Verder wil ik even mijn ervaringen kwijt als bezitter van de Desire
- batterij wat aan de zwakke kant, gebruik hem aardig en je komt de dag niet door
- zet automatische Sync van je Google/Stock uit voor veel stroombesparing.
- Neem geen Hi , want 250 mb is niet veel. Kreeg na anderhalve week smsje dat ik op 80% zat en 2 dagen later was ik terug naar 4KB/s gezet. Dit is echt te gek voor woorden in deze tijd, maargoed.
- Top telefoon, alles gaat snel en een genot om steeds weer te mogen aanraken
- Camera is goed zat voor overdag, en stilstaande momenten in het donker ook (FXcamera is een leuk programma)
- beeldkwaliteit is subliem. Van HD achtige videos van youtube via wifi tot de simpele fotos in Hyves applicatie oid; werkelijk prachtig. Even kantelen en fullscreen mooie plaatjes.
- smsen/typen op zon scherm went snel en gaat veel sneller dan oude 0-9 manier.
- Ik las over oudere Android releases dat die nog wel eens problemen hadden met Bluetooth en de koppeling in de auto. Nou ik had gister met mijn Android 2.1 en Ford Fiesta uit 2009 dat op het moment dat ik gebeld werd en opnam, de telefoon spontaan rebooten.(1x voorgekomen nu; hoop dat het niet iets structureels is)
problemen:
- aantal keer die backup error van SD kaart gekregen, geen idee waar het op slaat
- gehad dat ik de camera/camcorder startte en in beeld kreeg 'Kan niet opnemen wegens te weinig rechten op de SD-geheugenkaart' (reboot en was weg)
- Vage problemen met software soms die vastloopt ; maar zoals ik zeg, zal de software wel zijn
edit : ik zie die barcodes veel voorbij komen, hoe kan je die precies gebruiken/inlezen? Zijn veel programmas van, maar ik neem aan dat het op vaste manieren gebruikt wordt, en waarvoor precies?
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 11-05-2010 16:55
]