Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 17:20
Accessoires voor de HTC Desire

Welkom in het topic: 'Accessoires voor de HTC Desire'!

Hier kun je alles kwijt over accessoires voor de HTC Desire.

Wat je in dit topic kwijt kan:
  • Gebruikerservaringen over bepaalde accessoires
  • Aanbiedingen of mooi geprijsde accessoires
  • Vragen over accessoires
  • Discussies over accessoires

Deze topic is aangemaakt omdat er veel gesproken werd over accessoires voor de HTC Desire, in het officiële HTC Desire topic. :)

PS4: Edzeau - Rainbow Six Siege - Compilaties

• bertalizer
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19-06-2019
Even herhalen wat ik al in het Desire topic had vermeld...

Voor de mensen die nog veel mini usb kabels hebben rondslingeren. Ebay heeft deze adapterstekkertjes al vanaf $0.99 inclusief verzending (eventjes rangschikken op "Price + shipping: lowest first).

Sommige mensen houden er niet van dat de telefoon kort wordt bijgeladen (*) als deze wordt aangesloten op de PC voor een snelle sync. Daarvoor is, denk ik, deze mini naar micro adapter met schakelaar een mogelijke hardwarematige oplossing.

(*) voor Li-ion batterijen zou dit nochtans niet slecht zijn.

• Elect
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
Super! Net op tijd, wilde net het originele topic bevuilen met m'n aankoop :)

Heb net het onderstaande hoesje besteld, volgens de afmetingen zou het moeten passen. Moest er wel even twee keer knipperen voordat ik hem mooi vond, maar het is een veel mooier hoesje dan de meeste 'recht toe recht aan' hoesjes op Ebay. Is overigens 25 euro in combinatie met de woorden senacases coupon ;)

Elect wijzigde deze reactie 11-04-2010 14:55 (31%)

Warmtebeeld (FLIR) camera lenen?

• rvdm88
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20-08-2018
Weet iemand al of HTC nog een carkit houder hiervoor gaat uitbrengen?

Bij de HD2 had HTC zo'n mooi voetje gemaakt:

• jules
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Vroeg me af of de HTC RC E100 (zie afbeelding hieronder) ook past en werkt op de Desire. (had ze voor de Touch Diamond)
quote:
denB schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:38:
[...]

[video]

http://www.thinkgeek.com/electronics/cell-phone/c96e/ (duurder, met meer stuff)
Ziet er goed uit, wellicht dat ik er één neem alhoewel ik niet zeker weet of de desire erop zal blijven hangen. Wacht even tot je een comment er over geeft.
Zelfs al zie je z'n gezicht niet, wat een ubergay gast :X. Maar goed, daar doorheen kijkend, is het principe van die houder wel tof :).

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• Victor.S
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 27-12-2019

Ik heb deze gekocht voor de iphone, desire past er perfect in en het is een mooi hoesje, de kleuren zijn precies het zelfde. hier de link: http://shop.iphoneclub.nl...ox&utm_term=stoffen-cases

Victor.S wijzigde deze reactie 12-04-2010 16:02 (7%)

• Tuur86
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 25-02-2018
Zo, een eerste reply ... na jaren van meelezen op tweakers :)

Morgen krijg ik mijn HTC Desire binnen, en ik heb op goed geluk het volgende hoesje besteld bij redcoon, in een andere kleur overigens... espresso brown.

Crumpler Culchie

Hopenlijk past hij... ik kan er morgen of anders woensdag (ligt aan GLS... of ze er eens vaart achter zetten met leveren) meer over vertellen

• JurgenKnops
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15-05-2019
Uiteraard :).

• lord.farquaad
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 26-12-2019
quote:
Phusebox schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:52:
Iemand een tip waar ik zo'n gedraaide micro usb kabel kan vinden? Heb al een autolader met usb aansluiting namelijk.
Pas ergens tegengekomen, anders had ik ook geen idee waar je het over had: http://www.flexicord.com/
Er vanuit gaande dat dit is wat je bedoelde natuurlijk.

edit:
Oké, niet voor Phusebox dus. Misschien dat iemand anders er wat aan heeft (-:

lord.farquaad wijzigde deze reactie 13-04-2010 22:08 (16%)

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
quote:
lord.farquaad schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:45:
[...]

Pas ergens tegengekomen, anders had ik ook geen idee waar je het over had: http://www.flexicord.com/
Er vanuit gaande dat dit is wat je bedoelde natuurlijk.

[afbeelding]
Nee bedoel zoiets:

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

• Elect
  • Niet online
quote:
Moet zeggen dat het er goed uitziet. Ga eens nadenken of dit de moeite waard is..

Elect wijzigde deze reactie 14-04-2010 08:29 (3%)

• PK11195
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 03-10-2019
Hier het hoesje dat ik heb aangeschaft (van valenta bij MM)
Het toestel past precies en het trekkoord maakt het erg makkelijk om hem er uit te halen.

• Victor.S
  • Laatst online: 27-12-2019
Ik heb een fabrix case gehaald bij iPhoneclub. Het is een mooie case, en de desire past er perfect in, hij is nu nog wat dikker maar dezelfde die mijn broer heeft voor de iphone is al ver ingezakt. Hier wat foto's:

Victor.S wijzigde deze reactie 14-04-2010 21:51 (93%)
Reden: Foto's...

• swishy
  • Laatst online: 08-12-2013
Ik bestel binnenkort een desire, en ben nu op zoek naar een headset met bediening voor muziek, liefst een waar je je eigen oortjes op kan aansluiten. Ik zag deze op DealExtreme, een 'originele' nokia:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24661

iemand enig idee of dit gaat werken op een desire? Anders bestel ik hem om te proberen, voor $6 wil ik dat risico nog wel lopen :P

swishy wijzigde deze reactie 15-04-2010 16:22 (9%)

• DeArmeStudent
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 22-01 12:09
quote:
wallage1216 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:27:
Tweede keus zou de krusell zijn. Deze ziet er ook chique uit alleen de binnen afmetingen komen niet helemaal overeen met de desire en ben daarom erg benieuwd hoe hij past.
Heb al meerdere hoesjes van krusell gehad en altijd erg tevreden geweest met de kwaliteit ervan.
Zijn er mensen die ervaring hebben met de hierboven genoemde hoesjes i.c.m. de desire?
Beste medetweakers,

Ik heb net een medewerker van digitalonline gevraagd of onderstaande hoesjes van krusell groot genoeg zijn voor de HTC Desire, en hij heeft hem uitgetest, dit is dus WEL het geval. (in tegenstelling want andere tweakers beweerde, namelijk dat hij te klein zou zijn voor de desire). dit hoesje heeft de afmetingen: 115x61x18mm en de desire heeft naar mijn bescheiden eigen meting de afmetingen: 117x61x12mm, dus dit hoesje past dus goed, omdat het tekort in lengte een beetje uit de breedte komt...

http://www.digitalsonline...-large-white-|-95478.html

Persoonlijk vind ik deze wit-leren uitvoering het mooiste, maar hij is ook te krijgen in het bruin of zwart. Daarbij vind ik persoonlijk dit hoesje veel mooier en stijlvoller dan zo een eenvoudig leren sok van Sena of Valente. >:)

Als ik hem binnenkrijg zal ik hier op het forum posten of hij ook inderdaad naar mijn bescheiden ervaring past.

DeArmeStudent wijzigde deze reactie 16-04-2010 14:40 (39%)

• DeArmeStudent
  • Laatst online: 22-01 12:09
quote:
Clubbtraxx schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 15:32:
[...]
Ik heb deze in het zwart en de Desire past er perfect in, mooi soepel leer en suede binnenkant.
Kan hem aanraden!

CT
Inderdaad, hij past er perfect in!

En omdat ik het beloofd had (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/33840948#33840948), hier de foto's:

DeArmeStudent wijzigde deze reactie 17-04-2010 16:26 (14%)

• Ibex
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19-01 11:08

Ibex

^^ met stom.

Ik heb in de mediamarkt snelsnel onderstaand hoesje gekocht. Het was rond de 15 euro. Ik wou m'n gsm niet zomaar in mijn broekzak steken, omdat het vaak voorkomt dat er wat muntgeld inzit welke zou kunnen krassen op het scherm. En aangezien er bijna nergens screenprotectors zijn te vinden, had ik liever een zakje dan niets.

Past overigens wel perfect, je zou zweren dat het ervoor gemaakt is :).

Ibex wijzigde deze reactie 17-04-2010 20:27 (3%)

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Betaalbare open-source domotica - Komt uit .be

• Gersomvg
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 09-01 18:31
Ik heb zoiets voor m'n desire (let even niet op die telefoon die erin zit xD):

Gehaald bij de dixons voor 15 euro. Hij is een heel klein beetje aan de strakke kant maar weet van een vriend dat hij na een weekje een beetje is opgerekt.
quote:
belumcukur schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 20:43:
Hoesjes voor mijn Hero heb ik nooit nodig gehad, beste Desire-bezitters. Gewoon een kwestie van één dedicated broekzak.
Ik heb ook een hero gehad (met sok). Daardoor ben ik erachter gekomen dat een hoesje toch wel voordelen heeft:
  • Bij Hero (en het schijnt ook bij de desire) kan er stof onder het scherm komen
  • Als ik veel beweeg of bijv. hard lig te zweten bij de tandarts wordt je broekzak vochtig -> ook de telefoon
  • Trackball bescherming maar dat is natuurlijk niet meer aan de orde nu
  • Bij strak leren hoesje voel je trilfunctie even goed. Bij een sok inderdaad iets minder

Lame-website-tracker
1 - 2 - 3 - 4 - 5

• sphere
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 22:03

sphere

Debian abuser

Totdat ik iets vind naar mijn smaak bestel ik deze maar alvast, dan blijft het onderwijl heel.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Als je echt een mooi tasje wilt, totaal custom in elkaar gezet voor weinig geld, ga je voor een easecase!!

Zelf heb ik er eentje laten maken voor m'n Motorola Milestone:

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• J0YR1D3R
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
quote:
®icha®d schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:35:
Wat ik mij inmiddels afvraag is of screen protectoren niet een enorme invloed op de werking hebben van capacitieve touchscreens?
quote:
Janklaasjan80 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:37:
Wat ik me afvroeg: Kheb m'n desire net 2 minuten binnen, en er is geen screenprotector meegeleverd. Bij m'n HTC Touch HD kreeg ik dat wel (van HTC zelf). Zit er standaard een screen protector op? Ik zie namelijk niet veel verschil met m'n Touch HD, als ik kijk naar de randen.
Zo nee, is het wijs om er nog eentje aan te schaffen? Ik doe hem nooit met andere dingen in m'n broekzak.
Zag nog geen reply staan in dit topic op deze vragen dus die geef ik bij deze maar even :) Heb mijn Desire nu sinds donderdagavond en heb er direct bij PDAShop een Adapt screenprotector op laten zetten. Het scherm is nog steeds supergevoelig en precies als een scherm zonder deze protector. Collega's zien niet eens dat er een op zit zo goed staat het. Ik zie dus totaal geen nadelen en voorkom zo dat er krassen op het scherm komen :) Nu nog een aardig hoesje vinden, heb deze twee al op de lijst staan:

Website

• jules
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Iemand al op het spoor voor prettige headsets met remotes?

Heb voorlopig deze gevonden van HTC zelf:

HTC HS U350

Ideaal wat betreft de mogelijkheid om je eigen koptelefoon er op aan te sluiten (noise canceling in ears), maar ik mis hier de next/previous/pauze/volume up/down knoppen

HTC RC E160

Ideaal kwa knoppen, al zou ik nog wel een volume up/down erbij willen, maar het grootste gemis bij deze is dat ik mijn eigen doppen er niet op kan aansluiten.

Zijn er nog meer headsets incl afstandsbedieningen beschikbaar?
quote:
ciris schreef op zondag 18 april 2010 @ 17:51:
[...]

Een auto stop je normaal gesproken niet in je broekzaak bij sleutels of kleingeld. Een telefoon wel en dan mag je ervan uitgaan dat ze wat krasbestendiger zijn als voorwerpen die niet bedoeld zijn om in kleine nauwe ruimtes gestopt te worden.
Dus jij parkeert je fiets ook altijd tegen je auto aan? Als jij er voor kiest om sleutels/kleingeld of ander krassend spul in dezelfde broekzak als je telefoon te stoppen dan mag je er vanuit gaan dat je krassen krijgt. Het is onmogelijk om voor deze prijs iets krasvasts te maken zonder het belachelijk duur te maken.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• Icyzer
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 30-12-2019

Icyzer

Goudvis

quote:
Nickalicious schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:25:
@Icyzer PICS?!? :D :p

Iemand al een cradle gespot?
Het wint geen schoonheids prijs maar ik zal zo wat uploaden :P

Edit:

Ik denk dat ik ergens deze dagen nog een mooiere koop/maak maar omdat mijn telefoon als het goed is morgen binnen komt wilde ik al iets hebben :)
En dat grote zwarte vlak is censuur :Y)

Icyzer wijzigde deze reactie 19-04-2010 23:55 (39%)

• bertalizer
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19-06-2019
zou deze nexus one dock ook te gebruiken zijn voor de desire?
Ik weet niet of de locatie van de micro usb poort een beetje overeenkomt?

Ik heb op XDA gelezen dat de desire/nexus one batterij hetzelfde is, dus dat batterij compartiment is te gebruiken.

• De Hakkelaar
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23-10-2019
Geil hoesje voor in het zwembad:

Hier een handig plugje als je al een usb verlendkabel hebt:
http://www.picco.nl/produ...th=5_202&products_id=2879

De Hakkelaar wijzigde deze reactie 20-04-2010 22:24 (50%)

• De Hakkelaar
  • Laatst online: 23-10-2019
Deze is al eerder op eBay gevonden, maar vind hem zo goed...

Nu had iemand op het "gewone" Desire - deel 3 topic eentje van 1000mAh.
Die lijkt me toch iets handiger, zeker als je een navigatieprogrammaatje hebt draaien...

• wolver1ne
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 01-10-2019
Toevallig heeft Koopjessite ook zo'n eentje voor vandaag in aanbieding.

• Phusebox
  • Niet online
Ik heb er gewoon een van Belkin gekocht, ziet er wat mooier uit, en voor 10 euro te vinden op internet.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

• swishy
quote:
jules schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 23:39:
[...]
Iemand een idee/ervaringen?
Geen ervaringen helaas, wel ideeën :P Wil je perse een headset met draadje of maakt het niet uit? Iemand op XDA is erg enthousiast over de Jabra clipper gebruikt met sennheisers. (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=662280) Mooi ding ook, kost alleen wel 55 euro bij Coolblue.
[img=250,171]http://www.headsetshop.nl/images/product/94654?dimensionid=a:2:{i:0;i:250;i:1;i:171;}1&shopid=348[/img]
(http://www.pocket-lint.co...-bluetooth-headset-review)

Anders deze budgetversie bij DealExtreme

Helaas nog niks gelezen over of deze werkt met de Desire... Ook niet thuis genoeg in Bluetooth profielen om te zeggen "het is A2DP en AVRCP, dus het werkt"...
quote:
Toob3000 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:15:
Wat bedoel je met een horizontale dock? Zijn die er voor andere telefoons?
Aber naturlich, maar omdat de Desire de aanslutingen aan de onderkant heeft, wordt dat niks horizontaal...

Maar een voorbeeldje is oa de horizontale docking voor de Motorola Droid / Motorola Milestone:

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• hars73
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 15:56

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Iemand ervaring met deze pouch? Voor de dames onder ons misschien wel aardig:

http://cgi.ebay.nl/HTC-DE...uches?hash=item1c11c0a647

• Hans_D
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 18-05-2013
Hallo,

Heb deze week de Haicom autohouder binnengekregen via telecomtelecom. Daar was ik al lang op zoek naar en ben er heel tevreden van. Ik had ook zo een universele autohouder maar die kan je nooit plat zetten en schudden teveel. Alleen heb ik aan de zijkanten wat stoffen tape geplakt om krassen in de telefoon te vermijden alsook spant de telefoon er beter in want ik denk dat die houder ook nog gebruikt wordt voor een ander model. Morgen zet ik fotos online. Hier alvast de foto van telecomtelecom.
https://www.telecomtelecom.nl/telecomtelecom/handlers/photoViewer.php?art=16870&#

oeps, foto komt precies niet door. Zet wel morgen 1 op van de mijne!

Hans_D wijzigde deze reactie 25-04-2010 01:07 (6%)

• Hans_D
Voila, hier de foto's:

• Hans_D
quote:
pposthoorn schreef op zondag 25 april 2010 @ 12:18:
[...]

Heb jij zelf die 'stof' erin geplakt of zat dat er standaard al op? Hij ziet er wel goed uit, jammer dat hij passief is.
Wat bedoel je met passief?

BTW: heb juist de flip-case van PDair besteld en de invisibleshield van zagg (maximum uitvoering).

Hans_D wijzigde deze reactie 25-04-2010 13:04 (35%)

• Hans_D

quote:
Wekkel schreef op zondag 25 april 2010 @ 18:01:
[...]

Ik neem aan dat het deze is? Zo ja, heb je daar ook een (goede) autolader bij gekregen?
Dat dit identiek dezelfde is weet ik niet. Hij komt van telecomtelecom.nl. zonder autolader, maar heb gewoon een een extra usb-kabel bijbesteld en sluit die aan de usb uitgang van de autoradio.
quote:
Ibex schreef op zondag 25 april 2010 @ 16:11:
[...]

Interessant! Dit in combinatie met een right angle micro-usb kabel maakt een heel interessante car holder.

Waar koop je in feite die stoffen plakband?
De plakband wordt gebruikt bij isolatie van auto-elektriciteitsdraden.

Hans_D wijzigde deze reactie 25-04-2010 19:38 (24%)

• MikeOO
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 08:51
quote:
G33st schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:54:
[...]

Zou je er eens een foto van kunnen maken?
Bij deze. Komt niet helemaal goed uit op de foto. Hoesje is gewoon zwart van kleur en er staat als tekst HTC op.

@bertalizer
Ik heb dus dezelfde besteld en duurde bij mij ook even voor ze binnen waren. Heb op 8-4 besteld en kreeg ze gistern binnen.

MikeOO wijzigde deze reactie 27-04-2010 13:29 (16%)

• coob
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 20:24
heeft iemand dit hoesje toevallig?

link

Lijkt me een vrij stevig ding, kan iemand dat bevestigen toevallig?
Ik hoop mijn Desire volgende week een keer te krijgen maar er blijkt helemaal geen hoesje bij te zitten.
Collega kreeg bij zijn HD2 wel een hoesje van HTC.

• RendyHD
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 19-03-2017
quote:
coob schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:52:
heeft iemand dit hoesje toevallig?

[afbeelding]
link

Lijkt me een vrij stevig ding, kan iemand dat bevestigen toevallig?
Ik hoop mijn Desire volgende week een keer te krijgen maar er blijkt helemaal geen hoesje bij te zitten.
Collega kreeg bij zijn HD2 wel een hoesje van HTC.
Deze heb ik (vrind van Brm-G) ja, gekocht via ebay.
Ben er te spreken over, het past en ziet er naar mij mening goed uit.
Kwaliteit is redelijk, niet hoog, maar kan je ook niet verwachten voor deze prijs.
Het is wat zachter leer, niet hard; je kan hem dus buigen.
Heb hem nu 2 weken in bezit, en is nog steeds goed, boven in is het leer wel aan 't kartelen.
foto:
Meer foto's (5): Klik Picasa

RendyHD wijzigde deze reactie 27-04-2010 19:54 (8%)

I'm a tweetin'! - @RendyHD

• cue
  • Laatst online: 28-10-2019
Heb deze inmiddels in gebruik: http://www.mobilefun.co.u...c-desire-black-p24206.htm

Bevalt echt super. Gaat er makkelijk in en uit en mobiel blijft lekker dun. hierbij is meteen het "probleem" verholpen dat de camera een stukje uit steekt. Staat alleen klein plaatje "nexus one" achterop. Alle uitgesneden gaten kloppen echter wel gewoon voor de desire.

Heb deze nog besteld voor op het nachtkastje :) Ideale wekker :). Ben benieuwd. http://www.mobilefun.co.u...harging-cradle-p24203.htm

Tot nu toe met mobilefun geen enkel probleem gehad met afhandeling en betaling.

cue wijzigde deze reactie 29-04-2010 10:17 (30%)

• -ThaFreak-
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 27-11-2015

eerste keer dat ik een screenprotector op me tel wil, maar eeuh hoort die niet preciezer te passen???
het is de ultra clear van brando

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: september 2003
  • Niet online
Ik had twee van die brando ultraclear screenprotectors gekocht zodat ik er nog een op reserve zou hebben. Ben ik zo slim om bij het opplakken van de eerste met mijn vingers (waar blijkbaar nog een broodkruimeltje aan zat) de achterkant van de screenprotector beet te pakken waardoor dat broodkruimeltje er op bleef plakken. Na een hopeloze poging om dat broodkruimeltje er weer vanaf te krijgen kwam er alleen maar meer stof op :+ Dus ik heb de tweede er maar opgeplakt.

Ik vind het resultaat wel aardig :)

Je merkt qua gevoeligheid van het touchscreen niet dat de screenprotector er op zit :)

BastiaanN wijzigde deze reactie 01-05-2010 10:50 (5%)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joker
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
quote:
Cache schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 14:38:
Ik heb eenzelfde besteld, maar nog niet binnen, duurt waarschijnlijk nog wel even (zie notice in the advertentie). Denk trouwens ook van dezelfde verkoper, alleen heeft deze een soortgelijke naam, maar wel exact dezelfde advertentie. Ben benieuwd!

Het artikel is in bovengenoemde advertentie trouwens 20-30 cent goedkoper, dan waar ik hem besteld heb! :P
Zoiets heb ik ook in bestelling staan (kostte 3,55 inclusief verzenden), evenals deze cradle:

http://cgi.ebay.com.au/ws...iewItem&item=360257627174

Ben benieuwd. Zal nog wel even duren voor 'ie er is.

Verder heb ik nog een HR Richter vent-mount setje aangeschaft voor in de auto.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wolver1ne
Zojuist deze besteld: http://tinyurl.com/2vx8r3p

3,50 euro incl verzend kosten. Geen ramp iig als het bagger is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Wat klikbare foto's :)

Fabrix Side Stripe hoesje & HTC Desire

Close Up HTC Desire & Adapt Screenprotector

HTC Desire in het Fabrix Side Stripe hoesje (hij past gewoon wel hoor)

HTC Desire "kaal"

Website

Acties:
  • 0Henk 'm!

• King_Pin
  • Laatst online: 04-11-2019
Ik heb deze gekocht.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=390175831145
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...OU:NL:1123#ht_1480wt_1165

Koop die aub niet want het ding is focking crap.
Hij past wel maar het camera gat zit veel te laag.
Oortelefoon opening zit niet goed.

Jammer dat ik daar $10,- aan heb besteed ...

King_Pin wijzigde deze reactie 04-05-2010 22:55 (16%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mark_640
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 11-11-2019

Mark_640

In my memory

Een tip voor degene die nog op zoek zijn naar een autolader.

Bij de Primafoon (KPN) hebben ze een autolader met micro-usb, laadstroom 700 mA.

Wel merkloos, maar ziet er goed uit en werkt ook prima. Kosten: € 9,95.

Ik ben in Eindhoven geweest, nadat ik eerst bij de Mediamarkt had gekeken, waar ze een Adapt verkochten voor € 12,95, maar daar zat mini-usb op, en dus moest er weer een verloopje tussen.

Bij mij in de auto ging de Desire van 70% naar 82% in 15 a 20 minuten...

Flickr!
To change the world, Start with one step. However small, The first step is hardest of all

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sucinimod
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 31-05-2010
Voor diegene die nog een case zoeken, degelijk en speciaal voor de HTC desire, kijk hier

(zijn wel prijzig €70,-)

sucinimod wijzigde deze reactie 05-05-2010 22:54 (64%)

• cue
  • Laatst online: 28-10-2019
quote:
3ssen schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 20:21:
[...]

Ben maar even zo vrij geweest om de gegevens van je auto op Brodit.com in te vullen onder het kopje vehicle mount. Daar zie je de verschillende plekken waar je een brodit clip vast kan maken. Audi A4 Avant 2007. Op de vihicle mount moet je dan wel weer een device holder plaatsen.
Bedankt voor het zoekwerk. Deze had ik ook al gevonden. Ik bedoelde alleen een houder (van b.v. cullmann) die op de telefoon voorbereiding geklikt kan worden. De telefoon wordt dan meteen geladen en gekoppeld met de externe antenne van de auto. Op die manier heb je helemaal geen kabeltjes meer nodig en heb je beter ontvangst.

Zie foto's voor meer info:

Voorbereiding in auto:

Hier kan je dan zo'n module op klikken. Hiervan heb ik er helaas nog geen een kunnen vinden voor de Desire.

• swishy
quote:
pposthoorn schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 01:59:
[...]

Ik heb al bijna 2 jaar Zagg voor mn iPhone('s). Het grote voordeel is vooral dat er geen krassen op komen. Als je een goedkope harde screenprotector hebt en je gaat er met je sleutel overheen dan zit er en kras op je protector. Gevolg: na een paar maanden zitten er zoveel krassen op je protector dat je het scherm niet goed meer ziet. Bij de zagg is daar dus totaal geen sprake van. Vaak genoeg mensen laten schrikken door met mijn sleutels op mn iphone scherm te krassen :P
Ah, goed om te horen, dat is nl. een van de hoofdredenen dat ik de zagg gekocht heb :)

Mijn 'review':

Ik heb de Zagg Invisibleshield besteld op de website van Zagg zelf, met een kortingscode voor 50%. De shield voor het scherm kwam inc. verzendkosten op $10,98. Kreeg keurig een email dat mijn bestelling verzonden was, maar geen track & trace oid. 7 werkdagen na deze email had ik het pakketje in huis.
Het pakketje bestaat uit de shield, een bakje applicatievloeistof + spons, een doekje, een kaartje om de protector aan te wrijven en een gebruiksaanwijzing.

Het aanbrengen had wat voeten in de aarde. Dit is de eerste screenprotector die ik aanbreng, maar ik vond het proces niet echt makkelijk. De shield moet erg vochtig zijn om nog kleine aanpassingen te kunnen doen als je hem erop plakt, wat ik persoonlijk nogal riskant vond bij dit soort apperatuur.
Zoals gezegd heb ik er ongeveer 5 a 6 keer over gedaan voordat de shield naar tevredenheid op mijn desire zat. De laatste twee keer heb ik de shield afgespoeld onder de kraan, omdat er hardnekkig kleine pluisjes aan kleefden. Ook met gewoon kraanwater plakt de shield behoorlijk :)
Het lastigste was om de kleine bubbeltjes onder de shield vandaan te krijgen. Dat ik er niet op vertrouwde dat deze vanzelf op zouden lossen is de voornaamste reden om de shield zoveel keer opnieuw te plakken.

Na 24h drogen ziet het er als volgt uit (niet de scherpste foto's, sorry):

Wat mij opvalt:
Het lijkt bij mij alsof er nog vocht onder de shield zit, waardoor er wat verkleuringen optreden, vooral bij lichte kleuren. Op foto's komt het helaas niet duidelijk over. Het zijn maar kleine plekjes, maar ik sluit niet uit dat het zo gaat irriteren dat ik het ding eraf trek. Misschien komt dit doordat ik gewoon water heb gebruikt ipv de applicatievloeistof...
De shield heeft geen invloed op de gevoeligheid van het scherm, voor zover ik kan merken. De shield is wel redelijk stroef, je merkt dat je vingers als het ware meer aan het scherm plakken. Ikzelf vind het niet storend, en was er na een kwartiertje spelen al aan gewend. Op de een of andere manier geeft het ook een veilig gevoel :9
Het lijkt wel alsof de shield statisch is, vooral op de randen zit een hoop stof bij mij... (zie vooral laatste foto)

Samenvattend: Ik kan nog niet echt zeggen of ik het de moeite waard vind. Als de shield inderdaad zo goed is als pposthoorn zegt, zal ik er zeker tevreden mee zijn. Ook de levenslange garantie op het ding geeft mij goede hoop, maar ik ben nog niet zover dat ik met sleutels over m'n scherm ga krassen ;)

• JeepXJ89
  • Laatst online: 28-12-2019
Ik zoek eigenlijk een USB kabel zoals ze aan al die laders zitten. Voor het gemak noem ik het maar even wokkelkabel. Ik heb namelijk een Belkin USB lader in mijn auto (super dingetje!) maar daarbij wil ik graag een USB-Micro-USB wokkelkabel. Dus zoals de lader hieronder maar aan het uiteinde een standaard USB-male.

Weet iemand waar ze te koop zijn?

PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats

• Sick Nick
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 01:08

Sick Nick

Drop the top!

Mja, dan heb je een universele. Da's ook net niks, gewoon eentje halen die qua vorm voor de desire is gemaakt zoals deze:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=190387974802

12 euro ben je klaar :) Heb er ook een besteld, verwacht m over 2 weken binnen. Dat zuignap ding gaat direct de kast in, de houder past namelijk op de brodit pro-clip die al in auto zit :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wolver1ne
Sinds gisteren binnen uit HK. Twee stuks incl screen protectors en kleine doekjes. Voor 3 euro, niet slecht. Als iemand de tweede wilt hebben, stuur ik gratis op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 19:58
Ik heb dan toch maar gewoon dit Iphone 3Gs hoesje besteld:

Alle Fabrix hoesjes zijn allemaal wel mooi :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• l3art
  • Registratie: januari 2004
Hier ook wat problemen met een pico lader. Normaal doet hij het goed. Maar zodra GPS gebruikt gaat worden dan blijft de accu langzaam leeg lopen. Ondanks dat het een 1A lader zou moeten zijn......

Iemand ervaring met deze?

Of tips van laders die het wel aankunnen om bluetooth en navigatie tegelijk aan te hebben zijn ook welkom :) Moet over een paar maandjes naar Zwitserland rijden dus toch handig als de telefoon het dan vol houdt aan de lader :)

l3art wijzigde deze reactie 10-05-2010 10:14 (20%)

Te koop: een AKG Y50BT Koptelefoon.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 19:09

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Heb gisteren deze pouch besteld vanuit Hong Kong via eBay:

Is eigenlijk voor de Nexus One maar ik neem aan dat ie rekbaar is om de extra millimeter van de Desire aan te kunnen. ;)

Schijnt wel lang te duren qua levertijd ivm de naweeën van de aswolk ... :{

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ray187
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 20-01 20:55
Ik ben van plan om deze aan te schaffen. Iemand bekend mee toevallig?

Geef de HTC Desire een vaste plek op je bureau met de Adapt Desktop Cradle HTC Desire. Deze cradle synchroniseert je HTC Desire via een USB-kabel met uw computer of laptop. Laat je Desire niet rondslingeren, maar geef hem een prominente plek op je bureau. Je hebt ook geen losliggende adapters meer, de thuislader laadt de HTC Desire op als hij in de cradle geplaatst is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
quote:
ga eens met je muis op het plaatje staan ;)

overigens kan niemand er nog mee bekend zijn Ray187, het apparaat is pas vanaf 26-5 leverbaar ;)
ben er wel erg benieuwd naar, voornamelijk of het apparaat zwaar genoeg is zodat ie blijft staan als je de desire eruit pakt.
quote:
l3art schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:05:
Hier ook wat problemen met een pico lader. Normaal doet hij het goed. Maar zodra GPS gebruikt gaat worden dan blijft de accu langzaam leeg lopen. Ondanks dat het een 1A lader zou moeten zijn......

Iemand ervaring met deze?
[afbeelding]

Of tips van laders die het wel aankunnen om bluetooth en navigatie tegelijk aan te hebben zijn ook welkom :) Moet over een paar maandjes naar Zwitserland rijden dus toch handig als de telefoon het dan vol houdt aan de lader :)
dan zal die 1A toch stiekem geen 1A zijn....
ik heb deze: http://www.bigdennis.com/...-p-14852.html?language=nl kost €2,99

geen enkel probleem, telefoon wordt gewoon bijgeladen als navigatie (sygic) aanstaat en BT aanstaat voor de carkit.

deze is 700 mAh btw, vandaar dat ik ernstig vermoed dat die van jou geen 1A kan zijn.

Shanquish wijzigde deze reactie 10-05-2010 14:03 (14%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online

Foto van de actieve Brodit houder :)

Website

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 28-12-2019
gisteren besteld:

en

samen ongeveer een tientje :)

morgen komt de postbode mn desire brengen, oordeel dan meteen even of ik er een invisibleshield voor bestel of niet..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 01:08

Sick Nick

Drop the top!

Zo, die van mij is binnen. Past prima, wel wat scherpe randjes inderdaad die je met een schuurpapiertje in 2 tellen weg hebt. Ondanks de knik past de telefoon er prima in. Het zuignap ding is zonder kogelgewricht ondanks de plaatjes op zowel de doos als de advertentie maar die gebruik ik verder toch niet :P Even in de auto monteren, daarna pics maken :P

Zo, en dan de pics:

Brodit Proclip met daarop een kogel-gewricht swivel mount met HR Richter standaard 4-punts montage

De houder erop geklikt

De desire erin

Kan ik er weer tegenaan :9

Sick Nick wijzigde deze reactie 11-05-2010 15:10 (33%)
Reden: foto's erbij

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: september 2003
  • Niet online
Zo, vandaag ook maar eens de Brodit Active Holder in mijn autotje geprutst. Valt me nog mee dat die proclip voor mijn auto nog op voorraad was. Auto is de jongste niet meer :) (10jr)

http://tweakers.net/ext/f/GIpX7o3pZ53ed28BWjnoJAjz/thumb.jpg http://tweakers.net/ext/f/PkoJkBvepwskoQe6zxC20CO4/thumb.jpg http://tweakers.net/ext/f/z6gEYUboPJX5zFTSsJbHeeWA/thumb.jpg http://tweakers.net/ext/f/9VvlzcABV9ZUoTQ4OQin457i/thumb.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• coob
  • Registratie: april 2002
Van het weekend deze pouch binnen gekregen via Ebay.

Nu de Desire nog :P

• l3art
Vandaag dan eindelijk mn hoesje voor de Desire ontvangen.
Moet zeggen dat het er prima uit ziet, mooi zacht, netjes afgewerkt.
Prima dus!

Nu heb ik er twee gekregen.
Dus misschien dat ik er hier iemand (voor een kleine vergoeding) nog blij mee kan maken. Stuur anders maar ff een berichtje of mailtje. Want ja twee heb ik er toch niet nodig.

http://xs.to/thumb-2341_4BEA8E73.jpg

http://xs.to/thumb-0AE1_4BEA8E73.jpg

http://xs.to/thumb-011D_4BEA8E73.jpg

• Pedr0
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 15:13
Ik heb zojuist deze besteld, en tevens de Brando Ultra screenprotector. Ben benieuwd........

Pedr0 wijzigde deze reactie 12-05-2010 16:42 (8%)

Build from the Cloud up!

• Bambikiller
  • Laatst online: 11-10-2019
ik heb vandaag mijn Htc Desire (super apparaat :) )gehaald en meteen een sok gekocht. ik dacht in het begin dat ik opgelicht werd want Mijn Htc Desire ging er niet goed in en uit. maar na een paar keer in en uit halen gaat hij er gewoon goed in/uit. (heb deze gekocht als snelle oplossing.) het toestel steekt er misschien een millimeter uit maar dat maakt mij niet uit.

ik heb hem gehaald bij Saturn in Tilburg voor 8 euro dus niet veel geld.
het scherm wordt ook vette vinger vrij gemaakt bij het in/uit schuiven.

Ik weet het de fotos zijn niet egt hoge kwaliteit maar momenteel heb ik niet beter

• Cristallx
  • Laatst online: 02-12-2018

Ik heb dit hoesje besteld voor mijn Desire, een mooie smartphone verdient ook een degelijk hoesje "in real leather kwaliteit" :+

Ripple Fan ---- Blijft ze eindelijk slapen , slaapt ze ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• extralarge22
  • Laatst online: 13-10-2016
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=360259654944&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Zojuist deze binnengekregen. Ik ben zelf niet zo van een tasje, omdat je dan je telefoon er steeds uit moet halen (ik weet het, geen vreselijk lastig werk, maar toch), dus vandaar de bovenstaande link gevolgd en besteld, in combinatie met de Zagg screenprotector, maar die is nog onderweg.

Ziet er op de foto's mooier uit dan hij is. De voor en achterkant zijn ok, aan de zijkant sluit hij niet helemaal perfect, plus een klein (paars) beschadigingetje vlakbij het plekje waar je de case opent (zie foto 3).

Al met al niet heel slecht, zeker niet voor dat geld, maar ik denk dat ik nog wat verder zoek.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 22-01 13:06

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ppfff,,,ik heb vandaag echt heel Rotterdam afgelopen om een sportband te vinden voor de Desire.
Overal verkochten ze iets voor een iPod Nano of voor de iPod touch, wat net iets te klein is.

Mijn laatste hoop is nu bij pdashop deze kopen:

iPhone is 3 mm korter, maar dikte en breedte is wel groter. Dus de Desire zou erin moeten passen.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• l3art
Eentje van 1200mA gevonden.
En niet eens zo duur, €8,92.

Ben benieuwd.
Als deze ook niet voldoende levert dan ga ik proberen om wat pinnetjes met elkaar te verbinden. Ben er alleen niet achter welke en hoe.... Dus als iemand me daar mee kan helpen door even een duidelijke uitleg te geven dan graag :)

l3art wijzigde deze reactie 14-05-2010 21:39 (87%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sfm
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 19-01 21:57

Heb deze Krussel besteld en vandaag binnen gekregen, nu de Desire nog.
Volgens de officiele Krusell website zou deze geschikt zijn voor de Desire, en bij www.d2onderdelen.nl kost ie maar 15 euro incl. verzenden, geen geld lijkt me.

• Nakebod
  • Laatst online: 20:43

Nakebod

Nope.

Snelle levering, mijn FoneM8 autohouder is binnen!

HTC Desire
HTC Desire
http://tweakers.net/ext/f/zuR0h5YPff44L5SqTuCszRHy/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/DQP2QvyytmxP6QG9mC5licj9/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/I0ms8Uqbbu9yU0L5ir2H4JE8/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/YU7fdqUgOTezbMXK1E48GB0R/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/Q9xBgWPYZuMpCdzzVOCGrt4U/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/GpzgmFGBs2VNXnTWVWTHapRc/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/MhnG9TAu1l5plgRIlXlmUnzJ/thumb.jpg

Er zit een "Mot.V8" oplader bij van 1.5A. Ergens heb ik het idee dat het een Motorola oplader is :P Hopen dat hij de Desire kan opladen tijdens navigeren, anders heb je er nog niets aan :D
Houder zelf voelt stevig aan, 2 knoppen die je moet indrukken voordat je hem kan draaien op de scharnierpunten. Als je dat niet doet zit hij vast, hij klikt ergens in ofzo.
De telefoonhouder zelf is draaibaar (Op foto 2, onder het vierkante bevestigingsgedeelte).

Je kan de telefoon er op 2 manieren in stoppen, en eigenlijk maar op één manier eruit halen, en dat is de goede manier :P An sich kan je de telefoon namelijk gewoon een beetje vanaf de voorkant erin klikken, en zit hij ook wel erin.

De officiële methode is het lipje naar achter duwen (zit een veertje achter) en hem er van "bovenaf" inschuiven.
Zo moet je hem er ook uitschuiven. En zo ben ik er ook achter gekomen dat de beste montagestand voor mij de horizontale stand is, zoals op de laatste foto. Nu kan ik de oplader er makkelijk instoppen, en de telefoon er ook eenvoudig uitschuiven. In verticale stand zit of het dashboard in de weg, of het raam. Dan moet je hem iedere keer kantelen,

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• riotrick
  • Laatst online: 13-01 10:30
Ik heb dit hoesje. Gekocht bij de T for Telecom. Was het enige hoesje dat pastte.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mace
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 19-01 23:23

mace

Sapere Aude

Ik heb mijn PDAir hoesje binnen, en ik ben er erg tevreden mee!

Ik zal proberen een foto te maken, maar mijn desire is mijn enige camera op dit moment. 8)7

Afwerking van dit hoesje is erg goed, en het leer is erg mooi. De riemclip werkt ook goed maar ik ben er nog niet over uit of ik hem ga gebruiken of niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2015
Heb op 26 april een HTC Desire Pull Case - PO S520 op mobilefun.co.uk besteld, kreeg dezelfde dag een mailtje dat hij out of stock was en dat hij binnen 2 tot 3 weken weer leverbaar zou zijn. Kreeg 12 mei een mailtje dat ze hem verzonden hadden en vond hem nu net in de brievenbus :)

Eerste indrukken:
- Hij zit lekker strak dus gaat er wat moeilijker in (hij is van leer dus zal wel slapper worden in de loop van de tijd, hoop alleen niet te slap).
- De binnenkant is zacht maar geeft geen stofjes af op het scherm.
- Het trek systeem werkt goed, in het lipje zit een klein/zwak magneetje zodat het lipje netjes tegen het hoesje aan blijft zitten.
- De afwerking is mooi (niet gewoon twee stukken leer tegen elkaar genaaid, maar de naden zijn afgewerkt dus ook de zijkanten/randen zijn zwart en glad.

Al met al zeer tevreden!

Edit: Twee foto's (klik voor vergroting) met desire

Foto 1: Het treksysteem, de grijze stof die je ziet is ook de binnenkant van de hoes

Foto 2: De desire past er geheel in (zoals te verwachten viel natuurlijk :P )

Qli-max wijzigde deze reactie 30-05-2010 14:10 (61%)

• gday
  • Laatst online: 19:09

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik heb gisteren de onderstaande pouch binnengekregen via Ebay, en hij past prima:

Het is weliswaar niet de echte van de Nexus One dus ik zal zien hoe duurzaam hij is ... :)

ingen vill veta var du köpt din tröja

• Shanquish
  • Niet online
oke, wss ben ik er dus nu achter waarom m'n Desire onderweg dus wel oplaad...

ik heb op Ebay deze gekocht.

meteen een zakje van 4 stuks gekocht, aangezien het toch amper wat kost.

van de week viel er eentje op de grond en stap er pardoes op, kapot :(
maar dit gaf me wel de kans om het binnenwerk eens goed te bekijken.
aangezien het hier over het doorlussen gaat van de middelste 2 connectoren, bekeek ik de converter dus nog eens goed, en die blijkt dus ook te zijn doorverbonden te zijn.. :o

beetje rottig te zien, maar er zit een druppel soldeertin tussen de middelste pinnetjes.

vandaar dat mijn Desire hoogstwaarschijnlijk dus wel wordt opgeladen met een simpele 700mAh car charger en die van bijv. l3art niet, ondanks dat ie dezelfde plug bij Bigdennis had aangeschaft.

nu heb ik deze converter ook aan m'n pc gekoppeld gehad, ik hoop toch niet dat dat schade aan m'n usb poort heb opgeleverd, voorlopig lijkt het daar iig niet op.

Shanquish wijzigde deze reactie 19-05-2010 20:08 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cristallx
quote:
Yep, heb het vandaag binnen, vorige week donderdag besteld (wel 1 feestdag tussen). Mijn eerste bevindingen zijn zeker positief. Ziet er in het echt zeer mooi uit, de Desire verdwijnt er helemaal in en steekt er niet een stukje uit. Kwaliteit is ook zéér degelijk !. Wereld van verschil met mijn vorig hoesje (op ebay gekocht voor 4 € :+)

Nog effe een tip (google translate) van de Gripis site

"Voor gebruik moet het leer precies zoals een paar schoenen van fijn met kleurloze vet, bij voorkeur op een ingevette Vaselinbasis en gepolijst na een korte contacttijd. Dus het wordt een ongelooflijk patina."

Hier enkele foto's

Cristallx wijzigde deze reactie 21-05-2010 14:35 (14%)

• Cristallx

Heb deze vandaag binnen gekregen.
Vrijdag besteld vandaag in huis, past perfect en zal netjes naast mijn bed staan (geen lege battery meer s'morgens :-) ).

Hier gekocht > http://cgi.ebay.com.au/ws...K:MEWNX:IT#ht_1618wt_1137. Vorige vrijdag besteld en vandaag in huis (maandag was het dan nog een feestdag, dus supersnel). Enig nadeel, wordt geleverd met engelse stekker. Maar deze is snel te vervangen door een europese zoals deze

Ik ben dik tevreden !!

• wolver1ne
Toch maar een case van Gripis gekocht (vanuit Duitsland). Tot dusver ben ik zeer tevreden mee.

• Leech_NL
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 18:28
quote:
Leech_NL schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 00:22:
Ik heb dus dezelfde gekocht, en ik ben er dus niet tevreden mee. De arm is prima. Erg stevig en de zuignap doet prima z'n werk. De lader heb ik nog niet in de auto geprobeerd, maar ziet er goed uit. Alleen bij mij is de cradle veel te groot. Mijn Desire wordt er niet in vast gehouden, en valt er gewoon uit. De uitsparing voor de kabel zit ook niet goed, dus ik vermoed dat ik een verkeerde cradle heb gekregen. Ik ga maar eens mailen...
Even 2 foto's om te checken of ik echt de verkeerde holder/cradle heb gekregen. Kunnen jullie bevestigen dat jullie niet deze hebben gekregen:

• wildcheese
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 11-01 19:57
Ik heb dit hoesje via ebay besteld:

Past precies en voelt en ruikt als leer (maar ja...). Op het eerste gezicht prima voor slechts 3 Euro met verzenden en ook nog met een (redelijke) screen protector. Ik had 'm met 6 dagen in huis, dus nog snel ook.

• Qli-max
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2015
Ik heb maar even wat simpels zelf bedacht om als cradle te functioneren. Gedaan omdat ik de cradles die te koop zijn niet mooi vind en ik vind ze niet stevig lijken (met name de mini usb verbinding). Doe er dan toch liever zelf met beleid de kabel in... Het is niet echt een cradle, maar het werkt wel prettig vind ik.
Je hebt het volgende nodig:
  • Dubbelzijdige tape
  • Bureau dat tegen tape kan :P
  • Oud en klein spiegeltje of glas (zoek zelf nog een kleinere, heb je nodig omdat zuignap op tafel niet werkt :+ )
  • Een universele houder voor in de auto (had ik nog ergens zwerven)
  • Voor de eenvoud: een data kabel die je in je computer kunt laten zitten
En dan maak je dit :) :

Stelt dus niks voor, maar vind het wel prettig werken, scherm kun je op deze manier nagenoeg op ooghoogte plaatsen (op plaatje niet het geval).

Qli-max wijzigde deze reactie 29-05-2010 21:15 (22%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 22-01 10:52

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Ik heb bij de Media Markt de Valenta Pocket Sport Black/White (echter zonder pull cord) gekocht, past de Desire perfect in. Eerste keren komt die wat stroef eruit, maar het leer zet een beetje uit en na 2 dagen schuift het al veel beter.

SuB-Gold wijzigde deze reactie 31-05-2010 13:41 (21%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
vandaag mijn cheap ass ebay hoesjes binnen gehad :) in afwachting van een case-mate barely-there case.

ze waren wel goedkoop, maar de pasvorm is echt verbazend goed, er zit geen milimeter speling op.
het hoesje bestaat uit 2 helften, dit wist ik niet van te voren, maar ook die verbinding zit superstrak en zonder kiertje of andere gekkigheid.
het hoesje zelf is 2 mm dik, dat was overigens ook een eis voor mij, de HTC is natuurlijk al geen kleine telefoon en om er dan nog een klomp omheen te vouwen vond ik wat teveel van het goede.
heb het hier besteld.

er komt ook nog een goed passende screenprotector mee, maar die heb ik verziekt wat overigens geheel mijn schuld was. :(

er komt nog een foto dat de desire erin zit, maar die komt vanavond aangezien ik nu geen los telefoontoestel bij me heb.

Shanquish wijzigde deze reactie 31-05-2010 13:57 (6%)

• Elect
  • Niet online
Vandaag ook m'n Cradle binnen gehad uit China (of Japan, who knows :P). Had hem op 20-5 besteld en betaald. 10 dagen later hier op de mat.

Staat prima. Degelijk mooi afgewerkt ding. Niet te klagen voor die €14,13 EUR inclusief verzendkosten :)

Elect wijzigde deze reactie 04-06-2010 07:40 (22%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tweaklol
  • Laatst online: 24-07-2016
Heb nu een hoesje van Valenta van de mediamarkt. Met magnetisch bandje. Hij past er precies in.

quote:
shameete schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:55:
vandaag mijn cheap ass ebay hoesjes binnen gehad :) in afwachting van een case-mate barely-there case.

ze waren wel goedkoop, maar de pasvorm is echt verbazend goed, er zit geen milimeter speling op.
het hoesje bestaat uit 2 helften, dit wist ik niet van te voren, maar ook die verbinding zit superstrak en zonder kiertje of andere gekkigheid.
het hoesje zelf is 2 mm dik, dat was overigens ook een eis voor mij, de HTC is natuurlijk al geen kleine telefoon en om er dan nog een klomp omheen te vouwen vond ik wat teveel van het goede.
heb het hier besteld.

er komt ook nog een goed passende screenprotector mee, maar die heb ik verziekt wat overigens geheel mijn schuld was. :(

[afbeelding]

[afbeelding]

er komt nog een foto dat de desire erin zit, maar die komt vanavond aangezien ik nu geen los telefoontoestel bij me heb.
Ik heb deze ook maar gelijk besteld. Lekker goedkoop maar ziet er goed uit. Als je hem laat vallen dan biedt dit ding wel bescherming toch? Kun je het even uitproberen voor me ;)

tweaklol wijzigde deze reactie 04-06-2010 15:58 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 19-11-2019
Net ook even een Valenta hoesje gehaald bij de Media Markt.

Nu nog tot morgen wachten op het belangrijkste..... Mijn Desire! :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Richie2710
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 15-10-2015
Ik heb dit hoesje van een verkoper op Marktplaats gekocht. 5 Euro incl. verzendkosten, als gegoten, maakt de Desire nauwelijks dikker.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
quote:
shameete schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:55:

belofte maakt schuld :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 06-12-2019

KarlMarX

Marx mag weer!

quote:
Ziet er goed uit!

Zou deze hetzelfde zijn? (is nog iets goedkoper)
http://cgi.ebay.nl/HARD-R...m3efff95e92#ht_1695wt_911

En deze lijkt wel erg op die case-mate barely there, maar dan voor een fractie van de case-mate prijs
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...link:top:nl#ht_1695wt_911

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 20:43

Nakebod

Nope.

EASECASE binnen _O_
Ziet er stoer uit met dat rood. Ik had gekozen voor een beetje ruw leer aan de buitenkant, en gladder leer aan de binnenkant.
De extra gaatjes voor de speaker werken ook prima. Het cameragat is wel iets ruimer uitgevallen dan ik dacht, maar beter dan dat het hoesje er half voor zit :P
En pasjes passen ook prima, en een beetje creatief met briefgeld omgaan en je kan briefgeld ook prima kwijt :P
Alleen mijn naam komt wat minder mooi naar voren, wel leesbaar, maar ook weer niet heel duidelijk.

EASECASE
Custom made EASECASE E4
http://tweakers.net/ext/f/9JkDXVmXuXJX518Xrhhqo1wY/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/fRNvbx2ItvhkdpeyLMCCzzpw/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/7BHu62izHpcOmNFDklStYURp/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/an21ImUw4doBWoE3qKG17imd/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/D6BsDmMhbxJ1BMr1S6xcCwbs/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/50vWtfjit1YXxXdDCBxdyw5w/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/86JfGOWojxJ831tDSqSBmjyW/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/5C63B9VcPJ1Cd3qXFOKlwSg0/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/qhRwPRg1y1SqbrAY0F7dGRxQ/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/UkaTydcRSgNxM6cPpIPW4LKP/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/gcwUW3rCN4fzpoddaWMoSyqI/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/bm00V4ZOk0NFbq2aziF3915N/thumb.jpg

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• riotrick
  • Laatst online: 13-01 10:30
Ik heb deze autolader gekocht op ebay: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...RK:MEWNX:IT#ht_2246wt_962

Erg goedkoop en werkt prima. De middelste pinnen zijn doorverbonden, waardoor de desire in fast mode oplaadt (zelfde als de meegeleverde oplader voor in het stopcontact).

Scherm 100%, GPS, Bluetooth + Navigatie aan gaat prima, de desire laadt ondertussen zelfs nog op.

Facebook :: Twitter :: PSN

• Demander
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 24-10-2016
Ik ben van plan om deze lader aan te schaffen voor 5,80

2A car charger + USB cable

2A omdat ik navigatie wil gebruiken in de auto en omdat de Desire als een tierelier leegloopt tijdens het navigeren wil ik wel genoeg power hebben dat hij ook nog oplaadt tijdens het navigeren (Motonav/IgomyWay)

Verder wil ik de volgende Ventilatie mount (met kogelgewricht) aanschaffen (ben niet zo van de zuignappen ivm inbraak TomTom ervaring...)

HR Richter ventilatie mount

en als houder aanschaffen (met meteen handig voor op de fiets

Bike mount holder (HR Richter)

Iemand toevallig al ervaring met 1 van deze producten? Is de houder goed genoeg (aangezien de Desire en Nexus One nagenoeg even groot zijn)

Die 2A moet toch geen problemen geven aangezien de Desire alleen pakt wat hij nodig heeft?

Hoor graag iets...

• haling
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 17-01 13:26
(verplaatst vanaf het Desire topic)

Weet er iemand of de Nokia HDB-5 boom-headset compatible is met de Desire? De extra functies (opnemen/ophangen) zijn niet echt belangrijk, maar mic+geluid natuurlijk wel...

De bijgeleverde stereo "dopjes" zijn niet echt handig in auto en ik was altijd erg tevreden over m'n Nokia boom icm m'n Nokia N73...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thamm
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 06-01 11:33
Misschien is dit onderwerp hier al eens langsgekomen, mijn excuses dan.

Ik zit te kijken naar een solar charger voor m'n Desire (en dan zou ik er ook bv m'n iPod mee opladen). Nu kwam ik deze tegen op eBay, en vind hem er relatief redelijk stevig uitzien. Kost incl verzending zo'n 13 euro. Is zoiets van eBay halen uberhaupt een goed idee, of ligt hij na een paar dagen in stukken? :P verder lijkt hij mij qua specs wel in orde, 1500mAh.

(dit is een wat kleiner alternatief)

thamm wijzigde deze reactie 13-06-2010 12:59 (13%)

• haling
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 17-01 13:26
quote:
haling schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 17:42:
Weet er iemand of de Nokia HDB-5 boom-headset compatible is met de Desire? De extra functies (opnemen/ophangen) zijn niet echt belangrijk, maar mic+geluid natuurlijk wel...

De bijgeleverde stereo "dopjes" zijn niet echt handig in auto en ik was altijd erg tevreden over m'n Nokia boom icm m'n Nokia N73...

[afbeelding]
Niemand?

Als bonus zal ik dan vertellen dat ik echt heel erg blij ben met m'n Brodit active holder voor m'n desire. _/-\o_

Past perfect en laad ook nog eens goed op!

• gakkethijs
  • Laatst online: 22-01 18:47
quote:
thamm schreef op zondag 13 juni 2010 @ 12:57:
Misschien is dit onderwerp hier al eens langsgekomen, mijn excuses dan.

Ik zit te kijken naar een solar charger voor m'n Desire (en dan zou ik er ook bv m'n iPod mee opladen). Nu kwam ik deze tegen op eBay, en vind hem er relatief redelijk stevig uitzien. Kost incl verzending zo'n 13 euro. Is zoiets van eBay halen uberhaupt een goed idee, of ligt hij na een paar dagen in stukken? :P verder lijkt hij mij qua specs wel in orde, 1500mAh.

[afbeelding]

(dit is een wat kleiner alternatief)
Als je kijkt naar de specs zie je dat dit paneel 'maar' 500mA kan leveren dus snel opladen van je desire is er niet bij.

specs:

* Panel material: amorphous silicon
* Solar panel: 0.4W
* AC input: AC100V-240V
* DC output: DC5.5V
* Max output current: DC 500mA
* Built-in Li-ion battery: 1500mAh
* Weight: 110 g
* Size: 120X73X10 mm

Misschien een tip voor mensen die een datakabel zoeken:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29779 is een CA-101 van nokia. De kabel oogt en voelt degelijk. Ik zoek zelf net als vele een USB-kabel met de middelste twee pinnen doorverbonden. Zo'n kabel maken zie ik niet zitten. Hoe herken je deze nou, ik zie ze in dit topic langs komen maar als ik in de toekomst er één wil bestellen waar moet ik opletten? Of kan ik beter een andere 230v naar usb stekker kopen die wel snapt hoe het moet?

punt nummer 2 en 3 dienen dus doorverbonden te zijn om de kabel te zien als oplaadkabel.

gakkethijs wijzigde deze reactie 14-06-2010 16:57 (69%)

computer2006 specs computer1 specs computer2 specs

• JohnD1
  • Laatst online: 02-01 10:37
quote:
Nakebod schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:20:
EASECASE binnen _O_
Ziet er stoer uit met dat rood. Ik had gekozen voor een beetje ruw leer aan de buitenkant, en gladder leer aan de binnenkant.
De extra gaatjes voor de speaker werken ook prima. Het cameragat is wel iets ruimer uitgevallen dan ik dacht, maar beter dan dat het hoesje er half voor zit :P
En pasjes passen ook prima, en een beetje creatief met briefgeld omgaan en je kan briefgeld ook prima kwijt :P
Alleen mijn naam komt wat minder mooi naar voren, wel leesbaar, maar ook weer niet heel duidelijk.
.....
Ik heb net een EaseCase E2 besteld met een microfiber suede aan de binnenkant (stond niet in de specificatie)
Kleuren zijn een beetje moelijk te bepalen op Ebay...dus een gokje gewaagd

Snelle response, geen enkel probleem met de afwijkende keuze.

#. Item code: EC-E2-HTC-Desire
1. Outer leather: LC cowhide brown
2. Lining leather: Microfiber Suede Brown
3. Closure: None
4. Back: None
5. Personal words engraving: Initialen

Even afwachten hoe snel de bezorgtijd is nadat hij gemaakt is :)

• lexi1986
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 13-01 19:44

Zojuist de Haicom car-holder binnen gekregen en moest echt lachen toen ik hem kreeg. Het blijkt gewoon de Iphone houder te zijn waarin de HTC Desire dus ook perfect past. En aangezien ik nog een haicom fiets houder heb voor de Iphone heb ik gekeken of het past en deze past ook op mijn fiets er leuk i.c.m. het programma "Runkeeper" uit de market.

De carhouder is echt aan te raden de zuignap zuigt zich goed vast op het raam en is verstelbaar ideaal. En een bonuspuntje is dus dat ik hem nu ook op me fiets kan gebruiken :) i.c.m. de haicom iphone 3G fietshouder
quote:
prologic schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:51:
[...]

Magneetstrip niet meer in gebruik? elke geldautomaat en pinapparaat in nederland (uitzondering BP) gebruikt nog deze magneetstrip.. Ik kon niet meer pinnen bij de AH en geen geld meer ophalen uit de geldautomaat bij zowel SNS, ABN & Rabobank. Bij de Rabobank (mijn eigenbank) accepteerde de pinautomaat al niet eens de pas meer, hij weigerde hem in te nemen.
Je moet oppassen met pinpasjes en creditcards i.c.m. hoesjes welke een magneet in de hoes verwerkt hebben. Dit heeft mij een paar jaar geleden nog 7 pinpassen gekost omdat ik het probleem niet kon achterhalen wat het nu kon zijn.

lexi1986 wijzigde deze reactie 15-06-2010 20:14 (34%)

Maemoworld.nl - De nederlandse Maemo nieuws site

• Noekie-
  • Laatst online: 26-02-2012
Ik zou mijn Fabrix hoesje nog even showen. Heb hem net binnen gekregen en hij is mooooooi!! En past perfect, hoewel hij gemaakt is voor de Iphone :)

Pagina: 1 2

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True