Voor training modus moet je gewoon op de knop rechts van quit klikken.
Heerlijk freeweekend, killstreak na killstreak, en alle servers zitten vol
Ook de GoT public.
Haha, TF2 is klaar met downloaden hoor
na 15 mins alweer 2 items.. Ghastly Gibus en de BackBurner
Tof spel op de PC, heb het altijd op de xdoos gespeeld.. weet bijna zeker dat ik hem wel haal, kost maar 10 euro op dit moment
(PS: Wat is het IP van de GoT Public?)
Tof spel op de PC, heb het altijd op de xdoos gespeeld.. weet bijna zeker dat ik hem wel haal, kost maar 10 euro op dit moment
(PS: Wat is het IP van de GoT Public?)
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
ff topic doorzoeken, is meerdere keren gepost.
Mac player hier.
Orange Box heb ik op de 360, geniaal natuurlijk. TF is mijn ding, jammer dat het op de Xbox niet zoveel support krijgt als op de PC, mede mogelijk gemaakt door M$...
Dat die nu op de Mac komt heeft het mij doen kopen, gruwelijke support met achievements, heerlijk. Ja, i'm hooked up again. Toch kom ik meestal in nare servers terecht, ik wil gewoon die shit hoe het gemaakt is zonder al die mods. Ik neem aan dat het op de GoT wel normaal geregeld is...
Daarom mijn vraag, welke servers spelen jullie?
Orange Box heb ik op de 360, geniaal natuurlijk. TF is mijn ding, jammer dat het op de Xbox niet zoveel support krijgt als op de PC, mede mogelijk gemaakt door M$...
Dat die nu op de Mac komt heeft het mij doen kopen, gruwelijke support met achievements, heerlijk. Ja, i'm hooked up again. Toch kom ik meestal in nare servers terecht, ik wil gewoon die shit hoe het gemaakt is zonder al die mods. Ik neem aan dat het op de GoT wel normaal geregeld is...
Op de e-sports server, 93.190.139.115:27015.
We moeten het maar blijven herhalen, was trouwens gezellig druk gisteravond.
http://www.dutch-esports.nl/stats/hlstats.php?game=tf
93.190.139.115:27015
Btw, custom maps downloaden via de server werkt nu ook goed. Hadden we wat problemen mee. Kan iedereen ook eens genieten van Castle 3 en 4. Beetje de GoT TF2 klassiekers, al hou ik zelf meer van Corporation.
http://www.dutch-esports.nl/stats/hlstats.php?game=tf
93.190.139.115:27015
Btw, custom maps downloaden via de server werkt nu ook goed. Hadden we wat problemen mee. Kan iedereen ook eens genieten van Castle 3 en 4. Beetje de GoT TF2 klassiekers, al hou ik zelf meer van Corporation.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Dit is trouwens interessant, blijkbaar is er ook een soort head slot voor wapens?
http://www.tf2items.com/profiles/76561198014646169
En hoe komt die gast aan DRIE Bill Hat's?
http://www.tf2items.com/profiles/76561198014646169
En hoe komt die gast aan DRIE Bill Hat's?

Zag het daarnet ook aan z'n gentlemen's service medal en z'n merenary badge . Die is van 19 oct 2009 en die combinatie kan normaal nooit kloppen. De head slots zijn wel interessant, toch een soort wapen/beschermning dat je op kan zetten!?
[ Voor 23% gewijzigd door CapTVK op 13-06-2010 12:10 ]
en hij heeft een coole kukri
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Inderdaad M$ Met de nadruk op $...The Great HooD schreef op zondag 13 juni 2010 @ 03:44:
Mac player hier.
Heb sinds een paar maanden een fatsoenlijke PC, dus het kopen van TF2 (Maar eerst CSS + Gmod
Ach, laten we eerlijk zijn, zo'n goede PC heeft TF2 niet nodig, zelfs met enorm oude hardware + high fps config kan je bijna alles draaien. Anders is er nog altijd -textmodeD4NG3R NL schreef op zondag 13 juni 2010 @ 13:00:
[...]
Inderdaad M$ Met de nadruk op $...
Heb sinds een paar maanden een fatsoenlijke PC, dus het kopen van TF2 (Maar eerst CSS + Gmod) stond wel op mn to-do list
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Niet echt iets nieuws, die tokens zijn er al sinds het item systeem bestaat, en ze worden nog steeds niet gebruikt.CapTVK schreef op zondag 13 juni 2010 @ 12:08:
Zag het daarnet ook aan z'n gentlemen's service medal en z'n merenary badge . Die is van 19 oct 2009 en die combinatie kan normaal nooit kloppen. De head slots zijn wel interessant, toch een soort wapen/beschermning dat je op kan zetten!?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
| "5015" { "name" "Slot Token - Grenade" "item_class" "slot_token" "craft_class" "craft_token" "item_slot" "grenade" "item_type_name" "#TF_CraftItem" "item_name" "#CI_T_S_4" "item_description" "#TF_CraftItem_Token_S_Desc" "image_inventory" "backpack/weapons/w_models/w_bottle" "image_inventory_size_w" "128" "image_inventory_size_h" "82" "item_quality" "unique" "min_ilevel" "1" "max_ilevel" "1" "slot_token_id" "grenade" } "5016" { "name" "Slot Token - Building" "item_class" "slot_token" "craft_class" "craft_token" "item_slot" "building" "item_type_name" "#TF_CraftItem" "item_name" "#CI_T_S_5" "item_description" "#TF_CraftItem_Token_S_Desc" "image_inventory" "backpack/weapons/w_models/w_bottle" "image_inventory_size_w" "128" "image_inventory_size_h" "82" "item_quality" "unique" "min_ilevel" "1" "max_ilevel" "1" "slot_token_id" "building" } "5017" { "name" "Slot Token - PDA" "item_class" "slot_token" "craft_class" "craft_token" "item_slot" "pda" "item_type_name" "#TF_CraftItem" "item_name" "#CI_T_S_6" "item_description" "#TF_CraftItem_Token_S_Desc" "image_inventory" "backpack/crafting/token_pda" "image_inventory_size_w" "128" "image_inventory_size_h" "82" "item_quality" "unique" "min_ilevel" "1" "max_ilevel" "1" "slot_token_id" "pda" } "5018" { "name" "Slot Token - PDA2" "item_class" "slot_token" "craft_class" "craft_token" "item_slot" "pda2" "item_type_name" "#TF_CraftItem" "item_name" "#CI_T_S_7" "item_description" "#TF_CraftItem_Token_S_Desc" "image_inventory" "backpack/crafting/token_pda" "image_inventory_size_w" "128" "image_inventory_size_h" "82" "item_quality" "unique" "min_ilevel" "1" "max_ilevel" "1" "slot_token_id" "pda2" } "5019" { "name" "Slot Token - Head" "item_class" "slot_token" "craft_class" "craft_token" "item_slot" "head" "item_type_name" "#TF_CraftItem" "item_name" "#CI_T_S_8" "item_description" "#TF_CraftItem_Token_S_Desc" "image_inventory" "backpack/weapons/w_models/w_bottle" "image_inventory_size_w" "128" "image_inventory_size_h" "82" "item_quality" "unique" "min_ilevel" "1" "max_ilevel" "1" "slot_token_id" "head" } |
bij mij staat HIM dus hij zij is er nog niet uitomgwtfbbq schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 23:02:
z0mg! The pyro... It's a she!
[[afbeelding[/url]]
(Kijk rechtsboven)
Na 3 uurtjes spelen alweer een hele rits aan spullen unlocked 
Direct Hit
Een of andere veroeste katana voor de Sniper
Ghostly Gibus
Axtingquisher (hoe je het ook moge spellen)
Tranqilizer
Direct Hit
Een of andere veroeste katana voor de Sniper
Ghostly Gibus
Axtingquisher (hoe je het ook moge spellen)
Tranqilizer
't viel me al op dat er veel nieuwe bloedjes op de server zaten 
Ik vind de influx van nieuwe spelers wel leuk, dat en die oortjes zijn wel geinig.
Ik vind de influx van nieuwe spelers wel leuk, dat en die oortjes zijn wel geinig.
ik heb nu al weer de item limit gehaald. echt waardeloos.
Valt gelijk op ja, je herkent ze direct aan het ontbreken van hun avatars (en speelstijl).
Maar was een mooie match daarstraks op Castle4. Drongen ze als red helemaal terug tot de spawn, maar blue had wel een gruwelijk mooie spycap, bijna dan!
Maar was een mooie match daarstraks op Castle4. Drongen ze als red helemaal terug tot de spawn, maar blue had wel een gruwelijk mooie spycap, bijna dan!
Whahaha, ik stond meestal 2e van mijn team (3e / 4e van de gehele game) in de GoT Public
.
Maar ik heb dan ook al 2 jaar ervaring van de xdoos versie
T valt me IDD op dat er weinig mensen met custom avatars of sprays zijn...
Vanmiddag waren er heel veel nieuwe spelers die op cp_gullywash de ladder op de tweede cap probeerden te beklimmen.CapTVK schreef op zondag 13 juni 2010 @ 20:49:
Valt gelijk op ja, je herkent ze direct aan het ontbreken van hun avatars (en speelstijl).
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Zat jij ook met de nick danger op de server?D4NG3R NL schreef op zondag 13 juni 2010 @ 21:46:
Whahaha, ik stond meestal 2e van mijn team (3e / 4e van de gehele game) in de GoT Public.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
iD4NG3R^1[^7107th^1]^7 of iD4NG3R (Waarom werkt setinfo name maar tot een mapswitch?)
Namen die me opvielen (omdat ik er wat mee prate)
Haas
Got3 | Flappie
Edit: heb tussen 4/4:30 & 6 gespeeld in de GoT public
ff een dom vraagje tussendoor: als ik TF2 dit weekend gratis heb gespeeld. En hem dan koop.. moet ik dan weer downloaden, of kan ik gewoon direct spelen op de files die ik al heb?
Namen die me opvielen (omdat ik er wat mee prate)
Haas
Got3 | Flappie
Edit: heb tussen 4/4:30 & 6 gespeeld in de GoT public
ff een dom vraagje tussendoor: als ik TF2 dit weekend gratis heb gespeeld. En hem dan koop.. moet ik dan weer downloaden, of kan ik gewoon direct spelen op de files die ik al heb?
[ Voor 75% gewijzigd door D4NG3R op 14-06-2010 00:46 ]
Ja, TF2 komt dan bij je "installed" lijst te staan, maar is niet beschikbaar. Je hoeft hem dan alleen te activeren.
En gelukkig komen wat regulars van onze oude server terug, net als Haas.
Misschien bedoel je "GoT² | flappie"? ik dacht niet dat flappie zo laag was gezonken om bij het kille, sfeerloze en uiterst infantiele team 3 te zitten.
Setinfo name werkte alleen tot een mapswitch omdat het een ingame variable is. voor een permanente nickwissel moet je het in je config doen of via steam.
En gelukkig komen wat regulars van onze oude server terug, net als Haas.
Misschien bedoel je "GoT² | flappie"? ik dacht niet dat flappie zo laag was gezonken om bij het kille, sfeerloze en uiterst infantiele team 3 te zitten.
Setinfo name werkte alleen tot een mapswitch omdat het een ingame variable is. voor een permanente nickwissel moet je het in je config doen of via steam.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Dat was inderdaad een mooie gameCapTVK schreef op zondag 13 juni 2010 @ 20:49:
Natuurlijk te danken aan de 2 goede medics die we hadden

Lang geleden dat ik zo'n fun heb gehad met TF2. Zit meer op instant respawn 2fort varianten te spelen, makkelijk om achievements te halen (vooral die waar je een x aantal kills moet halen).
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Jammer dat ik op een gegeven moment in het hoekje ging staan en daardoor niet op de cap stond, dat is denk precies de seconde geweest die ik misteCapTVK schreef op zondag 13 juni 2010 @ 20:49:
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Je moeder.kKaltUu schreef op maandag 14 juni 2010 @ 02:03:
ik dacht niet dat flappie zo laag was gezonken om bij het kille, sfeerloze en uiterst infantiele team 3 te zitten.
Ik had nog zo'n goede hoop dat Coldfront in de AFS een grap was, maar nee hoor. Ik begrijp wel dat geprobeerd wordt om wat meer afwisseling in de mappool aan te brengen, maar om nou weer de zoveelste 5cp map te nemen... dat is geen variatie. Wat ik eigenlijk nog wel het vreemdste vind is dat ze niet kiezen voor een map die al eens in een ONW of MNM gespeeld is. Bah.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Jammer dat Coldfront wordt gespeeld, zou het eerder bij MNM / ladder + dubbele punten willen zien.
Meh, alles beter dan alweer badlands + granary
Meh, alles beter dan alweer badlands + granary
http://etf2l.org/2010/04/...c2-and-season-7-reminder/ ?
Was ook veruit de meeste populaire custom, je had ook koth_viaduct kunnen kirjgen, maar daar is al helemaal niet iedereen enthousiast over
Was ook veruit de meeste populaire custom, je had ook koth_viaduct kunnen kirjgen, maar daar is al helemaal niet iedereen enthousiast over
Erg jammer dat week 1 en 2 gelijk coldfront zijn.
Hm, die had ik even gemist. Maar goed, "veruit de meeste populaire custom", populair bij wie?RaCio schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:52:
http://etf2l.org/2010/04/...c2-and-season-7-reminder/ ?
Ook dat ja.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik denk van de customs die in MNM meededen. Ik vind hem echt veelste groot ofzo.. ook maar 1 keer doorgelopen tot nu toe.
Jij was die spyGonzoNL schreef op maandag 14 juni 2010 @ 08:58:
[...]
Jammer dat ik op een gegeven moment in het hoekje ging staan en daardoor niet op de cap stond, dat is denk precies de seconde geweest die ik misteDaarna waren we wel weer bij de brug aan het vechten.

Ik miste mijn tweede stickyjump, waardoor ik net te laat was geweest als jij erop bleef staan. Er waren eerst twee sentries op de cap. Waar die toen gebleven waren.
Ja die waren weg, er liep wel een engi rond, dus ik moest even wachten tot die weg was. Zo zonde dat ik niet wist dat het hoekje bij de cap geen cap-zone is.
Hier is de list of honour, wat betreft opbouw waren de teams toch redelijk aan elkaar gewaagd:lijkt me.Gertjan. schreef op maandag 14 juni 2010 @ 08:43:
[...]
Dat was inderdaad een mooie gameToen er omgeroepen werd dat het laatste punt gecapt werd zag je ineens ons het hele team (rood) terug sprinten om net op tijd die spy nog om te leggen
Had soms wel een beetje medelijden met blue, ze kwamen er gewoon niet doorheen.
Natuurlijk te danken aan de 2 goede medics die we haddenUberpush na uberpush
![]()
Lang geleden dat ik zo'n fun heb gehad met TF2. Zit meer op instant respawn 2fort varianten te spelen, makkelijk om achievements te halen (vooral die waar je een x aantal kills moet halen).

Zelf bezoek ik af en toe ook instaspawn servers moet nog steeds een hoop spy en demo achievments.
[ Voor 7% gewijzigd door CapTVK op 14-06-2010 12:20 ]
Waster + Nijntje met kritz zijn overpowered. Da's lles wat ik over Castle ga zeggen.
Racio: hoe staat het eigenlijk met de Highlander Community Cup dinges? Uitgesteld tot na de zomer?
Racio: hoe staat het eigenlijk met de Highlander Community Cup dinges? Uitgesteld tot na de zomer?
[ Voor 40% gewijzigd door Fl4pp13 op 14-06-2010 13:57 ]
Hey, ik sta niet op het lijstjeCapTVK schreef op maandag 14 juni 2010 @ 12:17:
[...]
Hier is de list of honour, wat betreft opbouw waren de teams toch redelijk aan elkaar gewaagd:lijkt me
[afbeelding]
Zelf bezoek ik af en toe ook instaspawn servers moet nog steeds een hoop spy en demo achievments.
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
hey ik sta er ook op
. Maar ik kwam net binnen, vandaar dat ik niet veel punten heb.
pff, coldfront is voor mij meer een soort lagfront.
Verwijderd
Niet echt balanced met Waster in 1 team en niemand in het andere team om echt tegenstand te biedenCapTVK schreef op maandag 14 juni 2010 @ 12:17:
[...]
Hier is de list of honour, wat betreft opbouw waren de teams toch redelijk aan elkaar gewaagd:lijkt me
[afbeelding]
Herstel: Waster + Kritsmedic. Is nog een ergere server-leeg-haler dan plr_pipeline.
Als degene met de meeste punten in het verliezende team 6e had gestaan in het winnende team is er niet bepaald balance. Ik was er toen net en het was al vrij duidelijk dat balance iets was wat allang het raam uit was. 
Waster heeft van die dagen dat hij vrij imba is met een kritz medic achter z'n reet
Neemt niet weg dat ik het een leuke pot vond die paar minuten dat ik er was.
Waster heeft van die dagen dat hij vrij imba is met een kritz medic achter z'n reet
Neemt niet weg dat ik het een leuke pot vond die paar minuten dat ik er was.
[ Voor 27% gewijzigd door GonzoNL op 15-06-2010 07:57 ]
Maar als ik zo zie dat ook nieuwe mensen castle kunnen draaien, kan ik dan er vanuit gaan dat de downloadurl goed staat?
Jeez wat zijn die bots toch vaag. Om gewoon wat target practice te doen is het wel leuk, maar op Hard is het nou niet echt een uitdaging ofzo 
Behalve de snipers, die winnen het altijd in een showdown bij de start van een map
. Overigens wel dom, alle characters gaan taunten als je ze aankijkt. En dus ook de tegenstander. Dus 3 seconden voordat de deuren open gaan ze aankijken en pieuw pieuw 
Daarnaast staan ze vaak gewoon naast de cap als je aan het cappen bent (ook de tegenstander) of gaan ze tegen elkaar aanstaan als ze beide ubered zijn

Behalve de snipers, die winnen het altijd in een showdown bij de start van een map
Daarnaast staan ze vaak gewoon naast de cap als je aan het cappen bent (ook de tegenstander) of gaan ze tegen elkaar aanstaan als ze beide ubered zijn
[ Voor 16% gewijzigd door Notna op 15-06-2010 08:51 ]
Yup, werkt nu perfect! Blij toe, want nu kan je tenminste ook eens een custom spelen.kKaltUu schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 08:30:
Maar als ik zo zie dat ook nieuwe mensen castle kunnen draaien, kan ik dan er vanuit gaan dat de downloadurl goed staat?
Bots doen wel een poging om te spawncampen met een heavy terwijl de rest capped.
Zitten hier ook map-editors op GoT?
ik ben d'r nu mee bezig, werkt simpeler dan ik had verwacht.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Ik heb er vroegâh nog mee geklooid. Het lijkt simpel, maar als je echt een goeie map wilt maken, dan stop je er echt wel een paar maanden aan werk in.
Ik weet dat killzone een echt relaxte map had gemaakt, en dat koeitje bezig was met een community map.
Bwerg, als je de map afhebt, laat me het eens weten en dan gooi ik het in de mappool van de server
Bwerg, als je de map afhebt, laat me het eens weten en dan gooi ik het in de mappool van de server
Dat ik hammer een fijn programma'tje vind wilt niet zeggen dat ik morgen een map klaar heb liggen, maar ik heb zowaar een map uitgetekend en ben er nu wel actief mee bezig. Maar goed, het wordt dus mijn eerste dus misschien zie ik wel ergens unbalance over het hoofd of zo. We zullen zien.
Ach er zijn maps getest zonder skins en waar je verblind werd, dus zo erg zal jouw map nu ook wel niet zijn.
Sowieso is het nooit erg feedback over een map terug te krijgen.bwerg schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:19:
Dat ik hammer een fijn programma'tje vind wilt niet zeggen dat ik morgen een map klaar heb liggen, maar ik heb zowaar een map uitgetekend en ben er nu wel actief mee bezig. Maar goed, het wordt dus mijn eerste dus misschien zie ik wel ergens unbalance over het hoofd of zo. We zullen zien.
Nee, zo droog als die orange-maps zal 'ie niet worden, als het zoiets wordt zou ik hem uit schaamte niet op internet durven zetten.
vast een hele leuke map of zo maar ik wil wel gewoon mooie rotswanden met displacements en zo, en genoeg huisjes/hekjes/rotsen/water om het niet een grote lege ruimte te laten lijken.
[ Voor 40% gewijzigd door bwerg op 16-06-2010 15:21 ]
detail zijn belangrijk.
Maar te veel details zal de map slecht doen.
Er zijn maps waarbij te veel stijlen in 1 zijn gestopt.
Nou dan gaat je fps van 100 naar 40 zonder moeite.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Het verbaast me dat dit nu pas gedaan is, aangezien ze hier in de training mode al iets over zeiden.Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:
EngineTeam Fortress 2
- Fixed crash in SourceTV relay
- Fixed blood splashes not appearing on bullet hits
- Fixed Achievement dialog text being cut off for certain resolutions
- TFBot Changes
- Medics now respond when nearby humans call for Medic
- If a Medic Bot is healing you and has an ÜberCharge ready, use the voice commands "Go go go!" or "Activate Charge!" to force the Bot to activate the ÜberCharge

Sommige Orange maps zijn best aardig gemaakt en goed speelbaar. Voor mij mag een map best strak zijn qua kleurenpallet, en slechts een minimum aan eye candy hebben. Zoiets is uiteraard persoonsgebonden, ik weet ook wel dat iedereen andere dingen wenst in een map. Sommige map bouwers bereiken heel veel met weinig (franjes) en voor anderen is het vice versa.bwerg schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:19:
Nee, zo droog als die orange-maps zal 'ie niet worden, als het zoiets wordt zou ik hem uit schaamte niet op internet durven zetten.vast een hele leuke map of zo maar ik wil wel gewoon mooie rotswanden met displacements en zo, en genoeg huisjes/hekjes/rotsen/water om het niet een grote lege ruimte te laten lijken.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Nou kan je dus ook horen wanneer er een medic in de buurt is bij botsDiocletianus schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:19:
[...]
Het verbaast me dat dit nu pas gedaan is, aangezien ze hier in de training mode al iets over zeiden.
Nu wordt het nog makkelijker om te winnen van de CPU.
Gelukkig maar bij de bots en niet bij de humans, want dan wordt je echt knetter gek op public servers of tf2 lobby. Hekel aan mensen die je volledig heal en dat ze dan nog tig keer op de medic button drukken.
Als je er niets van begrijpt reageer dan ook nietPykow schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:06:
detail zijn belangrijk.

Ik was ook bezig met een map. Ik was alleen nooit tevreden over de design, dus nooit afgemaakt. Maar ga je een symmetrische ctf/cp maken of een pl map maken?
Orange maps en jumps map draaien altijd sneller dan een Sawmill
[ Voor 84% gewijzigd door Pykow op 17-06-2010 12:01 ]
Hoe weet jij dat nou? ik dacht dat je geen andere mappen dan 24/7 instarespawn PREMIUM 2FORT server kendePykow schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:57:
Orange maps en jumps map draaien altijd sneller dan een Sawmill
Je mag toch spelen wat je wilt ? Op publics speel ik tegenwoordig alles, maar liever geen 2fort meer. Die map is zo slecht, dat ik er niet meer op speel 
Op de 24/7 2fort server,zal je me sowiso nooit meer zien ;P
Alleen maar PCW, Jumpmaps en Vanilla servers.
Op de 24/7 2fort server,zal je me sowiso nooit meer zien ;P
Alleen maar PCW, Jumpmaps en Vanilla servers.
Mja, orange vind ik persoonlijk inderdaad niks, niet echt die TF2-sfeer. Daardoor nooit echt gespeeld ook, dus ik kan niet echt beoordelen of het wel leuke maps zijn qua gameplay.
Over de FPS, als je ziet hoe complex de officiële TF2-maps zijn hoef je je daarover niet zo'n zorgen te maken, als je maar een beetje weet hoe je een map kan optimaliseren (als je gewoon de basis doet met visleafs en zo is het volgens mij een map met lage FPS te maken).
Ik zal trouwens ook eens in de GoT-servers komen, ik heet nu ook gewoon bwerg op steam (voorheen kwakaap
)
Oh, ja, tip aan alle map-editors, zorg dat je geen stukjes map die af zijn, overwrite. (
)
Over de FPS, als je ziet hoe complex de officiële TF2-maps zijn hoef je je daarover niet zo'n zorgen te maken, als je maar een beetje weet hoe je een map kan optimaliseren (als je gewoon de basis doet met visleafs en zo is het volgens mij een map met lage FPS te maken).
Ik zal trouwens ook eens in de GoT-servers komen, ik heet nu ook gewoon bwerg op steam (voorheen kwakaap
Oh, ja, tip aan alle map-editors, zorg dat je geen stukjes map die af zijn, overwrite. (
[ Voor 18% gewijzigd door bwerg op 17-06-2010 15:00 ]
Even een egoboost hoor. Sta boven aan bij de losersCapTVK schreef op maandag 14 juni 2010 @ 12:17:
[...]
[afbeelding]

Tja.. dat vind ik ook altijd wel jammer. Speel je aardig goed, dan verlies je en wordt afgemaakt
Dat hoort natuurlijk bij het spel.
Iemand al een manier gevonden om het menu terug te veranderen? Want erger mij best wel aan dat nieuwe uiterlijk. De eenvoudige stijl beviel mij een stuk beter. Verder vind ik dat ze ons geduld wel op de proef stellen met de engi update, is nu al weer een aantal weken geleden dat er "Coming soon" stond. Ja, weet dat er Valve Time is en dat er nog geen maand voorbij is.
Iemand al een manier gevonden om het menu terug te veranderen? Want erger mij best wel aan dat nieuwe uiterlijk. De eenvoudige stijl beviel mij een stuk beter. Verder vind ik dat ze ons geduld wel op de proef stellen met de engi update, is nu al weer een aantal weken geleden dat er "Coming soon" stond. Ja, weet dat er Valve Time is en dat er nog geen maand voorbij is.
Engi update duurt nog wel even denk ik. Ze hebben net een free weekend gehad, dat zullen ze bij de Engi update ook doen + een week van te voren beginnen met aankondigen. Ik zeg eind juli.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Ze zijn ook nog bezig met de release van counter strike voor de mac dus reken er maar niet op deze maand.
http://kotaku.com/5566539...source-hits-mac-next-week
Zijn andere teams neem ik aanCapTVK schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:38:
Ze zijn ook nog bezig met de release van counter strike voor de mac dus reken er maar niet op deze maand.
Voor de cs versie van mac zullen vooral engine coders en een hoop bugtesters nodig zijn.
We kunnen nog wel lang wachten op TF2 update.
CSS wordt geupdate met de TF2 engine ( CSS BETA ), Portal 2 is in ontwikkeling.
Ik verwacht ook ergens juli begin augustus pas
CSS wordt geupdate met de TF2 engine ( CSS BETA ), Portal 2 is in ontwikkeling.
Ik verwacht ook ergens juli begin augustus pas
Bij deze bookmark ik de servers ook eventjes. Heb het spel al sinds 2008, is me eigenlijk nooit opgevallen dat GoT ook servers heeft
Zou het echt nog anderhalve maand duren??? wow, dan is dat wel een grote stap. Verder is Portal 2 naar volgend jaar uitgesteld. Is CSS ook voor de Mac dan straks??? Die aankondiging had ik nog niet gehoord. Goede zaak natuurlijk. Het idee van Cross platform spelen is wel cool. Hoeveel frames haalt TF2 eigenlijk op een Mac??
Ik heb het spel op mijn MacBook Pro uitgeprobeerd, werkt prima. Het op-1-na nieuwste model, 15" het op-1-na beste model. (4gb DDR3, nvidia 9600M GT 256 MB, 2x3 GHZ )Gert Pronk schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:41:
Zou het echt nog anderhalve maand duren??? wow, dan is dat wel een grote stap. Verder is Portal 2 naar volgend jaar uitgesteld. Is CSS ook voor de Mac dan straks??? Die aankondiging had ik nog niet gehoord. Goede zaak natuurlijk. Het idee van Cross platform spelen is wel cool. Hoeveel frames haalt TF2 eigenlijk op een Mac??
Draaide dan ook native resolutie?? Klinkt wel als leuk speelgoed moet ik zeggen.
Hebben alle Macbooks een dedicated videokaart? Want dat scheelt een boel.
Ik irriteer me, op milde manier dan wel, aan het feit dat er nu nog steeds een spelfout in de servernaam staat.
Het is of "popular maps", netjes in het engels, of vernederlandst "Populaire maps".
"populair maps" is hoe dan ook fout.
Het is of "popular maps", netjes in het engels, of vernederlandst "Populaire maps".

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Jup, native. Maar moet wel zeggen dat dit 1 van de duurdere MacBook Pro's is. De gewone MacBooks zijn over het algemeen wat minder, maar lijkt me alsnog genoeg.Gert Pronk schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 10:22:
Draaide dan ook native resolutie?? Klinkt wel als leuk speelgoed moet ik zeggen.Hebben alle Macbooks een dedicated videokaart? Want dat scheelt een boel.
*herinnert zich Half-Life 2 en Counter strike:source te spelen op zijn oude Nvidia FX5200
Het moet eigenlijk wel zeker kunnen, het blijft de Source engine en die is er al een tijd
Het valt mij tegen dat het hier nog niemand is opgevallen. Wat heeft de Engineer op deze poster in zijn linkerhand...?
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Eerlijk gezegd ziet het eruit als zijn 'bouw-ding', dat wat hij tevoorschijn tovert wanneer je iets gaat bouwen danwel opblazen...The Zep Man schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 20:36:
Het valt mij tegen dat het hier nog niemand is opgevallen. Wat heeft de Engineer op deze poster in zijn linkerhand...?
uhuSkohsl schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 20:39:
[...]
Eerlijk gezegd ziet het eruit als zijn 'bouw-ding', dat wat hij tevoorschijn tovert wanneer je iets gaat bouwen danwel opblazen...
Ah, het perspectief was mij nooit opgevallen, dat er een rode knop op de bovenkant zit.
En voor gebouwen op te blazen heeft hij een afstandsbediening met antenne en maar één grote rode knop.
Over de engineer gesproken...
Ik heb het nieuws rond TF2 niet echt goed bijgehouden, maar de shotgun in het TF2 Mac filmpje lijkt me nieuw:
Ik heb het nieuws rond TF2 niet echt goed bijgehouden, maar de shotgun in het TF2 Mac filmpje lijkt me nieuw:

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Maar de source engine is in de afgelopen jaren wel flink onder handen genomen. Er zijn diverse nieuwe dingen toegevoegd (en herschreven). Overigens gebruikt HL2:EP2 volgens mij een andere versie van de engine dan de andere HL2 versies (TF2 gebruikt de engine van EP2 en Portal, samen gereleased in de orange box).Rudy schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 20:28:
[...]
Jup, native. Maar moet wel zeggen dat dit 1 van de duurdere MacBook Pro's is. De gewone MacBooks zijn over het algemeen wat minder, maar lijkt me alsnog genoeg.
*herinnert zich Half-Life 2 en Counter strike:source te spelen op zijn oude Nvidia FX5200
Het moet eigenlijk wel zeker kunnen, het blijft de Source engine en die is er al een tijd
HL2 draaide vroeger goed op een laptop met P4 2800mhz met slechts 768MB geheugen en een radeon mobility 9000 32mb videokaart, maar dat kun je vergeten voor HL2:EP2 en TF2 (en als je helemaal je hardware will stressen moet je lostcoast eens draaien). Overigens denk ik zelfs dat een volledige geupdate HL2 niet lekker meer zal draaien op bovengenoemde hardware. Om nu mee te komen heb je best wel een aardig systeem nodig (heb een C2D E2180 met 2GB en een radeon HD 4670 met 512MB, maar ik heb ook geregeld momenten dat mijn machine niet lekker mee kan komen).
En als men grafisch niet veel aanpast past men wel weer wat aan in de engine, het gebeurde geregeld dat na een update de performance of sommige systemen in elkaar zakt (hoewel de laatste update volgens mij de boel flink heeft verbeterd, misschien hebben ze voor de mac release eindelijk wat zooi uit de engine gesloopt
Fixed..Gertjan. schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 22:02:
[...]
Maar de source engine is in de afgelopen jaren wel flink onder handen genomen. Er zijn diverse nieuwe dingen toegevoegd (en herschreven). Overigens gebruikt HL2:EP2 volgens mij een andere versie van de engine dan de andere HL2 versies (TF2 gebruikt de engine van EP21 en Portal, samen gereleased in de orange box).
Fixed..Gertjan. schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 22:02:
[...]
Maar de source engine is in de afgelopen jaren wel flink onder handen genomen. Er zijn diverse nieuwe dingen toegevoegd (en herschreven). Overigens gebruikt HL2:EP2 volgens mij een andere versie van de engine dan de andere HL2 versies (TF2 gebruiktgebruikte de engine van EP2 en Portal, samen gereleased in de orange box. Nu hebben TF2, Portal, DoD:S en binnenkort CS:S een nieuwe engine, door Valve Source Engine 2009 genoemd. HL2:EP2 draait nog op Source Engine 2007, en de rest valt onder Source Engine 2006 (EP1 engine).).
Is Steam down, or is it me?
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Wow das vreemd, ik kom er niet in en niet op de site.
Ik kom ook niet op steam of om t even welke steampowered website....
Aangezien er blijkbaar meerdere mensen die dit probleem hebben (ikzelf heb geen problemen) vermoed ik dat er iets fout zit op de DNS-server of de routing van je provider. Probeer eens een traceroute uit te voeren zou ik zeggen.MrAngry schreef op zondag 20 juni 2010 @ 22:18:
Wow das vreemd, ik kom er niet in en niet op de site.
Direct ip gebruiken doet ook niks. Provider is UPC (regio amsterdam).
Traceren van de route naar store.steampowered.com [63.228.223.104] via maximaal 30 hops: 1 8 ms 7 ms 8 ms 10.15.178.1
2 12 ms 23 ms 9 ms p1129.net.upc.nl [212.142.1.129]
3 105 ms 103 ms 105 ms 84.116.244.81
4 102 ms 104 ms 102 ms 84.116.244.37
5 104 ms 105 ms 105 ms 84-116-131-1.aorta.net [84.116.131.1]
6 104 ms 103 ms 104 ms us-was03a-rd1-xe-0-3-0.aorta.net [84.116.130.66]
7 109 ms 104 ms 116 ms us-was02a-rd1-gi-9-0-0.aorta.net [84.116.130.153]
8 103 ms 102 ms 105 ms us-was02a-ri1-ge-1-0-0.aorta.net [213.46.190.194]
9 184 ms 210 ms 225 ms te-4-1.car3.Washington1.Level3.net [4.79.168.201]
10 103 ms 101 ms 102 ms ae-2-79.edge1.Washington4.Level3.net [4.68.17.82]
11 * * * Time-out bij opdracht.
12 * * * Time-out bij opdracht.
Traceren van de route naar store.steampowered.com [63.228.223.104] via maximaal 30 hops: 1 8 ms 7 ms 8 ms 10.15.178.1
2 12 ms 23 ms 9 ms p1129.net.upc.nl [212.142.1.129]
3 105 ms 103 ms 105 ms 84.116.244.81
4 102 ms 104 ms 102 ms 84.116.244.37
5 104 ms 105 ms 105 ms 84-116-131-1.aorta.net [84.116.131.1]
6 104 ms 103 ms 104 ms us-was03a-rd1-xe-0-3-0.aorta.net [84.116.130.66]
7 109 ms 104 ms 116 ms us-was02a-rd1-gi-9-0-0.aorta.net [84.116.130.153]
8 103 ms 102 ms 105 ms us-was02a-ri1-ge-1-0-0.aorta.net [213.46.190.194]
9 184 ms 210 ms 225 ms te-4-1.car3.Washington1.Level3.net [4.79.168.201]
10 103 ms 101 ms 102 ms ae-2-79.edge1.Washington4.Level3.net [4.68.17.82]
Bij mij bij allebei de adressen directe time outs...
Edit:
Whoops my bad, deed ping ipv tracert, nu:
Traceren van de route naar store.steampowered.com [63.228.223.104]
via maximaal 30 hops:
1 7 ms 7 ms 8 ms 10.15.128.1
2 84 ms 85 ms 39 ms p7001.net.upc.nl [212.142.7.1]
3 112 ms 129 ms 114 ms 84.116.244.21
4 105 ms 104 ms 104 ms 84-116-131-1.aorta.net [84.116.131.1]
5 105 ms 104 ms 106 ms us-was03a-rd1-xe-0-3-0.aorta.net [84.116.130.66]
6 106 ms 105 ms 105 ms us-was02a-rd1-gi-9-0-0.aorta.net [84.116.130.153
]
7 106 ms 105 ms 103 ms us-was02a-ri1-ge-0-0-0.aorta.net [213.46.190.190
]
8 * * * Time-out bij opdracht.
9 * * * Time-out bij opdracht.
10 * * * Time-out bij opdracht.
13 * *
Edit:
Whoops my bad, deed ping ipv tracert, nu:
Traceren van de route naar store.steampowered.com [63.228.223.104]
via maximaal 30 hops:
1 7 ms 7 ms 8 ms 10.15.128.1
2 84 ms 85 ms 39 ms p7001.net.upc.nl [212.142.7.1]
3 112 ms 129 ms 114 ms 84.116.244.21
4 105 ms 104 ms 104 ms 84-116-131-1.aorta.net [84.116.131.1]
5 105 ms 104 ms 106 ms us-was03a-rd1-xe-0-3-0.aorta.net [84.116.130.66]
6 106 ms 105 ms 105 ms us-was02a-rd1-gi-9-0-0.aorta.net [84.116.130.153
]
7 106 ms 105 ms 103 ms us-was02a-ri1-ge-0-0-0.aorta.net [213.46.190.190
]
8 * * * Time-out bij opdracht.
9 * * * Time-out bij opdracht.
10 * * * Time-out bij opdracht.
13 * *
[ Voor 89% gewijzigd door Luckster op 20-06-2010 23:06 ]
Heeeeel raar...
Ik ging na wat ik aan de pc veranderd had, dit was alleen de setpoint driver voor mn G9.
Om het toch maar geprobeerd te hebben deze driver gedeinstalleerd.
Et voila, steam connect weer.....
Kan natuurlijk ook stom toevallig zijn, dat de servers weer online zijn gekomen in de tussentijd...
Maar goed, hier werkt t weer!
Ik ging na wat ik aan de pc veranderd had, dit was alleen de setpoint driver voor mn G9.
Om het toch maar geprobeerd te hebben deze driver gedeinstalleerd.
Et voila, steam connect weer.....
Kan natuurlijk ook stom toevallig zijn, dat de servers weer online zijn gekomen in de tussentijd...
Maar goed, hier werkt t weer!
Grmbl. Zo stom dat ik die aanbieding van 9,99 @ Steam ben misgelopen

.Gertjan,
Ik zal vandaag/morgen eventjes exact kijken hoeveel FPS ik heb op welke settings, en ook eventjes de exacte specificaties van mijn mac posten.
De source engine is inderdaad flink onder handen genomen, maar ik heb het toch nooit echt als een zwaar spel ervaren. (Kan komen omdat ik altijd op redelijke desktops en notebooks zit) ,
Ik zal vandaag/morgen eventjes exact kijken hoeveel FPS ik heb op welke settings, en ook eventjes de exacte specificaties van mijn mac posten.
De source engine is inderdaad flink onder handen genomen, maar ik heb het toch nooit echt als een zwaar spel ervaren. (Kan komen omdat ik altijd op redelijke desktops en notebooks zit) ,
Hmmm ik lijk last te hebben van een connectie probleem dat alleen TF2 treft bij mij.
Zit te gamen en mijn ping fluctueert gewoon als een gek, 30ms, 300ms het komt allemaal voorbij. En niet eventjes, nee de god ganse tijd
. Niemand is aan het downloaden, een ping naar de server zelf geeft gewoon 30ms terug, speedtest.net geeft ook gewoon 29ms aan en normale snelheid van up en down. Heb al meerdere servers geprobeerd maar blijft hetzelfde.
Vreemd genoeg heb ik dit alleen bij TF2, als ik CoD2 ga doen heb ik gewoon een steady ping van 40ms. Heb niks verandert mbt netwerk instellingen ofzo voor TF2, dus weet niet waar het aan ligt.
Zit te gamen en mijn ping fluctueert gewoon als een gek, 30ms, 300ms het komt allemaal voorbij. En niet eventjes, nee de god ganse tijd
Vreemd genoeg heb ik dit alleen bij TF2, als ik CoD2 ga doen heb ik gewoon een steady ping van 40ms. Heb niks verandert mbt netwerk instellingen ofzo voor TF2, dus weet niet waar het aan ligt.
TF2 is vrij netwerk intensief. Als je een goedkoop routertje hebt staan kan het hem snel teveel worden.
Heb je dergelijke problemen ook met ander intensief verkeer, zoals bij p2p of torrent?
Tik in-game eens in de console "net_graph 3". Kijk hier eens naar de waarden "choke" en "loss".
Deze informatie haal je weer weg met "net_graph 0".
Heb je dergelijke problemen ook met ander intensief verkeer, zoals bij p2p of torrent?
Tik in-game eens in de console "net_graph 3". Kijk hier eens naar de waarden "choke" en "loss".
Deze informatie haal je weer weg met "net_graph 0".
Dit topic is gesloten.
Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden.
Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden.
Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!