Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:51
Past ook goed in mijn Peugeot 207. Vind alleen de 'bol' scharnier te los. Mijn scherm kijkt een beetje naar benenden. Een manier om deze stroef te zetten?
Je moet die ring achter de houder waar je Desire in zit ff aandraaien, dan zit ie echt goed vast...

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-08 16:31
Wat was de levertijd jra2k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 13:27
madmaus schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 12:09:
[...]

Tandpasta, dat staat al meerdere keren aangegeven. Beetje tandpasta op een doekje en paar minuutjes op het glaasje wrijven. Dan wordt je glaasje weer helemaal helder.
Werkt perfect, thanks! :) En dan te bedenken dat ik honderden wittige foto's heb gemaakt terwijl de oplossing zo simpel was |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:41

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

is er een simpele sigarettenaansteker (ebay)oplader die de desire nog laadt tijdens navigeren en andere bezigheden van de Desire? Die ik nu heb houdt het helaas niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:15

sphere

Debian abuser

Ja die is er. Welke heb je nu? Ik heb die van e_cell.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Bij de action hebben ze ook zo'n auto usblader 1000maw 5 v voor 1,39 of omtrend die prijs.
Ook hebben ze zo'n carholder voor 1,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
vraagje, lees vrij veel ellende over hoesjes die vlekken achterlaten op de zilverkleurige desire.
iemand toevallig ervaring met een noreve hoesje voor dit toestel? met name de tradition C (insteekhoesje)
ik heb voor mijn vorige telefoon (touch HD) zo'n hoesje gehad, beviel goed, maar wil nu geen vlekken natuurlijk.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Laatst online: 11:51
Heb al een aantal keer besteld op die site, bestelde items kwamen na een dag of 8 binnen.

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Overigens even over screenprotectors: Ik had eerst een brando ultraclear, die beviel mij eigenlijk uitstekend. Het scherm word er niet minder scherp door, geen vage waas of wat dan ook. Bovendien glijd de protector erg fijn (wat zeker bij swype een groot voordeel was). Toen kwam mijn invisible shield binnen (ik heb net iets te vaak telefoons laten vallen tijdens dronken fietstochten om deze daaraan te onderwerpen). En heb ik deze geprobeerd te installeren: Ik vond het niet wat. Het maakt het scherm erg stroef, en je ziet duidelijk dat er een protector op zit. Dus inivisible shield op het scherm er weer af (op de rest van de telefoon zit die nog wel) en brando er weer op.

Maar ja, zo'n herinstallatie is nooit zo mooi als dat je'm net van het plastic aftrekt, dus ik zat verder te kijken. Toevallig kwam ik die gratis stealthguard actie (hier) tegen. Deze erop gezet. Installatie ging erg goed, maar dat kwam meer omdat ik er meer handigheid in had gekregen. Hij vervuild het scherm niet, al is het ook niet zo dat je hem helemaal niet meer ziet. Hij is iets stroever dan de brando, maar voor een gratis product ben ik er erg tevreden mee eigenlijk.

Als deze eraf gaat ga ik echter over naar Martin Fields, deze zijn iets duurder, maar schijnen echt de beste te zijn van het moment. Bovendien beschermen deze de hele voorkant, waar ik bij die andere nog een klein gat had (bij alle drie) van een een milimeter tussen protector en rand. En er zit zelfs een miniprotectortje bij voor je lens :)

Even samengevat:

Laag budget>Stealthguard (heb je ook nog eens volledige toestelbescherming alla invisible shield)
Ietwat stroef, kleine randen tussen protector en glas, nauwelijks zichtbaar.
Kosten: Gratis+verzendkosten

Middel>Brando UltraClear
Glijd makkelijk, makkelijker installeerbaar, niet tot nauwelijks zichtbaar
Kosten: 9 dollar bij de brandoshop (CC nodig) ex. verzendkosten

Hoog>Martin Fields
Geen ervaring mee, maar schijnt het beste te zijn.
Kosten: 17 dollar bij Martin Fields shop, ex verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

sphere schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:07:
Ja die is er. Welke heb je nu? Ik heb die van e_cell.
ik dacht die van ecell, mijn accu is na een uurtje rijden + nav alweer half leeg. ZOu dat ladertje niet goed zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:15

sphere

Debian abuser

Misschien heb jij andere applicaties draaien dan ik, ik gebruik Sygic en Flitsnav, verder niks.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dankzij tip in dit topic zojuist Soft TPU Case zwart ontvangen uit DLD via Ebay. http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Net erom gedaan en tis een apart maar erg stevig materiaal. Desire gaat er perfect in en de openingen die nodig zijn heb je :D.

Nu eigenlijk nog een screenprotector die erbij past..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:47

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Ik heb laatst deze gekocht, maar de kwaliteit valt me na een tijdje gebruiken een beetje tegen.
2 stiksels van de linkernaad zijn geknapt, waardoor de bovenkant (bij de opening) nu wat wijder is, en de verschillende lagen van het hoesje van elkaar loslaten en naar binnen omvouwen.

Omdat een plaatje meer zegt dan duizend woorden:
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/wdlvZ.jpg

Ik heb nu het welbekende neopreen hoesje vanuit Hong Kong gekocht voor €2,97, ben benieuwd.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 16:31
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:17:
Heb dankzij tip in dit topic zojuist Soft TPU Case zwart ontvangen uit DLD via Ebay.

Net erom gedaan en tis een apart maar erg stevig materiaal. Desire gaat er perfect in en de openingen die nodig zijn heb je :D.

Nu eigenlijk nog een screenprotector die erbij past..
Hmmm, jij hebt via dit topic een TPU case uit DLD gevonden? Ik zag alleen eentje van een Australische verkoper (en die deed er enorm lang over om hier aan te komen).

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja, niet uit dit topic die verkoper gevonden. Maar wel het IDEE om een TPU te gaan kopen uit dit topic..Ze;f vervolgens gezocht op ebay.

Heb zojuist link in me vorige post geplakt met ebay link die ik nu net binnen heb gekregen. (Iets minder dan weekje geduurd)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:26
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:17:
Net erom gedaan en tis een apart maar erg stevig materiaal. Desire gaat er perfect in en de openingen die nodig zijn heb je :D. Nu eigenlijk nog een screenprotector die erbij past..
Ik heb ze ook gekocht naar aanleiding van de artikelen hier in dit forum. Niet uit Duitsland of Australie maar gewoon uit HongKong. De levertijd is dan wat langer, klopt, maar ik heb er twee voor de prijs van een (5,99 $ incl. verzendkosten). Dan kan ik nog eens van kleur wisselen. Ik vind deze dingen prettiger dan die hoesjes waar je de phone eerst uit moet halen. Het wordt er ook een beetje stroever van en daardoor glijdt ie minder makkelijk uit de hand. Wat dat betreft vind ik echte siliconenhoesjes nog onovertroffen, die zijn nog stroever.

Dat van die protector kon nog wel eens een probleempje worden, zie hier. Ik gebruik geen protector maar ben er (nu nog wel) extra zuinig op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm heb je gelijk in. Dan laat ik die screen protector maar even voor wat het is ;-). Gewoon voorzichtig mee doen.

Ik wil nog wel zo'n Neoprene hoesje bestellen, maar die kan je alleen uit Hongkong krijgen dus dat gaat even duren en ik heb geen PP om mee te betalen :/.Dus moet nog even iets zien te regelen op een of andere manier?
Hopelijk is dat hoesje wel beetje rekbaar, anders wordt dat ook lastig met de TPU eromheen :p.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Bij mij werkt de TPU case uit de link (ook van de australische verkoper) precies goed met de screenprotector!!! Denk dat deze screenprotector (die ik een keer bij mobilesupply heb besteld) net iets kleiner is dan andere screenprotectors. Het is iig een mooie combi :D

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke heb jij dan? Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
http://cgi.benl.ebay.be/N...m20b1f63c25#ht_1227wt_974

Deze heb ik als case. Hij past prima, op 1 ding na: Het gat voor de hoofdtelefoon is te klein. Ik heb een Sennheiser MX460 setje met haakse stekker en die gaat nu niet ver genoeg het gat in omdat het omhulsel van de stekker blokkeert op de case.

http://www.mobilesupplies...e-htc-desire-p-11516.html

En dit is de screenprotector (dacht dat het deze is, hij is iig bij deze shop gekocht).

Mobilesupplies.nl verkoopt trouwens ook TPU cases zie ik net. Misschien een optie voor mensen die ebay als een mindere optie zien of 'm sneller willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga ik die even bestellen nu :) Maar die past wel goed bij jou dus? In combo met je case.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Yep, dat gaat hier prima. Wellicht is het een strategie om straks eerst de case om je Desire heen te doen en daarna de screenprotector erop te doen. Als het goed is (als er ergens geen design parameters veranderd zijn, je weet nooit met die cheape dingen natuurlijk :P ), zul je dan zien dat de screenprotector smaller/kleiner is dan de randen van je case en kan je 'm er strak op doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n case zit er nu al omheen. En idd als die protector precies zo groot is als t glas, moet dat passen.

En heb het bestelt. Dus neem aan dat ik die vrijdag in me brievenbus kan verwachten :).

Ben benieuwd, Thanks =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:55

PoweRoy

funky!

jra2k schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 23:34:
[...]

Je moet die ring achter de houder waar je Desire in zit ff aandraaien, dan zit ie echt goed vast...
Dit is alleen om het 'klemmetje' en niet om de kogel waar de gsm houder in zit stroever te zetten.

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:15
gfo schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:37:
op dealextreme is sinds net een high capacity batterij incl vervangend achter klepje te koop voor de Desire. Ik denk dat ik hem na mijn vakantie ga bestellen want het zou wel fijn zijn, wat extra capaciteit. (2600 tov 1400 mAh).

Link: High Capacity Battery
Ik neem aan dat je deze inmiddels binnen hebt, hoe bevalt die?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 17:41
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:33:
Ik wil nog wel zo'n Neoprene hoesje bestellen, maar die kan je alleen uit Hongkong krijgen dus dat gaat even duren en ik heb geen PP om mee te betalen :/.Dus moet nog even iets zien te regelen op een of andere manier?
Hopelijk is dat hoesje wel beetje rekbaar, anders wordt dat ook lastig met de TPU eromheen :p.
Deze bedoel je? http://link.marktplaats.nl/384757380

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. Alleen is die 10 eu.

Heb zelf deze gevonden: http://link.marktplaats.nl/375164912

Denk dat ik die maar gewoon koop, hoef ik ook geen maand te wachten.

Alleen hoop ik dat die wel beetje rekbaar is zodat die met me TPU case past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 00:01:
Die hoesjes worden op maat gemaakt, zodat de kale phone er mooi in past. Niet te strak want dan krijg je hem er niet makkelijk en snel uit, maar ook niet te slobberig want dan glijdt de phone onbedoeld het hoesje uit.

Ik denk dat als je de phone samen met de TPU case in het hoesje wilt doen, dat dat samen te strak wordt. Tegen de tijd dat jij eindelijk de phone eruit gewurmd hebt hangt de beller allang aan de voicemail. Je zult moeten kiezen, of een TPU case of een hoesje, maar niet beide tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 00:01:
Ja. Alleen is die 10 eu.

Heb zelf deze gevonden: http://link.marktplaats.nl/375164912

Denk dat ik die maar gewoon koop, hoef ik ook geen maand te wachten.

ik heb zelf ook dit hoesje...en hij past daar perfect in. Maar met nog een case erbij gaat dat zonder uitscheuren echt niet lukken.
Maar waarom een case erom en dan nog in een hoesje?? kun je je desire dan niet beter thuis op de kast laten liggen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik laat het hoesje mooi zitten dan :p.

Hebben jullie een punt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Nog een tip voor een goedkope, maar goede USB autolader voor de Desire.

Ik heb deze gekocht: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.40470

Standaard laad hij niet zo snel, omdat er voltage op de datapinnen staat, en de Desire daarom denkt dat hij aan een PC hangt.

Als je hem modificeert dan herkent de Desire hem als een AC adapter en laadt hij dus sneller.

Hoe modificeer ik hem dan zul je je afvragen?? Ik kreeg op Dealextreme deze uitleg:
rom another thread:

"Yep, charger needs to be modified for HTC Desire to get the faster charge rate: remove the four resistors bridging the middle pins to 5v, then bridge the two pins together; then the phone thinks it is charging from AC and it draws 1A from the charger."

Now I know perhaps that should be "draws upto 1A".

Also to clarify, after removing the resistors bridge pins two and three together, don't connect them both to ground though.
Ik heb gewoon alle 4 de SMD weerstandjes die bij de baantjes naar de USB connector liepen weggehaald en een kloddertje tin tussen de middelste 2 pinnen (pin 2 en 3, de dataconnectors) gedaan en hij herkent hem nu als AC adapter :)

Je kunt bij Instellingen > Over de telefoon > Accu, zien wat de Desire denkt aan wat voor lader hij hangt.

Ik denk trouwens wel dat je bij andere telefoons wel weer problemen krijgt met laden, want de iPhone e.d. hebben juist wel weer dat voltage op de datapins nodig :/

[ Voor 6% gewijzigd door ThinkPad op 09-10-2010 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Zijn er nog andere 'armbanden' voor de Desire?
Ik vind deze een beetje overdreven, of lijkt dat maar zo? Ik hoef namelijk niet het scherm te bedienen tijdens het lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:02
@ThinkPad
heb je een foto van de aanpassing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

sander817 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:54:
[...]

ik dacht die van ecell, mijn accu is na een uurtje rijden + nav alweer half leeg. ZOu dat ladertje niet goed zijn
http://cgi.ebay.de/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
ik heb er weer 1 binnen, er staat op 5V/500mA.
Lijkt mij niet voldoende, aangezien het ladertje van de Desire 1A geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
sander817 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:52:
http://cgi.ebay.de/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
ik heb er weer 1 binnen, er staat op 5V/500mA. Lijkt mij niet voldoende, aangezien het ladertje van de Desire 1A geeft?
Klopt, met 500 mA red je het niet, als je tijdens het laden ook nog applicaties draait, bijvoorbeeld een navigatie programma.

Zelf heb ik deze besteld en die kwam zojuist binnen. Hij kan zelfs 2A leveren als het moet. Gezien de prijs, omgerekend ongeveer 2,5 euro incl. verzendkosten, dacht ik een of ander vaag product gekocht te hebben maar het blijkt een origineel HTC product te zijn, de HDC-02. Zelfs het originele doosje is erbij. Reken op ongeveer twee weken levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
bertalizer schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:55:
@ThinkPad
heb je een foto van de aanpassing?
Nee heb hem alweer dicht zitten, maar het stelt echt weinig voor hoor!

Als jij er ook eentje hebt wil ik je wel helpen, moet je maar even een DM sturen.

Of je moet zelf even een foto maken dan omcirkel ik het wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 18:19
hmm hoe heb je die usb autolader fatsoenlijk opengemaakt?
als ik hem zo bekijk kan ik hem volgens mij niet zomaar openen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
op die DX pagina staan links naar wat filmpjes, in 1 van die filmpjes zie je hoe het moet:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
mesm90 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:23:
hmm hoe heb je die usb autolader fatsoenlijk opengemaakt?
als ik hem zo bekijk kan ik hem volgens mij niet zomaar openen :(
inderdaad... ik heb in mijn duim gesneden 8)
zo ziet het er dus uit aan de binnenkant (niet het meest nette soldeerwerk als je't mij vraagt)
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/bert/GoT/DSC_5181.JPG

@ ThinkPad
Zou jij willen aanduiden wat we precies moeten aanpassen? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QU0PxJCeMUdttVYxWg2skFxS/thumb.jpg

Klik voor groter formaat ;)

De rood omcirkelde weerstandjes sloop je eraf (1 kant verhitten met soldeerbout en dan snel de andere kant aantikken en hij komt wel los).

De 2 punten die oranje zijn omcirkeld verbind je met elkaar (misschien wat tin toevoegen).

Goed opletten dat je alleen de middelste 2 pinnen van de USB connector met elkaar verbind. De buitenste zijn GND en +5V en die moet je niet met de binnenste verbinden omdat je daarmee je telefoon sloopt. Deze modificatie is sowieso op eigen risico ;)

Oja en om te testen of de mod werkt kun je naar "instellingen > over de telefoon > accu" gaan. Voor de mod zegt hij "Opladen (USB)", en na de mod als het goed "Opladen (AC)".

[ Voor 11% gewijzigd door ThinkPad op 17-10-2010 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
Bedankt Thinkpad!
Succesvol toegepast _/-\o_

Ik ben even naar dat videootje op dealextreme gaan kijken. Zo makkelijk ging dat bij mij niet open (ik heb zelf het witte model). Ik heb een cuttermes nodig gehad. Superlijm houdt het boeltje nu weer samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Ik zag laatst een soort telelens voor een Iphone voorbijkomen op een aanbiedingensite link.
Weet iemand of deze ook voor de Desire bestaan en of deze een beetje werken? Lijkt mij namelijk wel handig op vakantie als backup van de gewone camera.

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Ik vind de camera van de Desire sowieso al niet erg goed, beetje wazig altijd bij mij, dus met zo'n lens zal het er niet echt veel scherper op worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
ThinkPadd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:01:
Ik vind de camera van de Desire sowieso al niet erg goed, beetje wazig altijd bij mij, dus met zo'n lens zal het er niet echt veel scherper op worden denk ik.
Ook zonder glaasje? Dan zijn ze hier best scherp, en na de tandpastabehandeling ook al een stuk beter (laat'm liever toch zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

eymey schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:48:
http://cgi.benl.ebay.be/N...m20b1f63c25#ht_1227wt_974

Deze heb ik als case. Hij past prima, op 1 ding na: Het gat voor de hoofdtelefoon is te klein. Ik heb een Sennheiser MX460 setje met haakse stekker en die gaat nu niet ver genoeg het gat in omdat het omhulsel van de stekker blokkeert op de case.

http://www.mobilesupplies...e-htc-desire-p-11516.html

En dit is de screenprotector (dacht dat het deze is, hij is iig bij deze shop gekocht).

Mobilesupplies.nl verkoopt trouwens ook TPU cases zie ik net. Misschien een optie voor mensen die ebay als een mindere optie zien of 'm sneller willen hebben.
Is de bovenste TPU case beter/gelijk aan die van DcMugen Die hier ; http://cgi.ebay.co.uk/BLA...m3a5a65d0e5#ht_2273wt_772 staat ? Ze komen beiden uit Hong Kong, zijn het dezelfde. En duurt de shipping echt rond de 20 dagen ?

[ Voor 4% gewijzigd door Decennia op 18-10-2010 23:02 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:47

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Decennia schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:48:
[...]

Is de bovenste TPU case beter/gelijk aan die van DcMugen Die hier ; http://cgi.ebay.co.uk/BLA...m3a5a65d0e5#ht_2273wt_772 staat ? Ze komen beiden uit Hong Kong, zijn het dezelfde. En duurt de shipping echt rond de 20 dagen ?
Dat verschilt. Bij mij duurde het 12 dagen voordat mijn bestelling uit Hong Kong vandaag is aangekomen. Het is denk ik wel redelijk om met zo'n 20 dagen rekening te houden.

Btw, ik vind het neopreen hoesje iets aan de krappe kant (Desire steekt er iets bovenuit). Heet iedereen dat?

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Maar ze zijn allemaal hetzelfde @Ghost & anderen ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Decennia schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:48:
Ze komen beiden uit Hong Kong, zijn het dezelfde. En duurt de shipping echt rond de 20 dagen ?
Mijn TPU case komt ook bij dcMugen vandaan. Ik ben er tevreden mee. Ik geloof dat ie er al na 12-14 dagen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

grun93 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 23:52:
[...]

Mijn TPU case komt ook bij dcMugen vandaan. Ik ben er tevreden mee. Ik geloof dat ie er al na 12-14 dagen was.

Dan bestel ik die =) Thanks !

Nu zit ik op die DcMugen site te kijken. Snap er de ballen van, Ik kan geen geld via paypal overmaken naar hem, maar MOET met CC ? Shipping naar Europa komt 2 dollar op of is dit toch wel Gratis ? Dit zijn mijn laatste vragen. Goede uitleg zou aardig zijn =)

[ Voor 33% gewijzigd door Decennia op 19-10-2010 00:15 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Cyleo schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:31:
[...]

Ook zonder glaasje? Dan zijn ze hier best scherp, en na de tandpastabehandeling ook al een stuk beter (laat'm liever toch zitten)
Mmm eens proberen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Decennia schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 23:55:
Nu zit ik op die DcMugen site te kijken. Snap er de ballen van, Ik kan geen geld via paypal overmaken naar hem, maar MOET met CC ? Shipping naar Europa komt 2 dollar op of is dit toch wel Gratis ? Dit zijn mijn laatste vragen. Goede uitleg zou aardig zijn =)
Ik weet niet waar je kijkt, ik zie dat niet. Een verkoper die geen paypal op ebay accepteert prijst zichzelf imho uit de markt.. Anders neem je gewoon een van die tientallen anderen die wel paypal accepteren en die gratis verzenden. Veel verschil zit er niet in, we hebben het over een bedrag van niks en ze zijn allemaal veel te benauwd dat ze een slechte feedback krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000

Laguna

Connaisseur

Ghost Dog schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 23:19:
[...]

*knip*

Btw, ik vind het neopreen hoesje iets aan de krappe kant (Desire steekt er iets bovenuit). Heet iedereen dat?
Ja dat heb ik ook het hoesje is eigenlijk bedoelt voor de Nexus One aangezien die wat anders gevormd is gaat die er wel dieper in, maar blijf het het fijnste hoesje vinden voor de Desire.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Laguna schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:16:
[...]

Ja dat heb ik ook het hoesje is eigenlijk bedoelt voor de Nexus One aangezien die wat anders gevormd is gaat die er wel dieper in, maar blijf het het fijnste hoesje vinden voor de Desire.
Ik heb een hoesje van devilpower.
Deze past perfect en niet duur.

Afbeeldingslocatie: http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/devilpower/article12685928.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

grun93 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:14:
[...]

Ik weet niet waar je kijkt, ik zie dat niet. Een verkoper die geen paypal op ebay accepteert prijst zichzelf imho uit de markt.. Anders neem je gewoon een van die tientallen anderen die wel paypal accepteren en die gratis verzenden. Veel verschil zit er niet in, we hebben het over een bedrag van niks en ze zijn allemaal veel te benauwd dat ze een slechte feedback krijgen.
Hij preferred PayPal, maar zie geen BANK ertussen staan.
Ow en hij verzend wel gratis.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Decennia schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:25:
Hij preferred PayPal, maar zie geen BANK ertussen staan. Ow en hij verzend wel gratis.
Geen BANK? Sorry, je bent me helemaal kwijt, snap er niks van. Als je met paypal betaalt heb je met banken niks te maken.

Even overnieuw: ik reageerde op jouw bericht waarin je zei dat je dacht dat je niet met paypal maar met cc moest betalen. Uit de site van dcmugen:
"We currently only accept Visa, MasterCard, American Express through PayPal (Paypal account required) We cross reference your Paypal address and your Ebay address. Please make sure your shipping address is up to date to ensure an error free and speedy delivery."

Dus je kunt gewoon op de knop Buy it Now rammen en op de volgende pagina betalen via paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

grun93 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:40:
[...]

Geen BANK? Sorry, je bent me helemaal kwijt, snap er niks van. Als je met paypal betaalt heb je met banken niks te maken.

Even overnieuw: ik reageerde op jouw bericht waarin je zei dat je dacht dat je niet met paypal maar met cc moest betalen. Uit de site van dcmugen:
"We currently only accept Visa, MasterCard, American Express through PayPal (Paypal account required) We cross reference your Paypal address and your Ebay address. Please make sure your shipping address is up to date to ensure an error free and speedy delivery."

Dus je kunt gewoon op de knop Buy it Now rammen en op de volgende pagina betalen via paypal.
ik heb het al. Alsnog bedankt !

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:49
Vandaag mijn fietssteun ontvangen. Besteld via Ebay, kostte omgerekend maar 6,56!
Kan ik de navigatie op de fiets eens gaan uitproberen...
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...BSA:NL:1123#ht_2191wt_905

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Bestaat er een verloop-adapter van mini-usb naar ipod-interface zodat je je desire kunt aansluiten op zo'n docking-stereoset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Hmmm, netjes! Vraag me alleen af (naar het plaatje kijkend) of de Desire er bv. ook nog in past als je er een TPU shell omheen hebt zitten :). Maw, de 'flapjes' waar hij achter moet hangen lijken wel heel erg precies aangepast te zijn op de Desire dikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Wat is nu een echt goede screen protector voor de Desire? Is de originele van HTC een goede keus of maakt het eigenlijk geen verschil in kwaliteit tussen screen protectors? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Cubic X schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:11:
Wat is nu een echt goede screen protector voor de Desire? Is de originele van HTC een goede keus of maakt het eigenlijk geen verschil in kwaliteit tussen screen protectors? :)
Ik heb goede ervaring met die van devilpower maar die van screenpotector.nl is ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Cubic X schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:11:
Cyleo schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:58:
Overigens even over screenprotectors: Ik had eerst een brando ultraclear, die beviel mij eigenlijk uitstekend. Het scherm word er niet minder scherp door, geen vage waas of wat dan ook. Bovendien glijd de protector erg fijn (wat zeker bij swype een groot voordeel was). Toen kwam mijn invisible shield binnen (ik heb net iets te vaak telefoons laten vallen tijdens dronken fietstochten om deze daaraan te onderwerpen). En heb ik deze geprobeerd te installeren: Ik vond het niet wat. Het maakt het scherm erg stroef, en je ziet duidelijk dat er een protector op zit. Dus inivisible shield op het scherm er weer af (op de rest van de telefoon zit die nog wel) en brando er weer op.

Maar ja, zo'n herinstallatie is nooit zo mooi als dat je'm net van het plastic aftrekt, dus ik zat verder te kijken. Toevallig kwam ik die gratis stealthguard actie (hier) tegen. Deze erop gezet. Installatie ging erg goed, maar dat kwam meer omdat ik er meer handigheid in had gekregen. Hij vervuild het scherm niet, al is het ook niet zo dat je hem helemaal niet meer ziet. Hij is iets stroever dan de brando, maar voor een gratis product ben ik er erg tevreden mee eigenlijk.

Als deze eraf gaat ga ik echter over naar Martin Fields, deze zijn iets duurder, maar schijnen echt de beste te zijn van het moment. Bovendien beschermen deze de hele voorkant, waar ik bij die andere nog een klein gat had (bij alle drie) van een een milimeter tussen protector en rand. En er zit zelfs een miniprotectortje bij voor je lens :)

Even samengevat:

Laag budget>Stealthguard (heb je ook nog eens volledige toestelbescherming alla invisible shield)
Ietwat stroef, kleine randen tussen protector en glas, nauwelijks zichtbaar.
Kosten: Gratis+verzendkosten

Middel>Brando UltraClear
Glijd makkelijk, makkelijker installeerbaar, niet tot nauwelijks zichtbaar
Kosten: 9 dollar bij de brandoshop (CC nodig) ex. verzendkosten

Hoog>Martin Fields
Geen ervaring mee, maar schijnt het beste te zijn.
Kosten: 17 dollar bij Martin Fields shop, ex verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Sorry dat ik niet (goed) heb gezocht, bedankt voor je duidelijke en mooie uitleg! :) :>. Ik heb de gratis Stealthguard besteld want gratis = gratis (verzendkosten zijn 2.10 euro :) ), ben benieuwd of mij deze goed bevalt. Indien de Stealthguard niet goed bevalt zal ik een Brando kopen :) .

Hoelang was het pakketje van Stealthguard onderweg? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Cubic X schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:54:
[...]

Sorry dat ik niet (goed) heb gezocht, bedankt voor je duidelijke en mooie uitleg! :) :>. Ik heb de gratis Stealthguard besteld want gratis = gratis (verzendkosten zijn 2.10 euro :) ), ben benieuwd of mij deze goed bevalt. Indien de Stealthguard niet goed bevalt zal ik een Brando kopen :) .

Hoelang was het pakketje van Stealthguard onderweg? :)
Duurde wel eventjes, komen uit Amerika. Wel goed opletten met installatie, zit geen installatiekit bij, maar was bij mij ook niet nodig, dingen plakken van zichzelf goed. Waar je op moet letten is dat je je vingers niet op de plaklaag houd, krijg je lelijke plekken van. Mooiste manier van installeren (na 3 telefoons gevonden) is met een mesje het folier eraf halen, je vinger op de bovenkant houden en dan de andere kant (dus tegenover het stuk waar je hem vasthoud) voorzichtig in de rand leggen van waar je hem moet plakken. Dan met een creditcard vanaf die punt terwijl je het folie strak houd naar de andere kant glijden.Dan komt hij er erg strak op en zie je hem nouwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Laatst online: 24-05 09:42
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:50:
Zelfs met de originele lader van HTC krijg ik in de auto regelmatig een spontane reset van mijn Desire terwijl Google navigatie aan staat.
Kent iemand dit?
Mijn vriendin heeft dit sinds kort ook. Wij hebben allebei de zilveren Desire. We hebben zo brodit active holder + brodit pro clip gekocht op het internet. Bij mij werkt alles prima en blijft de navigatie gewoon goed werken. Als mijn vriendin de telefoon in de houder doet start hij soms spontaan opnieuw op...

Heb jij deze problemen nog steeds of ben je erachter gekomen waarom dit zo is??? Heeft het misschien te maken met een bepaalde accustand en het opladen? We reden van Rotterdam naar Almere dus hij is echt meerdere keren opnieuw opgestart. Zodra ze de navigatie gebruikte van google zonder hem in de oplader te doen werkte alles prima... Ik heb die van mij toen maar in de houder gezet met de google navigatie aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:50
De air vent houder is overigens ook via ebay te koop.
Scheelt weer een paar euro. Heb hem zojuist hier besteld:
http://cgi.ebay.nl/Car-Ai...es_RL&hash=item45f5cba949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:55

PoweRoy

funky!

Robbie T schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 08:22:
De air vent houder is overigens ook via ebay te koop.
Scheelt weer een paar euro. Heb hem zojuist hier besteld:
http://cgi.ebay.nl/Car-Ai...es_RL&hash=item45f5cba949
damn 1.11 euro... Laatst nog besteld voor 5 euro voor airvent + 5 voor houder van de telefoon :(

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 18:19
PoweRoy schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:12:
[...]

damn 1.11 euro... Laatst nog besteld voor 5 euro voor airvent + 5 voor houder van de telefoon :(
hier precies hetzelfde "luxe" probleem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LockTar schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:26:
[...]

Mijn vriendin heeft dit sinds kort ook. Wij hebben allebei de zilveren Desire. We hebben zo brodit active holder + brodit pro clip gekocht op het internet. Bij mij werkt alles prima en blijft de navigatie gewoon goed werken. Als mijn vriendin de telefoon in de houder doet start hij soms spontaan opnieuw op...

Heb jij deze problemen nog steeds of ben je erachter gekomen waarom dit zo is??? Heeft het misschien te maken met een bepaalde accustand en het opladen? We reden van Rotterdam naar Almere dus hij is echt meerdere keren opnieuw opgestart. Zodra ze de navigatie gebruikte van google zonder hem in de oplader te doen werkte alles prima... Ik heb die van mij toen maar in de houder gezet met de google navigatie aan...
Mijn Desire is inmiddels bij Dynafix voor reparatie. Een groot aantal Desire's (en zelfs andere HTC modellen) heeft dit euvel. Het schijnt na een aantal maanden gebruik op te treden. Op diverse fora is er al veel over te vinden. Kijk hier maar eens:
http://forum.xda-develope...read.php?t=676402&page=78
Dit is mijn eerste en laatste HTC. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 22:01
Ik heb geen zin om het topic op XDA helemaal door te lezen, maar is dit niet weer (opnieuw) het probleem met 3G, dat erger is als tegelijk de Desire opgeladen wordt. Op dat moment neemt de temperatuur aanzienlijk toe, waardoor je de reboot krijgt.
Daarnaast is er volgens mij nog altijd geen link tussen de leeftijd van de Desire en de problemen, maar wel dat het om een bepaalde batch gaat. Jij hebt zelf ook een vroege batch, net als ik en meer mensen, die vallen om.
(Om dan meteen te roepen dat het de eerste en laatste HTC is vind ik wat ver gaan.)

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dadona schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:53:
Ik heb geen zin om het topic op XDA helemaal door te lezen, maar is dit niet weer (opnieuw) het probleem met 3G, dat erger is als tegelijk de Desire opgeladen wordt. Op dat moment neemt de temperatuur aanzienlijk toe, waardoor je de reboot krijgt.
Daarnaast is er volgens mij nog altijd geen link tussen de leeftijd van de Desire en de problemen, maar wel dat het om een bepaalde batch gaat. Jij hebt zelf ook een vroege batch, net als ik en meer mensen, die vallen om.
(Om dan meteen te roepen dat het de eerste en laatste HTC is vind ik wat ver gaan.)
Waar het exact aan ligt is bij de gebruikers (hopelijk wel bij HTC) nog niet duidelijk. Chargen verergert het probleem, maar de leeftijd van het toestel lijkt ook mee te spelen. Veel gebruikers hebben het probleem in het begin niet gehad.
Het benauwt me alleen wel dat gebruikers (weliswaar een klein deel) aangeven dat ook na een boardswap het probleem nog optreedt. Dat geeft geen vertrouwen in het design en/of de gebruikte componenten en is de reden voor mijn afsluitende zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Dadona schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:53:
Is bekend welke batch en hoe je kan bepalen uit welke batch je Desire komt? Ik heb zelf net een witte en wil echt geen gezeur ermee :| .

Shit, het schijnt aan de temperatuur van de telefoon te liggen...elk toestel krijgt het dus want de temperatuur loopt langzamerhand altijd op door stof etc. :X :'( .

[ Voor 9% gewijzigd door Cubic X op 26-10-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Het schijn inderdaad de temperatuur te zijn. Dit heb ik ook gelezen op het XDA forum topic. Het topic zelf is ook nog erg hot zie ik want de meldingen komen echt van de afgelopen dagen. Sommige telefoons hebben nieuwe moederborden gekregen om het probleem te verhelpen. Kan het niet aan de batterij van de telefoon liggen dat die door een bepaalde chemische samenstelling te heet wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Vervangen van het moederbord was bij mij iig wel de oplossing tegen het rebooten. Nu hopen dat dat in de toekomst ook blijft :P De temperatuur maakt volgens mij niet uit, iig niet direct. Mijn accu wordt nu nog steeds goed warm/heet, maar hij reboot niet meer zoals voorheen.
Psst, dit is het accessoires topic, niet het Desire topic :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LockTar schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:15:
Het schijn inderdaad de temperatuur te zijn. Dit heb ik ook gelezen op het XDA forum topic. Het topic zelf is ook nog erg hot zie ik want de meldingen komen echt van de afgelopen dagen. Sommige telefoons hebben nieuwe moederborden gekregen om het probleem te verhelpen. Kan het niet aan de batterij van de telefoon liggen dat die door een bepaalde chemische samenstelling te heet wordt?
Bij mij niet. Ook met een andere batterij resette hij.
Maar idd dit is het accesoires topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Er zijn vast wel mensen hier die de officiële autolader van HTC hebben, de CC C200. Ik vroeg me af welke kleur de LED verlichting bij jullie is?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Laguna schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 18:58:
Er zijn vast wel mensen hier die de officiële autolader van HTC hebben, de CC C200. Ik vroeg me af welke kleur de LED verlichting bij jullie is?
Wit. Bevalt matig, overigens, als ik er schuin naar kijk maakt hij al geen contact meer. Klemt zich niet zo vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

beschuit schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:00:
[...]

Wit. Bevalt matig, overigens, als ik er schuin naar kijk maakt hij al geen contact meer. Klemt zich niet zo vast.
Hmm ok.. las op een ander forum blauw vandaar, maar zal wel goed zijn dan, het wit is wel erg fel vind ik. De adapter daarom maar naar beneden gedraaid, zodat de USB kabel het licht blokkeert. Bij mij zit ie er ook wat los in maar gelukkig geen problemen met contact maken, maar dit schijnt per auto erg te verschillen had ik al gelezen.

Ik heb de adapter nu samen met de Haicom HI-104, van het weekend eens uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Laatst online: 11:08
Helaas zag ik vandaag dat de backcover lens van mijn bruine Desire een paar kleine krasjes heeft.
Nu zit ik een beetje rond te snuffelen op internet maar vraag me even iets af.
heeft de bruine desire nou een zwarte of een bruine backcover? Ik zag namelijk op HTC Accessoires dat je een backcover los kan bestellen of heeft iemand nog een tip hoe de krasjes op de lens verwijderd kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Dit hoort niet in het accessoires topic.

[ Voor 92% gewijzigd door BastiaanN op 29-10-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Dit dus ook niet. :)

[ Voor 95% gewijzigd door BastiaanN op 29-10-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Ik heb de 19de een TPU case bij DcMugen besteld. Het is nu 12 dagen verder. gaat dat nog lang duren ? Iemand ervaring mee ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Decennia schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 02:20:
Ik heb de 19de een TPU case bij DcMugen besteld. Het is nu 12 dagen verder. gaat dat nog lang duren ? Iemand ervaring mee ?
Dan mag je hem deze week wel verwachten, denk ik. Hij verstuurt wel meteen, maar hij kan er niks aan doen als het lang bij de douane en/of post blijft liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

grun93 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 07:02:
[...]

Dan mag je hem deze week wel verwachten, denk ik. Hij verstuurt wel meteen, maar hij kan er niks aan doen als het lang bij de douane en/of post blijft liggen.
Ik wacht het af, komt wel goed denk ik !

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Laguna schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:51:
[...]

*knip*

Ik heb de adapter nu samen met de Haicom HI-104, van het weekend eens uitproberen :)
Nou dat uitproberen is geen succes geworden. Ik kreeg de car holder gewoon niet aan m'n voorruit bevestigd wat ik ook probeerde, vochtig gemaakt, met alcohol doekje ruit ontvet, vervolgens car holder stevig tegen de ruit gedrukt en hendel voor het lock mechanisme overgehaald. Car holder blijft vervolgens een paar seconden hangen waarna ie er (keer op keer) weer van af dondert. Afgaande op de reviews hoop ik dat het probleem exemplarisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Iemand ervaring met micro USB kabeltjes?

Ik heb namelijk wel degene die bij m'n Desire werd geleverd, maar een 2e zou ook wel handig zijn voor in m'n laptoptas, of voor in de auto om op te laden.

Ik heb deze vandaag binnengekregen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43233 maar die werkt niet helemaal lekker. Opladen gaat prima (dus voor in de auto is hij wel geschikt) maar synchroniseren gaat niet echt lekker (steeds dat USB pingpong geluidje)

Wie weet er een goedkope, maar wel werkende micro USB kabel voor de Desire? Ik kan natuurlijk een originele HTC kabel kopen, maar dan ben je zo €15 kwijt, terwijl eentje uit China misschien net zo goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
ThinkPadd schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:16:
Iemand ervaring met micro USB kabeltjes?

Ik heb namelijk wel degene die bij m'n Desire werd geleverd, maar een 2e zou ook wel handig zijn voor in m'n laptoptas, of voor in de auto om op te laden.

Ik heb deze vandaag binnengekregen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43233 maar die werkt niet helemaal lekker. Opladen gaat prima (dus voor in de auto is hij wel geschikt) maar synchroniseren gaat niet echt lekker (steeds dat USB pingpong geluidje)

Wie weet er een goedkope, maar wel werkende micro USB kabel voor de Desire? Ik kan natuurlijk een originele HTC kabel kopen, maar dan ben je zo €15 kwijt, terwijl eentje uit China misschien net zo goed werkt.
Bij dealextreme staat bij de omschrijving het tegen over gestelde. Wel voor data transferring, niet voor opladen. Maar goed, ik had eerst een Nokia en daar zat het kabeltje 'nokia ca-101' bij die werkt prima op de HTC. Zowel opladen als data transfer. Daar heb ik er nog 1 van besteld op ebay uit hong kong voor 0,77euro incl. verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Ik had een tijd geleden bij FocalPrice 4 stuks van de "Micro USB PC Data Sync Cable for Blackberry 9500 (Black)" gekocht. $5.72 8)7

Heet volgens mij nu "Micro USB PC Data Sync Cable for Blackberry 9500 8520 8900 9630 9520 9530 9550 9700 etc (Black). Prijs is bijna hetzelfde, iets duurder geworden.

Editje: En ja, hij synct, en laad op :)
Heb de orginele HTC kabel aan de lader, 1 kabel vast aan mijn PC, 1 voor de losse USB lader in de auto, 1 op mijn werk, en 1 reserve :P

[ Voor 19% gewijzigd door Nakebod op 02-11-2010 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Nakebod schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:11:
Ik had een tijd geleden bij FocalPrice 4 stuks van de "Micro USB PC Data Sync Cable for Blackberry 9500 (Black)" gekocht. $5.72 8)7
Naar aanleiding hiervan heb ik daar zojuist ook zo'n kabel besteld. Maar kreeg je vervolgens ook een bevestiging die niet van service@paypal.com, maar van service@intl.paypal.com afkomstig was? Ik heb onmiddellijk paypal gemaild en die zeggen dat het een phishing email is. Ik heb inmiddels m'n paswoord veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

intl.paypal.com zit toch nog op het paypal.com domein of zie ik dat verkeerd?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Obiter dictum schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:33:
intl.paypal.com zit toch nog op het paypal.com domein of zie ik dat verkeerd?
Ik heb de mail geforward naar spoof@paypal.com en kreeg antwoord dat hij niet van hen was. Ze zouden er achteraan gaan. De betaling lijkt wel via de echte paypal site te zijn gegaan, ik was al bang dat ik ook ergens op een fake paypal site ingelogd was. Vreemd allemaal. Google maar eens op service@intl.paypal.com, dan ben ik niet de enige die wantrouwig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Volgens mij is service@intl.paypal.com gewoon een legit adres die PayPal zelf gebruikt.
Dat scammers ook verzenden "namens" dat adres is wat anders, had net zo goed info@<random bank> kunnen zijn in dat geval :P

Maar de betaling gaat gewoon via https://paypal.com met een geldig certificaat. Het is puur het mailtje die je krijgt na de betaling die van service@intl.paypal.com afkomt, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Nakebod schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:30:
Maar de betaling gaat gewoon via https://paypal.com met een geldig certificaat. Het is puur het mailtje die je krijgt na de betaling die van service@intl.paypal.com afkomt, toch?
Ja, klopt. Het is een confirmation van payment, dus een bevestiging. Er wordt geen reply verwacht dus kennelijk dan toch geen phishing mailtje. Toch vreemd dat de echte paypal helpdesk hun eigen adres(sen) niet lijken te kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Mijn TPU case for Desire ontvangen van DCMugen.

Netjes verpakt in plastic, binnen 13 dagen binnen voor 4 euro.
Erg stevig en mooie kwaliteit. Dekt de camera en beeld goed af waardoor je nergens meer krassen krijgt.

Zit eventueel ook nog een screenprotector bij, maar die kan je beter gewoon weggooien.

Top & zeker de moeite waard !

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 16-09 12:59
Ik heb de afgelopen paar dagen ook via paypal wat besteld en het lijkt erop dat die from adressen varieeren.
Ik zie bv. service@paypal.nl en service@paypal.com.hk langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Laguna schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:05:
[...]

Nou dat uitproberen is geen succes geworden. Ik kreeg de car holder gewoon niet aan m'n voorruit bevestigd wat ik ook probeerde, vochtig gemaakt, met alcohol doekje ruit ontvet, vervolgens car holder stevig tegen de ruit gedrukt en hendel voor het lock mechanisme overgehaald. Car holder blijft vervolgens een paar seconden hangen waarna ie er (keer op keer) weer van af dondert. Afgaande op de reviews hoop ik dat het probleem exemplarisch is.
Bleek inderdaad om een exemplarisch geval te gaan. Inmiddels een vervangend exemplaar ontvangen welke wel gewoon muurvast aan de voorruit bevestigd kan worden. Uitstekende service overigens van smartphoneshop.nl (Coolblue), maar dat is uitgebreid te lezen in mijn shopreview :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 17:42
Ik heb vandaag de HTC Desire Car Charger Kit besteld bij http://mobile.brando.com/...-kit_p05537c1318d039.html
Ben benieuwd, voor $30,-.... is niet veel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Ik ben zelf toch wel erg fan van de brodit houders. Kost wel een paar knaken, maar werken ontzettend goed.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Ik heb zelf de active holder van Brodit met zo Brodit pro clip. Kost wel even wat geld maar het is echt super materiaal. Ik heb hem gekocht van deze site: http://www.carkitstunter.nl/.
Een collega van me heeft hem daar ook gehaald. Is geen super mooie site maar de klantenservice was goed toen ik ze belde. Daarnaast was de site het goedkoopst op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Vandaag een Brando Ultra Clear Protector binnengekregen, gelijk geprobeerd te plaatsen natuurlijk. In de badkamer gegaan, douch even bloedheet laten stromen (voor de stoom, om stofdeeltjes te verwijderen) en douch uitgedaan. Vervolgens met een brilpoetsdoekje het scherm ontvet en schoongemaakt. Toen de protector aan de bovenkant begonnen en met mijn pinpas langzaam naar beneden werken...dat ging eigen perfect! Hij zit er mooi op zonder stof of andere onevenheden, dik tevreden hier! _/-\o_ _/-\o_ :D
Pagina: 1 ... 15 ... 17 Laatste