Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PiRiVi schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:35:
[...]
Snap al dat gejammer niet, echt niet, wat voor support wil je hebben?
Nou,
  • dat er een beetje behoorlijke anti-cheat in het spel komt zodat niet meer gemiddeld één op de drie potjes verpest wordt door een walhacker, aimbotter of recoil-hacker.
  • dat er een fix wordt gebakken voor de bug die er vanaf dag één al inzit met parties: als je als party een game probeert te joinen, pleurt hij eerst de partyleader in die game en dan later de rest van de party. Maar dan is vaak de game lobby vol en ligt de party uit elkaar.
  • een knop "re-elect server" zodat je niet gedwongen bent ronde na ronde na ronde met pings >200 msec te spelen terwijl er veel betere serverkandidaten meespelen, omdat IWnet toevallig die vent met 1024/256kbit DSL over wifi gekozen heeft als server en je daar nu mee blijft zitten tot die persoon het spel verlaat.
  • patches die bestaande problemen oplossen in plaats van vage, nooit eerder gehoorde klachten waar nog nooit iemand last van heeft gehad.
bijvoorbeeld. Gewoon, support, je weet wel. Wat we van alle andere softwareboeren gewend zijn.
Er verschijnen patches, mappacks etc.
Ja, je moet betalen, maar dat komt omdat er dure ontwikkelaars 100-den uren hebben gestoken in de ontwikkeling en het bedrijf hoge marketing kosten heeft.
En ja ze maken megawinst, maar het is een bedrijf die dit spel heeft gemaakt geen filantropische instelling ter vermaak van de gamer...
Ik vind het prima om te betalen, maar ik verwacht wel dat het produkt dat gewoon nog steeds de kidnerziektes van de eerste week bevat, dan een keer opgelapt wordt. Dat wordt het niet.
De connectieproblemen zijn zo goed als weg,
Leugenaar. Er gata letterlijk geen avond voorbij dat onze party niet minstens tien keer opnieuw gevormd moet worden omdat mensen niet meekomen in games of omdat mensen ineens de host-migration niet overleven. Dit terwijl twee van ons met 32/2.5 mbit links spelen op laten we zeggen boven-modaal gespecte PCs. Er zijn dus twee zeer goede host-kandidaten in onze party en geen enkele reden om een hostmigration niet te overleven, want wij kunnen allen elkaars computers bereiken over internet en met de open poortjes.
het spel is immens populair....
Relevance? Where?
Er worden dagelijks vele cheaters gebanned, al lijkt het een druppel op een gloeiende plaat...
Hoe weet jij dat? Valve geeft geen stats uit en de stats die af en toe lekken zijn verouderd en oncontroleerbaar. Dat het, áls er al wat gedaan wordt,een druppel op een gloeiende plaat is is JUIST reden om te klagen. Het feit dat er veel gebanned (schijnt te) word(t/en) is geen voordeel - dat is een teken dat er iets goed mis is met de cheatpreventie.
Maar we zeuren maar door... dit is slecht, dat is waardeloos...
Natuurlijk zeuren we. daar hebben we namelijk alle aanleiding toe.
Nou dan speel je het toch niet? En als je geen 14 euro overhebt voor een kwaliteitsinjectie van het spel, dan ben je of erg gierig of uitgekeken op het spel of je snapt het concept commercieel niet...
ik heb zowat 60 euro uitgegeven aan het spel + stimulus package en dan heb ik ook nog 3x stimulus moeten uitdelen omdat vrienden het spel het geld al niet meer waard vinden en ik dwarsig toch wil dat ik ze op de nieuwe maps ook kan besluipen en neerprikken. Ik weet donders goed hoe commercieel werkt - je grijpt wat je girjpen kunt enr oept de hele tijd hoe geweldig je voor je klanten bent, hoe hard je daarbij ook liegt.
Wat Activision niet helemaal door heeft is dat dit voor veel PC gamers wel de laatste keer geweest is dat er geld aan Activision spul is uitgegeven. Dan maar naar EA.
De kreet "dan speel je maar niet" slaat natuurlijk nergens op. Ik en velen met mij hebben fors betaald voor dit spel, dan is het niet meer dan normaal dat we óf geld terug willen óf een werkend produkt. Wat jij zegt is feitelijk dat als ik een auto koop en die doet het niet, dan rij ik toch maar niet meer. Wat een onzin.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

+1 voor deze reactie. Speel zelf op de ps3, waar we gelukkig vrijwel geen last hebben van hackers etc., maar ken zat mensen die op de pc spelen en die nog dagelijks kampen met belachelijke problemen.

En dan kan je wel zeggen "en we zeuren maar door.." (PiRiVi), maar dat lijkt me volstrekt logisch met zoveel problemen. Wat ik eigenlijk onbegrijpelijker vind is dat er zoveel mensen zijn op de pc die het zo allemaal wel best vinden en dan dingen gaan zeggen als "kap met zeuren". Ik zou helemaal gek worden als ik om de haverklap in een gehackte server terecht zou komen. Thank god for consoles :+

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
[b][message=33997537,noline]
Ook vraag ik mij af wanneer nou eindelijk de Stimulus maps in de normale roulatie komen. Nu we inmiddels ruim een week verder zijn, lijkt het mij wel tijd dat dit eens kan worden gerealiseerd. Toch kan ik nergens duidelijkheid vinden dat en/of wanneer dit gaat gebeuren.
Uhmm hopelijk gebeurd dit nooit. Aangezien er ook mensen zijn die het MapPack niet hebben gekocht.
Indien deze maps in de normale roulatie komen liggen de mensen die alleen MW2 hebben er constant uit (nu toch al vaak na max 3 potjes)..

Kunnen ze beter een extra kopje maken in het main menu met: MW2 SP, MW2 MP, MW2 MapPack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 20:54
Had MW2 al voor de Xbox360 maar vandaag toch ook maar voor de PC gehaald, aangezien de PC altijd mijn platform voor shooters was,
nu aan het installeren en zometeen maar eens kijken of ik het ook stukken beter ga doen dan op de xbox :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:44
Kwam ik gisteren in een server Capture-the-nuke...
Leuk idee op zichzelf, ware het niet dat sommige enemy's godmode hadden waardoor ze NIET wilden sterven.. Gastje 5x geknifed, draait zich vrolijk om en killt mij met shotgun...

Ik gebruik sinds kort akimbo P90 + blastshield in HQpro; super combo >:)
HQ overnemen, achter hoekje schuilen tot ze overnemen, stun erop en spray away lol. Gegarandeerd 5+ kills. Dan ben ik maar een akimbo noob... Ohnee wacht, een blastshield noob. Soms..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 12:20:
[...]

Nou,
  • dat er een beetje behoorlijke anti-cheat in het spel komt zodat niet meer gemiddeld één op de drie potjes verpest wordt door een walhacker, aimbotter of recoil-hacker.

=1 op 3??? Bullshit ik heb al weken geen cheaters gezien en ik speel élke avond....Of heb ik echt zoveel geluk gehad?
  • dat er een fix wordt gebakken voor de bug die er vanaf dag één al inzit met parties: als je als party een game probeert te joinen, pleurt hij eerst de partyleader in die game en dan later de rest van de party. Maar dan is vaak de game lobby vol en ligt de party uit elkaar.

=Ik herken deze, "vaak" herken ik echter niet, het gebeurt weleens...
  • een knop "re-elect server" zodat je niet gedwongen bent ronde na ronde na ronde met pings >200 msec te spelen terwijl er veel betere serverkandidaten meespelen, omdat IWnet toevallig die vent met 1024/256kbit DSL over wifi gekozen heeft als server en je daar nu mee blijft zitten tot die persoon het spel verlaat.

=Als ze deze functie inbouwen is overlast door misbruik groter naar mijn verwachting dan voordeel...
  • patches die bestaande problemen oplossen in plaats van vage, nooit eerder gehoorde klachten waar nog nooit iemand last van heeft gehad.

=Waar jij nog nooit last van hebt gehad bedoel je?
bijvoorbeeld. Gewoon, support, je weet wel. Wat we van alle andere softwareboeren gewend zijn.

[...]

Ik vind het prima om te betalen, maar ik verwacht wel dat het produkt dat gewoon nog steeds de kidnerziektes van de eerste week bevat, dan een keer opgelapt wordt. Dat wordt het niet.

[...]

Leugenaar. Er gata letterlijk geen avond voorbij dat onze party niet minstens tien keer opnieuw gevormd moet worden omdat mensen niet meekomen in games of omdat mensen ineens de host-migration niet overleven. Dit terwijl twee van ons met 32/2.5 mbit links spelen op laten we zeggen boven-modaal gespecte PCs. Er zijn dus twee zeer goede host-kandidaten in onze party en geen enkele reden om een hostmigration niet te overleven, want wij kunnen allen elkaars computers bereiken over internet en met de open poortjes.

=Leugenaar? Het gaat hier over mijn perceptie tegenover de jouwe en niet over voldongen feiten, dus het woord leugenaar is hier denk ik niet op zijn plaats... OK dus we verschillen hier van mening, prima dat moet kunnen!

[...]
Relevance? Where?

=OK, point taken, schrappen we deze uit mijn argumentenlijst....

[...]

Hoe weet jij dat? Valve geeft geen stats uit en de stats die af en toe lekken zijn verouderd en oncontroleerbaar. Dat het, áls er al wat gedaan wordt,een druppel op een gloeiende plaat is is JUIST reden om te klagen. Het feit dat er veel gebanned (schijnt te) word(t/en) is geen voordeel - dat is een teken dat er iets goed mis is met de cheatpreventie.

=Cheatpreventie is matig: eens! Maar kijk eens op VACBANNED.com en je ziet dat er in reactieve zin toch veel effort wordt gestoken. Wellicht the next best thing, maar liever reactief dan helemaal niet optreden...

[...]

Natuurlijk zeuren we. daar hebben we namelijk alle aanleiding toe.

=Dat hangt er dus vanaf aan wie je het vraagt...

[...]

ik heb zowat 60 euro uitgegeven aan het spel + stimulus package en dan heb ik ook nog 3x stimulus moeten uitdelen omdat vrienden het spel het geld al niet meer waard vinden en ik dwarsig toch wil dat ik ze op de nieuwe maps ook kan besluipen en neerprikken. Ik weet donders goed hoe commercieel werkt - je grijpt wat je girjpen kunt enr oept de hele tijd hoe geweldig je voor je klanten bent, hoe hard je daarbij ook liegt.
Wat Activision niet helemaal door heeft is dat dit voor veel PC gamers wel de laatste keer geweest is dat er geld aan Activision spul is uitgegeven. Dan maar naar EA.
De kreet "dan speel je maar niet" slaat natuurlijk nergens op. Ik en velen met mij hebben fors betaald voor dit spel, dan is het niet meer dan normaal dat we óf geld terug willen óf een werkend produkt. Wat jij zegt is feitelijk dat als ik een auto koop en die doet het niet, dan rij ik toch maar niet meer. Wat een onzin.

=3 keer aan vrienden gegeven omdat die het niet wilden doen? Dus je koopt je vrienden?

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
PiRiVi schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 12:44:
1 op 3??? Bullshit ik heb al weken geen cheaters gezien en ik speel élke avond....Of heb ik echt zoveel geluk gehad?
Hier ben ik het met je eens, ik zie minder cheaters. Maar ik speel dan ook in de game-modes waar cheaters procentueel minder voorkomen. Dit is volgens mij gewoon een verschil in smaak waarom hier een andere mening over is.
Ik herken deze, "vaak" herken ik echter niet, het gebeurt weleens...
Hier ben ik het volledig mee eens, dit gebeurt gewoon te regelmatig. Er is ook wel meer 'mis' met het joinen van lobbies in general. O.a. het joinen van een lobby waar je nog net de eindscore kan zien.
Als ze deze functie inbouwen is overlast door misbruik groter naar mijn verwachting dan voordeel...
Dit moet gewoon beter gebeuren (zie volgende punt)
Waar jij nog nooit last van hebt gehad bedoel je?
Veel dingen waar PC games last van hebben word gewoon niet vaak genoeg herhaald. Om je een voorbeeld te geven, op Youtube is er een hele actieve "High profile" community (i.e. Machinima) Ik volg die community en daar hoor je veel dingen over wat er mis gaat op de consoles. Bijvoorbeeld de care-package glich, die is er op de PC gewoon niet geweest. Maar het hacked-server debacle daar hoor je helemaal niks over!
[...]

=Cheatpreventie is matig: eens! Maar kijk eens op VACBANNED.com en je ziet dat er in reactieve zin toch veel effort wordt gestoken. Wellicht the next best thing, maar liever reactief dan helemaal niet optreden...
We hadden actief, en we zijn nu teruggezet naar reactief (Cod4+5 vs Cod6) Het is dus van mindere kwaliteit geworden. Ja van een downgrade word ik ook sacherijnig.
[...]

=3 keer aan vrienden gegeven omdat die het niet wilden doen? Dus je koopt je vrienden?
Heb ik ook gedaan. Ze hadden geen PayPal en/of geen saldo daarop, ik heb het geld wel teruggekregen.
Maar ik zie het punt wel, hij koopt zijn vrienden niet. Hij wil gewoon de mogelijkheid om met vrienden het hele spel spelen. Ik vind dat jij dit niet kan vergelijken met je vrienden kopen.

Zoals hier veel geroepen is, met dedicated servers zouden we deze problemen gewoon niet hebben. Als je een pesthekel hebt aan commando, laat je het gewoon niet toe op je server. Maar er is hoop, er is een groep die zelf een alternatief voor IWNet heeft gemaakt. Dus Dedicated servers zullen niet lang meer op zich hoeven laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:57

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 12:20:
[...]

Nou,
Erg overdreven hoor, 1 op de 3 potjes een cheater/hacker/whatever. Ik kom het zelden tegen. Het zal er meer aan liggen dat je niet tegen je verlies kan, dat iemand je telkens sneller af is of zo. Ik zie het vaak gebeuren dat iemand die net even wat sneller is al snel een cheater wordt genoemd.

De rest van je kritiek kan ik me overigens ook niet zo in vinden. Ik beleef een hoop lol aan MW2. En elk spel heeft wel wat probleempjes. De support na MW1 was ook snel op, maar daar hoor je weinig mensen over.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
srdevil schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 09:19:
[...]

Zoals ik ook al zei, iedereen kreeg de 'Skull' door de hacked server. Wel werd de rest allemaal gereset (behalve kills/deaths etc in barrack). kwa wapen kills enzo. Iedereen in die server was ook Rank1 (maar prestige symbool stond er wel bij). Als je dan in de Lobby kwam had je weer je normale rank.
Oh ok, ik had net 7-8 pagina's gelezen & dat van dat skulletje dus net weer niet. Maargoed da's wel een hele lullige.. Ik had mezelf ondertussen aangeleerd om elke keer als ik heb gespeeld ff een backup te maken van m'n player mapje.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
In welke gamemodes wordt er dan het meest gecheat?
Ik zit zelf meestal in Ground War en Domination, en daar gaat het vaak eigenlijk wel goed (afgezien dan van een avond waarbij ik twee keer op dezelfde hacked server binnen kwam, en daardoor direct maar twee prestige levels overgeslagen heb >.<).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

EDIT schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 13:33:
In welke gamemodes wordt er dan het meest gecheat?
Ik zit zelf meestal in Ground War en Domination, en daar gaat het vaak eigenlijk wel goed (afgezien dan van een avond waarbij ik twee keer op dezelfde hacked server binnen kwam, en daardoor direct maar twee prestige levels overgeslagen heb >.<).
Meestal wordt er gehackt in Ground Wars omdat daar de meeste mensen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Hmm, dan heb ik tot nu toe heel veel geluk gehad schijnbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:40
PiRiVi schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:35:
[...]

Snap al dat gejammer niet, echt niet, wat voor support wil je hebben?

Er verschijnen patches, mappacks etc.
Ja, je moet betalen, maar dat komt omdat er dure ontwikkelaars 100-den uren hebben gestoken in de ontwikkeling en het bedrijf hoge marketing kosten heeft.
En ja ze maken megawinst, maar het is een bedrijf die dit spel heeft gemaakt geen filantropische instelling ter vermaak van de gamer...

De connectieproblemen zijn zo goed als weg, het spel is immens populair....
Er worden dagelijks vele cheaters gebanned, al lijkt het een druppel op een gloeiende plaat...

Maar we zeuren maar door... dit is slecht, dat is waardeloos...

Nou dan speel je het toch niet? En als je geen 14 euro overhebt voor een kwaliteitsinjectie van het spel, dan ben je of erg gierig of uitgekeken op het spel of je snapt het concept commercieel niet...
Kan een hele lange post schrijven maar daar heb ik geen zin in. Relatief gezien is de support voor de PC dramatisch als je kijkt naar de hoeveelheid spelers, en de hoeveelheid geld die er verdient is met MW2. Helemaal als je het vergelijkt met andere online games. Voor de PS3 en Xbox komen er regelmatig updates uit. Als er voor de PC een update/patch komt zijn er wel weer andere dingen die voor problemen zorgen door de patch. Het spel is dus gewoon instabiel, iedere fix zorgt voor een ander probleem.

Connectieproblemen zijn nog steeds in overvloed, een mappack die verschijnt waarvoor je 14 euro moet betalen noem ik geen support. Dat is gewoon iets nieuws uitbrengen waarmee ze geld willen verdienen.

Er wordt gewoon weinig geluisterd naar de PC community bij dit spel, daar kan je gewoon niet omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:44
Inderdaad. Ik heb onderhand van de nood een deugd gemaakt. Ik ben afgelopen 2 weken regelmatig hackers tegengekomen, en daar zat je meteen weer op level 70. Daardoor ben ik nu wel 10th prestige, en kan ik nu me lekker concentreren om alle challenges van wapens te halen.

Maar feit blijft:

Een avondje gamen met een party = minimaal tig keer je party uitelkaar, eens in de zoveel tijd een host die met zijn 56k6 torrents aan het uploaden is en toch COD aan het spelen is, een cheater die je leuk level 70 geeft.

Vote host en vote kick zou echt een verwelkoming zijn, of de mogelijkheid als je host bent, dat je kan kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Nieuwe map pack komt al snel zeg, 3 juni.
Tja, weer 1200 punten.

Vorige wel gekocht, deze waarschijnlijk ook wel.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Freezerator schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:16:
Inderdaad. Ik heb onderhand van de nood een deugd gemaakt. Ik ben afgelopen 2 weken regelmatig hackers tegengekomen, en daar zat je meteen weer op level 70. Daardoor ben ik nu wel 10th prestige, en kan ik nu me lekker concentreren om alle challenges van wapens te halen.

Maar feit blijft:

Een avondje gamen met een party = minimaal tig keer je party uitelkaar, eens in de zoveel tijd een host die met zijn 56k6 torrents aan het uploaden is en toch COD aan het spelen is, een cheater die je leuk level 70 geeft.

Vote host en vote kick zou echt een verwelkoming zijn, of de mogelijkheid als je host bent, dat je kan kicken.
Om mijn relaas van vandaag positief te eindigen, vanavond schiet ik weer iedereen van de tegenpartij voor de kop en word ikzelf ook een x aantal keer om het leven gebracht....
En daar word ik, alle problemen ten spijt, toch nog elke keer een blij mannetje van! :P :P

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LzpAppel schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 13:22:
Heb ik ook gedaan. Ze hadden geen PayPal en/of geen saldo daarop, ik heb het geld wel teruggekregen.
Maar ik zie het punt wel, hij koopt zijn vrienden niet. Hij wil gewoon de mogelijkheid om met vrienden het hele spel spelen. Ik vind dat jij dit niet kan vergelijken met je vrienden kopen.
Dank u - iemand die het snapt: ik wil gewoon knallen met m'n maten. Dat het geld kost zal me boeien, daar heb ik zat van, dus die maps kopen voor die paar die het weigeren dat is geen enkel probleem.
1 op 3??? Bullshit ik heb al weken geen cheaters gezien en ik speel élke avond....Of heb ik echt zoveel geluk gehad?
Of je herkent het niet, of je hebt geluk, of een beetje van beide? Ik denk eerder dat je er niet op let (want je denkt dat het wel meevalt). Dat iemand een wallhack of recoil hack heeft maakt hem niet tot winnaar - maar ook iemand die er derde of vijfde mee wordt vind ik irritant. Speel eerlijk, of speel niet, zeg maar.
Als ze deze functie inbouwen is overlast door misbruik groter naar mijn verwachting dan voordeel...
Dat kán haast niet dat het misbruik groter wordt dan de overlast nu. Maar je hebt helemaal gelijk als je zegt "dan moet het een vote worden, net als vote-map. En geen kick, gewoon re-pick host. de laggy host moet gewoon in het spel blijven natuurlijk.
Cheatpreventie is matig: eens! Maar kijk eens op VACBANNED.com en je ziet dat er in reactieve zin toch veel effort wordt gestoken. Wellicht the next best thing, maar liever reactief dan helemaal niet optreden...
Als het verschil tussen niet en een beetje optreden niet merkbaar is is het ook niet beter.
beany schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 13:23:
Erg overdreven hoor, 1 op de 3 potjes een cheater/hacker/whatever. Ik kom het zelden tegen. Het zal er meer aan liggen dat je niet tegen je verlies kan, dat iemand je telkens sneller af is of zo. Ik zie het vaak gebeuren dat iemand die net even wat sneller is al snel een cheater wordt genoemd.
Ik word zelf dagelijks voor cheater uitgemaakt, en heb gisteren drie potjes FFA gespeeld met alle drie de rondes score limiet geraakt, één keer The Show en een keer KDR over 10/1... dus dat ik niet tegen m'n verlies kan zou waar kunnen zijn, maar het is niet zo dat ik het spel niet beheers en dus maar roep dat alles en iedereen aan het cheaten is.
Bijvoorbeeld in die drie potjes FFA gisteren heb ik in totaal vijf keer een rondje aan het begin moeten verlaten omdat één van ons eruit gepleurd werd (met drie man...) en in het rondje waar ik 30-0 had liep een sniper met Barrett te knallen alsof het een P90 was zonder enige recoil. In het laatste rondje, wat we maar half gespeeld hebben, verbaasde iemand vriend en vijand door dwars door de muren op Skidrow te kijken. En dat is geen voetstapjes tracen, als de ander niet beweegt...
Ga killcams kijken, en ik garandeer je dat je in drie avonden spelen een gemiddelde van 1 op 3 rondes iiemand ziet die niet eerlijk speelt.
De rest van je kritiek kan ik me overigens ook niet zo in vinden. Ik beleef een hoop lol aan MW2. En elk spel heeft wel wat probleempjes. De support na MW1 was ook snel op, maar daar hoor je weinig mensen over.
Ik beleef best lol aan het spel, maar gezien de prijs van het spektakel en de hoeveelheid problemen die er al vanaf de release inzitten vind ik niet dat je met droge ogen kunt beweren dat Activision een goed produkt geleverd heeft. In MW1 was de support ook maar matig, maar daar was de prijs anders, de maps gratis, en met een dedicated server kon je met een mod het spel zo maken als je wilde, plus dat punkbuster natuurlijk een wereld van goed deed aan de cheatloosheid.

Over MW1 hoor je mij bijvoorbeeld nooit klagen omdat ik dat uitsluitend speel op een eigen server met vrienden die ik erop vertrouw niet te cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 15:02
hmm, ik vind het wel raar, veel mensen lopen naar mijn mening te zeuren...je hebt het voordeel van de host of ben je een noob met welke setup aan wapens en perks je gebruikt. Dat gezeur is mijn grootste ergernis en egoboost tegelijk. Het zit allemaal in de game en heeft zijn eigen voor en nadelen. Als ik riotshields tegenkom dan pak ik een klasse met GL+semtex, gewoon omdat dit effectief is tegen het schild. Dan moet je erna niet komen zeuren dat ik een noobtuber ben, je hebt het er dan zelf naar gemaakt :+

Ander punt zijn de verschillende fora. Ik ben vanaf december al met vrienden aan het spelen ben en dat de party/lobby en andere problemen voor ons(+/- 4 man) eigenlijk al lang verleden tijd zijn. Misschien dat ik het 1 keer op een avond meemaak maar als de leader dan gelijk weer een nieuwe zoekt heb je eigenlijk geen tijd verloren.

Op fora lijkt het ook wel of dat de hele multiplayer overheerst wordt door hackers/cheaters(net zei nog iemand 1 op de 3 games :S ) Vanaf december heb ik welgeteld 1 aimbot met zekerheid kunnen vaststellen! Soms heb ik ook weleens het idee dat ze vaker ben tegengekomen, maar na even relativeren blijkt vaak dat ik te moe ben of te lang ben doorgegaan waardoor mijn reactietijd gewoon crap is.

Al met al ben ik blij met de game en vermaak me hier goed mee....stop met zeuren en begin met het genieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Delblanco schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 15:13:
hmm, ik vind het wel raar, veel mensen lopen naar mijn mening te zeuren...je hebt het voordeel van de host of ben je een noob met welke setup aan wapens en perks je gebruikt. Dat gezeur is mijn grootste ergernis en egoboost tegelijk. Het zit allemaal in de game en heeft zijn eigen voor en nadelen. Als ik riotshields tegenkom dan pak ik een klasse met GL+semtex, gewoon omdat dit effectief is tegen het schild. Dan moet je erna niet komen zeuren dat ik een noobtuber ben, je hebt het er dan zelf naar gemaakt :+

Ander punt zijn de verschillende fora. Ik ben vanaf december al met vrienden aan het spelen ben en dat de party/lobby en andere problemen voor ons(+/- 4 man) eigenlijk al lang verleden tijd zijn. Misschien dat ik het 1 keer op een avond meemaak maar als de leader dan gelijk weer een nieuwe zoekt heb je eigenlijk geen tijd verloren.

Op fora lijkt het ook wel of dat de hele multiplayer overheerst wordt door hackers/cheaters(net zei nog iemand 1 op de 3 games :S ) Vanaf december heb ik welgeteld 1 aimbot met zekerheid kunnen vaststellen! Soms heb ik ook weleens het idee dat ze vaker ben tegengekomen, maar na even relativeren blijkt vaak dat ik te moe ben of te lang ben doorgegaan waardoor mijn reactietijd gewoon crap is.

Al met al ben ik blij met de game en vermaak me hier goed mee....stop met zeuren en begin met het genieten ;)
zeg er dan wel ff bij op welk platform je speelt, er is namelijk een levensgroot verschil tussen mw2 op de console en pc wat betreft hackers etc.

Op de console ben ik nog nooit een cheater tegengekomen (genoeg boosters en af en toe wat glitchers), toen ik mw2 op de pc probeerde (in dat eerste gratis weekend) wist ik gewoon niet wat ik meemaakte, zoveel cheatende, scheldende en irritante mensen o.O

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

srdevil schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 12:25:
[...]

Uhmm hopelijk gebeurd dit nooit. Aangezien er ook mensen zijn die het MapPack niet hebben gekocht.
Indien deze maps in de normale roulatie komen liggen de mensen die alleen MW2 hebben er constant uit (nu toch al vaak na max 3 potjes)..

Kunnen ze beter een extra kopje maken in het main menu met: MW2 SP, MW2 MP, MW2 MapPack.
Het zou me fijner zijn als er onderwater word gecontroleerd welke versie je hebt en als je samen met een vriend zonder mappack gaat gamen dat hij jou dan ook behandeld als iemand zonder mappack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf, er kan toch niet gecheat worden op de PS3? Had net toch wel iets heel vaags. Ik stond bij het raam in de villa van de map Estate met m'n sniper (Intervention FMJ) en stond gewoon rustig te snipen. Opeens zie ik een vijandelijke sniper staan naast het huis waar vlag B staat (domination). Hij staat iemand op te wachten met een SPAS-12 ofzo, ik had rustig de tijd om m'n crosshairs vol op z;n schedel te richten. Ik schiet, een hitmarker op z'n hoofd. Dus ik schiet nog een keer, deze keer op de borst.. nog een hitmarker! Daarna liep hij naar binnen en heb hem daarna niet meer gezien. Ik kan eigenlijk geen verklaring hiervoor vinden? Het was sowieso geen lag, of falende hit detection. En nee, hij had geen painkiller aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Wie zegt dat je hem in het hoofd en borst raakte? Je zegt "een hitmarker op z'n hoofd", maar dat slaat nergens op want de hitmarker komt op jouw crosshair, en niet waar je hem geraakt hebt... Door recoil (vooral op een sniper dus) kun je dus daar aan echt niet zien waar je hem raakte, je weet alleen dat je hem raakte.
En de hit detection is niet altijd even nauwkeurig hoor. Heb vaak genoeg gehad dat ik te hoog mikte (een goeie 20/30 cm boven het hoofd schat ik) en toch een headshot kreeg. Ook andersom, dat je recht in z'n hoofd mikt en toch geen headshot (vooral met assault rifles zie je dat wel eens).

Zonder stopping power kun je best iemand twee keer in z'n borst schieten (en van huis naar punt B is nog best ver) zonder dat hij dood gaat. Als je wel stopping power had heb je hem waarschijnlijk in z'n arm of been ofzo geraakt.

Vervelend, klopt. Maar om nou gelijk cheater te roepen...?
mickjuh schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 15:20:
[...]

Het zou me fijner zijn als er onderwater word gecontroleerd welke versie je hebt en als je samen met een vriend zonder mappack gaat gamen dat hij jou dan ook behandeld als iemand zonder mappack.
Op de xbox gebeurt dit ook... Heb geen rede te denken dat het op de pc anders zou zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door NickThissen op 14-05-2010 16:07 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Vacant en Strike *O*

2 van de betere maps van MW1 imo :) , die andere 3 lijken ook wel interessant.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delblanco schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 15:13:

Vooral dat laatste is natuurlijk een beetje kort door de bocht. Het kan goed zijn dat jij net mazzel hebt en weinig cheaters tegenkomt. Aimbot zie je sowieso niet vaak, want dat zie je meteen, maar iemand die een beetje handig is kan best met een wallhack spelen zonder dat het direct opvalt. Verder hoorde ik veel mensen over hacked servers die ik nooit tegenkwam, maar de afgelopen week ben ik er ineens twee tegengekomen. Eerste keer: bam, aantal challenges reset, irritante veranderingen in de speelmap, emblem en title veranderd. Tweede keer; bam, van level 33 naar 70 zonder dat ik een kill gemaakt had.

Qua gameplay is het een geweldig spel maar er zijn gewoon erg veel problemen, vooral voor de pc, dus ik vrees dat alleen maar genieten voor de meesten van ons er niet in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Laatst online: 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Zojuist wel lekker gespeeld met een vriend op skype. Team Tactical games en we stonden elke keer met ze 2en bovenaan. Het valt me op dat ik MW2 veel leuker vind met ze 2en en dat het mij ook beter af gaat.(komt waarschijnlijk door skype.)

Spelen hier eigenlijk veel mensen met de F2000? Ik vind het een heerlijk wapen maar ik ben nu weer lvl 15 dus kan ik hem niet gebruiken. :'( En hij ligt ook nooit ergens op de grond.

[ Voor 28% gewijzigd door Djmaddox op 14-05-2010 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Djmaddox schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 18:57:
Zojuist wel lekker gespeeld met een vriend op skype. Team Tactical games en we stonden elke keer met ze 2en bovenaan. Het valt me op dat ik MW2 veel leuker vind met ze 2en en dat het mij ook beter af gaat.(komt waarschijnlijk door skype)
Speel je PC? Waarschijnlijk wel, ik speel bijna altijd samen met een hele goede speler ( k/d +4.0 & acc 25% ) Maar dan op de XBOX360 en we zitten altijd op de Private Chat, maar wij praten best wel veel. Maar in tegenstelling tot wat iedereen denkt vertellen we nooit vijandelijke posities. We dekken elkaar wel gewoon goed, en als er iemand aan komt dan melden we dat even. Zetten altijd samen een gebiedje af met dus 4 claymore's, hij doet vaak snipen+shotgun en ik assault rifle+shotgun. Maar we campen eigenlijk niet de hele tijd, lopen ook gewoon rond en helpen team met winnen. Staan 4 v d 5 keer samen in de top met score's als 25-3 of net wat.

Hij heeft UAV+Predator+Harriers/Pavelow en ik Pred+Harriers+Emergency Airdrop. Juist omdat we altijd samen spelen is onze winratio ook +1.0, bij 20 andere vrienden uit me lijst allemaal rond de 0.5.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ NickThissen

Ken je de damage points in deze game wel? Iedereen heeft 100 levenspunten. Een sniperkogel doet 70 damage (van een Intervention/Barrett, zonder silencer). Stopping power doet deze damage x1.4 = 98 damage per schot. Echter hebben bepaalde lichaamsdelen ook een damage multiplier. Ledematen hebben geen verhogende multiplier (x1,0) maar het hoofd en de borst bijvoorbeeld wel. Als ik me niet vergis was de multiplier op de borst x1,5. Éen enkele sniperkogel met stopping power zou dan 70x1.4x1.5=147 damage moeten doen. En dat is altijd een kill, tenzij iemand painkiller gebruikt. Niemand zou 2 kogels in de borst kunnen overleven in deze game, en al helemaal niet 1 in het hoofd (hoofd heeft een nog hogere multiplier) en 1 in de borst meteen daarna. Snap je het een beetje?

Ik denk dat het waarschijnlijk toch lag aan falende hit detection of lag dan, op de PS3 kan niet gecheat worden, hoop ik. Er gebeurt wel vaker vage shit in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
vanmiddag ook mw2 gekocht en ben hem nu aan het installeren.. Khad hem al op de xbox 360 maar met de muis ben ik toch beter.. benieuwd of het inderdaad huilen met de pet op is zoals jullie zeggen.. khoop niet dat ik in de gehackte servers terecht kom :S Wil graag mn rank zelf opbouwen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Thrilled schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 22:53:
vanmiddag ook mw2 gekocht en ben hem nu aan het installeren.. Khad hem al op de xbox 360 maar met de muis ben ik toch beter.. benieuwd of het inderdaad huilen met de pet op is zoals jullie zeggen.. khoop niet dat ik in de gehackte servers terecht kom :S Wil graag mn rank zelf opbouwen ..
Om eerlijk te zijn. Het is niet of maar wanneer.

Maak regelmatig back-ups van je stat files :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 13:25
Had weer wat leuks vanmiddag..

http://www.youtube.com/watch?v=ggns1d7EChE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Wat is er aan de hand dan?

Oh de cheater, ik zou zeggen leer er maar mee leven want volgens mij gaat het echt niet verbeterd worden. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik zit te kijken en denk hey leuk MW1.... oh nee wacht mappack }:O

[sarcasme on]
Hihi is trouwens geen cheater, dat zijn skills :+
[/sarcasme off]

Heb trouwens de laatste paar dagen geen last van cheaters op de PC en ik speel toch Groundwar, wil trouwens niet zeggen dat ze er niet waren maar in ieders geval niet van die randdebielen die zo tekeer gaan als dat filmpje 2 posts terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 20:54
Vraag me echt af hoe ze die filmpjes maken van de gameplay zonder lag..
Heb het zelf geprobeerd, normaal gesproken speel ik met settings op high en 1920x1080 met fps rond de 50.

Ga ik recorden met Fraps, resolutie op 1280 x 1024, lagged het echt extreem..

Heeft iemand er nog trouwens ervaring mee, die misschien wat tips kan geven om gewoon soepel de gameplay te kunnen opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was net bezig met de Hard Line challange. Ik moet 40 killstreaks halen. (Minimaal 2 kills in een rij) Hier heb ik er plenty van gemaakt, uiteraard zonder tussentijds dood te gaan, echte killstreaks dus en toch blijft de teller steken op 38/40. Doe ik iets verkeerds, snap ik het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 02:02:
Ik was net bezig met de Hard Line challange. Ik moet 40 killstreaks halen. (Minimaal 2 kills in een rij) Hier heb ik er plenty van gemaakt, uiteraard zonder tussentijds dood te gaan, echte killstreaks dus en toch blijft de teller steken op 38/40. Doe ik iets verkeerds, snap ik het niet?
Volgens mij moet je dan wel je uav als killstreak aan hebben. Je moet dus ook echt een killstreak halen, en niet alleen maar 2 kills maken.
Was bij mij iig zo. Had ook hardline aan met pred.-harr.-chopperg. als killstreaks. Toen bleef de tellen bij mij ook op 0 staan. Uav aan en Challange was zo gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:36:
@ NickThissen

Ken je de damage points in deze game wel? Iedereen heeft 100 levenspunten. Een sniperkogel doet 70 damage (van een Intervention/Barrett, zonder silencer). Stopping power doet deze damage x1.4 = 98 damage per schot. Echter hebben bepaalde lichaamsdelen ook een damage multiplier. Ledematen hebben geen verhogende multiplier (x1,0) maar het hoofd en de borst bijvoorbeeld wel. Als ik me niet vergis was de multiplier op de borst x1,5. Éen enkele sniperkogel met stopping power zou dan 70x1.4x1.5=147 damage moeten doen. En dat is altijd een kill, tenzij iemand painkiller gebruikt. Niemand zou 2 kogels in de borst kunnen overleven in deze game, en al helemaal niet 1 in het hoofd (hoofd heeft een nog hogere multiplier) en 1 in de borst meteen daarna. Snap je het een beetje?

Ik denk dat het waarschijnlijk toch lag aan falende hit detection of lag dan, op de PS3 kan niet gecheat worden, hoop ik. Er gebeurt wel vaker vage shit in deze game.
Afstand speelt toch ook nog een rol? Hoe bereken je die erbij dan? Misschien is de damage nog maar 49 op afstand en raakte je hem twee keer in een been/arm..?
En je krijgt toch automatisch weer leven bij langzaam als je niet dood bent maar wel geraakt bent? Of blijf je de rest van je 'leven' met 30 hp lopen als een sniper je raakte, waardoor een grenade impact ofzo al genoeg is (bij wijze van spreken)? Ik dacht toch dat je snel weer terug op volle leven zat als je je even koest houdt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Laatst online: 13-09 23:20
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 08:07:
[...]

Volgens mij moet je dan wel je uav als killstreak aan hebben. Je moet dus ook echt een killstreak halen, en niet alleen maar 2 kills maken.
Was bij mij iig zo. Had ook hardline aan met pred.-harr.-chopperg. als killstreaks. Toen bleef de tellen bij mij ook op 0 staan. Uav aan en Challange was zo gehaald.
Ah, goeie tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
NickThissen schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:04:
[...]

Afstand speelt toch ook nog een rol?
Sniper rifles hebben, net als LMGs, een constante damage output op alle afstanden. Zie ook deze mooie interactieve charts: http://denkirson.xanga.com/715966769/modern-warfare-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:25
Grappig...voor het eerst dat ik de Terminal map voorbij zie komen bij Harcore Ricochet HQ...heeft die DLC toch ergens goed toe geleid

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff.. army of one + dangerclose + noobtubes zou allang gepatched moeten worden, echt om misselijk van te worden die combinatie -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja, reken er maar niet op dat er ooit nog iets gepatched of wat dan ook gedaan zal worden om het één en ander beter te maken. Net als die achterlijke G18 akimbo met meer accuracy dan single G18. Schopt de balans behoorlijk onderuit als er een stuk of wat van die noobs mee rondrennen. Je zou bijna gedwongen worden om je te verlagen tot hun niveau en het zelf ook maar te gaan gebruiken.
Het enige waar de "heren" van Craptivision en Infinity Tard nog mee bezig zijn is cashen. Ze wrijven zichzelf al weer in de handen voor het volgende mappack. De inhalige geldwolven hebben hun ware gezicht laten zien. :(
Modern Warfail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net heb ik de stimulus pack gedownload voor de PS3 maar het werkt niet. Ik heb de juiste disk versie (00683) en bij find match zie ik de stimulus opties staat. Er staat stimuluc package DLC required.
Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 19:03:
Net heb ik de stimulus pack gedownload voor de PS3 maar het werkt niet. Ik heb de juiste disk versie (00683) en bij find match zie ik de stimulus opties staat. Er staat stimuluc package DLC required.
Zie ik iets over het hoofd?
Nee, je moet gewoon doorgaan, het staat er altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RetroTycoon schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 19:16:
[...]

Nee, je moet gewoon doorgaan, het staat er altijd :)
Doorgaan werkt niet omdat stimulus in het grijs staat. er staat this playlist requires a map pack that you do not have. Heb de pack gedownload, geinstalleerd en ook al betaald. Schiet mij maar lek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 17:51:
Ach ja, reken er maar niet op dat er ooit nog iets gepatched of wat dan ook gedaan zal worden om het één en ander beter te maken. Net als die achterlijke G18 akimbo met meer accuracy dan single G18. Schopt de balans behoorlijk onderuit als er een stuk of wat van die noobs mee rondrennen. Je zou bijna gedwongen worden om je te verlagen tot hun niveau en het zelf ook maar te gaan gebruiken.
Het enige waar de "heren" van Craptivision en Infinity Tard nog mee bezig zijn is cashen. Ze wrijven zichzelf al weer in de handen voor het volgende mappack. De inhalige geldwolven hebben hun ware gezicht laten zien. :(
Modern Warfail
Toe maar, origineel dit bericht, Vooral met die mooie nicknames die ik nog nooit gehoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 20:05:
[...]

Toe maar, origineel dit bericht, Vooral met die mooie nicknames die ik nog nooit gehoord heb.
hahahah idd, kreeg ook meteen het gevoel alsof ik die post 99999999x eerder had gelezen in dit topic :') :+

nogmaals: als je continu word geowned door Akimbo Runners/Knife runners/noobtubers dan zegt dat meer wat over jouw niveau dan over het niveau van degene aan wie je je irriteert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:27
Whahaha inderdaad. G18 Akimbo is makkelijk te pakken met o.a. UMP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dean
  • Laatst online: 16-12-2020

Mr. Dean

Signature

Mag ik vragen waarom iedereen de g18 (akimbo) verkiest boven de TMP (akimbo)? De damage ligt hoger, de accuracy ligt hoger, alleen de firerate ligt lager. Nu kan ik me voorstellen dat je het voor de firerate doet, maar door die ongelooflijke recoil mis je toch driekwart van je kogels.

Ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Mr. Dean schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 20:49:
Mag ik vragen waarom iedereen de g18 (akimbo) verkiest boven de TMP (akimbo)? De damage ligt hoger, de accuracy ligt hoger, alleen de firerate ligt lager. Nu kan ik me voorstellen dat je het voor de firerate doet, maar door die ongelooflijke recoil mis je toch driekwart van je kogels.
In die paar momenten dat je nog vrijwel geen recoil hebt legt de tegenpartij het loodje al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 21:14
Zo'n idee had ik ook en dan ook met de M93 Raffica. Ligt het nou aan mij, of is de Raffica veel accurater en sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
TheBleeder schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 21:01:
[...]

Zo'n idee had ik ook en dan ook met de M93 Raffica. Ligt het nou aan mij, of is de Raffica veel accurater en sterker.
Dat is ie volgens mij ook, maarja met die G18 kun je lekker sprayen hè. En dat is iets waar de meeste mensen in MW2 wel van houden. Want aimen in shooters dat doen we tegenwoordig natuurlijk niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 20:05:
[...]

Nee aan jouw bericht hebben we wat. Reageer gewoon niet als je niks nuttigs aan te merken hebt. Ik had gewoon ff een mening die ik kwijt wilde, mag dat? Dit spel is bij sommigen zó heilig dat je ook niks negatiefs erover kan zeggen blijkbaar zonder aangevallen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
MW2 is het ene moment heel leuk en het volgende moment kansloos irritant :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Als je akimbo g18 hebt dan heb je de eerste paar schoten nauwelijks recoil en omdat je met 2 tegelijk schiet zijn ze dan al zo goed als dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 21:11:
[...]

Nee aan jouw bericht hebben we wat. Reageer gewoon niet als je niks nuttigs aan te merken hebt. Ik had gewoon ff een mening die ik kwijt wilde, mag dat? Dit spel is bij sommigen zó heilig dat je ook niks negatiefs erover kan zeggen blijkbaar zonder aangevallen te worden.
Jij hebt ook niets zinnigs te melden aangezien bijna alle 21 delen hier al vol mee staan. Verder hebben we misschien wel wat aan mijn reactie, aangezien mensen dan misschien bedenken hoe zinloos hun geklaag over akimbos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 21:53:
[...]

Jij hebt ook niets zinnigs te melden aangezien bijna alle 21 delen hier al vol mee staan. Verder hebben we misschien wel wat aan mijn reactie, aangezien mensen dan misschien bedenken hoe zinloos hun geklaag over akimbos is.
Ik wil niet al te bijdehand gaan doen hoor maar als er al 21 delen vol van staan dan heeft het blijkbaar weinig zin. Ach, blijkbaar zal jij ook wel zo'n Mister Easy Mode zijn die het niet kan hebben wanneer er wat kritiek wordt geuit. Laat ik het daar maar bij laten. Anders gaat deze discussie nog 21 delen verder. Goedenavond en welterusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:15
Ik heb er ook weer wat leuke potjes opzitten. (xbox360) Ik ben bezig met de Hardline Challange (100 killstreaks). Tegelijkertijd had ik me bedacht dat ik die g18 akimbo ook wel eens wilde testen. Wat een ramp om 75 kills te halen met dat ding.. Ik heb op het laatst dat ding maar op mijn second slot gezet in mijn knife class. Rondrennen en knifen met de g18 in mijn hand (daar telt ook als kills). Ik heb er wel een stukje positieve k/d ratio voor op moeten geven.

Ik ga er nog even mee door, maar als het niks is houd ik het bij mijn ACR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga morgen maar eens voor een setje akimbo Barretts, sprayen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Spray and pray ftw *O*
Straks ook maar even een class aanmaken met die dingen, ook maar een noobtube op de AR doen en lekker wat mensen mee pesten :+

Al dat geklaag over welk wapen je niet moet gebruiken etc begint wel zielig te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
AK-47 met Grenade Launcher
RPG als je Secondary

Perk 1: Scavenger Pro
Perk 2: Danger Close Pro
Perk 3: Ninja Pro o.i.d

= best leuke noob class :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Ik zou de Thumper als secondary gebruiken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G18 akimbo is voor mensen die niet in staat zijn te richten. Punt.

Als je een beetje overweg kan met een m93 akimbo own je elke g18 akimbo runner. Zelfs met een ump own je ze makkelijk.Om maar niet te beginnen over de TAR. Ik maak er een sport van om ze juist op te zoeken en te frustreren, zodra ik ergens een g18 hoor ga ik op zoek naar de eigenaar :P

Iemand al trouwens een idee hoe lang het kan duren voordat de stimulus maps in de normale cycle komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 22:03:
[...]

Ik wil niet al te bijdehand gaan doen hoor maar als er al 21 delen vol van staan dan heeft het blijkbaar weinig zin. Ach, blijkbaar zal jij ook wel zo'n Mister Easy Mode zijn die het niet kan hebben wanneer er wat kritiek wordt geuit. Laat ik het daar maar bij laten. Anders gaat deze discussie nog 21 delen verder. Goedenavond en welterusten.
right, dus iedereen die volgens jou wel om kan gaan met G18 runners en het niet als een core flaw in de game zien zijn mensen die niet tegen kritiek kunnen?

het is heel simpel: Als jij vind dat de G18 overpowered is (en je aan je frustratie te zien continu het onderspit delft tegen 'n00bs' die het gebruiken), dan verander je toch van klasse en pak je die gozer aan? Als je nog niet erg goed bent in MW2 kan ik je frustratie dan nog enigzins begrijpen, maar als je een ervaren speler bent die vertikt om z'n speelstijl aan te passen en daarom maar z'n frustratie gaat botvieren op IW/MW2 dan moet je niet aankomen met "je kan niet tegen kritiek op de game".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Zit momenteel in een mod server. iedereen heeft pred missile huds en kan die ook schieten terwijl ze over het level lopen :D Geniaal, gister had ik slowmotion LOL :P

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01 23:07

Tristal

PSN-ID Tristal

reemprive schreef op zondag 16 mei 2010 @ 01:31:
G18 akimbo is voor mensen die niet in staat zijn te richten. Punt.

Als je een beetje overweg kan met een m93 akimbo own je elke g18 akimbo runner. Zelfs met een ump own je ze makkelijk.Om maar niet te beginnen over de TAR. Ik maak er een sport van om ze juist op te zoeken en te frustreren, zodra ik ergens een g18 hoor ga ik op zoek naar de eigenaar :P

Iemand al trouwens een idee hoe lang het kan duren voordat de stimulus maps in de normale cycle komen?
Op de PS3 is de stimulus package al opgenomen in de normale cycle. Is dit op de pc nog niet het geval??

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet of deze al eens langs is gekomen, maar ik kon een grijns niet onderdrukken:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IDTM67Yl6-A]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 10:41:
Ik weet niet of deze al eens langs is gekomen, maar ik kon een grijns niet onderdrukken:

[video]
Hij is leuk d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tristal schreef op zondag 16 mei 2010 @ 09:35:
[...]

Op de PS3 is de stimulus package al opgenomen in de normale cycle. Is dit op de pc nog niet het geval??
Voor zover ik weet niet. Ik heb een paar potjes GW gespeeld, voor de rest FFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 19:20:
[...]Doorgaan werkt niet omdat stimulus in het grijs staat. er staat this playlist requires a map pack that you do not have. Heb de pack gedownload, geinstalleerd en ook al betaald. Schiet mij maar lek
Heb niet al je voorgaande berichten gelezen, maar mogelijk heb je hier wat aan: https://support.steampowe...le.php?ref=3991-EOAV-1596

Steam over mijn verwijderde stats door de gehackte server:
Hello,

A staff member has replied to your question:

Hello, Thank you for contacting Steam Support. An update to Modern Warfare 2 was released that has reduced the possibility of being matched into a modified server. Unfortunately, any experience or rank gained from joining a modified match cannot be reverted. Please click the following link for more information: http://store.steampowered.com/news/?appids=10180 NOTE: Joining a modified match will not result in a VAC ban. If you require any further technical support for Modern Warfare 2, please contact Activision Support: https://activision.custhe...g/php/enduser/std_alp.php If you have any further questions, please let us know - we will be happy to assist you.
oftewel, ze willen niet mijn oude backup account terugplaatsen |:(, maarja was wel te verwachten anders krijgen ze nog meer werk :9

@Drikuss Bijvoorbeeld als je prestige kills gereset zijn. Je +500 headshots met een handgun of je 1000 predator kills weg zijn?
En als je bijvoorbeeld rank 50 ben en je wapens opeens allemaal weer gelockt worden omdat het spel denkt dat je nog geen kills heb gemaakt..

[ Voor 8% gewijzigd door srdevil op 16-05-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie houd er uberhaupt van terugplaatsingenqq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Ik ben zojuist een noob genoemd omdat ik in mijn eentje de laatste 2 gasten in S&D afmaakte. Door een teamgenoot :P Maarja, ik kan begrijpen dat mensen mij een noob vinden omdat ik een HB monitor gebruik, maar in S&D vind ik dat ding toch verrekte handig.

S&D, ik ben er nog niet echt super handig in. Maar ik vind het wel een vette game-mode! Lekker spannend!

Maar toch wel een vraagje erover, de team-chat. Als je dood bent en je stuurt een bericht, dan kunnen je teamgenoten dat toch niet lezen? Of heb ik niet gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8)
LzpAppel schreef op zondag 16 mei 2010 @ 11:54:
Ik ben zojuist een noob genoemd omdat ik in mijn eentje de laatste 2 gasten in S&D afmaakte. Door een teamgenoot :P Maarja, ik kan begrijpen dat mensen mij een noob vinden omdat ik een HB monitor gebruik, maar in S&D vind ik dat ding toch verrekte handig.

S&D, ik ben er nog niet echt super handig in. Maar ik vind het wel een vette game-mode! Lekker spannend!

Maar toch wel een vraagje erover, de team-chat. Als je dood bent en je stuurt een bericht, dan kunnen je teamgenoten dat toch niet lezen? Of heb ik niet gelijk?
Nee, de chat werkt niet als je dood bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01 23:07

Tristal

PSN-ID Tristal

reemprive schreef op zondag 16 mei 2010 @ 11:05:
[...]

Voor zover ik weet niet. Ik heb een paar potjes GW gespeeld, voor de rest FFA.
Ik dacht echt dat PS3 en PC synchroon liepen wat dat betreft, maar schijnbaar dus niet. Op de PS3 kunnen we al een kleine week gebruik maken van de nieuwe maps in de normale cycle.

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
LzpAppel schreef op zondag 16 mei 2010 @ 11:54:

Er is niks mis met de babymonitor, dan moeten ze maar de ninja perk gebruiken. Het is een tactiek en met S&D heb je teamwerk en tactiek nodig.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Larrs schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:15:
[...]

Er is niks mis met de babymonitor, dan moeten ze maar de ninja perk gebruiken. Het is een tactiek en met S&D heb je teamwerk en tactiek nodig.
Ben ik met je eens :Y

Maar ik kan ook begrijpen dat mensen het 'noobish' vinden. Ze schrikken zich waarschijnlijk het apenzuur als je ineens voor ze staat of in 1 schot uit hun camp-hoekje knalt.

Ik geef toe, in S&D camp ik ook. Dit situatie met de HB monitor was als volgt. Wij waren aan het aanvallen, ik pak de bom en rush naar B (In het vliegtuig). Plant de bom, leg mijn claymore bij de trap aan de achterkant neer en ga in een hoekje zitten achter de glijbaan. Kort daarna kreeg ik de melding dat ik als enige over was, ik check de score en ik zie dat er nog 2 vijanden zijn.

Mijn baby-monitor begint te piepen, en ik zie dat er iemand achter het vliegtuig in wilt. Resultaat: *klik* *BOOM* dat was mijn claymore. 1vs1. Mijn 3e oog begint weer te piepen, deze keer vanwege iemand die de trap op kroop (ik hoorde 'm niet lopen) Dus ik wacht tot het stipje dichtbij is, strafe naar links en ik haal 'm een mes door zijn ribbenkast heen.

Was ik aan het campen? Ja. Maakte ik volledig gebruik van mijn HB sensor? Ja.

Heb ik de ronde voor mijn team gewonnen? Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 14:26

Pubbert

random gestoord

Ik heb af en toe (eens in de 3 potjes) een slechte performance ingame (PC) nu blijkt dit dus te voor te komen als ik host ben! Resolutie endergelijke maakt niets uit, ik heb 50mbit van Ziggo, dus verbinding kan het ook het probleem niet zijn.

Het gaat telkens als hetzelfde, stukken erg vloeiend (60fps constant, en dan inneens 3 fps in 5 seconden, en dan weer een xtal seconden vloeiend.

ALs ik het meemaak, en als ik dan leave game, krijg je meteen picking a new host, dus het kom enkel voor als ik host ben!

Wat is de preciese methode voor MW2 om de host te bepalen? Het spel loopt supervloeiend, als ik maar geen host ben, alleen ik word zowat 1 op de 3x gekozen als host.

PC is een Phenon X3, 4GB, HD4850.

Iemand ideeën? Kan ik nergens aangeven dat ik geen host wil zijn? :P

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Dat laatste sowieso niet... Maar hoe is het gesteld met je uplink? Aangezien die vele malen belangrijker is als je host bent ;) Heb je downloads op de achtergrond lopen?

[ Voor 14% gewijzigd door RetroTycoon op 16-05-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Thund3r schreef op zondag 16 mei 2010 @ 14:14:
Ik heb af en toe (eens in de 3 potjes) een slechte performance ingame (PC) nu blijkt dit dus te voor te komen als ik host ben! Resolutie endergelijke maakt niets uit, ik heb 50mbit van Ziggo, dus verbinding kan het ook het probleem niet zijn.
Misschien zijn het wel je modem- of netwerkkaart-instellingen?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb net wat vreemds. Zit in een potje FFA met een paar Nederlanders, ik was host.

Op het gegeven moment staat iemand 29-12 en krijgt een Emergency Airdrop. Zit er een nuke in! Heb ik nog nooit meegemaakt, hij had duidelijk niet 24 of 25 kills gemaakt zonder dood te gaan, de hoogste spree van hem was 9 of 10 volgens mij. Iemand dit wel eens mee gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Movie or it didn't happen ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk platform speel je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golivier komt net terug van een hacked server... GRRRRR!

Ze hacken dus tegenwoordig ook TDM servers... leuk... dacht juist dat dit ''onaantrekkelijk'' was om te hacken. Ik merkte het vrijwel meteen toen ik connecte, iedereen had een riotshield en het team dat als eerst 7500 punten had, zou winnen... Meteen gedisconnect... was al te laat! Geen Prestige 10 lvl 70... ik was voor het joinen Prestige 3 lvl 43, na de disconnect was ik Prestige 3 lvl 70...

Zo makkelijk lvl 70 worden, dat is mijn eer te na. Gelukkig had ik mijn profiel geback upped... en... dat back uppen blijkt prima te werken :) Alle bestanden teruggezet, spel opgestart... en weg lvl 70! Ik ben wel een paar levels kwijt... maar dit is beter dan ''gehacked'' te zijn

Kortom, medetweakers,back up uw profile!!!

Lezen hoe, dat kan hier http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1217516

Denk niet, het overkomt mij niet... of ik ben snel genoeg met disconnecten... gewoon regelmatig back uppen! Het voorkomt een hoop gedoe als je naderhand je profile probeert terug te zetten (dit werkt veelal niet).

Golivier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat die tyfus hackers en cheaters het spel voor een hoop spelers bederven.. heb er zelf gelukkig weinig last van (speel op PS3) maar als ik zie hoe het er aan toegaat op de PC (en in mindere mate ook de 360), best vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Ik kwam er net gisteren ook weer achter dat er een nieuwe wapen glitch is wat het mogelijk maakt om 3 wapens te hebben.
Ik weet niet meer hoe precies maar op een gegeven moment kon ik switchen tussen 3 wapens nadat ik wapens van een ander oppakte of nadat ik van de copycat deathstreak gebruikmaakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 20:41:
Golivier komt net terug van een hacked server... GRRRRR!

Ze hacken dus tegenwoordig ook TDM servers... leuk... dacht juist dat dit ''onaantrekkelijk'' was om te hacken. Ik merkte het vrijwel meteen toen ik connecte, iedereen had een riotshield en het team dat als eerst 7500 punten had, zou winnen... Meteen gedisconnect... was al te laat! Geen Prestige 10 lvl 70... ik was voor het joinen Prestige 3 lvl 43, na de disconnect was ik Prestige 3 lvl 70...

Zo makkelijk lvl 70 worden, dat is mijn eer te na. Gelukkig had ik mijn profiel geback upped... en... dat back uppen blijkt prima te werken :) Alle bestanden teruggezet, spel opgestart... en weg lvl 70! Ik ben wel een paar levels kwijt... maar dit is beter dan ''gehacked'' te zijn

Kortom, medetweakers,back up uw profile!!!

Lezen hoe, dat kan hier http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1217516

Denk niet, het overkomt mij niet... of ik ben snel genoeg met disconnecten... gewoon regelmatig back uppen! Het voorkomt een hoop gedoe als je naderhand je profile probeert terug te zetten (dit werkt veelal niet).

Golivier
Kan je dit ook 'creatief' gebruiken. Voor mij is het te laat en ben van prestige 2 lvl 10 naar lvl 70 gegaan :( Zou toch graag terug willen. En deze methode ziet er redelijk save uit, wil niet gaan klote met levelhacks... }:O

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 20:45:
Jammer dat die tyfus hackers en cheaters het spel voor een hoop spelers bederven.. heb er zelf gelukkig weinig last van (speel op PS3) maar als ik zie hoe het er aan toegaat op de PC (en in mindere mate ook de 360), best vervelend.
Nou moet ik wel zeggen dat het ook pech is... Ik speel regelmatig ook op pc maar ben denk ik pas 10 hacked servers tegengekomen.. De cheaters zin er wel wat meer maar och gewoon nieuwe server zoeken..

Enige kutte zijn alle connection problemen en de lag -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cornelisjuh schreef op zondag 16 mei 2010 @ 21:29:
[...]

Kan je dit ook 'creatief' gebruiken. Voor mij is het te laat en ben van prestige 2 lvl 10 naar lvl 70 gegaan :( Zou toch graag terug willen. En deze methode ziet er redelijk save uit, wil niet gaan klote met levelhacks... }:O
Euhmmm... ik weet eerlijk gezegd niet of je hier ook creatief mee aan de gang kan gaan... In het begin (toen MW2 net gereleased was) had je redelijk veel spelers die hun rank gehacked hadden... Naar mijn weten hebben zij een bepaald programmaatje gebruikt om hun rank aan te passen. Naar alle waarschijnlijkheid hebben zij de bestanden aangepast die ik gebruik om te back uppen. Geeeeeen idee verder hoe dit precies in zijn werk gaat.

Ik kan je aanraden gewoon door te spelen en vanaf nu af aan om de zoveel levels / uur te back uppen. Weet je in ieder geval dat je in het vervolg nog iets achter de hand hebt.

Wat betreft hacked servers, ik vind het best als bepaalde spelers zelf kunnen bepalen welke maps en gamemods ze spelen, alleen moeten ze van de levels, callsigns en ranks van andere spelers afblijven!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2010 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Rank hack is echt heel makkelijk uit te voeren. Heb er ook gebruik van gemaakt in het free weekend om het spel eens op de PC te proberen (speel normaal op xbox). Ik wilde toch alle wapens hebben want in die paar uurtjes die ik kan spelen in het weekend zal ik niet veel dingen unlocken...

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kon je daarmee gewoon kiezen welke rank je kreeg. Er waren dan een paar 'presets' zoals prestige 1 level 70, prestige 5 level 70, prestige 10 level 70 etc. Maar ik denk dat je ook prestige 3 level 38 ofzo kunt doen... Daarmee zou je dus terug kunnen gaan nadat je in een hacked server bent geweest.

Ik heb gewoon gegoogled en kwam op een youtube (ja, youtube :p) video terecht met een linkje naar een programmaatje in de description, dat gedownload en het werkte meteen. Ik zal niet meer detail geven hier aangezien het misschien niet op prijs gesteld wordt, hoewel ik niet in zie waarom mensen rank hacks niet op prijs stellen... Wat maakt het uit? Je hebt er toch geen voordeel aan?

[ Voor 20% gewijzigd door NickThissen op 16-05-2010 22:33 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Nou...kwam voor het eerst in maanden op een hacked server terecht, natuurlijk weer in de laatste paar seconden.

Wat kunnen die gasten trouwens veel met die hacks niet normaal! |:(

Dat me rank aangepast is maakt me niks uit, maar de challenges waar ik zo lang mee bezig ben geweest staan weer op 0! ;w

[ Voor 25% gewijzigd door bakkiepleur op 16-05-2010 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:20

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Die heartbeatsensor is heel raar. Ik heb vaak zat dat ik in de killcam zie dat ik gewoon erop verschijn terwijl ik Ninja heb ingesteld...

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
bakkiepleur schreef op zondag 16 mei 2010 @ 23:21:
Nou...kwam voor het eerst in maanden op een hacked server terecht, natuurlijk weer in de laatste paar seconden.

Wat kunnen die gasten trouwens veel met die hacks niet normaal! |:(

Dat me rank aangepast is maakt me niks uit, maar de challenges waar ik zo lang mee bezig ben geweest staan weer op 0! ;w
Dat hoort zo. Bij een nieuwe prestige zijn ook je challenges (behalve prestige) leeg :)
ThE_OwNeR schreef op zondag 16 mei 2010 @ 23:35:
Die heartbeatsensor is heel raar. Ik heb vaak zat dat ik in de killcam zie dat ik gewoon erop verschijn terwijl ik Ninja heb ingesteld...
Dat klopt, maar in de echte situatie ipv de replay zal ie je niet hebben gezien op de HB sensor. Dat heeft met allies/axis radar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

ScrooLoose schreef op zondag 16 mei 2010 @ 20:52:
Ik kwam er net gisteren ook weer achter dat er een nieuwe wapen glitch is wat het mogelijk maakt om 3 wapens te hebben.
Ik weet niet meer hoe precies maar op een gegeven moment kon ik switchen tussen 3 wapens nadat ik wapens van een ander oppakte of nadat ik van de copycat deathstreak gebruikmaakte.
Die mogelijkheid bestaat al heel lang. Ongeveer een maand geleden was ik op zoek naar een manier om de STAT-bestanden uit te lezen om er statistieken uit te trekken en toen zag ik wat middelen waarmee het kon.

Ik zeg KON aangezien de spelers die hier gebruik van maakten over het algemeen zijn gebanned na een update van VAC (het werkt wel). Wat het deed is het vervangen van equipment waardoor je ipv een frag-grenade een extra wapen kon gebruiken. Was onderdeel van een ordinaire cheat-tool. Blijkbaar bestaat dit dus nog. ;(

Gister weer gespeeld maar had veel last van disconnects en host migration errors. Best jammer want er zaten leuke potjes tussen. Op een gegeven moment heb ik een challenge "the silent" geloof ik gehaald nadat ik iemand om zeep had gebracht met twee stungranaten. Hij kwam in quarry vanuit een gebouw toen ik twee stungranaten tegen hem aan gooide. :)

Voor het eerst was ik ook succesvol met een mes, nog nooit heb ik zoveel kills gehaald met een mes als gisteravond, had wel veel geluk zeg ik er eerlijk bij.

Verder ben ik weer met de TAR aan het spelen, erg handig in kleine maps, voor de grote maps heb ik nu de FAL (zal hem toch een keer weer moeten vrijspelen). :)
LzpAppel schreef op zondag 16 mei 2010 @ 23:49:
Dat hoort zo. Bij een nieuwe prestige zijn ook je challenges (behalve prestige) leeg :)
Je behoudt ook de camopakken die je bij de one-shot-one-kill challenge behaalt. De challenge wordt zelf wel op 0 gezet maar de camo's behoud je. Dat viel mij op toen ik voor het eerst in prestige was gegaan. Wel prettig want ik zag er tegenop om die challenge weer opnieuw te moeten halen hiervoor. Nu kan ik die challenge gewoon tijdens het spelen halen maar niet meer met als doel die camo's te krijgen. :)

[ Voor 15% gewijzigd door bazs2000 op 17-05-2010 06:31 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
bazs2000 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 06:28:
[...]

Je behoudt ook de camopakken die je bij de one-shot-one-kill challenge behaalt. De challenge wordt zelf wel op 0 gezet maar de camo's behoud je. Dat viel mij op toen ik voor het eerst in prestige was gegaan. Wel prettig want ik zag er tegenop om die challenge weer opnieuw te moeten halen hiervoor. Nu kan ik die challenge gewoon tijdens het spelen halen maar niet meer met als doel die camo's te krijgen. :)
In mijn ervaring is dat toch anders. Ik heb ze na elke prestige weer opnieuw moeten halen. Wellicht kijk jij naar de groene camo, deze hou je inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hey, ik probeer mn naam nu in kleur te krijgen met de tips uit de OP, maar het werkt niet helemaal lekker..

Ik heb hem nu in rood-wit-blauw gezet, maar op een of andere manier doet hij de kleur wit niet helemaal goed.. als ik een game join zie ik in de spelerslijst mijn witte letters in geel, maar zodra ik met mijn muis over mijn naam ga zie ik wel de kleur wit.. hoe kan dit?

/edit laat maar :p ben er al achter dat dit komt omdat mijn naam gehighlighted is zeg maar, en verder wel gewoon wit is

[ Voor 13% gewijzigd door Thrilled op 17-05-2010 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

LzpAppel schreef op maandag 17 mei 2010 @ 07:24:
[...]

In mijn ervaring is dat toch anders. Ik heb ze na elke prestige weer opnieuw moeten halen. Wellicht kijk jij naar de groene camo, deze hou je inderdaad.
Dat zou ook kunnen inderdaad.
Ik snipe alleen op Wasteland ei'k. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij COD2 werkt dit wel?
reemprive schreef op zondag 16 mei 2010 @ 11:58:
8)
[...]

Nee, de chat werkt niet als je dood bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyvdHof
  • Laatst online: 22-04-2021
Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 19:33:
[...]

Ik heb ook naar die destructor gekeken maar die vond ik toch net ff aan de dure kant voor een mat. Ik heb vandaag de Razer Abyssus en Goliathus mat gehaald. Eigenlijk wilde ik de Control Edition maar die was er niet dus heb ik de Speed Edition genomen. Ik kon eigenlijk toch niet kiezen tussen die twee omdat ik er niet uit kom waar ik het beste mee af ben. Het bevalt tot nu toe goed, moet wel erg wennen aan de nieuwe muis/mat combo maar dat komt vanzelf.

DannyvdHof, ik zie dat jij ook een Goliathus hebt. Heb jij de Control of Speed Edition en hoe bevalt ie? :)
Ik heb de speed edition, maar ik ben van plan om een andere te halen. er blijft snel stof op zitten waardoor er tijdens MW2 zo nu en dan opeens helemaal de andere kant op richt in plaats van een klein stukje opzij |:(

AMD Phenom II X4 965BE - Sapphire HD6850 1GDDR5 - Kingston HyperX Gen 8GB DDR3 1600Mhz - ASrock 870 Extreme3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
zoenvisje schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 21:32:
MW2 is het ene moment heel leuk en het volgende moment kansloos irritant :).
+1 ik heb exact hetzelfde idee >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Hmm ik wilde na mijn pc upgrade misschien ook MW2 kopen voor PC (heb het nu voor ps3) maar als ik het zo lees kan ik dat maar beter niet doen met al die hackers e.d.
Toch jammer dat sommige mensen het moeten verpesten voor iedereen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:25
Got, wat mis ik die Cold Blood perk....ben voor het eerst in maanden maar eens in Prestige gegaan (omdat er anders echt te weinig uitdaging in het spel zat), maar man wat een drama zonder die perk. Helemaal omdat er geen enkele flapdrol van mijn teamgenoten de moeite neemt om zo'n vliegend ding uit de lucht te schieten. Met als gevolg dat ik 25% van de gametijd ongeveer binnenshuis moet schuilen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.