Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

[b][message=33967736,noline]

On: nu de maps in de gewone roulatie zitten zie je wel leuke scores, mensen die in bijvoorbeeld Run down een score van 30-2 hebben en het potje daarna in storm 5-30 :D
PC, XBox, PS3??

Ben ze nog niet tegen gekomen bij domination op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:15
Ik denk dat jij gek bent, want ik heb het even voor je nagekeken, maar hier is het gewoon een uav logotje.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads2/4be6d803d5a00/4be6d803b81da-foto-3.thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Fishlip schreef op zondag 09 mei 2010 @ 17:37:
Ik denk dat jij gek bent, want ik heb het even voor je nagekeken, maar hier is het gewoon een uav logotje.

[afbeelding]
Nu ik het nog eens nagekeken heb is het inderdaad ook gewoon normaal... Toch weet ik zeker dat ik vaker een ander logo gezien heb, het is me echt al vaak opgevallen... Zodra ik het nog eens zie zal ik foto proberen te nemen (hoewel daar natuurlijk ook niets aan te zien is lol, wie zegt dat ik niet gewoon 4 kills had)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Laatst online: 07:15
Haha! Ik heb voor die foto echt bijna een heel potje moeten spelen! Ik had Hardline Pro aan, zodat ik bij 2 kills al een UAV zou hebben, maar elke keer als ik 1 kill had werd ik weer gekillt... Zoo irritant.. Slechtste potje ooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

Ik hoop dat blackops steam mooi links laat liggen...

... hoewel, 't ging toch al niet zo best :o

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zuur... Net maar eens op de PC een nuke proberen te halen (nog nooit gelukt). Eerste potje dat ik probeer gelijk harrier, chopper, ik helemaal blij... 23 kills uiteindelijk na chopper, 0 deaths. Maar op het moment dat ik m'n laptopje dicht klapt staat er ineens een vijand voor me die me neer haalt :( 2 kills moest ik nog! Uiteindelijk dus 23-1 gehaald... Toch best mooi :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:36
Pff, net ook zo'n server met level 70 zooi tegen gekomen. Stomste is nog dat ik toen maar prestige ben gaan doen, en raad eens welke server ik als eerste weer joinde?
Nou ja, nu maar ronde 2 van de prestige aan het doen, gelukkig daarna niet meer van die servers tegen gekomen.
Kan iemand dat tooltje voor rank herstel PM'en?

[ Voor 8% gewijzigd door EDIT op 09-05-2010 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zondag 09 mei 2010 @ 20:01:
Zuur... Net maar eens op de PC een nuke proberen te halen (nog nooit gelukt). Eerste potje dat ik probeer gelijk harrier, chopper, ik helemaal blij... 23 kills uiteindelijk na chopper, 0 deaths. Maar op het moment dat ik m'n laptopje dicht klapt staat er ineens een vijand voor me die me neer haalt :( 2 kills moest ik nog! Uiteindelijk dus 23-1 gehaald... Toch best mooi :)
Heb ik ook best vaak gehad.. Zit je rond de 23 kills en dan ga je wat onhandiger spelen ofzo, weg nuke :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

bakkiepleur schreef op zondag 09 mei 2010 @ 17:21:
[...]

PC, XBox, PS3??

Ben ze nog niet tegen gekomen bij domination op de PC.
ps3, ben al nieuwe maps tegengekomen in FFA, TDM en Demolition (speel vrijwel nooit domination)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Haha, eerste nuke gehaald zojuist... OP RUST in FFA... hahah Nooit gedacht dat ik op rust ook maar 1 killstreak zou krijgen, laat staan een nuke... Op het begin ging het zelfs heel slecht, 0-4 zelfs :S Toen ging ik omhoog op dat gebouw, en daar ben ik niet meer vanaf gekomen hahaha. Makkelijk 11 kills gehaald (harrier deed vrij weinig) en met chopper daarna tot de 25. Zo, dat hebben we ook weer gehad...

/game

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

NickThissen schreef op zondag 09 mei 2010 @ 20:22:
Haha, eerste nuke gehaald zojuist... OP RUST in FFA... hahah Nooit gedacht dat ik op rust ook maar 1 killstreak zou krijgen, laat staan een nuke... Op het begin ging het zelfs heel slecht, 0-4 zelfs :S Toen ging ik omhoog op dat gebouw, en daar ben ik niet meer vanaf gekomen hahaha. Makkelijk 11 kills gehaald (harrier deed vrij weinig) en met chopper daarna tot de 25. Zo, dat hebben we ook weer gehad...

/game
hehe rust is idd lekker als je daarboven zit en je haalt je killstreaks, gegarandeerde nuke bijna als je daar je harrier/chopper haalt

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Zit net in een hacked server (Rust). Één kill is direct naar level 70, dit heb ik ook al vaker in dit topic gehoord, maar de host kon ook nukes doen wanneer deze er zin in had?
Hij kon zelf beslissen wanneer hij een nuke deed zonder de 25 (24 met hardline) kills te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tsja, in een hacked server kun je zogoed als alles zelf bepalen... Ben er ondertussen (vandaag) ook al een aantal tegen gekomen, en ook veel cheaters. Wat ik niet snap is dat mensen gewoon blijven spelen..? Zit je in een server met zo'n 5 cheaters ofzo (allemaal maakte ze steeds reclame voor hun hacks, waarschijnlijk doet de hack dat voor hun...), maar toch zat de hele server vol :S Als iedereen gelijk leaved als er een cheater is dan is er binnen de kortste keren ook niets meer aan voor de cheaters...

Anyway, ik vind het nu wel welletjes geweest op de pc. Te makkelijk als je het eenmaal door hebt... Killstreaks: Care package, predator, emergency airdrop. 5 packages per 8 kills. Zojuist op rundown (domination) 89-13 gehaald... Drie keer emergency airdrop gehaald in een potje, dus 15 care packages gehad. 1 keer chopper, 2 keer stealth bomber (die 3 bij elkaar waren al zo'n 40 kills denk ik :p), en nog wat harriers en airstrikes die niet veel uithaalden... Zo zie je wel duidelijk dat de killstreaks echt overpowered zijn, vooral op ground war waar je amper hoeft te mikken met chopper om 5 man tegelijk neer te halen...
Tegenstanders waren echt kansloos, we hadden eigenlijk zoiets het hele potje alle drie de punten. Zodra de announcer "Losing ___" riep ging er een airstrike van mij bovenop :+

[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 09-05-2010 21:47 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:20
Ik heb nog nooit een killstreak van 10 gehaald, en toch prestige nu (eindelijk)... Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 20:54
RetroTycoon schreef op zondag 09 mei 2010 @ 22:00:
Ik heb nog nooit een killstreak van 10 gehaald, en toch prestige nu (eindelijk)... Wat doe ik verkeerd?
Mijn hoogste (op de xbox) kilstreak is tot harrier, maar dat kwam ook maar door een gelukkige treffer van de predator missile.

komt denk ik ook omdat ik voor MW2 altijd shooters op de PC speelde, en ik nu sinds 2 maand ofzo op de xbox speel.

Blijf het echt veel makkelijker vinden dat je op de pc kan springen, crouchen enzo terwijl je richt en om je heen kijkt. en ik wordt trouwens het meest afgemaakt tijdens mn reload ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00kw0rst
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:19
Ik kwam gister een game binnen, natuurlijk werd mijn team zwaar geraped.. maar bijna aan het einde kwamen 2 harrier strikes en 1 pavelow van de tegenparty in de game.. Nou heb ik er altijd al een hekel aan om neer geschoten worden door die dingen dus ik snel me anti-aircraft setje uitkiezen, 1e keer aim ik op de harrier.. wordt ik neergeschoten door zo'n mannetje Q,Q 2e keer richt weer op die harrier, zweeft de 2e harrier erboven en die pavelow vliegt er vlakbij.. ik schiet en haal alle 3 gewoon met 1 stinger schot neer :P

Dat was egt bizar gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:10
mijn record is 2 killstreaks met 1 stinger shot. blijkbaar kan het dus beter :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Ardjee op 09-05-2010 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 19:16

Aight!

'A toy robot...'

r00kw0rst schreef op zondag 09 mei 2010 @ 22:14:
Ik kwam gister een game binnen, natuurlijk werd mijn team zwaar geraped.. maar bijna aan het einde kwamen 2 harrier strikes en 1 pavelow van de tegenparty in de game.. Nou heb ik er altijd al een hekel aan om neer geschoten worden door die dingen dus ik snel me anti-aircraft setje uitkiezen, 1e keer aim ik op de harrier.. wordt ik neergeschoten door zo'n mannetje Q,Q 2e keer richt weer op die harrier, zweeft de 2e harrier erboven en die pavelow vliegt er vlakbij.. ik schiet en haal alle 3 gewoon met 1 stinger schot neer :P

Dat was egt bizar gewoon :P
En de tegenpartij maar balen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:01

superwashandje

grofheid alom

NickThissen schreef op zondag 09 mei 2010 @ 21:46:

Anyway, ik vind het nu wel welletjes geweest op de pc. Te makkelijk als je het eenmaal door hebt... Killstreaks: Care package, predator, emergency airdrop. 5 packages per 8 kills. Zojuist op rundown (domination) 89-13 gehaald... Drie keer emergency airdrop gehaald in een potje, dus 15 care packages gehad. 1 keer chopper, 2 keer stealth bomber (die 3 bij elkaar waren al zo'n 40 kills denk ik :p), en nog wat harriers en airstrikes die niet veel uithaalden... Zo zie je wel duidelijk dat de killstreaks echt overpowered zijn,
mwoah, vind ik niet...normaal kun je gewoon een AA class of cold blooded class gebruiken. als het er echter zoveel zijn is het inderdaad te makkelijk/niet leuk meer.ik vind dan meer dat de emergency airdrop dan gewoon te overpowered is.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]ik wordt trouwens het meest afgemaakt tijdens mn reload ;(
Sleight of Hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
superwashandje schreef op maandag 10 mei 2010 @ 00:10:
[...]

mwoah, vind ik niet...normaal kun je gewoon een AA class of cold blooded class gebruiken. als het er echter zoveel zijn is het inderdaad te makkelijk/niet leuk meer.ik vind dan meer dat de emergency airdrop dan gewoon te overpowered is.
Nou, tegen een airstrike en stealth bomber kun je toch vrij weinig doen met je cold blooded class. Vooral als iedereen bij elkaar staat, dan raak ik je toch wel. En bij de chopper hadden ze ook weinig kans om te schieten omdat ze steeds aan dezelfde kant van de map spawnde (niet echt op dezelfde plek, maar wel dichtbij) en m'n chopper hing zo lang stil op dezelfde plaats dat ik zelfs de mensen met cold blooded gewoon kon zien rennen en/of stilstaan om te schieten. Als je die gewoon ziet en als eerste neerhaalt en als de tegenpartij zoveel pech heeft dat ze steeds opnieuw daar spawnen dan zijn zo goed als kansloos.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RetroTycoon schreef op zondag 09 mei 2010 @ 22:00:
Als je je harrier haalt, moet je gewoon even in een hoekje wachten tot ie bij de 9-10-11 komt, dan krijg je een chopper/AC-130 oid en dan lekker raggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

Nope, op een ander moment re-loaden. Dus eerst switchen naar je secondary..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Mijn hoogste killstreak was aardig vroeg al, zonder chopper of AC130. Het was namelijk 21 kills voor level 55, zou niet weten welke setup ik had gebruikt, maar blijkbaar beviel hij me wel :)

Nu ben ik een UMP fanaat, helaas moet ik nog 36 kills voordat ik alle unlocks ervoor heb (weer), dan kan ik tekeer gaan met m'n silenced UMP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zondag 09 mei 2010 @ 21:46:
), maar toch zat de hele server vol :S Als iedereen gelijk leaved als er een cheater is dan is er binnen de kortste keren ook niets meer aan voor de cheaters...
Door dit systeem werkt dit natuurlijk niet. Als je leaved, komt er binnen de kortste keren iemand anders in die server. Aangezien er bijna altijd wel mensen een game zoeken, raakt de server nooit leeg. En is het altijd 'leuk' voor de cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 09:23:
[...]

Door dit systeem werkt dit natuurlijk niet. Als je leaved, komt er binnen de kortste keren iemand anders in die server. Aangezien er bijna altijd wel mensen een game zoeken, raakt de server nooit leeg. En is het altijd 'leuk' voor de cheaters.
met FFA heb je gelijk. Als je bij een team game als compleet team de boel verlaat, dan is het potje over en niet leuk voor de cheater. :) Al werkt het maar half, maar dat doet het altijd, ook met dedicated servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Gisteren extended mags unlocked op de TAR-21. Nou ben ik aan het twijfelen wat het beste is om te gebruiken.. FMJ of de extended mags. Silencers ben ik vanaf gestapt :p, heb liever dat de mensen op mij afkomen ipv sneaky sneaky rond te kruipen zoals ik meestal gedaan heb.

Heb nog wat gequickscoped in FFA, soms schiet ik zo snel en krijg ik de kill en heb ik zelf zoiets van wtf ik kan het bijna zelf niet volgen zo snel doe ik een drag-scope. :P Soms wel een beetje geluk maar lache

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReFresh F5 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 09:39:
Gisteren extended mags unlocked op de TAR-21. Nou ben ik aan het twijfelen wat het beste is om te gebruiken.. FMJ of de extended mags. Silencers ben ik vanaf gestapt :p, heb liever dat de mensen op mij afkomen ipv sneaky sneaky rond te kruipen zoals ik meestal gedaan heb.

Heb nog wat gequickscoped in FFA, soms schiet ik zo snel en krijg ik de kill en heb ik zelf zoiets van wtf ik kan het bijna zelf niet volgen zo snel doe ik een drag-scope. :P Soms wel een beetje geluk maar lache
Dan zou ik lekker voor FMJ gaan. Reloaden heb je zelf in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 20:54
Ik heb zo goed als altijd Ninja Pro, Scavenger Pro, en Coldblooded als perks
en lekker killstreaks uit de lucht halen! :)

Nadeel is alleen dat reloaden dan dus langzaam gaat, maar merk ook dat sommige spelers echt op hun radar afgaan, soms lopen ze me zo voorbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

bram1984 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 09:45:
[...]

Dan zou ik lekker voor FMJ gaan. Reloaden heb je zelf in de hand.
Hmm inderdaad, FMJ kan handig zijn voor mensen achter muurtjes enz. En met extended mags ga je toch automatisch iets meer sprayen omdat je toch zo'n grote clip hebt. En maak meestal geen gebruik van scavenger dus ja :P

FFA wordt je soms echt depressief van met al die boosters, gisteren 4 keer op een rij in verschillende FFA potjes met andere mensen boosters gehad..

Ik ga dan meestal gewoon zoeken met marathon/cold blooded en sitrep. En ik zal ze vinden, mijn K/D boeit me dan echt niet.. Het zijn 100% van de tijd 2 kinderen rond de 13 jaar die zoiets doen.. Meestal hebben de 2 een headset en hoor je ze gewoon praten over waar ze gaan zitten.

Soms dan valt het niet op, maar als ik een harrier/pave low of zoiets zie check ik altijd even of er iemand is met geen kills en 7x dood ofzo.

[ Voor 41% gewijzigd door Laidback Luc op 10-05-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hann1BaL schreef op maandag 10 mei 2010 @ 09:27:
[...]

met FFA heb je gelijk. Als je bij een team game als compleet team de boel verlaat, dan is het potje over en niet leuk voor de cheater. :) Al werkt het maar half, maar dat doet het altijd, ook met dedicated servers.
Maar hoe vaak verlaat nou een heel team de server. Er zal er altijd wel een over blijven, waardoor de match door gaat. En dan connecten de nieuwe mensen naar de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

NickThissen schreef op maandag 10 mei 2010 @ 08:33:
[...]

Nou, tegen een airstrike en stealth bomber kun je toch vrij weinig doen met je cold blooded class. Vooral als iedereen bij elkaar staat, dan raak ik je toch wel. En bij de chopper hadden ze ook weinig kans om te schieten omdat ze steeds aan dezelfde kant van de map spawnde (niet echt op dezelfde plek, maar wel dichtbij) en m'n chopper hing zo lang stil op dezelfde plaats dat ik zelfs de mensen met cold blooded gewoon kon zien rennen en/of stilstaan om te schieten. Als je die gewoon ziet en als eerste neerhaalt en als de tegenpartij zoveel pech heeft dat ze steeds opnieuw daar spawnen dan zijn zo goed als kansloos.
nou komen een airstrike en een stealth bomber ook niet zo heel vaak voor (vooral omdat iedereen toch voor de choppergunner/ac130 gaat). en ja dat je met een chopper iedereen neerknalt op de goede maps voordat ze ook maar iets kunnen komt vooral omdat dat stomme spawn systeem niet goed in elkaar zit. ik spawn echt te vaak vlak voor iemand van het andere team of iemand van het andere team achter mij... dan zie je ze in de killcam nog doodgaan en achter mij spawnen en meteen neerknallen...
naar mijn idee niet echt de fout van de overpowered chopper maar van het spawn systeem.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
superwashandje schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:41:
[...]

nou komen een airstrike en een stealth bomber ook niet zo heel vaak voor
Als je care package + emergency airdrop doet wel hoor. Dan krijg je heel vaak airstrikes. Als je die een beetje goed gooit heb je vaak een hogere killstreak met 5 pakketjes dan met een chopper gunner / ac130. 5 pakketjes zijn al vaak 3 airstrikes, en als je geluk hebt zelfs nog beter.

[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 10-05-2010 10:57 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

NickThissen schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:57:
[...]

Als je care package + emergency airdrop doet wel hoor. Dan krijg je heel vaak airstrikes. Als je die een beetje goed gooit heb je vaak een hogere killstreak met 5 pakketjes dan met een chopper gunner / ac130. 5 pakketjes zijn al vaak 3 airstrikes, en als je geluk hebt zelfs nog beter.
Care packages tellen niet mee voor je killstreak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReFresh F5 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:24:
[...]

helaas, zou wel lachen zijn :D

niks wat uit een pakketje komt telt voor je killstreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Behalve de Pave-Low, maar daar zit nog meer in qua raarheid. Als je 'm gewoon haalt, dan moet je zodra je 'm oproept eerst zelf nog een kill maken voordat je Pave-low het doet.

Anders telt deze ook niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LzpAppel schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:45:
Behalve de Pave-Low, maar daar zit nog meer in qua raarheid. Als je 'm gewoon haalt, dan moet je zodra je 'm oproept eerst zelf nog een kill maken voordat je Pave-low het doet.

Anders telt deze ook niet mee.
bij mij telt pavelow uit een care package nooit voor mijn killstreak.
ik heb dit wel meer gehoord, maar bij mij werkt het niet.

Oh trouwens, hebben meer mensen er last van dat als je het eerste potje op je ps3 speelt met cod, dat ie aan het einde van he tpotje vastloopt, en dat je hem opnieuw aan en uit moet doen?!

Zeer irritant, en je behaalde resultaat van dat potje telt ook niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:00:
[...]

bij mij telt pavelow uit een care package nooit voor mijn killstreak.
ik heb dit wel meer gehoord, maar bij mij werkt het niet.

Oh trouwens, hebben meer mensen er last van dat als je het eerste potje op je ps3 speelt met cod, dat ie aan het einde van he tpotje vastloopt, en dat je hem opnieuw aan en uit moet doen?!

Zeer irritant, en je behaalde resultaat van dat potje telt ook niet mee
Ik heb gehoord zolang je zelf nog niet dood bent gegaan en je krijgt een pave low dat hij wel meetelt voor je streak.

En nee ik heb daar geen last van ykruis. Had zaterdag wel veel te maken met server disconnects en hosts die ermee op hielden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

NickThissen schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:57:
[...]

vandaar dus dat ik in mijn eerste reply op jou al aangaf dat ik vind dat de emergency airdrop dus te overpowered is :) niet de killstreaks op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

superwashandje schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:10:
[...]

vandaar dus dat ik in mijn eerste reply op jou al aangaf dat ik vind dat de emergency airdrop dus te overpowered is :) niet de killstreaks op zich.
Ik kreeg laatst AC130, Stealth Bomber en Sentry gun in 1 emergency airdrop....

En toen was de ronde voorbij... .beetje jammer... >:)

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gister een lekker potje 24-3 kd/r. 7 sec voordat de game was afgelopen was de server timed out :( Dus geen matchbonus gekregen volgens mij?

Wat is nu de ideale opstelling voor je killstreak rewards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

Laatst kreeg ik een emergency airdrop in terminal, wil ik die bij die gang om het vliegtuig in te komen daar naar buiten gooien wordt ik net neergeschoten met dat ding in me hand.
komt dat vliegtuig in eens van de verkeerde kant en gooit alle pakketjes daar op het dak, had ik het "geluk" dat er 3 vrienden mee speelde.
dat heb ik nog een week lang gehoord.. eikels zijn het :)

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:15:
Ik had gister een lekker potje 24-3 kd/r. 7 sec voordat de game was afgelopen was de server timed out :( Dus geen matchbonus gekregen volgens mij?

Ligt natuurlijk helemaal aan de persoon die ermee speelt. Iemand die niet erg goed is, kan beter met UAV-Carepackage-Predator spelen in mijn ogen. Degene die al iets beter is, is misschien Predator-Harrier-Chopper de beste mogelijkheid. De mensen die voor de Nuke gaan, gaan meestal voor Harrier-Chopper-Nuke. Ligt er dus totaal aan wat je wilt bereiken en wat je niveau is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik gebruik nu predator missile / precision airstrike / harrier strike

Ik probeer deze te halen;

Complete "Airstrike Inbound: III" Challenge.

Call in 1000 Precision, Stealth or Harrier airstrikes.

heb er al over de 600 :p

Heb ook al 1000 uav/counter uav ingeroepen.

Zo blijf ik wel bezig voorlopig. Wat challenges en camo's halen. Ben al 10th dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:23:
[...]

Ligt natuurlijk helemaal aan de persoon die ermee speelt. Iemand die niet erg goed is, kan beter met UAV-Carepackage-Predator spelen in mijn ogen. Degene die al iets beter is, is misschien Predator-Harrier-Chopper de beste mogelijkheid. De mensen die voor de Nuke gaan, gaan meestal voor Harrier-Chopper-Nuke. Ligt er dus totaal aan wat je wilt bereiken en wat je niveau is.
Mee eens, ik speel Predator - Harrier - Chopper Gunner en soms als ik zin heb om te kutten Care Package - Harrier - Emergency Airdrop...

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReFresh F5 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:07:
[...]

Ik heb gehoord zolang je zelf nog niet dood bent gegaan en je krijgt een pave low dat hij wel meetelt voor je streak.

En nee ik heb daar geen last van ykruis. Had zaterdag wel veel te maken met server disconnects en hosts die ermee op hielden.
heel veel server disconnects ja,

hmm, ik heb een slim ps3, ik heb hem nu een half jaar, lijkt me sterk dat ie nu al begint te bitchen...
Maar er zit garantie op, dus laat hem wel ff nakijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je FFA speelt, tenminste dat is mijn ervaring en ik win veel potjes, kan je het beste carepackage, harrier, pavlow nemen. Al moet je wel uitkijken met die carepackage, mijn tactiek is hem flink ver van me af gooien en er pas naartoe gaan als hij daadwerkelijk op de grond ligt. Vaak duikt er iemand op zodra hij op de grond ligt omdat hij denkt dat iemand hem wil pakken. Als je te dichtbij staat zit er tijd tussen het landen van de kist en het moment dat je hem daadwerkelijk kan pakken, waardoor eventuele mensen in de buurt tijd hebben om jou onder schot te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:36:
[...]

hmm, ik heb een slim ps3, ik heb hem nu een half jaar, lijkt me sterk dat ie nu al begint te bitchen...
Ik heb nog een dikke ps3 :P al 2 jaar.

Enige probleem was een tijdje terug dat ik soms rare kleuren bij spellen kreeg en bij BFBC2 soms paarse blokjes op mijn wapen en omgeving. Maar dat is weer verdwenen. Het lag zeker weten aan mijn ps3, zelfde op andere monitor/tv.

Heb ook wel eens gehad dat hij zich op hing maar niet bij MW2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:36:
[...]

Staat er toevallig een demo o.i.d. in je downloads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:02:
[...]

Staat er toevallig een demo o.i.d. in je downloads?
Ja heb ooit zon worsteldemo gedownload.
wat dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
[ps3]

Zouden ze dit spel ooit nog eens goed maken dmv updates?
Ik speel het nu al een hele tijd, en continu kom ik tot de conclusie dat er talloze situaties zijn die gewoon niet correct zijn. Zoals je komt beiden de hoek omrennen. je shiet, en opeens lig je dood op de grond.
Vervolgens de killcam: Die ander ziet jou eerder dan jij hem, en je hebt nooit een kogel afgevuurd.

Oftewel tijdverschil van 2 seconden. Kan je dus nooit winnen.

Zo zijn er nog een aantal voorbeelden, maar dit is toch wel ergernis #1

ZIjn er meer mensen die zulke problemen hebben?
Of ben ik daarin de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanny_83 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:16:
Zouden ze dit spel ooit nog eens goed maken dmv updates?
Ik speel het nu al een hele tijd, en continu kom ik tot de conclusie dat er talloze situaties zijn die gewoon niet correct zijn. Zoals je komt beiden de hoek omrennen. je shiet, en opeens lig je dood op de grond.
Vervolgens de killcam: Die ander ziet jou eerder dan jij hem, en je hebt nooit een kogel afgevuurd.

Oftewel tijdverschil van 2 seconden. Kan je dus nooit winnen.

Zo zijn er nog een aantal voorbeelden, maar dit is toch wel ergernis #1

Dat is gewoon lag, kan je niet patchen.
Ligt aan de verbinding, hoe triestig ook, als jij een ping van 90 heb en hij 40-50 ms (milliseconde) is het jammer voor jou, maar hij is dan gewoon in het voordeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

reemprive schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:52:
Als je FFA speelt, tenminste dat is mijn ervaring en ik win veel potjes, kan je het beste carepackage, harrier, pavlow nemen. Al moet je wel uitkijken met die carepackage, mijn tactiek is hem flink ver van me af gooien en er pas naartoe gaan als hij daadwerkelijk op de grond ligt. Vaak duikt er iemand op zodra hij op de grond ligt omdat hij denkt dat iemand hem wil pakken. Als je te dichtbij staat zit er tijd tussen het landen van de kist en het moment dat je hem daadwerkelijk kan pakken, waardoor eventuele mensen in de buurt tijd hebben om jou onder schot te nemen.
Ik heb pred missile ipv care package. Daar heb je zo 2 kills mee en heb je direct je harrier.
Care package heb je vaak onzinnige zoals UAV en Counter UAV enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 19:56
Sanny_83 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:16:
[ps3]
relaas...

Ik snap wat je bedoelt, ik had het gisteravond nog tijdens het gratis weekend (heb het nog steeds niet gekocht, principe kwestie 8) ). Kom de hoek omgelopen we knifen allebei alleen ik lig plat en hij loopt vrolijk door. En dan zie je in de killcam dat hij mij dus eerder "ziet" en handelt.

Zwaar irritant, waar ik me het meeste aan irriteer is toch wel het hele matchmaking gebeuren. Wanneer er teveel mensen uit een lobby gaan wacht de server of het spel tot er weer voldoende mensen zijn om een match te starten. De intermission timer gaat dan weer terug naar 60 sec. en zo wacht je weer een hele minuut voor niets. Of dat je zit te wachten in de lobby dat je er ineens uitgeknikkerd wordt.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Floris-K schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:34:
[...]

Ik heb pred missile ipv care package. Daar heb je zo 2 kills mee en heb je direct je harrier.
Onzinnig?

Ik gebruik nu juist UAV en counter UAV killstreaks in FFA, Je weet waar iedereen uithangt en zij hebben geen radar meer. Een van de handigste vind ik. Ik heb geen harrier/chopper nodig voor die 30 kills..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie1984 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:41:
[...]

Ik snap wat je bedoelt, ik had het gisteravond nog tijdens het gratis weekend (heb het nog steeds niet gekocht, principe kwestie 8) ). Kom de hoek omgelopen we knifen allebei alleen ik lig plat en hij loopt vrolijk door. En dan zie je in de killcam dat hij mij dus eerder "ziet" en handelt.

Zwaar irritant, waar ik me het meeste aan irriteer is toch wel het hele matchmaking gebeuren. Wanneer er teveel mensen uit een lobby gaan wacht de server of het spel tot er weer voldoende mensen zijn om een match te starten. De intermission timer gaat dan weer terug naar 60 sec. en zo wacht je weer een hele minuut voor niets. Of dat je zit te wachten in de lobby dat je er ineens uitgeknikkerd wordt.
De gratis weekeinden herinneren mij er iedere keer weer aan waarom ik de game niet koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
ReFresh F5 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:24:
[...]

Natuurlijk wel. Killstreak = het aantal kills die je haalt zonder dood te gaan. Of je die kills nu maakt met je mes, met je geweer, met je pistool of met je harrier maakt niet uit, het zijn allemaal kills die mee tellen met je killstreak.

Iets anders zijn killstreak rewards. Voor iets in een care package krijg je geen verdere killstreak rewards inderdaad (behalve dan misschien pave-low, alhoewel ik dat zelf ook nog nooit gemerkt heb).

Maar dat maakt ook niet uit, want ik gebruik care package, predator, emergency airdrop, en met de predator heb je vaak al genoeg kills om ook je emergency airdrop te halen. Daardoor heb ik 9/10 keer dat ik em haal ook meteen de care package, waardoor ik dus 5 pakketjes in een keer krijg. Omdat de emergency airdrop dus de laatste reward is maakt het vrij weinig uit of die kills nog meetellen voor verdere rewards of niet; ik krijg er toch geen meer.

Maar zoals ik al zei tellen ze wel mee voor je killstreak, en dus voor je K/D, en dus (soms) voor de winst van het team.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 15:19
Ik heb nu al de hele dag dat CoD zegt: 0 players playing/in playlist, en dat bij elk speltype. Heeft een van jullie dat ooit gehad. Op steam zie ik wel vrienden het spel spelen. Als ik dan klik op 'join game' kan hij niet connecten met de host. Bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12

Als je makkelijk 5 kills kan krijgen zonder dood te gaan en je wil hoog eindigen -> Predator, Harrier, Chopper/AC-130. Na die 5 kills hoef je dan soms niets meer met je wapen te doen, de killstreaks doen het voor je.
Rush je liever het hele spel door zou je bv ipv Chopper/AC-130 de Pavelow kunnen kiezen.

Als je veel moeite heb om die 5 kills te krijgen, kies je uiteraard de lagere streaks, bv UAV, daar hebben je teammates dan ook gelijk wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

ReFresh F5 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:53:
[...]

Onzinnig?

Ik gebruik nu juist UAV en counter UAV killstreaks in FFA, Je weet waar iedereen uithangt en zij hebben geen radar meer. Een van de handigste vind ik. Ik heb geen harrier/chopper nodig voor die 30 kills..
Laat ik het zo zeggen: Voor mij onzinnige packages.

Ik speel veel teamgames zoals domination, demolition en soms wat TDM. (non-HC)
Vaak heb ik snel mijn pred missile en dan harrier met de bommen al +2 en direct de pavelow.
Ik sta dan snel op 15-2 en de rest bungelt ergens rond de 4 kills, bij demo en domi kun je dan makkelijk cappen/planten.

Voor hardcore games en S&D heb ik wel altijd UAV in mijn pakketje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

NickThissen schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:56:
[...]

Natuurlijk wel. Killstreak = het aantal kills die je haalt zonder dood te gaan. Of je die kills nu maakt met je mes, met je geweer, met je pistool of met je harrier maakt niet uit, het zijn allemaal kills die mee tellen met je killstreak.

Iets anders zijn killstreak rewards. Voor iets in een care package krijg je geen verdere killstreak rewards inderdaad (behalve dan misschien pave-low, alhoewel ik dat zelf ook nog nooit gemerkt heb).

Maar dat maakt ook niet uit, want ik gebruik care package, predator, emergency airdrop, en met de predator heb je vaak al genoeg kills om ook je emergency airdrop te halen. Daardoor heb ik 9/10 keer dat ik em haal ook meteen de care package, waardoor ik dus 5 pakketjes in een keer krijg. Omdat de emergency airdrop dus de laatste reward is maakt het vrij weinig uit of die kills nog meetellen voor verdere rewards of niet; ik krijg er toch geen meer.

Maar zoals ik al zei tellen ze wel mee voor je killstreak, en dus voor je K/D, en dus (soms) voor de winst van het team.
Inderdaad, ze tellen niet mee voor de rewards maar ook niet voor je highest killstreak op de leaderboards.
Floris-K schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:04:
[...]

Laat ik het zo zeggen: Voor mij onzinnige packages.

Ik speel veel teamgames zoals domination, demolition en soms wat TDM. (non-HC)
Vaak heb ik snel mijn pred missile en dan harrier met de bommen al +2 en direct de pavelow.
Ik sta dan snel op 15-2 en de rest bungelt ergens rond de 4 kills, bij demo en domi kun je dan makkelijk cappen/planten.

Voor hardcore games en S&D heb ik wel altijd UAV in mijn pakketje :)
Ik had het ook over FFA, ik gebruik ook andere voor andere gametypes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Zijn er meer mensen die een verandering hebben opgemerkt in de Hardcore modus? Als je nu een teammate per ongeluk afknalt dan gaat je teammate niet dood maar jij zelf wel.

Dit is bij de nieuwe levels op de PC in ieder geval wel het geval, weet niet of dit ook bij de oude levels met hardcore modus zo is.

Maar vind het in ieder geval een betere oplossing! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:49
Dit was altijd al zo, het heet namelijk "Richocet"

Alleen bij TDM was het teamkillen toegestaan dacht ik ;)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mickjuh schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:16:
Zijn er meer mensen die een verandering hebben opgemerkt in de Hardcore modus? Als je nu een teammate per ongeluk afknalt dan gaat je teammate niet dood maar jij zelf wel.

Dit is bij de nieuwe levels op de PC in ieder geval wel het geval, weet niet of dit ook bij de oude levels met hardcore modus zo is.

Maar vind het in ieder geval een betere oplossing! :)
Dat is inderdaad HC Ricochet. Friendly fire gaat dan van je eigen health af. Ik zou me dus twee keer bedenken waar je je granaatje naartoe gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:38
Ik kom echt alleen maar nederlanders tegen die met G18 of shotgun akimbo lopen te spammen.. Ik snap echt niet wat daar zo leuk aan is...

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:39:
[...]

Dat is inderdaad HC Ricochet. Friendly fire gaat dan van je eigen health af. Ik zou me dus twee keer bedenken waar je je granaatje naartoe gooit.
Hee bram1984, ligt het probleem waar je net bij mij op reageerde aan mijn download die ik had?
ik heb ooit een demo gedownload?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Laatst online: 05-02-2024
bram1984 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:39:
[...]
Heel vervelend als je een enemy spot en er loopt een teamgenoot voor je gun langs als je begint te schieten :|
Ik heb het spel dit weekend gratis gespeeld, was een leuke afwisseling op EVE en Team Fortress 2, maar ga het niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

ReFresh F5 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:53:
[...]

Onzinnig?

Dit werkt alleen maar, omdat niemand die UAV's neerhaalt.. Dat moeten we ook eens gaan promoten. Alles wat vliegt neerhalen. Zo'n uav is met een stinger altijd raak..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:40:
[...]

Hee bram1984, ligt het probleem waar je net bij mij op reageerde aan mijn download die ik had?
ik heb ooit een demo gedownload?!
Nou, ik had ondanks een demo download aanstaan, en deze was op iets van 16% blijven hangen, en daarna ging alles heel traag in mijn PS3. XMB ging traag, starten van games duurde veel langer dan normaal, paar vastlopers ook gehad.

Ik kon het in eerste instantie niet vinden, totdat ik die download verwijderde. Toen ging alles weer als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Mystikal schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:55:
[...]

Dit werkt alleen maar, omdat niemand die UAV's neerhaalt.. Dat moeten we ook eens gaan promoten. Alles wat vliegt neerhalen. Zo'n uav is met een stinger altijd raak..
Of ze vliegen weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voggels schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:52:
[...]
Heel vervelend als je een enemy spot en er loopt een teamgenoot voor je gun langs als je begint te schieten :|
Ik heb het spel dit weekend gratis gespeeld, was een leuke afwisseling op EVE en Team Fortress 2, maar ga het niet kopen.
Ja, daarom vind ik het ook jammer dat er geen HC HQ zonder ricochet is.
[...]

Met een primary lukt het ook, mocht je geen RPG dinges als secundary hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Iedereen speelt op z'n eigen manier. We zijn niet allemaal zo ontzettend goed als jij.
Als je moeite hebt om in leven te blijven zijn (counter) UAV's heel handig, of je nu beginner bent of niet. En zoals gezegd, je teammates hebben er ook wat aan. Ook kun je een soort van support rol aannemen in een teamgame waar je je teammaten ondersteund met voortdurende UAV's en de UAV's van de tegenpartij uit de lucht schieten. Counter UAV's inzetten op het moment dat er een friendly vliegmachien aankomt of andere geschikte momenten. En met je launcher choppers e.d. neerhalen. Zo'n "support" class heb ik. Op momenten dat het niet lekker gaat switch ik mijn killstreaks naar UAV, counter UAV en predator en houd ik mij wat meer op de "achtergrond" bezig met bovengenoemde zaken. Ik weet dat ik dan tóch goed bezig ben en mijn team een nuttige bijdrage bied.
Ik heb het altijd jammer gevonden dat je killstreaks niet per class in kan stellen. In bovengenoemd kan dat handig zijn maar ook voor de map waar je in zit. Voor open maps als Wasteland, Afghan, Derail e.d. zou je dan andere killstreaks in kunnen stellen (cp, predator, chopper e.d.) als in meer bebeouwde maps zoals Skidrow, Invasion. Daar zou je ipv predator weer handig een sentry in kunnen stellen. Maar helaas kan dit niet en moet je regelmatig je killstreaks weer omwisselen.
[...]
UAV's haal ik altijd neer met mijn Assault rifle oid, daar heb je niet per se een stinger voor nodig. Die gebruik ik alleen voor het zwaardere geschut.
ToasterxD schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:40:
Ik kom echt alleen maar nederlanders tegen die met G18 of shotgun akimbo lopen te spammen.. Ik snap echt niet wat daar zo leuk aan is...
Ik erger mij er ook aan. Het lijkt wel of je die G18's eikels steeds meer tegenkomt. Die dingen zijn zo verschrikkelijk overpowered. Gewoon niet leuk meer. Er zijn zelfs een (anti) G18 Steam Groups in het leven geroepen:

http://steamcommunity.com/actions/Search?K=g18

Maar goed, om mij zelf te quoten "Iedereen speelt op z'n eigen manier" zal ik ze min of meer maar respecteren al vind ik het eigenlijk gewoon ontzettend lame.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:58:
[...]

Nou, ik had ondanks een demo download aanstaan, en deze was op iets van 16% blijven hangen, en daarna ging alles heel traag in mijn PS3. XMB ging traag, starten van games duurde veel langer dan normaal, paar vastlopers ook gehad.

Ik kon het in eerste instantie niet vinden, totdat ik die download verwijderde. Toen ging alles weer als een zonnetje.
Nou, ik had het niet voor die DLC, dus dat kan het zijn.
Maar ik had ze ook allemaal gedownload, dus zal ik die andere maar verwijderen die niet van toepassing zijn..

Heb geen idee hoe, maar daar kom ik wel uit denk.

EN ik zal die andere wwf er ook maar uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De pred missle komt op Estate ook van een heel andere inhoek vandaan dan op andere maps. Soms is dat wel lastig te besturen en enemies te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was laatst een potje HC aan het doen, en toen ik mijn Predator afschoot bleek iedereen bij de tegenstander Cold Blooded te hebben, das pas kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:08:
De pred missle komt op Estate ook van een heel andere inhoek vandaan dan op andere maps. Soms is dat wel lastig te besturen en enemies te vinden.
Heel irritant, vooral die kut bomen daar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veruit de kutste map ook, Estate. Echt geen pest aan. Ik zou bijna Cold Blooded en Ninja Pro aanzetten, ergens in een hoekje onder een struk gaan liggen, en wachten tot de match voorbij is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

bram1984 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:37:
Veruit de kutste map ook, Estate. Echt geen pest aan. Ik zou bijna Cold Blooded en Ninja Pro aanzetten, ergens in een hoekje onder een struk gaan liggen, en wachten tot de match voorbij is. ;)
Dat is een Challenge :P Of je moet zo goed zijn dat je niet dood gaat een hele pot lang. Heb ik eens in Afghan gedaan, hele match onder een struikje gaan liggen maar de Challenge was binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat houdt die challenge precies in dan? Een complete match geen kills en deaths krijgen? Ik ben vaak zat een game binnen gekomen die 10 seconden later afgelopen is, met hetzelfde effect. Dus dan zou ik 'm al moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:49:
Wat houdt die challenge precies in dan? Een complete match geen kills en deaths krijgen? Ik ben vaak zat een game binnen gekomen die 10 seconden later afgelopen is, met hetzelfde effect. Dus dan zou ik 'm al moeten hebben.
Ik denk dat je wel een minimaal aantal minuten in een match moet zijn voor die challange. Wel is er een challenge dat je minimaal 5 minuten moet overleven. Ik weet alleen niet meer hoe hij heet maar heb hem gisteren nog gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

bram1984 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:49:
Challenge: Flawless

Play an ENTIRE match without dying.

Dus het moet een heel potje zijn dus al 5 sec. later joinen werkt al niet meer.
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:55:
[...]

Ik denk dat je wel een minimaal aantal minuten in een match moet zijn voor die challange. Wel is er een challenge dat je minimaal 5 minuten moet overleven. Ik weet alleen niet meer hoe hij heet maar heb hem gisteren nog gehaald.
Survivalist "Survive for 5 consecutive minuts"

Uit mijn hoofd :P

[ Voor 30% gewijzigd door Laidback Luc op 10-05-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:55:
[...]

Die had ik ook al ja.

Moet je voor die Flawless geen kills maken verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

bram1984 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:00:
[...]

Die had ik ook al ja.

Nee, zou wel dom zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Nope, gewoon chillen en wachten. :P

Net weer leuk potje! De hele tijd een gast achter me aan gehad die z'n payback kill wilde. Maar dankzij, onder andere, m'n claymores lukte hem dat niet echt :D wat moet die gozer pissed off zijn geweest achteraf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

superbassie schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:08:
Nope, gewoon chillen en wachten. :P

Net weer leuk potje! De hele tijd een gast achter me aan gehad die z'n payback kill wilde. Maar dankzij, onder andere, m'n claymores lukte hem dat niet echt :D wat moet die gozer pissed off zijn geweest achteraf!
Ja leuk die mensen die constant terug blijven komen, 1 gast die je lekker aan een predator helpt :P
Doe ik soms ook wel hoor. Zeker tegen campers die menen dat ze lekker in een hoekje met een claymore kunnen zitten de hele match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

ja leuk als jij die gast bent, en alles er probeert aan te doen om die kill te krijgen.
denk je het maar op te geven krijg jij ook nog eens die predator op je dak nou dan loop ik echt te vloeken en te tieren hoor ;)
maar daar in tegen des te heerlijker als je hem na al die tijd wel dood krijgt en daarna telkens van die gene wint (omdat die weer terug moet naar ze camper spotje.)

en dat S&D is echt niks voor mij, ik samen met 1 gast over zie hem een gangetje inlopen, denk mooi killcam met throwing knive, weer een challenges er bij.
wat denk je, gooi mis en hij draait zich om al sproeiend met g18 en ik verlies natuurlijk.. :(
telkens als er wat stoms gebeurt kijkt iedereen mee.. :)

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
ReFresh F5 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:55:
[...]

Challenge: Flawless

Play an ENTIRE match without dying.

Dus het moet een heel potje zijn dus al 5 sec. later joinen werkt al niet meer.
bram1984 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:00:
[...]

Die had ik ook al ja.

Als ik het zo lees mag je toch wel killen? Gewoon niet dood gaan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 15:19
Je mag ook wel killen, maar als het een beetje tegenzit (lees: geen silencer op je wapen), ben je een mooi rood stipje op de radar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

UAV is echt niet onzin in FFA. Counter UAV heb je imho niet zo veel aan, de rest wat uit de CP komt is wel handig. Ammo heb ik vaak niet nodig omdat ik vaak met scavenger speel, maar dan is je crate juist een leuk lokmiddel. Al moet ik toegeven dat ik vaak op het einde nog wel een CP over heb, omdat ik het af wil maken en niet de tijd van de CP laten komen wil missen door mogelijk te maken kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
..

[ Voor 98% gewijzigd door bram1984 op 10-05-2010 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:12
bram1984 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:37:
Vond ik eerst ook, maar sinds ik sniper op Estate loopt het altijd best lekker. Ik ben gewoon geen rusher en vermijd juist altijd de drukke plekken zoals je die ook hebt op Terminal en Skidrow. Gewoon de drukte vermijden en vanaf een afstand je kills maken. Ik gebruik de laatste tijd de barrett omdat die bijna altijd in één keer iemand doodschiet. Kan op 2 manieren

1. Als je in het huis bent kun je vanaf de slaapkamer de verte in kijken en sniperen. Er komen daar altijd mensen vandaan en kunt een boel kills maken vanaf die plek. Je achterkant kun je beschermen met claymore en regelmatig met je secondary even je achterkant checken.

2. Als je niet in het huis bent kun je je juist focussen op de slaapkamer, de ramen en vanuit het middelste huisje een paar kills maken. (wel snel weg daar, want ze komen geheid terug door de killcam). Je kunt ook goed met je secondary proberen te flanken.

Estate is tegenwoordig één van mijn betere maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hou totaal niet van snipen, dus das sowieso geen optie voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In andere modes dan FFA gebruik ik harrier, pavlow, chopper gunner. Soms heb ik wel ac130, maar dan is het weer oppassen geblazen dat je niet je eigen pavlow uit de lucht schiet(wat me al vaak is voorgekomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Intervention met throwing knife is mijn favoriet. Secondary neem ik m93 akimbo, met name voor de knife & g18 runners. Mis je een schot met sniper of heb je reload meteen throwing knife gooien. Had toevallig net nog een harrier alleen met throwing knife op rundown :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Mijn sniper-tactieken op Estate:

Spawn
Bovenaan de berg: Ga links naast het muurtje liggen en snipe over de weg naar beneden en rechts langs het huis aan je rechterhand.
Onderaan de berg: Ren achter de rode tractor langs en ga op de weg liggen.

Deze twee plekken leveren mij meestal gegarandeerd een "First Blood" op.

Als we eenmaal bezig zijn
Bovenop de heuvel aan de achterkant van het level: Hier kan je mooi de ramen bij de huiskamer en de achteringang in de gaten houden.

Op en om het boothuis: Deze plekken gebruik ik om de slaapkamer in het huis in de gaten te houden.
  • Bovenop het huis. Hier kan je ook mooi af en toe een blik op de flank werpen
  • In het huis: Aan de linkerkant van het bootje gaan liggen.
  • Naast de 3 kisten voor het boothuis
Op de houtstapel: Hier kan je mooi mensen raken die in en om het boothuis heen lopen/zitten.
Achter de elektriciteitscentrale: Hier kan je mooi mensen in de gaten houden die bij het boothuis spawnen en het huis willen gaan flanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee mensen, ik heb het volgende probleem: mijn broer kwam in een server (FFA) waarin je automatisch een wapen toegewezen kreeg (rpg) dus geen choose class. De minimap was groter en je zag alle vijanden, en het hele beeld was rood getint.
En nu heb ik elke keer als ik speel dat de minimap groter is, alleen niet dat je iedereen ziet. Verder zit er rechts onderin het beeld een irritant zwart vierkante van zo'n twee bij twee centimeter, met groene en blauwe golfjes die 'voorbijdrijven'. En al mijn custom classes waren veranderd.
Iemand enig idee wat voor hack dit is en wat ik eraan kan doen? Heb natuurlijk mijn classes weer terug gezet maar die andere probleempjes blijven, ook toen ik het spel opnieuw opstartte.

Alvast bedankt!

Edit: kak, zie dat er ook met mn challenges gerotzooid is, ik ben nog steeds level 70 tweede prestige, maar mn embleem is veranderd in de die van de 10e prestige, en mn title is 'owned'. Verder ben ik vrijwel (dus niet alle) in deze prestige behaalde challenges kwijt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er iemand zin heeft in een clanfight op PS3 feel free: http://ilcc.webs.com
Op de site klikken op "Challenge us"
invullen en "woppah"

PS check no-scope montage op http://www.youtube.com/MrStiels voel je vrij om te abboneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 11:17
Naar de Steam map: steamapps/common/call of duty modern warfare 2/players. Daar open je config_mp.cfg met een texteditor. Zoek 'seta drawLagometer "1" ' op, en verander de 1 in een 0. Dan is dat vierkantje rechtsonder weg.

Ik denk dat de instelling voor de grootte van de minimap daar ook ergens te vinden moet zijn, maar ik kon het zo snel even niet vinden.

edit: Ik vind bij mij wel een ' seta compassSize "1" ' instelling, misschien dat het dat is. Als die bij jou ook 1 is, weet ik het niet.

p.s. wel bestand opslaan hè ;)

edit 2: wel rare hack dan, als ze zelfs je title en emblem kunnen veranderen :?

[ Voor 19% gewijzigd door Tower410 op 10-05-2010 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tower410 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:36:
[...]

Naar de Steam map: steamapps/common/call of duty modern warfare 2/players. Daar open je config_mp.cfg met een texteditor. Zoek 'seta drawLagometer "1" ' op, en verander de 1 in een 0. Dan is dat vierkantje rechtsonder weg.

Ik denk dat de instelling voor de grootte van de minimap daar ook ergens te vinden moet zijn, maar ik kon het zo snel even niet vinden.

edit: Ik vind bij mij wel een ' seta compassSize "1" ' instelling, misschien dat het dat is. Als die bij jou ook 1 is, weet ik het niet.

p.s. wel bestand opslaan hè ;)

edit 2: wel rare hack dan, als ze zelfs je title en emblem kunnen veranderen :?
Okee, bij mij staan die twee (drawlagometer en compasssize) er niet tussen, misschien is dat het probleem?

idd, erg rare hack, niet dat ik daar verder veel verstand van heb maar heb dit nog niet eerder gehoord.

Edit 2: compasssize staat bij mij niet in config_mp maar in config, en er staat wel '1' achter.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 19:56
Iemand al meegemaakt dat wanneer ie het spel koopt en het SN invoert erna level 70 is? Kan toch niet dat dat aan de code ligt of wel? Heb hem via ebay gekocht

kreeg dit opgestuurd en onder het gebrabbel stond de code
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/waMlunngKEaLczP95OXdE8wD/full.jpg

Heb het hele weekend gratis via steam gespeeld, was lvl 31 ofzo en nu knal ik die code erin en wordt ik ineens lvl 70. Zou dat aan de server liggen waar ik op ben gekomen?

discogs

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.