Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Sinds ik hem eraf heb doe ik in ieder geval weer iets langer met mijn accu. Het is wel een app die constant draait als service.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Moet zijn "SD-Kaart wordt niet herkenD. Wat nu?"
Alleen werkt dat blijkbaar niet bij KPN, ze kunnen je wel waarschuwen over je limiet, maar vervolgens niet zeggen hoeveel je wel gebruikt heb en op welke dagen, ook de FUP ligt al een tijdje vast (als in: die groeit niet mee).boratnl schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 21:38:
[...]
Even allemaal het verbruik opkrikken en zo het gemiddelde omhoog werken dan!
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Heb 3 Twitterapps geprobeerd: Twitter, Twidroid en HTC Peep. Als ik met één van die drie apps een twitpic toe wil voegen en dan een foto ga schieten, dan kan dit alleen maar at 640x384 resolutie met wel heel erg zware JPEG compressie, want de foto's die die uitspuugt zijn echt foeilelijk. Trust webcam kwaliteit.
Wanneer ik die foto's gewoon 'los' maak met de camera app is het allemaal acceptabel, maar dan kan ik ook alle instellingen wijzigen (resolutie e.d.), via de Twitterapps kan dit niet. Hebben jullie hier geen last van?
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Dat kun je niet zien...ze willen je ook geen inzicht geven, misschien moet je het [HI] Overtreding Fair Use Policy even doorlezen. Ik heb hierover contact met afd. KlantReacties van KPN, maar goed.. da's offtopic.Pedr0 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 21:43:
Is er een soort van app die de up/down qua MB's kan bijhouden? Dat zou natuurlijk wel mooi zijn!
Ik heb altijd een TD2 gehad en heb blijkbaar nooit tegen de FUP aangezeten. Ik verwacht dat mijn verbruik op de Desire wel wat hoger ligt.....ben erg benieuwd.
Mensen met een Hi abbo, waar kan je je verbruik zien op je online rekening?
'k kan niet wachten tot ik mijn Desire weer in m'n armen kan sluiten
Ik heb nu aardig veel spellen, maar die zijn allemaal klein. Dan nog een paar normale applicaties en heb nu nog 20 MB intern geheugen. Nu wou ik Asphalt 5 Installeren ; Kan niet. Iemand weet wat ik het beste kan doen ?
Gegroet!
SD-Kaart is leeg of heeft een niet ondersteund bestandssysteem.
Heb het proberen op te lossen door die sd kaart en batterij voor een tijdje eruit te doen en dan weer erin en opgestart, maar hij doet het toch niet.
Formateren lukt via de tel en pc in sd kaar adapter niet.
Vraag me af hoe goedkoop die SD kaart is die je erbij krijgt.
Verwijderd
Je telefoon rooten of wachten op een update van android waarin applicaties wel op de SDcard geinstalleerd kunnen worden?Decennia schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 02:00:
Ik heb een vraagje ;
Ik heb nu aardig veel spellen, maar die zijn allemaal klein. Dan nog een paar normale applicaties en heb nu nog 20 MB intern geheugen. Nu wou ik Asphalt 5 Installeren ; Kan niet. Iemand weet wat ik het beste kan doen ?
vraag me dan ook af hoeveel mensen hier een probleem hebben gehad met het feit dat ze niet naar hun SD hebben kunnen schrijven en de standaard SD gebruiken....Afiso schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 02:19:
*knip*
Vraag me af hoe goedkoop die SD kaart is die je erbij krijgt.
Edit: ik zeg het verkeerd, je kan via 1244 alleen zien hoeveel data je in het buitenland hebt verbruikt...
[ Voor 53% gewijzigd door Volkan1984 op 13-05-2010 10:18 ]
Ik heb het probleem al best wel vaak voorbij zien komen.krijn1985 schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 05:49:
[...]
vraag me dan ook af hoeveel mensen hier een probleem hebben gehad met het feit dat ze niet naar hun SD hebben kunnen schrijven en de standaard SD gebruiken....
Dat gaat nog leuk worden wanneer in Android 2.2 je ineens apps op de SD kaart kunt installeren...

Het is een class 2 SD-kaart, die 4 GB versie die erbij geleverd is. Dat is niet echt snel en als je toestel de boel net iets te vroeg in slaapstand wil zetten voordat de boel weggeschreven is, dan kan het maar zo mis gaan met de FAT-filetabel.
Ik blijf erbij dat FAT32 als filesysteem voor dit gebruik van SD-kaartjes echt de meest idiote ontwerpkeuze is geweest.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Je kan uiteraard wel zelf je kaart formateren naar ext2/3 (Gok dat Android 3 ook wel kent). Alleen of dat het probleem oplost dat sommige mensen hebben is nog maar de vraag.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Mee eens en dat is op zich ook wel een rant waardig (al is het wel een beetje offtopic), dat Windows nog steeds niet makkelijk andere filesystemen kan lezen/schrijven.Nakebod schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 09:59:
Maar Fat32 kan wel zonder extra drivers/software worden uitgelezen in gangbare Windows, Linux distro's, OS X versies.
Je kan uiteraard wel zelf je kaart formateren naar ext2/3 (Gok dat Android 3 ook wel kent). Alleen of dat het probleem oplost dat sommige mensen hebben is nog maar de vraag.
Al kun je je wel afvragen in hoeverre het nodig is dat die SD kaart ook in de PC gelezen of beschreven moet kunnen worden door Jan-en-alleman.
Hoe vaak haal je je SD-kaartje uit de foon?
Als ik er data vanaf wil hebben doe ik dat via USB.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
Ik heb de telefoon online besteld met een hi abo. Kan ik gewoon naar bijv. de primafoon gaan en de problemen voor leggen? Ik wil eigenlijk gewoon een nieuw toestel, want dit slaat nergens op!
Verwijderd
Maar de telefoon is besteld bij studentmobiel.. Kan ik dan wel gewoon bij hi terecht?Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 10:52:
Ik zou gewoon klantenservice hi opbellen of naar een hi winkel gaan.
Verwijderd
Je kan ook gewoon HTC bellen, zoals ik heb gedaan.Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 11:05:
[...]
Maar de telefoon is besteld bij studentmobiel.. Kan ik dan wel gewoon bij hi terecht?
http://www.htc.com/nl/CA_Hotline.aspx
Verwijderd
Dat is wel een beter idee. Wat was jou probleem met jou desire en hoe is het afgelopen?Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 11:08:
[...]
Je kan ook gewoon HTC bellen, zoals ik heb gedaan.
http://www.htc.com/nl/CA_Hotline.aspx
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Verwijderd
Mijn probleem is een behoorlijk erge vorm van de roze/paarse gloed. Mijn verhaal staat hier beschreven.Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 11:21:
[...]
Dat is wel een beter idee. Wat was jou probleem met jou desire en hoe is het afgelopen?
Ik heb trouwens ook vreemdgenoeg de indruk dat de gloed erger en erger wordt.
Waarschijnlijk heb je een programma geinstalleerd dat continu de processor in gebruik heeft, of erg vaak van internet gebruik maakt. Deinstalleer de programma's van 2 dagen terug eens.Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 10:47:
Sinds een paar dagen heb ik nogal wat problemen met mijn telefoon. Vanaf het begin of aan haperde hij al wat met het scrollen in de smsjes, maar sindskort heb ik dus ook een roze scherm. Heel irritant elke x als je em pakt. Verder heb ik sinds 2 dagen dat de batterij in standby binnen een paar uur leeg is. Dat klopt gewoon niet.
Ik heb de telefoon online besteld met een hi abo. Kan ik gewoon naar bijv. de primafoon gaan en de problemen voor leggen? Ik wil eigenlijk gewoon een nieuw toestel, want dit slaat nergens op!
Ik had hetzelfde probleem, aleen niet zo extreem (bij mij 50%minder accuduur).
Bij mij waren het "osmonitor" en "battery left"
Verwijderd
Ik zit alleen met een probleem. Als ik Google Maps gebruik en vervolgens afsluit dan wordt de GPS ook uitgezet. Als ik Navigon gebruik voor het navigeren en afsluit dan blijft de GPS naar een fix zoeken (ik ben inmiddels in een gebouw). Gevolg is dat ik na een paar uur mijn batterij leeg heb. Is hier iets aan te doen? Dat de GPS afgesloten wordt als ik Navigon afsluit?
Android 2.2 heeft ook hotspot wifi!
Misschien dat dit hier niet hoort maar wilde het toch ff delen;)
http://www.engadget.com/2...ering-wifi-hotspot-funct/
Power to the beat.

FTP-service staat ook al aan...
Plots geen gsm netwerk meer (enkel noodnummers)
Andere sim , niks.
Leuk voor een toestel van een week oud.
Morgen maar een andere gaan vragen.
Nochtans zeerleuk toestel.
Werd ook elke dag een beetje rozer.....
Zou toch allemaal niet mogen voor een toestel van 479 euro.
Verwijderd
Ik was nog met mijn telefoon bezig toen de accu leeg was en dus vanzelf afsluiten in beeld verscheen. Dus aan de oplader en wilde mijn telefoon opstarten.
Nu vergeet het maar, ik kreeg hem niet meer opgestart telkens kreeg ik het venstertje in beeld dat sensce gestopt was dus kon ik niets anders doen dan op sluiten drukken. dan zag ik hem weer laden vervolgens weer het zelfde venstertje in beeld. En dat bleef zo maar doorgaan ik zag wel dat mijn notificatiebalk gewoon doorging met laden maar ik kon verder niets meer.Niet 1 fuctie knop werkte. Hij wilde gewoon niet opstarten. We hebben hem helemaal uitgezet, accu eruit gehaald en simkaart verwijderd. alles weer terug toen weer opgestart en weer het zelfde probleem.
We hebben daarna een reset uitgevoerd met de telefoon uit (andere optie hadden we niet) in de hoop dat het probleem opgelost was en ja hoor GELUKKIG hij deed het weer. Wel kon ik weer opnieuw beginnen met alles weer terug te zetten zoal het was.
Herkent iemand dit probleem?? Hoe kan dit?? En hoe kun je het voorkomen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2010 14:13 ]
hier geen enkel probleem met het syncen met m'n CK3100, alle namen staan erin zoals ze moeten zijn.Zs4 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:53:
Zijn er ook mensen hier die de Desire gebruiken in combinatie met de Parrot CK3100 Carkit?
Ik heb namelijk het volgende probleempje:
De meeste contacten (via gmail gesynct) staan er goed in, behalve de mensen met als achternaam 'de Vries' of 'Van der Werk'
In mijn parrot staan dan bijvoorbeeld 'Astrid Vries' ipv Astrid De Vries' en met Van der in de achternaam lijkt het helemaal niet goed te gaan, dan staat er alleen ' van Werk' ipv 'Klaas van der Werk'
Ik heb de parrot al voorzien van de laatste update (4.22) maar dat heeft helaas niet geholpen..
Iemand nog een idee? Zou deze telefoon nog niet ondersteund worden door Parrot? Of ligt het misschien aan Android?
Het bellen en gebeld worden gaat overigens wel prima!
ook synct m'n desire net zoals jou via gmail.
tuurlijk niet, dan moet je een desire ook voorzien van froyo, dát is pas vergelijken.janvanduschoten schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:24:
[...]
Dat is wel een vergelijk
Volgens dit stukje van androidpolice heeft "the Nexus One running Android 2.1 gets about 6.5-7 MFLOPS" ofwel vergelijkbaar met de Desire. Dan zou dus de Desire met Android 2.2 ook een behoorlijke (lees gerust forse) snelheidswinst kunnen krijgen, hopelijk vergelijkbaar met de Nexus One.
ik snap ook wel dat een desire voorzien van froyo sneller werkt dan met 2.1, maar dat heeft an sich niets met de hardware te maken, froyo is gewoon rapper.
[ Voor 36% gewijzigd door Shanquish op 13-05-2010 14:53 ]
Bij mij lukt het juist andersom niet. Ik wilde een video ontvangen van iemand anders, maar dat werd door de Desire niet toegelatenpina schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 13:32:
Is het iemand al gelukt om een foto vanop de Desire te versturen naar zijn laptop? Ik heb een macbook pro. In de omgekeerde richting lukt het wel: van de laptop een bestand sturen naar de desire. Maar van de Desire naar de laptop lukt maar niet:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik moet zeggen dat ik de BT-support niet bijzonder goed vind.
Ik had een vergelijkbaar probleem, maar dan met contacten delen.RoD schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 14:47:
[...]
Bij mij lukt het juist andersom niet. Ik wilde een video ontvangen van iemand anders, maar dat werd door de Desire niet toegelaten
Ik moet zeggen dat ik de BT-support niet bijzonder goed vind.
Van de Desire naar de Nokia van een collega ging prima, maar hij kon mijn toestel niet vinden, ookal stond de discovery aan.
janvanduschoten schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:24:
Dat is wel een vergelijk
Volgens dit stukje van androidpolice heeft "the Nexus One running Android 2.1 gets about 6.5-7 MFLOPS" ofwel vergelijkbaar met de Desire. Dan zou dus de Desire met Android 2.2 ook een behoorlijke (lees gerust forse) snelheidswinst kunnen krijgen, hopelijk vergelijkbaar met de Nexus One.
Zucht...shameete schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 14:44:
[...]
tuurlijk niet, dan moet je een desire ook voorzien van froyo, dát is pas vergelijken.
ik snap ook wel dat een desire voorzien van froyo sneller werkt dan met 2.1, maar dat heeft an sich niets met de hardware te maken, froyo is gewoon rapper.
Nog een keertje dan.
Als je de snelheid van de Nexus One en de Desire vergelijkt met Android 2.1, dan zou je er vanuit kunnen gaan dat de snelheid van de Desire vergelijkbaar toeneemt met Android 2.2. Als ik namelijk de snelheid meet van mijn Desire en deze vergelijk met de Nexus One, dan zijn deze redelijk vergelijkbaar.
Als je namelijk het stukje op Androidpolice had gelezen, dan zie je dat het ze er ook nog een Hero testen en dat de snelheid van een Hero met Android 2.1 een stuk trager is. Software is belangrijk, maar het heeft ook alles met hardware te maken.
Bron: http://www.androidpolice.com/2010/05/11/exclusive-androidpolice-coms-nexus-one-is-running-android-2-2-froyo-how-fast-is-it-compared-to-2-1-oh-only-about-450-faster/* the Nexus One running Android 2.1 gets about 6.5-7 MFLOPS
* my HTC Hero averages a measly score of about 2 MFLOPS (the phone is pretty slow indeed)
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
1 voor mijn in ears van Jjays, werkt uitstekend (ben nog wel op zoek naar een afstandsbediening hiervoor)
1 x voor mijn receiver en 1x voor mijn autoradio, dit werkt totaal niet, de Desire slaat bij deze 2 compleet op hol, nummers worden na 5 seconden herhaald of een volgend nummer wordt afgespeeld, of verschillende nummers worden overgeslagen en dan wordt een nummer voor 5 seconden afgespeeld, tevens wil het toestel uit zichzelf de 1e contactpersoon in mijn lijst bellen!
het lijkt erop dat de 2 jackets die problemen veroorzaken, een iets de dikke uitstekende rand hebben bij het plastieke gedeelte, zou het kunnen dat de jacket dan net niet diep genoeg in de Desire komt te zitten?
Zelfde verhaal hier, was afgelopen dinsdag druk bezig met Ringdroid (briljante app!) voor een vriendin maar het terugzenden van ringtones via bluetooth wilde van geen kant lukken met als gevolg dat de foon op gegeven moment crashte. Na een reboot door batterij verwijderen kreeg ik opeens weer meldingen van gemiste oproepen van dagen terug en had ik opeens een stuk of 10 mislukte BT transfers...TD-er schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 15:21:
[...]
Ik had een vergelijkbaar probleem, maar dan met contacten delen.
Van de Desire naar de Nokia van een collega ging prima, maar hij kon mijn toestel niet vinden, ookal stond de discovery aan.
Uiteindelijk is het gelukt door de andere telefoons via BT door mijn files te laten bladeren waarna ze zelf de bestanden kon downloaden vanaf SD kaart.
Verwijderd
Is mij al gelukt ja. Zeker dat je BT settings in Mac OS X goed staan? In het begin lukte het mij ook niet, maar nadat ik bij Bluetooth Settings -> Sharing Setup -> Bluetooth Sharing alles goed had gezet van "When receiving items" enzo werkte het wel.pina schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 13:32:
Is het iemand al gelukt om een foto vanop de Desire te versturen naar zijn laptop? Ik heb een macbook pro. In de omgekeerde richting lukt het wel: van de laptop een bestand sturen naar de desire. Maar van de Desire naar de laptop lukt maar niet:
[afbeelding]
[afbeelding]
Concreet:
1. Doe "Set up bluetooth device" als je bij het bluetooth icoontje klikt in mac os x en vervolledig de stappen zodat je htc desire gezien wordt. Als alles goed staat zou je bij devices HTC Desire moeten zien staan (of de naam die je op je htc desire hebt ingesteld voor bluetooth) en de opties "Send File ..." en "Browse Device ...".
2. Klik terug op het bluetooth icoontje en kies voor "Open Bluetooth Preferences ..."
3. Druk op "Sharing Setup ..." rechts onderin
4. Vink links "Bluetooth Sharing" aan en zet de opties rechts zoals je wilt
5. Ga in de Fotogalerij van je Desire en kijk naar een foto
6. Duw op menu en op "Delen"
7. Duw op "Bluetooth"
Dan zou je op je MBP een dialoogvenster moeten te zien krijgen met de vraag wat je met de file wilt doen, tenminste als je "Ask ..." hebt ingesteld bij de Bluetooth Sharing settings.
Hopelijk helpt dat?
*edit* ik zie net dat op je screenshot alle icoontjes er ook wel anders uitzien dan op mijn stock desire, heb je die geroot? Misschien ligt het daaraan?
[ Voor 39% gewijzigd door QplQyer op 13-05-2010 17:25 ]
Verwijderd
Dat stond er in het eerste verhaaltje niet bij. Ik dacht dat je bij Hi had besteld. Maar inderdaad, HTC of naar studentmobiel.Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 11:05:
[...]
Maar de telefoon is besteld bij studentmobiel.. Kan ik dan wel gewoon bij hi terecht?
Op XDA was hier ook een topic over en de conclusie was dat de Desire een 4 pools audio jack heeft. Dit betekend dat hij idd vaak met standaard 3 pools headsets op hol kan slaan. Ik heb het zelfde probleem bij mijn auto radio. Iemand op XDA gaf mij de tip dat hij dit probleem via het volgende verloop stukje heeft opgelost:surfing john schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 15:52:
niet alle mini jackets sluiten goed aan, ik heb 3 verschillende mini jackets:
1 voor mijn in ears van Jjays, werkt uitstekend (ben nog wel op zoek naar een afstandsbediening hiervoor)
1 x voor mijn receiver en 1x voor mijn autoradio, dit werkt totaal niet, de Desire slaat bij deze 2 compleet op hol, nummers worden na 5 seconden herhaald of een volgend nummer wordt afgespeeld, of verschillende nummers worden overgeslagen en dan wordt een nummer voor 5 seconden afgespeeld, tevens wil het toestel uit zichzelf de 1e contactpersoon in mijn lijst bellen!
het lijkt erop dat de 2 jackets die problemen veroorzaken, een iets de dikke uitstekende rand hebben bij het plastieke gedeelte, zou het kunnen dat de jacket dan net niet diep genoeg in de Desire komt te zitten?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...RK:MEWNX:IT#ht_2013wt_939
Ik heb hem van de week besteld en laat je de uitkomst wel weten!
roelwillems schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 21:53:
[...]
Een latertje maar ik zag dat er nog niet op was gereageerd.
Mobiele telefoons hebben niet zo'n geweldige GPS fix als je puur met de chip de positie wil bepalen. Dit omdat de mogelijkheden voor een GPS antenne e.d. in de behuizing nogal beperkt zijn. Veelal werken mobiele telefoons met een eerste (veel snellere) plaatsbepaling via 3g en telefoonmasten waarna het voor de GPS eenvoudigere wordt nauwkeurig de locatie te bepalen.
Het effect zie je in bijv. Google Maps soms nog wel eens terug (blauwe positie circle wordt na enkele momenten steeds kleiner/nauwkeuriger, wat komt door de eerste ruwe maar snelle fix via een 3g en telefoonmasten en daarna de nauwkeurige fix met GPS).
Dit wordt overigens Assisted GPS genoemd.
Neemt niet weg dat na 60km nog geen goede positie bepaling wel erg lang vind. Wellicht testen met de 3g verbinding aan en kijken wat de resultaten met assisted GPS zijn?
Thx beiden!FabianNL schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:08:
[...]
Van welk programma maak je gebruik? Want Google Maps heeft wel continu een 3G verbinding nodig om de kaarten te kunnen updaten...
Weet niet meer of ik een specifieke app had opstaan. Als ik mij goed herinner, keek ik gewoon naar de weer-app.
Zal het inderdaad nog eens proberen met minstens Googme Maps open (eerst zonder 3G, want dat gaat me een fortuin kosten
thanx, ben benieuwd naar je ervaringen, dan weet ik de oplossinghmd01 schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 17:40:
[...]
Op XDA was hier ook een topic over en de conclusie was dat de Desire een 4 pools audio jack heeft. Dit betekend dat hij idd vaak met standaard 3 pools headsets op hol kan slaan. Ik heb het zelfde probleem bij mijn auto radio. Iemand op XDA gaf mij de tip dat hij dit probleem via het volgende verloop stukje heeft opgelost:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...RK:MEWNX:IT#ht_2013wt_939
Ik heb hem van de week besteld en laat je de uitkomst wel weten!
En ik moet het toch nog even zeggen. Wat is de Desire toch snel, heerlijk!
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
het werkt! Het probleem lag aan het feit dat ik bij Sharing, Bluetooth niet heb aangevinktQplQyer schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 17:19:
[...]
Is mij al gelukt ja. Zeker dat je BT settings in Mac OS X goed staan? In het begin lukte het mij ook niet, maar nadat ik bij Bluetooth Settings -> Sharing Setup -> Bluetooth Sharing alles goed had gezet van "When receiving items" enzo werkte het wel.
Concreet:
1. Doe "Set up bluetooth device" als je bij het bluetooth icoontje klikt in mac os x en vervolledig de stappen zodat je htc desire gezien wordt. Als alles goed staat zou je bij devices HTC Desire moeten zien staan (of de naam die je op je htc desire hebt ingesteld voor bluetooth) en de opties "Send File ..." en "Browse Device ...".
2. Klik terug op het bluetooth icoontje en kies voor "Open Bluetooth Preferences ..."
3. Druk op "Sharing Setup ..." rechts onderin
4. Vink links "Bluetooth Sharing" aan en zet de opties rechts zoals je wilt
5. Ga in de Fotogalerij van je Desire en kijk naar een foto
6. Duw op menu en op "Delen"
7. Duw op "Bluetooth"
Dan zou je op je MBP een dialoogvenster moeten te zien krijgen met de vraag wat je met de file wilt doen, tenminste als je "Ask ..." hebt ingesteld bij de Bluetooth Sharing settings.
Hopelijk helpt dat?
*edit* ik zie net dat op je screenshot alle icoontjes er ook wel anders uitzien dan op mijn stock desire, heb je die geroot? Misschien ligt het daaraan?
Mijn desire is idd geroot, de icoontjes komt van een andere batteryindicator: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=679937
Verwijderd
Volgens mij niet alles. Gewoon bellen, sms, mms gaat via het normale netwerk (2G/3G). Internet e.d. gaat via Wifi.Pedr0 schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 18:31:
Als je WiFi aanzet zie je vrijwel meteen het "3G" icoontje verdwijnen.....betekend dit dan ook dat hij vanaf dat moment alles via de WiFi verbinding doet? Dit is namelijk precies wat ik ook wil.
En ik moet het toch nog even zeggen. Wat is de Desire toch snel, heerlijk!
Heeft iemand dat ook en gebruikt hij dan ook echt geen 3g etc?
vind je niet dat het niveau erg laag is dan???????

[ Voor 122% gewijzigd door firefighter2 op 14-05-2010 09:46 ]
misschien eens verzenden via de manier die in de handleiding staat in plaats van een extern programma te gebruiken.Pumanike schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 19:59:
Is het normaal dat ik nergens iets heen kan verzenden via bluetooth? Niet naar andere telefoons (2 LG's met LG OS, Nokia N82) en niet naar mijn laptop (Dell Inspiron 1520).. Ik kan wel dingen ontvangen van mijn laptop, van telefoons heb ik nog niet geprobeerd.. En ik probeer dingen te verzenden via Astro File Manager.
Klopt, dan gebruikt hij als gegevensverbinding alleen WiFi. Je kunt voor de zekerheid wel je telefoon voor het eerst instellen zonder SIM, en na het instellen je telefoon weer uitzetten, SIM erin, en de telefoon weer aan.martinzweep schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 19:54:
Ik ben ook van plan om een desire aan te schaffen. Ik heb 'nog' prepaid maar ik zag dat je in het begin kan instellen dat je alleen wifi wilt gebruiken.
Heeft iemand dat ook en gebruikt hij dan ook echt geen 3g etc?
Verwijderd
BlaBlaBla
Meer mensen dit opgevallen??
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=jQhDD03nmKE
Software kun je elders in dit forum bespreken.knights16 schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:38:
the application pathe (proces net.sharewire.pathe) has stopped unexpectedly. Please try again. Deze melding krijg ik bij de pathe app op mijn desire wanneer ik kies voor optie bioscoop.
Meer mensen dit opgevallen??
[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 13-05-2010 22:38 ]
heb ik ook al meegemaakt, daarover is er meer terug te vinden in HTC Desire - Deel 4 (een paar paginas terug)Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:41:
Vandaag iets raar meegemaakt! Was op een feest aan het filmen en plots werd alles paars! Daarna heeft hij het niet meer gedaan. Iemand een uitleg? Kijk maar zelf:
http://www.youtube.com/watch?v=jQhDD03nmKE
Maar geen oplossing te vinden in dit forum en voor zover ik gezocht heb ook niet in andere.
Ik heb een aantal dingen op auto synch staan; Gmail, Twitter, Exchange mail, Weer.
De enige die altijd goed auto synched is Exchange mail, de rest eigenlijk niet/nooit. Ik heb gewoon bereik in huis, welliswaar GPRS (Tmobile heeft hier binnen geen 3G dekking, shame on them!) maar niks synched automatisch.
Gmail haalt nooit uitzichzelf mail op, altijd pas als ik handmatig ververs, en hetzelfde met Twitter en het weer..
Is er iemand die dit ook heeft en zo ja een oplossing hiervoor?
Ik hou echt van me Desire, maar op dit punt was zelfs mijn eerste blackberry beter...
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
In de telefoon is er niks aan settings in te stellen naast "Synch: Mail, Contacten, Agenda".Obiter dictum schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 23:12:
Heeft GMail niet het IMAP protocol? Dan hoef je niet te verversen, omdat je met de juiste settings de mail naar je telefoon gepushed krijgt.
Contacten heb ik uitgevinkt omdat de foto's anders terugkomen in lage resolutie, de rest staat gewoon aan.. Ik krijg helemaal geen mail gepushed, krijg alleen mail binnen als ik zelf ververs in de Gmail app...
Edit. Iets na half twaalf wél de maan... Hmm.
[ Voor 8% gewijzigd door JurgenKnops op 13-05-2010 23:34 ]
Standaard wordt er 1x per 3 uur het weer geupdateJurgenKnops schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 23:32:
Valt me op dat de HTC klok met het weer niet altijd goed werkt... Gisteren bijvoorbeeld met een handmatige sync, rond kwart over tien in de avond, was de maan al prominent aanwezig. Nu iets voor half twaalf is de zon nog altijd aanwezig... Das knap.
Edit. Iets na half twaalf wél de maan... Hmm.
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
[ Voor 54% gewijzigd door JurgenKnops op 14-05-2010 00:00 ]
Als ik Wifi uitklik in energiebeheer, om stroom te besparen, komt automatisch een 3G-tekentje bovenin, met 2 pijltjes. Ook al lichten de pijltjes niet op, is er dan wel een constante internetverbinding? Dan heeft het nog geen zin.
Groetjes Frank.
Als het 3G tekentje oplicht, ben je idd verbonden maar dat wil niet zeggen dat er dataverkeer is.frank1989 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 00:28:
ff een vraagje:
Als ik Wifi uitklik in energiebeheer, om stroom te besparen, komt automatisch een 3G-tekentje bovenin, met 2 pijltjes. Ook al lichten de pijltjes niet op, is er dan wel een constante internetverbinding? Dan heeft het nog geen zin.
Groetjes Frank.
Als de pijltjes oplichten, is er dataverkeer en kost t pas stroom.
Je kan met bepaalde apps aangeven dat APN uit gaat als je scherm uit staat(Juice Defender) Scheelt aanzienlijk!
Hoe heb jij je contacts in je Desire gezet? Handmatig? Of via een import uit een .CSV? Wat mij opvalt is dat er in de telefoon geen plaats is voor het veld tussenvoegsel en in Gmail ook niet. Als je een export doet in de Desire dan krijg je alle tussenvoegsels leeg, ik kan ze dus ook nergens instellen. Hij synchroniseert ook geen contacten met een foto naar mijn Parrot. Heb er nog niet heel veel aandacht aan besteed, maar toen ik de foto weghaalde werkte het wel..shameete schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 14:44:
[...]
hier geen enkel probleem met het syncen met m'n CK3100, alle namen staan erin zoals ze moeten zijn.
ook synct m'n desire net zoals jou via gmail.
Ik heb de contacten vanuit een .csv geimporteerd in gmail. En daarna gesynct met m'n Desire. Bij mij worden de tussenvoegsels niet goed weergegeven op m'n parrot:( Ik heb bij ongeveer de helft een foto toegevoegd, alles wordt wel goed gesynct. Bij mij werkt het zowel zonder als met foto.J0YR1D3R schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 09:52:
[...]
Hoe heb jij je contacts in je Desire gezet? Handmatig? Of via een import uit een .CSV? Wat mij opvalt is dat er in de telefoon geen plaats is voor het veld tussenvoegsel en in Gmail ook niet. Als je een export doet in de Desire dan krijg je alle tussenvoegsels leeg, ik kan ze dus ook nergens instellen. Hij synchroniseert ook geen contacten met een foto naar mijn Parrot. Heb er nog niet heel veel aandacht aan besteed, maar toen ik de foto weghaalde werkte het wel..
Bevalt me enorm alleen ik wil nog ff terugkomen op "de rose gloed".
Ik heb er zelf niet heel veel last van maar zodra ik goed ga opletten heb ik op sommige sites met 100% helderheid toch rose in beeld (htc site, voetbalprimeur etc).
Daarnaast als ik me helderheid op 10% zet is het scherm flink rose.
Ik heb de telefoon online bij HI besteld.
Wat zou ik hiermee doen? terugsturen en zo ja naar HI of direct naar HTC?
Als je hem opstuurt wat moet er allemaal inzitten/bijzitten (batterij/sd kaart/kabels etc)
Is het dus de moeite waard of zijn de veranderingen zo miniem dat ik hem beter kan houden.
Alvast dank
[ Voor 7% gewijzigd door Dujardinn op 14-05-2010 10:46 ]
via CSV inderdaad, het enige dat bij mij niet goed was gegaan waren de telefoonnummers zonder internationale notitie.J0YR1D3R schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 09:52:
[...]
Hoe heb jij je contacts in je Desire gezet? Handmatig? Of via een import uit een .CSV? Wat mij opvalt is dat er in de telefoon geen plaats is voor het veld tussenvoegsel en in Gmail ook niet. Als je een export doet in de Desire dan krijg je alle tussenvoegsels leeg, ik kan ze dus ook nergens instellen. Hij synchroniseert ook geen contacten met een foto naar mijn Parrot. Heb er nog niet heel veel aandacht aan besteed, maar toen ik de foto weghaalde werkte het wel..
dus 010-1234567 was ineens 0101-234-567, bij een +3110-1234567 ging het wel goed.
dus daar moest ik even ingrijpen
ik heb overigens wel een csv import van outlook naar gmail gedaan, en pas als laatste stap de telefoon laten syncen met gmail.
tussenvoegsel gebruikte ik niet als zodanig, ik zette in outlook gewoon de naam bijv. Willem van der Velde er op die manier in, zonder actief het veld tussenvoegsel te gebruiken.
waarschijnlijk is dat dan nu mijn redding
contactpersonen (ook met foto) syncen prima met mijn parrot.
wel heb ik af en toe dat m'n parrot de Desire niet automatisch wil koppelen, handmatig pakt ie 'm daarna wel meteen.
Zonde van je tijd, want dit hebben alle Desire's. Heeft te maken met Web Safe Colours. Zoek maar ff door de Desire topics/ Google , en je komt er genoeg over tegen. Is geen defect, maar een producteigenschap.Dujardinn schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:14:
Ik heb me telefoon nu inmiddels 4 a 5 weken.
Ik heb er zelf niet heel veel last van maar zodra ik goed ga opletten heb ik op sommige sites met 100% helderheid toch rose in beeld (htc site, voetbalprimeur etc).
Als je hem opstuurt wat moet er allemaal inzitten/bijzitten (batterij/sd kaart/kabels etc)
Is het dus de moeite waard of zijn de veranderingen zo miniem dat ik hem beter kan houden.
Alvast dank
Dat zijn normale verschijnselen. Zie Roze kleuren en paars/roze gloed op de HTC DesireDujardinn schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:14:
Ik heb me telefoon nu inmiddels 4 a 5 weken.
Alvast dank
Hoezo heeft het dan nog geen zin? 3G is heel wat zuiniger dan Wifi, dus het scheelt sowieso energie.frank1989 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 00:28:
ff een vraagje:
Groetjes Frank.
Gegroet!
Verwijderd
Ten eerste vraagt 3G minder stroom dan wifi.. tevens kan je een widget van instellingen op je scherm plaatsen zodat je eenvoudig ook 3g uitzet..frank1989 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 00:28:
ff een vraagje:
Groetjes Frank.
Check de volgende website:
http://www.spritesoftware...migrate/how-does-it-work-
Het is momenteel in een beta fase, maar bij mij heeft het goed gewerkt!
Negeer de foutmelding na het exporteren....
Ik denk niet dat het aan de desire of aan de app ligt eigenlijk, want via WiFi werkt het wel. Maar ja, daar heb je niet altijd beschikking over als je even snel een foto wilt tweeten
We've got that ring of confidence
Verwijderd
Gmail werkt bij mij perfect, dat push mail. Oke niet in 1 seconden op mijn telefoon. Maar wel binnen 60Dino_V schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 23:06:
Gmail haalt nooit uitzichzelf mail op, altijd pas als ik handmatig ververs, en hetzelfde met Twitter en het weer..
seconden zoiets.
Abonnement is nog niet gewijzigd, dus maak nu gebruik van WIFI.
Echter weet ik niet zeker of ik nu ook gebruik maak van de service van Vodafone (internet).
Waar kan ik zien of ik ook via de provider zijn/haar internet gebruik maak? En hoe kan ik dit eventueel uitschakelen?
Zie bij instellingen namelijk niet echt iets concreets staan.
.
Verwijderd
Er is volgens mij een widget genaamd Mobiel Netwerk... hiermee zet je je data netwerk uit. ( er is ook 1 voor wifi ) etc etc..henidde schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 16:39:
Heb mijn HTC binnen!
Abonnement is nog niet gewijzigd, dus maak nu gebruik van WIFI.
Echter weet ik niet zeker of ik nu ook gebruik maak van de service van Vodafone (internet).
Waar kan ik zien of ik ook via de provider zijn/haar internet gebruik maak? En hoe kan ik dit eventueel uitschakelen?
Zie bij instellingen namelijk niet echt iets concreets staan.
Snap btw niet dat je geen data abbo erbij neemt.. dit is bij zo'n mobiel toch echt een must.. Zowat alles werkt met internet samen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2010 16:52 ]
Er staat toch 'abo is NOG niet gewijzigd'... ik vermoed dat het dus nog in moet gaan. Snel oordelen is ook een vak.Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 16:51:
[...]
Er is volgens mij een widget genaamd Mobiel Netwerk... hiermee zet je je data netwerk uit. ( er is ook 1 voor wifi ) etc etc..
Snap btw niet dat je geen data abbo erbij neemt.. dit is bij zo'n mobiel toch echt een must.. Zowat alles werkt met internet samen.
En lezen is zeker ook een vak?Helsie schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 16:55:
[...]
Er staat toch 'abo is NOG niet gewijzigd'... ik vermoed dat het dus nog in moet gaan. Snel oordelen is ook een vak.
Maar om ook nog even inhoudelijk te reageren. Als je helemaal geen gebruik wilt maken van het internet is het veiligst om deze APN helemaal te verwijderen. Dit doe je als volgt:Echter weet ik niet zeker of ik nu ook gebruik maak van de service van Vodafone (internet).
Menu > Instellingen > Draadloos en netwerken > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten. Hier de APN selecteren en verwijderen maar. Voor alle duidelijkheid: zonder deze instellingen kan je telefoon geen gebruik maken van het internet van je provider! Dus ook niet sporadisch of alleen als het jouw uitkomt, gewoon niet. Dan moet je eerst de instellingen weer opnieuw invoeren.
Heb hem net verlengd!Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 16:51:
[...]
Er is volgens mij een widget genaamd Mobiel Netwerk... hiermee zet je je data netwerk uit. ( er is ook 1 voor wifi ) etc etc..
Kan 4 tot 5 werkdagen duren voordat het onbeperkt internet pas actief wordt.
Maar als ik 'Gegevensroaming' uit heb te staan, dan zit ik goed? Dan maakt hij dus geen contact met de Vodafone provider?
.
En dat is later wel weer te herstellen, laat ik zeggen over 5 dagen?FabianNL schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 16:58:
[...]
En lezen is zeker ook een vak?
[...]
Maar om ook nog even inhoudelijk te reageren. Als je helemaal geen gebruik wilt maken van het internet is het veiligst om deze APN helemaal te verwijderen. Dit doe je als volgt:
Menu > Instellingen > Draadloos en netwerken > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten. Hier de APN selecteren en verwijderen maar. Voor alle duidelijkheid: zonder deze instellingen kan je telefoon geen gebruik maken van het internet van je provider! Dus ook niet sporadisch of alleen als het jouw uitkomt, gewoon niet. Dan moet je eerst de instellingen weer opnieuw invoeren.
.
yep. Stel ik heb nu een abo zonder internet verbinding. Het loopt tot september. Ik verleng nu al, met een mooie Desire en dan met een internet verbinding. Dan gaat die pas in september in. Dan heeft die persoon precies gedaan wat jij voorstelt (nl internet abo bij deze foon nemen) en desondanks geen internet abo op dit moment...
Ben het overigens absoluut met je eens dat bij deze foon een goeie 3G verbinding hoort
Mocht het bovenstaand inderdaad waar zijn voor de vragensteller, zou ik dan ook aanraden om er nu meteen internet bij te nemen op het huidige abo.:)
---
Edit: te traag getypt.
Overigens WiFi gebruikt minder stroom dan 3G volgens http://ericscorner.blogsp...ore-power-wifi-or-3g.html ...
[ Voor 10% gewijzigd door Helsie op 14-05-2010 17:12 ]
->Draadloos en Netwerken
-> Mobiele Netwerken
-> Gegevensroaming heb ik uit te staan
-> Bij Namen Toegangspunten heb ik de APN verandert in het onzinnige, niets betekende woordje 'hij', waardoor er ook geen Proxy en Poort is ingesteld.
Zo klopt het?
Zo kan hij niet ongezien contact maken met Vodafone's Interner Service?
.
Heb mijn 22,50 abonnement vandaag omgezet naar een BEL+SMS+WEB 200 en mijn contract loopt af op 9 Oktober. Het duurt nu dus 4 á 5 werkdagen voordat mijn 22,50 abonnement omgezet wordt naar BEL+SMS+WEB 200. Dus over 4 á 5 werkdagen kan ik pas internetten!Helsie schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:08:
[...]
yep. Stel ik heb nu een abo zonder internet verbinding. Het loopt tot september. Ik verleng nu al, met een mooie Desire en dan met een internet verbinding. Dan gaat die pas in september in. Dan heeft die persoon precies gedaan wat jij voorstelt (nl internet abo bij deze foon nemen) en desondanks geen internet abo op dit moment...
Ben het overigens absoluut met je eens dat bij deze foon een goeie 3G verbinding hoort
Mocht het bovenstaand inderdaad waar zijn voor de vragensteller, zou ik dan ook aanraden om er nu meteen internet bij te nemen op het huidige abo.:)
.
Is dat ding zo ontzettend populair?
We are shaping the future
Verwijderd
Ja, Overal zijn leveringsproblemen. Bij de vodafone winkel in groningen hadden ze er nog zat liggen wat ik wel vreemd vindAlex) schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:23:
Ik ben zojuist bij de Vodafone-winkel in Breda geweest waar mijn Xperia X1 is doodverklaard. Ik mag nu vroegtijdig mijn Vodafone-abonnement verlengen, en ik wil daar graag een HTC Desire bij. Maar bij alle Vodafone-winkels die ik totnutoe heb gebeld is dat ding uitverkocht... en bij niet-Vodafone-winkels kan ik niet vroegtijdig verlengen.
Ik dacht ook dat je alleen bij Vodafone vroegtijdig (4 maanden) kon verlengen, maar blijkbaar kan dat ook bij The Phone House en dus heb ik daar mijn Desire gehaald (Phone House Hoge Vucht).Alex) schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:23:
Ik ben zojuist bij de Vodafone-winkel in Breda geweest waar mijn Xperia X1 is doodverklaard. Ik mag nu vroegtijdig mijn Vodafone-abonnement verlengen, en ik wil daar graag een HTC Desire bij. Maar bij alle Vodafone-winkels die ik totnutoe heb gebeld is dat ding uitverkocht... en bij niet-Vodafone-winkels kan ik niet vroegtijdig verlengen.
("We hebben wel de Legend", zei Vodafone Shop Ginnekenstraat. Maar ja, dat vroeg ik helemaal niet :-) ).
Dat kan ook bij andere winkels. Als je een Vodafone-abonnement hebt (en je toestel ook bij dat abonnement hebt gekocht) zou je ook eerder kunnen verlengen als je toestel wordt doodverklaard door de technische dienst.Helsie schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 18:15:
[...]
Ik dacht ook dat je alleen bij Vodafone vroegtijdig (4 maanden) kon verlengen
Je toestel wordt dan ingenomen, en je krijgt een papiertje mee waarmee je je abonnement dus vroegtijdig kan verlengen. Dit kan alleen bij Vodafone-winkels, en is slechts beperkt geldig.
Is het dan vroegtijdig verlengen, of koop je je resterende abonnement af met de restwaarde van het toestel?Alex) schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 18:29:
[...]
Dat kan ook bij andere winkels. Als je een Vodafone-abonnement hebt (en je toestel ook bij dat abonnement hebt gekocht) zou je ook eerder kunnen verlengen als je toestel wordt doodverklaard door de technische dienst.
Je toestel wordt dan ingenomen, en je krijgt een papiertje mee waarmee je je abonnement dus vroegtijdig kan verlengen. Dit kan alleen bij Vodafone-winkels, en is slechts beperkt geldig.
Een defect toestel heeft namelijk nog steeds een bepaalde waarde, al was het alleen al het deel van een eventuele reparatie wat je zelf niet hoeft te betalen.
Deze test is gedaan op een Nokia E71, maar of de Desire hetzelfde resultaat geeft betwijfel ik...Helsie schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:08:
[...]
[..]
Overigens WiFi gebruikt minder stroom dan 3G volgens http://ericscorner.blogsp...ore-power-wifi-or-3g.html ...
http://www.androidworld.n...ps-en-trucs/apn-settings/
Maar nee hoor, krijgt gewoon geen verbinding meer met 3G. WiFi werkt nog wel maar 3G blijft staan op "Bezig met inschakelen". Wat kan je hier verder aan doen?
Verkeerde topic, sorry. Heb al gereageerd in Telecomproviders
[ Voor 22% gewijzigd door diabolofan op 14-05-2010 19:15 ]
Dat heb ik ook gehad (kpn).diabolofan schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:11:
Helemaal niks veranderd, en opeens geen 3G meer. Alle dingen weer gezet zoals ze hier stonden: (bijna alles was als zoals het daar stond, behalve MMSC settings, maar dat hoeft niet eens perse volgens mij)
Maar nee hoor, krijgt gewoon geen verbinding meer met 3G. WiFi werkt nog wel maar 3G blijft staan op "Bezig met inschakelen". Wat kan je hier verder aan doen?
Bij mij was het na een reboot over
Cons:::BB4E
Ter land, ter zee en in de kroeg
had ik ook vandaag, maar na een paar uur werkte hij wel weer. Ik dacht eerder dat het aan de provider lag... ik ken iemand die niet kan surfen via 3G, maar met aparte applicaties kan hij wel verbinding maken met internet. Maar vanaf hij de browser start, kan de browser op 1 of andere manier geen data ontvangen van het net...diabolofan schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:11:
Helemaal niks veranderd, en opeens geen 3G meer. Alle dingen weer gezet zoals ze hier stonden: (bijna alles was als zoals het daar stond, behalve MMSC settings, maar dat hoeft niet eens perse volgens mij)
[ Voor 12% gewijzigd door pina op 14-05-2010 20:19 ]
Zijn er meer mensen met een CK3200 die problemen hebben i.c.m. de Desire? Met de CK3100 schijnt alles wel te werken?
Vroegtijdig verlengen. De verlenging gaat pas in aan het einde van de looptijd van je huidige abonnement.TD-er schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 18:40:
[...]
Is het dan vroegtijdig verlengen, of koop je je resterende abonnement af met de restwaarde van het toestel?
Een defect toestel heeft namelijk nog steeds een bepaalde waarde, al was het alleen al het deel van een eventuele reparatie wat je zelf niet hoeft te betalen.
In de market en dan het rechter tabje: Downloads, dan komen de programma's waar updates voor zijn bovenaan te staanChristiano007 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:16:
Regelmatig krijg ik het bericht dat ik updates heb, maar ik wil ze met 3G niet ophalen maar gewoon thuis via Wifi. Alleen vergeet ik wel eens welke programma's het zijn... waar kan ik zien voor welke programma's updates zijn?
Dit topic is gesloten.
Voordat je hier een vraag stelt:
1. De handleiding lezen.
2. Googlen.
3. Aangeven wat je zelf al gevonden hebt.
Helpdesk-vragen worden verwijderd.