Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-06 22:08

macuz

Dance!

BootVluchteling schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:11:
[...]

:')

Als je vindt dat je voor CoD MW2 samenwerking nodig hebt, moet je geen BF BC2 gaan spelen..

Met CoD kan je solo een heel team omleggen.. Succes om dat te doen in BC2..
Tuurlijk, in je eentje lukt het ook wel, maar een team is vetter en werkt zeker beter. En BF BC2 is inderdaad een ramp qua teamplay, daar hoef je je headset niet aan te sluiten. Evengoed wel lekker knallen hoor, als er toch geen goede spelers online zijn.

Wel merk je na BFBC2 dat MW2 toch wel een erg snel spelletje is :9

[ Voor 23% gewijzigd door macuz op 18-05-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-06 13:06

loewie1984

music addict! pizza monster!!

tijd voor deeltje 22

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

NickThissen schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:20:
[...]

Dat het vijandelijke team erop af komt vind ik alleen maar leuk, gratis kills voor mij. Maar ik snap nog steeds niet dat teammates de packages ook gelijk kunnen jatten... Echt onzin. Maak dan dat ze eerst een minuut ofzo moeten liggen zonder dat ik ze oppak, en dat de rest ze dan pas kan pakken ofzo. Nu is de kans dat je alle 4 je packages krijgt vrijwel 0 omdat er altijd meteen 4 man blijven staan op je marker... En ja, ik weet dat emergency airdrop een team-ding is en dat het niet uitmaakt of ik de killstreak rewards gebruik of mijn teamgenoten, maar het teamgevoel is er totaal niet in dit spel dus dat boeit me niet. Als het toch niet uitmaakt wie de chopper gunner gebruikt, dan laat mij het gewoon doen, ik heb em toch ook zelf verdiend of niet dan...
Je krijgt wel een flinke exp bonus als een teammate je airdrop "steelt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 14:11

mickjuh

Good news everyone!

Unrealer999 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:37:
Ik zit nu in de 1vs1 ladder op esl.eu (34ste plek) als iemand zin heeft om wat 1vs1 te oefenen of gewoon voor de fun wat publics mee te draaien voeg mij maar toe. Steam: EelcoblaauwNL

Ik heb nog een mooi filmpje hoe mijn (onboard ;)) aimbot eruit zie:

http://www.wegame.com/watch/ump-pwnage/

Daarom word ik denk ik ook vaak uitgescholden voor cheater, maar goed daar sta ik boven 8)

See you on the battlefield!
Wow! Nice :D Hele filmpje afgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-06 12:39
ReFresh F5 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:42:
[...]

Geen enkele bonus weegt op tegen de diefstal van een chopper gunner...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-04-2022
amahusu schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:22:
[...]

mwah, zo'n poitieve score kan ook juist duiden op een 'slechte' speler. Ik speel voornamelijk demolition en hq pro en ik kan me kapot irriteren aan gasten die enkel en alleen maar aan het spawnrapen zijn en verder geen seconde bezig zijn met de HQ of bombsite. Verlies je het potje met 200-10 en heeft die gast als enige een positieve kd/ratio, nou dan heb ik toch liever dat je een negatief ratio hebt maar wel wat objectives destroyed/captured!
Dan heb je nog niet met mij en m'n maten gespeeld. Ik zorg altijd dat ik de tegenstander de grond in boor (leidt meestal tot scores van 40+ kills 10deaths.) zodat m'n maatjes de HQ/Flag/Point/Bomb kunnen regelen. En het werkt redelijk goed.
Ook leuk is als jij als enige rondloopt terwijl je team alleen maar aan het snipen is.

Dan maak jij de kills of je wordt helemaal afgeslacht door de tegenstanders omdat je teamleden allemaal ergens liggen te wachten. Daar kan ik me dan behoorlijk aan ergeren. Als je dan wat typt via teamchat dan reageert er nog niemand ook :X :F
Speel jij op de PC? Zoja moet je mij even toevoegen op steam: Animatonic. Zou je graag een potje het licht laten zien over de "leuke" kant van snipers.

http://twitch.tv/theviewingexperience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:28
ReFresh F5 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:42:
[...]

idd. daarom bij emergency airdrop pak ik gewoon de beste. Of de beste 2. Want ac of chopper gunner levert je in principe toch meer xp op dat dat boostje die je pakt als een teammate m pakt :P in principe ben je zelf altijd het snelst. Die andere 2 mogen me teammates dan hebben krijg ik ook nog aardige xp boost voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealer999
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-06 16:25

Unrealer999

Unrealeur

mickjuh schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:58:
[...]

Wow! Nice :D Hele filmpje afgekeken.
Dankje :) zal binnen kort nog wat op wegame gooien, best handig progje voor recorden (en snelle upload)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Je hebt de beste man gehoord, graag hier verder: [Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 - Deel 22.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.