Wat bedoel je precies met het normaal draaien van XBMC? Op zich heeft XBMC helemaal niet zoveel recources nodig (hoewel die single core Neo wel redelijk traag is) en met dxva aan kun je het zware werk (decoderen door je Gpu laten doen. Vergeet ook niet dat de brazos een dual core is.Phusebox schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:05:
[...]
Ik heb nu een laptop met een AMD Neo MV-40 processor op 1,6Ghz, 2 GB DDR2 en een ATi HD3450 grafische kaart; dit is dus allemaal te traag om XBMC een beetje normaal te kunnen draaien.
Vandaar dat ik bang ben dat een E350 systeem dat jij voorstelt het ook niet gaat trekken. En hoezo fanless? Ik vind geen enkele fanless versie?
Op het moment is het wel handig om bijvoorbeeld een htpc op basis van een pentium g620 te nemen. Is een stuk sterker dan een brazos of atom+ion setup, niet eens zo heel veel minder zuinig en last but not least is het prijsverschil erg klein.
Overigens is de p4 cpu voeding stekker in de 350W versie net zo lang (kort) als de 300W versie. Zelf had ik in een antec fusion remote een verloop nodig om de kabel zonder spanning (lees dat de kabel niet strak staat) netjes weg te werken. Eerder genoemde optie werkt daar prima voor.paulus_01 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:15:
[...]
Thanks! Dit is zeer nuttige informatie.
Ik zal de voeding vervangen door een 350W versie (al hoeft dat voor deze kaart nog niet, beter nu 3 euro meer kwijt en de mogelijkheid houden om in de toekomst te upgraden)
[ Voor 24% gewijzigd door jaapsander op 27-06-2011 14:17 ]