Tsja, in een hacked server kun je zogoed als alles zelf bepalen... Ben er ondertussen (vandaag) ook al een aantal tegen gekomen, en ook veel cheaters. Wat ik niet snap is dat mensen gewoon blijven spelen..? Zit je in een server met zo'n 5 cheaters ofzo (allemaal maakte ze steeds reclame voor hun hacks, waarschijnlijk doet de hack dat voor hun...), maar toch zat de hele server vol

Als iedereen gelijk leaved als er een cheater is dan is er binnen de kortste keren ook niets meer aan voor de cheaters...
Anyway, ik vind het nu wel welletjes geweest op de pc. Te makkelijk als je het eenmaal door hebt... Killstreaks: Care package, predator, emergency airdrop. 5 packages per 8 kills. Zojuist op rundown (domination) 89-13 gehaald... Drie keer emergency airdrop gehaald in een potje, dus 15 care packages gehad. 1 keer chopper, 2 keer stealth bomber (die 3 bij elkaar waren al zo'n 40 kills denk ik

), en nog wat harriers en airstrikes die niet veel uithaalden... Zo zie je wel duidelijk dat de killstreaks echt overpowered zijn, vooral op ground war waar je amper hoeft te mikken met chopper om 5 man tegelijk neer te halen...
Tegenstanders waren echt kansloos, we hadden eigenlijk zoiets het hele potje alle drie de punten. Zodra de announcer "Losing ___" riep ging er een airstrike van mij bovenop
[
Voor 7% gewijzigd door
NickThissen op 09-05-2010 21:47
]