HTC Desire - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 23 Laatste
Acties:
  • 220.066 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-10 09:07
knights16 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 20:52:
Het viel mij op dat mijn cpuspeed naar de 1000mhz gaat wanneer ik mijn vinger over mijn touchscreen haal. Se mhz lijkt mij wat overkill voor wat bewegingen op het scherm.
En dan is het weer klagen dat alles niet perfect vloeiend scrollt, animeert en wat nog meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07-2024
Surfing John en anderen die problemen hebben met headsets/aux kabels en skippende/flippende Desire.... Ik heb een tijdje geleden het volgende verloop stukje besteld:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...RK:MEWNX:IT#ht_2013wt_939

Hij is vandaag binnen gekomen en het werkt PERFECT.

Geen random, skips meer, niemand meer bellen, pauzes etc bij het luisteren van muziek!

Goedkope en simpele oplossing! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-10 12:23
*weg* zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 17-05-2010 22:03 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 00:31
henidde schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:40:
Kan zijn dat je ergens zit met slechte verbinding? Dan schakelt hij automatisch over naar GPRS namelijk...

[ Voor 28% gewijzigd door RoD op 17-05-2010 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterstof
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-09 17:26

[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 17-05-2010 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

henidde schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:40:
Wanneer ik via Vodafone contact probeer te maken dan krijg ik telkens het G teken van GPRS ipv het 3g logo. Hoe kan ik er voor zorgen dat hij met 3g verbonden wordt?
In het goede gebied wonen denk ik :P

Ik heb op mijn werk (Eindhoven) bijna altijd verbinding met HSPDA
Bij mij thuis heb ik meestal ook HSPDA, maar soms heb ik ook maar een GPRS verbinding, echt irritant.
Maar de verbinding is hier soms wel slecht.Ik gebruik meestal thuis wel wifi dus dat is niet echt zo'n probleem.
Ik woon namelijk in een gat en de data verbinding is niet altijd goed.
Wat je kan proberen is bij network mode voor WCDMA only kiezen ipv auto settings, Maar hierdoor kan je gsm netwerk kwijt raken als de verbinding slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Naja, dank voor het bericht.
Kon eerst wel genieten van 3g (20 seconden ofzo en toen viel het weer weg).
Echt jammer! =(

[ Voor 85% gewijzigd door henidde op 17-05-2010 22:15 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-10 11:44
Heb em inmiddels een aantal weken in mn bezit en ik vind em heerlijk.
Werkt perfect in combinatie met alle google meuk (zou stom zijn als het niet zo was :P )
Ook gemerkt wat het verschil is in accu verbruik.
Van het weekend in 2 dagen 1 telefoontje, 30 minuten muziek en verder op wifi gehangen met Sync standaard aan. klein beetje geinternet (tijdens het eten :P ) en de accu zat zondag avond op 45% zonder op op de lader te hebben gehangen vanaf zaterdag ochtend.

Vandaag op mn werk geinternet, 1 uur streaming muziek geluisterd (XiiaLive _o_ ) , 2x smsje naar 23 mensen gestuurd en 12 uur later zit ik op 26%.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
LordMithril schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:11:
Heb em inmiddels een aantal weken in mn bezit en ik vind em heerlijk.
Werkt perfect in combinatie met alle google meuk (zou stom zijn als het niet zo was :P )
Ook gemerkt wat het verschil is in accu verbruik.
Van het weekend in 2 dagen 1 telefoontje, 30 minuten muziek en verder op wifi gehangen met Sync standaard aan. klein beetje geinternet (tijdens het eten :P ) en de accu zat zondag avond op 45% zonder op op de lader te hebben gehangen vanaf zaterdag ochtend.

Vandaag op mn werk geinternet, 1 uur streaming muziek geluisterd (XiiaLive _o_ ) , 2x smsje naar 23 mensen gestuurd en 12 uur later zit ik op 26%.
Dus als ik het goed begrijp wordt de batterijduur steed beter hoe langer je hem hebt? :D

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfing john
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-10 11:53
[quote]hmd01 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:33:
Surfing John en anderen die problemen hebben met headsets/aux kabels en skippende/flippende Desire.... Ik heb een tijdje geleden het volgende verloop stukje besteld:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...RK:MEWNX:IT#ht_2013wt_939

Hij is vandaag binnen gekomen en het werkt PERFECT.

Geen random, skips meer, niemand meer bellen, pauzes etc bij het luisteren van muziek!

Goedkope en simpele oplossing! :*)

bedankt voor de info, ik hebhem gelijk besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, ga eens uitproberen of dat werkt! :)

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2010 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
Óp mijn custom Rom met Sense op mijn Diamond had ik een animatie van het weer door al mijn homescreens door. Kostte wat geheugen en energie, maar was wel leuk.

Daar het en ported 'Sense' was, dacht ik dat dit op mijn Desire ook zou gebeuren, maar dit doet het (nog) niet.

Niet dat ik het heel erg graag wil, maar wil wel graag weten of ik het in kan stellen. Heb het nog niet gevonden. OOk al staan alle animaties aan....

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
erikjannemann schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:04:
Vraagje, is het mogelijk om 3G/wifi compleet uit te zetten? Dit met oog op wanneer ik naar het buitenland ga (als ik roaming dan aan heb staan dan krijg je toch een hele hoge rekening? Dit is mijn eerste telefoon met internet erbij dus het weer niet exact hoe dit in elkaar steekt).
Wifi kost je niks, ook niet in het buitenland.

3G gaat automatisch uit in het buitenland als je instellingen-->draadloos en netwerken-->mobiele netwerken doet en dan het vinkje bij gegevensroaming uitzetten. Daarnaast kan je altijd nog de dataverbinding switch als widget op je homescreen zetten, dan is 'ie ook uit.

Zou niet weten waarom je hele wachtwoorden gaat zitten aanpassen, zoals hiervoor beschreven..

Wat betreft het 3G probleem in NL, complete willekeur dus..? Heeft niks met firmware oid te maken.. Vreemde zaak!

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:06

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Sorcerer_NL schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:46:
Óp mijn custom Rom met Sense op mijn Diamond had ik een animatie van het weer door al mijn homescreens door. Kostte wat geheugen en energie, maar was wel leuk.

Daar het en ported 'Sense' was, dacht ik dat dit op mijn Desire ook zou gebeuren, maar dit doet het (nog) niet.

Niet dat ik het heel erg graag wil, maar wil wel graag weten of ik het in kan stellen. Heb het nog niet gevonden. OOk al staan alle animaties aan....
Haal de clock/weer widget weg, voeg em weer toe.

Er wordt bij het toevoegen gevraagd of je de full-screen animation wilt. Bij het unlocken van je telefoon zie je de animatie.

[ Voor 3% gewijzigd door Kanarie op 17-05-2010 22:53 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Ewevis: ik zit nu in curacao en ik heb geen internet op het moment door middel van menu-->instellingen-->draadloos en netwerken-->mobiele netwerken-->gegevensroaming(uitvinken)
SmithNL schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:52:
[...]

Wifi kost je niks, ook niet in het buitenland.

3G gaat automatisch uit in het buitenland als je instellingen-->draadloos en netwerken-->mobiele netwerken doet en dan het vinkje bij gegevensroaming uitzetten. Daarnaast kan je altijd nog de dataverbinding switch als widget op je homescreen zetten, dan is 'ie ook uit.

Zou niet weten waarom je hele wachtwoorden gaat zitten aanpassen, zoals hiervoor beschreven..

Wat betreft het 3G probleem in NL, complete willekeur dus..? Heeft niks met firmware oid te maken.. Vreemde zaak!
Ok top, dat is een betere oplossing inderdaad. Dat met die wachtwoorden zag ik niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:29
erikjannemann schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:58:
[...]

[...]

Ok top, dat is een betere oplossing inderdaad. Dat met die wachtwoorden zag ik niet zitten.
Powerknop links bovenaan je telefoon even ingedrukt houden, en kies in het pop up scherm voor "Mobiel netwerk aan of uit.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
regelneef schreef op maandag 17 mei 2010 @ 17:00:
Goed plan Smith:

ik het data verbindingsprobleem met firmware 1.15.161.4 CL155070 release-keys

Dat is dus dezelfde......
ik ondervind geen probleem met m'n unbranded Desire icm Vodafone. (non-rooted)
firmware 1.15.405.4 CL155070 Release-keys

heeft iemand met die problemen 'm al eens een hard-reset gegeven? heb je nog steeds problemen met een 'kale 'telefoon dan weet je dat het écht aan de telefoon ligt, zoniet dan ligt er een app oid. dwars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
De standaard mail app die wordt mee geleverd op de HTC Desire werkt hier niet.
Heb mijn hotmail ingesteld maar kan geen mails lezen, heb al tig keer gesynst.
Heeft iemand de oplossing om hotmail werkend te maken in de standaard mail app?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
henidde schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 08:09:
De standaard mail app die wordt mee geleverd op de HTC Desire werkt hier niet.
Heb mijn hotmail ingesteld maar kan geen mails lezen, heb al tig keer gesynst.
Heeft iemand de oplossing om hotmail werkend te maken in de standaard mail app?
http://tinyurl.com/34w4n9t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10 13:30
Moning2 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:23:
[...]
En dan is het weer klagen dat alles niet perfect vloeiend scrollt, animeert en wat nog meer..
Ik klaag helemaal nergens over. Dat de cpu speed flink omhoog gaat wanneer mijn scherm ook letterlijk naar beneden scrollt begrijp ik goed. Maar puur sec het touch screen aanraken (zonder dat het scherm scrollt) .. zorgt dus ook voor 1000 mhz cpu usage.. daaruit zou kunnen blijken dat dit een bug is, of natuurlijk dat dit gewoon 1000 mhz kost... maar ik hoop het eerste, want dan zou je een langere accuduur kunnen realiseren.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 18:19
Katseviool schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:11:
Ik word serieus echt lijp dat hij kennelijk in mijn broek de 6x een verkeerd wachtwoord intoetst. Ik heb nu al 3 keer gehad dat ik hem wil unlocken en dan het bericht krijg: 'Toestel gegevens worden verwijderd' :(

Dit was inclusief 2 weken geleden in Barcalona, waar ik net aankwam en alle gegevens voor de reis in een keer kwijt was... 8)7
hoe stel je zo'n wachtwoord in?
en is het mogelijk om ook alleen je sms achter een wachtwoord te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Vanmorgen weer een Desire zonder 3G aangetroffen, terwijl ik volgens mij gister helemaal geen WiFi heb gebruikt.
Dat het steeds 's nachts is doet mij toch vermoeden dat het iets te maken heeft met een batterysaver oid, terwijl ik die toch allemaal van m'n telefoon heb afgegooid..

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-10 08:03
SmithNL schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:22:
Vanmorgen weer een Desire zonder 3G aangetroffen, terwijl ik volgens mij gister helemaal geen WiFi heb gebruikt.
Dat het steeds 's nachts is doet mij toch vermoeden dat het iets te maken heeft met een batterysaver oid, terwijl ik die toch allemaal van m'n telefoon heb afgegooid..
Schakelt de telefoon 3G dan wel direct weer in op moment dat je gaat browsen of zoiets? Dan heb je dat ook weer getest... Anders is het toch ideaal? Tenminste voor het syncen van email en contacten enzo hoef je echt niet de hele tijd 3G te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-10 07:20
Gebruik ook Vodafone maar herken de problemen met Wifi en 3G niet. Als ik thuis bent gaat hij automatisch over naar Wifi. Zodro ik buiten het bereik van de router ben krijg ik 3G weer. Dit werkt altijd prima en zonder problemen en heb ook altijd direct verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Ghost81 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:26:
[...]
Schakelt de telefoon 3G dan wel direct weer in op moment dat je gaat browsen of zoiets? Dan heb je dat ook weer getest... Anders is het toch ideaal? Tenminste voor het syncen van email en contacten enzo hoef je echt niet de hele tijd 3G te gebruiken.
Nee, ik moet het toestel eerst in de flightmode zetten en er weer uit halen, pas dan gaat de 3G weer aan. Ik heb 3G altijd aan en wifi zet ik alleen even aan als ik thuis op internet wil. En met 3G bedoel ik de mobiele internetverbinding in het geheel.
Ik word 's ochtends dus wakker met alleen de bereik-streepjes op het scherm, maar geen G/3G/H in het beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 22:12

Nakebod

Nope.

Dat probleem heb ik ook, en meerdere met mij :+
Op XDA kwam ik de volgende tip tegen:

1) Zet onder Settings > Mobile network de optie: Enable always-on aan.

Deze heb ik zelf niet gedaan, ik heb de volgende tip net gedaan, en nu is het afwachten of het werkt (en/of bijwerkingen heeft):

2) Via je dialer toets je de code: *#*#4636#*#*, ga je naar Phone Information. Even zoeken naar de dropdown waar nu WCDMA Preferred staat, en verander die naar GSM auto (PRL).

Verschillende mensen op XDA melden dat ze sindsdien geen problemen meer hebben ondervonden.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Zijn er meer mensen die problemen ondervinden met het versturen van e-mail via een Exchange 2007 server ?

Op het moment dat ik een mail verstuur krijg ik de melding dat er een probleem was met het verzenden van de mail, maar de mail is ondertussen wel 'gewoon' verzonden (en bij de geadresseerde aangekomen).
Omdat de telefoon denkt dat er een probleem was blijft de mail in de outbox staan, met als resultaat dat ie blijft proberen totdat ik de mail handmatig uit de outbox verwijder :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nakebod schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:04:
Deze heb ik zelf niet gedaan, ik heb de volgende tip net gedaan, en nu is het afwachten of het werkt (en/of bijwerkingen heeft):

2) Via je dialer toets je de code: *#*#4636#*#*, ga je naar Phone Information. Even zoeken naar de dropdown waar nu WCDMA Preferred staat, en verander die naar GSM auto (PRL).

Verschillende mensen op XDA melden dat ze sindsdien geen problemen meer hebben ondervonden.
Ben benieuwd of ik het daarmee ook op kan lossen :) Mijn 3G verbinding wil ook niet altijd als hij aan de lader heeft gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 22:28

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ik heb de handleiding al doorgekeken en gezocht hier en daar maar kan het volgende maar niet vinden (misschien kan het ook niet).

Er is een standaard instelbaar geluid voor waarschuwingen. Deze wordt gebruikt bij zowel het ontvangen van een e-mail, als allerlei systeemwaarschuwingen/meldingen, maar ook bij een melding als een agenda-item begint qua starttijd.

Een sms-geluid kun je apart instellen, maar kun je voorbovenstaande meldingen nou geen aparte geluiden instellen? Dus zowel een ontvangen e-mail een eigen geluid, maar ook een afspraak in de agenda een eigen geluid. Kijk ik nu ergens overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
hars73 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:18:
Ik heb de handleiding al doorgekeken en gezocht hier en daar maar kan het volgende maar niet vinden (misschien kan het ook niet).

Er is een standaard instelbaar geluid voor waarschuwingen. Deze wordt gebruikt bij zowel het ontvangen van een e-mail, als allerlei systeemwaarschuwingen/meldingen, maar ook bij een melding als een agenda-item begint qua starttijd.

Een sms-geluid kun je apart instellen, maar kun je voorbovenstaande meldingen nou geen aparte geluiden instellen? Dus zowel een ontvangen e-mail een eigen geluid, maar ook een afspraak in de agenda een eigen geluid. Kijk ik nu ergens overheen?
uiteraard kan dat, bijv bij agenda als je in de agenda applicatie zit klik je op menu->meer>instellingen>instellingen voor herrineringen>beltoon selecteren.
in datzelfde menu kun je er ook voor kiezen om helemaal geen meldingen te krijgen, dan kies je voor meldingen instellen, in het popupje kies je dan voor de onderste 'melding' (HTC heeft daar een typfout gemaakt omdat daar dus eigenlijk zou moeten staan 'geen melding' oid.

en zo doe je dat eigenlijk met elke applicatie, dus ook je sms box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL

1e optie had ik al aan, 2e optie zojuist aangepast. Benieuwd of het helpt :)

edit: (schijnt ook nog flink te schelen in je batterij, die 2e optie..)

[ Voor 4% gewijzigd door SmithNL op 18-05-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:28
hars73 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:18:

ja maar dan gaat die altijd op 1G snelheid ipv 3G...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
pina schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:00:
[...]

ja maar dan gaat die altijd op 1G snelheid ipv 3G...?
Volgens mij quote je verkeerd..?

Wat betreft de instellingen:
GSM Only - Only uses in G/E and never switches to 3G/H. Should have minimal battery usage.

GSM Auto (PRL) - Automatically switches between G/E/3G/H based on the PRL (Preferred Roaming List) for a provider on your phone. Not supported by all providers and may not be supported in certain regions. Should have moderate battery usage since it uses a predefined list to switch.

WCDMA Preferred - Automatically switches between G/E/3G/H based on the best/strongest signal available and is supported by all providers. Has high battery usage since it constantly scans the network for the strongest signal to switch.

WCDMA Only - Only uses HSDPA and will not switch to G/E/3G even if the HSPDA signal is too low. Use this only if you use your phone in a area with good coverage. Should have moderate battery usage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:13:
Hallo, ik ben ook een zeer tevreden gebruiker ik heb de desire nu ruim een maand, heb er niet zo'n probleem mee dat de battery snel leeg raakt omdat ik min lader meestal bij me heb en een tweede telefoon op zak heb(iphone) ben vrerrast dattie minstens zo snel en gemakkelijk werkt als de Iphone(weet dat men dat niet graag hoort) maar dat is mijn ervaring.het enige minpuntje is dat ik mijn wifi niet uit krijg als ik thuis ben in de omgeving van de router, als ik het uitschakel schakelt tie na een paar seconden weer automatisch aan?! Ik heb al ggezocht maar kon niks vinden en heb niet zo'n zin om de telefoon weer terug te zetten naar fabrieksinstellingen om dan weer al die progjes opnieuw te installeren..
hmm niemand die het weet? ik heb nog een keer gekekn maar kan niet vinden waar dit vandaan zou kunnen komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:21:
[...]

hmm niemand die het weet? ik heb nog een keer gekekn maar kan niet vinden waar dit vandaan zou kunnen komen!
Herken dit probleem niet, zou ook niet weten in welke instelling dit kan zitten als ik even snel de telefoon doorscroll..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-10 12:40

Heb net zoals jij enkel de 2e stap uitgevoerd. Enable always-on had ik namelijk zelf ook al zitten mee testen (zonder succes).
Net getest en 3G werd zonder problemen opgestart na gebruik van wifi! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:21:
[...]

Vreemd, hoe zet jij je wifi uit dan? Zomaar weer aanfloepen klinkt gewoon vreemd. Ik heb hier geen last van, wil ik geen wifi dan zet ik die via widget uit en blijft ie ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje met de sync met mijn hotmail. Deze staat nu ingesteld op 'elke 30 minuten' maar hij synct niet automatisch... Indien ik manueel vernieuw, haalt ie de mail wel binnen.

Settings: elke 30 minuten in piektijden: 7.30 - 01.00
Buiten piektijden 1x/dag

Weet iemand wat er scheelt?
En wat houdt downloadtype in? (op dagen/nummer) Dat vind ik ook niet in de manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het niet elke dag of zo maar het is sinds ik de Desire heb 2 keren gebeurd dat ik geen enkel kontakt kon maken met mobiel internet. Ik legde de schuld tot nu toe bij UltimateJuice en JuiceDefender alhoewel ze het een poosje probleemloos gedaan hebben.

Misschien is het toch die instelling in *#*#4636*#*# waardoor mijn mobiel internet het niet deed nadat ik mijn huis (waar wifi is) uitging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-10 11:37
Ik heb ook last van wat het ´3G-probleem´ wordt genoemd. Thuis en op het werk schakelt mijn Desire automatisch over op het WiFi netwerk maar vaak schakelt hij daarna niet automatisch op 3G over als er geen bekend WiFi netwerk in de buurt is.

Ik heb een unbranded Desire en gebruik hem momenteel in Spanje. Het lijkt dus niet aan een specifieke provider te liggen. Ik heb geen apps zoals Juicedefender etc. geinstalleerd.

Heeft iemand dit probleem al bij HTC gemeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-10 19:23
Binnetie schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:18:
Verdorie. Ga vandaag naar een vriend in Scheveningen, overal de weg op gebroken dus ik bel hem met mijn carkit (Parrot CK3200) maar de parrot pakt de verbinding van de Desire niet op. Gevolg dat ik hem niet hoor. Ik pak de telefoon uit de houder en vraag hem waar ik het beste kan parkeren.... ja hoor politie op de fiets. Ik stond stil maar trok net op. 160 euro... zonde als je een carkit hebt maar die niet werkt met je nieuwe telefoon.

Zijn er meer mensen met een CK3200 die problemen hebben i.c.m. de Desire? Met de CK3100 schijnt alles wel te werken?
Ik heb dat ding ook, en merk dat wanneer ik er facebook koppelingen in mijn contacten heb staan het synchroniseren crasht. Deze heb ik ook moeten verwijderen om dit correct te laten werken. Toen wel een hoop rare dingen wbt synchronisatie crashes.

Verder moet ik wel zeggen dat het probleem wat jij hebt nog niet heb opgemerkt. Maar ik heb er ook nog geen langere gesprekken mee gevoerd. Ook totnogtoe pas 2 overigens, misschien dat het later nog naar voren komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:50

Interesting. Heb het nu ook zo ingesteld, eens zien wat het doet.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-10 12:40
Pixelz schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:16:
Ik heb ook last van wat het ´3G-probleem´ wordt genoemd. [...]

Heeft iemand dit probleem al bij HTC gemeld?
Ja, ik. Ik moest hen mijn provider nog laten weten en heb nog geen antwoord gekregen.

Maar ik stel voor dat iedereen die het probleem heeft het gewoon meldt (via het contactformulier op de site).
Zo blijft het voor hen geen alleenstaand geval en kan er daadwerkelijk naar een oplossing gezocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 22:12

Nakebod

Nope.

Hmm, de GSM auto (PRL) truc heeft hier niet gewerkt, was net weer mijn 3G verbinding kwijt, switchen naar airplane mode en terug werkt wel weer even.
Heb nu daarnaast ook nog de data Always-on aangezet. Misschien dat het daarmee wel werkt.

Voor HTC Support, HTC Contact formuliertje invullen

[ Voor 17% gewijzigd door Nakebod op 18-05-2010 13:25 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:43:
[...]

Vreemd, hoe zet jij je wifi uit dan? Zomaar weer aanfloepen klinkt gewoon vreemd. Ik heb hier geen last van, wil ik geen wifi dan zet ik die via widget uit en blijft ie ook uit.
gewoon via de widget, of via instellingen afvinken maar hij floept gewoon weer aan.... :?

en dit gebeurt alleen thuis als ik in de buurt ben van mijn router zodra ik uit de buurt ben gaat en blijft tie uit...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb regelmatig last van het feit dat mijn telefoon óf gewoon ineens uitstaat, of dat hij "standby of death" heeft.. en dus de batterij er opnieuw in moet doen om hem weer aan te kunnen zetten.. herkent iemand dit probleem, en kan dit softwarematig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:47
Imperium schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:14:
Ik heb regelmatig last van het feit dat mijn telefoon óf gewoon ineens uitstaat, of dat hij "standby of death" heeft.. en dus de batterij er opnieuw in moet doen om hem weer aan te kunnen zetten.. herkent iemand dit probleem, en kan dit softwarematig zijn?
Dat zou kunnen ja, een of ander programma wat de boel laat hangen. Hard reset zal waarschijnlijk uitsluitsel geven. Of je begint met het uninstallen van de laatst geinstalleerde programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Hoe kan ik "wake on sms" instellen op mijn Desire?

Dus dat de dispay aangaat als ik een sms ontvang?

Op mijn Touch Pro 2 had ik daar zo'n advanced tweak programmaatje voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dacide schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:54:

Da's wel handig ja! Kun je mooi meteen je scherm unlocken in je broekzak! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020

staat het in de handleiding beschreven???
touch pro 2 is toch win mo????

dit is android. kan niet veranderd worden volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
Imperium schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:14:
wat is er allemaal geinstalleerd????
en wat heeft er allemaal opgestaan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:29

Ik weet niet of de standaard SMS app het ook doet, maar bij Handcent SMS gaat het scherm aan als er een sms binnenkomt, en zie je een preview van het smsje.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
janvanduschoten schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:02:
[...]

Ik weet niet of de standaard SMS app het ook doet, maar bij Handcent SMS gaat het scherm aan als er een sms binnenkomt, en zie je een preview van het smsje.
Standaar SMS doet dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik weet dat Touch Pro 2 windows mobile is...
Ik weet ook dat het geen standaard functie is...
Ik vind het gewoon een zeer handige feature. 9 van de 10 keer ligt de telefoon voor me op kantoor. En krijg regelmatig smsjes.. en dat kleine knipper-ledje valt niet echt heel erg op. Dus zou het fijn zijn als het display vervolgens aan gaat. (maar wel nog gelocked uiteraard)

Android is toch zogenaamd een open systeem. Dan zal er toch ook wel zo'n tweak programmaatje te verkrijgen zijn om dit te bewerkstelligen? Of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik startte net mijn HTC desire en ik zat ineens in de console, Ik had als keuze fast boot,recovery en nog een paar andere. Weet iemand hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:52:
Ik startte net mijn HTC desire en ik zat ineens in de console, Ik had als keuze fast boot,recovery en nog een paar andere. Weet iemand hoe dit komt?
volumeknop ingedrukt houden samen met de aan-knop, als ik me niet vergis..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
Antwoord is toch boven je post gegeven: installeer handsent sms (sowieso naar mening van velen een betere sms app dan de standaard) en je probleem is opgelost.
(En vervang zo nodig even de widget/icoon van je standaard sms app op je home screen door die van handsent en zet even de notificaties die deze standaard app geeft uit, anders krijg je telkens dubbele meldingen).
SmithNL schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:55:
[...]
Jep, en met back + power ingedrukt kom je ook in een dergelijk scherm terecht.

[ Voor 21% gewijzigd door Qli-max op 18-05-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmithNL schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:55:
[...]

Bedankt :)

Is het trouwens normaal dat de telefoon wat stottert als je tussen de verschillende schermen en programmas scrollt?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jippen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-08-2024
Weet er iemand hoe ik mijn contacten die op de telefoon staan kan copieeren naar de sim kaart.
Omgekeerd lukt wel, maar niet naar de sim,
Ben juist veranderd van provider en wil nu mijn conacten ook op de nieuwe simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Hallo mensen,

sinds een aantal dagen ook de htc desire in mijn bezit! Ben echt positief verbaast over de snelle werking van Android. Het werkt allemaal heel makkelijk.

Nu loop ik echter tegen een probleem aan.. als ik software wil installeren (via market of gewoon via file) hoe kan ik dan ervoor zorgen dat hij het installeerd op de SD kaart ipv het telefoon geheugen.. dit loopt namelijk vrij snel vol..

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Rambie schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:18:
Hallo mensen,

sinds een aantal dagen ook de htc desire in mijn bezit! Ben echt positief verbaast over de snelle werking van Android. Het werkt allemaal heel makkelijk.

Nu loop ik echter tegen een probleem aan.. als ik software wil installeren (via market of gewoon via file) hoe kan ik dan ervoor zorgen dat hij het installeerd op de SD kaart ipv het telefoon geheugen.. dit loopt namelijk vrij snel vol..

Alvast bedankt!
Probeer dat grijze vakje rechtsbovenin eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
Rambie schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:18:
Hallo mensen,

Alvast bedankt!
Hiervoor moet je de telefoon 'rooten' en dan Apps2SD installeren. Ga hiervoor naar het Desire-Root topic. En anders moet je heel vurig hopen dan Android 2.2 snel op de desire komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag jullie hulp aub

We hebben hier 2 desires we hebben het zelfde emailadres zelfde instellingen (althans we kunnen niets anders vinden en weten niet goed waar we het zoeken moeten) en toch worden ze niet op beide apparaten hetzelfde getoond.
Bij hem worden de emails gewoon getoont zoals ze op de pc getoond worden. bij mij dus niet ik krijg een hoop tekst eventueel moet ik resterende ophalen. en als ik een plaatje wil zien moet ik via een website gaan.
Ik zou graag ook gewoon als ik een mailtje open een gewoon mailtje te zien krijgen.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen????
zodat ik het gewone mailtje te zien krijg.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Twee vragen, welke mail app gebruiken jullie en hebben jullie zelfde mail provider (dus allebij hotmail of allebij gmail etc.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:59:
Graag jullie hulp aub

We hebben hier 2 desires we hebben het zelfde emailadres zelfde instellingen (althans we kunnen niets anders vinden en weten niet goed waar we het zoeken moeten) en toch worden ze niet op beide apparaten hetzelfde getoond.
Bij hem worden de emails gewoon getoont zoals ze op de pc getoond worden. bij mij dus niet ik krijg een hoop tekst eventueel moet ik resterende ophalen. en als ik een plaatje wil zien moet ik via een website gaan.
Ik zou graag ook gewoon als ik een mailtje open een gewoon mailtje te zien krijgen.

alvast bedankt
Heb je de berichtgroottelimiet anders staan? Zet deze op 20 kB of hoger om HTML mails te kunnen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
ik had al een paar keer het probleem gehad dat ik bij het starten van de camera de melding kreeg dat de foto niet kon worden opgeslagen op de sd kaart,

sinds vandaag de melding: lege sd kaart.
kaart is niet te formateren.
getest met een andere kaart, vlekkeloos.
conclusie.. kaart defect..
smartphoneshop gemaild ivm garantie.

reactie:

Beste heer XXXX,

Hierbij bevestigen wij dat ruiling of reparatie is afgewezen voor het product uit je vraag of klacht onder nummer XXXXX. Helaas voldoet je aanvraag niet aan onze voorwaarden voor ruiling of reparatie.

Product:
--------
- HTC Desire Brown

vaag.. want ik ken iemand die dit probleem tot 3 keer toe had.. waarbij dit 3x is vervangen.

[ Voor 10% gewijzigd door tjaeuhm op 18-05-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuwie
  • Laatst online: 19-10 10:45
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:59:
Graag jullie hulp aub

alvast bedankt
ik denk dat dit met het imei nummer te maken heeft .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

tjaeuhm schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:09:
ik had al een paar keer het probleem gehad dat ik bij het starten van de camera de melding kreeg dat de foto niet kon worden opgeslagen op de sd kaart,

sinds vandaag de melding: lege sd kaart.
kaart is niet te formateren.
getest met een andere kaart, vlekkeloos.
conclusie.. kaart defect..
smartphoneshop gemaild ivm garantie.

reactie:

Beste heer XXXX,

Hierbij bevestigen wij dat ruiling of reparatie is afgewezen voor het product uit je vraag of klacht onder nummer XXXXX. Helaas voldoet je aanvraag niet aan onze voorwaarden voor ruiling of reparatie.

Product:
--------
- HTC Desire Brown

vaag.. want ik ken iemand die dit probleem tot 3 keer toe had.. waarbij dit 3x is vervangen.
En als diegene tot 3 keer toe telefoonloos is geweest, en iedere keer steekt het probleem weer de kop op, dan lijkt het jou heel zinnig om ook maar te gaan ruilen?
Het is een softwareissue, leer er mee leven en hoop op een snelle fix.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
Obiter dictum schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:15:
[...]

En als diegene tot 3 keer toe telefoonloos is geweest, en iedere keer steekt het probleem weer de kop op, dan lijkt het jou heel zinnig om ook maar te gaan ruilen?
Het is een softwareissue, leer er mee leven en hoop op een snelle fix.
lijkt me niet.. probleem bij die persoon is steeds tijdelijk opgelost en nu definitief (geen desire maar hero).
mijn kaart is gewoon kapot.. ik kan niet eens meer formateren.
getest met een andere waarmee het wel werkt.
lijkt me toch echt een garantie issue,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:22:
Hmm, de GSM auto (PRL) truc heeft hier niet gewerkt, was net weer mijn 3G verbinding kwijt, switchen naar airplane mode en terug werkt wel weer even.
Heb nu daarnaast ook nog de data Always-on aangezet. Misschien dat het daarmee wel werkt.

Voor HTC Support, HTC Contact formuliertje invullen
Bedankt voor de URL. Die truuk GSM auto helpt bij mij ook niet. Ik verloor mijn 3G verbinding en het ligt niet aan UJ+JD omdat ik een fabrieksreset gedaan had en alles kwijt ben geraakt (ook de backup is verdwenen :/ )

Daarnet kreeg ik ineens weer 3G verbinding. Zomaar vanuit het niets, heb een half uur staan te kloten en zelfs andere opties gekozen zoals CDMA auto en GSM/CDMA auto en GSM auto en WDMA preffered,

Irritante bug. Ik heb voor het eerst in mijn leven een internetabbo op mijn tel en kan ik telkens weer niet gebruiken. :(

Ff HTC melden... brb... (ik heb btw Hi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Ik krijg hotmail nog steeds niet werkend op mijn HTC Desire.
Kan iemand mij eventueel tips geven?
Ik kan geen enkele mail lezen of zien op de standaard mail app die meegeleverd wordt op de HTC Desire,,

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:07:
[...]

Heb je de berichtgroottelimiet anders staan? Zet deze op 20 kB of hoger om HTML mails te kunnen bekijken.
Hartelijk bedankt daar zat het probleem dus.
Soms zoek je je toch werkelijk een ongeluk.

BEDANKT!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henidde schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:50:
Ik kan geen enkele mail lezen of zien op de standaard mail app die meegeleverd wordt op de HTC Desire,,
Hier een HowTo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb bij hotmail het volgende staan
Je e-mail adres dan op volgende
protocol op pop
e-mail adres ( je email adres)
gebruikers naam ( je email adres)
wachtwoord ( je wachtwoord)
pop server pop3.live.com
beveilingestype ssl
servicepoort 995

dan volgende
gebruikersnaam ( je e-mail)
wachtwoord ( je wachtwoord)
smtp server smtp.live.com
beveiligingstype tls
serverpoort 587
volgende en dan voltooien

ik hoop dat je er wat aan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Ga naar je mail app, klik op overig (pop3/imap), vul je emailadres en wachtwoord in en als het goed is werkt het gewoon direct.

Als het niet werkt, klik dan in de app op menu > meer > instellingen > accountinstellingen > email adres invullen > klik op volgende > nu zit je in inkomende instellingen: zorg dat protocol POP is, check je email, gebruikersnaam en wachtwoord, stel POP-server in op pop3.live.com, beveiligingstype SSL, serverpoort 995 en klik op volgende > nu krijg je een popup met melding accountinformatie wordt geverifieerd > vervolgens kom je bij instellingen uitgaande server: vink aanmelden vereist aan, check weer je gebruikersnaam en wachtwoord, SMTP-server is smtp.live.com, beveiligingstype TLS en serverpoort 587 > je krijgt weer een popup met melding accountinformatie wordt geverifieerd > nu kom je bij accoutn bewerken, instellingen hier doen er niet toe, kun je zelf bepalen > klik op instellingen voltooien. Met deze instellingen moet hotmail gewoon werken.

Als het niet werkt, graag iets specifieker wat je problemen zijn...

EDIT: ik zie dat ik traag ben :P als het nu nog niet lukt met drie van deze antwoorden.....

[ Voor 16% gewijzigd door Qli-max op 18-05-2010 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Qli-max schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 18:08:
[...]

Ga naar je mail app, klik op overig (pop3/imap), vul je emailadres en wachtwoord in en als het goed is werkt het gewoon direct.

Als het niet werkt, klik dan in de app op menu > meer > instellingen > accountinstellingen > email adres invullen > klik op volgende > nu zit je in inkomende instellingen: zorg dat protocol POP is, check je email, gebruikersnaam en wachtwoord, stel POP-server in op pop3.live.com, beveiligingstype SSL, serverpoort 995 en klik op volgende > nu krijg je een popup met melding accountinformatie wordt geverifieerd > vervolgens kom je bij instellingen uitgaande server: vink aanmelden vereist aan, check weer je gebruikersnaam en wachtwoord, SMTP-server is smtp.live.com, beveiligingstype TLS en serverpoort 587 > je krijgt weer een popup met melding accountinformatie wordt geverifieerd > nu kom je bij accoutn bewerken, instellingen hier doen er niet toe, kun je zelf bepalen > klik op instellingen voltooien. Met deze instellingen moet hotmail gewoon werken.

Als het niet werkt, graag iets specifieker wat je problemen zijn...

EDIT: ik zie dat ik traag ben :P als het nu nog niet lukt met drie van deze antwoorden.....
Dit heb ik al tig keren gedaan. Bij een vriend van me die ook een HTC Desire heeft werkte hij gelijk goed.
Ik kan geen enkele mail lezen of zien.
Ik krijg bij het syncen soms deze mail:

'Windows Live Hotmail Team - Expired News Letter Mail - This is an old news letter and had expired'.

Wanneer ik bij instellingen mails terughaal van 'alles' dagen terug dan krijg ik enkele mails uit het jaar 2006 te zien.

Verder als ik weer update en weer update en het 10000000x probeer krijg ik weer niks.
Niks blijkt te werken..

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Dankjewel.
Maar zelfs na de 3 tips werkt het nog niet :(

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 12:29
Ik weet niet zeker of dit wel in dit topic moet, maar ik zou niet weten waar het anders zou moeten. Gisteren mijn Desire opgehaald, en toen kwam ik erachter dat mijn sim-kaart pas na 24 uur geactiveerd zou worden. Inmiddels zijn die 24 uur toch echt wel voorbij (als ik tel vanaf het moment van ophalen bij de bel-company).

Maar nu kom ik niet meer bij het scherm dat je bij de eerste keer opstarten krijgt. Als ik even heen en weer schakel tussen vliegtuigmodus en die daarna weer uitschakel moet ik mn pin ingeven. Dat gaat nog goed maar als ik vervolgens bij netwerk kiezen uit vodafone NL, T-mobile nl en KPN-nl kan kiezen. Dan pak ik vodafone (want dat is het ook) en dan geeft hij aan "Uw sim-kaart staat geen verbinding met dit netwerk toe."

Is er iets wat ik nog aan de telefoon moet veranderen, of moet ik morgen maar gewoon met klanten-service bellen omdat hij waarschijnlijk toch nog niet geactiveerd is?

PS Het gaat hier niet om geen internetverbinding, maar geen enkele verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
boratnl schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 18:20:
Ik weet niet zeker of dit wel in dit topic moet, maar ik zou niet weten waar het anders zou moeten. Gisteren mijn Desire opgehaald, en toen kwam ik erachter dat mijn sim-kaart pas na 24 uur geactiveerd zou worden. Inmiddels zijn die 24 uur toch echt wel voorbij (als ik tel vanaf het moment van ophalen bij de bel-company).

Maar nu kom ik niet meer bij het scherm dat je bij de eerste keer opstarten krijgt. Als ik even heen en weer schakel tussen vliegtuigmodus en die daarna weer uitschakel moet ik mn pin ingeven. Dat gaat nog goed maar als ik vervolgens bij netwerk kiezen uit vodafone NL, T-mobile nl en KPN-nl kan kiezen. Dan pak ik vodafone (want dat is het ook) en dan geeft hij aan "Uw sim-kaart staat geen verbinding met dit netwerk toe."

Is er iets wat ik nog aan de telefoon moet veranderen, of moet ik morgen maar gewoon met klanten-service bellen omdat hij waarschijnlijk toch nog niet geactiveerd is?

PS Het gaat hier niet om geen internetverbinding, maar geen enkele verbinding.
wat denk je zelf??? ff bellen met vodafone natuurlijk en checken of de simkaart is geactiveerd.
of testen in een ander toestel. al geprobeerd?????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Dit voegt niets toe.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 18-05-2010 20:27 ]

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
henidde schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 18:20:
Dankjewel.
Maar zelfs na de 3 tips werkt het nog niet :(
Nogmaals, waar loopt het vast??????? krijg je een melding dat je account niet geverifieerd kan worden oid????? (heb een chill pill genomen maar werkt nog niet echt ;) :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 12:29
firefighter2 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 18:47:
[...]
wat denk je zelf??? ff bellen met vodafone natuurlijk en checken of de simkaart is geactiveerd.
of testen in een ander toestel. al geprobeerd?????????????
Het geposte plaatje hierboven is wel van toepassing, maar proberen in een anders toestel had ik nog even niet aan gedacht, zal het eens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 18:19
mesm90 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:09:
[...]

hoe stel je zo'n wachtwoord in?
en is het mogelijk om ook alleen je sms achter een wachtwoord te zetten?
ik heb het al gevonden,
met app protector kan je een pin code of patroon instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
De 3G-bug is bij mij nu wel opgelost. Ik heb wel vanochtend een radio-downgrade gedaan naar de stock radio. Daarna de *#*#4636#*#* methode gedaan. Dus weet niet precies wat de oplossing was van beiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
De *#*#4636#*#* methode heeft het hem gedaan bij mij, Erg fijn dat het nu weer goed werkt!

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
Sorcerer_NL schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:46:

Ik weet het al, moet ik wel de goede widget selecteren, maar die vind ik te groot :-)

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:07:
[...]

En hoe doe je dit dan? kan nergens vinden waar je dit kan veranderen ( al zal het wel simpel zijn :) ) Wist trouwens helemaal niet dat je dit kon veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:40:
[...]

En hoe doe je dit dan? kan nergens vinden waar je dit kan veranderen ( al zal het wel simpel zijn :) ) Wist trouwens helemaal niet dat je dit kon veranderen :)
Het kan bij je instellingen, dus bij je mail map op de menu button drukken > instellingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10 22:05
Is er een manier om internet af te sluiten als in killle? Zonder taskiller, ja via toepassingem beheren kan het, maar is er ook een makkelijkere manier voor, dat je ook direct je cash leegt ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
swoutr schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:54:
Is er een manier om internet af te sluiten als in killle? Zonder taskiller, ja via toepassingem beheren kan het, maar is er ook een makkelijkere manier voor, dat je ook direct je cash leegt ...?
Euh..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 19:08:
De 3G-bug is bij mij nu wel opgelost. Ik heb wel vanochtend een radio-downgrade gedaan naar de stock radio. Daarna de *#*#4636#*#* methode gedaan. Dus weet niet precies wat de oplossing was van beiden :)
Je hebt een gerooted Desire neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:27

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Hij wil graag een lege portemonnee volgens mij.

Maar ontopic: nee, er is geen andere manier.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 21:48:
[...]

Je hebt een gerooted Desire neem ik aan?
jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
swoutr schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:54:
APNDroid, leegt je cache alleen niet.

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je de originele battery cover voor de HTC Desire kan bestellen? Die van mij is beschadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Winkels willen die nog wel 's verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-10 14:15
Omdat wifi niet meer aan wilde een hardreset gedaan. Nu ben ik alle widgets opnieuw in aan het stellen, krijg ik opeens de mogelijkheid om "Meer HTC-widgets (te) verkrijgen". Nog nooit eerder gezien. Hebben jullie dat ook? :?

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

xtreme_lunatic schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 22:56:
Omdat wifi niet meer aan wilde een hardreset gedaan. Nu ben ik alle widgets opnieuw in aan het stellen, krijg ik opeens de mogelijkheid om "Meer HTC-widgets (te) verkrijgen". Nog nooit eerder gezien. Hebben jullie dat ook? :?
Al vanaf dag 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Indien mensen hier geïnteresseerd zijn om je scherm te unlocken met een andere button dan enkel de power on/off, zoals die standaard is ingesteld. Ik heb de methode uitgelegd in de root-topic: [HTC Desire] Rooten & Custom ROM's

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 22:27:
Weet iemand waar je de originele battery cover voor de HTC Desire kan bestellen? Die van mij is beschadigd.
Lees aub de topicwaarschuwing. GoT is geen helpdesk.
Pagina: 1 ... 12 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voordat je hier een vraag stelt:

1. De handleiding lezen.
2. Googlen.
3. Aangeven wat je zelf al gevonden hebt.

Helpdesk-vragen worden verwijderd.