Qli-max schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 19:45:
[...]
Nee maar daarom zegt onder andere ook
moderator RoD dat je voortaan even moet
zoeken in een topic of de vraag al is gesteld, daar hoef je geen expert voor te zijn en dat mag best van je verwacht worden.
Maargoed, laten we er alsjeblieft over ophouden met z'n allen en het weer gaan hebben over de prachtige smartphone desire
Zoeken kan ik zelf ook wel en wellicht vind ik zelfs het juiste antwoord hier op GoT of elders.
Het ging mij er om dat ik net een Desire heb en er 100% zeker van wil zijn dat ik op één of andere manier niet per ongeluk een dataverbinding opzet met als gevolg (hoge) kosten bij mij oude provider.
Als ik meteen al mijn nieuwe VF abo erin had kunnen zetten had ik de vraag helemaal niet hoeven te stellen.
Het gaat er dus niet om of ik een (in jouw ogen) simpele vraag stel of niet.
Als alles zo eenvoudig was hadden we in heel Nederland geen helpdesks meer nodig.
Ik weet ook wel dat er soms vragen gesteld worden waarvan je achteraf kunt afvragen of het wel nodig was. Dat gebeurt gewoon.
Als je ieder forum minutieus wilt uitkammen op onnodige items ben je nog wel eventjes bezig.
Verder vind ik de Desire op het eerste gezicht erg mooi. Valt direct opvalt is de kwaliteit van het scherm. Haarscherp en met een hoge resolutie. De kleuren komen ook helder over. De eerste indruk is dus prima.