Sommige servers zijn hackservers en als je dan een kill maakt krijg je 3285623582356239586XP en ben je dus instant 70.
Ik kom even mijn gal spuwen... al weet ik niet of dat hier mag...
Mijn vriend moest mij zo nodig Call of Duty leren spelen want dan konden we zo leuk samen spelen (hij is prestige 10, lvl 70, zonder hacken... erg verslaafd dus)... Inmiddels haal ik regelmatig meer kills dan hem en maak ik pannenkoeken van hem als we tegen elkaar spelen en nou wil hij niks meer van samenspelen afweten
. Kutjong... Zo dat is eruit.
Verder vind ik CoD best een leuk spel hoor
. Speel het op PS3 en computer. Op de computer vind ik het eigenlijk leuker want daarop ben ik minder geoefend dus gaat het wat minder makkelijk.
Mijn vriend moest mij zo nodig Call of Duty leren spelen want dan konden we zo leuk samen spelen (hij is prestige 10, lvl 70, zonder hacken... erg verslaafd dus)... Inmiddels haal ik regelmatig meer kills dan hem en maak ik pannenkoeken van hem als we tegen elkaar spelen en nou wil hij niks meer van samenspelen afweten
Verder vind ik CoD best een leuk spel hoor
Kan iemand me helpen, was zojuist nog level 36 en nu ineens level 70, echt kak, wil level 70 zelf bereiken. Kan iemand me helpen met dat 'tooltje'?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
swing when you're winning!
Verwijderd
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1260489addinjo schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:36:
Kan iemand me helpen, was zojuist nog level 36 en nu ineens level 70, echt kak, wil level 70 zelf bereiken. Kan iemand me helpen met dat 'tooltje'?
Alvast bedankt!
hier staat wel het één en ander volgens mij waar je het mee kan verhelpen.
Allicht troep waarover theoretisch niet mag gesproken worden, maar hebben jullie het over dat ding waarmee je je gewenste prestige aantal en level ingeeft? Wat 'normaal' dus gebruikt wordt om je *een beetje* verder te zetten, kan je dan ook om terug te gaan, ofzo?addinjo schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:36:
Ikzelf heb het niet, wel al over horen spreken. Lijkt me dat je dat in een minuutje kan googlen.
Nog iets, als je toevallig in zo'n hacked lobby geraakt (en dus lvl 70 boosted bent), kan je dan niet gewoon taakbeheer openen en iw4mp.exe sluiten? Dan slaat ie volgens mij de gegevens niet op. Althans, ik doe dat als ik een lobby met overduidelijke cheaters zit, omdat ik niet vind dat dat in mijn stats moet meetellen (en dat werkt zo)...

[ Voor 22% gewijzigd door Tweaker36 op 10-05-2010 22:11 ]
Yup, maar in de link van Pjotr77 staat een manier die wel legaal is.Tweaker36 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:57:
[...]
Allicht troep waarover theoretisch niet mag gesproken worden, maar hebben jullie het over dat ding waarmee je je gewenste prestige aantal en level ingeeft? Wat 'normaal' dus gebruikt wordt om je *een beetje* verder te zetten, kan je dan ook om terug te gaan, ofzo?
Ikzelf heb het niet, wel al over horen spreken. Lijkt me dat je dat in een minuutje kan googlen.
Nog iets, als je toevallig in zo'n hacked lobby geraakt (en dus lvl 70 boosted bent), kan je dan niet gewoon taakbeheer openen en iw4mp.exe sluiten? Dan slaat ie volgens mij de gegevens niet op. Althans, ik doe dat als ik een lobby met overduidelijke cheaters zit, omdat ik niet vind dat dat in mijn stats moet meetellen (en dat werkt zo)...
Heeft gewerkt, twee mapjes 'vorige versie terugzetten'met windows 7 en ik ben weer terug op mijn oude rank! Joehoe! Thanks!Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:55:
[...]
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1260489
hier staat wel het één en ander volgens mij waar je het mee kan verhelpen.
Verwijderd
Wat een treurige lui lopen er toch rond in MW2. OK, dat is oud nieuws maar toch... Ben gewoon lekker aan het spelen, doe verder niks "verkeerds" ála camping, rushing, gebruik een fatsoenlijk wapen (M16) begint er ineens ééntje richting mij te schelden met faggot. Dus ik vraag hem om uitleg of dat ie anders z'n mond moet houden. Zegt ie op een gegeven moment "hang on" en even later "point proven" Zei hem dat ik het nog steeds niet begrijp en dat ie met faggot zichzelf wel zou bedoelen. Niks meer van 'm gehoord. Ach, om die lui moet je je eigenlijk niet druk maken en er maar om lachen maar op één of andere manier irriteer ik mij er toch behoorlijk aan.
Even iets heel anders, ik weet dat het eigenlijk niet in het topic thuis hoort maar ik ga een nieuwe muis kopen (Razer Abyssus) maar zoek nog een muismat. Ik wil de allerbeste mat die er is. Wat gebruiken jullie zoal of zouden jullie nu kopen?
Even iets heel anders, ik weet dat het eigenlijk niet in het topic thuis hoort maar ik ga een nieuwe muis kopen (Razer Abyssus) maar zoek nog een muismat. Ik wil de allerbeste mat die er is. Wat gebruiken jullie zoal of zouden jullie nu kopen?
Ik gebruik al sinds jaar en dag een Dell mousemat (in de lange richting dan he!)Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 22:26:
Wat gebruiken jullie zoal of zouden jullie nu kopen?

En mijn MX518 glijdt daar lekker over heen.
Whoeoeoeoeoehoeeeee net misschien wel de moeilijkste challenge gehaald: All Pro
Kill two people with headshots using 1 single bullet.
En ik schoot met een UMP45
:-)
Maaruh om nog even terug te komen op dat hacked-server verhaal. Heb even gekeken naar mijn statsDjmaddox schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:03:
Sommige servers zijn hackservers en als je dan een kill maakt krijg je 3285623582356239586XP en ben je dus instant 70.

En daar klopt dus geen reet van, liefst begin ik opnieuw (niet in prestige mode maar dat gaat niet zonder de game opnieuw te kopen las ik al op fora)
Maar kunnen er consquenties aanzitten dat je op zo'n hacked server terecht bent gekomen, kan steam je hiervoor bannen?
Nee jij kan er niets aan doen, alleen de hackers worden gestraft... indien gesnapt!loewie1984 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:09:
[...]
Maaruh om nog even terug te komen op dat hacked-server verhaal. Heb even gekeken naar mijn stats
[afbeelding]
En daar klopt dus geen reet van, liefst begin ik opnieuw (niet in prestige mode maar dat gaat niet zonder de game opnieuw te kopen las ik al op fora)
Maar kunnen er consquenties aanzitten dat je op zo'n hacked server terecht bent gekomen, kan steam je hiervoor bannen?
:-)
Ik gebruik de SteelSeries QcK, erg fijne stoffen muismat. Aanrader!Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 22:26:
Wat gebruiken jullie zoal of zouden jullie nu kopen?
Hiervoor had ik de SteelSeries 4D, maar die plastic surface vond ik niet echt relaxed, heb liever een stoffen.
Gister was het weer lekker knallen geblazen. Het ging ook nog eens goed waardoor ik veel momenten had waar ik al mijn killstreak awards kreeg alleen die carepackage gaf niet veel, op één airstrike na was alles UAV of counter UAV. Dat zou ik graag anders willen zien. De sentry zou ik het liefst uit mijn streaklijst halen maar moet nog er nog een paar krijgen en dan is de challenge klaar. 
Op een gegeven moment bij Wasteland stond er iemand aan een chaingun (teamgenoot) en een harrier heeft 2 minuten lang op hem staan vuren maar hij ging niet dood? Ik stond er naast (cold blooded) maar hij had dit overduidelijk niet. Hoe heeft hij dit kunnen overleven, ook een cheat ofzo? Het was zelf maar een matige spelers, evenveel kills als deaths en zijn speelstijl was verder ook niet opvallend ofzo, alleen die harrier kreeg hem niet omver.
Op een gegeven moment bij Wasteland stond er iemand aan een chaingun (teamgenoot) en een harrier heeft 2 minuten lang op hem staan vuren maar hij ging niet dood? Ik stond er naast (cold blooded) maar hij had dit overduidelijk niet. Hoe heeft hij dit kunnen overleven, ook een cheat ofzo? Het was zelf maar een matige spelers, evenveel kills als deaths en zijn speelstijl was verder ook niet opvallend ofzo, alleen die harrier kreeg hem niet omver.
Als je stilstaat schiet die harrier precies om je heenbazs2000 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 06:37:
Gister was het weer lekker knallen geblazen. Het ging ook nog eens goed waardoor ik veel momenten had waar ik al mijn killstreak awards kreeg alleen die carepackage gaf niet veel, op één airstrike na was alles UAV of counter UAV. Dat zou ik graag anders willen zien. De sentry zou ik het liefst uit mijn streaklijst halen maar moet nog er nog een paar krijgen en dan is de challenge klaar.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ik gebruik dezelfde alleen dan de + variant, vier keer zo groot als een normale muismat. Incombinatie met de Logitech g5, altijd lekker.superbassie schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:51:
[...]
Ik gebruik de SteelSeries QcK, erg fijne stoffen muismat. Aanrader!
Hiervoor had ik de SteelSeries 4D, maar die plastic surface vond ik niet echt relaxed, heb liever een stoffen.
Verwijderd
all pro is niet de moeilijkste hoor, ik kan er nog wel moeilijkere bedenken, all pro is makkelijk als sniper op highrisePiRiVi schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:05:
toch wel mooi dat je het met een ump voor elkaar heb gekregen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2010 08:48 ]
cluster bomb challenge vind ik persoonlijk moeilijker om te halen
Tot wanneer is het dubbele puntjes eigenlijk? Gisteravond kreeg ik nog dubbele punten. Is het dubbele punten maand misschien?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Same here....ik kan niet meer zonder dat lapje stof. Ding gaat ook braaf mee op LAN-parties.superbassie schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:51:
[...]
Ik gebruik de SteelSeries QcK, erg fijne stoffen muismat. Aanrader!
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ach. Zo gaat het toch al jaren bij online gaming... CS 1.6 in public servers was ook al zo drama met flamers en weet ik t wat. Die gasten moet je gewoon negeren en aanpakken in de game, gefrustreerde mannetjes die teveel achter hun schermpje zitten....Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 22:26:
Wat een treurige lui lopen er toch rond in MW2. OK, dat is oud nieuws maar toch... Ben gewoon lekker aan het spelen, doe verder niks "verkeerds" ála camping, rushing, gebruik een fatsoenlijk wapen (M16) begint er ineens ééntje richting mij te schelden met faggot. Dus ik vraag hem om uitleg of dat ie anders z'n mond moet houden. Zegt ie op een gegeven moment "hang on" en even later "point proven" Zei hem dat ik het nog steeds niet begrijp en dat ie met faggot zichzelf wel zou bedoelen. Niks meer van 'm gehoord. Ach, om die lui moet je je eigenlijk niet druk maken en er maar om lachen maar op één of andere manier irriteer ik mij er toch behoorlijk aan.
Verwijderd
vroeg ik me ook af, maar ik ga niet lopen janken, vind het helemaal goedbeany schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:34:
Tot wanneer is het dubbele puntjes eigenlijk? Gisteravond kreeg ik nog dubbele punten. Is het dubbele punten maand misschien?
Gebruik al een aantal jaar een ICEMAT misschien wat breek gevaarlijk (glas) maar niks glijd beter.

1 keer spawnrapen in highrise en grote kans dat je hem al haalt.PiRiVi schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:05:
Wat dan echt een moeilijke challenge is:
How the?
Kill an enemy by using bullet penetration to shoot an explosive device through a wall.
Die wil ik nog steeds een keer halen
Ondertitel
Tip: neem sitrep. Dan zie je icoontjes waar de explosieven staan (ook door de muur heen)Mr. Dean schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:26:
[...]
1 keer spawnrapen in highrise en grote kans dat je hem al haalt.
How the?
Kill an enemy by using bullet penetration to shoot an explosive device through a wall.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
De moeilijkste challenge is en blijft "deflect 50000 bullets with your riot shield".
Klinkt makkelijk...toch?
Klinkt makkelijk...toch?
Tipje: Ga voor een sentry gun staan of laat een harrier of pavelow op je schietenbakkiepleur schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:34:
De moeilijkste challenge is en blijft "deflect 50000 bullets with your riot shield".
Klinkt makkelijk...toch?
Moeilijkste is denk ik toch Droppin' Crates, Game winning killcam met een carepackage kill. Enigste keer dat ik die heb gezien was van een boosterbakkiepleur schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:34:
Klinkt makkelijk...toch?
Die had ik per ongeluk gehaald en toen was ik nog niet eens geprestiged. Kan me nog herinneren, Domination op Quarry, Ik ren naar B en spray door die muur heen en boemMr. Dean schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:26:
[...]
1 keer spawnrapen in highrise en grote kans dat je hem al haalt.
How the?
[ Voor 23% gewijzigd door Laidback Luc op 11-05-2010 10:40 ]
Bedankt, dan nog maar hopen dat er een enemy bijstaat en dat je deze killt ^^Morax schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:28:
[...]
Tip: neem sitrep. Dan zie je icoontjes waar de explosieven staan (ook door de muur heen)
Ondertitel
En zorg dat je FMJ hebtMr. Dean schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:40:
[...]
Bedankt, dan nog maar hopen dat er een enemy bijstaat en dat je deze killt ^^

Dat levert rond 15 tot 30 bullets op...daarom is die zo moeilijk hij duurt vreselijk lang.Dj-sannieboy schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:36:
[...]
Tipje: Ga voor een sentry gun staan of laat een harrier of pavelow op je schieten
Ik heb gister ook pas m'n 1000ste kill met predator gehaaldbakkiepleur schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:44:
[...]
Dat levert rond 15 tot 30 bullets op...daarom is die zo moeilijk hij duurt vreselijk lang.
schiet een heel LMG magezijn raak, dat is pas onmogelijk.
-sniper oké easy
-AR goed te doen
-Submachine kan ook nog wel (ump)
maar LMG succes met het gevloek en getier
-sniper oké easy
-AR goed te doen
I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"
Neem de AUG Bar, die heeft minder kogels dan de restCorVus schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:03:
-sniper oké easy
-AR goed te doen
Ondertitel
True, maar nog steeds 
lukt me al niet met een AR (oké misschien de FAL eens proberen) maar nee niks voor mij dat.
Edit:
misschien gewoon geen kills maken, denk dat dat het beste is.
of in ieder geval niet op rekenen. anders is het vaak nog die laatste kogel die mis is.
lukt me al niet met een AR (oké misschien de FAL eens proberen) maar nee niks voor mij dat.
Edit:
of in ieder geval niet op rekenen. anders is het vaak nog die laatste kogel die mis is.
[ Voor 40% gewijzigd door CorVus op 11-05-2010 11:16 ]
Ik denk dat je zowiezo host moet zijn, als je een slechte connectie hebt haal je hem misschien nooit.CorVus schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:03:
-sniper oké easy
-AR goed te doen
En je moet dus echt burst firen kogel voor kogel. Voor de AR lijkt me al lastig. Als iemand je kill jat ben je ook al de sjaak. Droppin' Crates is ook maar net geluk hebben.
Misschien handig om dan geen stopping power te gebruiker, aug hbar, silenced ofzo. Moet je meer kogels raak schieten voor een kill
Denk dat ik dit eens ga proberen vanavond
[ Voor 18% gewijzigd door Laidback Luc op 11-05-2010 11:20 ]
Verwijderd
Die challenge is onmogelijk, met LMG.ReFresh F5 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:11:
[...]
Ik denk dat je zowiezo host moet zijn, als je een slechte connectie hebt haal je hem misschien nooit.
En je moet dus echt burst firen kogel voor kogel. Voor de AR lijkt me al lastig. Als iemand je kill jat ben je ook al de sjaak. Droppin' Crates is ook maar net geluk hebben.
Misschien handig om dan geen stopping power te gebruiker, aug hbar, silenced ofzo. Moet je meer kogels raak schieten voor een kill
ik heb me er al bij neergelegd, dak hem niet ga halen
Ik denk dat ik er een uurtje voor ga zitten en anders ga ik weer verder met sprayenVerwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:19:
[...]
Die challenge is onmogelijk, met LMG.
ik heb me er al bij neergelegd, dak hem niet ga halenmisschien met heel veel geluk
Edit; Ik heb er wel eens iemand mee gezien. Maar jammer dat je dan meteen denkt dat het wss een booster was... Haalt er echt de pret vanaf..
[ Voor 17% gewijzigd door Laidback Luc op 11-05-2010 11:24 ]
Ze zeggen nergens dat je mensen moet killen tijdens het leegschieten van het magazijn.
Het zou wellicht dus ook lukken om ergens in een hoekje te gaan liggen en alle tegenstanders met 1 kogel in hun kont te schieten. Kan je gelijk de challenge meepakken dat je de hele match moet blijven leven
Het zou wellicht dus ook lukken om ergens in een hoekje te gaan liggen en alle tegenstanders met 1 kogel in hun kont te schieten. Kan je gelijk de challenge meepakken dat je de hele match moet blijven leven
Verwijderd
Ja ach, ik ga daar bij heel veel dingen al vanuit...ReFresh F5 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:21:
[...]
Ik denk dat ik er een uurtje voor ga zitten en anders ga ik weer verder met sprayen
Edit; Ik heb er wel eens iemand mee gezien. Maar jammer dat je dan meteen denkt dat het wss een booster was... Haalt er echt de pret vanaf..
word veel gedaan helaas, vind ik wel jammer.
Jij speelt toch ook ps3?
Yup, wil je een keer boosten?Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:34:
[...]
Ja ach, ik ga daar bij heel veel dingen al vanuit...
Jij speelt toch ook ps3?
Grapje, doe ik niet aan hé
Denk dat ik gewoon ga campen met cold blooded/ninja/bling silenced aug+holo sight en dan gewoon mensen in de kont schieten, thx Lzp
Als je harrier / sentry gun op je riot shield laat schieten zorg er dan wel voor dat je bullet impact bij Video options uit hebt staan anders is het na 4 kogels een gamecrash.bakkiepleur schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:44:
[...]
Dat levert rond 15 tot 30 bullets op...daarom is die zo moeilijk hij duurt vreselijk lang.

Zelf ben ik nu helemaal gek van mij nieuwe class, was nooit echt van het snipen, maar dat is verandert!
Intervention met ACOG! en dan nog + Faster ADS geweldig hoe snel je 3 man die op je af komen lopen zo snel neer kan one-shotten met je sniper! Er is wel enige "skill" voor nodig op zo snel te "scope" (niet echt scope met ACOG) en dan gelijk de trekker over te halen.
Als ik dan zo'n 3 a 4 achter elkaar kill komt er vaak een berichtje rechts boven in het scherm met of :
- Hacker of ACOG noob.
Probeer het dan toch lekker zelf zou ik zeggen, valt je nog vies tegen!
Zeker. Als je iemand killt zou je dus moeten stoppen vlak voordat je hem killt anders schieten er sowieso een paar kogels door. Daarom met LMG denk praktisch onmogelijk zonder boosten. Je mag immers ook niet doodgaan tussendoor, het gaat om een heel magazijn.CorVus schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:11:
True, maar nog steeds
Edit:
Dus iemand schieten maar niet killen, snel weglopen voor je m killt en dan bij de volgende hetzelfde. En dit riedeltje toch wel bij 5 a 6 man voor je je magazijn leeg heb denk ik....
Ik weet trouwens niet 100% zeker of het trucje werkt. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd.
Maar let er wel op dat je geen mensen killed, dan krijg je de killcam tegen je.
Plus dat donkere hoekjes campers irritant zijn, maar als ik 1 kogel ik mijn kont zou krijgen heb ik meer een "WTF?!" moment
Maar let er wel op dat je geen mensen killed, dan krijg je de killcam tegen je.
Plus dat donkere hoekjes campers irritant zijn, maar als ik 1 kogel ik mijn kont zou krijgen heb ik meer een "WTF?!" moment
die challenge van een hele match blijven leven heb ik van de week gehaald. 7 mensen maar afgemaakt, verder veel op plekken blijven liggen en rondjes rennen. Die 7 kwam ik toevallig tegen.LzpAppel schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:29:
Ze zeggen nergens dat je mensen moet killen tijdens het leegschieten van het magazijn.
Wat denken jullie zou je het "stimulus" pack straks ook gewoon in de winkel kunnen kopen.
Ik wil eigenlijk niet met Paypal betalen, hoor daar teveel negatieve dingen over.
Ik wil eigenlijk niet met Paypal betalen, hoor daar teveel negatieve dingen over.
nee...RoaDHouse schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:46:
Wat denken jullie zou je het "stimulus" pack straks ook gewoon in de winkel kunnen kopen.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Nou, ik heb het geprobeerd via clickandbuy met een easycollect machtigingRoaDHouse schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:46:
Maar k vind de stimilus pack wel leuk
De challenge is vooral makkelijk bij een map als scrapyard.Mr. Dean schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:40:
[...]
Bedankt, dan nog maar hopen dat er een enemy bijstaat en dat je deze killt ^^
Plaats in het vliegtuig een claymore en ga verderop staan. Door de open deuren zie je wanneer er iemand in de buurt komt en knallen maar.
Zo heb ik hem gehaald, was heel eenvoudig.
De moeilijkste challenges haal je vaal per ongeluk.
Zo loop ik alweer vele weken rond met het “wargasm” embleem, was ook per ongeluk.
Ik gebruik sinds vorige week het embleem "The Grim Reaper". Ik wist tot gisteren niet eens waarvoor ie was, maar je moet dan dus minimaal 5 man omleggen met een predator. Ik me ook niet herinneren dat ik deze gehaald heb.
Heb door een foutje in het spel "Airborne" challenge gehaald. Get a 2 kill streak with bullets while in midair.
Was in Afgan, waar die matrassen liggen, stond ik naast, wilde lopen bleef mn mannetje half in de lucht in een struik hangen... Kon geen kant meer op, dus dan maar schieten, haalde ik wel de challenge mee
Was in Afgan, waar die matrassen liggen, stond ik naast, wilde lopen bleef mn mannetje half in de lucht in een struik hangen... Kon geen kant meer op, dus dan maar schieten, haalde ik wel de challenge mee

Verwijderd
Hee thanx voor de tip gister trouwens,bram1984 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:25:
Ik gebruik sinds vorige week het embleem "The Grim Reaper". Ik wist tot gisteren niet eens waarvoor ie was, maar je moet dan dus minimaal 5 man omleggen met een predator. Ik me ook niet herinneren dat ik deze gehaald heb.
ik had mijn DLC van cod allemaal verwijderd en de goeie geinstallee
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2010 13:36 . Reden: noobtypfoutje ;( ]
Kijk, dat was dus toch de oplossing. Top.Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:35:
![]()
[...]
Hee thanx voor de tip gister trouwens,
ik had mijn DLC van cod allemaal verwijderd en de goeie geinstalleerd, en mijn ps3 werkt weer als een zonnetje
Iemand dit al eens meegemaakt?
Gisteravond waren we de nieuwe Stimulus mappen aan het uitproberen, kwam Storm - CTF.
Geskipped aangezien we daarvoor al CTF hadden gespeeld.
Volgende map wordt Crash-CTF..>_>
In het laadscherm staat ook Capture the Flag, maar eenmaal ingame horen we Search and Destroy en komen er twee bommen tevoorschijn.
Gisteravond waren we de nieuwe Stimulus mappen aan het uitproberen, kwam Storm - CTF.
Geskipped aangezien we daarvoor al CTF hadden gespeeld.
Volgende map wordt Crash-CTF..>_>
In het laadscherm staat ook Capture the Flag, maar eenmaal ingame horen we Search and Destroy en komen er twee bommen tevoorschijn.

dat is wel wazig ja. Ik had laatst ook dat er in een potje HQ Pro ineens 18 man zaten (dus 9v9) ipv 12

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Ja ik heb dat regelmatig als je kiest voor een mod en ineens zit je in een FFA/TDM game op Rust.
Dit betekent dat ze wat files op de pc hebben aangepast. Als zij dan de host zijn van de game gelden die andere regels zoals bijv. god-mode, onlimi. ammo, geen reload, no gravity etc etc.
Op zo'n server heb ik mijn danger close perk in paar potjes vol gemaakt. Noobtube en zonder zwartekracht.
Springen, hoog zweven en dan tube spam
Begint wel snel te vervelen overigens. Zit ook een soort van Nuke-S&D mod die ze vrij hebben kunnen geven.
1 bom in het midden en duurt lang om te planten, maar activeert een Nuke.
Dit betekent dat ze wat files op de pc hebben aangepast. Als zij dan de host zijn van de game gelden die andere regels zoals bijv. god-mode, onlimi. ammo, geen reload, no gravity etc etc.
Op zo'n server heb ik mijn danger close perk in paar potjes vol gemaakt. Noobtube en zonder zwartekracht.
Springen, hoog zweven en dan tube spam
Begint wel snel te vervelen overigens. Zit ook een soort van Nuke-S&D mod die ze vrij hebben kunnen geven.
Gister had ik juist een potje met CTF met maar 1 vlag.
telkens moest 1 team defende en 1 team de vlag naar zijn kant brengen als dit lukte was het volgende ronde, alleen het defende was haast onmogelijk want als de vlag gepakt was en je wou hem terug naar ze plek laten gaan dan moest je bijna 2 min er naast liggen.
maar wel dope gamemode opzich, veel kills en death sowieso
telkens moest 1 team defende en 1 team de vlag naar zijn kant brengen als dit lukte was het volgende ronde, alleen het defende was haast onmogelijk want als de vlag gepakt was en je wou hem terug naar ze plek laten gaan dan moest je bijna 2 min er naast liggen.
maar wel dope gamemode opzich, veel kills en death sowieso
Is dat niet die Global Thermonuclear war gamemode?Floris-K schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:54:
......
Ik vraag me trouwens af of ze deze nog uitbrengen..Is toch al een tijdje geleden dat ik deze bij gehackte lobbies zag.
[ Voor 14% gewijzigd door Laidback Luc op 11-05-2010 14:04 ]
Argh, sorry voor de dubbele post 
Of wou je toch boosten?Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:35:
![]()
[...]
Hee thanx voor de tip gister trouwens,
ik had mijn DLC van cod allemaal verwijderd en de goeie geinstalleerd, en mijn ps3 werkt weer als een zonnetje

[ Voor 9% gewijzigd door Laidback Luc op 11-05-2010 14:07 ]
ykruis: Bedankt voor de tip.ReFresh F5 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:06:
Argh, sorry voor de dubbele post
[...]
Of wou je toch boosten?![]()
antwoord ReFresh F5: of wou je toch boosten?
Dat was een antwoord hierop. Als ik al zou boosten zou het voor een challenge zijn en dan zou ik nog geen killstreaks gebruiken. Dat is triest..bram1984 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:28:
[...]
ykruis: Bedankt voor de tip.
antwoord ReFresh F5: of wou je toch boosten?
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:34:
Ja ach, ik ga daar bij heel veel dingen al vanuit...
Jij speelt toch ook ps3?
ReFresh F5 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:42:
[...]
Yup, wil je een keer boosten?![]()
![]()
![]()
Grapje, doe ik niet aan hé![]()
Denk dat ik gewoon ga campen met cold blooded/ninja/bling silenced aug+holo sight en dan gewoon mensen in de kont schieten, thx Lzp
[ Voor 6% gewijzigd door Laidback Luc op 11-05-2010 14:35 ]
Ik doe het dan alleen voor een challenge en zonder killstreaks, dat is gewoon andere mensen naaien in een game..Wat is je PSN add ik je wel, wel pas na 6 uur waarschijnlijkVerwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:35:
LOOOOOOOL
beter boosten we dan met zijn allen, 6 man ofzo
ik vind boosten anders een beetje zwak. vooral met de killstreaks O.A. tactical nuke. nog nooit gedaan en ben t ook niet van plan eigenlijk ook. het is toch cheaten en daar hou ik helemaal niet van. behalve met gta IV single player dan ik snap ook niet wat er nou leuk aan is. je krijgt meer XP en dan?? heb je dan leuk gespeeld?? leuk als je lvl 70 omdat je dan alle wapens mag maar de meesten gaan dan toch prestige en dan kunnen ze weer op nieuw beginnen. of je nou eerste prestige of 10e ben wat maakt het nou uit
Verwijderd
Ach het gaat meestal om challenges die ze anders niet kunnen halen. Als dat gebeurd lig ik daar echt niet wakker van.PowerEngine schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:41:
ik vind boosten anders een beetje zwak. vooral met de killstreaks O.A. tactical nuke. nog nooit gedaan en ben t ook niet van plan eigenlijk ook. het is toch cheaten en daar hou ik helemaal niet van. behalve met gta IV single player dan ik snap ook niet wat er nou leuk aan is. je krijgt meer XP en dan?? heb je dan leuk gespeeld?? leuk als je lvl 70 omdat je dan alle wapens mag maar de meesten gaan dan toch prestige en dan kunnen ze weer op nieuw beginnen. of je nou eerste prestige of 10e ben wat maakt het nou uit
ja maarja ik snap sowieso niet waarom iemand uperhaupt zo graag die challanges wilt voltooien door te boosten. waarschijnlijk alleen om te zeggen tegen hun vrienden: Kijk ik heb 3x een tactial nuke gehaald.
om het ff grof weg die zeggen vind ik je dan een beetje een mongool maarja als sommige mensen het stoer vinden
lekker blijven doen zou ik zeggen
om het ff grof weg die zeggen vind ik je dan een beetje een mongool maarja als sommige mensen het stoer vinden
Verwijderd
als mensen in een private game boosten maakt dat jou wat uit ?PowerEngine schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:52:
ja maarja ik snap sowieso niet waarom iemand uperhaupt zo graag die challanges wilt voltooien door te boosten. waarschijnlijk alleen om te zeggen tegen hun vrienden: Kijk ik heb 3x een tactial nuke gehaald.
om het ff grof weg die zeggen vind ik je dan een beetje een mongool maarja als sommige mensen het stoer vindenlekker blijven doen zou ik zeggen
heb nog nooit van mijn leven geboost en je komt nu al met zon opmerking
btw: woefhap
Die nukes kunnen me wat, maar voor zo'n challenge als Droppin' Crates zou ik het toch wel doen. Zo'n title trekt veel bekijksPowerEngine schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:52:
om het ff grof weg die zeggen vind ik je dan een beetje een mongool maarja als sommige mensen het stoer vindenlekker blijven doen zou ik zeggen
In een private game kan je toch niks unlocken voor challenges enz...Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:58:
[...]
als mensen in een private game boosten maakt dat jou wat uit ?
heb nog nooit van mijn leven geboost en je komt nu al met zon opmerking![]()
btw: woefhap
[ Voor 22% gewijzigd door Laidback Luc op 11-05-2010 15:01 ]
en dan als je zoon titel heb he. ben je er dan trots op omdat je hem oneerlijk heb gewonnen?? ik kan me best voorstellen dat je trots ben als je een titel krijgt maar die challanges zijn er tenslotte om iets proberen voor elkaar te krijgen wat niet altijd even makkelijk is. als je dat lukt krijg je een bonus namelijk een titel en wat XP maarja zo zijn die titels natuurlijk niets meer waardReFresh F5 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:00:
[...]
Die nukes kunnen me wat, maar voor zo'n challenge als Droppin' Crates zou ik het toch wel doen. Zo'n title trekt veel bekijks

Verwijderd
Ik heb geen idee, zoals ik al zei heb nog nooit geboostReFresh F5 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:00:
[...]
Die nukes kunnen me wat, maar voor zo'n challenge als Droppin' Crates zou ik het toch wel doen. Zo'n title trekt veel bekijks
[...]
In een private game kan je toch niks unlocken voor challenges enz...
maar woefhap is mijn psn, dus add me maar.
wat speel je meestal?
Ik ook niet heurVerwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:11:
[...]
Ik heb geen idee, zoals ik al zei heb nog nooit geboost![]()
maar woefhap is mijn psn, dus add me maar.
wat speel je meestal?

Speel nu Stimulus mode dus vanalles wat, maar meestal 6 vs 6 domination
@PowerEngine
Nee, en dat klopt. Ik probeer het zo wel..misschien heb ik hem nog voor Black Ops
De challenge met crates is vrijwel onmogelijk om te halen aangezien het al moeilijk genoeg is om iemand met zo'n ding om zeep te helpen en dan moet het ook nog eens de winnende kill zijn.
Ik zie het eerder gebeuren dat ik de voedselproblematiek in de wereld verhelp dan dat ik deze challenge haal.
Het boosten op die manier vind ik niet erg, de boosters die het voor de killstreaks doen vind ik wel lame. Als het voor een labeltje is, waarom niet?
Volgens mij is het al moeilijk om een krat tijdens het boosten op iemands kop te krijgen. Diegene moet op een rookflare gaan staan en hopen dat de krat erop valt. Kratten vallen er nog weleens een paar meter naast en dan is het potje alweer klaar. Moet je weer opnieuw beginnen. Kan uren duren volgens mij voordat het lukt.
Ik zie het eerder gebeuren dat ik de voedselproblematiek in de wereld verhelp dan dat ik deze challenge haal.
Het boosten op die manier vind ik niet erg, de boosters die het voor de killstreaks doen vind ik wel lame. Als het voor een labeltje is, waarom niet?
Volgens mij is het al moeilijk om een krat tijdens het boosten op iemands kop te krijgen. Diegene moet op een rookflare gaan staan en hopen dat de krat erop valt. Kratten vallen er nog weleens een paar meter naast en dan is het potje alweer klaar. Moet je weer opnieuw beginnen. Kan uren duren volgens mij voordat het lukt.
Meestal haal je zo'n challenge gewoon op geluk. Dus een kleine map zoals Rust en je gooit een Care Package marker en je word neergeschoten en die schutter komt net voorbijlopen. Dan heb je hem wel dood, alleen moet het nog de GWK zijn.bazs2000 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:19:
De challenge met crates is vrijwel onmogelijk om te halen aangezien het al moeilijk genoeg is om iemand met zo'n ding om zeep te helpen en dan moet het ook nog eens de winnende kill zijn.
Ik heb die gewone wel gehaald bij toeval, Iemand killen met een care package maar geen GWKbazs2000 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:19:
Dan krijg je de titel "Heads Up!"
en inderdaad misschien FFA Rust, en dan zorgen dat je 29 kills hebt en alle killstreaks opsparen en dan Emergency airdrop/care package en sentry gun overal neergooien en hopen dan je iemand raakt
ja tuurlijk is het bijna onmogelijk maarja wat heb je eraan als je m toch haalt. als mensen zitten te spelen en ze zien jou label denken ze volgens mij allemaal : ah weer zoon booster. eigenlijk zet je dat gewoon in je naam dat je een booster ben want toch iedereen weet dat het bijna onmogelijk is om die te halen. is het dan nog zo vet om die label te hebben ?
EDIT": het is mij overigens ook wel gelukt iemand te vermoorden door een crate op ze hoofd te gooien maar dat was overigens ook geluk. de kans dat het de gwk is ongeveer nog 100x kleiner
EDIT": het is mij overigens ook wel gelukt iemand te vermoorden door een crate op ze hoofd te gooien maar dat was overigens ook geluk. de kans dat het de gwk is ongeveer nog 100x kleiner
[ Voor 20% gewijzigd door PowerEngine op 11-05-2010 15:29 ]
Verwijderd
Tip voor droppin' crates:
Als je ziet dat iemand net een chopper gunner oproept de care package marker op hem gooien. Zo heb ik hem ook gehaald. Dan moet je natuurlijk wel het geluk hebben dat je nog maar 1 kill hoeft voor game winning killcam.
Als je ziet dat iemand net een chopper gunner oproept de care package marker op hem gooien. Zo heb ik hem ook gehaald. Dan moet je natuurlijk wel het geluk hebben dat je nog maar 1 kill hoeft voor game winning killcam.
Ik had laatst zon newb (tenminste denk ik met 0-5 liep ie rond met ze famas) die een beetje rond de rode rook van mn kratje liep rond te kijken (variant op het grasprietjes tellen bij de F-jes?) om vervolgens die krat op ze kop te krijgen
"Heads up" 
EDIT:
EDIT:
Dat is wel een slimme ja. GWK met crate moet ik nog....Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:42:
[ Voor 45% gewijzigd door KingKoning op 11-05-2010 15:56 ]
Paar weekjes terug spawnde er een team maatje op mijn CP marker. Daarna moest ie opnieuw respawnen.PowerEngine schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:27:
ja tuurlijk is het bijna onmogelijk maarja wat heb je eraan als je m toch haalt. als mensen zitten te spelen en ze zien jou label denken ze volgens mij allemaal : ah weer zoon booster. eigenlijk zet je dat gewoon in je naam dat je een booster ben want toch iedereen weet dat het bijna onmogelijk is om die te halen. is het dan nog zo vet om die label te hebben ?
ja tuurlijk zijn dat soort dingen mogelijk. is zeg toch ook niet dat t onmoglijk is maar bijna onmogelijk. het is gewoon heel veel geluk hebben. en omdat er zo veel mensen zijn die hem halen (omdat 90% die hem haalt het met boosten doet) is het niet meer bijzonder.
Ik wil niet heel vervelend doen, maar het woord "booster" is nu zo vaak gevallen.
Wat is het nu precies.....??
Wat veel clans ook doen is alles in scene zetten, die maken vooraf een plan met wie wat moet halen en spelen dan vervolgens alles in scene na. Dus jij haalt je kratje als laatste kill, iemand anders een andere lastige challenge.Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:42:
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Twee "spelers" zoeken tijdens een potje F-F-A een plekje op wat niet veel mensen kennen, en waar mensen ook niet zo vaak langs komen. Ze gooien een tact. insertion neer, en de ene maakt de andere achter elkaar dood om een zo hoog mogelijke killstreak te krijgen.Tromp.et schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:24:
Ik wil niet heel vervelend doen, maar het woord "booster" is nu zo vaak gevallen.
Ik kom het ook inderdaad regelmatig tegen, uiteraard ben ik niet de beroerste om er een cooked nade tussen te gooienbram1984 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:28:
[...]
Twee "spelers" zoeken tijdens een potje F-F-A een plekje op wat niet veel mensen kennen, en waar mensen ook niet zo vaak langs komen. Ze gooien een tact. insertion neer, en de ene maakt de andere achter elkaar dood om een zo hoog mogelijke killstreak te krijgen.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Of weg te blazen met een AT4-HSkw_nl schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:52:
[...]
Ik kom het ook inderdaad regelmatig tegen, uiteraard ben ik niet de beroerste om er een cooked nade tussen te gooien
Als ik ze zie dan pak ik meteen een class met marathon/coldblooded/sitrep en dan ga ik alle bekende plaatsen af
Je gaat het niet geloven, maar die heb ik gehaald met een riot shield!bazs2000 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:04:
[...]
De moeilijkste challenges haal je vaal per ongeluk.
Zo loop ik alweer vele weken rond met het “wargasm” embleem, was ook per ongeluk.
In bailout HQ, ik jat een riot shield van een teammaat die net dood was gegaan, en tijdens het verdedigen van de HQ maak ik een streak van 4 met die shield (+ eerder in het leven een kill). Meteen de challenge van riot shield (slam emblem) en wargasm binnen (had UAV, CP en Pred).
Of een sniper opzoeken, die had het niet in de gaten toen ik de marker bij m gooide, was helaas niet de GWK.Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:42:
Ondertitel
Vandaag, The Bigger They Are, Wargasm en The Brink gehaald.
en eindelijk de Blue Tiger camo voor de TAR. 
Al met al lekker dagje zo!
Al met al lekker dagje zo!
Bahbah heb het nu al gehad met die LMG challenge..."Fire an entire LMG magazine into your enemies without missing."
Heb een half uurtje geprobeerd en dan schiet je een kogeltje te veel en kan je meteen opnieuw beginnen
Heb een half uurtje geprobeerd en dan schiet je een kogeltje te veel en kan je meteen opnieuw beginnen
Pff, dat zijn challenges die ik niet eens ga proberen
Zou niet goed voor m'n hart zijn...

Zou niet goed voor m'n hart zijn...
Verwijderd
Als er iemand zin heeft in een clanfight op PS3 feel free: http://www.ilcc.webs.com
Op de site klikken op "Challenge us"
invullen en "woppah"
invullen en "woppah"
Verwijderd
Dank aan iedereen die nog gereageerd heeft op mijn vraag omtrent een muismat. Ik ben er nog niet helemaal uit. Ik weet ook niet waar ik het beste mee af zou zijn, een hele gladde of een meer ruwe mat. Ik heb momenteel ook een Qck maar die is al aardig aan het slijten en mijn Razer Copperhead laat de laatste tijd steeds meer steekjes vallen. Kan ook zijn dat de muis gaar is maar ik dacht, als ik toch een andere muis neem, laat ik dan gelijk voor de beste combi gaan. Maar anders zal ik deze vraag maar stellen in een appart topic. Ik wil het MW topic niet teveel vervuilen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2010 19:33 ]
Verwijderd
Als er iemand zin heeft in een clanfight op PS3 feel free: http://www.ilcc.webs.com
So bring up your clan and fight with us!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2010 19:39 ]
Ik heb al 2 keer mijn eigen CP om mijn kop gehad.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 19:34:
on: net uit pure verveling weer eens emergency airdrop ingesteld als killstreak (na de care package en predator).
Krijg eerst een pavelow in mn CP, knal ff door tot de 8 (met dank aan predator) en toen mn EAD met daarin: AC130, nog een pavelow, airstrike en Chopper
Op een gegeven moment had ik dus een Pavelow, AC130 en airstrike in de lucht
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Iemand al gehad de gamefonts_pc error... Eerste kwam mijn MW2 niet voorbij het menu en nu komt hij daar al niet eens meer... Beetje gegoogled maar de enige verwijzingen zijn of oudere Cod's of naar 1 of andere shabby site die een repair tool zou moeten hebben (no way dat ik dat download)..
Enige andere optie is een reinstall, ja zover kom ik ook wel maar heb daar niet heel veel zin in..
Iemand een quick fix hiervoor ?
Enige andere optie is een reinstall, ja zover kom ik ook wel maar heb daar niet heel veel zin in..
Iemand een quick fix hiervoor ?
leuk he die EAD's. Zat een keer op afghan. Eerste kills zo gemaakt, CP, predator, EAD, met daarin pavelow, 2x choppergunner. Spel was 4min later afgelopen met k/d van 40/0.amahusu schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 19:51:
[...]
on: net uit pure verveling weer eens emergency airdrop ingesteld als killstreak (na de care package en predator).
Krijg eerst een pavelow in mn CP, knal ff door tot de 8 (met dank aan predator) en toen mn EAD met daarin: AC130, nog een pavelow, airstrike en Chopper
Op een gegeven moment had ik dus een Pavelow, AC130 en airstrike in de luchtDaarna de boel nog afgemaakt met de CG
Omdat je gelukt heb wordt je gelijk weer voor hacker uitgemaakt. Naja lekker boeiend.
Inderdaad off topic, maar ik kan je adviseren nieuwe muisvoetjes te bestellen en als je een huisman zoekt die glijdt als een bezetene te gaan voor de razer destructor.Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 19:32:
Dank aan iedereen die nog gereageerd heeft op mijn vraag omtrent een muismat. Ik ben er nog niet helemaal uit. Ik weet ook niet waar ik het beste mee af zou zijn, een hele gladde of een meer ruwe mat. Ik heb momenteel ook een Qck maar die is al aardig aan het slijten en mijn Razer Copperhead laat de laatste tijd steeds meer steekjes vallen. Kan ook zijn dat de muis gaar is maar ik dacht, als ik toch een andere muis neem, laat ik dan gelijk voor de beste combi gaan. Maar anders zal ik deze vraag maar stellen in een appart topic. Ik wil het MW topic niet teveel vervuilen.
het is mogelijk hoor =]bazs2000 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:19:
ik heb hem zonder te boosten gehaald.
wou men carepackage halen voor het einde van de game +100xp sta te wachten op skidrow op die binne plaats bij de spawn kijk iets te lang de verkeerde kant op hoor ik ineens iemand doodgaan. kijk ik om licht er iemand onder mijn package die mij waarschijnlijk wou knifen :P\
maar ja idd erg veel geluk
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Gister lukte echt alles
alles was raak lekker lang weekend nu dus nog ff doorknallen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.