HTC Desire - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 23 Laatste
Acties:
  • 220.007 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 14:38
trion75 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:08:
[...]

Ik had er ook last van, maar heb nu sinds een paar dagen uitgevinkt dat hij altijd met internet verbonden moet zijn en dit lijkt te helpen.

Hij werkt nog net zo goed hoor, zodra hij een dataverbinding nodig heeft maakt hij die gewoon.

Mijn vermoeden is dat Vodafone wat blokkeert als je de verbinding een hele nacht open laat.

Overigens schijnt het ook op de accu te schelen als je verbinding niet altijd open staat, maar alleen indien nodig.
Lijkt inderdaad te werken, en het scheelt ook nog batterij lijkt het.. Zou het dan toch zijn opgelost?! _/-\o_

Wat betreft de Vodafone ROM. Er is inderdaad een VF scene en je ziet het in de buildnummer, verder merk ik er niks van.
Zou het dan wel zo zijn dat als Froyo uitkomt via HTC, de VF ROM eigenaars deze ook kunnen downloaden of moeten we dan ook weer op VF wachten....? |:(

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
SmithNL schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 08:52:
[...]

Lijkt inderdaad te werken, en het scheelt ook nog batterij lijkt het.. Zou het dan toch zijn opgelost?! _/-\o_

Wat betreft de Vodafone ROM. Er is inderdaad een VF scene en je ziet het in de buildnummer, verder merk ik er niks van.
Zou het dan wel zo zijn dat als Froyo uitkomt via HTC, de VF ROM eigenaars deze ook kunnen downloaden of moeten we dan ook weer op VF wachten....? |:(
Hoogstwaarschijnlijk is het dat laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de Desire om op het Vadafone Live portal te komen, bijvoorbeeld om TV te kijken? Heb al verschillende keren met Vodafone gebeld. De ene keer zeggen ze dat je met de Desire gewoon op Live moet kunnen komen (en controleren de instellingen) en de andere keer zeggen ze dat de Desire niet geschikt is voor Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 00:34:
[...]

Is dat een bug dan? Heeft dat niet gewoon te maken met het opstarten van de camera en het scherpstellen?
Bij mij precies hetzelfde, het is het beste hoorbaar tijdens het gebruik van de barcode scanner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
RoD schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 00:08:
[...]

Klopt. Ik heb het bijvoorbeeld altijd als ik de Barcode Scanner open.

De bugs van de camera zijn wel erg irritant. Ik hoop dat er snel een fix voor komt.
Htc hero heeft het ook en de Htc legend ook en zelfs de htc diamond (1) heeft dat. Losse lens om auto focus mogelijk te maken is mij verteld, en gezien de bovenstaande 3 + de desire het hebben zou ik me er niet druk om maken.

Betreft vodafone, als er een vodafone rom opstaat (dus niet een direct van htc) dan kun je inderdaad bij de volgende update wachten op VF en dat kan nog wel even duren, duurde 6 maanden voordat VF van de htc diamond rom een vodafone eigen rom had gemaakt.

Vandaar mijn tip om als je vodafone kpn of whatever wilt ga naar gsmplaza/belcompany/t-for telecom. Zij leveren gewoon een simkaart en een los HTC toestel zonder zooi erop. En uiteraard ook sim-lock vrij.

[ Voor 31% gewijzigd door Staffie666 op 26-05-2010 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:02

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:28:
[...]

Bij mij precies hetzelfde, het is het beste hoorbaar tijdens het gebruik van de barcode scanner!
Ja ik hoor het ook, maar ik vraag me af of het een bug is of het gewoon bij de camera hoort.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:53
@ Staffie666, Phonehouse verkoopt ook simlockvrij. Dat is nog een optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
[qoute]Ik heb nu mijn eerste probleempje met android gehad: Op een gegeven moment was het hele homescreen ca. 3 mm naar rechts verschoven. Het gedeelte wat rechts miste leek wel links op het scherm te staan (dat deel veranderde tenmiste wel met scrollen). Na een reboot was het weer normaal.

Heeft iemand anders dit al meegemaakt?[/quote]

Ja, gek genoeg had dat alleen bij mijn meest linker homescreen (waar ik de standaard HTC agenda widget heb staan). Als ik dan wou pinchen (helikopterview) of naar rechts wou slepen kon dat niet omdat de verhoudingen helemaal messed up waren. 1 druk op het fysieke 'search' knopje (dan komt er een zoekvenster naar voren) en het is verholpen. Heb het nu overigens niet meer (zit het even te proberen), maar heb dat dus wel een paar keer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:30
Ik heb nu ongeveer een week de Desire, maar vaak als iemand mij belt krijgen ze gelijk "deze telefoon is nu niet bereikbaar" terwijl ik gewoon GSM netwerk heb.
1 minuut later krijg ik dan een smsje dat ik een gemiste oproep heb.
Zelf kan ik wel bellen.
Mijn provider is T-mobile.

Meer mensen last van dit probleem?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:21
henkyyyyyyy schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:06:
Ik heb nu ongeveer een week de Desire, maar vaak als iemand mij belt krijgen ze gelijk "deze telefoon is nu niet bereikbaar" terwijl ik gewoon GSM netwerk heb.
Zelf kan ik wel bellen.

Nu je het zegt, dit heb ik ook een aantal malen (denk 3 á 4 keer sinds ik hem heb van Hi) gehad. Gewoon op de zelfde locatie, dus niet dat hij aan het switchen was tussen GSM masten.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:45
l3art schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:36:
[...]

Ja ik hoor het ook, maar ik vraag me af of het een bug is of het gewoon bij de camera hoort.
Met mijn Hero had ik precies hetzelfde, ik vermoed dat het aan de auto-focus hardware ligt. Immers als je de telefoon uit zet en je tikt er dan mee op je hand dat rammelt hij ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Staffie666 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:31:
[...]

...

Betreft vodafone, als er een vodafone rom opstaat (dus niet een direct van htc) dan kun je inderdaad bij de volgende update wachten op VF en dat kan nog wel even duren, duurde 6 maanden voordat VF van de htc diamond rom een vodafone eigen rom had gemaakt.

Vandaar mijn tip om als je vodafone kpn of whatever wilt ga naar gsmplaza/belcompany/t-for telecom. Zij leveren gewoon een simkaart en een los HTC toestel zonder zooi erop. En uiteraard ook sim-lock vrij.
Ja ik zag gisteren dat ik hem voor de zelfde prijs bij pdashop.nl kan bestellen. Ik heb ook meer vertouwen in Pdashop dan in Vodafone. Mijn vorige telefoon was een maand te laat geleverd...

[ Voor 0% gewijzigd door Brutes op 26-05-2010 11:38 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

henkyyyyyyy schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:06:
Zelf kan ik wel bellen.

De laatste tijd is T-M flink aan t kloten met zn masten.
paar weken terug was ik in Houten bij mn vriendin waar ik gewoon vol bereik had maar niet kon bellen en geen internet.
de klantenservice kon me ook niks vertellen. 2 straten verder, andere mast en t werkte wel.
Later bleek dat de 3g mast stuk was want als ik GSM prefered selecteerde deed alles t weer maar met trage internet uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freemann
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Freemann

CO2 Warmtepomp + VentilatieWTW

marcel-o schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:52:
[...]

De laatste tijd is T-M flink aan t kloten met zn masten.
paar weken terug was ik in Houten bij mn vriendin waar ik gewoon vol bereik had maar niet kon bellen en geen internet.
de klantenservice kon me ook niks vertellen. 2 straten verder, andere mast en t werkte wel.
Later bleek dat de 3g mast stuk was want als ik GSM prefered selecteerde deed alles t weer maar met trage internet uiteraard.
Dit kan toch altijd gebeuren? T-mobile heeft een kapotte mast waar xx mensen last van hebben, Vodafone heeft een kapot RAS(?) server en daar hebben x.xxx.xxx mensen last van....

Zo is er altijd wat en heb zelf met T-mobile weinig last... Geen last van kapotte masten, wegvallen (internet)verbinding of niet doorkomende oproepen. (nu nog HTC Diamond Pro wm6.5.3) als het goed is komt morgen de Desire!

[ Voor 9% gewijzigd door Freemann op 26-05-2010 11:56 ]

https://www.taltion.nl, https://www.trekhaakkoffer-huren.nl, https://www.fietsendrager-huren.nl, https://www.fietskar-huren.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
kavish schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:37:
[...]

Ja ik zag gisteren dat ik hem voor de zelfde prijs bij pdashop.nl kan bestellen. Ik heb ook meer vertouwen in Pdashop dan in Vodafone. Mijn vorige telefoon was een maand te laat geleverd...
En voor 60 euro minder kun je hem bij gsmweb bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
trion75 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:08:
[...]

Mijn vermoeden is dat Vodafone wat blokkeert als je de verbinding een hele nacht open laat.
wellicht selectief dan, want ik heb met vodafone nergens last van. dataverbinding staat altijd open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Volkan1984 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:01:
@ Staffie666, Phonehouse verkoopt ook simlockvrij. Dat is nog een optie!
Ja er zijn er inderdaad tig, kan ze wel allemaal op gaan noemen maar was niet van plan reclame te gaan maken. :+ gaf gewoon wat willekeurige voorbeelden.

Maar idd elke niet provider winkel bied simlock vrije en softwareloze (provider software wel te verstaan) telefoons aan. Maar volgens mij is er een apart topic voor abbo en levertijden vragen dus ik ga hier nou niet meer op in, er zijn in ieder geval genoeg mogelijkheden :)

[ Voor 14% gewijzigd door Staffie666 op 26-05-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-08 17:08
Sinds gisteren in bezit van m’n Desire, voorheen 3 jaar N95 gehad.
Toch wel behoorlijk wennen:

Beheer van verschillende geluidsignalen en trilfuncties is verdeeld over vele instellingen. Dit is bij S60 standaard geregeld met profielen. Waarschijnlijk gaat een app zoals sound manager dit wel oplossen.

Wekker: Bij mn N95 begint het geluid zachtjes en loopt dan op, zodat je niet in 1 keer rechtop in je bed zit.

Touch screen is behoorlijk gevoelig (misschien ligt dit ook wel aan mijn dikke vingers en statische lading).

Multitasking van Android snap ik nog niet helemaal. Ik sluit nooit iets af, maar start gewoon weer iets nieuws? Wellicht dat een taskmanager app duidelijkheid gaat bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:55
Staffie666 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:31:
[...]

Htc hero heeft het ook en de Htc legend ook en zelfs de htc diamond (1) heeft dat. Losse lens om auto focus mogelijk te maken is mij verteld, en gezien de bovenstaande 3 + de desire het hebben zou ik me er niet druk om maken.

Maar is het wel gewoon mogelijk dat je een standaard HTC ROM op het VF-toestel zet? En dus straks gewoon ook Froyo zonder VF-meuk op het VF-toestel kunt zetten?

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-02 10:09
RookieRooster schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 01:10:
[...]

Helaas staan er bij de instellingen van de agenda wel een aantal opties maar geen om de notatie aan te passen..

Onder instellingen van de agendaweergave staan alleen opties als: starten in, dagweergave(keuze tussen tijd- of gebeurtenisweergave), weer en plaats.. voor zover ik kan zien maakt het niet uit of je de instellingen van de widget of het programma oproept

Aha! aanpassen van datumnotatie in de 'algemene' instellingen van de phone geeft wel een verbetering, hij geeft nu in de agenda do, 27 mei 2010 weer wat al een stuk beter is. Thnx! >:)
Oh sorry, ik bedoelde inderdaad bij de algemene instellingen ;). Maar dat heb je al gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreevvss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-12-2024
Ik heb wat problemen met de Exchange / Activesync mail client.
Ik heb op de zaak een Exchange 2003 server staan.

Vanuit huis werkt het prima over mijn Wifi verbinding.
Maar over mobiel internet werkt het niet, ik krijg geen foutmelding. Alleen na het synchroniseren komt er gewoon niets bij.
Zodra ik weer thuis op m'n wifi verbinding zit, werkt alles prima.

Als ik de gewone mail client van de HTC pakt via IMAP, werkt het prima.
Ook met andere telefoons werkt het goed.
Mobiel internetten op mijn telefoon werkt ook.

Iemand enig idee waarom de Exchange / Activesynce mail client niet over mobiel internet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:52
RiesB71 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:39:

Beheer van verschillende geluidsignalen en trilfuncties is verdeeld over vele instellingen. Dit is bij S60 standaard geregeld met profielen. Waarschijnlijk gaat een app zoals sound manager dit wel oplossen.

Wekker: Bij mn N95 begint het geluid zachtjes en loopt dan op, zodat je niet in 1 keer rechtop in je bed zit.

Touch screen is behoorlijk gevoelig (misschien ligt dit ook wel aan mijn dikke vingers en statische lading).

Multitasking van Android snap ik nog niet helemaal. Ik sluit nooit iets af, maar start gewoon weer iets nieuws? Wellicht dat een taskmanager app duidelijkheid gaat bieden.
Houdt het 'huis' tekentje eens ingedrukt.Ook pas gisteravond geleerd.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Chimera schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:50:
[...]
Maar is het wel gewoon mogelijk dat je een standaard HTC ROM op het VF-toestel zet? En dus straks gewoon ook Froyo zonder VF-meuk op het VF-toestel kunt zetten?
Ja, je kunt je door VF verminkte toestel door het rooten en flashen van een ROM weer in een normale staat krijgen. Op dit moment is de recovery mode (het menu waar je in moet koemn om te kunnen flashen) verre van optimaal, en kan je USB random bricken. Dus het kan 100 keer goed gaan, en poging 101 bricked je usb. Ik heb het zelf wel gedaan (ik was niet gehinderd door enige kennis van zaken ;) ) en bij mij is het gelukt. Ik weet niet hoeveel haast je hebt, maar als je de verleiding kunt weerstaan zou ik nog ff wachten tot er een veiligere methode is (alhoewel ik niet weet of ik mijn eigen advies ga opvolgen :+ )
Multitasken, daarmee wordt bedoeld dat als je aan het navigeren bent en ook muziek aan hebt staan, dat je telefoon dan ook nog even je mail kan controleren of internetten. Android start vanzelf diverse programma's en processen op, en als je meer geheugen oid nodig hebt voor een programma, dan sluit hij minder noodzakelijke programma's vanzelf af. In principe heb je geen Task killer nodig.

[ Voor 24% gewijzigd door janvanduschoten op 26-05-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:35
knights16 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:39:
[...]

Houdt het 'huis' tekentje eens ingedrukt.Ook pas gisteravond geleerd.
De home knop ingedukt houden toont een overzicht van de 6 meest recent gedraaide apps. Die toont helemaal niet welke apps actief zijn. Daarnaast, voor de zoveelste keer, Ja Android kan uitstekend processen managen dus een task manager/killer is overbodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL

Herken al je punten.. ook overgestapt van N95, haha!
Maar het went vanzelf.. alleen de wekker ben ik nog niet helemaal tevreden over..

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino_V
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-09-2024
Een korte vraag waar ik het antwoord via google/zoekfunctie niet van heb kunnen vinden:

Is het mogelijk om meerdere contactnamen + gegevens op te slaan onder 1 (bedrijfs)naam in het telefoonboek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Stubby schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:44:
[...]

De home knop ingedukt houden toont een overzicht van de 6 meest recent gedraaide apps. Die toont helemaal niet welke apps actief zijn. Daarnaast, voor de zoveelste keer, Ja Android kan uitstekend processen managen dus een task manager/killer is overbodig...
Wellicht dat ik het nog niet helemaal snap, maar afgelopen weekend was mijn desire ongelooflijk traag. Heb advanced task killer geinstalleerd en een hoop tasks gekilled (een HTC ellende overigens) en de snelheid was weer terug.

Wat ook erg raar is dat gisteren en eergisteren de Desire erg warm werd en kort met de accu deed (6 uurtjes max). Echt bizar, had niets open staan wat ik de week ervoor ook niet had. Uiteindelijk de batterij eruit en nu doet ie het weer goed...zie ik wat over het hoofd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rreevvss schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:26:
Ik heb wat problemen met de Exchange / Activesync mail client.
Ik heb op de zaak een Exchange 2003 server staan.

Vanuit huis werkt het prima over mijn Wifi verbinding.
Maar over mobiel internet werkt het niet, ik krijg geen foutmelding. Alleen na het synchroniseren komt er gewoon niets bij.
Zodra ik weer thuis op m'n wifi verbinding zit, werkt alles prima.

Als ik de gewone mail client van de HTC pakt via IMAP, werkt het prima.
Ook met andere telefoons werkt het goed.
Mobiel internetten op mijn telefoon werkt ook.

Iemand enig idee waarom de Exchange / Activesynce mail client niet over mobiel internet werkt?
Dit lijkt op mijn probleem (zie verder naar boven). Ik heb ook problemen met het gepusht krijgen van mail. Bij mij begonnen de problemen toen ik naar het buitenland ben geweest. Erg irritant, want daardoor al een paar zakelijke mailtjes langer laten liggen dan eigenlijk de bedoeling was. En aangezien er geen foutmelding komt heb ik helemaal geen idee waar te zoeken.

Btw, wat gebeurt er bij jou als je Refresh kiest via de menu knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ssen
  • Registratie: Augustus 2005
Dino_V schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:51:
Een korte vraag waar ik het antwoord via google/zoekfunctie niet van heb kunnen vinden:

Is het mogelijk om meerdere contactnamen + gegevens op te slaan onder 1 (bedrijfs)naam in het telefoonboek?
Je zou wel gewoon voor de bedrijfsnaam een groep aan kunnen maken en de contactpersonen in die groep plaatsen. Kijk je in je contactlijst onder groepen, dan zie je meteen iedereen die in die groep/bedrijf zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Laatst online: 13:09

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Nieuwe Desire gebruiker hier.

Een erg fijn toestelletje en ben al wat bezig geweest met dingen zelf te installeren en customizen. Ik liep alleen tegen het volgende aan:

Ik heb 2 schermen/desktops volgemikt met widgets/apps die ik vaak gebruik. Absoluut handig, alleen nou wil ik de volgorde van de schermen aanpassen. Enige manier om dat normaal gesproken te doen is door alle widgets/apps stuk voor stuk naar een ander scherm te verplaatsen. Niet fijn! Is er een manier om ze allemaal in 1 keer te selecteren en dan te verplaatsen, of misschien nog beter: de volgorde van de schermen aanpassen? Als ik de handleiding erop na sla hebben ze het alleen maar over losse widgets verplaatsen en niet meerdere tegelijkertijd.

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Dino_V schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:51:

zoiets probeer je toch gewoon uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Bubbles schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:12:

Een erg fijn toestelletje en ben al wat bezig geweest met dingen zelf te installeren en customizen. Ik liep alleen tegen het volgende aan:

Ik heb 2 schermen/desktops volgemikt met widgets/apps die ik vaak gebruik. Absoluut handig, alleen nou wil ik de volgorde van de schermen aanpassen. Enige manier om dat normaal gesproken te doen is door alle widgets/apps stuk voor stuk naar een ander scherm te verplaatsen. Niet fijn! Is er een manier om ze allemaal in 1 keer te selecteren en dan te verplaatsen, of misschien nog beter: de volgorde van de schermen aanpassen? Als ik de handleiding erop na sla hebben ze het alleen maar over losse widgets verplaatsen en niet meerdere tegelijkertijd.
De handleiding heeft gelijk :) Stuk voor stuk verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Bubbles schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:12:

Nee, er is geen simpelere manier. Je moet de widgets een voor een verplaatsen. Gelukkig doe je dit nauwelijks meer als je ze eenmaal goed hebt staan. Waarschijnlijk zal de optie om de volgorde aan te passen wel in de toekomst in SenseUI worden gestopt door HTC.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Laatst online: 13:09

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Deem schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:32:
[...]

Nee, er is geen simpelere manier. Je moet de widgets een voor een verplaatsen.
Jammer, ik had gehoopt dat er één of andere app was die (o.a.) deze functionaliteit kon toevoegen.
Gelukkig doe je dit nauwelijks meer als je ze eenmaal goed hebt staan. Waarschijnlijk zal de optie om de volgorde aan te passen wel in de toekomst in SenseUI worden gestopt door HTC.
Tjah, ironisch genoeg had ik makkelijk in de tijd dat ik bezig was met zoeken of de functionaliteit er was, die widgets zelf kunnen verplaatsen... :')

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Laatst online: 09-09 15:43
Deem schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:32:
[...]

Nee, er is geen simpelere manier. Je moet de widgets een voor een verplaatsen. Gelukkig doe je dit nauwelijks meer als je ze eenmaal goed hebt staan. Waarschijnlijk zal de optie om de volgorde aan te passen wel in de toekomst in SenseUI worden gestopt door HTC.
Ik kan in de leap view een long press doen op 1 van de homescreens en dan verslepen naar een andere positie, maar dit heeft waarschijnlijk met MCR te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Da's meestal toch, je probeert een slim systeem te verzinnen/maken of uitzoeken hoe iets automatisch zonder moeite zou kunnen. De tijd die je daar mee bezig bent is bijna altijd flink langer dan het daadwerkelijk met de hand uitvoeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Chimera schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:50:
[...]

Dan heb je geen garantie meer via vodafone, en of je dan nog garantie hebt via htc is de vraag. Zolang je het bij een officiele HTC rom houdt meen ik dat zij niet moeilijk doen over garantie. Bij custom roms wel.

Maar goed dat is makkelijk nagevraagd om er zeker van te zijn. Maar ik zou gewoon een niet vodafone toestel halen. Ook met garantie blijkt dat fijner te zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Staffie666 op 26-05-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Stubby schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:44:
[...]
Daarnaast, voor de zoveelste keer, Ja Android kan uitstekend processen managen dus een task manager/killer is overbodig...
Niet mee eens... ik heb soms weldegelijk dat ik een flinke slowdown merk omdat er apps openstaan (idle). Wanneer ik ze kill (White Killer) en dan opnieuw doe wat ik wilde doen gaat het aanmerkelijk vlotter.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 00:59
Ik hoef lang niet elke dag alle onnodige taken te killen, maar 1x in de zoveel tijd wordt hij wel sneller van. Het is lang niet zo erg meer als bij WinMo, waar je echt elke keer na 3 programma's gebruikt te hebben alles moest killen, maar dat je nooit zelf iets hoeft te killen is ook onzin. Het hangt misschien van het aantal en soort programma's af, maar na een dag of twee flink gebruik merk ik wel een kleine vertraging (maar is hij nog steeds 100x sneller dan mijn oude Touch Diamond) die verdwijnt na het killen van onnodige taken.

[ Voor 4% gewijzigd door mac1987 op 26-05-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4jo
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-09 09:59
Zo gister telefoon van KPN dat ik ook een nieuw toestel mag :D
Heb nu al de Hero echter wil mijn vriendin of ma die wel van me overnemen :D

Ik heb even zitten kijken naar aankondiging van nieuwe toestellen, zoals de HTC Evo 4G. Maar deze lijkt niet echt interessant en meer te hebben dan een desire en ook geen amoled!? Is iemand een beetje op de hoogte wat er snel uitkomt en de keuze voor een Desire moeilijker maakt? (Groot scherm, amoled, android 2.2 (komt snel een update las ik voor de Desire) en battery life vind ik wel handig als dat iig langer dan een dag is bij normaal gebruik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Kan je de telefoon niet gewoon 's nachts uitzetten in plaats van alles killen?
Dat lijkt mij sowieso niet verkeerd, je 'OS' af en toe herstarten.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allen,

Ik heb een probleem waar ik niet uitkom. Wifi werkt niet meer op mijn Desire. Als ik op wifi druk in het menu verbindingen dan probeert ie in te schakelen maar na een aantal seconden krijg ik de melding "kan wifi niet starten". Als ik het via de energiebeheer widget probeer dan komt er wel een groen streepje onder te staan maar het vakje in zijn geheel blijft dof qua kleur. Ik heb een soft reset gedaan dmv de batterij er een half uur uit te laten. Ik heb een hard reset gedaan dmv terug naar fabrieksinstellingen. Na de hard reset kreeg ik meteen een melding van een update dus ik heb ook de update gedaan. Tot nu toe nog geen resultaat. Is iemand bekend met die probleem. Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:29:
Hallo allen,

Ik heb een probleem waar ik niet uitkom. Wifi werkt niet meer op mijn Desire. Als ik op wifi druk in het menu verbindingen dan probeert ie in te schakelen maar na een aantal seconden krijg ik de melding "kan wifi niet starten". Als ik het via de energiebeheer widget probeer dan komt er wel een groen streepje onder te staan maar het vakje in zijn geheel blijft dof qua kleur. Ik heb een soft reset gedaan dmv de batterij er een half uur uit te laten. Ik heb een hard reset gedaan dmv terug naar fabrieksinstellingen. Na de hard reset kreeg ik meteen een melding van een update dus ik heb ook de update gedaan. Tot nu toe nog geen resultaat. Is iemand bekend met die probleem. Zie ik iets over het hoofd?
Pff..'k zou gewoon HTC ff bellen als zelfs het resetten van je foon naar de fabrieksinstellingen niet meer werkt...lijkt het me dat er iets 'defect' is....garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Laatst online: 09-09 15:43
Hallo allen,

Ik heb een probleem waar ik niet uitkom. .................................................. Zie ik iets over het hoofd?
Heb je je desire geroot? Het is ondertussen een bekende bug dat radio er mee ophoud en dat ook het sd-kaartje en usb niet meer naar behoren werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idrive
  • Laatst online: 23-07 19:41
Hallo allen,

Ik heb mij Desire gister binnen gehad en natuurlijk aan een stuk door ben ik met het apperaat aan het spelen en uitvogelen hoe alles werkt, maar ik moet zeggen na wat kleine problemen wat betreft mail instellen alles werkt hier als een zonnetje.
het heeft ff geduurt maar dan heb je ook wat ik heb ook de apple versie de iphone gehad maar ik moet zeggen dat dit toestel vele malen lekkerder werkt en vooral beter .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino_V
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-09-2024
3ssen schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:08:
[...]

Je zou wel gewoon voor de bedrijfsnaam een groep aan kunnen maken en de contactpersonen in die groep plaatsen. Kijk je in je contactlijst onder groepen, dan zie je meteen iedereen die in die groep/bedrijf zit.
Dat is inderdaad de enige optie, wel apart want in elke andere zakelijke telefoon die ik hiervoor gebruikt heb kon je aan 1 naam meerdere personen koppelen.. Maargoed ik ga nu dan maar voor elk bedrijf een groep aanmaken, thanx voor je antwoord!
shameete schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:21:
[...]

zoiets probeer je toch gewoon uit :?
Wat denk jij nou dan? Ik zeg toch dat ik al gezocht heb op verschillende fora via google en uiteraard ook op GOT. Dit ga je niet doen als je het zelf niet geprobeerd hebt toch?

(Echt weer zon gare forum reactie geef jij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Laatst online: 18-08 23:57
SmithNL schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:06:
[...]

Maar het went vanzelf.. alleen de wekker ben ik nog niet helemaal tevreden over..
Kijk voor zoiets heb je dan de market, er is vast wel een wekkerwidget of alarmclockwidget voor snel instellen/aan uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:20:
Kan je de telefoon niet gewoon 's nachts uitzetten in plaats van alles killen?
Dat lijkt mij sowieso niet verkeerd, je 'OS' af en toe herstarten.
Gewoon geen slechtgeschreven programma's installeren.

* Stukfruit heeft hem sinds 1-dag na de release en heeft het apparaat tot nu toe nog maar 2x gereboot...

Probeer het eens met Smart Alarm Clock, dan kan je gelijk ook zien hoe goed je geslapen hebt en wordt je op het juiste moment voorzichtig wakkergemaakt :)

Helaas moet je daar op dit moment wel de hele nacht je telefoon voor aan laten staan (en aan de adapter), ivm een bug in de firmware van oa. de Desire (en andere toestellen) die ervoor zorgt dat de accelerometer niet te gebruiken is wanneer het scherm uit is.

Met de adapter vast kan je het scherm van de Desire (gedimd) aan laten staan door ergens onder Instellingen en de dev-opties aan te zetten dat dit moet wanneer de USB-kabel is aangesloten. Ik ben de precieze optie even kwijt, maar met wat nadenken en zoeken kom je er vast wel achter :)

Zelf stop ik hem trouwens in een gesloten hoesje, zodat ik hem zonder al teveel zorgen tussen m'n kussen kan leggen (op vliegtuigstand uiteraard) en er geen rare dingen worden gedaan via het aanraakscherm. Zolang die bug er nog in zit werkt dat best goed!
Alles blijft in het geheugen, maar draait niet actief mee (op sommige programma's die dat nodig hebben na). Alleen wanneer er te weinig geheugen beschikbaar is dan begint Android met het killlen van programma's. Als je iets "opnieuw" opstart, dan is het meestal de oude instantie die al eerder opgestart was.

[ Voor 6% gewijzigd door Stukfruit op 26-05-2010 16:58 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erriccartman schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:36:
[...]

Heb je je desire geroot? Het is ondertussen een bekende bug dat radio er mee ophoud en dat ook het sd-kaartje en usb niet meer naar behoren werkt.
Nee ik heb hem niet geroot. Zal hem maar opsturen dan zit nog in de garantie.... Hoopte dat ik ergens iets van een functie/aanpassing over het hoofd had gezien en jullie hem wisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg nou de %@@$$!%# , bluetooth gaat ook niet aan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Sorry kan weg

[ Voor 97% gewijzigd door Staffie666 op 26-05-2010 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:47
Hallo allen,

Ik heb dat probleem ook gehad. Heb je toevallig de app "Wifi-Helper" gebruikt? Deze gaf bij mij het probleem. Heb een hardreset gedaan, daarna was het verholpen.

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Dino_V schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:40:
[...]

Wat denk jij nou dan? Ik zeg toch dat ik al gezocht heb op verschillende fora via google en uiteraard ook op GOT. Dit ga je niet doen als je het zelf niet geprobeerd hebt toch?

(Echt weer zon gare forum reactie geef jij)
je zou ze de kost moeten geven diegene die vragen gaan stellen voor het uberhaupt zelf even uitgeprobeert te hebben..l.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:29
Even een vraagje om het zeker te weten, er zit dus standaard flash ondersteuning op de desire, ik zou eigenlijk liever voor de hd2 gaan maar hier kreeg ik voorheen dus geen flash op. (heb al een hd2 gehad maar toen toch weg gedaan) Ik twijfel echt, maar flash vindt ik wel een grootte + voor de desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectLight
Ik zie opeens dat ik, bij een lage helderheid, op een site met zwarte letters en een witte achtergrond (zoals de tweakers startpage), een soort van vage lijnen over het scherm heb lopen vanaf de letters.

Hebben meer mensen daar last van? Of moet ik mn telefoontje nu toch ruilen?...

Op google kon ik niet echt wat vinden..

En:
whiplash1990 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:31:
Even een vraagje om het zeker te weten, er zit dus standaard flash ondersteuning op de desire, ik zou eigenlijk liever voor de hd2 gaan maar hier kreeg ik voorheen dus geen flash op. (heb al een hd2 gehad maar toen toch weg gedaan) Ik twijfel echt, maar flash vindt ik wel een grootte + voor de desire.
Ja er zit flash op de Desire :).

[ Voor 46% gewijzigd door PerfectLight op 26-05-2010 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg wifi thuis steeds maar niet ingeschakeld, dat heb ik net verholpen door het kanaal van 'auto' op een vast getal te zetten.
Nu vraag ik me wel af je voor thuis automatisch verbinden een app moet gebruiken of dat ook via de instellingen kunt regelen.

Heb al gegoogled, maar kan het antwoord niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Alarm Klock erg prettig werken. Je kunt je snoozetijd instellen, aangeven hoe lang hij erover moet doen om tot vol volume te komen en elk muziekje kiezen dat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thve
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:24
Met de adapter vast kan je het scherm van de Desire (gedimd) aan laten staan door ergens onder Instellingen en de dev-opties aan te zetten dat dit moet wanneer de USB-kabel is aangesloten. Ik ben de precieze optie even kwijt, maar met wat nadenken en zoeken kom je er vast wel achter
weet iemand misschien hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eekhoorn12
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
thve schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:44:
[...]

Instellingen --> Toepassingen --> Ontwikkeling --> Stand-by

[ Voor 56% gewijzigd door eekhoorn12 op 26-05-2010 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thve schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:44:
[...]

ik ben die optie een aantal keren tegen gekomen maar ik vind hem nu niet terug. 8)7

Aha, bovenstaande post geeft de juiste locatie weer. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2010 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:08
[...]

zoek in market: alarm klock(ja met een K ;) ), kan je aangeven dat hij binnen 0 tot 20 sec naar de 100% volume gaat, dus rustig opbouwen. probeer em maar es

edit: was te laat :9

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xtreme_lunatic schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:20:
[...]

Ik heb dat probleem ook gehad. Heb je toevallig de app "Wifi-Helper" gebruikt? Deze gaf bij mij het probleem. Heb een hardreset gedaan, daarna was het verholpen.
Nee geen wifi helper gebruikt. Hard reset al twee keer gedaan. Htc ook gesproken en die wisten het ook niet. Advies opsturen....
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:42:
Ik kreeg wifi thuis steeds maar niet ingeschakeld, dat heb ik net verholpen door het kanaal van 'auto' op een vast getal te zetten.
Nu vraag ik me wel af je voor thuis automatisch verbinden een app moet gebruiken of dat ook via de instellingen kunt regelen.

Heb al gegoogled, maar kan het antwoord niet vinden.
Waar wijzig ik dat dan? Ik kan namelijk niets in het wifi menu veranderen als wifi niet aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik van Dam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-07 14:17
Heb m net anderhalve week, fantastisch ding!
Loopt als een zonnetje, is mijn eerste smartphone dus ben heel erg blij met mobiel internet :) Goede connectie met gmail, twitter etc, erg handig.
Zit nog wel een beetje te kloten met google/niet-google contacts, waarbij hij gegevens lijkt kwijt te raken.

Maar natuurlijk laat ik hem dan vandaag vallen. Dan besef je ineens dat straten van steen zijn en zie je je hele scherm aan diggelen.
Naar de winkel, opgestuurd voor reparatie, kan 2-3 weken duren, balen! Gelukkig had ik de exra verzekering genomen.

Maar weer een stapje terug nemen zo lang het duurt - en natuurlijk een hoesje kopen als ik hem weer krijg XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 23:45
Ewivis schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:23:
[...]

zoek in market: alarm klock(ja met een K ;) ), kan je aangeven dat hij binnen 0 tot 20 sec naar de 100% volume gaat, dus rustig opbouwen. probeer em maar es

edit: was te laat :9
Je kan ook 'Gentle alarm' proberen, die gaat een half uurtje van te voren al een muziekje spelen en steeds harder tot je wakker wordt.
http://nl.androlib.com/an...oid-gentlealarm-qBnA.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik las net op internet dat het scherm van de Nexus one (wat volgens mij het zelfde is als die van de Desire) onechte kleuren weergeeft en dat de plaatjes 'oversaturated'' zouden zijn: http://www.displayblog.co...owdown-part-ia-nexus-one/. Merken jullie hier iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:43:
[...]

Waar wijzig ik dat dan? Ik kan namelijk niets in het wifi menu veranderen als wifi niet aanstaat.
In je router :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectLight
Sj44k13 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:25:
Ik las net op internet dat het scherm van de Nexus one (wat volgens mij het zelfde is als die van de Desire) onechte kleuren weergeeft en dat de plaatjes 'oversaturated'' zouden zijn: http://www.displayblog.co...owdown-part-ia-nexus-one/. Merken jullie hier iets van?
Dit vind ik wel meevallen, ik zit alleen met het volgende probleem, alleen ik weet dus niet of dat alleen aan mijn telefoon ligt.

Bij een lage helderheid heb ik, op een site met zwarte letters en een witte achtergrond (zoals de tweakers startpage), een soort van vage lijnen horizontaal over het scherm heb lopen vanaf de letters.

Dusss wederom:
Hebben meer mensen daar last van? Of moet ik mn telefoontje nu toch ruilen?...

Op google kon ik niet echt wat vinden..

En ik zit met nog een probleem, in het menu, als je naar beneden scrollt, dan hapert ie een beetje bij de laatste regel. Heeft iemand anders dit ook? Ik zie in filmpjes dan andere dit ook hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door PerfectLight op 26-05-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
Weet iemand of het mogelijk is om actes uit te voeren op "multiple items" in e-mail en contacten? Bijv. om meerdere (alle) mail als "gelezen" te markeren, of om meerdere contactpersonen van groep te verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Laatst online: 10:00
Na een lange periode van reviews lezen en informatie verzamelen mijn N97 ingeleverd bij de Media Markt en de HTC Desire aangeschaft.
Ben er tot nu toe helemaal lyrisch over :D wat een verschil met symbian zeg fantastisch.
Met dit toestel zing ik het voorlopig wel uit.

Heb alleen aan de linkerkant van de optische sensor 1 millimeter speling zitten en aan de rechterkant zit het juist wat strakker. Voor de zekerheid morgen nog maar even langs de Media Markt want als er een kruimel/zandkorrel tussenkomt zou het toch zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pontifex schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:42:
Na een lange periode van reviews lezen en informatie verzamelen mijn N97 ingeleverd bij de Media Markt en de HTC Desire aangeschaft.
Ben er tot nu toe helemaal lyrisch over :D wat een verschil met symbian zeg fantastisch.
Met dit toestel zing ik het voorlopig wel uit.

Heb alleen aan de linkerkant van de optische sensor 1 millimeter speling zitten en aan de rechterkant zit het juist wat strakker. Voor de zekerheid morgen nog maar even langs de Media Markt want als er een kruimel/zandkorrel tussenkomt zou het toch zonde zijn.
Je bedoelt bij de optische trackpad?
Dat is al meer langsgekomen. Volgens mij is dat bij iedereen.
Bij mij ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
@ Rik van Dam: ik ben bang dat een hoesje niet gaat helpen bij het vallen... het is meer een bescherming tegen krassen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Volkan1984 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:04:
@ Rik van Dam: ik ben bang dat een hoesje niet gaat helpen bij het vallen... het is meer een bescherming tegen krassen enzo.
Een hoesje zal zeker geen garantie zijn dat er niets kapot gaat. Ik ga het ook zeker niet testen met mijn desire :) Het hoesje biedt echter wel een zekere demping en zal de belasting enigzins spreiden. Ik denk dat het in sommige gevallen en/of op iets zachtere ondergronden nog best je desire kan redden. Het is in ieder geval beter als zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:01:
[...]

Je bedoelt bij de optische trackpad?
Dat is al meer langsgekomen. Volgens mij is dat bij iedereen.
Bij mij ook...
Er zit gewoon wat speling in. Probeer hem maar eens voorzichtig in het midden te krijgen. Dit kan gewoon. Althans bij mij :p

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:48

psy

Ik vind zo snel het antwoord niet op de volgende vraag, kan je internet delen op de Desire? Zodat ik met een usb kabel mijn laptop van 3G internet kan voorzien? Met Windows Mobile kan dit standaard en ik vind dit reuze makkelijk.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Laatst online: 10:00
Er zit gewoon wat speling in. Probeer hem maar eens voorzichtig in het midden te krijgen. Dit kan gewoon. Althans bij mij :p
Ah goede tip :) zit nu goed in het midden, weer lekker doorspelen met de Desire :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
psy schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:31:
Ik vind zo snel het antwoord niet op de volgende vraag, kan je internet delen op de Desire? Zodat ik met een usb kabel mijn laptop van 3G internet kan voorzien? Met Windows Mobile kan dit standaard en ik vind dit reuze makkelijk.
Ja dat kan, maar had je makkelijk zelf kunnen vinden op zowel google als in deze topics. En dan ga ik er nog maar vanuit dat je nog geen desire hebt, anders had je het zelf gezien als je een USB kabel in je desire stak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:51

wontcachme

You catch me? No you wont

beter zoeken, is al meerdere malen gevraagd. En ja, tethering wordt ondersteunt.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Fly-guy schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:32:
[...]

Ja dat kan, maar had je makkelijk zelf kunnen vinden op zowel google als in deze topics. En dan ga ik er nog maar vanuit dat je nog geen desire hebt, anders had je het zelf gezien als je een USB kabel in je desire stak...
wontcachme schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:32:
[...]
beter zoeken, is al meerdere malen gevraagd. En ja, tethering wordt ondersteunt.
Nee maar!

Is dat zo?

Dat is al meerdere keren ter sprake geweest?

Ik heb gezocht op "internet delen" en "thetering".
Er is geen ENKEL bericht in de vier topics over thetering, afgezien van de specificaties, welke mij niets zeggen zonder echte gebruikerservaringen. En verder is het enige bericht over "internet delen" wat ik heb gevonden in VIER Desire topics het volgende:

Termike in "HTC Desire - Deel 2"

Dus nu weet ik nog tamelijk weinig. Ik zou graag horen als iemand de thetering werkend heeft, op een goede manier zoals ik iig gewend ben.... :)

[ Voor 17% gewijzigd door psy op 26-05-2010 21:55 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Zodra je usb kabel erin duwt krijg je 4 keuzes

1. Alleen laden
2. Htc sync
3. Diskdrive
4. Internet delen

Tethering

* Internet delen met behulp van USB

En dat staat letterlijk op de specificatie site van de desire
http://www.htc.com/nl/product/desire/specification.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Ik had het gelezen op hun site, maar nog geen (positieve) gebruikerservaringen. Onder Winmob werkt het direct en snel, en ik hoop ook zoiets op Android. Gebruikt iemand het wel eens? Liefst i.c.m. T-mobile maar dat zou niet veel uit mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:18:
[...]

Dat doe ik dus bewust niet... Het stoort me namelijk niet. Nu zit dat rondje (weliswaar niet in het midden) vast. Als ik dat zou gaan bewegen, voor je het weet issie helemaal los |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:42:
[...]

Ik vind Alarm Klock erg prettig werken. Je kunt je snoozetijd instellen, aangeven hoe lang hij erover moet doen om tot vol volume te komen en elk muziekje kiezen dat je wil.
/me SmithNL start market op

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

psy schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:54:
[...]

[...]

Nee maar!

Is dat zo?

Dat is al meerdere keren ter sprake geweest?

Ik heb gezocht op "internet delen" en "thetering".
Er is geen ENKEL bericht in de vier topics over thetering, afgezien van de specificaties, welke mij niets zeggen zonder echte gebruikerservaringen. En verder is het enige bericht over "internet delen" wat ik heb gevonden in VIER Desire topics het volgende:

Termike in "HTC Desire - Deel 2"

Dus nu weet ik nog tamelijk weinig. Ik zou graag horen als iemand de thetering werkend heeft, op een goede manier zoals ik iig gewend ben.... :)
Lees de handleiding aub, dat staat ook in de topicwaarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
RoD schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:31:
[...]

Lees de handleiding aub, dat staat ook in de topicwaarschuwing.
Pardon? Hij vraagt toch naar gebruikservaringen zoals bv stabiliteit en snelheid? Voor zover ik weet staan die niet in de handleiding.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Shao Kahn schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:47:
[...]

Pardon? Hij vraagt toch naar gebruikservaringen zoals bv stabiliteit en snelheid? Voor zover ik weet staan die niet in de handleiding.
Dit staat gewoon in de handleiding. Letterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Internet delen is de eerste vraag die je krijgt bij het insteken van je USB-kabel. Ervaring leerde me wel dat ik eerst HTC Sync moest installeren op de laptop waar ik de gedeelde verbinding wilde gebruiken, anders werd de telefoon niet herkend...

Daarnaast is bij mij het opzetten van een verbinding ook niet zo snel als met Windows Mobile (+Bluetooth) het geval was, Windows 7 is echt wel een tijdje bezig met "Identifying...". Maar daarna werkt het als een trein.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
RoD schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:48:
[...]

[...]

Dit staat gewoon in de handleiding. Letterlijk.
Ja dat is waar. Maar dat quot-te je niet.

Anyway. Ik heb het net geprobeerd via USB en T-mobile en ik kom online maar daar is dan ook alles mee gezegd. Messenger of Gchat wil niet laden wegens te langzame verbinding. Gmail zelf laadt wel maar tijdens het laden kan je een kernfusie-reactor bouwen, zo lang duurt dat. Wellicht valt er eea in te stellen.

[ Voor 0% gewijzigd door Shao Kahn op 26-05-2010 22:57 . Reden: spelling ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Voor de duidelijkheid. Het feit dat het in de specificaties staat, zegt natuurlijk niks. Mijn telefoon heeft ook bluetooth, maar het werkt alles behalve vlekkeloos.
Mensen die mij gewoon zeggen, ja thetering werkt hier perfect.... dan pas geloof ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
Ik ben inmiddels redelijk gewend aan de gevoeligheid van het touch screen. Alleen de telefoon functie, en bijv. het scrollen door de contact personen bel ik nogal eens ongewenst iemand. Is er een instelling of app waarmee ik niet direct door een enkele klik op een contactpersoon gelijk bel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Shao Kahn schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:56:
[...]

Ja dat is waar. Maar dat quot-te je niet.

Anyway. Ik heb het net geprobeerd via USB en T-mobile en ik kom online maar daar is dan ook alles mee gezegd. Messenger of Gchat wil niet laden wegens te langzame verbinding. Gmail zelf laadt wel maar tijdens het laden kan je een kernfusie-reactor bouwen, zo lang duurt dat. Wellicht valt er eea in te stellen.
Het lijkt me dat dit voornamelijk aan je T-Mobile verbinding ligt. Ikzelf heb geen problemen met de snelheid, icm Vodafone. Wanneer ik gewoon 3G/HSPDA verbinding heb is de snelheid goed. Oke, wifi thuis is sneller, maar dat lijkt me nogal logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

RiesB71 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 23:04:
Ik ben inmiddels redelijk gewend aan de gevoeligheid van het touch screen. Alleen de telefoon functie, en bijv. het scrollen door de contact personen bel ik nogal eens ongewenst iemand. Is er een instelling of app waarmee ik niet direct door een enkele klik op een contactpersoon gelijk bel?
call confirm
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://details?id=net.nanabit.callconfirm

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik overweeg om een HTC Desire te kopen.

Ik heb echter wel een klein vraagje...

Ik heb gehoord dat je App's niet kan opslaan op je SD -card, maar alleen kan opslaan op je ROM geheugen. Is dit waar?

Ik hoor 't graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 23:24:
Ook ik overweeg om een HTC Desire te kopen.

Ik heb echter wel een klein vraagje...

Ik heb gehoord dat je App's niet kan opslaan op je SD -card, maar alleen kan opslaan op je ROM geheugen. Is dit waar?

Ik hoor 't graag!
Er is een zoek functie op dit forum, maar ik ben de gemeenste niet: Kan standaard niet, wel als je hem root en dan app2sd installeert. Het kan wel standaard na de update naar Froyo aka Android 2.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha,

Bedankt! Ik heb echt een poging gedaan om alles door te lezen, maar het is me niet gelukt om iets te vinden dat erop leek. De zoekfunctie...tja, daar had ik zelf niet aan gedacht... Beetje dom, sorry!

Anyways, bedankt voor je reactie!

Ps. Root? Ook dat zal vast wel via de zoekfunctie te vinden zijn.
Ps 2. Uhmm Ja, ik ben een noob... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 11:09
Alex) schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:51:
Internet delen is de eerste vraag die je krijgt bij het insteken van je USB-kabel. Ervaring leerde me wel dat ik eerst HTC Sync moest installeren op de laptop waar ik de gedeelde verbinding wilde gebruiken, anders werd de telefoon niet herkend...

Daarnaast is bij mij het opzetten van een verbinding ook niet zo snel als met Windows Mobile (+Bluetooth) het geval was, Windows 7 is echt wel een tijdje bezig met "Identifying...". Maar daarna werkt het als een trein.
Als ik mijn LAN-kabel ook in mijn pc hou, dan surft hij alsnog via mijn LAN-kabel. Om sommige duistere redenen (don't ask) wil ik gewoon via mijn tel internetten, maar om steeds mijn LAN-kabel er dan uit te trekken (wat ik nu dus doe als ik het nodig heb) vind ik beetje abrupt... Maar als ik bij Netwerkcentrum die LAN-verbinding van hier thuis uitschakel wordt hij niet meer herkend, zelfs niet nadat ik mijn pc opnieuw heb opgestart. Hoe hebben jullie dit opgelost? Of gebruiken jullie hem alleen maar voor als je ergens met je laptop zonder wi-fi zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 23:27:
[...]

Er is een zoek functie op dit forum, maar ik ben de gemeenste niet: Kan standaard niet, wel als je hem root en dan app2sd installeert. Het kan wel standaard na de update naar Froyo aka Android 2.2.
Even verduidelijken dat de apps wel op je ROM worden geïnstalleerd, maar als je bijvoorbeeld Sygic Mobile hebt blijven de kaarten wel gewoon op de SD kaart staan. En dat soort grappen zie je met meer programma's: ze proberen een beetje slim met de beperkte ROM-ruimte om te gaan (wat niet altijd lukt). De grootste ruimtevreters bij mij in ROM zijn twee 3D-spellen van 7 mb en enkele navigatieprogramma's van ook ongeveer die omvang, met Google Maps als onverwachte topper (8 mb programmabestanden, cache al weggegooid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diabolofan schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 23:38:
[...]

Om sommige duistere redenen (don't ask) wil ik gewoon via mijn tel internetten,
Ik denk dat jij misschien meer hebt aan een abonnement op een proxyserver. Maar dat kost geld, ik weet het. Tja de lankabel eruit, ik doe het ook wel eens en ik weet geen andere oplossing. Ik vind het niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
psy schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:06:
Ik had het gelezen op hun site, maar nog geen (positieve) gebruikerservaringen. Onder Winmob werkt het direct en snel, en ik hoop ook zoiets op Android. Gebruikt iemand het wel eens? Liefst i.c.m. T-mobile maar dat zou niet veel uit mogen maken.
Gebruik het weleens, via vodafone wat eigenlijk niet is toegestaan maar ik ben natuurlijk niet via usenet aan het downloaden als ik via 3g zit. Kan niet zeggen dat ik te klagen heb, werkt net zo goed als het op de desire werkt. Heeft die geen bereik heb jij het ook niet. En sorry had in eerste instantie niet door dat je om ervaringen vroeg. Dus bij deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank1989
  • Laatst online: 01-09-2024
Ik weet dat er al vaker over gesproken is, maar ik vroeg me af... Is het normaal dat tijdens het internetten m'n accu elke minuut met een % naar beneden gaat? Je zit haast af te tellen.

Komend van een Nokia E63 (niet te vergelijken natuurlijk) is het wel ff wennen. Bij ''normaal'' gebruik, gaat m'n accu 1,5 dag mee. Als ik wat meer hyves, facebook enzo is het toch uiterlijk 24u.

Hoe lang gaat de accu van jouw Desire mee?
Pagina: 1 ... 18 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voordat je hier een vraag stelt:

1. De handleiding lezen.
2. Googlen.
3. Aangeven wat je zelf al gevonden hebt.

Helpdesk-vragen worden verwijderd.