Ik meende ergens te lezen in dit topic dat het voor het begin niet goed was om je batterij te overladen? Maarja, het zal allemaal wel. Zo duur is een batterij ook niet.. Kan altijd nieuwe kopen als hij niet goed meer werkt... Ik heb nu een HTC Touch die ongeveer 3.5 jaar oud is (heb hem overgenomen van iemand) Batterij gaat nu wel snel leeg, ik hoef maar even te msn'en of internet en je ziet de percentage's gewoon weg tikken.. De HTC Desire zal het voor mijn doen heel lang volhouden xD En ach, anders elke nacht aan oplader?Hans1990 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 19:37:
Inderdaad, vooral dat spelen gaat het hard.
Ik heb zelf m'n telefoon sinds vrijdag en heb hang hem elke nacht via de net adapter aan de lader. Dat is zeker meer dan 10 uur, als het dan niet goed is weet ik het ook niet meer. Gister 's ochtends even uurtje filmpje kijken, rondinternetten, wat spulletjes uitproberen (kuch, spelletjes) en al gauw zat ik op de 15%. Dan wordt het toch tijd voor de lader.
De eerste keer zat er inderdaad zo'n 40% - 50% lading in. Ik heb die toen een beetje opgemaakt (tot 25% ofzo) en vervolgens goed opgeladen.
Verwijderd
Ik had volgens mij ook in de handleiding gelezen dat je het beste de batterij na een jaar vervangt. Natuurlijk moet je hier ook een middenweg in nemen maar ik denk dat je wel een verschil merkt. Ik ga ook niet meer naar school/stage zonder een usb kabel. Wellicht langzamer dan netadapter maar ik kan tenminste opladen.
Ik wil eens proberen om een aflevering van een serie te kijken op de desire.( Helaas wel een batterijslurper) Ik vind alleen niet zoveel over welk formaat en speler ik hier het beste voor kan gebruiken. Dus als iemand die voor mij heeft, graag.
Ik wil eens proberen om een aflevering van een serie te kijken op de desire.( Helaas wel een batterijslurper) Ik vind alleen niet zoveel over welk formaat en speler ik hier het beste voor kan gebruiken. Dus als iemand die voor mij heeft, graag.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2010 20:09 ]
Verwijderd
Ik heb hier nog 2 leuke linkjes als jullie het nog niet wisten. Google Marketplace vraagt om je mening en dat kun je hier geven:
Verbeteringen voor de marketplace:
http://productideas.appspot.com/#16/e=1473f2
Ideeën voor apps:
http://productideas.appspot.com/#16/e=17fe36
EDIT: Merk nu dat het beter in dit topic kon Android Software & Discussie - Deel 5
Ideeën voor apps:
EDIT: Merk nu dat het beter in dit topic kon Android Software & Discussie - Deel 5
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2010 20:50 ]
Verwijderd
Beste mensen,
Ik ben van plan een HTC Desire aan te schaffen.
Ik ben druk bezig geweest met het uitzoeken van een bijpassend abonnement.
Nu vraag ik mij af wat betalen jullie voor een abonnement en welk netwerk gebruiken jullie.
Ik dacht aan een KPN Bel & SMS 155 met internet de eerste 12 maanden 26euro daarna 12maanden 33.50euro.
Alvast bedankt!
Nu vraag ik mij af wat betalen jullie voor een abonnement en welk netwerk gebruiken jullie.
Ik dacht aan een KPN Bel & SMS 155 met internet de eerste 12 maanden 26euro daarna 12maanden 33.50euro.
Alvast bedankt!
HTC Desire levertijden- en abonnemententopicVerwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 20:40:
Beste mensen,
Alvast bedankt!
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik vond er al wat andere opmerkingen over gevonden in dit topic, maar ik heb ook soms last van camera problemen: Wanneer ik een foto wil nemen word dan de voorbeeldweergave paars en verspringt het beeld hierbij in 4 delen waardoor het een soort puzzel lijkt te worden. Heb toch eens een keer een foto gemaakt op dat moment, maar met de foto zelf is vervolgens niks mis. Ik heb daarom het het idee, en dat hoop ik ook, dat het niet hardwarematig is maar eerder iets in de softwareaansturing van de camera.
Ander probleempje is dat de standaard Youtube applicatie zeer regelmatig vastloopt. Iemand daar nog een tip voor? Kan je de cache bijvoorbeeld ergens legen?
Ander probleempje is dat de standaard Youtube applicatie zeer regelmatig vastloopt. Iemand daar nog een tip voor? Kan je de cache bijvoorbeeld ergens legen?
Verwijderd
Is het niet mogelijk android te jailbreaken dan?
RiesB71 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 14:38:
[...]
Hmm, doet idd wat ik wil, maar niet echt goedkoop: $39..
Dit gaat niet over de android marketVerwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 20:34:
Ik heb hier nog 2 leuke linkjes als jullie het nog niet wisten. Google Marketplace vraagt om je mening en dat kun je hier geven:
Ideeën voor apps:
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Ehh oeps... Groot foutje xD Niet goed gelezen...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2010 21:03 ]
Je bedoelt root-access krijgen? Dat is zeker wel mogelijk, dat staat in dit forum ook beschreven.
We are shaping the future
Jailbreaken is not needed. We kunnen met Root andere versies erop zetten en dingen tweaken en apps kan je downloaden via internet en installeren =)Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 20:52:
Is het niet mogelijk android te jailbreaken dan?
[...]
Als dit niet hier gezet mag worden, zeg het me even =)
Gegroet!
Verwijderd
sort of schopje....want het wordt steeds vager...Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 21:05:
heb sinds een dag nu problemen met email notificaties, ik krijg er geen een![]()
hij trilt niet geeft geen geluid niets in de notificatiebalk alleen in het email icoontje op het homescreen
tel al opnieuw opgestart, ander geluid geprobeerd, notificaties uit en weer aangezet, zedge verwijderd....
helemaal niets helpt..
iemand een oplossing???
sd kaart geformateerd, telefoon terug naar fabrieksinstellingen en nog niets
snap de hopeloos niets van, iemand een idee wat hier aan te doen???
next step is anders met htc contact opnemen want meer weet ik zelf niet wat ik er aan kan doen
Verwijderd
Hebben er meer mensen last van crashes? Ik heb nu bijna elke dag 1 of 2 maal een crash waarbij mn desire flink gaat trillen en dan niets meer doet of uitzichzelf weer opstart....quietly brilliant...
Het gebeurt als ik snel dingen achter elkaar doe dus ik krijg het idee dat het toestel het niet aankan en uit zelfbescherming crasht..
Iemand dezelfde ervaringen? ik zit te denken aan een actie als: herstellen van de fabrieksinstellingen...handig?of niet?
Het gebeurt als ik snel dingen achter elkaar doe dus ik krijg het idee dat het toestel het niet aankan en uit zelfbescherming crasht..
Iemand dezelfde ervaringen? ik zit te denken aan een actie als: herstellen van de fabrieksinstellingen...handig?of niet?
http://forums.overclocker...p?t=18133035#post16308076Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 22:20:
[...]
sort of schopje....want het wordt steeds vager...
next step is anders met htc contact opnemen want meer weet ik zelf niet wat ik er aan kan doen
Heb je dit al gelezen? Heb je ook gegoogled?
Mail -> Menu -> More -> Settings -> Notification settingsVerwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 22:20:
[...]
Die al geprobeerd?
We are shaping the future
Misschien is het duidelijker om te vertellen of je roms hebt gebruikt, of je dingen hebt lopen wijzigen die buiten de basisinstelling vallen? Gebruik je een task-killer?Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 22:30:
Hebben er meer mensen last van crashes? Ik heb nu bijna elke dag 1 of 2 maal een crash waarbij mn desire flink gaat trillen en dan niets meer doet of uitzichzelf weer opstart....quietly brilliant...
ja maar rooten is toch eigenlijk gewoon de tegenhanger van het jalbreaken bij iphone héDecennia schreef op zondag 16 mei 2010 @ 21:18:
[...]
Jailbreaken is not needed. We kunnen met Root andere versies erop zetten en dingen tweaken en apps kan je downloaden via internet en installeren =)
Als dit niet hier gezet mag worden, zeg het me even =)
Verwijderd
Ik zou graag videos willen bekijken die worden afgespeeld in FLV-Players.. zoals op (weet niet of dit mag) tailedfox.com.krijn1985 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:48:
[...]
Misschien dat het aan mij ligt, maar waar zoek je een oplossing voor? (in andere woorden, wat is precies het probleem...)
Verwijderd
geen taskkiller niets, nooit gebruikt zelfsRelief2009 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 22:31:
[...]
http://forums.overclocker...p?t=18133035#post16308076
Heb je dit al gelezen? Heb je ook gegoogled?
tel is op moment volledig standaard na een factory-reset icm format van de geheugenkaart
google kan ik niets relevant op vinden
ja meerdere maken icm tel opnieuw opstarten... alleen trillen geprobeerd alleen geluid geprobeerd niets werkt...Alex) schreef op zondag 16 mei 2010 @ 22:31:
[...]
Mail -> Menu -> More -> Settings -> Notification settings
Die al geprobeerd?
notificatiemeldingen in menu-instellingen-geluid en weergave staat ook gewoon aan....
Jailbreaken is een crack voor programs, Root is echt IN de telefoon gaan. Dus met rooten kan je meer.pina schreef op zondag 16 mei 2010 @ 22:44:
[...]
ja maar rooten is toch eigenlijk gewoon de tegenhanger van het jalbreaken bij iphone hé
Sorry ik weet er niet al te veel van af XD
Gegroet!
dat is nu toch wel wat overdreven. Jailbreaken is een pak meer dan dat je programma's buiten de itunes store kan installeren hoor. Het jailbreaken an sich heeft niks te maken met cracks voor programma's...Decennia schreef op zondag 16 mei 2010 @ 22:53:
[...]
Jailbreaken is een crack voor programs, Root is echt IN de telefoon gaan. Dus met rooten kan je meer.
Jailbreaken is eigenlijk precies hetzelfde als rooten. Met jailbreak kan je op een langer niveau zaken programmeren. Zaken die met de standaard API niet mogelijk zijn.Decennia schreef op zondag 16 mei 2010 @ 22:53:
[...]
Jailbreaken is een crack voor programs, Root is echt IN de telefoon gaan. Dus met rooten kan je meer.
Het gevolg is natuurlijk dat je ook programmas op deze manier kunt kraken.
Verwijderd
prein2 je bent hardstikke aardig!
Bedankt voor de Ben instellingen. De snelheid is weliswaar 1 pagina per minuut maar dat heb je kennelijk met zo'n goedkoop abbbonement!
Nogmaals dank je bent een kei!
Bedankt voor de Ben instellingen. De snelheid is weliswaar 1 pagina per minuut maar dat heb je kennelijk met zo'n goedkoop abbbonement!
Nogmaals dank je bent een kei!
M'n Desire is inmiddels al meer dan een uur bezig met afsluiten, vraag me toch echt af wat dat ding allemaal aan het doen is... Voorgaande keren heb ik na een kwartiertje de accu eruit gehaald, maar dat zou toch anders moeten kunnen.
Verwijderd
Is het gebruiksvriendelijkheid van internetten van HTC Desire tegenover mijn Samsung Jét de moeite waard om over te stappen ???
Want alleen daarvoor ga ik mijn Samsung Jét straks vervangen , of moet ik nog een half jaar wachten ?
Want alleen daarvoor ga ik mijn Samsung Jét straks vervangen , of moet ik nog een half jaar wachten ?
Die keus ligt natuurlijk bij jezelf. Het internetten op de Desire gaat heerlijk; als dat voor jou een belangrijk punt is en je ontevreden bent over je Jet dan is overstappen misschien wel een goed idee.
Ik denk dat je dan gerust de conclusie kunt trekken dat er een app dwarsligt.thamm schreef op zondag 16 mei 2010 @ 23:38:
Na anderhalf uur heb ik de batterij er maar uitgehaald en 'm opnieuw opgestart. Vervolgens nog eens proberen af te sluiten, maar pas nadat ik alle apps gekilled met advanced task killer had. Binnen een paar seconden sloot hij af
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Mee eens. Dat wordt een kwestie van stuk voor stuk testen tot je de boosdoener hebt gevonden. Weet je nog wat je als laatste hebt geinstalleerd voordat je de problemen kreeg? En heb je ook apps buiten de market om geinstalleerd?janvanduschoten schreef op maandag 17 mei 2010 @ 00:07:
[...]
Ik denk dat je dan gerust de conclusie kunt trekken dat er een app dwarsligt.
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde. Vanaf dag 1 laat hij het paarse opgedeelde beeld af en toe zien. Zowel bij foto camera app, als bij b.v. Layar app.Maranello schreef op zondag 16 mei 2010 @ 20:49:
Ik vond er al wat andere opmerkingen over gevonden in dit topic, maar ik heb ook soms last van camera problemen: Wanneer ik een foto wil nemen word dan de voorbeeldweergave paars en verspringt het beeld hierbij in 4 delen waardoor het een soort puzzel lijkt te worden. Heb toch eens een keer een foto gemaakt op dat moment, maar met de foto zelf is vervolgens niks mis. Ik heb daarom het het idee, en dat hoop ik ook, dat het niet hardwarematig is maar eerder iets in de softwareaansturing van de camera.
[..]
Zie de 2 afbeeldingen die ik online heb gezet.
Beide foto's van een gekantklost paard door mijn oma.
1 is genomen tijdens de storing
1 is genomen vlak daarna.
Iemand suggesties wat ik hier mee aan moet? het is nog niet storend, maar misschien wordt het erger.

Niets aan te doen volgens mij. Ik heb er ook last van (gehad?). En er zijn in dit topic nog meer berichten langsgekomen. Ik gok op een bug en hoop dat het zo snel mogelijk gefixed wordt.
Verwijderd
Bij mij was het ultimatejuice wat het afsluiten erg vertraagde.MediJack schreef op maandag 17 mei 2010 @ 00:13:
[...]
Mee eens. Dat wordt een kwestie van stuk voor stuk testen tot je de boosdoener hebt gevonden. Weet je nog wat je als laatste hebt geinstalleerd voordat je de problemen kreeg? En heb je ook apps buiten de market om geinstalleerd?
Hoe zit dit?smartie89 schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 17:20:
EN ik heb HTC Sense uitgeschakeld.
Ik gebruik nu de launcher2.apk en dat bevalt me prima.
Hmm sinds zaterdag heeft mijn telefoon problemen om verbinding met GPRS of 3G te krijgen. Het is sinds zaterdagavond nog maar 1x gelukt om verbinding met GPRS of 3G te krijgen. Ik heb de telefoon al een paar keer aan/uit gezet maar dat had geen effect. (provider = Vodafone)
Iemand anders nog een idee wat ik kan proberen? Of is hij echt rijp voor de RMA
BlaBlaBla
Vodafone had dit weekend 2 keer storing. Staat ook op de frontpage van T.net.Strider schreef op maandag 17 mei 2010 @ 08:36:
Hmm sinds zaterdag heeft mijn telefoon problemen om verbinding met GPRS of 3G te krijgen. Het is sinds zaterdagavond nog maar 1x gelukt om verbinding met GPRS of 3G te krijgen. Ik heb de telefoon al een paar keer aan/uit gezet maar dat had geen effect. (provider = Vodafone)
Niet slechts 2 keer en niet alleen dit weekend als ik dit topic mag geloven: Datadiensten Vodafone alweer down!
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Ow thanks, wel raar dat een collega hier wel gewoon met 3G kan verbinden.
BlaBlaBla
Gebruik zelf ook ultimatejuice, afsluiten gaat prima bij mij al doe ik dat zelden...Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 04:44:
[...]
Bij mij was het ultimatejuice wat het afsluiten erg vertraagde.
https://powershellisfun.com
Verwijderd
Ik heb dus enkele problemen met mijn telefoon, waaronder de batterij. Nu weet ik alleen niet waar ik heen moet bellen. Het is met een hi abonnement besteld vanaf studentmobiel.
Dus moet ik nou bellen naar..:
*HTC
*HI
*Studentmobiel
Ik zou t zo niet weten..
*HTC
*HI
*Studentmobiel
Ik zou t zo niet weten..
Studentmobiel en daarna eventueel HTC. Hi heeft hier niets mee te maken, tenzij je netwerkproblemen hebt o.i.d.Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:24:
Ik heb dus enkele problemen met mijn telefoon, waaronder de batterij. Nu weet ik alleen niet waar ik heen moet bellen. Het is met een hi abonnement besteld vanaf studentmobiel.
*HTC
*HI
*Studentmobiel
Ik zou t zo niet weten..
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ik ben nog niet met smartphones en zit te denken aan de desire voor mijn eerste. Heb een simpele vraag: Als ik de batterij eruit haal en er weer in doe, ben ik dan alles kwijt?
edit: waarom de vraag.. vroeger waren er van die Windows PDA's die alles kwijt waren als de batterij helemaal leeg was of als je de batterij eruit haalde.
edit: waarom de vraag.. vroeger waren er van die Windows PDA's die alles kwijt waren als de batterij helemaal leeg was of als je de batterij eruit haalde.
[ Voor 30% gewijzigd door maniak op 17-05-2010 11:03 ]
Zoals je dat zelf zegt vroegah.... Tuurlijk raak je niks kwijt als je batterij eruit haalt. Zou wel erg debiel zijnmaniak schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:55:
Ik ben nog niet met smartphones en zit te denken aan de desire voor mijn eerste. Heb een simpele vraag: Als ik de batterij eruit haal en er weer in doe, ben ik dan alles kwijt?
Verwijderd
Inderdaad dat zou te gek worden:G die telefoons van tegenwoordig kunnen meer dan we zelf doorhebben:#
Relief2009 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:06:
[...]
Zoals je dat zelf zegt vroegah.... Tuurlijk raak je niks kwijt als je batterij eruit haalt. Zou wel erg debiel zijn
Verwijderd
Hallo, ik ben ook een zeer tevreden gebruiker ik heb de desire nu ruim een maand, heb er niet zo'n probleem mee dat de battery snel leeg raakt omdat ik min lader meestal bij me heb en een tweede telefoon op zak heb(iphone) ben vrerrast dattie minstens zo snel en gemakkelijk werkt als de Iphone(weet dat men dat niet graag hoort) maar dat is mijn ervaring.het enige minpuntje is dat ik mijn wifi niet uit krijg als ik thuis ben in de omgeving van de router, als ik het uitschakel schakelt tie na een paar seconden weer automatisch aan?! Ik heb al ggezocht maar kon niks vinden en heb niet zo'n zin om de telefoon weer terug te zetten naar fabrieksinstellingen om dan weer al die progjes opnieuw te installeren..
Same here. Vaak na een nachtje in de lader, en dan tref ik 'm 's ochtends zonder internet aan. Even in de flightmode zetten en weer terug en alles werkt weer, toch is het irritant..Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 23:47:
Heeft iemand ook wel eens dat alle data verbinding zomaar weg valt? Geen 3G, zelfs geen G, alleen de ontvangst streepjes staan in beeld bovenin, ik kan dan ook geen verbinding met internet maken maar ik kan wel gewoon bellen... Ik heb trouwens vodafone bel+sms+web...
@ hierboven, zelfde probleem dus, alleen ik heb het sinds een kwartier pas...
Ook vodafone hier.
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
ook vodafone hier, maar geen last van 3G/Wifi doet het altijd.behalve als Vodafone zelf een storing heeft natuurlijkSmithNL schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:45:
[...]
Same here. Vaak na een nachtje in de lader, en dan tref ik 'm 's ochtends zonder internet aan. Even in de flightmode zetten en weer terug en alles werkt weer, toch is het irritant..
Ook vodafone hier.
Ik word serieus echt lijp dat hij kennelijk in mijn broek de 6x een verkeerd wachtwoord intoetst. Ik heb nu al 3 keer gehad dat ik hem wil unlocken en dan het bericht krijg: 'Toestel gegevens worden verwijderd'
Dit was inclusief 2 weken geleden in Barcalona, waar ik net aankwam en alle gegevens voor de reis in een keer kwijt was...
Dit was inclusief 2 weken geleden in Barcalona, waar ik net aankwam en alle gegevens voor de reis in een keer kwijt was...

Als je een unlock-patroon instelt (instellingen - beveiliging - patroon vereist) dan kan je hem niet meer zomaar unlocken in je broekzak.Katseviool schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:11:
Ik word serieus echt lijp dat hij kennelijk in mijn broek de 6x een verkeerd wachtwoord intoetst. Ik heb nu al 3 keer gehad dat ik hem wil unlocken en dan het bericht krijg: 'Toestel gegevens worden verwijderd'![]()
ThxRgR schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:22:
[...]
Als je een unlock-patroon instelt (instellingen - beveiliging - patroon vereist) dan kan je hem niet meer zomaar unlocken in je broekzak.
Dat kan maar je kan ook gewoon een hoesje kopen voor je telefoon, heb dit echt nog nooit gehad...RgR schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:22:
[...]
Als je een unlock-patroon instelt (instellingen - beveiliging - patroon vereist) dan kan je hem niet meer zomaar unlocken in je broekzak.
https://powershellisfun.com
Ook hier problemen (geen data verbinding, zowel 3G, maar het het soms ook met Wifi) na een nachtje laden of wanneer ik wifi en 3G afwissel. Zelfs als ik 3G 's nachts uit heb, gaat hij de volgende dag niet meer aan. Zet 3G/Wifi aan en uit met toegevoegde knoppen op home screen. Ben nog niet uit of er een bepaald patroon in zit, omdat het niet altijd is. Flight modus los het op, maar inderdaad zeer irritant. En ook hier Vodafone... en het probleem is niet alleen dit weekend.SmithNL schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:45:
[...]
Same here. Vaak na een nachtje in de lader, en dan tref ik 'm 's ochtends zonder internet aan. Even in de flightmode zetten en weer terug en alles werkt weer, toch is het irritant..
Ook vodafone hier.
Heeft er iemand een idee of je het HTC keyboard zo kan instellen dat hij, afhankelijk van de gebruikte app, een bepaalde taal kiest? Nu moet ik heel de tijd switchen tussen Engels en Nederlands, afhankelijk of ik iets op Twitter zet of een SMS verstuur, wat wel snel gaat, maar het zou handiger kunnen.
Hier zelfde probleem, maar dan met Wireless Circle (Telfort/KPN).djjvb schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:26:
[...]
Ook hier problemen (geen data verbinding, zowel 3G, maar het het soms ook met Wifi) na een nachtje laden of wanneer ik wifi en 3G afwissel. Zelfs als ik 3G 's nachts uit heb, gaat hij de volgende dag niet meer aan. Zet 3G/Wifi aan en uit met toegevoegde knoppen op home screen. Ben nog niet uit of er een bepaald patroon in zit, omdat het niet altijd is. Flight modus los het op, maar inderdaad zeer irritant. En ook hier Vodafone... en het probleem is niet alleen dit weekend.
Erg irritant. Soms lijkt flightmode ook niet te werken, "even" rebooten en het werkt weer.
Lijkt een soort caching probleem, dat de telefoon denkt dat er nog wifi verbinding is b.v.
Bier = beter
of een app die dwars ligt? dat juicedefender bijv? ik heb dat er niet opstaan en ik heb geen probleem met 3G/WIFICultFreak schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:37:
[...]
Lijkt een soort caching probleem, dat de telefoon denkt dat er nog wifi verbinding is b.v.
Zit ik ook aan te denken. Heb het JD er zojuist afgegooid, eens kijken of dat helpt..shameete schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:42:
[...]
of een app die dwars ligt? dat juicedefender bijv? ik heb dat er niet opstaan en ik heb geen probleem met 3G/WIFI
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Misschien een domme vraag:
Stel dat er een nieuwe versie van Android uitkomt (dus het besturingssysteem)
Kunnen wij (Desire bezitters) deze dan zonder probleem op onze telefoon installeren?
Dus met een officiele HTC rom update ofzo?
Kunnen wij (Desire bezitters) deze dan zonder probleem op onze telefoon installeren?
Bedankt voor de antwoorden!
Dan nog wel de vraag: welke widget kan ik downloaden om 3G net zo makkelijk uit te zetten als de andere opties in Energiebeheer?
Groetjes Frank;)
Dan nog wel de vraag: welke widget kan ik downloaden om 3G net zo makkelijk uit te zetten als de andere opties in Energiebeheer?
Groetjes Frank;)
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 13:29:
[...]
Ten eerste vraagt 3G minder stroom dan wifi.. tevens kan je een widget van instellingen op je scherm plaatsen zodat je eenvoudig ook 3g uitzet..
Homescreen -> Widgets -> Settings -> Mobile networkfrank1989 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:27:
Groetjes Frank;)
[...]
Dat hangt er in mijn ogen vanaf of Android vanaf nu in delen beschikbaar komt. Als we echt een compleet nieuwe versie krijgen, zal HTC daar eerst Sense op moeten zetten, lijkt me zo.. Dat kan dus even duren.Dacide schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:27:
Misschien een domme vraag:
vreemd, net als hier en op xda, heb ik ook wat last van 3G die niet werkt. Ik heb wel een geupdate radio en JD. Dit weekend werkte 3G probleemloos, maar vrijdag en vandaag werken ze 's morgens niet meer. Vandaag werkt ze nu nog altijd niet. JD heb ik ook al afgezet. Met mijn Hero had ik nooit problemen met 3G-connecties.
Probeer ook eens de app APNdroid. Met een druk kun je je mobiele netwerk blokkeren/deblokkeren.krijn1985 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:31:
[...]
Homescreen -> Widgets -> Settings -> Mobile network
Als je de powerknop (linksboven op je toestel) wat langer ingedrukt houd, kun je in het pop-up scherm "Mobiel netwerk" ook aan of uit zetten.
APNdroid blokkeert dus je mobiele netwerk, optie 2 schakelt hem helemaal in of uit.
Ik heb MySettings geinstalleerd, dat is te vinden op de marketplace. Ik ben niet zeker of het een widget heeft, maar je kan het bereiken via de notification bar en zo heel snel 3G aan of af zetten, evenals flightmode, wifi, helderheid, etc.frank1989 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:27:
Groetjes Frank;)
[...]
Als je bij [instellingen] gaat naar [Mobiele netwerken], [Namen toegangspunten], menuknop indrukken en kies voor [Standaardinstellingen herstellen]. Ik ben benieuwd of je weer verbinding krijgt.pina schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:39:
vreemd, net als hier en op xda, heb ik ook wat last van 3G die niet werkt. Ik heb wel een geupdate radio en JD. Dit weekend werkte 3G probleemloos, maar vrijdag en vandaag werken ze 's morgens niet meer. Vandaag werkt ze nu nog altijd niet. JD heb ik ook al afgezet. Met mijn Hero had ik nooit problemen met 3G-connecties.
he vreemd, nu werkt hij idd opnieuw. Eerst was het opnieuw connection failed en 10 sec later werkt hij wel...thnx! Maar toch vreemd, hopelijk moet het niet elke dag op die manier...janvanduschoten schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:47:
[...]
Als je bij [instellingen] gaat naar [Mobiele netwerken], [Namen toegangspunten], menuknop indrukken en kies voor [Standaardinstellingen herstellen]. Ik ben benieuwd of je weer verbinding krijgt.
Met dit keyboard (gewoon als .apk te installeren) kan je gestures instellen, dus bijvoorbeeld door naar rechts over het toetsenbord te vegen switcht hij van taal, hierbij kan je ook zelf kiezen tussen welke talen je wilt switchen. bijv: Frans, Engels, Duits, Nederlands.QplQyer schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:30:
Heeft er iemand een idee of je het HTC keyboard zo kan instellen dat hij, afhankelijk van de gebruikte app, een bepaalde taal kiest? Nu moet ik heel de tijd switchen tussen Engels en Nederlands, afhankelijk of ik iets op Twitter zet of een SMS verstuur, wat wel snel gaat, maar het zou handiger kunnen.
Verwijderd
Hoef je niet eens te donwloaden..frank1989 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:27:
Groetjes Frank;)
[...]
Widget toevoegen --> instellingen --> mobiel netwerk
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2010 14:49 ]
ik heb het ding al ruim 2 weken gebruikt met mijn werk abbo (max 5 MB internet, dus 3g uit gehad).shameete schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:42:
[...]
of een app die dwars ligt? dat juicedefender bijv? ik heb dat er niet opstaan en ik heb geen probleem met 3G/WIFI
Sinds ik afgelopen week mijn eigen SIM heb, heb ik dit zelf nu 1x meegemaakt nadat ik eerst WiFi gebruikte totdat ik buiten bereik van de Router was. En ik gebruik geen Juicedefender. Daarvoor heb ik nooit meegemaakt.
Verwijderd
Ik heb een vervevende mededeling voor de desire liefhebbers. Ik heb mijn desire (nog geen maand oud) moeten opsturen ter reparatie; De telefoon was al meerdere keren vastgelopen, wat erg vervelend is als je hem als wekker gebruikt, en toen ik bezig was met een berichtje te sturen, startte de telefoon opeens opnieuw op. Dacht aan een update oid, maar na 10 minuten stond hij nog steeds op het begin scherm, en kon hem niet uit krijgen. Daardoor de accu eruit en erin, en toen ging hij niet meer aan. Van alles geprobeerd; opladen (oplaad lampje ging niet branden) aan de computer koppelen, tijdje accu eruit en weer erin, maar alles zonder resultaat... Hebben hier meer mensen last van?
Gr
Gr
Verwijderd
Waarom een vervelende mededeling? Geen last vanVerwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:31:
Ik heb een vervevende mededeling voor de desire liefhebbers. Ik heb mijn desire (nog geen maand oud) moeten opsturen ter reparatie; De telefoon was al meerdere keren vastgelopen, wat erg vervelend is als je hem als wekker gebruikt, en toen ik bezig was met een berichtje te sturen, startte de telefoon opeens opnieuw op. Dacht aan een update oid, maar na 10 minuten stond hij nog steeds op het begin scherm, en kon hem niet uit krijgen. Daardoor de accu eruit en erin, en toen ging hij niet meer aan. Van alles geprobeerd; opladen (oplaad lampje ging niet branden) aan de computer koppelen, tijdje accu eruit en weer erin, maar alles zonder resultaat... Hebben hier meer mensen last van?
Gr
en waarom zou jouw probleem met de Desire vervelend zijn voor ons?Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:31:
Gr

ik wist niet dat je nu ook al kon verven met een DesireVerwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:31:
Ik heb een vervevende mededeling voor de desire liefhebbers.
jouw probleem is niet vervelend voor ons hoor, hooguit voor jezelf
Ik (proximus klant) ondervind ook problemen met 3G als wifi in gebruik is geweest. Dus:
Telefoon rebooten, 3G werkt. 3G uitschakelen en inschakelen via de widget werkt perfect.
Maar... gebruik wifi tussendoor... 3G wil hierna niet meer werken. Enkel eventjes naar flight mode of een reboot helpen dan om 3G terug aan de praat te krijgen.
Waar ik aan dacht. Toen ik het toestel eerst heb geconfigureerd (opstartwizzard) heb ik aangegeven dat enkel Wifi ("Wi-Fi only") mocht gebruikt worden. Toen mijn data-abbo in orde was heb ik dit aangepast ("Mobile network or Wi-Fi"). Misschien is daarvan iets blijven "plakken"?
Aan de mensen die hetzelfde probleem hebben: welke instelling hebben jullie gekozen bij eerste ingebruikname?
Telefoon rebooten, 3G werkt. 3G uitschakelen en inschakelen via de widget werkt perfect.
Maar... gebruik wifi tussendoor... 3G wil hierna niet meer werken. Enkel eventjes naar flight mode of een reboot helpen dan om 3G terug aan de praat te krijgen.
Waar ik aan dacht. Toen ik het toestel eerst heb geconfigureerd (opstartwizzard) heb ik aangegeven dat enkel Wifi ("Wi-Fi only") mocht gebruikt worden. Toen mijn data-abbo in orde was heb ik dit aangepast ("Mobile network or Wi-Fi"). Misschien is daarvan iets blijven "plakken"?
Aan de mensen die hetzelfde probleem hebben: welke instelling hebben jullie gekozen bij eerste ingebruikname?
Ik zie dat meerdere mensen net als ik het probleem ondervinden van het wegvallen van de 3G verbinding na het gebruik van Wifi. Eerst dacht ik dat het ook te maken had met JuiceDefender. Maar na wat testen (met JD uit) blijkt dit niet het geval te zijn.
Ik kan het probleem reproduceren door het volgende te doen.
- Schakel Wifi in & maak verbinding met je netwerk
- Schakel nu op je access point wifi uit zodat deze niet meer beschikbaar is.
- En voila geen dataverbinding meer via 3G. Flightmodus of rebooten is het enige wat werkt.
Tevens heb ik Vodafone, maar ik denk dat het ergens niet helemaal lekker zit in de firmware, misschien blijft er iets gecacht staan, waardoor de telefoon denkt dat je nog steeds via WiFi werkt.
De oplossing is overigens om voordat je buiten het bereik van je WiFi-netwerk komt eerst WiFi uit te zetten. Maar het blijft natuurlijk een beetje jammer.
- En voila geen dataverbinding meer via 3G. Flightmodus of rebooten is het enige wat werkt.
Tevens heb ik Vodafone, maar ik denk dat het ergens niet helemaal lekker zit in de firmware, misschien blijft er iets gecacht staan, waardoor de telefoon denkt dat je nog steeds via WiFi werkt.
De oplossing is overigens om voordat je buiten het bereik van je WiFi-netwerk komt eerst WiFi uit te zetten. Maar het blijft natuurlijk een beetje jammer.
[ Voor 9% gewijzigd door regelneef op 17-05-2010 16:29 . Reden: oplossing toegevoegd ]
This message was made with 100% recycled electrons
Ik sluit me hier volledig bij aan als VF klant.regelneef schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:25:
Ik zie dat meerdere mensen net als ik het probleem ondervinden van het wegvallen van de 3G verbinding na het gebruik van Wifi. Eerst dacht ik dat het ook te maken had met JuiceDefender. Maar na wat testen (met JD uit) blijkt dit niet het geval te zijn.
Ondervind dezelfde problemen.
Aha, bedankt, ziet er ideaal uiterriccartman schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:16:
[...]
Met dit keyboard (gewoon als .apk te installeren) kan je gestures instellen, dus bijvoorbeeld door naar rechts over het toetsenbord te vegen switcht hij van taal, hierbij kan je ook zelf kiezen tussen welke talen je wilt switchen. bijv: Frans, Engels, Duits, Nederlands.
Mijn eerste desire liep ook een keer helemaal vast. Batterij er uitgehaald en startte ook niet meer op. Naar de Belcompany gegaan en daar kreeg ik meteen een nieuwe meeVerwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:31:
Gr
Ik heb het bij mij ook gewoon als ik thuis even wifi aanzet om te internetten, daarna weer uitzet om batterij te besparen. Daarna ga ik lekker pitten en 's ochtends is internet weg..regelneef schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:25:
Maar goed, aangezien dit probleem vooral voorkomt bij VF klanten, kan het zijn dat het zit in de VF firmware....? (die is IETS anders dan de standaard HTC).
Misschien handig als we dit even checken..?
Ik heb het data verbinding probleem met firmware 1.15.161.4 CL155070 release-keys.
Goed plan Smith:
ik het data verbindingsprobleem met firmware 1.15.161.4 CL155070 release-keys
Dat is dus dezelfde......
ik het data verbindingsprobleem met firmware 1.15.161.4 CL155070 release-keys
Dat is dus dezelfde......
[ Voor 16% gewijzigd door regelneef op 17-05-2010 17:01 ]
This message was made with 100% recycled electrons
Ik "encounter" de volgende 2 problemen:
-Uitzending gemist-> de uitzending laden niet, geen foutmelding
-Formula1.com Live Timing werkt niet, geen foutmelding.
Ik heb Flash aan staan en popups niet geblokkeerd.
Iemand een idee waar dit aan ligt?
-Uitzending gemist-> de uitzending laden niet, geen foutmelding
-Formula1.com Live Timing werkt niet, geen foutmelding.
Ik heb Flash aan staan en popups niet geblokkeerd.
Iemand een idee waar dit aan ligt?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
ik heb unbranded en heb het probleem ookSmithNL schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:50:
[...]
Ik heb het bij mij ook gewoon als ik thuis even wifi aanzet om te internetten, daarna weer uitzet om batterij te besparen. Daarna ga ik lekker pitten en 's ochtends is internet weg..
Maar goed, aangezien dit probleem vooral voorkomt bij VF klanten, kan het zijn dat het zit in de VF firmware....? (die is IETS anders dan de standaard HTC).
Ik heb het data verbinding probleem met firmware 1.15.161.4 CL155070 release-keys.
Hier ook unbranded en ook het probleem.
Overigens treedt het niet alleen op na switchen met WiFi, ook na een tijdje wil die wel eens de connectie verliezen. Ik had JuiceDefender, maar nu niet meer.
[ Voor 28% gewijzigd door CultFreak op 17-05-2010 17:25 ]
Bier = beter
Ik heb hem los gekocht, wel VF abbo. Firmware 1.15.405.4 en heb precies hetzelfde. Zet wifi/3g alleen aan als het nodig is. Vannacht in de lader geweest, wifi en 3G beiden uit. Vanochtend 3G geprobeerd aan te zetten... niet werken. Nooit Juice Defender gehad.SmithNL schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:50:
[...]
Ik heb het bij mij ook gewoon als ik thuis even wifi aanzet om te internetten, daarna weer uitzet om batterij te besparen. Daarna ga ik lekker pitten en 's ochtends is internet weg..
Misschien kunnen we dit effe vergelijken?
Mijn Desire is geroot en heeft een rom-upgrade ondergaan: 32.36.00.28U_4.06.00.02_2. Misschien ligt het aan 1 van die zaken?
Mijn Desire is geroot en heeft een rom-upgrade ondergaan: 32.36.00.28U_4.06.00.02_2. Misschien ligt het aan 1 van die zaken?
Ik heb ook problemen met de 3G connectie, en ook vodafone
Op andere fora lees ik ook dat de standaard verbindingsinstellingen niet altijd kloppen op de Desire, en dat je die dus handmatig aan zou moeten passen voor een betere connectiviteit. Veel mensen halen hierdoor ook een hogere snelheid.
Weet iemand de precieze settings voor Vodafone? Ik ga ook even op zoek..
Op andere fora lees ik ook dat de standaard verbindingsinstellingen niet altijd kloppen op de Desire, en dat je die dus handmatig aan zou moeten passen voor een betere connectiviteit. Veel mensen halen hierdoor ook een hogere snelheid.
Die ene, met die snor
Heeft iemand anders last van een hele lage schrijfsnelheid naar het sd kaartje, heb een Sandisk class 4 kaartje en in de reader die er bij zat, haalde ik met mijn muziek (heel veel mp3's) makkelijk 5 MB/s, maar als het kaartje in de Desire zit dan gaat hij maximaal 2 MB/s... Zou dit kunnen liggen aan A2SD? Of aan de Desire?
Heb gegoogled maar kan niets vinden behalve dat een Sd kaart sneller kapot zou gaan door A2SD, maar dat is het sowieso niet.
Iemand anders even een testje doen?
Heb gegoogled maar kan niets vinden behalve dat een Sd kaart sneller kapot zou gaan door A2SD, maar dat is het sowieso niet.
Iemand anders even een testje doen?
[ Voor 17% gewijzigd door Victor.S op 17-05-2010 18:26 ]
ivm het 3G probleem.
mijn toestel is ook unbranded (build 1.15.405.4 CL155070 release keys) en ik zit bij Proximus.
Wat hierboven werd aangehaald van zelf Wifi uitschakelen helpt niet bij mij. Eenmaal wifi verbonden is geweest is reboot/flight mode nodig om 3G waar aan de praat te krijgen.
mijn toestel is ook unbranded (build 1.15.405.4 CL155070 release keys) en ik zit bij Proximus.
Wat hierboven werd aangehaald van zelf Wifi uitschakelen helpt niet bij mij. Eenmaal wifi verbonden is geweest is reboot/flight mode nodig om 3G waar aan de praat te krijgen.
Krijg een beetje de schijt van een bepaalde issue met mijn Desire: met random intervals zet hij steeds een bepaalde liedje als standaard ringtone erin, terwijl dat liedje in een .nomedia map staat.
Het liedje is handmatig dan ook niet te selecteren als ringtone.
Verder heb ik ook geen ringtone app of iets dergelijks geinstalleerd.
Het liedje is handmatig dan ook niet te selecteren als ringtone.
Verder heb ik ook geen ringtone app of iets dergelijks geinstalleerd.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Heb even twee vraagjes. Heb vandaag gezocht, maar kon de oplossing niet eerlijk vinden.
1. Als ik SMS van Vodafone en/of andere onbekenden krijg dan noemt hij de naam van een contactpersoon, telkens dezelfde. Ik heb het idee dat die naam opgeslagen is op mijn SIM-kaart toen ik de SIM van mobiel verwisselde. Hoe kan ik de contactpersonen op mijn SIM-kaart verwijderen, zonder mijn mobiel er voor uit te doen?
2. Mijn wake-up call, zoals ik het noem, kan ik niet wijzigen. Ben al een jaar gewend aan een bepaald nummer, maar kan deze echter niet instellen. Hoe kan ik dit wijzigen? Nu word ik telkens wakker met een of andere *poep* nummer..
1. Als ik SMS van Vodafone en/of andere onbekenden krijg dan noemt hij de naam van een contactpersoon, telkens dezelfde. Ik heb het idee dat die naam opgeslagen is op mijn SIM-kaart toen ik de SIM van mobiel verwisselde. Hoe kan ik de contactpersonen op mijn SIM-kaart verwijderen, zonder mijn mobiel er voor uit te doen?
2. Mijn wake-up call, zoals ik het noem, kan ik niet wijzigen. Ben al een jaar gewend aan een bepaald nummer, maar kan deze echter niet instellen. Hoe kan ik dit wijzigen? Nu word ik telkens wakker met een of andere *poep* nummer..
[ Voor 4% gewijzigd door henidde op 17-05-2010 19:04 ]
.
Vraagje, is het mogelijk om 3G/wifi compleet uit te zetten? Dit met oog op wanneer ik naar het buitenland ga (als ik roaming dan aan heb staan dan krijg je toch een hele hoge rekening? Dit is mijn eerste telefoon met internet erbij dus het weer niet exact hoe dit in elkaar steekt).
Zelf heb ik alleen nog maar op WIFI gezeten. Vandaag is mijn abonnement omgezet naar BEL+SMS+WEB. Dus zal straks even 3g testen. Heb nog niks aan mijn instellingen gewijzigd, dus kan je de standaard instellingen van Vodafone wel sturen..Tjado schreef op maandag 17 mei 2010 @ 17:32:
Ik heb ook problemen met de 3G connectie, en ook vodafone
.
Verwijderd
Ik heb de Desire topics net doorgespit, maar helaas niks kunnen vinden op mijn volgende vragen/problemen.
Is hier iemand die dezelfde problemen ondervindt?
Music player
Bij mij heeft ie soms de nijging opeens zelf door liedjes heen te scrollen of door albums heen te spitten terwijl die gewoon in m'n broekzak zit.
Mogelijke oorzaken:
* Het is tot nu toe iedere keer opgetreden als ik aan het lopen, fietsen was. Zou dus iets met de g-sensor te maken kunnen hebben.
* Het is ook alleen voorgekomen tijdens het gebruik met oordopjes (Sennheiser CX300)
Overige problemen welke ik na een week gebruiken heb gehad:
- Sinds vandaag enkele(!) vastlopers gehad van bepaalde app's zoals de contacten en music player
- Een self-reboot gehad
- Hij schijnt wat trager te worden als eerst. (hangen net na het openen van app's en pagina's, waarbij die in het begin geen problemen mee had)
- Al enkele keren(3 keer op de 80 oproepen) gehad dat de verbinding tijdens een telefoongesprek uit het niets werd verbroken.
- Ook ik heb last van de beruchte roze grijs-tinten. Daarbij niet erg genoeg om storend te zijn. Ben al langs de Belcompany geweest om te vergelijken naast een model van hen, en het kwam ongeveer overeen. (mijne helaas nét iets erger)
- Één maal het verliezen van de gegevensverbinding na het gebruik van wifi. Rebooten bood uitkomst
Overigens, al het andere aan de telefoon is geweldig... dit zijn de enige zaken waar ik tot nu toe mee in m'n maag heb gezeten.
live.vodafone.com
UN: vodafone
PW: vodafone
Music player
Bij mij heeft ie soms de nijging opeens zelf door liedjes heen te scrollen of door albums heen te spitten terwijl die gewoon in m'n broekzak zit.
Mogelijke oorzaken:
* Het is tot nu toe iedere keer opgetreden als ik aan het lopen, fietsen was. Zou dus iets met de g-sensor te maken kunnen hebben.
* Het is ook alleen voorgekomen tijdens het gebruik met oordopjes (Sennheiser CX300)
- Sinds vandaag enkele(!) vastlopers gehad van bepaalde app's zoals de contacten en music player
- Een self-reboot gehad
- Hij schijnt wat trager te worden als eerst. (hangen net na het openen van app's en pagina's, waarbij die in het begin geen problemen mee had)
- Al enkele keren(3 keer op de 80 oproepen) gehad dat de verbinding tijdens een telefoongesprek uit het niets werd verbroken.
- Ook ik heb last van de beruchte roze grijs-tinten. Daarbij niet erg genoeg om storend te zijn. Ben al langs de Belcompany geweest om te vergelijken naast een model van hen, en het kwam ongeveer overeen. (mijne helaas nét iets erger)
- Één maal het verliezen van de gegevensverbinding na het gebruik van wifi. Rebooten bood uitkomst
Overigens, al het andere aan de telefoon is geweldig... dit zijn de enige zaken waar ik tot nu toe mee in m'n maag heb gezeten.

Voor mij hetzelfde. Het schijnt gewoon het makkelijkst te zijn om het wachtwoord van de gegevensverbinding te scrambelen. Dus gewoon wat onzin voor invullen, dan kan ie ook geen verbinding maken. Ik hoop alleen niet dat dit resulteert in een shtload aan foutmeldingen...erikjannemann schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:04:
Vraagje, is het mogelijk om 3G/wifi compleet uit te zetten? Dit met oog op wanneer ik naar het buitenland ga (als ik roaming dan aan heb staan dan krijg je toch een hele hoge rekening? Dit is mijn eerste telefoon met internet erbij dus het weer niet exact hoe dit in elkaar steekt).
Jep, verbinden met:Tjado schreef op maandag 17 mei 2010 @ 17:32:
live.vodafone.com
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2010 19:25 ]
ik zit nu in curacao en ik heb geen internet op het moment door middel van menu-->instellingen-->draadloos en netwerken-->mobiele netwerken-->gegevensroaming(uitvinken)Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:14:
Ik heb de Desire topics net doorgespit, maar helaas niks kunnen vinden op mijn volgende vragen/problemen.
Music player
Mogelijke oorzaken:
- Een self-reboot gehad
[...]
Voor mij hetzelfde. Het schijnt gewoon het makkelijkst te zijn om het wachtwoord van de gegevensverbinding te scrambelen. Dus gewoon wat onzin voor invullen, dan kan ie ook geen verbinding maken. Ik hoop alleen niet dat dit resulteert in een shtload aan foutmeldingen...
[...]
Jep, verbinden met:
live.vodafone.com
dan mag de telefoon geen data gebruiken als je via een gegevensservice(buitenlands netwerk) geconnect bent. Ik heb 3g watchdog geinstalleerd en ik zie dan ook daadwerkelijk dat er geen gegevens worden getransferd. Dus vink dat uit en er is niks aan het handje
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Verwijderd
Ik heb sinds het begin een probleem dat ik hier nog niet heb gelezen... Bij het sturen van een sms gebeurt het "regelmatig" dat de sms niet verstuurd kan worden door een algemene netwerkfout. De Desire probeert dan automatisch opnieuw waarop het wél lukt... serieus vervelend!
Maar als het aan mijn toestel ligt komt het nog goed.. HTC zou mij een nieuwe geven n.a.v. de paarse gloed (maar toch: eerst zien, dan geloven).
Maar als het aan mijn toestel ligt komt het nog goed.. HTC zou mij een nieuwe geven n.a.v. de paarse gloed (maar toch: eerst zien, dan geloven).
Verwijderd
opgelostVerwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 22:20:
[...]

de standaard htc mail app icm hotmail gaat kuren vertonen zodra er een bericht verschijnt waarvan hotmail "Bijlagen, foto's en links in dit bericht zijn voor jouw veiligheid geblokkeerd"
nu is het de vraag wordt dit vanuit hotmail geblokkeerd of weigert de mail-app dit soort berichten op te halen, zal dit probleem iig doormailen naar HTC en kijken wat hun ervan vinden...
Hmm 3g is hier ook niet echt om over te spreken. Zonet toen ik even onderweg was naar de winkel voor het eerst getest. Meestal maakt hij geen verbinding óf hij valt uit. Heb Vodafone..
.
Verwijderd
[/quote]
Ik heb op mijn sd kaartje een map media gemaak met daarin een map audio en dan daarin 3 mappen.
Ringtones, alarms en notificatie's
In jou geval moet je je wake-up call nummer in alarms zetten.
Dit werkt bij mij feilloos.
Wil je even laten weten of het gelukt is???
succes!!!!
[/quote]
Ik heb op mijn sd kaartje een map media gemaak met daarin een map audio en dan daarin 3 mappen.
succes!!!!
Verwijderd
Ik heb op mijn sd kaartje een map media gemaak met daarin een map audio en dan daarin 3 mappen.henidde schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:02:
Heb even twee vraagjes. Heb vandaag gezocht, maar kon de oplossing niet eerlijk vinden.
succes!!!!
Yes, het werkt!Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 20:24:
[...]
succes!!!!
Wat een omslachtige manier trouwens..

Moet je ook maar net weten!
In ieder geval bedankt!
Nu kan ik weer 's ochtends lekker met mijn juiste been het bed uit stappen!
.
Het viel mij op dat mijn cpuspeed naar de 1000mhz gaat wanneer ik mijn vinger over mijn touchscreen haal. Se mhz lijkt mij wat overkill voor wat bewegingen op het scherm.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voordat je hier een vraag stelt:
1. De handleiding lezen.
2. Googlen.
3. Aangeven wat je zelf al gevonden hebt.
Helpdesk-vragen worden verwijderd.
Voordat je hier een vraag stelt:
1. De handleiding lezen.
2. Googlen.
3. Aangeven wat je zelf al gevonden hebt.
Helpdesk-vragen worden verwijderd.