HTC Desire - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 23 Laatste
Acties:
  • 220.009 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Roberto538 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 00:22:
[...]

Heb diverse dingen geprobeerd, maar als ik dat daarin verander doet heel me internet het ook niet meer..

[[url="[img=543,353]http://i44.tinypic.com/90ssw6.jpg[/img]"]afbeelding[/url]]

Dus waar nu staat portalmmm.nl internetmmm.nl ofzo? ik heb van alles geprobeerd. 8)7
maar resulteerde allemaal in niet meer werkende mobiel internet.
en nee ben niet vergeten te rebooten om te activeren.
Ik had dezelfde problemen met Vodafone en mms.

Op aanraden van iemand in MMS op de HTC Desire en Legend met Vodafone heb ik alle APN's verwijderd met de eigen tooling van Desire.
Daarna de vodafone instellingen geimporteerd en werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:41
l3art schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 00:39:
Voor de mensen die liever een iets donkere achtergrond hebben ivm energie verbruik heb ik de wallpaper nog iets aangepast.
Teven een blauwe variant gemaakt :)

edit:
En nog twee die ik zelf wel gaaf vond en waar ik soms ook nog wel mee wissel.

Bedankt voor je wallpapers, zijn er ergens ook al wallpapers site's et vinden voor de HTC Desire, als ik zoek op HTC Desire wallpapers krijg ik niet echt website's. Als ik bv zoek op iphone wallpapers krijg ik veel hits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amperd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-05 22:47
Imperium schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:36:
[...]
Check even je APN settings. je APN naam moet sowieso "internet" zijn. en niet wat er standaard staat (Mobiele startsite o.i.d.?)
Gaat het daarbij om de "Naam", of om de "APN"? Huidige instellingen daarvoor zijn respectievelijk "KPN Mobiel Internet" en "portalmmm.nl". Ik heb nu de APN (dus "portalmmm.nl") vervangen door "internet", maar ik zit nog steeds zonder dataverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
lubbertkramer schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:47:
[...]

Bedankt voor je wallpapers, zijn er ergens ook al wallpapers site's et vinden voor de HTC Desire, als ik zoek op HTC Desire wallpapers krijg ik niet echt website's. Als ik bv zoek op iphone wallpapers krijg ik veel hits...
Je kunt dan beter zoek naar WVGA wallpapers of die voor de Nexus One. Dan kom je al snel veel meer tegen: )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
J0YR1D3R schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:51:
[...]

Je kunt dan beter zoek naar WVGA wallpapers of die voor de Nexus One. Dan kom je al snel veel meer tegen: )
Nexus One wallpapers werken dus ook op de desire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:56
lubbertkramer schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:54:
[...]

Probeer anders eens de app Zedge, zijn ook veel wallpapers te vinden (en gratis ringtones e.d.)

Ik zit net even te kijken via linpack hoe snel de Desire is, maar dat scheelt nogal.

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_jgGywM4bpS4/S-psxs-TldI/AAAAAAAAARM/2dooufH6cVw/s512/snap20100512_105302.png

Mijn Desire

en de Nexus One met Android 2.2

Afbeeldingslocatie: http://www.androidpolice.com/wp-content/uploads/2010/05/image_thumb91.png

[ Voor 39% gewijzigd door janvanduschoten op 12-05-2010 11:01 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amperd
  • Laatst online: 21-05 22:47
Amperd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:50:
[...]
Gaat het daarbij om de "Naam", of om de "APN"? Huidige instellingen daarvoor zijn respectievelijk "KPN Mobiel Internet" en "portalmmm.nl". Ik heb nu de APN (dus "portalmmm.nl") vervangen door "internet", maar ik zit nog steeds zonder dataverbinding.
Hmm, ik heb nu een herstart gedaan, en heb nu wel een werkende HSDPA verbinding.. Vreemd dat je voor een dergelijke wijziging moet herstarten, maar vooralsnog lijkt het nu wel te werken. Ik zal jullie op de hoogte houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-02 10:51
lubbertkramer schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:54:

de Earth Live wallpaper pack in de market is ook erg cool, met 3D animaties van de aarde en andere planeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Gister had ik opeens 2uur lang dat die geen 3g verbinding kon maken. (Bij instellingen was die hele tijd ''verbinding aan het maken'' welke die niet kreeg.
En net lag heel kpn eruit voor 1 uur, waarvan ik foutmeldingen kreeg (reboot doet wonderen) (handmatig naar netwerk zoeken werkte ook niet want hij vond niets)

Hoop dat dit niet dagelijks gaat terugkeren

Edit

Nu heb ik enkel de G met vol bereik. 3g pakt die niet.

[ Voor 8% gewijzigd door shameblaster op 12-05-2010 11:20 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit bij Hi maar verder geen problemen mee gehad.

Ik heb sinds gisteren de desire en tot nu toe bevalt het heel goed. Heb ook wat apps geinstalleerd e.d.
Maar ik vroeg mij af of het mogelijk is om zonder app je geheugendkaart te beheren?

Is het ook mogeljk om de progamma's van friendstream te verwijderen? Ik gebruik het niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2010 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:24

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Bij mij wil 3G soms ook niet connecten. Vaak als ik een tijd op WiFi heb gewerkt. Dan moet ik de Desire rebooten om weer 3G verbinding te krijgen. Dit is overgens via Hi. Is er een manier om die service op nieuw te starten zonder te rebooten? Vliegtuig-modus uit/aan zetten doet dat ook niet helaas.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:27:
Ik zit bij Hi maar verder geen problemen mee gehad.

Ik heb sinds gisteren de desire en tot nu toe bevalt het heel goed. Heb ook wat apps geinstalleerd e.d.
Maar ik vroeg mij af of het mogelijk is om zonder app je geheugendkaart te beheren?
Nee, je hebt altijd een file manager nodig zoals Astro of linda of OI bestandsbeheer enz.
Yukkie schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:30:
Bij mij wil 3G soms ook niet connecten. Vaak als ik een tijd op WiFi heb gewerkt. Dan moet ik de Desire rebooten om weer 3G verbinding te krijgen. Dit is overgens via Hi. Is er een manier om die service op nieuw te starten zonder te rebooten? Vliegtuig-modus uit/aan zetten doet dat ook niet helaas.
Ikzelf (ook bij Hi) ga dan naar :
menu-> instellingen->Draadloos en netwerken->Mobiele netwerken->Namen toegangspunten->menu en kies dan voor [standaardinstellingen herstellen]. Vaak is de 3G verbinding dan weer goed.

[ Voor 41% gewijzigd door janvanduschoten op 12-05-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QplQyer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 02:11:
Iemand al uitgevonden hoe je de HTC Lock disabled? Ik vind de deblokkeringspatroon wel genoeg als bescherming dat ie niet per ongeluk geunlocked wordt in broekszak.
Je moet wel opletten daarmee, als je drie keer dat deblokkeringspatroon verkeerd ingeeft moet je een internetverbinding hebben om je phone weer te unlocken. Dus het zal maar net voorvallen dat in je zak dat patroon drie keer verkeerd wordt weergegeven op een moment dat je geen internet hebt (buitenland ofzo).

[quote]
jippen schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:03:
Om nog even terug te komen over het verkijgen van een static ip adres.
Het lukt ook niet met IP manager.
Ik stel alles in Ip manager in, start de wireless en vult het static ip adres in.
Maar krijg toch geen verbinding. Als ik dan ga kijken naar mijn wireless settings.
Komt er op "adres aanvragen" en na een tijdje "mislukt"
Waarom blijft hij naar een Ip adres vragen als het static staat ingesteld ?
Nog iemand met dit probleem , of dit kan uit proberen ?
thanks.
Vreemd, als ik bij Wifi-Instellingen op de menu-knop druk, dan naar geavanceerd ga en daar statisch ip-adres gebruiken aanvink enzo werkt dat altijd perfect. Heb je het al op die manier geprobeerd? (Niet de hele thread kunnen volgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:02

13art

Moderator Mobile
janvanduschoten schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:59:
[...]
Ik zit net even te kijken via linpack hoe snel de Desire is, maar dat scheelt nogal.

[afbeelding]

Mijn Desire

[afbeelding]
Met mijn Desire kwam ik uit op 6.767 natuurlijk nog een heel verschil met de Nexus

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36
l3art schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:52:
[...]

Met mijn Desire kwam ik uit op 6.767 natuurlijk nog een heel verschil met de Nexus met android 2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er toevallig al iemand die het probleem van 'geen trillen bij inkomende SMS' heeft gevonden. Trillen werkt wel gewoon bij inkomende calls.

Ik krijg nl. met geen mogelijkheid een trilsignaal bij inkomende SMS. Gebruik nu Handcent, waarbij de functie op trillen aanstaat in de settings [ook bij de originele HTC berichten app]. Heb ook al Chomp SMS geprobeerd, zelfde verhaal. Heb ook van allerlei trilpatronen ingesteld, geen resultaat.

Zag in deel 3 staan dat meer mensen dit hebben, er is alleen nog geen oplossing volgens mij.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36
shameblaster schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:09:
Gister had ik opeens 2uur lang dat die geen 3g verbinding kon maken. (Bij instellingen was die hele tijd ''verbinding aan het maken'' welke die niet kreeg.
En net lag heel kpn eruit voor 1 uur, waarvan ik foutmeldingen kreeg (reboot doet wonderen) (handmatig naar netwerk zoeken werkte ook niet want hij vond niets)

Hoop dat dit niet dagelijks gaat terugkeren

Edit

Nu heb ik enkel de G met vol bereik. 3g pakt die niet.
Gister precies het zelfde met KPN, rebooten hielp ook niets... :?
even geduld gehad, en opeens weer verbinding, 3G etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:57:
Is er toevallig al iemand die het probleem van 'geen trillen bij inkomende SMS' heeft gevonden. Trillen werkt wel gewoon bij inkomende calls.

Ik krijg nl. met geen mogelijkheid een trilsignaal bij inkomende SMS. Gebruik nu Handcent, waarbij de functie op trillen aanstaat in de settings [ook bij de originele HTC berichten app]. Heb ook al Chomp SMS geprobeerd, zelfde verhaal. Heb ook van allerlei trilpatronen ingesteld, geen resultaat.

Zag in deel 3 staan dat meer mensen dit hebben, er is alleen nog geen oplossing volgens mij.,
Ik heb dit probleem ook gehad.. op gegeven moment werkte de trilfunctie zelfs niet meer bij berichten typen.. bij mij was het probleem een defecte trilfunctie, na bv tik op telefoon geven deed de trilfunctie het weer. Ik heb de telefoon omgeruild en momenteel heb ik ook geen probleem meer bij inkomende berichten.. Dus ik zou zeggen hou het even in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
l3art schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:52:
[...]

Met mijn Desire kwam ik uit op 6.767 natuurlijk nog een heel verschil met de Nexus
Mijn kwam uit op ongeveer 6.9. Ongeveer even hoog als de N1 met 2.1. De vraag is natuurlijk, wat doet de Desire met 2.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:04:
[...]

Ik heb dit probleem ook gehad.. op gegeven moment werkte de trilfunctie zelfs niet meer bij berichten typen.. bij mij was het probleem een defecte trilfunctie, na bv tik op telefoon geven deed de trilfunctie het weer. Ik heb de telefoon omgeruild en momenteel heb ik ook geen probleem meer bij inkomende berichten.. Dus ik zou zeggen hou het even in de gaten.
Gebruiken jullie toevallig Fring of iets gelijkaardigs? Ik heb het ook gehad en heb m'n telefoon moeten resetten. Ik vermoedde dat fring de boosdoener was dus heb ik dat niet meer geinstalleerd, en heb nog geen problemen ondervonden sinds de reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:10:
[...]

Gebruiken jullie toevallig Fring of iets gelijkaardigs? Ik heb het ook gehad en heb m'n telefoon moeten resetten. Ik vermoedde dat fring de boosdoener was dus heb ik dat niet meer geinstalleerd, en heb nog geen problemen ondervonden sinds de reset.
Het probleem is bij mij ooit onstaan na de app Metaldetector.. Ik gok dat dit puur toeval is, maar ik installeer het iig niet weer, bovendien ist programma vrij zinloos. Zoals gezegd mijn trilfunctie was ook echt defect. In het begin leek resetten ook te helpen, maar toen kreeg ik hetzelfde probleem weer.. een tikje op de telefoon en hij deed het weer, dus ik dacht prima. Maar na enkele dagen weer hetzelfde waarop ik besloot de webshop in te lichten, die het keurig heeft afgehandeld.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
RoD schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:06:
[...]

Mijn kwam uit op ongeveer 6.9. Ongeveer even hoog als de N1 met 2.1. De vraag is natuurlijk, wat doet de Desire met 2.2?
Dat is ook zo. Het zou leuk zijn om het eens te proberen met de Modaco rom aangezien ze daar gebruik maken van een MCR build process wat er voor zou moeten zorgen dat je toestel sneller wordt.... Misschien dat dat nog invloed heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkL
  • Laatst online: 22-01-2023

AkL

Vanmorgen is mijn abbo overgegaan van Telfort naar KPN. Ook hier niet direct mobiel internet verbinding. Even de APN's verwijderd, toestel herstart en voila. Ben verder dik tevreden over dit prachtige toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:10:
[...]

Fring zegt me niks. Maar waar kun je de telefoon resetten [is dit gewoon terug naar fabrieksinstellingen?]

NB mijn trilfunctie werkt wel bij inkomende calls, toestenbord etc. dus lijkt me dat die nog gewoon werkt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:20:
[...]

Fring zegt me niks. Maar waar kun je de telefoon resetten [is dit gewoon terug naar fabrieksinstellingen?]

NB mijn trilfunctie werkt wel bij inkomende calls, toestenbord etc. dus lijkt me dat die nog gewoon werkt.
Bij mij begon het probleem ook met alleen inkomende sms. Later ineens het toetsenblok niet meer en overig.
Geef anders een 1/2 zachte tikjes op de achterkan van je tel en bekijk het effect. Als hij het op deze manier weer doet is er iets mis met je trilmotortje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:47
kenkreutzer schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 00:48:
[...]

Hoe heet die widget van Tweakers?
Deze widget is niet speciaal van Tweakers, je kan ook andere rss-feeds toevoegen. Het programma heet: RSS WidgetBoards. Eenvoudige app, makkelijk te installeren. Nadeel is dat hij niet automatisch refreshed en de tekst onder de titels wel eens weg valt. Ohja, barcode:
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:com.iridianstudio.ESPNWidget

Heeft iemand betere alternativen? :?

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

mace schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:56:
Is er een manier om de RSS widget automatisch te laten syncen als er verbinding is?
Ik keek net op mijn RSS widget en de laatste sync was 1 mei, terwijl ik hem de afgelopen paar dagen toch elke dag wel minstens een uur aan het wireless heb gehangen.

Mijn data-abbo gaat de 21e pas in dus ik doe elke dag even mijn telefoon aan de wifi connecten, dan zet ik met de power widget wifi en sync aan, email komt wel binnen (met de gmail app) maar RSS update dus niet, ondanks dat ik hem op een half uur heb staan en toch minstens een uur de wifi aan heb.
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:48
Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:23:
[...]

Bij mij begon het probleem ook met alleen inkomende sms. Later ineens het toetsenblok niet meer en overig.
Geef anders een 1/2 zachte tikjes op de achterkan van je tel en bekijk het effect. Als hij het op deze manier weer doet is er iets mis met je trilmotortje.
Ik heb hetzelfde probleem. Bij emails en nieuwe berichten trilt het toestel niet, bij inkomende gesprekken wel. Dus dan zou er toch niks mis moeten zijn met de tril motor maar een softwarefout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:05
Iemand ervaring met deze hoes/sleeve?
http://cgi.ebay.nl/Orig-B...3%B6r&hash=item53e1048051

Ik ga er namelijk geen screenprotector opdoen, dit lijkt me niet nodig met zo'n hoes/sleeve. :)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paco_Picopiedra
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-11-2024
ParaNoiMia schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 23:02:
[...]

Ik kan je niet helpen, behalve hetzelfde probleem bevestigen. Een paar dagen geleden is het mij wel gelukt om een foto te updaten via Instellingen->Accounts en dan een keer met de hand syncen. Een collega van mij heeft gisteren zijn foto op facebook gewijzigd, maar wat ik ook probeer, hij wil de foto niet updaten (ook niet als je de link bij het contact een keer weggooid, facebook voor sense update en daarna weer bladert in facebook bij het contact, je ziet dan nog steeds de oude foto. Erg jammer.
Hier hetzelfde probleem.
Ga eens naar instelling -> accounts en synchronisatie en uncheck eens alle boxen om ze daarna terug aan te vinken. Zo zie je dat er bij facebook, een foutmelding gegeven wordt bij 'contacten synchroniseren'.
Wordt in onderstaande thread in verband gebracht (en naar verluid opgelost!) met de foutmelding van het proces 'com.htc.bg' die ik bij rebooten krijg.
androidforums.com/htc-droid-eris/59163-process-com-htc-bg-has-stopped-unexpectedly-please-try-again-wtf.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Laatst online: 20:36
Pedr0 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:58:
Iemand ervaring met deze hoes/sleeve?
http://cgi.ebay.nl/Orig-B...3%B6r&hash=item53e1048051

Ik ga er namelijk geen screenprotector opdoen, dit lijkt me niet nodig met zo'n hoes/sleeve. :)
Accessoires voor de HTC Desire

kun je beter hier even vragen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-02 10:51
Nickalicious schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 08:07:
[...]

Als je even terugzoekt vindt je iemand met zo'n app. Ik dacht dat t No-Lock was ofzo..
no-lock haalt alleen ook de patroon login weg, dus dat werkt weer iets te goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Laatst online: 05-08 14:29
RoD schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:06:
[...]

Ik zit ook op 6.9 met pieken naar 7.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xtreme_lunatic schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 23:23:
[...]

Even laten zien hoe ik mijn indeling/invulling eraan gegeven heb:

[afbeelding]
Sorry als het topic hierdoor opeens een stuk langer wordt.
Ik zie zeker iets leuks hier. Dat LogMeIn, wat is dat, en waar kan ik dat vinden? Als het is wat ik hoop dat het is, dan ben ik daar zeer zeker in geinteresseerd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok... Na veel gelezen te hebben kom ik nu toch bij een vraag uit.

Apps2SD, is het perse nodig hiervoor te rooten of is er een grote kans dat dit standaard mee gaat komen in een update... Ik zie namelijk een beetje tegen het rooten op.

En kan hier geen app voor komen die dit mogelijk maakt zonder root, of zeg ik nu iets raars :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trumpske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 10:02
kenkreutzer schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:55:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Bij emails en nieuwe berichten trilt het toestel niet, bij inkomende gesprekken wel. Dus dan zou er toch niks mis moeten zijn met de tril motor maar een softwarefout?
Dit probleem heb ik ook gehad, ik heb toen een programma via market gedownload dat profielen kon aanpassen. Tijdens het aanpassen kon ik ergens aanvinken dat de telefoon moest gaan trillen bij binnenkomst van een SMS. Nadat ik dit gedaan heb werkte het, ik had toen wel weer gelijk dat programma verwijderd en heb geen idee meer hoe het programma heette. Het was een lite versie van een betaalde versie dat weet ik nog wel. Succes!

There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:17:
ok... Na veel gelezen te hebben kom ik nu toch bij een vraag uit.

Apps2SD, is het perse nodig hiervoor te rooten of is er een grote kans dat dit standaard mee gaat komen in een update... Ik zie namelijk een beetje tegen het rooten op.

En kan hier geen app voor komen die dit mogelijk maakt zonder root?
Google heeft aangegeven dat ze ermee bezig zijn. Hoe en wat is op dit moment nog onbekend. Er zal waarschijnlijk een update volgen die dit gewoon standaard mogelijk maakt. Tot nu kan het alleen met root werken.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deem schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:19:
[...]

Google heeft aangegeven dat ze ermee bezig zijn. Hoe en wat is op dit moment nog onbekend. Er zal waarschijnlijk een update volgen die dit gewoon standaard mogelijk maakt. Tot nu kan het alleen met root werken.
thnx voor de snelle reply, ik wacht dus rustig af :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat de Desire straks een upgrade gaat krijgen naar Froyo 2.2. De lijst met nieuwe features is iig om te smullen *O*
  • Nieuwe duidelijkere Market.
  • Apps automatisch updaten.
  • Apps installeren op SD kaartje.
  • Nieuwe extra widgets.
  • Misschien een nieuwe launcher.
  • Flash 10.1.
  • 450% sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook blij met de toekomstige updates. Zag het niet echt zitten om te rooten voor apps2sd.

@ janvanduschoten
Bedankt, heb net astro gedownload en doet het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Deem schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:39:
Ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat de Desire straks een upgrade gaat krijgen naar Froyo 2.2. De lijst met nieuwe features is iig om te smullen *O*
  • Nieuwe extra widgets.
  • Flash 10.1.
  • 450% sneller.
Heb je wat extra informatie over #1? Naast het afsluiten van Apps, is het voor mij de grootste ergernis van Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Nieuwe extra widgets.
  • Flash 10.1.
  • 450% sneller.
laat die update maar komen zou ik zeggen! mjaa zal nog wel een aantal maanden duren ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Misschien handig voor in de FAQ:

Probleem: Je komt van een Nokia S60 toestel, hoe krijg je al je (evt OVI) contacten a. op je Android telefoon en b. in je Google account?

Oplossing zonder gebruik van PC applicaties (alleen webbrowser voor Gmail) en getest met Nokia E72 en HTC Desire:
1. Selecteer op je Nokia telefoon alle contacten die je wilt overzetten (als je 'select all' doet, zorg dat er geen groepen bij staan)
2. Verzend als visitekaartjes naar de Desire via Bluetooth.
3. Een keertje accepteren en je ontvangt ze allemaal, als bestanden op je SD-kaart.
4. Open er 1 (vanuit de ontvangstbevestiging popup) en kies voor 'alle vcf's importeren'
5. Nu staan al je contacten als 'Phone contacts' erin, en dus nog niet in je Google account.
6. Kies voor 'Export all' op je Desire en dan kun je kiezen wat je wilt exporteren en waarheen.
7. Kies dan voor alle 'Phone' contacts en sla op, op bijv je SD-kaart (onthoud de locatie).
8. Verzend de geëxporteerde file per email naar je zelf.
9. Verwijder al je Phone-contacts
10. Open de file op een PC waarop je in Gmail kunt
11. Importeer de VCF-file naar je Gmail Contacts
12. Sync vervolgens in je Desire de contacts met je Google account.
13. Nu staan al je contacten in via je Google account in je Desire.

Let op: in bovenstaande stappen ga ik ervanuit dat je zelf wel ziet waar je contacten weggooit en dit is alleen aan te raden als je goed begrijpt welke contacten je hiermee weggooit/overschrijft of juist als vervuiling importeert of achterlaat... Ik heb het zelf gedaan door zowel Google account als Desire leeg te gooien en volledig (en exclusief) de export van de files vanaf de Nokia te gebruiken. Dit omdat ik hierin toch al de email adressen van iedereen had staan.

Het kan vast ook korter, maar via bovenstaande weg hoefde ik geen 165 afzonderlijke VCF files in de Gmail Contacts import in te lezen (de HTC Desire exporteert alle contacten naar 1 grote VCF file en de Nokia kan dat niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

zAo schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:51:
[...]

Heb je wat extra informatie over #1? Naast het afsluiten van Apps, is het voor mij de grootste ergernis van Android.
Nog niet. Maar over anderhalve week is de Google I/O. Daar zullen meer details over Froyo worden onthult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
janvanduschoten schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:59:
[...]

Probeer anders eens de app Zedge, zijn ook veel wallpapers te vinden (en gratis ringtones e.d.)

[afbeelding]

Mijn Desire

[afbeelding]
ja hallo... da's toch ook geen vergelijk 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Shanquish op 12-05-2010 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:48
IC3M4N schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:18:
[...]

Dit probleem heb ik ook gehad, ik heb toen een programma via market gedownload dat profielen kon aanpassen. Tijdens het aanpassen kon ik ergens aanvinken dat de telefoon moest gaan trillen bij binnenkomst van een SMS. Nadat ik dit gedaan heb werkte het, ik had toen wel weer gelijk dat programma verwijderd en heb geen idee meer hoe het programma heette. Het was een lite versie van een betaalde versie dat weet ik nog wel. Succes!
Weet iemand hoe dat programma heet? *Gaat alvast op de market zoeken*

[ Voor 3% gewijzigd door deimos op 12-05-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
  • Nieuwe extra widgets.
  • Flash 10.1.
  • 450% sneller.
Zolang je die auto-update van apps ook uit kunt zetten? Ik wach meestal met updaten om zeker te zijn dat het redelijk bug-vrij is. Als ie dan automatisch update krijg je dus automatisch rotzooi op je telefoon als ze ergens eens een foutje maken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:08:
[...]

Zolang je die auto-update van apps ook uit kunt zetten? Ik wach meestal met updaten om zeker te zijn dat het redelijk bug-vrij is. Als ie dan automatisch update krijg je dus automatisch rotzooi op je telefoon als ze ergens eens een foutje maken.
Volgens mij is het via de market gewoon mogelijk om de update te verwijderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:14:
[...]
Ik zie zeker iets leuks hier. Dat LogMeIn, wat is dat, en waar kan ik dat vinden? Als het is wat ik hoop dat het is, dan ben ik daar zeer zeker in geinteresseerd.....
Met Logmein kan je je computer besturen via je telefoon. Een paar posts terug had iemand het .apk bestand geupload. Je moet ook het programma op je desktop/laptop installeren. Zie ook http://www.logmein.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Laatst online: 08:41
Helsie schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:54:
Misschien handig voor in de FAQ:

Probleem: Je komt van een Nokia S60 toestel, hoe krijg je al je (evt OVI) contacten a. op je Android telefoon en b. in je Google account?

Oplossing zonder gebruik van PC applicaties (alleen webbrowser voor Gmail) en getest met Nokia E72 en HTC Desire:
1. Selecteer op je Nokia telefoon alle contacten die je wilt overzetten (als je 'select all' doet, zorg dat er geen groepen bij staan)
2. Verzend als visitekaartjes naar de Desire via Bluetooth.
3. Een keertje accepteren en je ontvangt ze allemaal, als bestanden op je SD-kaart.
4. Open er 1 (vanuit de ontvangstbevestiging popup) en kies voor 'alle vcf's importeren'
5. Nu staan al je contacten als 'Phone contacts' erin, en dus nog niet in je Google account.
6. Kies voor 'Export all' op je Desire en dan kun je kiezen wat je wilt exporteren en waarheen.
7. Kies dan voor alle 'Phone' contacts en sla op, op bijv je SD-kaart (onthoud de locatie).
8. Verzend de geëxporteerde file per email naar je zelf.
9. Verwijder al je Phone-contacts
10. Open de file op een PC waarop je in Gmail kunt
11. Importeer de VCF-file naar je Gmail Contacts
12. Sync vervolgens in je Desire de contacts met je Google account.
13. Nu staan al je contacten in via je Google account in je Desire.

Let op: in bovenstaande stappen ga ik ervanuit dat je zelf wel ziet waar je contacten weggooit en dit is alleen aan te raden als je goed begrijpt welke contacten je hiermee weggooit/overschrijft of juist als vervuiling importeert of achterlaat... Ik heb het zelf gedaan door zowel Google account als Desire leeg te gooien en volledig (en exclusief) de export van de files vanaf de Nokia te gebruiken. Dit omdat ik hierin toch al de email adressen van iedereen had staan.

Het kan vast ook korter, maar via bovenstaande weg hoefde ik geen 165 afzonderlijke VCF files in de Gmail Contacts import in te lezen (de HTC Desire exporteert alle contacten naar 1 grote VCF file en de Nokia kan dat niet).
Ik had op mijn Nokia 5800 Mail For Exchange geinstalleerd, welke synchroniseerde met mijn Gmail.
Bij in gebruikname van mijn Desire waren agenda en mijn contacts direct beschikbaar op mijn telefoon na instellen an mijn Gmail account. en op mijn 5800 draaide dat iedere dag in de achtergrond als syncrhonisatie, dus ik kon direct verder waar k gebleven was met dit juweeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenkreutzer schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:04:
[...]

Denk het wel. Heb in Desire deel 3 gelezen over een progje: "Settings Profile Lite" Dit zou e.e.a. moeten kunnen aanzetten wb trillen. Heb het geïnstalleerd, maar werkt ook niet bij mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
mhulsegge schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:16:
[...]

Ik had op mijn Nokia 5800 Mail For Exchange geinstalleerd, welke synchroniseerde met mijn Gmail.
Bij in gebruikname van mijn Desire waren agenda en mijn contacts direct beschikbaar op mijn telefoon na instellen an mijn Gmail account. en op mijn 5800 draaide dat iedere dag in de achtergrond als syncrhonisatie, dus ik kon direct verder waar k gebleven was met dit juweeltje.
Dat is heel mooi, maar daar ging mijn beschrijving niet over. Ik heb het over contacten in de telefoon zelf of in Ovi Contacts. Jij had je contacten altijd al in Gmail staan... Dus dan is het niet relevant voor jou, nee. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
FabianNL schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:09:
[...]

Je kan inderdaad niet instellen dat er, als je een nieuwe agenda item maakt, er standaard al geen herinnering is. Je kan alleen de tijd instellen. Je moet altijd per agenda item het alarm uitzetten.
Dat lijkt zo omdat er een vertaalfout in de Nederlandse versie geslopen is. :F

Onder Menu > Meer > Instellingen > Instellingen voor herinneringen > Meldingen instellen kun je instellen op welke manier je herinnerd wilt worden. De derde optie is in het Engels "Off". In het Nederlands staat daar "Melding" net als bij de eerste optie.

Dit kun je instellen voor alle agenda's gezamenlijk of voor iedere agenda afzonderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:18:
[...]

Denk het wel. Heb in Desire deel 3 gelezen over een progje: "Settings Profile Lite" Dit zou e.e.a. moeten kunnen aanzetten wb trillen. Heb het geïnstalleerd, maar werkt ook niet bij mij....
Heb even op andere fora gekeken. Kwam er één met deze oplossing:

Tried factory reset. Reset with restore makes no difference. Reset without doing restore from SD card fixes the problem. zie hier

Heb alleen zelf teveel muk erop staan. Iemand die dit aandurft?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
shameete schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:04:
[...]

ja hallo... da's toch ook geen vergelijk 8)7
Dat is wel een vergelijk :)

Volgens dit stukje van androidpolice heeft "the Nexus One running Android 2.1 gets about 6.5-7 MFLOPS" ofwel vergelijkbaar met de Desire. Dan zou dus de Desire met Android 2.2 ook een behoorlijke (lees gerust forse) snelheidswinst kunnen krijgen, hopelijk vergelijkbaar met de Nexus One.
kenkreutzer schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:04:
[...]

Soundmanager ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

janvanduschoten schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:24:
[...]

Dat is wel een vergelijk :)

Volgens dit stukje van androidpolice heeft "the Nexus One running Android 2.1 gets about 6.5-7 MFLOPS" ofwel vergelijkbaar met de Desire. Dan zou dus de Desire met Android 2.2 ook een behoorlijke (lees gerust forse) snelheidswinst kunnen krijgen, hopelijk vergelijkbaar met de Nexus One.
De verschillen tussen de Desire en de Nexus One zijn maar zeer klein. Op gebied van hardware is het enige verschil de dubbel mic, en een paar MB minder geheugen voor de Nexus, de recht is vrijwel hetzelfde. Dat is ook een van de reden geweest dat ik nu de Desire heb gekocht. Het is gewoon mogelijk om de Nexus rom te draaien op de Desire. Betekend ook dat mocht straks HTC besluiten geen updates meer te makken, het relatief simpel is om de updates van de Nexus te gebruiken. 2.2 voor de Desire komt er, het is alleen de vraag vanuit welke (onofficieele) hoek dat komt.

[ Voor 4% gewijzigd door Deem op 12-05-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat HTC heeft gekozen voor het imho totaal nutteloze QuickOffice ipv een veel beter alternatief Documents To Go.
QuickOffice kan hier bepaalde (Word 2003) documenten niet openen, begint met laden en sluit af. Tevens zijn bestanden niet te bewerken.
Hadden ze een deal gesloten met de makers van Documents To Go hadden ze imho een veel betere deal gehad.
Zodra die weer eens in de aanbieding is voor 5 dollar koop ik die voor die enkele keer dat ik wat wil bewerken.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 11:09
Is er misschien ook ergens een instelling of app die ervoor zorgt dat je scherm eerder naar de liggende stand gaat, in plaats van dat je 2 sec (ongeveer moet wachten). Ik wil namelijk graag in liggende stand typen, maar bij een email of sms moet je dan echt ff wachten totdat het scherm kantelt, graag zou ik dat sneller zien. Weet iemand een app?

En wat is nou eigenlijk het grote voordeel van Handcent SMS? Heb hem geinstalleerd, maar de normale bericht/sms functie van HTC voldoet toch gewoon? Ik kan er iig zeer normaal mee werken. Waarom heeft dan toch bijna iedereen die app?

[ Voor 25% gewijzigd door diabolofan op 12-05-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Laatst online: 22:28
dasooktoevallig schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:21:
[...]

Dat lijkt zo omdat er een vertaalfout in de Nederlandse versie geslopen is. :F

Onder Menu > Meer > Instellingen > Instellingen voor herinneringen > Meldingen instellen kun je instellen op welke manier je herinnerd wilt worden. De derde optie is in het Engels "Off". In het Nederlands staat daar "Melding" net als bij de eerste optie.

Dit kun je instellen voor alle agenda's gezamenlijk of voor iedere agenda afzonderlijk.
Die fout zit er bij mij ook, lijkt mij inderdaad ook een vertaalfout..

Ik heb nu sinds een paar dagen de Desire en bevalt echt super goed!
En doordat mensen screenshots plaatsen kom je ook nog eens achter mooie handige apps _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
diabolofan schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:46:
Is er misschien ook ergens een instelling of app die ervoor zorgt dat je scherm eerder naar de liggende stand gaat, in plaats van dat je 2 sec (ongeveer moet wachten). Ik wil namelijk graag in liggende stand typen, maar bij een email of sms moet je dan echt ff wachten totdat het scherm kantelt, graag zou ik dat sneller zien. Weet iemand een app?

En wat is nou eigenlijk het grote voordeel van Handcent SMS? Heb hem geinstalleerd, maar de normale bericht/sms functie van HTC voldoet toch gewoon? Ik kan er iig zeer normaal mee werken. Waarom heeft dan toch bijna iedereen die app?
Vanwege de layout, meer instelmogelijkheden zoals aparte berichttoon per contact persoon, verschillende icoontje per persoon, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPLOSSING geen trillen bij SMS:

download "Sound Manager" van Market. Daar kun je Vibrate Settings aanklikken in het menu onderin.

Zet onder <notification Settings> "Vibrate when possible" aan.

Alles werkt weer naar behoren !

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
l3art schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:52:
[...]

Vanwege de layout, meer instelmogelijkheden zoals aparte berichttoon per contact persoon, verschillende icoontje per persoon, etc.
Ok, die voordelen heb ik niet nodig, dus dan is het voor mij geen handig app.. ;)

Is er misschien ook nog iets, om naast het lockscreen, net voordat je je berichten in je berichtenlijst gaat zien, een wachtwoord moet invoeren. Me vriend mag best eens met mijn telefoon spelen namelijk, maar mag niet mijn berichten zien.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diabolofan schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:18:
[...]

Ok, die voordelen heb ik niet nodig, dus dan is het voor mij geen handig app.. ;)

Is er misschien ook nog iets, om naast het lockscreen, net voordat je je berichten in je berichtenlijst gaat zien, een wachtwoord moet invoeren. Me vriend mag best eens met mijn telefoon spelen namelijk, maar mag niet mijn berichten zien.. ;)
Leuke vriendin ben je dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:29:
[...]

Leuke vriendin ben je dan:)
Nee, ik ben geen homo.. ;) Maar ik bedoel gewoon een normale vriend, die wel met mijn telefoon mag rommelen (muziek opzetten ofzo) als tie zin heeft, maar niet in mijn berichten mag. Zelfs op de Samsung Star zit deze optie er gewoon standaard in, en om dan alleen maar op zo'n super makkelijk-af-te-kijken-en-te-onthouden unlockscreentje te vertrouwen vind ik toch wel erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:18

Tripl3 D

Brother in Arms

Ik vind het zo irritant dat de verjaardagen die je bij contactpersonen invult niet in je agenda komen en dat je geen goede melding krijgt (heb van de afgelopen 5 verjaardagen 1 melding gehad).

Alleen als ik de contactpersoon bekijk zie ik de melding overduidelijk.

Waarom zou je een verjaardag ingeven, als hij er toch niet echt wat mee doet?

Zit volgens mij niets anders op dan ze apart in de agenda te zetten :(

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
diabolofan schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:38:
[...]

Nee, ik ben geen homo.. ;) Maar ik bedoel gewoon een normale vriend, die wel met mijn telefoon mag rommelen (muziek opzetten ofzo) als tie zin heeft, maar niet in mijn berichten mag. Zelfs op de Samsung Star zit deze optie er gewoon standaard in, en om dan alleen maar op zo'n super makkelijk-af-te-kijken-en-te-onthouden unlockscreentje te vertrouwen vind ik toch wel erg vreemd.
Haha hij mag juist de berichten met je vriendin niet lezen ;) Is volgens mij geen oplossing voor, had hier zelf ook al naar gezocht, ik zelf heb broertjes die vaak met mijn telefoon willen spelen, vind het dan ook wel fijn om dat soort dingen af te kunnen schermen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 14:38
Tripl3 D schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:44:
Ik vind het zo irritant dat de verjaardagen die je bij contactpersonen invult niet in je agenda komen en dat je geen goede melding krijgt (heb van de afgelopen 5 verjaardagen 1 melding gehad).

Alleen als ik de contactpersoon bekijk zie ik de melding overduidelijk.

Waarom zou je een verjaardag ingeven, als hij er toch niet echt wat mee doet?

Zit volgens mij niets anders op dan ze apart in de agenda te zetten :(
Verjaardagen invoeren werkt alleen vanuit gmail contacts. Invullen op de Desire en dan syncen met Gmail zorgt ervoor dat de verjaardag weer wordt teruggezet. Bij mij werkt het gewoon als ik op Gmail de verjaardag invul, no problems.

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Moet zeggen dat de foto's me tot nu toe heel erg meevallen. Ze zijn iig veel en veel beter dan op de Touch Diamond.

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_KJ-npUNk1SE/S-paXpmp7vI/AAAAAAAAAZQ/26AbR1w9fa0/s576/IMAG0024.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_KJ-npUNk1SE/S-paXa8rkbI/AAAAAAAAAZM/hGaL1-SbvwA/s576/IMAG0019.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:28

TheVMaster

Moderator WOS
GRMBL ...ik heb mijn defecte HTC Desire vorige week donderdag aangetekend verstuurd naar Dynafix. Daar hij is hij vrijdag wel in ontvangst genomen, zo blijkt uit de handtekening van Track & Trace, maar hij schijnt toch zoek geraakt te zijn.

Pfff....ze gaan nu een intern onderzoek starten daar om mijn telefoon terug te vinden :+ nu maar hopen dat dat niet te lang duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:02
jippen schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:03:
Om nog even terug te komen over het verkijgen van een static ip adres.
Het lukt ook niet met IP manager.
Ik stel alles in Ip manager in, start de wireless en vult het static ip adres in.
Maar krijg toch geen verbinding. Als ik dan ga kijken naar mijn wireless settings.
Komt er op "adres aanvragen" en na een tijdje "mislukt"
Waarom blijft hij naar een Ip adres vragen als het static staat ingesteld ?
Nog iemand met dit probleem , of dit kan uit proberen ?
thanks.
Toevallig geen MAC filter aanstaan op je router. Heb ik dus wel aanstaan en vergeet dan het nieuwe mac adres in te voeren van een draadloos apparaat. Gevolg is dat je dus niet kunt verbinden en blijft hangen op adres aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

lubbertkramer schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:45:
[...]

Haha hij mag juist de berichten met je vriendin niet lezen ;) Is volgens mij geen oplossing voor, had hier zelf ook al naar gezocht, ik zelf heb broertjes die vaak met mijn telefoon willen spelen, vind het dan ook wel fijn om dat soort dingen af te kunnen schermen...
Zoekt, en gij zult vinden. Overigens is het hele idee achter Android niet het leveren van de dienst, maar het leveren van een platform waarop derden een dergelijke dienst mogelijk kunnen maken. Mocht je dus iets niet standaard in android kunnen vinden, is je eerste stap de market te doorzoeken.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb contacten op de Desire staan die ik ook wil syncen met outlook. Alleen vervangt hij alleen de bestanden die outlook en Desire heeft.
Weet iemand hoe ik dit gelijk kan maken kwa gegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Laatst online: 05-01-2023
Hey, heb een vraagje.
Opzich vind ik het lockscreen van de Desire heel fijn, alleen wanneer gebeld wordt vind ik het maar niks.
Heel vaak weiger ik oproepen wanneer ik m'n desire uit broekzak of hoesje pak...
Heeft iemand hier een oplossing voor, of misschien een app waarmee je anders dan naar boven/beneden schuiven kan opnemen?

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Blck schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:53:
Hey, heb een vraagje.
Opzich vind ik het lockscreen van de Desire heel fijn, alleen wanneer gebeld wordt vind ik het maar niks.
Heel vaak weiger ik oproepen wanneer ik m'n desire uit broekzak of hoesje pak...
Heeft iemand hier een oplossing voor, of misschien een app waarmee je anders dan naar boven/beneden schuiven kan opnemen?
Wederom, de market;
http://www.androlib.com/a...ft-advancedlock-BnzD.aspx
http://www.androlib.com/a...oit-lockbotfree-xjtw.aspx

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 22:58
Voor degene die twijfelen tussen Xperia X10 en HTC Desire, hier wat vergelijkingsmateriaal m.b.t. de camera van beide toestellen: http://youtube.com/watch?v=BYnTR-BGNHU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
chevchelios schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:01:
Voor degene die twijfelen tussen Xperia X10 en HTC Desire, hier wat vergelijkingsmateriaal m.b.t. de camera van beide toestellen: http://youtube.com/watch?v=BYnTR-BGNHU
Beetje vaag filmpje. Het filmpje op de Desire en X10 zijn PRECIES hetzelfde. Er is dus een heel team van mensen bij betrokken om het filmpje twee keer het zelfde op te nemen, of er is gewoon een SEX10 fan met een video editor aan de gang. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Laatst online: 05-01-2023
Zoals ik zei zoek ik iets specifiek voor wanneer ik gebeld word, en niet het lockscreen zelf.
Deze tools veranderen je lockscreen, ja ik had gezocht.

Buiten dat werken deze tools neit eens > een simpele druk om de home knop en je bent uit de lockscreen zonder enige beweging.

[ Voor 10% gewijzigd door RendyHD op 12-05-2010 18:18 ]

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 22:58
xtreme_lunatic schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:11:
[...]

Beetje vaag filmpje. Het filmpje op de Desire en X10 zijn PRECIES hetzelfde. Er is dus een heel team van mensen bij betrokken om het filmpje twee keer het zelfde op te nemen, of er is gewoon een SEX10 fan met een video editor aan de gang. 8)7
Wat dacht je van gewoon allebei de telefoons in je handen houden? Als je kijkt (vanaf 1:50) zie je namelijk dat de beelden niet overeenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

xtreme_lunatic schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:11:
[...]

Hmm, allebij de telefoons tegelijk in de hand? Desire linkerhand, X10 rechterhand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:30
iemand ervaring hoe de desire reageert met het Hi Online 15 abonnement? werk dit eindeloos online goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
kipneck schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:27:
iemand ervaring hoe de desire reageert met het Hi Online 15 abonnement? werk dit eindeloos online goed?
tuurlijk werk hi eindeloos online goed? dat geld voor alle hi abonnementen met hi eindeloos online en is niet speciaal anders bij een hi online 15 |:( je moet alleen even uitkijken met de FUP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
chevchelios schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:16:
[...]

Wat dacht je van gewoon allebei de telefoons in je handen houden? Als je kijkt (vanaf 1:50) zie je namelijk dat de beelden niet overeenkomen.
Deem schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:17:
[...]

Hmm, allebij de telefoons tegelijk in de hand? Desire linkerhand, X10 rechterhand?
Jullie hebben gelijk, my bad. |:(

Voor mij persoonlijk zou de camera niet de doorslag geven voor welke phone ik ga. Ik zou de telefoon waar de beste support voor is nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
kipneck schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:27:
Ik heb eindeloos online, en het werkt prima voor mij, geen problemen. Dit is nu ook getypt op de desire, met eindeloos online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
Brm-G schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:29:
[...]

tuurlijk werk hi eindeloos online goed? dat geld voor alle hi abonnementen met hi eindeloos online en is niet speciaal anders bij een hi online 15 |:( je moet alleen even uitkijken met de FUP
en FUP houd in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickalicious schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 08:07:
[...]

Als je even terugzoekt vindt je iemand met zo'n app. Ik dacht dat t No-Lock was ofzo..
natasdiamon schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 08:34:
[...]

no-lock doet gelijk beide locks van de hand, dat is een beetje teveel van het goede :P
Klopt, ik las deze reactie pas na het installeren en uitproberen van nolock. Ik bevestig dat zowel de htclock en de patroondeblokkering beiden inaktief worden gemaakt. Niet helemaal de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Fair Use Policy. Dat houd in dat je niet meer mag gebruiken dan een x-aantal keer het gemiddelde verbruik (als ik me niet vergis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brm-G schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:29:
[...]

Thuis via wifi surfen en zodra je de deur uitgaat automatisch op 3g (of hoger) overschakelen. (juicedefender en ultimatejuice)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zs4
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 07:18

Zs4

Zijn er ook mensen hier die de Desire gebruiken in combinatie met de Parrot CK3100 Carkit?

Ik heb namelijk het volgende probleempje:
De meeste contacten (via gmail gesynct) staan er goed in, behalve de mensen met als achternaam 'de Vries' of 'Van der Werk'
In mijn parrot staan dan bijvoorbeeld 'Astrid Vries' ipv Astrid De Vries' en met Van der in de achternaam lijkt het helemaal niet goed te gaan, dan staat er alleen ' van Werk' ipv 'Klaas van der Werk'

Ik heb de parrot al voorzien van de laatste update (4.22) maar dat heeft helaas niet geholpen..

Iemand nog een idee? Zou deze telefoon nog niet ondersteund worden door Parrot? Of ligt het misschien aan Android?

Het bellen en gebeld worden gaat overigens wel prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_V
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 22:37
Mijn vorige HTC desire is onder garantie omgeruild door PDA shop omdat het gsm bereik weg viel of ik had minimaal bereik.

Nu heb ik met de nieuwe problemen met het wegvallen het mobiel internet. Wat meestal wil helpen is de telefoon uit en weer aanzetten maar het uitzetten van de telefoon duurt dan zomaar een half uur?!?

Vandaag weer contact gehad met PDA shop over het wegvallen van het mobiel internet en zij geven mij de tip om eerst de telefoon te resetten. Ik zal het proberen (zodra mijn telefoon eindelijk uit is) maar ik heb er een hard hoofd in dat dit gaat werken...........waarschijnlijk slechts een tijdelijk lapmiddel.

Heb ook gelezen dat de Nexus One problemen heeft met 3g..toch een algemene software/hardware fout??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Kan ik ergens instellen dat ik een geluidje krijg als er nieuwe email binnenkomt? En DirectPush is default niet mogelijk ofwel? (in de default ExchangeSync app)

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er al een soort van "NoData" app in zou zitten, dan vraag ik me af waar precies?
Vlooi schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:43:
[...]

Fair Use Policy. Dat houd in dat je niet meer mag gebruiken dan een x-aantal keer het gemiddelde verbruik (als ik me niet vergis).
Je moet wel heel erg extreem gek doen wil je hier overheen gaan hoor! :P

[ Voor 61% gewijzigd door Pedr0 op 12-05-2010 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs_V schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 19:26:
Mijn vorige HTC desire is onder garantie omgeruild door PDA shop omdat het gsm bereik weg viel of ik had minimaal bereik.

Nu heb ik met de nieuwe problemen met het wegvallen het mobiel internet. Wat meestal wil helpen is de telefoon uit en weer aanzetten maar het uitzetten van de telefoon duurt dan zomaar een half uur?!?

Vandaag weer contact gehad met PDA shop over het wegvallen van het mobiel internet en zij geven mij de tip om eerst de telefoon te resetten. Ik zal het proberen (zodra mijn telefoon eindelijk uit is) maar ik heb er een hard hoofd in dat dit gaat werken...........waarschijnlijk slechts een tijdelijk lapmiddel.

Heb ook gelezen dat de Nexus One problemen heeft met 3g..toch een algemene software/hardware fout??
Volgende keer ff vertellen welke provider je hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Pedr0 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 19:26:
Kan ik ergens instellen dat ik een geluidje krijg als er nieuwe email binnenkomt? En DirectPush is default niet mogelijk ofwel? (in de default ExchangeSync app)

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er al een soort van "NoData" app in zou zitten, dan vraag ik me af waar precies?

[...]

Je moet wel heel erg extreem gek doen wil je hier overheen gaan hoor! :P
Niet echt eigenlijk, kijk maar in [HI] Overtreding Fair Use Policy

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_V
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 22:37
ik heb vodafone B+S+W ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
zou ik hieruit moeten opmaken, dat ik bijna niet kan internetten op deze telefoon? ik zit namelijk per dag 3 uur in een bus, dus leek het mij handig om dan een beetje te surfen. maar dit gaat dus mooi niet door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

kipneck schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 20:11:
[...]

zou ik hieruit moeten opmaken, dat ik bijna niet kan internetten op deze telefoon? ik zit namelijk per dag 3 uur in een bus, dus leek het mij handig om dan een beetje te surfen. maar dit gaat dus mooi niet door?
Niet echt eigenlijk, een beetje radio luisteren en je zit er al snel overheen. FUP van 10 keer het gemiddelde (welke keurig op 25 MB/maand ligt volgens KPN), dus als je onder de 250 MB blijft is het geen probleem, voor de duurdere ligt het limiet dacht ik op 750 MB, maar de getallen staan wel ergens in dat topic, goede reden voor mij om bij het verlengen geen KPN te nemen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:02
kipneck schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 20:11:
[...]

Moet zeggen dat ik 125MB ook wel belachelijk weinig vind...
Ik heb T-Mobile en daar heb ik 2GB. Kreeg weekje geleden een SMSje 'Beste T-Mobile klant, U hebt driekwart van de maandelijks internet gebruikslimiet in Nederland bereikt. " 5 dagen later kreeg ik een SMSje dat ik ook daadwerkelijk het limiet bereikt had en mijn snelheid gelimiteerd werd... Dus ik heb in 5 dagen tijd 500MB opgemaakt? Als dat zo is ben ik echt trots op mezelf :+

/edit: mochten deze gegevens kloppen, dan moet ik er wel bij vermelden dat ik echt vaak surf op het internet (meestal even 5 minuten alle laatste nieuws sites) en ook geregeld radio stream (wat wel hard aantikt). Verder doe ik weinig geks ermee (geen video's streamen of iets).

[ Voor 15% gewijzigd door FabianNL op 12-05-2010 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Ik merk wel dat ik sinds ik de Desire heb, ik veel meer durf dan op m'n TD. Merendeels omdat pagina's nu sneller worden geladen en beter leesbaar zijn.
Wat dat betreft is dit een verademing. Dit ttp ik nu ook op de Desire :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:34
Vlooi schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:43:
[...]
Even allemaal het verbruik opkrikken en zo het gemiddelde omhoog werken dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Is er een soort van app die de up/down qua MB's kan bijhouden? Dat zou natuurlijk wel mooi zijn!

Ik heb altijd een TD2 gehad en heb blijkbaar nooit tegen de FUP aangezeten. Ik verwacht dat mijn verbruik op de Desire wel wat hoger ligt.....ben erg benieuwd.

Mensen met een Hi abbo, waar kan je je verbruik zien op je online rekening?

[ Voor 14% gewijzigd door Pedr0 op 12-05-2010 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 14-09 22:29
Vlooi schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 21:08:
Ik merk wel dat ik sinds ik de Desire heb, ik veel meer durf dan op m'n TD. Merendeels omdat pagina's nu sneller worden geladen en beter leesbaar zijn.
Wat dat betreft is dit een verademing. Dit ttp ik nu ook op de Desire :)
Op mijn TD deed ik steevast zo'n 1.5 MB per dag gemiddeld en op de Desire zo'n 6 MB per dag, aldus de eerste rekening van Telfort. (uitschieters zoals even de weg zoeken met Google Maps enzo niet meegenomen)
Was er niet laatst een bericht voorbij gekomen dat het gemiddelde verbruik (landelijk) op zo'n 44 MB per maand zou liggen?

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Pagina: 1 ... 8 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voordat je hier een vraag stelt:

1. De handleiding lezen.
2. Googlen.
3. Aangeven wat je zelf al gevonden hebt.

Helpdesk-vragen worden verwijderd.