HTC Desire - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 23 Laatste
Acties:
  • 220.005 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
janvanduschoten schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:05:
[...]

Mischien is rooten met apps2sd wel een optie voor je, heb ik dit weekend ook gedaan, en heb nu weer zo'n 113 mb vrije ruimte over, met al m'n apps erop (circa 45 incl. Google earth, en dat is wel de grootste).
Mja maar ben een beetje huiverig voor dat rooten, op mijn vorige twee HTC toestellen ook nooit gedaan. Ik ben zo iemand waarbij altijd alles misgaat, ook al zou dat theoretisch niet moeten kunnen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matt_E
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-08 10:48
Moning2 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:30:
[...]

Dit hoort niet en als je je er aan stoort dan laat je je telefoon schoonmaken/vervangen.
Denk niet dat GSMEasy er 2 jaar over zal doen om te reageren O-)
Nee dat klopt, 2 jaar zal het niet duren, maar ik bedoel dat die DOA periode niet eeuwig duurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matt_E
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-08 10:48
Obiter dictum schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:29:
Je hebt het reeds aangegeven, dit verlengt de termijn van terugsturen. Feitelijk heb je al aangegeven binnen de termijn dat je hem mogelijk wilt terugsturen, het zou raar zijn als de winkel vervolgens de termijn kan laten verstrijken door niet tijdig te reageren.

Je heb drie keuzes;
1. DOA
2. Telefoon houden
3. In de toekomst als het verergert garantie claimen

Your choice :)
Bedankt voor je reactie, Heb net nog even het schermpje mooi schoongepoest en dan valt het toch wel erg op (het is gewoon storend). DOA it is dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
janvanduschoten schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:23:
[...]

Dat is hem zeker!

_/-\o_ Hartelijk dank, ik heb hem meteen in gebruik genomen.

[afbeelding]
De batterij-status, geheugen -en HDDgebruik. Welke app is dat die je daar hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matt_E schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:42:
[...]

Bedankt voor je reactie, Heb net nog even het schermpje mooi schoongepoest en dan valt het toch wel erg op (het is gewoon storend). DOA it is dan...
Ik heb de telefoon vorige week dinsdag teruggestuurd vanwege een defecte trilfunctie.. Zaterdag had ik alweer een nieuwe (bevrijdingsdag ertussen). Dit hangt wel van de winkel af natuurlijk.. maar iig om de tijd zou ik het niet laten, echter is het wel altijd afwachten wat je dan weer krijgt..
En wat helpt als je em hebt opgestuurd.. stalk de winkel een beetje zodat ze er ook echt snel werk van maken :>

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile
[...]

Dat is hem zeker!

[afbeelding]
Graag gedaan. Kostte inderdaad wat moeite om hem zo te krijgen. Maar goed achteraf gezien had ik het ook iets makkelijker moeten maken voor mezelf, maar never mind. Leuk om te zien dat meer mensen het waarderen :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:33
Dan0r schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:44:
[...]

De batterij-status, geheugen -en HDDgebruik. Welke app is dat die je daar hebt staan?
Daar ben ik ook benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:49
Dan0r schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:44:
[...]

Mini Info Widget

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:com.dynotes.miniinfo

Het is een erg handige widget, als je er op tapt, en je drukt op [menu] kun je nog meer specifieke informatie krijgen over je accu, accuverbruikers, etc.

Lijkt mij interessant om ook een nieuw topic te openen met screenshots van je telefoon, zo kom ik ook regelmatig aan handige apps.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• op2
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-06-2024

op2

Ik twijfel hevig tussen de HTC Desire en de Iphone. Met name omdat ik een aantal dingen over de Desire niet zeker weet. Mijn afwegingen (als niet-Tweaker maar wel als ervaren smartphone gebruiker) op basis van de reviews:

Pro:
- heeft een snellere processor, waardoor alles veel(?) sneller loopt (belangrijk)
- kan multitasker (belangrijk)
- de internetbrowser is beter (flash-light, beter UI) (belangrijk)
- heeft een beter beeld scherm (minder belangrijk)
- is meer te customizen (minder belangrijk)
- betere prijs / kwaliteit verhouding (minder belangrijk)

Cons:
- het intern geheugen is laag en misschien snel vol bij het installeren van veel Apps (zeer belangrijk)
- het OS is minder uitontwikkeld dan de Iphone; bijvoorbeeld problemen die kunnen (!) optreden met syncen (zeer belangrijk)
- is minder geschikt als muziekspeler dan de Ipod-achtige interface van de Iphone (belangrijk)
- risico dat Apps minder goed werken door het open karakter (belangrijk)
- de game-Apps zijn minder goed (minder belangrijk)
- maakt gebruik van een externe memory card en daardoor langzamer dan de Iphone voor het openen van bijvoorbeeld MP3's (minder belangrijk)

Dit zijn mijn persoonlijke overwegingen, ik zou graag willen weten of de aannames hierbij juist zijn en of ik iets vergeet. Ik neig nu derhalve naar een Iphone alhoewel ik gevoelsmatig de HTC zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Aannames zijn ongeveer juist, hoewel sommigen subjectief (m.n. "minder geschikt als muziekspeler"). Het klinkt alsof je gewoon een af product wilt --> Iphone.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Obiter dictum schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:53:
Aannames zijn ongeveer juist, hoewel sommigen subjectief (m.n. "minder geschikt als muziekspeler"). Het klinkt alsof je gewoon een af product wilt --> Iphone.
iPhone? Lijkt met niet. Geen Flash en geen multitasking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:48
op2 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:50:
Ik twijfel hevig tussen de HTC Desire en de Iphone. Met name omdat ik een aantal dingen over de Desire niet zeker weet. Mijn afwegingen (als niet-Tweaker maar wel als ervaren smartphone gebruiker) op basis van de reviews:

Pro:
- heeft een snellere processor, waardoor alles veel(?) sneller loopt (belangrijk)

Cons:
- het intern geheugen is laag en misschien snel vol bij het installeren van veel Apps (zeer belangrijk)
- het OS is minder uitontwikkeld dan de Iphone; bijvoorbeeld problemen die kunnen (!) optreden met syncen (zeer belangrijk)
- is minder geschikt als muziekspeler dan de Ipod-achtige interface van de Iphone (belangrijk)
- maakt gebruik van een externe memory card en daardoor langzamer dan de Iphone voor het openen van bijvoorbeeld MP3's (minder belangrijk)

Dit zijn mijn persoonlijke overwegingen, ik zou graag willen weten of de aannames hierbij juist zijn en of ik iets vergeet. Ik neig nu derhalve naar een Iphone alhoewel ik gevoelsmatig de HTC zou willen.
Kan wel een paar puntjes bijschaven
http://www.androlib.com/a...-bmayers-btunes-iFxD.aspx Bijna 1 op 1 kopie van de ipod interface voor android.
Heb hier nog nooit een probleem met syncen gehad. Werkt juist geweldig. Ik kan alles (zelfs muziek via itunes) draadloos over wifi laten syncen. Mijn contacten worden automatisch online bijgehouden. Je hoeft hem dus niet perse om de paar dagen aan de pc te hangen om bij te werken.
Als je je toestel root (fluitje van een cent) dan kun je apps ook op de sd installeren. En de volgende versie van android (2.2, wordt volgende week aangekondigd) zou dit probleem sowieso aan moeten pakken.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Pro:

Cons:
as2d installeren. Verder vind ik het wel meevallen. Ik heb een hele sloot apps geïnstalleerd, maar het geheugen zit nog niet vol. Wel zou je grote games minder makkelijk kunnen installeren.
Minder uitontwikkeld vind ik niets zeggen. Kijk naar hoe het toestel werkt, en baseer daar je oordeel op.
Er zijn goede muziekspelers te vinden voor Android. Verder is geen enkele smartphone in staat fatsoenlijk geluid te produceren, en heb je met smartphones altijd last van feature clutter.
Kan kloppen. Maar je kan het ook andersom bekijken: je kan zelf bepalen wat je wilt installeren, en bent daarvoor niet afhankelijk van Apple.
Eens.
Er zijn snelle geheugenkaarten beschikbaar, maar sowieso zul je bij het afspelen altijd voldoende snelheid moeten hebben. Daarnaast lijkt een externe geheugenkaart me eerder een voordeel dan een nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• op2

op2

Obiter dictum schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:53:
Oeps.. niet goed gelezen

[ Voor 13% gewijzigd door op2 op 11-05-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Geen flash, binnenkort multitasking. Nee maar serieus, als hij de afweging maakt;

Desire voordelen;
- heeft een snellere processor, waardoor alles veel(?) sneller loopt (belangrijk) Valt mee, alles gaat vlot maar dat gaat het op de 3GS ook
- kan multitasker (belangrijk) Ja, mooi voordeel. Iphone kan dit binnenkort ook, en kan het al met Apple´s eigen software.
- de internetbrowser is beter (flash-light, beter UI) (belangrijk) De browser is wat sneller inderdaad vergeleken met Safari, maar in de praktijk merk je er weinig van, helemaal met de 3GS. UI is subjectief. Wel kun je natuurlijk makkelijk van browser wisselen op Android, waar je bij Apple alleen Opera hebt als alternatief.
- heeft een beter beeld scherm (minder belangrijk) Klopt
- is meer te customizen (minder belangrijk) Klopt
- betere prijs / kwaliteit verhouding (minder belangrijk) Klopt

Desire nadelen;
Cons:
- het intern geheugen is laag en misschien snel vol bij het installeren van veel Apps (zeer belangrijk) Klopt 100%, enige oplossing is rooten of hopen dat Google dit zelf mogelijk maakt.
- het OS is minder uitontwikkeld dan de Iphone; bijvoorbeeld problemen die kunnen (!) optreden met syncen (zeer belangrijk) Absoluut waar, het is niet meer jong, maar ook nog niet volwassen.
- is minder geschikt als muziekspeler dan de Ipod-achtige interface van de Iphone (belangrijk) Subjectief
- risico dat Apps minder goed werken door het open karakter (belangrijk) Of het door het open karakter komt weet ik niet, maar de Apple app store is vele malen beter dan die van Android
- de game-Apps zijn minder goed (minder belangrijk) Klopt
- maakt gebruik van een externe memory card en daardoor langzamer dan de Iphone voor het openen van bijvoorbeeld MP3's (minder belangrijk) Mjah, dat zal wel meevallen.

Koop lekker die Iphone joh, dan ben je verzekerd van een werkend product zonder geouwehoer, alles werkt goed, snel en zonder problemen. Als je deze afweging al maakt, en je dus niet direct gegrepen bent door de mogelijkheden van een open platform als Android is het denk ik verstandig voor de geweldige gebruikerservaring en compleetheid van Apple te gaan. Met name als je de uitontwikkeldheid van je OS als zeer belangrijk criterium geeft, zou ik je aanraden niet naar Android te gaan. Het werkt goed, voor mij heerlijk, maar zoals gezegd is het nog niet volwassen.

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-08 10:18

Pro:
- heeft een snellere processor, waardoor alles veel(?) sneller loopt (belangrijk) - is inderdaad sneller, al zijn de iphone applicaties wel aangepast aan die snelheid
- kan multitasker (belangrijk) - wordt aangepakt in nieuwe iPhone OS
- de internetbrowser is beter (flash-light, beter UI) (belangrijk) - is sneller inderdaad, verder is UI persoonlijk
- heeft een beter beeld scherm (minder belangrijk) - AMOLED is wel minder in de zon, al vind ik de hogere resolutie persoonlijk erg belangrijk
- betere prijs / kwaliteit verhouding (minder belangrijk) - zeker nu is de 3GS beetje verouderd tov desire.

Cons:
- het intern geheugen is laag en misschien snel vol bij het installeren van veel Apps (zeer belangrijk) - als je opslag bedoelt, dat wordt aangepakt in volgende update. En zo laag is het geheugen ook weer niet. (512 MB is veel voor applicaties). Werkgeheugen is juist meer bij de Desire
- het OS is minder uitontwikkeld dan de Iphone; bijvoorbeeld problemen die kunnen (!) optreden met syncen (zeer belangrijk). Wat voor syncen? Voor zover zijn er geen noemenswaardige problemen gemeld.
- is minder geschikt als muziekspeler dan de Ipod-achtige interface van de Iphone (belangrijk). Veel muziekspelers mogelijk, al is de audiochip wel minder.
- risico dat Apps minder goed werken door het open karakter (belangrijk). Goed punt, al is er al snel genoeg variatie. En zeker als je juist een van de populairste telefoons van nu pakt (desire dus), heb je dat probleem al nauwelijks. Kan in de toekomst wel evt problemen opleveren.
- de game-Apps zijn minder goed (minder belangrijk).
- maakt gebruik van een externe memory card en daardoor langzamer dan de Iphone voor het openen van bijvoorbeeld MP3's (minder belangrijk). Merk je niet. Nog steeds is dat snel en sowieso is dat voor MP3 niet nodig.

Beetje nuance gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

U bezit een Desire?
"(512 MB is veel voor applicaties)" en van die 512 die op de boos staat is 80% al gejat door HTC's eigen meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• op2

op2

Bedankt voor het perspectief!

Iphone lijkt mij inderdaad voor mij persoonlijk dan de meest verstandige(!) O-) keuze. Bovendien kan ik deze altijd weer verkopen tegen een mooie prijs en alsnog een HTC Desire aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarteh90
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 11:47
Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:06:
Heb de telefoon nu twee weken en het is echt een geweldig toestel! heb ook helemaal geen last van een paarse gloed. Heb nu ook logmein ignition erop staan en dat is al helemaal geweldig. Enige waar ik nu last van heb is dat de wekker het soms niet doet, dus ik moet even kijken wat dat nou precies is.
Hoe kom je aan die logmein ignition? dit is toch om je pc over te nemen op afstand? kan hem niet vinden in de market.. ben lang opzoek geweest naar een gratis tool om mijn pc over te nemen, 10 euro vind k beetjj duur voor phonemypc..

Groetjeess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Obiter dictum schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:09:
U bezit een Desire?
"(512 MB is veel voor applicaties)" en van die 512 die op de boos staat is 80% al gejat door HTC's eigen meuk.
Ik bezit inderdaad een desire.
Meeste applicaties bij mij zijn ~512 KB, met als maximum enkele spellen van enkele MB's.
Mijn grootste applicaties zijn:
TV-gids, 2,04 MB.
Robo Defense, 2,07 MB
Opera 1,83 MB
MSN Droid 2,23 MB
Layar 2,08 MB
Handcent 2,99 MB
Googles, 2,40 MB
Google Sky Maps 1,78 MB
Air Control 2,32 MB

Als ik zo doorga met installeren heb ik tot aan de update nog steeds ruim voldoende aan het interne geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

Maarteh90 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:18:
[...]

Hoe kom je aan die logmein ignition? dit is toch om je pc over te nemen op afstand? kan hem niet vinden in de market.. ben lang opzoek geweest naar een gratis tool om mijn pc over te nemen, 10 euro vind k beetjj duur voor phonemypc..

Groetjeess
Dan heb je de keuze uit AndroidVNC:
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:android.androidVNC
en Remote Desktop Lite:
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:android.androidVNC

Laatste werk ik mee en op het vele inzoomen na heb ik er weinig problemen mee.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
janvanduschoten schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:50:
Lijkt mij interessant om ook een nieuw topic te openen met screenshots van je telefoon, zo kom ik ook regelmatig aan handige apps.
Be my guest :)
Wel leuk idee, screenshots posten met daarbij een linkje naar de achtergrond die gebruikt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bog
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-09-2024

bog

[...]

Dat is hem zeker!

[afbeelding]
Wat heb jij voor widget rechts onderin? Die ziet er erg handig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bog schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:45:
[...]

Wat heb jij voor widget rechts onderin? Die ziet er erg handig uit.
Lees is paar posts terug:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Woksie schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:31:
[...]

Dan heb je de keuze uit AndroidVNC:
[afbeelding]
en Remote Desktop Lite:
[afbeelding]

Laatste werk ik mee en op het vele inzoomen na heb ik er weinig problemen mee.
Beide verwijzen naar androidVNC, iig bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Maarteh90 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:18:
[...]

Groetjeess
Hier staat hoe je aan logmein voor android komt: :)
http://www.androidworld.n...ein-ignition-beta-how-to/

Edit,
Ooh ik zie dat ze de link naar de beta van logmein hebben verwijdert. -O-

Iig werkt logmein echt heel fijn, beter dan de rest.

[ Voor 12% gewijzigd door Deem op 11-05-2010 14:34 ]

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Laatst online: 06:33
Logmein APK File http://www.mediafire.com/?nrmmetgnmyj

logmein werkt best aardig maar ik vindt de Xtralogic Remote Desktop ook zeer goed werken.

[ Voor 46% gewijzigd door RenaldoN op 11-05-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 17:10
heeft iemand een idee hoe ik stock android kan draaien op de desire zonder te rooten? Dus eigenlijk Sense afzetten... Gewoon via app manager Sense afsluiten werkt niet, want het start daarna opnieuw automatisch op. De standaard Home hebben ze uit de Desire verwijderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
pina schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:17:
heeft iemand een idee hoe ik stock android kan draaien op de desire zonder te rooten? Dus eigenlijk Sense afzetten... Gewoon via app manager Sense afsluiten werkt niet, want het start daarna opnieuw automatisch op. De standaard Home hebben ze uit de Desire verwijderd...
is al verschillende keren besproken in deze reeks. Je moet gewoon een andere launcher installeren.
Filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
pina schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:17:
Probeer eens homeswitcher en helix launcher te installeren. Volgens mij moet dit zonder root gewoon werken. Dan heb je gewoon stock android (je sense widgets werken ook niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op maandag 10 mei 2010 @ 17:05:
[...]

Is dit je nog gelukt? Ik wil ook voor de standaard mail app een ander meldingsgeluid instellen al voor mijn inkomende smsjes. Ben er nog niet uitgekomen helaas =(
Ik zit nu door het topic heen te bladeren en heb precies hetzelfde 'probleem'. Ik snap niet dat mensen niet precies begrijpen wat er bedoelt wordt.

Android is het OS van alle zelf kunnen instellen, maar het instellen van een eigen/apart geluidje als SMS toon EN een ander voor Email is standaard volgens mij inderdaad niet mogelijk?

Ik kan het ook niet vinden, en wil eerlijk gezegd geen ander SMS/Mail programmaatje gebruiken. Waarom zit die functie er niet in ? Of zit het zo goed verstopt?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:43
Ik heb zojuist m'n Desite binnen en wil meteen ff syncen met MS Outlook. Echter Windows 7 installeerd hem niet helemaal. "ADB - No driver found"

Iemand een idee hoe ik dat kan fixen?

Edit: Nvm, heb het al denk...HTC Sync - iets met RTFM! :)

[ Voor 14% gewijzigd door Pedr0 op 11-05-2010 15:51 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:45:
[...]

Ik zit nu door het topic heen te bladeren en heb precies hetzelfde 'probleem'. Ik snap niet dat mensen niet precies begrijpen wat er bedoelt wordt.

Android is het OS van alle zelf kunnen instellen, maar het instellen van een eigen/apart geluidje als SMS toon EN een ander voor Email is standaard volgens mij inderdaad niet mogelijk?

Ik kan het ook niet vinden, en wil eerlijk gezegd geen ander SMS/Mail programmaatje gebruiken. Waarom zit die functie er niet in ? Of zit het zo goed verstopt?
is toch niet moeilijk? Op je sd-kaartje de volgende dir aanmaken

/media/notifications voor notifications (= email en/of sms)
/media/ringtones voor ringtones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Misschien mis ik iets, maar is het in de mail app mogelijk om push notifications aan te zetten voor exchange? Ik zie alleen instellingen om om elke zoveel minuten te syncen..

EDIT: Gevonden - als je die sync tijd wijzigt staat er ook een optie 'as items arrive (push)'

Al de 2e keer dat ik iets vind vlak nadat ik het post 8)7

Toch bedankt Maverick!

[ Voor 34% gewijzigd door Tjado op 11-05-2010 15:58 ]

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Tjado schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:55:
Misschien mis ik iets, maar is het in de mail app mogelijk om push notifications aan te zetten voor exchange? Ik zie alleen instellingen om om elke zoveel minuten te syncen..
Helemaal bovenaan kun je kiezen voor "as they arrive"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
bertalizer schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:25:
[...]

is al verschillende keren besproken in deze reeks. Je moet gewoon een andere launcher installeren.
Filmpje
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mail binnen krijg van Hotmail.. en deze lees ik op de telefoon, wordt deze als nog als ongelezen weergeven bij hotmail zelf (dus niet op de telefoon). Is dit aan te passen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2010 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag medetweakers, tevens mijn eerste post hier.
Ik heb de HTC Desire ook binnen gekregen, alleen er lijken toch een hoop problemen te zijn met syncen met mijn gmail. Ik heb de Contacten van mn HTC Desire en de Agenda laten synchroniseren naar beide van mijn gmail accounts. Echter de Agenda kopieert ie totaal niet en als ik Synchroniseer op contacten maakt hij alleen een nieuwe Label aan met Starred in Android, maar voegt geen daadwerkelijk contacten toe. Iemand enig idee hoe ik goed die contacten kan syncen naar mijn gmail, zowel aangemaakt contacten op de Desire als mijn Sim-contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 22:38

TMoose

Mooooooose !!

Maverick schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:57:
[...]

Helemaal bovenaan kun je kiezen voor "as they arrive"
_/-\o_

Wie verwacht er dan ook dat je halverwege een lijst begint }:O

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:53:
[...]

is toch niet moeilijk? Op je sd-kaartje de volgende dir aanmaken

/media/notifications voor notifications (= email en/of sms)
/media/ringtones voor ringtones
Thnx voor je reply.

Wat voor geluidsbestanden worden allemaal uit die map herkent? .wav , .mp3 ? En komen ze dan in het rijtje van de geluiden die je kan instellen of vervangt hij deze?

Buiten dit alles, is het toch een 'omslachtige' manier voor Jan met de Pet.. Die wil (net zoals eerder aangegeven) gewoon, SMS/EMAIL : Menu>Instellingen>Stel toon in > standaard tonen / zoeken op geheugenkaart

of vanaf de andere kant

geluidsbestand,
-ingedrukt houden
-vanuit de muziekplayer

> instellen als... ringtone/sms/email

Snap niet dat zoiets niet makkelijk erin gebakken had kunnen zitten.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2010 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-08 22:36
l3art schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:46:
[...]

Volgens mij was het deze.

Here you go:
[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://qrcode.kaywa.com/img.php?s=5&d=http%3A%2F%2Fxs.to%2Fimage-5872_4BE90B38.jpg

hier de qr code, kan je em gelijk in gebruik nemen,

harstikke bedankt voor deze wallpaper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder wil ik even mijn ervaringen kwijt als bezitter van de Desire

- batterij wat aan de zwakke kant, gebruik hem aardig en je komt de dag niet door
- zet automatische Sync van je Google/Stock uit voor veel stroombesparing.
- Neem geen Hi , want 250 mb is niet veel. Kreeg na anderhalve week smsje dat ik op 80% zat en 2 dagen later was ik terug naar 4KB/s gezet. Dit is echt te gek voor woorden in deze tijd, maargoed.
- Top telefoon, alles gaat snel en een genot om steeds weer te mogen aanraken
- Camera is goed zat voor overdag, en stilstaande momenten in het donker ook (FXcamera is een leuk programma)
- beeldkwaliteit is subliem. Van HD achtige videos van youtube via wifi tot de simpele fotos in Hyves applicatie oid; werkelijk prachtig. Even kantelen en fullscreen mooie plaatjes.
- smsen/typen op zon scherm went snel en gaat veel sneller dan oude 0-9 manier.
- Ik las over oudere Android releases dat die nog wel eens problemen hadden met Bluetooth en de koppeling in de auto. Nou ik had gister met mijn Android 2.1 en Ford Fiesta uit 2009 dat op het moment dat ik gebeld werd en opnam, de telefoon spontaan rebooten.(1x voorgekomen nu; hoop dat het niet iets structureels is)

problemen:
- aantal keer die backup error van SD kaart gekregen, geen idee waar het op slaat
- gehad dat ik de camera/camcorder startte en in beeld kreeg 'Kan niet opnemen wegens te weinig rechten op de SD-geheugenkaart' (reboot en was weg)
- Vage problemen met software soms die vastloopt ; maar zoals ik zeg, zal de software wel zijn

edit : ik zie die barcodes veel voorbij komen, hoe kan je die precies gebruiken/inlezen? Zijn veel programmas van, maar ik neem aan dat het op vaste manieren gebruikt wordt, en waarvoor precies?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2010 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Obiter dictum schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:56:
Vanwege navigatie op mn oude Nokia heb ik nog ergens een bluetooth GPS reciever liggen. Bluetooth schijnt toch wat minder batterij te eten dan de ingebouwde GPS reciever en het is net zo makkelijk... zou je denken :(

Als ik de apparaten probeer te koppelen, vindt mn Desire de reciever, maar na koppeling geeft hij aan;
"gekoppeld, verbinding verbroken".
Als ik dan een GPS gebruikende app start (meerdere geprobeerd) geven ze allemaal aan dat GPS is uitgeschakeld en dat dit eerst ingeschakeld moet worden. Sommige apps sluiten dan af, anderen (my tracks) geven wel een kaart, maar geen locatie.

Bij bluetooth settings valt er vrij weinig in te stellen, iemand enig idee hoe je een BT GPS reciever kunt gebruiken in plaats van de ingebouwde GPS reciever?
Behoorlijk ondergesneeuwd ondertussen, maar ben toch erg benieuwd... Op XDA loopt iemand rond met hetzelfde probleem, maar ook daar geen antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Even over de meldingsgeluiden, ik heb echt 2 verschillende geluiden voor mail heb ik een ander geluid dan voor inkomende sms jes.
Moet wel zeggen dat ik handcent gebruik voor sms, misschien dat het daar aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:52:
Verder wil ik even mijn ervaringen kwijt als bezitter van de Desire
edit : ik zie die barcodes veel voorbij komen, hoe kan je die precies gebruiken/inlezen? Zijn veel programmas van, maar ik neem aan dat het op vaste manieren gebruikt wordt, en waarvoor precies?
Met barcode scanner. Dan de camera op de code richten en deze wordt dan direct gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, het is met die applicatie blijkbaar los in te stellen.
Ik (en denk ik vele andere) waren echter opzoek naar de instelling voor de standaard manier.

Kan jij mij trouwens de voordelen van handcent vertellen ? Ik vind de standaard app veel overzichtelijker, en het feit dat je een foto voor iemand kan instellen en die bij een smsen tonen, vind ik een mooie feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahaa, dat werkt fijn. Snap ik dat ook weer thnx!

en hoe worden deze barcodes gemaakt op de computer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Handcent zit gelijk een tekenteller, vindt ik zelf erg fijn
De look van de iphone vindt ik persoonlijk mooier, de foto van een persoon zie ik ook als die mij een sms heeft gestuurd.
Ja ik zou zeggen probeer hem eens een dag of 2 , weg doen kan je het zo weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:39:
[...]

Thnx voor je reply.

Wat voor geluidsbestanden worden allemaal uit die map herkent? .wav , .mp3 ? En komen ze dan in het rijtje van de geluiden die je kan instellen of vervangt hij deze?

Buiten dit alles, is het toch een 'omslachtige' manier voor Jan met de Pet.. Die wil (net zoals eerder aangegeven) gewoon, SMS/EMAIL : Menu>Instellingen>Stel toon in > standaard tonen / zoeken op geheugenkaart

of vanaf de andere kant

geluidsbestand,
-ingedrukt houden
-vanuit de muziekplayer

> instellen als... ringtone/sms/email

Snap niet dat zoiets niet makkelijk erin gebakken had kunnen zitten.
Als je met een file manager (zoals Astro) naar de inhoud van je SD kaart gaat, kun je de geluiden ook selecteren en toewijzen als ringtone. Ik denk dat je het niet standaard vanuit je instellingen scherm-> Geluiden kunt instellen omdat de ene gebruikt het HTC programma, de ander Handcent, de andere weer wat anders. In elke applicatie kun je zelf de geluiden instellen die je bij die app wilt horen. Wel een leuke app om je notificatie geluiden is Zedge, voor wallpapers en alle soorten geluiden/ringtones. Als je bijvoorbeeld in Handcent SMS je notificatie geluid wilt instellen, krijg je de keuze (in een pop up scherm) voor HTC geluiden, Handcent geluiden of Zedge geluiden. Kiest u maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:24:
Dag medetweakers, tevens mijn eerste post hier.
Ik heb de HTC Desire ook binnen gekregen, alleen er lijken toch een hoop problemen te zijn met syncen met mijn gmail. Ik heb de Contacten van mn HTC Desire en de Agenda laten synchroniseren naar beide van mijn gmail accounts. Echter de Agenda kopieert ie totaal niet en als ik Synchroniseer op contacten maakt hij alleen een nieuwe Label aan met Starred on Android, maar voegt geen daadwerkelijk contacten toe. Iemand enig idee hoe ik goed die contacten kan syncen naar mijn gmail, zowel aangemaakt contacten op de Desire als mijn Sim-contacten?
Agenda : Heb je in de agenda ook aangegeven welke agenda´s je wilt zien? Waarschijnlijk zijn ze wel aanwezig, maar staan ze nog niet zichtbaar.

Contacten: Google syct alleen Google contacten, geen SIM contacten e.d. Je kunt eventueel wel je contacten vanuit outlook exporteren naar Gmail, en als je je telefoon weer synct, zijn het Google contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:39:
Bij mij doet de standaardberichtenapp precies wat jij hier beschrijft, alleen dan met andere woorden. Vergeet je niet te scrollen in het instellingenscherm?
Menu>instellingen. Naar beneden scrollen. Ontvangstmelding, meldingsgeluid afspelen onder elkaar aanvinken.
Daaronder Meldingsgeluid>ik krijg dan de opties:
com.htc.app.HtcRingtonePickerActivity
Rings Extended (eerder over gepost in dit topic)
Select music (volgens mij van Handcent)
Met de eerste optie kan ik kiezen uit de standaard HTCnotificatiegeluiden, de tweede geeft alle geluiden die ik op mijn SDkaart heb staan. Geluidje kiezen en klaar.

Lijkt me redelijk voor zich spreken.

Iets vergelijkbaars geldt voor de Gmail.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2010 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 13:18
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:12:

Ik denk zo: http://qrcode.kaywa.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.ik
  • Laatst online: 01-04 15:11

hier kan dat: http://qrcode.kaywa.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo bij voorbeeld

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=230x230&chl=Bijvoorbeeld+via+deze+site!++%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fzxing.appspot.com%2Fgenerator%2F

Via het web dus... 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:43
Ik zie dat de Agenda widget op zondag begint....kan ik dat ergens aanpassen dat iemand weer. Ik heb overal gezocht, maar kan dit nergens vinden!!

Daarnaast nog een korte vraag. Wat is de beste filemanager voor Android? Ik zie overal ASTRO, is die ok?

[ Voor 27% gewijzigd door Pedr0 op 11-05-2010 19:21 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Super! het werkt

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Laatst online: 11-09 12:15
Om ook nog maar eens terug te komen op het instellen van de tones voor mail/sms.
Ik heb het zo opgelost (gebruik standaard applicaties).
Het is inderdaad zo dat je in de HTC mail app geen specifieke tone kan instellen (enkel aan of uit), voor messages (sms) en gmail wel.
Dus zet onder "Sound & Display" de default notification tone in. Deze tone zal sowieso gebruikt worden voor de HTC mail applicatie.
Zowel onder settings van de messaging tool en gmail kan je specifieke tones instellen.
Op deze manier heb je toch verschillende toontjes voor de verschillende apps.

Ik heb zoals ook reeds werd vermeld de volgende folders aangemaakt op de SD-kaart
code:
1
2
3
/media/notifications/
/media/alarms/
/media/ringtones/

De MP3's die in deze folders staan verschijnen dan automatisch in de keuzelijstjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 19:11:
Ik zie dat de Agenda widget op zondag begint....kan ik dat ergens aanpassen dat iemand weer. Ik heb overal gezocht, maar kan dit nergens vinden!!

Daarnaast nog een korte vraag. Wat is de beste filemanager voor Android? Ik zie overal ASTRO, is die ok?
Kan je in je agenda instellen.

Ja. Astro is wel ok. Ik gebruik die namelijk ook. Er zit ook een process manager erop. Is wel handig voor programma's die niet van zelf afsluiten. Deze kan je dan met een Process Manager killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 19:11:

Vanaf hier ongeveer in deel 3 is die discussie gestart.

Met Astro is niet zoveel mis. Probeer anders als het je niet bevalt een andere, tot je naar jouw gevoel de beste hebt.. ;) OI filemanager is o.a. een hele simpele, en prima bruikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu een paar weken de Desire in bezit. Bevalt in principe prima, maar ik heb een probleempje:

Na het uit- en inschakelen van de telefoon werkt mijn Exchange sync niet meer naar behoren. Ik krijg dan sync errors. Als ik de instellingen dan opnieuw save (zonder wijzigingen!) werkt het weer. Uiteraard totdat het toestel weer uitgeschakeld wordt. Uit-/inschakelen van de dataverbinding levert hetzelfde gedrag op.

Ik heb hetzelfde account op een Hero (en voorheen op een Diamond) geconfigureerd, maar daar heb ik dit probleem niet. Nog meer mensen die dit hebben en/of hier een opossing voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Weet iemand hoe je de standaard notificatie kan uitschakelen in de HTC kalender, ik zie alleen een optie om tijd te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 08:51
l3art schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:46:
[...]

Volgens mij was het deze.

Here you go:
[afbeelding]
Prachtige achtergrond. Gebruik hem nu ook. Bedankt. :)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QplQyer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:06:
Kan jij mij trouwens de voordelen van handcent vertellen ? Ik vind de standaard app veel overzichtelijker, en het feit dat je een foto voor iemand kan instellen en die bij een smsen tonen, vind ik een mooie feature.
Ik vond de standaard applicatie ook leuk, maar er zijn een paar problemen mee die handcent oplost:
- Scrollen bij een gesprek met meerdere berichten ging traag
- Hij toont verschillende contacten dubbel omdat hij alle telefoonnummers en emailadressen van een persoon wilt weergeven als je een nieuwe sms wilt maken.
- Hij toonde precies niet goed wanneer je aan de tweede sms begon, maar dat heb ik niet grondig getest dus misschien is er wel een melding.

Handcent lost beide problemen op en ziet er niet slecht uit, dus daarmee ben ik nu even overgeschakeld (te zien of het mij bevalt of niet).

Zelfde met HTC Peep: dat leek in het begin goed te werken, maar vandaag ben ik daar toch ook een paar bugs bij tegengekomen (enorm traag bij sommige acties, tweets verkeerd weergeven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demolition_man
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 18:20
Het was me opgevallen dat bij mijn contacten die ik gekoppeld heb aan facebook hun profiel foto niet automatisch update. Is er een manier om dat wel te doen? En anders handmatig? Alleen als ik via het online adresboek facebook selecteer zie ik de nieuwe profiel foto's staan verder krijg ik altijd de oudere profiel foto te zien. Graag wil ik gewoon de laatste er hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepio
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 07:59
Zijn er al mensen die hun desire zat aan het worden zijn? Ik wil namelijk erg graag mijn N900 inruilen voor een desire vanwege de google integratie, maar ben een beetje bang dat het lijkt op hoe het ging met mijn iPhone: In het begin geweldig, maar daarna...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:45
demolition_man schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 20:57:
Het was me opgevallen dat bij mijn contacten die ik gekoppeld heb aan facebook hun profiel foto niet automatisch update. Is er een manier om dat wel te doen? En anders handmatig? Alleen als ik via het online adresboek facebook selecteer zie ik de nieuwe profiel foto's staan verder krijg ik altijd de oudere profiel foto te zien. Graag wil ik gewoon de laatste er hebben staan.
Volgens mij synct ie standaard elke 2 uur, en ik neem aan dat ie dan de profielfoto's ook meeneemt. Mogelijk doet ie zulke 'grote' veranderingen echter maar 1 keer op een dag ofzo. Maar, hij synct ze sowieso wel. Want bij mij zijn er ondertussen al wel een paar veranderd in de afgelopen paar weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelwillems
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-08 19:56
(jarig!)
Kwakkel schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:18:
Ik heb een vraagje over de GPS in de Desire. Als ik 3G aanzet, heb ik redelijk snel mijn locatie. Zonder 3G, dus puur op basis van GPS, duurt dit veel langer.
Op zich geen probleem, ware het niet dat ik even het volgende testte: ik zet 3G aan op mijn werk, krijg een fix, zet 3G uit en vertrek naar huis. Thuis aangekomen neem ik mijn GSM en blijkt mijn locatie nog steeds mijn werk te zijn. Er ligt echter een goede 60 km autostrade tussen mijn werk en mijn woonplaats.

Iemand enig idee hoe dit kan? Is mijn GPS-chip kapot, of heeft de Desire gewoon zo'n slechte fix?
Een latertje maar ik zag dat er nog niet op was gereageerd.

Mobiele telefoons hebben niet zo'n geweldige GPS fix als je puur met de chip de positie wil bepalen. Dit omdat de mogelijkheden voor een GPS antenne e.d. in de behuizing nogal beperkt zijn. Veelal werken mobiele telefoons met een eerste (veel snellere) plaatsbepaling via 3g en telefoonmasten waarna het voor de GPS eenvoudigere wordt nauwkeurig de locatie te bepalen.

Het effect zie je in bijv. Google Maps soms nog wel eens terug (blauwe positie circle wordt na enkele momenten steeds kleiner/nauwkeuriger, wat komt door de eerste ruwe maar snelle fix via een 3g en telefoonmasten en daarna de nauwkeurige fix met GPS).
Dit wordt overigens Assisted GPS genoemd.

Neemt niet weg dat na 60km nog geen goede positie bepaling wel erg lang vind. Wellicht testen met de 3g verbinding aan en kijken wat de resultaten met assisted GPS zijn?

[ Voor 0% gewijzigd door roelwillems op 11-05-2010 22:02 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:22:
[...]

Agenda : Heb je in de agenda ook aangegeven welke agenda´s je wilt zien? Waarschijnlijk zijn ze wel aanwezig, maar staan ze nog niet zichtbaar.

Contacten: Google syct alleen Google contacten, geen SIM contacten e.d. Je kunt eventueel wel je contacten vanuit outlook exporteren naar Gmail, en als je je telefoon weer synct, zijn het Google contacten.
Bedankt voor de tip van de Agenda ik ga er ff naar kijken binnekort. Maar nu het volgende probleem: Ik heb 2 google accounts waarvan 1 main account voor de telefoon en een andere google account. Probleem doet zich nu alleen voor dat hij wel de google contacts in mn telefoon synct van mn main gmailadres ingesteld in de telefoon . Maar als ik contacten wil synchroniseren naar mn tweede emailadres doet ie dat niet. Iemand enig idee?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Kwakkel schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:18:
Ik heb een vraagje over de GPS in de Desire. Als ik 3G aanzet, heb ik redelijk snel mijn locatie. Zonder 3G, dus puur op basis van GPS, duurt dit veel langer.
Op zich geen probleem, ware het niet dat ik even het volgende testte: ik zet 3G aan op mijn werk, krijg een fix, zet 3G uit en vertrek naar huis. Thuis aangekomen neem ik mijn GSM en blijkt mijn locatie nog steeds mijn werk te zijn. Er ligt echter een goede 60 km autostrade tussen mijn werk en mijn woonplaats.

Iemand enig idee hoe dit kan? Is mijn GPS-chip kapot, of heeft de Desire gewoon zo'n slechte fix?
Van welk programma maak je gebruik? Want Google Maps heeft wel continu een 3G verbinding nodig om de kaarten te kunnen updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
robertvansloten schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 20:24:
Weet iemand hoe je de standaard notificatie kan uitschakelen in de HTC kalender, ik zie alleen een optie om tijd te veranderen.
Je kan inderdaad niet instellen dat er, als je een nieuwe agenda item maakt, er standaard al geen herinnering is. Je kan alleen de tijd instellen. Je moet altijd per agenda item het alarm uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
xtreme_lunatic schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 20:29:
[...]

Prachtige achtergrond. Gebruik hem nu ook. Bedankt. :)
Thnx leuk om te horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Laatst online: 20:36
edit; is al gelukt.

[ Voor 96% gewijzigd door SquareOne op 11-05-2010 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demolition_man
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 18:20
FabianNL schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 21:49:
[...]

Volgens mij synct ie standaard elke 2 uur, en ik neem aan dat ie dan de profielfoto's ook meeneemt. Mogelijk doet ie zulke 'grote' veranderingen echter maar 1 keer op een dag ofzo. Maar, hij synct ze sowieso wel. Want bij mij zijn er ondertussen al wel een paar veranderd in de afgelopen paar weken...
Ik heb wel de facebook applicatie geupdate dus misschien gaat daardoor wat niet goed. Ik weet ook niet of uninstallen kan dat ik de oude applicatie weer heb of dat ik hem helemaal kwijt ben? Maar eigenlijk lijkt me daar geen samenhang in zou moeten zitten. Ik heb 2 profiel foto's bekeken en die waren 7 en 8 mei geplaatst dus ik zou ze wel verwachten in mijn lijst. Ik zie wel staan dat de update frequentie standaard op 2 uur staat en contacten staat ook geselecteerd dus zou ik denken dat hij dit automatisch zou doen. Zal wel een bug zijn waar ik tegen aan loop maar als iemand suggesties heeft hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 13:18
demolition_man schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:51:
[...]

Ik heb wel de facebook applicatie geupdate dus misschien gaat daardoor wat niet goed. Ik weet ook niet of uninstallen kan dat ik de oude applicatie weer heb of dat ik hem helemaal kwijt ben? Maar eigenlijk lijkt me daar geen samenhang in zou moeten zitten. Ik heb 2 profiel foto's bekeken en die waren 7 en 8 mei geplaatst dus ik zou ze wel verwachten in mijn lijst. Ik zie wel staan dat de update frequentie standaard op 2 uur staat en contacten staat ook geselecteerd dus zou ik denken dat hij dit automatisch zou doen. Zal wel een bug zijn waar ik tegen aan loop maar als iemand suggesties heeft hoor ik het graag.
Ik kan je niet helpen, behalve hetzelfde probleem bevestigen. Een paar dagen geleden is het mij wel gelukt om een foto te updaten via Instellingen->Accounts en dan een keer met de hand syncen. Een collega van mij heeft gisteren zijn foto op facebook gewijzigd, maar wat ik ook probeer, hij wil de foto niet updaten (ook niet als je de link bij het contact een keer weggooid, facebook voor sense update en daarna weer bladert in facebook bij het contact, je ziet dan nog steeds de oude foto. Erg jammer.

Overigens gaat mijn Desire binnenkort terug. Ik heb een "stofwolk" links zitten met ik denk wel 30-40 kleine stofpuntjes en mijn menuknop blijft af en toe hangen aan de rechterkant. Maar ben er verder nog altijd zeer tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteRaver
  • Niet online

WhiteRaver

Dank u.

Gisteren heb ik een Desire aangeschaft om mijn Hero op te volgen. De Desire is echt een geweldig toestel maar dat is hier al bekend :*) .

Alleen ik heb een paar problemen en heb daar vragen over.
  1. Nu zit ik met hetzelfde probleem welke ik nooit heb kunnen oplossen voor mijn Hero: het niet kunnen verzenden van een mms. Mijn provider is Vodafone. De procedure in de TS heb ik al uitgeprobeerd maar dit resulteerde er alleen maar in dat ik niet meer bij mijn toegangspunten/ANP's kan komen, "proces com.android.settings" crasht dan. Hierna heb ik nog wat heen en weer geprobeerd met een backup en de telefoon opnieuw opgestart maar ik kan nog steeds niet bij mijn toegangspunten kijken. In ieder geval, wie weet nog iets om mms wel aan de praat te krijgen?
  2. Andere vraag. De frontpage van www.utopolis.nl (bioscoop site) blijft hangen wanneer hij helemaal geladen is en ik wil inzoomen. Zou iemand eens op zijn of haar Desire willen kijken of dat ook zo het geval is? Hiernaar ben ik gewoon benieuwd of het een individueel of een globaal probleem is.

Graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 08:51
l3art schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:22:
[...]

Thnx leuk om te horen :)
Even laten zien hoe ik mijn indeling/invulling eraan gegeven heb:
Afbeeldingslocatie: http://img42.imageshack.us/img42/8793/snap20100511231416.png

Afbeeldingslocatie: http://img6.imageshack.us/img6/6200/snap20100511231419.png

Afbeeldingslocatie: http://img14.imageshack.us/img14/1296/snap20100511231422.png

Afbeeldingslocatie: http://img6.imageshack.us/img6/887/snap20100511231428.png
Sorry als het topic hierdoor opeens een stuk langer wordt.

Trouwens, mijn Desire heb ik nu al een paar weken. Nog nooit heb ik zo'n fijne telefoon met zoveel mogelijkheden gehad. Vorige week heb ik hem, met dank aan Heppieboeddah, geroot. Een andere rom hoef ik nog niet, daar de stock rom snel zat is. :)

Screenshots plaatsen is trouwens wel leuk, want zo zie je weer wat leuke dingen. ;)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:01
WhiteRaver schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 23:20:
Gisteren heb ik een Desire aangeschaft om mijn Hero op te volgen. De Desire is echt een geweldig toestel maar dat is hier al bekend :*) .

• Andere vraag. De frontpage van www.utopolis.nl (bioscoop site) blijft hangen wanneer hij helemaal geladen is en ik wil inzoomen. Zou iemand eens op zijn of haar Desire willen kijken of dat ook zo het geval is? Hiernaar ben ik gewoon benieuwd of het een individueel of een globaal probleem is.[/list]
Ik denk eerder dat het door al de flash komt. Wat is die website afschuwelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL

1. Nu zit ik met hetzelfde probleem welke ik nooit heb kunnen oplossen voor mijn Hero: het niet kunnen verzenden van een mms. Mijn provider is Vodafone. De procedure in de TS heb ik al uitgeprobeerd maar dit resulteerde er alleen maar in dat ik niet meer bij mijn toegangspunten/ANP's kan komen, "proces com.android.settings" crasht dan. Hierna heb ik nog wat heen en weer geprobeerd met een backup en de telefoon opnieuw opgestart maar ik kan nog steeds niet bij mijn toegangspunten kijken. In ieder geval, wie weet nog iets om mms wel aan de praat te krijgen?
  2. Andere vraag. De frontpage van www.utopolis.nl (bioscoop site) blijft hangen wanneer hij helemaal geladen is en ik wil inzoomen. Zou iemand eens op zijn of haar Desire willen kijken of dat ook zo het geval is? Hiernaar ben ik gewoon benieuwd of het een individueel of een globaal probleem is.
Gefeliciteerd, je hebt ook mijn browser (voor het eerst) laten crashen! ;)

/edit: Je kan het natuurlijk proberen met andere browsers, Opera Mini, Skyfire of Dolphin HD.

[ Voor 3% gewijzigd door FabianNL op 11-05-2010 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
flash support staat nog niet op punt als ik mij niet vergis :)
de meeste flashen werken wel hoor, maar te zware flashfilmpjes kan hij soms niet inladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteRaver
  • Niet online

WhiteRaver

Dank u.

Sorry voor de crashende browsers mensen, maar nu weet ik in ieder geval dat het niet aan mij ligt :9 . Ik zal eens een andere browser proberen wat jij zegt FabianNL. Voor de site doe ik het niet maar ik vond het wel een 'leuke' bug om te delen.

Graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Laatst online: 20:36
welk 'nieuws abonnement van tweakers' gebruiken jullie in de nieuws widget van nieuws? vind namelijk een hele waslijst en vind er geen die naar behoren werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Dat had ik ook, en staat ook in het desbetreffende topic.
Als je die foutmelding krijgt, je telefoon opnieuw opstarten en dan via "APN backup enz." de APN verwijderen en dan nog een keer kiezen voor "restore".
Dan zou het echt moeten werken.
Zie ook: MMS op de HTC Desire en Legend met Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
  • Laatst online: 02-09 19:53
Zs4 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:53:
[...]

Probeer dit eens:

Ga naar:
Menu/instellingen/draadloos en netwerken/mobiele netwerken/namen toegangspunten/tik op hi mobiel internet/tik op APN en voer in/wijzig dit in ' internet' .
Nu moet het lukken :)
Heb diverse dingen geprobeerd, maar als ik dat daarin verander doet heel me internet het ook niet meer..

[img][IMG]http://i44.tinypic.com/90ssw6.jpg[/IMG][/img]

Dus waar nu staat portalmmm.nl internetmmm.nl ofzo? ik heb van alles geprobeerd. 8)7
maar resulteerde allemaal in niet meer werkende mobiel internet.
en nee ben niet vergeten te rebooten om te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:01
Trouwens hebben jullie ook last van een kleine tril(vertraging) bij het scrollen in de applicatiemenu?(van boven naar beneden) Waarschijnlijk wel, ik hoop dat een update dit kan oplossen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Roberto538 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 00:22:
[...]

Heb diverse dingen geprobeerd, maar als ik dat daarin verander doet heel me internet het ook niet meer..

[[url="[img=543,353]http://i44.tinypic.com/90ssw6.jpg[/img]"]afbeelding[/url]]

Dus waar nu staat portalmmm.nl internetmmm.nl ofzo? ik heb van alles geprobeerd. 8)7
maar resulteerde allemaal in niet meer werkende mobiel internet.
en nee ben niet vergeten te rebooten om te activeren.
"Portalmmm.nl" vervangen door "internet" . Niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
FabianNL schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:09:
[...]

Je kan inderdaad niet instellen dat er, als je een nieuwe agenda item maakt, er standaard al geen herinnering is. Je kan alleen de tijd instellen. Je moet altijd per agenda item het alarm uitzetten.
Ook als ik geen herinnering heb ingesteld krijg ik er een... nog steeds geen fix hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Voor de mensen die liever een iets donkere achtergrond hebben ivm energie verbruik heb ik de wallpaper nog iets aangepast.
Teven een blauwe variant gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: http://xs.to/thumb-05C2_4BE9DC6B.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs.to/thumb-4979_4BE9DC6B.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs.to/thumb-AD45_4BE9DC6B.jpg

edit:
En nog twee die ik zelf wel gaaf vond en waar ik soms ook nog wel mee wissel.

Afbeeldingslocatie: http://xs.to/thumb-FE4E_4BE9DD4D.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs.to/thumb-1195_4BE9DD4D.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs.to/image-C539_4BE9F9B0.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door 13art op 12-05-2010 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 11:09
xtreme_lunatic schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 23:23:
[...]

Even laten zien hoe ik mijn indeling/invulling eraan gegeven heb:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Sorry als het topic hierdoor opeens een stuk langer wordt.

Trouwens, mijn Desire heb ik nu al een paar weken. Nog nooit heb ik zo'n fijne telefoon met zoveel mogelijkheden gehad. Vorige week heb ik hem, met dank aan Heppieboeddah, geroot. Een andere rom hoef ik nog niet, daar de stock rom snel zat is. :)

Screenshots plaatsen is trouwens wel leuk, want zo zie je weer wat leuke dingen. ;)
Hoe heet die widget van Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al uitgevonden hoe je de HTC Lock disabled? Ik vind de deblokkeringspatroon wel genoeg als bescherming dat ie niet per ongeluk geunlocked wordt in broekszak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 02:11:
Iemand al uitgevonden hoe je de HTC Lock disabled? Ik vind de deblokkeringspatroon wel genoeg als bescherming dat ie niet per ongeluk geunlocked wordt in broekszak.
Als je even terugzoekt vindt je iemand met zo'n app. Ik dacht dat t No-Lock was ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 21:51
Is er hier iemand die het aandelen progsel van htc gebruikt? Ik krijg namelijk de goede ING niet gevonden :X

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Nickalicious schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 08:07:
[...]

Als je even terugzoekt vindt je iemand met zo'n app. Ik dacht dat t No-Lock was ofzo..
no-lock doet gelijk beide locks van de hand, dat is een beetje teveel van het goede :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:56
Strider schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 08:21:
Is er hier iemand die het aandelen progsel van htc gebruikt? Ik krijg namelijk de goede ING niet gevonden :X
Toevallig wel, met ook nog ING :). Zoek eens op INGA.AS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amperd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-05 22:47
Ik heb nu sinds een week of drie mijn Desire. Ik ben overgestapt van een Vodafone naar een KPN abonnement, en eergisteren is mijn nummer overgezet.

Tot eergisteren heb ik dus nog even met de Vodafone SIM kaart in de Desire gewerkt. Daarmee had ik prima H/3G ontvangst, en thuis werd er keurig overgeschakeld naar mijn WiFi. Ik trek 's nachts altijd de stekker van de wireless router eruit (en tv, versterker, enz, doet er verder niet toe), en ik zag dat er dan ook keurig naar H/3G (en heel af en toe 2G) werd geschakeld. Heel af en toe gebeurde het dat ik na het uitschakelen van WiFi helemaal geen dataverbinding overhield (dus geen H/3G/2G). Ik had het vermoeden dat dat met JuiceDefender te maken had, dus die heb ik weer gedeinstalleerd. Ik weet niet zeker of dat probleem zich toen nog voor heeft gedaan, maar ik denk het niet.

Nu is dus sinds twee dagen mijn KPN SIM actief, en daarmee heb ik nu maar heeeeeeel af en toe een werkende dataverbinding, maar over het algemeen helemaal niet. En ik kan me niet voorstellen dat het aan mijn locaties ligt, ik woon en werk midden in het centrum van Tilburg, en ook gisteren op de Dam in Amsterdam had ik helemaal geen dataverbinding.
Nu vraag ik me dus af waar dit aan kan liggen. Zijn er zaken typisch voor KPN die ik nog moet aanpassen in mijn telefoon? Toen ik de KPN SIM kaart erin deed, moest ik uiteraard wel aangeven welke carrier ik wilde gebruiken, en logischerwijs heb ik toen "KPN" gekozen.

Omdat het nu veel vaker mis gaat dan met mijn Vodafone kaart, maar het probleem zich toen ook heel af en toe voordeed (met JuiceDefender vaker dan zonder), vraag ik me erg af waar het nou aan kan liggen, of het een menselijke fout is (van mij dus), een masten-gebrek (maar gezien mijn locaties lijkt me dat dus sterk), of een probleem met de telefoon. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jippen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-08-2024
Om nog even terug te komen over het verkijgen van een static ip adres.
Het lukt ook niet met IP manager.
Ik stel alles in Ip manager in, start de wireless en vult het static ip adres in.
Maar krijg toch geen verbinding. Als ik dan ga kijken naar mijn wireless settings.
Komt er op "adres aanvragen" en na een tijdje "mislukt"
Waarom blijft hij naar een Ip adres vragen als het static staat ingesteld ?
Nog iemand met dit probleem , of dit kan uit proberen ?
thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkangaroox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-02 23:21
Ik ben op zoek naar een vervanging van mijn oude Ipaq 2210 en losse mobiel en de desire lijkt mij wel wat. Behalve alle leuke dingen die je hier mee kan doen moet ik in ieder geval 2 zaken voor elkaar hebben.

- Navigatie zoiets als TomTom dus zonder constante internetverbinding. Ik wil alleen wifi gebruiken.
- Sync met mijn Outlook op m'n laptop voor e-mail, agenda, taken, contactpersonen etc.

Ik heb van alles op het forum gezien en als ik het goed gelezen heb dan zijn dit juist de 2 zaken die niet goed geregeld zijn omdat android helemaal op google leunt en de GPS zich moeilijk laat fixen zonder internetverbinding? Ik hoop dat er iemand is die er wat ervaring mee heeft opgedaan en wat duidelijkheid kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Amperd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:49:
Ik heb nu sinds een week of drie mijn Desire. Ik ben overgestapt van een Vodafone naar een KPN abonnement, en eergisteren is mijn nummer overgezet.

Tot eergisteren heb ik dus nog even met de Vodafone SIM kaart in de Desire gewerkt. Daarmee had ik prima H/3G ontvangst, en thuis werd er keurig overgeschakeld naar mijn WiFi. Ik trek 's nachts altijd de stekker van de wireless router eruit (en tv, versterker, enz, doet er verder niet toe), en ik zag dat er dan ook keurig naar H/3G (en heel af en toe 2G) werd geschakeld. Heel af en toe gebeurde het dat ik na het uitschakelen van WiFi helemaal geen dataverbinding overhield (dus geen H/3G/2G). Ik had het vermoeden dat dat met JuiceDefender te maken had, dus die heb ik weer gedeinstalleerd. Ik weet niet zeker of dat probleem zich toen nog voor heeft gedaan, maar ik denk het niet.

Nu is dus sinds twee dagen mijn KPN SIM actief, en daarmee heb ik nu maar heeeeeeel af en toe een werkende dataverbinding, maar over het algemeen helemaal niet. En ik kan me niet voorstellen dat het aan mijn locaties ligt, ik woon en werk midden in het centrum van Tilburg, en ook gisteren op de Dam in Amsterdam had ik helemaal geen dataverbinding.
Nu vraag ik me dus af waar dit aan kan liggen. Zijn er zaken typisch voor KPN die ik nog moet aanpassen in mijn telefoon? Toen ik de KPN SIM kaart erin deed, moest ik uiteraard wel aangeven welke carrier ik wilde gebruiken, en logischerwijs heb ik toen "KPN" gekozen.

Omdat het nu veel vaker mis gaat dan met mijn Vodafone kaart, maar het probleem zich toen ook heel af en toe voordeed (met JuiceDefender vaker dan zonder), vraag ik me erg af waar het nou aan kan liggen, of het een menselijke fout is (van mij dus), een masten-gebrek (maar gezien mijn locaties lijkt me dat dus sterk), of een probleem met de telefoon. Iemand?
Check even je APN settings. je APN naam moet sowieso "internet" zijn. en niet wat er standaard staat (Mobiele startsite o.i.d.?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
xkangaroox schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:10:
Ik ben op zoek naar een vervanging van mijn oude Ipaq 2210 en losse mobiel en de desire lijkt mij wel wat. Behalve alle leuke dingen die je hier mee kan doen moet ik in ieder geval 2 zaken voor elkaar hebben.

- Navigatie zoiets als TomTom dus zonder constante internetverbinding. Ik wil alleen wifi gebruiken.
- Sync met mijn Outlook op m'n laptop voor e-mail, agenda, taken, contactpersonen etc.

Ik heb van alles op het forum gezien en als ik het goed gelezen heb dan zijn dit juist de 2 zaken die niet goed geregeld zijn omdat android helemaal op google leunt en de GPS zich moeilijk laat fixen zonder internetverbinding? Ik hoop dat er iemand is die er wat ervaring mee heeft opgedaan en wat duidelijkheid kan geven.
Navigatie: Er zijn voldoende navigatieprogramma's te krijgen die werken met een kaart op je SD kaart, bijvoorbeeld Co Pilot. Ikzelf heb eigenlijk altijd wel een redelijk snelle GPS fix, ook zonder 3G verbinding.

Sync: Je kunt HTC sync op je laptop installeren, maar eventueel ook Google calendar sync installeren en je email laten ophalen door Gmail, of Gmail laten ophalen door outlook.

Als het goed is kun je hier vinden hoe je contacts en agenda synt met outlook en Gmail. Ik weet niet of het werkt, maar dat zal ongetwijfeld wel.

Verder is de Desire toch wel de fijnste telefoon die ik heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Android 2.2 is 450 procent sneller dan 2.1

"Met Android 2.1 wist de Nexus One ongeveer 7 megaflops te scoren, terwijl met versie 2.2 het resultaat uitkwam op 37,5 megaflops."

Ik heb er nu al zin in!

Ik voel een custom ROM aankomen... :P

[ Voor 24% gewijzigd door janvanduschoten op 12-05-2010 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Strider schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 08:21:
Ik. Is gewoon ING Group. Koers staat wel op dollars he ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voordat je hier een vraag stelt:

1. De handleiding lezen.
2. Googlen.
3. Aangeven wat je zelf al gevonden hebt.

Helpdesk-vragen worden verwijderd.