Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Reactie op een post uit de Desire-thread die over accessoires ging:
Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:30:
Is er al iemand die een zgn powerbooster (oplaadbare externe accu) gebruikt? Ik vraag me af hoe snel ze de Desire laden en of er met een aangekoppelde booster te werken valt.

Denk er zelf aan om de Sanyo KBC L2 te kopen, 45 euro voor 5000mA is relatief goedkoop t.o.v. normale Desire accu's. Bovendien hoef je de telefoon niet te herstarten.
Dit is best een leuke, maar 5000 mAh is niet direct volledig vertaalbaar naar de 1400 mAh die de Desire batterij heeft: er moet nog wat verlies af. De Sanyo heeft 5000 mAh op 3,7 V, dus 18,5 Wh (Watt uur). De Desire batterij is 1400 mAh op 3,7 V, 5,18 Wh. Je zou dus theoretisch je telefoon er 4 keer mee kunnen opladen, maar waarschijnlijk wordt dat met genoemd verlies net wel of net niet 2 keer.

Ik heb zelf nu de GP AR07 gekocht, een batterijoplader met USB uitgang. Nu moet ik met batterijen gaan rondslepen, want 2 oplaadbare batterijen 2000 mAh op 1,2 V doet maar 4,8 Wh, en ook daar moet verlies af, dus met 4 oplaadbare batterijen haal ik misschien nèt 1 keer opladen. Aan de andere kant wel prettig dat ik met gewone penlights aan de slag kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoppyF schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 23:40:
[...]

Waarom probeer je deze niet? (Krusell Gaia pouch).
De Desire past daar prima in.
O.a. hier te bestellen:
http://www.mobielbereikba...htc/desire/beschermtasjes

[afbeelding]
Die heb ik ook in iets andere kleur en gekocht bij de Belcompagny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VX0
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

VX0

Hallo,
Ik ben op zoek naar een houder voor de in wagen die voldoet aan onderstaande eisen:
1. mijn desire zit in een Noreve Tradition case (http://www.noreve.com/bra..._HTC_Bravo_Tradition.html), dus een houder waarbij ik de desire in de case kan laten en die horizontaal geplaatst of gedraait kan worden.
2. voor de bevestiging liefst geen zuignap, liever iets zoals de Brodit Proclip (http://www.brodit.com/pro...anr=854382&sortiment=s101)
Mijn vraag dus: Iemand een idee wat voor houder ik tussen de Proclip en de Noreve kan plaatsen?
Aan de achterkant van de Noreve is er een schroef voor een beltclip (http://www.noreve.com/cat...n_360_degres_-_Pince.html) voorzien, kan misschien handig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:55
DRvDijk schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:46:
Reactie op een post uit de Desire-thread die over accessoires ging:

[...]

Dit is best een leuke, maar 5000 mAh is niet direct volledig vertaalbaar naar de 1400 mAh die de Desire batterij heeft: er moet nog wat verlies af. De Sanyo heeft 5000 mAh op 3,7 V, dus 18,5 Wh (Watt uur). De Desire batterij is 1400 mAh op 3,7 V, 5,18 Wh. Je zou dus theoretisch je telefoon er 4 keer mee kunnen opladen, maar waarschijnlijk wordt dat met genoemd verlies net wel of net niet 2 keer.

Ik heb zelf nu de GP AR07 gekocht, een batterijoplader met USB uitgang. Nu moet ik met batterijen gaan rondslepen, want 2 oplaadbare batterijen 2000 mAh op 1,2 V doet maar 4,8 Wh, en ook daar moet verlies af, dus met 4 oplaadbare batterijen haal ik misschien nèt 1 keer opladen. Aan de andere kant wel prettig dat ik met gewone penlights aan de slag kan :)
Herken je verhaal wel ja :). Ik heb zo'n Philips accu-ding van 2000 mAh maar, los van het feit dat de Desire 'm als USB host ziet en dus max. 500 mA pakt, kan m'n Desire er ook echt geen volle lading uit halen.

Ik wil toch denk ik maar eens op www.zzing.de zo'n unit gaan bestellen. Kan je als het goed is ook aan lichtnet opladen en in de zomer bij fietstochten heeft ie een ingang voor stroom van de naafdynamo :D :D :D

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 13:02
PoweRoy schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:29:
[...]

En waar heb je deze air vent mount vandaan? Is dit de Halfords versie?
Neen, http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/34453666

• Bigf00t
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:32
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 17:16:
Originele Desire hoes besteld bij GSMweb, binnen 2 dagen binnen en tegen een normale prijs met normale verzendkosten! Door de brievenbus en geen gedoe, gewoon zoals het hoort.
Ik heb dezelfde, maar dan vanuit de UK via Ebay:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=110563289041

Scheelt weer een paar euro :)

• Jelte12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05-2024
ik zoek naar nieuwe oortjes voor mijn desire, ik wil een paar waarmee ik ook mijn mediaplayer kan besturen.
ik vroeg me af of oortjes die voor een ipod/iphone gecertificeerd waren ook werkte bij de desire. niet het geluid natuurlijk maar de knopjes en de mic.
Er hoeft alleen maar het play knopje te werken als het goed is. ik heb namelijk de app droidshuffle die tot drie keer achterelkaar klikken herkent en daar comando's aan toe wijst als play/pause, next, previous.
Ik zou het op prijs stellen als iemand die beschikt over oortjes met iphone knopjes ze zou kunnen uitproberen met droidshuffle.
als iemand advies heeft voor oortjes hoor ik het natuurlijk ook graag. Ik ben op zoek naar in-ears van max 50 euro

Edit: ik heb zelf het antwoord waarschijnlijk al gevonden (http://androidforums.com/...ola-droid.html#post323987), maar ik zou het nog steeds fijn vinden als iemand het zou testen.

[ Voor 13% gewijzigd door Jelte12345 op 02-09-2010 19:09 ]

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 17:41
Thomasv6 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 14:29:
Ik luister vaak muziek via mijn Desire, alleen vallen me de oordopjes een beetje tegen.. Het draad zit nooit goed, de dopjes zitten niet lekker, het geluid is het net niet. Alleen de knopjes werken dan wel weer mooi.

Nu zat ik eens rond te kijken naar een bleutooth headset, het liefst met in-ear dopjes, of waar je je eigen oordopjes op kunt zetten. Nu kwam ik dit tegen, heeft iemand hier ervaring mee? En werkt de bediening van deze headset ook op de telefoon?
Ik heb een Sony Ericsson HBH-DS220 http://www.sonyericsson.c...sories/overview/hbh-ds220
Ik heb deze al een tijdje niet meer gebruikt (op mijn vorige telefoon, HTC P3300) maar daar vond ik 'm erg goed werken met goede geluidskwaliteit.

Ik heb 'm nog niet geprobeerd om mijn 2 weken oude Desire... dat zal ik binnenkort eens proberen.

Overigens is dit een verouderde headset, maar wat ik wil zeggen is dat ik vind/verwacht dat de Sony Ericsson headsets over het algemeen goede headsets zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Canard op 02-09-2010 22:36 ]

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:15

Meneer iCy

swarma

Ja, maar de accu wordt niet echt opgeladen met gps, bluetooth en flitsnav aan.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:23

sphere

Debian abuser

Ik zou al tevreden zijn als hij niet leeg liep. Nou ja, misschien koop ik wel zo'n brodit houder, ben ik van al het geleuter af.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:29
Dan moet je ook een andere lader kopen. Zijn de nodige goedkope alternatieven die wel gewoon opladen. Alleen zijn dat niet 3 laders in 1 maar gewoon eentje met een micro usb stekkertje.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

De enige waarvan ik een (1) iemand heb zien beschrijven dat er wat (marginaal) bijlaadde was de FoneM8 lader denk ik, op amazon.

[ Voor 4% gewijzigd door sphere op 03-09-2010 08:30 ]

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
sphere schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:47:
Ik zou al tevreden zijn als hij niet leeg liep. Nou ja, misschien koop ik wel zo'n brodit houder, ben ik van al het geleuter af.
De Brodit lader doet het sowieso en past goed :) Ik heb er nu een paar maanden 1 en na de houder voor mijn Touch Diamond zit deze opnieuw als gegoten. Voor de huurauto van de vakantie heb ik deze houder besteld: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=350344927919 Daar zit ook een lader bij, Die laadt ook bij tijdens navigeren, het is ook de FoneM8 lader die erbij zit dus daarvan kan ik zeggen dat hji werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
sphere schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 08:29:
De enige waarvan ik een (1) iemand heb zien beschrijven dat er wat (marginaal) bijlaadde was de FoneM8 lader denk ik, op amazon.
Deze is ook al meerdere keren voorbij gekomen in dit topic:

http://cgi.ebay.nl/CE-CAR...rgers&hash=item2eac2c919c

Laatst 3 van besteld en die doet het prima. Telefoon ziet 'm ook netjes als AC charger, ipv. USB. Alleen bij mij laadt ie niet altijd gegarandeerd op (google nav lijkt nogal cpu te trekken soms). Maar leeg lopen doet ie iig niet, wat met de meeste usb laders wel gebeurde.

Wouter06 in "Accessoires voor de HTC Desire"

Ik heb deze TPU case nu ook besteld, bij dezelfde verkoper die Wouter een poosje terug linkte samen met de andere spulletjes.

Ik was namelijk toch ook op zoek naar iets voor de Wildfire van m'n vriendin (hoewel ze nog een beetje twijfeld of ze 'm wil gebruiken, aangezien d'r huidige Samsung Star nog geen jaar oud is :D ). Aangezien ik nog niet weet hoe het zal bevallen heb ik voor dat geld maar een hardcase versie en een gel versie besteld.

edit: Hmmmm.... die verkoper beweert nu ineens dat ze niet shippen naar NL? :( :S. Terwijl het er toch duidelijk op staat.

[ Voor 47% gewijzigd door eymey op 03-09-2010 09:23 ]

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil deze hardhouten cover hebben:
eco-design cover

maar ik kan geen winkel vinden die aan Nederland levert. Iemand suggesties?

edit: link aangepast

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2010 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:29
sphere schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 08:29:
Jij bent ook niet snel tevreden ;)
Er zijn wel meer beschrijvingen langs gekomen van laders die het goed doen hoor. En ook op XDA zijn er laders langs gekomen die het gewoon goed doen.

En je moet niet verwachten dat het opladen razendsnel gaat, als je toestel gewoon heel veel energie verbruikt. Dat zal je met geen enkele lader hebben.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:43:
ik wil deze hardhouten cover hebben:
eco-design cover

maar ik kan geen winkel vinden die aan Nederland levert. Iemand suggesties?

edit: link aangepast
Wat een giller. _/-\o_ Daar steel je wel de show mee, alleen lijkt hij me niet erg practisch aangezien je nauwlijks de volume knop nog kan gebruiken. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 22:48
eymey schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 09:17:
Wouter06 in "Accessoires voor de HTC Desire"

Ik heb deze TPU case nu ook besteld, bij dezelfde verkoper die Wouter een poosje terug linkte samen met de andere spulletjes.

Ik was namelijk toch ook op zoek naar iets voor de Wildfire van m'n vriendin (hoewel ze nog een beetje twijfeld of ze 'm wil gebruiken, aangezien d'r huidige Samsung Star nog geen jaar oud is :D ). Aangezien ik nog niet weet hoe het zal bevallen heb ik voor dat geld maar een hardcase versie en een gel versie besteld.

edit: Hmmmm.... die verkoper beweert nu ineens dat ze niet shippen naar NL? :( :S. Terwijl het er toch duidelijk op staat.
Als je ook een screenprotector op je Desire hebt hangen, zou ik opletten met die TPU case..
Die case heeft dan namelijk de neiging om tegen die cover te duwen waardoor deze los komt, wat belletjes en stof onder je protector als resultaat is.

Ik heb dat voorlopig opgelost door met een scheermesje de randjes van de case een beetje bij te snijden zodat ze de rand van het scherm niet meer raken.

Als complete oplossing heb ik de TPU case van HTC zelf besteld. Deze lijkt de rand niet raken.

Succes verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Thanks voor de tip! We zullen zien hoe het gaat.

Ik blijf het belachelijk vinden dat HTC zulke hoge verzendkosten rekent. Voor m'n vriendin d'r Wildfire heb ik ook zo'n TPU case besteld. Misschien dat, ooit als HTC ook voor die telefoon een case verkoopt, dat ik ze dan wel samen daar bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs met de originele lader van HTC krijg ik in de auto regelmatig een spontane reset van mijn Desire terwijl Google navigatie aan staat.
Kent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Ik heb nog nimmer een spontane reset van mijn Desire gehad, met een lader van een gsmshop. Hoe goed laat de HTC C200 eigenlijk bij met navigatie aan?

[ Voor 24% gewijzigd door sphere op 06-09-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-08 12:32
Heb gisteren via Marktplaats zo'n neopreen hoesje gekocht en bevalt eigenlijk prima. Toch een stukje goedkoper dan die hoesjes rechtstreeks van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 09:15
Beekforel schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 23:05:
[...]

Heb je hem al binnen? Ben wel benieuwd of het wat is...
En en en en en en en?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:08
Svennetjee schreef op maandag 06 september 2010 @ 18:01:
Heb gisteren via Marktplaats zo'n neopreen hoesje gekocht en bevalt eigenlijk prima. Toch een stukje goedkoper dan die hoesjes rechtstreeks van HTC.
Die heb ik laatst ook gekocht via MP, alleen dan een andere verkoper. Voldoet inderdaad uitstekend, wel even uitrekken dan gaat hij er wat makkelijker in. Ik vind het in ieder geval een prima hoesje voor zijn prijs!
bertalizer schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:21:
[...]

Sorry dat het wat lang heeft geduurd:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb deze combinatie ook besteld. De houder is inmiddels binnen (de G7 houder is perfect voor de Desire!). Ik ben nog aan het wachten op de montage kit voor het rooster, die verwacht ik ook een dezer dagen binnen :)

[ Voor 29% gewijzigd door Breaker op 07-09-2010 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghanzzzzz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11-2023
Aan deze hoes heb ik ook zitten denken en lijkt me een mooi ding.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe deze zich verhoudt tov de originele HTC pouch (PO S520)
Zijn de ervaringen met deze htc pouch net zo positief?

Of zijn er betere alternatieven op de markt? (liefst wel die ook het scherm beschermen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:29

Laguna

Connaisseur

Ja makkelijk geld verdienen die lui op Marktplaats, dezelfde hoesjes zijn voor nog geen 4 euro uit Hong Kong te krijgen inclusief verzendkosten.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:56

IkWilbert

Het is mij!

Laguna schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 22:31:
[...]

Ja makkelijk geld verdienen die lui op Marktplaats, dezelfde hoesjes zijn voor nog geen 4 euro uit Hong Kong te krijgen inclusief verzendkosten.
Dat is nou slim handelen, ik heb er zelf ook één gekocht. Bevalt echt heel erg goed en met een dag had ik hem in huis. Het geld meer dan weerd :)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 00:55

PoweRoy

funky!

Merci, ik had de post toen al gevonden maar had toen niet gezien dat het plaatje een link was 8)7

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds net de Krusell Dönso hoes binnen, mooie sterke kwaliteit en pas precies mooi erin, en ook weer gemakkelijk eruit. Geluid is ook nog netjes hoorbaar, maar wel op de hoogste volume beltoon.

Hierbij een linkje: http://www.krusell.nl/det...e-pouch-medium-brown.html

Ik heb hem in het Bruin, en hij is er ook nog in Wit en Zwart.

Top dingetje!

LevzZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
IkWilbert schreef op woensdag 08 september 2010 @ 09:12:
[...]

Dat is nou slim handelen, ik heb er zelf ook één gekocht. Bevalt echt heel erg goed en met een dag had ik hem in huis. Het geld meer dan weerd :)
Ik vind ze ook nog vet, vanwege dat android logootje natuurlijk, maar ik hoorde dat ze konden krassen (dat deden destijds iig die Nexus One hoesjes) daar heeft deze geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Cyleo schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:43:
Ik vind ze ook nog vet, vanwege dat android logootje natuurlijk, maar ik hoorde dat ze konden krassen (dat deden destijds iig die Nexus One hoesjes) daar heeft deze geen last van?
Deze kan ik beamen in elk geval niet, mijn glas is nog gewoon onbekrast en het hoesje zelf gekreukt/gekrast krijgen lukt je ook niet; stof ontreukt zichzelf! Deden mn overhemden dat maar

[ Voor 8% gewijzigd door Obiter dictum op 12-09-2010 12:04 ]

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• IkWilbert
  • Laatst online: 16:56

IkWilbert

Het is mij!

Cyleo schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:43:
[...]

Geen last van krassen of wat dan ook :)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
Laguna schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 22:31:
[...]

Daar heb ik er zojuist ook één besteld.

Ik heb momenteel de PO S520 maar ben wel benieuwd naar dat neopreen materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Afgelopen dinsdag heb ik mijn Desire binnen gekregen.
De lader is strakker dan met oudere leveringen werd geleverd, volgens mij.

YouTube: New HTC charger for HTC Desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Die lader zat al bij mijn Desire die ik in juni heb aangeschaft! :)

Terwijl de Desire die een vriend van me bij Tmobile kreeg nog geleverd werd met zo'n 'platte' stekker met verwisselbare (internationale) onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Op hyves kwam ik het volgende verhaal tegen...

bij de action kan je houder kopen voor 1 euro nog iets, universeel die klemt waar dus elke telefoon in past
en dan de 12volt sigarettenaansteker plug -> naar 5 volt usb waardoor je elke htc met het usb-pc kabeltje kan opladen.. wat ook maar 1,30 kost ofzo waardoor je klaar bent met 3 euro

Misschien wel een handige tip voor mensen die niet te veel willen uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

l3art schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:35:
Jij bent ook niet snel tevreden ;)
Er zijn wel meer beschrijvingen langs gekomen van laders die het goed doen hoor. En ook op XDA zijn er laders langs gekomen die het gewoon goed doen.

En je moet niet verwachten dat het opladen razendsnel gaat, als je toestel gewoon heel veel energie verbruikt. Dat zal je met geen enkele lader hebben.
Ik heb de tokkiewokkielader teruggebracht naar de winkel (10 euro) de e_cell lader gekocht op Ebay (2,45) en ik heb nu met Sygic en FlitsNav een telefoon die wordt opgeladen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:29

Laguna

Connaisseur

Bigf00t schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 02:53:
[...]

Daar heb ik er zojuist ook één besteld.

Ik heb momenteel de PO S520 maar ben wel benieuwd naar dat neopreen materiaal.
Enige nadeel is het lange wachten ;) geen idee wat een beetje normaal is qua levertijd voor post uit Hong Kong naar Nederland, inmiddels 2 weken aan het wachten. Het hoesje is ook eigenlijk alleen voor de momenten dat de Desire niet in mijn broekzak zit, dus met sporten en zo.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
Laguna schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:40:
[...]

Enige nadeel is het lange wachten ;) geen idee wat een beetje normaal is qua levertijd voor post uit Hong Kong naar Nederland, inmiddels 2 weken aan het wachten. Het hoesje is ook eigenlijk alleen voor de momenten dat de Desire niet in mijn broekzak zit, dus met sporten en zo.
Soms een week, soms 3 weken (mijn ervaring met eerdere aankopen die vanuit Hong Kong moesten komen).
Het ligt natuurlijk ook een beetje aan de snelheid van de verkoper.

Voor mij is het puur een extra hoesje dus gelukkig zit ik nu niet zonder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
Thombias schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:47:
Op hyves kwam ik het volgende verhaal tegen...

bij de action kan je houder kopen voor 1 euro nog iets, universeel die klemt waar dus elke telefoon in past
en dan de 12volt sigarettenaansteker plug -> naar 5 volt usb waardoor je elke htc met het usb-pc kabeltje kan opladen.. wat ook maar 1,30 kost ofzo waardoor je klaar bent met 3 euro

Misschien wel een handige tip voor mensen die niet te veel willen uitgeven.
Deze zijn ook niet duur:
http://www.focalprice.com/detail_MX357B.html

Iemand hier ervaring mee? Denk dat ik binnenkort maar eens ga testen of mijn Desire i.c.m. Sygic de TomTom kan vervangen :)

Ik heb eerder met Sygic gewerkt en vond dat altijd prima navigeren. Of zijn er betere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:58

Nakebod

Nope.

Ik herhaal het graag nog maar eens: Ik zou dus nooit meer een flexibele zwanenhals nemen. Mijn ervaring met die dingen: Naar verloop van tijd zijn die zo flexibel dat je er niets meer aan hebt.
En over navigatie, daar is een los ervaringen topic voor. Ik ga voor CoPilot.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:56
Zit jij 'm continue anders te buigen dan?
Ik heb er al 5 jaar eentje en die doet het nog prima hoor :) (verbuig 'm zelden want dat is simpelweg niet nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
Nakebod schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:32:
Ik herhaal het graag nog maar eens: Ik zou dus nooit meer een flexibele zwanenhals nemen. Mijn ervaring met die dingen: Naar verloop van tijd zijn die zo flexibel dat je er niets meer aan hebt.
En over navigatie, daar is een los ervaringen topic voor. Ik ga voor CoPilot.
Vergeten te vermelden: Ik heb een Brodit ProClip dus de zwanenhals ga ik niet gebruiken (geeft altijd van die lelijke vlekken op je raam). Het gaat me meer om de pasvorm van de houder en of de telefoon er niet door beschadigd/bekrast.

Ik heb inmiddels het navigatietopic gevonden dus wat betreft de software zal ik daar eens verder kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Bigf00t schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:52:
Ik heb een Brodit ProClip dus de zwanenhals ga ik niet gebruiken (geeft altijd van die lelijke vlekken op je raam).
Hoe ga je dat ding aan je ProClip vastmaken, heb je al een HR adaptertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
sphere schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:08:
[...]

Hoe ga je dat ding aan je ProClip vastmaken, heb je al een HR adaptertje?
Ja klopt zit nu zoiets op, met momenteel een verloopje voor mijn TomTom.
Kwestie van dat ding een kwartslag draaien en erop klikken.

Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/45505/hr-richter-swivel.jpg

Ik heb de gok maar genomen en de houder besteld voor die (omgerekend ongeveer) 4 euro. Wanneer ik hem binnen heb zal ik hem testen en wat foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na veel wikken en wegen, vele uren lezen in dit topic (ja ja, heb alle pagina's maar eens doorgelezen) heb ik een keuze kunnen maken voor een leuke desire case.
Het is een soort van skin geworden met (gratis) protector : Advanced Flexishield Skin

Misschien wat duurder dan via e-bay, maar ik hop hiermee wel gelijk DE case in huis te hebben ;)

Zodra ik hem binnen heb, zal ik hier ook nog mijn bevindingen plaatsen.

EDIT: damn sold out, stom... dat ik dat niet eerder heb gezien, maar ik wacht er wel op ......

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2010 00:01 ]

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:24
Ik vlieg regelmatig en gebruik op vliegvelden veel mijn telefoon. Ik heb al eens zonder batterij gezeten in de VS terwijl mijn vlucht geannuleerd was (dus hotel regelen, maarschappij bellen, etc) dan zijn de publieke telefooncellen niet echt fijn.

Dus, ik ben al een tijdje op zoek naar een "Juice pack", ik heb inmiddels een externe batterij met USB van phillips. Werkt prima, maar 2 nadelen: capaciteit valt tegen, en ik loop rond met een snoer.

Voor de iPhone worden erg veel van dit soort dingen gemaakt, bijvoorbeeld de Mophie JuicePack. Heb alleen nog niks kunnen vinden voor de Desire.
Iemand een idee ?

Ik zit er nu aan te denken om een 2e batterij mee te nemen, maar daarvoor heb ik dan ook weer een lader nodig. Dus als iemand een batterij lader weet (dus zonder Desire) die makkelijk mee op reis kan, ook top !

Edit:
Wel iets gevonden maar nog niet wat ik zoek, ik heb liever iets wat een soort case is, zoals de Mophie. Daarbij zit bij onderstaand ding de usb stekker op zn kop:
http://www.mobilefun.co.u...harger-1500mah-p22322.htm

[ Voor 13% gewijzigd door rinkel op 12-09-2010 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

rinkel schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 23:50:
Ik vlieg regelmatig en gebruik op vliegvelden veel mijn telefoon. Ik heb al eens zonder batterij gezeten in de VS terwijl mijn vlucht geannuleerd was (dus hotel regelen, maarschappij bellen, etc) dan zijn de publieke telefooncellen niet echt fijn.

Dus, ik ben al een tijdje op zoek naar een "Juice pack", ik heb inmiddels een externe batterij met USB van phillips. Werkt prima, maar 2 nadelen: capaciteit valt tegen, en ik loop rond met een snoer.

Voor de iPhone worden erg veel van dit soort dingen gemaakt, bijvoorbeeld de Mophie JuicePack. Heb alleen nog niks kunnen vinden voor de Desire.
Iemand een idee ?

Ik zit er nu aan te denken om een 2e batterij mee te nemen, maar daarvoor heb ik dan ook weer een lader nodig. Dus als iemand een batterij lader weet (dus zonder Desire) die makkelijk mee op reis kan, ook top !

Edit:
Wel iets gevonden maar nog niet wat ik zoek, ik heb liever iets wat een soort case is, zoals de Mophie. Daarbij zit bij onderstaand ding de usb stekker op zn kop:
http://www.mobilefun.co.u...harger-1500mah-p22322.htm
Misschien een heel voor de hand liggend idee, en niet direct antwoord op je vraag, maar ik heb nog nooit een vliegveld (zelfs de meest basale vliegvelden) meegemaakt waar geen stopcontacten beschikbaar zijn... kun je niet gewoon je oplader in je handbagage stoppen?

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Bigf00t schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:58:
[...]

Ik heb eerder met Sygic gewerkt en vond dat altijd prima navigeren. Of zijn er betere alternatieven?
Ik heb navigon op mijn desire. Dat werkt ook erg goed. Navigon heeft ook baanvak keuze weergave. Erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Obiter dictum schreef op zondag 12 september 2010 @ 10:01:
[...]

Misschien een heel voor de hand liggend idee, en niet direct antwoord op je vraag, maar ik heb nog nooit een vliegveld (zelfs de meest basale vliegvelden) meegemaakt waar geen stopcontacten beschikbaar zijn... kun je niet gewoon je oplader in je handbagage stoppen?
Uiteraard doe ik dat al, meestal zijn er wel stopcontacten te vinden achter de douane of in de lounge. Maar zijn vaak lastig te vinden voor de douane.
Dat kan dus wel, maar vind ik niet handig.

Ik zoek dus een mooie case met batterij. InCase heeft een hele mooie voor de iPhone. de PowerSlider.
Helaas maken zijn alleen maar cases voor de Iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

rinkel schreef op zondag 12 september 2010 @ 14:05:
[...]

Uiteraard doe ik dat al, meestal zijn er wel stopcontacten te vinden achter de douane of in de lounge. Maar zijn vaak lastig te vinden voor de douane.
Dat kan dus wel, maar vind ik niet handig.

Ik zoek dus een mooie case met batterij. InCase heeft een hele mooie voor de iPhone. de PowerSlider.
Helaas maken zijn alleen maar cases voor de Iphone.
Voordeeltje van Apple; de uniformiteit van de producten maakt zulk soort accesoires makkelijk uit te brengen... ik geef je dan ook weinig kans voor de Desire. Wat misschien wél een mooie oplossing zou zijn voor je is een high-cap accu icm met desktop cradle waarin je je tweede accu kunt opladen. Bijvoorbeeld;

http://www.buynowmobi.com...k-Cover-for-HTC-Desire-G7
http://www.amazon.co.uk/F...top-Charger/dp/B003K0KJ9O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:25
sphere schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:29:
[...]

Ik heb de tokkiewokkielader teruggebracht naar de winkel (10 euro) de e_cell lader gekocht op Ebay (2,45) en ik heb nu met Sygic en FlitsNav een telefoon die wordt opgeladen _/-\o_
Linkie misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 20:19
Obiter dictum schreef op zondag 12 september 2010 @ 14:46:
[...]

Voordeeltje van Apple; de uniformiteit van de producten maakt zulk soort accesoires makkelijk uit te brengen... ik geef je dan ook weinig kans voor de Desire.
Met de nieuwe EU standaarden waarmee telefoonmakers verplicht worden universele aansluitingen te hanteren, zal het alleen een kwestie van tijd zijn voordat ook voor de Desire dergelijke accesoires beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaarne verwijderen, sorry

[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Obiter dictum schreef op zondag 12 september 2010 @ 14:46:
[...]

Voordeeltje van Apple; de uniformiteit van de producten maakt zulk soort accesoires makkelijk uit te brengen... ik geef je dan ook weinig kans voor de Desire. Wat misschien wél een mooie oplossing zou zijn voor je is een high-cap accu icm met desktop cradle waarin je je tweede accu kunt opladen. Bijvoorbeeld;

http://www.buynowmobi.com...k-Cover-for-HTC-Desire-G7
http://www.amazon.co.uk/F...top-Charger/dp/B003K0KJ9O
Toch idd wel een voordeeltje. Wellicht voor mij een reden om voor de iPhone te gaan de volgende keer (zolang ik maar niet naar t-mobile hoef). Voor mij is dat nu eenmaal belangrijk.

Ik gebruik nu een barely-there-case op mn desire, moet zeggen dat de case er goed op zit, fijne structuur ook, goeie grip. Alleen is er geen bescherming voor het display, hiemee bedoel ik dat als je de telefoon met display naar beneden op tafel legt, de display de tafel raakt. Nu heb ik wel een screenprotector, maar toch.
In mijn zoektocht heb ik nog een mooie case gezien: OtterBox Defender en Commuter. De defender is nog niet leverbaar. Er is ook een nederlandse site, maar die levert geen cases voor de desire, maar wellicht wel op bestelling. Ik ga die zeker in de gaten houden.

Edit:
Net contact gehad met otterboxcases.nl, Ze hebben en krijgen de case niet op voorraad, maar kunnen ze wel bestellen, levertijd 3 a 4 weken.

[ Voor 14% gewijzigd door rinkel op 13-09-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

xburchartz schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:14:
Met de nieuwe EU standaarden waarmee telefoonmakers verplicht worden universele aansluitingen te hanteren, zal het alleen een kwestie van tijd zijn voordat ook voor de Desire dergelijke accesoires beschikbaar zijn.
Euh, die komen er niet omdat de telefoonmakers uit eigen beweging de standaarden al geïmplementeerd hebben, zoals op de Desire zichtbaar is; een micro USB aansluiting. Deze zit echter in elk model op een andere plek, met andere afmetingen van de telefoon zelf waardoor het grote voordeel van Android (keuze uit telefoons) direct een nadeel wordt; het gebrek aan uniformiteit. Een universeel batterypackhoesje zal er dus simpelweg niet zo snel komen als voor de Iphone het geval is. Dus roeien met de riemen die je hebt wat dat betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Het is niet echt een accessiore voor de Desire, maar wellicht zijn er meer mensen met dit batterij probleem. Ik ga denk ik maar dit apparaat aanschaffen (9000 mAh):
http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=201153

De Desire is een mooi apparaat, maar ik ben elke keer verbaasd over hoe snel de batterij leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Laatst online: 19:13
HertogJanNL schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:33:
Yay, mijn easecase is binnen!

[afbeelding]

Echt een geniaal hoesje, vooral voor op vakanties en tijdens het stappen ideaal, scheelt weer een item in je broekzak.
Heb net zelf ook een Easecase besteld. Jij hebt ook de E2 zo te zien? Zonder closure? Hoe bevalt dat.

Heb zelf een E2 besteld met microfiber suede in het compartiment van de telefoon zelf en zonder closure omdat ik een magnetic snap niet zo vertrouw met mijn pasjes. Kan niet wachten. :P

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 09:15
rinkel schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:23:
Het is niet echt een accessiore voor de Desire, maar wellicht zijn er meer mensen met dit batterij probleem. Ik ga denk ik maar dit apparaat aanschaffen (9000 mAh):

De Desire is een mooi apparaat, maar ik ben elke keer verbaasd over hoe snel de batterij leeg is.
Zo, 9000mAh toe maar :)
Ik heb op dealextreme.com een externe accu gekocht, voor de gevallen dat de batterij opeens weer snel leeg is.
Is genoeg voor de noodgevallen, maar het slaat natuurlijk nergens op dat een toestel waar je zóveel mee kan zó weinig accu capaciteit heeft om dit te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Eddos schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:26:
[...]

Zo, 9000mAh toe maar :)
Ik heb op dealextreme.com een externe accu gekocht, voor de gevallen dat de batterij opeens weer snel leeg is.
Is genoeg voor de noodgevallen, maar het slaat natuurlijk nergens op dat een toestel waar je zóveel mee kan zó weinig accu capaciteit heeft om dit te doen..
Ben er ook nog niet helemaal uit hoe/wat ik ga doen. Misschien nog gewoon een extra batterij meenemen, maar ik denk eigenlijk aan gewoon een backup telefoon. Mijn oude Hero gaat al een stuk langer mee (2 a 3x zo lang), maar heb ook nog een oude nokia, die gaat 2 weken mee op een batterijlading. Dus voor mij is de perfecte accessiore voor de Desire: een oude nokia >:)

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 20:19
rinkel schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:23:

Wow, dit klinkt wel erg interessant! Wil je je ervaringen met ons delen als je hem binnen hebt? Ben erg benieuwd naar:
- hoe lang duurt het om de powertraveller volledig op te laden
- hoevaak kun je de Desire ermee opladen
- hoe lang duurt een laadbeurt voor de Desire
- hoe verhoudt zich die 700 mA in de praktijk? (laadt hij voldoende op als je ondertussen ook de telefoon gebruikt?)

• eymey
Het blijft idd belachelijk weinig capaciteit een batterij in een gemiddelde smartphone heeft. Onder het motto "de telefoon moet er ook nog als een stijl object uit zien, dus dan maar een crappy dunne batterij".

Het zou fabrikanten sieren als ze de consument gewoon een keuze geven: Breng ook gewoon een dikkere batterij met bijbehorende cover op de markt voor de mensen die dat willen. Zonder dat we onze telefoon en nageslacht (in geval van dragen in broekzak) moeten wagen aan 1 of ander chinees product van DX.

• eymey
Zo! Vandaag ook dezelfde TPU case als Wouter06 in "Accessoires voor de HTC Desire" binnen gekregen! :).

Hij voelt wel lekker 'stroef'/gellerig aan :). En de Desire ligt nu inderdaad lekker secure en enigszins stroef in de hand. Dat voordeel is echter ook wel weer een nadeel: Hij past door z'n stroefheid nu niet meer makkelijk in -en uit- het hoesje. Nou ja, dan moet ik me er denk ik toch maar overheen zetten om 'm zonder hoesje in de broekzak te doen.

Hier blijft de screenprotector tot nu toe nog lekker zitten :).

Had overigens ook nog een witte hardcase binnen gekregen voor de Wildfire van m'n vriendin maar helaas, die is stuk gegaan tijdens transport (zit een scheur in :| ). Maar ja, voor 3 euro.....

• Dujardinn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-02-2021
Beste mede tweakers,
Heeft er iemand al een goede headset gevonden die compatibel is met de htc desire en die over een remote beschikt waarmee je nummer vooruit/achteruit kan en harder zachter?
Ik ben al bij veel winkels geweest en niemand kan mij er 1 aanwijzen.
HTC heeft op hun site er zelf 1 staan die aan al hun eisen voldoet echter deze is niet compatibel met de desire.
Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:51
Misschien intresant

http://www.koopjessite.nl/

Desire acces voor nog geen 20 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
-

[ Voor 182% gewijzigd door Johantjuuh op 20-09-2010 10:36 ]

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:03
Dujardinn schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:34:
Heeft er iemand al een goede headset gevonden die compatibel is met de htc desire en die over een remote beschikt waarmee je nummer vooruit/achteruit kan en harder zachter? Ik ben al bij veel winkels geweest en niemand kan mij er 1 aanwijzen. HTC heeft op hun site er zelf 1 staan die aan al hun eisen voldoet echter deze is niet compatibel met de desire.
Ik neem aan dat je deze bedoelt? Waarom zou die niet compatible zijn met de Desire, de enige eis is dat het toestel een fm radio moet hebben? Die heeft de Desire ook, de draad van de headset is tevens de antenne voor de fm radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:07
Johantjuuh schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:31:
iemand die nog een hoesje voor de HTC desire wil ? Ik heb er namelijk nog :)

http://twitpic.com/2p1qw4
Wat wil je er voor hebben?

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unknown Alien schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:30:
Misschien intresant

http://www.koopjessite.nl/

Desire acces voor nog geen 20 euro
Deze kwam ik ook tegen en denk dat ik m ga bestellen :)

Voor 19 euro, hoesje wat ik al nodig had, en dan nog protector en autolader ook.
Wel wat negatievere reviews over het hoesje, h[url="ttp://www.telefoonshop.nl/review/100279/category-4201/adapt-leather-case-htc-desire.html?page=1"]ttp://www.telefoonshop.nl/review/100279/category-4201/adapt-leather-case-htc-desire.html?page=1[/url] als ik het zo lees :(. maja ff denken nog.

Of tips voor ander hoesje??

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
ik heb nog zwarte HTC hoesjes liggen, iemand interesse?

[ Voor 164% gewijzigd door Johantjuuh op 30-09-2010 16:26 ]

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

• Dujardinn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-02-2021
grun93 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:36:
[...]

Ik neem aan dat je deze bedoelt? Waarom zou die niet compatible zijn met de Desire, de enige eis is dat het toestel een fm radio moet hebben? Die heeft de Desire ook, de draad van de headset is tevens de antenne voor de fm radio.
Nope dat is degene die je er standaard bij krijgt.

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Als je een hoesje met riemclip zoekt kan ik deze aanraden: http://www.digitalsonline...oor-htc-desire-pouch.html. Prima ding en de Desire past er, met Barely There Case, prima in:

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalsonline.nl/img.php?img=1272728079.jpg

Alleen past mijn Desire niet meer in de goedkope houder van de IPhone (http://www.digitalsonline...e-iphone-2g-24890-.html):

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalsonline.nl/img.php?img=1230231966.jpg&w=200&h=300

Iemand een tip voor een passieve houder waar de Desire met Barely There Case goed in past?

Edit: Opgelost. Houder met gasvlam wat verhit, beetje opengebogen en de Desire met Barely There Case past perfect.

[ Voor 7% gewijzigd door beschuit op 20-09-2010 15:35 . Reden: Opgelost. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:11
Deze net van Ebay getrokken:
Afbeeldingslocatie: http://www.happybirthdaytoyou.com/bmcdigital/holsuc2desire3.jpg
Werkt heel handig en is nog voor meerdere telefoons te gebruiken ook, heck, zelfs me TommieTom past erin O+
Tevens te gebruiken in landscape mode.

Klikkie

[ Voor 82% gewijzigd door Source90 op 21-09-2010 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Symphony-X schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:01:
Heeft er iemand ervaring met de Bugatti Slim Case medium icm de Desire?

[afbeelding]

http://www.digitalsonline...ermtasje-maat-medium.html

Een erg mooi hoesje vind ik zelf, maar gebruikerservaringen zou ik kunnen waarderen :)
Ik gebruik dit hoesje al een paar maanden. Is prima in gebruik, door het "riempje" de telefoon er gemakkelijk uit te halen. Is in vele GSM winkels zo te koop voor zo'n 18,=. Veel plezier ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Mede dankzij een link in één van de vorige posten, diverse hoesjes/covers/skins gekocht via Ebay:

Afbeeldingslocatie: http://i287.photobucket.com/albums/ll128/Source90/th_Naamloos-41.png

Eens kijken hoe die dingen tegenover me Barely There cover staan.
Desalniettemin geen geld voor zoveel covers.

Voor andere geïnteresseerde: klik voor de Ebay-winkel.

[ Voor 3% gewijzigd door Source90 op 21-09-2010 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben voor mijn HTC Desire op zoek naar een Active Carholder die gebruikt kan worden in combinatie met een rubberen beschermhoes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Hoe bedoel je precies actief, gewoonweg opladen?
Dan kan ik die in mijn post hierboven wel aanraden:
Source90 in "Accessoires voor de HTC Desire"

Kost geen drol en hij is verstelbaar in allerlei maten, minimaal 5cm breed tot maximaal 12cm breed.
Tevens in landscape alswel portrait te gebruiken.

Wordt verkocht met Micro-USB kabel naar sigarettenaansteker.

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
Deze stond in de Volkskrant Magazine, ik vind het mooi én handig voor de OV chipkaart:
Afbeeldingslocatie: http://4m.scene7.com/is/image/4m/cec0007gry_01?COTE%20et%20CIEL%20Microfibre%20iPhone%20Pouch

Eigenlijk voor de iPhone, maar de Desire en de N1 passen er ook gewoon in.
Hier te koop, ik denk dat ik 'm binnenkort voor de N1 aan ga schaffen.

Afbeeldingslocatie: http://www.hongkongshopping.co.nz/images/iPhone_Pouch.jpg

Verwijderd

Opnieuw op http://koopjessite.nl adapt accoissores, deze keer niet 18,95 maar 17 eur.

Zit nog steeds te twijfelen, vorige keer laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Laatst online: 21:45
Vandaag stond er een (zon)oplader op de bovenstaande website.
Afbeeldingslocatie: http://koopjessite.nl/images/aanbiedingen/nl/1013.jpg

Zou ook geschikt moeten zijn voor de HTC Desire.
Ik vraag me af of dat wel zo is.
De capaciteit van de oplader is 1000 mAh, de batterij van de Desire is 1400 mAh.
Dus het is onmogelijk je Desire vol op te laden met deze oplader, daarbij moet je er ook nog vanuit gaan dat de batterij van de oplader geheel vol is.
Verder heb je altijd verliezen met het opladen dus ik denk dat je blij mag zijn dat je de Desire voor de helft vol kan krijgen met een dergelijke oplader.

Beter zou zijn als de opladen een grotere capaciteit heeft dan de Desire, bv zo'n 2800 mAh.
Of deze bestaan weet ik echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 01-09 11:48
Die mAh's hangen compleet af van het voltage dat zo'n apparaat levert. De Desire heeft een batterijk die 3.7 Volt, en heeft dus een totaal van 3.7 x 1400 = 5180 mWhr. Als die zonnelader dat kan leveren....

• jra2k
  • Laatst online: 00:00
Kitje wat bertalizer (zie pag.50) ook had besteld past bij mij ook perfect in de Focus.
Pics:
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/16gmps1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2vjueci.jpg

Voor 't geld zeker een aanrader, ik heb 'm hier besteld.

[ Voor 38% gewijzigd door jra2k op 30-09-2010 15:51 . Reden: problemen met pics ]

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 18:19
is deze dan ook te draaien?
want nu kun je het alleen van de achterbank goed zien lijkt me

• jra2k
  • Laatst online: 00:00
mesm90 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 19:01:
is deze dan ook te draaien?
want nu kun je het alleen van de achterbank goed zien lijkt me
Ja, hij is te draaien. Naar links/rechts/boven/onder zit zo'n tilt-swivel ding op... Net even getest, is goed naar je toe te richten!

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

• mesm90
da's mooi dan ga ik er denk ik ook maar 1 bestellen voor die 5 euro :)

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Ik heb inmiddels ook mijn Desire ontvangen, ben nu opzoek naar een harde case, wat is daarvoor een aanrader? Ben bij de mediamarkt geweeest maar daar hadden ze geen hard cases voor de Desire. Op internet heb ik er wel een aantal gevonden maar weet niet of dat enigzins kwaliteit is.

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 13:48
Dit is dus een houder + autolader als ik het goed begrijp? Weet iemand of de meegeleverde lader ook nog bijlaad bij navigeren, 100% scherm, etc?

Als deze goed functioneert (de telefoon stevig vast zit en ook bij intensief gebruik bijlaad) dan is dit precies wat ik zoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:15

Meneer iCy

swarma

ik heb de houder van deal extreme en die is wel goed. een losse lader kan je ook via dx kopen

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
mesm90 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:59:
da's mooi dan ga ik er denk ik ook maar 1 bestellen voor die 5 euro :)
ik heb nog even gekeken maar ik weet niet zeker of die houder gaat passen,
daarom maar even een foto geschoten van mijn ventilatie:

Afbeeldingslocatie: http://oi51.tinypic.com/ocowp.jpg

zou de desire houder daarop passen?

[ Voor 12% gewijzigd door mesm90 op 01-10-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Laatst online: 17-09 13:02
@mesm90 ik denk het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 00:55

PoweRoy

funky!

jra2k schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:43:
Kitje wat bertalizer (zie pag.50) ook had besteld past bij mij ook perfect in de Focus.
Pics:
[afbeelding]

[afbeelding]

Voor 't geld zeker een aanrader, ik heb 'm hier besteld.
Past ook goed in mijn Peugeot 207. Vind alleen de 'bol' scharnier te los. Mijn scherm kijkt een beetje naar benenden. Een manier om deze stroef te zetten?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:03
Spurlie schreef op donderdag 30 september 2010 @ 23:43:
Als deze goed functioneert (de telefoon stevig vast zit en ook bij intensief gebruik bijlaad) dan is dit precies wat ik zoek :)
Als je hem toch al via Ebay gaat kopen is het goedkoper om hem in HongKong te halen. Dezelfde producten voor de helft van de prijs, en inclusief verzending. Ik snap niet hoe ze het daarvoor kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Laatst online: 08-09 19:31
grun93 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:41:
[...]

Als je hem toch al via Ebay gaat kopen is het goedkoper om hem in HongKong te halen. Dezelfde producten voor de helft van de prijs, en inclusief verzending. Ik snap niet hoe ze het daarvoor kunnen doen.
De verzendkosten zijn in China erg laag omdat de overheid die postbedrijven subsidieert voor stimulatie van export, en kinderarbeid voor de producten ;).

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
  • Laatst online: 13-09 13:27
Wanneer ik foto's schiet met m'n Desire, zit er een storende witte waas overheen en is het bovendien niet helemaal scherp. Ik ben er gister achtergekomen waarom; het plastic "lensje" dat op het achterklepje zit, is blijkbaar dof geworden. Dat verbaasde me eigenlijk, aangezien ik niets raars met m'n telefoon doe en er toch nog niet over heb gelezen hier.

Is het mij ontglipt en hebben toch meer mensen last hiervan? Zit te denken aan een nieuw klepje, eventueel via marktplaats/ebay oid, maar ben er nog geen tegengekomen. Het losse lensje vervangen kan natuurlijk ook, maar dat is denk ik meer gepruts en zo'n dingetje is waarschijnlijk niet te krijgen.

Het probleem:

Afbeeldingslocatie: http://img841.imageshack.us/img841/7695/imag0009kk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img828.imageshack.us/img828/3969/imag0010b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 13:17
Spurlie schreef op donderdag 30 september 2010 @ 23:43:
[...]

Dit is dus een houder + autolader als ik het goed begrijp? Weet iemand of de meegeleverde lader ook nog bijlaad bij navigeren, 100% scherm, etc?

Klopt. Houder + snoer. Als ik 'm eraan hang blijft de Desire gewoon bijladen, prima te doen dus!

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
@Thamm: Ja, het is je ontglipt ;). Er zijn hier in dit topic al meer klachten over geweest. En volgens mij begin ik er ook last van te krijgen :|.

Ongelofelijk dat dit zo snel optreedt zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
thamm schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:00:
Wanneer ik foto's schiet met m'n Desire, zit er een storende witte waas overheen en is het bovendien niet helemaal scherp. Ik ben er gister achtergekomen waarom; het plastic "lensje" dat op het achterklepje zit, is blijkbaar dof geworden. Dat verbaasde me eigenlijk, aangezien ik niets raars met m'n telefoon doe en er toch nog niet over heb gelezen hier.

Is het mij ontglipt en hebben toch meer mensen last hiervan? Zit te denken aan een nieuw klepje, eventueel via marktplaats/ebay oid, maar ben er nog geen tegengekomen. Het losse lensje vervangen kan natuurlijk ook, maar dat is denk ik meer gepruts en zo'n dingetje is waarschijnlijk niet te krijgen.

Het probleem:

[afbeelding]

[afbeelding]
hier kun je een nieuwe (originele) backcover bestellen...
Of het glaasje eruit drukken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Thanks voor de link, @tiesvts :). Alleen wel een beetje soort van "jammer" dat je dan zelf zo'n relatief duur onderdeel moet aanschaffen om een probleem op te lossen dat HTC had kunnen voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
  • Laatst online: 13-09 13:27
tiesvts schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 01:07:
[...]

hier kun je een nieuwe (originele) backcover bestellen...
Of het glaasje eruit drukken :9
Was inderdaad al wat sites tegengekomen die 'm verkopen, maar vroeg het hier toch maar even aangezien er misschien betere oplossingen waren.

Glaasje eruit drukken is een optie, maar ben bang dat er dan misschien krasjes op de lens zelf komen. En dan ben je verder van huis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
thamm schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 11:34:
[...]

Was inderdaad al wat sites tegengekomen die 'm verkopen, maar vroeg het hier toch maar even aangezien er misschien betere oplossingen waren.

Glaasje eruit drukken is een optie, maar ben bang dat er dan misschien krasjes op de lens zelf komen. En dan ben je verder van huis :P
Tandpasta, dat staat al meerdere keren aangegeven. Beetje tandpasta op een doekje en paar minuutjes op het glaasje wrijven. Dan wordt je glaasje weer helemaal helder.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste