Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:23
Bij mij bevalt de Brando prima. Het is denk ik inderdaad wel ietjes minder gevoelig, maar nog gevoelig genoeg voor mij. Het idee dat er niks van bescherming op zit vind ik veel erger.

Ik heb overigens ook een soort barely there erop zitten, maar dan eentje via ebay voor 2 dollar ofzo ;)
Deze heeft geen scherp randje van onderen en de speaker is helemaal vrij, dus het geluid wordt niet aangetast.

Als noodlader heb ik nu een Sanyo KBC-L2 (Li-ion met 5000mAh). Hiermee kan ik de Desire bijna 4x opladen. Dat werkt veel beter dan een op batterijen gebaseerde noodlader. Die maken nooit hun beloftes waar.

Ook ik zoek nog een echt goed werkende zonnelader, maar volgens mij bestaan deze nog niet. Een lader waarmee het 2 dagen (of meer) duurt om de Desire op te laden schiet niet echt op. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:04
:) Grappig @KarlMarX, net ook al op je gereageerd in een glasvezel topic ;+

Ik heb hier ook een zonne-lader liggen (prulletje van 20 euro, keer gekocht op HCC dagen) en het zet idd nog niet veel zoden aan de dijk. Het idee is volgens mij gewoon meer om 'm eerst met netspanning helemaal op te laden en daarna mee nemen, de zon in. Het ontladen zal dan vertraagd worden door de aanwezigheid van zonlicht als energiebron, maar heel veel zal het niet helpen :O

Voor lange fietstochten ga ik misschien nog eens hier shoppen: http://www.zzing.de . Dat lijkt me WEL een nuttige accessoire (mits je een naafdynamo fiets hebt natuuriljk, wat bij huurfietsen op een wadden eiland dan weer niet vanzelfsprekend is).

Die noodlader lijkt me echter ook wel een goed idee. Heb er nu eentje van Philips (2000 mAh) maar die begint langzaam aan z'n eind te raken, lijkt het...

Waar heb jij jouw 'soort barely there' gekocht? :) Is die eBay shop er nog?

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 13:02
Wouter06 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 16:44:
Ik heb in dit forum gelezen dat een 3-tal personen (Pontifex, BastiaanN en Bertalizer) een brando UC screenprot. erop hebben zitten en geen verschil merken..

[...]

Nu dat we toch enige tijd verder zijn, zijn deze personen misschien al van gedacht veranderd? Of blijven jullie er nog steeds bij dat de screenprotector geen verandering brengt in gevoeligheid?
ik ben nog niet van gedacht veranderd. Ik ben nog steeds tevreden over de gevoeligheid.
Enige nadeel dat ik kan bedenken aan de brando ultraclear is dat vettigheid er moelijker af te vegen is. Snel even over de t-shirt wrijven is er sinds de screenprotector niet meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:22:
Zijn er ondertussen al meer mensen die een zonnelader hebben of ervaringen daarmee hebben?
Ik heb zelf deze laatst gekocht, mijn bevindingen:
-Het duurt 3/4 dagen voordat de ingebouwde accu volledig is opgeladen (zonnepaneeltje staat tegen een raam op het oosten).
-Je kan hem ook via usb opladen, dit gaat wel snel.
-levert max 500mA, dus als je de solar charger in de auto aankoppelt terwijl je gps en bluetooth aan hebt staan, loopt je telefoon accu toch nog langzaam leeg, omdat je verbruik hoger ligt.
-Als mijn Desire leeg is, kan ik deze tot +-75% opladen met een volledig opgeladen solar charger.

Toch blijft het een handig dingetje, ik gebruik hem een paar keer per maand als ik ga geocachen of een lange tocht ga wielrennen, zo hoef ik nooit bang te zijn dat ik zonder power in the middle of nowhere sta. Ik hoef er nooit aan te denken om de solar charger op te laden, omdat deze altijd een paar dagen in de zon heeft gestaan voordat ik hem weer nodig heb.

Die 10 euro die ik ervoor heb betaald vind ik het meer dan waard. Een extra accu is een stuk prijziger, en daar moet je maar weer aan denken om op te laden.

toch weer een lang stukje geworden, wellicht maak ik een productreview erover :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:23
eymey schreef op zondag 18 juli 2010 @ 11:32:
:) Grappig @KarlMarX, net ook al op je gereageerd in een glasvezel topic ;+

Ik heb hier ook een zonne-lader liggen (prulletje van 20 euro, keer gekocht op HCC dagen) en het zet idd nog niet veel zoden aan de dijk. Het idee is volgens mij gewoon meer om 'm eerst met netspanning helemaal op te laden en daarna mee nemen, de zon in. Het ontladen zal dan vertraagd worden door de aanwezigheid van zonlicht als energiebron, maar heel veel zal het niet helpen :O

Voor lange fietstochten ga ik misschien nog eens hier shoppen: http://www.zzing.de . Dat lijkt me WEL een nuttige accessoire (mits je een naafdynamo fiets hebt natuuriljk, wat bij huurfietsen op een wadden eiland dan weer niet vanzelfsprekend is).

Die noodlader lijkt me echter ook wel een goed idee. Heb er nu eentje van Philips (2000 mAh) maar die begint langzaam aan z'n eind te raken, lijkt het...

Waar heb jij jouw 'soort barely there' gekocht? :) Is die eBay shop er nog?
Gezellig!
Ik heb het hier gekocht (maar dan de zwarte):
http://cgi.ebay.nl/HARD-C...m3f0032fc52#ht_1695wt_911

Kwaliteit is niet super, maar ach. Voor die prijs kan ik niet zonder zitten.

Die Zzing klinkt interessant, maar ik heb geen naafdynamo en even m'n hele wiel laten overspaken is een kostbare grap (een echt goede naafdynamo (SON) ook overigens).
Voor onze fietsvakanties zou het eigenlijk wel een must zijn... Die zonneladers gaan voorlopig nog niet voldoende zijn, en fietsen doen we genoeg om het met de naafdynamo te voeden...

Die Sanyo lader is voorlopig wel heel aardig. Was maar 31,50 bij onze mede-tweaker (nkon.nl). Voor dagjesmensen is het effectiever en makkelijker dan een zonnelader, alleen voor een fietsvakantie is 4x laden niet voldoende en moet ik toch echt iets erbij...
bertalizer schreef op zondag 18 juli 2010 @ 13:31:
[...]

ik ben nog niet van gedacht veranderd. Ik ben nog steeds tevreden over de gevoeligheid.
Enige nadeel dat ik kan bedenken aan de brando ultraclear is dat vettigheid er moelijker af te vegen is. Snel even over de t-shirt wrijven is er sinds de screenprotector niet meer bij.
Ik vind juist dat het met de Brando minder vies wordt dan zonder. Poetsen met een t-shirt doe ik sowieso niet, ik gebruik alleen microvezeldoekjes en daarmee krijg ik ze weer blinkedn schoon. :*)

[ Voor 12% gewijzigd door KarlMarX op 18-07-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BD1
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 22:10

BD1

bertalizer schreef op zondag 18 juli 2010 @ 13:31:
[...]

Dat nadeel kan ik je ook bevestigen. Als je de Desire bedient met vette vingers dan zie je dit duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
KarlMarX schreef op zondag 18 juli 2010 @ 20:15:
[...]

Die Zzing klinkt interessant, maar ik heb geen naafdynamo en even m'n hele wiel laten overspaken is een kostbare grap (een echt goede naafdynamo (SON) ook overigens).
Voor onze fietsvakanties zou het eigenlijk wel een must zijn... Die zonneladers gaan voorlopig nog niet voldoende zijn, en fietsen doen we genoeg om het met de naafdynamo te voeden...
Ach ik heb geen geweldige toerfiets (dus ook niet de moeite om echt mee naar vakanties te nemen, los van het feit dat we ook geen trekhaak hebben voor een fietsendrager). Maar hij heeft dus wel een naafdynamo :D. Een 'gewone' Shimano Nexus die volgens mij voldoende juice zou moeten geven aan een goede fiets lader :).

Thanks voor de link van eBay verder :). Misschien dat ik toch maar eens voor een 'echte' Barely There ga. Hoewel het wrs. wel zonde wordt van m'n originele HTC pouch. Maar ik durf nu haast m'n telefoon niet te gebruiken als ik over straat loop of uberhaupt buiten ben 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door eymey op 18-07-2010 22:31 ]

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 22:36

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met de CM Barely There - silver edition?

Heb vandaag de Desire Silver besteld en ben op zoek naar een mooie case. Als ik zo de plaatjes bekijk lijkt deze case wel haast te spiegelen? Heb 'm nog niet in het echt kunnen bekijken dus benieuwd of iemand hier 'm wellicht heeft, of heeft gezien.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Dank voor de tip om even op Marktplaats te kijken. Ik heb een hoesje gevonden. Weliswaar wat duurder dan op ebay, maar dat is niet zo heel erg want nu heb ik hem gewoon overmorgen al in plaats van over een paar weken. Het is zo'n neopreen ding wat ook voor 3 euro op ebay staat. Ik ben benieuwd of hij het lang uit gaat houden!
Daarnaast ben ik op ebay geslaagd voor een autolader. 2.50 inclusief verzendkosten, vanuit Engeland! Ik heb ondanks de positieve reacties hier nog steeds niet hele hoge verwachtingen van de kwaliteit ervan, dus dat kan alleen maar meevallen ;)
Ps sorry voor de rare schrijfstijl, maar ik ben dat SwiftKey toetsenbord aan het proberen en die verzint allemaal woorden voor mij. Op zich bevalt het wel, maar toch behoorlijk wennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 19:13
Ruud2001 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 15:53:
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met de CM Barely There - silver edition?

Heb vandaag de Desire Silver besteld en ben op zoek naar een mooie case. Als ik zo de plaatjes bekijk lijkt deze case wel haast te spiegelen? Heb 'm nog niet in het echt kunnen bekijken dus benieuwd of iemand hier 'm wellicht heeft, of heeft gezien.
Als je goed kijkt zie je dat het ook een 'Mirror Casing' is dus die spiegelt inderdaad a la de iPhone.

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ik was de originele headset die met de Desire werd meegeleverd kwijt dus heb ik ook weer de originele besteld, de RC E160. Alleen heb ik het gevoel dat de L en R letters omgedraait op de oordopjes staan en mede omdat dan de knoppen van de remote dan naar binnen staan gedraaid. Ik kan me niet herinneren of dat bij de meegeleverde headset ook zo was. Iemand die daar duidelijkheid over kan geven? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pduh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024
Hoi, ik heb een vraag over de micro-mini usb omvormers
Bijvoorbeeld deze is alleen charge of
deze met charge en data
Natuurlijk wil ik niet te veel kwijt zijn maar het lijkt me toch dat je zoiets wil met charge en data. Of zie ik dat verkeerd?
De originele lader ligt boven naast mijn bed en daar ligt ie prima.
Voor bij de PC wil ik dan een omvormer van micro naar mini (omdat ik namelijk zat usb mini kabels heb!)
Wie heeft één van deze producten ook gekocht en kan mij vertellen of die omvormers alleen charge zijn of dat ze allebei kunnen (data en charge) en waarom dat verschil? Of ligt dat weer aan die twee usb connectoren die met elkaar verbonden zijn? Lijkt me niet want dat heeft toch alleen te maken met de laadstroom tot 500mA?
Anyway, wie heeft hier een mooi antwoord op voor mij :)

P.Duh! lekker puh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:47

Shabbaman

Got love?

JohnD1 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:29:
[...]

Hij is inmiddels afgeleverd.
Inderdaad 6 werkdagen voor het maken en 7 werkdagen voor het afleveren

Wat foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]

Pasjes gaan nog heel stroef, heb er nu 2 inzitten om het wat op te rekken.
Bovenkant uitsparing voor koptelefoon aansluiting, onderkant is dicht

Mooie kleur, en netjes afgewerkt, mooie vervanging voor mijn portefeuille.
Dat ziet er wel mooi uit. Zo te zien wordt je telefoon er ook niet heel veel lomper van. Is het nog een beetje broekzakformaat?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren mijn Desire silver ontvangen, ben er erg tevreden over maar ik ben op zoek naar een goed hoesje. Het liefst een lederen sleeve. Nu heb ik op google het een en ander opgezocht en las ergenst dat sommige hoesjes niet geschikt zijn voor de Desire silver, aangezien de Desire silver een speciale teflon coating heeft en kans heeft op verkleuring als het in aanraking komt met materialen die af kunnen geven. Weet iemand van jullie of er een sleeve is die geschikt is voor de Desire silver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• myrthe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-02 16:41
voor de mensen die er interesse in hebben: op Sena Cases zijn nu ook Desire hoesjes te koop. Voor mij te laat helaas, heb uiteindelijk een N1 hoesje van sena gekocht (waar ik nog steeds tevreden over ben) maar ik meen me te herinneren dat er hier mensen op het forum waren die de Sena voor de Desire wilde hebben.

FYI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodpecker
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-07-2023
Ruud2001 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 15:53:

Ik heb hem, en hij spiegelt wel, maar ietwat plasticky (het is tenslotte ook van plastic :) ). Maar ik ben er tevreden over, want de desire is amper in omvang toegenomen en het voelt stevig/veilig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
Ik heb hem, en hij spiegelt wel, maar ietwat plasticky (het is tenslotte ook van plastic :) ). Maar ik ben er tevreden over, want de desire is amper in omvang toegenomen en het voelt stevig/veilig aan.
Was op zoek naar dezelfde case. Silver Metallic leek mij de enige mooi kleur voor mijn Desire Silver (op zich zonde dat ik mn toestel in een hoesje ga doen, maar ja liever toch bescherming...).

Of zou een gelli case meer geschikt zijn (iemand ervaringen)? http://www.digitalsonline...lear-voor-htc-desire.html

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taart
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-10-2022
Die heb ik inmiddels besteld via ebay, maar het toestel steekt er toch wel een paar mm bovenuit. Dat hoort toch niet? Is dat bij iedereen zo?

Ik heb de zilveren editie, ik hoop dat het hoesje niet af gaat geven maar dat zie ik vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmo_roel
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:01
Uit de ebay shop van komp_bay heb ik een Kingmax class10 microSDHC 8GB geheugenkaartje besteld. De Desire moet nog komen echter. Een snelle knip en plak test in Windows 7 met de bijgeleverde card reader van Sandisk valt me alleszins mee.

Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/2hxugs7.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

cosmo_roel schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:36:
Uit de ebay shop van komp_bay heb ik een Kingmax class10 microSDHC 8GB geheugenkaartje besteld. De Desire moet nog komen echter. Een snelle knip en plak test in Windows 7 met de bijgeleverde card reader van Sandisk valt me alleszins mee.

[afbeelding]
Doe dat nog eens met een grote stapel kleine bestanden als je wilt? foto's, mp3, etc...

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Ik heb er laatst een SDHC kaartje van 8 gig van Icidu (mycom) in gezet. Zou class4 moeten zijn, maar ik kwam zowel in kaartlezer als de telefoon met een mix van mp3's, foto's en wat grotere bestanden niet veel verder dan een magere 5 MB/sec.... :{ Hetzelfde gold trouwens ook voor het mee geleverde kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Taart schreef op zondag 25 juli 2010 @ 15:55:
[...]

Die heb ik inmiddels besteld via ebay, maar het toestel steekt er toch wel een paar mm bovenuit. Dat hoort toch niet? Is dat bij iedereen zo?
.
Nope, bij mij steekt er niks uit, de telefoon komt precies tot de rand van het hoesje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmo_roel
Obiter dictum schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:37:
[...]

Doe dat nog eens met een grote stapel kleine bestanden als je wilt? foto's, mp3, etc...
valt alleszins tegen ;)

Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/2uj5y76.png

edit: hier ook een atto benchmark :
Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/5mvza.png

edit2: en een benchmark met crystaldiskmark 3:
Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/2yo27i8.png

valt vergeleken met deze review van een standaard class 2 nokia kaartje eigenlijk best tegen. behalve de sequential write dan.

[ Voor 42% gewijzigd door cosmo_roel op 26-07-2010 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jomesie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-08-2022
Heren en dames Tweakers.

Voor de desire heb ik de crumpler 'le royale gehaald.
De desire steekt er een klein stukje uit, maar niet hinderlijk.
Misschien zelfs wel handig bij het er uit halen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:29

GVR

Heb mijn hoesje met pullcord bij de phonehouse gehaald voor 11 euro, zoiets ongeveer:
Afbeeldingslocatie: http://www.belcompany.nl/images/accessoires/medium/valenta-pocket-bl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pduh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024
pduh schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:04:
Hoi, ik heb een vraag over de micro-mini usb omvormers
Bijvoorbeeld deze is alleen charge of
deze met charge en data
Natuurlijk wil ik niet te veel kwijt zijn maar het lijkt me toch dat je zoiets wil met charge en data. Of zie ik dat verkeerd?
De originele lader ligt boven naast mijn bed en daar ligt ie prima.
Voor bij de PC wil ik dan een omvormer van micro naar mini (omdat ik namelijk zat usb mini kabels heb!)
Wie heeft één van deze producten ook gekocht en kan mij vertellen of die omvormers alleen charge zijn of dat ze allebei kunnen (data en charge) en waarom dat verschil? Of ligt dat weer aan die twee usb connectoren die met elkaar verbonden zijn? Lijkt me niet want dat heeft toch alleen te maken met de laadstroom tot 500mA?
Anyway, wie heeft hier een mooi antwoord op voor mij :)
kick
Iemand dit al gekocht dan? En werkt dat dan goed?

P.Duh! lekker puh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Mochten er nog mensen op zoek zijn naar een goed passende sport armband voor de desire. Ik heb de iGadgitz armband voor de nexus one gekocht:

http://www.igadgitz.com/p...r-nexus-google-phone.html

Afbeeldingslocatie: http://images.esellerpro.com/2209/I/294/28/lrgscaleGoogle%20Nexus%20One%20Neoprene%20Lead%20Shot.jpg

Hierin past de desire prima, zelfs de gaatjes voor de koptelefoon en power knop zijn goed uitgelijnd. De telefoon zit er stevig in. Je schuift hem erin aan de achterkant (het deel wat op je arm zit). Hierdoor kan de telefoon er nooit uitvallen. Ik draag hem zelf zelfs op de kop, zodat ik tijdens het fietsen het scherm kan lezen.

Het scherm is door het plastic heen goed te bedienen. Het is iets minder gevoelig dan normaal, maar het werkt allemaal nog naar behoren.

Tijdens het sporten is het scherm goed te zien. In de zon is het soms wat lastig leesbaar, maar dat ligt aan het scherm van de desire zelf, en niet aan de armband.

De armband zit verder comfortabel (hij is gemaakt van neopreen) en blijft goed zitten. Zelfs na een uur of 4 fietsen zit hij nog prima op z'n plek. Ik ben ook al in een flinke regenbui terecht gekomen. M'n telefoon was nog prima droog na de bui.

Hier wat fotootjes met de desire erin:

Afbeeldingslocatie: http://online.schippersnet.nl/upload/thu/img4c454e6bb7280.jpg

Afbeeldingslocatie: http://online.schippersnet.nl/upload/thu/img4c454e7432dd7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://online.schippersnet.nl/upload/thu/img4c454e8044dc8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://online.schippersnet.nl/upload/thu/img4c454e8a7f6cd.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door riotrick op 26-07-2010 11:27 ]

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukzke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 07:22
Dat hoesje met pullcord had ik ook besteld voor 3 euro op ebay, vindt t niet zo geweldig, desire zit er namelijk heel strak in en zag al naar paar keer beginnende slijt vlekken op de achterzijde dus heb m snel weggesodemieterd. Heb nu gekozen voor een orginele soft pouch hoesje voor paar dollar op ebay. Voor de mensen die geinterreseerd zijn in dat hoesje met pullcord ff op dealextreme kijken onder de iphone hoesjes die heef namelijk de zelfde afmetingen als de desire, en daar kost dat hoesje geloof ik nog geen 2 dollar.
Deze heb ik besteld nu :
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280528521322

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

riotrick schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:24:
Mochten er nog mensen op zoek zijn naar een goed passende sport armband voor de desire. Ik heb de iGadgitz armband voor de nexus one gekocht:

[afbeelding]

Hierin past de desire prima, zelfs de gaatjes voor de koptelefoon en power knop zijn goed uitgelijnd. De telefoon zit er stevig in. Je schuift hem erin aan de achterkant (het deel wat op je arm zit). Hierdoor kan de telefoon er nooit uitvallen. Ik draag hem zelf zelfs op de kop, zodat ik tijdens het fietsen het scherm kan lezen.

Het scherm is door het plastic heen goed te bedienen. Het is iets minder gevoelig dan normaal, maar het werkt allemaal nog naar behoren.

Tijdens het sporten is het scherm goed te zien. In de zon is het soms wat lastig leesbaar, maar dat ligt aan het scherm van de desire zelf, en niet aan de armband.

De armband zit verder comfortabel (hij is gemaakt van neopreen) en blijft goed zitten. Zelfs na een uur of 4 fietsen zit hij nog prima op z'n plek. Ik ben ook al in een flinke regenbui terecht gekomen. M'n telefoon was nog prima droog na de bui.

Hier wat fotootjes met de desire erin:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik ben net opzoek naar een sportband en had net gelezen dat de iPhone versie ook ideaal zou zijn, maar dit is natuurlijk beter. Waar heb je hem gekocht/besteld?

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taart
Lukzke schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:52:
Dat hoesje met pullcord had ik ook besteld voor 3 euro op ebay, vindt t niet zo geweldig, desire zit er namelijk heel strak in en zag al naar paar keer beginnende slijt vlekken op de achterzijde dus heb m snel weggesodemieterd. Heb nu gekozen voor een orginele soft pouch hoesje voor paar dollar op ebay. Voor de mensen die geinterreseerd zijn in dat hoesje met pullcord ff op dealextreme kijken onder de iphone hoesjes die heef namelijk de zelfde afmetingen als de desire, en daar kost dat hoesje geloof ik nog geen 2 dollar.
Deze heb ik besteld nu :
Op mijn hoesje staat ook dat het van HTC is, volgens mij ook officieel voor desire. Maar hij zit er idd ook strak in, met veel duwen krijg ik 'm er zo in dat het nog maar 1 mm uitsteekt.

Wat bedoel je met slijtvlekken; op het hoesje of het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ovaal schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:21:
[...]

Is al eens eerder genoemd in dit topic door mijzelf en vele anderen :O
Ebay linkje

Bij mij werkt deze prima, half uurtje rijden met Google navigatie met satelietweergave zorgt er voor dat de Desire zo'n 5% (uit mijn hoofd) is bijgeladen. :)
En dat voor iets van 2€ is niet verkeerd.
Deze heb ik nu ook binnen gekregen maar hij ziet er anders dan op de foto van ebay. Hebben jullie er ook één gekregen van het merk Vibe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:29

vhal

ಠ_ಠ

Taart schreef op maandag 26 juli 2010 @ 21:43:
[...]

Op mijn hoesje staat ook dat het van HTC is, volgens mij ook officieel voor desire. Maar hij zit er idd ook strak in, met veel duwen krijg ik 'm er zo in dat het nog maar 1 mm uitsteekt.

Wat bedoel je met slijtvlekken; op het hoesje of het toestel?
Heb zelf ook dat Valenta hoesje. Deze zal in het begin strak zitten maar later zal hij wat soepeler worden. En ja, slijtplekken op de rearcase zou voor kunnen voorkomen omdat de trekband die in het hoesje zit wat stugger is van materiaal. Ik zal eens kijken naar een ander hoesje (zie hierboven) maar ik ben niet echt fan van neoprene hoesjes (die glijden lastig in je broekzak)

[ Voor 11% gewijzigd door vhal op 28-07-2010 07:23 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 11:30:
Ik heb deze pouch dus ook besteld en hij was na 8 dagen al geleverd. Ik verwachtte eigenlijk iets van 3-5 weken te moeten wachten.
Ik heb 'm ook maar besteld, want de camera lens kap (plastic) is gaan krassen. Met tandpasta krijg je dat wel weer goed (lees= geen wazige softe foto's meer), maar nu wil ik het ook goed houden.
Met €3,15 kan je daar nooit verkeerd aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
Lukzke schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:52:
Deze heb ik besteld nu :
Op het N1 topic hebben er een aantal mensen (waaronder een vriend van me) problemen gehad met dat hoesje. Als je die langdurig gebruikt, tast het de buitenste laag (de softgrip) van je telefoon aan, je krijgt dan donkere vlekken. Ik heb geen idee hoe het kan, maar het zag er niet fraai uit, en het is 100% zeker door dat hoesje gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Zo zie je maar weer, altijd oppassen met goedkope eBay troep. Ik snap waarom mensen altijd het goedkoopste van het goedkoopste spul moeten hebben via eBay, maar het is en blijft gewoon tricky. Beter investeren in iets om je dure apparaat te beschermen.

Je wil niet weten wat sommige materialen met je mooie apparatuur kunnen doen, zeker als het allemaal namaak spul is uit China. Heb zelf ook wel eens wat goedkope dingetjes geprobeerd (bv. oordopjes of verloopsnoertjes) en heb die gewoon weg geflikkerd... alles, zoals bv. het snoer was 'week'.... :r

[ Voor 11% gewijzigd door eymey op 29-07-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taart
Bij mij staat er HTC op het hoesje, dus dacht ik er vanuit te kunnen gaan dat het in orde was! Ook omdat meerdere mensen in dit topic hetzelfde hoesje hebben. Ik heb nog geen slijtvlekken maar heb het toestel pas een week, maar hij zit wel erg strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Het betreft ook het originele HTC hoesje. Daarmee hadden een heleboel gebruikers problemen, na een paar weken gebruik krijg je vlekken op je teflon buitenlaag (ja, bekend van anti-aanbak ja :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taart
En nou? Klacht indienen bij HTC? Sjitzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Neh, je mag blij wezen dat je er een hoesje bij krijgt denk ik :P Bij Apple doen ze daar nogal moeilijk over O-)
Je hebt het hoesje eigenlijk helemaal niet nodig. Ik heb gewoon m'n N1 (bijna dezelfde telefoon als de Desire..) los in m'n broekzak zitten en er komen helemaal geen krassen op. Teflon coating is onwijs sterk, en het materiaal van het touchscreen ook (check bijv. dit filmpje). Alleen tijdens sporten gebruik ik het hoesje, voor kort gebruik kan het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Taart schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:54:
Bij mij staat er HTC op het hoesje, dus dacht ik er vanuit te kunnen gaan dat het in orde was! Ook omdat meerdere mensen in dit topic hetzelfde hoesje hebben. Ik heb nog geen slijtvlekken maar heb het toestel pas een week, maar hij zit wel erg strak.
Ik heb met het bestellen van m'n telefoon een origineel HTC hoesje meebesteld. Nog geen plekken daarmee, maar dat hoesje kostte dan ook meer richting de 15 euro. En vergis je niet in een merkje dat op het hoesje staat, dat kunnen Chinezen heel makkelijk imiteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taart
@ Flying Bobman, heb 'm er niet bij gekregen maar gekocht.
Maar ja had het natuurlijk kunnen weten gezien de prijs. Had alleen niet verwacht dat het zo erg zou zijn; ik dacht, een hoesje dat past is een hoesje dat past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:33
Ik ben op zoek naar een auto houder voor mijn Desire. Nou stuit ik net op de Adapt car holder en deze ziet er prima uit: http://www.pdashop.nl/pro...ar-holder-htc-desire.html

Heeft iemand hier ervaring mee? De Brodit ProClip is nogal omslachtig om aan te schaffen, heb een oude auto dus kan daar een tijd op gaan zitten wachten. Of zou de Carcomm een betere optie zijn?

[ Voor 17% gewijzigd door Southern Sun op 29-07-2010 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 20:19
hmz... nu begrijp ik dus waarom ik allemaal bruine vlekken op de achterkant van m'n zilveren desire heb. Komt dus door dat hoesje dat ik via Koopjessite heb gekocht. Ik gebruik dat hoesje toch al nauwelijks omdat de nabijheidssensor volgens mij wordt afgedekt zodat het scherm zwart blijft nadat een telefoongesprek beeindigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Gister om 19.00 de Adapt Active car holder besteld bij Pdashop, wordt ie net afgeleverd op m´n werk. Wat een snelle levering zeg. Straks op weg naar huis gelijk testen hoe die het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekkel schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 08:54:
[...]

Ik heb 'm ook maar besteld, want de camera lens kap (plastic) is gaan krassen. Met tandpasta krijg je dat wel weer goed (lees= geen wazige softe foto's meer), maar nu wil ik het ook goed houden.
Met €3,15 kan je daar nooit verkeerd aan doen.
Tandpasta op de lens smeren en dan zijn de krassen weg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Nee, tandpasta als schuurmiddel gebruiken. Dus met je duim en wat tandpasta even flink wrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Net even getest en de Adapt car holder werkt prima. Telefoon wordt ook bijgeladen tijdens navigeren....wordt wel erg warm, maar goed zo lang het goed gaat vind ik het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
Southern Sun schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:50:
Net even getest en de Adapt car holder werkt prima. Telefoon wordt ook bijgeladen tijdens navigeren....wordt wel erg warm, maar goed zo lang het goed gaat vind ik het best.
Cool, dat wilde ik inderdaad graag weten :) Andere vraag: zit de telefoon ook nog stevig vast als je hem kantelt in portrait mode? (navigatiestand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Hij wiebelt wel aardig (de hele houder, telefoon zelf zit vast), maar naar mijn mening zit ie wel goed vast :P

[ Voor 33% gewijzigd door Southern Sun op 31-07-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
haha, hij wiebelt dus aardig vast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Juist :+ Nouja je snapt wat ik bedoel. Ga er maar vanuit dat ie vast zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:59
Iemand een tip voor een goeie USB lader voor in de auto, of misschien alleen de USB (die in de aansteker moet) voor de Desire. Hij wel wel de Desire kunnen opladen als bijvoorbeeld Sygic navigatie aanstaat.

Thx!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:29
Staan genoeg in het topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06-2021
Voor mijn navigatiesysteem had ik al een luchtroosterhouder gekocht bij Halfords (merk: HR autocomfort):
Afbeeldingslocatie: http://halfords.nl/Images/Catalog/Product/125x125/115018.jpg
Soms ligt m'n navigatiesysteem echter thuis en nu je met de HTC Desire ook zo makkelijk kunt navigeren met Google Maps Navigation is een houder daarvoor wel handig. Helaas hadden ze geen specifieke houder voor de HTC Desire. Maar niet getreurd, want onze Desire past ook in de houder van de iPhone O-) :
Afbeeldingslocatie: http://www.hrautocomfort.de/eng/bilder/24890-0
Enige punt is deze houder geen gat aan de onderkant heeft zodat je je telefoon ook kunt opladen tijdens het rijden. Een soldeerbout biedt echter uitkomst:
Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/103dfo6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/apbi1i.jpg
De houder van HR autocomfort is verkrijgbaar bij Halfords voor 13 euro. De luchtroosterhouder kost 7 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05-2024
ik ben net terug van vlieland en twee weken zand was niet goed voor mijn screenprotector. (scherm zelf is nog wel helemaal krasvrij :))
ik ga nu weer naar een zanderige plek (majorca) en moet even snel een nieuwe hebben eigenlijk.
die zal ik daarna waarschijnlijk ook weer moeten vervangen dus ik zocht eigenlijk gewoon een hele goedkope.
weet iemand waar je voor een paar euro een screenprotector vandaan kan halen (binnen een week). en eigenlijk dus twee want ik ga er vanuit dat deze het ook niet gaat overleven.
hij moet natuurlijk ook niet heel slecht zijn want dan is hij bijna gelijk onleesbaar met al dat zand.

[ Voor 18% gewijzigd door Jelte12345 op 01-08-2010 04:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik lees dat er hier al wat over andere Li-Ion batterije geschreven is

Maar weet iemand of zo'n Li-Polymer accu echt merkbaar langer mee gaat dan de originele Li-Ion accu?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Volgens de specs niet: het is een 1200mAh batterij terwijl de originele een capaciteit van 1400mAh heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Chaoss schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 13:18:
Ik lees dat er hier al wat over andere Li-Ion batterije geschreven is

Maar weet iemand of zo'n Li-Polymer accu echt merkbaar langer mee gaat dan de originele Li-Ion accu?
Die accu wordt geadverteerd met maar 1200mah, dat is minder dan de originele. Daarnaast moet je beseffen dat de meeste goedkope accu's minder leveren dan dat er op staat. Ik heb laatst een tabel gevonden van iemand die tientallen telefoon accu's had doorgemeten, ik zoek het even op voor je.

gevonden: http://batteryboss.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmo_roel
Jelte12345 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 03:38:
die zal ik daarna waarschijnlijk ook weer moeten vervangen dus ik zocht eigenlijk gewoon een hele goedkope.
Of je zoekt een hele dure danwel goede die wel tegen zand kan en je nooit meer hoeft te vervangen. Of is dat een utopie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik heb ondertussen:

capacitieve pennen
Meh, werken wel, maar niet nodig en werken niet helemaal 100% soepel. Ik kreeg overigens 2 zwarte. De "punt" is zoiets als een stempelkussentje ofzo, apart spul, heel ander gevoel dan een stylus voor een drukgevoelig scherm, en het bevalt me niet zo.

in car charger
Werkt als een trein, laadt de desire ook op terwijl ik navigatie etc aan heb staan. Aanrader.

auto houder
Prima ding. Aanrader.Ik heb hem horizontaal gemonteerd. Desire gaat er makkelijk in en uit. Oplader kan makkelijk in de telefoon.

lederen hoesje
Bevalt me prima. Hier zit m'n Desire tegenwoordig in.

sok
Werkt ook prima, is 2e keus.

velvet hoesjes
Op zich prima hoesjes, trektouwtje had van mij niet gehoeven. Liggen nu alleen in een la gezien bovenstaande hoesjes me net iets beter bevallen.

ultra clear screenprotector Brando
Toch maar een screenprotector erop. Lastige klus om die er stofvrij op te krijgen ivm huis vol kattehaar enzo :| Veel plakband ndig gehad... Uiteindelijk gelukt maar de rechterbovenhoek zit er niet mooi op. Wel stof/haarvrij dus heb het maar laten zitten.

[ Voor 10% gewijzigd door dragon2 op 01-08-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05-2024
cosmo_roel schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 14:53:
[...]

Of je zoekt een hele dure danwel goede die wel tegen zand kan en je nooit meer hoeft te vervangen. Of is dat een utopie?
lijkt mij wel, ik zal straks even kijken of ik een foto kan maken van hoe hij er nu uitziet, ik had een adapt screenprotector trouwens van pdashop. ik las hier veel over die brando, overleeft die wel zand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Geven de zwarte valero hoesjes af? Degene moet een trekkoordje.

Ik heb namelijk een zilveren desire besteld en ben benieuwd of deze niet afgeeft.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Volgens mij zijn er meerdere hoesjes die wel afgeven. Ik heb een valenta hoesje en daar begint wel een zwarte streep te komen. Probeer zo nu en dan de achterkant te poetsen en volgens mij helpt dat wel iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Southern Sun schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:32:
Volgens mij zijn er meerdere hoesjes die wel afgeven. Ik heb een valenta hoesje en daar begint wel een zwarte streep te komen. Probeer zo nu en dan de achterkant te poetsen en volgens mij helpt dat wel iets
Daarom mij vraag of deze niet afgeeft :P

Maar die geeft dus wel af zoals ik jou reactie lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Phoniac schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:35:
Voor mijn navigatiesysteem had ik al een luchtroosterhouder gekocht bij Halfords (merk: HR autocomfort):
[afbeelding]
De luchtroosterhouder kost 7 euro.
Ah, ik ben al een tijdje op zoek naar precies dit ding.
Heeft iemand hier deze ook te koop gezien bij ebay o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:57

Nakebod

Nope.

Als een Nederlandse webshop ook mag: HR Richter Ventilatie Mount bij digitalsonline
(Of duurder via pricewatch: HR Richter Mount Airvent)
Heb ik mijn mount 2 jaar geleden ook gehaald, was de goedkoopste die ik kon vinden. Of anders de Halfords zoals Phoniac al aangaf.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
Eddos schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 07:52:
[...]

Huh, misschien begrijp ik je niet maar als je al een tijdje op zoek bent, wat is er dan makkelijker dan zelf naar Halfords te gaan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Bedankt voor je reactie, degene die jij noemt zijn helaas zonder swivel. Heb zelf uiteraard ook al even gezocht op ebay, maar die zijn allemaal duurder dan het halfords exemplaar. Dus denk dat ik die vanmiddag maar ophaal.
xburchartz schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:07:
[...]

Huh, misschien begrijp ik je niet maar als je al een tijdje op zoek bent, wat is er dan makkelijker dan zelf naar Halfords te gaan???
Dat is het makkelijkst, alleen vind ik 7 euro nog best veel voor zo'n stukje plastic.
Dus ik was benieuwd of ik ze nog goedkoper kon krijgen :)

[ Voor 48% gewijzigd door Eddos op 02-08-2010 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42

Boy

www.byoscoop.nl

xburchartz schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:07:
[...]

OT: gefeliciteerd :)

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:53

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Nakebod schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 08:22:
[...]Heb ik mijn mount 2 jaar geleden ook gehaald, was de goedkoopste die ik kon vinden. Of anders de Halfords zoals Phoniac al aangaf.
Zit dat een beetje goed vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Die klemmen zitten stevig in het ventilatierooster ja. Sterker nog, toen ik hem er laatst eens uit probeerde te halen ging dat niet echt soepel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Welke hoes is wel goed voor de zilveren desire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:20:
Welke hoes is wel goed voor de zilveren desire?
Heb zelf de Krusell Gaia black gekocht. Heb namelijk zelf ook een zilveren Desire en heb lang gezocht naar een goed hoesje, vanwege die speciale coating. Het voordeel van dit hoesje vind ik is dat het erg zacht is vanbinnen en niet te veel pluist en dat het een vrij neutrale lichte kleur is, dus het kan niet zo snel afgeven.

http://www.krusell.nl/det...le-pouch-large-black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
Eddos schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 07:52:
[...]

Ik heb deze. Werkt perfect.
Afbeeldingslocatie: http://i.suntekstore.com/images_cache/267/10007585/i1268261204_image.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:29:
[...]

Heb zelf de Krusell Gaia black gekocht. Heb namelijk zelf ook een zilveren Desire en heb lang gezocht naar een goed hoesje, vanwege die speciale coating. Het voordeel van dit hoesje vind ik is dat het erg zacht is vanbinnen en niet te veel pluist en dat het een vrij neutrale lichte kleur is, dus het kan niet zo snel afgeven.

Hoop dat ze die bij de t-shop hebben voor 20 euro. Heb nog 2000 punten maar naast dat het goed is voor de desire is dit echt een gaaf hoesje om te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Dat is ook wel een grappig ding.
Hoe kom je daar zo aan, als ik vragen mag?:)

Had al even op de website gekeken, maar ken die site niet.
Zodoende.

[ Voor 10% gewijzigd door Eddos op 02-08-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 19:50:
[...]

Hoop dat ze die bij de t-shop hebben voor 20 euro. Heb nog 2000 punten maar naast dat het goed is voor de desire is dit echt een gaaf hoesje om te zien!
Ja idd, vond het hoesje ook wel mooi om te zien, is ook erg degelijk moet ik zeggen, de verpakking en de gebruikte materialen etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 09:17
op dealextreme is sinds net een high capacity batterij incl vervangend achter klepje te koop voor de Desire. Ik denk dat ik hem na mijn vakantie ga bestellen want het zou wel fijn zijn, wat extra capaciteit. (2600 tov 1400 mAh).

Link: High Capacity Battery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
@gfo: ben benieuwd naar je ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Let er wel op dat die goedkope chinese accu's vaak bij lange na niet de beloofde capaciteit behalen.
Kan zomaar de helft schelen. Ben benieuwd naar je ervaring als je hem hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
misschien een meer universeler accessoire, maar ik heb het volgende gekocht: http://cgi.benl.ebay.be/w...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT mijn auto radio ondersteund geen A2DP, maar heeft wel zo'n ipod aanlsuiting via usb.

na lang zoeken op internet kwam ik bovenstaande adapter tegen, daar ik geen gebruik wil maken van allerlei kabels leek mij dit de beste oplossing. op deze manier heb ik alleen de oplaad kabel nodig.

voor alle oplettende lezers: ja het is een simpele bluetooth-usb converter, maar dan wel eentje zonder batterijen, de power verloopt via usb. dus als mijn auto uit staat is er ook niets meer via bluetooth te detecteren.

moet het geheel alleen nog testen, dus mochten er mensen geïnteresseerd zijn naar mijn bevindingen dan hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 12:51

sphere

Debian abuser

Kan de houder van die FoneM8 losgeschroefd worden? Ik wil de telefoonhouder op een Brodit tiltswivel vastschroeven (fanmount).

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
Eddos schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:28:
[...]

Dat is ook wel een grappig ding.
Hoe kom je daar zo aan, als ik vragen mag?:)
[...]
Gewoon besteld, als ze iets niet hebben bij DealExtreme ga ik vaak daar eens kijken. Heb in die shop al verschillende zaken gekocht. Komen allemaal netjes aan. Hou er wel rekening mee dat het uit China wordt verstuurd en dus een paar (2 - 3) weken onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooxed
  • Laatst online: 02-09 15:57
gfo schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:37:
op dealextreme is sinds net een high capacity batterij incl vervangend achter klepje te koop voor de Desire. Ik denk dat ik hem na mijn vakantie ga bestellen want het zou wel fijn zijn, wat extra capaciteit. (2600 tov 1400 mAh).Link: High Capacity Battery
Ah dat is interessant en verdacht goedkoop. Ben benieuwd of je inderdaad 86% langer met je batterij zou doen, hou ons op de hoogte!

Ik heb mijn Desire in bestelling (Vodafone abbo, besteld bij BelSimpel) en alvast een Crumpler Culchie (10 euro, marktplaats), een Android Neoprene Case Pouch (4 usd, Ebay) en een leren hoesje (2,49 usd, Ebay) besteld. Voor dat geld kan je een kleine collectie hoesjes aanleggen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Dooxed op 06-08-2010 16:00 . Reden: Net nóg een hoesje besteld. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Heb dit hoesje opgehaald van mijn t-mobile punten. Het Xqisit logo is een heel stuk kleiner en op een andere plek dan dit hoesje, maar bijna hetzelfde. Mijn versie is een stuk minder felblauw. Voor mijn zilveren desire

Afbeeldingslocatie: http://www.mobileaccessories.info/img.php?url=http%3A%2F%2Fwww.mobileaccessories.info%2Fbilddaten%2Fxqisit%2FXQ0091_gross.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Meneer iCy op 06-08-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 21:45
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:29:
[...]

Ik heb de bruine versie besteld en binnen gekregen.
Mooi hoesje waar de Desire precies in past.

http://digitalsonline.nl/...-pouch-tasje-bruin-large-|-95296.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:28

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Mispost uit andere topic:

Via xda ben ik erachter gekomen dat de Wiimote op diverse Android toestellen werkt, maar niet op een stock HTC met Sense. Nu ben ik zelf op zoek naar iets van een Bluetooth controller, en er is weinig info over te vinden, alleen dat een MSI controller schijnt te werken. Zelf leek me het perfect als een PS3 controller zou werken, maar dit schijnt ook nog niet zover te zijn.
Is er iemand die al een controller heeft gebruikt op zijn Desire? Het gaat me voornamelijk om het besturen van games natuurlijk....

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Laatst online: 26-03-2023
ik zou graag willen weten of er meerdere mensen last hebben van afgegeven vlekken van hoesjes ??

Ik heb de Valenta Sports Pocket gekocht (http://www.smartphoneshop...h-pocket-sport-black.html) . Deze heb ik nu 2 weken alleen heb ik nu ernstig last van zwarte afgegeven vlekken aan de voorkant (onder de knoppen) en aan de achterzijde van mn Desire (zilver)

Het toestel is gekocht bij belcompany.. Wat kan ik doen en zijn er meerdeen met dit probleem?

[ Voor 4% gewijzigd door Johantjuuh op 07-08-2010 17:41 . Reden: aanpassing ]

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Tjah tzal aan je hoesje liggen lijkt me.

Kheb zelf nog geen vlekken gezien kheb zo'n Bugatti hoesje:
Afbeeldingslocatie: http://www.d2onderdelen.nl/images/detailed_images/10809_Bugatti%20Basic%20Case12725426524bd975bc9cbee.jpg

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Laatst online: 26-03-2023
ja, dat lijkt me ook inderdaad.

Maar toch erg flauw ;) De man in die winkel had zelf ook een Desire en bijna hetzelfde hoesje..
Ik ga eens navraag doen bij de belcompany .. :)

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 07:14
master_viper schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 13:12:
Mispost uit andere topic:

Via xda ben ik erachter gekomen dat de Wiimote op diverse Android toestellen werkt, maar niet op een stock HTC met Sense. Nu ben ik zelf op zoek naar iets van een Bluetooth controller, en er is weinig info over te vinden, alleen dat een MSI controller schijnt te werken. Zelf leek me het perfect als een PS3 controller zou werken, maar dit schijnt ook nog niet zover te zijn.
Is er iemand die al een controller heeft gebruikt op zijn Desire? Het gaat me voornamelijk om het besturen van games natuurlijk....
Wat ik tot nu toe heb gelezen is dat het inderdaad niet werkt op Sense-based telefoons. Met een custom-rom zou dit wel werken (ik meende Cyanogen..). Helaas, want 't lijkt me zelf ook wel relaxed om PSX/GBA-games met een controller te kunnen spelen.
Ze zijn er mee bezig (zie diverse topics op XDA), maar ik verwacht er voorlopig nog niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:37

SeatRider

Hips don't lie

Ik heb twee weken terug een Desire besteld en een Barely There Casemate case (zwart). Door aanhoudende leveringsproblemen heb ik de bestelling van de Desire inmiddels geannuleerd en heb ik nu een (nog onuitgepakte) Casemate liggen. DM me maar als je er interesse in hebt :)

Edit: reeds verkocht

[ Voor 5% gewijzigd door SeatRider op 09-08-2010 20:20 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohands
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 16:38
Ik heb een armband gekocht voor het hardlopen zodat ik mijn HTC Desire mee kan nemen en het programma/app Endomondo kan gebruiken of SportyPal.

De Desire past perfect in deze armaband die normaal voor de Nexus 1 is, beide hetzelfde model dus...

the Igadgitz neoprene armband:

[ Voor 26% gewijzigd door Nohands op 09-08-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johantjuuh schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:28:
ik zou graag willen weten of er meerdere mensen last hebben van afgegeven vlekken van hoesjes ??

Ik heb de Valenta Sports Pocket gekocht (http://www.smartphoneshop...h-pocket-sport-black.html) . Deze heb ik nu 2 weken alleen heb ik nu ernstig last van zwarte afgegeven vlekken aan de voorkant (onder de knoppen) en aan de achterzijde van mn Desire (zilver)

Het toestel is gekocht bij belcompany.. Wat kan ik doen en zijn er meerdeen met dit probleem?
Ik had ook een hoesje van Valenta en daar kreeg ik ook vlekken van op de achterkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 20:28
Ik zoek een goede Micro SD kaart voor de HTC Desire. 8+ GB, liefst zo goedkoop mogelijk!
Kan iemand me wat aanraden?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BD1

BD1

henidde schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:46:
Ik zoek een goede Micro SD kaart voor de HTC Desire. 8+ GB, liefst zo goedkoop mogelijk!
Kan iemand me wat aanraden?
Eigen initiatief wordt op prijs gesteld. Kijk bijvoorbeeld in de Pricewatch: http://tweakers.net/price...u-G5AFK31Rzs2VpaYaJdac8w8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 20:28
BigDrummer1 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 20:05:
[...]

Eigen initiatief wordt op prijs gesteld. Kijk bijvoorbeeld in de Pricewatch: http://tweakers.net/price...u-G5AFK31Rzs2VpaYaJdac8w8
Wat is beter? Class 1,2,3,4 etc?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BD1

BD1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:27:
[...]

Ik had ook een hoesje van Valenta en daar kreeg ik ook vlekken van op de achterkant
Als het goed is zat er op de doos een sticker met een waarschuwing dat je door de speciale coating van de telefoon geen gekleurde hoesjes kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 20:49:
[...]

Als het goed is zat er op de doos een sticker met een waarschuwing dat je door de speciale coating van de telefoon geen gekleurde hoesjes kan gebruiken.
Er wordt gewaarschuwd voor gekleurde hoesjes die af kunnen geven. Ik ging er vanuit dat de Valenta hoesjes niet af konden geven en dat heeft de verkoper van het hoesje me ook verteld.
Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste