Dit dockingstation heb ik gekocht. Verzending duurde wel wat lang, maar de verkoper claimde dat de aswolken weer tegenwerkten ofzo. Ik heb hem nou een paar dagen thuis staan en heb er gemengde gevoelens over. De desire kan een beetje naar achteren wiebelen zodat je dus het idee krijgt dat de connector een keer gaat afbreken. Ook zitten er twee ledjes op (en een 2e accu slot). Van het groene ledje, dat aangeeft dat er stroom is, heb ik geen last... Maar de blauwe die ernaast zit kan ik net zo goed als gevel verlichting in gaan zetten, mijn hele plafond word daardoor verlicht.
Maargoed, dat zijn dingen waar je je maar net aan moet storen. Er zit een kabel 'vast' aan het dock, dat is de usb kabel, en er word een losse 1A netvoeding naar mini usb bijgeleverd. De mini-usb aansluiting plug je in het dockingstation, waardoor je dus in feite ongeveer 500mAh van de usb poort van je pc haalt en 1A van de extra adapter. Ik denk er zelf nog wel aan om de standaard 1.5A HTC adapter er in te pluggen, dan zou hij echt stukken sneller moeten opladen lijkt me.
Conclusie: Over het algemeen vind ik het dockingstation geen miskoop. Ik ben er ongeveer 11-12 euro lichter door geworden, maar daardoor kan ik wel mijn telefoon heel simpel opladen en syncen door hem alleen maar in een houder te zetten. De bouwkwaliteit lijkt redelijk, maar de pasvorm voor de HTC desire is eigenlijk net ietsjes te groot,dit laat dus nog wat te wensen over. Ik denk dat als je een beetje handig bent met ductape of een stukje rubber dat je dat ook nog wel op kan lossen
Zo, ff een korte mini-review, de reden van aanschaf was dat ik echt geen tientallen euro's over heb voor een stuk plastic met een stekkertje erin