Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Jh92
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 11-07-2012
Weet iemand of de PDAIR leather case - boek model geschikt is voor de HTC Desire Silver? Ik heb geen zin dat er weer een hoesje gaat vlekken op de behuizing. Nu valt de schade van het oude hoesje nog mee.

• kjast
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 02:13
quote:
Jh92 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 18:44:
Weet iemand of de PDAIR leather case - boek model geschikt is voor de HTC Desire Silver? Ik heb geen zin dat er weer een hoesje gaat vlekken op de behuizing. Nu valt de schade van het oude hoesje nog mee.
Niet eens proberen..
Bij mij ging het in ieder geval fout met een leather pouch. Een pouch schuift natuurlijk wel wat meer dan een case, maar het idee is hetzelfde. Of heeft deze leather case een niet leren binnenkant?

• Jh92
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 11-07-2012
quote:
kjast schreef op zondag 20 februari 2011 @ 23:45:
[...]

Niet eens proberen..
Bij mij ging het in ieder geval fout met een leather pouch. Een pouch schuift natuurlijk wel wat meer dan een case, maar het idee is hetzelfde. Of heeft deze leather case een niet leren binnenkant?
Nee je hebt inderdaad gelijk. Ik heb ook al eerder verkleuringen gekregen op mijn Desire door een Gripis hoesje, en nu laat zelfs de coating daardoor op sommige plekken los. Het ziet er niet uit :P Nu heb ik een Case Mate Barely There gekocht icm een screen protector en ik moet zeggen dat ik daar wel tevreden over ben. En het verkleurd verder niet. :)

Heb jij verder veel last van verkleuringen? En heb je dit dan via de garantie laten oplossen, of toch maar voor lief genomen dat hij verkleurd is?

• kukuxumusu
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 23-08-2011
kwa actieve autohouder ben ik zeer tevreden van de bordit voor desire. hij is duur maar past wel perfect. (hoewel ik even met een vijltje langs de binnenkant ben gegaan)
verder heb ik de stekker gesloopt en direct achter de autoradio aangsloten aan de 12V zo heb ik geen kabels in de auto.
nadeel aan brodit is dat naast de houder van bijna 50 euro je nog een voetje moet hebben. maar hiervoor heb ik een oud voetje (van nog geen 5 euro) aangepast voor de brodit. proper en het past.

Wat het zelf maken van een bureaulader betreft, je hoeft niet zo zeer handig te zijn met een freesmachine om een sleuf van 61mm op 12,5mm te maken. onderin een gat voor de kabel en vastzetten.

• mesm90
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 11-11 14:48
mja handig zijn met een freesmachine is het probleem niet,
het ter beschikking hebben echter wel...

• Cyleo
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 11-11 12:32
Ik heb op XDA een groot topic gestart over screenprotectors en shields. Wel in het engels maar moet volgens mij goed te doen zijn voor de geinstreseerden. Link!

Een nederlandse, iets compatere samenvatting is hier te vinden:
Cyleo in "Accessoires voor de HTC Desire"

Cyleo wijzigde deze reactie 04-03-2011 20:07 (23%)

• Schandalig
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 01-07-2012
Ik wil voor mijn HTC Desire het volgende hoesje gaan kopen (voor in mijn tas e.d.):

Is het dan nodig om ook nog een Screen Protector aan te schaffen vinden jullie?

• mesm90
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 11-11 14:48
hmm ik raad een hoesje van valenta aan,
ik heb er 1 en werkt perfect :)

mn broertje heeft er een en door die rommel is zn telefoon totaaal zwart, vooral door de screenprotector kan je weinig zien....

• demolition_man
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 22-10 14:43
Zijn er ook speaker radio's met een docking voor micro usb? Zodat de desire erin geplaatst kan worden? Of is het mogelijk met een converter van micro usb naar de iphone plug? Ik kan dit soort apparaten alleen maar voor de iphone vinden =\

http://www.amazon.co.uk/C...TF8&qid=1300394135&sr=8-1

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Nu online
quote:
Fasterinside schreef op maandag 14 februari 2011 @ 10:02:
Heb dit topic flink door lopen spitten, maar ik kom er niet meer uit.

Wat is nu de ideale combo van een autohouder icm oplader? Autohouder mag een raambevestiging zijn, maar ook die je op het dashboard monteert.
Ik heb deze al meer dan een halfjaar:

http://www.dealextreme.co...hd-black-54645?r=99999999

Werkt perfect hoor.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• xburchartz
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 11-11 15:36
quote:
demolition_man schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 22:53:
Zijn er ook speaker radio's met een docking voor micro usb? Zodat de desire erin geplaatst kan worden? Of is het mogelijk met een converter van micro usb naar de iphone plug? Ik kan dit soort apparaten alleen maar voor de iphone vinden =\

http://www.amazon.co.uk/C...TF8&qid=1300394135&sr=8-1
Is al vaker in dit topic aan de orde geweest. De besturing van geluid kan niet via de micro-usb uitgang dus zou je daarnaast nog een verbinding met de headphone jack moeten maken. Er zijn daardoor wat zelfbouw docks, maar verder niet.

• sphere
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 19-02 12:57

sphere

Debian abuser

quote:
Gebruik je hem ook echt? Want bij mij is het lipje afgebroken. Plastic is kwalitatief uitermate teleurstellend.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• Ghost Dog
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 13-11 14:50

Ghost Dog

Paranoid Android

quote:
Prx schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:27:
Voor de Desire is nu ook de armband beschikbaar gemaakt, zodat je hem gewoon mee kan nemen tijdens het hardlopen. Heb hem zelf vandaag ook gekocht bij iGadgitz. (£10.99, gratis verzending)

[afbeelding]
Ik ben ook van plan mijn Desire te gebruiken tijdens het hardlopen, en ik ben benieuwd naar de ervaringen met deze armband, aangezien het me een goede deal leek. :)

trap :>

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

• Meneer iCy
  • Nu online
quote:
sphere schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:00:
[...]

Gebruik je hem ook echt? Want bij mij is het lipje afgebroken. Plastic is kwalitatief uitermate teleurstellend.
Zit dagelijks in de auto en dan zit die in deze houder. Wanneer heb jij hem aangeschaft dan? Ik heb hem sinds dat ik het toestel heb en gebruik hem vrijwel elke dag. Soms zaterdag of zondag niet.

Hoe ver druk je het lipje in dan en hoe lang heb jij er gebruik van gemaakt?

• sphere
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 19-02 12:57

sphere

Debian abuser

Ik denk +/- 3 maanden, het lipje heb ik niet mishandeld, maar de houder zat altijd wel strak om mijn toestel.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• djiedjee
  • Registratie: december 2003
  • Nu online
Ik gebruik hem ook al enige tijd voor het hardlopen. Bevalt redelijk. Telefoon past er netjes in. Je moet hem wel strak aansnoeren wil hij niet gaan schuiven.
Het materiaal is nogal synthetisch, dus het gaat meestal wel zweten...

De bediening is door het plastic heen ook prima te doen. Voor die prijs vind ik ik het een prima hoesje.
quote:
Ghost Dog schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 04:39:
[...]

Ik ben ook van plan mijn Desire te gebruiken tijdens het hardlopen, en ik ben benieuwd naar de ervaringen met deze armband, aangezien het me een goede deal leek. :)

trap :>

• Ghost Dog

Ghost Dog

Paranoid Android

quote:
djiedjee schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:03:
Ik gebruik hem ook al enige tijd voor het hardlopen. Bevalt redelijk. Telefoon past er netjes in. Je moet hem wel strak aansnoeren wil hij niet gaan schuiven.
Het materiaal is nogal synthetisch, dus het gaat meestal wel zweten...

De bediening is door het plastic heen ook prima te doen. Voor die prijs vind ik ik het een prima hoesje.

[...]
Thx, besteld. :)
Ik zal mijn ervaringen ook even posten als ik er een paar keer mee gerend heb.

• l3art
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online
Zelf heb ik altijd met veel plezier deze houder voor in de auto gebruikt.
Ook had ik er nog een ventilator mount bij.

Maar ja aangezien ik geen Desire meer heb, kan ik er misschien iemand anders nog blij mee maken (tegen een kleine vergoeding). Lader zit er niet bij, want die hou ik gewoon zelf voor mn Xperia Arc.

Mocht je hem zelf helemaal nieuw willen kopen, kan natuurlijk ook op ebay. De houder zo'n beetje in alle richtingen te verstellen/draaien.

Verkocht

• maikel
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 11-11 10:32
Is het ook mogelijk om de telefoon gewoon zelf te gebruiken als 'carkit'? In principe ondersteunt de telefoon spraakherkenning en handsfree bellen, dus lijkt me dat het moet kunnen. Ik zou 'm dan ook graag nog aansluiten op de autoradio om muziek (en indien mogelijk het telefoongesprek) via de speakers in de auto te laten lopen.
Ik heb al wel wat op Internet gezocht, maar kom alleen carkits tegen die die taken overnemen.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 06:49
Je bent op de hoogte van de google app: car home? Dat in combinatie met bijvoorbeeld AD2P kan een hoop voor je doen (mits je autoradio AD2P ondersteunt). Dan is alleen de microfoon wellicht nog een probleempje, maar dat kun je best proberen lijkt me.

Hier staat tekst

• Ghost Dog

Ghost Dog

Paranoid Android

quote:
Ghost Dog schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:20:
[...]

Thx, besteld. :)
Ik zal mijn ervaringen ook even posten als ik er een paar keer mee gerend heb.
Nu dus :) :

Ik vind het erg handig dat ik mijn Desire mee kan nemen tijdens het hardlopen, en de telefoon past op zich goed in de hoes. Met de band redelijk strak gaat hij niet schuiven.
Een nadeel vind ik dat de Desire net te krap in de hoes past, waardoor de aan/uit-knop soms niet goed te bedienen is omdat deze al wordt ingedrukt door de armband zelf.
Hebben meer mensen daar last van?

• maikel
quote:
Sjaak_Afhaak schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:56:
Je bent op de hoogte van de google app: car home? Dat in combinatie met bijvoorbeeld AD2P kan een hoop voor je doen (mits je autoradio AD2P ondersteunt). Dan is alleen de microfoon wellicht nog een probleempje, maar dat kun je best proberen lijkt me.
Volgens mij ondersteunt mijn autoradio geen AD2P (standaard Renault Scenic-radio), maar ik zal Car Home eens proberen. In principe zou het al genoeg moeten zijn om 'm via een line-in aan te sluiten op de radio. Al weet ik niet of de spraak dan ook automatisch via die uitgang verloopt.

• djiedjee
  • Registratie: december 2003
  • Nu online
Bij het "inproppen" van de telefoon druk ik ook vaak de power-knop in. Dat is geen probleem. Maar tijdens het lopen heb ik er nooit last van dat hij per ongeluk aangaat.
quote:
Ghost Dog schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:26:
[...]
Een nadeel vind ik dat de Desire net te krap in de hoes past, waardoor de aan/uit-knop soms niet goed te bedienen is omdat deze al wordt ingedrukt door de armband zelf.
Hebben meer mensen daar last van?

• maikel
Is dat Car Home nu eigenlijk hetzelfde (of een nieuwere versie) als de Car Dock die standaard bij Google Maps (Navigatie) zou moeten zitten: http://www.google.com/mobile/navigation/ ?

Ik kan die van Google zelf namelijk nergens activeren, terwijl het volgens die website gewoon onderdeel van Maps zou moeten zijn.

En zijn er inmiddels goede alternatieven voor de HTC Car Upgrade Kit? Dus een car-holder waarbij de telefoon wordt opgeladen en de telefoon automatisch Car Home opstart?

• Ghost Dog

Ghost Dog

Paranoid Android

quote:
djiedjee schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:52:
Bij het "inproppen" van de telefoon druk ik ook vaak de power-knop in. Dat is geen probleem. Maar tijdens het lopen heb ik er nooit last van dat hij per ongeluk aangaat.

[...]
Hmm, dan is die van mij blijkbaar net wat krapper dan de jouwe.

• maikel
quote:
maikel schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:10:
Is dat Car Home nu eigenlijk hetzelfde (of een nieuwere versie) als de Car Dock die standaard bij Google Maps (Navigatie) zou moeten zitten: http://www.google.com/mobile/navigation/ ?

Ik kan die van Google zelf namelijk nergens activeren, terwijl het volgens die website gewoon onderdeel van Maps zou moeten zijn.

En zijn er inmiddels goede alternatieven voor de HTC Car Upgrade Kit? Dus een car-holder waarbij de telefoon wordt opgeladen en de telefoon automatisch Car Home opstart?
Niemand?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thekip
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 07-11-2014

thekip

A.K.A. LA Kip

quote:
riotrick schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:24:
Mochten er nog mensen op zoek zijn naar een goed passende sport armband voor de desire. Ik heb de iGadgitz armband voor de nexus one gekocht:

http://www.igadgitz.com/p...r-nexus-google-phone.html

[afbeelding]
Zijn er mensen die deze gekocht hebben en er een desire Z in hebben gedaan? Of is dat vergelijkbaar omdat hij even groot is?

* thekip heeft vandaag zijn desire z binnen \o/

It is difficult to get a man to understand something when his salary depends upon his not understanding it (Upton Sinclair)
Website
Los Alcoholicos

• kukuxumusu
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 23-08-2011
Ik heb een Belkin Iphone armband gekocht en krijg daar mijn desire in.

• Meneer iCy
  • Nu online
Na een jaar is mijn dealextreme houder overleden, terwijl andere bewerken dat deze erg snel stuk gaan. Heb een nieuwe besteld, maar zag dat er 2 versies zijn. Heb de iets duurdere genomen. Benieuwd of deze mee gaat totdat mijn telefoon wordt vervangen.

• Goose
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 12-11 19:06
quote:
KarlMarX schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:42:
Heeft iemand al ervaring met een zonnelader of extra externe accu (bv met AA'tjes) i.c.m. de Desire.

Ik wil het ook meenemen op fietsvakantie en dan heb ik niet dagelijks een stopcontact in de buurt.
Deze vraag stond er een jaar geleden in. Ik ben ook op zoek naar iets wat je als externe accu kunt gebruiken. Maar ik zoek geen opladers zoals dynamo's of zonneladers. De Samsung werd destijds genoemd. Iemand anders die iets kan aanbevelen als 2e accu, powerbank

• Ghost Dog

Ghost Dog

Paranoid Android

Ik heb een 2000MAh Li-ion zonnelader (van Natuurmonumenten/NUON), en die laadt mijn Desire wel op, maar na één keer is hij leeg.

• KiraYoma
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 28-06-2016

KiraYoma

Xbox Live: KiraYoma

Heeft iemand ervaring met skin sticker op hun Desire?
Zoals deze: http://www.mytrendyphone....desire-skins-72295c1.html

Once you go Mac, you can't go back!

• rockhopper
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 00:59

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Geen ervaring mee, ziet er wel geinig uit. Ik vraag me af of ze nou voor iedere skin de 'background' op het scherm hebben aangepast, of dat zo'n skin OOK over het scherm gaat. (ik mag hopen van niet)

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• Maranello
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 16-10 20:49
quote:
rockhopper schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:34:
Ik vraag me af of ze nou voor iedere skin de 'background' op het scherm hebben aangepast, of dat zo'n skin OOK over het scherm gaat. (ik mag hopen van niet)
Alsof je de icoontjes, klok en notificatiebalk achteraf nog uit de skin moet knippen. Wat denk je zelf? _O-
Die wallpaper zal je wel los kunnen downloaden bij de fabrikant van de skin, hoewel het er niet bij staat. Ik vind het teveel van het goede. Zoiets als voorbedrukte back cover lijkt me mooi zat en duurzamer ook.

• keesultimate
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 03-12-2012
ze zien er wel bruut uit. hoorde laatst van een vriend dat het aanbrengen wel een secuurwerkje is. en alles moet je van te voren goed schoonmaken.

• Eddos
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 13-11 16:19
Die skins doen me denken aan de Nokia 3310 hoesjes. Dus ik denk dat ik er ver uit de buurt blijf :-)

Model 3 rijder met een spook trekhaak:https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/spook-trekhaken.166257/

• GS88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 27-10 15:19

GS88

π raat

Is de HTC RC E160 Headset, die -als ik me niet vergis- bij de HD2 geleverd werd, compatibel met andere telefoons? (Nokia Lumia 800, Sony Xperia S of bv. de Samsung Galaxy S2? -> Wil hem zelf halen voor me Lumia 800, maar ik ken nog 2 personen die de headset wel interessant lijken). Weet iemand dat misschien? :*)

Rotterdam

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True