Ow, wist niet dat hij daarvoor geroot moet zijn.
Iedereen met z'n rebooten t.b.v. de batterij.. ik kan m'n desire namelijk helemaal niet uitzetten
. Dan blijftie oneindig lang denken.. (aan draadje op xda had ik ook niets.. geen duidelijke oorzaak aan te wijzen)
Dat ken ik ja, afsluiten duurt ook bij mij behoorlijk lang. Uiteindelijk is hij dan wél uit... 10 minuten later ofzo.
Daarnaast heb ik nu al 2x in 24 uur gehad dat de telefoon de SD-kaart niet meer kon lezen. Ein reboot macht immer gut, maar met Windows Mobile heb ik dat in 4 jaar tijd (damn, zo lang alweer?) niet gezien...
Daarnaast heb ik nu al 2x in 24 uur gehad dat de telefoon de SD-kaart niet meer kon lezen. Ein reboot macht immer gut, maar met Windows Mobile heb ik dat in 4 jaar tijd (damn, zo lang alweer?) niet gezien...
We are shaping the future
Dan is er iets niet in orde. Probeer eens met een task killer alle openstaande apps te killen en zet je toestel nog eens uit. Het ligt waarschijnlijk aan een app.Gersompie schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:31:
Iedereen met z'n rebooten t.b.v. de batterij.. ik kan m'n desire namelijk helemaal niet uitzetten. Dan blijftie oneindig lang denken.. (aan draadje op xda had ik ook niets.. geen duidelijke oorzaak aan te wijzen)
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Accu eruit, dan weer erin, opstarten. En probeer hem dan eens op de gewone manier uit te zetten. Ga ook na of dit misschien veroorzaakt kan worden door Apps.Gersompie schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:31:
Iedereen met z'n rebooten t.b.v. de batterij.. ik kan m'n desire namelijk helemaal niet uitzetten. Dan blijftie oneindig lang denken.. (aan draadje op xda had ik ook niets.. geen duidelijke oorzaak aan te wijzen)
In groot formaat is het volgens mij deze: http://www.astro.uu.nl/~v...cosmosition_1680x1050.jpghenidde schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:45:
http://www.youtube.com/wa...feature=player_embedded#!
Achtergrond van die kerel.
Waar te vinden?
Anoniem: 167272
Da's een paardenmiddel ja. Ik vind ook dat de Desire tamelijk lang doet over uitschakelen. De Hero deed dat direct, floep, uit. Vraag me af wat er veranderd is waardoor het nu zo lang duurt.boratnl schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:47:
[...]
Accu eruit, dan weer erin, opstarten. En probeer hem dan eens op de gewone manier uit te zetten. Ga ook na of dit misschien veroorzaakt kan worden door Apps.
Dahm.. ik heb soortgelijk probleem. Heb ook paar keer melding gehad dat automatische backup niet gelukt wat. Nu lijkt m'n Micro SD kaart corrupt. Android geeft aan dat de sd kaart niet gelezen kan worden.. ik kan als ik op deze melding klik wel kiezen voor "formatteren". Aangezien ik een grote hoeveelheid foto's op de kaart heb staan welke ik niet wil verliezen heb ik deze optie maar niet aangeklikt.Testpanel schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 15:46:
Hmm.. afgelopen maandag kreeg ik een melding dat de automatische back-up niet gelukt was.
Sindsdien kon de Desire m`n SD kaartjes niet meer vinden.
Toestel restarten hielp niet..
Ding uit m`n toestel gehaald en er opnieuw ingeplaatst leverde ook geen resultaat op.
Daarna geprobeerd aan m`n computer te hangen, maar kreeg genees de keuze om hem als diskdrive te gebruiken.
Uiteindelijk het kaartje maar in een USB/SD adapter geprikt en de kaart geformateerd, met resultaat!
Toch vreemd.. Lijkt wel of hij door de back-up corrupt was geworden o.i.d.
Iemand die dit ook eens heeft meegemaakt?
Als ik nu de kaart in een cardreader stop lijkt windows de kaart helemaal niet te zien.
Zijn er hier misschien mensen die nog een oplossing zien om m'n data van deze kaart af te krijgen?
Het blijkt makkelijker te zijn... bij handcent op het smsje gaan staan met je vinger en na even wachten krijg je een schermpje waarop ook doorsturen staat. Hoe makkelijktheroach schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:58:
Weet iemand hoe je een smsje kan doorsturen. Ik heb geen idee hoe dat moet namelijk, als ik op de menu-knop druk staat het er niet ook niet bij handcent sms...
Programma's die lopen worden eerst netjes afgesloten voordat je Desire zicht uitschakelt.Anoniem: 167272 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:14:
[...]
Da's een paardenmiddel ja. Ik vind ook dat de Desire tamelijk lang doet over uitschakelen. De Hero deed dat direct, floep, uit. Vraag me af wat er veranderd is waardoor het nu zo lang duurt.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Na bijna een jaar met de Samsung I8910 HD te hebben gespeeld sinds vandaag in het bezit van de Desire.
Moet zeggen een behoorlijk verschil en beide toestellen hebben hun voor en nadelen.
Ook zojuist even de brightnes test gedaan en als deze op 0 staat is het gehele scherm roze, Het is even kijken hoe het deze dagen verder verloopt.
Wat me wel opvalt is dat het geluid via de speaker behoorlijk zacht is. Het maakt niet uit of het nou een MP3 of via youtube of een radio stream is al zet ik de volume op max dan moet de omgeving enigzins stil zijn wil je het kunnen horen. Via koptelefoon heb ik het nog niet uitgeprobeerd. Nog meer mensen die hier last van hebben? Ik heb het dan over via de speaker van de desire zelf en dus niet via een koptelefoon!
Moet zeggen een behoorlijk verschil en beide toestellen hebben hun voor en nadelen.
Ook zojuist even de brightnes test gedaan en als deze op 0 staat is het gehele scherm roze, Het is even kijken hoe het deze dagen verder verloopt.
Wat me wel opvalt is dat het geluid via de speaker behoorlijk zacht is. Het maakt niet uit of het nou een MP3 of via youtube of een radio stream is al zet ik de volume op max dan moet de omgeving enigzins stil zijn wil je het kunnen horen. Via koptelefoon heb ik het nog niet uitgeprobeerd. Nog meer mensen die hier last van hebben? Ik heb het dan over via de speaker van de desire zelf en dus niet via een koptelefoon!
Anoniem: 219071
Ach beter dat de speaker niet zo luid is. Vind het tegenwoordig echt hinderlijk zoals al dat tuig muziek luistert, zonder zich iets aan te trekken van hun omgeving. (voornamelijk jongeren)
Op de fiets, in de trein of in het park. Het maakt niet uit, overal zijn ze te lui om oordoppen te gebruiken.
(Had zomaar ff zin om hierop te zieken
)
Op de fiets, in de trein of in het park. Het maakt niet uit, overal zijn ze te lui om oordoppen te gebruiken.
(Had zomaar ff zin om hierop te zieken
En de een nog harder dan de anderAnoniem: 219071 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 00:52:
Ach beter dat de speaker niet zo luid is. Vind het tegenwoordig echt hinderlijk zoals al dat tuig muziek luistert, zonder zich iets aan te trekken van hun omgeving. (voornamelijk jongeren)
(Had zomaar ff zin om hierop te zieken)
Maar als je het ook gebruikt voor de navigatie dan is de volume en wat men zegt soms toch best handig als het te horen is..
Gersompie schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:31:
Hebben jullie toevallig Silent Boot geinstalleerd? Toen ik die op m'n Desire had had ik daar namelijk ook last van. Toen ik 'm verwijderd had was het probleem weg.Alex) schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:35:
Dat ken ik ja, afsluiten duurt ook bij mij behoorlijk lang. Uiteindelijk is hij dan wél uit... 10 minuten later ofzo.
ingen vill veta var du köpt din tröja
Anoniem: 237909
ik wil ze ook, deze zien er net iets beters uit dan de standaard widgets van HTC.henidde schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:19:
[afbeelding]
Die widget van die WiFi, Blue-Tooth, GPS en Brightness waar is die te vinden?
Wel handig, I want it too!
Alvast bedankt..
Je kan de kaart toch formatteren en dan een recovery tool gebruiken? Moet volgens mij gewoon werken. Test die optie anders eerst met een andere SD kaart.cue schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:31:
[...]
Dahm.. ik heb soortgelijk probleem. Heb ook paar keer melding gehad dat automatische backup niet gelukt wat. Nu lijkt m'n Micro SD kaart corrupt. Android geeft aan dat de sd kaart niet gelezen kan worden.. ik kan als ik op deze melding klik wel kiezen voor "formatteren". Aangezien ik een grote hoeveelheid foto's op de kaart heb staan welke ik niet wil verliezen heb ik deze optie maar niet aangeklikt.
Als ik nu de kaart in een cardreader stop lijkt windows de kaart helemaal niet te zien.
Zijn er hier misschien mensen die nog een oplossing zien om m'n data van deze kaart af te krijgen?
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
wellicht is 'data on demand iets voor je ?praseodymium schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:46:
Vandaag voor de eerste keer een dag onderweg geweest zonder opladen. Na ongeveer 12 uur is de batterij op 20% – bijna leeg dus.
Nu heb ik een sterk vermoeden dat een groot deel van het probleem komt doordat de telefoon een constante dataverbinding open wil houden (met name voor Gmail?). Dat ik T-Mobile heb helpt daar niet bij. 'Battery use' geeft aan dat 32% naar 'Cell standby' en 28% naar 'Phone idle' is gegaan, terwijl dit na een dag thuis totaal nog geen 5% was.
Wat is de beste manier om te zorgen dat de connectie niet kostte wat het kost altijd open blijft staan? Onder 'Mobile networks' is er een optie 'Enable always-on mobile data', maar ik weet niet of die effect heeft als een applicatie vervolgens toch verbinding probeert te maken. Ik kan voor Gmail b.v. niet instellen dat ik geen pushmail wil (althans, heb de optie niet gevonden).
Ik wil synchronisatie niet helemaal uitzetten – ik wil niet moeten wachten op m'n contacten wanneer ik iemand heb toegevoegd of wachten tot m'n mail helemaal is gesynchroniseerd wanneer ik na een dag m'n mail bekijk. Het hoeft van mij echter niet live (pushed) als dat een te grote impact op m'n batterijduur heeft.
edit:
'Battery use' geeft bij mij geen aparte applicaties aan. Na een reboot vanochtend wel 'Display', maar verder lijkt alle usage onder 'Android System' geschoven. Is dat een bekend probleem?
Iemand al hiermee geknoeid?
Win95 op de desire : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=693015
Ik heb nu ruim een week een Desire...heerlijk toestel lekker snel. Wel jammer dat het scherm buiten zo slecht zichtbaar is.
Ik heb op advies in dit forum via ebay wat extra micro sub kabeltjes gekocht. Doen het op zich prima, maar het valt me op de het opladen extreem langzaam gaat, ook als ik de originele lader gebruik. Met de originele kabel laadt ie in 3 uurtjes volledig op, terwijl met een ebay kabel (en originele lader) zelfs na een nacht laden maar op 80 a 90% zit. Niet ideaal dus die kabeltjes, lijkt me dat ze laadstroom v/d desire niet aankunnen. Heeft iemand een tip voor andere kabeltjes?
Ik heb op advies in dit forum via ebay wat extra micro sub kabeltjes gekocht. Doen het op zich prima, maar het valt me op de het opladen extreem langzaam gaat, ook als ik de originele lader gebruik. Met de originele kabel laadt ie in 3 uurtjes volledig op, terwijl met een ebay kabel (en originele lader) zelfs na een nacht laden maar op 80 a 90% zit. Niet ideaal dus die kabeltjes, lijkt me dat ze laadstroom v/d desire niet aankunnen. Heeft iemand een tip voor andere kabeltjes?
Anoniem: 361595
Ik vroeg me af of jullie de bruine of de zilveren hebben?
Het enige verschil is toch de kleur, niet materiaal o.i.d?
Ik denk hem binnenkort te gaan bestellen. Bij BC kan het met een 150 abbo en gratis toestel, stuk beter dan alle andere sites, waar ik een duurder abbo moet nemen voor een gratis toestel!
Ik denk hem binnenkort te gaan bestellen. Bij BC kan het met een 150 abbo en gratis toestel, stuk beter dan alle andere sites, waar ik een duurder abbo moet nemen voor een gratis toestel!
verschil is idd alleen de kleur, het is maar net wat je zelf mooier vind. Maar over het algemeen is de zilveren Desire duurder dan de bruine. Ik heb trouwens een bruine en ik vind zelf dat hij er super uit zietAnoniem: 361595 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:51:
[ Voor 6% gewijzigd door ulTimaS op 02-06-2010 09:00 ]
Anoniem: 361595
Bij BC precies dezelfde prijs en slechts 30 euro duurder dan de Legend. Ook zelfde abbo voor bruine of zilverenulTimaS schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:59:
[...]
verschil is idd alleen de kleur, het is maar net wat je zelf mooier vind. Maar over het algemeen is de zilveren Desire duurder dan de bruine.
Dit zijn onOff widgets. Allemaal los te downloaden, dus bv WiFi onOff, Bluetooth onOff etc. De brightness widget heet Brightness level.Anoniem: 237909 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 03:32:
[...]
ik wil ze ook, deze zien er net iets beters uit dan de standaard widgets van HTC.
imo leuk dat iemand dat voor elkaar heeft gekregen, maar totaal nutteloos in het dagelijkse werk natuurlijk.marcel-o schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:14:
Iemand al hiermee geknoeid?
ik was blij dat ik win95 aan de kant kon leggen bij de komst van win98, die tijd is geweest
Ik gebruik hier zelf Juice Defender voor samen met de betaalde upgrade UltimateJuice. Je kunt hiermee van alles instellen mbt wanneer je 3g / wifi aan en uit moet.shameete schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 07:49:
[...]
wellicht is 'data on demand iets voor je ?
[afbeelding]
Ik vind 'Energiebeheer' zelf makkelijker, is ook standaard van HTC.riotrick schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:01:
[...]
Dit zijn onOff widgets. Allemaal los te downloaden, dus bv WiFi onOff, Bluetooth onOff etc. De brightness widget heet Brightness level.
Ik heb beiden in handen gehad en vond dat de bruine minder plastic aanvoelt.Anoniem: 361595 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:51:
De achterkant is dan zwart in plaats van zilver gespoten, het lijkt alsof die zilveren laag een beetje plastic gevoel veroorzaakt.
Verder zijn ze identiek.
Die neemt zoveel ruimte in, ik gebruik Battery Widget.Eddos schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:10:
Ik vind 'Energiebeheer' zelf makkelijker, is ook standaard van HTC.
Deze neemt maar 1 plek in je raster en geeft gelijk het batterijniveau exact aan. Als je er op klikt kan je Wifi, GPS, Data en Brightness regelen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heeft iemand ervaring met het 'continu' opladen van je telefoon? Op mijn werk heb ik vrij slecht bereik waardoor de telefoon zich suf zoekt en de batterij draint. Nu hang ik hem 's ochtends als ik aankom aan de USB op mn computer. (hele dag 100% batterij) Nu weet ik dat het geen kwaad kan voor de batterij om steeds een beetje op te laden. Zou dit wel kwaad kunnen? Tis natuurlijk voor op de lange termijn...
edit: Ow wacht, dit doe je natuurlijk iedere avond als je hem aan de lader hangt er 's ochtends pas eraf haalt
Kan niet al te veel kwaad dan, aangezien ik het bij elke telefoon tot nu toe zo heb gedaan.
edit: Ow wacht, dit doe je natuurlijk iedere avond als je hem aan de lader hangt er 's ochtends pas eraf haalt

[ Voor 20% gewijzigd door B-Bandit op 02-06-2010 10:15 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Let wel op dat de zilveren Desire beperkt op voorraad is en de bruine is 'gewoon' op voorraad.Anoniem: 361595 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:51:
(Ik ben expres naar The Phone House (fysiek) gegaan, om zeker te zijn dat ik na bestelling niet ineens te horen krijg 'oh uh toch nog even x aantal weken wachten tot we weer hebben'...)
Ik gebruik de standaard weer app, @office zit ik net op de grens Hoogkerk en Groningen maar dat domme ding zegt dat ik in tynaarlo zit.... iemand ideeën tips
Of is dit een vraag voor het andere topic (app)
Of is dit een vraag voor het andere topic (app)
[ Voor 13% gewijzigd door pstalman op 02-06-2010 10:20 ]
Ik heb de zilveren en moet zeggen dat de 'kleur' goed bevalt. Een kameraad heeft de bruine, ziet er ook zeker goed uit. De zilveren versie lijkt aan de voorkant wat geborsteld staal te hebben, dit zal het wel niet zijn, maar het lijkt er wel opGonadan schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:33:
[...]
Ik heb beiden in handen gehad en vond dat de bruine minder plastic aanvoelt.
De achterkant is dan zwart in plaats van zilver gespoten, het lijkt alsof die zilveren laag een beetje plastic gevoel veroorzaakt.
Verder zijn ze identiek.
Ik heb nu dat SMSjes die ik verstuur als eerste getoond worden in het sms menu ipv het smsje dat ik terug krijg. Nu moet ik dus steeds het venster aanklikken om ál mijn smsjes te bekijken om de inhoud te zien ipv dat ik gelijk het laatst ontvangen smsje te zien krijg.
Heb al een reboot gedaan van de telefoon maar dat helpt niet.
Wie o wie weet de oplossing?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Anoniem: 357128
is normaal.. zitten nog wat bugs in het systeem, wordt tijd voor froyoChristiano007 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:52:
Ik heb nu dat SMSjes die ik verstuur als eerste getoond worden in het sms menu ipv het smsje dat ik terug krijg. Nu moet ik dus steeds het venster aanklikken om ál mijn smsjes te bekijken om de inhoud te zien ipv dat ik gelijk het laatst ontvangen smsje te zien krijg.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 357128 op 02-06-2010 11:06 ]
Dat heeft de bruine ook, een soort mat aluminium.Badie schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:41:
Ik heb de zilveren en moet zeggen dat de 'kleur' goed bevalt. Een kameraad heeft de bruine, ziet er ook zeker goed uit. De zilveren versie lijkt aan de voorkant wat geborsteld staal te hebben, dit zal het wel niet zijn, maar het lijkt er wel op
Ach het blijft een kwestie van smaak.
De een gaan over z'n nek van het bruin/paarse, de ander vindt het zilveren zo plasticachtig en de bruine wat stijlvoller. (ik dus dat laatste
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja helaas voor mij persoonlijk haalt het ontwerp van de Desire het niet bij die van de Legend. Dat uni-blok aluminium is gewoonweg prachtig! (Maar de overstap van de Legend naar de Desire was voor mij een feit toen ik de kwaliteit van het scherm zag (veel hogere resolutie). Ook vond ik de Legend aan de smalle kant, en daardoor is ook de schermgrootte van de Desire prettiger om mee te werken.)Gonadan schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:05:
[...]
Dat heeft de bruine ook, een soort mat aluminium.
Ach het blijft een kwestie van smaak.
De een gaan over z'n nek van het bruin/paarse, de ander vindt het zilveren zo plasticachtig en de bruine wat stijlvoller. (ik dus dat laatste)
Gevonden :-) die zijn van curvefish . Enkel APN status kan ik niet vinden...riotrick schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:01:
[...]
Dit zijn onOff widgets. Allemaal los te downloaden, dus bv WiFi onOff, Bluetooth onOff etc. De brightness widget heet Brightness level.
Het icoontje van curvefish om mobiel uit en aan te zetten is een shortcut.
En zoek nu een icoontje om mobiel uit en aan te zetten maar in de zelfde groote als de onoff widgets.
Mee eens, dat aluminium is gewoon geweldig.dafmay schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:14:
Ja helaas voor mij persoonlijk haalt het ontwerp van de Desire het niet bij die van de Legend. Dat uni-blok aluminium is gewoonweg prachtig! (Maar de overstap van de Legend naar de Desire was voor mij een feit toen ik de kwaliteit van het scherm zag (veel hogere resolutie). Ook vond ik de Legend aan de smalle kant, en daardoor is ook de schermgrootte van de Desire prettiger om mee te werken.)
Echter is het scherm en de overige specs gewoon te belangrijk, zeker als je wat langer met de telefoon doet wil je wel dat apps nog verschijnen voor je relatief nieuwe apparaat.
De bruine was voor mij dan een goed alternatief.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja de specs waren voor mij zeker een bonus. Ik merktte meteen dat alles op de Desire toch net iets soepeler en vlotter loopt dan op de Legend. Je merkt een behoorlijk verschil bij bijv het binnenhalen van data en het verwerken daarna...gaat razendsnel, waar dit op de Legend soms eventjes duurde. Kleine verschillen...maar belangrijk zo in het dagelijks gebruik.Gonadan schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:19:
[...]
Mee eens, dat aluminium is gewoon geweldig.
Echter is het scherm en de overige specs gewoon te belangrijk, zeker als je wat langer met de telefoon doet wil je wel dat apps nog verschijnen voor je relatief nieuwe apparaat.
De bruine was voor mij dan een goed alternatief.
Edit : nog een belangrijk verschil...de dataverbindings-sterkte is beter op de Desire, en deze fluctueert ook *veel* minder dan op de Legend. Heeft ongetwijfeld (gedeeltelijk) te maken met het feit dat in de Legend de ontvanger onderaan in het rubber-gedeelte van de phone is verwerkt. Je hand zit daar namelijk nog al eens voor!
[ Voor 18% gewijzigd door dafmay op 02-06-2010 11:25 ]
Dat soort verschillen wen je snel aan, ik vond mijn oude telefoon vroeger ook retesnel, nu is hij retetraag.dafmay schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:22:
Ja de specs waren voor mij zeker een bonus. Ik merktte meteen dat alles op de Desire toch net iets soepeler en vlotter loopt dan op de Legend. Je merkt een behoorlijk verschil bij bijv het binnenhalen van data en het verwerken daarna...gaat razendsnel, waar dit op de Legend soms eventjes duurde. Kleine verschillen...maar belangrijk zo in dagelijks gebruik.
Het ging mij meer om de speling die je hebt, en inderdaad verschillen met browsen en dergelijke zijn toch wel lekker.
Ook typt het iets makkelijker op een groot scherm.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vandaar dat ik daar dus die apn toggle voor gebruikjippen schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:16:
[...]
Gevonden :-) die zijn van curvefish . Enkel APN status kan ik niet vinden...
Het icoontje van curvefish om mobiel uit en aan te zetten is een shortcut.
En zoek nu een icoontje om mobiel uit en aan te zetten maar in de zelfde groote als de onoff widgets.
...en dus, incl de punten in de edit op mijn vorige post, nog meer toch belangrijke verschillen. Alles bij elkaar opgeteld resulteren deze kleine verschillen in een groot verschil in gebruiksgemak/ervaring. Dat is mijn persoonlijke ervaring met beide toestellen. Het grappige was dat ik echt *enorm* tevreden was met de Legend...totdat ik de Desire van een collega in m'n handen kreegGonadan schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:23:
[...]
Dat soort verschillen wen je snel aan, ik vond mijn oude telefoon vroeger ook retesnel, nu is hij retetraag.
Het ging mij meer om de speling die je hebt, en inderdaad verschillen met browsen en dergelijke zijn toch wel lekker.
Ook typt het iets makkelijker op een groot scherm.
[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 02-06-2010 11:28 ]
Dat hou je volgens mij altijd, over een paar maanden zijn er weer snellere en betere telefoons en voelt de desire weer traag aan.dafmay schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:27:
[...]
...en dus, incl de punten in de edit op mijn vorige post, nog meer toch belangrijke verschillen. Alles bij elkaar opgeteld resulteren deze kleine verschillen in een groot verschil in gebruiksgemak/ervaring. Dat is mijn persoonlijke ervaring met beide toestellen. Het grappige was dat ik echt *enorm* tevreden was met de Legend...totdat ik de Desire van een collega in m'n handen kreeg
Dat houd je altijd, je moet gewoon niet kijken naar nieuwere modellen zolang je zelf nog geen nieuwe wilt.ulTimaS schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:30:
Dat hou je volgens mij altijd, over een paar maanden zijn er weer snellere en betere telefoons en voelt de desire weer traag aan.
De Desire is net zo vloeiend als de iPhone, dat was voor mij het doel. Responsief en vloeiend navigeren door de telefoon, alleen dan een meer open merk.
offtopic:
Nee dat is geen aanzet tot een Apple-discussie, dat is gewoon mijn persoonlijke keuze.
Nee dat is geen aanzet tot een Apple-discussie, dat is gewoon mijn persoonlijke keuze.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kan ik mij volledig bij aansluiten....is ook precies mijn uitgangspunt geweest.Gonadan schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:36:
[...]
Dat houd je altijd, je moet gewoon niet kijken naar nieuwere modellen zolang je zelf nog geen nieuwe wilt.
De Desire is net zo vloeiend als de iPhone, dat was voor mij het doel. Responsief en vloeiend navigeren door de telefoon, alleen dan een meer open merk.
Is echt pas 2 dagen aan de gang, zou niet weten hoe het komtAnoniem: 357128 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:02:
[...]
is normaal.. zitten nog wat bugs in het systeem, wordt tijd voor froyo
Ter land, ter zee en in de kroeg
dat was voor mij dus ook de reden waarom ik voor de desire heb gekozen. Je kan trouwens veel van Apple denken, maar ze maken wel altijd gebruiksvriendelijke apparaten. My bad..Gonadan schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:36:
[...]
Dat houd je altijd, je moet gewoon niet kijken naar nieuwere modellen zolang je zelf nog geen nieuwe wilt.
offtopic:
[ Voor 8% gewijzigd door ulTimaS op 02-06-2010 12:00 ]
Tja...dat was nu juist *niet* de bedoeling!
Over handcent gesproken, ik heb deze gister ook van market geplukt.
Zag de hele 'ophef' hier denk ga toch eens effe kijken.
En moet zeggen dat leuk uit ziet, op me oude sony ericsson was dat ook zo met die ballonnetjes.
Wat erg leuk uit doet zien maar... nu trilt ie niet meer bij binnenkomend smsje
Zag bij instelling dat je van alles kon veranderen , lang trillen kort trillen en ander led kleurtje.
maar wat ik ook instel, niets haalt wat uit.
Zie nog steeds een groen ledje knipperen en trilt niet.
is dit een bug in handcent? of kijk ik ergens overheen?
En moet zeggen dat leuk uit ziet, op me oude sony ericsson was dat ook zo met die ballonnetjes.
Wat erg leuk uit doet zien maar... nu trilt ie niet meer bij binnenkomend smsje

Zag bij instelling dat je van alles kon veranderen , lang trillen kort trillen en ander led kleurtje.
Led kleur kan je inderdaad niet veranderen. Trillen zou het gewoon moeten doen.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ja! Eindelijk ben ik in bezit van de HTC Desire. Ik heb er bijna 2 maanden op moeten wachten maar het was het waard. Wat een geweldig toestel.
Eigenlijk werkt het toestel geweldig op één puntje na. Ik heb de topics al doorzocht en me gek gegoogled maar zonder succes.
Is er een mogelijkheid dat de Standaard RSS reader Widget automatisch updates krijgt? Ik moet nu elke keer op het refresh knopje drukken. Zal vast te doen zijn, maar ik krijg het niet voor elkaar…
Eigenlijk werkt het toestel geweldig op één puntje na. Ik heb de topics al doorzocht en me gek gegoogled maar zonder succes.
Is er een mogelijkheid dat de Standaard RSS reader Widget automatisch updates krijgt? Ik moet nu elke keer op het refresh knopje drukken. Zal vast te doen zijn, maar ik krijg het niet voor elkaar…
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Druk op de titelbalk, dan kom je bij 'Abonnementen'.DukeN schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:13:
Ja! Eindelijk ben ik in bezit van de HTC Desire. Ik heb er bijna 2 maanden op moeten wachten maar het was het waard. Wat een geweldig toestel.
Dan via de menuknop naar instellingen en updatefrequentie.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Geweldig! Bedankt! Jammer alleen dat de freq als snelst op de 30 minuten kan staan, maar ik ben al een stuk gelukkiger!Gonadan schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:21:
[...]
Druk op de titelbalk, dan kom je bij 'Abonnementen'.
Dan via de menuknop naar instellingen en updatefrequentie.
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Helaas werkt het automatisch updaten nog nietDukeN schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:35:
[...]
Geweldig! Bedankt! Jammer alleen dat de freq als snelst op de 30 minuten kan staan, maar ik ben al een stuk gelukkiger!
Het je ook de app "Soundmanager"? Anders moet je die even (gratis) uit de market halen, en als je in het programma zit, op de [menu] knop drukken en kiezen voor "Viberate settings" Waarschijnlijk kun je hem daar aanzetten.Roberto538 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:02:
Over handcent gesproken, ik heb deze gister ook van market geplukt.
Wat erg leuk uit doet zien maar... nu trilt ie niet meer bij binnenkomend smsje![]()
Is helaas een bekende issue met de Nieuws widget...die lijkt gewoonweg niet automatisch te willen updatenshadownetwork schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:05:
[...]
Helaas werkt het automatisch updaten nog niet

Hoe zit het eigenlijk met Google Navigation. Laatste nieuws was dat deze vorige maand al te gebruiken zou moeten zijn. Tot op heden is er nog geen update van Google Maps geweest.
Heb net een Desire gekocht en het valt me op dat er een andere lader bij zit, een smalle reislader, niet meer zo'n lomp ding. ( me broertje heeft nog zo'n langwerperige )
Daarnaast draait er een nieuwere versie software op die van mij dan die van me broertje nl :
32.36.00.28u_4.06.00.02.2
1.21.405.2
Zag het eigenlijk alleen aan het verschil aan het quickoffice icoontje.
edit : zie nu ook Google Earth in de market staan.
sinds kort dan of niet ?
Daarnaast draait er een nieuwere versie software op die van mij dan die van me broertje nl :
1.21.405.2
sinds kort dan of niet ?
[ Voor 15% gewijzigd door mregeling op 02-06-2010 13:51 ]
Je kunt beter Nav Launcher gratis downloaden uit de market. Die installeert de Maps[brut] versie van Maps, en je hebt navigatie, maar wel in het Engels. Werkt goed, vanmorgen nog gebruikt.Bzrk80 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:38:
Hoe zit het eigenlijk met Google Navigation. Laatste nieuws was dat deze vorige maand al te gebruiken zou moeten zijn. Tot op heden is er nog geen update van Google Maps geweest.
Ach het is toch een pokkeding, je moet veel te veel handelingen doen om items eruit te gooien.dafmay schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:19:
[...]
Is helaas een bekende issue met de Nieuws widget...die lijkt gewoonweg niet automatisch te willen updaten
Ik wil gewoon een lijst waar ik makkelijk items kan uitgooien en eventueel een open klikken als ik het helemaal wil lezen. En daarna niet naar het volgende item maar gewoon terug naar de lijst.
* Gonadan moet nog maar eens de market afstruinen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hier een berichtje over grijswaarden die bij HTC Legend (en blijkbaar ook bij de Desire) verkeerd worden weergegeven.
nieuws: HTC Legend heeft probleem met weergeven grijswaarden
nieuws: HTC Legend heeft probleem met weergeven grijswaarden
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Anoniem: 354801
Mijn tochscreen reageert af en toe niet bij een inkomend gesprek. Hij geeft wel aan dat ik naar beneden moet slepen om te accepteren. Weet iemand hoe je dit kan verhelpen ?
Mja, dat kan allemaal wel maar dat vroeg ik niet. Ik wil het graag origineel/legaal houden.janvanduschoten schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:46:
[...]
Je kunt beter Nav Launcher gratis downloaden uit de market. Die installeert de Maps[brut] versie van Maps, en je hebt navigatie, maar wel in het Engels. Werkt goed, vanmorgen nog gebruikt.
Dat is standaard. Je kunt overigens ook de Menu toets indrukken om de telefoon uit de lockscreen te halen...Anoniem: 354801 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:56:
Mijn tochscreen reageert af en toe niet bij een inkomend gesprek. Hij geeft wel aan dat ik naar beneden moet slepen om te accepteren. Weet iemand hoe je dit kan verhelpen ?
Mijn desire doet ineens heel raar: volumekop zet volume harder, menuknop laat vanzelf de homescreens en laats gebruikte applicaties zien. Na herstarten is het even nogmaal. Daarna gebeur hetzelfe en vervolgens doen de knopjes het helemaal niet meer. De desire is ook al een keer opgestart en toen draaide die in veilige modus.
Heeft iemand dit ook meegemaakt? En wat zou eventueel moeten helpen?
edit: Nu zie ik dat 2 widgets: "problemen met laden van widget aangeven"
en de volume knoppen, home en menu werken niet. De rest wel.
Heeft iemand dit ook meegemaakt? En wat zou eventueel moeten helpen?
edit: Nu zie ik dat 2 widgets: "problemen met laden van widget aangeven"
en de volume knoppen, home en menu werken niet. De rest wel.
[ Voor 15% gewijzigd door The Anarchist op 02-06-2010 15:22 ]
Dat was een gerucht van HTC, er is geen officieel bericht geweest.Bzrk80 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:38:
Anoniem: 354801
Ik begrijp dat dit standaard is, echter ik mag er van uit gaan dat hij het scherm dan ook inderdaad unlocked. Ik kan slepen wat ik wil maar hij reageert dan gewoon nergens op. Ik zal inderdaad de volgende keer proberen met de menu-toets. Bedankt voor de tip in ieder geval.dafmay schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:02:
[...]
Dat is standaard. Je kunt overigens ook de Menu toets indrukken om de telefoon uit de lockscreen te halen...
Wat is daar niet legaal aan dan?Bzrk80 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:00:
[...]
Mja, dat kan allemaal wel maar dat vroeg ik niet. Ik wil het graag origineel/legaal houden.
Ah zo...ik begreep je verkeerd. Is natuurlijk niet goed dat je de telefoon niet uit de screenlock kunt slepen...!Anoniem: 354801 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:08:
[...]
Ik begrijp dat dit standaard is, echter ik mag er van uit gaan dat hij het scherm dan ook inderdaad unlocked. Ik kan slepen wat ik wil maar hij reageert dan gewoon nergens op. Ik zal inderdaad de volgende keer proberen met de menu-toets. Bedankt voor de tip in ieder geval.
Dan moet je nog even geduld hebben.Volgens de berichten wordt het in mei 2010 geïntroduceerd.Bzrk80 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:00:
[...]
Mja, dat kan allemaal wel maar dat vroeg ik niet. Ik wil het graag origineel/legaal houden.
Nav Launcher is trouwens gewoon legaal, staat ook in de originele Market van Google, en gebruikt Maps. Hij is alleen niet in het Nederlands.
[ Voor 10% gewijzigd door janvanduschoten op 02-06-2010 14:20 ]
Een vraag voor diegenen die Gmail geconfigureerd hebben als Exchange Activesync en/of imap.
Ik merk de laatste week dat Exchange sync zo moeizaam gaat...duurt lang en heeft soms meerdere pogingen nodig. Nu heb ik pop3 config eens geprobeerd en dat werkt toch *veel* sneller! Alleen...probleem daarbij is dat binnengehaalde emails niet op de Gmail server bewaard blijven, zodat ik ze later thuis nog eens met Outlook kan binnenhalen (vereiste). Dat gebeurd bij gebruik van Exchange Activesync namelijk wel. Ik heb alle settings (archive, delete, enz...) binnen m'n Gmail account via de web server al uitgeprobeerd...geen resultaat.
Nu vraag ik mij af of Exchange Activesync hetzelfde is als imap? En misschien dat iemand een imap config gebruikt op z'n Desire...waar wel de berichten op de server bewaard blijven?
Alvast dank voor het meedenken....
Edit : waarom ook niet meteen even uitproberen...
Ik merk de laatste week dat Exchange sync zo moeizaam gaat...duurt lang en heeft soms meerdere pogingen nodig. Nu heb ik pop3 config eens geprobeerd en dat werkt toch *veel* sneller! Alleen...probleem daarbij is dat binnengehaalde emails niet op de Gmail server bewaard blijven, zodat ik ze later thuis nog eens met Outlook kan binnenhalen (vereiste). Dat gebeurd bij gebruik van Exchange Activesync namelijk wel. Ik heb alle settings (archive, delete, enz...) binnen m'n Gmail account via de web server al uitgeprobeerd...geen resultaat.
Nu vraag ik mij af of Exchange Activesync hetzelfde is als imap? En misschien dat iemand een imap config gebruikt op z'n Desire...waar wel de berichten op de server bewaard blijven?
Alvast dank voor het meedenken....
Edit : waarom ook niet meteen even uitproberen...

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 02-06-2010 14:38 ]
Hmm ben dr uit, ik had even alle standaard settings terug gezet in handcent.janvanduschoten schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:13:
[...]
Het je ook de app "Soundmanager"? Anders moet je die even (gratis) uit de market halen, en als je in het programma zit, op de [menu] knop drukken en kiezen voor "Viberate settings" Waarschijnlijk kun je hem daar aanzetten.
Dus niet klooien met lang trillen en snel knipperen van led.
Schijnbaar is de app nog niet helemaal compatible met desire.
Wel jammer, had graag een wat langere tril functie. die custom piep en snelle tril voel ik het amper in broek zak.
Hopen dat handcent dat in toekomst nog veranderd, wil niet met 4 apps zitten om iets voor mekaar te krijgen.
liever gehad dmv een en dezelfde app
Nog beetje gewend aan vorig toestel die voelde ik meteen.
Ach ja aldoende leert men

Vraagje, hebben jullie er ook last van dat met de standaard app de foto's wat wazig zijn? Het moment dat de foto gemaakt wordt ziet het er wel scherp uit op het scherm, maar nadat de foto opgeslagen is is ie toch wazig. Je moet daardoor je telefoon echt goed stil houden om het scherp te krijgen.
Met andere camera apps lijkt het wel beter te gaan!
Met andere camera apps lijkt het wel beter te gaan!
\Phusebox schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:23:
[...]
Klopt niet helemaal wat je zegt; ik heb hetzelfde probleem, en je krijgt een melding/herinnering. Dan moet je je telefoon unlocken; daarna is de melding verdwenen, ook geen icoontje meer. Hij wordt wel gesnoozed. Vervolgens blijft hij je herinneren maar je krijgt nergens meer een icoontje of melding om het te stoppen.
Volgens mij ontstaat het probleem doordat de foon bij een melding unlocked, en als ie in je broekzak zit ongewenst de snooze knop wordt ingedrukt. Als je hem dan uit je zak haalt zie je geen melding meer, maar staat ie al in snooze. De vraag is dus of je de snooze kunt "afbeken" of dat er iets is waarmee je voorkomt dat ie snoozed terwijl ie gelocked is. Tot nu toe heb ik nog niks gevonden.
EDIT: Waarschijnlijk kan "Calendar Snooze" dit oplossen! Strax even testen..
[ Voor 4% gewijzigd door RiesB71 op 02-06-2010 15:55 ]
Was bang dat als ik 'm zou formatteren de gegevens helemaal niet meer terug te halen zouden zijn. Heb inmiddels de stoute schoenen maar aangetrokken. Helaas zonder bevredigend resultaat. De Desire geeft wel de optie om de kaart te formatteren alleen gebeurt er vervolgens niets. Heb dit ook nog geprobeerd via instellingen menu, maar lijkt er op dat de kaart niet geformatteerd kan worden. In m'n cardreader doet hij ook nog niets...Chckdsk! schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 04:03:
[...]
Je kan de kaart toch formatteren en dan een recovery tool gebruiken? Moet volgens mij gewoon werken. Test die optie anders eerst met een andere SD kaart.
iemand enig idee hoe ik deze kaart weer zou kunnen bereiken en eventueel wat foto's terug zou kunnen halen?
Ik krijg net een melding over een systeemupdate! Kan helaas nog nergens info vinden over wat voor een update het is, nu aan het downloaden. Versie: OTA_BRAVO_HTC_WWE_1.21.405.2_1.15.405.4_release ben benieuwd.
Heb ik iets gemist? ik krijg net een melding over een systeemupdate op mijn Desire, zou dit de Froyo update zijn?
*netwerk is traag, weet bet pas over een half uurtje oid *
*netwerk is traag, weet bet pas over een half uurtje oid *
Heb je een branded toestel, of een normale retail?Cavalera125 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:52:
Ik krijg net een melding over een systeemupdate! Kan helaas nog nergens info vinden over wat voor een update het is, nu aan het downloaden. Versie: OTA_BRAVO_HTC_WWE_1.21.405.2_1.15.405.4_release ben benieuwd.
Waarom verwacht iedereen bij elk updateje dat het Android 2.2 is?
The devil is in the details.
Net ff gecheckt, ik heb mijn desire namelijk sinds vorige week, en kan hem hier naar updaten.mregeling2005 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:44:
1.21.405.2
sinds kort dan of niet ?
Ff Wifi lenen van het werk.
Volgens mij zijn het gewoon software updates en geen firmware updates.
Omdat het updateje vrij groot is in mb's en ik nog nooit een systeemupdate heb gezien op mijn desire iig.Mute schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:54:
Waarom verwacht iedereen bij elk updateje dat het Android 2.2 is?
Ik heb hem ook. Ik gebruik een niet Branded Desire..janvanduschoten schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:54:
[...]
Heb je een branded toestel, of een normale retail?
27MB noem ik niet groot genoeg voor een compleet besturingssysteem. Is dus gewoon een bugfix lijkt meRedshark schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:58:
[...]
Omdat het updateje vrij groot is in mb's en ik nog nooit een systeemupdate heb gezien op mijn desire iig.
[ Voor 42% gewijzigd door wontcachme op 02-06-2010 15:59 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik heb al vanaf het begin de desire. Ik vind de weer applicatie die in je clock zit een leuk gezicht. maar ik heb hem altijd op amsterdam staan (den helder pakt die noiet) nu zag ik bij een kennis dat je hem ook op huidige locatie kan zetten. Maar die keuze heb ik niet in de weer applicatie. Enig iee hoe ik die weer terug kan zetten, ben bang dat ik hem heb verwijderd ofzo)
Ps in de instelling staan gebruik mijn locatie wel aan.
Widget van je homescreen verwijderen en dan de widget weer toevoegen. Als het goed is krijg je dan de opties te zien.Swennienl schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:00:
Ik heb al vanaf het begin de desire. Ik vind de weer applicatie die in je clock zit een leuk gezicht. maar ik heb hem altijd op amsterdam staan (den helder pakt die noiet) nu zag ik bij een kennis dat je hem ook op huidige locatie kan zetten. Maar die keuze heb ik niet in de weer applicatie. Enig iee hoe ik die weer terug kan zetten, ben bang dat ik hem heb verwijderd ofzo)
Ik download hem nu gewoon via telefoon, gaat best goed... In 5 minuten al over de helft....
Geen froyo, bugfix oid. Versie is nu 1.21.405.2 en bij Android staat versie 2.1 update 1.
Ik dacht dat hij redelijk groot was maar het netwerk is gewoon traag blijkt :-+
Ik dacht dat hij redelijk groot was maar het netwerk is gewoon traag blijkt :-+
Erg jammer dat er niks op de site van HTC vermeldt staat over deze update. Volgens mij is er niemand die ook maar een idee heeft wat er nu geupdate is
Bij mij is het in ieder geval succesvol verlopen, maar merk er nog niks van. 2.2 is het in ieder geval niet, zou ook teveel van het goede zijn...
edit:
Ik heb trouwens ook een unbranded toestel.
Ik heb trouwens ook een unbranded toestel.
[ Voor 9% gewijzigd door Cavalera125 op 02-06-2010 16:18 . Reden: Unbranded toevoeging ]
Voordat het een opsommings topic gaat worden, ik heb hem ook op mijn unbranded toestel. 27 MB systeemupdate en gaat wifi lekker snel, 1 minuut 67%.
Zijn er bij HTC ergens patchnotes te lezen?
Zijn er bij HTC ergens patchnotes te lezen?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Anoniem: 292740
Ook hier binnen 1 min binnen, maar dan via Vodafone netwerk.. zoveeel beter dan t-mobile!
Ik ben de update ook aan het binnen trekken, ik ben benieuwd of er wat aan verandering te merken is zometeen
Hij is geinstalleerd, moet zeggen dat het allemaal wel sneller lijkt te werken.. bijvoorbeeld als je naar instellingen gaat > toepassingen > toepassingen beheren duurde altijd een halve minuut... en nu laat ie de hele lijst meteen zien. verder nog niet veel nieuws kunnen ontdekken, behalve quickoffice nieuwe versie misschien
Mooi, dat was de enige keer dat ie wat traag was bij mij. Nu gaat het naar perfectie toeAnoniem: 292740 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:29:
Hij is geinstalleerd, moet zeggen dat het allemaal wel sneller lijkt te werken.. bijvoorbeeld als je naar instellingen gaat > toepassingen > toepassingen beheren duurde altijd een halve minuut... en nu laat ie de hele lijst meteen zien. verder nog niet veel nieuws kunnen ontdekken, behalve quickoffice nieuwe versie misschien
De 1.21.405.2 rom is al een tijdje beschikbaar hij was alleen nog niet als OTA gepushed. De meeste android 2.1 custom roms zijn ook op de 1.21 versie gebaseerd. Ik draai deze al een tijdje in een gerootte/gemodde variant:
http://android.modaco.com...sire-with-online-kitchen/
http://android.modaco.com...sire-with-online-kitchen/
r3
Now using CyanogenMod apns-conf.xml
ROM is now unified with Nexus One release for faster updates to newer builds
Complete ground-up rework
Based on 1.21.xxx.x Desire ROM with elements of EPF21B
[ Voor 45% gewijzigd door riotrick op 02-06-2010 16:43 ]
De wijzigingen die ik tot nu toe zie:
Plus:
Plus:
- Sneller openen van het startmenu
- HTC Contacten ipv contacten en contacten zoeken
- HTC Muziek widget laat sneller de nummers zien na een koude start en het scrollen door de nummers gaat sneller
- Aantal berichten per chat zichtbaar achter de naam van de contactpersoon in de HTC berichten app
- Volgorde van applicaties voor de achtergrond nu op alfabet (Foto's, HTC achtergronden, Live achtergronden)
- Helaas nog niet mogelijk om afspraken te maken zonder standaard herinnering...
- Aantal berichten per chat zichtbaar achter de naam van de contactpersoon in de HTC berichten app
[ Voor 7% gewijzigd door J0YR1D3R op 02-06-2010 16:50 ]
Youtube applicatie is ook vernieuwd, nu een button voor HQ kwaliteit en ook CaptionsJ0YR1D3R schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:48:
De wijzigingen die ik tot nu toe zie:
Plus:Min
- Sneller openen van het startmenu
- HTC Contacten ipv contacten en contacten zoeken
- HTC Muziek widget laat sneller de nummers zien na een koude start en het scrollen door de nummers gaat sneller
- Volgorde van applicaties voor de achtergrond nu op alfabet (Foto's, HTC achtergronden, Live achtergronden)
Verder staat de update zelf op het toestel volgens mij, flink wat ruimte kwijt
- Helaas nog niet mogelijk om afspraken te maken zonder standaard herinnering...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voordat je hier een vraag stelt:
1. De handleiding lezen.
2. Googlen.
3. Aangeven wat je zelf al gevonden hebt.
Helpdesk-vragen worden verwijderd.
Voordat je hier een vraag stelt:
1. De handleiding lezen.
2. Googlen.
3. Aangeven wat je zelf al gevonden hebt.
Helpdesk-vragen worden verwijderd.