Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 07:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Bijltje666 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 09:38:
[...]

+1 ik heb exact hetzelfde idee >:)
+1 ja. Ene keer haal je een goede score en de andere keer is et echt kansloos en zou je het liefst de server verlaten (wat ik soms ook wel eens doe)

Ook leuk als je spawned daar waar een tegenstander staat... ;(

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320196

Je moet gewoon niet hosten:O? als je toch wil hosten gewoon alle andere internet connecties afsluiten en lekker concentreren op je game i.p.v. nieuwe topics op tweakers:#
RetroTycoon schreef op zondag 16 mei 2010 @ 14:19:
Dat laatste sowieso niet... Maar hoe is het gesteld met je uplink? Aangezien die vele malen belangrijker is als je host bent ;) Heb je downloads op de achtergrond lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
vinom schreef op zondag 16 mei 2010 @ 00:15:
AK-47 met Grenade Launcher
RPG als je Secondary

Perk 1: Scavenger Pro
Perk 2: Danger Close Pro
Perk 3: Ninja Pro o.i.d

= best leuke noob class :)
Grootste onzin ooit.
De Ak heeft ontzettend veel recoil, eigenlijk kan deze niet zonder silencer & holo. Dan is hij beter te hanteren.
Ak met iron sights is moeilijk genoeg.

RPG is een MF om te hanteren, beslist niet een makkelijke secondary.

DCPro een noob perk? Kom op man... je mist SP, HL en CB.....

Jij hebt als favoriete perk zeker BS pro? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik krijg de laatste tijd geweldige killcams, Ik kan gewoon mezelf zien hoe ik ze dood schiet, waarna ze vervolgens om het hoekje spawnen en me meteen weer omblazen met een shotgun.

Ik snap niet hoe mensen een winratio boven de 1.0 kunnen behouden. Mijne is 0.63 aagezien ik constant in matches wordt gegooid die al bijna afgelopen zijn en waar het gehele team gespawnkilled wordt. Vervolgens ga je eruit en wordt je nog 2 keer achter elkaar in dezelfde match gegooid..En ik ragequit de hele tijd door mensen met commando/noobtube/danger close.

Hoe moeilijk is het om een playlist te maken waar rules van een GBmatch gelden of no explosives/perks..

Heb wel in het weekend wat fun gehad met de Riot shield+C4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-06 11:36
Ik zat gisteren even met mijn broertje mee te kijken op de PS3.

Raar hoe de PS3 wel 3rd person view heeft met spectaten en de PC alleen first.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korgakos
  • Laatst online: 09-06 01:29
Ik snap niet hoe mensen een winratio boven de 1.0 kunnen behouden. Mijne is 0.63 aagezien ik constant in matches wordt gegooid die al bijna afgelopen zijn en waar het gehele team gespawnkilled word
Tja als iedereen een winratio onder de 1 heeft, dat kan natuurlijk niet he..

Maar ik heb ook een winratio onder de 1, boeit me eigenlijk niet zoveel als de killratio :) die had ik in het begin dik in het rood staan :P

Toen ik beter begon te spelen heb ik die achterstand van -1000 omgezet in een >1000+ score :P

(PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:41
ReFresh F5 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:45:

Ik snap niet hoe mensen een winratio boven de 1.0 kunnen behouden. Mijne is 0.63 aagezien ik constant in matches wordt gegooid die al bijna afgelopen zijn en waar het gehele team gespawnkilled wordt. Vervolgens ga je eruit en wordt je nog 2 keer achter elkaar in dezelfde match gegooid..
Ken het. Ik verlaat dan meestal ook meteen de game. Wil liever ergens starten in een nieuwe game, dan bijv in Rust gespawnraped te worden door een Chopper Gunner. Wat erg goed helpt, is even tot 10 tellen voordat je een nieuwe game joined, nadat je zo'n game verlaten hebt ;)

Wow, ben helemaal blij dit weekend! Terminal, Rust en Highrise in HC Ricochet: HQ Pro! Snif, eindelijk weer wat anders na die eindeloze potjes in Derail, Afghan en Submarine.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 14:11

mickjuh

Good news everyone!

Ik kreeg gisteren trouwens bij het starten van de Map Pack in hardcore modus een "oud" level. Na dit level ging hij automatisch over naar een nieuw level. Dacht dat ze dit hadden aangepast maar ben verder geen oude levels meer tegen gekomen in die nieuwe modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-06 07:42
.

Ik snap niet hoe mensen een winratio boven de 1.0 kunnen behouden. Mijne is 0.63 aagezien ik constant in matches wordt gegooid die al bijna afgelopen zijn en waar het gehele team gespawnkilled wordt.
Is toch echt vrij makkelijk, zeker in Mw2. Een van de 'makkelijkere' shooters over het algemeen vanwege het grote aantal nieuwelingen steeds en het nog veel groter aantal 'casuals' die niet al te bekend waren met shooters voor Mw2...

Hoe je een K/D vab 4,0 ofzo volhoud is mij echter een raadsel... No-Lifen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Brutal1ty schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:27:
[...]

No-ping...

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

DannyvdHof schreef op maandag 17 mei 2010 @ 09:38:
[...]
Ik heb de speed edition, maar ik ben van plan om een andere te halen. er blijft snel stof op zitten waardoor er tijdens MW2 zo nu en dan opeens helemaal de andere kant op richt in plaats van een klein stukje opzij |:(
Precies, superirritant is dat. Heb er tot nu toe verder geen problemen meer gehad met mijn nieuwe setup. Maar ja, alles is nu nog lekker schoon. Ik ga zelf ook de Control edition bestellen. De Speed is opzich prima maar ik denk toch dat de Control wel wat beter is voor nauwkeuriger richten op de langere afstand. En stof zal er idd ook wel wat makkelijker vanaf te vegen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:57
Bijltje666 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:11:
[...]

Grootste onzin ooit.
De Ak heeft ontzettend veel recoil, eigenlijk kan deze niet zonder silencer & holo. Dan is hij beter te hanteren.

AK recoil valt meej, tis niet echt een recoil. Meer alleen dat je ads veel verschuift, maar komt vaak op hetzelfde punt weer terug.
Overigens ben ik met de RPG eens, hij gaat nooit zoals ik wil. Die bastard van een rpg gaat bij mij altijd met van die vreemde boogjes omhoog oid.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Brutal1ty schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:27:
[...]

Is toch echt vrij makkelijk, zeker in Mw2. Een van de 'makkelijkere' shooters over het algemeen vanwege het grote aantal nieuwelingen steeds en het nog veel groter aantal 'casuals' die niet al te bekend waren met shooters voor Mw2...

Eh, als je niet met een vaste groep speelt die een beetje goed speelt en zich ook werkelijk focust op de objective en niet alleen blind gaat voor de kills heb je weinig kans. Of je moet alleen Mercanary TDM spelen, daar kan je, als je het solo goed doet meestal een win eruit halen.

Om een 4 k/d te behouden moet je gewoon keihard campen met claymores +silenced AR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Claymores zijn echt zo'n heerlijke uitvinding als je tegen slechtere mensen speelt. Ik zet een Claymore neer om mijn ass te coveren als ik ergens naar binnen ga, geen verrassingen. Gisteren loopt er een gast bijna direct in. Ik draai me om en zet er nog 1 neer (Scananger perk aan), lopen er daarna 19 man in, bijna continu. Gewoon ook een keer of 9 dezelfde gast. Ik kon het bijna niet bijhouden :? Ik heb mijn killstreaks (Missile, Harriers en AC-130) niet eens kunnen gebruiken omdat ik te druk was :)

Was op de trap omhoog bij Subbase.

Sommige mensen vinden claymores voor noobs, ik vind je een noob als je meer dan 1x in zo'n ding loopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn emblem is een claymore. Ik heb ook vaak "Most claymore kills".

Vooral met Domination plant ik ze bij de vlaggen, altijd wel iemand die erin loop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-06 12:44
Ik snap niet hoe mensen een winratio boven de 1.0 kunnen behouden. Mijne is 0.63 aagezien ik constant in matches wordt gegooid die al bijna afgelopen zijn en waar het gehele team gespawnkilled wordt. Vervolgens ga je eruit en wordt je nog 2 keer achter elkaar in dezelfde match gegooid..
Ja, herkenbaar. Maar als ik uit een match ga, switch ik meestal van gamemode dus ga ik ipv Domination even een TDM server in.

Mijn winratio is ook best belabberd, rond de 0.80. Komt door servers waar gecheat wordt, waarbij ik gelijk vertrek of wat jij zegt, dat je aan het einde van een pot in de server komt en iedereen gespawnraped wordt. En ik quit weleens als er een kutmap voorbij komt waar ik echt geen zin in heb.
Gelukkig boeit die rato mij niet zo. :P

Oh en ik heb altijd claymores bij me, standaard weer een hoop kills. :)
Heerlijk ook dat geluidje als er weer iemand in loopt :D

[ Voor 3% gewijzigd door superbassie op 17-05-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
ReFresh F5 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:36:
[...]

Eh, als je niet met een vaste groep speelt die een beetje goed speelt en zich ook werkelijk focust op de objective en niet alleen blind gaat voor de kills heb je weinig kans. Of je moet alleen Mercanary TDM spelen, daar kan je, als je het solo goed doet meestal een win eruit halen.

Om een 4 k/d te behouden moet je gewoon keihard campen met claymores +silenced AR.
Veel FFA spelen om je reactievermogen te trainen werkt ook vrij goed. Op de Ps3 moet ik 't doen met een K/d van 1.6 o.i.d. En op de Pc 1.8, maar dat was alleen een free-weekendje :D

Beiden verre van super natuurlijk, maarjah ik ben ook nog maar level 40 ofzo >.<',, op ps 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Brutal1ty schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:56:
[...]

Veel FFA spelen om je reactievermogen te trainen werkt ook vrij goed. Op de Ps3 moet ik 't doen met een K/d van 1.6 o.i.d. En op de Pc 1.8, maar dat was alleen een free-weekendje :D

Beiden verre van super natuurlijk, maarjah ik ben ook nog maar level 40 ofzo >.<',, op ps 3
In FFA vind ik het leuk om te quickscopen, zo'n goede k/d krijg ik er wel niet door. Mijn k/d hangt rond de 1.4, mw2 is mijn eerste shooter op de ps3 maar ik vind wel dat ik zeker above average ben omdat ik soms flawless in s&d ga met 10 kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
PWM schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:40:
Claymores zijn echt zo'n heerlijke uitvinding als je tegen slechtere mensen speelt. Ik zet een Claymore neer om mijn ass te coveren als ik ergens naar binnen ga, geen verrassingen. Gisteren loopt er een gast bijna direct in. Ik draai me om en zet er nog 1 neer (Scananger perk aan), lopen er daarna 19 man in, bijna continu. Gewoon ook een keer of 9 dezelfde gast. Ik kon het bijna niet bijhouden :? Ik heb mijn killstreaks (Missile, Harriers en AC-130) niet eens kunnen gebruiken omdat ik te druk was :)

Sommige mensen vinden claymores voor noobs, ik vind je een noob als je meer dan 1x in zo'n ding loopt :+
Claymores zijn niet voor noobs, ze zijn perfect om een hinderlaag te maken. En als ze keer op keer erin trappen dan zijn ze inderdaad verkeerd bezig. Wel leuk uiteraard. ;)

Heb zelf wel eens eentje in een deur opening gezet die makkelijk te zien was en toch presteerde iemand om die niet te zien.
Ben zelf eigenlijk een liefhebber van semtex, maar een claymore is soms ook wel leuk.

Wat ook leuk is, zelf nog niet geprobeerd en dat is claymore met c4. De claymore gebruik je om de c4 te laten ontploffen. Vooral ideaal in trappengangen zoals in Favela.

Extreem voorbeeld in deze video vanaf 6:52, de rest is ook leuk overigens. :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Grappig, toen ik die eerste paar zinnen las zag ik meteen dat trapje op Subbase voor me, meest common om claymores neer te gooien :P
Larrs schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:25:
[...]

Claymores zijn niet voor noobs, ze zijn perfect om een hinderlaag te maken. En als ze keer op keer erin trappen dan zijn ze inderdaad verkeerd bezig. Wel leuk uiteraard. ;)

Heb zelf wel eens eentje in een deur opening gezet die makkelijk te zien was en toch presteerde iemand om die niet te zien.
Ben zelf eigenlijk een liefhebber van semtex, maar een claymore is soms ook wel leuk.

Wat ook leuk is, zelf nog niet geprobeerd en dat is claymore met c4. De claymore gebruik je om de c4 te laten ontploffen. Vooral ideaal in trappengangen zoals in Favela.

Extreem voorbeeld in deze video vanaf 6:52, de rest is ook leuk overigens. :P
[video]
Hoe kan je beiden claymores en C4 hebben? Het is toch allebei equipment?

[ Voor 33% gewijzigd door Laidback Luc op 17-05-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-06 11:28
ReFresh F5 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:54:
[...]

Grappig, toen ik die eerste paar zinnen las zag ik meteen dat trapje op Subbase voor me, meest common om claymores neer te gooien :P

[...]

Dan vraag je even aan oma of je een nieuwe class mag? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:46
ReFresh F5 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:54:
[...]

[...]

Dit ga ik vanavond ook is uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

LzpAppel schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:05:
[...]

Dan vraag je even aan oma of je een nieuwe class mag? :P
LOL, idd One Man Army, oma :+ moest even schakelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyvdHof
  • Laatst online: 22-04-2021
Anoniem: 238040 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:30:
[...]

Precies, superirritant is dat. Heb er tot nu toe verder geen problemen meer gehad met mijn nieuwe setup. Maar ja, alles is nu nog lekker schoon. Ik ga zelf ook de Control edition bestellen. De Speed is opzich prima maar ik denk toch dat de Control wel wat beter is voor nauwkeuriger richten op de langere afstand. En stof zal er idd ook wel wat makkelijker vanaf te vegen zijn.
Nouja het stof is de boosdoener en ik ga denk ik niet meer voor een goliathus, maar zat meer te denken aan een Razer eXactMat ook omdat deze een speed en een control kant heeft en heel wat makkelijker is qua schoonmaken. moet nog steeds wennen met MW2 aan mijn nieuwe setup :) maar ben tot nu toe tevreden en gaat steeds beter dan op de laptop.

AMD Phenom II X4 965BE - Sapphire HD6850 1GDDR5 - Kingston HyperX Gen 8GB DDR3 1600Mhz - ASrock 870 Extreme3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:29
Bijltje666 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:11:
[...]

Grootste onzin ooit.

RPG is echt koning. Heb inmiddels 500 kills met de AT4HS, ook 500+ met de RPG-7. Ik ga voor die multi-kills. Gisteren ook een paar keer tripple kill..

Nu wás de AT4HS echt heel goed in lange afstand, maar deze krijgt nu ook een beetje RPG-kuren.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
BootVluchteling schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:12:
[...]

RPG is echt koning. Heb inmiddels 500 kills met de AT4HS, ook 500+ met de RPG-7. Ik ga voor die multi-kills. Gisteren ook een paar keer tripple kill..

Nu wás de AT4HS echt heel goed in lange afstand, maar deze krijgt nu ook een beetje RPG-kuren.. :(
Show off ;)

Maar hoe jij met dat ding weet te mikken is mij nog een raadsel. Plus dat ik altijd het gevoel heb dat ik met zo'n ding op mijn rug altijd te vatbaar ben voor wallsprays aangezien die dingen weleens door muren willen steken (net zoals benen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320196

even tussendoor, is dit spel de moeite waard om te kopen? heb me namelijk ook verkeken op modern warfare..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Anoniem: 320196 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:19:
even tussendoor, is dit spel de moeite waard om te kopen? heb me namelijk ook verkeken op modern warfare..
Hangt voor 300 % af wat je verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Joarie schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:15:
[...]

Show off ;)

Maar hoe jij met dat ding weet te mikken is mij nog een raadsel. Plus dat ik altijd het gevoel heb dat ik met zo'n ding op mijn rug altijd te vatbaar ben voor wallsprays aangezien die dingen weleens door muren willen steken (net zoals benen)
Tja, ik speel HC HQ. Dan is het schieten op de HQ 75% kans op een (of multi-)kill.. Aim down sight is wel aan te raden. Daarnaast is het gewoon met de RPG-7 af te raden om longrange te schieten.. Dat ding schiet nog net niet in je rug.. Aan de andere kant kan het ook weleens meezitten dat die raket net wél recht gaat :+

In Afghan is bijvoorbeeld het dekken van de grote bunker ook goed te doen. Samen met scavenger kan je veel granaten gooien/raketten schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Dan moeten we dat vanavond nog maar eens proberen dan. Hopelijk ditmaal geen visite :P
En graag ook geen invite sturen voor Battlefield 2 :+

@Drikuss
Wellicht de Sims ofzo iets voor je? Er is wezenlijk niet veel veranderd in de gameplay tov vorige Warfare. Wellicht toch maar een ander genre oppakken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Joarie schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:27:
Dan moeten we dat vanavond nog maar eens proberen dan. Hopelijk ditmaal geen visite :P
En graag ook geen invite sturen voor Battlefield 2 :+

@Drikuss
Wellicht de Sims ofzo iets voor je? Er is wezenlijk niet veel veranderd in de gameplay tov vorige Warfare. Wellicht toch maar een ander genre oppakken? :)
Echt bizar is dat.. Als ik BF BC2 heb gespeeld, blijft dat spel op de achtergrond draaien.. Steaminvites zijn dan ook voor BC2 :?

Maar goed. Zou wel fijn zijn idd.. Ik moet nog maar iets van 15 C4/claymore kapot schieten. Dan heb ik mijn title..

Durf wel met enige zekerheid te beweren dat die title byzonder is onder de mensen. (Weinig mensen zullen die hebben..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
BootVluchteling schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:12:
[...]

pff damn ik heb er denk met die at4 en rpg 5 kills totaal :P
met de stinger heb ik er al wel veel 250 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-06 00:29
Deze moest ik even delen :)

Afbeeldingslocatie: http://j.imagehost.org/0462/small.jpg

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Niet verkeerd :)

Ik speelde vorige week 49-1 in Rust (HC HQ). De enige death kwam door mijn eigen nuke. Kon geen screenshot maken want die werd zwart :?

Was wel brute ownage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
BootVluchteling schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:39:
[...]

Niet verkeerd :)

Ik speelde vorige week 49-1 in Rust (HC HQ). De enige death kwam door mijn eigen nuke. Kon geen screenshot maken want die werd zwart :?

Was wel brute ownage :D
Haha ja ik ken het.. wilde eigenlijk nog een plaatje uppen, maar dan word je weer show-off genoemd :9 . 56-0 en dan dood door je eigen nuke! Meest extreme is 78-4 oid, waarin ik 3 (!) nukes tot mn beschikking had, maar ik zo slim was om de laatste 50 seconden nog een chopper-gunner in te gaan, waardoor ik geen van alle nukes af kon laten gaan :p

Ligt het trouwens aan mij os is er een flinke ban-wave geweest? Laatste 2 weken oid vrijwel geen cheater meer gespot..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
mouzetc schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:42:
[...]

Haha ja ik ken het.. wilde eigenlijk nog een plaatje uppen, maar dan word je weer show-off genoemd :9 . 56-0 en dan dood door je eigen nuke! Meest extreme is 78-4 oid, waarin ik 3 (!) nukes tot mn beschikking had, maar ik zo slim was om de laatste 50 seconden nog een chopper-gunner in te gaan, waardoor ik geen van alle nukes af kon laten gaan :p

Ligt het trouwens aan mij os is er een flinke ban-wave geweest? Laatste 2 weken oid vrijwel geen cheater meer gespot..
Hoeveelheid cheaters is inderdaad dramatisch gedaald. Best fijn. Draai daarnaast ook die poortsniffer dus als er een cheater in de server zit waar ik host, is het :W voor de cheater.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyvdHof
  • Laatst online: 22-04-2021
[...]

Ehm.. er zijn nog wel is een paar Duidelijke wallhackers aanwezig jammer genoeg :S

AMD Phenom II X4 965BE - Sapphire HD6850 1GDDR5 - Kingston HyperX Gen 8GB DDR3 1600Mhz - ASrock 870 Extreme3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
BootVluchteling schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:45:
[...]

Hoeveelheid cheaters is inderdaad dramatisch gedaald. Best fijn. Draai daarnaast ook die poortsniffer dus als er een cheater in de server zit waar ik host, is het :W voor de cheater.. O-)
Can u DM me some details? Ik host namelijk 75% van de games die ik speel, dus klinkt interessant!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 09:03

amahusu

taking over the world!

hehe

* amahusu is claymore freak :+

ik heb een nieuwe favo map gevonden voor mn schatjes: bailout!

hahaha heerlijk al die gangetjes en trapjes, vooral met HQ is het 1 groot claymore festijn :D

overigens ook leuk op die map is C4, zie je mannetjes heel sneaky zo'n trap oplopen om te checken of er geen claymore boven aan de trap zit. Rennen ze naarboven en boem, C4 aan het plafond :+

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
[...]
Blegh, dan ligt het dus toch aan het feit dat ik op dit moment geen CB Pro en Ninja Pro heb :+
Ik had gewoon stille hoop dat ik niet zo slecht was, maar dat de anderen aan het cheaten waren :P

Hoe ziet die title voor sit-rep er dan uit als je je laatste claymores/C4 hebt geschoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
mouzetc schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:47:
[...]

Can u DM me some details? Ik host namelijk 75% van de games die ik speel, dus klinkt interessant!
Ik stuur het gewoon publiekelijk. Dan kunnen de mensen die het boeiend vinden, het ook vinden..

http://xifon.eu/mw2sa/

Het is een portsniffer. In de Steam-browser zie je de mensen die verbinding met je maken. Er staat achter elke spelersnaam een knop "ban". Deze mensen krijgen dan een soort time-out waardoor ze DC-en. Die kunnen dus ook niet reconnecten.

VAC kan het niet detecteren omdat het niets doet met de bestanden welke te maken hebben met CoD. Het detecteert puur wie verbinding maken met jouw pc.

Ik gebruik het inmiddels 1,5 maand. Werkt als een trein. Al kan ik natuurlijk niet garanderen of dit wel of niet banwaardig is. Ik ga er voor 99% uit dat het niet een bannable offense is, omdat je niet met de gamebestanden rommelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Joarie schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:53:
[...]

Blegh, dan ligt het dus toch aan het feit dat ik op dit moment geen CB Pro en Ninja Pro heb :+
Ik had gewoon stille hoop dat ik niet zo slecht was, maar dat de anderen aan het cheaten waren :P

Hoe ziet die title voor sit-rep er dan uit als je je laatste claymores/C4 hebt geschoten?
Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20091121001657/callofduty/images/4/45/EOD.jpg

Niet bijster spannend, wel byzonder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

BootVluchteling schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:56:
[...]

[afbeelding]

750 claymores/C4 ? :o

Ik vond sitrep pro alleen al lang duren :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-06 16:40
Ik heb nu eindelijk naar veel spelen al mijn weapon challenges! Prestige 9 ( eerste keer letten op de weapon challenges ) mooie fall camo :P

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ReFresh F5 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:09:
[...]

750 claymores/C4 ? :o

Ik vond sitrep pro alleen al lang duren :>
Ik wil niet meer zonder.. Alle andere perk 3's zijn aardig, maar het kunnen zien van C4/Claymore/granaat door muren is koning!

Daarnaast is het bij pro dat de voetstappen van de vijand lekker luid klinken. Is vooral leuk bij het AA-voertuig als de vijand de trap op komt stampen. Dat klinkt als een stel klompen op een plaat aluminium :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

BootVluchteling schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:13:
[...]

Ik wil niet meer zonder.. Alle andere perk 3's zijn aardig, maar het kunnen zien van C4/Claymore/granaat door muren is koning!

Daarnaast is het bij pro dat de voetstappen van de vijand lekker luid klinken. Is vooral leuk bij het AA-voertuig als de vijand de trap op komt stampen. Dat klinkt als een stel klompen op een plaat aluminium :P
Die voetstappen klinken inderdaad erg luid, als iemand langs je door loopt hoor je de voetstappen echt snoeihard :+ . Alleen heb ik dan zoiets, waar de f*ck zijn ze nou, ik hoor ze gewoon rondjes draaien en ik zie ze niet :/ Ik gebruik geen headset dus ik kan ze niet echt plaatsen waar ze nou zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
ReFresh F5 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:17:
[...]

Die voetstappen klinken inderdaad erg luid, als iemand langs je door loopt hoor je de voetstappen echt snoeihard :+ . Alleen heb ik dan zoiets, waar de f*ck zijn ze nou, ik hoor ze gewoon rondjes draaien en ik zie ze niet :/ Ik gebruik geen headset dus ik kan ze niet echt plaatsen waar ze nou zijn..
Lijkt me een mooi moment om te gaan beginnen met het dragen van een headset :)
Zelfs als ik alleen thuis ben, doe ik dat ding op om beter de geluidsrichting te kunnen bepalen.
Maar er zullen ongetwijfeld hier een paar jongens rondlopen op het forum die een 5.1 of 7.1 setje aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
[...]

Hier gaat het dus fout :+

Headset FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dan moet je ook juist geen headset geen gebruiken, maar een home cinema systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
BootVluchteling schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:56:
[...]

[afbeelding]

Wel leuk :) alleen ik vond pro al lang duren :)
Joarie schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:21:
[...]

Lijkt me een mooi moment om te gaan beginnen met het dragen van een headset :)
Zelfs als ik alleen thuis ben, doe ik dat ding op om beter de geluidsrichting te kunnen bepalen.
Maar er zullen ongetwijfeld hier een paar jongens rondlopen op het forum die een 5.1 of 7.1 setje aanzetten
ik heb een z-5500 en dat is echt meesterlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mijn 5.1 headset doet het ook prima hoor :)

Afbeeldingslocatie: http://www.pozitifpc.com/imaj/2009/07/sharkoon-x-tatic-6.jpg

Werkt ook met Xbox 360 voice chat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-06 20:44

loewie1984

music addict! pizza monster!!

BootVluchteling schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:54:
[...]

Ik stuur het gewoon publiekelijk. Dan kunnen de mensen die het boeiend vinden, het ook vinden..

http://xifon.eu/mw2sa/

Het is een portsniffer. In de Steam-browser zie je de mensen die verbinding met je maken. Er staat achter elke spelersnaam een knop "ban". Deze mensen krijgen dan een soort time-out waardoor ze DC-en. Die kunnen dus ook niet reconnecten.

VAC kan het niet detecteren omdat het niets doet met de bestanden welke te maken hebben met CoD. Het detecteert puur wie verbinding maken met jouw pc.

Ik gebruik het inmiddels 1,5 maand. Werkt als een trein. Al kan ik natuurlijk niet garanderen of dit wel of niet banwaardig is. Ik ga er voor 99% uit dat het niet een bannable offense is, omdat je niet met de gamebestanden rommelt..
Begrijp ik nou goed, dat er ook op de PC er geconnect wordt naar zeg maar "p2p hosts" (gewoon computer van jantje, jantje host game en als het kut loopt gaan we migrate naar de computer van pietje)? in plaats van de traditionele servers

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
loewie1984 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:34:
[...]

Begrijp ik nou goed, dat er ook op de PC er geconnect wordt naar zeg maar "p2p hosts" (gewoon computer van jantje, jantje host game en als het kut loopt gaan we migrate naar de computer van pietje)? in plaats van de traditionele servers
Exactly. Kan het practisch niet duidelijker zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
loewie1984 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:34:
[...]

U gaat door voor de broodrooster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00kw0rst
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 21:09
[...]

Welke portsniffer gebruik je dan? Klink wel handig :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00kw0rst
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 21:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
[...]
Ja het is bij mij ook vrij rustig als ik speel. Alleen net nog een potje op Afghan waar iemand duidelijk een zesde zintuig had wat de positie van de tegenstanders betreft. Als je dan niet zonder wallhack kan, gebruik het dan niet zo opvallend en volg iemand niet met je crosshair door de muren totdat 'ie tevoorschijn komt....
Maar nee, zelfs daar zijn ze te achterlijk voor. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Toch ben ik wel benieuwd wat die cheaters er leuk aan vinden. Gelukkig komt het niet voor op de Xbox 360, maar vroeger toen ik op de PC speelde kwam ik ze ook tegen. Ook op de eerste Xbox waren online cheaters.

Wat is de fun? Ik snap dat je 10 potjes geinig vindt, maar daarna? Je speelt toch totaal zonder enige uitdaging? Hoe kan dat langer dan 10 minuten leuk zijn? Alsof je een racegame speelt zonder klok of tegenstanders, totaal zinloos.

Hier op GoT hebben 1200 man via de poll gezegd via de PC te spelen. Ook hier in dit topic op GoT lopen dus tientallen cheaters rond, kan niet missen. Het kan niet zo zijn dat er in 1 op de x potjes een cheater zit, maar op GoT alle honderden mensen eerlijk spelen.

Ben wel benieuwd of er iemand durft op te staan en het uit kan leggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

bedankt voor de broodrooster, maar dat maakt me een hoop duidelijk was in de veronderstelling dat er centrale cod servers waren die beheerd werden door een bedrijf, maar niet dus. Dan gaan we ook aan de slag met die packetsniffer.
superbassie schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:51:
[...]

Ja het is bij mij ook vrij rustig als ik speel. Alleen net nog een potje op Afghan waar iemand duidelijk een zesde zintuig had wat de positie van de tegenstanders betreft. Als je dan niet zonder wallhack kan, gebruik het dan niet zo opvallend en volg iemand niet met je crosshair door de muren totdat 'ie tevoorschijn komt....
Maar nee, zelfs daar zijn ze te achterlijk voor. :')
agree dat had ik dus ook gisteravond, maargoed als je zo'n knakker dan owned boeit het me niet zo veel.

Wat mij vooral mateloos irriteert is dat ik meestal aan de leiding ga en wanneer ik al op 10+ kills zit de rest er achter komt gehuppeld met 5 kills. In je eentje trek je dat gat met de tegenstander ook niet dicht. En dan denk ik is het nu zo lastig om wat te moorden?

Vaak zijn ze ook nog te achterlijk om dekking te zoeken wanneer er wat uit de lucht komt vallen, dus ga ik dat nu oplossen met tactische binds op mijn G15, zoals dat men de heli of harrier uit de lucht moet knallen, en dekking moet zoeken. En wanneer de tegenstander in TDM nog maar 6 of 4 kills voor het einde zit, men zich moet groeperen en vooral de tegenstander moet laten komen, in plaats van zelf nog te gaan rushen en een kogel in je lijf lopen.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
PWM schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:58:
Wat is de fun? Ik snap dat je 10 potjes geinig vindt, maar daarna? Je speelt toch totaal zonder enige uitdaging? Hoe kan dat langer dan 10 minuten leuk zijn? Alsof je een racegame speelt zonder klok of tegenstanders, totaal zinloos.
Het zit hem mijn inziens vooral in het beloningsysteem. Dat is de kracht, maar meteen ook de zwakte van het spel. Met name jong-volwassenen die nog een nog niet volledig ontwikkeld karakter/grijze massa hebben, zijn erg vatbaar ervoor. Stukje "bij de groep willen horen" en een "alfa positie willen claimen doormiddel van betere stats, embleempjes, titles".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

Joarie schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:04:
[...]

Het zit hem mijn inziens vooral in het beloningsysteem. Dat is de kracht, maar meteen ook de zwakte van het spel. Met name jong-volwassenen die nog een nog niet volledig ontwikkeld karakter/grijze massa hebben, zijn erg vatbaar ervoor. Stukje "bij de groep willen horen" en een "alfa positie willen claimen doormiddel van betere stats, embleempjes, titles".
Ik snap het wel, maar ik vind het persoonlijk veel leuker om een prestige lvl 70 om zijn oren te slaan met een lvl 10 soldaatje! Das toch meer kikken dan cheaten, winnen van de hogere classen, terwijl je zelf net komt kijken in die game of met beperkte middelen gewoon een spel kan domineren. Dan ben je de man!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
loewie1984 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:01:

Wat mij vooral mateloos irriteert is dat ik meestal aan de leiding ga en wanneer ik al op 10+ kills zit de rest er achter komt gehuppeld met 5 kills. In je eentje trek je dat gat met de tegenstander ook niet dicht. En dan denk ik is het nu zo lastig om wat te moorden?
Zoiets als dit? :P

Afbeeldingslocatie: http://img692.imageshack.us/img692/2019/154xc.jpg
Goed, de tegenstanders waren niet super, maar die killde tenminste nog wat. Maar als je met gasten in je team zit die niet verder komen dan 3-17 en 6-13 schiet het ook niet echt op. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
loewie1984 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:10:
[...]

Ik snap het wel, maar ik vind het persoonlijk veel leuker om een prestige lvl 70 om zijn oren te slaan met een lvl 10 soldaatje! Das toch meer kikken dan cheaten, winnen van de hogere classen, terwijl je zelf net komt kijken in die game of met beperkte middelen gewoon een spel kan domineren. Dan ben je de man!
Ik kan hieruit concluderen dat u >20 jaar bent, een goede opleiding geniet/genoten heeft, u zelfstandig bent en een stabiele sociale kring heeft. 8)

Dat was al zonder naar je nickname te kijken

Maar goed, dan verzandt je op een gegeven moment in het volgende dilemma:
Ga je ze proberen op te voeden of probeer je de cheatmiddelen af te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

superbassie schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:14:
[...]

Zoiets als dit? :P

[afbeelding]
Goed, de tegenstanders waren niet super, maar die killde tenminste nog wat. Maar als je met gasten in je team zit die niet verder komen dan 3-17 en 6-13 schiet het ook niet echt op. 8)7
mwah, zo'n poitieve score kan ook juist duiden op een 'slechte' speler. Ik speel voornamelijk demolition en hq pro en ik kan me kapot irriteren aan gasten die enkel en alleen maar aan het spawnrapen zijn en verder geen seconde bezig zijn met de HQ of bombsite. Verlies je het potje met 200-10 en heeft die gast als enige een positieve kd/ratio, nou dan heb ik toch liever dat je een negatief ratio hebt maar wel wat objectives destroyed/captured!

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanwege die irritatie ben ik ook FFA gaan spelen. Ik moet nu toegeven dat ik er flink verslaafd aan ben. Als ik nu alleen een potje GW doe gaat het minder lekker, omdat je gewend bent aan 1vs1 gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 10-06 07:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ook leuk is als jij als enige rondloopt terwijl je team alleen maar aan het snipen is.

Dan maak jij de kills of je wordt helemaal afgeslacht door de tegenstanders omdat je teamleden allemaal ergens liggen te wachten. Daar kan ik me dan behoorlijk aan ergeren. Als je dan wat typt via teamchat dan reageert er nog niemand ook :X :F

Kom op ik doe het niet alleen hoor....

Ook leuk is als de ene na de andere luchtaanval (predator / harrier / attack helicopter / chopper gunner / ac130) op de tegenstander wordt losgelaten. Minder leuk is dat je het zelf allemaal op je kop krijgt :-(

Aangezien ik altijd net de andere kant oploop dan mijn teamleden krijg ik meestal de predator op mijn kop. Waarschijnlijk omdat ik dan te dicht bij de tegenstander zit :) >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Frostbite op 17-05-2010 16:32 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

Joarie schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:14:
[...]
Ik kan hieruit concluderen dat u >20 jaar bent, een goede opleiding geniet/genoten heeft, u zelfstandig bent en een stabiele sociale kring heeft. 8)
Agree, 26 jaar zeer stabiele sociale kring en mijn opleiding, tja maar een mbo'tje maar wel gewoon normen waarden en kan het onderscheid goed maken tussen een leuk spelletje of een dwangmatige neiging tot het winnen van spelletjes koste wat kost.

dank!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren kreeg ik trouwens een uitnodiging van iemand die mijn graag wilde lvl boosten. Ik zit nu pas in prestige 1 dankzij die ban, iemand in FFA vroeg mij hem toe te voegen na een potje leuk spelen. Ging hij de volgende ronde de hele tijd zeuren of ik niet wilde boosten om die nuke te halen. Vond het gaar heb hem gelijk weer geblokkeerd. Soms zijn boosters wel lachen, zeker als je met iemand in game zit die ook aardig goed is. Met zijn tweeeen op zoek gaan naar boosters en ze de hele tijd afmaken. Uiteindelijk ging 1 van beide toch bijna winnen, toen hebben wij ons allebei door iemand die ook hoog stond en met een LMG zat te campen achter elkaar laten killen :P

Die 2 waren zo geirriteerd, "Grow up" tegen ons zeggen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
amahusu schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:22:
[...]

mwah, zo'n poitieve score kan ook juist duiden op een 'slechte' speler. Ik speel voornamelijk demolition en hq pro en ik kan me kapot irriteren aan gasten die enkel en alleen maar aan het spawnrapen zijn en verder geen seconde bezig zijn met de HQ of bombsite. Verlies je het potje met 200-10 en heeft die gast als enige een positieve kd/ratio, nou dan heb ik toch liever dat je een negatief ratio hebt maar wel wat objectives destroyed/captured!
Uhm, zoals je ziet betreft dit een TDM potje. Voor zover ik weet vallen daar weinig objectives te halen en moet je gewoon een hoop kills halen en niet veel dood gaan. Ik deed volgens mij weinig fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

superbassie schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:48:
[...]

Uhm, zoals je ziet betreft dit een TDM potje. Voor zover ik weet vallen daar weinig objectives te halen en moet je gewoon een hoop kills halen en niet veel dood gaan. Ik deed volgens mij weinig fout...
ik val jou ook niet aan. geniet van je overwinning ;)

probeer alleen aan te geven dat het niet altijd rozengeur en maneschijn is als iemand in je team dik bovenaan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Altijd leuk. Thuiskomen, potje opstarten, nuke halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

Ik krijg de laatste tijd geweldige killcams, Ik kan gewoon mezelf zien hoe ik ze dood schiet, waarna ze vervolgens om het hoekje spawnen en me meteen weer omblazen met een shotgun.
Heel herkenbaar, echt om spuugzat van te worden. Telkens weer, je schiet iemand dood, binnen een paar seconden word je door diezelfde gozer afgeschoten. Kan je gewoon in de killcam zien hoe jij diegene nog neerschoot. Ze spawnen gewoon binnen een paar meter achter je.

MW2 heeft ook gewoon werkelijk het slechtste spawnsysteem wat ik ooit heb meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 25-05 11:39
Argh, ik kan er echt niet tegen als mensen de objectives compleet links laten liggen :(. Net zo'n 5 potjes domination gedaan en in elk potje was ik zo ongeveer de enigste die ooit een punt probeerde te capturen. Zelfs in de eerste spawn rent gewoon iedereen vrolijk weg terwijl ik daar in m'n eentje nog sta te capturen :S
Gaan ze allemaal naar hun camp plekje en daar blijven ze het hele spel liggen... Leuk hoor. Hadden ze allemaal KD's van 50-10, maar wel het potje verloren met 30-200... Kut mensen, ga TDM doen ofzo.

En dan krijg ik een emergency airdrop, komen ze met 15 man erop af rennen. Een slimme tegenstander gooit er een airstrike op, en IEDEREEN behalve IK overleeft het gewoon... Zitten ze met 8 man MIJN care packages op te rapen terwijl ik terug aan het rennen ben... Echt onzin, we zaten met z'n allen op een plek maar ik ga als enigste dood?! Al m'n packages gejat, heb er niet een gezien... En hou maar op met het bekende "de packages zijn ook voor je team", dat boeit me totaal niet. Als men zich niet eens de moeite neemt om als een team te spelen en alleen voor z'n eigen KD ratio gaat dan kunnen ze ook mooi van MIJN packages afblijven! :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
NickThissen schreef op maandag 17 mei 2010 @ 17:19:
Argh, ik kan er echt niet tegen als mensen de objectives compleet links laten liggen :(. Net zo'n 5 potjes domination gedaan en in elk potje was ik zo ongeveer de enigste die ooit een punt probeerde te capturen. Zelfs in de eerste spawn rent gewoon iedereen vrolijk weg terwijl ik daar in m'n eentje nog sta te capturen :S
Gaan ze allemaal naar hun camp plekje en daar blijven ze het hele spel liggen... Leuk hoor. Hadden ze allemaal KD's van 50-10, maar wel het potje verloren met 30-200... Kut mensen, ga TDM doen ofzo.

En dan krijg ik een emergency airdrop, komen ze met 15 man erop af rennen. Een slimme tegenstander gooit er een airstrike op, en IEDEREEN behalve IK overleeft het gewoon... Zitten ze met 8 man MIJN care packages op te rapen terwijl ik terug aan het rennen ben... Echt onzin, we zaten met z'n allen op een plek maar ik ga als enigste dood?! Al m'n packages gejat, heb er niet een gezien... En hou maar op met het bekende "de packages zijn ook voor je team", dat boeit me totaal niet. Als men zich niet eens de moeite neemt om als een team te spelen en alleen voor z'n eigen KD ratio gaat dan kunnen ze ook mooi van MIJN packages afblijven! :(
Zo extreem heb ik niet eerder meegemaakt.

Al merk je wel dat sommige straal langs de flag lopen die nog van de tegenpartij is. Het is een kleine moeite om het over te nemen en als je er twee hebt, ga je het potje winnen. Maar niet iedereen snapt dat of zo.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
SitRep maxed!!! :*) :*) :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Congrats! Je hebt zojuist een van de langstdurende challenges behaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

ik ga me vanaf nu ook richten op het vrijspelen van alle weapon en perk challenges, wordt wel een hele opgave, maar ik ga toch niet meer verder prestigen (die emblems boeien me niks :+)

gister maar eens begonnen met de handguns, in hardcore tdm gaat dat nog best rap, iemand nog andere tips om bepaalde challenges voor bepaalde wapens/perks makkelijk (en snel :p) te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

Ik gebruik echt nooit meer Emergency Airdrop.. geeft te veel stress :P Je eigen team + het vijandelijke team komen er als hongerige wolven op af.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 311177 op 17-05-2010 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 25-05 11:39
Anoniem: 311177 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:02:
Ik gebruik echt nooit meer Emergency Airdrop.. geeft te veel stress :P Je eigen team + het vijandelijke team komen er als hongerige wolven op af.
Dat het vijandelijke team erop af komt vind ik alleen maar leuk, gratis kills voor mij. Maar ik snap nog steeds niet dat teammates de packages ook gelijk kunnen jatten... Echt onzin. Maak dan dat ze eerst een minuut ofzo moeten liggen zonder dat ik ze oppak, en dat de rest ze dan pas kan pakken ofzo. Nu is de kans dat je alle 4 je packages krijgt vrijwel 0 omdat er altijd meteen 4 man blijven staan op je marker... En ja, ik weet dat emergency airdrop een team-ding is en dat het niet uitmaakt of ik de killstreak rewards gebruik of mijn teamgenoten, maar het teamgevoel is er totaal niet in dit spel dus dat boeit me niet. Als het toch niet uitmaakt wie de chopper gunner gebruikt, dan laat mij het gewoon doen, ik heb em toch ook zelf verdiend of niet dan...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 16:46
Joarie schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:04:
[...]

Ik speel het eigenlijk vooral gewoon lekker even om mn gedachten te verzetten, ff lekker nergens aan denken gewoon er even voor gaan. Daarom speel ik het ook nooit heel lang achter elkaar ofzo, maar ik blijf het wel oppakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Excelb-boy schreef op maandag 17 mei 2010 @ 18:45:
[...]

Congrats! Je hebt zojuist een van de langstdurende challenges behaald!
QFT.

Heb alle perks nu maxed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

Ja of dit :)

Toch maar aan prestige begonnen zo'n half uurtje geleden met dit als resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lSVMqhTgenHS4vt4n9kvfYUf/thumb.png

Daar wordt ik blij van, waar ik dan weer minder blij van wordt is alle disconnects die plaatsvinden in de lobby. Evenals het feit dat je nog in spellen wordt gegooid waar je geen verschil meer in kan maken.

Kom je binnen staat het 7300-4200 in je nadeel, weer een verliespotje erbij. Dan denk je: "dan maar wegwezen" wordt ook genoteerd als een verlies. Ik vind dit een zeer slechte zaak wat ze met dat spel gedaan hebben. Wil mijn geld terug.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
loewie1984 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:39:
waar ik dan weer minder blij van wordt is alle disconnects die plaatsvinden in de lobby.
Yup, erg vervelend ja. Heb volgens mij nooit meer dan 2 of 3 potjes met dezelfde groep gespeeld...steeds maar weer lobby closed of unable to connect enz.

Net weer geragequit :( Als je mij gefrustreerd wil hebben moet je een stuk of 5 kniverunners in een team zetten die je telkens van 20 meter afstand kniven |:(
Maar weer even Counter-Strike opgestart, wat een verademing! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Wat kunnen sommige potjes FFA toch saai zijn zeg. 7 man ligt ergens tussen de claymores met een heartbeat sensor (ninja FTW!) en nummer 8 (ikke) ren daar een beetje tussendoor. Uiteindelijk win je dan met 17 kills omdat de tijdslimiet verstreken is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
superbassie schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:54:
[...]

Yup, erg vervelend ja. Heb volgens mij nooit meer dan 2 of 3 potjes met dezelfde groep gespeeld...steeds maar weer lobby closed of unable to connect enz.

Net weer geragequit :( Als je mij gefrustreerd wil hebben moet je een stuk of 5 kniverunners in een team zetten die je telkens van 20 meter afstand kniven |:(
Dan moet je eens stoppen met Easymode en hardcore gaan spelen. De tijden dat ik een kniferunner tegenkom, zijn zeldzaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
BootVluchteling schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 08:01:
[...]

Dan moet je eens stoppen met Easymode en hardcore gaan spelen. De tijden dat ik een kniferunner tegenkom, zijn zeldzaam...
Idd, ik probeerde gisteren ook met Marathon en Lightweight puntjes te verzamelen, maar dat was geen groot succes in HC: HQ Pro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Tjoekie schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 00:51:
Wat kunnen sommige potjes FFA toch saai zijn zeg. 7 man ligt ergens tussen de claymores met een heartbeat sensor (ninja FTW!) en nummer 8 (ikke) ren daar een beetje tussendoor. Uiteindelijk win je dan met 17 kills omdat de tijdslimiet verstreken is :X
Klinkt bekend in de oren.... Maak het liever af met 30 kills maarja als er niemand te vinden is gaat dat best lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
loewie1984 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:10:
[...]

Dit is het allerbeste antwoord! Ftw! :D

En ja ook ik ben 20+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addinjo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-03-2021
superbassie schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:54:
[...]

Speel al sinds jaar en dag counterstrike (wel 1.6 :) ). MW2 is het eigenlijk de eerste shooter buiten CS die ik speel, mede door het 'free weekend'. Ik vind het super tof alleen vind ik het arcade gehalte erg hoog. CS komt echt op skills neer, tenminste dat vind ik!

swing when you're winning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealer999
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-06 23:07

Unrealer999

Unrealeur

Ik zit nu in de 1vs1 ladder op esl.eu (34ste plek) als iemand zin heeft om wat 1vs1 te oefenen of gewoon voor de fun wat publics mee te draaien voeg mij maar toe. Steam: EelcoblaauwNL

Ik heb nog een mooi filmpje hoe mijn (onboard ;)) aimbot eruit zie:

http://www.wegame.com/watch/ump-pwnage/

Daarom word ik denk ik ook vaak uitgescholden voor cheater, maar goed daar sta ik boven 8)

See you on the battlefield!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Unrealer999 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:37:
Ik zit nu in de 1vs1 ladder op esl.eu (34ste plek) als iemand zin heeft om wat 1vs1 te oefenen of gewoon voor de fun wat publics mee te draaien voeg mij maar toe. Steam: EelcoblaauwNL

Ik heb nog een mooi filmpje hoe mijn (onboard ;)) aimbot eruit zie:

http://www.wegame.com/watch/ump-pwnage/

Daarom word ik denk ik ook vaak uitgescholden voor cheater, maar goed daar sta ik boven 8)

See you on the battlefield!
Waarom speel jij geen HC? Ik kan er met mn pet niet bij dat mensen easymode spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealer999
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-06 23:07

Unrealer999

Unrealeur

BootVluchteling schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:50:
[...]

Waarom speel jij geen HC? Ik kan er met mn pet niet bij dat mensen easymode spelen :/
Ik speel af en toe wel HC (geeft je een epic soldaat gevoel? :P) maar Non HC word meer gespeeld (in competitie verband) en ik ben gewoon beter in Non HC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

Ik speel af en toe hardcore. Het is een andere spelbeleving, beide vind ik wel wat hebben en wissel daarom af. Wat ik alleen zo vreselijk irritant vind is die respawn tijd. Soms een paar seconde maar vaak ook veel langer. Kan wat frustrerend zijn als je vaak dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben sowieso voor wat meer objective-based hardcore modes. Ik zou graag domination en CTF in hardcore terug zien, en graag zonder ricochet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 238040 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:01:
Ik speel af en toe hardcore. Het is een andere spelbeleving, beide vind ik wel wat hebben en wissel daarom af. Wat ik alleen zo vreselijk irritant vind is die respawn tijd. Soms een paar seconde maar vaak ook veel langer. Kan wat frustrerend zijn als je vaak dood gaat.
Daarom speel ik alleen HC HQ. Instant respawn FTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-06 22:08

macuz

Dance!

Hey mensen,

Het lijkt me echt cool om met een groepje tweakers ff keihard te knallen! Speel je op een xbox360, hou je van HC TDM, voeg me dan ff toe: Daan Twice

Communicatie en samenwerking is alles met dit spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

BootVluchteling schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:50:
[...]

Ik heb nooit gesnapt wat er precies "mis" is met normal (itt HC) en waarom sommige mensen het zo verachten. Wat maakt het precies zo veel slechter/makkelijker dan HC? Of je nou één of twee kogels nodig hebt om iemand om te leggen, het blijft in vergelijking met andere shooters snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
macuz schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:07:
Hey mensen,

Het lijkt me echt cool om met een groepje tweakers ff keihard te knallen! Speel je op een xbox360, hou je van HC TDM, voeg me dan ff toe: Daan Twice

:+

BFBC2 en CSS topic staan hieronder!

[ Voor 5% gewijzigd door Brutal1ty op 18-05-2010 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
macuz schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:07:
Hey mensen,

:')

Als je vindt dat je voor CoD MW2 samenwerking nodig hebt, moet je geen BF BC2 gaan spelen..

Met CoD kan je solo een heel team omleggen.. Succes om dat te doen in BC2..
Anoniem: 104511 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:09:
[...]

Ik heb nooit gesnapt wat er precies "mis" is met normal (itt HC) en waarom sommige mensen het zo verachten. Wat maakt het precies zo veel slechter/makkelijker dan HC? Of je nou één of twee kogels nodig hebt om iemand om te leggen, het blijft in vergelijking met andere shooters snel gaan.
Als je 6 kogels nodig hebt om iemand dood te schieten, is dat gay. Daarnaast is HC in mijn optiek op sommige vlakken makkelijker. Geen snipergezeik met deep impact, silencergemeut. Gewoon de kogel en de man. Kogel in lichaam - > practisch dood. Zo hoort het imo.

[ Voor 40% gewijzigd door BootVluchteling op 18-05-2010 10:12 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.