076 geen dataverbinding met mijn desire. Ga nu op weg naar 078.
Edit, en we hebben weer beeld.
Edit, en we hebben weer beeld.
[ Voor 20% gewijzigd door Ritchie op 20-05-2010 09:08 ]
- NAC Breda -
[ Voor 20% gewijzigd door Ritchie op 20-05-2010 09:08 ]
- NAC Breda -
Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120
Data: neeMister I schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:16:
Zijn jullie wel bereikbaar?
Want ik ben zelf ook niet bereikbaar op het moment en kan ook niet bellen..
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
[ Voor 17% gewijzigd door mrsar op 20-05-2010 09:26 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Amsterdam Noord heeft ook al een tijdje nergens zin meer inmrsar schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:25:
020(amsterdam westpoort) kan ik ook geen data krijgen op het moment
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 55% gewijzigd door WPN op 20-05-2010 10:35 ]
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Hier in Rotterdam Alexander is het weer up and runningRenRew schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:24:
Hier in regio 010 (Rotterdam Alexander) ook niks. Heeft die nieuwe RADIUS server het gelijk weer begeven?
In verband met werkzaamheden is het mogelijk dat je op donderdag 20 mei geen dataverbinding kunt opzetten met je mobiele telefoon. De verwachting is dat je in de loop van de dag weer gebruik kunt maken van mobiel internet.
[ Voor 71% gewijzigd door CrazyA op 20-05-2010 10:49 ]
Zit ook in Arnhem en heb gewoon dataKoppenSneller schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:53:
026 (Arnhem) nog niets...
Ik inmiddels ook weer, precies op het moment dat ik je post lag kwam er een mooi 3G-icoontje in beeld
Snoep verstandig, verslind een Apple!
ja, ze zullen voor honderduizenden klanten vast maar 1 server hebbenIEF schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:04:
Heerlen/Maastricht weer terug online. Ik hoop dat ze zich inmiddels hebben gerealiseerd dat je niet met 1 enkele radius server uit kan (iets met redundantie..)
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Misschien ook wel niet met twéé. Het zal niet het eerste bedrijf staan waar twee servers staan (jaa, redundant !) en dan valt server 1 uit. Server 2 neemt over en vliegt er na een paar minuten ook uit: overbelastIEF schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:04:
Heerlen/Maastricht weer terug online. Ik hoop dat ze zich inmiddels hebben gerealiseerd dat je niet met 1 enkele radius server uit kan (iets met redundantie..)
Jij bent zeker het type wat z'n TV gaat slaan als je geen beeld krijgt?Peluso schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:30:
vlaardingen (010) nog steeds geen verbinding, zelfs niet na NOG een reboot van foon....
...
56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter
Ach de frustratie kan ik mij wel indenken...het is van god los hoe slecht vodafone bezig is...vooral omdat het zo ontzettend lang duurt *en* er weinig tot geen informatie wordt uitgegeven. Behalve dan berichten als "de problemen zijn opgelost"...tot 2x toe, en nog steeds problemen!!!The.EMP3ROR schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:38:
[...]
Jij bent zeker het type wat z'n TV gaat slaan als je geen beeld krijgt?
GoT, You have to love it!
Lies are obvious to read because the truth is already written
Frustratie, frustratie... voor zakelijk gebruik is het ff behelpen, als particulier moet je het ff zonder je Facebook updates doen...dafmay schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:40:
[...]
Ach de frustratie kan ik mij wel indenken...het is van god los hoe slecht vodafone bezig is...vooral omdat het zo ontzettend lang duurt *en* er weinig tot geen informatie wordt uitgegeven. Behalve dan berichten als "de problemen zijn opgelost"...tot 2x toe, en nog steeds problemen!!!![]()
Te ranzig voor woorden!!!
Ach ik denk dat we hierover heen en weer kunnen discussieren. Ik ben persoonlijk van mening dat een storing met een duur van 1 week niet mag gebeuren. Ik vind het helemaal kwalijk dat VF tot 2x toe doodleuk vermeld dat alle problemen zijn opgelost, en dan nog de problemen voortduren. Verder heb ik er persoonlijk ook helemaal geen last van, maar vind de manier waarop erg slecht van VF.The.EMP3ROR schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:59:
[...]
Frustratie, frustratie... voor zakelijk gebruik is het ff behelpen, als particulier moet je het ff zonder je Facebook updates doen...
Vodafone mag gerust ff een dipje hebben. Jammerdan! Het blijft voor mij een perfecte provider voor een superprijs!
Inmiddels ben ik weer online in Nieuwegein.
GoT, You have to love it!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
niet alleen zakelijk hoor, particulier is ook behoorlijk kl*teLisadr schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:10:
Hier in Den Haag is het weer online, maar lijkt onstabiel. Als zakelijk gebruiker is het erg vervelend!
Pff, projecteer je eigen gebruik even niet op dat van anderen jaThe.EMP3ROR schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:59:
Frustratie, frustratie... voor zakelijk gebruik is het ff behelpen, als particulier moet je het ff zonder je Facebook updates doen...
Vodafone mag gerust ff een dipje hebben. Jammerdan! Het blijft voor mij een perfecte provider voor een superprijs!
Dat zit wel Schnorr.
De berichtgeving van Vodafone is idd waardeloos, dat ben ik met je eens. Een melding per SMS is zeker op z'n plaats!dafmay schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:05:
[...]
Ach ik denk dat we hierover heen en weer kunnen discussieren. Ik ben persoonlijk van mening dat een storing met een duur van 1 week niet mag gebeuren. Ik vind het helemaal kwalijk dat VF tot 2x toe doodleuk vermeld dat alle problemen zijn opgelost, en dan nog de problemen voortduren. Verder heb ik er persoonlijk ook helemaal geen last van, maar vind de manier waarop erg slecht van VF.
Ja ik ook zeker niet de gehele week geen data verbinding (ook omdat ik handmatig GSM only had gekozen...daar waren minder tot geen problemen). Maar de issues waren toch wel af en aan gedurende een week lang...en dat mag toch echt niet gebeuren.The.EMP3ROR schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:37:
[...]
De berichtgeving van Vodafone is idd waardeloos, dat ben ik met je eens. Een melding per SMS is zeker op z'n plaats!
Verder heb ik er zelf geen week uitgelegen. Vrijdag + zaterdag zat ik zonder data en vanmorgen. Al met al 1,5 dag ofzo, dat overleef ik wel
Okay, jij hebt jezelf binnen no-time afhankelijk gemaakt van je data-abonnement, dat is een keuze die je maaktStukfruit schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:34:
[...]
Pff, projecteer je eigen gebruik even niet op dat van anderen ja
Laatst stond ik midden in de nacht op straat in de middle of nowhere, en omdat ik tegenwoordig toch zoiets heb van "ach, ik ben altijd online, ik kan toch overal Google Maps met positiebepaling gebruiken" wilde ik dat toen ook doen. Maar dat kon dus nie werken nie zonder dataverbinding, dus stond ik daar zonder iemand om aan te spreken, op zoek naar een adres dat mij geheel onbekend was.
In dit geval was het niet zo heel erg omdat ik mezelf best kan redden in zulke situaties, maar het hele nut van zulke diensten is juist dat je ergens extra snel kan komen ipv dat je moeilijk moet gaan lopen doen.
Zelfde geldt voor OV-tijden.. 's nachts wordt vaak veel gewijzigd aan de tijden, dus het is leuk om up-to-date te kunnen blijven (wat de borden ed. steeds vaker niet zijn).
Email, is ook zoiets.. sommige dingen *moeten* zsm worden afgehandeld. Als je op pad bent en je dataverbinding werkt een halve dag lang niet, dan kan je erg belangrijke dingen missen.
Facebook? Pff.
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
Nou, zakelijk kan het ook enorm vervelend zijn hoor. Veel bedrijven zijn op afgelegen locaties afhankelijk van een dataverbinding voor apparaten voor bijv. narrowcasting. Als die er ineens niet is dan kan dat grote gevolgen hebben, o.a. voor de betrouwbaarheid die jouw dienst/product daardoor uitstraalt.The.EMP3ROR schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:59:
[...]
Inmiddels ben ik weer online in Nieuwegein.
Waar het mij om gaat is dat er veel geklaagd wordt over iets wat voor particulieren als luxe-product mag worden beschouwd. Zakelijke gebruikers zijn eerder afhankelijk van deze dienst en Vodafone zal de prio hierop ook hoger hebben liggen.Frustratie, frustratie... voor zakelijk gebruik is het ff behelpen, als particulier moet je het ff zonder je Facebook updates doen...
Zeg je nu dat je niet mag klagen omdat vodafone een naam hoog te houden heeft???The.EMP3ROR schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:55:
[...]
Okay, jij hebt jezelf binnen no-time afhankelijk gemaakt van je data-abonnement, dat is een keuze die je maaktVoor de volgende keer, als je in the middle of nowhere staat, bel je (dat kan dan nog wel) 0900-BAVARIA, da's een landelijke taxi-dienst.
Het is in mijn ogen een beetje onzinnig om hele topics vol te klagen als iets niet werkt. Zeker als het voornamelijk draait om spielerei en "goh, wat handig dat ik mobiel kan e-mailen".
Vodafone heeft een naam hoog te houden en doet er alles aan om het zsm te verhelpen, klagen heeft dus geen zin. Het is wat het is, deal with it! Maar dat is mijn bescheiden mening
Neen!!! Geen "luxe-product"...maar iets waar een klant voor betaald en dus recht heeft op een goede werking. Niets meer dan dat!!!The.EMP3ROR schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:08:
Waar het mij om gaat is dat er veel geklaagd wordt over iets wat voor particulieren als luxe-product mag worden beschouwd...
vroeger deed ik dat soort dingen wel bij frustratieThe.EMP3ROR schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:38:
[...]
Jij bent zeker het type wat z'n TV gaat slaan als je geen beeld krijgt?
[ Voor 4% gewijzigd door WPN op 20-05-2010 13:49 ]
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Nee, dat zeg ik niet.kfaessen schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:11:
[...]
Zeg je nu dat je niet mag klagen omdat vodafone een naam hoog te houden heeft???
Hier haal je zakelijk (je werk) en privé toch door elkaar, waar ik van begin af aan het verschil in maak.Je spreekt al net als vodafone zelf, dadelijk zeg je nog dat er geen structureel probleem is maar dat het een issue is of je ontkent het dat er problemen zijn.
De problemen die vodafone heeft zijn voor iedereen anders, als ik nu op vakantie ben in zeeland en de dataverbinding knalt eruit dan zal ik ook een lange klachtenbrief schrijven, ik ben geen zakelijke klant van vodafone, maar de e-mails krijg ik wel op mijn telefoon, dus als er op het werk iets mis is en er wordt een mail gestuurd van de monitoring software dan komt deze dus niet aan. Laat staan dat ik iets kan doorgeven aan een collega als ik niets weet.
Beoordeel dus nooit iemand anders op je eigen situatie. Voor de ene is de datadienst maar iets extra's, voor de ander is de datadienst dus wel belangrijk.
Intussen is het zo dat de datadienst door providers niet meer als een extra dienst kan worden gezien, het is intussen net zo belangrijk geworden als bellen en smsen, je betaald ervoor dus je verwacht er ook wel iets voor terug. Voor vele is het gelukkig wel een 2e internet lijn, maar dat houd niet in dat het zomaar eruit mag gaan.
Jij noemt het misschien een luxe probleem, voor een ander is dit weer anders. Je kan niet jouw denkwijze een ander opleggen. Jij vindt die mensen kortzichtig (denk ik), maar jij bent het zelf ook.The.EMP3ROR schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:47:
[...]
Nee, dat zeg ik niet
Hier haal je zakelijk (je werk) en privé toch door elkaar, waar ik van begin af aan het verschil in maak.
neuh, een SLASorcerer8472 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:01:
[...]
Oplossing: sim-kaartjes van meerdere providers dan maar?
SLA heb je niks aan als het alsnog niet werkt hè?shameete schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:53:
[...]
neuh, een SLA![]()
zoals ik ook in het topic heb gezegd werkte bij ons het nog wel via de APN office.vodafone.nl
dit is de zakelijke variant, en die bleef de afgelopen storingsperiode ook netjes doordraaien.
ik ken de details van die contracten niet, maar er is iig wel een SLA in opgenomen.
maar goed, prive ben ik dus wel gedupeerd door deze grappen van Vodafone, hopelijk is die van vanochtend een tijdelijk hickup.
/me shameete houdt angstvallig z'n 3G icoontje op de Desire in de gaten
maar de kans dat het niet werkt is wel een stuk kleiner, zoals ik al zei heb ik zakelijk gewoon verbinding gehad tijdens de storingsperiode's die hier in het topic staan.Sorcerer8472 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 15:23:
[...]
SLA heb je niks aan als het alsnog niet werkt hè?
office.vodafone.nl doet het bij mij trouwens niet, terwijl ik wel een zakelijk abo met Mobiel Online heb...
[ Voor 36% gewijzigd door Shanquish op 20-05-2010 15:46 ]
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 33% gewijzigd door WPN op 21-05-2010 09:07 ]
Nee ik haal zakelijk en prive niet door elkaar, dit is mijn huidige situatie. Ik krijg de zakelijke e-mail doorgestuurd naar mijn prive e-mail als ik vakantie heb ivm het monitoren van de systemen. Dit is geen ramp omdat er normaal niets ernstigs gebeurd, maar als er wel iets is dan moet ik de e-mail wel kunnen doorsturen naar de persoon die het op de zaak kan oplossen (dit zijn dus verschillende personen die bepaalde taken overnemen).The.EMP3ROR schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:47:
[...]
Nee, dat zeg ik niet.
[...]
Hier haal je zakelijk (je werk) en privé toch door elkaar, waar ik van begin af aan het verschil in maak.
No offence, maar als jij direct in de problemen komt als je verbinding er uit vliegt dan heb je gewoon het verkeerde abonnement.kfaessen schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:47:
[...]
Nee ik haal zakelijk en prive niet door elkaar, dit is mijn huidige situatie. Ik krijg de zakelijke e-mail doorgestuurd naar mijn prive e-mail als ik vakantie heb ivm het monitoren van de systemen. Dit is geen ramp omdat er normaal niets ernstigs gebeurd, maar als er wel iets is dan moet ik de e-mail wel kunnen doorsturen naar de persoon die het op de zaak kan oplossen (dit zijn dus verschillende personen die bepaalde taken overnemen).
Dat jij het zo zwart/wit ziet: zakelijk belangrijk, prive onbelangrijk dat is jou keuze. Zoals ik dus zeg is voor iedereen de situatie anders. Net zoals google maps zijn data online ophaalt, moet je dan als consument maar extra geld aan navigatiesoftware uitgeven omdat de verbinding vaak uitvalt? Dat is toch van de zotte.
Hier kun je lang over doorgaan, ik heb al gezegd dat voor iedereen de situatie anders is. Ik heb internet de afgelopen 10 dagen niet gemist op mijn mobiel, ik heb maar een voorbeeld gegeven van wanneer het voor mij wel meer noodzaak is.GH45T schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:58:
[...]
No offence, maar als jij direct in de problemen komt als je verbinding er uit vliegt dan heb je gewoon het verkeerde abonnement.
Wat de afgelopen dagen is gebeurd vind ik ook acceptabel, maar je kunt geen 99,99% uptime verwachten van je internet abonnementje a 10 euro per maand.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Als ik ervoor betaal en het werkt niet... Dan heb ik het volste recht om te klagen. Dat lijkt me persoonlijk niet zo heel erg vreemd. Of dat nou zakelijk of particulier is, dat zou er niet toe moeten doen. Ik heb een contract met mijn provider, daar moet ik me aan houden, maar zij dus ook. Ongeacht of ik het gewoon leuk vind om te kunnen mailen als ik in de trein zit of omdat het zakerlijk van belang is.The.EMP3ROR schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:55:
[...]
Okay, jij hebt jezelf binnen no-time afhankelijk gemaakt van je data-abonnement, dat is een keuze die je maaktVoor de volgende keer, als je in the middle of nowhere staat, bel je (dat kan dan nog wel) 0900-BAVARIA, da's een landelijke taxi-dienst.
Het is in mijn ogen een beetje onzinnig om hele topics vol te klagen als iets niet werkt. Zeker als het voornamelijk draait om spielerei en "goh, wat handig dat ik mobiel kan e-mailen".
Vodafone heeft een naam hoog te houden en doet er alles aan om het zsm te verhelpen, klagen heeft dus geen zin. Het is wat het is, deal with it! Maar dat is mijn bescheiden mening
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 21% gewijzigd door mace op 22-05-2010 12:55 ]
Blijkbaar zijn de problemen dus nog steeds niet helemaal opgelost....quote: Vodafone infodoor een technische storing kunt u zich momenteel niet aanmelden voor deze Vodafone dienst. Probeert u het later nog eens
[ Voor 4% gewijzigd door accountabc op 22-05-2010 14:31 ]
[ Voor 9% gewijzigd door BorgMan op 24-05-2010 23:13 ]
Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq