HTC Desire - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 23 Laatste
Acties:
  • 220.066 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:47
henidde schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 16:59:
[...]

Heb hem net verlengd!
Kan 4 tot 5 werkdagen duren voordat het onbeperkt internet pas actief wordt.

Maar als ik 'Gegevensroaming' uit heb te staan, dan zit ik goed? Dan maakt hij dus geen contact met de Vodafone provider?
Jawel, dan maakt hij nog steeds contact. Alleen maakt hij dan geen contact meer als je in het buitenland zit. Wel kan je 'Gegevensverbinding' uitzetten bij de Instellingen van Draadloos en netwerken, maar ik weet niet of Android deze automatisch weer aanzet als je bijvoorbeeld de browser opstart.
henidde schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:00:
[...]

En dat is later wel weer te herstellen, laat ik zeggen over 5 dagen?
Jip, dit is heel makkelijk te herstellen. Je kan zonder problemen terug naar de standaard instellingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Combinatie Desire en Parrot Mki9000 werkt uitstekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-10 14:33
Weet iemand of de wallpaper hieronder ook los te downloaden is? Of als iemand zo lief willen zijn om hem te posten O-)

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/_GTM_W5mVPTU/S-rpctA6nTI/AAAAAAAAAEc/wIh2xZikzB0/s1600/widget1.png

Vind hem wel mooi namelijk voor me HTC HD2 :P

[ Voor 11% gewijzigd door Possible op 14-05-2010 21:33 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-10 12:23
FabianNL schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:50:
[...]

Jawel, dan maakt hij nog steeds contact. Alleen maakt hij dan geen contact meer als je in het buitenland zit. Wel kan je 'Gegevensverbinding' uitzetten bij de Instellingen van Draadloos en netwerken, maar ik weet niet of Android deze automatisch weer aanzet als je bijvoorbeeld de browser opstart.

[...]

Jip, dit is heel makkelijk te herstellen. Je kan zonder problemen terug naar de standaard instellingen!
Heb nu namelijk alleen een WIFI logo bovenin..

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-10 18:37

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

@Possible: Geen idee, maar voor de duidelijkheid: t is de live wallpaper genaamd Gras en past zich aan op basis van het tijdstip van de dag. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Thrace Grumble op 14-05-2010 21:36 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Thrace Grumble schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 21:34:
@Possible: Geen idee, maar voor de duidelijkheid: t is de live wallpaper genaamd Gras :)
Yeps.. Maar misschien is het mogelijk dat je de van de wallpaper een screenshot maakt met helemaal geen widgets bijgevoegd? Of kan dat niet? :9

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-10 23:07
Ik heb mijn toestel vandaag ook eindelijk binnen.
Echt wel even wennen een eerste smartphone.
Mijn scherm is wel behoorlijk roze, ook als het contrast wat hoger staat. Ik kijk het wel even aan en zie dan wel wat ik doe.
Ik weet niet hoe makkelijk HTC hiermee omgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 23:47
henidde schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 21:30:
[...]

Heb nu namelijk alleen een WIFI logo bovenin..
Zolang je Wifi hebt, zal ie geen verbinding maken met Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
coob schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 21:36:
Mijn scherm is wel behoorlijk roze, ook als het contrast wat hoger staat. Ik kijk het wel even aan en zie dan wel wat ik doe.
Gelukkig heb ik daar dus helemaal geen last van. Op laagste contrast het hier ook nog tot een minimum beperkt! =D

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

coob schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 21:36:
Ik krijg als het goed is morgen mijn Desire binnen, ik hoop echt niet dat ik hetzelfde probleem krijg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:49

13art

Moderator Mobile
Possible schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 21:36:
[...]

Yeps.. Maar misschien is het mogelijk dat je de van de wallpaper een screenshot maakt met helemaal geen widgets bijgevoegd? Of kan dat niet? :9
Afbeeldingslocatie: http://xs.to/image-D538_4BEDA91C.jpg

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Possible schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 21:23:
Weet iemand of de wallpaper hieronder ook los te downloaden is? Of als iemand zo lief willen zijn om hem te posten O-)

[afbeelding]

Vind hem wel mooi namelijk voor me HTC HD2 :P
De donkere variant staat hier en hier :)

[ Voor 12% gewijzigd door J0YR1D3R op 14-05-2010 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
haha het ging me eigenlijk om de lichte variant..Als iemand die nog zou kunnen posten zou dat top zijn! De donkere variant neem ik ook mee iig.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino_V
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 16:17:
[...]

Gmail werkt bij mij perfect, dat push mail. Oke niet in 1 seconden op mijn telefoon. Maar wel binnen 60
seconden zoiets.
Thnx voor de reactie, ik heb het inmiddels gefixt.. Fabrieks reset gedaan..

Ik had in het begin Juicedefender geinstalleerd en dat vond ik niet goed werken dus dat had ik verwijderd, maar ik denk dat die instellingen van de gegevensverbinding erin zijn blijven staan want alleen Exchange werd nog automatisch gesynched. Gmail, Twitter en het weer moest ik altijd handmatig vernieuwen..

Maargoed, nu werkt het weer allemaal prima, alles synched prima, Gmail komt binnen met 1 of 2 minuten vertraging..

Maaaaaaaaar damn, die batterij is wel erg snel leeg nu, haal net het einde van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Het komt bij mij regelmatig voor dat ik mijn toestel uit mijn zak haal en dat dan de toetsverlichting brandt terwijl het scherm uit staat. Hebben jullie dit ook?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 00:31
Alex) schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:23:
Ik ben zojuist bij de Vodafone-winkel in Breda geweest waar mijn Xperia X1 is doodverklaard. Ik mag nu vroegtijdig mijn Vodafone-abonnement verlengen, en ik wil daar graag een HTC Desire bij. Maar bij alle Vodafone-winkels die ik totnutoe heb gebeld is dat ding uitverkocht... en bij niet-Vodafone-winkels kan ik niet vroegtijdig verlengen.

Is dat ding zo ontzettend populair? :o
Ja, heel populair. Zat afgelopen donderdag in de bios (Cinemec) en zaten nog 3 mensen met een desire :P
Begint wel een iPhone ;) te lijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag met een Iphone 3g vergeleken en ben toch wel blij dat ik niet voor de Iphone ben gegaan:p

Ik had vandaag alleen een vaag iets, ik belde naar huis en kreeg ook een icoontje dat ik belde. Maar hij ging niet over. Later belt mijn moeder dat k naar huis aan het bellen ben. (Goh) Ze hoorde mij wel maar ik kon haar dus niet verstaan. Ik had wel internet e.d.
Iemand een idee of was het gewoon pech waarschijnlijk?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2010 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tankforce
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Weet iemand of vodafone er misschien uit licht..?
Ik heb vanmiddag slam fm geluisterd via wifi sinds dien wil die internet via simkaart niet meer.. Ik heb de telefoon al een hard-reset gegeven niks heeft geholpen... Heb de simkaart ook meedere keren in een andere telefoons gestopt,, zonder resultaat :'(

MVG,
Tankforce

[ Voor 16% gewijzigd door tankforce op 14-05-2010 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook wel eens dat alle data verbinding zomaar weg valt? Geen 3G, zelfs geen G, alleen de ontvangst streepjes staan in beeld bovenin, ik kan dan ook geen verbinding met internet maken maar ik kan wel gewoon bellen... Ik heb trouwens vodafone bel+sms+web...

@ hierboven, zelfde probleem dus, alleen ik heb het sinds een kwartier pas...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2010 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tankforce
  • Nu online
Same Problem here! Hoop dat het snel word opgelost en heb precies hetzelfde abbonoment... Het probleem is sinds kwart voor 10 bij mij ontstaan.

[ Voor 89% gewijzigd door tankforce op 14-05-2010 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit trouwens wel eens eerder gehad, reboot was altijd de oplossing, nu niet blijkbaar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tankforce
  • Nu online
en hard-reset ook niet... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:53

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verhuis eens naar het juiste topic: Datadiensten Vodafone alweer down!
Storingen van Vodafone hebben niks met de Desire te maken. Gewoon even kijken in het telecom subforum ;)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizz schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 23:51:
Verhuis eens naar het juiste topic: Datadiensten Vodafone alweer down!
Storingen van Vodafone hebben niks met de Desire te maken. Gewoon even kijken in het telecom subforum ;)
Thnx, wist niet dat er zo'n topic bestond, excuses voor de topic vervuiling 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-10 14:40
Alex) schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:33:
[...]

Vroegtijdig verlengen. De verlenging gaat pas in aan het einde van de looptijd van je huidige abonnement.
Nou dat is dan ook echt een wassen neus, wat ze je aanbieden.
Je mag, tegen inleveren van je bijna afbetaalde toestel, een nieuw langlopend abonnement afsluiten.
Uiteraard betaal je net zoveel als wanneer je na afloop van je abonnement zou verlengen, dus het kost Vodafone absoluut niets. Sterker nog, ze dwingen je eigenlijk bij hen te blijven en vooral niet naar de concurrent over te stappen.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 23:47:
Heeft iemand ook wel eens dat alle data verbinding zomaar weg valt? Geen 3G, zelfs geen G, alleen de ontvangst streepjes staan in beeld bovenin, ik kan dan ook geen verbinding met internet maken maar ik kan wel gewoon bellen... Ik heb trouwens vodafone bel+sms+web...

@ hierboven, zelfde probleem dus, alleen ik heb het sinds een kwartier pas...
Ondanks dat Vodafone op het moment last van storingen heeft, heb ik hier ook wel eens last van. Zit bij Hi.

Ook merk ik dat de Desire enorm veel data zuipt. Ik heb proberen uit te zoeken waar dat nou aan ligt, maar ik kan het niet plaatsen. Het scheelt een factor 10 met mijn Samsung Galaxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehgeahrev
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-02-2024
Weekje Desire in bezit. Superding! Enkele dingetjes waar ik niet uitkom:
1. is er ergens een 'telefoonlog' die bijhoudt hoeveel data verzonden/ontvangen werd, aantal verstuurde sms, belminuten in/out, ... enz? zowat elke standaard telefoon heeft dit maar ik kan het op de Desire nergens terugvinden?

2. de standaard MP3 speler 'bewerkt' de mp3 art => albumart krijgt een cd-doos overlay? kan dat afgezet worden? mijn albumart heeft namelijk al een CD doos overlay en is getagd in elke mp3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
TD-er schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 00:12:
[...]

Nou dat is dan ook echt een wassen neus, wat ze je aanbieden.
Je mag, tegen inleveren van je bijna afbetaalde toestel, een nieuw langlopend abonnement afsluiten.
Uiteraard betaal je net zoveel als wanneer je na afloop van je abonnement zou verlengen, dus het kost Vodafone absoluut niets. Sterker nog, ze dwingen je eigenlijk bij hen te blijven en vooral niet naar de concurrent over te stappen.
Hoewel off topic:
Niet mee eens. Ik kreeg voor 2jr verlenging gratis Desire en een jaar 50% korting op de abo kosten. Ook al gaat het abo pas in sept in, heb ik nu een gave telefoon en vanaf sept goeie korting. Ben dik tevreden daarmee en ben dan ook benieuwd waarom het een wassen neus zou zijn?

Edit:
Ik heb bij The Phone House een 7 jaar oude s40 Nokia ingeleverd voor in totaal 60euro korting.

[ Voor 6% gewijzigd door Helsie op 15-05-2010 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-10 21:30

Decennia

VECTORHEAD

Ik kan opeens helemaal geen 3G of iets. Alleen Wi-Fi. Zet ik mobiel internet aan : NIKS

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

Oh laat maar, ik zie al dat vodafone een storing heeft voor de zoveelste keer.
Dacht dat het aan mijn desire lag dat ik ineens vanaf 10h geen 3g netwerk meer had

[ Voor 86% gewijzigd door alvv op 15-05-2010 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashmint
  • Laatst online: 17-10 11:35
Ik heb 2 vragen over mijn HTC Desire:

1. Bestaat de mogelijk om de standaard geïnstalleerde apps zoals: facebook, twitter etc te verwijderen ?

2. Is er een app die het mogelijk om blijv om de 5 minuten 3G aan te zetten en alles te synchroniseren en daarna 3G weer uit zet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 15:50

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

1. ja pak Quickuninstall

2. Geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik kan hier in Duitsland een desire krijgen met een goedkoop abonnement, zit alleen geen flatrate internet bij. Mijn vraag :

- Kan ik de desire zo instellen dat hij alleen connect met WIFI en niet met 3G ? Geen zin in grote rekeningen namelijk en de internet functionaliteit wordt alleen indoor gebruikt waar wifi netwerken zijn.

Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:43

Phydomir

Dennis

HaseMike schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 08:16:
Ik kan hier in Duitsland een desire krijgen met een goedkoop abonnement, zit alleen geen flatrate internet bij. Mijn vraag :

- Kan ik de desire zo instellen dat hij alleen connect met WIFI en niet met 3G ? Geen zin in grote rekeningen namelijk en de internet functionaliteit wordt alleen indoor gebruikt waar wifi netwerken zijn.

Bedankt !
Ja

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:39
Inktpotje schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 03:37:
Ik heb 2 vragen over mijn HTC Desire:

1. Bestaat de mogelijk om de standaard geïnstalleerde apps zoals: facebook, twitter etc te verwijderen ?
Dit kan, alleen zul je hiervoor wel wat meer werk moeten verzetten dan enkel op "delete"drukken.
2. Is er een app die het mogelijk om blijv om de 5 minuten 3G aan te zetten en alles te synchroniseren en daarna 3G weer uit zet ?
Ja, Juicedefender kan dit.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashmint
  • Laatst online: 17-10 11:35
Maverick schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 09:01:
[...]

Dit kan, alleen zul je hiervoor wel wat meer werk moeten verzetten dan enkel op "delete"drukken.

[...]

Ja, Juicedefender kan dit.
Dat is het hem juist.. bij de standaart apps is de knop delete grijs :/

En met quickuninstall kan ik nog steeds niet de standaart apps verwijderen, als ik facebook probeer te verwijderen krijgen ik de melding: verwijderen is mislukt

[ Voor 19% gewijzigd door Smashmint op 15-05-2010 11:25 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:35

wontcachme

You catch me? No you wont

Inktpotje schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:20:
[...]

En met quickuninstall kan ik nog steeds niet de standaart apps verwijderen, als ik facebook probeer te verwijderen krijgen ik de melding: verwijderen is mislukt
Met iets meer werk bedoelt hij dat je eerst zult moeten rooten. Dan kan je dingen verwijderen (als ik het goed heb)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Heb enkele vragen omtrent de HTC Desire.
Vannacht de hele nacht aan het prutsen geweest, maar kom er maar niet uit.

1. Als ik mijn accu in de gaten wil houden. Welk programma is dan het beste, want er schijnt nogal verschil te zijn in de accutijd die de productent aangeeft en de daadwerkelijk resterende accutijd.
2. Als ik een SMS aan het typen ben dan geeft hij niet aan op hoeveel SMS'jes ik zit, daarmee bedoel ik of het aantal karakters binnen één of twee of zelfs meerdere SMS'jes dat niet wordt weergeven. Hoe en waar is dit te zien?
3. Van essentieel belang voor mij is om bij te houden hoeveel SMS'jes ik in totaal verzonden heb de afgelopen maand, dus dat wil ik bijhouden. Waar kan ik dat zien of is hier een geschikte app voor?
4. Hoe en waar kan ik zien hoeveel SMS'jes ik in mijn geheugen heb en hoeveel er nog over zijn voordat ik mijn geheugen moet wissen?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:12

Nakebod

Nope.

1; Ik had Battery Left, maar imho verbruikt die meer accu dan lief voor je is. Sinds ik die eraf heb heb ik na een dag nog 40-50% over ofzo.
2; dunno
3; Volgens mij is er een app Call Log / Monitor oid die dat bij kan houden.
4; dunno2

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inktpotje schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:20:
[...]

Apps die standaard in de rom gebakken zijn, die kan je niet verwijderen. ook niet met root-acces. Enige optie is, een custom-rom flashen zonder die apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][
Ja met togglewifi. Je kunt dan ook een widget of je homescreen zetten zodat je heel makkelijk Wifi en 3g aan en uit zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-10 09:07
henidde schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:31:

2. Als ik een SMS aan het typen ben dan geeft hij niet aan op hoeveel SMS'jes ik zit, daarmee bedoel ik of het aantal karakters binnen één of twee of zelfs meerdere SMS'jes dat niet wordt weergeven. Hoe en waar is dit te zien?
Als je nog 10 tekens te gaan hebt in 1 smsje komt er een kleine teller in beeld, probeer maar eens een heel verhaal te typen
4. Hoe en waar kan ik zien hoeveel SMS'jes ik in mijn geheugen heb en hoeveel er nog over zijn voordat ik mijn geheugen moet wissen?
Aangezien dat van de vrije ruimte afhangt en smsjes vrij weinig innemen zul je eerst een paar miljoen smsjes moeten sturen voordat je je daar zorgen over moet gaan maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:57:
[...]

Ja, Overal zijn leveringsproblemen. Bij de vodafone winkel in groningen hadden ze er nog zat liggen wat ik wel vreemd vind
Net even gebeld met de Vodafonewinkel in Groningen... er zijn er geen meer op voorraad, en de beste man kon ook niet zeggen wanneer ze weer binnen zouden komen. Bij de andere winkel wordt niet opgenomen.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Heb even een paar foto's op mijn mobiel gezet.
Wil bij contacten bij de naam van die persoon ook de foto erbij hebben.
Echter als ik naar foto's ga en dan doe ik 'instellen als contactpersoon' dan krijg ik alleen alle emailadressen te zien, maar ik wil het gewoon bij de naam in de contactlijst hebben.

Hoe krijg ik dit voor elkaar?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:40
Nakebod schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:02:
1; Ik had Battery Left, maar imho verbruikt die meer accu dan lief voor je is. Sinds ik die eraf heb heb ik na een dag nog 40-50% over ofzo.
2; dunno
3; Volgens mij is er een app Call Log / Monitor oid die dat bij kan houden.
4; dunno2
Ik gebruik zelf ook battery left, maar ik had niet het idee dat deze nu zoveel accu nodig heeft.

Hoeveel scheelde het bij jou?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 19-10 19:29
henidde schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:31:

1. Als ik mijn accu in de gaten wil houden. Welk programma is dan het beste, want er schijnt nogal verschil te zijn in de accutijd die de productent aangeeft en de daadwerkelijk resterende accutijd.
Met de app Quick system info kun je real time zien hoeveel geheugen elke app inneemt, en hoeveel % CPU hij gebruikt. Eventueel kun je met de app Battery Graph je batterij monitoren dmv een grafiek.
Ik gebruik Handcent SMS, en daarbij staat onderin hoeveel tekens je nog kunt maken ( dus bij een nieuwe sms staat er 160/160)
3. Van essentieel belang voor mij is om bij te houden hoeveel SMS'jes ik in totaal verzonden heb de afgelopen maand, dus dat wil ik bijhouden. Waar kan ik dat zien of is hier een geschikte app voor?
Volgens mij ook call log oid. zoek anders even in de market.
Volgens mij is dat niet te zien, maar als je de app SMSbackup&Restore gebruikt, kunje gewoon een back-up maken naar je SD kaart, en geeft hij ook aan hoeveel smsjes dat waren.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:12

Nakebod

Nope.

Strider schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:27:
[...]

Ik gebruik zelf ook battery left, maar ik had niet het idee dat deze nu zoveel accu nodig heeft.

Naar mijn idee best veel. En zover ik weet had ik geen andere programma's verwijderd die impact hadden op de batterijduur, en synchroniseer tegenwoordig zelfs vaker dan in het begin.
Toen ik de Desire net had kon ik makkelijk 1 dag volhouden, misschien zelfs 2 (Als hij in de nacht uit zou staan). Daarna op dezelfde dag 3G Watchdog en Battery Left geïnstalleerd, en sindsdien was het om 7.30 van de oplader, en savond's mocht ik blij zijn met 20% over.
Toen 3G Watchdog eraf, scheelde voor mijn gevoel ook wel wat, maar nu met Battery Left eraf heb ik veel meer over aan het eind van de dag.

3G Watchdog is wel een service die constant draait (Geen idee of Battery Left ook als service draait), waardoor bij de battery history / Other usage het Running gedeelte veel hoger was dan Screen on. In het ideale geval zou dit ongeveer gelijk moeten zijn, is Running meer dan Screen on dan draait er iets waardoor de telefoon niet in slaap kan, en dus niet in de zuinigste mode kan draaien.
En dat zit ik tegenwoordig tussendoor met regelmaat wat te surfen of simpele spelletjes te spelen, en toch gaat hij langer mee.

Of het echt aan die applicaties lag of aan iets anders, ik weet het niet. Voor mijn gevoel wel, feit is wel dat ik er nu weer iets langer mee doe dan voorheen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 19-10 14:40
henidde schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:43:
Heb even een paar foto's op mijn mobiel gezet.
Wil bij contacten bij de naam van die persoon ook de foto erbij hebben.
Echter als ik naar foto's ga en dan doe ik 'instellen als contactpersoon' dan krijg ik alleen alle emailadressen te zien, maar ik wil het gewoon bij de naam in de contactlijst hebben.

Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Als je Gmail contacts gebruikt, kun je vrij makkelijk in Gmail de contacts mergen.
Let alleen op dat als je merged, dat de foto vaak niet meer werkt op je mobiel.
Dus foto toevoegen nadat je gemergd hebt, of zorg dat je de foto's nog hebt.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-10 14:27
Strider schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:27:
[...]

Ik had 2 programma's: "battery left" en "osmonitor", waarbij "battery left" draaide en "osmonitor" afgesloten met task killer.

Met minimaal gebruik hield de accu het net 36 uur vol.

Beide programma's er af: na 24 uur nog 75% accu over (minimaal gebruik)

ik weet niet wat de grootste boosdoener was. in principe was osmonitor gekilld, dus moet het haast wel aan battery left liggen

Ik gebruik nu battery monitor. Deze geeft het precieze percentage dat je nog hebt in een widget. Hiermee heb ik dus ook bovengenoemde resultaat gemeten, dus hij bevalt super.

[ Voor 27% gewijzigd door The Anarchist op 15-05-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Anarchist schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 15:58:
[...]

Ik had 2 programma's: "battery left" en "osmonitor", waarbij "battery left" draaide en "osmonitor" afgesloten met task killer.

Met minimaal gebruik hield de accu het net 36 uur vol.

Beide programma's er af: na 24 uur nog 75% accu over (minimaal gebruik)

ik weet niet wat de grootste boosdoener was. in principe was osmonitor gekilld, dus moet het haast wel aan battery left liggen

Ik gebruik nu battery monitor. Deze geeft het precieze percentage dat je nog hebt in een widget. Hiermee heb ik dus ook bovengenoemde resultaat gemeten, dus hij bevalt super.
Niet zo vreemd toch, dat apps die monitoren tijdens het monitoren energie verbruiken?! Het is al zo vaak gezegd, dat soort apps zijn volstrekt zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 16:13:
[...]

Niet zo vreemd toch, dat apps die monitoren tijdens het monitoren energie verbruiken?! Het is al zo vaak gezegd, dat soort apps zijn volstrekt zinloos.
Dat ligt er aan. in principe hoeft dat programma'tje alleen te checken als het scherm ingeschakeld is en de widget in beeld is, den dan ook nog maar eens in de minuut?? ofzo. En dat doet deze dus ook; je ziet em vaak van waarde veranderen als je naar het betreffende screen navigeert.

De desire is een stroomslurper. Ik heb hem pas een kleine 2 weken. Ik heb niet altijd stroom bij de hand dus ik wil zelf een beetje het idee krijgen hoe lang ik er mee kan doen bij bepaald gebruik.

Bv gps track opnemen tijdens fietsen / lange wandelroute.

Of even 10 min wat checken op internet
Of Uurtje mp3 luisteren

Met de ingebouwde accuweergave is het niet mogelijk om daar een precieze inschatting van te maken, behalve dan net zo lang gebruiken tot dat de telefoon uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-10 17:28
idd, ik heb rond 1200 sms-berichten staan en het neemt amper 150kb rumte in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 19-10 19:29
The Anarchist schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 16:28:
[...]

Dat ligt er aan. in principe hoeft dat programma'tje alleen te checken als het scherm ingeschakeld is en de widget in beeld is, den dan ook nog maar eens in de minuut?? ofzo. En dat doet deze dus ook; je ziet em vaak van waarde veranderen als je naar het betreffende screen navigeert.

De desire is een stroomslurper. Ik heb hem pas een kleine 2 weken. Ik heb niet altijd stroom bij de hand dus ik wil zelf een beetje het idee krijgen hoe lang ik er mee kan doen bij bepaald gebruik.

Of Uurtje mp3 luisteren

Met de ingebouwde accuweergave is het niet mogelijk om daar een precieze inschatting van te maken, behalve dan net zo lang gebruiken tot dat de telefoon uit gaat.
Je kunt wel redelijk goed zien hoeveel de telefoon gebruikt, als je gaat naar: menu->Instellingen->Over de telefoon->Accu->Accugebruik

Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_jgGywM4bpS4/S-60340LOGI/AAAAAAAAAUE/O8DP9RYSS88/s512/snap20100515_164918.png

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Is die Task Killer Widget nu ook echt schadelijk?
Welk programma is aan te raden om alles uit uit te schakelen?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik heb een Desire *O*

Na wat rekenwerk bedacht ik me dat een verlenging bij Vodafone niet echt voordeliger gaat zijn, ik heb er nu los eentje gekocht bij Smartphoneshop.nl en opgehaald in Rotterdam. Wát een mooi toestel zeg... damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Laatst online: 22-09 09:45
Ik heb m'n desire nu ongeveer een maand en hij bevalt goed en met m'n batterij gaat het ook steeds beter ;-)
M'n desire houdt et nu 1,5 dag vol.
Ik gebruik 'm redelijk veel, twitter, sms, internet en af en toe een spelletje.

Ik gebruik geen taskkiller, heb battery left er heel erg snel afgegooid want die zoop energie EN ik heb HTC Sense uitgeschakeld.
Ik gebruik nu de launcher2.apk en dat bevalt me prima.
De enige echt goede widget die ik binnen sense gebruikte was de agenda widget (die overigens ook veel energie verbruikt). Deze heb ik vervangen door de pure calender widget, lekker basic, goed aan te passen en gebruikt nauwelijks energie.

Verder valt het mij op dat er hier best veel problemen naar boven komen, waar ik gewoon allemaal geen last van heb (bijv. de roze waas). Heb de 1e batch die Hi geleverd heeft.\

Ik loop alleen wel tegen het twitpic probleem aan wat Yellowneck een aantal pagina's terug aanhaalde.
Als je vanuit de twitter (of facebook) app een foto maakt, dan wordt deze maar heel erg klein verstuurd (640x480 + ernstige compressie) Dit kan niet aangepast worden. Normaal een foto maken en daarna sturen gaat wel op volle reso.

[ Voor 16% gewijzigd door smartie89 op 15-05-2010 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:40
The Anarchist schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 16:28:
[...]

Of Uurtje mp3 luisteren

Doet dat programma dat ook? Ik heb zojuist battery left eraf gegooid en battery widget erop gezet, benieuwt ofdat scheelt :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
janvanduschoten schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 16:53:
[...]

Je kunt wel redelijk goed zien hoeveel de telefoon gebruikt, als je gaat naar: menu->Instellingen->Over de telefoon->Accu->Accugebruik
Ja die ken in. maar dat zijn percentages van het totale verbruik. je ziet niet hoeveel procent van de accu verbruikt is.

Het probleem is, dat als je wilt timen: bv een uurtje muziek

De standaard accuweergave gaat in stapjes van 10. oftewel: een uurtje mp3 kan 0% of 10% accu verbruiken. niet echt nauwkeurig dus.

Ik wil dus het totale verbruik van de telefoon weten bij een bepaald gebruik in % / uur, zodat je kan berekenen hoe lang je iets kan doen.

[ Voor 10% gewijzigd door The Anarchist op 15-05-2010 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
Strider schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 17:21:
[...]

Doet dat programma dat ook? Ik heb zojuist battery left eraf gegooid en battery widget erop gezet, benieuwt ofdat scheelt :)
Even de juiste gegevens: ik heb nu dus de Battery Monitor Lite V1.05.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-10 21:43
Met deapp miniinfo kan je zie hoeveel jr accu nog heeft in procenten, als je uetdan vooraf en achteraf bekijkt kun je ongeveer wel zien hoeveel accu het nou kost om een uurtje muziek te luisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
pina schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 16:40:
[...]

idd, ik heb rond 1200 sms-berichten staan en het neemt amper 150kb rumte in :D
Dus je kan eigenlijk een oneindig aantal SMS berichten bewaren? Op mijn andere mobiel was dit namelijk maar 500 stuks. Dat kwam dan lost te staan van het interne en externe geheugen. Waar kan je dat trouwens zien hoeveel ruimte het in beslag neem?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazertje
  • Laatst online: 15-10 18:03
Wat ik me naar 3 weken Desire wel afvraag, hoelang gaat die micro usb aansluiting mee.
Dan vindt ik de iphone oplossing met weer haakjes toch wat beter.
Verders herken ik geen van de problemen met de Desire, top ding voelt iig degelijker aan dan de iphone van de vrouw.
Maar ik betwijfel of de micro usb het een paar jaar vol houd. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Ik gebruik BatteryTime Lite, daar zie je in minuten voor web surfing etc. Ook met procenten widget. TaskKiller : Is dat eigenlijk nodig ? Ik speel aardig wat spellen en merk toch dat het gaat laggen wanneer er blijkabar veel apps openstaan.

Plus ik kan Call Log / Monitor niet vinden ( app voor kijken hoeveel SMSjes je nog hebt ) . Iemand de Barcode o.i.d.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:49

Sick Nick

Drop the top!

Denk dat de doelgroep van deze telefoon hooguit een jaar met een telefoon doet, ik ben zelf ook wel van de high-end mobieltjes met de nieuwste gadgets enzo. M'n HD2 heb ik ook maar een half jaar mee gedaan, weg gedaan toen ik een desire had gekocht. Over een half jaar is er weer wat nieuws uit en gaat de desire ongetwijfeld weer het veld ruimen :P Dus de degelijkheid van micro-usb maakt mij persoonlijk niks uit maar echt gammel vind ik het niet aanvoelen, voor het gevoel hetzelfde als mini-usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 20:39
Decennia schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 19:07:
Ik gebruik BatteryTime Lite, daar zie je in minuten voor web surfing etc. Ook met procenten widget. TaskKiller : Is dat eigenlijk nodig ? Ik speel aardig wat spellen en merk toch dat het gaat laggen wanneer er blijkabar veel apps openstaan.

Plus ik kan Call Log / Monitor niet vinden ( app voor kijken hoeveel SMSjes je nog hebt ) . Iemand de Barcode o.i.d.
Heb de telefoon nu 2 weken. Nog geen enkele keer gereboot of een applicatie gekilled. Nergens last van.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist

Kloppen die tijden ook echt bij jou?

Ik geloof dat ik die ook een keer geinstalleerd heb, maar dat programma ging uit van de door de fabrikant opgegeven waardes. En die waardes kloppen absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:41

Ibex

^^ met stom.

fazertje schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 18:54:
Wat ik me naar 3 weken Desire wel afvraag, hoelang gaat die micro usb aansluiting mee.
Dan vindt ik de iphone oplossing met weer haakjes toch wat beter.
Verders herken ik geen van de problemen met de Desire, top ding voelt iig degelijker aan dan de iphone van de vrouw.
Maar ik betwijfel of de micro usb het een paar jaar vol houd. :X
(micro) usb is meestal erg degelijk vastgesoldeerd op de printplaat. Het zou me erg veronderen moest die poort ooit loskomen van de print. Vanzelfsprekend moet je er een beetje voor zorgen dat de kabel er niet teveel aan trekt, maar dat is met alle aansluitingen.

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
*knip*

Call Meter NG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-02 10:51
The Anarchist schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 17:29:
Ja die ken in. maar dat zijn percentages van het totale verbruik. je ziet niet hoeveel procent van de accu verbruikt is.

Het probleem is, dat als je wilt timen: bv een uurtje muziek

De standaard accuweergave gaat in stapjes van 10. oftewel: een uurtje mp3 kan 0% of 10% accu verbruiken. niet echt nauwkeurig dus.

Ik wil dus het totale verbruik van de telefoon weten bij een bepaald gebruik in % / uur, zodat je kan berekenen hoe lang je iets kan doen.
heb je al eens gebeld naar *#*#4636#*#* (maintenance scherm)?

de info is daar gedetailleerder, misschien heb je daar wat aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

litemotiv schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 23:05:
[...]

heb je al eens gebeld naar *#*#4636#*#* (maintenance scherm)?
Spare Parts...bovenste 2 Tabs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Laatst online: 06:13

tozzke

aka tozzert

Ik heb de Desire sinds de release en sinds gisteren een nieuwe draadloze router (Netgear WNDR3700). Over de Desire niets dan lof (roze/paars alleen @ brightness 0 (en sommige grijswaarden @ web) en accu gaat bij mij 2-3 dagen mee).
Maar nu wil het geval dat wanneer ik SSID Broadcast uitschakel... ik geen verbinding kan krijgen met die router (met oude linksys wrt54g wel). Schakel ik die SSID Broadcast in, werkt het gewoon naar behoren.
Iemand misschien enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Zojuist een raar iets meegemaakt: voor notifications heb ik een custom geluid ingesteld. Als ik bij GMail een andere sound in wilde stellen, en die koos, kreeg ik de standaard Innovation-ringtone (van pakweg 20 seconden) te horen. Ook bij de algemene settings speelde ineens die sound, al stond de filename nog wel goed.

Een reboot en alles was weer goed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 14:17
Ik heb vrijdag eindelijk mijn Desire in ontvangst mogen nemen.
Ik ben er zeer tevreden over, alleen heb ik nog wat moeite om alles te vinden (kom van een samsung U600, dus...). Instellen van mijn gmail ging makkelijk en ook het internet over mijn wifi netwerk was geen probleem. Ik mis alleen 1 ding.
Is het mogelijk om je alarm te laten afgaan tewijl de gsm uitstaat. Dit kon wel bij mijn eerdere gsm's, en aangezien ik die van mij uit heb s'nachts zou ik dat graag weer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:56
Flix83 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 10:40:
Is het mogelijk om je alarm te laten afgaan tewijl de gsm uitstaat. Dit kon wel bij mijn eerdere gsm's, en aangezien ik die van mij uit heb s'nachts zou ik dat graag weer hebben.
Dit werkt niet met een android telefoon. Zodra je je telefoon uitzet sluit je ook echt alles af. Dus je wekker zal ten alle tijden niet afgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03-2021
Flix83 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 10:40:
Ik heb vrijdag eindelijk mijn Desire in ontvangst mogen nemen.
Ik ben er zeer tevreden over, alleen heb ik nog wat moeite om alles te vinden (kom van een samsung U600, dus...). Instellen van mijn gmail ging makkelijk en ook het internet over mijn wifi netwerk was geen probleem. Ik mis alleen 1 ding.
Je kunt je telefoon in vliegtuig modus zetten zo word je niet gebeld s'nachts maar kun je toch de wekker aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:33
Als er een nieuwe gmail mailtje binnenkort, krijg ik netjes een geluidje. Kan dit ook met ExchangeSync en overige pop3 accounts (in mijn geval Ziggo accounts)?

Alvast bedankt. Ik kan het namelijk gewoonweg niet vinden!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer al een tijdje een oplossing te vinden voor video streaming. En dan gaat het mij met name over de Flash Video Player. Iemand hier misschien een oplossing/truucje voor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 19:09
Na trouwe Nokia gebruiker geweest te zijn toch maar eens iets anders, dus een Desire besteld (verlenging Telfort 100 24mnd + EUR163).
Ik synchroniseerde mijn agenda altijd automatisch met Outlook via bluetooth (via Nokia suite). Zijn daar voor Android/Desire ook mogelijkheden voor, behalve via gmail?. HTC Sync werkt zo te zien alleen via USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:43:
Ik probeer al een tijdje een oplossing te vinden voor video streaming. En dan gaat het mij met name over de Flash Video Player. Iemand hier misschien een oplossing/truucje voor? :)
Misschien dat het aan mij ligt, maar waar zoek je een oplossing voor? (in andere woorden, wat is precies het probleem...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amperd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-05 22:47
Alex) schreef op zondag 16 mei 2010 @ 02:26:
Zojuist een raar iets meegemaakt: voor notifications heb ik een custom geluid ingesteld. Als ik bij GMail een andere sound in wilde stellen, en die koos, kreeg ik de standaard Innovation-ringtone (van pakweg 20 seconden) te horen. Ook bij de algemene settings speelde ineens die sound, al stond de filename nog wel goed.

Een reboot en alles was weer goed :?
Mijn vermoeden is dat het kunnen lezen van je SD kaartje er mee op is gehouden. Bij mij is dat momenteel iets wat zich zo'n beetje dagelijks voordoet. Dit blijkt o.a. ook uit het niet meer kunnen nemen/bekijken van je foto's, een leeg overzicht in ES File Explorer, en dus het niet kunnen benaderen van de normale ringtones e.d.. Je krijgt dan dus inderdaad standaard geluiden te horen. Bij mij is dan de enige oplossing een reboot. Eigenlijk het enige ding van mijn Desire dat mij mateloos irriteert.

(Overigens gebruik ik het standaard bijgeleverde SD kaartje..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en het kan zijn dat ik mijn vraag post in een verkeerde rubriek Excuus alvast

Ik heb een HTC desire. Ik heb een Ben abbonement + internet. Ik kom er ondanks de handleiding die ik gegoogled heb en die volgens mij bij Tweakers gevonden wordt niet uit om internet te instaleren+ MMS
Kan iemand mij door de instellingen heen loodsen, te beginnen bij instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Laatst online: 14-10 23:11

mace

Sapere Aude

RiesB71 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:44:
Na trouwe Nokia gebruiker geweest te zijn toch maar eens iets anders, dus een Desire besteld (verlenging Telfort 100 24mnd + EUR163).
Ik synchroniseerde mijn agenda altijd automatisch met Outlook via bluetooth (via Nokia suite). Zijn daar voor Android/Desire ook mogelijkheden voor, behalve via gmail?. HTC Sync werkt zo te zien alleen via USB.
Kan, maar moet je een app voor installeren.

http://www.markspace.com/...missing-sync-android.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
Hmm, doet idd wat ik wil, maar niet echt goedkoop: $39..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
Zie trouwens dat Calender nog bij Future Features staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
z0bin schreef op zondag 16 mei 2010 @ 11:22:
[...]

Dit werkt niet met een android telefoon. Zodra je je telefoon uitzet sluit je ook echt alles af. Dus je wekker zal ten alle tijden niet afgaan.
jammer.

Gister toen mijn accus nog 5% was kwam i met een menutje waar je keurig al het verbruik kan zien. Verbruik van android, wifi, apps ed.
Maar nu kan ik dat natuurlijk niet terug vinden weet iemand waar dat terug te vinden is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flix83 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 15:10:
[...]

jammer.

Gister toen mijn accus nog 5% was kwam i met een menutje waar je keurig al het verbruik kan zien. Verbruik van android, wifi, apps ed.
Maar nu kan ik dat natuurlijk niet terug vinden weet iemand waar dat terug te vinden is??
Menu>instellingen>over de telefoon>accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
multos gracias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:49

13art

Moderator Mobile
RiesB71 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 14:41:
[...]

Zie trouwens dat Calender nog bij Future Features staat..
Er is al een calander sync. voor de pc, gewoon gratis. Google Calander Sync.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 12:29
Amperd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 14:26:
[...]
Mijn vermoeden is dat het kunnen lezen van je SD kaartje er mee op is gehouden. Bij mij is dat momenteel iets wat zich zo'n beetje dagelijks voordoet. Dit blijkt o.a. ook uit het niet meer kunnen nemen/bekijken van je foto's, een leeg overzicht in ES File Explorer, en dus het niet kunnen benaderen van de normale ringtones e.d.. Je krijgt dan dus inderdaad standaard geluiden te horen. Bij mij is dan de enige oplossing een reboot. Eigenlijk het enige ding van mijn Desire dat mij mateloos irriteert.

(Overigens gebruik ik het standaard bijgeleverde SD kaartje..)
Over dit probleem wordt wel meer gesproken, aangeraden wordt een backup van je SD te maken, en hem dan in de computer te formatteren, daarna zou hij goed moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prein2
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-10 10:20

prein2

Monument verduurzamen is leuk

Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 14:27:

Ik heb een HTC desire. Ik heb een Ben abbonement + internet. Ik kom er ondanks de handleiding die ik gegoogled heb en die volgens mij bij Tweakers gevonden wordt niet uit om internet te instaleren+ MMS
Kan iemand mij door de instellingen heen loodsen, te beginnen bij instellingen?
Dat stomme ben heeft een instelling fout staan waardoor je standaard de t-mobile instellingen krijgt. nogal stom van ze! ik heb hiervoor meer dan en uur klantenservice ervaring en uiteindelijk iemand die wel begreep wat er mis was. hier komt de kundige uitleg van ben:

ga naar www.bel.nl
kies daar als telefoon HTC touch dual
daar staan de instellingen voor ben, die moet je in je telefoon instellen.
(zelf even het juiste menuutje zoeken, is niet al te moeilijk, heb m'n telefoon niet bij de hand nu)

Edit: nu wel:
instellingen - draadloos en netwerken - mobiele netwerken- namen toeganspunten - kies daar de apn die er staat, waarcshijnlijk t-mobile internet

verander APN in internet.ben
verander server in internet.ben
optioneel: verander naam in ben internet

voila!

[ Voor 13% gewijzigd door prein2 op 16-05-2010 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
l3art schreef op zondag 16 mei 2010 @ 16:45:
[...]

Er is al een calander sync. voor de pc, gewoon gratis. Google Calander Sync.
Jamaar die gaat via internet > Gmail, zou graag via bluetooth syncen. Bovendien zijn de instellingen van Google Calender Sync erg beperkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon het niet zeer goed vinden in dit topic maar het gaat over het opladen van de batterij voor de eerste keer. Op de HTC site staat het volgende:

Moet ik de batterij opladen als ik de telefoon voor het eerst in handen heb?
De telefoon wordt geleverd met een gedeeltelijk opgeladen batterij, dus het wordt aanbevolen de batterij volledig op te laden voor het eerste gebruik. De batterij is volledig opgeladen als de waarschuwingsled groen brandt. Het wordt aanbevolen de batterij de eerste keer 8 uur op te laden, zodat de batterij lang genoeg is opgeladen.

Hebben mensen dit ook echt gedaan? En bevordert dat de levensduur van de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon niet de eerste keer 8 uur aan de oplader gelegd, maar gewoon tot het lichtje groen werd.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2010 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 18:19:
Ik heb de telefoon niet de eerste keer 8 uur aan de oplader gelegd, maar gewoon tot het lichtje groen werd.
Ik heb de accu eerst helemaal leeg gemaakt voordat ik hem de eerst keer aan de oplader deed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 07:58
Iemand hier ook problemen dat de Wifi steeds uit zichzelf aangaat?
Mijn Desire begint overigens nu af en toe een beetje laggy te worden. Misschien toch maar wat apps verwijderen, heb maar 11mb vrij.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:35

wontcachme

You catch me? No you wont

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door wontcachme op 16-05-2010 19:15 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 18:19:
Ga ik ook maar doen denk ik. Geen zin om 8 uur te wachten zodra ik hem heb! Nog suggesties voor t opladen? Eerste aantal dagen? Ik had het ergens gelezen in een van deze delen maar kan t niet meer terug vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

The Anarchist schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 20:31:
[...]

Kloppen die tijden ook echt bij jou?

Ik geloof dat ik die ook een keer geinstalleerd heb, maar dat programma ging uit van de door de fabrikant opgegeven waardes. En die waardes kloppen absoluut niet.
Ik zou eens testen maar denk het niet. MAarja ik ben een erg intensief gebruiker. Spelletjes worden de hele dag gespeeld door vrienden en zit regelamtig op twitter etc.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 19:21:
[...]

Ga ik ook maar doen denk ik. Geen zin om 8 uur te wachten zodra ik hem heb! Nog suggesties voor t opladen? Eerste aantal dagen? Ik had het ergens gelezen in een van deze delen maar kan t niet meer terug vinden...
Volgens mij had iemand gezegd dat eerste 4x niet helemaal leeg te laten lopen, en dat heb ik ook niet gedaan nog. Zodra dat de mobiel aangeeft nog maar ong. 10% te hebben deed ik deze aan de oplader.
Ik heb de desire zelf pas 5 dagen dus kan ook niet echt een goed idee geven van hoelang de batterij het bij mij uithoudt. Ik speel er nog teveel mee:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Inderdaad, vooral dat spelen gaat het hard.

Ik heb zelf m'n telefoon sinds vrijdag en heb hang hem elke nacht via de net adapter aan de lader. Dat is zeker meer dan 10 uur, als het dan niet goed is weet ik het ook niet meer. Gister 's ochtends even uurtje filmpje kijken, rondinternetten, wat spulletjes uitproberen (kuch, spelletjes) en al gauw zat ik op de 15%. Dan wordt het toch tijd voor de lader.

De eerste keer zat er inderdaad zo'n 40% - 50% lading in. Ik heb die toen een beetje opgemaakt (tot 25% ofzo) en vervolgens goed opgeladen.
Pagina: 1 ... 10 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voordat je hier een vraag stelt:

1. De handleiding lezen.
2. Googlen.
3. Aangeven wat je zelf al gevonden hebt.

Helpdesk-vragen worden verwijderd.