden schiet als de gebruiker retarded lijkt te zijn?
Trouwens: Ik verwacht nogsteeds dat de wrench vervloekt blijkt te zijn! Redenen om dat te denken: "The wrench is a curse" van één van de eerste ontvangers, Midas is er ook niet beter van geworden, niet alleen global announcements voor het verkrijgen, maar ook voor het VERNIETIGEN van de wrenches.
Ik hoop echt dat Valve het zo aanpakt: aan het eind van heel de nest alle wrenches terug weg, idioten met een leeg backpack en/of geragequit, en de engineers epic zoals ze horen te zijn.
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Het gaat jouw toch helemaal niks aan wat een aantal jochies doen omdat ze de hype die vooraf gaat aan een update zo vet vinden?DexterBelgium schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:07:
[...]
Je hele backpack wegcraften voor een "vanity item" (want meer is het niet) is nog dommer dan je hele hebben en houden in de echte wereld omzetten in loterijbriefjes. Het is een infinitesimaal kleine kans als je het algoritme niet kent, en een net iets grotere als je het wel kent.
Er zijn gewoon verschillende groepen spelers in tf2: competetive spelers, casual spelers en ook fans die de comics, easter eggs en alles geweldig vinden. Als ze daar fun in hebben, laat ze. Ik behoor tot de competetive spelers maar snap niet wat er zo leuk is aan een event verpesten voor de mensen die het wel leuk vinden.
Maar zij verpesten het event toch evenzeer door als asshats te spelen?RaCio schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:21:
[...]
Het gaat jouw toch helemaal niks aan wat een aantal jochies doen omdat ze de hype die vooraf gaat aan een update zo vet vinden?
Er zijn gewoon verschillende groepen spelers in tf2: competetive spelers, casual spelers en ook fans die de comics, easter eggs en alles geweldig vinden. Als ze daar fun in hebben, laat ze. Ik behoor tot de competetive spelers maar snap niet wat er zo leuk is aan een event verpesten voor de mensen die het wel leuk vinden.
Voor iemand die tolerantie preekt tegenover idioten (waar ik in principe wel voor ben), ben je wel intolerant tegen slimmeriken.
Plus: ik blijf het zeggen; this will not stay this way! Echt niet. Have faith in the valve, and the valve will provide, balance and nerf
Hmmm...ik ruik een geweldige metagame van Valve. Zou kunnen...
http://www.tf2items.com/profiles/76561198021845297
p.s
Zou geweldig zijn als blijkt dat de golden wrench AL je wapens (maar niet je hats) plostklaps in goud(scrap) verandert maar ze dan niet meer kan gebruiken!
[ Voor 56% gewijzigd door CapTVK op 07-07-2010 16:57 ]
Hat:

Backpack: http://www.tf2items.com/id/wsly
Grappig om te zien hoe extreem sommige mensen kunnen zijn.
Winners never cheat, Cheaters never win
Dat is het mooie van mijn post : Ik beweer niks ik reageer alleen maarD4NG3R NL schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:53:En dan wil jij zeggen dat er echt een algoritme in zit?
Sowieso altijd lachen met Valve bij elke actie rondom de updates/unlocks/hats/medals/whatever
Het zou briljant zijn maar misschien denk ik te ver door.
Hopelijk krijgen al die mensen geen engineer updatesCapTVK schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:18:
Ik begin steeds meer te denken dat dit hoe dan ook een soort metagame is van Valve. Doet me denken aan het verhaal van Koning Midas...Het zou best kunnen dat straks 100 mensen met waardeloze gold items zitten opgescheept.
Het zou briljant zijn maar misschien denk ik te ver door.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Een sentry bemand door 2 engineers lijkt me nogal sterk na de update.
Eens benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Maar met de juiste setup ben je dus in elk geval gepakt.
Dood je de engineer niet eerst dan kan hij zijn nieuwe shotgun bovenhalen, en anders zit je met een moordende sentry.
Tjah.. als de Engi geen ander melee wapen krijgt, is het toch beter als de standaard wrench. Geef toeAquaSheep schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:50:
Ja of de derde unlock is zo goed ala equalizer/ubersaw dat het totaal geen nut heeft om de wrench te pakken. Zit je daar met de ongebruikte golden wrench.
Ging eigenlijk uit van het eerste. Maar dan zou je ook lame in de spawn kunnen blijven. Daarom, en ook vanwege de richtantenne op de voorkant, denk ik wel dat je echt je sentry moet kunnen zien om hem te besturen.
Wordt wel nog een leuke klus voor de AFK-kicker plugin-developers
OMG ik had gelijk!Tower410 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 09:28:
Oh shit straks komt er precies in wat ik een keer bedacht had. Een sentry waarbij je met je melee weapon met een laser kan aanwijzen waar de sentry moet schieten. Zodat hij ook op spies kan schieten, en buiten zijn range (wel minder accuraat dan). Met je melee kun je dan wel minder snel upgraden (om te compenseren).
Heb het alleen nooit uitgewerkt en op het steam forum gezet.
Overigens kan dit makkelijk fake zijn, het is super easy dit plaatje aan te passen.
Nouja voor een deel dan, de basis is hetzelfde in ieder geval
Ik denk dat je gewoon kan pointen in een richting en dat je de sentry niet hoeft te bekijken.frickY schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:35:
Vraag me overigens af of je met de wrangler vanuit overal je sentry kunt besturen, of dat je wel vrij zicht op de sentry moet hebben.
Ging eigenlijk uit van het eerste. Maar dan zou je ook lame in de spawn kunnen blijven. Daarom, en ook vanwege de richtantenne op de voorkant, denk ik wel dat je echt je sentry moet kunnen zien om hem te besturen.
Wordt wel nog een leuke klus voor de AFK-kicker plugin-developers
http://spreadsheets.googl...Rmx1OXc&hl=en&pli=1#gid=0
Check DF's nieuwe steam avatar btw
Ohja, dat je gewoon point waar je wilt dat de sentry schiet. LMB voor kogels en RMB voor rockets (mits lv3).
Ik ging er eigenlijk al van uit dat je zelf door de ogen van de sentry kon kijken.
Dit kon vroeger ook in Starsiege: Tribes, denk dat ik daardoor al helemaal voor me zie hoe het zou zijn, maar natuurlijk niet gezegd dat TF2 het op dezelfde manier doet
[ Voor 7% gewijzigd door frickY op 07-07-2010 22:20 ]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEE
Ging ik net craften aan de hand van deze tabellen krijg ik de melding: Craft server unavailable.... Dus ik probeer het nog een keer , krijg ik weer de melding. Probeer ik het nog een keer: Melding: No matching blue print.
En dan op eens: BAM SUCCSES
Krijg iemand anders de Golden Wrench Nr 71 en krijg ik vervolgens niet eens scrap metal
Wel craften, wel spullen kwijt , geen golden wrench en geen scrap metal......
Zware bullshit dit.
Edit: Daaagg.... gelijk binnen 1 minuut 2 wrenches...
[ Voor 3% gewijzigd door Descriptor op 07-07-2010 23:18 ]
Geen van beiden? Gewoon op de Delete-knop geklikt.CapTVK schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 22:39:
Weggecraft of discarded!?
@hierboven: gewoon even ingame gaan en dan krijg je je scrap metal.
[ Voor 73% gewijzigd door Tsunami op 07-07-2010 23:19 ]
Ik zit in-game, maar ik zie nu zojuist op de TF2 backpack site dat de scrap metal nog niet in m'n back-up is opgenomen. In-game in iedergeval nog geen melding gehad.Tsunami schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 23:17:
[...]
Geen van beiden? Gewoon op de Delete-knop geklikt.
@hierboven: gewoon even ingame gaan en dan krijg je je scrap metal.
Wel stom , zo ontzettend toeval dat ik op het juiste moment ga craften.... en blijkbaar zitten de vriendjes van DF op Irc ook zo te spelen.... better off next time.
DF weet tot op de seconde wanneer de wrench gaat vallen dus die kans dat je daar tussenkomt is echt minimaal.Descriptor schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 23:17:
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEE
Ging ik net craften aan de hand van deze tabellen krijg ik de melding: Craft server unavailable.... Dus ik probeer het nog een keer , krijg ik weer de melding. Probeer ik het nog een keer: Melding: No matching blue print.
En dan op eens: BAM SUCCSES
Krijg iemand anders de Golden Wrench Nr 71 en krijg ik vervolgens niet eens scrap metal![]()
Wel craften, wel spullen kwijt , geen golden wrench en geen scrap metal......
Zware bullshit dit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: Daaagg.... gelijk binnen 1 minuut 2 wrenches...
Geen idee of je rockets en bullets los van elkaar zou kunnen besturen. Zou erg nice zijn danfrickY schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 22:20:
@Phyxion
Ohja, dat je gewoon point waar je wilt dat de sentry schiet. LMB voor kogels en RMB voor rockets (mits lv3).
Ik ging er eigenlijk al van uit dat je zelf door de ogen van de sentry kon kijken.
Dit kon vroeger ook in Starsiege: Tribes, denk dat ik daardoor al helemaal voor me zie hoe het zou zijn, maar natuurlijk niet gezegd dat TF2 het op dezelfde manier doet
[ Voor 20% gewijzigd door Phyxion op 07-07-2010 23:30 ]
Nu moet ik even hard lachen.
De man die veel heeft gedaan voor de TF2 community is z'n Golden Wrench (en ook z'n community knive) En Steam ID kwijt.
Drunken Fool's Steam id heeft een VAC Ban en hij staat ook niet meer in de wrench top 100.
Faalheid!
[ Voor 4% gewijzigd door Descriptor op 08-07-2010 00:07 ]

Jarate Master Kujajin posted on July 08, 2010 @ 12:17am
I guess you could say... Drunken f00l's account was...
*puts on sunglasses*
Wrenched away.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik denk eerder dat hij de engineer van Gabe Newell tegenkwam
Ban Hammer Level 9001 vs Golden Wrench Level 25
1 - 0
Edit: En we gaan nog even verder

At 22:51 on 7 July, 3 Golden Wrenches were removed. Drunken F00l's, ChrisFPS [SuRƒ]'s and Rukes.com{EMC}'s. The reason is unknown at the current time.
[ Voor 29% gewijzigd door Descriptor op 08-07-2010 00:31 ]
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
YEAAAHH
De 2 andere accounts hebben ook een vac ban gekregen..... ben benieuwd of robin walker hierover iets gaat posten bij de volgende update.
Edit: Nummer 74 heeft nu de wrench gevonden. Verwacht binnen een uurtje een nieuwe TF2 update. Iets over de gitaar (melee?) of de hat?
[ Voor 16% gewijzigd door Descriptor op 08-07-2010 01:06 ]
edit: las dit net: Stats (for wrench 22 and later)
Average time between drops: 00h:57m:36s (3456 seconds)
Standard deviation: 01h:10m:05s (4205.3968 seconds) 50% confidence interval: average ±00h:06m:29s (389.3399 seconds) 90% confidence interval: average ±00h:15m:50s (950.2436 seconds) 95% confidence interval: average ±00h:18m:52s (1132.2051 seconds) 99% confidence interval: average ±00h:24m:48s (1488.041 seconds)
[ Voor 69% gewijzigd door kipneck op 08-07-2010 01:15 ]
Verwijderd
mwa, gitaar zou een fantastische tauntkill zijnDescriptor schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 01:00:
[...]
YEAAAHH
De 2 andere accounts hebben ook een vac ban gekregen..... ben benieuwd of robin walker hierover iets gaat posten bij de volgende update.
Edit: Nummer 74 heeft nu de wrench gevonden. Verwacht binnen een uurtje een nieuwe TF2 update. Iets over de gitaar (melee?) of de hat?
edit: nu wel, iets met een map. en helemaal onderaan de pagina, een soort upgrade set voor de wrench? spike's en messen enzo.
[ Voor 49% gewijzigd door kipneck op 08-07-2010 02:05 ]
Klopt. Weer zat ik er dichtbij. Ik crafte nu om 01:58. 62 minuten na de vorige drop. Dit vanwege de laatste drop en het ritme waarbij 2 drops veel tussen tijd zit. dan 2 korte achter elkaar en 2 binnen 15 - 22 minuten. Uit eindelijk de laatste drop om 02:00.kipneck schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 02:00:
wrench 75 is inmiddels ook gevonden, maar nog geen nieuwe blogpost.
nog 25 te gaan.
Edit:
En nog wat nieuws:
Op de engineer update pagina: http://www.teamfortress.com/engineerupdate/
Onder aan de pagina , ligt de wrench met een naamplaatje er op. klik erop en je komt op de steam id van: http://steamcommunity.com/id/watchmaker.
Kijkend op z'n tf2 backpack: http://www.tf2items.com/id/watchmaker
geen wrench te zien.
Nieuwe payload map waarin de cart omhoog gaat met een lift.
[ Voor 31% gewijzigd door Descriptor op 08-07-2010 02:10 ]
http://www.teamfortress.com/engineerupdate/evolutionaryman/
Die watchmaker is zo te zien ook druk bezig geweest
1 reclaimed, en 1 refined metal
Hij heeft 24 items gecraft tot dat
Waar zit die geheime link? Ik kan hem hier nog nergens vinden. De vorige 2 had ik zo gevonden.D4NG3R NL schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 02:15:
Weer eens een geheime link:
http://www.teamfortress.com/engineerupdate/evolutionaryman/
Die watchmaker is zo te zien ook druk bezig geweest
1 reclaimed, en 1 refined metal
Hij heeft 24 items gecraft tot dat
Kijk onder het "Shield" stukje van dat nieuwe sentry dingetje. Zit rechtsonder zo'n prop papier.Descriptor schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 02:19:
[...]
Waar zit die geheime link? Ik kan hem hier nog nergens vinden. De vorige 2 had ik zo gevonden.
Dit:

Payload race als je goed kijktDescriptor schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 02:03:
Nieuwe payload map waarin de cart omhoog gaat met een lift.
Blogpost is ook weer geniaal trouwens
Ah thanks! , meestal zijn de geheime linkjes door een dubbelklik te vinden, omdat gelijk het klik veld geselecteerd wordt. Deze was toch iets lastiger.D4NG3R NL schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 02:25:
[...]
Kijk onder het "Shield" stukje van dat nieuwe sentry dingetje. Zit rechtsonder zo'n prop papier.
Dit: [afbeelding]
zouden wij dan toch alsnog een wrench gaan krijgen
[ Voor 7% gewijzigd door Descriptor op 08-07-2010 02:29 ]
Tip: Gebruik tab..Descriptor schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 02:28:
[...]
Ah thanks! , meestal zijn de geheime linkjes door een dubbelklik te vinden, omdat gelijk het klik veld geselecteerd wordt. Deze was toch iets lastiger.
zouden wij dan toch alsnog een wrench gaan krijgen
[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 08-07-2010 02:44 ]
Nice, sentry's verplaatsen.
Of het sprayen van dit ?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
DF is intussen VAC2 banned, hij had moeten beseffen dat dit niet zou kunnen en gewoon de eervolle weg kiezen en Valve/Robin moeten waarschuwen. "drunken fool" indeed. Stom stom stom.

Hoe dan ook, deze kwestie kent alleen maar verliezers.

http://forums.steampowere...p=15906388&postcount=1900
Volledige chatlog is hier:
http://www.cyborgmatt.com/sourceop.htm
[ Voor 13% gewijzigd door CapTVK op 08-07-2010 07:05 ]
Lijkt er inderdaad op, ben benieuwd hoe dat gaat werken.RaCio schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 02:54:
http://www.teamfortress.com/engineerupdate/engineer_photos/
Nice, sentry's verplaatsen.
Ervanuit ganade dat het ook voor lvl 3 sentries is. Op de foto staat enkel een lvl 2 sentry immersGert Pronk schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:47:
had die photos ook net gevonden, ziet er inderdaad wel leuk uit, zouden ze dit gaan aanpassen aan de sentry? Weet niet hoe blij mensen er van worden. Maakt een rush van een paar engies wel aardig mogelijk. Bij basis een lvl3 maken en dan die meenemen naar voren.
Met dat laatste ben ik het dus niet eens. Valve heeft altijd een harde lijn getrokken: Gewoon, in de breedste zin van het woord, Niet Valsspelen! Speel het spel zoals het bedoeld is. Sim-pel.CapTVK schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 05:58:
Blijkt dat DF toegang had tot een lijst met droptimes geleaked via een Valve employee. Daarom kon hij een wrench krijgen en ik maar denken dat Valve een of ander algoritme had opgesteld maar Valve heeft gewoon de cheapass way gekozen en een lijst random numbers omgezet naar een datum/veld. Niet dat daar iets mis mee is. Prima methode maar ik dacht dat er nog een soort algoritme achterzat voor dag 1,2 3 en de regio etc...
DF is intussen VAC2 banned, hij had moeten beseffen dat dit niet zou kunnen en gewoon de eervolle weg kiezen en Valve/Robin moeten waarschuwen. "drunken fool" indeed. Stom stom stom.![]()
Hoe dan ook, deze kwestie kent alleen maar verliezers.![]()
[...]
Ik zie in Valve geen verliezer in deze situatie, ik zie in Valve een bedrijf dat zichzelf gewoon bij z'n woord houdt, consequent blijft. Dat is, in mijn ogen, een goede eigenschap.
Tussen haakjes, het was gisteren wel leuk @ |HH|. Je was als scout soms echter verdomde irritant
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Wat dan wel jammer is van Valve, is dat er helemaal niks randoms is aan het verkrijgen van zo een wrench, maar dat er gewoon een simpel lijstje met tijden gebruikt wordt.JumpStart schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:21:
[...]
Met dat laatste ben ik het dus niet eens. Valve heeft altijd een harde lijn getrokken: Gewoon, in de breedste zin van het woord, Niet Valsspelen! Speel het spel zoals het bedoeld is. Sim-pel.
Ik zie in Valve geen verliezer in deze situatie, ik zie in Valve een bedrijf dat doet zichzelf gewoon bij z'n woord houdt, consequent blijft. Dat is, in mijn ogen, een goede eigenschap.
Tussen haakjes, het was gisteren wel leuk @ |HH|. Je was als scout soms echter verdomde irritant
Verder ben ik het eens met beide jullie standpunten
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Als het tijdstip van de drop random bepaald is (maar wel van tevoren) en verder gewoon random uitgedeeld wordt aan de speler die net op dat moment craft, dan is het gewoon random. Mits het tijdstip niet gelekt wordt. Dat gebeurde blijkbaar wel.Notna schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:23:
[...]
Wat dan wel jammer is van Valve, is dat er helemaal niks randoms is aan het verkrijgen van zo een wrench, maar dat er gewoon een simpel lijstje met tijden gebruikt wordt.
Verder ben ik het eens met beide jullie standpunten
Analoog: Twee loterijen, de ene werkt door verkopen van lootjes, daarna trekking. Bij de andere loterij trekt een notaris eerst de winnende nummers, legt de lijst in een verzegelde kluis, en daarna worden de loten verkocht. De trekking is het openen van de kluis en tonen van de lijst. Gaat er (zolang de kluis niet van tevoren gekraakt wordt) enig verschil zijn in de kans die je als deelnemer maakt? Nee.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
http://www.tf2items.com/profiles/76561197960287930
LOL!
Ik denk dat je wel degelijk in de nabijheid van de sentry moet staan. Op een soortgelijke manier als de healgun/krietzieg van de medic, dus met een gekleurd straaltje vanuit de remote naar de sentry.Phyxion schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 21:10:
[...]
Ik denk dat je gewoon kan pointen in een richting en dat je de sentry niet hoeft te bekijken.
Dan zijn er 2 opties:
- je kijkt vanuit het oogpunt van de sentry
- je ziet de sentry op de normale wijze vanuit het oogpunt van de engineer
Optie 2 is dus waarschijnlijker en dan is de vraag als je de sentry stuurt met de muis, kun je dan de engineer nog enigszins laten lopen met wsad....
Daar was iedereen een half jaar geleden al achter.Cornelisjuh schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:31:
Over VAC ban gesproken, check het wapen wat deze valve employee heeft :
LOL!
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dat DF en anderen VAC banned zijn is meer dan logisch. Zou ook niet anders kunnen, maar er is ook een partji aan de andere kant die dit mogelijk heeft gemaakt. Het feit zit erin dat Valve employees lekken aan hun internet vriendjes. Het spannende van de Golden wrench campagne is er hierdoor bij mij wel wat van af. Leaken van een lijst met droptimes is toch iets meer dan bijvoorbeeld wat geruchten over een update doorspelen. Dat is het het echte schandaal aan de kant van Valve. Feit dat dit gebeurt zegt bij mij vooral iets over de corporate culture daar.JumpStart schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:21:
[...]
Met dat laatste ben ik het dus niet eens. Valve heeft altijd een harde lijn getrokken: Gewoon, in de breedste zin van het woord, Niet Valsspelen! Speel het spel zoals het bedoeld is. Sim-pel.
Ik zie in Valve geen verliezer in deze situatie, ik zie in Valve een bedrijf dat zichzelf gewoon bij z'n woord houdt, consequent blijft. Dat is, in mijn ogen, een goede eigenschap.
Trouwens, DF was weliswaar een goede coder maar niet de snuggerste....I mean WTF!!?

YouTube: Derek's TF2 Golden Wrench
P.S
Thanks, probeer een beetje met scout te oefenen.
Ligt eraan. Al heb je meerdere accounts en op het gebande account alleen maar TF2 geïnstalleerd, dan valt het wel weer mee. TF2 en voortgang kwijt, maar de 'basale items' (die je met behulp van achievements kan verkrijgen) kan je binnen vijf minuten weer hebben met het juiste gereedschap. De overige wapens (een paar Valve wapens en wat community prut) zijn snel genoeg te verkrijgen door een beetje te idlen en craften. Het is alleen jammer voor de hatsexuals.LUH-3417 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:30:
Ik vind een VAC-ban vrij stevig.
Overigens komt er ook een community made melee wapen uit voor de Engineer, volgens de laatste nieuwspost. Vermoedelijk is het de wrench welke je onderaan op de Engineer Update-pagina ziet.
[ Voor 13% gewijzigd door The Zep Man op 08-07-2010 09:44 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ik zou het wel stijl vinden als Valve een speler wilt bannen, ze ook echt die kerel met z'n hamertje eropaf sturen en de game laten joinen en hem een ban op zijn hoofd slaan. Totale vernedering!Cornelisjuh schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:31:
LOL!
Maar dat zal wel niet. Vooral gezien de text "this item is not real and is only a joke".
[ Voor 6% gewijzigd door bwerg op 08-07-2010 10:35 ]
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Zojuist weer net te laat gecraft voor de 3de keer. om 10:28 = GMT 08:28. De drop kwam om GMT 08:27.
Een VAC ban is in dit geval gewoon het consequent toepassen van duidelijk gecommuniceerde regels.LUH-3417 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:30:
Ik vind een VAC-ban vrij stevig. Zou het al voldoende hebben gevonden wanneer de wrenches bij DF en zijn vriendjes weggehaald werden. Goed, het is fout dat hij de gelekte tijden gebruikt heeft, maar de echte fout zit natuurlijk bij die kerel binnen Valve die gelekt heeft. Beetje suf om iemand die vreselijk veel voor de community gedaan heeft (en zelfs een community-item had) op deze manier neer te sabelen.
Ik zou het juist fout vinden als Valve vriendjespolitiek zou tonen door valsspelen toe te laten bij iemand die dan toevallig wèl heeft bijgedragen aan de $VALVEGAME community.
Zou het, al-met-al, beter zijn geweest als dit onder de radar opgelost zou zijn? Misschien. Maar er gingen al teveel geruchten over vals spel om de geest nog terug in de fles te krijgen. Valve kon in mijn ogen niet anders dan zichzelf aan eigen regels houden en optreden.
Was toch ook zo?CapTVK schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 05:58:
Blijkt dat DF toegang had tot een lijst met droptimes geleaked via een Valve employee. Daarom kon hij een wrench krijgen en ik maar denken dat Valve een of ander algoritme had opgesteld maar Valve heeft gewoon de cheapass way gekozen en een lijst random numbers omgezet naar een datum/veld. Niet dat daar iets mis mee is. Prima methode maar ik dacht dat er nog een soort algoritme achterzat voor dag 1,2 3 en de regio etc...
De reden dat ze de lijst van te voren maakten is dat het dan eenvoudiger is om ervoor te zorgen dat er 25 per dag droppen en ook nog eerlijk verdeeld over tijdzones ipv de kans lopen dat alle 25 wrenches op zijn voor japan wakker is.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Ik niet, zo'n persoon als DF verkloot het hele speciale hieraan door alles al van te voren te weten.LUH-3417 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:30:
Ik vind een VAC-ban vrij stevig. Zou het al voldoende hebben gevonden wanneer de wrenches bij DF en zijn vriendjes weggehaald werden. Goed, het is fout dat hij de gelekte tijden gebruikt heeft, maar de echte fout zit natuurlijk bij die kerel binnen Valve die gelekt heeft. Beetje suf om iemand die vreselijk veel voor de community gedaan heeft (en zelfs een community-item had) op deze manier neer te sabelen.
Het is een hele rare bug, ik zal wel proberen wat te recorden. Ik heb de game al 2x opnieuw geinstalleerd, het spel gedefragmenteert en ook de cachebestanden opgeruimt...
Daaronder staat "This item is not real and is only a joke" he?Cornelisjuh schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:31:
LOL!
Hoeveel mensen hier hebben de Golden Wrench al?
Ik heb hem in ieder geval wel.
Ik had al gehoord over die vaste tijden waarop ie werd weggegeven, maar het was tot nu toe voor mij niet meer dan een gerucht. De werkelijke lijst heb ik nog niet gezien.
Ik vind het ook wel jammer om zo'n lijst te gebruiken. Doe het liever op eigen kracht, en dat heeft mij dan ook de wrench opgeleverd.
Wel grappig, ineens wil iedereen mijn vriend worden, door mij worden gedood en van mij de wrench overkopen zodra er een "Trading Update" komt.
[ Voor 57% gewijzigd door Amanoo op 08-07-2010 11:57 ]
Af en toe als ik in brand wordt gestoken gaat het vlammen effect niet weg.
En Marco, het is goed mogelijk dat jij de enigste tweaker bent met een golden wrench.
Dit is op te lossen door een demo te starten en hierna weer te stoppen.JumpStart schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:50:
Over bugs gesproken... Ik heb af en toe last van een hangende Crits animatie. Als ik in het winnende team zit en de einde-ronde Crits krijg, dan blijven de "bliksems" hangen. Wisselen van wapen of zelfs van class helpt niet, die vonken/schichten animatie blijft.
Open je console en type: Record demo
typ hierna in je console: stop
Je wapens zullen nu weer normaal worden weergegeven.
De link naar de Golden Wrenches is toch al enkele malen voorbij gekomen: http://www.teamfortress.com/engineerupdate/wrenchlog/marco.meijer schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:51:
Hoeveel mensen hier hebben de Golden Wrench al?
Ik heb hem in ieder geval wel.
Ik had al gehoord over die vaste tijden waarop ie werd weggegeven, maar het was tot nu toe voor mij niet meer dan een gerucht. De werkelijke lijst heb ik nog niet gezien.
Ik vind het ook wel jammer om zo'n lijst te gebruiken. Doe het liever op eigen kracht, en dat heeft mij dan ook de wrench opgeleverd.
Wel grappig, ineens wil iedereen mijn vriend worden, door mij worden gedood en van mij de wrench overkopen zodra er een "Trading Update" komt.
Ik bedoelde op Tweakers.net
Die vreemde bugs, daar heb ik niet last van. Alleen mochten bij mij de crit tijden en zo langer duren, maakt het doen van schade wat makkelijker.
(grapje
Volgens mij zijn er ook wat wrenches afgepakt. Ik stond op nummer 43, maar nu ben ik ineens 41.
[ Voor 31% gewijzigd door Amanoo op 08-07-2010 12:00 ]
Jammer dat je geen .gif's als spray kan instellen, ik wou het namelijk net instellen toen ik erachter kwamKain_niaK schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 02:58:
Iemand al van duitse servers getrapt voor het audio spammen van dit.
[video]
Of het sprayen van dit ?
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik meen dat wel eens geregeld te hebben gedaan, moving JPG's maken en sprayen.
Maar ik houd toch meer van ouderwetse stilstaande sprays.
Er zijn genoeg tutorials te vinden op bvb fpsbanana.
13 Oct 2007 $59.44 The Orange Box Purchased for this account
Wat ook weird is, is dat er staat dat ik het maar 9 uur heb gespeeld, terwijl je op mijn stats al meteen ziet dat het meer is: http://steamcommunity.com/id/wiebbe/
http://tf2stats.net/player_stats/wiebbe
hier staat zelfs 102 uur
[ Voor 7% gewijzigd door Wiebbe op 08-07-2010 12:17 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
In je backpack zie ik hem gewoon staan bij gevonden items. Ben je wel online geweest in TF2 de laatste tijd?Wiebbe schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:13:
Weet iemand hoe het komt dat ik de: Grizzled_veteran niet heb gekregen? Ik heb mijn account gekocht op 13 oktober 2007 en uiteraard ook meteen heel veel gespeeld!
13 Oct 2007 $59.44 The Orange Box Purchased for this account
Wat ook weird is, is dat er staat dat ik het maar 9 uur heb gespeeld, terwijl je op mijn stats al meteen ziet dat het meer is: http://steamcommunity.com/id/wiebbe/
http://tf2stats.net/player_stats/wiebbe
hier staat zelfs 102 uur
http://www.tf2items.com/id/wiebbe
@Marco, congrats je bent waarschijnlijk de enige TF2 tweaker met een golden wrench!
[ Voor 5% gewijzigd door CapTVK op 08-07-2010 12:26 ]
Gefeliciteerd!marco.meijer schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:58:
@mhoogendam
Ik bedoelde op Tweakers.net
Die vreemde bugs, daar heb ik niet last van. Alleen mochten bij mij de crit tijden en zo langer duren, maakt het doen van schade wat makkelijker.
(grapje)
Volgens mij zijn er ook wat wrenches afgepakt. Ik stond op nummer 43, maar nu ben ik ineens 41.
Lucky you
Er zijn genoeg mensen op de steam forums en sourceop irc kanalen die 5 hats over hebben voor 1 golden wrench.
Je hebt zelfs de cheaters lament nog niet in ontvangst genomen en dat is al een oude item.
Dit heb ik al zeer regelmatig gedaan sinds die drie items?Simon Verhoeven schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:45:
@Marco je moet gewoon nog eens spelen en sterven.
Je hebt zelfs de cheaters lament nog niet in ontvangst genomen en dat is al een oude item.
Ik ga het nog eens proberen
[edit]
Heel vreemd, ik ging nu dood en toen kreeg ik ze meteen.. Ik weet 100% zeker dat ik sinds die items nog gespeeld heb!
[ Voor 15% gewijzigd door Wiebbe op 08-07-2010 13:07 ]

Iemand die weet hoe je daar uit komt ??
Verder nog mensen die TF2 met Eyefinity aan spelen ?? Ik durf het niet meer aan

[ Voor 20% gewijzigd door P-Storm op 08-07-2010 13:26 . Reden: Fix van link ]
"OMG, how long have you stopped playing?!"
"Lol, ancient coming in.."
het is dan ook echt lang geleden dan die lament werd uitgedeeld hoorWiebbe schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:16:
Wat wel prachtig was, was de reactie van alle mensen in de server toen ik die drie items tegelijkertijd kreeg, (cheaters lament, grizzled veteran en Bonk!).
"OMG, how long have you stopped playing?!"
"Lol, ancient coming in.."
Dit topic is gesloten.
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden.
Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!