Ik ben al 20 uur verbonden hier in Haarlem.knights16 schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 23:54:
hier in Haarlem ook geen internet
Nou, hier in 013 werkt het ook weer niet. Heb ik eigenlijk de laatste weken al sowieso last van, random freezes op het netwerk. Het herstarten van de Data Connection op m'n HD2 gaf dan meestal wel soelaas.
Nu ligt het dus al twee dagen aan een storing....jammer, heb sinds 3 weken m'n abonnement weer verlengd voor 2 jaar omdat ik de storingen van het afgelopen jaar was vergeten en best wel tevreden ben over de financiële kant en de abonnementsvormen. Nu begint het gedonder dus weer.
Zal het dus nog een behoorlijke tijd met ze uit moeten zingen.
Nu ligt het dus al twee dagen aan een storing....jammer, heb sinds 3 weken m'n abonnement weer verlengd voor 2 jaar omdat ik de storingen van het afgelopen jaar was vergeten en best wel tevreden ben over de financiële kant en de abonnementsvormen. Nu begint het gedonder dus weer.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Verwijderd
De tekst "Internet op je mobiel - Overal en wanneer jij wilt" kan Vodafone nu ook wel aanpassen net als de storing die gemeld (of niet gemeld) word.
And they did it again, weer geen internet, sinds een half uur geleden
Ik ben nou welgeteld 2 dagen vodafone klant, maar iets zegt me dat elke dag een internet storing niet gezond is? Ik ga zometeen via de site van vodafone nog is de APN instellingen controleren, want nu zegt m'n desire opeens (bij 't item gegevensverbinding) dat hij niet kan verbinden omdat de APN instellingen niet goed zijn.. Krijg nou tieten, die waren eerst wel goed. Als ik dan internet naar 1300 sms krijg ik te horen dat het toestel niet ondersteund word
'T moet niet veel gekker worden, begin al bijna spijt te krijgen dat ik niet voor Hi ben gegaan, met KPN heb ik inmiddels wel jarenlange ervaring en tot nu toe slechts sporadisch een kort storingetje gehad, voor de rest altijd een top verbinding...
Probleem is dat ik nieuw ben met android en ik dus eigenlijk telkens de neiging heb om het aan mezelf te verwijten (iets verkeerd ingesteld ofzo).

Ik ben nou welgeteld 2 dagen vodafone klant, maar iets zegt me dat elke dag een internet storing niet gezond is? Ik ga zometeen via de site van vodafone nog is de APN instellingen controleren, want nu zegt m'n desire opeens (bij 't item gegevensverbinding) dat hij niet kan verbinden omdat de APN instellingen niet goed zijn.. Krijg nou tieten, die waren eerst wel goed. Als ik dan internet naar 1300 sms krijg ik te horen dat het toestel niet ondersteund word

'T moet niet veel gekker worden, begin al bijna spijt te krijgen dat ik niet voor Hi ben gegaan, met KPN heb ik inmiddels wel jarenlange ervaring en tot nu toe slechts sporadisch een kort storingetje gehad, voor de rest altijd een top verbinding...
Probleem is dat ik nieuw ben met android en ik dus eigenlijk telkens de neiging heb om het aan mezelf te verwijten (iets verkeerd ingesteld ofzo).
[ Voor 11% gewijzigd door Wackoz op 16-05-2010 00:15 ]
één is geen, twee is één
Regio 0118 (Vlissingen, Zeeland) APN down... gisteren ook al 
Edit: Zijn er nog meer mensen met dit probleem, zijn er mensen die geen problemen ondervinden?
Edit: Zijn er nog meer mensen met dit probleem, zijn er mensen die geen problemen ondervinden?
[ Voor 43% gewijzigd door Android16 op 16-05-2010 00:29 ]
En Groningen ook - en afgelopen nacht ook.
Bedankt voor de bevestiging, wel vervelend jaTim Schuhmacher schreef op zondag 16 mei 2010 @ 00:36:
En Groningen ook - en afgelopen nacht ook.
Wel irritant dit... het lijkt ook op vaste momenten te ontstaan (een dinsdagavond of woensdag) en loopt altijd door tot in/na het weekend.
Iets zegt me dat iemand (TD?) dan iets structureel fout doet
Iets zegt me dat iemand (TD?) dan iets structureel fout doet
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Enschede is ook weer eens down.. 2 dagen achter elkaar vind ik echt teveel.. hier hoort de klantenservice nog wel wat van.. weet iemand of er recht op schadevergoeding bestaat voor zulk soort voorvallen?
Ik heb in een dergelijke situatie met een internet abonnement gezeten waarbij je, onder bepaalde voorwaarden, het maandbedrag moest delen door het aantal dagen in die maand en dat keer het aantal dagen dat je geen internet had en dus niet van hun 'service' gebruik hebt kunnen maken. Echt veel rijker zul je er dus niet van worden, maar misschien (als dit zo doorgaat) we met z'n allen is moeten gaan klagen?Lieuwe15 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 00:49:
Enschede is ook weer eens down.. 2 dagen achter elkaar vind ik echt teveel.. hier hoort de klantenservice nog wel wat van.. weet iemand of er recht op schadevergoeding bestaat voor zulk soort voorvallen?
één is geen, twee is één
Regio Tiel is ook weer down
Wordt wel een lekkere rustige stand-by dienst voor me zo
Maar begint verder wel vervelend te worden ..
Wordt wel een lekkere rustige stand-by dienst voor me zo
Maar begint verder wel vervelend te worden ..
Verwijderd
Zowel Alkmaar en Beverwijk zijn bij mij down. Krijg continue berichten met kan geen connectie maken en vervolgens flipt mijn telefoon zo'n beetje.. Voordat mijn internet wegviel kreeg ik nog een sms dat mijn telefoon niet volledig ingesteld was voor internet en mms, terwijl ik hier gewoon gebruik van kan maken..
Hier ook geen verbinding meer in 023/Haarlem, het is al de zoveelste keer in een paar maanden tijd. Ben benieuwd of Vodafone nog met een reactie komt, en dan vooral waarom het nu al weer voor de zoveelste keer is in korte tijd.
Pfff....
Pfff....
Regio Amersfoort/Soest ook. Geen poker op de nachtdienst vannacht
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Verwijderd
Gisteren hier in den haag ook down. Vandaag werkte het gewoon weer, echter sinds 23.00uur weer down.
Dit is al de 3e major storing die ik ondervind in een half jaar tijd. De afgelopen 2 dagen geen data en een paar maanden geleden ook een landelijke storing waarbij we 2 dagen niet konden bellen.
Maar ik ga nog niet klagen, want ben al jaren vodafone klant en dit zijn eigenlijk de eerste storingen die ik ondervind.
Dit is al de 3e major storing die ik ondervind in een half jaar tijd. De afgelopen 2 dagen geen data en een paar maanden geleden ook een landelijke storing waarbij we 2 dagen niet konden bellen.
Maar ik ga nog niet klagen, want ben al jaren vodafone klant en dit zijn eigenlijk de eerste storingen die ik ondervind.
Hier in Breda ligt de boel ook plat, zowel mijn Desire als mijn vader's X1 kunnen niet verbinden.
We are shaping the future
Kom net uit Amsterdam naar Utrecht: 020 en 030 allebei plat..... Ben een nieuwe abonnee en was tevreden maar nu?
Amersfoort nog niet
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
En ze zijn weer online.
Volgens de Vodafone-site waren er afgelopen en deze week heel wat werkzaamheden.. Kunnen werkzaamheden aan een mobiel netwerk in Klaaswaal (ik weet niet eens waar dat ligt!) er serieus voor zorgen dat het in heel Noord Holland uitvalt?
Volgens de Vodafone-site waren er afgelopen en deze week heel wat werkzaamheden.. Kunnen werkzaamheden aan een mobiel netwerk in Klaaswaal (ik weet niet eens waar dat ligt!) er serieus voor zorgen dat het in heel Noord Holland uitvalt?
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
En ook 070 (den haag) is weer down. Gaat lekker. Merk dat het steeds vaker gebeurt snachts en dat ik sochtends wakker wordt en geen 3g heb...
ok, in 023 (Haarlem) is het netwerk weer UP
Hier ligt enschede gelukkig nog niet down..(enschede zuid).
Vind het vooral slecht dat vodafone helemaal niks richting de klanten communiceert.
Vind het vooral slecht dat vodafone helemaal niks richting de klanten communiceert.
Verwijderd
Hier in den haag werkt het weer.
Het wil wel eens helpen om je telefoon in vliegtuigmodus te zetten en vervolgens weer eraf te halen om verbinding te krijgen met 3g.
Het wil wel eens helpen om je telefoon in vliegtuigmodus te zetten en vervolgens weer eraf te halen om verbinding te krijgen met 3g.
Yep, maar *niet* wanneer je provider VF is. Hier ook Den Haag en weer verbinding vandaag...gelukkig ben ik geheel niet afhankelijk van een goed-werkende dataverbinding, anders zou het allemaal erg frustrerend zijn! Wel erg slecht van VF...een storing zo af en toe kan natuurlijk, maar niet iedere week en zeker niet 2 dagen achter elkaar...zeer merkwaardig allemaal. Verder slechte storings-informatie...dat mag tegenwoordig echt niet meer op deze manier.Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:07:
Hier in den haag werkt het weer.
nieuws: Vodafone: storingen bij datadiensten zijn verholpen
...en nu maar afwachten wanneer het weer gebeurd...
...en nu maar afwachten wanneer het weer gebeurd...

[ Voor 15% gewijzigd door dafmay op 16-05-2010 14:39 ]
In Den Haag, Ypenburg werkt het weer 
Krijgen we dit keer weer een vergoeding ofsow?
We kregen niet eens een smsje dat er een storing was WTF..
Krijgen we dit keer weer een vergoeding ofsow?
We kregen niet eens een smsje dat er een storing was WTF..
Hier @ 0522 nog niet of alweer niet... ook niet na een herstart....
rond 8:45 hier wel weer verbinding...
rond 8:45 hier wel weer verbinding...
[ Voor 23% gewijzigd door bas007gsm op 17-05-2010 09:07 ]
Kom er ook niet op, sinds een uurtje of wat. Gisternacht was er nog niks aan de hand. Regio 0313, maar volgens mij is het niet echt regiogebonden 
edit: zojuist is 'ie weer aan gesprongen
edit: zojuist is 'ie weer aan gesprongen

[ Voor 13% gewijzigd door neographikal op 17-05-2010 08:51 ]
Net me tel opnieuw opgestart..
ennnnnnn me verbinding is weg..
Edit* regio 020, verbinding nog steeds weg
UP!
ennnnnnn me verbinding is weg..
Edit* regio 020, verbinding nog steeds weg
UP!
[ Voor 28% gewijzigd door Anheuer op 17-05-2010 16:45 ]
Hele weekend geen problemen gehad maar vanochtend (vanaf ongeveer 09.30 uur was de verbinding ineens weg (omg. 024). Af en toe even 1 streepje maar die is ook steeds snel weg. Van vast naar mijn mobiel bellen werkt niet (ook niet met het ene ontvangst streepje)
Hier elke ochtend sinds de eerste storing (Almere). Nu ook weer down.
edit: ben nu in Amsterdam en heb sinds 5min weer internet.
edit: ben nu in Amsterdam en heb sinds 5min weer internet.
[ Voor 31% gewijzigd door r.elu op 18-05-2010 10:09 ]
Hier is momenteel ook een beperte service van vodafone, zit zelf op school en medeklasgenoten klagen. Heeft iemand een idee?
Hier kunnen we klagen over Vodafone 
http://telefoonnieuws.blo...en-stoppen-niet-na-2.html
Moet ik ook maar eff doen.
K wil een maand gratis data voor alle klanten :-)
http://telefoonnieuws.blo...en-stoppen-niet-na-2.html
Moet ik ook maar eff doen.
K wil een maand gratis data voor alle klanten :-)
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Ik zou niet weten wat de zone van groningen is maar bij werkt ie ook al vrijwel de hele dag niet. Erg vervelend dit. ik had er eerder nooit echt last -.-
Wat is dat netwerk onbetrouwbaar zeg! Ene minuut heb ik vol 3G bereik, minuut later heb ik nauwelijks bereik met wat dan ook
.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Op dit moment weer problemen. Regio 0495/ Weert.
Geldermalsen, zelfde probleem, wel verbinding, maar geen internet
verbinding maken duurt btw wel 3 keer zolang als normaal
verbinding maken duurt btw wel 3 keer zolang als normaal
Hier (030) ook weer niet... Ze moeten nou toch wel met een compensatie gaan komen want dit wordt wel beetje erg slecht... En ik zit er nog 1 jaar en 10 maanden aan vast...
EDIT: Doet het weer.
EDIT: Doet het weer.
[ Voor 6% gewijzigd door GrandDestroyer op 19-05-2010 09:19 ]
Hier (045/046) Kerkrade / Sittard ook weer down, hele treinrit naar Sittard geen verbinding kunnen maken.
Lies are obvious to read because the truth is already written
Ik heb hier (0527) niks geen problemen met bellen/smsen of internet.
Hij deed het hier(Groningen) niet maar nu wel weer.
Hier in 's-Hertogenbosch (073) is de internetverbinding WEER eens weg..
Worden we nog gecompenseerd????
Worden we nog gecompenseerd????
Geen problemen hier, maar heb dan ook een blackberry abbonement?!
Zucht...
Ja hoor, omgeving Alkmaar is sinds vanochtend weer down. Ondertussen al de vierde keer binnen een week
Dat zit wel Schnorr.
In utrecht en op weg naar emmeloord geen data 
Vanaf ketelbrug ging ie weer lopen.
Ben het nu goed zat.
Vanaf ketelbrug ging ie weer lopen.
Ben het nu goed zat.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Hier in (0527) wel verbinding maar zeer traag, niet wat het normaal is....
Een hele rij microsoft certificeringen.
Mijn regio staat er niet tussen, dus denk het hier niet
Inmiddels weer wel. Mogelijk een korte downtime geweest
Ik zit nu sinds tijden weer bij Vodafone en heb voor het eerst in mijn leven een dataabbo, maar het ligt er echt onwijs vaak uit
(randstad)
Reboot van de telefoon, zorgt ervoor dat ik nu wel een connectie kan opbouwen.
[ Voor 22% gewijzigd door n00bs op 19-05-2010 09:59 ]
Hier in regio 040 ook een haperende dataverbinding. Dongle heeft random disconnects, HTC is ook af en toe 3G kwijt...
Ik heb sinds gisteren ook vaak problemen bij het versturen van een SMS. Probeer ik het nog een keer wordt hij wel verzonden. Heeft dit wellicht met hetzelfde probleem te maken?
groningen is nog steeds down 
Vodafone, DOE ER IETS AAN!
...
Of geef het ten minste toe!
Edit: Net even met vodafone gebeld. Er was kennelijk alweer een algemene storing die nu zogenaamd verholpen moet zijn. Daar hebben zij overigens nergens melding van gemaakt (staat dus niet op de site oid) zeggen ze zelf en het zou nu weer moeten werken. niettus -.-
Vodafone, DOE ER IETS AAN!
...
Of geef het ten minste toe!
Edit: Net even met vodafone gebeld. Er was kennelijk alweer een algemene storing die nu zogenaamd verholpen moet zijn. Daar hebben zij overigens nergens melding van gemaakt (staat dus niet op de site oid) zeggen ze zelf en het zou nu weer moeten werken. niettus -.-
[ Voor 58% gewijzigd door Darkstriker op 19-05-2010 11:07 ]
ok dan.. 073 doet het weer....
nieuwe ronde.. nieuwe kansen
nieuwe ronde.. nieuwe kansen
Het werkt niet goed... alleen GPRS
Als een reboot helpt, zou je het probleem dan niet eers gaan zoeken bij je telefoon?n00bs schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:59:
Ik zit nu sinds tijden weer bij Vodafone en heb voor het eerst in mijn leven een dataabbo, maar het ligt er echt onwijs vaak uit(randstad)
Zucht...
Verwijderd
Heeft er volgens mij mee te maken dat je telefoon dan opnieuw op het netwerk aan word gemeld. Ligt dan dus niet aan de telefoon maar aan het netwerk dat je pas data hebt als je je opnieuw aan meld.SgtElPotato schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:25:
[...]
Als een reboot helpt, zou je het probleem dan niet eers gaan zoeken bij je telefoon?
Vodafone heeft het opgelost hoor!
Het werd tijd!
http://telefoonnieuws.blo...storingen-op-kapotte.html
Het werd tijd!
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Dat kan, maar afgelopen storingen kwamen door een kapot apparaat dat geen ip-adressen meer wou uitdelen. Dan lijkt het me dus stug dat als je je telefoon opnieuw opstart dat ie het dan wel doet?Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:57:
[...]
Heeft er volgens mij mee te maken dat je telefoon dan opnieuw op het netwerk aan word gemeld. Ligt dan dus niet aan de telefoon maar aan het netwerk dat je pas data hebt als je je opnieuw aan meld.
Zucht...
Probleem is dus niet opgelost, telefoon net uitgezet en opgestart, krijg geen IP adres meer! 
Dat duurde lang, 2 minuten voor nieuw IP adres
Dat duurde lang, 2 minuten voor nieuw IP adres

[ Voor 22% gewijzigd door n00bs op 19-05-2010 16:09 ]
Verwijderd
En toch heb ik het ook al een aantal keer meegemaakt...SgtElPotato schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:34:
[...]
Dat kan, maar afgelopen storingen kwamen door een kapot apparaat dat geen ip-adressen meer wou uitdelen. Dan lijkt het me dus stug dat als je je telefoon opnieuw opstart dat ie het dan wel doet?
Misschien toch de telefoon dan?

toch niet, want sinds vanochtend heb ik geen 3G/GPRS verbinding meer.stefanaudi schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:28:
Vodafone heeft het opgelost hoor!
Het werd tijd!
regio 010 btw
Wilde vanmorgen kijken hoe laat ik van huis weg moest (werd het de bus, trein, fiets of toch maar de auto) dus pakte ik half in slaap m'n telefoon.
Géén internetverbinding! Grrr.
Lees nu op de site van Vodafone dat vanwege onderhoud Internet tussen 04.00 en 07.00 uur niet via hen bereikbaar is.
Als je onderhoud pleegt, weet je dat toch van tevoren en kan je dat toch even laten weten per mail en/of SMS?
Zelfs UPC (!) stuurt hun klanten een brief (!!) als bepaalde diensten er een nacht uitliggen.
Géén internetverbinding! Grrr.
Lees nu op de site van Vodafone dat vanwege onderhoud Internet tussen 04.00 en 07.00 uur niet via hen bereikbaar is.
Als je onderhoud pleegt, weet je dat toch van tevoren en kan je dat toch even laten weten per mail en/of SMS?
Zelfs UPC (!) stuurt hun klanten een brief (!!) als bepaalde diensten er een nacht uitliggen.
Tussen Hoorn en Amsterdam ook down. Kan niet connecten.
Vodafone kom op met de service en geef compensatie. Dit is niet meer normaal.
Vodafone kom op met de service en geef compensatie. Dit is niet meer normaal.
Jamesbond007uk
Hier hetzelfde, vanochtend om half 7 even mijn mail controleren, geen internet. Nu nog steeds niet.
Ben er ook wel helemaal klaar mee onderhand, te vaak storing gehad de afgelopen maanden waarbij ook nog eens slecht gecommuniceerd werd.
Als ze zo door blijven gaan ga ik toch maar eens shoppen tegen de tijd dat mijn abonnement afloopt. Anders altijd verlengd zonder echt rond te kijken onder het motto "als je tevreden bent moet je klant blijven" maar die tevredenheid neemt vanaf pakweg augustus snel af!
Ben er ook wel helemaal klaar mee onderhand, te vaak storing gehad de afgelopen maanden waarbij ook nog eens slecht gecommuniceerd werd.
Als ze zo door blijven gaan ga ik toch maar eens shoppen tegen de tijd dat mijn abonnement afloopt. Anders altijd verlengd zonder echt rond te kijken onder het motto "als je tevreden bent moet je klant blijven" maar die tevredenheid neemt vanaf pakweg augustus snel af!
Yup, regio 0165 en inmiddels aangekomen in regio 0118 ook geen internet.
Hopelijk lossen ze het snel op...
Hopelijk lossen ze het snel op...
In Den Bosch ook geen mobiel internet.
Onderstaande begint toch wel interessant te worden:
KPN: Mobiel bellen in het buitenland vanuit je bundel
Onderstaande begint toch wel interessant te worden:
KPN: Mobiel bellen in het buitenland vanuit je bundel
Dat is inderdaad het grootste probleem jaGH45T schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 07:40:

Storing kan nou eenmaal gebeuren, maar die totale laksheid wbt communicatie naar de buitenwereld bij werkzaamheden (die kan je niet zien op hun website als de dataverbinding niet werkt!!) of storingen (alleen via de media) begint me onderhand ook wel de keel uit te komen.
Dit doet me denken aan de tijd toen Sonera het nog aandurfde om zich in Nederland te vertonen...
Laten we hopen dat het niet net zo erg wordt
Dat zit wel Schnorr.
Hier regio (045) ook alweer down pfff, lijkt wel een vaste gewoonte te worden dat het elke ochtend eruit ligt ofzo, want gister ochtend hetzelfde verhaal.
Lies are obvious to read because the truth is already written
afaik lijken alleen de particulieren (alweer!) de dupe ervan te zijn.
m'n zakelijke aansluitingen die via een andere APN lopen lijken het in elk geval nog wel te doen.
zowiezo mijn zakelijke toestel werkt nog, en ik heb nog geen collega's horen klagen.
m'n zakelijke aansluitingen die via een andere APN lopen lijken het in elk geval nog wel te doen.
zowiezo mijn zakelijke toestel werkt nog, en ik heb nog geen collega's horen klagen.
Same sh*t in regio 0495/ Weert. Straks eens vanaf een andere locatie, 3 kilometer verderop proberen vanaf het werk. Wellicht is er bij mij een geheel andere oorzaak.David Regeling schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 08:07:
Hier regio (045) ook alweer down pfff, lijkt wel een vaste gewoonte te worden dat het elke ochtend eruit ligt ofzo, want gister ochtend hetzelfde verhaal.
regio 0522 ook weer down....(gelukkig nog maar 4 weken vodafone...)
Hier in regio Delft ook geen datadienst, Twitter voor t laatst geupdate rond 05.00 uur zag ik. Eerst dacht ik, t ligt aan mn telefoon, maar na afgelopen weekend weet ik dat ik beter eerst even op tweakers kan kijken ipv mn telefoon opnieuw op te starten. En ik ben dus niet de enige zonder internet.
Same here.....(033)shameete schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 08:08:
afaik lijken alleen de particulieren (alweer!) de dupe ervan te zijn.
Prive telefoon geen data verbinding, maar Blackberry werkt nog wel!!
Ook in regio 023 (Haarlemmermeer) geen dataverbinding om 08:23.
Ik zie zojuist dat omgeving 0495/ Weert onderhoud aan netwerk heeft:
Weert en omstreken Donderdag 20 mei
tussen 08:30 en 12:30 uur Verminderde dekking
Weert en omstreken Donderdag 20 mei
tussen 08:30 en 12:30 uur Verminderde dekking
In Purmerend en Amsterdam nog steeds geen verbinding.
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Regio 0113 - 0118 ook niets.
Van de Vodafone website:
Inderdaad, een berichtje via sms, mail of wat dan ook lijkt me handig in dit soort gevallen. Dat zou de waardering voor Vodafone minder in gevaar brengen wanneer een dienst niet werkt.
Van de Vodafone website:
@CrazyA hieronder:In verband met werkzaamheden is het mogelijk dat je op donderdag 20 mei geen dataverbinding kunt opzetten met je mobiele telefoon.
Inderdaad, een berichtje via sms, mail of wat dan ook lijkt me handig in dit soort gevallen. Dat zou de waardering voor Vodafone minder in gevaar brengen wanneer een dienst niet werkt.
[ Voor 107% gewijzigd door b0123405 op 20-05-2010 08:51 ]
Utrecht ook down 
Belachelijk dit amateuristische gepruts.
Dit kan zo echt niet langer zonder een goede compensatie.
Belachelijk dit amateuristische gepruts.
Dit kan zo echt niet langer zonder een goede compensatie.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Regio 0512 geen internet...
Echter, er staat niets over deze regio bij http://help.vodafone.nl/c...r/std_adp.php?p_faqid=773
Bovenaan http://help.vodafone.nl/c...r/std_adp.php?p_faqid=773 staat:
Echter, er staat niets over deze regio bij http://help.vodafone.nl/c...r/std_adp.php?p_faqid=773
Bovenaan http://help.vodafone.nl/c...r/std_adp.php?p_faqid=773 staat:
Het was misschien handig geweest als ze even een smsje hadden gestuurd...Om ons netwerk te verbeteren staan er onderhoudswerkzaamheden gepland. Hierdoor functioneren sommige diensten tijdelijk niet optimaal.
In verband met werkzaamheden is het mogelijk dat je op donderdag 20 mei geen dataverbinding kunt opzetten met je mobiele telefoon.
In week 20 en 21 vinden de volgende werkzaamheden plaats:
[ Voor 62% gewijzigd door CrazyA op 20-05-2010 08:48 ]
in vlaardingen ook geen data verbinding.... helaas geen connection log dus weet niet vanaf wanneer
reboot van telefoon werkt niet.
op de site die CrazyA geeft (werkzaamheden gepland) staat ook regio 010 (waar ik bij hoor) niet erbij.....
nog 2 maanden en dan zit ik bij KPN
edit: phone is desire
reboot van telefoon werkt niet.
op de site die CrazyA geeft (werkzaamheden gepland) staat ook regio 010 (waar ik bij hoor) niet erbij.....
nog 2 maanden en dan zit ik bij KPN
edit: phone is desire
[ Voor 4% gewijzigd door WPN op 20-05-2010 10:23 ]
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
in 070 en op werk 071 ook niks.
Dacht ook al dat het aan foon lag (desire en die heeft al kuren met gprs)
Dacht ook al dat het aan foon lag (desire en die heeft al kuren met gprs)
regio 020 is ook geen dataverkeer mogelijk
Pak je rust!
Hier in 030 heb ik gewoon dataverbinding met mn Desire..
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Dit topic is gesloten.