Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 09:02

jerry_a

doei

dommerick schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:21:
Ik ben zelf toch wel erg fan van de brodit houders. Kost wel een paar knaken, maar werken ontzettend goed.
Dit kost geeneens een knaak maar voldoet ook prima.

Edit: Toch meer. €2,86

[ Voor 3% gewijzigd door jerry_a op 06-11-2010 20:22 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Iemand die mij kan doorlinken naar de beste Dock voor de Desire ?
Zijn er ook docks waar ik mijn Desire MET TPU case in kan zetten ?

Gegroet!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-07 19:08
Decennia schreef op zondag 07 november 2010 @ 22:40:
Ik heb deze dock nogmaals besteld:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...K:MEWNX:IT#ht_2804wt_1139

Kost een kleine 11,= incl. verzendkosten!

Had hem al een keer eerder besteld bij dezelfde gast, maar wilde hem nog een keer zodat ik zowel thuis als op m'n werk er 1 heb. Perfect ding! Laadt goed op, zit ook een AC EU 1A adapter bij met USB kabeltje. Enig irritant puntje is dat er een LEDje zit bij de vakje om een extra batterij op te laden. Deze zit te knipperen wanneer de dock aangesloten is op netstroom en er geen batterij in ligt. Dit is bij mij altijd het geval, want ik heb geen extra batterij. Heb het LEDje dus meteen afgeplakt met zwarte tape en je ziet er nu niks meer van ;)

Denk niet dat hij geschikt is voor een Desire met TPU case omdat de plastic steun redelijk strak tegen de zijkant zit. Als je dit echt wil moet je even op Ebay kijken naar een andere docking station, of even wachten op een reactie van iemand anders ;)

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Decennia schreef op zondag 07 november 2010 @ 22:40:
Datzelfde ben ik ook wel benieuwd naar :)

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:00

sphere

Debian abuser

Ik ben toch niet helemaal tevreden over de e_cell lader. Met Sygic en FlitsNav loopt de telefoon toch soms leeg :(

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 16:15
Verkeerde topic **

[ Voor 87% gewijzigd door Soullancer op 18-11-2010 17:31 ]

• Holland1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-06 17:51
Ik heb mijn HTC Desire net in mijn bezit, alleen vraag ik mij dan nog wel af welke screenprotector en tpu case ik moet gebruiken.
Ik heb al veel research gedaan maar kom niet veel verder, vandaar mijn vraag om "hulp".

http://cgi.ebay.nl/HYDRO-...230ba60248#ht_3642wt_1139
Van deze hoor ik wel wat positieve geluiden, maar kan er niet zo veel over vinden.
€6,41 incl alles, met screenprotector (waarvan ik de kwaliteit niet van weet)

http://cgi.ebay.co.uk/BLA...m3a5a65d0e5#ht_2294wt_820
Ik denk dan dit deze ook wel redelijk kwaliteit is, (als ik dit topic mag geloven :) ) of heb ik het mis? Dan nog een screenprotector van Stealthguard vermoed ik dan.

Zou iemand mij dus de weg wijs kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
Holland1994 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 20:05:
Ik heb mijn HTC Desire net in mijn bezit, alleen vraag ik mij dan nog wel af welke screenprotector en tpu case ik moet gebruiken.
Ik heb al veel research gedaan maar kom niet veel verder, vandaar mijn vraag om "hulp".

http://cgi.ebay.nl/HYDRO-...230ba60248#ht_3642wt_1139
Van deze hoor ik wel wat positieve geluiden, maar kan er niet zo veel over vinden.
€6,41 incl alles, met screenprotector (waarvan ik de kwaliteit niet van weet)

Zou iemand mij dus de weg wijs kunnen maken?
in dit topic en het gewone topic van de HTC Desire is de screenprotector discussie toch echt al een paar keer voorbij gekomen. Gewoon iets beter zoeken dus... De meeste mensen (waaronder ik) zijn super tevreden over de Brando ultraclear. Ok, kost iets meer, maar is erg goed. Zoek maar eens op 'Brando'.
Deze post is helemaal interessant voor jou: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/34798898

TPU case kan ik je geen tips over geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 19:13
Leuke lader voor de desire: de lader van de Galaxy Tab, ding levert 2A... zit je tel lekker snel vol :-P
Of het ook goed is voor je batt is een ander verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Nu online
@Rinkel: Dat is echt een broodje aap verhaal.

Je bedoelt: Het ding kán 2A leveren! Ampere is niets anders dan de hoeveelheid stroom die er loopt als gevolg van het vermogen dat je verbruiker trekt. Het is niet zo dat dat "super ding" van de Galaxy Tab die 2A met eigen kracht naar jouw Desire gaat lopen pushen. Het is compleet aan het laadcircuit van je Desire om te bepalen of ie dat ook pakt. Zo bestaan er bv. zat slecht ontworpen micro usb-laders (meestal universele) die zogenaamd 2A leveren maar zich ondertussen als USB host aan de Desire laten zien, daardoor deze maar 500 mA pakt.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Was idd even vergeten dat het max. stroom is.
Ik denk overigens wel dat dit ding beter is dan menig el-cheapo lader. Ding kost 35 euro bij de mediamarkt. Ongeveer net zo duur als de htc lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Nu online
Hij zal idd wel goed zijn. Maar pas toch op: Ik heb ook al andere 'dure' laders gezien die toch niet goed samen werken met de Desire. De grap voor de Desire is namelijk dus dat hij op een lader aangesloten moet worden waarvan de data-pinnen met elkaar doorverbonden zijn (geloof ook nog met een bepaalde weerstand er tussen).

Gebeurt dat niet, dan kan je lader nog zo duur zijn maar dan ziet de Desire 'm niet als AC apparaat maar als USB host.

Ik weet niet of dit criterium tegenwoordig 'standaard' is bij alle apparaten die op Micro USB opladen (in dat geval zou het bij die Samsung lader waarschijnlijk ook wel goed zitten), maar het blijft dus ff iets om op te letten.

Natuurlijk, als je het toch aan durft die lader te kopen, horen ik (en ik denk de rest ok) graag het resultaat :). Met wat voor modus de Desire laadt valt o.a. in "quick system info" (appje) terug te vinden bij battery status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Ja, heb t aangedurft
waar kan ik dat vinden? Er staat plugged: AC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-08 12:30
eymey schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:27:
Hij zal idd wel goed zijn. Maar pas toch op: Ik heb ook al andere 'dure' laders gezien die toch niet goed samen werken met de Desire. De grap voor de Desire is namelijk dus dat hij op een lader aangesloten moet worden waarvan de data-pinnen met elkaar doorverbonden zijn (geloof ook nog met een bepaalde weerstand er tussen).

Gebeurt dat niet, dan kan je lader nog zo duur zijn maar dan ziet de Desire 'm niet als AC apparaat maar als USB host.

Ik weet niet of dit criterium tegenwoordig 'standaard' is bij alle apparaten die op Micro USB opladen (in dat geval zou het bij die Samsung lader waarschijnlijk ook wel goed zitten), maar het blijft dus ff iets om op te letten.

Natuurlijk, als je het toch aan durft die lader te kopen, horen ik (en ik denk de rest ok) graag het resultaat :). Met wat voor modus de Desire laadt valt o.a. in "quick system info" (appje) terug te vinden bij battery status.
Steeds meer usb apparaten wel in ieder geval, mijn e-reader (sony prs-650) wil ze ook alleen maar ander geaderd zien als AC apparaat, en mijn bluetooth headset (SE MW600) ook :)

Overigens schakelt de Desire bij laders met verkeerde kabels over op 0.5 mA, waardoor het opladen dus langer duurt (en hij soms zelfs alsnog ontlaad bij bijvoorbeeld navigeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
bijna goed :) hij schakelt naar 500mA oftewel 0,5A... anders duurt het wel heel lang :)

Het toestel schakelt tussen hoge en lage snelheid door het wel of niet verbonden zijn van de data pennetjes van de kabel.

de usb kabel is 1 op 1 aangesloten, maar normaal gesproken zitten de datapennetjes met weerstandjes aan de 5v.
voor het snelle laden, worden de 2 pennetjes aan elkaar gehangen, en los gemaakt van de 5v.

het toestel ziet dit, en snapt dat het een snelle lader is, en dus wordt er meer stroom gevraagd, en blijft de telefoon bijladen tijdens navigatie en dergelijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:23

SeatRider

Hips don't lie

sphere schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:42:
Ik ben toch niet helemaal tevreden over de e_cell lader. Met Sygic en FlitsNav loopt de telefoon toch soms leeg :(
FlitsNav is er toch helemaal niet voor Android?

Edit: Wel dus: http://www.flitsservice.n...roid-algemeen-t61991.html

[ Voor 16% gewijzigd door SeatRider op 20-11-2010 13:48 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Laatst online: 08-08 07:49
elpino.rv schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:40:
[...]

Had hem al een keer eerder besteld bij dezelfde gast, maar wilde hem nog een keer zodat ik zowel thuis als op m'n werk er 1 heb. Perfect ding! Laadt goed op, zit ook een AC EU 1A adapter bij met USB kabeltje. Enig irritant puntje is dat er een LEDje zit bij de vakje om een extra batterij op te laden. Deze zit te knipperen wanneer de dock aangesloten is op netstroom en er geen batterij in ligt. Dit is bij mij altijd het geval, want ik heb geen extra batterij. Heb het LEDje dus meteen afgeplakt met zwarte tape en je ziet er nu niks meer van ;)

Denk niet dat hij geschikt is voor een Desire met TPU case omdat de plastic steun redelijk strak tegen de zijkant zit. Als je dit echt wil moet je even op Ebay kijken naar een andere docking station, of even wachten op een reactie van iemand anders ;)
Hoe zit het dan met dat doorzichtige plastic waar je de Desire in schuift? Op het plaatje lijkt het alsof je dan het onderste deel van de telefoon (knoppen en onderste stuk scherm) niet meer kunt bereiken, dus dan zou je de telefoon niet meer kunnen bedienen als hij in de dock zit. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:14
Nee, plastic zit er achter volgens mij. Niet ervoor.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Over de laders, ik gebruik deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.40470

met deze aanpassing word hij herkent als AC adapter en laad hij dus stukken sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Nu online
rinkel schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:59:
Ja, heb t aangedurft
waar kan ik dat vinden? Er staat plugged: AC
Als er "Plugged: AC" staat, dan zou het in principe goed moeten gaan. Als je hem nu bv. aan een slecht ladertje hangt of aan je PC, dan zou er "USB" staan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04:42
xburchartz schreef op zondag 21 november 2010 @ 12:22:
Hoe zit het dan met dat doorzichtige plastic waar je de Desire in schuift? Op het plaatje lijkt het alsof je dan het onderste deel van de telefoon (knoppen en onderste stuk scherm) niet meer kunt bereiken, dus dan zou je de telefoon niet meer kunnen bedienen als hij in de dock zit. Klopt dat?
Nee, het plastic zit erachter. Scroll maar even naar beneden en dan een beetje naar rechts, daar staan nog een paar kleine(re) detailfoto's waarop dat te zien is. Op ieder plaatje staat overigens ook een watermerk gedrukt, die moet je even wegdenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

LB06 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 02:22:
[...]

http://cgi.ebay.nl/USB-2-...?hash=item3a59c19c39#shId

Deze heb ik besteld. Er staat dat de eerste 300 klanten hem voor 1,69GBP per stuk krijgen, maar dat de prijs daarna 2,99GBP wordt. Er zijn 297 orders gedaan momenteel, dus ik ben net op tijd :).

Maar volgens mij zijn die dingen overal te krijgen. Wilde ook nog op DX kijken, maar de search was kaputt en ik had geen zin om lang op een shipment vanuit HK te wachten.
Een tijd geleden via eBay bovenstaande kabeltjes gekocht, 1x 2 kabels en daarna nog een keer 1x 3 kabels. Eerste zending was okay. 1 Kabel brak binnen een maand, 2e is na 3 maanden gebruik gebroken. Van de 2e zending krijg je met moeite het stekkertje in de Desire gestopt. Krijg je hem erin, dan werkt de data functionaliteit wel, maar het opladen nauwelijks. Waardeloos dus.

Afgelopen weekend is er wederom een USB micro kabeltje kapot gegaan. Hierdoor noodgedwongen met spoed op zoek gegaan in het centrum van Den Haag naar een vervangend kabeltje. En wat ik daar zag heeft me echt doen schrikken. Winkels hebben de kabeltjes vaak nog niet. Ik ben in computerzaken geweest (Computerland, Dixons, hadden hem niet, Mycom en MediaMarkt wel), electronica zaken met los electronica spul (Radio Twente (wilde er niet aan), Stuut & Bruin (verloop stekkertje van mini naar micro) en die ene aan de Grote Marktstraat (Binnenkort binnen)) en uiteraard verschillende phone shops (hadden bijna allemaal wel een overpriced versie).
Prijzen van 8-16 euro voor een lullig USB kabeltje. Nokia's eigen merk kabel hangt met regelmaat voor € 25,- aan de wand. Uiteindelijk voor het verloop stekkertje gegaan bij Stuut & Bruin voor 3,95 ofzo.

Anyway, ik lees verschillende positieve berichten over de Focalprice variant, die is tevens bijzonder cheap. Deze ga ik maar eens inslaan. :Y)

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ik was ook op zoek naar een goedkoop USB kabeltje, maar die hele goedkope zijn inderdaad brak. Bij mij kan ik wel opladen, maar niet synchroniseren met deze kabel: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43233 :N

Heb nu deze besteld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48714 die lijkt me van iets betere kwaliteit, en daar verwacht ik wel van dat hij kan opladen + synchroniseren omdat hij specifiek voor de HTC G7 (G7 = Desire als ik Google moet geloven :P ) is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
xburchartz schreef op zondag 21 november 2010 @ 12:22:
[...]

Hoewel hierboven al 2x gereplied, hier mijn reply omdat ik hem zelf heb. Het plastic houdertje zit er inderdaad gewoon achter en aan de zijkanten, hier rust hij dus op. De voorkant is gewoon te bedienen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb net deze cradle gekocht, misschien wel interessant! Ziet er goed uit qua afwerking + handige 2e batterij compartiment.

http://cgi.ebay.co.uk/KiD...4aa3e26f85#ht_2878wt_1115

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-07 15:31
bestaan er eigenlijk kleine speakertjes die je op je hoofdtelefoon uitgang kan aansluiten?
Omdat de speaker van de desire toch wel vrij dramatisch is bij navigeren, lijkt me dit wel mooi.
Ik kan alleen niets vinden.
Ik heb bij DX gekeken maar daar vind ik alleen deze:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2185
Die is toch wel weer aan de grote kant.

[ Voor 5% gewijzigd door madmaus op 23-11-2010 11:43 ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
madmaus schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:42:
bestaan er eigenlijk kleine speakertjes die je op je hoofdtelefoon uitgang kan aansluiten?
Omdat de speaker van de desire toch wel vrij dramatisch is bij navigeren, lijkt me dit wel mooi.
Ik kan alleen niets vinden.
Ik heb bij DX gekeken maar daar vind ik alleen deze:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2185
Die is toch wel weer aan de grote kant.
volgens mij kan het niet veel kleiner hoor. Je zal (voor een actieve speaker) toch 2 batterijen weg moeten werken en dan kom je snel op zo'n formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Laatst online: 11-08 16:49

Prx

Voor de Desire is nu ook de armband beschikbaar gemaakt, zodat je hem gewoon mee kan nemen tijdens het hardlopen. Heb hem zelf vandaag ook gekocht bij iGadgitz. (£10.99, gratis verzending)

Afbeeldingslocatie: http://images.esellerpro.com/2209/I/308/64/medscaleHTC%20Desire%20Black%20Armband%20Side.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Laatst online: 08-08 07:49
Waarom bestaat er nou wel een iPhone speakerdock maar zijn ze voor andere telefoons niet te vinden? De Desire heeft een micro-usb aansluiting, daar moet toch ook wel een (universele) speakerdock voor gemaakt kunnen worden? Ik bedoel dus een dockingstation die ik naast m'n bed kan zetten zodat de telefoon 's nachts opgeladen kan worden, waar ik dan tevens de tijd op kan zien en ondertussen eventueel ook muziek mee kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Laatst online: 26-03-2023
ik heb nog steeds 1 htc hoesje liggen waar ik vanaf moet! Is zwart, staat een HTC logo op.
Bij interesse stuur even mailtje of DM. Moet er vanaf namelijk :)

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
xburchartz schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:40:
Waarom bestaat er nou wel een iPhone speakerdock maar zijn ze voor andere telefoons niet te vinden? De Desire heeft een micro-usb aansluiting, daar moet toch ook wel een (universele) speakerdock voor gemaakt kunnen worden? Ik bedoel dus een dockingstation die ik naast m'n bed kan zetten zodat de telefoon 's nachts opgeladen kan worden, waar ik dan tevens de tijd op kan zien en ondertussen eventueel ook muziek mee kan afspelen.
Volgens mij is het grote probleem dat het enkel een micro usb aansluiting is voor dataverkeer en opladen. Oftewel, het opladen in jouw verhaal moet goed kunnen, maar het muziek afspelen zal niet gaan via de micro usb aansluiting. Bij de iPod is die connector aan de onderkant dus voor verschillende dingen, waaronder opladen en audio uitgang, ingang, video uit etc (zie bv http://pinouts.ru/PortableDevices/ipod_pinout.shtml).

Wat ze zouden kunnen maken is een klok met een micro usb aansluiting en een 3,5'' kabeltje dat bovenin je Desire zou kunnen. Op die manier is het wel universeel, maar ziet het er weer niet erg mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
Prx schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:27:
Voor de Desire is nu ook de armband beschikbaar gemaakt, zodat je hem gewoon mee kan nemen tijdens het hardlopen. Heb hem zelf vandaag ook gekocht bij iGadgitz. (£10.99, gratis verzending)

[afbeelding]
ik heb degene voor de Nexus One 2 maanden geleden besteld, ik denk dat deze beter is, de mijne is eerlijk gezegd een beetje krap voor de Desire en er zitten geen volume +/- uitsparingen in. Verder prima ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-08 22:13
elpino.rv schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:40:
[...]

Bedankt voor de tip, ik heb hem ook besteld voor op mijn bureau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben opzoek naar een Carkit voor mn Desire die niet aan je raam plakt of op je dashboard moet zetten. Ik wil hem permanent monteren aan mijn dashboard zodat hij in de buurt van mijn radio hangt.

bestaan die dingen nog?

Any ideas? Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-07 23:03
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 13:33:
Ben opzoek naar een Carkit voor mn Desire die niet aan je raam plakt of op je dashboard moet zetten. Ik wil hem permanent monteren aan mijn dashboard zodat hij in de buurt van mijn radio hangt.

bestaan die dingen nog?

Any ideas? Thanks
Brodit is een optie voor je.

http://www.brodit.com
http://www.brodit.com/searchbrodit.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BD1
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-08 11:52

BD1

Ik ben op zoek naar een thuislader/reislader voor mijn HTC Desire, gewoon een lader die je een stopcontact kan steken. Weet iemand een goede lader op DX, Ebay of ergens anders? Wel een beetje goedkoop;)
Het mag natuurlijk ook een combinatie zijn tussen een losse micro-USB kabel en zo'n USB Power converter die je in 't stopcontact steekt... Heeft iemand een goede tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-08 14:29
ReseT schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:34:
Ik heb net deze cradle gekocht, misschien wel interessant! Ziet er goed uit qua afwerking + handige 2e batterij compartiment.

http://cgi.ebay.co.uk/KiD...4aa3e26f85#ht_2878wt_1115
Toevallig heb ik die ook pas besteld :) Vanaf vandaag kan hij binnenkomen dus ik wel benieuwd! Alleen vraagje, hoe werkt die hongkongpost track and trace? ik krijg het niet werkend. Maar dat is zeker alleen voor Hong Kong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Afbeeldingslocatie: http://3476.static.securearea.eu/Global/Files/ProductPhotos/Large/4867685.jpg

Sandisk Micro SDHC 16 € 29,95 + € 3,95 verzendkosten

http://www.weekopweek.nl/?TRANSID=547050490&m4n_aid=10963&4dkn=promo2web&4dsid=2

Ik kwam hem net tegen en heb er zelf ook een, dus zelf net meer nodig. Misschien iemand anders er blij mee?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:04

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Da's class 2, zou ik toch eerder voor deze gaan, nog goedkoper ook (en sneller). :)

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan zou ik eerder deze nemen. is class 10 _/-\o_

http://www.amazon.co.uk/K...LASS-RETAIL/dp/B001U2EQF2

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2010 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke_
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-08 16:43
ThinkPadd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:36:
[afbeelding]

Klik voor groter formaat ;)

De rood omcirkelde weerstandjes sloop je eraf (1 kant verhitten met soldeerbout en dan snel de andere kant aantikken en hij komt wel los).

De 2 punten die oranje zijn omcirkeld verbind je met elkaar (misschien wat tin toevoegen).

Goed opletten dat je alleen de middelste 2 pinnen van de USB connector met elkaar verbind. De buitenste zijn GND en +5V en die moet je niet met de binnenste verbinden omdat je daarmee je telefoon sloopt. Deze modificatie is sowieso op eigen risico ;)

Oja en om te testen of de mod werkt kun je naar "instellingen > over de telefoon > accu" gaan. Voor de mod zegt hij "Opladen (USB)", en na de mod als het goed "Opladen (AC)".
Indien je nu bij dealextreme http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.40470 de USB car charger van 1000mA koopt krijg je er een met een andere printplaat.
Om deze te modden naar AC lader moet je pin 2 en 3 doorverbinden en R5, R7, R3, R8 verwijderen. Plaatjes en beschrijving vind je hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BD1

BD1

BigDrummer1 schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:44:
Ik ben op zoek naar een thuislader/reislader voor mijn HTC Desire, gewoon een lader die je een stopcontact kan steken. Weet iemand een goede lader op DX, Ebay of ergens anders? Wel een beetje goedkoop;)
Het mag natuurlijk ook een combinatie zijn tussen een losse micro-USB kabel en zo'n USB Power converter die je in 't stopcontact steekt... Heeft iemand een goede tip?
Heeft iemand hier ervaring me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:18

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

ikke_ schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 19:09:
[...]
Indien je nu bij dealextreme http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.40470 de USB car charger van 1000mA koopt krijg je er een met een andere printplaat.
Om deze te modden naar AC lader moet je pin 2 en 3 doorverbinden en R5, R7, R3, R8 verwijderen. Plaatjes en beschrijving vind je hier
Ik heb deze op 9 oktober besteld, 18 oktober is ie verstuurd en een aantal weken later binnen gekomen. Ik was klaar om te solderen, maar toen ik hem eerste probeerde zag de Desire deze lader als een AC lader. En in een lange rit met navigatie laadde hij keurig op. Er was dus geen mod nodig.
Een ding: Ik gebruik hem met de kabel van de originele HTC autolader, die bij mij te los in het sigaretten aansteker stopcontact zit. Wellicht is deze kabel intern anders waardoor de mod niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Tegenwoordig worden er honderden verschillende hifi-systemen gelanceerd waar je je ipod op kan plaatsen.
Is er ook zo iets voor de Desire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BD1

BD1

BigDrummer1 schreef op maandag 13 december 2010 @ 21:40:
[...]

Heeft iemand hier ervaring me?
Eerste had ik een Nokia AC-10E oplader gekocht via Ebay (http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...:OU:NL:1123#ht_1102wt_905). Maar helaas werkt deze niet met de HTC Desire (wel met een Nokia 6700, zelf getest).
Maar ik heb een goede combinatie gevonden die het doet: een HQ Travel Charger P.SUP.USB401 met een gewone micro-USB kabel van een onbekend merk. Beiden verkregen bij de STORES op de campus van de UT. In totaal slechts €5,10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Nu online
Thombias schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 08:18:
Tegenwoordig worden er honderden verschillende hifi-systemen gelanceerd waar je je ipod op kan plaatsen.
Is er ook zo iets voor de Desire?
Het antwoord daarop weet je denk ik zelf ook wel als je een beetje logisch nadenkt. Het antwoord is "Nee".

De ipod connector is een Apple proprietary connector waar alles in zit: Laden, besturing en audio. Omdat Apple zo populair is 'mogen' fabrikanten van dergelijke hi-fi systemen deze connector ondersteunen en aanbieden.

De HTC Desire heeft vergeleken daarmee maar een mini marktaandeeltje en bovendien ondersteunt deze gewoon de micro-usb standaard. Hier gaat niets anders overheen dan power en data.

Ergo: Hoe zou je willen dat zo'n connector eruit ziet? ;)

Natuurlijk kan je wel gewoon een 3,5mm -> 2x tulp snoertje gebruiken op de koptelefoonaansluiting van de Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Laatst online: 19-03 09:10
De Veripart Cradle HTC Desire in actie!
Past perfect, mooi stabiel en ook gewoon mooi om te zien. Wel een blauw lampje als 'ie op de stroom zit aangesloten.

Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/8051/img5862g.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img844.imageshack.us/img844/1702/img5858u.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/9593/img5864u.jpg

Naast het dock zelf, zit er een usb snoer en een stekker in de verpakking. Maar de lader van de Desire zelf past ook gewoon.

Aanrader (wel redelijk aan de prijs..)!

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
Heb je hem bij PDAshop besteld? Ik heb hem namelijk uit HongKong laten komen ( de Kidigi heet hij dan). Laadt hij wel fatsoenlijk(dus de Desire weet dat hij met AC te maken heeft ipv USB?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
joris1989 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:59:
Heb je hem bij PDAshop besteld? Ik heb hem namelijk uit HongKong laten komen ( de Kidigi heet hij dan). Laadt hij wel fatsoenlijk(dus de Desire weet dat hij met AC te maken heeft ipv USB?)
Ja hoor, geen probleem. Zodra je dockt gaat 'ie gewoon laden en gaat het oranje lampje van de Desire branden!

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
dat klopt, maar er zit nog een verschil in HOE ie laadt :) daar doelde Joris op.

de desire ziedt namelijk een verschil tussen een usb lader (max 500mA) of een AC lader, die een hogere laadstroom (bijvoorbeeld 1A) kan leveren.

dit kan je als het goed is zien door naar instellingen > over de telefoon > accu
te gaan, daar staat bij accustatus dan iets in de richting van "opladen (USB)" of "opladen (AC)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
nick_haak schreef op zondag 19 december 2010 @ 19:24:
dat klopt, maar er zit nog een verschil in HOE ie laadt :) daar doelde Joris op.

de desire ziedt namelijk een verschil tussen een usb lader (max 500mA) of een AC lader, die een hogere laadstroom (bijvoorbeeld 1A) kan leveren.

dit kan je als het goed is zien door naar instellingen > over de telefoon > accu
te gaan, daar staat bij accustatus dan iets in de richting van "opladen (USB)" of "opladen (AC)"
Zal het vanavond thuis checken ;)

EDIT: Er staat opladen (ac)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
hehe ok, dat bedoelde ik idd! Nou mooi, dan maar hopen dat ik hem binnenkort een keer kan ontvangen... 4-8 weken verzendtijd is behoorlijk lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
joris1989 schreef op zondag 26 december 2010 @ 01:01:
hehe ok, dat bedoelde ik idd! Nou mooi, dan maar hopen dat ik hem binnenkort een keer kan ontvangen... 4-8 weken verzendtijd is behoorlijk lang...
Had ik zeker de laatste, haha! Hij staat nu op uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooxed
  • Laatst online: 16-04 09:12
Voor de Desire is nu ook de armband beschikbaar gemaakt, zodat je hem gewoon mee kan nemen tijdens het hardlopen. Heb hem zelf vandaag ook gekocht bij iGadgitz
Hoe loopt het met zo'n ding aan je arm, is dat niet vervelend? Gaat het niet schuiven / mee bewegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Laatst online: 11-08 16:49

Prx

Ik moet bekennen dat ik nog niet heb gelopen i.v.m. de gladheid en vakantie. Wat ik je wel kan zeggen is dat hij bij mij gewoon strak om de arm zit en ik er bij een testloopje geen last van heb gehad. De Desire zit strak in de hoes en kan dus geen kant op. De reden dat ik deze had gekocht was primair omdat ik het meebewegen van een telefoon in de broekzak zat werd. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-08 20:58
vandaag naar het zwembad geweest met mijn desire,
besloten dat een boterhamzakje geen goede case is om hem waterdicht te maken,

een condoom werkt echter wel geweldig (Wel een rare combinatie) maar je toestel is nog te bedienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 09:06

Boesjke

Excellent!!

mesm90 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 18:51:
vandaag naar het zwembad geweest met mijn desire,
besloten dat een boterhamzakje geen goede case is om hem waterdicht te maken,

een condoom werkt echter wel geweldig (Wel een rare combinatie) maar je toestel is nog te bedienen :)
Nadeel is wel dat je allemaal glijmiddel op je handen krijgt lijkt me :)

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
dat wel maarja zo'n ding kan je ook vantevoren uitspoelen gelukkig (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
mesm90 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:03:
dat wel maarja zo'n ding kan je ook vantevoren uitspoelen gelukkig (A)
Heb je niet ook 'condoom'-hoesjes, die puur voor de telefoon zijn en niet voor andere zaken...? Glijmiddel-vrij, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
SmithNL schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:19:
[...]

Heb je niet ook 'condoom'-hoesjes, die puur voor de telefoon zijn en niet voor andere zaken...? Glijmiddel-vrij, dus.
Deze waren een poosje geleden gratis bij hi te bestellen, misschien nu nog wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
Ja, volgens mij bij de Expo te verkrijgen, maar vast ook nog wel ergens anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-08 19:09
Boesjke schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:44:
[...]

Nadeel is wel dat je allemaal glijmiddel op je handen krijgt lijkt me :)
Condooms zijn ook zonder glijmiddel te krijgen, je moet dan tijdens de daad zelf glijmiddel gebruiken.
Wellicht dat je die nog ergens kan vinden

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Ik zoek een mooie dock die op AC laad maar waar mijn Desire IN TPU CASEerin past. Niks kunnen vinden op eBay, wat hulp =D ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Lijkt me toch een beetje een erg lastig geval worden, heeft de maker van de case zelf niet zoiets? Anders kun je het denk ik wel vergeten. Trouwens staat tot 12 uur op http://koopjessite.nl/ een dock voor 19,50. Iemand daar ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-08 15:13
Nvm.

[ Voor 98% gewijzigd door Robbie T op 10-01-2011 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:35
Onlangs is de oplader van m'n Desire (ofja, de usb-kabel daarvan) stuk gegaan. Weet iemand waar deze kabel (of eventueel een nieuwe oplader) in een fysieke winkel te koop is voor een niet al te belachelijke prijs?

Als geluk bij een ongeluk heeft m'n broertje net zijn Desire binnengekregen, dus kan hem nog wel opladen, maar het is niet ideaal zo natuurlijk, en een paar weken wachten op dealextreme is ook niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BD1

BD1

thamm schreef op maandag 10 januari 2011 @ 20:31:
Onlangs is de oplader van m'n Desire (ofja, de usb-kabel daarvan) stuk gegaan. Weet iemand waar deze kabel (of eventueel een nieuwe oplader) in een fysieke winkel te koop is voor een niet al te belachelijke prijs?

Als geluk bij een ongeluk heeft m'n broertje net zijn Desire binnengekregen, dus kan hem nog wel opladen, maar het is niet ideaal zo natuurlijk, en een paar weken wachten op dealextreme is ook niet handig.
Waarschijnlijk kun je gewoon een nieuwe micro-usb kabel kopen. Natuurlijk kun je naar een fysieke winkel (ik denk dat elke telecom-/computerwinkel wel een zo'n usbkabel heeft) gaan om een geheel nieuwe lader of een nieuwe micro-usbkabel te kopen. Maar via internet is het goedkoper, kijk bijv. op: http://kabeltje.com.of googel eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Laatst online: 16:22

henri8096

BIM is not a software!

Decennia schreef op maandag 10 januari 2011 @ 01:57:
Ik zoek een mooie dock die op AC laad maar waar mijn Desire IN TPU CASEerin past. Niks kunnen vinden op eBay, wat hulp =D ?
Denk dat het met deze wel moet gaan:

Afbeeldingslocatie: http://assets1.smartphoneexperts.com/store_images/product_images/accessories/large/6469.jpg

Hij is eigenlijk voor de Nexus One, maar ik denk dat de Desire hier ook in moet passen.

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04:42
henri8096 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 07:49:
[...]
Hij is eigenlijk voor de Nexus One, maar ik denk dat de Desire hier ook in moet passen.
Ik kan op het plaatje niet goed zien hoe de phone overeind gehouden wordt, toch niet alleen door het usb stekkertje? Daarnaast is de TPU case ruim een millimeter dik, ook aan de onderkant, dus het stekkertje van de dock zou eigenlijk ook minimaal een millimeter langer moeten zijn dan normaal voor een goed contact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Denk dat de lengte van het stekkertje niet zo snel een probleem zal vormen. Overigens wordt de telefoon gewoon aan de achterkant ondersteund:

Afbeeldingslocatie: http://i1.expansys.com/img/g/197220/seidio-innodock-jr-desktop-cradle-black.jpg
Trouwens jammer van dat lelijke witte stuk waar "Power" staat...

[ Voor 14% gewijzigd door J0YR1D3R op 11-01-2011 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
  • Laatst online: 12:35
BigDrummer1 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:14:
[...]

Waarschijnlijk kun je gewoon een nieuwe micro-usb kabel kopen. Natuurlijk kun je naar een fysieke winkel (ik denk dat elke telecom-/computerwinkel wel een zo'n usbkabel heeft) gaan om een geheel nieuwe lader of een nieuwe micro-usbkabel te kopen. Maar via internet is het goedkoper, kijk bijv. op: http://kabeltje.com.of googel eens...
Op kabeltje.com is-ie 7 euro + 3 euro verzendkosten. Denk dat ik 'm dan toch bij mycom haal voor een tientje , kan ik gelijk even de 13 en 15 inch macbook vergelijken. :P Danku voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

[...]

[afbeelding]

Mmm...
Te koop via ebay voor kleine prijsjes.
Eerst een "mooier/beter" alternatief vinden, anders toch deze wagen.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-08 17:04

[afbeelding]
Besteld:) Thanks kerel! Goeie link!!!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds mei een HTC Desire en deze is ook verkleurd. Heb contact gehad met HTC en kreeg te horen dat ik een HTC hoesje had moeten gebruiken. Ik heb ook een Valeta hoesje. Het toestel verkleurt van zilver naar brons en ziet er lelijk uit.
HTC's argument is dat als het toestel met andere kleuren in stoffen kan verkleuren, dus een broekzak, overhemdzak, alles waar je hem indoet is niet goed. Ik heb gezegd dat dit de grootste onzin is die ik ooit gehoord heb en dat er ik niet mee akkoord ga, update volgt wanneer ik antwoord krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met een flip case met geïntegreerde sluitmagneet? Ik ben namelijk aan het twijfelen om zo´n hoesje te kopen. Ik lees en zie vaak filmpjes dat de magneetjes in de flipcase het kompas in de HTC Desire kan ontregelen. Is het daarom wel verstandig om voor zo´n hoesje te kiezen?

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Een dataverbinding is geen accessoire.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 21-01-2011 22:12 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

@hierboven, sorry ik was helemaal de weg kwijt :P verkeerde topic geopend....

[ Voor 22% gewijzigd door Chaoss op 21-01-2011 22:15 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08 10:09
Ik ben opzoek naar een degelijke autohouder voor mijn desire (met of zonder lader, maakt niet uit). Aangezien ik totaal geen verstand heb van die dingen, welke zouden jullie mij aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ik zou gewoon bij dealextreme een 1A lader kopen naar usb toe, en daar een usb naar microusb doen die juist gewired is zodat deze 1A ook over wordt gebracht. Als ik het goed heb is dat hier wel een aantal keren langskomen.

Edit: Zag net dit langskomen: http://www.koopjessite.nl/index.php?c=cms&ref=1063 misschien dat je daar wat aan hebt. Weet niet of het ook daadwerkelijk goedkoper is, maar dat is uit te zoeken.

[ Voor 30% gewijzigd door Cyleo op 24-01-2011 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paul99 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:18:
Ik ben opzoek naar een degelijke autohouder voor mijn desire (met of zonder lader, maakt niet uit). Aangezien ik totaal geen verstand heb van die dingen, welke zouden jullie mij aanraden?
Ik heb zelf, na aanraden op een eerdere vraag hier( alweer tijdje terug), een jaja, ifoon 3 houder van HR richter gekocht bij Halfords, euro 5,95 ofzo iets stukje uit de onderkant gevijld ivm usb aansluiting, en zo'n ventilatie houder erbij , daar komt bij mij overigens alleen koude lucht lucht uit, dus altijd een koel toestel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:20:
Denk dat de lengte van het stekkertje niet zo snel een probleem zal vormen. Overigens wordt de telefoon gewoon aan de achterkant ondersteund:

[afbeelding]
Trouwens jammer van dat lelijke witte stuk waar "Power" staat...
Als tweakert bouw je zoiets toch zelf. Beetje hout, verf en een kabeltje van een paar euro en klaar is de tweakert. Heb je ook geenlast van dat lelijke witte plaatje met power. Dat ledje is zo-ie-zo overbodig omdat die ook op het toestel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
ofterwijl een houten boekensteun met een telefoon erop
no way dat dat in mijn slaapkamer komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://assets1.smartphoneexperts.com/store_images/product_images/accessories/large/6469.jpg

Dat is een ontzettend vet ding. _/-\o_ bedankt voor de tip. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg aan het twijfelen over het hoesje wat ik zou willen nemen. De Fabrix side stripe vind ik erg mooi, maar ik ben niet zo´n fan van stof. Verder vind ik de Gripis hoesjes erg mooi en kwalitatief echt super, als ik de verhalen lees. Nu zag ik alleen op de Gripis website staan dat je ze wel moet invetten van te voren. Moet dit percee? Lijkt me namelijk niet zo fijn als je toestel vettig word :P Ook ben ik nog een beetje aan het twijfelen voor een flip case, vanwege het gebruiksgemak alleen ben ik dan aan het twijfelen of het zo verstandig is vanwege de magneet in combinatie met de ingebouwde magnetische kompas. Hopelijk heeft iemand tips of suggesties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik heb sinds april een Fabrix side stripe hoesje maar weet niet of ik er nogmaals 1 zou nemen. De kwaliteit zelf is goed, maar doordat het stof is wordt hij ook wel een stuk sneller vies dan een leren hoesje.
Wat betreft het invetten, dat is natuurlijk niet de binnenkant, maar dat begrijp je wel denk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 09:04:
Ik heb sinds april een Fabrix side stripe hoesje maar weet niet of ik er nogmaals 1 zou nemen. De kwaliteit zelf is goed, maar doordat het stof is wordt hij ook wel een stuk sneller vies dan een leren hoesje.
Wat betreft het invetten, dat is natuurlijk niet de binnenkant, maar dat begrijp je wel denk?
Jep, dat begrijp ik ;) Alleen als je de buitenkant invet dan blijft dat laagje vasiline er toch wel lang opzitten? Maar zou het invetten dan ook echt moeten?

Verder vind ik dan zo´n flipcase ook een mooie oplossing, alleen is er dan weer het probleem met het magneetje.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2011 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:38
paul99 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:18:
bertalizer in "Accessoires voor de HTC Desire"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen 98675432
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09-2021
Ik heb de Brodit Active Holder voor de Desire, en hier past het toestel perfect in. Niet te strak en ook niet te los, blijft ook perfect zitten bij een flinke (over het hoofd geziene) drempel :')

Tevens heb ik 'm al een paar maanden in een flipcase met magneetjes zitten, en nog nooit een probleem met het kompas gehad. Meteen een fix en meteen de goede richting, ik kan er geen enkele afwijking in ontdekken.

Ik heb 'm ook een weekje niet in de flipcase gehad vanwege de berichtgeving hierover, maar dat maakte ook geen enkel verschil. Ding werkt gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Gripis hoesje besteld, maar nu ik de Desire in het hoesje doe blijkt de Desire er toch een halve cm uit te steken en het hoesje zit vrij strak. Misschien toch maar een Flipcase aanschaffen.

Edit: Nu zie ik dat het toestel gelijk al een beetje verkleurd is aan de onderkant. Mijn Desire heeft maar een uur in de case gezet. Het gaat om een zilveren Desire. Weet iemand hoe ik dit eraf kan krijgen?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2011 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Iemand ervaring met 2200 of 2400 mAh batterijen? Werken ze goed, zijn ze betrouwbaar? Schadelijk? Hoe gaat het laden?
Heb even het topic doorgezocht, kon zo 1,2,3 niets vinden.

Zie links:
http://www.batteryupgrade...hBw#/shopGroupId/70418404
http://www.pdashop.nl/pro...-htc-desire-2200-mah.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Nu online
Hmmm... coolblue verkoopt ook grotere? :). Interessant.

Op de een of andere manier voelt het bij dit soort (toch wel kritische) onderdelen altijd wel 'veiliger' als een gerenomeerde NL shop het verkoopt :)

Voor het geld is die van Coolblue ook nog wel eens uit te proberen. Alleen....... het zou leuk zijn als producenten van zulke accu's, naast een achterkant, ook eens een passende TPU case ofzo zouden meeleveren.

Ik ga er geen grotere accu op zetten als ie daardoor niet in een TPU kan.... :)

[ Voor 41% gewijzigd door eymey op 04-02-2011 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-08 15:49

rg-mohwa

Phoe Hé

ikzelf zat ook te kijken naar een Brodit Passive holder (zonder raamplakding) ik vroeg me alleen af, ik heb mijn desire in een bumpercase zitten, past die er dan nog wel in ? ik hoop namelijk niet dat ik hem dan elke keer uit het hoesje moet halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
nope, die houders zijn precies op maat gemaakt voor je telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier recent nieuwe case gehaald voor mijn desire.
is een van de goedkoopste NL site voor accesoires: www.gadgetsdiscount.nl _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:14
Dit riekt wel een beetje naar Spam vind je niet??? :?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Laatst online: 30-07 23:33
Heb dit topic flink door lopen spitten, maar ik kom er niet meer uit.

Wat is nu de ideale combo van een autohouder icm oplader? Autohouder mag een raambevestiging zijn, maar ook die je op het dashboard monteert.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjast
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-12-2021
Iemand de officiele HTC hoes geprobeerd icm de Desire Silver?

Deze dus:
HTC Desire Optional Pouch PO S520

Geeft die ook af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 06:16
Fasterinside schreef op maandag 14 februari 2011 @ 10:02:

Wat is nu de ideale combo van een autohouder icm oplader? Autohouder mag een raambevestiging zijn, maar ook die je op het dashboard monteert.
ik heb de adapt active car holder. werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kjast schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 18:15:
Iemand de officiele HTC hoes geprobeerd icm de Desire Silver?

Deze dus:
HTC Desire Optional Pouch PO S520

Geeft die ook af?
Yep, die heb ik. Geeft niet af, werkt erg fijn mede door de pull strap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Laatst online: 30-07 23:33
Fasterinside schreef op maandag 14 februari 2011 @ 10:02:

Het wordt de Haicom air vent houden :).

Ik ben nu nog op zoek naar een kleine USB autolader, evt. met aparte kabel die ervoor zorgt dat de telefoon niet leeg loopt. Die van E-cell Ebay zorgt daarvoor en laadt hem zelfs op,. maar die is zo lomp groot.

De orginele HTC cc c200 valt af, die is te duur. :>

Suggesties? :)

Creating my own hero.

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste