Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

JumpStart schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 19:32:
Ik irriteer me, op milde manier dan wel, aan het feit dat er nu nog steeds een spelfout in de servernaam staat.

Het is of "popular maps", netjes in het engels, of vernederlandst "Populaire maps".

-O- "populair maps" is hoe dan ook fout.
Als het je zoveel uitmaakt schrijf dan iig populaire mappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
frickY schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 23:45:
TF2 is vrij netwerk intensief. Als je een goedkoop routertje hebt staan kan het hem snel teveel worden.
Heb je dergelijke problemen ook met ander intensief verkeer, zoals bij p2p of torrent?
Tik in-game eens in de console "net_graph 3". Kijk hier eens naar de waarden "choke" en "loss".
Deze informatie haal je weer weg met "net_graph 0".
Probleem deed zich pas gisteren voor en ik speel het spel al enkele maanden.

Nadat ik gisteravond Steam opnieuw opgestart had was mijn ping al wat rustiger, max 110ms. Straks nog eens kijken als ik terugkom van het werk, heb net_graph zelf altijd aanstaan om mijn fps en ping in de gaten te houden, maar nooit op choke en loss gelet.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:23
Heb je het ook op andere servers dan op de NoTalent?

*[^v^]Delerium waves at wsLy

[ Voor 8% gewijzigd door mhoogendam op 24-06-2010 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Tsunami schreef op zondag 20 juni 2010 @ 08:11:

----------------------------------------
.Gertjan. schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 22:02:
Maar de source engine is in de afgelopen jaren wel flink onder handen genomen. Er zijn diverse nieuwe dingen toegevoegd (en herschreven). Overigens gebruikt HL2:EP2 volgens mij een andere versie van de engine dan de andere HL2 versies (TF2 gebruiktgebruikte de engine van EP2 en Portal, samen gereleased in de orange box. Nu hebben TF2, Portal, DoD:S en binnenkort CS:S een nieuwe engine, door Valve Source Engine 2009 genoemd. HL2:EP2 draait nog op Source Engine 2007, en de rest valt onder Source Engine 2006 (EP1 engine).).
--------------------

Fixed.
Vertel meer, interessante stof.

Waren niet alle gamens in de Orange Box van dezelfde versie van de Source engine voorzien? Waarom schrap je Portal?

En Ondertussen heeft HL2 dezelfde engine als HL2:EP2, of mogelijks zelfs de Source Engine 2009, aangezien HL2 eveneens op mac speelbaar is, net zoals TF2 en Portal. Of heeft dat niks te maken met de versie van de engine?

HL2:EP1 gebruikte trouwens dezelfde engine als die van Lost Coast, waarin HDR was toegevoegd, iets wat niet aanwezig was in HL2 zelf. Ik kan beamen dat HL2:EP1 een iets zwaardere engine gebruikte dan HL2, want ik kon HL2 spelen op mijn intel gma 900 laptop, en HL2:EP1 ging al niet meer. Daartegenover staat dat de oude HL2 engine en de HL2:EP1 engine relatief gelijkaardig presteerden op mijn relatief oude computer, een jaar geleden, maar HL2:EP2 was duidelijk veel zwaarder.

[ Voor 16% gewijzigd door RuddyMysterious op 24-06-2010 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Probleem opgelost.

In mijn startupline van TF2 stond -high en -heapsize, deze twee eruit gehaald en nu heb ik weer een steady fps van 30ms. :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eens in de zoveel tijd komt er voor TF2 een map uit die op zijn manier briljant is.

Dit is zo'n map....

YouTube: THE GRIND

_/-\o_

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:06

The Zep Man

🏴‍☠️

CapTVK schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 21:29:
Eens in de zoveel tijd komt er voor TF2 een map uit die op zijn manier briljant is.

Dit is zo'n map....

YouTube: THE GRIND

_/-\o_
Voor de volledigheid: die map heet achievement_all_v4. Om de catmageddon te triggeren is het nodig om op de server 'tf_allow_player_use' op 1 te hebben staan.

Ga naar de basis van de vijand. Net als bij jouw basis heeft hij een resupply cabinet voor een gestreepte muur. Tussen de supply cabinet en de 'gewone' muur aan de zijkant ernaast is een kleine ruimte waartussen je de gestreepte muur kan zien. Schiet hier op de onderkant (bijna tegen de grond aan) van de gestreepte muur. Als je het goed doet hoor je glas rinkelen. Zodra het onzichtbare glas gebroken is (scherven worden zichtbaar), gebruik 'use' (type 'use' in de console terwijl je ernaar kijkt of bind deze functie aan een toets). Geniet van de catmageddon.

Overigens is het relatief makkelijk te overleven. Enige dat jammer is van de map is dat de server na de Catmageddon eigenlijk alleen nog maar bruikbaar is als idle server, tot een mapchange.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 21:26
Dat is toch wel erg fout, zit zelf wel op publics maar neit om zulke rampage servers... waar geen tactiek nodig is... gewone pubs moet er soms nog wel aardig samen gewerkt worden door mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:53
Het is ook een map om je achievements op te halen, niet een map om echt op te spelen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Standaard pub servers hebben hier niks mee te maken (ok, 32 instaspawn uitgezonderd dan) . Dit is gewoon een map voor een achievment server met een briljante gag van de maker. Een grappige internet meme die ook nog voor wat reclame buiten het normale TF2 fps publiek kan zorgen. d:)b

Je gaat niet naar achievment servers voor tactiek, fun of standaard pub play, je gaat er naar toe om achievments te farmen. Niks meer en niks minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

CapTVK schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 12:00:
Je gaat niet naar achievment servers voor tactiek, fun of standaard pub play, je gaat er naar toe om achievments te farmen. Niks meer en niks minder.
Fun juist wel : Lekker de farmers irriteren >:) :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Er was nog eens zo een map om achievement farmers te kloten. Die persoon had de map gemaakt tijdens de scout en sniper update en gaf de map de naam achievement_scout en achievement_sniper ofzoiets, in werkelijkheid heet de map achievement_faggots volgens mij :p.

Boven de spawn had hij een hele rits met Level 3 sentries geplaatst, dus instant kill als je spawnde hehe. Licht in de map verandert als een gek, techno mix van gangstas paradise op de achtergrond, tekst you're all a bunch of faggots op de muur, een afbeelding van een persoon met een raar gezicht op de muur en 2 rijen met swastika's..... op de muur. Waarom dit laatste is, i don't know.

Filmpje
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6dOiPpQSmkA]

Beschrijving:
Upon waking up one morning i had the great idea of taking advantage of all the farmers on tf2 in my own special way. i got to work on the map that you see in the video and on the days of the scout, and sniper spy class updates, created a fake achievement server with my map, laughing at what i created, and watch it flood with unsuspecting people.

The map does not reflect any of my views, and was made solely to be as offensive as possible.

all sound in the video are ingame, including the music, which is some techno remix of gangstas paradise.

The map was hidden under the guise of achievement_scout and achievement_spysniper

Map download: http://www.mowtendoo.com/achievement_faggots.bsp

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Wacht maar op mijn map :P coming soon, denk ik. Het schiet al best op. Ben nu op 1/3 of zo en twee weekjes geleden begonnen.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

300 pyro's?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

bwerg schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 19:10:
[...]

Wacht maar op mijn map :P coming soon, denk ik. Het schiet al best op. Ben nu op 1/3 of zo en twee weekjes geleden begonnen.
Screens, anyone? :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Screenshots genomen in de richting waarin het karretje rijdt:
TF2_2
TF2_1
TF2_3
En let niet op de paarse reflecties/deuren die 90 graden gedraaid staan/rotswanden die kaarsrecht/andere lelijkheidjes zijn want dat wordt nog gefixt. :P

Ook zit ik nog een beetje te kijken of ik het eerste gebied niet iets beter verdedigbaar moet maken met een huisje of zo, de aanvallers komen er toch wel doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
wsLy schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:21:
Probleem opgelost.

In mijn startupline van TF2 stond -high en -heapsize, deze twee eruit gehaald en nu heb ik weer een steady fps van 30ms. :)
|:(

[ Voor 4% gewijzigd door Brutal1ty op 27-06-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
bwerg schreef op zondag 27 juni 2010 @ 11:14:
Screenshots genomen in de richting waarin het karretje rijdt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En let niet op de paarse reflecties/deuren die 90 graden gedraaid staan/rotswanden die kaarsrecht/andere lelijkheidjes zijn want dat wordt nog gefixt. :P

Ook zit ik nog een beetje te kijken of ik het eerste gebied niet iets beter verdedigbaar moet maken met een huisje of zo, de aanvallers komen er toch wel doorheen.
Is er al enige playtesting geweest, zo niet zou ik daar zo spoedig mogelijk beginnen. Liefst al in een alpha stadium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Nee, daar moet toch een iets groter stuk van de map voor af zijn lijkt me? de baan voor de cart loopt nu tot tussen de eerste en tweede cap point, terwijl het eindpunt pas bij point 4 is. Ik haal sowieso alle grove schoonheidsfoutjes er eerst even uit, zoals deuren die nu nog 90 graden gedraaid staan, stukjes textures die ontbreken, muren met miniscule hoekjes erin waar je dus aan blijft haken als je langs de muur loopt.

Oh ja, en voor playtesten heb ik natuurlijk wel playtesters nodig. O-)

[ Voor 45% gewijzigd door bwerg op 27-06-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou vooral nog geen tijd besteden aan dergelijke details. Test eerst of de flow goed is, of hij speelbaar is.
Zonde als de map er straks prachtig uitziet maar kut speelt.

Als de map potentie heeft denk ik dat ze hem zelfs wel op de GoT-server zouden willen draaien. En dan zijn er ook wel een aantal, zoals ik, die hem graag uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Hmm, ja daar heb je wel gelijk in. Aangezien het mijn eerste map was probeerde ik het eerste gebied meteen een beetje goed te krijgen, dus ook kijken of ik het er wat leuk uit kon laten zien, maar ik ga de rest van de map wel even snel & globaal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27

D4NG3R

kiwi

:)

Hoe je een map maakt:
Eerst de vormgeving (algemeen) met basic texturing..
Hierna fijnwerken dus alle details in de omgeving toevoegen (lights ect)
Hierna texturing en props (rommel op de grond, stukjes gras ect)
Hierna spawns & capture points.

Die volgorde houd ik altijd aan bij mapmaking (elk spel)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:53
Da's voor TF2 denk ik niet de beste volgorde. De layout van een map is het belangrijkste, daardoor wordt bepaald hoe goed een map is. Een map is niet goed als hij er een beetje leuk uitziet. Maar je kan een map niet spelen zonder spawns en CP's, wel zonder textures.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad ja. Voor spellen als Counter-Strike werkt een dergelijke opzet misschien, maar in TF2 speelt de opbouw van de map een veel grotere rol.
Zeker bij attack/defence maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:20
Nu Steam sales heeft wil ik eigenlijk wel TF2 aanschaffen. Hij zit echter ook in het Orange Box, dus ben ik benieuwd of jullie aanraden dáárvoor te gaan, of 'm alleen te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Zonder textures is er trouwens ook weinig aan, de gehele map is dan onzichtbaar. :P

@hierboven: HL2 + EP1 + EP2 zijn ook harstikke goed en zo outdated vind ik de graphics niet. Zeer goede gameplay en zeer goed verhaal. Ja, die zou ik wel aanraden ja. Portal is wat kort, maar voor de rest zelfde verhaal.

[ Voor 57% gewijzigd door bwerg op 27-06-2010 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
bwerg schreef op zondag 27 juni 2010 @ 17:53:
Zonder textures is er trouwens ook weinig aan, de gehele map is dan onzichtbaar. :P
Ze bedoelen natuurlijk dev textures :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Hmm, de juiste textures neerkwakken is drie seconden werk, dus dat laat ik niet... Alleen met blend textures en alpha klooien ben je misschien wat langer bezig,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
bwerg schreef op zondag 27 juni 2010 @ 17:53:

@hierboven: HL2 + EP1 + EP2 zijn ook harstikke goed en zo outdated vind ik de graphics niet. Zeer goede gameplay en zeer goed verhaal. Ja, die zou ik wel aanraden ja. Portal is wat kort, maar voor de rest zelfde verhaal.
Is HL 1 ook nog de moeite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Die heb ik eigenlijk nooit gespeeld, daarvoor zijn de graphics in ieder geval wél gedateerd. En een FPS speel ik dan niet meer. :P

@onder: holy crap, HL1 mét goede graphics, gratis! :o vond het geen nieuwe post waard :p

[ Voor 29% gewijzigd door bwerg op 27-06-2010 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:28
RetroTycoon schreef op zondag 27 juni 2010 @ 19:03:
[...]

Is HL 1 ook nog de moeite?
Ik heb laatst HL1 weer eens geinstalleerd, maar dat is toch wel erg gedateerd hoor. Ik had ook wat rare bugjes met de crosshair die niet zat waar de wapens schoten enzo onder windows 7, dus laat HL1 maar even liggen. Ik wacht zelf op Black Mesa, een community based source engine versie van HL1.

[PC] HL2 MOD: Black Mesa

[ Voor 5% gewijzigd door MrAngry op 27-06-2010 19:59 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Voor 2 euro kon ik 'm toch niet laten liggen :+

Alhoewel, wil m'n geld terug...

[ Voor 27% gewijzigd door RetroTycoon op 27-06-2010 22:35 . Reden: Nieuwe inzichten ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Als je HL1 koopt zit CS daar ook nog bij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
MrAngry schreef op zondag 27 juni 2010 @ 19:59:
[...]
Ik had ook wat rare bugjes met de crosshair die niet zat waar de wapens schoten enzo onder windows 7,
dat noemt men auto-aim en is zo gemaakt voor de consoles
je kan die uitzetten in de settings, of als je het spel niet op easy zou spelen, zou je er ook van verlost zijn.

en coenraad: je kan beter wachten op Black Mesa, want daar zijn de graphics beter, zelfde verhaal

/offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Black Mesa kan nog even duren, in de tussentijd speelt de heavy met z'n maracas. :)

YouTube: Monkeez Polypack Heavy Maracas

Check ook de Gringo heavy

YouTube: Monkeez Polypack Heavy Taco

[ Voor 25% gewijzigd door CapTVK op 28-06-2010 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Ziet er erg goed uit die heavy items... moet alleen zien of ze gekozen worden. Ze hebben voor de heavy al de Dokolahs (hoe je het ook schrijft) Bar toegevoegd later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:28
efari schreef op maandag 28 juni 2010 @ 02:09:
[...]

dat noemt men auto-aim en is zo gemaakt voor de consoles
je kan die uitzetten in de settings, of als je het spel niet op easy zou spelen, zou je er ook van verlost zijn.

en coenraad: je kan beter wachten op Black Mesa, want daar zijn de graphics beter, zelfde verhaal

/offtopic
Bedankt voor je zeer nuttige bijdrage, maar het was een bug. Je mag heus wel aannemen dat als ik HL weer eens installeer ik het verschil tussen een bug en een feature kan zien en/of dat ik het niet op easy speel.

Hij mikte gewoon een of twee cm (op het scherm) rechtsboven de crosshair. Aangezien ik het casual speel en geen zin heb om er tijd in te steken heb ik het daar maar bij gelaten en ben gaan wachten op Black Mesa.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Sak3d schreef op zondag 27 juni 2010 @ 23:48:
Als je HL1 koopt zit CS daar ook nog bij dan?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Gert Pronk schreef op maandag 28 juni 2010 @ 12:34:
Ze hebben voor de heavy al de Dokolahs (hoe je het ook schrijft) Bar toegevoegd later.
Het is dalokohs, het russisch voor chocolade (namelijk: shokolad) maar dan achterstevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
MrAngry schreef op zondag 27 juni 2010 @ 19:59:
[...]

Ik heb laatst HL1 weer eens geinstalleerd, maar dat is toch wel erg gedateerd hoor. Ik had ook wat rare bugjes met de crosshair die niet zat waar de wapens schoten enzo onder windows 7, dus laat HL1 maar even liggen. Ik wacht zelf op Black Mesa, een community based source engine versie van HL1.

[PC] HL2 MOD: Black Mesa
Als ik mij niet vergis is er ook een HL1:Source versie beschikbaar, een port gemaakt door Valve zelf.
Op Wikipedia heb ik deze quote gevonden:
Valve ported Half-Life (dubbed Half-Life: Source) and Counter-Strike to their new Source engine. Half-Life: Source is a straight port, lacking any new content or the Blue Shift High Definition pack. However, it does take advantage of vertex and pixel shaders for more realistic water effects, as well as Half-Life 2's realistic physics engine. They also added several other features from Half-Life 2, including improved dynamic lightmaps, vertex maps, ragdolls, and a shadowmap system with cleaner, higher resolution, specular texture and normal maps, as well as utilization of the render-to-texture soft shadows found in Half-Life 2's Source engine, along with 3D skybox replacements in place of the old 16-bit color prerendered bitmap skies. The Half-Life port possesses many of the Source engine's graphical strengths as well as control weaknesses that have been noted in the Source engine. Half-Life: Source is available with special editions of Half-Life 2, or separately on Steam.[50]
Om terug on topic te gaan:
Asskicker schreef op zondag 27 juni 2010 @ 18:21:
[...]
Ze bedoelen natuurlijk dev textures :)
Dat zijn dus de zogenaamde Orange maps :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kapoen op 28-06-2010 15:28 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De TF2 polycount competitie is beëindigd. Zitten mooie creaties tussen. Ben benieuwd welke er gaan winnen! :)

http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=74543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Double barreled grenade launcher.

wut

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RetroTycoon schreef op zondag 27 juni 2010 @ 17:45:
Nu Steam sales heeft wil ik eigenlijk wel TF2 aanschaffen. Hij zit echter ook in het Orange Box, dus ben ik benieuwd of jullie aanraden dáárvoor te gaan, of 'm alleen te kopen :)
Absoluut de orangebox.
Portal is het meest geniale spel dat ik ooit gespeeld heb. En dan niet qua gameplay, maar qua humor _/-\o_ \
En HalfLife bleek ook een leuke afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TF2,Portal,HL2,EP1 en EP2 in 1 pakket. Wat wil je nog meer voor zo weinig geld.

Portal is grappig en uitdagend.
HL2 is een leuke singleplayer die je ook met een mod online kan spelen met vrienden.
EP1 en 2 zijn mooie vervolgen van HL2
en Team Fortress 2 is gewoon een game dat je blijft spelen voor de fun ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Ik stem voor deze. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Aanbieding op Steam: TF2 met 66% eraf :) Had ik nou de Orange Box al gekocht :+

http://store.steampowered.com/app/440/

offtopic:
Ondertussen geconcludeerd dat hele Valve-pakket goedkoper was :P Met L4D erbij ben ik al uit de kosten (heb L4D2, CS:S, CS, HL en Orange Box gekocht in de kortingsdagen, L4D2 en CS:S met 66%)

[ Voor 46% gewijzigd door RetroTycoon op 29-06-2010 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Krijg er honger van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Weet iemand hoe lang die guest passes geldig blijven als je ze hebt, en worden ze ook weer aangevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jejking schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 23:15:
Weet iemand hoe lang die guest passes geldig blijven als je ze hebt, en worden ze ook weer aangevuld?
Als je met de nieuwe steam een spel selecteert, zie je rechts links naar forum, community, store page, enz. Daar staat ook 'Send guest passes' tussen als je ze hebt. even klikken en je weet alles. Ik heb nog extra copies van HL2 en HL2: EP 1, en die hebben geen vervaldatum, maar mijn twee geust passes van Killing Floor verlopen op 25/07/10.

Ze blijven dus maar beperkt geldig, lijkt me. Zowel om uit te delen, maar ook om mee te spelen. Voor zover ik weet worden ze ook niet aangevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
LUH-3417 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 07:34:
[...]

Als je met de nieuwe steam een spel selecteert, zie je rechts links naar forum, community, store page, enz. Daar staat ook 'Send guest passes' tussen als je ze hebt. even klikken en je weet alles. Ik heb nog extra copies van HL2 en HL2: EP 1, en die hebben geen vervaldatum, maar mijn twee geust passes van Killing Floor verlopen op 25/07/10.

Ze blijven dus maar beperkt geldig, lijkt me. Zowel om uit te delen, maar ook om mee te spelen. Voor zover ik weet worden ze ook niet aangevuld.
Je kunt er 3 dagen mee spelen zag ik op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zitten wel paar mooie creaties tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RetroTycoon schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 07:56:
Je kunt er 3 dagen mee spelen zag ik op Steam.
3 dagen na activatie (!)
Zo heb ik ooit de fout gemaakt om 1u 'snachts een guest pass te activeren. Toen bleek dat het spel (The Ship) eerst 3uur moest downloaden ben ik naar bed gegaan, en vervolgens ben je al 10 uur van je speeltijd kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bij een10 daagse WoW trial heb ik ook maar 4 dagen gespeeld.
Niet omdat ik er geen zin in had, maar me pc begaf het. moest een nieuwe HDD regelen.overal uitverkocht die ik toen wou.
daar gaat je trial.

BTW Verder nooit meer aangeraakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Mijn God................ net een pot TF2 gehad. Niet normaal meer, DRIE UUR voor een potje CTF met 5 vlaggen. Wat een randdebielen in m'n team, niet op 1 lijn te krijgen. Aantal vlaggen gaan op en neer, vaak 4 gehad maar die laatste was zo lastig. Dan kan ik nog zo goed zijn (voor een newb, face it, in 1 dag leer je niet alles) maar je ploeggenoten trek je er niet mee omhoog. Niet genoeg in ieder geval, kneuzenkinderen. Dit doe ik nooit meer :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Er zijn genoeg mensen op TF2 die een beetje rondlopen en schieten alsof ze GTA4 aan het spelen zijn. :P

Oke, niet dat ik de grootste team-speler ben O-) maar ik probeer zelf nog een beetje support te spelen en andere supporting classes te beschermen en zo. Iets wat voor sommigen al te veel gevraagd is. Bekendste voorbeeld zal de medic zijn die aan zijn favoriete heavy vastgeplakt zit. Of de engi die geen sappers sloopt tenzij ze op zijn eigen machientjes zitten...

Maar goed, het kan ook anders, fantastisch als je in PL_badwater met een paar heavies naast de cart gaat lopen met een medic of twee erachter, en in één ruk doorloopt naar het laatste stuk. Het gebeurt. Niet vaak, helaas, maar het is wel lachen. :+

[ Voor 21% gewijzigd door bwerg op 30-06-2010 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

U riep iets over heavies? :+

Dik jaar terug inmiddels gedaan door Weiman. Levert leuke resultaten op, helemaal als heavies ook weten wat ze doen. :P

Leuk klein detail over de heavy shells uit de minigun trouwens: die 'vallen' altijd naar de hoogte van de voeten van een heavy. Als je dan met 3 heavies op de cart staat trek je een spoor van zwevende kogels achter je aan. :+

[ Voor 34% gewijzigd door Fl4pp13 op 30-06-2010 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fl4pp13 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 23:20:
U riep iets over heavies? :+

[video]

Dik jaar terug inmiddels gedaan door Weiman. Levert leuke resultaten op, helemaal als heavies ook weten wat ze doen. :P

Leuk klein detail over de heavy shells uit de minigun trouwens: die 'vallen' altijd naar de hoogte van de voeten van een heavy. Als je dan met 3 heavies op de cart staat trek je een spoor van zwevende kogels achter je aan. :+
mwa, niet zo'n feat als je alle leaves erbij optelt 8)7
die shells daarintegen, dat is dan wel humor. wist ik helemaal niet (eigelijk nooit op gelet :P)

Ik vind trouwens veel van de items van de polycontest niet zo heel erg boeiend, of ben ik nou een zeurpiet met te hoge standaarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Omfg :

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_XayL4PfRVOU/TCq3uzPKO0I/AAAAAAAAHoQ/fo5vRWRdjIA/s0/mexicanheavy.png

:D

Btw:
Listen!
June 30, 2010 - Robin Walker

Do you hear that? That ominous, otherworldly silence? That's what we in the game biz call the calm before a storm. And keep listening... do you hear that distant rumble? We call that thunder. It happens during a storm whenever it's not quiet.

All of these portents can only mean one thing: Something big is happening. The fact that everybody else on the team keeps telling me that it's only weather, and that weather can't talk to you, tells me they're all in on it. (And possibly not human? More on this later.)

Perhaps it's the upcoming Polycount Pack update making the hair on the back of my neck stand up, and the Australia-shaped hair on my back matte itself back down, since it means we'll be shipping the best of the amazing Polycount Contest entries. Be glad you're not one of us, forced to order that list of magnificent items into some kind of hierarchy. Maybe we'll just announce they've all won first place.

Or maybe it's the release of the Official TF2 Wiki that's made weather choose me as its emissary on Earth. Developed by the administrators of the unofficial TF2 wiki, it's a perfect place to find out everything you ever wanted to know about TF2, but were too afraid to type into Google. Head over there and see if you can help them out. If you're a useful enough contributor, the weather might talk to you too. It might even point out which of the people on your team aren't real humans. Then we could compare notes.

Or maybe, just maybe, it's something else entirely.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Afbeeldingslocatie: http://cache.gawkerassets.com/assets/images/9/2010/07/tf2mash2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawkerassets.com/assets/images/9/2010/07/tf2mash1.jpg

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet er wel op wijzen dat alle polycount-contest items/wapens in de eerste plaats skins zijn. Tenzij Valve toch besluit om er nog wat extra's mee te doen. Een soort double whammy met de engineer update en een extra wapen voor alle andere classes. Je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

What the shit is dat laatste? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Een soort mockup van een RTS versie van TF2?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lijkt me best wel grappig die RTS versie van TF2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

LUH-3417 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:08:
We require additional dispensers.
OH, omdat het een scoutrush ipv zergrush is, en pylons niet in TF2 zitten en dispensers wel, en omdat de scout vaak zegt "NEED A DISPENSER HERE", en een bekende pun "we require additional pylons" bestaat, maak jij dit gepaste grapje!
Zeer goed gevonden! A+ will buy again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:41
kKaltUu schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:49:
[...]

OH, omdat het een scoutrush ipv zergrush is, en pylons niet in TF2 zitten en dispensers wel, en omdat de scout vaak zegt "NEED A DISPENSER HERE", en een bekende pun "we require additional pylons" bestaat, maak jij dit gepaste grapje!
Zeer goed gevonden! A+ will buy again
Wat een zeer fijne uitleg van dit grappige doch ingewikkelde grapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Killzone schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:03:
[...]

Wat een zeer fijne uitleg van dit grappige doch ingewikkelde grapje.
Ik ben blij dat u het een grappig grapje vindt!

Maar hopelijk wordt of de engie als eerst geupdated, of de polypack geimplementeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nu snappen belgen ook de grap :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is op 1 juli een extra item voor de engineer toegevoegd the golden wrench.

http://www.tf2items.com/allitems.php

http://wiki.teamfortress.com/wiki/Golden_Wrench

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Wat een episch ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steam Web Api is online
http://steamcommunity.com/dev

Voor al diegene die tf2items.com willen namaken, of zelf een veel beter idee hebben :)

Die wrench is wel koning :) Ik gok dat je je er voor moet inschrijven, net als destijds voor de soldier medal. En dan denk ik dat anderen hem van je af kunnen pakken net als de Gibus Hat, maar dat de orginele houder hem verliest. En dat er dus maar een beperkt aantal in het spel zitten.

[ Voor 65% gewijzigd door frickY op 02-07-2010 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t:

http://www.teamfortress.com/post.php?id=4013&p=1

Engi update gok ik op 4 juli!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2010 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nog even een korte mededeling...

DODGEBALL *O* Superleuke spelmodus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Pagina 8: Kijk naar de blueprint deels achter de tekstballon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
The Zep Man schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 20:50:
Pagina 8: Kijk naar de blueprint deels achter de tekstballon...
Ik zie behalve een sentry niet echt veel :P
De laatste pagina is veel belovender, duid op een nieuwe dispencer en een anti sniper apparaat (zie australie huppeldepup)
Afbeeldingslocatie: http://i124.photobucket.com/albums/p31/shawnspetch/3d%20challenge/pack_final_graphic2.jpg
Ik hoop ZO ERG dat die vis in TF2 komt :D zo vet :D

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dell Conagher (engy) gaat een Transformer bouwen van Australium _/-\o_
Cornelisjuh schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 21:09:
De laatste pagina is veel belovender, duid op een nieuwe dispencer en een anti sniper apparaat (zie australie huppeldepup)
Ik zie nergens iets wat daar op duid :?

[ Voor 43% gewijzigd door frickY op 03-07-2010 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Toen ik een of andere baggerserver met 32 slots ging joinen, kreeg ik ineens een waarschuwing dat TF2 gemaakt is voor met maximaal 24 mensen in een server, is dit nieuw? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Kreeg hem ook gisteren. Gewoon afvinken, we zaten met iets van 28 man te dodgeballen en er was weinig aan de hand met de performance.

Overigens, ik was dus nieuwe items aan 't maken en daarbij ben ik de nodige items ook kwijtgeraakt zoals m'n Sandvich. Had ik nooit moeten doen uiteraard maar hoe kan je ze opnieuw verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
jah, stond gisteren bij de changes. Vind het opzich wel een aardige reminder. Maar gaat ie dat elke keer popuppen als je joint??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.teamfortress.com/images/posts/engy_comic.jpg
Evil engi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

[...]

Dispenser, misschien (life machine). Maar Australium is gewoon het middel dat gebruikt wordt om zijn meuk te maken en is niet specifiek voor de sniper (hoewel die uit Australië komt).
Jejking schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 09:40:
Overigens, ik was dus nieuwe items aan 't maken en daarbij ben ik de nodige items ook kwijtgeraakt zoals m'n Sandvich. Had ik nooit moeten doen uiteraard maar hoe kan je ze opnieuw verdienen?
De achievements halen al heb je dat nog niet gedaan, idlen, misschien met SAM de achievements uit- en inschakelen?

[ Voor 30% gewijzigd door The Zep Man op 03-07-2010 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

The Zep Man schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 09:53:
[...]
Dispenser, misschien (life machine). Maar Australium is gewoon het middel dat gebruikt wordt om zijn meuk te maken en is niet specifiek voor de sniper (hoewel die uit Australië komt).

[...]
De achievements halen al heb je dat nog niet gedaan, idlen, misschien met SAM de achievements uit- en inschakelen?
Dat werkt niet, als je ze eens gekregen hebt krijg je ze met SAM niet nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Gewoon heel veel TF2 spelen. :P Dan komt sandvitch vanzelf weer een keer langs als random drop.

Laatst kreeg ik een octopus op het hoofd van mijn pyro als random drop! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
kKaltUu schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 09:32:
Toen ik een of andere baggerserver met 32 slots ging joinen, kreeg ik ineens een waarschuwing dat TF2 gemaakt is voor met maximaal 24 mensen in een server, is dit nieuw? :S
Eerder vanuit onbalansoverwegingen wellicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kreeg die 32-slots melding net ook. Ben erg blij dat je nu ook kunt filteren op Max Player Count.
Ik mijdt 32-slots server altijd want het speelt domweg niet lekker. Tenzij ik zin heb om te raggen, dan doet 32-slots egypt het altijd erg goed :)
Jejking schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 09:40:
Krijg je niet meer, die moet je craften of krijgen uit random drop.
Ik had ooit mijn Deathringer vercraft omdat ik het een onding vond. Goddank kreeg ik hem na een paar maanden als item drop weer terug, want hij is ook vrijwel niet te craften (heb je eerst ugh cloak 'n daggers nodig voor spy-token).

[ Voor 57% gewijzigd door frickY op 03-07-2010 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Aha, dat is dus een vraag die ik al lang had: kan je achievement stuff verliezen door te craften? Blijkbaar WEL dus.

Dat zouden ze duidelijker moeten maken, imho.

EDIT: epic comic voor de engineer, trouwens. Kan niet wachten tot de update.

[ Voor 19% gewijzigd door DexterBelgium op 03-07-2010 12:12 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DexterBelgium schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 12:12:
Aha, dat is dus een vraag die ik al lang had: kan je achievement stuff verliezen door te craften? Blijkbaar WEL dus.

Dat zouden ze duidelijker moeten maken, imho.

EDIT: epic comic voor de engineer, trouwens. Kan niet wachten tot de update.
Er had best wel een vinkje bij gemogen van "Only craft items with count > 1" oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:51
Zou dit dan een flamethrower kunnen zijn ? Het lijkt een beetje op een rocketlauncher echter heeft de sentry die al .

http://img.photobucket.co...enburcht/flamethrower.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door luxzenburcht op 03-07-2010 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

luxzenburcht schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 13:33:
Zou dit dan een flamethrower kunnen zijn ? Het lijkt een beetje op een rocketlauncher echter heeft de sentry die al .

http://img.photobucket.co...enburcht/flamethrower.jpg
Dat is level 1 naar level 2 transformatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Phyxion schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 13:44:
[...]

Dat is level 1 naar level 2 transformatie.
Ik zie veel licht, en een paar circels in circels :P Meer kan ik er niet van maken :9

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

[...]

[afbeelding]
Ik hoop ZO ERG dat die vis in TF2 komt :D zo vet :D
Een hele VETTE makreel zeg maar :+

Edit: Heb ik het verkeerde IP, of is de Dutch-E Sport server nogal leeg de laatste tijd :X

[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 03-07-2010 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
De reden dat hij nu leeg is is omdat hij nog niet geupdate is, dus niemand kan joinen. Dit gebeurt regelmatig, waardoor mensen tegenwoordig vaker uitwijken naar andere servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Wel jammer :'( Heb nu eindelijk (2 dagen geleden) TF2 gekocht (mooie aanbieding :*) ) wou ik weer lekker in de GoT server, (Dutch E-Sport) zittie dicht ;(

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 03-07-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
HEEEEUUUYY
NEWS NEWS NEWS

Golden engineer wrench :
http://www.shacknews.com/onearticle.x/64594

Not dying machine :
http://kotaku.com/5578560...ay-build-not+dyin-machine

Die wrench ziet er geniaal en overpowered uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:05
zucht, dat wisten we al voor 2 dagen.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden.
Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!