i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Zover ik weet, zijn ze wel bezig met een nieuwe engine maar dat kan nog 3 jaar duren.
het is ook nutteloos zoveel engineers. maar het geeft een verkeerd beeld aan nieuwe gamers.
Angelo NL / Global Cargo VTC
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
anders heb je weer een tf2 vol met bugs voor 2 weken.
Eens met jou. Die engineer unlocks komen vanzelf wel, maar alle andere mensen die wel engineer gaan zijn een paradijs voor Demomen of Spy's. Sgt. Backstabber reporting for duty als de Engy update uitkomtCornelisjuh schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:26:
[...]
Of de orangebox voor 15 euro![]()
En dat is toch niet slecht van Valve ? De mensen kiezen zelf om engineer te spelen. En als je zelf even helder nadenkt, zijn 300 engineers een Demoman paradijs
Signature
Engy only server.. op dustbowlpasta schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:19:
De mensen die engy zullen worden zijn irritant. Ze nemen al mijn goede sentry-spots in. Misschien maar engie-rushes gaan doen.
Lol. 8 sentryguns @ blue base.. ze kwamen er gewoon NIET UIT, totdat de admin zichzelf spy maakte
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Sowieso ninja sentries zijn win, mensen lopen vaker door op een plek waar ze een sentry just niet verwachten.pasta schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:19:
De mensen die engy zullen worden zijn irritant. Ze nemen al mijn goede sentry-spots in. Misschien maar engie-rushes gaan doen.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Er zijn nog geen berichten naar buiten gekomen van een Source opvolger. En ik verwacht ook niet dat ze überhaupt nog hieraan begonnen zijn.Pykow schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:54:
Je kan lang wachten op TF3.
Zover ik weet, zijn ze wel bezig met een nieuwe engine maar dat kan nog 3 jaar duren.
het is ook nutteloos zoveel engineers. maar het geeft een verkeerd beeld aan nieuwe gamers.
Als je Source van L4D2 vergelijkt met de Source van Half-Life 2 retail, dan verschilt er toch wel een hoop en is het grafisch ook verbeterd. De Source engine kan nog wel een paar jaar mee (en Valve werkt ook nog actief eraan).
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Zoals je weet is portal 2 aangekondig, steam heeft een update gekregen EN games zijn beschikbaar voor de mac.
Daarnaast nog steeds geen datum voor HL2EP3.
Ik kan de bron niet meer vinden na 4 maanden en het zijn vast geruchten.
Wat mij betreft primaAsskicker schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 23:14:
[...]
Meerdere malen aan Jasper gevraagt of het mocht, op het forum erover gepast, kkaltuu heeft hem volgens mij zelfs een mail gestuurt...
Ochja, hopelijk vind hij het goed.
Misschien handig om de startpost aan te passen met de nieuwe GOT public server btw?
[ Voor 11% gewijzigd door Workaholic op 09-06-2010 16:58 ]
Oud -4
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Laat mij nou ook even m'n lolletje hebben
[ Voor 54% gewijzigd door Jejking op 09-06-2010 17:46 ]

Als ze ingame inderdaad met iPod oortjes inlopen, geniaal, echt iets voor Valve
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Lijkt me duidelijkBig things are happening RIGHT NOW at Valve. Things involving cultivated tree-fruit. BIG things. Things that rhyme with "grapple." Things that rhyme with "Speem Gortress zmavailable on the Babac."
Not today. But tomorrow. BIG THINGS. Stay tuned...
Zullen viqun en flappie wel hard gaan trollen.

[ Voor 34% gewijzigd door kKaltUu op 10-06-2010 09:04 ]
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Denk dat teams met een medic die op een mac speelt niet echt veel ubers gaan krijgen
Haha, gewoon een manier om te herkennen of je een macfag gaat uberen of niet. Oordopjes? Dan maar iemand anderskKaltUu schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 09:26:
[...]
Denk dat teams met een medic die op een mac speelt niet echt veel ubers gaan krijgen
ach laat die mac users toch lekker spelen ;Pomgwtfbbq schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 09:32:
[...]
Haha, gewoon een manier om te herkennen of je een macfag gaat uberen of niet. Oordopjes? Dan maar iemand anders
ze betalen al 2x zoveel voor hun macbooks en bagger prestaties .
Dus tf2 ook 2x zo duur maken voor de mac gebruiker, want dat zijn ze gewend
http://half-life.wikia.com/wiki/Episode_3 Interessant misschienPykow schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:30:
er was het een en andere al uitgelekt in feberuari: Portal 2 zal uitkomen eind 2010
Was al bekend na de officiële aankondiging (Q4 2010)
Half-life 2 Episode 3 zal de laatste game worden op de Source engine.
Is noot officieel gezegt, maar ik schat inderdaad dat dit waar is.. De source engine geeft prachtige beelden & is in verhouding tot andere games zeer licht. Maar de engine is ook veroudert (2004).
Daarnaast nog steeds geen datum voor HL2EP3.
HL2:EP3 is zelfs nog nooit officieel aangekondigtwe weten dat hij in productie is aangezien er al art door valve zelf is vrijgegeven. E3 anyone?
Team Fortress is available on the ..... -> Babac is nou niet echt te rijmen met Mac, maar dat verwacht iedereen natuurlijk wel...
Ben benieuwd wat ze er van gemaakt hebben.
Muwahahaha !!! GeweldigPykow schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 10:10:
ach laat die mac users toch lekker spelen ;P
ze betalen al 2x zoveel voor hun macbooks en bagger prestaties .
Dus tf2 ook 2x zo duur maken voor de mac gebruiker, want dat zijn ze gewend
- "Why didn't you uber me ?"
- "Your Mac is soo fast that I didn't see you !"
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
- "Why didn't you uber me?"nero355 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:26:
[...]
Muwahahaha !!! GeweldigSowieso anti-Apple posts = +2 !!!
- "Why didn't you uber me ?"
- "Your Mac is soo fast that I didn't see you !"
- "Don't have a right mouse button, sorry :("

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Can iTouch your sentry (A)
Kom op, Valve zal er vast voor zorgen dat het stabiel blijft. Toch moet ik hierbij vermelden dat ik TF2 minder stabiel vind de laatste tijd. Soms dan hangt het spel wel even. Of crashed het gewoon. Daar had ik een tijd geleden een stuk minder last van.
Laatste blogpost is inderdaad leuk, maar nu heb ik morgen en zaterdag niet zoveel tijd, ik denk dat ik me daarmee gelukkig prijs. Geen grote chaos meemaken met battles tussen Engi's vs. Demo's en Spy's
< offtopic > het uitstellen van Portal 2 is wel jammer. Lees vooral het Engelse announcement (typisch Valve style) < /offtopic >
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
iMac kan dan juist welGert Pronk schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:24:
"Speem Gortress zmavailable on the Babac." -> waar zou dat nou op slaan?
Team Fortress is available on the ..... -> Babac is nou niet echt te rijmen met Mac, maar dat verwacht iedereen natuurlijk wel...
Ben benieuwd wat ze er van gemaakt hebben.
De laatste updates zijn in paren gekomen (spy vs sniper, demoman vs soldier)
Ik ruik een Engineer + Civilian update.
"Civilian update"
De 10e class in TF2. je hebt:
- De Scout
- De Soldier
- De Pyro
- De Demoman
- De Heavy Weapons Guy
- De Engineer
- De Medic
- De Sniper
- De Spy
- De Civillian
Weet ik het nog niet

-engineer vs medic?, en dat ze meet the medic ook uitgevenkKaltUu schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 18:12:
[...]
iMac kan dan juist wel
De laatste updates zijn in paren gekomen (spy vs sniper, demoman vs soldier)
Ik ruik een Engineer + Civilian update.
met een apparaat dat de ubercharge teniet kan doen? of een lange afstandsraket
-engineer vs pyro?, en dat ze meet the pyro ook uitgeven (zie engy sneak video: hij last aan een flamethrower)
met een waterspuwer, of zelfs een eigen vlammenwerper turret ..
wie weet allemaal mss wel allemaal tezamen, of nog iets totaal anders
-engineer vs saxton hale xD
Verwijderd
day was bij gamemodes zoals defend the VIP. dan moet je een civilian (die vrij weinig kan behalve rennen) van a naar b brengen zonder dat hij dood gaat.
http://www.teamfortress.com/macupdate/earbuds/
Ik heb ooit eens TF2 in VM met steam gedraaid, dat was wel Windows XP ipv OSX.... probleem is de performance....het is onspeelbaar, voor OSX zal dat dan ook wel zo zijnCapTVK schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 22:54:
En de show begint...hmm...zou je osx in een VM met Steam en dan TF2 kunnen draaien?
http://www.teamfortress.com/macupdate/earbuds/
http://www.teamfortress.com/macupdate/
Ik hoop iets met ijs, zodra je geubercharged bent dat je dan uit kan glijden doordat een turret ijs op de grond schiet waar de uber looptefari schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:13:
[...]
-engineer vs medic?, en dat ze meet the medic ook uitgeven
met een apparaat dat de ubercharge teniet kan doen? of een lange afstandsraket
De character models lijken trouwens iets anders dan eerdere filmpjes, of zou dit speciaal voor de mac zijn gedaan?
[ Voor 79% gewijzigd door CapTVK op 10-06-2010 23:13 ]
Leuk ook dat beginHoeloeloe schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 23:01:
Ook een mooie shotgun voor de engie aan het eind van de film
http://www.teamfortress.com/macupdate/
Morgen OID ff TF2 kopen/downloaden
Of ik het nou direct ga spelen of niet, ik koop het wel. want het kost me nu bijna nada
[ Voor 64% gewijzigd door D4NG3R op 10-06-2010 23:22 ]
Wel buggy zeg, toen ik het nog een keer wilde proberen gelijk een crash.
[ Voor 30% gewijzigd door CapTVK op 11-06-2010 00:18 ]
spannend...
[ Voor 16% gewijzigd door aapelite op 11-06-2010 00:24 ]
nog een tip voor de mensen die TF2 al op een BootCamp partitie hebben staan: zet de bestanden gewoon over
het werkte bij mij perfect, scheelt een hoop tijd.
[ Voor 9% gewijzigd door daniëlpunt op 11-06-2010 00:31 ]
Protip, scheelt gewoon 4GB aan bestandendaniëlpunt schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 00:29:
ik ben nu de update aan het downloaden, en heb dan ook gelijk mijn oordopjes
nog een tip voor de mensen die TF2 al op een BootCamp partitie hebben staan: zet de bestanden gewoon over
het werkte bij mij perfect, scheelt een hoop tijd.
EDIT: Daarmee zit ik gewoon direct op 91%
[ Voor 5% gewijzigd door TheJVH op 11-06-2010 00:54 ]
MaybeAnyone logging into the game from a Mac will receive a limited edition set of in-game earbuds to wear on any class. PC users won't technically receive anything by logging in from a PC, unless you like shooting at Mac users--in which case, consider this earbud promotion a new "shirts vs. skins"-style game mode.
ook net na het midden van het filmpje ligt iets vreemd in de crate waar soldier om hoeden zit te zoeken
[ Voor 80% gewijzigd door efari op 11-06-2010 07:32 ]
Is dat kutding ook eens nuttig

Aan het eind van het filmpje heeft de Red Engy ook een nieuw type shotgun vast? Zit een zelfde soort versiering als op Ambassador op
[ Voor 68% gewijzigd door frickY op 11-06-2010 10:47 ]
Zag direct dat de UI ook redelijk is uitgebreid. Staan nu her en der tooltips. Spel is zo veel vriendelijker voor nieuwe spelers. Goede update!
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Viel mij ook erg op, ik heb gewoon een pyro een sticky, rocket en ARROW reflect kill zien maken.. dat is voor een bot natuurlijk een stuk makkelijker, maar toch. Nog meer verrassingen waren onder andere diezelfde pyro die een heavy hooghield. Heavies die constant op het juiste moment een stapje opzij doen om een arrow te dodgen.. Classes die taunten bij een revenge of domination.. goed geplaatste sentry + dispenser opstellingen, af en toe merk je totaal niet dat het bots zijn, vooral aan de manier waarop ze dodgen.Notna schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:48:
Offline mode schijnt wel goed te zijn, Pyro's airblasten en op mid skill zijn ze nog beter dan de gemiddelde pub
Er werd als een suggestie gemaakt dat het een laser is waarmee je een target voor een sentry kan aangeven. dit ook omdat er een tijdje terug een image langskwam voor een kill, waarom een sentry met een laser te zien was .The Zep Man schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:01:
Die nieuwe shotgun van de Engineer... zit ook een antenne op. Deployable?
Ik wist tot een week geleden niet eens dat dat kon. Tot ik per ongeluk in een reflex een airblast deed toen een arrow op me af kwam. Dat had die sniper niet verwacht
Sowieso is reflecten erg leuk. Tussen een groep soldiers en demo's inspringen en maar blasten. Grote kans dat ze op je schieten, als je dan lekker aan het blasten bent stromen de reflect kills binnen
* .Gertjan. W + M2 noob-pyro
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Kun je met de bots eigenlijk je achievements halen?CapTVK schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:25:
De bots zijn wel redelijk, alleen gaan ze niet zo gauw op de CP staan als het kan. En ze ze blijven bij het begin tot de laatste seconde in de spawn room. De pyrobots zijn inderdaad duivels goed in reflects..
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Je kan er iig drops krijgen, dus ik gok dat ook?.Gertjan. schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:33:
[...]
Kun je met de bots eigenlijk je achievements halen?
Nice, ik voel een idle-rush opkomen. Loop je in ieder geval geen risico meer gekicked te wordenNotna schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:34:
[...]
Je kan er iig drops krijgen, dus ik gok dat ook?

Kijken hoe het werkt. Portal werk in ieder geval prima.
zou niet mogen ook hé,Pykow schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:56:
ik hoor nog geen klachten, zelfs niet eens een glitch of wat dan ook.
de maps/bewegingen/hitboxes/playermodels blijven gelijk..
dus in principe zouden dus geen extra glitches mogen mogelijk zijn
Sentry op enige afstand met een sniper daar achter.
Iedere demo en soldier die om de hoek strafed wordt door de sniper gepakt, ieder ander die dichterbij komt door de sentry.

(Kijk rechtsboven
Verwijderd
overigens, ik kom van starcraft 2 af, een game waar ik toch lagere framerates neerzet, en tf2 leek opeens heel erg choppy...
alsof je met 15 fps aan het spelen bent, terwijl ik in de drukste gebieden toch wel 30 haal.
kan ook aan mij liggen natuurlijk
Verwijderd
achja, hij blijft nog even stof happen tot de engie update er is
grapje van Valve, dat "he/she" wisselt steeds.omgwtfbbq schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 23:02:
z0mg! The pyro... It's a she!
Het is belangrijk dat in de settings van Steam, op het tabblad Downloads, de "Approximate speed of your internet connection" goed staat. Als hij te hoog staat ervaar je choke, als hij te laag staat voelt het spel langzaam aan.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 23:37:
overigens, ik kom van starcraft 2 af, een game waar ik toch lagere framerates neerzet, en tf2 leek opeens heel erg choppy...
alsof je met 15 fps aan het spelen bent, terwijl ik in de drukste gebieden toch wel 30 haal.
kan ook aan mij liggen natuurlijk
Als dat niet helpt kun je ook proberen handmatig de rates (rate, cl_cmdrate & cl_updaterate) aan te passen, maar verkeerd gebruik kan het juist ook erger maken.
Het kan ook puur visueel zijn. Je kunt kijken wat hij doet als je "Multi-core rendering" uit -- of juist aan -- zet in de videoinstellingen. Idem voor "Vsync".
[ Voor 22% gewijzigd door frickY op 12-06-2010 20:33 ]
Dit topic is gesloten.
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden.
Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!