HTC Desire - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 23 Laatste
Acties:
  • 220.006 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
frank1989 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 00:09:
Ik weet dat er al vaker over gesproken is, maar ik vroeg me af... Is het normaal dat tijdens het internetten m'n accu elke minuut met een % naar beneden gaat? Je zit haast af te tellen.

Komend van een Nokia E63 (niet te vergelijken natuurlijk) is het wel ff wennen. Bij ''normaal'' gebruik, gaat m'n accu 1,5 dag mee. Als ik wat meer hyves, facebook enzo is het toch uiterlijk 24u.

Hoe lang gaat de accu van jouw Desire mee?
Langer dan die van jou :P

Serieus, als je een poosje geïnternet hebt, en je batterij-indicator is verlaagd, blijft deze dan ook laag? Vaak als ik iets doe wat veel energie vreet, dan daalt mijn batterij-indicator snel, maar klimt weer iets omhoog wanneer ik stop met datgene wat veel energie verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank1989
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-09-2024
Ja, hij blijft daar wel op hangen.
Het is niet dat ie erg leeg gaat als'tie op standy staat gelukkig. 's nachts gaat er zo'n 4% af.
Maar 't is wel schrikwekkend om te zien hoe snel hij leeg is als je er even mee speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-07 21:14

WPN

diabolofan schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 23:38:
[...]

Als ik mijn LAN-kabel ook in mijn pc hou, dan surft hij alsnog via mijn LAN-kabel. Om sommige duistere redenen (don't ask) wil ik gewoon via mijn tel internetten, maar om steeds mijn LAN-kabel er dan uit te trekken (wat ik nu dus doe als ik het nodig heb) vind ik beetje abrupt... Maar als ik bij Netwerkcentrum die LAN-verbinding van hier thuis uitschakel wordt hij niet meer herkend, zelfs niet nadat ik mijn pc opnieuw heb opgestart. Hoe hebben jullie dit opgelost? Of gebruiken jullie hem alleen maar voor als je ergens met je laptop zonder wi-fi zit?
je kan ook gewoon je netwerkkaart disablen in windows...... maar als je het om duistere redenen doet (omzeilen proxy die sites blocked?) dan ga ik er eigenlijk van uit dat je de rechten niet hebt om dat te doen (werk/school pc?)...

iets anders: WIFI

ik heb een nieuwe router aangeschaft en gelijk mn hele netwerk maar op de schop genomen qua settings en benamingen en wachtwoorden....

ik had een geweldig wachtwoord.... mn laptops werken perfect met het wachtwoord echter kreeg ik met mn desire geen verbinding. Telkens kwam de vraag om het wachtwoord in te tikken weer terug.

Maak gebruik van WPA2 TKIP/AES (nu vast gezet op AES)...

het wachtwoord bevatte als deel |< (pipeteken en kleinerdan teken, als zijnde een K) ik heb het pipe teken en het kleinerdan teken vervangen voor een gewone K en voila..... mn desire maakt netjes verbinding....

Iemand anders dit al opgevallen dat bij gebruik van een van deze twee tekens de desire geen verbinding kan maken? (misschien dat ik morgen nog even ga testen welk teken het precies is waarop die niet pakt)

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 19:07
frank1989 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 00:25:
Ja, hij blijft daar wel op hangen.
Het is niet dat ie erg leeg gaat als'tie op standy staat gelukkig. 's nachts gaat er zo'n 4% af.
Maar 't is wel schrikwekkend om te zien hoe snel hij leeg is als je er even mee speelt.
och, vandaag ff 2 uur streaming muziek geluisterd @ 192kbps .. van 97% naar +- 69%
Verder doet hij het zeer netjes. Van de week eens kijken of er al fatsoenlijke cradles te krijgen zijn :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:01
Ik heb bij mijn desire geen data abbo dus ik heb profile setting profiles geïnstalleerd en een profiel aangemaakt dat 's morgens thuis een 20 minuten wifi aanzet en autosync.

ik zou verwachten dat hij dan ook synct, echter dat doet hij niet. Zie ik nog wat over het hoofd?

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Ik weet dat er al vaker over gesproken is, maar ik vroeg me af... Is het normaal dat tijdens het internetten m'n accu elke minuut met een % naar beneden gaat? Je zit haast af te tellen.

Komend van een Nokia E63 (niet te vergelijken natuurlijk) is het wel ff wennen. Bij ''normaal'' gebruik, gaat m'n accu 1,5 dag mee. Als ik wat meer hyves, facebook enzo is het toch uiterlijk 24u.

Ik heb dat idd ook. Je zet het internet aan, sluit bijna meteen af en er is weer een % af. wel een beetje jammer maarja.

Ik heb hem nu 49 uur van de lader af en zit nog op 57% resterende accu. Maar dan heb ik ook alleen een paar keer een paar minuten gebeld en een paar keer handmatig gesynced. (alle verbindingen en synchronisatie staan normaal uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Zelfde verhaal hier. Ik heb alleen wel het idee dat het voornamelijk tussen mijn oren zit. Sinds ik Mini info op mijn hoofdscherm heb staan, zie je elk procentje. Als je even internet zonder mini info, ziet je batterijindicator er nagenoeg hetzelfde uit.

Vanmorgen wel iets vreemds waar ik inmiddels de oorzaak van heb gevonden. Ik wil mijn Desire van de lader halen en ik zie dat er helemaal geen lampje brandt. Geen oranje of groen dus... USB stekker zit goed in het blok en de kabel goed in het toestel. Bij het aanzetten zie ik dat het toestel nog 52% batterij heeft....

Balen dus. Eenmaal op mijn werk aangekomen zie ik dat het verloopstukje welke je voor de verschillende landen kan wisselen er niet goed in zat }:O Pfiew, gelukkig opgelost en geen hardware storing :)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09-2022
Hallo,

Sinds gisteren overgestapt van de Legend naar de Desire (goede keuze!).... alles weer prima werkend,
alleen kan ik nergens mijn 'lockscreen' picture wijzigen ... alleen de achtergrond van de 7 schermen ... op de HTC Legend kon dit wel ... waar zit deze instelling op de HTC Desire ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hoe zou dat samenwerken met carkits? Stel ik kies een nummer op mijn parrot, zou ik dan ook op het scherm moeten bevestigen? (Ja, dat kan ik zelf testen, maar misschien weet iemand het al ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Simpele vraag maar om 1 of andere reden kan ik het niet vinden op mijn telefoon, handleiding of GoT.

Waar kan je het volume aanpassen van het gesprek als je belt. Die stata nu standaard op zijn hardst en moet ik hem dus standaard bij elk gesprek eerst zachter duwen.

Hele telefooon doorzocht maar zie het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
eRRoR.InSiDe schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 08:37:
Simpele vraag maar om 1 of andere reden kan ik het niet vinden op mijn telefoon, handleiding of GoT.

Waar kan je het volume aanpassen van het gesprek als je belt. Die stata nu standaard op zijn hardst en moet ik hem dus standaard bij elk gesprek eerst zachter duwen.

Probeer de knopjes aan de zijkant eens :+

Mij is opgevallen dat die volume instelling niet altijd reageert, wil je hem harder laten klinken en je drukt het hoogste knopje zeg maar dan gebeurt er niets, hij moet dan eerst 1x omlaag voor die hoger kan :?
Beetje vreemd maar het werkt. Daarbij blijft het volume bij mij wel staan.

@ Xivius
Ik kom van de htc hero, en ik mis deze optie ook. Ik dacht dat het bij android 2.1 hoorde maar gezien de legend dat ook draait... Vreemd ik heb de optie in ieder geval helaas nog niet gevonden.

[ Voor 14% gewijzigd door Staffie666 op 27-05-2010 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Xivius schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 08:31:
Hallo,

Sinds gisteren overgestapt van de Legend naar de Desire (goede keuze!).... alles weer prima werkend,
alleen kan ik nergens mijn 'lockscreen' picture wijzigen ... alleen de achtergrond van de 7 schermen ... op de HTC Legend kon dit wel ... waar zit deze instelling op de HTC Desire ?
Ik denk dat dit niet werkt door de mogelijkheid van live wallpapers. Het was mij in ieder geval ook opgevallen als ex-legend en hero gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiked
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-07 14:50
[...]

Als ik mijn LAN-kabel ook in mijn pc hou, dan surft hij alsnog via mijn LAN-kabel. Om sommige duistere redenen (don't ask) wil ik gewoon via mijn tel internetten, maar om steeds mijn LAN-kabel er dan uit te trekken (wat ik nu dus doe als ik het nodig heb) vind ik beetje abrupt... Maar als ik bij Netwerkcentrum die LAN-verbinding van hier thuis uitschakel wordt hij niet meer herkend, zelfs niet nadat ik mijn pc opnieuw heb opgestart. Hoe hebben jullie dit opgelost? Of gebruiken jullie hem alleen maar voor als je ergens met je laptop zonder wi-fi zit?
Volgensmij valt dit aan te passen door de 'metric' van je interface aan te passen; windows geeft zelf de snelste verbinding de hoogste prioriteit. Wellicht dat de netwerkmensen je even op weg kunnen helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreevvss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:07:
Btw, wat gebeurt er bij jou als je Refresh kiest via de menu knop?
Alsof hij nieuwe mail binnen haalt, echter zonder resultaat of zonder foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:23
eRRoR.InSiDe schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 08:37:

In de market moet je even de app Soundmanager downloaden, en helemaal onderin het instelscherm kun je het In-call volume wijzigen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:02
Helsie schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 08:34:
[...]

Hoe zou dat samenwerken met carkits? Stel ik kies een nummer op mijn parrot, zou ik dan ook op het scherm moeten bevestigen? (Ja, dat kan ik zelf testen, maar misschien weet iemand het al ;) ).
Dat geeft inderdaad problemen. Ik gebruikte dit programma ook met veel plezier tot ik met de auto wegging en ineens wilde de Parrot niet meer bellen. Eerst natuurlijk denken dat de parrot of telefoon even een probleem had maar later bleek dus inderdaad dat hij niet gaat bellen omdat dit programma dat blokkeerd. Je moet dus de telefoon bji de hand houden om te bevestigen. Dat werkt helaas niet als je gewend bent je telefoon gewoon in je zak te stoppen en in de auto stapt.

Leuk programma maar helaas niet geschikt icm met een carkit. Mogelijk dat je nog iets zou kunnen doen met een regel dat als bluetooth aangaat dit programma uitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
Staffie666 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 08:40:
[...]

Probeer de knopjes aan de zijkant eens :+

Mij is opgevallen dat die volume instelling niet altijd reageert, wil je hem harder laten klinken en je drukt het hoogste knopje zeg maar dan gebeurt er niets, hij moet dan eerst 1x omlaag voor die hoger kan :?
Beetje vreemd maar het werkt. Daarbij blijft het volume bij mij wel staan.

@ Xivius
Ik kom van de htc hero, en ik mis deze optie ook. Ik dacht dat het bij android 2.1 hoorde maar gezien de legend dat ook draait... Vreemd ik heb de optie in ieder geval helaas nog niet gevonden.
Dat snap ik, maar ik wikl het initiele volume waarmee het gesprek begint aanpassen. Nu is dat standaard op zijn hardst en dat wil ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 12:58
[...]

Probeer het volgende eens:
- Ga naar het Netwerkcentrum
- Klik links op "Verbindingen"
- Druk op alt zodat je de ouderwetse menu balk bovenin krijgt; ga daar naar Geavanceerd > Geavanceerde instellingen
- Geef je telefoon de hoogste prioriteit, of in ieder geval hoger dan je normale netwerk kaart ;)
- Klik overal OK enzo

Geen idee of het werkt, maar het is een poging waard. Als er een optie niet heet zoals ik typ moet je maar even op je innerlijke Tweaker vertrouwen, ik heb al jaren geen Nederlandse Windows versie meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Laatst online: 03-08 17:08
Leuk programma maar helaas niet geschikt icm met een carkit. Mogelijk dat je nog iets zou kunnen doen met een regel dat als bluetooth aangaat dit programma uitgaat.
Volgens mij zit die instelling er op: Bluetooth; Zet aan om call confirm te negeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile
eRRoR.InSiDe schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:48:
[...]

Dat snap ik, maar ik wikl het initiele volume waarmee het gesprek begint aanpassen. Nu is dat standaard op zijn hardst en dat wil ik niet.
Je kan toch tijdens het gesprek het volume zachter zetten en deze onthoudt hij dan? Dus bel je voicemail, zet het volume op het gewenste niveau en dan ophangen. Of mis ik nou iets?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
l3art schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:59:
[...]

Je kan toch tijdens het gesprek het volume zachter zetten en deze onthoudt hij dan? Dus bel je voicemail, zet het volume op het gewenste niveau en dan ophangen. Of mis ik nou iets?
Klopt helemaal. Dacht dat ie dat neit onthield maar schijnbaar dus wel....

*schaam* :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disrupt0r
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 12:53
MikeOO schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:26:
[...]

Dat geeft inderdaad problemen. Ik gebruikte dit programma ook met veel plezier tot ik met de auto wegging en ineens wilde de Parrot niet meer bellen. Eerst natuurlijk denken dat de parrot of telefoon even een probleem had maar later bleek dus inderdaad dat hij niet gaat bellen omdat dit programma dat blokkeerd. Je moet dus de telefoon bji de hand houden om te bevestigen. Dat werkt helaas niet als je gewend bent je telefoon gewoon in je zak te stoppen en in de auto stapt.

Helsie schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 08:34:
[...]

Zojuist heb ik het programma ook gedownload en zie bij de instellingen dat je kan aanvinken dat zodra bluetooth aangaat hij het de blokkering negeert. Het zou dan dus moeten werken met carkits? Misschien even de nieuwste versie downloaden van het programma? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
l3art schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:59:
[...]

Je hebt gelijk. Zo werkt dat ook bij mijn toestel. Misschien overruled een app zijn settings :?

-edit- Te laat :+ Zie dat het inmiddels gelukt is.

Off topic, ik kan nog steeds de perfecte wallpaper niet vinden...

[ Voor 13% gewijzigd door BillSpaarbank op 27-05-2010 10:14 . Reden: spuit 11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
De perfecte wallpaper?
Waar zou dat aan moeten voldoen volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
l3art schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 10:16:
De perfecte wallpaper?
Waar zou dat aan moeten voldoen volgens jou?
Ik hou van abstracte wallapers en de witte letters van mijn agenda widget moeten er zichtbaar op zijn met een transparante skin.

De default wallpaper selecteer ik ook weer regelmatig, maar hij overtuigd niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:52
Pontifex schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:42:
Na een lange periode van reviews lezen en informatie verzamelen mijn N97 ingeleverd bij de Media Markt en de HTC Desire aangeschaft.
Ben er tot nu toe helemaal lyrisch over :D wat een verschil met symbian zeg fantastisch.
Met dit toestel zing ik het voorlopig wel uit.

Heb alleen aan de linkerkant van de optische sensor 1 millimeter speling zitten en aan de rechterkant zit het juist wat strakker. Voor de zekerheid morgen nog maar even langs de Media Markt want als er een kruimel/zandkorrel tussenkomt zou het toch zonde zijn.
Ik heb hetzelfde probleem, hij zit niet helemaal recht. Vanwege de internetbestelling heb ik besloten niet te gaan ruilen. Maar ik had hetzelfde als jou gedaan in jouw situatie. Knullig voor een high end toestel.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
BillSpaarbank schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 10:25:
[...]

Ik hou van abstracte wallapers en de witte letters van mijn agenda widget moeten er zichtbaar op zijn met een transparante skin.

De default wallpaper selecteer ik ook weer regelmatig, maar hij overtuigd niet :)
Ik heb op dit moment deze wallpaper, en hij bevalt mij uitstekend. Hij staat hier ook ergens in het Desire forum, ik weet ff niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Komt die ff bekend voor ;)

Hier staat hij trouwens.

[ Voor 66% gewijzigd door 13art op 27-05-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 11:09
Werelds schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:48:
[...]

Probeer het volgende eens:
- Ga naar het Netwerkcentrum
- Klik links op "Verbindingen"
- Druk op alt zodat je de ouderwetse menu balk bovenin krijgt; ga daar naar Geavanceerd > Geavanceerde instellingen
- Geef je telefoon de hoogste prioriteit, of in ieder geval hoger dan je normale netwerk kaart ;)
- Klik overal OK enzo

Geen idee of het werkt, maar het is een poging waard. Als er een optie niet heet zoals ik typ moet je maar even op je innerlijke Tweaker vertrouwen, ik heb al jaren geen Nederlandse Windows versie meer :D
Allereerst hartelijk bedankt voor het meedenken, helemaal top!

Ik zie alleen nergens iets van prioriteit, of iig, dan werkt het niet.

Zie de screens:
http://www.webdesignbrandwijk.nl/Netwerkverbindingen.png
http://www.webdesignbrand...ters%20en%20bindingen.png
http://www.webdesignbrand...rde%20van%20providers.png

Bij screen 2 is dus goed te zien dat LAN 4 echt bovenaan staat. Maar vind niet iets van prioriteit instellen, en dat je dan diverse malen op Ok moet drukken...

Misschien zie ik iets over het hoofd? Bij Geavanceerde Instellingen kon ik verder daar niets over vinden.

Heb nog wel dit gevonden: http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=11499.0
Hier kwam ik alleen ook niet verder mee.. :s

Weet iemand nog iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je moet met die metric aan de slag die in de post van chelloo.com genoemd wordt.
Je HTC zet je dan op 1 en je normale internetverbinding op 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
SMulTiE schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:19:
Je moet met die metric aan de slag die in de post van chelloo.com genoemd wordt.
Je HTC zet je dan op 1 en je normale internetverbinding op 2.
Jup, dat kon ik eerst niet vinden. Maar inmiddels dus wel. En toen had ik alleen voor IPv4 het ingesteld, maar blijkbaar moest het ook voor IPv6 gedaan worden. Nu van HTC ze allebei op 1 gezet, en die andere op 2, en het werkt...!! _/-\o_

Hartelijk bedankt Werelds en SMulTiE!

Heerlijk, nooit meer dat gekloot met die netwerkkabel.. :)

[ Voor 5% gewijzigd door diabolofan op 27-05-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:23
Ligt het aan mij (of mijn abbo) of zijn de plaatjes op internet pagina's zwaar onder de maat? Ik krijg het idee dat hij niet de volle kwaliteit download, als dat zo is, hoe zou ik dat goed moeten krijgen. Ik kan het niet vinden in de browser settings noch in de phone settings. Het maakt ook niet uit of ik wifi gebruik of internet via de provider, kwaliteit van de foto's blijft onder de maat.

Criticism is prejudice made plausible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank1989
  • Laatst online: 01-09-2024
Weet iemand trouwens hoe ik iemand uit een groep kan verwijderen?
Wil iemand verwijderen uit favorieten.
Als ik deze instel bij groep als: Geen. Dan blijft deze in favorieten staan.
Nog gekker, als ik deze contact van mijn telefoon verwijder, blijft deze in de groep favorieten staan!
Het komt waarschijnlijk door de facebook link met deze persoon. Die niet uit te schakelen is.
Kan alleen kiezen voor ''bellen'' als ik wat met deze favoriet wil doen...

Al gevonden :P Menuknop => contact verwijderen

[ Voor 5% gewijzigd door frank1989 op 27-05-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 12:58
Geen probleem Diabolofan! Wellicht dat ik het zelf nog nodig ga hebben als m'n Desire er eenmaal is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casper28
  • Laatst online: 06:03
Is het mogelijk om mappen te maken in het menu (alle programma's) want het wordt heel erg onoverzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieter
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-03-2024
casper28 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:29:
Is het mogelijk om mappen te maken in het menu (alle programma's) want het wordt heel erg onoverzichtelijk.
Dat heb ik niet gevonden, wel kan je mappen maken op je home screen waar je apps in kan gooien.

=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:36
Ik heb sinds een week of twee wat problemen met het digitale kompas (de eerste weken deed hij het prima).

Als ik bijvoorbeeld layar/streetview/skymaps rond wil kijken blijft hij vaak 'hangen' op een bepaald punt. Hij staat dan dus bijv. gefixeerd op het noorden en als ik dan naar het zuiden draai, draait het beeld niet mee.
Als ik hem opnieuw callibreer dmv een 8tje draaien doet ie het weer tot ik de desbetreffende applicatie afsluit.

Hier een filmpje van iemand met een soortgelijk probleem: klik!

Zijn er mensen op tweakers die dit probleem ook hebben of evt. een oplossing weten? Ik heb nog geen factory reset uitgevoerd, maar ben bang dat dit het probleem ook niet verhelpt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freemann
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Freemann

CO2 Warmtepomp + VentilatieWTW

Christian_Ku schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:35:
Ligt het aan mij (of mijn abbo) of zijn de plaatjes op internet pagina's zwaar onder de maat? Ik krijg het idee dat hij niet de volle kwaliteit download, als dat zo is, hoe zou ik dat goed moeten krijgen. Ik kan het niet vinden in de browser settings noch in de phone settings. Het maakt ook niet uit of ik wifi gebruik of internet via de provider, kwaliteit van de foto's blijft onder de maat.
Bij welke provider zit je?
Ik weet dat je bij T-mobile aan kunt geven of ze (t-mobile) de afbeeldingen voor je extra compressen. Gevolg is dat plaatjes (vaak) compleet vernacheld worden.

Mogelijk doen andere providers dit ook?!

[ Voor 3% gewijzigd door Freemann op 27-05-2010 13:52 ]

https://www.taltion.nl, https://www.trekhaakkoffer-huren.nl, https://www.fietsendrager-huren.nl, https://www.fietskar-huren.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:23
Inderdaad, ik HAD T-mobile, dat was tot een week geleden. Nu vodafone en heb nog geen scherm oid gezien waarin ik compressie oid heb kunnen selecteren. Maar hij doet het OOK bij wifi. Dus je zou haast denken dat het niet iets van de provider is.

Criticism is prejudice made plausible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn week oude Desire teruggestuurd naar de leverancier, die hem omruilt omdat de assemblerende Chinees twee baardharen onder het scherm had verloren.

Waar niemand je voor waarschuwt in zo'n geval, zijn de ontwenningsverschijnselen! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:59
BillSpaarbank schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 10:25:
Haha.. bij mij overtuigd hij wel :D Alleen om de 2 weken wil ik een keer een nieuwe maar dan ben ik binnen een dag altijd weer terug op de default wallpaper. Probleem met de meeste wallpapers (ook de abstracte) is dat ze te druk of the eentonig zijn.. Er moeten sowieso geen scherpe lijnen in voorkomen naar mijn smaak (alle aandacht moet gaan naar de widgets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 11:09
Ik kan maar de ringtone voor SMS berichtjes maar niet wijzigen via Zedge.

Ik heb een nieuwe ringtone via zedge gedownload. Maar wanneer ik deze bij de meldingsgeluid van berichten instel werkt het niet. Ik hoor telkens de standaard melding geluid van HTC. Bij mijn gmail berichten werkt dit tevens wel...

Iemand enig idee waarom het niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Ik heb de laatste tijd iets vreemds, nog niets kunnen vinden hierover toen ik laatst zocht. Ook een beetje klote zoektermen ..

Soms gaat mijn volume automatisch naar beneden, met geen normale mogelijkheid om het volume harder te zetten. Ik moet dan de volume down knop ingedrukt houden, en dan werkt de volume up knop weer. Of een reboot. Als ik pech heb heeft dat ook maar even effect.

En een bijkomend vaag probleem die ik nu al een aantal keer heb meegemaakt als de volume down lijkt te hangen (En je ziet de "Ringer Volume" melding in beeld) als je dan op de powerknop drukt, dat hij spontaant reboot. Dit werkt echter niet als ik handmatig de volume down knop ingedrukt houd en dan de powerknop indruk.

En geen idee in hoeverre het relevant is gezien ik er niemand anders over hoor, ik kan het bijna altijd naspelen als ik Line Up speel. In andere programma's heb ik er bijna geen last van, meestal heb ik kort daarvoor Line Up gedaan. Vandaag bijvoorbeeld totaal geen last van, terwijl ik toch onderhand de hele dag al muziek luister.

Heb nog geen restore gedaan, misschien dat ik eerst eens stop met Line Up spelen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Zojuist een Brando screenprotetor besteld @ shop.brando.com . 10$ excl. 3$ verzendkosten.
Houdt jullie op de hoogte.. andere mensen ervaringen met screenprotectors?

Ik heb (al) een miniscuul krasje op me scherm , geen idee hoe die daar is gekomen.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:42

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
knights16 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:26:
Zojuist een Brando screenprotetor besteld @ shop.brando.com . 10$ excl. 3$ verzendkosten.
Houdt jullie op de hoogte.. andere mensen ervaringen met screenprotectors?

Ik heb (al) een miniscuul krasje op me scherm , geen idee hoe die daar is gekomen.
Ik heb vanmorgen twee brando's bij screenprotector.nl besteld (16 euro), ben benieuwd of dat wat wordt.
Hopelijk zijn ze in ieder geval binnen voordat de eerste krasjes komen. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Zijn er mensen die ook tegen dit gedrag aanlopen van de Desire?

Afbeeldingslocatie: http://img.yoki.org/discharge.png

Ik heb nu m'n 2e Desire omdat ik WiFi-problemen had met de vorige, en bij beide Desires heb ik gemerkt dat ie 's nachts vliegensvlug ontlaadt van 100% naar 90% wanneer ie volgeladen is en gewoon aan de oplader ligt. Daarna gaat ie weer langzaam laden tot ie op 100% zit. Als je je Desire op het verkeerde moment van de oplader haalt zit je dus soms al meteen op 90% van je accu. Echt HEEL irritant ...

Ik heb hierover contact opgenomen met HTC en het probleem was doorgespeeld naar een andere afdeling maar ik kan me niet voorstellen dat ik toevallig de enige 2 Desires ter wereld gehad die dit probleem hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door gday op 27-05-2010 15:51 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
Nee dat komt vaker voor (ga alleen niet alle posts hierover in de verschillende topics voor je zoeken :P) en wat ik me er van herinner heeft het misschien te maken met bescherming tegen 'overladen' van een batterij, maar het is inderdaad irritant dat je op 90% zit bij het ontkoppelen. Heb er zelf sinds rooten geen last meer van, dus misschien is het ook wel een software probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Qli-max schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:56:
Nee dat komt vaker voor (ga alleen niet alle posts hierover in de verschillende topics voor je zoeken :P) en wat ik me er van herinner heeft het misschien te maken met bescherming tegen 'overladen' van een batterij, maar het is inderdaad irritant dat je op 90% zit bij het ontkoppelen. Heb er zelf sinds rooten geen last meer van, dus misschien is het ook wel een software probleem...
Ik kan alleen op XDA een 'halve' melding hiervan vinden ... en ik kan me nu trouwens herinneren dat er 1 iemand was op GoT die dit ook had maar verder zie ik nergens iemand hierover klagen! Dat vind ik toch heel vreemd want dit is extreem irritant ... of ik zoek inderdaad gewoon niet goed. :{ :)

Wel apart dat je er sinds het rooten geen last meer van hebt ... zucht, misschien moet ik toch maar rooten dan. Ik vind het verder zo nutteloos aangezien er niet veel soeps is qua ROMs op dit moment. Met mijn HTC Hero was dat veel bevredigender. :)

[ Voor 13% gewijzigd door gday op 27-05-2010 16:06 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
Ja sorry misschien is het maar één keer gezegd (bedoelde er ook verder niks mee hor), maar aangezien ik het toendertijd ook sch*jt irritant vond, zat het nogal vers in mijn geheugen :P Ik had een VF ROM en nu een general ROM dus misschien lag het daar aan, snap ook niet waarom ik er plots geen last meer van heb. Kan misschien ook wel door apps komen die ik sinds rooten niet meer gebruik. Sorry kan verder niet helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 11:54
Gonadan schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:35:
[...]

Ik heb vanmorgen twee brando's bij screenprotector.nl besteld (16 euro), ben benieuwd of dat wat wordt.
Hopelijk zijn ze in ieder geval binnen voordat de eerste krasjes komen. :+
Kan je Clarivue screen protector?
Deze is ook heel goed, Gebruik hem nu nog voor de samsung I8910 en binnenkort dan ook voor de Desire en je ziet nagenoeg niet dat er een screenprotector op zit en je heb ook gelijk levenslange garantie erop. mocht de screenprotector losgaan stuur je die op en je krijgt een nieuwe kosteloos terug gestuurd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:42

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Mabili schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:13:
[...]

Deze is ook heel goed, Gebruik hem nu nog voor de samsung I8910 en binnenkort dan ook voor de Desire en je ziet nagenoeg niet dat er een screenprotector op zit en je heb ook gelijk levenslange garantie erop. mocht de screenprotector losgaan stuur je die op en je krijgt een nieuwe kosteloos terug gestuurd. :)
Nee die ken ik niet, gezien de ervaringen heb ik maar gekozen voor de Brando.
Qua prijs is het toch te verwaarlozen met de kosten voor het abonnement en de telefoon dus een wat duurdere protector maakt mij dan niet uit.
Ultra Clear noemen ze hem, schijnt ook nagenoeg onzichtbaar te zijn.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Eerste keer dat ik mijn Desire aan de pc hang, ik kies voor Diskdrive, maar er gebeurt niks. Ik krijg geen nieuwe drive te zien in windows. Eerder nooit problemen gehad met vorige htc toestellen.

Ik weiger htc synch te installeren op elke pc die ik wil gebruiken.

Oh ja, lekker dan, hij heeft gewoon mijn hele sd card leeg gegooid. Fijn Android, heeeel fijn. Zomaar je SD card wissen.

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 27-05-2010 17:44 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe beheren jullie de contacten? Via gmail of Outlook?
Ik blijf maar het probleem hebben dat outlook rare dingen aan elkaar linkt en gmail wilt ook contacten verwerken die ik maar 1x heb gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 20:22

wontcachme

You catch me? No you wont

Phusebox schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:41:
Eerste keer dat ik mijn Desire aan de pc hang, ik kies voor Diskdrive, maar er gebeurt niks. Ik krijg geen nieuwe drive te zien in windows. Eerder nooit problemen gehad met vorige htc toestellen.

Oh ja, lekker dan, hij heeft gewoon mijn hele sd card leeg gegooid. Fijn Android, heeeel fijn. Zomaar je SD card wissen.
Ik weet niet wat jij ermee klooit, maar jij hebt elke keer problemen. Ik gebruik ook geen sync en het werkt gewoon in diskdrive. Ook nooit problemen met de SD kaart gehad

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wontcachme schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:51:
[...]

Ik weet niet wat jij ermee klooit, maar jij hebt elke keer problemen. Ik gebruik ook geen sync en het werkt gewoon in diskdrive. Ook nooit problemen met de SD kaart gehad
Ik klooi er niks mee, gebruik alleen bekende apps, en niet eens heel veel. Verder synch ik mijn mail, twitter, sms en bel. Meer niet. Heb niet eens een eigen achtergrond erop staan of wat dan ook.

Heb de sd card al vervangen door een betere, aangezien er zoveel kapotte sd cards werden gemeld hier. En de sd-card die er nu inzit heb ik al ruim een half jaar en nooit problemen mee gehad.

Klote telefoon, krijg er nu wel echt de schijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Phusebox schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:41:

Problemen die jij noemt heb ik nog nooit voorbij zien komen je sd kaart wissen zal android echt niet vanzelf doen.
Gebruik inmiddels al een jaar android en het werkt echt perfect.
Ik heb htc sync geïnstalleerd omdat ik dacht dat dat nodig was, bleek niet zo te zijn maar goed wat je tegen het programma hebt snap ik niet, werkt hier gewoon naar behoren.
Ik zou het probleem eerder bij mijn pc zoeken dan de desire, je hebt vast wel op wandelafstand een andere pc... probeer dat eens werkt het niet stuur hem dan maar terug.

(kga er wel vanuit dat je de normale rom erop hebt een geen gekke custom)
Phusebox schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:56:
[...]
Koop een iphone anders, met dit soort taal zijn mensen je echt niet geneigd meer te helpen.
Snap dat het frustrerend is maar zoals ik zei lijkt het me eerder aan je pc te liggen maar dat kun je zo
uitsluiten.

[ Voor 14% gewijzigd door Staffie666 op 27-05-2010 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Staffie666 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:57:
[...]

Problemen die jij noemt heb ik nog nooit voorbij zien komen je sd kaart wissen zal android echt niet vanzelf doen.
Gebruik inmiddels al een jaar android en het werkt echt perfect.
Ik heb htc sync geïnstalleerd omdat ik dacht dat dat nodig was, bleek niet zo te zijn maar goed wat je tegen het programma hebt snap ik niet, werkt hier gewoon naar behoren.
Ik zou het probleem eerder bij mijn pc zoeken dan de desire, je hebt vast wel op wandelafstand een andere pc... probeer dat eens werkt het niet stuur hem dan maar terug.

(kga er wel vanuit dat je de normale rom erop hebt een geen gekke custom)
Stock rom, op andere pc (laptop) werkt het ook niet. HTC synch dan net maar geprobeerd maar dat is, zoals de naam al zegt, alleen om te synchen, niet voor data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
SImpel bied hem aan voor reparatie want hij werkt blijkbaar niet naar behoren, dus waar je je aan ergert is een defect wat er niet hoort te zijn. Maakt het nog geen ***** telefoon, ja die ene van jou :P

Hoewel een hard resetje om te proberen nooit kwaad kan uiteraard mocht je dat nog niet hebben gedaan

[ Voor 20% gewijzigd door Staffie666 op 27-05-2010 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Laatst online: 17-12-2021
Wellicht oplossing (alleen bij Telfort abo) bij probleem niet kunnen connecten met 3G:

Verander de standaard settings van Telfort (let op kleine en hoofdletters):
Naam: Telfort Spot
APN: internet
Proxy: 193.113.200.195
Poort: 8080
Gebruikersnaam en wachtwoord beide niets invullen
MCC: 204
MNC: 12
Verificatietype: PAP
APN-type: default

Kwam erachter dat de standaard settings bij installatie soms wel werken, maar soms ook niet. Heb nu bovenstaande gegevens overgenomen. Ben benieuwd of het probleem is opgelost.
(Wellicht helpt het ook om de settings bij een andere provider even op te vragen en eventueel aan te passen)

Dit is een aanvulling op deze post (post inmiddels aangevuld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Het verhaal van een SD kaart die opeens gewist werd is vaker langs gekomen. Op XDA heb ik het sowieso gelezen. Maar in dat geval werd het meer gekoppeld aan het rooten, maar misschien dus toch niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ja hard-reset en reparatie is leuk en aardig, als je je telefoon niet dringend nodig hebt de komende week en niet kunt missen zoals ik dus momenteel.

Card-reader gebruikt; kaart is ok, maar wel volledig gewist. Was wel gewoon lees- en schrijfbaar, dus er is iets niet goed in android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:26
Of in een app die je toegang tot de sd-kaart gegeven hebt natuurlijk. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 23:56
Wat is jullie ervaring met de navigatie van de HTC Desire? Goede ontvangst en werkt het prima? Welke app heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:50
:+ zit er een hoesje bij de desire, net als bij de hd2 of een screen protector oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Phusebox schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:56:
[...]

Ik klooi er niks mee, gebruik alleen bekende apps, en niet eens heel veel. Verder synch ik mijn mail, twitter, sms en bel. Meer niet. Heb niet eens een eigen achtergrond erop staan of wat dan ook.

Heb de sd card al vervangen door een betere, aangezien er zoveel kapotte sd cards werden gemeld hier. En de sd-card die er nu inzit heb ik al ruim een half jaar en nooit problemen mee gehad.

Zoals je al eerder aan gaf ben jij zo een persoon waar gewoon alles op een of andere manier mis gaat. To bad. Telefoon verkopen/ruilen/repareren.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Stark schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:36:
Wat is jullie ervaring met de navigatie van de HTC Desire? Goede ontvangst en werkt het prima? Welke app heb je?
De ervaring staat qua navigatieapplicaties allemaal in dit mooie topic: Android: Turn by Turn Navigation Mijn ervaring met Sygic Mobile Maps 10 is prima, lekker snel een fix en ook erg snelle berekening.
whiplash1990 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:52:
:+ zit er een hoesje bij de desire, net als bij de hd2 of een screen protector oid?
Geen van beide zit er bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:58
gday schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:50:
Zijn er mensen die ook tegen dit gedrag aanlopen van de Desire?

[afbeelding]

Ik heb nu m'n 2e Desire omdat ik WiFi-problemen had met de vorige, en bij beide Desires heb ik gemerkt dat ie 's nachts vliegensvlug ontlaadt van 100% naar 90% wanneer ie volgeladen is en gewoon aan de oplader ligt. Daarna gaat ie weer langzaam laden tot ie op 100% zit. Als je je Desire op het verkeerde moment van de oplader haalt zit je dus soms al meteen op 90% van je accu. Echt HEEL irritant ...
Dit heb ik ook met mijn X10. Heb geen idee waar het aan ligt. Hij ontlaadt soms wel 3x in een nacht en klimt dan weer langzaam omhoog naar de 100%. Inderdaad geluk hebben met het ontkoppelen van je lader!
Zal wel iet smet Android te maken hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stark schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:36:
Ik heb die via google maps gebruikt en die vond ik handig. Het was meer van: "oh we zijn de weg kwijt heeft mijn nieuwe mobiel navigatie? Wauw ja, laat we het eens uitproberen." Voor dagelijks gebruik zitten er misschien wel wat haken en ogen aan.
whiplash1990
zit er een hoesje bij de desire, net als bij de hd2 of een screen protector oid?
Nope zit helemaal niks bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:11
Bestaat er een app voor de Desire, of Android in het algemeen, waarmee ik mijn mobiele telefoon als afstandsbediening kan gebruiken? Google levert verrassend weinig resultaten op!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 23:56
J0YR1D3R schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 19:06:
[...]

De ervaring staat qua navigatieapplicaties allemaal in dit mooie topic: Android: Turn by Turn Navigation Mijn ervaring met Sygic Mobile Maps 10 is prima, lekker snel een fix en ook erg snelle berekening.
Ok nice, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 14:37
Bij de mm in utrecht is ie nu €399!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
Joepiiieee, 23 juni is het zover.. :) (voor diegene die het nog niet wisten.. :p)
Android 2.2 Froyo op de Desire

http://www.allaboutphones...sire-komt-op-23-juni.html

[ Voor 11% gewijzigd door diabolofan op 27-05-2010 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

nu een maand deze telefoon in mijn bezit, nog geen moment spijt gehad.
Hadden ze maar de speakers van de nokia 6233 erin gedaan en de camera met carl zeis lens van de nokia n95 8gb ;) dan was die helemaal perfect geweest.

Het grootste nadeel van deze telefoon vind ik dan ook de camera (was de nokia camera gewent op mn n95 8gb welke echt zeer mooie foto's schoot).
Op het schermpje van de telefoon zien de foto's er perfect uit altijd, maar zet ik ze dan op mijn laptop dan vallen ze toch altijd tegen helaas.
Maargoed nog geen moment spijt gehad van deze foon

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Laatst online: 09-09 15:43
henidde schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 21:34:
Bestaat er een app voor de Desire, of Android in het algemeen, waarmee ik mijn mobiele telefoon als afstandsbediening kan gebruiken? Google levert verrassend weinig resultaten op!
Afstand bediening voor wat? En wat heb je zelf al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 00:07
diabolofan schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:28:
Joepiiieee, 23 juni is het zover.. :) (voor diegene die het nog niet wisten.. :p)
Android 2.2 Froyo op de Desire

http://www.allaboutphones...sire-komt-op-23-juni.html
Dat is geen bevestigd bericht door HTC. Dit is gewoon een datum die door een helpdesk medewerker is genoemd. Dus neem het met een korreltje zout zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
GrandDestroyer schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:32:
[...]

Dat is geen bevestigd bericht door HTC. Dit is gewoon een datum die door een helpdesk medewerker is genoemd. Dus neem het met een korreltje zout zou ik zeggen ;)
Idd, kijk maar wat ze bij de Hero hebben gedaan.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Laatst online: 22:08
Phusebox schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:13:
Ja hard-reset en reparatie is leuk en aardig, als je je telefoon niet dringend nodig hebt de komende week en niet kunt missen zoals ik dus momenteel.

Card-reader gebruikt; kaart is ok, maar wel volledig gewist. Was wel gewoon lees- en schrijfbaar, dus er is iets niet goed in android.
Zelf heb ik ook gehad dat Windows (XP) geen schijfstation vond. Hij vond wel nieuwe hardware, maar een benaderbaar schijfstation wilde ie er niet van maken. Dat bleek te liggen aan drivers van een oude Dane-Elec 6-in-1 cardreader die ik nog had geïnstalleerd. Ik gebruikte dat ding toch niet meer, dus toen ik die drivers verwijderd had, werd de ingebouwde micro-sd ineens wel als schijfstation herkend.

Oftewel, als je ook nog drivers voor een oude cardreader hebt geïnstalleerd, dan kun je proberen om die te verwijderen en kijken of dat helpt.

[ Voor 8% gewijzigd door Eegee op 27-05-2010 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook af en toe dat de PC de Desire niet herkent als ie aan de usb kabel hangt. Met de Hero had ik dat nooit. Ik herstart de telefoon dan altijd maar even en dan doet ie het meestal weer wel. Soms lijkt Android net Windows 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
Als je op zoek bent naar een goede manier om je apps te organiseren op je telefoon:
Apps Organizer
of de betaalde grote broer:
Folder Organizer

[ Voor 22% gewijzigd door _Calvin op 28-05-2010 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Heeft er iemand een kopie van de memkaart zoals ie geleverd word? Ik heb mijn kaart na 1 kopieer actie (wilde alleen een mp3 erop zetten) al mogen formateren en heb dus niet echt een idee of er belangrijke dingen op stonden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baico
  • Laatst online: 26-10-2024
pim.vol makkelijk over te zetten van htc touch naar htc desire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:11
erriccartman schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:31:
[...]

Afstand bediening voor wat? En wat heb je zelf al gevonden?
Ik zoek een afstandsbediening voor de TV, althans een app zodat mijn telefoon dat wordt.
Net zoals ik zei: op google en omstreken kon ik verrassend weinig vinden!
Daarom vraag ik het hier. Heeft iemand hier eventueel een app voor?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathieuh
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09-2023
Er zit geen infrarood zender/ontvanger op de htc desire, dus voor je tv geef ik je weinig kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Haico, Google Sync voor windows mobile downloaden, gmail account aanmaken, syncen en je bent klaar.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Laatst online: 07:02
RiesB71 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:52:
[...]

Volgens mij zit die instelling er op: Bluetooth; Zet aan om call confirm te negeren..
Je hebt helemaal gelijk. Deze instelling toen helemaal niet gezien. Mogelijk had ik nog een oudere versie en wordt ik kippig 8)7 . Ga dit eens testen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 00:05:
Heeft er iemand een kopie van de memkaart zoals ie geleverd word? Ik heb mijn kaart na 1 kopieer actie (wilde alleen een mp3 erop zetten) al mogen formateren en heb dus niet echt een idee of er belangrijke dingen op stonden.
Volgens mij is alleen de gebruikershandleiding belangrijk die erop stond. Die kun je ook HIER downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Heb ik gisteren nog geen uur wat radio geluisterd heeft dat streamen me al 65mb gekost. Wist niet dat het zo snel op zou lopen. Volgende keer thuis toch maar wifi aanzetten.
Wat ik niet helemaal snap met wifi, is dat m'n laptop vol bereik heeft (volgens windows) en m'n foon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

De antenne in je faptop is dan ook een stuk langer, die loopt voor een groot gedeelte langs je hele scherm.
Die zal dus minder moeite hebben een goed signaal te krijgen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Desire en Multiboot vanaf SD
Vandaag komt er een workaround.
It means you can have both Froyo and 2.1 on your Desire for example.
You basically have an extra ext2 partition on your SD card with another OS
Ik ben benieuwd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
henidde schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 07:17:
[...]

Ik zoek een afstandsbediening voor de TV, althans een app zodat mijn telefoon dat wordt.
Net zoals ik zei: op google en omstreken kon ik verrassend weinig vinden!
Daarom vraag ik het hier. Heeft iemand hier eventueel een app voor?
kun je beter een universele afstaqndsbediening kopen.

scheelt weer boel narigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mabili schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:13:
[...]

Waar vind je dat van die levenslange garantie?
Als ze dus binnen 2 jaar versleten zijn krijg je gewoon nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren desire gehaald. damn wat een lekkere telefoon vergeleken met iphone.
heb eigenlijk afgelopen 2 jaar aan de iphone geweest maar de desire is geen straf.
de web browsers met flash is gewoon super. laad snel en FLASH:)
voor de rest moet ik nog beetje met toestel spelen maar kan niet wachten op froyo update.
ga hem niet rooten. enige wat ik wil is nog wireless tether. dat ik de desire als wifi accesspoint wil gebruiken en dat zit in froyo.
had gelezen op xda forums dat desire vanaf 23 juni update krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
Waarom kan ik bij Settings niet in Accessiblity (Toegankelijkheid?) komen? Ik bedoel, ik kan er wel in komen, maar kan hem niet aanvinken. Dat kan zeker niemand? Maar waarom zetten ze die optie er dan in?

Automatisch update van de widget van HTC van bijvoorbeeld elke 3 uur werkt ook niet trouwens. Ik stel hem in op automatisch updaten, en op 3 uur, druk op de terugknap (opslaan knop is ergens te zien), en als ik er dan weer naartoe ga, is dat vinkje weg, en hij update dus ook niet automatisch. Weet iemand dat misschien hoe ik dat oplos? EDIT: Opgelost. Bij Settings Accounts & sync moest ik eerst die autosync aanzetten, voordat ik het bij het weer kon instellen.

[ Voor 10% gewijzigd door diabolofan op 28-05-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmedia schreef op maandag 24 mei 2010 @ 16:06:
Na WiFi connectie proberen te connecten met 3G geeft bij ontzettend veel HTC Desire gebruikers problemen (van verschillende providers Hi, Telfort, Vodafone etc). Ook mensen in het buitenland. Hier een kleine opsomming:
http://gathering.tweakers...message/34014417#34014417
http://gathering.tweakers...message/34014258#34014258
http://gathering.tweakers...message/34014233#34014233
http://gathering.tweakers...message/34014061#34014061
http://gathering.tweakers...message/34018622#34018622
http://gathering.tweakers...message/34021656#34021656
http://gathering.tweakers...message/34024594#34024594
http://gathering.tweakers...message/34024716#34024716
http://gathering.tweakers...message/34033584#34033584
androidforums.com
forum in Australië

"Oplossing" die niet lijken te werken:
-Advanced WiFi settings >> WiFi slaapbeleid >> Na 15 minuten
- *#*#4636#*#* >> Telefooninformatie >> naar beneden scrollen >> Voorkeursnetwerktype instellen (dropdown menu) >> GSM auto (PRL)

Oplossing die wellicht werkt (bij een Telfort abo):
Verander de standaard settings van Telfort (let op kleine en hoofdletters):
Naam: Telfort Spot
APN: internet
Proxy: 193.113.200.195
Poort: 8080
Gebruikersnaam en wachtwoord beide niets invullen
MNC: 12

(Wellicht helpt het ook om de settings bij een andere provider even op te vragen en eventueel aan te passen)

Oplossingen die wel werken, maar nogal rigoureus en omslachtig zijn:
- Schakel vliegtuigmodus in en daarna weer uit
- Herstel de standaard instellingen van je mobiele netwerk
- Start de telefoon opnieuw op (kan erg lang duren)

Samenvattend, vervelende probleem is allerminst opgelost. Met zoveel mogelijk mensen dit probleem melden zet wellicht zoden aan de dijk:
contact formulier HTC Desire
Ik heb inmiddels gepost dat ik al weken superstabiel internet heb door portalmmm.nl te veranderen naar internet. Ik heb nu ALTIJD mobiel internet als ik de deur uitga en ik weiger dan ook iets te veranderen aan deze instellingen.

Naam: Hi Mobiel Internet
APN: Internet
Proxy: <Niet ingesteld>
Poort: <Niet ingesteld>
Gebruikersnaam: <Niet ingesteld>
Wachtwoord <Niet ingesteld>
MNC: 08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 11:09

Ik heb een nieuwe ringtone via zedge gedownload. Maar wanneer ik deze bij de meldingsgeluid van berichten instel werkt het niet. Ik hoor telkens de standaard melding geluid van HTC. Bij mijn gmail berichten werkt dit tevens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

kenkreutzer schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:35:

Ik heb een nieuwe ringtone via zedge gedownload. Maar wanneer ik deze bij de meldingsgeluid van berichten instel werkt het niet. Ik hoor telkens de standaard melding geluid van HTC. Bij mijn gmail berichten werkt dit tevens wel.

Misschien komt het omdat HTC zijn eigen app gebruikt voor het regelen van SMS. Wat je wel kan doen is de ringtone downloaden en in het 'berichten' app het meldingsgeluid instellen.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
kenkreutzer schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:35:

zoekfunctie gebruiken in dit forum.
dat werkt goed.
is hier al heel vaak beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:15:
[...]

Ik heb inmiddels gepost dat ik al weken superstabiel internet heb door portalmmm.nl te veranderen naar internet. Ik heb nu ALTIJD mobiel internet als ik de deur uitga en ik weiger dan ook iets te veranderen aan deze instellingen.

Aangepast in deze post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:15
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:15:
[...]

Alleen werkt de mobiele rabobank site (rabo bankieren) dan niet meer (http://rmb.rabobank.nl). Als je echter gewoon portalmmm laat staan en de proxy + poort invult (zie de hi/kpn site voor waarden), dan heb je ook altijd internet (eigenlijk nooit (meer) last van wegvallende verbinding) en de mobiele rabobank bankieren site werkt correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
Anteros schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 13:48:
[...]

Alleen werkt de mobiele rabobank site (rabo bankieren) dan niet meer (http://rmb.rabobank.nl). Als je echter gewoon portalmmm laat staan en de proxy + poort invult (zie de hi/kpn site voor waarden), dan heb je ook altijd internet (eigenlijk nooit (meer) last van wegvallende verbinding) en de mobiele rabobank bankieren site werkt correct.
Ik heb het even gecheckt. Dit zijn de instellingen van de Hi site:
Naam: Mobiel Internet
APN: portalmmm.nl
Proxy: 10.10.100.20
Poort: 5080

Krijg steeds meer het vermoeden dat mensen met 3G connectie problemen de standaard settings (die de HTC Desire bij eerste keer opstarten [selectie provider]) hanteren. Deze standaard settings zijn echter niet correct (tenminste niet bij Telfort en naar ik begrijp ook niet bij Hi). Bij Telfort worden de settings ook niet via sms verstuurd, dus je dient deze handmatig aan te passen. Het vervelende van dit alles is, dat je met de verkeerde settings op somminge momenten soms wel verbinding krijgt (hierdoor kan je de indruk krijgen dat de settings voor de verbinding blijkbaar goed staan, want soms wel gewoon vebinding). Zal ook even mijn post aanpassen.
Pagina: 1 ... 19 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voordat je hier een vraag stelt:

1. De handleiding lezen.
2. Googlen.
3. Aangeven wat je zelf al gevonden hebt.

Helpdesk-vragen worden verwijderd.