HTC Desire - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 23 Laatste
Acties:
  • 220.003 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
BastiaanN schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:52:
[...]

Maak je toevallig gebruik van compacte qwerty? Daar wordt je schrijfstijl namelijk niet "geleerd'. Bij normale qwerty werkt dat wel, tenminste bij mij :)
ja? ik gebruik de normale qwerty, en m'n schrijfstijl wordt echt niet ''geleerd'' bij mij. Heb het ondertussen al wel
opgegoven en typ zonder de autocorrect nu.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:26

13art

Moderator Mobile
Pizr schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:05:
[...]

Is die lamp linksonder een flash widget?
Ja klopt :)
Je hebt er wel root voor nodig maar het is te vinden in de market onder de naam: Lamppu
Simpel maar erg effectief :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
BastiaanN schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:52:
[...]

Maak je toevallig gebruik van compacte qwerty? Daar wordt je schrijfstijl namelijk niet "geleerd'. Bij normale qwerty werkt dat wel, tenminste bij mij :)
Nee, ik gebruik het toestenblok van de telefoon. Ik vind de normale qwerty te klein en ben veel sneller in het typen van berichten met deze. Misschien dat het invoeren in de normale qwerty helpt..
l3art schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:20:
[...]

Ja klopt :)
Je hebt er wel root voor nodig maar het is te vinden in de market onder de naam: Lamppu
Simpel maar erg effectief :)
Ik gebruik FlashApp uit de Market, daarvoor hoef je niet te rooten en toch is je flash een lamp :)

[ Voor 27% gewijzigd door J0YR1D3R op 10-05-2010 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Klopt, maar deze geeft een stuk meer licht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:59

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Volkan1984 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:02:
Binnenkort komt mijn Desire ook binnen (levertijd 10 tot 15 dagen :( ). Ik hoop toch dat het ding geen roze/ paarse gloed op het scherm heeft.... Als ik de berichten zo lees vrees ik er wel een beetje voor! Ik heb hem bij Hi besteld, weet iemand of de door KPN/ Hi geleverde toestellen ook zo problematisch zijn? Ik weet niet of het iets uitmaakt maar het is maar een vraag :)
Als je paarse gloed hebt kan je het gewoon gelijk ruilen.

Dat roze hoort gewoon bij het scherm. Heb de Desire nu een week en internet er zeer vaak mee. Ik heb er totaal geen last van. En dit terwijl ik van het probleem weet en ik het soms ook zie. Maar het stoort mij totaal niet.

[ Voor 6% gewijzigd door DNA_Saint op 10-05-2010 11:39 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:31:
Klopt, maar deze geeft een stuk meer licht :)
zal vast niet goed zijn voor de tel.. stond zon soortgelijk app in de store met de melding.. gebruiken op eigen risico

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Zijn er meer mensen die problemen hebben met het versturen van bestanden via Bluetooth VANAF de Desire? Ik kon afgelopen weekend wel bestanden ontvangen, maar wanneer ik hetzelfde (mp3) bestand probeerde te verzenden (naar dezelfde telefoon, Nokia 6300) lukte dit niet. Ik weet even niet in welk programma ik het zag, maar ergens werd aangegeven dat die telefoon geen OBEX ondersteunde. Ik heb ook geprobeerd om bestanden te verzenden naar een HTC Touch2 , maar ook dat lukte niet (met zelfde melding in het zelfde tooltje, dat het ontvangende toestel geen OBEX ondersteunde.
Tussen de Nokia en de HTC Touch 2 kon ik wel bestanden versturen onderling.

Is dat een beperking op de Desire, deed ik iets fout, of is mijn Desire stuk?

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yukkie schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:53:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het versturen van bestanden via Bluetooth VANAF de Desire? Ik kon afgelopen weekend wel bestanden ontvangen, maar wanneer ik hetzelfde (mp3) bestand probeerde te verzenden (naar dezelfde telefoon, Nokia 6300) lukte dit niet. Ik weet even niet in welk programma ik het zag, maar ergens werd aangegeven dat die telefoon geen OBEX ondersteunde. Ik heb ook geprobeerd om bestanden te verzenden naar een HTC Touch2 , maar ook dat lukte niet (met zelfde melding in het zelfde tooltje, dat het ontvangende toestel geen OBEX ondersteunde.
Tussen de Nokia en de HTC Touch 2 kon ik wel bestanden versturen onderling.

Is dat een beperking op de Desire, deed ik iets fout, of is mijn Desire stuk?
Ja terugzoeken in et forum kan je daarbij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de HTC lock disable? Dat ik niet meer naar beneden hoef te schuiven om te openen, het werkt voor geen meter, hij unlockt telkens in mijn broekzak. Ik heb geen andere keuze dan de "veegpincode" te gebruiken wat echt solide is. Een alternatieve Lock programma (disable wel de HTC Lock) installeren zoals Lock 2.0 helpt niet, ik krijg hem toch ontgrendeld uit mijn broekzak.

Ik heb er ff op gezocht maar krijg 13 paginas vol met grijze postjes.... grrrr...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:14:
Weet iemand hoe ik de HTC lock disable? Dat ik niet meer naar beneden hoef te schuiven om te openen, het werkt voor geen meter, hij unlockt telkens in mijn broekzak. Ik heb geen andere keuze dan de "veegpincode" te gebruiken wat echt solide is. Een alternatieve Lock programma (disable wel de HTC Lock) installeren zoals Lock 2.0 helpt niet, ik krijg hem toch ontgrendeld uit mijn broekzak.

Ik heb er ff op gezocht maar krijg 13 paginas vol met grijze postjes.... grrrr...
Hoe kan ie nou unlocken in je broekzak 8)7 ten eerste moet je die knop indrukken boven de tel.. en pas dan moet je schuiven.. Ik denk dat je iets verkeerd doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:16:
Hoe kan ie nou unlocken in je broekzak:S ten eerste moet je die knop indrukken boven de tel.. en pas dan moet je schuiven.. Ik denk dat je iets verkeerd doet
Had ik ook last van in het begin, als je gewoon de telefoon met scherm aan in je broekzak stopt;

-telefoon uit broekzak
-aan/uit knop indrukken
-scherm gaat aan
-*aaaah, zo laat is het*
-telefoon terug in broekzak met scherm nog aan en naar been gericht

Gok eens welke kant je lock dan heen schuift... Nu doe ik gewoon heel bewust het scherm weer uit, en dan geen problemen meer, maar een slide à la Iphone is beter, minder waarschijnlijk dat de telefoon in je broekzak van links naar rechts slide dan van boven naar beneden...

Met andere woorden; scherm uit voordat je je telefoon in je zak stopt!

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
(jarig!)
Wat ik niet snap is dat ik gewoon voor vanochtend een wekker heb gezet, en dat ie dus gewoon NIET afgaat. Snap er werkelijk niks van :S

Dit heb ik in het verleden ook een keer gehad. In beide situaties lag de telefoon aan de lader toen 't alarm af moest gaan. De enige keer dat ik me kan herinneren dat ie wél afging was toen ie niet aan de lader hing. Is iemand anders hier bekend mee?

[ Voor 48% gewijzigd door rodie83 op 10-05-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
Wat zijn de ervaringen van jullie met Wikitude?

Bij mij is het programma extreem onnauwkeurig, wijst met gemak 90 graden de andere kant op, ook al heb ik satellietverbinding aan staan.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

rodie83 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:35:
Wat ik niet snap is dat ik gewoon voor vanochtend een wekker heb gezet, en dat ie dus gewoon NIET afgaat. Snap er werkelijk niks van :S

Dit heb ik in het verleden ook een keer gehad. In beide situaties lag de telefoon aan de lader toen 't alarm af moest gaan. De enige keer dat ik me kan herinneren dat ie wél afging was toen ie niet aan de lader hing. Is iemand anders hier bekend mee?
Maak je gebruik van een task killer/manager?
Shao Kahn schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:39:
Wat zijn de ervaringen van jullie met Wikitude?

Bij mij is het programma extreem onnauwkeurig, wijst met gemak 90 graden de andere kant op, ook al heb ik satellietverbinding aan staan.
Dan is je kompas wellicht in de war. Even een paar keer met je Desire zwaaien in de vorm van een 8, en dan zal dat opgelost zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door gday op 10-05-2010 12:45 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmicie
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-04-2023
rodie83 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:35:

Ik denk dat je je klok niet mag taskkillen, had dit ook voor in begin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
klein vraagje, kwil er toch een screenprotector ophangen.
ik zie nu bij pdashop dat er voor de desire geen brando is, maar een adapt en er staan geen goede revieuws bij.
maar bij de google nexus one staat wel een brando, ben ik nu mis dat ik denk dat deze ook gaat passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
(jarig!)
gday schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:44:
[...]

Maak je gebruik van een task killer/manager?

[...]

Dan is je kompas wellicht in de war. Even een paar keer met je Desire zwaaien in de vorm van een 8, en dan zal dat opgelost zijn.
Jep, misschien dat dat het inderdaad is :o

Ik zal 'm direct in de uitzonderingen zetten. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:10
kunnen jullie eens testen of de LED-notification werkt? Collega v mij heeft hem ook en als zijn toestel in standby staat (dus eigenlijk scherm uit), en hij krijgt een sms, verlicht zijn LED ook niet. Bij mij ook niet... is dat nu toevallig bij ons dat die niet werkt of is dat normaal? Het gaat om een zilveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
rodie83 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:12:
[...]

Jep, misschien dat dat het inderdaad is :o

Ik zal 'm direct in de uitzonderingen zetten. Thanks!
Waarom heb je uberhaupt een taskkiller? Zoals je in de startpost kunt zien heeft dit geen voordelen, het levert alleen een hoger energieverbruik op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:50:
[...]

zal vast niet goed zijn voor de tel.. stond zon soortgelijk app in de store met de melding.. gebruiken op eigen risico
Natuurlijk moet je hem niet uren als zaklamp gebruiken dat zijn niet goed zijn, maar even om bij te lichten zal weinig problemen opleveren. Tevens is hij nog niet zo fel als dat hij doet als hij flitst.
Er is nog een ander programma, welke geschreven is voor de Nexus, die heeft verschillende functies. Eentje om constant te branden, maar ook eentje die een stuk feller brand (ook feller dan deze app) maar dan maar voor korte tijd omdat het anders inderdaad niet goed zou zijn voor je telefoon.
Dus ik denk dat het wel mee zal vallen met hoe schadelijk het is, met normaal gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:15:
kunnen jullie eens testen of de LED-notification werkt? Collega v mij heeft hem ook en als zijn toestel in standby staat (dus eigenlijk scherm uit), en hij krijgt een sms, verlicht zijn LED ook niet. Bij mij ook niet... is dat nu toevallig bij ons dat die niet werkt of is dat normaal? Het gaat om een zilveren.
Scherm licht ook niet op. Wat oplicht (knippert) is het ledje wat je ziet als je de telefoon aan de lader doet.

En voor accesoires hebben we dit topic.

Accessoires voor de HTC Desire

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:19:
[...]

Scherm licht ook niet op. Wat oplicht (knippert) is het ledje wat je ziet als je de telefoon aan de lader doet.

En voor accesoires hebben we dit topic.

Accessoires voor de HTC Desire
dus als ik het goed begrijp, knippert het het ledje bij u wel op als je iets hebt ontvangen? Het scherm licht niet op, dat is alleszins normaal. Maar bedoel je dan dat je het enkel ziet oplichten als je de Desire aan de lader hangt?

ps wat heeft die topic waarnaar je verwijst te maken met mijn vraag?

[ Voor 5% gewijzigd door pina op 10-05-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Of als je bijvoorbeeld Handcent geinstalleerd hebt, even door de instellingen ploegen; staat er allemaal tussen

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
die topicdoorverwijzing was naar mij bedoeld :p
thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:24:
[...]

dus als ik het goed begrijp, knippert het het ledje bij u wel op als je iets hebt ontvangen? Het scherm licht niet op, dat is alleszins normaal. Maar bedoel je dan dat je het enkel ziet oplichten als je de Desire aan de lader hangt?

ps wat heeft die topic waarnaar je verwijst te maken met mijn vraag?
Niets dat ging hierover.
XstarzZ schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:11:
ik zie nu bij pdashop dat er voor de desire geen brando is, maar een adapt en er staan geen goede revieuws bij.
maar bij de google nexus one staat wel een brando, ben ik nu mis dat ik denk dat deze ook gaat passen?
Bij mij knippert het ledje inderdaad. Ik begreep even dat jij dacht dat het hele scherm moest gaan oplichten bij een berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Vandaag mn desire laten vallen :(
Kreeg een 2e telefoontje op ander toestel (werk) en dacht mn desire incl. beschermhoesje netjes in mn vest te hebben gestopt, niet dus :(
Gevolg, bruine rand iets ingedeukt, en zwarte zijkant gekrast. Gelukkig geen barsten in het scherm ofzo, maar ik ben er best zuur van, meestal is na de eerste beschadiging het hek van de dam... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:27:
[...]

Niets dat ging hierover.

[...]

Bij mij knippert het ledje inderdaad. Ik begreep even dat jij dacht dat het hele scherm moest gaan oplichten bij een berichtje.
ok bedankt, heb jij een bruine of een zilveren? Is wel kut dat die niet werkt bij mij, ik ga die straks gaan omruilen. Vreemd is natuurlijk dat het bij mijn collega ook niet werkt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApOE schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:27:
Vandaag mn desire laten vallen :(
Kreeg een 2e telefoontje op ander toestel (werk) en dacht mn desire incl. beschermhoesje netjes in mn vest te hebben gestopt, niet dus :(
Gevolg, bruine rand iets ingedeukt, en zwarte zijkant gekrast. Gelukkig geen barsten in het scherm ofzo, maar ik ben er best zuur van, meestal is na de eerste beschadiging het hek van de dam... :|
Zie et positief.. nu kan je dat hoesje eraf halen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
(jarig!)
J0YR1D3R schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:17:
[...]

Waarom heb je uberhaupt een taskkiller? Zoals je in de startpost kunt zien heeft dit geen voordelen, het levert alleen een hoger energieverbruik op :)
Sja je hebt gelijk. Soort van gewenning van S60 nog, waarin netwerkgebruik niet globaal werd geregeld maar per applicatie. Ik zal 'm er maar eens afmikken nu het wel blijkt dat het toch allemaal weinig of geen zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:32:
[...]

ok bedankt, heb jij een bruine of een zilveren? Is wel kut dat die niet werkt bij mij, ik ga die straks gaan omruilen. Vreemd is natuurlijk dat het bij mijn collega ook niet werkt :/
Zilver. Alle instellingen goed nagekeken? Is het alleen bij een sms of ook bij een email, afspraak, herinnering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Laatst online: 15:30
Ik zit er over te denken om de desire te halen maar nu ik deze berichten allemaal lees weet ik het niet zo zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mizojojo schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:41:
Ik zit er over te denken om de desire te halen maar nu ik deze berichten allemaal lees weet ik het niet zo zeker...
Je zal in elk topic problemen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mizojojo schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:41:
Mensen die op een forum kijken.. zijn over het algemeen mensen met problemen, of zoals jij die kijken welke telefoon ze willen.
De Desire is een geweldige telefoon en natuurlijk zijn er problemen met telefoons, maar dat heeft elke telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De helft van de problemen die je hier leest komt door niet lezen, eigenwijs zijn, troep installeren of simpelweg niet nadenken. No flame intended btw.

Over het algemeen is 1+1 2. Goh, ik doe maar heel kort met een accu, hoe komt dat toch. Hier lopen klagen en zeiken en dan vergeten te vertellen dat ze apps hebben geinstalleerd die om de minuut updates aan het binnen halen zijn bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
rodie83 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:34:
[...]

Sja je hebt gelijk. Soort van gewenning van S60 nog, waarin netwerkgebruik niet globaal werd geregeld maar per applicatie. Ik zal 'm er maar eens afmikken nu het wel blijkt dat het toch allemaal weinig of geen zin heeft.
Ik kom vanaf Windows Mobile en lette daar altijd op de hoeveelheid vrij geheugen van mijn telefoon. Bij een bepaald percentage moest ik zelfs gaan restarten omdat bijvoorbeeld de Opera browser niet meer wilde starten. Sinds de Desire heb ik dat meteen losgelaten en ik moet zeggen, dat werkt echt uit de kunst. Wil je een bepaalde applicatie sluiten dan kan dat altijd nog via het kopje toepassingen beheren. Verder regelt hij het allemaal prima zelf :)

Moet zeggen dat mijn ervaringen na 3 weken echt ontzettend positief zijn. Het werkt allemaal zonder problemen, zelden wachttijd en inmiddels alweer ruim een week zonder restart. Ik mis mijn Diamond alleen vanwege de grootte van het toestel maar dat wist ik vooraf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Ik heb de mijne sinds zaterdag en was hem na twee dagen al bijna kwijt, liet hem in de trein liggen toen ik uitstapte. Gelukkig zijn er nog vriendelijke mensen en kwam een vrouw me achterna met m'n Desire :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Laatst online: 19-11-2024
XstarzZ schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:48:
[...]

dit is een bekend probleem dat de desire problemen heeft met het 'leren' van je schrijfstijl, is ook een topic over op xda. heb dit probleem namelijk ook, en is enorm irritant!
Gebruik BetterKeyboard! Echt zijn geld waard!

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_8xMFiCBfJo0/S-f2-regHfI/AAAAAAAAAiI/qieqOHXoMvI/s512/Tweakers.png

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_8xMFiCBfJo0/S-f2-vflVRI/AAAAAAAAAiE/bHz3LbOWeCc/s512/Tweakers%202.png

Screenshots zijn i.c.m. Handcent SMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoe kan ie nou unlocken in je broekzak 8)7 ten eerste moet je die knop indrukken boven de tel.. en pas dan moet je schuiven.. Ik denk dat je iets verkeerd doet
Die knop drukt zich makkelijk in als ie in je broekzak zit. Je been zorgt voor het unlocken. Druk de knop maar eens in en wrijf hem dan over je been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Druk voor de gein eens zachtjes midden op het scherm van je telefoon terwijl het scherm uitstaat en dus op lock. Beweeg je vinger wat heen en weer (soort masserende beweging), druk ondertussen op de powerbutton et voila, je telefoon unlocked zonder ook maar de swipe beweging te maken :)

[ Voor 5% gewijzigd door J0YR1D3R op 10-05-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Waarom gebruiken jullie dan geen deblokkerings patroon? Dan ben je er zeker van van op lock, ook echt lock is + dat mensen niet zo maar even in je telefoon kunnen kijken zonder het patroon te kennen.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:01:
Druk voor de gein eens zachtjes midden op het scherm van je telefoon terwijl het scherm uitstaat en dus op lock. Beweeg je vinger wat heen en weer (soort masserende beweging), druk ondertussen op de powerbutton et voila, je telefoon unlocked zonder ook maar de swipe beweging te maken :)
Denk ik fout in jouw tel, want bij mij werkt het niet :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 11:55
Ik heb een vraagje over de GPS in de Desire. Als ik 3G aanzet, heb ik redelijk snel mijn locatie. Zonder 3G, dus puur op basis van GPS, duurt dit veel langer.
Op zich geen probleem, ware het niet dat ik even het volgende testte: ik zet 3G aan op mijn werk, krijg een fix, zet 3G uit en vertrek naar huis. Thuis aangekomen neem ik mijn GSM en blijkt mijn locatie nog steeds mijn werk te zijn. Er ligt echter een goede 60 km autostrade tussen mijn werk en mijn woonplaats.

Iemand enig idee hoe dit kan? Is mijn GPS-chip kapot, of heeft de Desire gewoon zo'n slechte fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:14:
[...]

Denk ik fout in jouw tel, want bij mij werkt het niet :>
Hier werkt het wel.
Deem schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:06:
Waarom gebruiken jullie dan geen deblokkerings patroon? Dan ben je er zeker van van op lock, ook echt lock is + dat mensen niet zo maar even in je telefoon kunnen kijken zonder het patroon te kennen.
Dat zou kunnen, maar de grapjassen van HTC hebben er een blokje noodnummer ingezet. Dus als de telefoon alsnog aanspringt, dan bel je 112 in je broekzak

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
(jarig!)
J0YR1D3R schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:57:
[...]

Ik kom vanaf Windows Mobile en lette daar altijd op de hoeveelheid vrij geheugen van mijn telefoon. Bij een bepaald percentage moest ik zelfs gaan restarten omdat bijvoorbeeld de Opera browser niet meer wilde starten. Sinds de Desire heb ik dat meteen losgelaten en ik moet zeggen, dat werkt echt uit de kunst. Wil je een bepaalde applicatie sluiten dan kan dat altijd nog via het kopje toepassingen beheren. Verder regelt hij het allemaal prima zelf :)

Moet zeggen dat mijn ervaringen na 3 weken echt ontzettend positief zijn. Het werkt allemaal zonder problemen, zelden wachttijd en inmiddels alweer ruim een week zonder restart. Ik mis mijn Diamond alleen vanwege de grootte van het toestel maar dat wist ik vooraf :)
Ik ben ook zeer positief over het toestel hoor :)

Ik merk gewoon dat ik minder m'n vaste pc gebruik omdat surfen op de bank met desire zo lekker werkt. Net zoals youtube, mail, enzovoorts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari70
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-04 10:14
Is er al een oplossing voor de Gmail app. Ik wil graag gewoon HTML mailtjes bekijen?Kan ik dit ergens instellen? Per afzender of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:12

mace

Sapere Aude

Ik heb mijn deel aan problematische telefoons gehad, en ja de Desire heeft een paar issues, maar geloof mij, ze vallen niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

wontcachme schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:24:
Dat zou kunnen, maar de grapjassen van HTC hebben er een blokje noodnummer ingezet. Dus als de telefoon alsnog aanspringt, dan bel je 112 in je broekzak
errr, daarvoor zijn dus de volgende stappen zonder onderbrekingen en direct elkaar opvolgend vereist;
- Android lock screen springt eraf
- Je drukt op het kleine blokje noodoproep
- Je drukt op 1
- Je drukt op 1
- Je drukt op 2
- Je drukt op bellen

Die kans is wel heel klein denk je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

wontcachme schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:24:
[...]

Hier werkt het wel.

[...]

Als ik op Noodoproep druk, krijg ik eerst het nummeriek toetsenbord voor mijn neus. de telefoon gaat echt niet ineens 112 bellen. Daarvoor moet echt eerst '112' en 'bellen' drukken. ;)

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

@beide hierboven

Gelukkig. Ik zag dat blokje staan en besloot maar niet te testen wat er zou gebeuren als je erop drukte.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:54
Ik neem aan dat die grapjassen niet zomaar de optie om het noodnummer te bellen vóór het unlocken van je tel, daar hebben geplaatst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-08 22:36
weet iemand hoe ik bij mijn muziek, de bijbehorende albumhoezen/covers krijg?
in itunes zijn ze gewoon tezien en in mediamonkey ook.
als ik ze op mn desire zet in de map mp3 kan ik geen albumhoezen op mijn telefoon zien waarbij dat bij de demosongs wel is.

heeft iemand een idee hoe ik wel de afbeeldingen weer kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
shameblaster schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:52:
[...]

Ik heb het via hotmail.
Bij de standaard mail app kan je via de menu knop enkel aanzetten of je een meldings geluid wilt horen of niet.
Dit is dan hetzelfde meldingsgeluid als de sms.

[...]

Zover was ik ja, maar ik wil zeg maar voor email(hotmail) deuntje A, en voor sms deuntje B
Is dit je nog gelukt? Ik wil ook voor de standaard mail app een ander meldingsgeluid instellen al voor mijn inkomende smsjes. Ben er nog niet uitgekomen helaas =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Wat ik wel heb is een ander geluid voor SMS dan de standaard melding. Ik gebruik niet de standaard emailapp, maar ik vermoed dat het wel moet kunnen.

[ Voor 36% gewijzigd door mace op 10-05-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:04
Heb de desire vanmiddag binnen gekregen, net van de stroom afgehaald. Snap d'r alleen nog niet zo veel van, is m'n eerste smartphone (hiervoor altijd een SE ofzo). Prachtig ding enige nadeel is dat ook ik een behoorlijke paarse gloed heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Razer schreef op maandag 10 mei 2010 @ 17:05:
[...]

Is dit je nog gelukt? Ik wil ook voor de standaard mail app een ander meldingsgeluid instellen al voor mijn inkomende smsjes. Ben er nog niet uitgekomen helaas =(
Ik ook niet helaas

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Ik heb van het weekeind iemand gesproken die ook een Desire had, zonder roze gloed, terwijl ik op 0% schermhelderheid duidelijk last heb van een roze gloed.
Toen ik de toestellen naast elkaar legde, zag je dat op lage helderheid mijn toestel weldegelijk minder mooie kleuren weergeefde, maar als je beide schermen op 100 procent helderheid zette, was mijn schermpje veel en veel helderder, met veel strakkere kleuren, en een beter contrast. :)

Als je dus je telefoon alleen op hoge helderheid hebt staan (zoals ik altijd heb) is de versie met het roze scherm veel lekkerder om mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:01

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik moet zeggen dat ik het toestel vanaf lancering heb en absoluut tevreden ben. Met elke smartphone zijn er wel dingetjes te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 14:38
reemprive schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:15:
Ik moet zeggen dat ik het toestel vanaf lancering heb en absoluut tevreden ben. Met elke smartphone zijn er wel dingetjes te vinden.
Helemaal hetzelfde gevoel hier, ondanks de vele berichten in dit topic. Er zijn wat minpunten maar ik zou nu echt niet meer terugwillen naar m'n N95 haha!

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:16
Razer schreef op maandag 10 mei 2010 @ 17:05:
[...]

Het meldingsgeluid van mailtjes is volgens mij altijd (mocht je het standaard mail programma gebruiken) je standaard meldingstoon. Voor je SMSjes kan je echter wel een apart geluid kiezen. Op deze manier kan je dus wel zonder problemen een andere toon hebben voor SMS en Email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Zijn er mensen die hier Better Keyboard op hun Desire hebben? Is dit beter dan het HTC keyboard?
Want ipv de spatiebalk, druk ik zeer vaak op de 'b' (ben ik de enige?) met het HTC toetsenbord }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn man en ik hebben beide een htc desire, en ondanks er wel wat dingetjes zijn zijn we toch erg tevreden.
We kunnen alleen niet uitgevogeld krijgen wat nu meer accu verbruikt wiffi of gewoon internet verbinding.
We hebben beide de optie verbinding maken met internet als er geen wifi aanwezig is uitgevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
SmithNL schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:42:
[...]

Helemaal hetzelfde gevoel hier, ondanks de vele berichten in dit topic. Er zijn wat minpunten maar ik zou nu echt niet meer terugwillen naar m'n N95 haha!
Inderdaad, als je nu weer teruggaat dan merk je pas echt hoe ontzettende vloeiend alles verloopt op de Desire :)

* Stukfruit moest gisteren even zijn oude Touch Diamond gebruiken en ergerde zich verschrikkelijk aan die trage browser, het trage opbouwen van de pagina's, de voorloper van Sense en Windows Mobile in het algmeen..

Ik weet nu al dat ik over twee jaar hetzelfde ga zeggen over de Desire (dan is er weer een nieuw juweeltje van HTC!), maar tot die tijd wil ik echt nooit meer terug!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 19:53
Na vele pogingen ben ik er nog steeds niet in geslaagd een foto toe te voegen aan me twitter message.

Op advies van een van de tweakers hier, ben ik nog eens handmatig de instellingen wezen invullen in me Desire.
maar ik blijf het probleem houden dat als ik een foto maak en wil voegen aan me tweet, hij meteen error geeft dat ie niet kan uploaden :(
Zit bij provider Hi, heb telefoon los gekocht dus geen issues van Branded gsm of wat ook.

Zie ook bij instellingen staan, dat je 2 opties heb tot selecteren van een fotohost.

Bovenste fotohost te selcteren :
- Twicpic
- Twitgoo

En daar onder Url-inkorthost , en kan ik wederom diverse hosts selecteren.
- is.gd
- Short.to
- Tinyurl
en optie uitgeschakeld...

Is het misschien de combinatie, ik weet het niet meer. please help :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 11:09
hmd01 schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 12:32:
[...]

RTL gemist kan je het best via de Ipad stream bekijken: http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml

Werkt perfect!
Hmm, via de 3g verbinding kan ik de uitzendingen niet zonder stotteringen bekijken, je moet zelfs een halve minuut laten voor 5 seconden beeld. Via Wifi heb ik hier geen enkel problemen mee.

Mensen die hier ook last van hebben? Zijn er alternatieven? Zoals slechtere kwaliteit, zodat ik vlekkeloos journaaluitzendingen in de trein kan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 13-09 22:11
FabianNL schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:57:
[...]

Het meldingsgeluid van mailtjes is volgens mij altijd (mocht je het standaard mail programma gebruiken) je standaard meldingstoon. Voor je SMSjes kan je echter wel een apart geluid kiezen. Op deze manier kan je dus wel zonder problemen een andere toon hebben voor SMS en Email.
Hoe kan ik dan voor smsjes een andere sms toon kiezen als ik de standaard sms applicatie gebruik? Want ik heb nu gewoon één meldingsgeluid voor beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanieo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-01-2021
Ik kan niet wachten tot ik 'm heb. Begin april besteld bij GSMwijzer.nl, verwacht na 1 week. Nu na 4 keer een week uitstellen ben ik er erg nieuwsgierig naar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zs4
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 07:18

Zs4

Roberto538 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:21:
Na vele pogingen ben ik er nog steeds niet in geslaagd een foto toe te voegen aan me twitter message.

Op advies van een van de tweakers hier, ben ik nog eens handmatig de instellingen wezen invullen in me Desire.
maar ik blijf het probleem houden dat als ik een foto maak en wil voegen aan me tweet, hij meteen error geeft dat ie niet kan uploaden :(
Zit bij provider Hi, heb telefoon los gekocht dus geen issues van Branded gsm of wat ook.

Zie ook bij instellingen staan, dat je 2 opties heb tot selecteren van een fotohost.

- Twicpic
- Twitgoo

- is.gd
- Short.to
- Tinyurl

Is het misschien de combinatie, ik weet het niet meer. please help :'(
Probeer dit eens:

Ga naar:
Menu/instellingen/draadloos en netwerken/mobiele netwerken/namen toegangspunten/tik op hi mobiel internet/tik op APN en voer in/wijzig dit in ' internet' .
Nu moet het lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinithlon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-08 03:36

Infinithlon

i was there!

mesm90 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:41:
als ik ze op mn desire zet in de map mp3 kan ik geen albumhoezen op mijn telefoon zien waarbij dat bij de demosongs wel is.

Die standaard Music app van HTC doet het niet helemaal lekker is mijn ervaring. Ik heb met MediaMonkey mijn mp3s van album art voorzien in de id3tag en vervolgens per map nog een losse AlbumArt.jpg, maar dan nog waren zo'n 20% van de mp3s niet voorzien van album art in de music player. Misschien is het omdat ik in een keer die lading getagde mp3s op de SD kaart zette, en het beter werkt als je er telkens een paar nieuwe op zet, maar goed. Als een mp3 er eenmaal op staat is er bij mijn weten ook geen manier om de player nog een keer te laten proberen de album art eruit te vissen. Jammer.

Ik heb overigens (deels om dit probleem) de 3 (cubed) player van de market gehaald, die haalt ook van het gros van de mp3s wel de album art eruit, maar kan voor de probleemgevallen meerdere plaatjes van internet plukken waar je zelf de meest geschikte van kunt kiezen! 't is nog wel beta maar ziet er wel gelikt uit. En dus kun je al je album art fixen.

[ Voor 3% gewijzigd door Infinithlon op 10-05-2010 20:58 . Reden: url toevoegen ]

when i wake up people take up mostly all of my time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

mesm90 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:41:

Ik gebruik hier altijd Album Art Grabber voor. Werkt prima op de Desire!

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Hoeveel vrij geheugen hebben jullie trouwens? Ik heb hier zo'n 43.6mb nog vrij, terwijl ik helemaal niet zo heel veel geinstalleerd heb (zo'n 8 spelletjes en zo'n 6 tot 8 applicaties volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Razer schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:43:
[...]

Hoe kan ik dan voor smsjes een andere sms toon kiezen als ik de standaard sms applicatie gebruik? Want ik heb nu gewoon één meldingsgeluid voor beide.
Dat probleem blijf ik ook behouden helaas.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
geemfriek schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:58:
Zijn er mensen die hier Better Keyboard op hun Desire hebben? Is dit beter dan het HTC keyboard?
Want ipv de spatiebalk, druk ik zeer vaak op de 'b' (ben ik de enige?) met het HTC toetsenbord }:O
Ik! Het standaard Htc keyboard belemmerde mij erg in snel typen ( ee werd e). Bovendien was de indeling anders dan bij mijn oude Samsung, waar ik gewend aan was geraakt. Zie vorige pagina in deze topic voor screenshot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
Infinithlon schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:56:
[...]

Die standaard Music app van HTC doet het niet helemaal lekker is mijn ervaring. Ik heb met MediaMonkey mijn mp3s van album art voorzien in de id3tag en vervolgens per map nog een losse AlbumArt.jpg, maar dan nog waren zo'n 20% van de mp3s niet voorzien van album art in de music player. Misschien is het omdat ik in een keer die lading getagde mp3s op de SD kaart zette, en het beter werkt als je er telkens een paar nieuwe op zet, maar goed. Als een mp3 er eenmaal op staat is er bij mijn weten ook geen manier om de player nog een keer te laten proberen de album art eruit te vissen. Jammer.

Ik heb overigens (deels om dit probleem) de 3 (cubed) player van de market gehaald, die haalt ook van het gros van de mp3s wel de album art eruit, maar kan voor de probleemgevallen meerdere plaatjes van internet plukken waar je zelf de meest geschikte van kunt kiezen! 't is nog wel beta maar ziet er wel gelikt uit. En dus kun je al je album art fixen.
Geen problemen, kopieer altijd de hele map (Windows media player Windows 7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:43:
[...]

Is dat niet gewoon smsapplicatie openen, menu-instellingen-geluiden-iets kiezen? Ik gebruik die applicatie niet dus geen idee of de benamingen kloppen, maar in alle apps waar ik het geluid heb aangepast is het zoiets.

Tip: met rings extended kun je elk geluidsbestand op je telefoon als ringtone instellen, zonder gedoe met in een speciale map plaatsen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-08 22:36
Infinithlon schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:56:
[...]
Die standaard Music app van HTC doet het niet helemaal lekker is mijn ervaring...
...Jammer.

Ik zal de cube-player eens proberen dan, zie ook dat ie bij de software verkiezing het hoogste gescoord heeft, bedankt :)
gday schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:23:
[...]
Ik gebruik hier altijd Album Art Grabber voor. Werkt prima op de Desire!
ik zal eens kijken hoe dit werkt,
kan ik mooi gebruiken mocht cube-player nog wat missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
shameblaster schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:59:
[...]

Dat probleem blijf ik ook behouden helaas.
In Handscent kan je voor elke persoon een ander smstoon instellen. Gewoon smsje van diegene openen en dan rechtsbovenin op het icoontje voor instellingen drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberia404
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
quote: Roberto538

maar ik blijf het probleem houden dat als ik een foto maak en wil voegen aan me tweet, hij meteen error geeft dat ie niet kan uploaden

- Twicpic
- Twitgoo

- is.gd
- Short.to
- Tinyurl

Is het misschien de combinatie, ik weet het niet meer. please help
Ik had precies hetzelfde. Kijk even bij je data verbinding. je APN naam is waarschijnlijk portalmmm.nl ofz zoiets.
Verander deze naar "internet" (zonder ") en probeer het dan nog maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:12

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Je kan ook unlocken door de menu knop in te drukken (nadat de foon aangezet is), is al heel wat makkelijker.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 17:33
l3art schreef op maandag 10 mei 2010 @ 09:53:
Gisteren een beetje aan het klooien geweest met een wallpaper. Eindelijk deze zo gekregen dat een rij icoontjes (voor mij de belangrijkste in een groene lijn komen te staan.
Best grappig eigenlijk (met dank aan een poster op XDA die de background gepost heeft, moest hem zelf alleen voor mij passend maken :) )

[afbeelding]
Kun je je wallpaper online zetten, want ik zit al een tijdje ermee te spelen, maar ik krijg hem niet zoals ik wil.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
hars73 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:47:
Hoeveel vrij geheugen hebben jullie trouwens? Ik heb hier zo'n 43.6mb nog vrij, terwijl ik helemaal niet zo heel veel geinstalleerd heb (zo'n 8 spelletjes en zo'n 6 tot 8 applicaties volgens mij)
Hier nog maar 12mb en heb amper iets erop staan. De hele tijd die melding in je scherm dat je storage low is, is ook irritant. Tijd voor die update dat je apps op je sd kan opslaan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Applicaties opslaan op de SD kaart is sowieso een groot voordeel, maar er zijn blijkbaar ook applicatiemakers die bijvoorbeeld cache bestanden op de Desire zelf zetten. Dan ligt de fout eerder bij de maker dan bij HTC of Google. Een programma als Layar doet dat niet, daarvan staat een mooi apart mapje op de SD kaart. Ik heb zelf een applicatie of 15 en 2 games erop en nog 75MB vrij.

[ Voor 8% gewijzigd door J0YR1D3R op 11-05-2010 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
J0YR1D3R schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 08:47:
Applicaties opslaan op de SD kaart is sowieso een groot voordeel, maar er zijn blijkbaar ook applicatiemakers die bijvoorbeeld cache bestanden op de Desire zelf zetten. Dan ligt de fout eerder bij de maker dan bij HTC of Google. Een programma als Layar doet dat niet, daarvan staat een mooi apart mapje op de SD kaart. Ik heb zelf een applicatie of 15 en 2 games erop en nog 75MB vrij.
Ik heb ongeveer 6 kleine apps, 2 wat grotere en 4 simpele spelletjes.
Op mijn winmo telefoon had ik stuk of 25 apps en een game of 5, dus daar zal het op de android ook naar groeien bij mij.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Phusebox schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 08:42:
[...]

Hier nog maar 12mb en heb amper iets erop staan. De hele tijd die melding in je scherm dat je storage low is, is ook irritant. Tijd voor die update dat je apps op je sd kan opslaan.
Mischien is rooten met apps2sd wel een optie voor je, heb ik dit weekend ook gedaan, en heb nu weer zo'n 113 mb vrije ruimte over, met al m'n apps erop (circa 45 incl. Google earth, en dat is wel de grootste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jippen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-08-2024
Ik heb ook eentje, enkel ik geraak niet op netwerken met een static ip address.
Heb het gedaan zoals de handleiding, ook heb ik wifi static geinstalleerd (die dan ook het ip adres weergeeft bij de connectie) maar de software in adnroid blijft achter een adres vragen...
Dhcp netwerken is geen enkel probleem.
Iemand tips of idieen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Niet om het een of het ander, maar waarom static IP's op wireless?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik heb het toestel nu zo'n 2 weken in gebruik. Ben nog steeds razend enthousiast over dit toestel en het besturingssysteem. Ik kom van een HTC Touch Pro 2 af. En man man wat is dat traag in vergelijking met de desire.

Desire is top!

Vraag me af waarom ik geen applicaties en games op de SD card kan zetten. Kan alleen op het interne geheugen installaties zetten.

Minpuntje vind ik de speaker.. die is niet echt geweldig.

Minpuntje is ook de leesbaarheid van display in de zon.

De internetbeleving vind ik overigens echt top.

Batterijduur is netjes.. Niet echt bijzonder maar het voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
janvanduschoten schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 08:20:
[...]

Kun je je wallpaper online zetten, want ik zit al een tijdje ermee te spelen, maar ik krijg hem niet zoals ik wil.
Volgens mij was het deze.

Here you go:
Afbeeldingslocatie: http://xs.to/thumb-5872_4BE90B38.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 11-05-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jippen
mace schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:37:
Niet om het een of het ander, maar waarom static IP's op wireless?
Is netwerk van bedrijf ...en er zit geen dhcp op (acces point)

Het ergste is, mijn collega naast mij met zijn iphone lukt het wel...

[ Voor 13% gewijzigd door jippen op 11-05-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose
  • Laatst online: 01-09 22:38

TMoose

Mooooooose !!

XstarzZ schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:11:
Ik een brando bij brando besteld. Gewoon voor de desire. Werkt prima, trekt alleen wat meer vingerafdrukken aan dan het scherm.

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Vanwege navigatie op mn oude Nokia heb ik nog ergens een bluetooth GPS reciever liggen. Bluetooth schijnt toch wat minder batterij te eten dan de ingebouwde GPS reciever en het is net zo makkelijk... zou je denken :(

Als ik de apparaten probeer te koppelen, vindt mn Desire de reciever, maar na koppeling geeft hij aan;
"gekoppeld, verbinding verbroken".
Als ik dan een GPS gebruikende app start (meerdere geprobeerd) geven ze allemaal aan dat GPS is uitgeschakeld en dat dit eerst ingeschakeld moet worden. Sommige apps sluiten dan af, anderen (my tracks) geven wel een kaart, maar geen locatie.

Bij bluetooth settings valt er vrij weinig in te stellen, iemand enig idee hoe je een BT GPS reciever kunt gebruiken in plaats van de ingebouwde GPS reciever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

jippen schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:49:
Is netwerk van bedrijf ...en er zit geen dhcp op (acces point)
Duidelijk.

Goed je kan wel een statisch IP instellen, maar het is een beetje verstopt.

Instellingen > Draadloos en netwerken > Wifi instellingen > op menu drukken > geavanceerd > statisch IP adres gebruiken.

Volgens mij gelden deze settings alleen dan wel meteen voor alle verbindingen die je maakt, dus dan moet je het weer uitvinken als je op een ander netwerk komt.

Werkt dat niet?

edit: anders IP Manager eens proberen ? (gewoon in de market)
Het ergste is, mijn collega naast mij met zijn iphone lukt het wel...
Haha, dat is zuur.

[ Voor 5% gewijzigd door mace op 11-05-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:37
Obiter dictum schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:56:
Vanwege navigatie op mn oude Nokia heb ik nog ergens een bluetooth GPS reciever liggen. Bluetooth schijnt toch wat minder batterij te eten dan de ingebouwde GPS reciever en het is net zo makkelijk... zou je denken :(

Als ik de apparaten probeer te koppelen, vindt mn Desire de reciever, maar na koppeling geeft hij aan;
"gekoppeld, verbinding verbroken".
Als ik dan een GPS gebruikende app start (meerdere geprobeerd) geven ze allemaal aan dat GPS is uitgeschakeld en dat dit eerst ingeschakeld moet worden. Sommige apps sluiten dan af, anderen (my tracks) geven wel een kaart, maar geen locatie.

Bij bluetooth settings valt er vrij weinig in te stellen, iemand enig idee hoe je een BT GPS reciever kunt gebruiken in plaats van de ingebouwde GPS reciever?
Zou dat niet komen doordat de applicatie de interne GPS willen aanspreken ipv de externe.

Maar ik vraag mij af of bluetooth nog zoveel minder gebruikt dan GPS. Het voordeel van de interne gps is dat deze alleen stroom verbruikt als een programma hem gebruikt. Sluit je de applicatie dan stopt ook het verbruikt. Je hoeft er dus verder niet over na te denken. Bij Bluetooth moet je dit wel zelf aan en uit zetten.

Maar volgens mij gebruikt Bluetooth juist ook aardig wat stroom. Maar je kun dit altijd even testen door het 1 voor 1 een uurtje of iets aan te laten en dan kijken wat het verbruik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

MikeOO schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:07:
Zou dat niet komen doordat de applicatie de interne GPS willen aanspreken ipv de externe.
Vraag het me af, ook omdat de status van de verbind zo vreemd is (kan er ook niet uit opmaken of ze nou gepaired zijn of niet...
MikeOO schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:07:
Maar volgens mij gebruikt Bluetooth juist ook aardig wat stroom. Maar je kun dit altijd even testen door het 1 voor 1 een uurtje of iets aan te laten en dan kijken wat het verbruik is.
Dat was sowieso het plan, maar dan zou ik het dus wel willen testen met het apparaat dat ik ga gebruiken; de reciever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
l3art schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:46:
[...]

Volgens mij was het deze.

Here you go:
[afbeelding]
Dat is hem zeker!

_/-\o_ Hartelijk dank, ik heb hem meteen in gebruik genomen.

Afbeeldingslocatie: http://i425.photobucket.com/albums/pp335/wortel_wortel/snap20100511_110720.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jippen
mace schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:57:
[...]

Duidelijk.

Goed je kan wel een statisch IP instellen, maar het is een beetje verstopt.

Instellingen > Draadloos en netwerken > Wifi instellingen > op menu drukken > geavanceerd > statisch IP adres gebruiken.

Volgens mij gelden deze settings alleen dan wel meteen voor alle verbindingen die je maakt, dus dan moet je het weer uitvinken als je op een ander netwerk komt.

Werkt dat niet?

edit: anders IP Manager eens proberen ? (gewoon in de market)

[...]

Haha, dat is zuur.
Ja inderdaad zuur :)

het eerste had ik al eens geprobeerd, maar blijft toch een adres vragen aan de acces router.
Van zodra ik thuis ben IP manager eens installeren (bedankt voor de tip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matt_E
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-08 10:48
Ik zit op dit moment een beetje te dubben. Ik kwam er afgelopen vrijdag achter dat er een klein (maar dan ook best wel klein) stofje/puntje onder het scherm zit. Dit kan onmogelijk door mijn gebruik komen, want ik heb de Desire nog nauwelijks ergens mee naar toe gehad en deze ligt voornamelijk nog thuis (bel nog met ander mobiel).

Het toestel heb ik sinds vorige week dinsdag in huis. Is dit een rede om op te geven als DOA? ik wil niet te veel zeuren, maar aan de andere kant is het wel een toestel van dikke 400 euro en stoort het als je op een pagina met witte achtergrond zit (lijkt dan op een dode pixel). Ook denk ik dat het niet echt goed is als daar van alles tussen zit en misschien kan het in de toekomst voor meer problemen zorgen?

Wat zouden jullie doen in dit geval? Ik heb al gemaild met GSMEasy over dit verhaal en hoe zij hiermee omgaan. Maar ben bang dat de reactie van hen misschien te laat komt om actie te kunnen ondernemen.

Iemand ervaring, of soort gelijke klachen?

B.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Je hebt het reeds aangegeven, dit verlengt de termijn van terugsturen. Feitelijk heb je al aangegeven binnen de termijn dat je hem mogelijk wilt terugsturen, het zou raar zijn als de winkel vervolgens de termijn kan laten verstrijken door niet tijdig te reageren.

Je heb drie keuzes;
1. DOA
2. Telefoon houden
3. In de toekomst als het verergert garantie claimen

Your choice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 21:27
Matt_E schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:26:
Ik zit op dit moment een beetje te dubben. Ik kwam er afgelopen vrijdag achter dat er een klein (maar dan ook best wel klein) stofje/puntje onder het scherm zit. Dit kan onmogelijk door mijn gebruik komen, want ik heb de Desire nog nauwelijks ergens mee naar toe gehad en deze ligt voornamelijk nog thuis (bel nog met ander mobiel).

Het toestel heb ik sinds vorige week dinsdag in huis. Is dit een rede om op te geven als DOA? ik wil niet te veel zeuren, maar aan de andere kant is het wel een toestel van dikke 400 euro en stoort het als je op een pagina met witte achtergrond zit (lijkt dan op een dode pixel). Ook denk ik dat het niet echt goed is als daar van alles tussen zit en misschien kan het in de toekomst voor meer problemen zorgen?

Wat zouden jullie doen in dit geval? Ik heb al gemaild met GSMEasy over dit verhaal en hoe zij hiermee omgaan. Maar ben bang dat de reactie van hen misschien te laat komt om actie te kunnen ondernemen.

Iemand ervaring, of soort gelijke klachen?

B.v.d.
Dit hoort niet en als je je er aan stoort dan laat je je telefoon schoonmaken/vervangen.
Denk niet dat GSMEasy er 2 jaar over zal doen om te reageren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 11:55
Kwakkel schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:18:
Ik heb een vraagje over de GPS in de Desire. Als ik 3G aanzet, heb ik redelijk snel mijn locatie. Zonder 3G, dus puur op basis van GPS, duurt dit veel langer.
Op zich geen probleem, ware het niet dat ik even het volgende testte: ik zet 3G aan op mijn werk, krijg een fix, zet 3G uit en vertrek naar huis. Thuis aangekomen neem ik mijn GSM en blijkt mijn locatie nog steeds mijn werk te zijn. Er ligt echter een goede 60 km autostrade tussen mijn werk en mijn woonplaats.

Iemand enig idee hoe dit kan? Is mijn GPS-chip kapot, of heeft de Desire gewoon zo'n slechte fix?
iemand een idee?
Pagina: 1 ... 6 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voordat je hier een vraag stelt:

1. De handleiding lezen.
2. Googlen.
3. Aangeven wat je zelf al gevonden hebt.

Helpdesk-vragen worden verwijderd.