Toon posts:

HTC Desire - Deel 4 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste
Acties:
  • 216.215 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 195854

Hallo, ik heb de vorige delen ook doorzocht maar geen antwoord op de volgende vraag kunnen vinden.
Bij mij op de Home screen heb ik de weer widget staan en elke keer wanneer ik op een andere lokatie ben
blijven de weersverwachtingen weg ( heb ik zo ingesteld dat ik handmatig ophaal ) dit is het probleem ook niet, maar hoe speel ik het klaar om mijn toestel zo intestellen dat hij GEEN nieuwe lokatie laat zien ?
Dus alleen mijn woonplaats in beeld zeg maar, ook wanneer ik naar een andere lokatie rij dat dan nog steeds mijn woonplaats op het scherm wordt getoond. Op mijn HTC HD2 kan ik dat bij instellingen instellen, maar hier op de Desire kan ik het niet vinden, iemand een idee wat ik fout of over het hoofd zie ?

Nog iets, met de Astro filemanager uit de Market kan ik geen bestanden kopieeren en die in de systeem map van de telefoon plaatsen, kan dit met de betaalde versie wel? Ik wil n.l. geluids bestanden in de systeem map> media >ringtones plaatsen zodat ik die ook als sms toon kan instellen. :?

[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 195854 op 31-05-2010 13:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-05 09:10
Duim schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:21:
[...]

Ik had ook problemen met het synchroniseren. Maar sinds ik afblijf van de verjaardag lijkt het goed te gaan. Misschien is het psychologisch/toeval, maar voor mij werkt deze fix. (ik had zelfs dat er contacten verdwenen!)
ik denk dat als je gezocht had op google en verjaardag dan was je er achter gekomen dat het een "bug" is. Zodra je op je telefoon een contact aanmaakt en hierbij een verjaardag toevoegd zal deze na synchronisatie dus weer verdwenen zijn. Het toevoegen van verjaardagen aan bestaande contact persoon betekend dat dit uiteindelijk niet op google komt en weer uit je telefoon verdwijnt.

Verjaardagen moet je dus op google zelf invullen..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:06

13art

Moderator Mobile
Anoniem: 195854 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:41:
maar hoe speel ik het klaar om mijn toestel zo intestellen dat hij GEEN nieuwe lokatie laat zien ?
Gewoon even de widget weg halen en er weer opnieuw neerzetten. Dan kan je kiezen voor een plaats ipv "mijn locatie"

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-11-2022
RiesB71 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:11:
Synchroniseren met Google blijft toch een beetje vaag. Als ik gegevens op mijn Desire aanpas, bijv. een verjaardag, wordt deze bij synchronisatie weer overschreven door de gegevens uit m'n Google account. Nieuwe afspraken of contact personen die ik aanmaak op m'n foon worden wel netjes naar Google geschreven. Weet iemand hoe dit precies werkt en wat er evt in te stellen is?
Verjaardagen werken alleen internet --> telefoon, helaas niet andersom.. bugje..

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 10:33

dread

Sluwe vlaming

Staffie666 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:25:
[...]

De hero krijgt fatsoenlijke bluetooth ondersteuning met de 2.1 rom (wanneer die ook mag komen.)
De desire heeft fatsoenlijke bluetooth ondersteuning want die heeft al 2.1. Werkt bij mij nou vlekkeloos.
Sorry, Ik vind zelf dat dat beter kan. Als alle Windows mobile toe4stellen en all nokia's hier op de zaak direct via bluetooth kunnen connecten met de tomtom Go920 en de android toestellen kunnen dat niet dan short er toch wat aan.
Ook ik vind dit zeer jammer want i love android (behalve de bluetooth toestand dan ;) )

edit: @ hieronder. Zou ook kunnen natuurlijk. :) Toch gaat zegt mijn gevoel dat Android problemen geeft. Tomtom kan toch niet zien welk OS toegang probeert te zoeken via bluetooth.

[Voor 12% gewijzigd door dread op 31-05-2010 14:33]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SmithNL
dread schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:01:
[...]

Sorry, Ik vind zelf dat dat beter kan. Als alle Windows mobile toe4stellen en all nokia's hier op de zaak direct via bluetooth kunnen connecten met de tomtom Go920 en de android toestellen kunnen dat niet dan short er toch wat aan.
Ook ik vind dit zeer jammer want i love android (behalve de bluetooth toestand dan ;) )
Of TT sluit android uit.. net hoe je het bekijkt, natuurlijk....

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0Henk 'm!

• praseodymium
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-05 16:02
henidde schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:02:
1. Als ik SMS van Vodafone en/of andere onbekenden krijg dan noemt hij de naam van een contactpersoon, telkens dezelfde. Ik heb het idee dat die naam opgeslagen is op mijn SIM-kaart toen ik de SIM van mobiel verwisselde. Hoe kan ik de contactpersonen op mijn SIM-kaart verwijderen, zonder mijn mobiel er voor uit te doen?
Ik heb ook dit probleem, maar het ligt bij mij niet aan contacten op de SIM-kaart (dat zijn er maar 2 namelijk). Ik heb tot nu toe een paar SMS'jes ontvangen van T-Mobile en ING. Allemaal worden ze aangemerkt onder dezelfde (ongerelateerde) contactpersoon.

Hetzelfde probleem wordt aangehaald op een Vodafone UK forum. Ik heb het probleem echter niet met een Facebook-contactpersoon maar met een 'normaal' contactpersoon.

Ik heb softwareversie 1.15.405.4, gewoon de nieuwste versie dus. Iemand een idee of dit binnenkort opgelost wordt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 361222
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Er is geen manier om de SMS preview op het beginscherm (nog voordat je hem unlockt) uit te schakelen he? Is wel irritant dat iedereen zomaar je berichtje kan lezen terwijl je phone nog locked is. Kan alleen hele SMS meldingen uit zetten, maar dan trilt ie ook niet meer, maakt geen geluid en krijg geen icoontje in de taskbar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 23:44
praseodymium schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:32:
[...]

Ik heb ook dit probleem, maar het ligt bij mij niet aan contacten op de SIM-kaart (dat zijn er maar 2 namelijk). Ik heb tot nu toe een paar SMS'jes ontvangen van T-Mobile en ING. Allemaal worden ze aangemerkt onder dezelfde (ongerelateerde) contactpersoon.

Hetzelfde probleem wordt aangehaald op een Vodafone UK forum. Ik heb het probleem echter niet met een Facebook-contactpersoon maar met een 'normaal' contactpersoon.

Ik heb softwareversie 1.15.405.4, gewoon de nieuwste versie dus. Iemand een idee of dit binnenkort opgelost wordt?
Het zou zijn opgelost in de update van Vodafone van een paar dagen geleden. Mocht HTC besluiten dat ook de unbranded versies aan een update toe zijn, dan zal deze fix waarschijnlijk ook worden meegenomen. Wanneer HTC echter er een update uit doet, is maar de vraag...

Acties:
  • 0Henk 'm!

l3art schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:54:
[...]

Gewoon even de widget weg halen en er weer opnieuw neerzetten. Dan kan je kiezen voor een plaats ipv "mijn locatie"
Bedoel je met weghalen : verwijderen via toepassings beheer of even van het beginscherm verwijderen en weer terug plaatsen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FabianNL
Anoniem: 195854 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:46:
[...]

Bedoel je met weghalen : verwijderen via toepassings beheer of even van het beginscherm verwijderen en weer terug plaatsen?

Alvast bedankt.
De widget kan je niet definitief verwijderen van je systeem (dmv toepassings beheer), dus hij bedoelt gewoon verwijderen van je homescreen (oftewel: ingedrukt houden en naar de prullenbak toe slepen).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05 00:15
dread schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:01:
[...]

edit: @ hieronder. Zou ook kunnen natuurlijk. :) Toch gaat zegt mijn gevoel dat Android problemen geeft. Tomtom kan toch niet zien welk OS toegang probeert te zoeken via bluetooth.
Ja oke vanuit dat oogpunt kan ik je wel begrijpen, alleen gebruik ik die niet en de bluetooth ondersteuning met pc's enzo is wel enorm verbeterd tov 1.5

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:39

Deem

Ontcijfer mij!

Anoniem: 361222 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:37:
Er is geen manier om de SMS preview op het beginscherm (nog voordat je hem unlockt) uit te schakelen he? Is wel irritant dat iedereen zomaar je berichtje kan lezen terwijl je phone nog locked is. Kan alleen hele SMS meldingen uit zetten, maar dan trilt ie ook niet meer, maakt geen geluid en krijg geen icoontje in de taskbar.
Niet standaard en ook niet met de standaard 'berichten' app. Het kan wel, maar dan moet je Handcent gebruiken ipv 'berichten'. Handcent kan ik trouwens echt aanraden. Er zitten zeer veel opties in, marrelijker naar jou wensen in te stellen en heeft handigere mogelijkheden dan de standaard sms app. Aanraden us.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 22:46

Gonadan

Admin Foto & Video, Harde Waren, Consumentenelektronica
Deem schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:10:
Niet standaard en ook niet met de standaard 'berichten' app. Het kan wel, maar dan moet je Handcent gebruiken ipv 'berichten'. Handcent kan ik trouwens echt aanraden. Er zitten zeer veel opties in, marrelijker naar jou wensen in te stellen en heeft handigere mogelijkheden dan de standaard sms app. Aanraden us.
Wat is dan het grote voordeel van Handcent?
Ik had hem er ook even op staan maar vond hem vooral lelijk, met die ballonnetjes enzo.
Wel was het handig dat je het aantal tekens kon zien.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• praseodymium
  • Laatst online: 26-05 16:02
FabianNL schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:39:
[...]

Het zou zijn opgelost in de update van Vodafone van een paar dagen geleden. Mocht HTC besluiten dat ook de unbranded versies aan een update toe zijn, dan zal deze fix waarschijnlijk ook worden meegenomen. Wanneer HTC echter er een update uit doet, is maar de vraag...
Het bleek een andere fout te zijn: het betreffende persoon had een skype-naam als een van de telefoonnummers ingesteld. Blijkbaar pakt de software dan dat contact (omdat het allebei strings zijn, of zoiets). Wanneer ik bij alle contacten de skypenamen weghaal werkt alles naar behoren, voeg ik er ergens eentje toe dan komt dat contactpersoon meteen bij alle 'automatische' SMS'jes als afzender te staan.

Heb HTC er over gebeld; ze wisten er nog niet van, maar hebben het genoteerd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-05 21:13

KarlMarX

Marx mag weer!

Ik heb het ook eindelijk (vijf weken na bestelling) binnen. Ik vraag me af hoe gevoelig hij is voor vocht. Ik lees hier vaak over, dat als je het in een vochtige badkamer meeneemt de vochtmeter al kan verkleuren en je garantie vervalt. Is dit echt zo erg? Ik neem mijn telefoon normaal altijd mee de badkamer in als ik douche of een bad neem. Kan dit wel?
En ik vraag dit voornamelijk omdat ik het toestel ook wil gebruiken en meenemen tijdens het (race)fietsen en ik normaal het toestel dan gewoon in mijn achterzakje van mijn fietsshirt stop. Dit kan wel een beetje vochtig worden door het zweet, maar met mijn N95 had ik hier nooit problemen mee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:17
praseodymium schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:25:
[...]

Het bleek een andere fout te zijn: het betreffende persoon had een skype-naam als een van de telefoonnummers ingesteld. Blijkbaar pakt de software dan dat contact (omdat het allebei strings zijn, of zoiets). Wanneer ik bij alle contacten de skypenamen weghaal werkt alles naar behoren, voeg ik er ergens eentje toe dan komt dat contactpersoon meteen bij alle 'automatische' SMS'jes als afzender te staan.

Heb HTC er over gebeld; ze wisten er nog niet van, maar hebben het genoteerd.
Ik heb het net even bij mijn phone getest, ik kreeg een contact dat blijkbaar 3 "lege" nummers had. Die lege nummers heb ik verwijderd, maar nog steeds krijg ik van die contact mijn banksmsjes... Het kan zijn dat dit komt doordat de contact niet richting exchange gesynced kan worden. Dat ga ik zo nog even proberen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:13

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Gonadan schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:19:
[...]

Wat is dan het grote voordeel van Handcent?
Ik had hem er ook even op staan maar vond hem vooral lelijk, met die ballonnetjes enzo.
Wel was het handig dat je het aantal tekens kon zien.
Zoals hij al zegt, je kunt ontzettend veel instellen. Vind je de ballonnetjes lelijk, dan kies je toch wat anders?
Ga naar Handcent, druk op menu>instellingen>custom style>Bubble instellingen. Kun je gelijk ook het lettertype, kleur van de letters, etc. veranderen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

janvanduschoten schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:59:
Zoals hij al zegt, je kunt ontzettend veel instellen. Vind je de ballonnetjes lelijk, dan kies je toch wat anders?
Ga naar Handcent, druk op menu>instellingen>custom style>Bubble instellingen. Kun je gelijk ook het lettertype, kleur van de letters, etc. veranderen.
Dan moet ik er nog maar eens wat uitgebreider naar kijken.
Toch vraag ik mij nog steeds af welke instellingen je dan zo graag wilt doen?
Het is 'maar' een SMS. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0Henk 'm!

Weer iets waar ik tegenaan loop en via Google geen antwoordt vind ( en ook niet op GoT), n.l. in het menu scherm is het bij mij een zooitje met al die app's is er geen mogelijkheid om mappen te maken en die daar dan in te stoppen , zeg maar zoals op de Nokia's ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:12
Anoniem: 195854 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:19:
Weer iets waar ik tegenaan loop en via Google geen antwoordt vind ( en ook niet op GoT), n.l. in het menu scherm is het bij mij een zooitje met al die app's is er geen mogelijkheid om mappen te maken en die daar dan in te stoppen , zeg maar zoals op de Nokia's ?
Nog niet opgevallen dat het op alfabet gerangschikt staat?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jack1
  • Laatst online: 21:18
Heb de handleiding 2x doorgelezen en overal op internet gezocht maar heb een probleem wat ik niet opgelost krijg:

Bij mijn home-knop (de hardwarematige homeknop om dus terug te keren naar het hoofdmenu) werkt telkens maar hooguit een dag op mijn Desire. Daarna doet ie het niet meer. Ik keer niet terug naar het hoofdscherm. Zie enkel een korte flikkering van het scherm en verder gebeurt er niets.....

De enige oplossing is het kiezen voor 'terug naar fabrieksinstellingen' waarna de knop het weer voor hooguit 1 dag (soms maar een paar uur) doet.

Ik heb de originele 2.1 Android erop staan.

Zou hij defect zijn? Het lijkt me iets softwarematigs maar dan zouden er toch meer mensen last van moeten hebben maar geen gebruikers vinden op het net met dezelfde problemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

bas r schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:21:
[...]

Nog niet opgevallen dat het op alfabet gerangschikt staat?
Ja, dat wel . Maar stel je hebt meer dan 110 app's dan is dat z'n eind naar beneden scrollen. :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:53
Ik kreeg zojuist een melding dat er een update beschikbaar was voor een geinstalleerde app...was dit niet pas mogelijk bij Android 2.2 (met update naar nieuwe Market)? Ik heb versie software versie 2.1 - update1.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
In Android 2.2 krijg je toch juist dat je updates kan laten installeren zonder dat 'ie het vraagt?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dafmay
Mute schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:30:
In Android 2.2 krijg je toch juist dat je updates kan laten installeren zonder dat 'ie het vraagt?
Geen idee, wat ik wel weet is dat ik op mijn Legend nooit een melding kreeg van "updates beschikbaar" mbt de Market. Wellicht werkt dit dus anders op de Desire? Lijkt mij sterk, tenzij op de Desire een andere (nieuwere) versie van de Market staat...?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:04
ik krijg anders ovenin nogal eens de melding dat er update's zijn voor verschillende programma's

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-05 22:27
Correct, de market is zo nu en dan zichzelf aan het refreshen.

Het configureren dat updates vanzelf worden uitgerold is een feature van 2.2. Overigens houdt ik zelf nog steeds het liefst de controle over de apps op mijn Desire. Vandaar dat ik dat liever handmatig doe.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dafmay
Ok duidelijk...werkt dus anders dan op mijn vorige HTC Legend...wel erg fijn overigens op deze manier.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:06
Ik heb een vraagje m.b.t. Handsent SMS en meldingsgeluid.

Ik vind het een handig programma, en gebruik het dan ook als standaard sms applicatie. Ik heb voor mijn SMS'jes een geluid ingesteld bij de instellingen van Handsent. Maar ik wil ook een melding krijgen als ik een email binnenkrijg. Deze is volgens mij alleen in te stellen bij de gewone berichten applicatie. En gevolg is dat ik bij het ontvangen 2 verschillende deuntjes door elkaar heen hoor. Bij een email hoor ik wel alleen de email (of standaard berichten) toon. Kan ik hier iets aan doen? Voor email gebruik ik gewoon de standaard mail app van HTC.

Bvd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Gonadan schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:01:
[...]

Dan moet ik er nog maar eens wat uitgebreider naar kijken.
Toch vraag ik mij nog steeds af welke instellingen je dan zo graag wilt doen?
Het is 'maar' een SMS. :)
Ik instellen? Jij meld dat je de balonnetjes lelijk vind, ik geef het antwoord waar je iets kunt instellen/wijzigen. Ik stoor me niet aan de bubbles met de smsjes erin, dus ik stel niets in. Jij meld dat je het niet leuk vind, dus ik meld jou dat je het kunt wijzigen. Mij maakt het niet uit, het is 'maar' een SMS. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-04 00:27
KarlMarX schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:47:
Ik heb het ook eindelijk (vijf weken na bestelling) binnen. Ik vraag me af hoe gevoelig hij is voor vocht. Ik lees hier vaak over, dat als je het in een vochtige badkamer meeneemt de vochtmeter al kan verkleuren en je garantie vervalt. Is dit echt zo erg? Ik neem mijn telefoon normaal altijd mee de badkamer in als ik douche of een bad neem. Kan dit wel?
hoe gevoelig die vochtmeter precies is kan alleen HTC je vertellen. Als preventie zou je de 1L versie van de Zipper zakjes kunnen overwegen. Die gebruik ik ook om apparaten te beschermen in vochtige omgevingen. De meeste apparaten kun je nog prima bedienen, ook de touchscreen van de Desire. Verkrijgbaar bij de meeste supermarkten.

http://www.toppits.nl/2/2_content_vershouden.htm#zipper

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:10
Anoniem: 195854 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:19:
Dit kan niet, maar ja kan apps organizer installeren dan kan je daarin mappen aanmaken. heb je alleen een icoontje waarop je moet klikken ipv het standaard menu,

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

janvanduschoten schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:57:
Ik instellen? Jij meld dat je de balonnetjes lelijk vind, ik geef het antwoord waar je iets kunt instellen/wijzigen. Ik stoor me niet aan de bubbles met de smsjes erin, dus ik stel niets in. Jij meld dat je het niet leuk vind, dus ik meld jou dat je het kunt wijzigen. Mij maakt het niet uit, het is 'maar' een SMS. :)
Nou ik vraag wat het voordeel is van Handcent.
Ik krijg als reactie dat het is omdat je zoveel kunt instellen.
Dus vraag ik mij af wat je zo graag wilt instellen waardoor Handcent zo'n verbetering is.
Als je niets wilt instellen zou Handcent dus ook geen verbetering zijn. :?

Dit is geen aanval op de Handcent gebruikers, ik ben serieus benieuwd wat het voordeel is.
Ik hoor veel mensen zeggen dat hij goed is dus ga dat echt niet in twijfel trekken, maar ik ben wel benieuwd wat dan precies zo handig is.
Op dit moment kan ik namelijk alleen bedenken dat je het uiterlijk wilt veranderen.
Dan kan ik dus nog beter de standaard gebruiken.
Maar als er echt grote voordelen zijn stap ik ook zo over hoor. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:23
Ik vind het bijvoorbeeld prettig dat ik een pop-up krijg bij Handcent als er een bericht binnen komt, en ik ook direct kan reageren. Voor de rest moet ik wel toegeven dat het vooral het uiterlijk is waar het mij om te doen is. De standaard berichten app is doodsimpel en doet zijn werk goed, maar berichten in de vorm van ballonetjes vind ik er best netjes uitzien :)

Waar ik me wel steeds meer en meer aan begin te ergeren is de 'send' knop, die zowel bij de standaard berichten app als bij handcent ontiegelijk in de weg zit. Ik weet niet of meer mensen dit kennen, maar ik duw veel te vaak toch op send ipv 'lijst uitklappen' zegmaar, zodat je de suggestie lijst kan laten uitklappen.

Begin er echt pisnijdig over te worden, terwijl het eigenlijk niets voorstelt 8)7

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 361400

De Desire zilver nu paar dagen in bezit. Ik ben buitengewoon tevreden, wat een apparaat! ( Ik kom van een Nokia 6600 8)7 ......ja die mensen zijn er). Alle tijd en elke dag beetje ermee spelen.....mijn dochter wil er ook 1....... :'(

Aangezien internet abbo volgende week wordt gekoppeld aan bestaand abbo, vandaag met een pre paid kaartje in de weer geweest; dat gaat hard qua euries en snel qua downloaden.

Vorige week met klantenservice van Telfort en Vodafone gebeld: FUP (Telfort) = zo'n 45 MB per dag,
Dame bij Vodafone( veel hogere snelheid down/up), wilde niet echt getallen noemen, na wat doorvragen... O-) ......grofweg FUP (Vodafone): 50MB, waarbij men gaat 'zeuren', wanneer je meer dan 10x het gemiddelde verbruik verbruikt..... ;)

Dank aan alle posters: Ik heb zeer veel aan alle tips en truuks gehad!

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 237909
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Wackoz schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:29:
Waar ik me wel steeds meer en meer aan begin te ergeren is de 'send' knop, die zowel bij de standaard berichten app als bij handcent ontiegelijk in de weg zit. Ik weet niet of meer mensen dit kennen, maar ik duw veel te vaak toch op send ipv 'lijst uitklappen' zegmaar, zodat je de suggestie lijst kan laten uitklappen.

Begin er echt pisnijdig over te worden, terwijl het eigenlijk niets voorstelt 8)7
Dat kleine knopje aan de rechterkant van het beeld? Wat doe je daar dan met je vinger? Toetsenbord is onderin beeld en ik snap niet waarom de send knop in de weg zou staan. Praten we over hetzelfde? http://www.handcent.com/ScreenShot.php

Overigens heb ik een andere toetsenbord dan wat daar op de plaatjes te zien is, zal wel Sense eigen toetsenbord zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:56
Klopt, en je kunt meerdere apps tegelijk updaten als ik het goed begrepen heb, in 2.1 moet je ze 1 voor 1 aanklikken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deem
  • Laatst online: 16:39

Deem

Ontcijfer mij!

Wackoz schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:29:
Ik vind het bijvoorbeeld prettig dat ik een pop-up krijg bij Handcent als er een bericht binnen komt, en ik ook direct kan reageren. Voor de rest moet ik wel toegeven dat het vooral het uiterlijk is waar het mij om te doen is. De standaard berichten app is doodsimpel en doet zijn werk goed, maar berichten in de vorm van ballonetjes vind ik er best netjes uitzien :)
Dat dus. De popup waar je direct kan reageren is echt _/-\o_ Tevens de 'herinnering' en dat je het complete uiterlijk zo kan maken als jij wilt.

[Voor 7% gewijzigd door Deem op 31-05-2010 18:09]

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 162481
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb nog steeds geen update melding ontvangen. De OTA vodafone update bedoel ik.
Ik heb toch echt een Desire bij mijn Vodafone abo "gekregen"
Ik heb al gezocht welk software versie nummer staat voor brand Vodafone maar daar kom ik niet echt verder mee.
Mijn Softwarenummer is 1.15.405.4

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 162481 op 31-05-2010 18:41. Reden: Softwarenummer toegevoegd]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zucht, dan ben je eindelijk over de 'ik geef mijn leven bloot aan Google'-drempel en heb je alle contacten in Gmail gezet.
Heb je ook de bekende verjaardagbug geaccepteerd, kom je er achter dat Gmail het vertikt een adres knap op te delen in straat, postcode en plaats.
De telefoon snapt het alleen als je hem in de telefoon aangemaakt hebt, in Gmail komt het in een vakje, als je het met de hand in dat ene vakje zet komt in de telefoon alles in de straatnaam. }:|

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-12-2022

fritske23

Echte naam Rob

Kun je de bladwijzers in je widget ook ordenen, zodat niet de laatst aangemaakte bovenaan staat...?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wackoz
  • Laatst online: 16:23
Anoniem: 237909 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:47:
[...]

Dat kleine knopje aan de rechterkant van het beeld? Wat doe je daar dan met je vinger? Toetsenbord is onderin beeld en ik snap niet waarom de send knop in de weg zou staan. Praten we over hetzelfde? http://www.handcent.com/ScreenShot.php

Overigens heb ik een andere toetsenbord dan wat daar op de plaatjes te zien is, zal wel Sense eigen toetsenbord zijn?
Ik heb handcent geïnstalleerd staan zonder ander keyboard of wat dan ook, gewoon de Iphone bubbel weergave, en als je dan typt dan zie je suggesties staan, met daarnaast een rond bolletje met een pijltje naar beneden. Als je daarop drukt krijg je alle suggesties te zien voor dat woord. Laat dat bolletje nou net boven op die send knop zitten ;)

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SmithNL
Unknownuser1 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:21:
Heb de handleiding 2x doorgelezen en overal op internet gezocht maar heb een probleem wat ik niet opgelost krijg:

Bij mijn home-knop (de hardwarematige homeknop om dus terug te keren naar het hoofdmenu) werkt telkens maar hooguit een dag op mijn Desire. Daarna doet ie het niet meer. Ik keer niet terug naar het hoofdscherm. Zie enkel een korte flikkering van het scherm en verder gebeurt er niets.....

De enige oplossing is het kiezen voor 'terug naar fabrieksinstellingen' waarna de knop het weer voor hooguit 1 dag (soms maar een paar uur) doet.

Zou hij defect zijn? Het lijkt me iets softwarematigs maar dan zouden er toch meer mensen last van moeten hebben maar geen gebruikers vinden op het net met dezelfde problemen.
nou dat lijkt me wel, he... :X

[Voor 1% gewijzigd door Ginz op 28-02-2019 12:07]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Anoniem: 162481 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 18:34:
Ik heb nog steeds geen update melding ontvangen. De OTA vodafone update bedoel ik.
Ik heb toch echt een Desire bij mijn Vodafone abo "gekregen"
Ik heb al gezocht welk software versie nummer staat voor brand Vodafone maar daar kom ik niet echt verder mee.
Mijn Softwarenummer is 1.15.405.4
Dat is de unbranded Desire, dus niet Vodafone branded.
Die heb ik ook (met Vodafone abo), en als ik het allemaal goed begrijp krijgt die geen update van Vodafone, is ook niet nodig. Wees blij dat je unbranded hebt, want dan hoef je niet steeds op Vodafone te wachten. Zou HTC bijvoorbeeld een update doen, dan moeten Vodafone branded Desires eerst nog wachten totdat Vodafone hun update aangepast heeft. Dat kan best lang duren van wat ik gelezen heb namelijk.

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 361222 op 31-05-2010 19:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 162481
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Bedankt tweaklol duidelijk antwoord.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FabianNL
Unknownuser1 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:21:

Dit probleem treed dus op als je telefoon helemaal nieuw en schoon is (dus direct na 'terug naar fabriekinstellingen') zonder dat er enige app geïnstalleerd is? Dan is er inderdaad iets mis met je telefoon, en zou ik hem terug naar HTC sturen. Mocht je direct na de fabrieksinstellingen bepaalde apps installeren, kan het natuurlijk ook aan een app liggen.

[Voor 0% gewijzigd door Ginz op 28-02-2019 12:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smashmint
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:17
Ik nogal een vervelend probleempje. Ik heb File manager geïnstalleerd uit de market. Nu heb ik per ongeluk ingesteld dat hij .apk bestanden moet openen met de video player.. Er stond dat je dit kan verwijderen bij instellingen -> toepassingen beheren ik alleen mijn god niet vinden waar ik dit moet wissen..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Inktpotje schreef op maandag 31 mei 2010 @ 20:23:
Ik nogal een vervelend probleempje. Ik heb File manager geïnstalleerd uit de market. Nu heb ik per ongeluk ingesteld dat hij .apk bestanden moet openen met de video player.. Er stond dat je dit kan verwijderen bij instellingen -> toepassingen beheren ik alleen mijn god niet vinden waar ik dit moet wissen..
Probeer het eens bij toepassingen beheren, en dan bij je video player (weet niet welke video player je gebruik)?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 33434

Nog iets, met de Astro filemanager uit de Market kan ik geen bestanden kopieeren en die in de systeem map van de telefoon plaatsen, kan dit met de betaalde versie wel? Ik wil n.l. geluids bestanden in de systeem map> media >ringtones plaatsen zodat ik die ook als sms toon kan instellen. :?
Ik gebruik zelf ES File Explorer. Die is veel beter en ondersteunt ook smb (client)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-05 10:46
Weet iemand hoe je de volumeknop aan de zijkant links van het toestel kan blokkeren?

Ik acitveer het telkens als ik met het toestel loop te friemelen..

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Anoniem: 33434 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 21:02:
[...]

Ik gebruik zelf ES File Explorer. Die is veel beter en ondersteunt ook smb (client)
Maakt niet uit welke filemanager je gebruikt. De system map is beveiligd tegen schrijven en kan je dus niet zomaar iets aan veranderen. Daar is men mee bezig. Maar voor alsnog kan het dus niet.
En als het kan heb je rootexplorer nodig om de bestanden over te kunnen zetten naar de system map omdat je de map dan tijdelijk om moet zetten naar dat hij schrijfbaar is. Maar goed dat is nu nog geblokkeerd door HTC.

edit:
Dit zijn trouwens wel meer dingen die in het root topic van de Desire passen. Dus als men hier meer info over wil moet je even daar naartoe.

[Voor 10% gewijzigd door 13art op 31-05-2010 21:26]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-05 17:15

Xymox

Determinism rulez !

Zo, ik heb de Desire in bestelling staan, ik ben benieuwd.

Ik heb gezocht in de immens lange topics, maar geen info kunnen vinden over dit toestel ism Toyota carkits aangaande bluetooth verbinding.

Ik heb hiervoor altijd Nokia's gehad en altijd problemen gehad met de handsfree kits van Toyota.
Wellicht heeft hier iemand de Desire werkend op een Prius bluetooth carkit type TNS510 ?

Zou mooi zijn.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:06

TheVMaster

Moderator WOS
Xymox schreef op maandag 31 mei 2010 @ 21:27:
Zo, ik heb de Desire in bestelling staan, ik ben benieuwd.

Ik heb gezocht in de immens lange topics, maar geen info kunnen vinden over dit toestel ism Toyota carkits aangaande bluetooth verbinding.

Ik heb hiervoor altijd Nokia's gehad en altijd problemen gehad met de handsfree kits van Toyota.
Wellicht heeft hier iemand de Desire werkend op een Prius bluetooth carkit type TNS510 ?

Zou mooi zijn.
k heb een Prius...model 2008 met ingebouwde JBL audioset (met carkit). In combinatie met deze carkit werkt de Desire perfectos....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Freemann
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Freemann

CO2 Warmtepomp + VentilatieWTW

heb net op "gif" en buienradar gezocht, maar kan niets vinden in Deel 3/4 of er meer mensen zijn die problemen hebben met het laden van buienradar/gifjes in de standaard browser. Bij mij laad buienradar bijv. erg langzaam en als hij geladen is dan gaan de frames ongelijkmatig. bijv.
1ste seconden geen frame,
2de seconden 3 frames,
3de seconden 2 frames,
4de seconden geen frames etc....

erg vervelend (op mijn HTC touch pro werkte het altijd wel goed op IE en Opera)

Zit me nu te bedenken dat ik Opera wel eens kan proberen. Mogelijk een bugje in de standaard browser.....

Laat het morgen ff weten.

https://www.trekhaakkoffer-huren.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:31
Zou iemand kunnen testen of de volgende app op de desire werkt? http://www.androlib.com/a...softbuttonshack-wmjD.aspx

Staat dan wel niet in het lijst maar de nexus lijkt qua hardware best op de desire.

https://www.vrij-links.nl/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:16
Freemann schreef op maandag 31 mei 2010 @ 23:19:
heb net op "gif" en buienradar gezocht, maar kan niets vinden in Deel 3/4 of er meer mensen zijn die problemen hebben met het laden van buienradar/gifjes in de standaard browser. Bij mij laad buienradar bijv. erg langzaam en als hij geladen is dan gaan de frames ongelijkmatig. bijv.
2de seconden 3 frames,
3de seconden 2 frames,

Zit me nu te bedenken dat ik Opera wel eens kan proberen. Mogelijk een bugje in de standaard browser.....

de app nu.nl heeft een buienradar en buienradar zelf heeft ook een app in de market :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 32GB@3200mhz / Gigabyte 3080 TI Gaming OC

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-05 23:30
Is er een manier om snel de muziekspeler te kunnen pauzeren? Of een snelkoppeling die je er direct heen brengt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-05 17:15

Xymox

Determinism rulez !

TheVMaster schreef op maandag 31 mei 2010 @ 21:41:
[...]

k heb een Prius...model 2008 met ingebouwde JBL audioset (met carkit). In combinatie met deze carkit werkt de Desire perfectos....
Nou dat biedt hoop. Thx

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-05 09:00
(jarig!)
Xymox schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 07:12:
[...]

Nou dat biedt hoop. Thx
Ik heb dan wel een Peugeot maar daar werkt ie ook perfect op de vanaf fabriek af geinstalleerde bluetooth carkit. Dus ik verwacht dat als je carkit goed is de telefoon zijn werk goed doet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:41
eRRoR.InSiDe schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 07:38:
[...]

Ik heb dan wel een Peugeot maar daar werkt ie ook perfect op de vanaf fabriek af geinstalleerde bluetooth carkit. Dus ik verwacht dat als je carkit goed is de telefoon zijn werk goed doet.
Ik heb een Renault Megane van 2010 met ingebouwde bluetooth en die werkt ook perfect met de desire. Zowel mp3 via de telefoon als bellen en het gsm telefoonboek overnemen :)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Anoniem: 33434 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 21:02:
[...]

Ik heb hem geprobeerd, hij crasht steeds als ik een map met 800 applicaties wil openen op de sdcard. Astro crasht tenminste niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 358908

TheVMaster schreef op maandag 31 mei 2010 @ 21:41:
[...]

Heb je ook nog een externe versterker met subwoofer erbij? En slaat deze dan aan wanneer je A2DP gebruikt? Bij mijn desire in samenwerking met de een kenwood wil de versterker niet aanslaan als ik aan het streamen ben, terwijl als ik een cd opzet dan slaat de versterker wel aan. Als ik de btaudio gebruik hoor ik dus wel geluid, alleen niet de versterker.

Iemand enig idee hoe dit probleem op te lossen?

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 358908 op 01-06-2010 08:35]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:55
Als ik mail lees via de normale Mail app op mijn HTC (Niet Google/Gmail) dan gaat dat nu perfect.
Echter als ik later de PC opstart dan staat hij nog steeds als ongelezen in mijn mail.
Als ik op de PC een mail lees dan update mijn HTC hem later ook weer als ongelezen.
Is nogal vervelend als ik de mails al gelezen heb, zeker al die marktplaats bevestigingsmails.

Hoe kan je dit uitschakelen, dat wanneer gelezen ook echt gelezen is?
Dus als ik op mail app lees dat hij later ook als gelezen op de PC staat als het ware, en andersom.

.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben onlangs (gisteren) overgestapt van HTC Sense naar LauncherPro (http://www.appbrain.com/app/com.fede.launcher) en ben eigenlijk op zoek naar een calendar- en een weatherwidget die het dichtst bij de HTC Sense-ervaring komt.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FabianNL
SMulTiE schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 08:41:
Ik ben onlangs (gisteren) overgestapt van HTC Sense naar LauncherPro (http://www.appbrain.com/app/com.fede.launcher) en ben eigenlijk op zoek naar een calendar- en een weatherwidget die het dichtst bij de HTC Sense-ervaring komt.
Iemand een idee?
Waarom ben je overgestapt als ik vragen mag, zeker als je nu weer de HTC Sense ervaring wilt imiteren?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
FabianNL schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 08:42:
[...]

Waarom ben je overgestapt als ik vragen mag, zeker als je nu weer de HTC Sense ervaring wilt imiteren?
Sense is veel groter dan alleen die clock en weather widget, voor veel mensne neemt sense teveel ruimte in beslag. Ik ben er best wel mee eens eigenlijk. Dikke kans dat als er goede 2.2 roms zonder Sense uitkomen die gewoon 100% werken dat ik die ook ga gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
FabianNL schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 08:42:
[...]

Omdat ik Sense inderdaad té groot vindt.
Neemt niet weg dat een aantal widgets van Sense wel tot de top behoren, en een soortgelijke ervaring wil ik weer proberen te evenaren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
SMulTiE schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 08:58:
[...]

Omdat ik Sense inderdaad té groot vindt.
Neemt niet weg dat een aantal widgets van Sense wel tot de top behoren, en een soortgelijke ervaring wil ik weer proberen te evenaren.
Moet je voor die launcher pro je desire rooten? Is dit een vervangende rom of hoe moet ik het ongeveer zien? 2.1 neem ik aan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Anoniem: 237909 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:07:
[...]

Moet je voor die launcher pro je desire rooten? Is dit een vervangende rom of hoe moet ik het ongeveer zien? 2.1 neem ik aan?
Je hoeft niet te rooten. Gewoon installeren en vervolgens op je Home-knop duwen, dan krijg je de optie om te kiezen tussen Sense en LauncherPro.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• erikven1978
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05 13:59
henidde schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 08:39:
Als ik mail lees via de normale Mail app op mijn HTC (Niet Google/Gmail) dan gaat dat nu perfect.
Echter als ik later de PC opstart dan staat hij nog steeds als ongelezen in mijn mail.
Als ik op de PC een mail lees dan update mijn HTC hem later ook weer als ongelezen.
Is nogal vervelend als ik de mails al gelezen heb, zeker al die marktplaats bevestigingsmails.

Hoe kan je dit uitschakelen, dat wanneer gelezen ook echt gelezen is?
Dus als ik op mail app lees dat hij later ook als gelezen op de PC staat als het ware, en andersom.
Hier hetzelfde probleem. Ik gebruik ook de applicatie vd gsm, alleen dan i.c.m. mijn Hotmail account.
Met mijn Touch Diamond werkte dit perfect, maar nu blijven alle mailtjes in mijn Hotmail account (als ik dus weer inlog op de pc) als ongelezen staan?

Heel irritant, vooral als je een paar dagen alleen de applicatie op je mobiel gebruikt hebt. Dan kun je vervolgens op je Live Mail nog eens alles markeren als gelezen...

Tevens nog niemand met een idee hoe ik de Desire met BT op mijn Nokia CK7 carkit werkende kan krijgen?
Als ik de desire laat zoeken naar apparaten, ziet hij de carkit gewoon helemaal niet!?
Andere gsm's wel, dus het ligt zeker niet aan de carkit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Anoniem: 358908 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 08:34:
[...]

Iemand enig idee hoe dit probleem op te lossen?
Lijkt mij dat dit ligt aan je radio en niet aan de Desire.
De subwoofer is aangesloten op de versterker die weer is aangesloten op je radio.
Er moet van je radio een signaal gaan naar je versterker dat die aan moet gaan om zodoende het signaal te versterker en dat je de lage tonen dus over de subwoofer hoort.

Wat heel misschien nog zou kunnen, maar dat lijkt me niet, dat de frequentie van het geluid dan van de Desire naar je toestel gaat gewoon heel veel laag mist. Dat bijvoorbeeld 50Hz tmt 100Hz gewoon niet doorgestuurd wordt. Als dat zo is hoor je dus ook geen lage tonen over de sub omdat die er gewoon niet zijn. Maar dat lijkt me niet het geval.
erikven1978 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:16:
[...]
Tevens nog niemand met een idee hoe ik de Desire met BT op mijn Nokia CK7 carkit werkende kan krijgen?
Als ik de desire laat zoeken naar apparaten, ziet hij de carkit gewoon helemaal niet!?
Andere gsm's wel, dus het ligt zeker niet aan de carkit.
En kan je de carkit dan niet gewoon naar de telefoon laten zoeken?

[Voor 20% gewijzigd door 13art op 01-06-2010 09:23]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:01
2de seconden 3 frames,
3de seconden 2 frames,

Je hebt een app van buienradar zelf. De Nu.nl app heeft buienradar ingebouwd. En zelf gebruik ik de app rainy day hiervoor, die plant buienradar op google maps (ook buiten nederland).

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:00

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

M'n Desire trekt zichzelf leeg. Gisteravond ging ik slapen met ongeveer 50% in de telefoon, vanmorgen was ie uit. Gister ook al. :'(

Gekeken onder accu, "Android systeem" gebruikt 42% van de accu. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• riotrick
TMC schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 02:50:
Is er een manier om snel de muziekspeler te kunnen pauzeren? Of een snelkoppeling die je er direct heen brengt?
Als je met een koptelefoon luistert kun je je koptelefoon eruit trekken. De player pauzeert dan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SmithNL
2de seconden 3 frames,
3de seconden 2 frames,

buienradar app gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• riotrick
SMulTiE schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 08:41:
Iemand een idee?
Fancy widget ziet er vrijwel identiek uit en is gratis. Wel alleen in het engels, maar das niet zo boeiend voor weer/tijd. http://www.appbrain.com/app/com.fancywidget.android

Beatiful widgets, betaalde app EUR 1,50 oid. Er zijn themes voor die redelijk op sense lijken. Niet meer helemaal identiek, aangezien htc van ze geeist heeft de identieke look te verwijderen. http://www.appbrain.com/app/com.levelup.beautifulwidgets

Weather & Toggle Widget. 2 dollar. Redelijk identiek, niet precies hetzelfde. http://www.appbrain.com/app/com.androidapps.widget.weather2

Zelf heb ik die fancy widget erop staan:

[Voor 9% gewijzigd door riotrick op 01-06-2010 09:57]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• riotrick
Beekforel schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:50:
M'n Desire trekt zichzelf leeg. Gisteravond ging ik slapen met ongeveer 50% in de telefoon, vanmorgen was ie uit. Gister ook al. :'(

Gekeken onder accu, "Android systeem" gebruikt 42% van de accu. Meer mensen last van?
Tik eens *#*#4636#*#* in je telefoon. Je krijgt nu een menu daarin kun je accu geschiedenis bekijken. Je kunt dan wat beter zien welke apps je telefoon bv in gedeeltelijk wake stand houden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47
heb net op "gif" en buienradar gezocht, maar kan niets vinden in Deel 3/4 of er meer mensen zijn die problemen hebben met het laden van buienradar/gifjes in de standaard browser.
Animated GIFjes doen het in de standaard browser niet, toch? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

riotrick schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:59:
[...]

Tik eens *#*#4636#*#* in je telefoon. Je krijgt nu een menu daarin kun je accu geschiedenis bekijken. Je kunt dan wat beter zien welke apps je telefoon bv in gedeeltelijk wake stand houden.
Qua gedeeltelijk wake gebruik staat Android system bovenaan.

Onder ander gebruik staan Wifi On en Wifi Running op bijna 100%. :? Ik heb mijn wifi altijd aan, maar dat heb ik al vanaf het begin.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
riotrick schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:56:
[...]

Fancy widget ziet er vrijwel identiek uit en is gratis. Wel alleen in het engels, maar das niet zo boeiend voor weer/tijd. http://www.appbrain.com/app/com.fancywidget.android

[afbeelding]
Goeie tip :-)
Ik ben ook naar Launcher Pro, en dan is die fancy widget toch een leuke smaakmaker op de 'voorpagina'. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Beekforel schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:14:
[...]

Qua gedeeltelijk wake gebruik staat Android system bovenaan.

Onder ander gebruik staan Wifi On en Wifi Running op bijna 100%. :? Ik heb mijn wifi altijd aan, maar dat heb ik al vanaf het begin.
Je hebt dan een app die je WiFi continu aan laat staan/scannen oid. Je zult moeten gaan zoeken welke app je WiFi zoveel laat verbruiken. Als je je telefoon reboot, zul je tijdelijk van het probleem zijn verlost, totdat de app weer wordt gestart.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:19:
[...]

Nou ik vraag wat het voordeel is van Handcent.
Ik krijg als reactie dat het is omdat je zoveel kunt instellen.
Dus vraag ik mij af wat je zo graag wilt instellen waardoor Handcent zo'n verbetering is.
Als je niets wilt instellen zou Handcent dus ook geen verbetering zijn. :?

Dit is geen aanval op de Handcent gebruikers, ik ben serieus benieuwd wat het voordeel is.
Ik hoor veel mensen zeggen dat hij goed is dus ga dat echt niet in twijfel trekken, maar ik ben wel benieuwd wat dan precies zo handig is.
Op dit moment kan ik namelijk alleen bedenken dat je het uiterlijk wilt veranderen.
Dan kan ik dus nog beter de standaard gebruiken.
Maar als er echt grote voordelen zijn stap ik ook zo over hoor. :)
1. De standaard sms app scrollt niet helemaal vloeiend, Handcent doet dat wel.
2. Je hebt de mogelijkheid om de weergave van threaded sms aan te passen naar gelang je wensen, zoals bubble, standaard, enzovoorts, plus de mogelijkheid om de kleuren aan te passen naar je eigen wensen
3. De meer dan brilliante pop-up die je krijgt bij een nieuwe sms, die direct het gehele sms bericht laat zien (als je meerdere nieuwe hebt kan je door te vegen binnen de popup naar andere nieuwe berichten), plus dat je binnen de popup direct een antwoord kan typen.

Al met werkt de standaardapplicatie prima hoor, maar bovengoemde voordelen zorgen er bij mij voor dat ik toch echt Handcent boven de standaard verkies :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

rodie83 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:48:
1. De standaard sms app scrollt niet helemaal vloeiend, Handcent doet dat wel.
2. Je hebt de mogelijkheid om de weergave van threaded sms aan te passen naar gelang je wensen, zoals bubble, standaard, enzovoorts, plus de mogelijkheid om de kleuren aan te passen naar je eigen wensen
3. De meer dan brilliante pop-up die je krijgt bij een nieuwe sms, die direct het gehele sms bericht laat zien (als je meerdere nieuwe hebt kan je door te vegen binnen de popup naar andere nieuwe berichten), plus dat je binnen de popup direct een antwoord kan typen.

Al met werkt de standaardapplicatie prima hoor, maar bovengoemde voordelen zorgen er bij mij voor dat ik toch echt Handcent boven de standaard verkies :)
Duidelijk, dan snap ik waarom.
Helaas heb ik een ongelooflijke schurfthekel aan pop-ups dus dat wordt hem niet. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:11

Mark_640

In my memory

Gonadan schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:52:
[...]

Helaas heb ik een ongelooflijke schurfthekel aan pop-ups dus dat wordt hem niet. :+
Uiteraard kun je de pop-up ook uitschakelen... ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

janvanduschoten schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:35:
[...]

Je hebt dan een app die je WiFi continu aan laat staan/scannen oid. Je zult moeten gaan zoeken welke app je WiFi zoveel laat verbruiken. Als je je telefoon reboot, zul je tijdelijk van het probleem zijn verlost, totdat de app weer wordt gestart.
Hm, WiFi-analyzer stond op automatisch scannen iedere 3 seconden. Dat heb ik nu uitgezet. Even wachten tot ie vol is en dan maar weer eens kijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-05 23:34
Mark_640 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:58:
[...]

Uiteraard kun je de pop-up ook uitschakelen... ;)
Dan blijft er dus maar 1 voordeel over volgens rodie83, en dat is het vloeien scrollen. Ik heb alleen geen last van niet vloeiend scrollen (heb geen idee wat hij precies bedoelt daarmee), dus ook geen voordelen voor mij om op Handcent over te stappen. Ik heb toch altijd het idee dat het vast wel iets zwaarder voor je accu zal zijn als het niet door HTC zelf gemaakt is, net zoals bijvoorbeeld de Dolphin Browser, veel gebruiken hem, maar wat je er nou echt voor meerwaarde in ziet?!?!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• marcel-o
  • Laatst online: 13-05 17:53

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Reinier schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:14:
[...]

Animated GIFjes doen het in de standaard browser niet, toch? :)
wel..
alleen niet na zoom geloof ik.
Vind ik ook erg vervelend.
De B.radar app vind ik namelijk niet zo mooi(rare stretch) en minder info dan www.buienradar.mobi.
Is er btw een widget die een ani-gif kan inladen en kan laten animeren? zodat je dit als pagina groot hebt op een van je screens?

Als ik n beetje door heb hoe dat eclipse en alles in zn werk gaat, wil k dat zelf wel eens proberen :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Beekforel schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:07:
[...]

Hm, WiFi-analyzer stond op automatisch scannen iedere 3 seconden. Dat heb ik nu uitgezet. Even wachten tot ie vol is en dan maar weer eens kijken.
Als je de USB nu eruit haalt, en nog een keer *#*#enz. intoetst, kun je over een paar minuten zien of het heeft geholpen. Je kunt het energie verbruik bekijken sinds de laatste keer opgeladen ( =nu)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
diabolofan schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:10:
[...]

Dan blijft er dus maar 1 voordeel over volgens rodie83, en dat is het vloeien scrollen. Ik heb alleen geen last van niet vloeiend scrollen (heb geen idee wat hij precies bedoelt daarmee), dus ook geen voordelen voor mij om op Handcent over te stappen. Ik heb toch altijd het idee dat het vast wel iets zwaarder voor je accu zal zijn als het niet door HTC zelf gemaakt is, net zoals bijvoorbeeld de Dolphin Browser, veel gebruiken hem, maar wat je er nou echt voor meerwaarde in ziet?!?!
De standaard SMS app scrollt niet perfect naadloos, maar schokt een (klein) beetje. Niet met horten en stoten, maar toch merkbaar minder soepel. Als je wil weten wat het verschil is met Handcent moet je 'm gewoon even uit de market vissen, het is gratis en als het niet bevalt dan verwijder je 'm gewoon weer.

Eerlijk gezegd is de popup voor mij de belangrijkste reden om Handcent te gebruiken, als dat niet iets wat je wilt houdt je inderdaad niet in het bijzonder veel redenen over. Maar nogmaals, uitproberen kost je niets :)

Edit: excuus, dit gaat in feite over Android apps en hoort eigenlijk in een ander topic thuis. Eerlijk gezegd is het lastig om de Desire los te zien van de apps die ervoor beschikbaar zijn, maar goed ;)

[Voor 8% gewijzigd door rodie83 op 01-06-2010 11:35]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ray187
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:23
Heeft een van jullie iGO geinstalleerd op de Desire? Als ik hem installeer dan krijg ik een klein scherm 1/4 maar. En pinch werkt niet. Enige idee iemand?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dafmay
Ray187 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:36:
Heeft een van jullie iGO geinstalleerd op de Desire? Als ik hem installeer dan krijg ik een klein scherm 1/4 maar. En pinch werkt niet. Enige idee iemand?
Heb ik een aantal dagen ook geconstateerd, helaas Igo8 lijkt niet goed te functioneren op de Desire...waar de navigatie app wel prima functioneerde op mijn vorige phone, de Legend. Igo kan niet overweg met de hoge resolutie van de Desire.

[Voor 6% gewijzigd door dafmay op 01-06-2010 11:42]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:37
Iemand een alternatief voor de standaard mp3 speler? Probleem waar ik tegen aan loop is dat wanneer ik de telefoon in mijn broek heb, en de mp3 speler aan heb staan, dat hij nog wel eens een ander nummer wil gaan kiezen in mijn broek! De mp3 speler heeft geen opties of menu, iemand enig idee?

Nog een vraagje: Ik gebruik de handcent sms app. Nu krijg ik bij het ontvangen van een sms, een berichten icoontje links boven in. Nu wil ik het icoontje van de standaard sms app eraf halen, waar doe ik dit?

En nog 1 vraag over handcent. Handcent heeft standaard ( de standaard sms app ook btw ) een aantal smilies. Nu werken de helft van de smilies niet, is dit in te stellen of kan je met een andere app extra smilies toevoegen? Heb de hele market en xda al afgezocht maar kon niets vinden..

[Voor 22% gewijzigd door Badie op 01-06-2010 11:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:52:
[...]

Ik eigenlijk ook maar ik heb hem na een tijdje weer aangezet, want als je zit te internetten en je ontvangt een sms moet je naar de sms navigeren en naderhand opnieuw doorgaan met waar je mee bezig was(opzoeken en starten). Hoop klik werk. Die popup geeft je de keuze om hem te negeren of direkt te beantwoorden terwijl waar je mee bezig ben gewoon te zien is op de achtergrond.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 00:30
diabolofan schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:10:
[...]

Nog een voordeel: een andere notificatie voor bijv. je vriendin. Ander icoontje/geluidje. Kan ook handig zijn voor server-beheer-smsjes enzo :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
riotrick schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:56:
[...]

Beatiful widgets, betaalde app EUR 1,50 oid. Er zijn themes voor die redelijk op sense lijken. Niet meer helemaal identiek, aangezien htc van ze geeist heeft de identieke look te verwijderen. http://www.appbrain.com/app/com.levelup.beautifulwidgets

Weather & Toggle Widget. 2 dollar. Redelijk identiek, niet precies hetzelfde. http://www.appbrain.com/app/com.androidapps.widget.weather2

[afbeelding]
Ziet er mooi uit, is alles wat ik zie op die 5 schermen van fancy widget? Zoals de dataverbruik via wifi uiterst links en die batterylader met die rondjes en de brightnessminiwidget?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 354780

Anoniem: 237909 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:52:
[...]

Ik eigenlijk ook maar ik heb hem na een tijdje weer aangezet, want als je zit te internetten en je ontvangt een sms moet je naar de sms navigeren en naderhand opnieuw doorgaan met waar je mee bezig was(opzoeken en starten). Hoop klik werk. Die popup geeft je de keuze om hem te negeren of direkt te beantwoorden terwijl waar je mee bezig ben gewoon te zien is op de achtergrond.
Wordt het screenlock dan opgeheven bij het ontvangen van een sms ook?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
SMulTiE schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:13:
[...]

Je hoeft niet te rooten. Gewoon installeren en vervolgens op je Home-knop duwen, dan krijg je de optie om te kiezen tussen Sense en LauncherPro.
Oh, een apllicatie die de sense functionaliteit uitschakelt? Na deinstallatie van deze applicatie is Sense gewoon weer aanwezig in de desire?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Anoniem: 354780 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:57:
[...]

Wordt het screenlock dan opgeheven bij het ontvangen van een sms ook?
Nee, dat zou wel erg onpraktisch zijn als je een sms krijgt terwijl hij in je broekzak zit. Ff omlaag sliden en je kan kiezen voor kruisje of beantwoorden en de sms is ook leesbaar in de popup.
Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voordat je hier een vraag stelt:

1. De handleiding lezen.
2. Googlen.
3. Aangeven wat je zelf al gevonden hebt.

Helpdesk-vragen worden verwijderd.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee