Toon posts:

HTC Desire - Deel 4 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste
Acties:
  • 216.214 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:37
Anoniem: 354780 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:57:
[...]

Wordt het screenlock dan opgeheven bij het ontvangen van een sms ook?
Ja, maar dit kan je ook uitzetten!

Edit: Bitjesmaker was me eerder, maar bij mij wordt mn scherm wel automatisch van lockstand afgehaald? Bij het ontvangen van een sms krijg ik meteen de popup te zien.

[Voor 27% gewijzigd door Badie op 01-06-2010 12:02]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Dat valt in te stellen - je kan instellen dat de popup over het lockscreen wordt weergegeven, of juist niet.

[Voor 15% gewijzigd door rodie83 op 01-06-2010 12:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 237909 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:59:
[...]

Oh, een apllicatie die de sense functionaliteit uitschakelt? Na deinstallatie van deze applicatie is Sense gewoon weer aanwezig in de desire?
yep.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 302863

Iemand de Systemupdate 1.19.161.5 al geinstalleerd?
Hij is nu bezig.....

edit* [Is nog gelukt zonder problemen ook....]

[Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 302863 op 01-06-2010 13:37]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mattie-w
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-12-2019
Anoniem: 302863 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:30:
Iemand de Systemupdate 1.19.161.5 al geinstalleerd?
Hij is nu bezig.....

edit* [Is nog gelukt zonder problemen ook....]
Die update is alleen voor brandedtoestellen.. ik heb gelukkig geen branded toestel

mw

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 168905

Heeft er nog iemand problemen met Dolphin:
Browsen lukt perfect zolang ik op wifi zit.
Van zodra ik overschakel op 3G (wat zoal niet echt vlot verloopt op de Desire, Flight Mode On/Off) kan ik geen enkele pagina meer openen.
Wat wel nog werkt zijn dienstens als Shazam, Youtube, Facebook,... dus het moet iets specifiek aan Dolphin zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:34

DarkSide

theres no place like ::1

[...]

Ja heerlijk vind ik dat. Maak connectie met exchange server en moet een wachtwoord invullen (ja er zijn tools die ook dit kunnen omzeilen). En een quickreply op een sms is zo erg handig.
Ook makkelijk is om op kruisje te drukken en dan meteen als gelezen zetten. Soms is een SMS alleen ter info. Dan hoef ik hem niet nog eens te openen.
Voor mij ook liever handcent dan de standaard app.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Zijn er buiten het feit dat je bij Vodafone branded Desire's op Vodafone moet wachten op updates ook nog cosmetische verschillen? Bijvoorbeeld een lelijk vodafone-thema of het vodafone logo op het toestel?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05 14:34

mace

Sapere Aude

Ik heb mijn Desire via Vodafone, en ik kan ook updaten, maar ik ben eerlijk gezegd nog geen vodafone branding tegengekomen in mijn telefoon. Kan ik ergens zien dat mijn telefoon branded is?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mattie-w
mace schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:35:
Ik heb mijn Desire via Vodafone, en ik kan ook updaten, maar ik ben eerlijk gezegd nog geen vodafone branding tegengekomen in mijn telefoon. Kan ik ergens zien dat mijn telefoon branded is?
Als je via vodafonewinkel koopt planten ze dr ten eerste meestal zon kutlogo op het toestel zelf.. Bij opstart zie je vaak al een vodafonelogo tevoorschijnkomen en bovendien is vaak het hele toestel volgepropt met links naar vodafone live!
Echter zit er wel verschil in branded toestellen.. de vodafone winkel brand ze meestal nog wat extra:)
voor mij reden om alleen nog maar simlockvrije toestellen te nemen.. geen gezeik

[Voor 14% gewijzigd door mattie-w op 01-06-2010 16:38]

mw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

mattie-w schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:37:
[...]

Als je via vodafonewinkel koopt planten ze dr ten eerste meestal zon kutlogo op het toestel zelf.. Bij opstart zie je vaak al een vodafonelogo tevoorschijnkomen en bovendien is vaak het hele toestel volgepropt met links naar vodafone live!
Echter zit er wel verschil in branded toestellen.. de vodafone winkel brand ze meestal nog wat extra:)
voor mij reden om alleen nog maar simlockvrije toestellen te nemen.. geen gezeik
Ok, nou ik heb geen van dat alles gelukkig. :)
Ik heb hem via de vodafone webshop.

Maar blijkbaar heb ik wel de vodafone versie, want hij vind wel een update als ik via het menu laat zoeken naar updates.

[Voor 8% gewijzigd door mace op 01-06-2010 16:41]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mattie-w
mace schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:40:
[...]

Ok, nou ik heb geen van dat alles gelukkig. :)
Ik heb hem via de vodafone webshop.

Maar blijkbaar heb ik wel de vodafone versie, want hij vind wel een update als ik via het menu laat zoeken naar updates.
Waarss hebben ze er dan voor gekozen om dit niet te doen bij de Desire.. mijn vorige toestel (SE C905) had ik wel bij vodafone webshop weg.. zelfde voor die daarvoor (n73) Op beide toestellen een vodafone logo bedrukt en volgegooid met vodafone software.. zelfs menus veranderd! Bij mn vorige heb ik maar besloten om hem zelf te debranden en inmiddels geen risico genomen door simpelweg een simlockvrije Desire aan te schaffen :*) Ik kende het gezeik met die software namelijk ook.. Android 2.2 zal waarss voor alle Branded toestellen ook wel paar maandjes langer op zich laten wachten dan de gewone toestellen :z

[Voor 10% gewijzigd door mattie-w op 01-06-2010 16:45]

mw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:55
Sinds vrijdag ook trotse eigenaar geworden van dit fijne toestel meteen flink meegespeeld :P
Helder scherm, werkt super fijn kan nog niks beters wensen.

Overigens gisteren wel een paar keer probleem gehad met bluetooth bij mij liep heel mijn telefoon op vast en daarna reboot ie. Ik heb toen maar even factory-reset gedaan ben benieuwd of hielp.

Maar iemand die weet of dit bekend probleem is??

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Achja dan root ik hem toch. :z\

Trouwens, nu is er eerder een update uit voor branded toestellen dan voor unbranded dus..... >:)

[Voor 62% gewijzigd door mace op 01-06-2010 16:57]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NokNok12
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-01 16:42
riotrick schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:56:
[...]

Fancy widget ziet er vrijwel identiek uit en is gratis. Wel alleen in het engels, maar das niet zo boeiend voor weer/tijd. http://www.appbrain.com/app/com.fancywidget.android
Heb deze ook geinstalleerd krijg alleen het weer niet te zien

HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:01
mace schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:56:
Achja dan root ik hem toch. :z\

Trouwens, nu is er eerder een update uit voor branded toestellen dan voor unbranded dus..... >:)
De vodafone update is versie 1.19. Ik draai al een tijdje versie 1.21.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-05 09:14
Mijn batterijverbruik lijkt ineens een stuk heel stuk te zijn verbeterd. Op een werkdag doe ik eigenlijk niet zo heel veel met m'n Desire. 's Ochtends 8:00 haal ik em van de lader. Op het werk ligt ie gewoon op het bureau. Dataverbinding met push-Gmail staat altijd wel aan. In de pauze check ik even het nieuws en weer. Tot vorige week zat ik op het einde van de avond steeds rond de 50%. Dus dan doe ik er praktisch niets mee.

Nu was ik hem vorige week woensdagavond vergeten aan de lader te hangen, dus donderdag einde van de ochtend was de batterij bijna helemaal plat en moest ik en heb ik hem helemaal uitgeschakeld. Donderdagavond bij thuiskomst direct op de lader gezet. Vrijdagochtend van de lader gehaald en weer aangezet. Vrijdag zat ik de hele dag thuis en weinig gedaan, batterij was ineens veel voller. Ik denk weekend; mooi moment om eens een duurtest te doen. Dus hele weekend eens niet opgeladen. Zaterdag in de stad nog internet gebladerd en met gps even een adres opgezocht onderweg (ideaal!). Zondag ook weer thuisgezeten, af en toe mail gechecked op m'n Desire. Zondagavond check ik m'n batterij. WTF 70%! :o

Gister heb ik niet zo goed opgelet. Maar nu heb ik hem vannacht weer opgeladen en vanochtend vroeg eraf en naar m'n werk meegenomen. Nu bij thuiskomst 92%. Vorige week was het bij thuiskomst eerder 70-60%

Na die reboot is mijn batterijduur dus ineens enorm toegenomen. Er heeft iets op de achtergrond gedraaid, maar ik zou niet weten wat. Ik heb geen JuiceDefender of andersoortige apps. Anyway ik ben er zo wel blij mee _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-12-2015
Ik heb een 'klein' probleempje waar ik tegen aan loop.

Via een pop3 heb ik een mailaccount gemaakt om met mijn werk te synchroniseren.

Bij een aatal mailtjes staat, als ik ze open, echter geen tekst. Iemand die dit ook heeft? misschien ook een oplossing gevonden?

Maakt niet uit of ze in HTML zijn of gewoon tekst.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:22
Kievit1964 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:15:
Ik heb een 'klein' probleempje waar ik tegen aan loop.

Via een pop3 heb ik een mailaccount gemaakt om met mijn werk te synchroniseren.

Bij een aatal mailtjes staat, als ik ze open, echter geen tekst. Iemand die dit ook heeft? misschien ook een oplossing gevonden?

Maakt niet uit of ze in HTML zijn of gewoon tekst.
Al heel vaak langsgekomen maar....

Je moet in de Mail-app instellingen bij mailgrootte ofzo (?) instellen, ipv limiet op 5 kb, hele mail.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-12-2015
erriccartman schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:26:
[...]

Al heel vaak langsgekomen maar....

Je moet in de Mail-app instellingen bij mailgrootte ofzo (?) instellen, ipv limiet op 5 kb, hele mail.
Bedankt voor de reactie, maar dat is niet wat bij mij het probleem is.
Ik heb hem ingesteld op gehele mail ontvangen dus zou hij alles moeten meenemen.

Misschien dat ik nog een andere instelling over het hoofd zie?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 18:06

13art

Moderator Mobile
Maranello schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:54:
Na die reboot is mijn batterijduur dus ineens enorm toegenomen. Er heeft iets op de achtergrond gedraaid, maar ik zou niet weten wat. Ik heb geen JuiceDefender of andersoortige apps. Anyway ik ben er zo wel blij mee _/-\o_
Eens in de zoveel tijd doe ik ook een reboot. Laatst ook iets wat voor veel dataverkeer zorgde en zorgde dat in een halve dag mn accu naar 50% zakte.
Even een reboot en klaar. En draai echt geen gekke programma's. Dus zo gek is dat niet om eens in de zoveel tijd een reboot te doen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0Henk 'm!

• praseodymium
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-05 16:02
Vandaag voor de eerste keer een dag onderweg geweest zonder opladen. Na ongeveer 12 uur is de batterij op 20% – bijna leeg dus.

Nu heb ik een sterk vermoeden dat een groot deel van het probleem komt doordat de telefoon een constante dataverbinding open wil houden (met name voor Gmail?). Dat ik T-Mobile heb helpt daar niet bij. 'Battery use' geeft aan dat 32% naar 'Cell standby' en 28% naar 'Phone idle' is gegaan, terwijl dit na een dag thuis totaal nog geen 5% was.

Wat is de beste manier om te zorgen dat de connectie niet kostte wat het kost altijd open blijft staan? Onder 'Mobile networks' is er een optie 'Enable always-on mobile data', maar ik weet niet of die effect heeft als een applicatie vervolgens toch verbinding probeert te maken. Ik kan voor Gmail b.v. niet instellen dat ik geen pushmail wil (althans, heb de optie niet gevonden).

Ik wil synchronisatie niet helemaal uitzetten – ik wil niet moeten wachten op m'n contacten wanneer ik iemand heb toegevoegd of wachten tot m'n mail helemaal is gesynchroniseerd wanneer ik na een dag m'n mail bekijk. Het hoeft van mij echter niet live (pushed) als dat een te grote impact op m'n batterijduur heeft.

edit:
'Battery use' geeft bij mij geen aparte applicaties aan. Na een reboot vanochtend wel 'Display', maar verder lijkt alle usage onder 'Android System' geschoven. Is dat een bekend probleem?

[Voor 7% gewijzigd door praseodymium op 01-06-2010 19:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• henidde
  • Laatst online: 16:55

Die widget van die WiFi, Blue-Tooth, GPS en Brightness waar is die te vinden?
Wel handig, I want it too!

Alvast bedankt..

.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 306148

henidde schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:19:
[afbeelding]

Alvast bedankt..
Waarom niet gewoon die power-control widget gebruiken? Als ik het mij goed herinner staat deze standaard tussen je widgets, en biedt het de mogelijkheid om gps/wifi/bluetooth/autosync aan en uit te zetten, en 3 brightness-standen te regelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• QplQyer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05-2022
[afbeelding]

Alvast bedankt..
WiFi, Bluetooth en gps zitten standaard op de desire bij de Instellingen Widgets.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Malloy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09-2014
Ik heb een bluetooth verbinding tussen mijn desire en pc (Ubuntu).
Als ik een bestand van de desire naar de pc verzend gaat dit prima.
Als ik vanaf mijn pc een bestand wil versturen krijg ik de volgende melding:

Bestand is niet ontvangen
Mislukt wegens: Deze overdracht wordt niet toegestaan door het doelapparaat.

Weet iemand waar ik in kan stellen dat de overdracht wel toegestaan wordt.

bvd. gr. Kurdy

Acties:
  • 0Henk 'm!

• henidde
  • Laatst online: 16:55
http://www.youtube.com/wa...feature=player_embedded#!

Achtergrond van die kerel.
Waar te vinden?

.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 16:37
Post een comment op z'n video zou ik zeggen.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roberto538
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 18:33
Is er ook een manier om screenshots te kunne maken, zonder dat ik een hele handleiding door moet fietsen ivm rooten van toestel??

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10-2022
ShootMe downloaden uit de market;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• theroach
  • Laatst online: 22:03
Weet iemand hoe je een smsje kan doorsturen. Ik heb geen idee hoe dat moet namelijk, als ik op de menu-knop druk staat het er niet ook niet bij handcent sms...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
kavish schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:25:
ShootMe downloaden uit de market;)
Niet iedereen heeft een geroote Desire, hè!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boratnl
  • Laatst online: 20:51
theroach schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:58:
Weet iemand hoe je een smsje kan doorsturen. Ik heb geen idee hoe dat moet namelijk, als ik op de menu-knop druk staat het er niet ook niet bij handcent sms...
Is het niet makkelijker om de tekst te selecteren, te kopiëren en te plakken in een nieuwe sms?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brutes
SMulTiE schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:04:
[...]

Niet iedereen heeft een geroote Desire, hè!
Ow, wist niet dat hij daarvoor geroot moet zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-05 11:09
Iedereen met z'n rebooten t.b.v. de batterij.. ik kan m'n desire namelijk helemaal niet uitzetten :( . Dan blijftie oneindig lang denken.. (aan draadje op xda had ik ook niets.. geen duidelijke oorzaak aan te wijzen)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 05-04 18:40
Dat ken ik ja, afsluiten duurt ook bij mij behoorlijk lang. Uiteindelijk is hij dan wél uit... 10 minuten later ofzo.

Daarnaast heb ik nu al 2x in 24 uur gehad dat de telefoon de SD-kaart niet meer kon lezen. Ein reboot macht immer gut, maar met Windows Mobile heb ik dat in 4 jaar tijd (damn, zo lang alweer?) niet gezien...

We are shaping the future

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:13

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Gersompie schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:31:
Iedereen met z'n rebooten t.b.v. de batterij.. ik kan m'n desire namelijk helemaal niet uitzetten :( . Dan blijftie oneindig lang denken.. (aan draadje op xda had ik ook niets.. geen duidelijke oorzaak aan te wijzen)
Dan is er iets niet in orde. Probeer eens met een task killer alle openstaande apps te killen en zet je toestel nog eens uit. Het ligt waarschijnlijk aan een app.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boratnl
  • Laatst online: 20:51
Accu eruit, dan weer erin, opstarten. En probeer hem dan eens op de gewone manier uit te zetten. Ga ook na of dit misschien veroorzaakt kan worden door Apps.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:38

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 167272

boratnl schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:47:
[...]

Accu eruit, dan weer erin, opstarten. En probeer hem dan eens op de gewone manier uit te zetten. Ga ook na of dit misschien veroorzaakt kan worden door Apps.
Da's een paardenmiddel ja. Ik vind ook dat de Desire tamelijk lang doet over uitschakelen. De Hero deed dat direct, floep, uit. Vraag me af wat er veranderd is waardoor het nu zo lang duurt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:23
Testpanel schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 15:46:
Hmm.. afgelopen maandag kreeg ik een melding dat de automatische back-up niet gelukt was.
Sindsdien kon de Desire m`n SD kaartjes niet meer vinden.
Toestel restarten hielp niet..
Ding uit m`n toestel gehaald en er opnieuw ingeplaatst leverde ook geen resultaat op.
Daarna geprobeerd aan m`n computer te hangen, maar kreeg genees de keuze om hem als diskdrive te gebruiken.
Uiteindelijk het kaartje maar in een USB/SD adapter geprikt en de kaart geformateerd, met resultaat! :)
Toch vreemd.. Lijkt wel of hij door de back-up corrupt was geworden o.i.d.
Iemand die dit ook eens heeft meegemaakt?
Dahm.. ik heb soortgelijk probleem. Heb ook paar keer melding gehad dat automatische backup niet gelukt wat. Nu lijkt m'n Micro SD kaart corrupt. Android geeft aan dat de sd kaart niet gelezen kan worden.. ik kan als ik op deze melding klik wel kiezen voor "formatteren". Aangezien ik een grote hoeveelheid foto's op de kaart heb staan welke ik niet wil verliezen heb ik deze optie maar niet aangeklikt.

Als ik nu de kaart in een cardreader stop lijkt windows de kaart helemaal niet te zien.

Zijn er hier misschien mensen die nog een oplossing zien om m'n data van deze kaart af te krijgen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• theroach
  • Laatst online: 22:03
theroach schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:58:
Het blijkt makkelijker te zijn... bij handcent op het smsje gaan staan met je vinger en na even wachten krijg je een schermpje waarop ook doorsturen staat. Hoe makkelijk ;)

• 13art

13art

Moderator Mobile
Anoniem: 167272 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:14:
[...]

Da's een paardenmiddel ja. Ik vind ook dat de Desire tamelijk lang doet over uitschakelen. De Hero deed dat direct, floep, uit. Vraag me af wat er veranderd is waardoor het nu zo lang duurt.
Programma's die lopen worden eerst netjes afgesloten voordat je Desire zicht uitschakelt.

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:37
Na bijna een jaar met de Samsung I8910 HD te hebben gespeeld sinds vandaag in het bezit van de Desire.
Moet zeggen een behoorlijk verschil en beide toestellen hebben hun voor en nadelen.

Ook zojuist even de brightnes test gedaan en als deze op 0 staat is het gehele scherm roze, Het is even kijken hoe het deze dagen verder verloopt.

Wat me wel opvalt is dat het geluid via de speaker behoorlijk zacht is. Het maakt niet uit of het nou een MP3 of via youtube of een radio stream is al zet ik de volume op max dan moet de omgeving enigzins stil zijn wil je het kunnen horen. Via koptelefoon heb ik het nog niet uitgeprobeerd. Nog meer mensen die hier last van hebben? Ik heb het dan over via de speaker van de desire zelf en dus niet via een koptelefoon!

Anoniem: 219071

Ach beter dat de speaker niet zo luid is. Vind het tegenwoordig echt hinderlijk zoals al dat tuig muziek luistert, zonder zich iets aan te trekken van hun omgeving. (voornamelijk jongeren)
Op de fiets, in de trein of in het park. Het maakt niet uit, overal zijn ze te lui om oordoppen te gebruiken.
(Had zomaar ff zin om hierop te zieken :P)

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:37
Anoniem: 219071 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 00:52:
Ach beter dat de speaker niet zo luid is. Vind het tegenwoordig echt hinderlijk zoals al dat tuig muziek luistert, zonder zich iets aan te trekken van hun omgeving. (voornamelijk jongeren)
Op de fiets, in de trein of in het park. Het maakt niet uit, overal zijn ze te lui om oordoppen te gebruiken.
(Had zomaar ff zin om hierop te zieken :P)
En de een nog harder dan de ander :9
Maar als je het ook gebruikt voor de navigatie dan is de volume en wat men zegt soms toch best handig als het te horen is.. ;)

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:16

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Alex) schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:35:
Dat ken ik ja, afsluiten duurt ook bij mij behoorlijk lang. Uiteindelijk is hij dan wél uit... 10 minuten later ofzo.

Daarnaast heb ik nu al 2x in 24 uur gehad dat de telefoon de SD-kaart niet meer kon lezen. Ein reboot macht immer gut, maar met Windows Mobile heb ik dat in 4 jaar tijd (damn, zo lang alweer?) niet gezien...
Hebben jullie toevallig Silent Boot geinstalleerd? Toen ik die op m'n Desire had had ik daar namelijk ook last van. Toen ik 'm verwijderd had was het probleem weg.

ingen vill veta var du köpt din tröja

• Anoniem: 237909
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
[afbeelding]

Alvast bedankt..
ik wil ze ook, deze zien er net iets beters uit dan de standaard widgets van HTC.

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:52
cue schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:31:
[...]

Dahm.. ik heb soortgelijk probleem. Heb ook paar keer melding gehad dat automatische backup niet gelukt wat. Nu lijkt m'n Micro SD kaart corrupt. Android geeft aan dat de sd kaart niet gelezen kan worden.. ik kan als ik op deze melding klik wel kiezen voor "formatteren". Aangezien ik een grote hoeveelheid foto's op de kaart heb staan welke ik niet wil verliezen heb ik deze optie maar niet aangeklikt.

Als ik nu de kaart in een cardreader stop lijkt windows de kaart helemaal niet te zien.

Zijn er hier misschien mensen die nog een oplossing zien om m'n data van deze kaart af te krijgen?
Je kan de kaart toch formatteren en dan een recovery tool gebruiken? Moet volgens mij gewoon werken. Test die optie anders eerst met een andere SD kaart.

Why waste time say lot word when few word do trick?

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
praseodymium schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:46:
Vandaag voor de eerste keer een dag onderweg geweest zonder opladen. Na ongeveer 12 uur is de batterij op 20% – bijna leeg dus.

Nu heb ik een sterk vermoeden dat een groot deel van het probleem komt doordat de telefoon een constante dataverbinding open wil houden (met name voor Gmail?). Dat ik T-Mobile heb helpt daar niet bij. 'Battery use' geeft aan dat 32% naar 'Cell standby' en 28% naar 'Phone idle' is gegaan, terwijl dit na een dag thuis totaal nog geen 5% was.

Wat is de beste manier om te zorgen dat de connectie niet kostte wat het kost altijd open blijft staan? Onder 'Mobile networks' is er een optie 'Enable always-on mobile data', maar ik weet niet of die effect heeft als een applicatie vervolgens toch verbinding probeert te maken. Ik kan voor Gmail b.v. niet instellen dat ik geen pushmail wil (althans, heb de optie niet gevonden).

Ik wil synchronisatie niet helemaal uitzetten – ik wil niet moeten wachten op m'n contacten wanneer ik iemand heb toegevoegd of wachten tot m'n mail helemaal is gesynchroniseerd wanneer ik na een dag m'n mail bekijk. Het hoeft van mij echter niet live (pushed) als dat een te grote impact op m'n batterijduur heeft.

edit:
'Battery use' geeft bij mij geen aparte applicaties aan. Na een reboot vanochtend wel 'Display', maar verder lijkt alle usage onder 'Android System' geschoven. Is dat een bekend probleem?
wellicht is 'data on demand iets voor je ?

• marcel-o
  • Laatst online: 13-05 17:53

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Iemand al hiermee geknoeid?
Win95 op de desire : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=693015

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-05 19:55
Ik heb nu ruim een week een Desire...heerlijk toestel lekker snel. Wel jammer dat het scherm buiten zo slecht zichtbaar is.

Ik heb op advies in dit forum via ebay wat extra micro sub kabeltjes gekocht. Doen het op zich prima, maar het valt me op de het opladen extreem langzaam gaat, ook als ik de originele lader gebruik. Met de originele kabel laadt ie in 3 uurtjes volledig op, terwijl met een ebay kabel (en originele lader) zelfs na een nacht laden maar op 80 a 90% zit. Niet ideaal dus die kabeltjes, lijkt me dat ze laadstroom v/d desire niet aankunnen. Heeft iemand een tip voor andere kabeltjes?

Anoniem: 361595

Ik vroeg me af of jullie de bruine of de zilveren hebben?
Het enige verschil is toch de kleur, niet materiaal o.i.d?

Ik denk hem binnenkort te gaan bestellen. Bij BC kan het met een 150 abbo en gratis toestel, stuk beter dan alle andere sites, waar ik een duurder abbo moet nemen voor een gratis toestel!

• ulTimaS
  • Laatst online: 04-05 10:59

ulTimaS

Mayhaps

Anoniem: 361595 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:51:

Ik denk hem binnenkort te gaan bestellen. Bij BC kan het met een 150 abbo en gratis toestel, stuk beter dan alle andere sites, waar ik een duurder abbo moet nemen voor een gratis toestel!
verschil is idd alleen de kleur, het is maar net wat je zelf mooier vind. Maar over het algemeen is de zilveren Desire duurder dan de bruine. Ik heb trouwens een bruine en ik vind zelf dat hij er super uit ziet :).

[Voor 6% gewijzigd door ulTimaS op 02-06-2010 09:00]

Anoniem: 361595

ulTimaS schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:59:
[...]

verschil is idd alleen de kleur, het is maar net wat je zelf mooier vind. Maar over het algemeen is de zilveren Desire duurder dan de bruine.
Bij BC precies dezelfde prijs en slechts 30 euro duurder dan de Legend. Ook zelfde abbo voor bruine of zilveren :) Ik vond eerst de zilveren mooier, of dat dacht ik, maar nu denk ik toch aan de bruine. Al zijn er wel weer minder zilveren, dus dat maakt zilver weer aantrekkelijker hahahaha:)

• riotrick
Anoniem: 237909 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 03:32:
[...]

ik wil ze ook, deze zien er net iets beters uit dan de standaard widgets van HTC.
Dit zijn onOff widgets. Allemaal los te downloaden, dus bv WiFi onOff, Bluetooth onOff etc. De brightness widget heet Brightness level.

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
imo leuk dat iemand dat voor elkaar heeft gekregen, maar totaal nutteloos in het dagelijkse werk natuurlijk.
ik was blij dat ik win95 aan de kant kon leggen bij de komst van win98, die tijd is geweest :+

• riotrick
shameete schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 07:49:
[...]

wellicht is 'data on demand iets voor je ?

[afbeelding]
Ik gebruik hier zelf Juice Defender voor samen met de betaalde upgrade UltimateJuice. Je kunt hiermee van alles instellen mbt wanneer je 3g / wifi aan en uit moet.

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:57
riotrick schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:01:
[...]

Dit zijn onOff widgets. Allemaal los te downloaden, dus bv WiFi onOff, Bluetooth onOff etc. De brightness widget heet Brightness level.
Ik vind 'Energiebeheer' zelf makkelijker, is ook standaard van HTC.

Model 3 rijder met een spook trekhaak:https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/spook-trekhaken.166257/

• Gonadan
  • Laatst online: 22:46

Gonadan

Admin Foto & Video, Harde Waren, Consumentenelektronica

Ik heb beiden in handen gehad en vond dat de bruine minder plastic aanvoelt.
De achterkant is dan zwart in plaats van zilver gespoten, het lijkt alsof die zilveren laag een beetje plastic gevoel veroorzaakt.
Verder zijn ze identiek.
Eddos schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:10:
Ik vind 'Energiebeheer' zelf makkelijker, is ook standaard van HTC.
Die neemt zoveel ruimte in, ik gebruik Battery Widget.
Deze neemt maar 1 plek in je raster en geeft gelijk het batterijniveau exact aan. Als je er op klikt kan je Wifi, GPS, Data en Brightness regelen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:51
Heeft iemand ervaring met het 'continu' opladen van je telefoon? Op mijn werk heb ik vrij slecht bereik waardoor de telefoon zich suf zoekt en de batterij draint. Nu hang ik hem 's ochtends als ik aankom aan de USB op mn computer. (hele dag 100% batterij) Nu weet ik dat het geen kwaad kan voor de batterij om steeds een beetje op te laden. Zou dit wel kwaad kunnen? Tis natuurlijk voor op de lange termijn...

edit: Ow wacht, dit doe je natuurlijk iedere avond als je hem aan de lader hangt er 's ochtends pas eraf haalt 8)7 Kan niet al te veel kwaad dan, aangezien ik het bij elke telefoon tot nu toe zo heb gedaan.

[Voor 20% gewijzigd door B-Bandit op 02-06-2010 10:15]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Let wel op dat de zilveren Desire beperkt op voorraad is en de bruine is 'gewoon' op voorraad.

(Ik ben expres naar The Phone House (fysiek) gegaan, om zeker te zijn dat ik na bestelling niet ineens te horen krijg 'oh uh toch nog even x aantal weken wachten tot we weer hebben'...)

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 15:41
Ik gebruik de standaard weer app, @office zit ik net op de grens Hoogkerk en Groningen maar dat domme ding zegt dat ik in tynaarlo zit.... iemand ideeën tips

Of is dit een vraag voor het andere topic (app)

[Voor 13% gewijzigd door pstalman op 02-06-2010 10:20]

PC -- GW -- Oude pc -- D3

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:37
Gonadan schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:33:
[...]

Ik heb beiden in handen gehad en vond dat de bruine minder plastic aanvoelt.
De achterkant is dan zwart in plaats van zilver gespoten, het lijkt alsof die zilveren laag een beetje plastic gevoel veroorzaakt.
Verder zijn ze identiek.
Ik heb de zilveren en moet zeggen dat de 'kleur' goed bevalt. Een kameraad heeft de bruine, ziet er ook zeker goed uit. De zilveren versie lijkt aan de voorkant wat geborsteld staal te hebben, dit zal het wel niet zijn, maar het lijkt er wel op ;)

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:55

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb nu dat SMSjes die ik verstuur als eerste getoond worden in het sms menu ipv het smsje dat ik terug krijg. Nu moet ik dus steeds het venster aanklikken om ál mijn smsjes te bekijken om de inhoud te zien ipv dat ik gelijk het laatst ontvangen smsje te zien krijg.

Heb al een reboot gedaan van de telefoon maar dat helpt niet.
Wie o wie weet de oplossing?

Ter land, ter zee en in de kroeg

• mattie-w
Christiano007 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:52:
Ik heb nu dat SMSjes die ik verstuur als eerste getoond worden in het sms menu ipv het smsje dat ik terug krijg. Nu moet ik dus steeds het venster aanklikken om ál mijn smsjes te bekijken om de inhoud te zien ipv dat ik gelijk het laatst ontvangen smsje te zien krijg.

Heb al een reboot gedaan van de telefoon maar dat helpt niet.
Wie o wie weet de oplossing?
is normaal.. zitten nog wat bugs in het systeem, wordt tijd voor froyo

[Voor 5% gewijzigd door mattie-w op 02-06-2010 11:06]

mw

• Gonadan

Gonadan

Badie schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:41:
Ik heb de zilveren en moet zeggen dat de 'kleur' goed bevalt. Een kameraad heeft de bruine, ziet er ook zeker goed uit. De zilveren versie lijkt aan de voorkant wat geborsteld staal te hebben, dit zal het wel niet zijn, maar het lijkt er wel op ;)
Dat heeft de bruine ook, een soort mat aluminium.
Ach het blijft een kwestie van smaak.
De een gaan over z'n nek van het bruin/paarse, de ander vindt het zilveren zo plasticachtig en de bruine wat stijlvoller. (ik dus dat laatste :+ )

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:53
Gonadan schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:05:
[...]

Dat heeft de bruine ook, een soort mat aluminium.
Ach het blijft een kwestie van smaak.
De een gaan over z'n nek van het bruin/paarse, de ander vindt het zilveren zo plasticachtig en de bruine wat stijlvoller. (ik dus dat laatste :+ )
Ja helaas voor mij persoonlijk haalt het ontwerp van de Desire het niet bij die van de Legend. Dat uni-blok aluminium is gewoonweg prachtig! (Maar de overstap van de Legend naar de Desire was voor mij een feit toen ik de kwaliteit van het scherm zag (veel hogere resolutie). Ook vond ik de Legend aan de smalle kant, en daardoor is ook de schermgrootte van de Desire prettiger om mee te werken.)

• jippen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-05 15:47
riotrick schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:01:
[...]

Gevonden :-) die zijn van curvefish . Enkel APN status kan ik niet vinden...
Het icoontje van curvefish om mobiel uit en aan te zetten is een shortcut.
En zoek nu een icoontje om mobiel uit en aan te zetten maar in de zelfde groote als de onoff widgets.

• Gonadan

Gonadan

dafmay schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:14:
Ja helaas voor mij persoonlijk haalt het ontwerp van de Desire het niet bij die van de Legend. Dat uni-blok aluminium is gewoonweg prachtig! (Maar de overstap van de Legend naar de Desire was voor mij een feit toen ik de kwaliteit van het scherm zag (veel hogere resolutie). Ook vond ik de Legend aan de smalle kant, en daardoor is ook de schermgrootte van de Desire prettiger om mee te werken.)
Mee eens, dat aluminium is gewoon geweldig.
Echter is het scherm en de overige specs gewoon te belangrijk, zeker als je wat langer met de telefoon doet wil je wel dat apps nog verschijnen voor je relatief nieuwe apparaat.
De bruine was voor mij dan een goed alternatief.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• dafmay
Gonadan schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:19:
[...]

Mee eens, dat aluminium is gewoon geweldig.
Echter is het scherm en de overige specs gewoon te belangrijk, zeker als je wat langer met de telefoon doet wil je wel dat apps nog verschijnen voor je relatief nieuwe apparaat.
De bruine was voor mij dan een goed alternatief.
Ja de specs waren voor mij zeker een bonus. Ik merktte meteen dat alles op de Desire toch net iets soepeler en vlotter loopt dan op de Legend. Je merkt een behoorlijk verschil bij bijv het binnenhalen van data en het verwerken daarna...gaat razendsnel, waar dit op de Legend soms eventjes duurde. Kleine verschillen...maar belangrijk zo in het dagelijks gebruik.

Edit : nog een belangrijk verschil...de dataverbindings-sterkte is beter op de Desire, en deze fluctueert ook *veel* minder dan op de Legend. Heeft ongetwijfeld (gedeeltelijk) te maken met het feit dat in de Legend de ontvanger onderaan in het rubber-gedeelte van de phone is verwerkt. Je hand zit daar namelijk nog al eens voor!

[Voor 18% gewijzigd door dafmay op 02-06-2010 11:25]

• Gonadan

Gonadan

dafmay schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:22:
Ja de specs waren voor mij zeker een bonus. Ik merktte meteen dat alles op de Desire toch net iets soepeler en vlotter loopt dan op de Legend. Je merkt een behoorlijk verschil bij bijv het binnenhalen van data en het verwerken daarna...gaat razendsnel, waar dit op de Legend soms eventjes duurde. Kleine verschillen...maar belangrijk zo in dagelijks gebruik.
Dat soort verschillen wen je snel aan, ik vond mijn oude telefoon vroeger ook retesnel, nu is hij retetraag.
Het ging mij meer om de speling die je hebt, en inderdaad verschillen met browsen en dergelijke zijn toch wel lekker.
Ook typt het iets makkelijker op een groot scherm. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• riotrick
jippen schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:16:
[...]

Gevonden :-) die zijn van curvefish . Enkel APN status kan ik niet vinden...
Het icoontje van curvefish om mobiel uit en aan te zetten is een shortcut.
En zoek nu een icoontje om mobiel uit en aan te zetten maar in de zelfde groote als de onoff widgets.
Vandaar dat ik daar dus die apn toggle voor gebruik ;) Uit juicedefender komt die.

• dafmay
Gonadan schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:23:
[...]

Dat soort verschillen wen je snel aan, ik vond mijn oude telefoon vroeger ook retesnel, nu is hij retetraag.
Het ging mij meer om de speling die je hebt, en inderdaad verschillen met browsen en dergelijke zijn toch wel lekker.
Ook typt het iets makkelijker op een groot scherm. :D
...en dus, incl de punten in de edit op mijn vorige post, nog meer toch belangrijke verschillen. Alles bij elkaar opgeteld resulteren deze kleine verschillen in een groot verschil in gebruiksgemak/ervaring. Dat is mijn persoonlijke ervaring met beide toestellen. Het grappige was dat ik echt *enorm* tevreden was met de Legend...totdat ik de Desire van een collega in m'n handen kreeg :)

[Voor 3% gewijzigd door dafmay op 02-06-2010 11:28]

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

dafmay schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:27:
[...]

...en dus, incl de punten in de edit op mijn vorige post, nog meer toch belangrijke verschillen. Alles bij elkaar opgeteld resulteren deze kleine verschillen in een groot verschil in gebruiksgemak/ervaring. Dat is mijn persoonlijke ervaring met beide toestellen. Het grappige was dat ik echt *enorm* tevreden was met de Legend...totdat ik de Desire van een collega in m'n handen kreeg :)
Dat hou je volgens mij altijd, over een paar maanden zijn er weer snellere en betere telefoons en voelt de desire weer traag aan.

• Gonadan

Gonadan

ulTimaS schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:30:
Dat hou je volgens mij altijd, over een paar maanden zijn er weer snellere en betere telefoons en voelt de desire weer traag aan.
Dat houd je altijd, je moet gewoon niet kijken naar nieuwere modellen zolang je zelf nog geen nieuwe wilt. :+
De Desire is net zo vloeiend als de iPhone, dat was voor mij het doel. Responsief en vloeiend navigeren door de telefoon, alleen dan een meer open merk.

offtopic:
Nee dat is geen aanzet tot een Apple-discussie, dat is gewoon mijn persoonlijke keuze.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• dafmay
Gonadan schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:36:
[...]

Dat houd je altijd, je moet gewoon niet kijken naar nieuwere modellen zolang je zelf nog geen nieuwe wilt. :+
De Desire is net zo vloeiend als de iPhone, dat was voor mij het doel. Responsief en vloeiend navigeren door de telefoon, alleen dan een meer open merk.
Kan ik mij volledig bij aansluiten....is ook precies mijn uitgangspunt geweest.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:55

Christiano007

Ich bin der champion

mattie-w schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:02:
[...]

is normaal.. zitten nog wat bugs in het systeem, wordt tijd voor froyo
Is echt pas 2 dagen aan de gang, zou niet weten hoe het komt

Ter land, ter zee en in de kroeg

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Gonadan schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:36:
[...]

offtopic:
Nee dat is geen aanzet tot een Apple-discussie, dat is gewoon mijn persoonlijke keuze.
dat was voor mij dus ook de reden waarom ik voor de desire heb gekozen. Je kan trouwens veel van Apple denken, maar ze maken wel altijd gebruiksvriendelijke apparaten. My bad..

[Voor 8% gewijzigd door ulTimaS op 02-06-2010 12:00]

• dafmay
Tja...dat was nu juist *niet* de bedoeling! ;)

• Roberto538
  • Laatst online: 25-05 18:33
Over handcent gesproken, ik heb deze gister ook van market geplukt.
Zag de hele 'ophef' hier denk ga toch eens effe kijken.
En moet zeggen dat leuk uit ziet, op me oude sony ericsson was dat ook zo met die ballonnetjes.
Wat erg leuk uit doet zien maar... nu trilt ie niet meer bij binnenkomend smsje 8)7

Zag bij instelling dat je van alles kon veranderen , lang trillen kort trillen en ander led kleurtje.
maar wat ik ook instel, niets haalt wat uit.
Zie nog steeds een groen ledje knipperen en trilt niet.
is dit een bug in handcent? of kijk ik ergens overheen?

• 13art

13art

Moderator Mobile
Led kleur kan je inderdaad niet veranderen. Trillen zou het gewoon moeten doen.

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05 16:08

DukeN

ook @ www.duken.nl

Ja! Eindelijk ben ik in bezit van de HTC Desire. Ik heb er bijna 2 maanden op moeten wachten maar het was het waard. Wat een geweldig toestel.

Eigenlijk werkt het toestel geweldig op één puntje na. Ik heb de topics al doorzocht en me gek gegoogled maar zonder succes.

Is er een mogelijkheid dat de Standaard RSS reader Widget automatisch updates krijgt? Ik moet nu elke keer op het refresh knopje drukken. Zal vast te doen zijn, maar ik krijg het niet voor elkaar… :'(

Duken.nl meer dan downloaden

• Gonadan

Gonadan

DukeN schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:13:
Ja! Eindelijk ben ik in bezit van de HTC Desire. Ik heb er bijna 2 maanden op moeten wachten maar het was het waard. Wat een geweldig toestel.

Eigenlijk werkt het toestel geweldig op één puntje na. Ik heb de topics al doorzocht en me gek gegoogled maar zonder succes.

Is er een mogelijkheid dat de Standaard RSS reader Widget automatisch updates krijgt? Ik moet nu elke keer op het refresh knopje drukken. Zal vast te doen zijn, maar ik krijg het niet voor elkaar… :'(
Druk op de titelbalk, dan kom je bij 'Abonnementen'.
Dan via de menuknop naar instellingen en updatefrequentie. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05 16:08

DukeN

ook @ www.duken.nl

Gonadan schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:21:
[...]

Druk op de titelbalk, dan kom je bij 'Abonnementen'.
Dan via de menuknop naar instellingen en updatefrequentie. :)
Geweldig! Bedankt! Jammer alleen dat de freq als snelst op de 30 minuten kan staan, maar ik ben al een stuk gelukkiger! :)

Duken.nl meer dan downloaden

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-05 12:33
DukeN schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:35:
[...]

Geweldig! Bedankt! Jammer alleen dat de freq als snelst op de 30 minuten kan staan, maar ik ben al een stuk gelukkiger! :)
Helaas werkt het automatisch updaten nog niet :9

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Roberto538 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:02:
Over handcent gesproken, ik heb deze gister ook van market geplukt.
Zag de hele 'ophef' hier denk ga toch eens effe kijken.
En moet zeggen dat leuk uit ziet, op me oude sony ericsson was dat ook zo met die ballonnetjes.
Wat erg leuk uit doet zien maar... nu trilt ie niet meer bij binnenkomend smsje 8)7

Zag bij instelling dat je van alles kon veranderen , lang trillen kort trillen en ander led kleurtje.
maar wat ik ook instel, niets haalt wat uit.
Zie nog steeds een groen ledje knipperen en trilt niet.
is dit een bug in handcent? of kijk ik ergens overheen?
Het je ook de app "Soundmanager"? Anders moet je die even (gratis) uit de market halen, en als je in het programma zit, op de [menu] knop drukken en kiezen voor "Viberate settings" Waarschijnlijk kun je hem daar aanzetten.

• dafmay
shadownetwork schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:05:
[...]

Helaas werkt het automatisch updaten nog niet :9
Is helaas een bekende issue met de Nieuws widget...die lijkt gewoonweg niet automatisch te willen updaten :X

• 8GUS
  • Laatst online: 25-05 22:33

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Hoe zit het eigenlijk met Google Navigation. Laatste nieuws was dat deze vorige maand al te gebruiken zou moeten zijn. Tot op heden is er nog geen update van Google Maps geweest.

Bricks In Motion

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:28
Heb net een Desire gekocht en het valt me op dat er een andere lader bij zit, een smalle reislader, niet meer zo'n lomp ding. ( me broertje heeft nog zo'n langwerperige )

Daarnaast draait er een nieuwere versie software op die van mij dan die van me broertje nl :

32.36.00.28u_4.06.00.02.2

1.21.405.2

Zag het eigenlijk alleen aan het verschil aan het quickoffice icoontje.

edit : zie nu ook Google Earth in de market staan.
sinds kort dan of niet ?

[Voor 15% gewijzigd door mregeling op 02-06-2010 13:51]

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Bzrk80 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:38:
Hoe zit het eigenlijk met Google Navigation. Laatste nieuws was dat deze vorige maand al te gebruiken zou moeten zijn. Tot op heden is er nog geen update van Google Maps geweest.
Je kunt beter Nav Launcher gratis downloaden uit de market. Die installeert de Maps[brut] versie van Maps, en je hebt navigatie, maar wel in het Engels. Werkt goed, vanmorgen nog gebruikt.

• Gonadan

Gonadan

dafmay schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:19:
[...]

Is helaas een bekende issue met de Nieuws widget...die lijkt gewoonweg niet automatisch te willen updaten :X
Ach het is toch een pokkeding, je moet veel te veel handelingen doen om items eruit te gooien.
Ik wil gewoon een lijst waar ik makkelijk items kan uitgooien en eventueel een open klikken als ik het helemaal wil lezen. En daarna niet naar het volgende item maar gewoon terug naar de lijst.

* Gonadan moet nog maar eens de market afstruinen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-05 17:15

Xymox

Determinism rulez !

Hier een berichtje over grijswaarden die bij HTC Legend (en blijkbaar ook bij de Desire) verkeerd worden weergegeven.

nieuws: HTC Legend heeft probleem met weergeven grijswaarden

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Anoniem: 354801

Mijn tochscreen reageert af en toe niet bij een inkomend gesprek. Hij geeft wel aan dat ik naar beneden moet slepen om te accepteren. Weet iemand hoe je dit kan verhelpen ?

• 8GUS
  • Laatst online: 25-05 22:33

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

janvanduschoten schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:46:
[...]

Je kunt beter Nav Launcher gratis downloaden uit de market. Die installeert de Maps[brut] versie van Maps, en je hebt navigatie, maar wel in het Engels. Werkt goed, vanmorgen nog gebruikt.
Mja, dat kan allemaal wel maar dat vroeg ik niet. Ik wil het graag origineel/legaal houden.

Bricks In Motion

• dafmay
Anoniem: 354801 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:56:
Mijn tochscreen reageert af en toe niet bij een inkomend gesprek. Hij geeft wel aan dat ik naar beneden moet slepen om te accepteren. Weet iemand hoe je dit kan verhelpen ?
Dat is standaard. Je kunt overigens ook de Menu toets indrukken om de telefoon uit de lockscreen te halen...

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-11-2021
Mijn desire doet ineens heel raar: volumekop zet volume harder, menuknop laat vanzelf de homescreens en laats gebruikte applicaties zien. Na herstarten is het even nogmaal. Daarna gebeur hetzelfe en vervolgens doen de knopjes het helemaal niet meer. De desire is ook al een keer opgestart en toen draaide die in veilige modus.

Heeft iemand dit ook meegemaakt? En wat zou eventueel moeten helpen?

edit: Nu zie ik dat 2 widgets: "problemen met laden van widget aangeven"

en de volume knoppen, home en menu werken niet. De rest wel.

[Voor 15% gewijzigd door The Anarchist op 02-06-2010 15:22]

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Bzrk80 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:38:
Dat was een gerucht van HTC, er is geen officieel bericht geweest.

Anoniem: 354801

dafmay schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:02:
[...]

Dat is standaard. Je kunt overigens ook de Menu toets indrukken om de telefoon uit de lockscreen te halen...
Ik begrijp dat dit standaard is, echter ik mag er van uit gaan dat hij het scherm dan ook inderdaad unlocked. Ik kan slepen wat ik wil maar hij reageert dan gewoon nergens op. Ik zal inderdaad de volgende keer proberen met de menu-toets. Bedankt voor de tip in ieder geval.

• Brutes
Bzrk80 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:00:
[...]

Mja, dat kan allemaal wel maar dat vroeg ik niet. Ik wil het graag origineel/legaal houden.
Wat is daar niet legaal aan dan?
Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voordat je hier een vraag stelt:

1. De handleiding lezen.
2. Googlen.
3. Aangeven wat je zelf al gevonden hebt.

Helpdesk-vragen worden verwijderd.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee