Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Anoniem: 387084
http://www.amazon.co.uk/K...LASS-RETAIL/dp/B001U2EQF2
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 387084 op 10-12-2010 22:32 ]
Indien je nu bij dealextreme http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.40470 de USB car charger van 1000mA koopt krijg je er een met een andere printplaat.ThinkPadd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:36:
[afbeelding]
Klik voor groter formaat
De rood omcirkelde weerstandjes sloop je eraf (1 kant verhitten met soldeerbout en dan snel de andere kant aantikken en hij komt wel los).
De 2 punten die oranje zijn omcirkeld verbind je met elkaar (misschien wat tin toevoegen).
Goed opletten dat je alleen de middelste 2 pinnen van de USB connector met elkaar verbind. De buitenste zijn GND en +5V en die moet je niet met de binnenste verbinden omdat je daarmee je telefoon sloopt. Deze modificatie is sowieso op eigen risico
Oja en om te testen of de mod werkt kun je naar "instellingen > over de telefoon > accu" gaan. Voor de mod zegt hij "Opladen (USB)", en na de mod als het goed "Opladen (AC)".
Om deze te modden naar AC lader moet je pin 2 en 3 doorverbinden en R5, R7, R3, R8 verwijderen. Plaatjes en beschrijving vind je hier
Heeft iemand hier ervaring me?BigDrummer1 schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:44:
Ik ben op zoek naar een thuislader/reislader voor mijn HTC Desire, gewoon een lader die je een stopcontact kan steken. Weet iemand een goede lader op DX, Ebay of ergens anders? Wel een beetje goedkoop;)
Het mag natuurlijk ook een combinatie zijn tussen een losse micro-USB kabel en zo'n USB Power converter die je in 't stopcontact steekt... Heeft iemand een goede tip?
Ik heb deze op 9 oktober besteld, 18 oktober is ie verstuurd en een aantal weken later binnen gekomen. Ik was klaar om te solderen, maar toen ik hem eerste probeerde zag de Desire deze lader als een AC lader. En in een lange rit met navigatie laadde hij keurig op. Er was dus geen mod nodig.ikke_ schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 19:09:
[...]
Indien je nu bij dealextreme http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.40470 de USB car charger van 1000mA koopt krijg je er een met een andere printplaat.
Om deze te modden naar AC lader moet je pin 2 en 3 doorverbinden en R5, R7, R3, R8 verwijderen. Plaatjes en beschrijving vind je hier
Een ding: Ik gebruik hem met de kabel van de originele HTC autolader, die bij mij te los in het sigaretten aansteker stopcontact zit. Wellicht is deze kabel intern anders waardoor de mod niet nodig is.
Is er ook zo iets voor de Desire?
Eerste had ik een Nokia AC-10E oplader gekocht via Ebay (http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...:OU:NL:1123#ht_1102wt_905). Maar helaas werkt deze niet met de HTC Desire (wel met een Nokia 6700, zelf getest).
Maar ik heb een goede combinatie gevonden die het doet: een HQ Travel Charger P.SUP.USB401 met een gewone micro-USB kabel van een onbekend merk. Beiden verkregen bij de STORES op de campus van de UT. In totaal slechts €5,10
Het antwoord daarop weet je denk ik zelf ook wel als je een beetje logisch nadenkt. Het antwoord is "Nee".Thombias schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 08:18:
Tegenwoordig worden er honderden verschillende hifi-systemen gelanceerd waar je je ipod op kan plaatsen.
Is er ook zo iets voor de Desire?
De ipod connector is een Apple proprietary connector waar alles in zit: Laden, besturing en audio. Omdat Apple zo populair is 'mogen' fabrikanten van dergelijke hi-fi systemen deze connector ondersteunen en aanbieden.
De HTC Desire heeft vergeleken daarmee maar een mini marktaandeeltje en bovendien ondersteunt deze gewoon de micro-usb standaard. Hier gaat niets anders overheen dan power en data.
Ergo: Hoe zou je willen dat zo'n connector eruit ziet?
Natuurlijk kan je wel gewoon een 3,5mm -> 2x tulp snoertje gebruiken op de koptelefoonaansluiting van de Desire.
Marstek Venus 5.12kWh v148, ShellyPro3EM emulatie, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk
Past perfect, mooi stabiel en ook gewoon mooi om te zien. Wel een blauw lampje als 'ie op de stroom zit aangesloten.

Naast het dock zelf, zit er een usb snoer en een stekker in de verpakking. Maar de lader van de Desire zelf past ook gewoon.
Aanrader (wel redelijk aan de prijs..)!
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Ja hoor, geen probleem. Zodra je dockt gaat 'ie gewoon laden en gaat het oranje lampje van de Desire branden!joris1989 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:59:
Heb je hem bij PDAshop besteld? Ik heb hem namelijk uit HongKong laten komen ( de Kidigi heet hij dan). Laadt hij wel fatsoenlijk(dus de Desire weet dat hij met AC te maken heeft ipv USB?)
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
de desire ziedt namelijk een verschil tussen een usb lader (max 500mA) of een AC lader, die een hogere laadstroom (bijvoorbeeld 1A) kan leveren.
dit kan je als het goed is zien door naar instellingen > over de telefoon > accu
te gaan, daar staat bij accustatus dan iets in de richting van "opladen (USB)" of "opladen (AC)"
Zal het vanavond thuis checkennick_haak schreef op zondag 19 december 2010 @ 19:24:
dat klopt, maar er zit nog een verschil in HOE ie laadtdaar doelde Joris op.
de desire ziedt namelijk een verschil tussen een usb lader (max 500mA) of een AC lader, die een hogere laadstroom (bijvoorbeeld 1A) kan leveren.
dit kan je als het goed is zien door naar instellingen > over de telefoon > accu
te gaan, daar staat bij accustatus dan iets in de richting van "opladen (USB)" of "opladen (AC)"
EDIT: Er staat opladen (ac)!
Had ik zeker de laatste, haha! Hij staat nu op uitverkocht.joris1989 schreef op zondag 26 december 2010 @ 01:01:
hehe ok, dat bedoelde ik idd! Nou mooi, dan maar hopen dat ik hem binnenkort een keer kan ontvangen... 4-8 weken verzendtijd is behoorlijk lang...
Hoe loopt het met zo'n ding aan je arm, is dat niet vervelend? Gaat het niet schuiven / mee bewegen?Prx schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:27:
Voor de Desire is nu ook de armband beschikbaar gemaakt, zodat je hem gewoon mee kan nemen tijdens het hardlopen. Heb hem zelf vandaag ook gekocht bij iGadgitz
besloten dat een boterhamzakje geen goede case is om hem waterdicht te maken,
een condoom werkt echter wel geweldig (Wel een rare combinatie) maar je toestel is nog te bedienen
Nadeel is wel dat je allemaal glijmiddel op je handen krijgt lijkt memesm90 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 18:51:
vandaag naar het zwembad geweest met mijn desire,
besloten dat een boterhamzakje geen goede case is om hem waterdicht te maken,
een condoom werkt echter wel geweldig (Wel een rare combinatie) maar je toestel is nog te bedienen
Neen
Heb je niet ook 'condoom'-hoesjes, die puur voor de telefoon zijn en niet voor andere zaken...? Glijmiddel-vrij, dus.mesm90 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:03:
dat wel maarja zo'n ding kan je ook vantevoren uitspoelen gelukkig (A)
Deze waren een poosje geleden gratis bij hi te bestellen, misschien nu nog welSmithNL schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:19:
[...]
Heb je niet ook 'condoom'-hoesjes, die puur voor de telefoon zijn en niet voor andere zaken...? Glijmiddel-vrij, dus.
Condooms zijn ook zonder glijmiddel te krijgen, je moet dan tijdens de daad zelf glijmiddel gebruiken.Boesjke schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:44:
[...]
Nadeel is wel dat je allemaal glijmiddel op je handen krijgt lijkt me
Wellicht dat je die nog ergens kan vinden
Gegroet!
[ Voor 98% gewijzigd door Robbie T op 10-01-2011 20:44 ]
Als geluk bij een ongeluk heeft m'n broertje net zijn Desire binnengekregen, dus kan hem nog wel opladen, maar het is niet ideaal zo natuurlijk, en een paar weken wachten op dealextreme is ook niet handig.
Waarschijnlijk kun je gewoon een nieuwe micro-usb kabel kopen. Natuurlijk kun je naar een fysieke winkel (ik denk dat elke telecom-/computerwinkel wel een zo'n usbkabel heeft) gaan om een geheel nieuwe lader of een nieuwe micro-usbkabel te kopen. Maar via internet is het goedkoper, kijk bijv. op: http://kabeltje.com.of googel eens...thamm schreef op maandag 10 januari 2011 @ 20:31:
Onlangs is de oplader van m'n Desire (ofja, de usb-kabel daarvan) stuk gegaan. Weet iemand waar deze kabel (of eventueel een nieuwe oplader) in een fysieke winkel te koop is voor een niet al te belachelijke prijs?
Als geluk bij een ongeluk heeft m'n broertje net zijn Desire binnengekregen, dus kan hem nog wel opladen, maar het is niet ideaal zo natuurlijk, en een paar weken wachten op dealextreme is ook niet handig.
Denk dat het met deze wel moet gaan:Decennia schreef op maandag 10 januari 2011 @ 01:57:
Ik zoek een mooie dock die op AC laad maar waar mijn Desire IN TPU CASEerin past. Niks kunnen vinden op eBay, wat hulp =D ?

Hij is eigenlijk voor de Nexus One, maar ik denk dat de Desire hier ook in moet passen.
--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--
Ik kan op het plaatje niet goed zien hoe de phone overeind gehouden wordt, toch niet alleen door het usb stekkertje? Daarnaast is de TPU case ruim een millimeter dik, ook aan de onderkant, dus het stekkertje van de dock zou eigenlijk ook minimaal een millimeter langer moeten zijn dan normaal voor een goed contact.henri8096 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 07:49:
Denk dat het met deze wel moet gaan:
[...]
Hij is eigenlijk voor de Nexus One, maar ik denk dat de Desire hier ook in moet passen.

Trouwens jammer van dat lelijke witte stuk waar "Power" staat...
[ Voor 14% gewijzigd door J0YR1D3R op 11-01-2011 09:21 ]
Op kabeltje.com is-ie 7 euro + 3 euro verzendkosten. Denk dat ik 'm dan toch bij mycom haal voor een tientje , kan ik gelijk even de 13 en 15 inch macbook vergelijken.BigDrummer1 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:14:
[...]
Waarschijnlijk kun je gewoon een nieuwe micro-usb kabel kopen. Natuurlijk kun je naar een fysieke winkel (ik denk dat elke telecom-/computerwinkel wel een zo'n usbkabel heeft) gaan om een geheel nieuwe lader of een nieuwe micro-usbkabel te kopen. Maar via internet is het goedkoper, kijk bijv. op: http://kabeltje.com.of googel eens...
Mmm...henri8096 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 07:49:
[...]
[afbeelding]
Te koop via ebay voor kleine prijsjes.
Eerst een "mooier/beter" alternatief vinden, anders toch deze wagen.
Gegroet!
Besteld:) Thanks kerel! Goeie link!!!Prx schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:27:
Voor de Desire is nu ook de armband beschikbaar gemaakt, zodat je hem gewoon mee kan nemen tijdens het hardlopen. Heb hem zelf vandaag ook gekocht bij iGadgitz. (£10.99, gratis verzending)
[afbeelding]
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Anoniem: 392432
HTC's argument is dat als het toestel met andere kleuren in stoffen kan verkleuren, dus een broekzak, overhemdzak, alles waar je hem indoet is niet goed. Ik heb gezegd dat dit de grootste onzin is die ik ooit gehoord heb en dat er ik niet mee akkoord ga, update volgt wanneer ik antwoord krijg.
Anoniem: 313879
Bedankt alvast!
[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 21-01-2011 22:12 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
[ Voor 22% gewijzigd door Chaoss op 21-01-2011 22:15 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Edit: Zag net dit langskomen: http://www.koopjessite.nl/index.php?c=cms&ref=1063 misschien dat je daar wat aan hebt. Weet niet of het ook daadwerkelijk goedkoper is, maar dat is uit te zoeken.
[ Voor 30% gewijzigd door Cyleo op 24-01-2011 22:37 ]
Anoniem: 281763
Ik heb zelf, na aanraden op een eerdere vraag hier( alweer tijdje terug), een jaja, ifoon 3 houder van HR richter gekocht bij Halfords, euro 5,95 ofzo iets stukje uit de onderkant gevijld ivm usb aansluiting, en zo'n ventilatie houder erbij , daar komt bij mij overigens alleen koude lucht lucht uit, dus altijd een koel toestel......paul99 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:18:
Ik ben opzoek naar een degelijke autohouder voor mijn desire (met of zonder lader, maakt niet uit). Aangezien ik totaal geen verstand heb van die dingen, welke zouden jullie mij aanraden?
Als tweakert bouw je zoiets toch zelf. Beetje hout, verf en een kabeltje van een paar euro en klaar is de tweakert. Heb je ook geenlast van dat lelijke witte plaatje met power. Dat ledje is zo-ie-zo overbodig omdat die ook op het toestel zit.J0YR1D3R schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:20:
Denk dat de lengte van het stekkertje niet zo snel een probleem zal vormen. Overigens wordt de telefoon gewoon aan de achterkant ondersteund:
[afbeelding]
Trouwens jammer van dat lelijke witte stuk waar "Power" staat...
no way dat dat in mijn slaapkamer komt...
Anoniem: 323791
Dat is een ontzettend vet ding.henri8096 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 07:49:
Wat betreft het invetten, dat is natuurlijk niet de binnenkant, maar dat begrijp je wel denk?
Jep, dat begrijp ikJ0YR1D3R schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 09:04:
Ik heb sinds april een Fabrix side stripe hoesje maar weet niet of ik er nogmaals 1 zou nemen. De kwaliteit zelf is goed, maar doordat het stof is wordt hij ook wel een stuk sneller vies dan een leren hoesje.
Wat betreft het invetten, dat is natuurlijk niet de binnenkant, maar dat begrijp je wel denk?
Verder vind ik dan zo´n flipcase ook een mooie oplossing, alleen is er dan weer het probleem met het magneetje.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 313879 op 28-01-2011 19:52 ]
bertalizer in "Accessoires voor de HTC Desire"paul99 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:18:
Ik ben opzoek naar een degelijke autohouder voor mijn desire (met of zonder lader, maakt niet uit). Aangezien ik totaal geen verstand heb van die dingen, welke zouden jullie mij aanraden?
Tevens heb ik 'm al een paar maanden in een flipcase met magneetjes zitten, en nog nooit een probleem met het kompas gehad. Meteen een fix en meteen de goede richting, ik kan er geen enkele afwijking in ontdekken.
Ik heb 'm ook een weekje niet in de flipcase gehad vanwege de berichtgeving hierover, maar dat maakte ook geen enkel verschil. Ding werkt gewoon prima.
Edit: Nu zie ik dat het toestel gelijk al een beetje verkleurd is aan de onderkant. Mijn Desire heeft maar een uur in de case gezet. Het gaat om een zilveren Desire. Weet iemand hoe ik dit eraf kan krijgen?
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 313879 op 01-02-2011 20:48 ]
Heb even het topic doorgezocht, kon zo 1,2,3 niets vinden.
Zie links:
http://www.batteryupgrade...hBw#/shopGroupId/70418404
http://www.pdashop.nl/pro...-htc-desire-2200-mah.html
Op de een of andere manier voelt het bij dit soort (toch wel kritische) onderdelen altijd wel 'veiliger' als een gerenomeerde NL shop het verkoopt
Voor het geld is die van Coolblue ook nog wel eens uit te proberen. Alleen....... het zou leuk zijn als producenten van zulke accu's, naast een achterkant, ook eens een passende TPU case ofzo zouden meeleveren.
Ik ga er geen grotere accu op zetten als ie daardoor niet in een TPU kan....
[ Voor 41% gewijzigd door eymey op 04-02-2011 08:44 ]
Marstek Venus 5.12kWh v148, ShellyPro3EM emulatie, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk
Anoniem: 164388
is een van de goedkoopste NL site voor accesoires: www.gadgetsdiscount.nl
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Wat is nu de ideale combo van een autohouder icm oplader? Autohouder mag een raambevestiging zijn, maar ook die je op het dashboard monteert.
Creating my own hero.
Deze dus:
HTC Desire Optional Pouch PO S520
Geeft die ook af?
ik heb de adapt active car holder. werkt prima.Fasterinside schreef op maandag 14 februari 2011 @ 10:02:
Heb dit topic flink door lopen spitten, maar ik kom er niet meer uit.
Wat is nu de ideale combo van een autohouder icm oplader? Autohouder mag een raambevestiging zijn, maar ook die je op het dashboard monteert.
Anoniem: 98248
Yep, die heb ik. Geeft niet af, werkt erg fijn mede door de pull strap.kjast schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 18:15:
Iemand de officiele HTC hoes geprobeerd icm de Desire Silver?
Deze dus:
HTC Desire Optional Pouch PO S520
Geeft die ook af?
Het wordt de Haicom air vent houdenFasterinside schreef op maandag 14 februari 2011 @ 10:02:
Ik ben nu nog op zoek naar een kleine USB autolader, evt. met aparte kabel die ervoor zorgt dat de telefoon niet leeg loopt. Die van E-cell Ebay zorgt daarvoor en laadt hem zelfs op,. maar die is zo lomp groot.
De orginele HTC cc c200 valt af, die is te duur.
Suggesties?
Creating my own hero.
Niet eens proberen..Anoniem: 313879 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 18:44:
Weet iemand of de PDAIR leather case - boek model geschikt is voor de HTC Desire Silver? Ik heb geen zin dat er weer een hoesje gaat vlekken op de behuizing. Nu valt de schade van het oude hoesje nog mee.
Bij mij ging het in ieder geval fout met een leather pouch. Een pouch schuift natuurlijk wel wat meer dan een case, maar het idee is hetzelfde. Of heeft deze leather case een niet leren binnenkant?
Nee je hebt inderdaad gelijk. Ik heb ook al eerder verkleuringen gekregen op mijn Desire door een Gripis hoesje, en nu laat zelfs de coating daardoor op sommige plekken los. Het ziet er niet uitkjast schreef op zondag 20 februari 2011 @ 23:45:
[...]
Niet eens proberen..
Bij mij ging het in ieder geval fout met een leather pouch. Een pouch schuift natuurlijk wel wat meer dan een case, maar het idee is hetzelfde. Of heeft deze leather case een niet leren binnenkant?
Heb jij verder veel last van verkleuringen? En heb je dit dan via de garantie laten oplossen, of toch maar voor lief genomen dat hij verkleurd is?
verder heb ik de stekker gesloopt en direct achter de autoradio aangsloten aan de 12V zo heb ik geen kabels in de auto.
nadeel aan brodit is dat naast de houder van bijna 50 euro je nog een voetje moet hebben. maar hiervoor heb ik een oud voetje (van nog geen 5 euro) aangepast voor de brodit. proper en het past.
Wat het zelf maken van een bureaulader betreft, je hoeft niet zo zeer handig te zijn met een freesmachine om een sleuf van 61mm op 12,5mm te maken. onderin een gat voor de kabel en vastzetten.
het ter beschikking hebben echter wel...
Een nederlandse, iets compatere samenvatting is hier te vinden:
Cyleo in "Accessoires voor de HTC Desire"
[ Voor 23% gewijzigd door Cyleo op 04-03-2011 20:07 ]
Anoniem: 399851

Is het dan nodig om ook nog een Screen Protector aan te schaffen vinden jullie?
ik heb er 1 en werkt perfect
mn broertje heeft er een en door die rommel is zn telefoon totaaal zwart, vooral door de screenprotector kan je weinig zien....
http://www.amazon.co.uk/C...TF8&qid=1300394135&sr=8-1
Ik heb deze al meer dan een halfjaar:Fasterinside schreef op maandag 14 februari 2011 @ 10:02:
http://www.dealextreme.co...hd-black-54645?r=99999999
Werkt perfect hoor.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Is al vaker in dit topic aan de orde geweest. De besturing van geluid kan niet via de micro-usb uitgang dus zou je daarnaast nog een verbinding met de headphone jack moeten maken. Er zijn daardoor wat zelfbouw docks, maar verder niet.demolition_man schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 22:53:
Zijn er ook speaker radio's met een docking voor micro usb? Zodat de desire erin geplaatst kan worden? Of is het mogelijk met een converter van micro usb naar de iphone plug? Ik kan dit soort apparaten alleen maar voor de iphone vinden =\
http://www.amazon.co.uk/C...TF8&qid=1300394135&sr=8-1
Gebruik je hem ook echt? Want bij mij is het lipje afgebroken. Plastic is kwalitatief uitermate teleurstellend.iCy schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 23:46:
Ik heb deze al meer dan een halfjaar:
http://www.dealextreme.co...hd-black-54645?r=99999999
Werkt perfect hoor.
Ik ben ook van plan mijn Desire te gebruiken tijdens het hardlopen, en ik ben benieuwd naar de ervaringen met deze armband, aangezien het me een goede deal leek.Prx schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:27:
Voor de Desire is nu ook de armband beschikbaar gemaakt, zodat je hem gewoon mee kan nemen tijdens het hardlopen. Heb hem zelf vandaag ook gekocht bij iGadgitz. (£10.99, gratis verzending)
[afbeelding]
trap
Zit dagelijks in de auto en dan zit die in deze houder. Wanneer heb jij hem aangeschaft dan? Ik heb hem sinds dat ik het toestel heb en gebruik hem vrijwel elke dag. Soms zaterdag of zondag niet.sphere schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:00:
[...]
Gebruik je hem ook echt? Want bij mij is het lipje afgebroken. Plastic is kwalitatief uitermate teleurstellend.
Hoe ver druk je het lipje in dan en hoe lang heb jij er gebruik van gemaakt?
Het materiaal is nogal synthetisch, dus het gaat meestal wel zweten...
De bediening is door het plastic heen ook prima te doen. Voor die prijs vind ik ik het een prima hoesje.
Ghost Dog schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 04:39:
[...]
Ik ben ook van plan mijn Desire te gebruiken tijdens het hardlopen, en ik ben benieuwd naar de ervaringen met deze armband, aangezien het me een goede deal leek.
trap![]()
Thx, besteld.djiedjee schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:03:
Ik gebruik hem ook al enige tijd voor het hardlopen. Bevalt redelijk. Telefoon past er netjes in. Je moet hem wel strak aansnoeren wil hij niet gaan schuiven.
Het materiaal is nogal synthetisch, dus het gaat meestal wel zweten...
De bediening is door het plastic heen ook prima te doen. Voor die prijs vind ik ik het een prima hoesje.
[...]
Ik zal mijn ervaringen ook even posten als ik er een paar keer mee gerend heb.
Ook had ik er nog een ventilator mount bij.
Maar ja aangezien ik geen Desire meer heb, kan ik er misschien iemand anders nog blij mee maken (tegen een kleine vergoeding). Lader zit er niet bij, want die hou ik gewoon zelf voor mn Xperia Arc.
Mocht je hem zelf helemaal nieuw willen kopen, kan natuurlijk ook op ebay. De houder zo'n beetje in alle richtingen te verstellen/draaien.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik heb al wel wat op Internet gezocht, maar kom alleen carkits tegen die die taken overnemen.
Hier staat tekst
Nu dusGhost Dog schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:20:
[...]
Thx, besteld.
Ik zal mijn ervaringen ook even posten als ik er een paar keer mee gerend heb.
Ik vind het erg handig dat ik mijn Desire mee kan nemen tijdens het hardlopen, en de telefoon past op zich goed in de hoes. Met de band redelijk strak gaat hij niet schuiven.
Een nadeel vind ik dat de Desire net te krap in de hoes past, waardoor de aan/uit-knop soms niet goed te bedienen is omdat deze al wordt ingedrukt door de armband zelf.
Hebben meer mensen daar last van?
Volgens mij ondersteunt mijn autoradio geen AD2P (standaard Renault Scenic-radio), maar ik zal Car Home eens proberen. In principe zou het al genoeg moeten zijn om 'm via een line-in aan te sluiten op de radio. Al weet ik niet of de spraak dan ook automatisch via die uitgang verloopt.Sjaak_Afhaak schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:56:
Je bent op de hoogte van de google app: car home? Dat in combinatie met bijvoorbeeld AD2P kan een hoop voor je doen (mits je autoradio AD2P ondersteunt). Dan is alleen de microfoon wellicht nog een probleempje, maar dat kun je best proberen lijkt me.
Ghost Dog schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:26:
[...]
Een nadeel vind ik dat de Desire net te krap in de hoes past, waardoor de aan/uit-knop soms niet goed te bedienen is omdat deze al wordt ingedrukt door de armband zelf.
Hebben meer mensen daar last van?
Ik kan die van Google zelf namelijk nergens activeren, terwijl het volgens die website gewoon onderdeel van Maps zou moeten zijn.
En zijn er inmiddels goede alternatieven voor de HTC Car Upgrade Kit? Dus een car-holder waarbij de telefoon wordt opgeladen en de telefoon automatisch Car Home opstart?
Hmm, dan is die van mij blijkbaar net wat krapper dan de jouwe.djiedjee schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:52:
Bij het "inproppen" van de telefoon druk ik ook vaak de power-knop in. Dat is geen probleem. Maar tijdens het lopen heb ik er nooit last van dat hij per ongeluk aangaat.
[...]
Niemand?maikel schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:10:
Is dat Car Home nu eigenlijk hetzelfde (of een nieuwere versie) als de Car Dock die standaard bij Google Maps (Navigatie) zou moeten zitten: http://www.google.com/mobile/navigation/ ?
Ik kan die van Google zelf namelijk nergens activeren, terwijl het volgens die website gewoon onderdeel van Maps zou moeten zijn.
En zijn er inmiddels goede alternatieven voor de HTC Car Upgrade Kit? Dus een car-holder waarbij de telefoon wordt opgeladen en de telefoon automatisch Car Home opstart?
Anoniem: 47200
Zijn er mensen die deze gekocht hebben en er een desire Z in hebben gedaan? Of is dat vergelijkbaar omdat hij even groot is?riotrick schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:24:
Mochten er nog mensen op zoek zijn naar een goed passende sport armband voor de desire. Ik heb de iGadgitz armband voor de nexus one gekocht:
http://www.igadgitz.com/p...r-nexus-google-phone.html
[afbeelding]
* Anoniem: 47200 heeft vandaag zijn desire z binnen \o/
Deze vraag stond er een jaar geleden in. Ik ben ook op zoek naar iets wat je als externe accu kunt gebruiken. Maar ik zoek geen opladers zoals dynamo's of zonneladers. De Samsung werd destijds genoemd. Iemand anders die iets kan aanbevelen als 2e accu, powerbankKarlMarX schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:42:
Heeft iemand al ervaring met een zonnelader of extra externe accu (bv met AA'tjes) i.c.m. de Desire.
Ik wil het ook meenemen op fietsvakantie en dan heb ik niet dagelijks een stopcontact in de buurt.
Anoniem: 275034
Zoals deze: http://www.mytrendyphone....desire-skins-72295c1.html
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Alsof je de icoontjes, klok en notificatiebalk achteraf nog uit de skin moet knippen. Wat denk je zelf?rockhopper schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:34:
Ik vraag me af of ze nou voor iedere skin de 'background' op het scherm hebben aangepast, of dat zo'n skin OOK over het scherm gaat. (ik mag hopen van niet)

Die wallpaper zal je wel los kunnen downloaden bij de fabrikant van de skin, hoewel het er niet bij staat. Ik vind het teveel van het goede. Zoiets als voorbedrukte back cover lijkt me mooi zat en duurzamer ook.
Anoniem: 482711
Rotterdam