Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:53

superwashandje

grofheid alom

Proxx schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:01:
[...]

het is mogelijk hoor =]

ik heb hem zonder te boosten gehaald.

wou men carepackage halen voor het einde van de game +100xp sta te wachten op skidrow op die binne plaats bij de spawn kijk iets te lang de verkeerde kant op hoor ik ineens iemand doodgaan. kijk ik om licht er iemand onder mijn package die mij waarschijnlijk wou knifen :P\

maar ja idd erg veel geluk ;)
hahaa, zo hoor je em toch ook te halen?.. dat is op dat moment toch veel gaver dan wanneer je het aan ziet komen door het expres te doen (Boosten)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

ReFresh F5 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 18:23:
Bahbah heb het nu al gehad met die LMG challenge..."Fire an entire LMG magazine into your enemies without missing."

Heb een half uurtje geprobeerd en dan schiet je een kogeltje te veel en kan je meteen opnieuw beginnen :(
Had gisteren nog geprobeerd door ykruis constant te killen in FFA maar nog altijd niet.. :F

Je moet dan denk ik voor de LMG kiezen met de laagste rate of fire. Je schiet veel te snel en dan kan er altijd nog één kogeltje doorvliegen terwijl hij al in zijn sterf animatie is..

[ Voor 0% gewijzigd door Laidback Luc op 12-05-2010 09:35 . Reden: typvoutjuh ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

ReFresh F5 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 18:23:
Bahbah heb het nu al gehad met die LMG challenge..."Fire an entire LMG magazine into your enemies without missing."

Heb een half uurtje geprobeerd en dan schiet je een kogeltje te veel en kan je meteen opnieuw beginnen :(
Ik heb die challenge (idem voor sniper en light) gewoon behaald zonder er bij na te denken. Het gaat je gewoon een keer gebeuren dat je tijdens een potje 1 magazijn niets mist, doordat bijvoorbeeld 3 of 4 gasten voor je loop langs lopen. Gewoon geduld :) Proberen helpt zeker niet bij LMG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

PWM schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:28:
[...]

Ik heb die challenge (idem voor sniper en light) gewoon behaald zonder er bij na te denken. Het gaat je gewoon een keer gebeuren dat je tijdens een potje 1 magazijn niets mist, doordat bijvoorbeeld 3 of 4 gasten voor je loop langs lopen. Gewoon geduld :) Proberen helpt zeker niet bij LMG.
No way :/ Hoe kan je nou GEEN kogel mis schieten, ook al loopt er een heel team voor je loop door heb je kans dat je nog altijd mis schiet en dan is je magazijn nog niet leeg.

Mijn accuracy is net onder de 20% btw, in 15 dagen ingame speeltijd. Niet al te best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisteren joinde ik een game met daarin allemaal nieuwelingen (max lvl 25 ofzo) :D

Leuk als ze dan als kippen zonder kop rond rennen.

En gaan met mijn G18 Akimbo :P
Toen ook mijn Throwing knife kills gehaald (mesje als icoon)

Uiteindelijk 27/6 (met oa 2 Pr.Mis. + 1 Attack Helicopter)

Zelf gebruik ik niet de ECD maar heb ik als killstreaks : Predator missile - Harrier Strike - Chopper Gunner

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Rate of fire heb je zelf invloed op. Ik zou de LGM met het kleinste magazijn pakken. Geen stopping power gebruiken en een silencer erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReFresh F5 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:16:
[...]

Had gisteren nog geprobeerd door ykruis constant te killen in FFA maar nog altijd niet.. :F

Je moet dan denk ik voor de LMG kiezen met de laagste rate of fire. Je schiet veel te snel en dan kan er altijd nog één kogeltje doorvliegen terwijl hij al in zijn sterf animatie is..
hee sorry voor gisteravond, ik d8 dat mijn probleem verholpen was, maar het lijkt nog erger.
hij heeft nog nooit zo lopen bitchen, en ik heb hem pas een half jaar.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:44:
[...]

hee sorry voor gisteravond, ik d8 dat mijn probleem verholpen was, maar het lijkt nog erger.
hij heeft nog nooit zo lopen bitchen, en ik heb hem pas een half jaar.

:(
Ah maakt niks uit, dacht al dat er iets mis was :) Ben ook maar om 23:15 gestopt moest vroeg op.
Wel klote, pas een half jaar...Sommige hebben die fat al sinds hij er is en nog niks mee gebeurd en andere kopen een vernieuwde en die is na een paar maanden al stuk..
Dan wordt het opsturen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
PWM schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:28:
[...]

Ja daar kan ik wel inkomen bij Asssault Rifles, Snipers en Sub's maar bij LMG? 1 kogeltje mis is t al klaar. je moet precies stoppen als hij dood is of zelfs iets eerder want anders schiet je al 'mis', en dat bij zon groot magazijn, en het blijven toch een beetje spray guns.

Ik kan zeker niet een magazijn leegvuren op een shield? :P Het zal wel in lichamen zelf moeten zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
Afgelopen dagen ook weer een aantal potjes gespeeld, viel me geheel niet tegen (PC)
Eigenlijk geen cheaters of gehackte servers en dan blijft het toch een tof spel :)

Kwam wel een keer in een server terecht via Groundwar met 18 man op Rush, duurde ff voordat ik door had dat je mannetjes met een groene naam ook moest schieten. Bleek dus een 18 man Free for All te zijn.
Vond ik overigens niet zo erg voor de afwisseling maar leek geen eind aan te komen dus bij 80 kills ben ik er maar uit gegaan.

Het enige wat minder was is dat je vaak na een potje de melding krijgt "could not migrate host", maar dat is een kwestie van een nieuwe game joinen en klaar.
En het niet kunnen kiezen van een map vind ik ook nog steeds een minpunt, er is altijd één map die je van de 15 potjes 10 keer krijgt en een andere (Terminal) die je dan als je geluk hebt 1 keer voorbij ziet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Moet het op een persoon zijn? Kan je niet een magazijn legen op een harrier ofzo? Nooit geprobeerd maar ook dan raak je iets wat kapot kan (je krijgt iig een kruisje te zien als je een vliegend object raakt (muv AC110).

[edit]
Ik denk het niet, bedenk mij net dat ik vaak een harrier uit de lucht knal met een AR wanneer het met een AT4 niet in een keer is gelukt. Daar heb ik de challenge nooit mee gehaald dus zal het voor een LMG wel niet anders zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door bazs2000 op 12-05-2010 10:05 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReFresh F5 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:48:
[...]

Ah maakt niks uit, dacht al dat er iets mis was :) Ben ook maar om 23:15 gestopt moest vroeg op.
Wel klote, pas een half jaar...Sommige hebben die fat al sinds hij er is en nog niks mee gebeurd en andere kopen een vernieuwde en die is na een paar maanden al stuk..
Dan wordt het opsturen :-(
ja idd, maar dan kank nie gamen, wat nog verotter is..
maar tis toch ook raar dat ie alleen bij cod loopt te bitchen, en verder bij geen enkel ander spel..

ik zat er ook al aan te denken om mijn account te deleten nieuwe aanmaken, misschien staat er iets verkeerds in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

bazs2000 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:04:
Moet het op een persoon zijn? Kan je niet een magazijn legen op een harrier ofzo? Nooit geprobeerd maar ook dan raak je iets wat kapot kan (je krijgt iig een kruisje te zien als je een vliegend object raakt (muv AC110).

[edit]
Ik denk het niet, bedenk mij net dat ik vaak een harrier uit de lucht knal met een AR wanneer het met een AT4 niet in een keer is gelukt. Daar heb ik de challenge nooit mee gehaald dus zal het voor een LMG wel niet anders zijn.
Bij de challenge staat "Fire an entire LMG magazine into an enemy", luchtverkeer telt daar niet bij mee :P
En riot shield zal ook niet werken :P
Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:08:
[...]

ja idd, maar dan kank nie gamen, wat nog verotter is..
maar tis toch ook raar dat ie alleen bij cod loopt te bitchen, en verder bij geen enkel ander spel..

ik zat er ook al aan te denken om mijn account te deleten nieuwe aanmaken, misschien staat er iets verkeerds in
Je account staat online weggezet dus weet niet of dat veel helpt. Ik had trouwens ook alleen problemen met BFBC2 toen ik van die rare kleuren in beeld kreeg, en dat was alleen bij BFBC2 dus kan wel.

Anders kan je wel je profiel/patches/stimulus verwijderen van CoD en dat allemaal opnieuw installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReFresh F5 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:14:
[...]

Bij de challenge staat "Fire an entire LMG magazine into an enemy", luchtverkeer telt daar niet bij mee :P
En riot shield zal ook niet werken :P

[...]

Je account staat online weggezet dus weet niet of dat veel helpt. Ik had trouwens ook alleen problemen met BFBC2 toen ik van die rare kleuren in beeld kreeg, en dat was alleen bij BFBC2 dus kan wel.

Anders kan je wel je profiel/patches/stimulus verwijderen van CoD en dat allemaal opnieuw installen.
Ik ga dta maar doen, en hopen dat het dan goed gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:36:
Gisteren joinde ik een game met daarin allemaal nieuwelingen (max lvl 25 ofzo) :D

Leuk als ze dan als kippen zonder kop rond rennen.

En gaan met mijn G18 Akimbo :P
Toen ook mijn Throwing knife kills gehaald (mesje als icoon)

Uiteindelijk 27/6 (met oa 2 Pr.Mis. + 1 Attack Helicopter)

Zelf gebruik ik niet de ECD maar heb ik als killstreaks : Predator missile - Harrier Strike - Chopper Gunner
Wat haat ik dat ding (g18 akimbo) zeg..... :( Daarom ga ik hem deze keer (ben net met de 3e prestige begonnen) ook zelf maar halen en gebruiken :P Die power en range is echt onovertroffen wat de secondary wapens betreft (oké, een rpg heeft meer power en grotere range maar jullie begrijpen wat ik bedoel :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die ga ik ook maar eens uitproberen. Ik ben gisteren met de FAL begonnen, en alleen die reload animatie maakt het al een bruut wapen. Even de holo sight unlocken en dan een class maken met de G18 akimbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

bram1984 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:57:
Die ga ik ook maar eens uitproberen. Ik ben gisteren met de FAL begonnen, en alleen die reload animatie maakt het al een bruut wapen. Even de holo sight unlocken en dan een class maken met de G18 akimbo.
Haha, nog iemand die die reload animatie zo geweldig vindt :P het heeft wel wat :P Die holo sight is echt fijn op die FAL, heerlijk wapen :*)

Ik gebruik meestal M9 Akimbo, kan je goed mee sprayen en in 2-3 kogels ben je dood. En een heel groot voordeel is dat hij direct switcht in 1 seconde. Bij die andere duurt het switchen naar secondarys wat langer. Bij die G18's moet je je rechter thumbstick helemaal naar beneden doen om niet de lucht in te sprayen :>

[ Voor 13% gewijzigd door Laidback Luc op 12-05-2010 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

@ Pjotr77
RPG ken ik inderdaad wel :),
gister ook weer 3 man met Sleight of hand en danger close in HQ pro in Salvage,
potje natuurlijk dik verloren omdat je gewoon nog geen 2 sec bij de HQ kan zitten voor je weer een rpg in de face krijgt.
toch werd het uit eindelijk 1 groot noobtube party, was wel grappig om te zien gewoon non-stop explosies om je heen.

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:57:
De FAL gebruik ik nu erg veel, heb zelfs meerdere klasse aangepast voor de FAL. 1 soldier klasse, 1 anti-aircraft klasse en noob tube klasse. :P
Ben er wel redelijk succesvol mee, heb ook bijna de red tiger camo en de 1000 kills heb ik al.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
ik word ziek van al die noobtubers en g18 akimbo freaks.. gisteravond ben ik ongeveer 75% van de tijd door hun afgemaakt :(

die g18 is nog steeds overpowered als wat. daarom gebruik ik ze zelf niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

zooowww, double xp heeft mij toch weer nog verslaafder gemaakt dan dat ik al was.
Nog 1x prestigen en dan zitten we alweer op 9, als ik dan level 70 ben kap ik ermee.. dan ga ik alleen nog maar titels halen.

Moet er nog zo weinig, en idd ook die fucking mach 5, en dictator ect. echt onmogelijk.

cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:54:
zooowww, double xp heeft mij toch weer nog verslaafder gemaakt dan dat ik al was.
Nog 1x prestigen en dan zitten we alweer op 9, als ik dan level 70 ben kap ik ermee.. dan ga ik alleen nog maar titels halen.

Moet er nog zo weinig, en idd ook die fucking mach 5, en dictator ect. echt onmogelijk.

cheers
zon pro als jij, heeft dat toch zo voor elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyvdHof
  • Laatst online: 22-04-2021
bakkiepleur schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:18:
Gebruik al een aantal jaar een ICEMAT misschien wat breek gevaarlijk (glas) maar niks glijd beter.

[afbeelding]
ik gebruik deze opstelling :) ( sinds gister ) ben erg blij mee
Afbeeldingslocatie: http://img709.imageshack.us/img709/91/foto0154r.jpg

LG W2253V--PF
G110 Gaming Keyboard
Razer Lachesis + Razer Goliathus

echt super fijn voor MW2 van 17 inch naar 22 inch

AMD Phenom II X4 965BE - Sapphire HD6850 1GDDR5 - Kingston HyperX Gen 8GB DDR3 1600Mhz - ASrock 870 Extreme3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

patrickos85 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:43:
ik word ziek van al die noobtubers en g18 akimbo freaks.. gisteravond ben ik ongeveer 75% van de tijd door hun afgemaakt :(

die g18 is nog steeds overpowered als wat. daarom gebruik ik ze zelf niet..
Tubers vind ik niet zo erg maar die G18 akimbo is zo skillloos dat ik er ziek van word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DannyvdHof schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:25:
[...]

[afbeelding]

LG W2253V--PF
G110 Gaming Keyboard

Ziet er leuk uit
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:43:
[...]

Wat haat ik dat ding (g18 akimbo) zeg..... :( Daarom ga ik hem deze keer (ben net met de 3e prestige begonnen) ook zelf maar halen en gebruiken :P Die power en range is echt onovertroffen wat de secondary wapens betreft (oké, een rpg heeft meer power en grotere range maar jullie begrijpen wat ik bedoel :+ )
Ik snap niet dat mensen die G18 zo geweldig vinden? Die ligt het af op een ump hoor. Ook van dichtbij.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik ben met Prestige 2 bezig en ik dacht nu wil ik ze ook wel proberen de G18. :D

Wel leuk dat je ze haat óf erg fijn vindt.

Mijn 'Run' (Skidrow / Scrapyard)class bestaat uit: UMP-45 +RDS en G18 Akimbo, met Stun en Throwing Knife, Marathon Pro, Lightweight Pro en Ninja Pro

De class die ik normaal gebruik is: Tar 21 (HS + FMJ) en M93 Raffica, Bling Pro, Stopping power Pro en Ninja Pro.

Vorige prestige alleen maar gewerkt met de ACR maar vind de TAR toch iets beter. Verder de M16A4 en de FAL zijn ook lekkere wapens, maar ja als je eenmaal een goed wapen hebt, dan switch je niet zo snel.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 22:34
[...]
[afbeelding]

LG W2253V--PF
G110 Gaming Keyboard

Ah, die headset gebruik ik ook :P (enkel heb ik wel een Razer Imperator en speel ik gewoon op mijn laptop met TS en Steam op mijn tweede scherm open). Binnenkort ga ik wel een Razer keyboard aanschaffen (en als mijn headset het begeeft (de schroef van de mic begint los te komen :( ) een Razer headset).

Oja, ik ben erg grote fan van Razer :P geweldige producten.

Zo, hopelijk dit weekend mijn Prestige 9 halen, zit nu op level 40 prestige 8 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyvdHof
  • Laatst online: 22-04-2021
Styxxy schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:27:
[...]

Ah, die headset gebruik ik ook :P (enkel heb ik wel een Razer Imperator en speel ik gewoon op mijn laptop met TS en Steam op mijn tweede scherm open). Binnenkort ga ik wel een Razer keyboard aanschaffen (en als mijn headset het begeeft (de schroef van de mic begint los te komen :( ) een Razer headset).

Oja, ik ben erg grote fan van Razer :P geweldige producten.

Zo, hopelijk dit weekend mijn Prestige 9 halen, zit nu op level 40 prestige 8 :).
Jah die headset van mij is ook hoognodig aan vervanging toe :P de kabel is niet goed meer waardoor links harder geluid is dan rechts.. niet echt handig bij shooters als je denkt dat alles via links komt.

ik ben dus op zoek naar een nieuwe en zit te twijfelen tussen Sennheiser en Razer

Razer Carcharias
of de
Sennheiser PC-161

denk toch dat het dan de Razer word, omdat het design er super uit ziet en de performance top.

Ben nu lvl 69, nog geen prestige mode :P

AMD Phenom II X4 965BE - Sapphire HD6850 1GDDR5 - Kingston HyperX Gen 8GB DDR3 1600Mhz - ASrock 870 Extreme3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Booth schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:55:
[...]

Tubers vind ik niet zo erg maar die G18 akimbo is zo skillloos dat ik er ziek van word.
ik zat gister in een TDM waarbij er misschien 4 of 5 mensen tubers waren. dan word je het snel zat. vooral als ze op willekeurige plekken schieten waar vaak mensen staan. ze zien je niet, maar gokken erop dat er iemand in de buurt is.. daar is toch niets aan

G18 is idd skilloos..rennen, schieten zonder echt te mikken en doorgaan.. daarom gebruik ik het zelf niet.

[ Voor 10% gewijzigd door patrickos85 op 12-05-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

patrickos85 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:20:
[...]

ik zat gister in een TDM waarbij er misschien 4 of 5 mensen tubers waren. dan word je het snel zat. vooral als ze op willekeurige plekken schieten waar vaak mensen staan. ze zien je niet, maar gokken erop dat er iemand in de buurt is.. daar is toch niets aan

G18 is idd skilloos..rennen, schieten zonder echt te mikken en doorgaan.. daarom gebruik ik het zelf niet.
en nog steeds dat gemiep over G18 runners.. Als je het 9 van de 10x aflegt tegen een G18 akimbo dan doe je toch echt wat verkeerd hoor..

- doe wat trainingen om je reactiesnelheid te verbeteren :+
- doe wat trainingen om je aim te verbeteren
- gebruik lightweight pro of SOH zodat je meer shootouts op close range wint
- protip: train jezelf om alert te zijn bij elk hoekje waar een tegenstander tevoorschijn kan komen

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

- Zorg dat je ze van een medium afstand al kan neerhalen indien mogelijk.
- Gebruik de knife ability in combinatie met commando.
- Gebruik een shotgun voor close range ruimtes (no way dat een G18 het wint als je met een shotgun in zn
gezicht staat).

Door deze tips ben ik vaak gespaard gebleven in een G18 gevecht.

Begin laatste tijd wat minder te quickscopen en wat meer tactisch met ACR etc. te spelen, goeie scores verzekerd.

Speel PS3 btw.
PSN: konjokiller

[ Voor 3% gewijzigd door Excelb-boy op 12-05-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:07
Zaten wel wat leuke tussen ondanks ik een schijthekel aan snipers heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het enige waar ik echt een hekel aan heb is mensen die in gebouwen op de grond liggen met akimbo g18 en wachten tot er iemand de hoek om komt om vervolgens als een bezetene te sprayen. Inderdaad, met een ump win je het vrijwel altijd van runners en met een Tar helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Aangezien ik nog geen lvl 70 ben, heb ik nog geen AK47. Maar net in een potje de AK opgepakt en damn, wat een heerlijke gun! Alleen dat geluid al! :D Daar ga ik veel plezier mee hebben @ 70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 08:38:
[...]

Inderdaad off topic, maar ik kan je adviseren nieuwe muisvoetjes te bestellen en als je een huisman zoekt die glijdt als een bezetene te gaan voor de razer destructor.
Ik heb ook naar die destructor gekeken maar die vond ik toch net ff aan de dure kant voor een mat. Ik heb vandaag de Razer Abyssus en Goliathus mat gehaald. Eigenlijk wilde ik de Control Edition maar die was er niet dus heb ik de Speed Edition genomen. Ik kon eigenlijk toch niet kiezen tussen die twee omdat ik er niet uit kom waar ik het beste mee af ben. Het bevalt tot nu toe goed, moet wel erg wennen aan de nieuwe muis/mat combo maar dat komt vanzelf.

DannyvdHof, ik zie dat jij ook een Goliathus hebt. Heb jij de Control of Speed Edition en hoe bevalt ie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is beter voor quickscopen? Ik gebruik altijd de intervention, maar wat zijn jullie ervaringen met de barret?

edit: Ik doel op de PC.

[ Voor 10% gewijzigd door codex op 12-05-2010 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ja, nog een tip voor matten gelijkwaardig aan de destructor(gladde oppervlakte), wanneer het wat minder goed glijdt door vuil en stof: siliconenspray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

reemprive schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 19:39:
Wat is beter voor quickscopen? Ik gebruik altijd de intervention, maar wat zijn jullie ervaringen met de barret?

edit: Ik doel op de PC.
Volgens mij maakt het niet uit of je Intervention of Barret .50 Cal gebruikt,
zolang je maar Sleight of Hand Pro gebruikt.

En niet te vergeten probeer ook eens te no-scopen ;)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No-scopen faalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

Dat auto-aimgedoe slaat ook helemaal nergens op zeg 8)7

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, no scope kan alleen op korte afstand op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Na een lange periode BFBC2 gespeeld te hebben deze avond mij maar weer eens vermaakt met MW2. Voor de afwisseling is dat ook wel eens lekker. En bij toeval de RPD ontdekt. Ik geloofde nooit echt in LMG's (te lomp en trage ads), maar dat ding schiet toch wel lekker. Gripje en FMJ erop en gaan. Vooral op maps als Highrise is het dan feest.

Het viel mij trouwens op dat er ineens weinig games werden gevonden vergeleken met anderhalve maand geleden. Komt dit door die mappack ofzo? (die ik niet heb trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
Speel MW2 nu al enkele weken, maar één ding is me niet duidelijk: Hoe gebruik je die killstreak reward nu na 4 kills: CTRL+4 stond hij standaard ingesteld, maar moet ik daarna nog iets doen. PC stem zegt "...waiting for your mark" of "... standby"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Volgens is 4 default voor je killstreaks. En ik neem aan dat je carepackage bedoelt, dan moet je dus dat ding wat je in je handen krijgt als je op 4 drukt, op de grond gooien om aan te geven waar je package moet landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:15
Volgens mij gewoon op de 4 klikken op je toetsenbord. Dan rkijg je dat granaatje, en die moet je gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:54
Ik ken veel uitdrukkingen in games,

noob, mofo , lamer , gg , omfg , enz.... maar "noobtuber" ?? nooit van gehoord voordat ik mw2
speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]

LG W2253V--PF
G110 Gaming Keyboard

Haha, ik moet het met die laptop doen die daarnaast staat, althans dezelfde behuizing iig. Maar die stickertjes erop lijken ook erg op die van mij :P
Ben er best tevreden over, gebruik hem icm een Steelseries Ikari gaming mouse, ook een heel fijn ding. Die had ik eerst in de mediamarkt uitgeprobeerd, en daarna voor de helft van de prijs via internet aangeschaft.
MW2 draait iig super, en dat was ook mijn belangrijkste criterium toen ik een nieuwe laptop kocht :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2010 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Noobtuber is het commentaar wat je krijg als je eens met een perfect schot hun killstreak om zeep helpt. :+

Ik snap dat gezeur nooit over die granaatwerpers, ze zitten nu eenmaal in het spel en ze kunnen dus gebruikt worden. ikzelf gebruik ze voornamelijk om de challenges te halen van die dingen.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Niet als je goed kan no-scopen op de pc.
Dan ben je master

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik heb het woordje ''schildnicht'' nog niet voorbij zien komen.. Zo'n hekel aan de gasten die zo spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 12:53

superwashandje

grofheid alom

daarvoor hebben ze tubes en semtex uitgevonden :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook het riot shield uitgeprobeerd, maar ben gelijk ermee doorgegaan! Gewoon blast shield erbij en je als er een semtex op je shield zit ga je niet dood, alleen zwaargewond. Evt kan je ook nog throwing knife gebruiken als ze wegrennen of moeten reloaden (ja er zijn mensen die zo gek zijn om vol op je schild te schieten) Had alleen net dat enemy team een harrier had die op mij begon te schieten, had ik dikke 200+ xp, valt MW2 uit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

Frank1973 schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 12:05:
Ik heb het woordje ''schildnicht'' nog niet voorbij zien komen.. Zo'n hekel aan de gasten die zo spelen..
Ik vind die dingen juist hilarisch :o

Stunnen en flanken :9

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
steveman schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 13:09:
[...]

Ik vind die dingen juist hilarisch :o

Stunnen en flanken :9
Nog hilarischer is als je een team hebt waarin 4 mensen vooraan met een shield lopen en daarachter 2 man met een assault rifle. Zulk soort groepjes zijn vrij lastig te stoppen zonder gebruik te maken van de noobtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:32
De zeldzame keren dat ik riot speel is het zo mooi om iemand tegen te komen die niet weet wat te doen en weg gaat rennen. Heb er een keer 1 min lang 1tje achtervolgd en toen gekilled :P. Boeie dat je potjes 7-17 speelt maar het is gewoon fun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Bartske schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 13:58:
De zeldzame keren dat ik riot speel is het zo mooi om iemand tegen te komen die niet weet wat te doen en weg gaat rennen. Heb er een keer 1 min lang 1tje achtervolgd en toen gekilled :P. Boeie dat je potjes 7-17 speelt maar het is gewoon fun :P
Ik ben er inmiddels wel goed mee, en haal op sommige levels een + score met riot..

Goeie taktiek is om met een revolver+knife te spelen, dan kan je iemand achtervolgen en op het moment dat hij een hoek om rent snel switchen, erachteraan en hem knifen.. Zo heb ik ook al wat nette killstreaks gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Failed to join Steam lobby" anyone? Deze krijg ik bij iedere game die ik join.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf.. ze kunnen je rank ook al omhoog gooien in een hacked server zonder dat je een kill maakt:s kom net in zo'n server waar je automatisch een wapen krijgt, komt er iets van 'have fun' in het blauw in beeld. Ik er meteen uit. hoppa, van rang 33 naar rang 70 :( stelletje noobs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gister zat ik in zo'n gehackte server, stond er ineens 'Enjoin your Daily Exp Bonus', iedereen die ook maar 1 kill maakte was gelijk level 70, gelukkig had ik mijn tegenstander niet helemaal van zijn leven beroofd dus nog steeds rang 33 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik had dus nog geen kill gemaakt maar toch level 70... nu vind ik het opzich geen gigantische ramp, want het is al van de 3e prestige en ik heb het dus al een aantal keer zelf gedaan, maar toch he. Ik snap ook niet wat nou de fun is om mensen een hogere rank te geven.

Ik heb nog geprobeerd om vorige versies van de mappen terug te zetten, maar schijnbaar overruled de steam cloud de gegevens op mijn computer. Het werkt dus bij de één wel en bij de ander niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik speel de laatste dagen ook wat vaker met een Riot shield in combinatie met Marathon Pro, Lightweight Pro en Commando Pro en dan met Throwing Knife en een PP2000.
Het doet je kill/death ratio geen goed maar het is gewoon leuk :)

De wat ervarene spelers heb je eigenlijk geen kans tegen met Riot shield maar juist de mensen die niet weten wat ze er mee aan moeten is leuk :p

Als er een Harrier aan zit te komen of een Attack Helicopter dan kun je die daar ook lekker mee "tanken" krijg je aardig wat exp ook nog, zelfde geld voor Sentry guns.

Het valt me wel op als je de killcams bekijkt van mensen die je knifen als je de Riot Shield hebt dat ze je altijd te pakken hebben als ze net naast je aimen terwijl je de shield toch echt op hun gericht hebt.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand in voor een clanfight?
http://ilcc.webs.com

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 08:58
die emergency care drop is echt wisselend, soms leuke dingen maar net :(
2x ammo en 2x counter uav :O
en dat in free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik kwam net in een cracked MW2 server. Direct als je joinde werden als je stats gereset. De Desert Eagles hadden allemaal lazervizier en nog meer rare dingen. Nu kom ik uit de server en alle statestieken zijn verpest. Prestige stuff weg, je kills met je wapens vergeten alles!

Bewijs in het filmpje. Zoals je ziet ben ik nog wel prestige (5?) aan het symbool te zien, maar zogenaamd 0 kills met me wapens..

Na een nieuwe server te joinen blijkt er nog meer veranderd. De map is nog groot net als in de hacked server. Ping venster aan de zijkant tijdens spelen en normale pinggetallen ingame..

[ Voor 46% gewijzigd door srdevil op 13-05-2010 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

RoaDHouse schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 01:27:
Ik ken veel uitdrukkingen in games,

noob, mofo , lamer , gg , omfg , enz.... maar "noobtuber" ?? nooit van gehoord voordat ik mw2
speel.
Dan heb je zeker geen CoD4 gespeeld? Daar werd die term ook al regelmatig gebezigd... En wrom denk je dat het er niet eerder was? Omdat het nauwelijks in goede games zit, omdat dat ding alleen voor nubs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 15:18
Toch maar de Stimulus Pack gekocht en ik heb er gelukkig geen spijt van. Ik vind de maps echt vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
vinom schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 18:13:
Toch maar de Stimulus Pack gekocht en ik heb er gelukkig geen spijt van. Ik vind de maps echt vet.
Voor de console neem ik aan, want voor de pc willen ze de playlist nog niet aanpassen. :(

En ik heb wel spijt dat ik het gekocht heb, want je kan niet je favoriete gamemode kiezen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
Larrs schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 18:52:
[...]

Voor de console neem ik aan, want voor de pc willen ze de playlist nog niet aanpassen. :(

En ik heb wel spijt dat ik het gekocht heb, want je kan niet je favoriete gamemode kiezen.
Volgens mij zag ik jou pas in een potje, maar toen was het net afgelopen (lobby) dus ik kon niks zeggen :9
[GoT]Larrs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
[...]

Nop, op de PC voor een tientje. Ja, 10 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:56
[...]

Idd, ik doe graag wat free-for-all of groundwar, en ging er ook gewoon van uit dat dit met de stimulus package zou gaan, normaal check ik zoiets wel maar dit leek me gewoon logisch...

Dacht dat ze me niet veel meer konden teleurstellen... had 'm echt niet moeten kopen (al is het maar omdat ik voor 2 maps al betaald had bij CoD4).
En toch blijf ik spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wéér Steam connect failed, dat is gvd al de zoveelste keer vandaag. Ben ik nou de enige ofzo? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
srdevil schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 19:28:
[...]

Volgens mij zag ik jou pas in een potje, maar toen was het net afgelopen (lobby) dus ik kon niks zeggen :9
[GoT]Larrs ;)
Dat ben ik inderdaad. :)

Ben waarschijnlijk een van de weinige die een GoT tag gebruikt, maar een heel soms wordt je wel herkend als Tweaker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

srdevil schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 16:54:
Ik kwam net in een cracked MW2 server. Direct als je joinde werden als je stats gereset. De Desert Eagles hadden allemaal lazervizier en nog meer rare dingen. Nu kom ik uit de server en alle statestieken zijn verpest. Prestige stuff weg, je kills met je wapens vergeten alles!

Bewijs in het filmpje. Zoals je ziet ben ik nog wel prestige (5?) aan het symbool te zien, maar zogenaamd 0 kills met me wapens..

[video]

Na een nieuwe server te joinen blijkt er nog meer veranderd. De map is nog groot net als in de hacked server. Ping venster aan de zijkant tijdens spelen en normale pinggetallen ingame..

[video]
Ik had een paar dagen geleden echt exact hetzelfde. Ik was net level 70, dus ben maar weer gaan prestigen. Volgens mij kun je daar verder niks aan doen.

wat de veranderingen tijdens het spelen betreft: map steam/steamapps/common/modernwarfare2/players. Daar zie je als het goed is een bestand config_mp staan, die moet je deleten. Vervolgens spel opnieuw opstarten. Moet je alleen weer ff je grafische instellingen opnieuw instellen, verder is dan alles weer normaal.

Maargoed, die challenges zul je wel opnieuw moeten halen. Ik hoop ook dat ik niet weer in zo'n server terechtkom :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Larrs schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:29:
[...]

Ben waarschijnlijk een van de weinige die een GoT tag gebruikt, maar een heel soms wordt je wel herkend als Tweaker. :)
Zelf gebruik ik ook een GoT tag. Mochten er mensen zijn die nog wat GoT'ers in hun vriendenlijst willen... de mijne is [GoT] Wildcat :)

btw, als ik nu wil spelen bijft ie iedere keer hangen op "Connecting to IWnet" Hebben jullie dit ook?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2010 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
ok ik ben vast spuit 11 maar ik moet mn ei even kwijt. Ik heb zojuist MW2 gekocht, en alles goed en wel, maar..

Ik heb altijd gedacht, geen dedicated servers, so what.. Maar nu merk ik opeens dat je helemaal geen maps kan kiezen! ik heb altijd sterke voorkeuren voor bepaalde maps maar dat kan nu opeens niet meer :( Ik dacht eerst ik zie vast wat over het hoofd ofzo, maar wat gegoogle later blijkt activision dit serieus een goed idee gevonden te hebben.

nou fijn is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:37:
[...]

Ik had een paar dagen geleden echt exact hetzelfde. Ik was net level 70, dus ben maar weer gaan prestigen. Volgens mij kun je daar verder niks aan doen.
***knip***
Maargoed, die challenges zul je wel opnieuw moeten halen. Ik hoop ook dat ik niet weer in zo'n server terechtkom :(
Dat de ping zichtbaar is vind ik niet zo heel erg (de nummers) dus dat laat ik maar zo, de rest moet ik dan even fixen. Had eerst 10ping bars maar dit is wel beter :9

Wat het account betreft heb ik een klacht ingediend bij Steam. Aangezien SteamCloud de accounts online bewaard kunnen hun ervoor zorgen dat mijn account hersteld wordt. Ze kunnen mij niet wijsmaken dat ze geen backups hebben van online data. Het zal eerder zo zijn dat ze het gewoon niet willen doen.

Heb ook al eens een Hijacked steamaccount gehad, dat was toen ook redelijk snel (na 5dagen oid) geregeld. Was toen alleen alle friends uit m'n steam kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Larrs schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:29:
[...]

Hier nog 1.. maar ben wel pas 1x herkend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Je zult het niet geloven, maar er gaan weer 5 nieuwe maps aan komen (gaap). Ik moet nog wennen aan map pack 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik ben ook herkenbaar als "[GOT] bazs2000". :)
Ik speel het sinds december maar ben slechts één keer herkend en ik zie ook nooit mensen van hier? Al moet ik er wel bij zeggen dat ik vrijwel altijd op duitse servers terecht kom en vrijwel nooit in nederlandse. Daar baal ik echt van. Pingtijden zijn nog niet slecht maar duitsland ligt toch echt verder dan NL en ik wil tegen nederlanders spelen. :(

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Mj2sL schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 21:12:
Je zult het niet geloven, maar er gaan weer 5 nieuwe maps aan komen (gaap). Ik moet nog wennen aan map pack 1...
Yup ik las het net, zal wel het laatste ding worden van Infinity Ward als je de geruchten mag geloven.
Maar ik had toch gedacht dat die wat later zou komen.
fourzerotwo

Modern Warfare 2 Resurgence Package hits June 3rd on #xboxlive and brings with it 5 new maps to #MW2 multiplayer! I'll send details your way

[ Voor 3% gewijzigd door ScrooLoose op 13-05-2010 22:43 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Gvd, net weer in zo'n hackserver en gelijk 70. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Mijn voorspelling klopt redelijk, IW mag CoD7 niet teveel in de weg zitten.

Het nieuwe mappack (5 maps) met de naam Resurgence komt over 3 weken al uit op de Xbox 360, samen met 2 double XP weekends :)
Following on from the March Stimulus Package, Call of Duty publisher Activision has today announced that a second map pack will be made available next month.

Dubbed the Resurgence Pack, the upcoming DLC will include five new maps and will launch exclusively to Xbox 360 gamers on June 3rd.

Neither Activision or game developer Infinity Ward are sharing any further details, but given the success of the existing Stimulus Package, we'd expect the Resurgence Pack to follow a similar trend. Don't be surprised to see an asking price of 1,200 Microsoft Points, and the "resurgence" branding suggests we'll see more maps ported from the first Modern Warfare title, Call of Duty 4.

To coincide with the launch of the DLC, Infinity Ward will be hosting back-to-back Double XP weekends beginning Friday, May 28th and Friday, June 4th.

There's currently no mention of availability on other platforms, but if history repeats itself, PC and PlayStation 3 gamers may be waiting until July to get their hands on the latest installment.

[ Voor 72% gewijzigd door PWM op 14-05-2010 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
srdevil schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 16:54:

[video]
lol, met jouw hoeveelheid kills & kill/death ratio kun je NEVER in 9 dagen je "Prestige Challenges" hebben voltooid (je mooie roterende skulletje). Je hebt 'maar' 26000 kills & om dat gouden icoontje te halen heb je alleen al ongeveer 10000 kills nodig; dus 1000 stealth bomber kills, 1000 precision airstrike kills, 1000 pavelow kills, 1000 AC-130 kills, 1000 chopper gunner kills, 1000 attack helicopter kills, enzenz. :F

FF een perspectiefje: Ik maak gemiddeld 26 kills per potje (het dubbele van jou), met een hogere K/D-ratio, heb bijna 3x zolang gespeeld, concenteer me echt op de challenges, en ik heb het icoontje nog net niet.
Maargoed, kan aan mij liggen..

Vreemd trouwens dat je (nog) wel prestige 5 bent, maar geen prestige meer onderaan in je challenges (onder intimidation) hebt staan.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Interview over Resurgence mappack!!

Van Robert Bowling, klinkt wel goed allemaal!

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
rabor schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 01:43:
[...]
lol, met jouw hoeveelheid kills & kill/death ratio kun je NEVER in 9 dagen je "Prestige Challenges" hebben voltooid (je mooie roterende skulletje).
Zoals ik ook al zei, iedereen kreeg de 'Skull' door de hacked server. Wel werd de rest allemaal gereset (behalve kills/deaths etc in barrack). kwa wapen kills enzo. Iedereen in die server was ook Rank1 (maar prestige symbool stond er wel bij). Als je dan in de Lobby kwam had je weer je normale rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Het klinkt allemaal interessant en ben ook benieuwd hoe het allemaal eruit komt te zien, maar ik speel het op de pc en dus ga ik het niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

ik snap niet dat er mensen zijn die op deze manier als het ware het spel willen verpesten. ik heb niet zo vaak een hacker in mijn game. en ik heb de eerste nieuwe map pack niet en straks de 2de ook niet misschien dat ik die over een tijdje download. ik speel op de pc en ben lvl 63 zonder prestige (wel in 2 weken )

[ Voor 11% gewijzigd door Tijn96 op 14-05-2010 10:10 ]

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb op de pc mooi die ingame chat uitgezet. dus zie geen text geblaat meer met tuba noobs enz.
al dat nutteloze getyp heeft toch geen zin.

mag hopen dat die 5 nieuwe maps ook op de ps3/pc komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Laatst online: 14-09 11:59

Austin

Uit een boek

wat kunnen sommige mensen toch verschrikkelijk klagen in-game.
Sta je ergens en komt er een vijand en kill je hem ben je gelijk een camper. zo jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Laatst online: 10-08 15:19
Nieuwe maps zijn er al voor de PS3.. speel ze al weer een paar dagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

QSYS schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:12:
Nieuwe maps zijn er al voor de PS3.. speel ze al weer een paar dagen :D
echt waar joh, was het gezellig onder je steen?! :+

Ik weet niet wat ik van de insurgence mappack moet verwachten. Het lijkt mij een duidelijk signaal dat ze niet van plan zijn om de game nog veel langer te gaan ondersteunen en dat ze, voordat mw3(?) uitkomt, nog ff flink willen cashen.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:40
amahusu schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:19:
[...]

echt waar joh, was het gezellig onder je steen?! :+

Ik weet niet wat ik van de insurgence mappack moet verwachten. Het lijkt mij een duidelijk signaal dat ze niet van plan zijn om de game nog veel langer te gaan ondersteunen en dat ze, voordat mw3(?) uitkomt, nog ff flink willen cashen.
Laten we eerlijk zijn, support voor de PC is sowieso altijd nul geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Blik1984 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:22:
[...]

Laten we eerlijk zijn, support voor de PC is sowieso altijd nul geweest.
Snap al dat gejammer niet, echt niet, wat voor support wil je hebben?

Er verschijnen patches, mappacks etc.
Ja, je moet betalen, maar dat komt omdat er dure ontwikkelaars 100-den uren hebben gestoken in de ontwikkeling en het bedrijf hoge marketing kosten heeft.
En ja ze maken megawinst, maar het is een bedrijf die dit spel heeft gemaakt geen filantropische instelling ter vermaak van de gamer...

De connectieproblemen zijn zo goed als weg, het spel is immens populair....
Er worden dagelijks vele cheaters gebanned, al lijkt het een druppel op een gloeiende plaat...

Maar we zeuren maar door... dit is slecht, dat is waardeloos...

Nou dan speel je het toch niet? En als je geen 14 euro overhebt voor een kwaliteitsinjectie van het spel, dan ben je of erg gierig of uitgekeken op het spel of je snapt het concept commercieel niet...

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Waar is de ''Thanks'' Button :P
Ik sluit me bij hierboven aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Wieee net 2 keer de game winning kill gehad. Best leuk zo :)

Alleen, ik heb nu harrier strike unlocked. Ben ik het of is dat verschrikkelijk moeilijk om te aimen zonder dat er net een UAV geweest is?

Ik probeerde men UAV te sparen tot ik die harrier strike had, maar dan wist ik niet hoe je van special kan wisselen, is dit uberhaupt mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelis18
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:20
Connectieproblemen op de pc komen nog zeer geregeld voor, zeker als je met meer dan 3 man in een party een game joined. Dus wat dat betreft valt de support mij zeker tegen.

Ook vraag ik mij af wanneer nou eindelijk de Stimulus maps in de normale roulatie komen. Nu we inmiddels ruim een week verder zijn, lijkt het mij wel tijd dat dit eens kan worden gerealiseerd. Toch kan ik nergens duidelijkheid vinden dat en/of wanneer dit gaat gebeuren. Op dit moment spelen wij geen stimulus meer omdat wij alleen HC TDM spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Vacant [Call of Duty 4]
Wide open Russian office complex. Updated with new visuals and atmosphere. There will be different routes through this map, depending on which game type you are playing.

Strike [Call of Duty 4]
The classic map with the large monument in the middle. Visual and atmosphere updates as well.

Carnival [New]
A fairly large deserted Amusement park set in the daytime. Many different locations within the map, such as a house of the future, a roller coaster, and many other things. The fun house is a main vantage point.

Trailer Park [New]
A trailer park(no way!) set near the campaign level "Boneyard". It is a close-quarters map for objective game modes. Choke points are apparantly obvious. Running and Gunning, check.

Fuel [New]
A completely different map than the others in the Resurgence Pack. It is "a sniper heaven", and it's big. Fuel is an oil refinery broken into 2 sections, one being the outdoors with things such as pumps, while there is another part in the offices of the refinery. The objectives will be placed within the building, so snipers can cover from the outside.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Frank1973 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 12:04:
Vacant [Call of Duty 4]
Wide open Russian office complex. Updated with new visuals and atmosphere. There will be different routes through this map, depending on which game type you are playing.

Strike [Call of Duty 4]
The classic map with the large monument in the middle. Visual and atmosphere updates as well.

Carnival [New]
A fairly large deserted Amusement park set in the daytime. Many different locations within the map, such as a house of the future, a roller coaster, and many other things. The fun house is a main vantage point.

Trailer Park [New]
A trailer park(no way!) set near the campaign level "Boneyard". It is a close-quarters map for objective game modes. Choke points are apparantly obvious. Running and Gunning, check.

Fuel [New]
A completely different map than the others in the Resurgence Pack. It is "a sniper heaven", and it's big. Fuel is an oil refinery broken into 2 sections, one being the outdoors with things such as pumps, while there is another part in the offices of the refinery. The objectives will be placed within the building, so snipers can cover from the outside.
Ben benieuwd. Hoop wel dat de maps straks gewoon allemaal bij de verschillende game-types bij komen
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.