Wat is hier de ervaring/inzicht etc m.b.t. een opdracht zelf eerder beëindigen omdat je het niet vind passen?
Ik ben nog tot ver in 2024 voorzien van een opdracht met kans op verlenging, de geldstromen zijn mooi en steady, maar ik voel me gewoon behoorlijk overbodig vanaf het begin, onderhoudsmodus, het lukt me niet een leer- en groeicurve te vinden en het past gewoon niet op het vlak van werktempo, skill- en mindset. Imposter syndrome loert weer om de hoek (btw @
RonaldHeirbaut bedankt voor het delen van
jouw ervaring, ik herken mezelf hier ook in op veel punten) want wanneer ga ik door de mand vallen. Het uitzitten tot welke zelfverzonnen tussendeadline dan maar ook werkt niet langer en merk dat een bepaald punt is bereikt.
Dit is niet waarom ik ben gaan ondernemen spookt continu door mijn hoofd, vrijheid boven geld, en ik heb op aardig wat diverse plekken gewerkt om te weten dat het meestal past en in een paar gevallen niet en ook dat je dat redelijk snel al kunt doorhebben. C'est la vie, nothing personal.
Ik ben al maanden bezig om een nieuwe opdracht te vinden, waarbij ik nog niet een gesprek heb kunnen scoren, ik herken me ook in mindere marktomstandigheden wat hier ook wel voorbij komt. Toch vind ik het ook wel leuk al die lijntjes uitzetten, ene opdracht wordt hem niet, ok so be it, op naar de volgende. Ik krijg juist energie van het netwerken en de ondernemers randzaken, ik zou liever mijn tijd besteden aan een verdieping op hard en soft skills, meer aandacht schenken aan oor de opdracht motivaties, omdat het er nu allemaal maar naast gebeurt en niet de volle aandacht krijgt tijdens kantoortijden. Juist als het uiteindelijk naar een beter passende opdracht tot resultaat zal leiden (om vervolgens daar wel energie uit de opdracht zelf en dus mijn core business te krijgen

).
Partner heeft ok steady inkomen en goed gesprek mee gehad, het was even schrikken maar wel steun, zakelijke buffer kunnen we lang stretchen, zonder prive buffer nog maar aan te hoeven spreken. Ik weet het antwoord, ik weet wat ik zou willen en wat ik nodig heb. En toch vind ik het erg spannend om de stap daadwerkelijk te zetten en er met de inhurende manager over te gaan praten, terwijl het perspectief om uberhaupt op gesprek te komen slecht is. Commercieel gezien, snij ik mezelf behoorlijk in de vingers is de meest voorbijkomende gedachte.
Tot zover mijn rant

. Iemand ervaring mee of open om inzichten te delen om inspiratie uit te putten?