[Multi] Call of Duty: Black Ops Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 59.172 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:16

Goner

What can I do you for ?

kipneck schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 23:36:
ik weet echt niet wat ik met dit spel aanmoet, WaW vond ik echt niks.
Vanaf de eerste MW vind ik het allemaal al minder ; veel te arcade met die killstreaks en perks. WaW heb ik wel weer veel on-line gespeeld omdat daar heel goeie 'tactical realism' mods (bij. Brothers Realism Mod) voor zijn waarmee al die flauwekul eruit werd gehaald ... MW2 heb ik helemaal overgeslagen.
Ben toch wel benieuwd naar Black Ops, maar vrees het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 18:30
Goner schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:35:
[...]

Vanaf de eerste MW vind ik het allemaal al minder ; veel te arcade met die killstreaks en perks. WaW heb ik wel weer veel on-line gespeeld omdat daar heel goeie 'tactical realism' mods (bij. Brothers Realism Mod) voor zijn waarmee al die flauwekul eruit werd gehaald ... MW2 heb ik helemaal overgeslagen.
Ben toch wel benieuwd naar Black Ops, maar vrees het ergste.
cod4 vond ik echt geweldig, mw2 vind ik ook wel leuk, maar door het ontbreken van dedicated servers word het spel zo slecht, campers, gl, ls, md, laggs, ect ect. in black op krijgen we natuurlijk dedicated servers maar wat voor? zelfde als in cod4 of zoiets als in bad company2

[ Voor 93% gewijzigd door kipneck op 23-08-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

kipneck schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:40:
zelfde als in cod4 of zoiets als in bad company2
Hopelijk zoals in de oude CoD ; dedicated in BFBC2 stelt niet veel voor IMHO. Instellingen zijn nogal beperkt krijg ik het idee ... zou wel leuk om bijv. aantal spelers in een class te beperken, zodat je niet een game met alleen maar medics en recons krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
hoop idd ook op cod4 dedicated servers, na het drama van mw2 koop ik die games niet meer zonder dedicated servers want steam is echt een mega slecht systeem never nooit meer dat ik daar op ga gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
denk niet dat het met steam te maken heeft, namelijk counterstrike source, en team fortress2 hebben ook dedicated servers via steam, en dat werk allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-08 12:32
Uitgelekte gameplay nu zelf gehost, en ook beschikbaar in HD (voor zover dat nuttig is met deze beelden iig ;) )

[GamesCom] Gameplay uitgelekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:09
Niks mis met Valve servers en steam.
Ik hoop dat Cod BO een enigszins streng server systeem krijgt zodat de pure vorm speelbaar blijft.
Hoop dat ze dat wat slimmer doen dan IW, er is nu geen normale Mosh Pit maar wel Hardcore.... wat een prutsers, ik mis mosh pit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
ik denk dat ze af moeten stappen van IWnet. ik hoop niet dat treyarch met een TAnet komt of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Svennetjee schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:37:
Uitgelekte gameplay nu zelf gehost, en ook beschikbaar in HD (voor zover dat nuttig is met deze beelden iig ;) )

[GamesCom] Gameplay uitgelekt!
Offtopic:
Mooie website! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

MrHarry schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:53:
hoop idd ook op cod4 dedicated servers, na het drama van mw2 koop ik die games niet meer zonder dedicated servers want steam is echt een mega slecht systeem never nooit meer dat ik daar op ga gamen!
Steam is het probleem niet, het platform Steam is eigenlijk prima, geen gezeur meer met dvd's die je kwijt bent, friends die verschillen in elke game etc etc. Het is de implementatie van valve anti cheat (VAC) en het compleet niet willen ondersteunen van de game door de maker die het verkloot. Wel DLC's verkopen, maar niet de bugs fixen die er sinds dag 1 in zitten (om maar niet te beginnen over de cheaters)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-09 18:41

steveman

Comfortabel ten onder

Blijft ook wel zuur dat je je spel niet kunt spelen als Steam plat is voor onderhoud :/

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 11:12
eendje schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:36:
[...]

Steam is het probleem niet, het platform Steam is eigenlijk prima, geen gezeur meer met dvd's die je kwijt bent, friends die verschillen in elke game etc etc. Het is de implementatie van valve anti cheat (VAC) en het compleet niet willen ondersteunen van de game door de maker die het verkloot. Wel DLC's verkopen, maar niet de bugs fixen die er sinds dag 1 in zitten (om maar niet te beginnen over de cheaters)
VAC werkt wel.

Maar dat delayed ban gedoe werkt gewoon niet.

Ik heb liever iemand instant gebanned dan 1000 in 3 weken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Oeh Treyarch is goed bezig als dit waar is!

http://www.fudzilla.com/g...n-pc-will-offer-mod-tools

Eindelijk weer mod tools.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Haha en dan straks een MW2-mod zodat je die kunt spelen zoals het wel moest? >:)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:05:
Haha en dan straks een MW2-mod zodat je die kunt spelen zoals het wel moest? >:)
zal wel niet zo zijn aangezien MW2 unbalanced was

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:07:
[...]

Hoezo is modern warfare 2 unbalanced?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Hoe maak je zo'n mod doorgaans? Ik heb wel een paar leuke ideen hier en daar gehoord, lijkt me wel leuk om een keer zo'n mod te maken. Zal wel in C++ moeten of iets dergelijks? En moet je daar niet te source code voor hebben? Lijkt me sterk dat ze die gaan weggeven?!

Mijn iRacing profiel

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:09
Jij denkt te ingewikkeld, kijk eens hier: http://wiki.infinityward.com/index.php/Main_Page
ivm mod tools voor MW1

• NickThissen
Voor zover ik kan zien is dat om maps te maken, ik weet hoe dat werkt. Maar mods maak je toch niet met Radiant?

Mijn iRacing profiel

• Phusebox
  • Laatst online: 17-09 21:26
Weet iemand nog een site waar je een beta code kan aanvragen, ik had tenminste begrepen dat er een beta zou komen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 13:56
Phusebox schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:25:
Weet iemand nog een site waar je een beta code kan aanvragen, ik had tenminste begrepen dat er een beta zou komen?
Dan moet je de game waarschijnlijk pre-orderen.

Vroeger hadden we demo's. Daarna kwam de beta, ander naampje... ok, maar je kon nog zien of de game leuk is of niet. Tegenwoordig kan je alleen een beta spelen als je de game vooraf al gekocht hebt. Als de game dan niks is, tja... jammer, je hebt je geld al gegeven.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:29

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:07:
[...]

Weer zo'n troll, je wordt er op een gegeven moment toch echt gek van. MW2 is WEL balanced!

Basement Bios ---- Exo-S

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Mystikal schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:38:
Weer zo'n troll, je wordt er op een gegeven moment toch echt gek van. MW2 is WEL balanced!
Nou, even een opsomming.

FAL+Holo = meer damage
M16+Holo = minder recoil
M16+Acog = Meer recoil
M9+FMJ = Spatzuiver over de grote afstand en doet over de grote afstand veel damage
AC130 = Te moeilijk om uit de lucht te knallen (kom op, 3 flairs?)
Sentrygun die over een grote afstand alsnog gaat sproeien terwijl dit een verdedigingsmiddel is?

En ik kan nog wel even doorgaan met deze opsomming maar ik denk dat dit wel even genoeg is. Vrijwel al deze zaken zitten er al in vanaf de release en nog is dit niet opgelost. Wat dacht je van de bug waarbij je met Coldblooded op een helicopter schiet die aan het neerstorten is? Het is een eitje om de challenge op die manier te voltooien. Ook iets wat er al vanaf het begin in zit maar er nooit uit is gehaald.

Voordat je iemand een troll noemt is het wel handig om even uit te zoeken waar het op slaat.

Ik zal MW2 nog wel blijven spelen al is het alleen om de challenges te voltooien (Ben al hard op weg) maar ik ga Black Ops wel kopen. Ik wil zelf een server kunnen draaien en wil af van het IWnet wat niet altijd doet wat wij allemaal willen. Ook wil ik af van de laggy hosts waarbij je het niet voor het kiezen hebt. Ik wil niet automatisch host zijn wanneer ik via WiFi speel maar daarvoor moet ik eerst instellingen wijzigen. 9/10 keer ben ik host vanwege mijn verbinding. Jaja, maar over WiFi veroorzaak ik wel wat meer lag voor de medespelers. Dat host-uitzoek-gedoe is alles behalve balanced. Zo kun je met een crappy-computer die beschikt over snel internet alsnog host zijn. Is dat balanced dan? Nee. De combinatie goede computer+goede verbinding moet de doorslag geven.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Wat wel als een spijker boven laag water staat: MW2 was not balanced voor lean :+

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Phusebox schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:25:
Bij WaW kreeg iedere CoDHQ member een beta code.

Dus naar http://www.callofduty.com/blackops
Registreren. :+

Edit: Waarschuwing, als je wilt gaan posten op het officiële CoD forum wees dan bereid op een enorme lading aan spam en repeatthreads. |:(

[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-08-2010 14:52 . Reden: Waarschuwing. ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

http://www.eplaza.com/360...lack-ops-prestige-edition

Het zal ook eens niet.

Euro is weer eens het zelfde als dollar.
150 euro voor de Prestige Edition

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:35
bazs2000 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:34:
[...]

vergeet niet dat de AC130 een gigantisch vliegtuig is. 3 Flares is dus niet uitzonderlijk :)

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 23:32
[...]

Nou, even een opsomming.

FAL+Holo = meer damage
M16+Holo = minder recoil
M16+Acog = Meer recoil
M9+FMJ = Spatzuiver over de grote afstand en doet over de grote afstand veel damage
Sentrygun die over een grote afstand alsnog gaat sproeien terwijl dit een verdedigingsmiddel is?

En ik kan nog wel even doorgaan met deze opsomming maar ik denk dat dit wel even genoeg is. Vrijwel al deze zaken zitten er al in vanaf de release en nog is dit niet opgelost. Wat dacht je van de bug waarbij je met Coldblooded op een helicopter schiet die aan het neerstorten is? Het is een eitje om de challenge op die manier te voltooien. Ook iets wat er al vanaf het begin in zit maar er nooit uit is gehaald.

Voordat je iemand een troll noemt is het wel handig om even uit te zoeken waar het op slaat.
Nou nou, wat een opsomming. Vind ik niet echt argumenten om te zeggen dat het unbalanced is. Zo is er wel op elk wapen iets aan te merken.....dus toch balanced ;)

Wat dat coldblooded betreft, ja een bugje. Lekker belangrijk.......

En om in een topic over black ops te gaan zeuren over MW2 niet balanced.....tja :O

• Goner

Goner

What can I do you for ?

pdebie schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:56:
vergeet niet dat de AC130 een gigantisch vliegtuig is. 3 Flares is dus niet uitzonderlijk
3 maar ??
YouTube: Lockheed C-130 / AC-130 Dropping Angel Wing Flare Pattern

[ Voor 24% gewijzigd door Goner op 26-08-2010 16:15 ]

Verwijderd

pdebie schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:56:
vergeet niet dat de AC130 een gigantisch vliegtuig is. 3 Flares is dus niet uitzonderlijk :)
De AC-130 heeft niet eens 3 flares :F
Ik denk dat hij bedoeld dat het 3 missiles kost om hem uit de lucht te halen...

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:29

Mystikal

It never hurts to help!

[...]

Nou, even een opsomming.

FAL+Holo = meer damage
M16+Holo = minder recoil
M16+Acog = Meer recoil
Iedereen heeft de beschikking over dezelfde wapens + combo's. Dus balanced. PUNT!

Basement Bios ---- Exo-S

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Mystikal schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 17:04:
[...]

Iedereen heeft de beschikking over dezelfde wapens + combo's. Dus balanced. PUNT!
Dat is zeer zeker waar. Als Spetznaz nou andere wapens zou hebben bijv. AK RPD RPG etc.. en Rangers m4 scar etc. en de Ranger wapens overduidelijk beter zouden zijn was het spel unbalanched maar het verschilt niet dus het is balanced dat jij dan graag met wat 'slechtere' wapens speelt is dan geen reden om het unbalanced te noemen.

Verwijderd

Xenomorphh schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 17:08:
[...]

Dat is zeer zeker waar. Als Spetznaz nou andere wapens zou hebben bijv. AK RPD RPG etc.. en Rangers m4 scar etc.
Dit vind ik juist veel leuker. Net zoals vroegah, tijdens de WOII shooter overkill. De Axis hun eigen wapens, de Britten hun eigen wapens en de Amerikanen hun eigen wapens. Werkte toch ook prima in bijvoorbeeld CoD2..

Ik zou het niet erg vinden wanneer de hele serie een keer terug gaat naar hun basics.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Laatst online: 20:22
Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 22:13:
[...]

Dit vind ik juist veel leuker. Net zoals vroegah, tijdens de WOII shooter overkill. De Axis hun eigen wapens, de Britten hun eigen wapens en de Amerikanen hun eigen wapens. Werkte toch ook prima in bijvoorbeeld CoD2..

Ik zou het niet erg vinden wanneer de hele serie een keer terug gaat naar hun basics.. :)
Zit er in Black Ops niet zo'n gametype? Ik weet het niet zeker, maar ik zou het ook zeker niet erg vinden als dit in de game zou zitten. Ik vind CoD2 nog steeds een erg gave game!

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

d_star

Maharadja of the Year :-/

Joost1991 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:36:
[...]

Zit er in Black Ops niet zo'n gametype? Ik weet het niet zeker, maar ik zou het ook zeker niet erg vinden als dit in de game zou zitten. Ik vind CoD2 nog steeds een erg gave game!
Dat zal lastig worden met de huidige trend van unlocks-in-trapsgewijze-rank-systemen. Als je dan bijvoorbeeld de wapens van Spetsnaz nog niet (allemaal) unlocked hebt, loop je tegen een beperking aan in de wapens die je kan selecteren.

Daarnaast is het voor de 1337-k1dd0z die dit spel alleen maar spelen vanwege de unlocks enzo, veel te beperkend. En ik denk dat dat een groot deel van de doelgroep is voor dit spel.

But correct me if I'm wrong :9

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Battlefield heeft toch ook zo'n systeem?

Een paar wapens die team gebonden zijn en een paar wapens die unlockable zijn.

En sommige wapens zijn dan wel wat beter dan de anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Weet iemand toevallig wat die aankondiging;

"Full Multiplayer reveal - September 1st"

(aan het einde van de MP teaser) betekent?

Komt er een MP Beta/Demo oid?

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, er komt waarschijnlijk geen beta. Verwacht maar gewoon een trailer van een MP match en welke perks, guns, maps etc. in de MP zitten.

EDIT:
Afbeeldingslocatie: http://i191.photobucket.com/albums/z26/TimDuijs/explainthis.png
Gozer zegt dat het niet gephotoshopped is en: 'I've heard rumors of Treyarch getting with the quick scoping community to and allowing them to play the game to check if sniping is balanced. That's just a rumor and definitely not confirmed.''

Waarschijnlijk too good to be true.

[ Voor 58% gewijzigd door vinom op 27-08-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Treyarch kan alle marketings bullshit uitkramen die ze wil. Uiteindelijk (na een paar maanden) wordt het toch wel weer duidelijk dat Treyarch ondergeschikt is aan Infinity Ward waardoor alle spelers terugvallen op MW2.

Kom maar, kom maar, PC gamers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien wel ja. Ik heb nooit een Treyarch game gespeeld, dus ik weet niet of de gameplay heel anders is dan de CoD's die IW maakt. Iemand die dat wel weet?
Als de gameplay gewoon net zo goed aanvoelt als MW2, denk ik dat ze best kans maken aangezien BO zich ook in een wat moderner tijdperk afspeelt. Ik denk dat met WaW de meeste mensen WOII games wel zat waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
monnick schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:59:
Treyarch kan alle marketings bullshit uitkramen die ze wil. Uiteindelijk (na een paar maanden) wordt het toch wel weer duidelijk dat Treyarch ondergeschikt is aan Infinity Ward waardoor alle spelers terugvallen op MW2.

Kom maar, kom maar, PC gamers ;)
Ik weet niet onder welke steen jij leeft, maar zoals het er nu uitziet doet Treyarch er alles aan om niet op Modern Warfare 2 te lijken:

- Dedicated servers
- Mod tools
- Co-op mode
- Zombie mode
- Geen VAC (game is wel te koop via Steam)
- Killstreak kills tellen niet mee voor de volgende killstreak
- Geen nuke
- Maximale killstreak is 15
- Leaning
- Shotguns niet als secondary
- Dolphin diving met penalty
- Geen P2P crap voor PC zoals MW2 (Consoles wel P2P, PC krijgt Dedicated Servers)
- Barebones mode
- Care package geeft alleen lage killstreak of ammo
- Create a Class 2.0 laat spelers ook hun mannetje er anders uitzien
- Commando en One Man Army perks zijn aangepakt

etc, etc...

[ Voor 14% gewijzigd door vinom op 27-08-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-09 12:09
WAquote]vinom schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:18:
[...]

Ik weet niet onder welke steen jij leeft, maar zoals het er nu uitziet doet Treyarch er alles aan om niet op Modern Warfare 2 te lijken:

- Dedicated servers
- Mod tools
- Co-op mode
- Zombie mode
- Geen nuke
- Leaning
- Geen P2P crap zoals MW2
- Barebones mode

etc, etc...
[/quote]
Hoe kom je aan die info? Sommige dingen kan ik uit de demo halen, maar die waslijst ben ik nog nergens officieel tegen gekomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Research heet zoiets :)
Dit is gewoon een opsomming van alle feitjes die ik afgelopen tijd ben tegenkomen.
Ik kan het lijstje nog langer maken als het moet, maar dit zegt genoeg over Treyarch en genoeg over Infinity Ward.

[ Voor 38% gewijzigd door vinom op 27-08-2010 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystikal schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:38:
[...]

ik ben zeker geen troll dus niet zo zeiken, ik speel MW2 zelf ook vind het wel leuk maar als je zecht dat het alleemaal goed balanced is dan snap je het toch niet helemaal hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:40:
[...]

ik ben zeker geen troll dus niet zo zeiken, ik speel MW2 zelf ook vind het wel leuk maar als je zecht dat het alleemaal goed balanced is dan snap je het toch niet helemaal hoor.
zoals eerder gezegd:

iedereen heeft de beschikking over dezelfde wapens, dus vind je iets overpowered, dan neem je dat wapen toch gewoon.

Ok, je moet wel wat levelen om aan alle wapens en gadgets te geraken, maar dat is tegenwoordig in elke mp shooter zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:10:
Misschien wel ja. Ik heb nooit een Treyarch game gespeeld, dus ik weet niet of de gameplay heel anders is dan de CoD's die IW maakt. Iemand die dat wel weet?
Als de gameplay gewoon net zo goed aanvoelt als MW2, denk ik dat ze best kans maken aangezien BO zich ook in een wat moderner tijdperk afspeelt. Ik denk dat met WaW de meeste mensen WOII games wel zat waren.
Volgens mij heb jij een borreltje of twee teveel op... De gameplay van MW2 is rondom ****; neem eens een voorbeeld aan MW1 (ik weet, voor deze tijd miss een beetje outdated, maar geweldige gameplay en nog steeds erg actief qua competetieve gameplay etc)! Ze moeten juist niet kijken naar MW2, omdat het één van de meest tegenvallende spellen is die ik ooit heb gespeeld; eerst zo'n hype eromheen en uiteindelijk stapt iedereen toch weer terug naar MW1 of zelfs naar Call of Duty 2.

Ik verheug me wel op Black Ops, omdat ik denk dat Treyarch wel kan waarmaken, wat MW2 niet kon waarmaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:47:
[...]

Volgens mij heb jij een borreltje of twee teveel op... De gameplay van MW2 is rondom ****; neem eens een voorbeeld aan MW1 (ik weet, voor deze tijd miss een beetje outdated, maar geweldige gameplay en nog steeds erg actief qua competetieve gameplay etc)! Ze moeten juist niet kijken naar MW2, omdat het één van de meest tegenvallende spellen is die ik ooit heb gespeeld; eerst zo'n hype eromheen en uiteindelijk stapt iedereen toch weer terug naar MW1 of zelfs naar Call of Duty 2.

Ik verheug me wel op Black Ops, omdat ik denk dat Treyarch wel kan waarmaken, wat MW2 niet kon waarmaken!
Ik heb (nog) geen borreltje teveel op. De gameplay van MW2 (net als MW1) is prima! Het lopen, springen, duiken en schieten werkt als een tiet. De feeling van de wapens vind ik super. Je hoeft itt enkele andere shooters bijvoorbeeld niet je hele magazijn leeg te schieten om wat neer te halen, stuk of 3 kogels is genoeg.

Met de gameplay bedoel ik nu dus niet Commando, noobtubes, cheaters enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
superbassie schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 20:12:
[...]

Ik heb (nog) geen borreltje teveel op. De gameplay van MW2 (net als MW1) is prima! Het lopen, springen, duiken en schieten werkt als een tiet. De feeling van de wapens vind ik super. Je hoeft itt enkele andere shooters bijvoorbeeld niet je hele magazijn leeg te schieten om wat neer te halen, stuk of 3 kogels is genoeg.

Met de gameplay bedoel ik nu dus niet Commando, noobtubes, cheaters enz.
MW2 is een evolutie, en dat is gewoon echt te merken. Ze hebben het 'gevoel' (lopen, springen, duiken, schieten, etc) wederom verbeterd en het voelt gewoon fantastisch.

Ik denk dat jeroen.tweakers een borreltje teveel op heeft :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
Militair adviseur van Activision (IW/Treyarch) Hank Keirsey doet zijn verhaal. Hij ondersteunt het team achter Black Ops, want je kunt natuurlijk fijn een game in elkaar stoppen maar zonder real-life ervaring ben je nergens natuurlijk :)

Zit filmpje bij, de interviewer mag aan het eind op zijn kop opdrukken :+

Military Advisor: Hank Keirsey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xenomorphh schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:46:
http://www.eplaza.com/360...lack-ops-prestige-edition

Het zal ook eens niet.

Euro is weer eens het zelfde als dollar.
150 euro voor de Prestige Edition
maar e-plaza is een "gewone winkel" aka duur, gewoon even op internet zoeken kan je er al 20-30 euro af krijgen (nu nog niet want hij is nog nergens maar bij de release denk ik wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
vinom schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:31:
Nee, er komt waarschijnlijk geen beta. Verwacht maar gewoon een trailer van een MP match en welke perks, guns, maps etc. in de MP zitten.

EDIT:
[afbeelding]
Gozer zegt dat het niet gephotoshopped is en: 'I've heard rumors of Treyarch getting with the quick scoping community to and allowing them to play the game to check if sniping is balanced. That's just a rumor and definitely not confirmed.''

Waarschijnlijk too good to be true.
Dat grapje haalde ik een maand geleden al uit.

Gewoon een non steam game toevoegen(notepad) en renamen.

Afbeeldingslocatie: http://upload.jeffreybosman.com/images/801a6907d480dc2667b1d409979db264.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
Dorest0rm schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 03:07:
[...]

Dat grapje haalde ik een maand geleden al uit.

Gewoon een non steam game toevoegen(notepad) en renamen.

[afbeelding]
Of je photoshopt gewoon even een ander naampje achter Call of Duty: Modern Warfare 2 :) Dat er iemand gelooft dat zoiets echt is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, waar kan je het beste pre-release bestellen? Zodat wanneer die op de dag uitkomt dat ik hem ook heb? Hoor het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 17:39:
Vraagje, waar kan je het beste pre-release bestellen? Zodat wanneer die op de dag uitkomt dat ik hem ook heb? Hoor het wel.
Dit wil ik ook graag weten, wehkamp en bol hebben al bewezen dat ze dit niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Gewoon bij een winkel en op die dag naar de winkel toegaan?

Zo heb ik het bij Free Record Shop gedaan met MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Dan betaal je meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idd gewoon langs een winkel gaan. Ik pre-order nooit meer wat want ik krijg het zelden op de dag van de release binnen.
Soms kun je de game zelfs voor de releasedatum al in enkele winkels vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

superbassie schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 17:51:
Idd gewoon langs een winkel gaan. Ik pre-order nooit meer wat want ik krijg het zelden op de dag van de release binnen.
Soms kun je de game zelfs voor de releasedatum al in enkele winkels vinden...
Ja dat heb ik een keer gehad, kwam ik toevallig langs de speelgoed winkel en toen zag ik daar een shooter liggen die nog niet uit hoorde te zijn. :D (welke weet ik helaas niet meer ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:18:
[...]

- Dedicated servers
- Mod tools
- Co-op mode
- Zombie mode
- Geen nuke
- Leaning
- Geen P2P crap voor PC zoals MW2 (Consoles wel P2P, PC krijgt Dedicated Servers)
- Barebones mode

etc, etc...
Hoe ben je dan aan al die info gekomen? bronnen enz??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb veel dingen uit interviews, filmpjes, teasers, niewsberichten en forums etc. gehaald. En ik ben bijna 100% zeker dat dit gewoon feiten zijn. Als je me echt niet gelooft, zal ik alle feiten wel gaan opzoeken, maar daar heb ik niet zo heel veel zin in :P

En we merken het 1 september snel genoeg, lijkt me...

EDIT; hier is een starpost waar je onzettend veel info uit kan halen, leef je uit :P
http://www.blackopsforum.com/showthread.php?t=184

[ Voor 27% gewijzigd door vinom op 29-08-2010 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:18:
[...]

- Dedicated servers
- Mod tools
- Co-op mode
- Zombie mode
- Geen nuke
- Leaning
- Barebones mode

etc, etc...
het spel is inderdaad wel redelijk anders maar barebones zit ook in MW2 (sinds een tijdje), alleen ik speel het nooit dus ik denk ook niet dat ik het met black ops ga spelen.

ik hoop ook dat ze met black-ops niet belachelijk veel geld voor map-packs vragen. van mw2 ben ik ondertussen 28 euro armer voor 10 maps, bijna zoveel als ik voor de game betaald heb, en begrijp me niet fout. ze doen er moeite voor dus ze mogen er best geld voor vragen als dit maar niet 15 euro voor 5 mapjes is. (en dit is geen troll comment of boycot DLC duurder dan 10 euro want iedereen weet dat je het toch wel koopt (ik ook))

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2010 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit echt zwaar te twijfelen tussen Black Ops en Medal of Honor. Nou ben ik nooit zo'n grote Treyarch-fan geweest: CoD2 was mijn eerste uit de serie, daarna volgde CoD4, en nu MW2. Tussendoor heb ik met vrienden Nazi Zombies gespeeld, maar dat was het dan ook. Treyarch is niet alleen voor mij, maar ook voor vele anderen tweede keus geweest in de Call of Duty serie.

Maar ja, nu stopt IW er mee. Vervelend, maar waar. En je moet anderen natuurlijk ook de kans geven. De trailer van Black Ops ziet er prachtig uit, en ik mag het wel dat het zich weer in het heden afspeelt. Volgens verschillende previews schijnt de singleplayer weer vet te zijn, en erg over the top. Treyarch probeert iets te bewijzen. Kruisbogen met granaten, Dragon Breath-kogels, gekke bestuurbare autootjes. Lijkt allemaal een beetje onrealistisch, maar is Call of Duty ooit realistisch geweest? AC130, nee, dat gebruiken ze vaak in het leger. En Heartbeat Sensor, daar hebben ze ook veel te weinig van, zo vaak wordt het gebruikt. CoD is altijd keiharde actie geweest, en dat maakte MW2 voor mij ook het beste in zijn genre.

Begrijp me niet verkeerd, ik houd wel van realisme, als er maar een game was die niet half-realistisch is, maar gewoon echt realistisch. Medal of Honor, Battlefield, allemaal zijn ze wel realistischer dan Call of Duty, maar nog niet, tja, realistisch. Natuurlijk heb je games zoals ArmA II, en OF:DR, maar het publiek speelt die games niet echt. Bovendien vind ik graphics ook wel belangrijk. Dat is nog iets. Call of Duty is altijd een beetje mooier dan andere games. Bij Call of Duty krijg ik niet het cartoon-achtige gevoel bij de personen, wat ik wel krijg bij het zien van de trailer van Medal of Honor, bij Battlefield BC2, en ook bij totaal andere games zoals Mafia II. Ik weet niet hoe ze het doen bij Activision, maar iets doen ze in ieder geval goed.

Call of Duty speelt ook lekkerder. Dit is lastig uit te leggen, maar ik denk toch dat mensen die Call of Duty en andere games hebben gespeeld, het wel begrijpen. Het voelt allemaal wat beter aan bij CoD.

Dus ik zal wel voor Black Ops moeten gaan, tenzij er een oorlogsgame komt die echt realistisch wordt, en dat lijstje hierboven ziet er ook leuk uit: Create a Class 2.0, customization is altijd leuk. Ook fijn is dat killstreaks niet meetellen voor de volgende. Zo is een hoge killstreak halen niet meer afhankelijk van hoeveel kills je met een chopper gunner kan maken. De meeste killstreaks nu zijn eigenlijk killstreaks van 7: namelijk de Harrier, of zelfs 5 voor Predator.

Treyarch doet lekker zijn best om de game in alle opzichten beter te maken dan MW2, wat helemaal top is.

Edit: is er trouwens een demo voor Black Ops, en zo nee, gaat die nog komen? En voor Medal of Honor?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 11:37:

Call of Duty speelt ook lekkerder. Dit is lastig uit te leggen, maar ik denk toch dat mensen die Call of Duty en andere games hebben gespeeld, het wel begrijpen. Het voelt allemaal wat beter aan bij CoD.
De wapens voelen stuk voor stuk aan als proppenschieters en hebben amper terugslag. CoD is makkelijk te besturen, maar dat betekent niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:32:
[...]

De wapens voelen stuk voor stuk aan als proppenschieters en hebben amper terugslag. CoD is makkelijk te besturen, maar dat betekent niet beter.
Ik had ook zeker niet verwacht dat iedereen het met me eens zou zijn, en zoals ik ook al zei: Battlefield en Medal of Honor zijn wel realistischer, maar nog steeds niet realistisch. Als je een game dan realistisch probeert te maken, doe het dan ook echt goed. Maar helaas zijn die games er niet echt, want het publiek wil het niet. En gelukkig kan ik me ook erg vermaken met Call of Duty.

Ik vind Call of Duty veel prettiger spelen, en er moet iets zijn wat andere mensen er ook leuk aan vinden: MW2 is niet voor niks zo ontzettend vaak verkocht, toch? Edit; om het even wat duidelijker uit te leggen: andere games zoals Medal of Honor en Battlefield voelen een beetje te robotachtig aan naar mijn smaak.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2010 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 09:31:
[...]

het spel is inderdaad wel redelijk anders maar barebones zit ook in MW2 (sinds een tijdje), alleen ik speel het nooit dus ik denk ook niet dat ik het met black ops ga spelen.
He guess what, toen Treyach aankondige dat Black Ops Barebones mode zou hebben, zat die mode ook ineens twee weken later oid in Modern Warfare 2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
Ik dacht dat ik van Medal of Honor toch wel wat mooie grafische hoogstandjes mocht verwachten maar Black Ops (met de upgraded engine van World at War) is in vrijwel alle opzichten beter.. :o

Black Ops vs Medal of Honor screenshot comparison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Svennetjee schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 14:03:
Ik dacht dat ik van Medal of Honor toch wel wat mooie grafische hoogstandjes mocht verwachten maar Black Ops (met de upgraded engine van World at War) is in vrijwel alle opzichten beter.. :o

Black Ops vs Medal of Honor screenshot comparison
Lekkere bullshit vergelijking! MOH kunnen wel echte ingame screenshots zijn en die van COD kunnen bewerkte screenshots zijn! (waar het ook op lijkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:11
beany schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 14:05:
[...]

Lekkere bullshit vergelijking! MOH kunnen wel echte ingame screenshots zijn en die van COD kunnen bewerkte screenshots zijn! (waar het ook op lijkt)
Staan ook op een Call of Duty fanpage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
beany schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 14:05:
[...]

Jij denkt serieus dat ze al die details op het gezicht e.d. er gewoon ingeshopped hebben en we straks in de final game net zo'n gladgestreken gezicht hebben als in MoH? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 18-09 16:55
Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar hoe deze versie wordt. Ben wat uitgekeken op de huidige versie op de pc.

Heb deze link nog niet langs zien komen en staat altijd veel up to date info op. (Site van collega, even spammen. :P) Mocht hij wel zijn langskomen, sorry.
http://blackops.digitalwarfare247.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 11:37:
Ik zit echt zwaar te twijfelen tussen Black Ops en Medal of Honor. Nou ben ik nooit zo'n grote Treyarch-fan geweest: CoD2 was mijn eerste uit de serie, daarna volgde CoD4, en nu MW2. Tussendoor heb ik met vrienden Nazi Zombies gespeeld, maar dat was het dan ook. Treyarch is niet alleen voor mij, maar ook voor vele anderen tweede keus geweest in de Call of Duty serie.

Maar ja, nu stopt IW er mee. Vervelend, maar waar. En je moet anderen natuurlijk ook de kans geven. De trailer van Black Ops ziet er prachtig uit, en ik mag het wel dat het zich weer in het heden afspeelt. Volgens verschillende previews schijnt de singleplayer weer vet te zijn, en erg over the top. Treyarch probeert iets te bewijzen. Kruisbogen met granaten, Dragon Breath-kogels, gekke bestuurbare autootjes. Lijkt allemaal een beetje onrealistisch, maar is Call of Duty ooit realistisch geweest? AC130, nee, dat gebruiken ze vaak in het leger. En Heartbeat Sensor, daar hebben ze ook veel te weinig van, zo vaak wordt het gebruikt. CoD is altijd keiharde actie geweest, en dat maakte MW2 voor mij ook het beste in zijn genre.

Begrijp me niet verkeerd, ik houd wel van realisme, als er maar een game was die niet half-realistisch is, maar gewoon echt realistisch. Medal of Honor, Battlefield, allemaal zijn ze wel realistischer dan Call of Duty, maar nog niet, tja, realistisch. Natuurlijk heb je games zoals ArmA II, en OF:DR, maar het publiek speelt die games niet echt. Bovendien vind ik graphics ook wel belangrijk. Dat is nog iets. Call of Duty is altijd een beetje mooier dan andere games. Bij Call of Duty krijg ik niet het cartoon-achtige gevoel bij de personen, wat ik wel krijg bij het zien van de trailer van Medal of Honor, bij Battlefield BC2, en ook bij totaal andere games zoals Mafia II. Ik weet niet hoe ze het doen bij Activision, maar iets doen ze in ieder geval goed.

Dus ik zal wel voor Black Ops moeten gaan, tenzij er een oorlogsgame komt die echt realistisch wordt, en dat lijstje hierboven ziet er ook leuk uit: Create a Class 2.0, customization is altijd leuk. Ook fijn is dat killstreaks niet meetellen voor de volgende. Zo is een hoge killstreak halen niet meer afhankelijk van hoeveel kills je met een chopper gunner kan maken. De meeste killstreaks nu zijn eigenlijk killstreaks van 7: namelijk de Harrier, of zelfs 5 voor Predator.

Treyarch doet lekker zijn best om de game in alle opzichten beter te maken dan MW2, wat helemaal top is.

Edit: is er trouwens een demo voor Black Ops, en zo nee, gaat die nog komen? En voor Medal of Honor?
Ga ArmA 2 spelen, het oorlogsimulatie spel :)

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Svennetjee schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 14:12:
[...]

Jij denkt serieus dat ze al die details op het gezicht e.d. er gewoon ingeshopped hebben en we straks in de final game net zo'n gladgestreken gezicht hebben als in MoH? 8)7
Nope, niet ingeshopt. Ze maken renders met meer details(denk aan 0.00001 frames per seconden). Die renders hebben dan heeeeeel veeeeel detail. Zien er heel mooi uit. En vaak doen ze ook nog wat post-processing van plaatjes(alsof de AA perfect is e.d.).

Sterker nog, vaak worden modellen(zoals gezichten) in een 3D modeller mooi gemaakt, en een render daarvan wordt dan gebruikt in promotioneel materiaal.

Of dacht jij echt dat een spel terwijl je het speelt er echt uit ziet zoals de posters/promotionele screenshots :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dat ze de killstreaks wel hebben aangepast.
Zodat je killstreaks niet doorloopt met een andere killstreak.

Dus wat je had in COD MW2 je hebt een predator missle als je hiermee kills maakt dan tellen ze nu niet meer mee voor je killstreak
Dus nu moet je gewoon met je geweertje 15 kills maken.

Wordt nu wel weer lastig om mijn killstreak van 62 van COD MW 2 te halen in COD BO :S

Edit: Sorry lees net dat dit hier al eerder genoemd is

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
beany schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 14:28:
[...]

Nope, niet ingeshopt. Ze maken renders met meer details(denk aan 0.00001 frames per seconden). Die renders hebben dan heeeeeel veeeeel detail. Zien er heel mooi uit. En vaak doen ze ook nog wat post-processing van plaatjes(alsof de AA perfect is e.d.).

Sterker nog, vaak worden modellen(zoals gezichten) in een 3D modeller mooi gemaakt, en een render daarvan wordt dan gebruikt in promotioneel materiaal.

Of dacht jij echt dat een spel terwijl je het speelt er echt uit ziet zoals de posters/promotionele screenshots :?
Dat zei ik niet, alleen het feit dat het geen eerlijke vergelijking is ben ik het niet helemaal mee eens. Medal of Honor screenshots komen nl. ook gewoon van EA, en voor mij zijn het geen 100% in-game screenshots zolang ik niet vanuit first-person perspectief kijk en ik geen HUD zie ;)

En waarschijnlijk richt Danger Close zich ook gewoon meer op realisme dan grafische pracht, dus ik denk dat ik wel kan stellen dat Black Ops er uiteindelijk mooier uitziet dan Medal of Honor. Of dat beter is, dus het totaalplaatje van alles ook beter is kan natuurlijk niemand zeggen tot 9 november :)
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 14:42:

[..]
Rumours rumours my friend :)

[ Voor 9% gewijzigd door Svennetjee op 30-08-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 17:39:
Gewoon een dag van te voren voor de release naar de winkel gaan gaat het snelst

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 14:42:

Dus wat je had in COD MW2 je hebt een predator missle als je hiermee kills maakt dan tellen ze nu niet meer mee voor je killstreak
Dus nu moet je gewoon met je geweertje 15 kills maken.

Wordt nu wel weer lastig om mijn killstreak van 62 van COD MW 2 te halen in COD BO :S
Das stimmt. En dat is maar goed ook...Het toch niet normaal dat je, met een beetje geluk, een nuke kan halen door maar 7x gebruik te maken van je wapen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 14:45:
[...]

Gewoon een dag van te voren voor de release naar de winkel gaan gaat het snelst
Dat deed ik ook. Maar bij MW2 lukte me dat dus echt niet. Ik kreeg iedere keer het antwoord 'we mogen het pas morgen verkopen'. Zelfs bij de Bart Smit kreeg ik dat antwoord waar de niet al te slimme verkoopsters doorgaans games soms wel 3 dagen voor de officiele release datum verkochten('ow, die heb ik hier al in een doos liggen').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:19:
[...]

Dat deed ik ook. Maar bij MW2 lukte me dat dus echt niet. Ik kreeg iedere keer het antwoord 'we mogen het pas morgen verkopen'. Zelfs bij de Bart Smit kreeg ik dat antwoord waar de niet al te slimme verkoopsters doorgaans games soms wel 3 dagen voor de officiele release datum verkochten('ow, die heb ik hier al in een doos liggen').
Haha precies en de Bart Smit is dus degene waar ik hem een dag van te voren gehaald heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het verschilt echt per winkel en stad. Als je geluk hebt tref je een winkel met medewerkers die zulke regels aan hun laars lappen of gewoon onwetend zijn. :)
Red Dead Redemption was volgens mij al enkele dagen voor de release te krijgen in sommige winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cornelisjuh schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 14:28:
[...]

Ga ArmA 2 spelen, het oorlogsimulatie spel :)
Ik ken dat spel, helaas is mijn computer niet goed genoeg. Ik ga geen nieuwe computer kopen speciaal voor ArmA II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:52
Waarom zou je het spel uberhaubt per se op de releasedag willen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AquaSheep schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:42:
Zodat je niet jaloers wordt op al je vriendjes?

Je kan 'm ook pre-orderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat ik mij voor kan stellen dat, als je naar een game uitkijkt, je hem het liefst zo snel mogelijk wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, de game wil je het liefst zo snel mogelijk hebben.

Overigens:

Afbeeldingslocatie: http://www.ps3hype.nl/images/upload/25-google-black-ops-beta.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:35:

Overigens:

[afbeelding]
De link: callofduty.com/beta verwijst je door naar de normale hoofdpagina...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
vinom schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:35:

Overigens:

[afbeelding]
Hoezo fake |:(

EDIT:

JD_2020 heeft het nu dus zelf bevestigd :) Beta geruchten de kop in gedrukt

[ Voor 21% gewijzigd door Svennetjee op 31-08-2010 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je, bent me net voor. Wilde het net posten :P
Ik kan overigens echt niet wachten tot morgen. Gewoon alles over de MP, maar dan ook alles!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Omdat iedereen dan nog "noob" is. De gene met FPS evering zullen die eerste dagen gigantisch in levels stijgen.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:39:
[...]

De link: callofduty.com/beta verwijst je door naar de normale hoofdpagina...
http://www.google.nl/sear...urceid=ie7&rlz=1I7ACAW_nl

Geen beta dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Cornelisjuh schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:28:
[...]

Omdat iedereen dan nog "noob" is. De gene met FPS evering zullen die eerste dagen gigantisch in levels stijgen.
Ik denk toch dat 99% van de mensen die het spel binnen 5 minuten na release hebben precies die mensen zijn die wel ervaring hebben. Dus zoveel zal het niet uitmaken, je hebt gewoon een dag voorsprong op de rest omdat je een dag eerder begon, maar dat trekt zich vanzelf wel recht (tenzij je het spel 8 uur per dag speelt lol).

Ik speel overigens toch eerst de singleplayer uit. De multiplayer maps zijn vaak uit de singleplayer genomen (en in black ops is het zelfs andersom geloof ik?), en als ik dan eerst de MP speel en de maps ken dan zijn veel "verassingen" in de maps in de SP weg, omdat je de maps al kent... Bij CoD4 had ik dat vooral, veel van de SP levels herkende ik gewoon uit de MP en daardoor wist ik meestal al ongeveer waar ik heen moest en kon ik ongeveer voorspellen wat er komen gaat... Beetje jammer, daarom speel ik vanaf nu eerst de SP uit :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En diegene die 'de eerste dagen gigantisch in levels stijgen' zijn niet per se de ervaren spelers, maar de spelers met de meeste vrije tijd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel gewoon eerst de SP en dan de MP, standaard procedure :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel ook altijd eerst de singleplayer, en ook eerst een paar missies uit de Special Ops modus, als dat er weer komt, of iets vergelijkbaars. De multiplayer loopt niet weg!

Wel grappig trouwens: er zijn nu 3 aangekondigde, maar nog niet in de winkels liggende Call of Duty's. Black Ops natuurlijk, maar ook Sledgehammer is al bezig met een Call of Duty, en er schijnt ook weer een Modern Warfare 3 te komen als IW de zaakjes weer een beetje op orde heeft? Niet dat ik dit erg vind hoor: hoe meer hoe beter! Als een serie uitgemolken wordt, schijnen veel mensen de games opeens minder goed te vinden. Wat mij betreft brengen ze elke dag dezelfde game onder een andere naam uit, zolang de orginele versie maar goed is. De rest zal toch niet verkopen. En als we nu al bij deeltje 7 zijn aangeland, so what? Dat verandert toch niks aan de kwaliteit van het zevende deel en van de voorgaande delen?

Maar ik ga in ieder geval niet en 60 euro betalen voor Black Ops, en voor Sledgehammers versie, en voor MW3. Ik hoop dat ze een beetje tijd tussen de releases laten. Sledgehammers versie ben ik het meest geinteresseerd in. Het is gebasseerd op 'echte verhalen', wat hopelijk gelijk staat aan 'erg realistisch'. We zullen zien.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Call of Duty overkill man.. Zulke shit kan de beste series naar beneden halen. Kijk maar naar Need for Speed (gelukkig komt Criterion met de nieuwe Hot Pursuit :P).

Van mij mag Treyarch de gehele CoD serie wel overnemen, en dan eens in de 2 jaar een nieuw deel uitbrengen. Volgens mij kunnen ze het wel, WaW was erg tof, en ik denk dat Black Ops nog beter word. Een Modern Warfare 3 hoef ik in ieder geval niet te zien.. Battlefield, CoD en Medal of Honor doen nu allemaal hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als een serie uitgemolken wordt, schijnen veel mensen de games opeens minder goed te vinden. Wat mij betreft brengen ze elke dag dezelfde game onder een andere naam uit, zolang de orginele versie maar goed is. De rest zal toch niet verkopen. En als we nu al bij deeltje 7 zijn aangeland, so what? Dat verandert toch niks aan de kwaliteit van het zevende deel en van de voorgaande delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
De kwaliteit van cod is erg bergafwaards gegaan.. Cod2 was nog goed, maar niet echt mijn ding, dus heb ik ook niet heel veel gespeeld. MW speelde veel minder fijn dan zijn voorgangers. Dat er nog altijd genoeg mensen zijn die het wel fijn vinden, wil niet zeggen dat het eerst niet beter was.

[ Voor 8% gewijzigd door aicaramba op 31-08-2010 17:12 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:11:
De kwaliteit van cod is erg bergafwaards gegaan.. Cod2 was nog goed, maar niet mijn ding. MW speelde veel minder fijn dan zijn voorgangers. Dat er nog altijd genoeg mensen zijn die het wel fijn vinden, wil niet zeggen dat het eerst niet beter was.
Die laatste zin klopt, hoewel ik het niet met je eens bent over dat de serie steeds slechter wordt.

Maar wat 'beter' is en wat niet, is lastig te bepalen. Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar de manier waarop je het meet is lastig. De beste manier om te kijken of een game goed is, is het aantal spelende tellen, of het aantal verkochte games. En als je dat doet, komt MW2 toch erg hoog te staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:14:
[...]

Die laatste zin klopt, hoewel ik het niet met je eens bent over dat de serie steeds slechter wordt.

Maar wat 'beter' is en wat niet, is lastig te bepalen. Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar de manier waarop je het meet is lastig. De beste manier om te kijken of een game goed is, is het aantal spelende tellen, of het aantal verkochte games. En als je dat doet, komt MW2 toch erg hoog te staan ;)
Als je je game genoeg hyped, verkoop je er sowieso veel. Hoeveel mensen hadden de game niet al in huis voordat ze deze überhaupt gespeeld hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus jij zegt dat iedereen MW2 gekocht had, maar dat het grote deel de game slecht vond. Waarom zijn die mensen dan nu nog niet gestopt met spelen, waarom spelen nog steeds zoveel mensen dit spel? Waarom spelen ze niet Call of Duty 2, of Call of Duty 4?

Dus ik denk dat je over het algemeen wel kan zeggen dat MW2 beter is...
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.