Een tijdje terug heb ik deze case besteld voor mijn Desire:
Weliswaar in het zwart
Die gebruik ik nu al een tijdje en ben er redelijk tevreden van.
Vooral omdat de Desire dan een pak beter in de hand ligt. Hij wordt wel wat dikker, maar niet storend veel.
Hiervoor had ik een CaseMate Barely There. Dit was een zeer knappe case, maar omdat die 'barely there' was vond ik het dan eigenlijk ook weer niks. Ik had niet de indruk dat deze mijn phone beschermde en kwa vasthouden was het nog steeds vrij dun (ik heb redelijk grote handen).
Enigste probleem dat ik nu heb ondervonden bij die TPU case. is dat deze, in combinatie met een screenprotector, nogal eens de neiging heeft die screenprotector eraf te duwen.
Dus de handjes van de case duwen tegen de protector waardoor de zijkant van de protector los komt er er vuil onder komt..
Dan zou je natuurlijk eerst denken: "Plaats die protector er dan goed op!". Welja, hoe hard ik ook probeerde, hij bleef het doen
Nu heb ik gewoon met een heel scherp mesje, de randjes van die TPU case een beetje bijgesneden. Zodat ik een millimeter speling heb tussen het scherm en het hoesje. Dit doet het natuurlijk, maar dat is niet wat ik zocht
Nu heb ik op de site van HTC gezien dat zij nu ook een TPU case voor de Desire verkopen!
Na een paar foto's te vergelijken, lijkt de case van HTC zelf minder dicht rond de rand van het scherm te zitten, wat natuurlijk mijn probleem oplost.
Ik heb deze nu besteld, helaas voor de hoge prijs van €27

Maar ik hoop dat deze dan ook iets beter is afgewerkt dan de TPU case die ik nu heb.. Ik laat alvast iets weten als ik hem binnen heb!
Maar toch nog even kort samengevat! Een TPU case vind ik wel degelijk een must als je niet zo bent voor cases die je eerst moet openklappen of waar je eerst je phone uit moet halen. + Hij ligt veel beter in de hand!