Nou,PiRiVi schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:35:
[...]
Snap al dat gejammer niet, echt niet, wat voor support wil je hebben?
- dat er een beetje behoorlijke anti-cheat in het spel komt zodat niet meer gemiddeld één op de drie potjes verpest wordt door een walhacker, aimbotter of recoil-hacker.
- dat er een fix wordt gebakken voor de bug die er vanaf dag één al inzit met parties: als je als party een game probeert te joinen, pleurt hij eerst de partyleader in die game en dan later de rest van de party. Maar dan is vaak de game lobby vol en ligt de party uit elkaar.
- een knop "re-elect server" zodat je niet gedwongen bent ronde na ronde na ronde met pings >200 msec te spelen terwijl er veel betere serverkandidaten meespelen, omdat IWnet toevallig die vent met 1024/256kbit DSL over wifi gekozen heeft als server en je daar nu mee blijft zitten tot die persoon het spel verlaat.
- patches die bestaande problemen oplossen in plaats van vage, nooit eerder gehoorde klachten waar nog nooit iemand last van heeft gehad.
Ik vind het prima om te betalen, maar ik verwacht wel dat het produkt dat gewoon nog steeds de kidnerziektes van de eerste week bevat, dan een keer opgelapt wordt. Dat wordt het niet.Er verschijnen patches, mappacks etc.
Ja, je moet betalen, maar dat komt omdat er dure ontwikkelaars 100-den uren hebben gestoken in de ontwikkeling en het bedrijf hoge marketing kosten heeft.
En ja ze maken megawinst, maar het is een bedrijf die dit spel heeft gemaakt geen filantropische instelling ter vermaak van de gamer...
Leugenaar. Er gata letterlijk geen avond voorbij dat onze party niet minstens tien keer opnieuw gevormd moet worden omdat mensen niet meekomen in games of omdat mensen ineens de host-migration niet overleven. Dit terwijl twee van ons met 32/2.5 mbit links spelen op laten we zeggen boven-modaal gespecte PCs. Er zijn dus twee zeer goede host-kandidaten in onze party en geen enkele reden om een hostmigration niet te overleven, want wij kunnen allen elkaars computers bereiken over internet en met de open poortjes.De connectieproblemen zijn zo goed als weg,
Relevance? Where?het spel is immens populair....
Hoe weet jij dat? Valve geeft geen stats uit en de stats die af en toe lekken zijn verouderd en oncontroleerbaar. Dat het, áls er al wat gedaan wordt,een druppel op een gloeiende plaat is is JUIST reden om te klagen. Het feit dat er veel gebanned (schijnt te) word(t/en) is geen voordeel - dat is een teken dat er iets goed mis is met de cheatpreventie.Er worden dagelijks vele cheaters gebanned, al lijkt het een druppel op een gloeiende plaat...
Natuurlijk zeuren we. daar hebben we namelijk alle aanleiding toe.Maar we zeuren maar door... dit is slecht, dat is waardeloos...
ik heb zowat 60 euro uitgegeven aan het spel + stimulus package en dan heb ik ook nog 3x stimulus moeten uitdelen omdat vrienden het spel het geld al niet meer waard vinden en ik dwarsig toch wil dat ik ze op de nieuwe maps ook kan besluipen en neerprikken. Ik weet donders goed hoe commercieel werkt - je grijpt wat je girjpen kunt enr oept de hele tijd hoe geweldig je voor je klanten bent, hoe hard je daarbij ook liegt.Nou dan speel je het toch niet? En als je geen 14 euro overhebt voor een kwaliteitsinjectie van het spel, dan ben je of erg gierig of uitgekeken op het spel of je snapt het concept commercieel niet...
Wat Activision niet helemaal door heeft is dat dit voor veel PC gamers wel de laatste keer geweest is dat er geld aan Activision spul is uitgegeven. Dan maar naar EA.
De kreet "dan speel je maar niet" slaat natuurlijk nergens op. Ik en velen met mij hebben fors betaald voor dit spel, dan is het niet meer dan normaal dat we óf geld terug willen óf een werkend produkt. Wat jij zegt is feitelijk dat als ik een auto koop en die doet het niet, dan rij ik toch maar niet meer. Wat een onzin.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2010 12:21 ]