Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 14:20

beany

Meeheheheheh

Crossfire !!!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik vind maps uit CoD4 helemaal niet erg. Zitten erg leuke maps in CoD4, dus waarom die niet weer gebruiken? Crossroads uit MoHAA mogen ze van mij ook zo in MW2 hangen. En zo zijn er nog wel meer maps uit de CoD en MoH serie die ik erg leuk vind en wat mij betreft allemaal in Mw2 mogen. En ik wil er ook nog wel voor betalen!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

baronruud schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:15:
[...]

Kan ik daarna de account verwijderen waarmee ik de mappack gedownload heb?
Wil bij een kameraad de mappack installeren, en dan mijn account verwijderen. Blijft het dan werken?
Dat zou dan eigenlijk ook moeten werken..maarja als dat mogelijk is hoeft maar in principe één iemand het te kopen en de rest kopieert het wel.. Ik weet niet of het account verwijderen gevolgen heeft eigenlijk..
beany schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:20:
[...]

Ik vind maps uit CoD4 helemaal niet erg. Zitten erg leuke maps in CoD4, dus waarom die niet weer gebruiken? Crossroads uit MoHAA mogen ze van mij ook zo in MW2 hangen. En zo zijn er nog wel meer maps uit de CoD en MoH serie die ik erg leuk vind en wat mij betreft allemaal in Mw2 mogen. En ik wil er ook nog wel voor betalen!
En dan moeten ze maar ook meteen M40A3 sniper rifle naar MW2 brengen waar iedereen zo dol op is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:20:
[...]

Wat een onzin. Ga dan gewoon weer lekker deeltje 4 spelen. IW mag best wat moeite doen om wat nieuwe content aan te bieden, in plaats van oude maps in een nieuw jasje steken, en er dan nog geld voor vragen ook.

Nu heb ik COD4 niet zo ontzettend veel online gespeeld, dus mij maakt het niet al teveel uit, maar die miljoenen die deel 4 wel hebben grijs gespeeld, die geef je daarmee gewoon een dikke vinger. Prima als er oude maps als remake uitkomen, maar gooi deze dan lekker apart van de officiële map packs online, en vraag er geen geld voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:57
bram1984 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:49:
[...]

Wat een onzin. Ga dan gewoon weer lekker deeltje 4 spelen. IW mag best wat moeite doen om wat nieuwe content aan te bieden, in plaats van oude maps in een nieuw jasje steken, en er dan nog geld voor vragen ook.

Nu heb ik COD4 niet zo ontzettend veel online gespeeld, dus mij maakt het niet al teveel uit, maar die miljoenen die deel 4 wel hebben grijs gespeeld, die geef je daarmee gewoon een dikke vinger. Prima als er oude maps als remake uitkomen, maar gooi deze dan lekker apart van de officiële map packs online, en vraag er geen geld voor.
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ 8)7

Helaas steekt IW zo in elkaar sinds het succes naar hun hoofd is gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep, helaas werkt het wel zo. Maar als mensen oude maps gaan toejuichen, dan gaat het helemaal de verkeerde kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

bram1984 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:07:
Yep, helaas werkt het wel zo. Maar als mensen oude maps gaan toejuichen, dan gaat het helemaal de verkeerde kant op.
Ja dat denk ik ook. Maar goed ze verdienen eraan dus geef ze eens ongelijk!

Btw, ik vind die nieuwe map Salvage echt een *&@%$map.
De rest is wel leuk, had gister de eerste ronde met delaitinho op die nieuwe snipermap gelijk goede score.

Ja ik ben wel tevreden over de uitbreiding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slightly off-topic, maar aangezien iedereen hier online speelt, en omdat ik ook alleen maar MW2 speel.

Zou onderstaand probleem opgelost worden door het MAC adres van de PS3 in de router toe te voegen?
Ik heb een probleempje:

Gisteren toen ik thuis kwam heb ik snel even een potje MW2 online gespeeld. PS3 daarna uitgezet en de bekerfinale gaan kijken. Tussen het kijken door ben ik met een probleem met de iPhone van mijn vriendin aan de slag gegaan. Deze herkende onze Wi-Fi router niet. Uiteindelijk opgelost doordat er 1 teken fout stond in het MAC adres, en deze optie stond daarnaast ook uitgeschakeld.
Afijn. De PS3 is vanuit de router (klein standaard Belkinnetje) bedraad verbonden. Echter wilde ik na de wedstrijd nog 'n potje gaan spelen, maar mijn verbinding werkte niet meer.
Zowel Wi-Fi als bedraad alle instellingen opnieuw nagelopen. Ik kreeg een paar keer een IP adress time-out. Na deze handmatig ingevuld te hebben, ging het verkrijgen van de het IP wel goed, maar gaf ie een of andere DNS error aan.

Nu weet ik niet of het gepruts met het MAC adres met het uiteindelijke probleem te maken heeft. Weet iemand dit? Ik heb vanochtend nog even snel gekeken of PSN er niet gewoon uit lag, maar hij deed het weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat met die DNS fout heb ik ook weleens gehad.
Maar ik zette hem dan aan en uit, en dan deed ie het weer.
En 1 keer gaf ie het 2 dagen aan.

Geen antwoord heb ik ervoor, ook gezocht toen maar kon niks vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

bram1984 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:49:
[...]

Misschien hadden ze de CoD4 mappen ook gratis moeten doen ja, ben ik wel met je eens. Alleen geld vragen voor nieuwe maps. Maar ja, dan komen ze met Salvage :X

Al is het ook zo dat die mappen omgezet moeten worden naar MW2, getest moeten worden, misschien wat aanpassingen links en rechts en heel veel gedownload worden(steam lag soort van plat zelfs). Allemaal zaken die geld kosten, ondanks dat het bestaande mappen zijn. Dus dat er iets aan geld voor wordt gevraagd, geen problemen mee. Misschien is die 15 euro gewoon wat veel.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zal wel vaker gezegd zijn maar uhhhhh....

Wat een idioten bij IW!!!!!!!!!!!!

Wie verzint nou dat je alleen kan kiezen voor Stimulus (alle spelmodi) en Stimulus Hardcore (alle hardcore modi).

Ik wil verdomme zelf kunnen kiezen welke speltype ik wil spelen op die nieuwe maps !&^#*(&*(_)

Zo, rant off. Game al sinds de mappack niet meer aangeraakt hierdoor. Geld wel uitgegeven, overheersend gevoel is genaaid te zijn. Note to self: Dat doen we dus nog niet een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-06 16:48

FREAKJAM

"MAXIMUM"

rodie83 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:04:

Wie verzint nou dat je alleen kan kiezen voor Stimulus (alle spelmodi) en Stimulus Hardcore (alle hardcore modi).

Ik wil verdomme zelf kunnen kiezen welke speltype ik wil spelen op die nieuwe maps !&^#*(&*(_)

Zo, rant off. Game al sinds de mappack niet meer aangeraakt hierdoor. Geld wel uitgegeven, overheersend gevoel is genaaid te zijn. Note to self: Dat doen we dus nog niet een keer.
Zal wel meevallen, dit was bij de XBOX360 ook. De nieuwe maps zullen vanzelf bespeelbaar zijn in de normale spelmodi. Enkel de eerste paar dagen moet je voor Stimulus kiezen wil je de nieuwe maps spelen.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345798

Mensen waarom allemaal moeilijk doen..? Ik bedoel ik begrijp het, maar wacht gewoon af.... over paar dagen kan je gewoon zelf je speltype kiezen 8)7 . Stel je had een week geen tijd om ze te downloaden en te spelen...dan had je ze volgende week gekocht en had je niks van die stimulus mode gemerkt... dus wacht maar nog ff! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 12:08

Mystikal

It never hurts to help!

rodie83 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:04:

Ik weet niet wie de idioot is, maar als je zo reageert en je hebt de rest van het topic nog niet doorgelezen, slaat die opmerking meer op jezelf dan op IW. Er is al meerdere keren gezegd dat dat maar een tijdelijk iets is. Het is niet meer dan een manier om bekend te worden met de nieuwe maps. Over een paar dagen, zullen ze gewoon meedraaien in de gewone mapcycle...

Dus doe het rustig aan, relax, bijna weekend en het komt allemaal goed.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176663

Dat is goed nieuws!
Ik irriteerde mij gisteren ook al dood aan het feit dat ik of de nieuwe mappen moest spelen of de oude. Ik wil ze gemixt.
En dat ik niet zelf kon kiezen welke gamemode ik ging spelen begon na 3 potjes ook al irritant te worden. Search and Destroy is me toch een potje saai.

Ik wil knallen! En niet eindigen met 10 kills na een pot van 10 minuten..... waarvan ik er 6 heb zitten speccen.

Maar goed,
Het is tijdelijk. Daar komen we wel overheen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mystikal schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:14:
[...]

Ik weet niet wie de idioot is, maar als je zo reageert en je hebt de rest van het topic nog niet doorgelezen, slaat die opmerking meer op jezelf dan op IW. Er is al meerdere keren gezegd dat dat maar een tijdelijk iets is. Het is niet meer dan een manier om bekend te worden met de nieuwe maps. Over een paar dagen, zullen ze gewoon meedraaien in de gewone mapcycle...

Totally agree,

alleen hoop ik dat ik vandaag al lekker TDM kan kiezen met de nieuwe maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Mystikal schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:14:
[...]

Ik weet ook wel dat het tijdelijk is. I don't care. Ik vind het systeem sowieso al verschrikkelijk irritant in de zin dat je vrijwel niks zelf kan beslissen (map rotatie, tijd tussen de potjes, etc.) en dan maken ze het hiermee, ook al is het tijdelijk, gewoon nog irritanter. Chapeau!

Bovendien wil ik graag zelf beslissen hoe ik bekend wil raken met de nieuwe maps. En nee, dat wil ik niet op private servers.

Conclusie in mijn optiek: spel is erg leuk, schieten is ongeevenaard leuker dan bvb in BC2, maar de uitwerking van het online gedeelte is gewoon bar slecht. En dat komt door dat controlefreakerig gedrag van IW. Hun acties en instellingen beperken mij in m'n speelplezier, tijdelijk en niet tijdelijk. En daar ben ik echt behoorlijk zat van. En zo gaat deze game mijn herinnering als een lelijke haat/liefde verhouding.

[ Voor 6% gewijzigd door rodie83 op 07-05-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rodie83 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:41:
[...]

Ik weet ook wel dat het tijdelijk is. I don't care. Ik vind het systeem sowieso al verschrikkelijk irritant in de zin dat je vrijwel niks zelf kan beslissen (map rotatie, tijd tussen de potjes, etc.) en dan maken ze het hiermee, ook al is het tijdelijk, gewoon nog irritanter. Chapeau!

Bovendien wil ik graag zelf beslissen hoe ik bekend wil raken met de nieuwe maps. En nee, dat wil ik niet op private servers.

Conclusie in mijn optiek: spel is erg leuk, schieten is ongeevenaard leuker dan bvb in BC2, maar de uitwerking van het online gedeelte is gewoon bar slecht. En dat komt door dat controlefreakerig gedrag van IW. Hun acties en instellingen beperken mij in m'n speelplezier, tijdelijk en niet tijdelijk. En daar ben ik echt behoorlijk zat van. En zo gaat deze game mijn herinnering als een lelijke haat/liefde verhouding.
Wow, ook ik vind het minder maar ik heb een beetje het gevoel alsof je zo een school neer gaat maaien.
Komt wel goed hoor jongen, rustig aan, rook er 1 en het komt wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:24
ReFresh F5 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 08:29:
[...]

Als je de map pack geinstalleerd hebt en je logt onder een ander account in kan je de map pack ook gebruiken.

[ Voor 20% gewijzigd door RoaDHouse op 07-05-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Anoniem: 330953 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:48:
[...]

Wow, ook ik vind het minder maar ik heb een beetje het gevoel alsof je zo een school neer gaat maaien.
Komt wel goed hoor jongen, rustig aan, rook er 1 en het komt wel goed ;)
Schoolkinderen neermaaien is niet mijn ding hoor :')

Overigens ben ik sowieso niet erg van het neermaaien van wie dan ook, dat wil zeggen, wanneer niet virtueel :P

[ Voor 15% gewijzigd door rodie83 op 07-05-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

eh,

Ik heb dit thuis geprobeerd. Geinstalleerd daarna met een nieuw account ingelogd en kon nog altijd stimulus game mode spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rodie83 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:58:
[...]

Schoolkinderen neermaaien is niet mijn ding hoor :')

Overigens ben ik sowieso niet erg van het neermaaien van wie dan ook, dat wil zeggen, wanneer niet virtueel :P
Oh niet :P

heb ik je toch onderschat xD

persoonlijk vind ik de welbekende "vliegtuigscene" in mw2 best grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Anoniem: 330953 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:31:
[...]

Oh niet :P

heb ik je toch onderschat xD

persoonlijk vind ik de welbekende "vliegtuigscene" in mw2 best grappig
Vliegveld scene.."grappig"

Ik moest er niet om lachen maar het deed me vrij weinig. Wel hard als je sommige mensen ziet die nog weg proberen te kruipen met een stroompje bloed achter zich aan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:25
Ik kon gisterenavond trouwens gewoon mijn eigen spelmodi kiezen hoor. Ik speel standaard HC:HQ Pro en die kon ik ook gewoon spelen (samen met vrienden die de DLC ook hebben). Trouwens, eindelijk is de mapcycle van HC:HQ Pro aangepast, daar zat ik werkelijk al lang op te wachten.

(Uiteraard gaat dit wel over de PC versie, in verband met de PS3 weet ik niet of het al opgelost is.)

[ Voor 15% gewijzigd door Styxxy op 07-05-2010 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReFresh F5 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:46:
[...]

Vliegveld scene.."grappig"

Ik moest er niet om lachen maar het deed me vrij weinig. Wel hard als je sommige mensen ziet die nog weg proberen te kruipen met een stroompje bloed achter zich aan :>
Ik vond deze "schokkende" scene echt weinig indrukwekkend. Ik was 'm eerlijk gezegd alweer vergeten. Misschien moet iemand de devs bij IW even uitleggen dat een kogel in het lichaam een gapende wond achterlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 12:08

Mystikal

It never hurts to help!

rodie83 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:41:
[...]

Dan snap ik niet dat je je weer laat 'oplichten' door nieuwe maps te kopen. Je bent nu niet echt positief over het spel. Als je dat niet bent, koop dan ook niet voor 15 euro weer 5 maps...

In ieder geval, niet lopen klagen de hele tijd. Dat is in de eerste 20 delen al genoeg gedaan en ook door de mods is er al meerdere keren aangegeven daar niet mee door te gaan.

Sommige mensen zijn onnavolgbaar, maar dat kan ook aan mijn belevingswereld liggen.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176663

Ik denk dat het juist goed is dat de mapcycle is bepaald. Anders worden er maar 3 van 10 mappen continue gespeeld.

Zo ging het bij Unreal Tournament ook. Zat je soms een uur te knallen en had je in totaal 3 verschillende mappen gespeeld, maar elk 3 keer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
Anoniem: 176663 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:30:
Ik denk dat het juist goed is dat de mapcycle is bepaald. Anders worden er maar 3 van 10 mappen continue gespeeld.

Zo ging het bij Unreal Tournament ook. Zat je soms een uur te knallen en had je in totaal 3 verschillende mappen gespeeld, maar elk 3 keer....
Ergens ben ik het met je eens, maar de gebruiker de keus geven om een map te kiezen zou toch wel mooier zijn. Natuurlijk zullen dan bepaald maps weinig gespeeld worden, maar zeg nu zelf ik vind niet dat MW2 nou echt een uitgebreide keus heeft aan maps.

Wat ik bij de nieuwe modes heb is dat ik soms wel 3 keer achter elkaar dezelfde map krijg, komt natuurlijk ook omdat er maar 5 zijn en het is gewoon een random pick? Dus 20% kans dat hij dezelfde map weer pakt.
Heb ook nog steeds het probleem met mijn 3sec freeze, waar ik wel een beetje gek van begin te worden... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:12:
[...]

Ik vond deze "schokkende" scene echt weinig indrukwekkend. Ik was 'm eerlijk gezegd alweer vergeten. Misschien moet iemand de devs bij IW even uitleggen dat een kogel in het lichaam een gapende wond achterlaat.
Nou het is toch best hard als je onschuldige mensen neer moet knallen..
Mijn vriendin vond het niet echt leuk :P

Ik daarentegen vond het wel leuk om ze laten kruipen.. Hehhe O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-06 13:09

amahusu

taking over the world!

Heerlijke maps hoor! Ik heb mw1 nooit gespeeld, dus al deze maps zijn voor mij nieuw :)

Overigens vind ik het geen enkel probleem dat je niet zelf de gamemode kan kiezen. Snap ook alle ophef niet van de mensen die dit gaan aanhalen om IW de grond in te boren. Als je zin hebt in een 'default' map kan dat ook gewoon, en als je de nieuwe maps wilt checken kies je gewoon de stimulus mode. Volgens mij zijn veel mensen gewoon bang om hun k/d ratio te verneuken in een nieuwe map die ze niet kennen ;)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ja, ik lees dat je ook verplicht wordt op S&D te spelen. Nu heb ik de pack nog niet echt veel gespeeld (2 potjes), en ben deze mode ook nog niet tegen gekomen, maar ik kan het me voorstellen als dit frustrerend is. Dat is toch die game mode dat je, als je dood bent, moet wachten tot de volgende ronde? Nee, daar is geen zak aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

bram1984 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:05:
Nou ja, ik lees dat je ook verplicht wordt op S&D te spelen. Nu heb ik de pack nog niet echt veel gespeeld (2 potjes), en ben deze mode ook nog niet tegen gekomen, maar ik kan het me voorstellen als dit frustrerend is. Dat is toch die game mode dat je, als je dood bent, moet wachten tot de volgende ronde? Nee, daar is geen zak aan.
Ik moet ook zeggen dat ik nooit S&D speel..en ja je moet inderdaad wachten tot de volgende ronde als je dood gaat. Maar het kan best leuk zijn als je weet te overleven en niet dood gaat door iets achterlijks als commando of tubes.

Je kan dan wat meer strategischer spelen en gaat dan echt denken waar de vijand naar toe zou gaan. En je krijgt een flinke xp reward voor iemand te killen. Het liefst wacht ik natuurlijk ook niet als ik dood ga..maarja :p

S&D komt erg veel voor in de stimulus playlist..Mss hebben ze dat extra gedaan omdat het niet veel gespeeld wordt. Gisteren kreeg ik 3x achter elkaar S&D voor mijn neus..

[ Voor 8% gewijzigd door Laidback Luc op 07-05-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

ik vind het juist verfrissend om verschillende gamemodes te doen op de nieuwe maps, ook de game modes die ik normaal niet speel. Maar ik kan me ook best voorstellen dat er veel mensen zijn die het bij 1 of 2 spelmodes houden en bijvoorbeeld S&D klote vinden.

toch zou ik zeggen, probeer het eens! S&D is, vooral als je al wat beter bent en wat langer speelt, een van de meest spannende gamemodes. Tevens de enige gamemode waar je geen last hebt van killstreak rewards, en het echt aankomt op tactics en skills. Dus wellicht de moeite waard om te proberen voor al die mensen die altijd wat te klagen hebben over noobtubers, overpowered choppers etc. ;)

@hierboven: precies! Wat dan ook weer erg leuk is aan S&D is dat je echte skill kills kan bewaren voor de game winning killcam, heerlijk om de reacties van je medespelers (en tegenstanders) te horen als je de laatste enemy omlegt met een midair C4 explosie :*)

[ Voor 16% gewijzigd door amahusu op 07-05-2010 14:13 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:05:
Maar je krijgt wel xp voor het leven in S&D.

Gisteren dus 2 potjes gespeeld in totaal 34.000 xp gehaald..
Met die dubbele xp dagen dan he ;)

best lekker hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

@ bram1984

maar aangezien iedereen die dat nu ongeveer speelt is het niet echt meer S&D, iedereen rusht nog rustig door en mocht je het toevallig goed doen krijg je nu wel veel meer XP daar :)
en het is echt niet lang wachten hoor.
maar daar in tegen speel ik ook wel eens gewoon S&D, alleen verlies ik nu wel vaker omdat het dus heel anders gaat dan "normaal"

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-06 07:24

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Mwah ik haal zonder achievements regelmatig 14.000 XP bij Demolition.
Dit is buiten de dubbel XP dagen natuurlijk :)

Moet je alleen zelf wel 2x planten en de tegenstander niet ;)

Owja kleine edit:
Van de week samen met superwashandje bij Domination PR gezet. 200-0 :D

[ Voor 20% gewijzigd door AndereKoekoek op 07-05-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-06 15:15
Aankomend weekend is het ook weer een gratis MW2 weekend op Steam. Ik hoop dat het deze keer minder is met de hackers en cheaters. Wel leuk om vers knal-voer te hebben!

[ Voor 13% gewijzigd door Appel op 07-05-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

LzpAppel schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:48:
Aankomend weekend is het ook weer een gratis MW2 weekend op Steam. Ik hoop dat het deze keer minder is met de hackers en cheaters. Wel leuk om vers knal-voer te hebben!

This weekend will feature double XP as well so don't miss out.

Da's wel leuk. Maar ze hebben kennelijk nog steeds niet geleerd van vorige free weekend; traagheid en onbeschikbaarheid. Plus dat een hoop scriptkiddies extragratis konden knoeien met onbetaalde accounts om te kijken 'wat er doorheen komt'. Zie bv een gehackte server waar ik pas in belandde; >150.000.000 punten met 1 capture in DOM.

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korgakos
  • Laatst online: 12-06 19:59
Als er maar gewoon minder LAG was, nam ik alles voor lief bij dit spel..

Desalniettemin ben ik niet teleurgesteld dat ik dit spel heb gekocht. Genoeg potjes met weinig lag/geen hackers gehad waar ik van heb genoten :)

Vooral als je tegen echte teams speelt. Die blijven dan zo bij elkaar, leuk altijd voor stickies of gewoon voor triple kills etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

tweaktubbie schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:56:
[...]

This weekend will feature double XP as well so don't miss out.

Da's wel leuk. Maar ze hebben kennelijk nog steeds niet geleerd van vorige free weekend; traagheid en onbeschikbaarheid. Plus dat een hoop scriptkiddies extragratis konden knoeien met onbetaalde accounts om te kijken 'wat er doorheen komt'. Zie bv een gehackte server waar ik pas in belandde; >150.000.000 punten met 1 capture in DOM.
Tja, ergens valt het nog te begrijpen dat he het juist in de gratis weekenden meemaakt.
Als het gekloot daarna maar stopt maar de laatste keer hebben wij lang plezier beleefd aan de vele hacks. :X

Wel zag ik de laatste dagen weer veel laaggerankte spelers (lvl 1~10) dus het lijkt wel alsof het spel weer vaker wordt verkocht?

Oh, en het irritante gedoe waarbij ik alleen maar op duitse servers kom is weer terug. Ik snap er geen reet van. Ik woon in NL maar speel vrijwel alleen tegen duitsers (en soms zelfs polen). Alsof er in NL niets wordt gehost ofzo?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taartvarken
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-06 13:02
Als ik MW2 gewoon in de winkel koop, dus met een schijfje en een doosje etc, moet ik dan via Steam spelen?

Ik speel liever zonder Steam, maar alleen een cd-key bestellen is veel goedkoper en dat doosje e.d. kan me niks schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-06 10:03
dit had je makkelijk zelf op kunnen zoeken...

je speelt online altijd via steam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Wanneer komen de nieuwe levels nou bij FFA ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Versteegrob schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:10:
Wanneer komen de nieuwe levels nou bij FFA ?
Snel, al weet niemand zeker wanneer precies. Maar ik gok zodra de double XP dagen voorbij zijn. Ofterwel: maandag(dubbele puntjes is t/m zondag volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 16:10
Ik heb hier nog niet gepost, maar wil wel even het ergens over hebben.

Hebben jullie ook het idee dat het spelersniveau van MW2 op de PC echt onwijs hoog ligt?

Ik speel al FPS sinds UT'99 en Quake 1, heb bijna alles wat je maar kan noemen gespeeld en een redelijk aantal van die games in clans op hoge niveaus gespeeld. Ik beschouw mezelf als zeer ervaren FPS'er, maar ik moet écht helemaal 100% on top of the game zitten in MW2 om mee te komen in S&D potjes. Ik begrijp echt niet waar dit opeens vandaan komt.

Ik kan nog altijd met gemak een CSS of TF2 game spelen en dan met gemak een van de hoogst scorende spelers zijn meestal (als ik er zin in heb, ik ga ook vaak uit plezier maar wat zitten kloten hier en daar (vooral TF2)). Bij vrijwel ieder spel heeft iedere server behoorlijk veel noobs, sterker nog, in L4D2 erger ik me aan de gigantische hoeveelheid noobs als je ook maar 1 expert potje wilt spelen met random mensen.

Maargoed, enter MW2. Het volledige legioen van top UT2k4, Quake en CS spelers is dit te gaan spelen ofzo? Wat zijn ze gruwelijk snel joh, en werkelijk iets van 50% van ze hebben ook echt aims die te ziek voor woorden zijn. :{ Iedereen is perfect in staat om te voorspellen wat je gaat doen en weet ik wat, en ja ik weet zeker dat ik nu niet over de cheaters praat want die pluk ik er zo tussenuit in de killcam. Overigens ook triest dat deze game daar zo hard door geteisterd is, alhoewel het in S&D nog wel meevalt. Probeer niet een ground war te spelen want je hebt 50% van de keren een cheater in de game.

En toen keek ik eens op Youtube, MW2 filmpjes van leuke kills en killstreaks en weet ik wat, en ik viel echt van m'n stoel af. Op de Xbox360 zijn echt gasten die gewoon even 20+ kills achter elkaar maken met een shotgun, omdat de rest van de spelers zo ontzettend slecht zijn daar :{

Nou, toen wist ik het wel vrij zeker: volgens mij heeft iedere matige speler het voor z'n console gekocht, en iedere pro het op de pc, ofzo. Iemand nog een mening over dit gigantische verschil in skillniveau? Dit is geen console-flame post of wat dan ook hoor, maar het valt me echt op en ik heb moeite om gewoon even 'voor de gein' een potje MW2 te doen, want als ik moe ben en niet helemaal oplet dan sta ik gewoon 0 kills 4+ deaths in ieder S&D potje.

[ Voor 5% gewijzigd door Xeanor op 07-05-2010 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
Xeanor schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:45:
Ik heb hier nog niet gepost, maar wil wel even het ergens over hebben.

Hebben jullie ook het idee dat het spelersniveau van MW2 op de PC echt onwijs hoog ligt?

{knip}

Nou, toen wist ik het wel vrij zeker: volgens mij heeft iedere matige speler het voor z'n console gekocht, en iedere pro het op de pc, ofzo. Iemand nog een mening over dit gigantische verschil in skillniveau? Dit is geen console-flame post of wat dan ook hoor, maar het valt me echt op en ik heb moeite om gewoon even 'voor de gein' een potje MW2 te doen, want als ik moe ben en niet helemaal oplet dan sta ik gewoon 0 kills 4+ deaths in ieder S&D potje.
De vergelijking die je maakt tussen de game UT (GoTY) en MW2 is natuurlijk redelijk misplaatst.
UT is een spring/dodge actief spel hier kun je MW2 niet mee vergelijken.

CS (1.6?) komt dan meer in de buurt van de CoD series.
Zelf heb ik weinig 1.6 gespeeld dus pak even CS:S ter vergelijking.
In mijn beleving zijn de mensen die nu nog CS:S / (1.6?) spelen wel redelijk pro.
Ik werd vaak afgeslacht als ik even een rondje cs_office of dust (2) ging doen. Bij CoD is dit niet het geval en ik denk dat het ook mede door de perks en equipment komt, je kan je load-out perfect samen stellen zoals jij dat maar wilt! Daarnaast heb je natuurlijk nog de kill-streaks die erg veel + bij je huidige score optellen. UAV's etc waren en de games die jij noemt niet aanwezig zo kun je vaak voorspellen waar dus iemand zit.

Ook ben ik het wel met je eens hoor, er zitten soms erg goede spelers in een game. Maar je hebt ook erg veel mensen die gewoon de hoge scores / kd's halen door simpel weg overal door elk raampje een "noobtube" weten te prikken. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb geen ervaring met de PC versie, maar ik word ook dikwijls opgerold op de PS3 hoor. Dan gebruik ik ook nog eens een muis, en sommige gasten zijn gewoon sneller met een controller (zie je aan de manier van bewegen op de killcam).

Ik kan me wel voorstellen dat er op de PC betere spelers zijn. Dat zijn toch wat "serieuzere" gamers over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Hmm, geen idee. Ik speel op de PC en eindig meestal toch wel op 1 of daar vlakbij in de buurt. En vaak is het verschil in punten met de nummer 2(van beide partijen) ook nog wel groot.

En ik beschouw mezelf niet als goed of zo. Ben een beetje een prutser wat betreft FPS'en zelfs, al speel ik FPS's al wel vanaf MoH:AA.

Maar misschien heeft het te maken met het matchmaking systeem? Dat plaats je in een potje met gelijkwaardige spelers waardoor je denkt 'poeh poeh, valt niet mee dit' :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
Helioss schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:56:
[...]

De vergelijking die je maakt tussen de game UT (GoTY) en MW2 is natuurlijk redelijk misplaatst.
UT is een spring/dodge actief spel hier kun je MW2 niet mee vergelijken.

CS (1.6?) komt dan meer in de buurt van de CoD series.
Zelf heb ik weinig 1.6 gespeeld dus pak even CS:S ter vergelijking.
In mijn beleving zijn de mensen die nu nog CS:S / (1.6?) spelen wel redelijk pro.
Ik werd vaak afgeslacht als ik even een rondje cs_office of dust (2) ging doen. Bij CoD is dit niet het geval en ik denk dat het ook mede door de perks en equipment komt, je kan je load-out perfect samen stellen zoals jij dat maar wilt! Daarnaast heb je natuurlijk nog de kill-streaks die erg veel + bij je huidige score optellen. UAV's etc waren en de games die jij noemt niet aanwezig zo kun je vaak voorspellen waar dus iemand zit.

Ook ben ik het wel met je eens hoor, er zitten soms erg goede spelers in een game. Maar je hebt ook erg veel mensen die gewoon de hoge scores / kd's halen door simpel weg overal door elk raampje een "noobtube" weten te prikken. :'(
Joh, sommige gasten in MW2 die springen en dodgen met shotguns en G18's alsof het UT InstaGib is, daar is af en toe ook vrij onmogelijk om tegen te spelen behalve als je met een rocket launcher ofzo gaat rondlopen zoals sommigen doen. _O-

Ik let heel goed op en weet precies wanneer iemand een UAV heeft enzo, maar ook de timing en granaatworpprecizie van sommigen is echt heel erg ziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-06 18:02
Xeanor schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:45:
Ik beschouw mezelf als zeer ervaren FPS'er, maar ik moet écht helemaal 100% on top of the game zitten in MW2 om mee te komen in S&D potjes. Ik begrijp echt niet waar dit opeens vandaan komt.
Ik beschouw mezelf als (boven)gemiddeld FPS gamer. In COD4 (MW1) heb ik normaal een plaatsje in de top 3 van mijn team, of het moet echt misgaan...
Maar idd, in MW2 gaat dat lang zo goed niet. Minste dat ik wat moe ben, of mijn concentratie geen 100% is, is mijn score (K/D-ratio) niet wat ik ervan zou willen.

Ik hou het op:
* Cheaters: wallhack / aimbot / no recoil hack / ... , geven uiteraard veel voordeel, en op killcam niet altijd 100% te zien (vermoeden wel, maar echt uitsluiten)
* De slechte weapon balance: sommige wapens zijn echt opmerkelijk beter dan andere, en als je die dan nog niet hebt... Akimbo G18, Akimbo Model Rangers, ...
* De slechts spawnplaatsen: geregeld spawn je echt voor een vijand z'n neus :/ En nee, niet met Tactical Insertion (dat gebruik ik niet)
* Het onrealistische aan Commando: vijand staat 5 meter van je, jij schiet erop met je mg, hij knifed (vanop die afstand) en je bent dood als een pier... Komaan...
* Lag: soms echt geen naam :/
* Het onwijs hoge random gehalte :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ik haal op de Xbox ook makkelijk een killstreak van 12, terwijl ik op de PC vaak niet verder als 7 kom :/ Of er een verband is tussen meer cheaters op PC dan op Xbox weet ik niet, maar er zijn veel meer 'pro's' op de PC dan op de Xbox iig.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Vroeger had het meer te maken met goed kunnen richten en nu zijn er meer factoren die bepalen hoeveel kills je maakt (richten, perks, n00btube, semtex etc etc).

Nadat ik van couterstike overstapte op SoFII schoot ik ook alles en iedereen overhoop omdat CS echt de nadruk op snel en goed mikken terwijl in SoFII hele andere tactieken nodig waren (al konden de CS-taktieken ook goed worden toegepast).

In RTCW:ET was ik ook altijd wel goed maar niet in het neerschieten van mensen maar met het uitdelen van ammo en het gooien van airstrikes. MW2 speel ik redelijk en de tactieken verschillen per map maar ik kan niet zeggen dat iedereen nu beter speelt ofzo. Het spel is gewoon anders.

Als ik moe was in SoFII dan had ik ook ineens 4 kills tegen. :P
En ja, ook daar had je al een n00btube onder de M16 hangen alleen geen danger-close.

Wat mij van de console opvalt is dat er veel mooie kills worden gemaakt maar dat het soms wel heel duidelijk is dat die aim-assist ingrijpt. Is ook goed want zonder aim-assist is het voor 90% ineens niet meer speelbaar maar als gevolg daarvan worden er wel mooie kills gemaakt.

Zelf ben ik een verschrikkelijke speler op de console en bak er absoluut niets van, aim-assist of niet. Hetzelfde spel, twee verschillende werelden en twee verschillende meningen (en zelfs metaliteiten als je het mij vraagt). :)

Vanavond maar wat challenges halen om lekker veel XP te vergaren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
Wel mooi om te zien dat ik niet de enige ben dus. Ik kom hier niet boehoe doen of wat dan ook trouwens, maar het viel me gewoon op. Het is natuurlijk wel leuk om iedere pot weer een flinke uitdaging te hebben in plaats van over iedereen heen te kunnen walsen game after game.

De rare lag die dit spel heeft nekt mij trouwens af en toe ook, soms zou ik zweren dat ik toch echt eerste knifede of m'n shotgun liet afgaan, maar dan in de killcam komt er niet eens een schot uit.

[ Voor 26% gewijzigd door Xeanor op 07-05-2010 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
beany schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:30:
[...]

Snel, al weet niemand zeker wanneer precies. Maar ik gok zodra de double XP dagen voorbij zijn. Ofterwel: maandag(dubbele puntjes is t/m zondag volgens mij).
Goed om te horen als dit waar is, zullen alle 5 de nieuwe levels beschikbaar zijn voor FFA ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook het gevoel dat het gemiddelde niveau op de pc hoger ligt. Als ik soms xbox compilaties op YouTube zie dan lijkt het wel of er tegen bots wordt gespeeld. Veel di
ngen, zoals quickscopen op de midlange afstand tegen 3 a 4 man die rennen met smg's gaat je op de pc niet lukken. Een enkele keer misschien, maar daar blijft het wel bij.

@bas2000
Bij mij was het andersom, speelde eerst sof2 en toen cs soure. Sof2 was meer snelheid en beweging, cs is minder bewegen maar beter richten. Beide hebben IMHO zijn charme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:08

MeNTaL_TO

The future is not set

WTF, net in een potje 3 keer Semtex op mijn hoofd geplakt gekregen bij het spawnen, in de killcam kan ik zien dat zij echt gooien voordat ik spawn en dan echt precies raak.

[edit] 2 keer semtex en 1 een frag.

[ Voor 10% gewijzigd door MeNTaL_TO op 07-05-2010 17:41 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 17:41:
WTF, net in een potje 3 keer Semtex op mijn hoofd geplakt gekregen bij het spawnen, in de killcam kan ik zien dat zij echt gooien voordat ik spawn en dan echt precies raak.

[edit] 2 keer semtex en 1 een frag.
Zelf nog niet meegemaakt, maar het klinkt als enorme lag van jouw kant of iets van aimbot van hun kant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

Heb nu de DLC mappack eens goed gespeeld en zijn er maar 2 die ik echt leuk vind.

-Bailout
-Crash

De rest mist gewoon gewoon iets :/

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
gloeiende,gloeiende,gloeiende :( :( :(
Afgelopen dinsdagavond een redelijk zwaar motorongeluk gehad
http://img34.imageshack.u...layer.php?id=img6308i.jpg
Nu ben ik daar zeer goed vanaf gekomen en buiten wat flinke kneuzingen in voet,bovenbeen,bil en schouder en een nachtje ziekenhuis :'(
Ik had ook makkelijk het loodje kunnen leggen,daar ik frontaal in de zijkant van een auto ben gereden(niet mijn schuld) :?
Waar ik vooral mee zit is dat me rechter duim niet echt doet wat ik wil en ik de controller van me ps3 niet lekker kan bedienen en dat net nu het dubbele xp weekend is :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:08

MeNTaL_TO

The future is not set

Dutch Renegade schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 18:26:
Nu ben ik daar zeer goed vanaf gekomen en buiten wat flinke kneuzingen in voet,bovenbeen,bil en schouder en een nachtje ziekenhuis :'(
Ik had ook makkelijk het loodje kunnen leggen,daar ik frontaal in de zijkant van een auto ben gereden(niet mijn schuld) :?
Waar ik vooral mee zit is dat me rechter duim niet echt doet wat ik wil en ik de controller van me ps3 niet lekker kan bedienen en dat net nu het dubbele xp weekend is :( 8)7
Tja, waar je prio's maar liggen he :P

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terugkomend op mijn netwerk probleem:
Ik heb inmiddels verbinding, al is het draadloos.

Dit is natuurlijk niet wat ik uiteindelijk wil, aangezien ik gewoon een snoertje in de PS3 heb zitten.

Bij het checken van de internet connection knalt ie er dus steeds uit met een DNS error. DNS in mijn router staat op Automatic from ISP. Bij primaire en secundaire DNS staat alles nu op 8.

Hoe nu verder?

edit: Ik resette zojuist de router, en toen gaf ie wel aan dat er geen ethernet kabel meer in de PS3 zat. Hij ziet 'm dus wel, de eikel.
Net een paar potjes draadloos gespeeld, en ik heb wel gewoon volle groene balkjes gelukkig. Toch wil ik het opgelost hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ik als motorrijder krijg het hier koud van. ;(

Gelukkig is het alleen die duim. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevaid
  • Laatst online: 02-11-2023
ik speel op de pc en steam loopt weer eens te zeiken, volgens mij ben ik niet de enige met dit probleem op dit moment, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-06 10:36
klopt steam is weer lekker bezig... NOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-06 13:32
Heeft iemand uiteindelijk toch een goede tool voor MW2 released :D

Afbeeldingslocatie: http://upload.jeffreybosman.com/images/c6da21370fa58f2b54b86d0acfe5503e.PNG

Jammer dat anderen hier dan wel weer misbruik mee maken, ik houd het wel bij regenboogjes (a)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 09:50

Tys

Dorest0rm schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 23:00:

[afbeelding]

Jammer dat anderen hier dan wel weer misbruik mee maken, ik houd het wel bij regenboogjes (a)
What the hell is dat?

Overigens raak ik het spel niet meer aan tot ze die nieuwe maps eens in de normale game types gooien ..

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Tyson schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 23:03:
[...]

What the hell is dat?

Overigens raak ik het spel niet meer aan tot ze die nieuwe maps eens in de normale game types gooien ..
Regenboog kleuren voor de RPG :p

Mijn M16a4 heeft inmiddels ook een andere camo gekregen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
YES ! De levels staan tussen FFA, eindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Dorest0rm schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 23:00:

[afbeelding]

_O- Dat slaat ook helemaal nergens op :D

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, vanavond eens een paar uur achter elkaar de nieuwe maps gespeeld.

Bailout vind ik echt helemaal top, helemaal met domination. Alles zit erin.
Is het mensen opgevallen dat die gang met die kluisjes, en die aparte lichtval, wel een soort van ode lijkt aan de eerste Half-Life? Die zwart wit geblokte vloer enzo. Het lijkt er sprekend op.

Storm vond ik op het begin wat vervelend, maar nu ik 'm begin te kennen is ie wel cool. Veel kloteplekjes om te zitten. :P

Salvage is leuk voor 5 tegen 5 max, maar met meer wordt het een chaos. Verder leuke map.

Crash vind ik het minst boeiend. Saai zelfs.

Overgrown is, ondanks de vele snipers, achteraf best goed te doen. Interessante gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
steveman schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 00:03:
[...]

_O- Dat slaat ook helemaal nergens op :D
Het is een begin :$

Ga ik net zo lekker.
Steam Connect Failed.

Vriend van me heeft er al de hele avond last van, bij mij begint het net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356598

Deze avond echt rare potjes gehad

Ik en wat maten spelen domination en er kwamen 2 hackers in de lobby (te zien aan de ronddraaiende 10 prestige emblem) We gaan een match spelen op Scrapyard en een hacker heeft na 4 kills al ac-130. We dachten oké vast uit care-package. Alles gaat zoals het hoort ac-130 is uitgewerkt, maar middenin de match knife ik zo'n hacker een ontploft ie en krijgt die gast een AC-130 kill op mij :/

Volgende game op Crash, hacker heeft weer een AC-130 na 4 kills, dit keer weet ik zeker dat er geen enemy care package was gekomen. Op de helft van de match horen ik en mijn maten ineens een enorm hard geluid uit de tv komen. Er verschijnt een oranje streep in het midden van de map en mijn maten kunnen eindeloos schieten zonder te herladen. Na een halve minuut komt er een ontploffing en ik en een maat werden weer door een AC-130 omgebracht :(

Heb ff gegoogled op AC-130 glitch maar kon niks vinden wat hier op lijkt. Vroeg me af of jullie hier iets van weten. Ik speel btw op de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:11
de nieuwe maps zijn beter als verwacht, vind alleen eentje op dat industrie terrein erg gaar, we laantal mooie tactieken al voor, maar gewoon een saaie en vrij platte map.

ben iig tevreden ermee dat de nieuwe maps nu ook in domination zitten helaas komen de oude maps neit zo heel veel erin voor nu. Dat double XP is nu al 3 dagen bezig, ben benieuwt tot hoelang het duurt, want heb in die tijd al bijna een prestige run voltooid in maar 8 uur speeltijd ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:19
Wat ik op de PC steeds vaker zie, er zijn dan gasten in de lobby met prestige 10 level 70 enzo.
Maar als de game dan eindigt hebben ze hooguit 15 kills en zijn ze minstens 20 keer dood gegaan.
Toeval of? Of zijn het noobs die rank hacken en dan lopen te patsen. Dat als je er iets van zegt dat je meteen terug krijgt: 'Stfu, i'm pres10 lvl 70, u not noob!'.

Best wel irritant, maar gelukkig geen aimbot enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

ik vindt het wel jammer dat er zo vaak S&D op de nieuwe maps is, ze mogen ze van mij wel eens in de normale rotatie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zegt nog steeds niks over skills hoor. Ik eindig meestal binnen de top 4 als enige niet prestige lvl 67 speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

bram1984 schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 10:06:
Zegt nog steeds niks over skills hoor. Ik eindig meestal binnen de top 4 als enige niet prestige lvl 67 speler.
dat zegt toch juist wat over skill, ben je goed dan eindig je hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Heeft niemand last van die rank 70 HACK ? Zoals ik eerder had gepost was ik op rank 28 in 3 dagen en opeens had ik rank 70 :(.

Hier ben ik enorm pissig om, dit gaat ten koste van mijn fun om het te spelen.

Kan iemand mij een "link" geven wat ik hier aan kan doen. Op google enz. komen ze alleen met de oplossing "op prestige klikken" en dan weer opnieuw beginnen.

Ik ga er vanuit dat er ook een andere oplossing moet zijn. Heb het spel nog maar een paar dagen en kan toch niet het hele topic gaan doorlezen om te vinden wat ik er aan kan doen. En ook wat ik er aan kan doen om het te "voorkomen"

Als iemand zo vriendelijk wil zijn om mij een "link" te geven zou ik er blij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-06 21:49
TheBleeder schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 09:24:
Wat ik op de PC steeds vaker zie, er zijn dan gasten in de lobby met prestige 10 level 70 enzo.
Maar als de game dan eindigt hebben ze hooguit 15 kills en zijn ze minstens 20 keer dood gegaan.
Toeval of? Of zijn het noobs die rank hacken en dan lopen te patsen. Dat als je er iets van zegt dat je meteen terug krijgt: 'Stfu, i'm pres10 lvl 70, u not noob!'.

Best wel irritant, maar gelukkig geen aimbot enzo.
Tja, aantal prestiges zegt vaak meer over hoeveel tijd iemand in het spel gestoken heeft en weinig over skill zoals bram1984 al zei. Maar denk dat de meeste van die prestige 10 level 70 gasten zo'n rank hack gebruiken.
RoaDHouse schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 12:14:
Heeft niemand last van die rank 70 HACK ? Zoals ik eerder had gepost was ik op rank 28 in 3 dagen en opeens had ik rank 70 :(.

Hier ben ik enorm pissig om, dit gaat ten koste van mijn fun om het te spelen.

Kan iemand mij een "link" geven wat ik hier aan kan doen. Op google enz. komen ze alleen met de oplossing "op prestige klikken" en dan weer opnieuw beginnen.

Ik ga er vanuit dat er ook een andere oplossing moet zijn. Heb het spel nog maar een paar dagen en kan toch niet het hele topic gaan doorlezen om te vinden wat ik er aan kan doen. En ook wat ik er aan kan doen om het te "voorkomen"

Als iemand zo vriendelijk wil zijn om mij een "link" te geven zou ik er blij zijn.
Legaal is er niets te vinden dus helaas zal het op een andere manier moeten. :-(
Ik PM je wel een link. Heb het zelf ook gebruikt om van lvl 70 terug naar 43 te gaan omdat ik in zo'n server terecht kwam.

/edit: Moet je wel 'Direct messages' aanvinken bij je voorkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:19
superbassie schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 12:29:

Legaal is er niets te vinden dus helaas zal het op een andere manier moeten. :-(
Ik PM je wel een link. Heb het zelf ook gebruikt om van lvl 70 terug naar 43 te gaan omdat ik in zo'n server terecht kwam.

Zou je die PM ook naar mij willen sturen. Zat een half uurtje geleden in zo'n ARENA mod. 4000 exp per kill en het is double xp week. Ook nog iets van 500 xp per assist.
25-10-6. Reken maar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
superbassie schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 12:29:
[...]

Tja, aantal prestiges zegt vaak meer over hoeveel tijd iemand in het spel gestoken heeft en weinig over skill zoals bram1984 al zei. Maar denk dat de meeste van die prestige 10 level 70 gasten zo'n rank hack gebruiken.

[...]

ENORM BEDANK ! voor de moeite die je genomen hebt :)

[ Voor 16% gewijzigd door RoaDHouse op 08-05-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
TheBleeder schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 12:43:
[...]

Zou je die PM ook naar mij willen sturen. Zat een half uurtje geleden in zo'n ARENA mod. 4000 exp per kill en het is double xp week. Ook nog iets van 500 xp per assist.
25-10-6. Reken maar uit.
Done. :)
RoaDHouse schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 12:45:
[...]

ENORM BEDANK ! voor de moeite die je genomen hebt :)
Graag gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-06 16:32
TheBleeder schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 09:24:
Toeval of?
Dat ligt er aan welke mode je speelt, bij headquarters krijg je dus veel punten als je de headquarter veroverd of heroverd, 250 punten als die op jouw naam komt. Ik zit ook sinds kort in prestige 10 en het komt bij mij ook wel voor dat ik 15-20 heb, maar omdat ik vaak die 250 punten er bij krijg tikt het lekker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Laatst online: 04-11-2024
While this is an Xbox 360-only event, PC and PS3 owners should take this as a sign that they'll get double XP weekends eventually too. Infinity Ward is probably just waiting until the map pack hits those platforms.

Double XP weekend is alleen voor de Xbox360, dat verlicht de pijn vast een beetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
srdevil schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 18:48:
[...]

While this is an Xbox 360-only event, PC and PS3 owners should take this as a sign that they'll get double XP weekends eventually too. Infinity Ward is probably just waiting until the map pack hits those platforms.

Double XP weekend is alleen voor de Xbox360, dat verlicht de pijn vast een beetje :P
Uhm, de map pack is al wat dagen uit en het is dus wel degelijk double XP weekend voor de PS3 en PC nu. ;)

Heb btw moeite met camo's halen :'(
Voor m'n favoriete wapens heb ik alles compleet behalve Expert...ik schiet bijna nooit headshots...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Laatst online: 04-11-2024
Double XP is dan alleen voor de mensen met mappack? Ik krijg anders nergens dubbele punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 25-05 11:39
Net nog maar eens op de PC geprobeerd (weer free weekend), word er spontaan blij van dat ik hem op de xbox gekocht heb, haha. Wat een schijt spel. Uurtje gespeeld en maar 1 keer zonder lag kunnen spelen (toen was ik waarschijnlijk de host en had de rest dus waarschijnlijk lag). 25 keer 'lobby closed' ofzo net als je wil connecten... Gaat helemaal nergens over. Die problemen heb ik totaal niet op de xbox, daar werkt alles prima.

En dan nog de mensen zelf... Ik ben level 21 ofzo, net de G18 geunlocked, de eerste die ik er mee neerschiet begint meteen te whinen "G18 noob"... Wtf? Was niet eens akimbo, gewoon een enkele...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Wat hebben ze uitgespookt bij IW?, sinds vandaag krijg ik om de haverklap, "unable to connect to host"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Top tip voor een hoge k/d ratio: host zijn :')

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

NickThissen schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 20:09:
Net nog maar eens op de PC geprobeerd (weer free weekend), word er spontaan blij van dat ik hem op de xbox gekocht heb, haha. Wat een schijt spel. Uurtje gespeeld en maar 1 keer zonder lag kunnen spelen (toen was ik waarschijnlijk de host en had de rest dus waarschijnlijk lag). 25 keer 'lobby closed' ofzo net als je wil connecten... Gaat helemaal nergens over. Die problemen heb ik totaal niet op de xbox, daar werkt alles prima.

En dan nog de mensen zelf... Ik ben level 21 ofzo, net de G18 geunlocked, de eerste die ik er mee neerschiet begint meteen te whinen "G18 noob"... Wtf? Was niet eens akimbo, gewoon een enkele...
En toch begrijp ik dit niet. Ik heb het al vaker geroepen, ook op de FP. Ik heb zeldzaam lagg en ook het lobby closed heb ik erg weinig. Eigenlijk draait het allemaal als een zonnetje. Alleen tijdens de free weekends kom ik cheaters tegen(gasten die gebanned zijn en tijdens free weekend een nieuw account aanmaken).

En ze roepen overal noob voor, ik let er al niet eens meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

srdevil schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 19:35:
Double XP is dan alleen voor de mensen met mappack? Ik krijg anders nergens dubbele punten?
Voor iedereen. Ik heb de mappack nog niet. Ben er ook nog niet helemaal uit of ik hem ga kopen. Ik krijg wel dubbel XP. Vandaag twee harriers neergehaal met éen stinger. Ze hingen vlak boven elkaar. Tsja, dan vragen ze erom. >:) Resultaat was 1200 punten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
  • Laatst online: 19-06 13:32
tot hoelaat is de dubbele xp op de Pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Ik maar campers besluipen, ons beiden stunnen en afmaken met de throwing knife... Nada!

Werkt dus alleen met flash!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
beany schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 23:57:
[...]

En toch begrijp ik dit niet. Ik heb het al vaker geroepen, ook op de FP. Ik heb zeldzaam lagg en ook het lobby closed heb ik erg weinig. Eigenlijk draait het allemaal als een zonnetje. Alleen tijdens de free weekends kom ik cheaters tegen(gasten die gebanned zijn en tijdens free weekend een nieuw account aanmaken).
Ik heb juist nog geen last van cheaters gehad, zelfs niet op ground war. Ik heb alleen 4 van de 5 potjes lag, en 9 van de 10 keer dat ik in een lobby probeer te komen is het gewoon 'lobby closed' ofzoiets. Ook vaak dat ik in lobby kom, "game starts in 59...", minuut wachten dus, en dan zodra de teams gevormd worden knalt hij er alsnog uit...! Zeer irritant. Op de xbox heb ik daar zeer zelden last van.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Ligt het nou aan mij of hebben ze 3rd person cage match eruit gesloopt :S

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-06 10:36
Nee 3rd person vage match is vervangen voor 1st person team tactical. Vanwege het hoge boost gehalte. 1 vs1 met vrienden voor EMP (of andere challenges, HS, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Haha _/-\o_ EPIC
"Shooting at the feet, WHAT THE FUCK is wrong with me!" :')

Volgens mij is het Walter Sobchak uit The Big Lebowski

Afbeeldingslocatie: http://www.iconsofthering.com/files/walter_sobchak.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door superbassie op 09-05-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
start na 1,5 maand MW2 weer eens op (PC), verwachten ze dat ik 14,- ga neerleggen voor die map pack. in een game die niet eens naar behoren werkt... :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Horizons schreef op zondag 09 mei 2010 @ 13:48:
start na 1,5 maand MW2 weer eens op (PC), verwachten ze dat ik 14,- ga neerleggen voor die map pack. in een game die niet eens naar behoren werkt... :w
en bedankt voor je nuttige bijdrage..

On: nu de maps in de gewone roulatie zitten zie je wel leuke scores, mensen die in bijvoorbeeld Run down een score van 30-2 hebben en het potje daarna in storm 5-30 :D

Storm vind ik de lekkerste map voor HQ Pro en demolition, daar kan je echt monsterscores halen als je tactisch flankt rond de hq of bombsite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nu ik MW2 op de pc gespeeld heb valt me ineens iets op... Op de xbox, als je een UAV krijgt, dan klopt het icoontje rechts-onder helemaal niet?! Het icoontje is geloof ik het icoontje van een care package (doosje aan een parachute)... Is me eigenlijk nooit opgevallen, totdat ik het UAV icoontje op de pc zag, en merkte dat ik die nog nooit gezien had..? Heeft iemand anders dit ook, of ben ik nu gek geworden :p

Kreeg trouwens net chopper gunner in care package, en toen ik daarmee klaar was (en ondertussen dood was) kreeg ik een AC-130 in de volgende care package :D Heerlijk als care packages een beetje mee zitten, normaal krijg ik alleen UAV/ammo...

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.