![]() |
![]() |
Modern Warfare 2 is een first-person shooter die ontwikkeld is door Infinity Ward en die verschenen is op 10 november 2009. Modern Warfare 2 is een direct vervolg op Call of Duty 4: Modern Warfare, dat zich in tegenstelling tot alle andere spellen uit de Call of Duty reeks in het heden afspeelt in plaats van tijdens de Tweede Wereldoorlog. De boventitel 'Call of Duty' was eerst geannuleerd, en het spel zou dus Modern Warfare 2 heten. Achteraf bleek de titel Call of Duty toch te blijven staan op de covers. Dit is slechts op het spel beter te doen verkopen. De officiële naam is Modern Warfare 2 Ontwikkelaar: Infinity Ward Uitgever: Activision Platformen: Xbox 360, Playstation 3 en PC Releasedate: 10 november 2009 Spelmodi: Singleplayer, Spec-Ops, Multiplayer Muziek: Hans Zimmer ![]() Voorgaande deeltjes op GoT: Deel 1 - Deel 2 - Deel 3 - Deel 4 - Deel 5 - Deel 6 - Deel 7 - Deel 8 - Deel 9 - Deel 10 - Deel 11 - Deel 12 - Deel 13 - Deel 14 - Deel 15 - Deel 16 - Deel 17 - Deel 18 - Deel 19 - Deel 20 |
![]() |
Gedurende het ontwikkelproces heeft IW ervoor gekozen om voor de storymode geen co-op mode te implementeren. Dit zou ten kosten gaan van de epische en filmische actie en zou de snelheid uit de campaign halen. Om het ontbreken van de co-op mode in de campaign te compenseren zal dit de eerste Call of Duty zijn met een zogenaamde Special-Ops modus. Deze geheel nieuwe spelmodus is helemaal gericht om samen met elkaar spelen (splitscreen of via het internet). Infinity Ward heeft naar eigen zeggen de meest vette en geschikte elementen uit de campaign gepakt en hier diverse spec-ops missies om heen gebouw. De diversiteit tussen de in totaal 23 levels is zeer groot. Van het racen op sneeuwscooters tot het verdedigen van een mansion, het zit er allemaal in! In elke missie zijn 3 sterren te verdienen (totaal dus 69 sterren) die verkregen te worden door de missie op verschillende moeilijkheidsgraden uit te spelen. Speel je de missie op Regular uit dan wordt je beloond met 1 ster, op Hardened krijg je 2 sterren en ben je een echte pro dan krijg je 3 sterren door de missie op Veteran uit te spelen. Hoogstwaarschijnlijk is het heel moeilijk om alle 69 de sterren te bemachtigen! ALPHA
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Gelukkig heeft Infinity Ward naar de gebruikers geluisterd en zijn er geen multiplayer achievements. De volledige lijst van achievements / trophies staat hier onder.
![]() |
![]() |
![]() |
Mystikal heeft een multiplayer strategy guide samengesteld met alle info die je nodig hebt over de fantastische multiplayer. Je kunt deze guide hier downloaden. De game zal verschijnen met 16 multiplayer maps welke allemaal hieronder staan. Voor de Xbox 360 zijn al 2 (exclusieve) mappacks aangekondigd. Hierover is op dit moment nog niets bekend. Voor gedetailleerde plattegronden van de multiplayer maps verwijs ik je naar deze pagina. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Behalve de enorme hoeveelheid wapens die hierboven staat zijn er ook nog andere dingen je kan meedragen in je Equipment slot:
![]() |
![]() |
Hieronder een aantal super gave Weapon Attachments. Met de perk "Bling" is het mogelijk om 2 attachments op je primaire wapen te zetten. Wanneer je de perk "Bling Pro" unlocked kan je bovendien ook nog eens 2 attachments op je secondary weapon zetten. Primairy Weapon Attachments
![]() ![]() |
![]() |
De perks, die de multiplayer van Modern Warfare 1 zo populair maakte keren natuurlijk ook weer terug in deel 2. Infinity Ward heeft er voor gekozen wat minder "basis perks" in het spel te stoppen maar hier staat tegenover dat voor elke perk ook een Pro variant unlocked kan worden door verschillende opdrachten uit te voeren. De lijst van basis perks staat hieronder. Perk Slot 1
Voor een uitgebreide beschrijving van perks, wat ze doen en wat de Pro mode inhoud verwijs ik je naar deze pagina: Modernwarfare247.com - Perks |
![]() |
Voor het eerst in de CoD reeks is het mogelijk om je eigen set van killstreaks en deathstreaks samen te stellen. Uit de onderstaande lijst van killstreaks kunnen er 3 geselecteerd worden. Hoeveel deathstreaks (1?) er gekozen mogen worden is niet duidelijk. Behaalde killstreaks stapelen zich op. Wanneer je bijvoorbeeld 3 kills maakt en daarna direct een 4de kill kan je daarna beide killstreaks gebruiken (als je ten minste streaks bij 3 en 4 kills ingesteld hebt Killstreaks
![]() |
![]() |
|
![]() |
V: Wat houdt prestige mode in? A: Wanneer je tot level 70 geleveld bent kan je kiezen om weer helemaal opnieuw te beginnen: de prestige mode. Je krijgt een nieuwe rank icoon en je bent alle dingen die je geunlocked hebt kwijt (met uitzondering van je titles en icons). De voordelen van prestige zijn dat je een extra custrom weapon class tot je beschikking hebt en dat je wat nieuwe titles en icons erbij krijgt. Ook zijn er een aantal nieuwe weapon challenges. V: Wat is het verschil tussen de UK en NL versie van MW2? A: Behalve de prijs en het boekje zijn er geen verschillen. V: Huh, een gast had last stand en hij kan gewoon zijn primary gun/grenades/shotgun etc. gebruiken? A: Dit is de death streak Final Stand, waarbij je al je wapens kan gebruiken en ook nog wat rond kan kruipen. Als je lang genoeg blijft leven, revive je weer volledig. V: Zijn Scavenger Pro en Extended Mags hetzelfde? A: Nee, met Scavenger Pro krijg je meer bullets, maar je mag size blijft gelijk. Met extended mags wordt je mag size groter, maar het totaal aantal bullets blijft gelijk V: En hoe zit het dan met Stopping Power en Full Metal Jacket (FMJ)? A: Stopping Power geeft meer damage per kogel, Full Metal Jacket laat je kogels dieper in muren doordringen, of je kogels meer rest-damage hebben nadat ze zich door een muur hebben geboord. V: Wat is het verschil tussen Red Dot Sight en Holographic Sight? A: Het is een verschil in techniek en in de echte wereld zal je met HS sneller een beter resultaat halen. Omdat je in het spel voor een platte beeldbuis zit, en je oog zich dus niet hoeft aan te passen aan diepteverschillen zal het in het spel hetzelfde lijken. Het is dus een kwestie van voorkeur, ook omdat de verschillende attachments er wat anders uitzien op verschillende wapens. Veel spelers vinden de HS op de TAR-21 fijner, maar kiezen voor de RDS op de RPD. V: Ik zie soms mensen met een gave gekleurde naam! Hoe krijg ik dat ook? A: Ga naar Steam-> Settings -> en verander je nick bijvoorbeeld met de volgende combinatie: ^1K^3l^7a^8a^9s. Met deze combinatie heb je dus gekleurde Klaas i.p.v. het standaard wit V: Is er ergens een overzicht van de prestige rank icons? A: Ja zeker! Kijk eens hier: Griffin in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..." V: Ik zie regelmatig van die vette titles en emblems langskomen in de multiplayer, hoe verdien ik deze? A: Op deze Wiki vindt je alle titles en emblems en de opdrachten die je moet uitvoeren om ze te verdienen. Bovendien kan je met de callsign generator van Modern Warfare 24/7 kijken hoe jouw favoriete combinaties er uit zien! V: Help! Ik heb last van slechte performance op een aantal maps met mijn ATi videokaart. A: De gebruikr erA geeft aan een mogelijke oplossing gevonden te hebben. Zie: ErA in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..." Dank aan iedereen die een veelgestelde vraag + antwoord heeft ingestuurd! Stuur me gerust een DM als jij nog een goede toevoeging aan deze lijst hebt |
![]() |
Poll: Op welk platform speel je MW2? • Xbox 360 • Playstation 3 • PC Tussenstand: Poll: Wordt de Tactical Nuke een killstreak van jou? • Ja • Nee Tussenstand: Poll: Welke deathstreak gebruik jij? • Copycat • Painkiller • Martydom • Last Stand Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete killstreak? • UAV • Care Package • Counter UAV • Sentry Gun • Predator Missle • Precision Airstrike • Harrier Strike • Attack Helicopter • Emergency Airdrop • Pave Low • Stealth Bomber • Chopper Gunner • AC-130 • EMP • Tactical Nuke Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete (primary) weapon attachment? • Grenade Launcher • Red Dot Sight • Silencer • EOTech Sight • Thermal Sight • Heartbeat Sensor • Full Metal Jacket • Rapid Fire • Extended Magazines Tussenstand: Poll: Welke vind je fijner: Frag grenades of Semtex? • Frag • Semtex Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete multiplayer map? • Afghan • Derail • Estate • Favela • Highrise • Invasion • Quarry • Rundown • Rust • Scrapyard • Skidrow • Sub Base • Substation • Terminal • Underpass • Wasteland Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete wapen? • ACR Bushmaster • AK-47 • Scar-H • TAR21 • M16A4 • Famas • UMP .45 • P90 • MP5k • Intervention • Barret .50cal • AUG HBAR Tussenstand: Poll: Welke handgun is het beste? • USP .45 • .44 Magnum • M9 • Desert Eagle Tussenstand: |
![]() |
Meld je aan voor de GoT Steam Group! | |
Naam op GoT | Steam ID |
D_Star | Dennissimo |
Minispilie88 | Minispilie |
Trekdude101 | wilcovos86 |
Griffin | FGriffin1006 |
carlhendrix | n3w_w4rri0r |
jeroen210 | jeroen210 |
boblelie | boblelie |
SoaDmaggot | SoaDmaggot |
Mnstrspeed | Mnstrspeed |
The_Worst | The_Worst_NL |
SymenGT | [NDA] SymenGT |
Joarie | GoT_Arie |
Fuzzynl | FuzzyNL |
KillaZ | KillaZ |
xp7amrkr | n0xs3s |
Dorest0rm | Dorest0rm |
Messiano | MessinaGX |
Arethusa | Arethusa_ |
Peter 1981 | pschepens |
Hoite | hoite89 |
dimby | dimby |
YOGI | YOGILICIOUS |
X-t-r-e-m-e | xtreme_nl |
GerardHenninger | GerardHenninger |
Sargan | Sargan_NL |
Thapous | Thyx |
Tweaker1987 | ToxicTrojan1987 |
SpoTs | Dakreal |
Rynji | Timon_nl |
Woytek | caffran |
t.coenraad | tcoenraad |
ronaldhofstee | R0n4ld |
rhermans | Elfrix |
CycloneNL | CycloneNL |
eBait | eBait90 |
ionicdog | Ionicdog |
Hann1BaL | [NL]Hann1BaL |
TomvdBurg | BootVluchteling |
Tekn0z | Tekn0z |
Spongerobie | Spongerob |
Fury87 | rutger87 |
Tennisbal | Muiterz |
Goldenflame | Goldenflame |
Eijkb | Eijkb |
Snappie88 | [GoT] Snappie |
shades | shades-nl |
Duckies | Arjen001 |
KooolaNL | 1337kooola |
Olliepower | Sand0rf |
Murphsy | Murphsy |
YoupS | kartfreaky |
Julian018 | Vortex |
DrFlash | Flash^GL |
BaRF | dg_barf |
Roodey | [GoT]RSN[NL] |
psychodude | slevidotnet |
modernization | modernization |
Relis | RelisVA |
DennusB | dennusb |
Ipazza | Ipazza |
Donnie | dinodoncorleone |
Superkuhrtje | Superkuhrtje |
pjzzz | [GoT] aphex |
Donnas-A | ghostfire550 |
Wish | [GoT] Wish |
PromWarMachine | promwarm |
Rabor | Kepi |
Beertje87 | Beertje87 |
Soggney | Soggney@pandora.be |
Dacuuu | Dacuu |
DaChosen1 | DaChosen1 [NL] |
Yor | [GoT]Yor |
Michaelslijpkop | warmaster66 |
MarElo | Markbnl |
DM.Aram | ReAram |
Frentik | FrUn>OreH |
Gnermo | Menkiller |
BAS80 | Alt Scarface NL |
ShoockNoock | ShoockNoock |
jjwa | jjwa |
barzi | barzi1991 |
Delblanco | Delblanco |
RayNbow | raynbow AT scientia.demon.nl |
Masch | Masch1980 |
Larrs | larrs81 |
GJtje | [NL]CptChaos |
Izealia | Glum44f |
gram. | smilinggram |
MuddyMagical | MuddyMagical |
JamesB009 | jamms |
Beukerz | Beukerz |
roodbwoy | ejvandewal |
Xenomorphh | Xenomorphh1 |
reemprive | reemprive |
Styxxy | Styxxy |
Blueberry33 | A2rox |
Proxx | qlimax_@hotmail.com |
Dutch Lion | DutchLionNL |
eboman | eboman |
![]() |
Naam op GoT | Gamertag |
Monnick | Monnick |
dooierocker | dooierocker |
Shoombak | Timmai23 |
Retonator | Retonator |
ijskonijn | ijskonijn81 |
Royz | RoYZz |
fulgore | QuarterCask |
Mars18 | Mars NL |
rob1n | Dubfunked |
SD5k | SD5k NL |
hmr | Stins8 |
Martinspire | Martinspire |
GerardHenninger | GerardHenninger |
o0oPhreako0o | o0oPhreako0o |
o0oPhreako0o | Paralinx |
rhermans | tfmaffia |
SlideR NL | SlideRnl1989 |
pacinoallstars | DelindaDelinde |
NeSs | NeSs88 |
Jan Laros | Aerschtuner |
TroonStaal | TroonStaal |
Timocos | Ikkuh2000 |
Switch | robocopswitch |
Dark Ghost | DarkNL08 |
MeesterLuther | MeesterLuther |
Skoezie | Skoezie |
sk1nny666 | sk1nny666 |
xPhantom | xPhantomNL |
Benignus | Benignus |
InZane | InZane NL |
Fanning | Billy2139 |
Hfdvero | Hfdvero |
ScrooLoose | ScrooLooze |
Madje | iMadski |
Bunta | GodShieldRevs |
![]() |
Naam op GoT | PSN ID |
Brammel | Brammel1234 |
bram1984 | Sausbert |
-Mach!- | Machoman44 |
Njay | NjayNL |
AutCha | M_bias |
Naiko | nicovc |
Wii4all | Ro_Bu |
Crim | Criminal-NL |
MrLeeeet | MrLeeeet |
Jackal131 | Jackal131 |
botech | Botech |
Jordy van e | Dj_unkie |
Muta | mutaahh |
Izealia | res1ght |
Only | TomRockanje |
Lizardz | Redlizardz |
_Graphix | Awesome1986 |
klaasvd79 | klaasvd79 |
Mighty_mike33 | MightyMike82 |
Mthijz | Mthijz |
QSYS | JunkYarD DoG |
Vince22 | Vince_NL |
ReFresh F5 | ReFreshF5 |
RATBORG | RATBORG |
Murphy | murphyheerenveen |
![]() |
Deze topicstart is gemaakt door Monnick en een groot woord van dank gaat uit naar Neejoh die de beheerder is van www.modernwarfare247.com. Bijna alle afbeeldingen en informatie uit deze topicstart zijn afkomstig van zijn site (met toestemming uiteraard). Voor uitgebreidere en up-to-date informatie verwijs ik je dan ook naar zijn site! Heb je foutjes ondekt in deze topicstart, of heb je opmerkingen, suggesties of tips, stuur me een DM of laat een berichtje achter in het topic! |
![]() |
Dit is een leuk topic om op je iPhone te openen. Eerst 80 keer je vinger over het scherm trekken voordat je door de TS heen bent.
Anoniem: 344979
Deel 21 alweer
Hoe kom je op de lijst voor Xbox 360 spelers ? Had ik bij het vorige deel ook aan gegeven
Hoe kom je op de lijst voor Xbox 360 spelers ? Had ik bij het vorige deel ook aan gegeven
Moet je wel een PM sturen hèAnoniem: 344979 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:06:
Deel 21 alweer![]()
Komt de mappack nou vandaag nog met de store update of morgen pas? (PS3)
[ Voor 4% gewijzigd door Dj-sannieboy op 04-05-2010 15:26 ]
Vanavond rond een uurtje of 8 als het goed is.
Er was net wel een update beschikbaar toen ik opstartte, en er stond bij vermeld dat er nieuwe mappacks beschikbaar waren in de store, ik zie ze alleen (nog) niet staan....Dj-sannieboy schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:23:
Komt de mappack nou vandaag nog met de store update of morgen pas? (PS3)
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.24 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V151 - CT003 V114 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Wie van de PC-mensen heeft (of gaat) de DLC kopen..? Bij mij staat hij klaar om gedownload te worden. Al hoor ik veel klachten over de prijs (ergens natuurlijk wel te begrijpen..)
Volgens mij komt hij op de PS3 pas morgen uit? meende dit ergens gelezen te hebben.
In inderdaad vanavond 8 uur op de PC dat is zeker, want dit staat op Steam. Ben benieuwd hoe het downloaden van de DLC op de pc gaat. Zal te eerste wel erg lang duren en zal wel weer tegen problemen aanlopen. Gezien de huidige problemen met de PC versie van MW2. Ik zet thuis mooi de download aan en smeer hem om hopelijk morgen terug te keren en dat de DLC gedownload en klaar voor actie is! Ben wel erg benieuwd naar de nieuwe maps, heb dan wel wat filmpjes gezien op youtube van de nieuwste maps, maar zelf ervaren blijft toch nog altijd het leukst!!
In inderdaad vanavond 8 uur op de PC dat is zeker, want dit staat op Steam. Ben benieuwd hoe het downloaden van de DLC op de pc gaat. Zal te eerste wel erg lang duren en zal wel weer tegen problemen aanlopen. Gezien de huidige problemen met de PC versie van MW2. Ik zet thuis mooi de download aan en smeer hem om hopelijk morgen terug te keren en dat de DLC gedownload en klaar voor actie is! Ben wel erg benieuwd naar de nieuwe maps, heb dan wel wat filmpjes gezien op youtube van de nieuwste maps, maar zelf ervaren blijft toch nog altijd het leukst!!
Ik vraag me eerder af hoe het gaat met het matchmaking. Er zijn straks 2 groepen mensen: met en zonder DLC.BootVluchteling schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:44:
Wie van de PC-mensen heeft (of gaat) de DLC kopen..? Bij mij staat hij klaar om gedownload te worden. Al hoor ik veel klachten over de prijs (ergens natuurlijk wel te begrijpen..)
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Van wat ik van console had gezien op andere sites hadden die een 'Stimulus' icoon om aan te klikken boven Play, dus mag ik aannemen dat je daar alleen de nieuwe maps krijgt. Anders zou je bij rotaties pas na dagen/weken alle maps 1x gezien hebben.beany schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:45:
[...]
Ik vraag me eerder af hoe het gaat met het matchmaking. Er zijn straks 2 groepen mensen: met en zonder DLC.
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
idd. ik ga de mappack niet aanschaffen voor de ps3. dus ben benieuwd hoe ze dit gaan doen.beany schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:45:
[...]
Ik vraag me eerder af hoe het gaat met het matchmaking. Er zijn straks 2 groepen mensen: met en zonder DLC.
op de xbox zijn er gewoon verschillende spelmodi.
Stimulus en non stimilus
Stimulus en non stimilus
zelfde voor de ps3. is na de update van vandaag verschenen.T7D_Sneezy schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:49:
Stimulus en non stimilus
Oo dat is handig. Dacht al, straks moet ik een paar uur spelen om ze eindelijk allemaal gespeelt te hebben. Maar je kan dus ook alleen alle nieuwe maps spelen. Mooi.T7D_Sneezy schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:49:
Stimulus en non stimilus
Waar zag je 'm dan staan? Op de steamsite zag ik 'm vanochtend wel zoals dagen terug, maar in de steamclient/my games nog niet.BootVluchteling schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:44:
Hopelijk wordt ie gepusht; anders wordt het tussen 19-20 vanavond in de buurt blijven en refreshen...

Je hebt gelijk volgens mij. Alleen in de VS vandaag, rest komt morgen. Iemand enig idee hoe laat dit dan ongeveer zal zijn?Helioss schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:45:
Volgens mij komt hij op de PS3 pas morgen uit? meende dit ergens gelezen te hebben.
Mededeling van de topicstarter:
Ik voel er niet zo veel voor om steeds door te blijven gaan met nieuwe spelers aan de lijst toevoegen die in de TS staat. Volgens mij wordt deze lijst door erg weinig mensen gebruikt en ik heb het wel een beetje gehad met die lijst up-to-date houden.
Ik voel er niet zo veel voor om steeds door te blijven gaan met nieuwe spelers aan de lijst toevoegen die in de TS staat. Volgens mij wordt deze lijst door erg weinig mensen gebruikt en ik heb het wel een beetje gehad met die lijst up-to-date houden.
True. Sterker nog, ik heb door de wildgroei mijn hele lijst geleegd, en alleen de mensen die ik ken erin gelaten.monnick schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:07:
@monnick; helemaal gelijk. laat mensen in hun sig als ze willen hun steamnick/PSN/tag zetten 
oja, die poll van mappen had ik eerder al gepost (DM doet raar bij mij); sub station/sub-base zijn dubbel opgenomen -> karachi ontbreekt
oja, die poll van mappen had ik eerder al gepost (DM doet raar bij mij); sub station/sub-base zijn dubbel opgenomen -> karachi ontbreekt
Nou, ook al is de matchmaking r*k, teveel migraties, teveel die mislukken... Lijken me leuke mappen. Al hadden ze voor dat geld wel de helft van CoD4 erin kunnen doen, en bij volgende pack de rest.
Dat ze nog steeds niet hebben gefixt dat na bv 5 van de 60 seconden wachttijd als de room volzit, het spel gaat beginnen, onbegrijpelijk. En ja, zoveel valsspelerij gezien dat je je afvraagt waarom dat met CoD4/Punkbuster wel werd afgevangen... Denk dat scriptkiddies gewoon in dat 'free weekend' de truckendoos hebben opengetrokken en uitgeprobeerd, zonder risico van duur accountje blocked.
Ach, ff tijd uitzitten tot CoD7:BO en nieuwe Medal of Honor dit najaar, da's die 13,50 wel waard
[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 04-05-2010 17:08 ]
@monnick.
Is het trouwens niet een idee om de DLC mappen in de TS te verwerken?
Is het trouwens niet een idee om de DLC mappen in de TS te verwerken?
offtopic:
monnick schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:07:
vandaar dat ik me maar nooit aangemeld heb
monnick schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:07:
vandaar dat ik me maar nooit aangemeld heb
vanavond maar eens zien hoeveel mensen er nog zijn zonder stimulus package op de pc
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Is de DLC nog im Angebot? Want PP heeft net geld van mijn rekening gesnoept
Heb hem net gekocht en zat nog in de aanbieding.
dus Antwoord = ja, is nog in de aanbieding.
dus Antwoord = ja, is nog in de aanbieding.
Opzich ben ik nu ook member van het GoT-MW2 team
Steamnaam: Brada 5870
Steamnaam: Brada 5870
Ik zie nog niets staan binnen steam.. Wellicht pas echt om 20:00?
Basement Bios ---- Exo-S
Krijg nu bij elke kill in TDM 200 punten.. dubbel XP?
Bij Free For All op de PS3 is dat ook
ik dacht dat t dubbel xp in het weekend zou zijn?
Hoe zit het eigenlijk als je een PS3 hebt met meerdere accounts. Mijn broertje heeft een account (met eigen PSN-account) en ik heb een eigen account (met eigen PSN-account), als 1 van ons de mappack koopt, heeft de ander deze dan ook?
als je hem met beide account op 1 ps3 speelt wel volgens mij. is met andere dlc namelijk ook.MaartenFM schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:38:
Hoe zit het eigenlijk als je een PS3 hebt met meerdere accounts. Mijn broertje heeft een account (met eigen PSN-account) en ik heb een eigen account (met eigen PSN-account), als 1 van ons de mappack koopt, heeft de ander deze dan ook?
[ Voor 3% gewijzigd door Dj-sannieboy op 04-05-2010 17:53 ]
Anoniem: 343358
TDM Express?tweaktubbie schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:59:
[...]
Dat ze nog steeds niet hebben gefixt dat na bv 5 van de 60 seconden wachttijd als de room volzit, het spel gaat beginnen, onbegrijpelijk. En ja, zoveel valsspelerij gezien dat je je afvraagt waarom dat met CoD4/Punkbuster wel werd afgevangen... Denk dat scriptkiddies gewoon in dat 'free weekend' de truckendoos hebben opengetrokken en uitgeprobeerd, zonder risico van duur accountje blocked.
Ligt het aan mij of zijn er de laatste week minder cheaters.. Ik speel voornamelijk TDM.
Verder ga ik de DLC wel aanschaffen denk ik. Je kunt het zoals eerder gezegd van twee kanten bekijken: 13,50 is veel geld voor 5 maps, of: 13,50 is geen geld als je dit spel veel speelt, als je kijkt hoeveel het je dan per uur kost. Zeker ook omdat het nu weer leuker en uitdagender wordt. Ik bekijk het dus op de laatste manier, ik speel vrijwel elke dag zo'n anderhalf uur.
De maprotaties zullen wel net zoals op de xbox werken: er zijn twee nieuwe spelmodes (Stimuli en Stimuli Hardcore) waarop alleen de nieuwe maps gespeeld worden (die modes kun je dus alleen spelen als je de maps gekocht hebt*). Op de andere modes komen (waarschijnlijk na een of twee dagen, hoewel ik dat niet zeker weet, zou ook meteen kunnen zijn) ook de nieuwe maps in de rotatie, en met iets hogere kans als de oude maps (zodat het ongeveer 50/50 tussen nieuwe en oude maps is. Aangezien er veel meer oude maps zijn moet de kans op die maps iets omlaag). Na nog iets langere tijd gaat die kans ook omlaag zodat elke map weer even grote kans heeft. Ten minste, dat is hoe ik het ervaren heb op de xbox. Op het begin kwam je de helft van de tijd een nieuwe map tegen (soms zelfs 3 keer achter elkaar), maar na een tijdje kom je ze niet meer zovaak tegen (wel genoeg hoor, maak je maar geen zorgen).
Hoe het met lobbies werkt weet ik niet precies. Ik denk dat je alleen nog maar in lobbies komt met mensen die de maps ook hebben. Als je vriend dus niet de maps heeft zul je nooit 'spontaan' in zijn lobby komen (maar die kans is natuurlijk sowieso al heel klein). Je kunt natuurlijk wel inviten zoals normaal, maar dan staat er duidelijk in beeld dat DLC1 gedisabled wordt omdat xxx de maps niet heeft.
*Om die modes in het spel te krijgen zal er dus eerst een update/patch geinstalleerd moeten worden. Dat ging bij de xbox mis, waar de maps al gedownload waren maar de update nog niet beschikbaar was. Ik neem aan dat ze niet dit keer dezelfde fout maken...
Hoe het met lobbies werkt weet ik niet precies. Ik denk dat je alleen nog maar in lobbies komt met mensen die de maps ook hebben. Als je vriend dus niet de maps heeft zul je nooit 'spontaan' in zijn lobby komen (maar die kans is natuurlijk sowieso al heel klein). Je kunt natuurlijk wel inviten zoals normaal, maar dan staat er duidelijk in beeld dat DLC1 gedisabled wordt omdat xxx de maps niet heeft.
*Om die modes in het spel te krijgen zal er dus eerst een update/patch geinstalleerd moeten worden. Dat ging bij de xbox mis, waar de maps al gedownload waren maar de update nog niet beschikbaar was. Ik neem aan dat ze niet dit keer dezelfde fout maken...
[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 04-05-2010 18:41 ]
Die update is er al dus dat zit wel goed. (voor de ps3)NickThissen schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 18:39:
Ik zie nog niks van de DLC in m'n gamelist staan bij steam
Komt het bij downloads, games te staan ?

Komt het bij downloads, games te staan ?
[ Voor 5% gewijzigd door Mon0lith op 04-05-2010 18:58 ]
PSN: Von_Smallhausn
Update wordt nu geinstalleerd bij mij!!!
Ik kan nu niet spelen dus dat is goed teken 
edit: typo
edit: typo
[ Voor 18% gewijzigd door StgMt op 04-05-2010 19:13 ]
steam is nu mn mw2 aan het updaten, en de dlc heeft geen korting meer nu
Bij mij start he niet meteen een paar keer steam herstart nu doet hij wel. Misschien voor tip voor andere mensen.
En je hoort het netwerk gewoon vastlopen 
Bron: %Program Files (x86)%\Steam\Steam.log
Edit: 142.5Mb/142.8Mb binnen.
code:
1
| attempt 2 failed: No Steam Content Servers are available |
Bron: %Program Files (x86)%\Steam\Steam.log
Edit: 142.5Mb/142.8Mb binnen.
[ Voor 10% gewijzigd door Appel op 04-05-2010 19:26 ]
Available: 4 May 2010
This game will unlock in approximately 1 hour
This game will unlock in approximately 1 hour
Anoniem: 151407
snap ook niet waarom ze al vorige week niet begonnen waren met seeden.. nu loopt alles in de soep. + voor steam
De steamservers are too busy.... Ik kan dus niet gamen. Best vervelend. Nou ja, dan ergens later maar, ik wil om 20.00u niet per ongeluk aan het gamen zijn en de tijd vergeten.
Krijg op de PS3 ingame wel een melding dat er nieuwe maps beschikbaar zijn, maar zie de DLC nog niet in de Playstation Store.
MP update loopt nu ook nog 10 min te gaan
Waar kan je zien dat die update loopt? Hier gebeurd er nog niets volgens mij
Ik klik op starten mw2 multiplayer en ik krijg terug dat hij het druk heeft hoe kan ik zien of er een download loopt?jeroen210 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:42:
Waar kan je zien dat die update loopt? Hier gebeurd er nog niets volgens mij
Onder downloads zie ik geen activiteit...
:-)
De update heeft versie nummer 1.1.195 en bevat ingame een koppeling naar de DLC...
Echter, andere changes (buiten dat en de extra mappen) kan ik niet vinden. Bij het Steam news enzo is nog niks verschenen...
Volledig IWNet ligt momenteel plat. Als je in MW2 op play drukt, moet ie met IWNet connecten... maar dat loopt dus op een time-out...
Echter, andere changes (buiten dat en de extra mappen) kan ik niet vinden. Bij het Steam news enzo is nog niks verschenen...

Volledig IWNet ligt momenteel plat. Als je in MW2 op play drukt, moet ie met IWNet connecten... maar dat loopt dus op een time-out...
Anoniem: 339442
shit, ik heb 't net binnengekregen :"(
Ben wel in het uurtje dat ik gespeeld heb van de FAL afgestapt, want ik kon niet lekker sprayen met dat ding,
Nu de TAR
vannacht LANparty
Ben wel in het uurtje dat ik gespeeld heb van de FAL afgestapt, want ik kon niet lekker sprayen met dat ding,
Nu de TAR
vannacht LANparty
Mijn neef heeft hem (wegens gebrek aan geld op PayPal rekening (wilde me oeoa reden niet op voorhand laten betalen)) aan me als gift gegeven. Ik begrijp dat ie nu uit is, maar ik zie nergens een download
Ondertitel
pff lekker zeg, moet je weer een creditcard hebben om zoiets simpels als een mappack te kunnen aanschaffen, ipv dat ze je gewoon gebruik laten maken van iDEAL. Nou ja dan maar niet.
paypal, click and buy. werken beide prima. koppel aan je betaal rekening en word gewoon afgeschreven..Anoniem: 343358 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:49:
pff lekker zeg, moet je weer een creditcard hebben om zoiets simpels als een mappack te kunnen aanschaffen, ipv dat ze je gewoon gebruik laten maken van iDEAL. Nou ja dan maar niet.

Ik zit al 50 minuten op SPELEN te klikken
Hier nog eentje.. Dacht hem rond 19.00 op te iunnen starten en niet veel langer daarna tre kunnen spelen.
Krijg nu alleen steeds dat de server te druk zijn.. Als ze het nou eens op aankoopdatum hadden verdeeld..
Krijg nu alleen steeds dat de server te druk zijn.. Als ze het nou eens op aankoopdatum hadden verdeeld..
ah mijn dank, wat ben ik weer oplettend. Helaas duurt verificatie van mn bankrekening enkele dagen dus kan het voorlopig niet gebruiken, maargoed het downloaden gaat momenteel ook niet zo goed begrijp ik..Anoniem: 151407 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:52:
[...]
paypal, click and buy. werken beide prima. koppel aan je betaal rekening en word gewoon afgeschreven..
Edit: bij paypal wil hij wel dat ik creditcardgegevens invoer, anders laat hij me niet verdergaan:s
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 343358 op 04-05-2010 20:28 ]
Irritant. Hier ook plat.Tweaker36 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:46:
De update heeft versie nummer 1.1.195 en bevat ingame een koppeling naar de DLC...
Onvoorstelbaar!
10 minuten geleden stond er '5 minutes and 23 seconds', altijd die tijden die niet kloppen hè 
*Daan word ongeduldig
*Daan word ongeduldig
[ Voor 15% gewijzigd door Mr. Dean op 04-05-2010 20:10 ]
Ondertitel
Nou lekker, ga ik gister naar steam, koop die nieuwe map pack.. is het geaccepteerd door click and buy en vervolgens zie je helemaal niets meer dr van -_-" fijn die dlc..
Bij andere games weten ze ook wat preloaden is. Waarom kon dat nu niet ?!
Huh? Net was ik een update aan het downloaden, bleek deze voor de Singe Player? Aangezien er nu een tweede staat met de toevoeging 'Multiplayer'. Ik neem aan dat ik die moet hebben.
Ondertitel
Waar kun je dat precies zien dan? in steam ofzo, dat je nog 120mb te gaan hebt? of zit je in MW2 zelf?
Dat vraag ik me dus ook af!PiRiVi schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:43:
[...]
Ik klik op starten mw2 multiplayer en ik krijg terug dat hij het druk heeft hoe kan ik zien of er een download loopt?
Onder downloads zie ik geen activiteit...
Basement Bios ---- Exo-S
Beetje belachelijk dit, vooral dat je zelfs geen singleplayer kunt spelen doordat er een mapupdate uitkomt...
Bij mij is die aan het updaten, alleen gaat het langzaam 100kB/s terwijl die normaal 4/5MB haalt.
Ach ja, hij komt er wel.
Ben benieuwd naar de mappen
Ach ja, hij komt er wel.
Als er staat 20.6 MB/142.2 MB in het 'Downloads' panel.Alexvanduist schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 20:16:
Waar kun je dat precies zien dan? in steam ofzo, dat je nog 120mb te gaan hebt? of zit je in MW2 zelf?
[...]
Maar nu is ie dus begonnen met een tweede download voor de MP, die is dus een stuk groter. Ik ga even TV kijken, hopend dat als ik terugkom de Mappack er is. MP staat nu op 'suspended' en singeplayer download met een schamele 22.8 kb/s
[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Dean op 04-05-2010 20:21 ]
Ondertitel
steam gewoon treurig bezig. ze hadden gewoon net als met pre order ook al de dlc pre loaden en unlocken op de datum. nu hebben ze hun eigen netwerk neer gehaald door domme actie.
Is dat te zien onder downloads???Niellie41 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 20:19:
Bij mij is die aan het updaten, alleen gaat het langzaam 100kB/s terwijl die normaal 4/5MB haalt.
Ach ja, hij komt er wel.
Schijnbaar. Maar ook ik zie niets..
Basement Bios ---- Exo-S
Iemand toevallig ervaringen met click and buy? k krijg deze melding bij me easy collect machteging: Please register a new or login to your existing ClickandBuy account to authorize payment for your Steam Games purchases. <br><br >You'll be returned to Steam Games to review your order before it is confirmed.
k wordt helemaal gestoord van dat klick and buy systeem

Ik zie daar ook niets, alleen maar 0kb enz enz
Downloaden starten bij automatisch, je ziet dan onder in je steam scherm staan dat hij bezig met downloaden van items.
Helaas lijkt nu alles plat te liggen... moet nog 40 mb maar daar staat die al 20min op..
Helaas lijkt nu alles plat te liggen... moet nog 40 mb maar daar staat die al 20min op..
Ik wacht wel ff een dag voordat ik me aan het mappack waag, heb toch net mn SCII beta key binnen. Dan gaat alles hopelijk feilloos
Zo ziet het er uit:

Anoniem: 295433
Heb m al een tijdje binnen, maar kan niet connecten met IWNet. Geduld is een schoone zaack zullen we maar zeggen.
Dit krijg ik ook dus de hele tijdYOGI schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 20:11:
Het zijn prutsers, daar bij IWNet
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]

voor mij hetzelfde. Duurt dan eerst een paar dagen totdat die account geactiveerd is (bankverificatie), en als je die voorwaarden leest over transactiecosten wordt je niet vrolijk. paypal werkt bij mij ook niet, wil ie als ik de dlc via steam probeer aan te schaffen per se mn creditcardgegevens hebben:s gedoe..r00kw0rst schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 20:24:
Iemand toevallig ervaringen met click and buy? k krijg deze melding bij me easy collect machteging: Please register a new or login to your existing ClickandBuy account to authorize payment for your Steam Games purchases. <br><br >You'll be returned to Steam Games to review your order before it is confirmed.

Ik heb de DLC inmiddels binnen, maar mijn mp executable is gewoon weg...
Bij mij staat er helemaal niks bij downloads

Goed geregeld weer! Elk ander spel in Steam pre-load, MW2 DLC natuurlijk weer niet.
Anoniem: 315662
er staat toch steam? waarom zeik je dan Infinity Ward af. steam is gewoon druk (misschien door DLC) en daarom kan het niet. lees jij die berichten wel?YOGI schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 20:11:
Het zijn prutsers, daar bij IWNet
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
ik hoop ook dat de DLC op de PS3 in de ochtend beschikbaar komt en niet pas om rond 8 uur s'avonds (normale store update tijd?)
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 04-05-2010 20:39 ]
Ik hoopte al dat ik niet de enige was met dit probleem, maar zo te zien zijn er meer slachtoffers
wat een onzinnig iets, op de xbox liep de boel ook al in de soep na de mappack, en hier hebben ze gewoon hetzelfde probleem.
ik heb overigens steam helemaal niets zien downloaden, de mappack staat ook niet bij mn downloads ofzo, hij liep namelijk vast na het kopen, volgens steam heb ik hem wel, maargoed controlleren gaat nogal moeilijk aangezien hij niet wil starten.
wat een onzinnig iets, op de xbox liep de boel ook al in de soep na de mappack, en hier hebben ze gewoon hetzelfde probleem.
ik heb overigens steam helemaal niets zien downloaden, de mappack staat ook niet bij mn downloads ofzo, hij liep namelijk vast na het kopen, volgens steam heb ik hem wel, maargoed controlleren gaat nogal moeilijk aangezien hij niet wil starten.
In steam ga je naar je library en dan naar downloads. Daar kan je zien of ie wat wil/heeft gedaan.HKS-Skyline schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 20:40:
Ik hoopte al dat ik niet de enige was met dit probleem, maar zo te zien zijn er meer slachtoffers
Anoniem: 315662
op de xbox had het er mee te maken dat de patch die de game geschikt maakte voor de DLC later kwam dan de DLCHKS-Skyline schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 20:40:
Dit was zo voorspeld en het gebeurt ook nog...
Beetje jammer, nou ik blijf het wel gewoon proberen...
En intussen lig een beetje lafjes in de foetushouding te jammeren!
Beetje jammer, nou ik blijf het wel gewoon proberen...
En intussen lig een beetje lafjes in de foetushouding te jammeren!
Bij mij is ie nu ook aan het "downloaden".
Al 3.4 mb binnen, alleen blijft ie nu de hele tijd hangen op: Suspended
Al 3.4 mb binnen, alleen blijft ie nu de hele tijd hangen op: Suspended

Idem hier. Ik kon niet op de downloadknop klikken na de transactie. Nu vind ik de dlc nergens, ook niet bij library-downloads... als ik hem opnieuw selecteer in de shop geeft hij wel aan dat ik hem al heb, maar ja... Waar dan? Wat een gedoe allemaal zeg...HKS-Skyline schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 20:40:
EDIT: het heeft even geduurd maar ca. 45 minuten na aankoop staat de aankoop opeens in de library en is begonnen met downloaden. Het zal wel tot morgen duren voordat eea ook daadwerkelijk speelbaar is...
[ Voor 11% gewijzigd door djeejdjeej op 04-05-2010 21:19 . Reden: update ]
Inderdaad, het liep dus in de soep. Maakt weinig uit wie het in de soep heeft laten lopen, want het is uiteindelijk gebeurt. En het blijkt dat ze er niks van hebben geleerd, want dit is ook weer helemaal fout gegaan.Anoniem: 315662 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 20:43:
[...]
op de xbox had het er mee te maken dat de patch die de game geschikt maakte voor de DLC later kwam dan de DLC
Als ik een flink update moet doen op mijn werk, dan zorg ik ook voordat ik begin alles bij de hand heb. Want er is niks zo frustrerend om eerst 3 uur op een download te wachten (na werktijd) om dan pas te kunnen beginnen.
Op zulke momenten doet het 't mij vergeten wat een leuk spel het is en herinner ik mij weer waarom ik deze site in mijn bookmarks heb.
Ik heb dus betaald (gecheckt bij Paypal), maar ik zie het echt nergens staan...... Ook niet bij downloads in de library... Fijn.... betaal je nog eens 13,50, dan verwacht ik eerlijk gezegd wel een vlotte download/installatie, en wil ik het wel snel kunnen spelen. Ik was wel toe aan nieuwe uitdagingen/maps.
Hoe groot is die DLC eigenlijk?>>
Wat ik zie 142MB. Ik weet niet of er verder nog wat komt...
Is er eigenlijk een specifieke tijd als hij op de EU PSN store komt?
Ik heb twee downloads: 142.8 en 483mb. De 483 is voor de multiplayer. Geen idee wat die kleinere file is (update?). Gaan wel snel overigens.
edit: omg download suspended sigh
[ Voor 49% gewijzigd door Brainless-NL op 04-05-2010 21:03 ]
reemprive schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 20:58:
Wat ik zie 142MB. Ik weet niet of er verder nog wat komt...
Nevermind...Brainless-NL schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 21:00:
Ik heb twee downloads: 142.8 en 483mb. De 483 is voor de multiplayer. Geen idee wat die kleinere file is (update?). Gaan wel snel overigens.
[ Voor 10% gewijzigd door Fid3lity op 04-05-2010 21:08 ]
Haha chefAnoniem: 315662 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 20:37:
[...]
er staat toch steam? waarom zeik je dan Infinity Ward af. steam is gewoon druk (misschien door DLC) en daarom kan het niet. lees jij die berichten wel?
ik hoop ook dat de DLC op de PS3 in de ochtend beschikbaar komt en niet pas om rond 8 uur s'avonds (normale store update tijd?)

Dat laatste lijkt wel te kloppen btw....
Hij heeft gelijk. De 142mb is een SP update. De DLC is 480mb, deze heb ik nog niet binnen gehad. Wellicht dat het ook verklaard waarom mijn mp.exe weg is.Brainless-NL schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 21:00:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.