[Multi] Call of Duty: Black Ops Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 59.128 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Kruisboog is in mijn ogen niet goed, want duurt best lang voordat ie dood gaat dus kan ie jou nog schieten. Houdt dus kortweg in dat degene die je probeert te vermoorden je killstreak kan belemmeren. Ik heb liever iets waarmee die meteen dood is.

Ik ga hem waarschijnlijk toch wel halen, al is het maar omdat ik mw2 nog steeds plat speel.

[ Voor 16% gewijzigd door NeoMe op 09-08-2010 20:30 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Op het einde van het multiplayer filmpje, zie ik nou dat je je gameplay kan opnemen en opslaan ?

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, dat zie je heel goed. Je kan de match opnemen en opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 249002 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 20:19:
[...]

Ik ben er ook nog niet zo zeker van of het wel slim is om een rc car met c4 in een multiplayer game te stoppen. Die kruisboog is idd erg cool :)
als het een killstreak is vind ik het nog niet eens zo erg, dan is het net zo kut als een predator.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Ik vind alles wel vet wat ik in het filmpje zie, alleen die commando knife teleport op 0:33... Bah bah bah bah bah bah. Hoe komen ze er bij om dat WEER erin te stoppen. Dan moeten ze toch echt onder een rots geleefd hebben en geen enkele post over MW2 ooit gelezen hebben?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
NeoMe schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 20:30:
Kruisboog is in mijn ogen niet goed, want duurt best lang voordat ie dood gaat dus kan ie jou nog schieten. Houdt dus kortweg in dat degene die je probeert te vermoorden je killstreak kan belemmeren. Ik heb liever iets waarmee die meteen dood is.

Ik ga hem waarschijnlijk toch wel halen, al is het maar omdat ik mw2 nog steeds plat speel.
Het krachtige van de kruisboog is natuurlijk dat je meerdere vijanden tegelijk kunt raken met de explosie. Soort van semtex maar dan met meer kogels neem ik aan en natuurlijk op langere afstand. Het moeilijke is natuurlijk om uberhaupt iemand te raken. Lijkt me nog niet zo makkelijk met een bewegende tegenstander, meer zoiets als een throwing knife.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:31
NickThissen schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 20:47:
Ik vind alles wel vet wat ik in het filmpje zie, alleen die commando knife teleport op 0:33... Bah bah bah bah bah bah. Hoe komen ze er bij om dat WEER erin te stoppen. Dan moeten ze toch echt onder een rots geleefd hebben en geen enkele post over MW2 ooit gelezen hebben?
Wie weet wordt daar nog iets aan verandert, bijvoorbeeld na de beta ofzo. Treyarch luistert over het algemeen goed naar de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop het ook, want toen ik voor de tweede keer de gameplay zag, viel het mij inderdaad ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 20:13:
0:33... Ik weet genoeg. Doei black ops! ;w
Dat was wel een aardig faal momentje ja :'(
Soort van Commando v2...
eendje schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 20:40:
[...]

als het een killstreak is vind ik het nog niet eens zo erg, dan is het net zo kut als een predator.
Aan de beelden te zien is dat een 3 kills reward. Denk idd dat je dat kan vergelijken met de predator missile.

[ Voor 41% gewijzigd door superbassie op 09-08-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Vind dat autotje wel grappig, maar dan moet hij wel kapot te schieten zijn. Predator is vaak zo frustrerend dat je er niets aan kunt doen, maar als je zo'n autotje kunt zien aankomen en snel kapot kan schieten is het wel grappig :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Geluiden en feel van de wapens lijken zooooo veel minder dan in MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
NickThissen schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:26:
Vind dat autotje wel grappig, maar dan moet hij wel kapot te schieten zijn. Predator is vaak zo frustrerend dat je er niets aan kunt doen, maar als je zo'n autotje kunt zien aankomen en snel kapot kan schieten is het wel grappig :p
Het is wel grappig, maar zo casual. Je hebt geen skills nodig iets te killen. Ik cod4 vond ik het echt irritant als ik dan gekilld werd door artillery, spawnde en dan vrolijk door de heli werd gedood. Ik vind die dingen niks aan het spel toevoegen. UAV, Ammo drop etc tot daar aan toe, maar de rest hoeft van mij echt niet. Ook een paar van die perks vind ik echt klote. Zo min mogelijk van dat alles zou fijn zijn, maar de casual gamers vinden al die zooi blijkbaar wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Lizardz schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 23:17:
[...]

Het is wel grappig, maar zo casual. Je hebt geen skills nodig iets te killen. Ik cod4 vond ik het echt irritant als ik dan gekilld werd door artillery, spawnde en dan vrolijk door de heli werd gedood. Ik vind die dingen niks aan het spel toevoegen. UAV, Ammo drop etc tot daar aan toe, maar de rest hoeft van mij echt niet. Ook een paar van die perks vind ik echt klote. Zo min mogelijk van dat alles zou fijn zijn, maar de casual gamers vinden al die zooi blijkbaar wel leuk.
Ga dan counter strike doen ofzo... Ik snap echt niet dat men al die killstreaks en perks in MW2 weg wil hebben. Wat hou je dan over? Een standaard shooter met lag problemen... Verder is er echt niets speciaal aan MW2 hoor :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-07 11:05
monnick schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 23:16:
Geluiden en feel van de wapens lijken zooooo veel minder dan in MW2.
Ik vind het allemaal wel lekker klinken, en als je het eenmaal zelf zit te spelen met goede 5.1 set is het weer heerlijk.

Vind het er iig al supervet uitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:06
NickThissen schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 23:20:
[...]

Ga dan counter strike doen ofzo... Ik snap echt niet dat men al die killstreaks en perks in MW2 weg wil hebben. Wat hou je dan over? Een standaard shooter met lag problemen... Verder is er echt niets speciaal aan MW2 hoor :/
Daarom vond ik mw2, mw1 en cod2 allemaal bagger.. Cod1 speelt nog altijd het fijnst en dat is het spel dat ik nog steeds meer speel dan elk ander spel. De hele richting die activision is ingeslagen met mw1 is begrijpelijk, het was namelijk een groot succes. Maar de gameplay van de cod spellen is zeeeer veel achteruit gegaan. Te traag en te lompe besturing.
Toen ik van mw1 terug ging naar cod:UO (in mijn geval dan) had ik echt het gevoel van thuiskomst. Zo hoort het spel te spelen. Alles voelt aan zoals het aan moet voelen.
Bij mw1 heb ik constant het gevoel gehad in de knoop te zijn met mn character en bij cod1/UO voelt het heel natuurlijk. Alsof ik niet hoef te denken bij wat ik doe, alles gebeurd.

MW2 heb ik overgeslagen en ook deze ga ik, na zien van de beelden, niet spelen.

[ Voor 24% gewijzigd door aicaramba op 10-08-2010 00:26 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Damn, ik heb zo gezegt dat ik deze game niet wou kopen. Na het zien van die teaser ben ik weer helemaal aan het kwijlen.

Ik hoop wel dat ze iets aan het level systeem doen (ik neem aan dat ze dat er in laten zitten) gewoon dat het een beetje erg moeilijk te hacken is (write only server ofzo :+ ) Dus als je iemand met prestige 10 ziet, dat je ook echt wauw kan zeggen en dat hij vervolgens niet een k/d van 3/10 heeft :P

Ok WTF ?! RC bommen autotjes ?!. Ik kan nu al voorspellen dat als er weer een paar zitten te boosten en jij rijdt met je autotje erheen dat je weer helemaal verot gescholden wordt. Dat gaat zoiezo misbruikt worden. net als dat mes. Ze zijn van een overpowered aardappelschilmesje naar een God-Like aardappelschilmesje gegaan :(
Het is ze wel gelukt om het hele MW2 sfeertje erin te houden, het ziet er uit als MW2 in een nieuw jasje :D En de actie ziet er wat vetter uit,
Dit wordt een noob class :

G18 achtige gun
RC auto
knife
Marathon
Lightweight
Godlike-Commando pro

[ Voor 41% gewijzigd door Cornelisjuh op 10-08-2010 07:55 ]

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:12
I like it!

Ben sowieso fan van MW2. Ik mopper niet over de commando perk, de killstreaks etc etc. Ik vind het allemaal wel ok! Beetje afwisseling ipv alleen maar geschiet.

Dus deze gaat er komen :)

En dat auto'tje zal wel zijn beperkingen hebben. Ik denk niet dat je er een rondje om de map mee kan rijden. Zal wel tijd gelimiteerd zijn.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-07 12:51
Ik ben al superblij met het gegeven dat er dedicated servers zijn en een disabled-killstreaks mode. :)
Toen BFBC2 uitkwam, onmiddellijk van MW2 naar die game gegaan.
Maar denk dat ik Treyarch met hun game wel een kans ga geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Heeft iemand de eerste seconden op de minimap gelet, daar zijn beelden te zien van een camara die ergens op de map staat. Het is me niet duidelijk of deze camera opgepakt en verplaatst kan worden maar het ziet er wel grappig uit en lijkt me een handige manier om objectives vanaf een afstandje in de gaten te houden :) . Nieuwe term -> Remote Camp Noob!

[ Voor 8% gewijzigd door Frentik op 10-08-2010 09:46 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Frentik schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:43:
Heeft iemand de eerste seconden op de minimap gelet, daar zijn beelden te zien van een camara die ergens op de map staat. Het is me niet duidelijk of deze camera opgepakt en verplaatst kan worden, ziet er wel grappig uit en is een handige manier om objectives vanaf een afstandje in de gaten te houden :)
Het zal denk ik een vervanging zijn van de sentry gun? Of de camera en de sentry gun hebben dezelfde killstreak?

Al is een claymore denk ik handiger. Dan merk je ook wel vaak of iemand op een plek is waar je hem niet wil hebben.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-07 12:47
ja dat is een camera die je zelf kunt planten (tenminste er staat een teken van je team boven, zoals bij een claymore).

ik vind de animatie in die map trouwens erg vet, de opstijgende rocket (nuke?)
ik zie al voor me dat er fun montages komen op youtube met die rc wagentjes... stuntmovies? :P

Het ziet er wel uit dat ze erg hun best hebben gedaan om het op mw2 te laten lijken. Ik zie in de movie trouwens erg weinig weapon attachments...

[ Voor 20% gewijzigd door steffex op 10-08-2010 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 11:31

Mystikal

It never hurts to help!

Kan iemand (die op de Xbox speelt) bevestigen dat het allemaal wat trager lijkt? Of is dat omdat het op de xbox is? Ik speel zelf namenlijk op de pc en het lijkt me allemaal wat trager. Maar nogmaals wellicht is dat enigszins console afhankelijk?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:58

d_star

Maharadja of the Year :-/

beany schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:46:
[...]

Het zal denk ik een vervanging zijn van de sentry gun? Of de camera en de sentry gun hebben dezelfde killstreak?
Oh man wat hoop ik dat die sentry gun eruit is gehaald... Echt belachelijk dat je als killstreak een statische aimbot cadeau krijgt die je vrij mag neerzetten...

Ik hoop serieus dat de killstreaks sowieso dit keer niet zo'n ontzettende impact op het spel gaan hebben. Imho moet het nog steeds gaan om infantry-combat. COD is een shooter met een ongelofelijk lekkere besturing. Voeg daar de recent toegevoegde customization toe in de vorm van wapens met skins en attachments, perks en secondaries, en je hebt al een dijk van een shooter. Bouw dat dan uit.Waarom kan dat niet genoeg zijn?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

d_star schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:01:
[...]

Oh man wat hoop ik dat die sentry gun eruit is gehaald... Echt belachelijk dat je als killstreak een statische aimbot cadeau krijgt die je vrij mag neerzetten...

Ik hoop serieus dat de killstreaks sowieso dit keer niet zo'n ontzettende impact op het spel gaan hebben. Imho moet het nog steeds gaan om infantry-combat. COD is een shooter met een ongelofelijk lekkere besturing. Voeg daar de recent toegevoegde customization toe in de vorm van wapens met skins en attachments, perks en secondaries, en je hebt al een dijk van een shooter. Bouw dat dan uit.Waarom kan dat niet genoeg zijn?
als jij geen killstreaks wil moet je bareboned spelen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
d_star schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:01:
[...]

Ik heb nooit zo'n moeite met die dingen hoor... flash/stun grenaatje er tegen en ff knifen. Of dat ding van de andere kant benaderen en knifen.

Tenminste, behalve bij de keren dat de plaatser van de sentry gun nagedacht heeft over de positie van dat ding. Dan is dat ding erg irritant. Maar ja, dat is maar 0,1% van de spelers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 02-07 19:43
Ik ben om hier met die game :P

Zeker na de teaser :9~

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-07 12:47
sentrygun is best handig bij objective based games. Als je een punt moet verdedigen en je zit in een team met wat mindere spelers, is het toch erg fijn om iets te hebben wat een punt nog enigszins kan helpen met verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

beany schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:04:
[...]

Ik heb nooit zo'n moeite met die dingen hoor... flash/stun grenaatje er tegen en ff knifen. Of dat ding van de andere kant benaderen en knifen.

Tenminste, behalve bij de keren dat de plaatser van de sentry gun nagedacht heeft over de positie van dat ding. Dan is dat ding erg irritant. Maar ja, dat is maar 0,1% van de spelers :P
en het is 2 magazijnen om dat ding neer te leggen, dat is ook nog te doen. Nee de Sentrygun is nog de minst irritante van de killstreaks, zeker omdat het gewoon stationary is

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Ben trouwens ook blij dat hij voor de Wii uitkomt.
Die miste gewoon mw2. Kon je alleen maar mw1 spelen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:15:
Ben trouwens ook blij dat hij voor de Wii uitkomt.
Die miste gewoon mw2. Kon je alleen maar mw1 spelen.
Daar is de wii ook niet voor :+ Wii is voor casual gamers, en dat is CoD niet. Is toch ook veelste moeilijk, al die knopjes ;)

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Cornelisjuh schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:40:
[...]

Daar is de wii ook niet voor :+ Wii is voor casual gamers, en dat is CoD niet. Is toch ook veelste moeilijk, al die knopjes ;)
Het is alleen om even af te reageren. Zo speel ik Madworld / CoD:MW1 gewoon tussen het thuiskomen en het aan tafel gaan op de Wii. Maar leuk dat ze ook aan de papa's gedacht hebben :D

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 01-07 12:51
In het filmpje op 0:55 zie je een guided rocket, die je ook kan sturen IN buildings!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-07 19:04
NickThissen schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 20:13:
0:33... Ik weet genoeg. Doei black ops! ;w
vind het wel meevallen met die "commando teleport"..... hij overbrugd hooguit 3m, en hij kwam aanlopen, niet eens sprinten, dus wie weet is hij gaan sprinten en toen knifen

@trailer : super vet! kan niet wachten!!!!

[ Voor 6% gewijzigd door T7D_Sneezy op 10-08-2010 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Interessant! Ik had eigenlijk mezelf beloofd om geen geld meer aan Activision te geven maar een nieuwe MW2 maar dan met dedicated servers lijkt me eigenlijk wel erg tof.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Laat maar komen. Trailer ziet er goed uit. MW2 laatst verkocht omdat ik die wel had gezien. Nog een poging gedaan met BF:BC2, maar die vond ik ruk.

Tijd voor weer wat (nieuwe) games op de Xbox360, ding staat nu alleen mediacenter te zijn. Alle spellen verkocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
In het filmpje zag ik (bekende) challenges voorbij komen:

Skewer Shot and killed an enemy with the Ballistic Knife (0:31)
Backstabber Knifed a player in the back (0:32)
Buzz kill: Stopped enemy short of a killstreak (0:47)
One Shot One Kill Killed an enemy with one shot (1:08)

Wel gaaf om te zien dat het knifen met 2 messen gebeurd. (Akimbo Ballistic Knife?)

Zag ook wapens voorbij komen: MK5 , AUG

[ Voor 22% gewijzigd door Frostbite op 10-08-2010 12:08 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Op het einde van de trailer zien we ook een korte preview van een in-game videomontage optie.
Van Gamekings gejat. Ik kan het zelf niet zien, maar ze willen ons dus aanmoedigen op in black-ops weer van die MW2 achtige filmpjes te maken../.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Call of Duty Black Ops: Multiplayer Teaser Breakdown / Analysis
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=S-CUOSJU550]
Er zitten mooie details in die je normaal niet zo snel zou opmerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:39
Gerucht dat je moet betalen voor de multiplayer (bovenop je xbox live?)

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik weet niet hoor, maar ligt het aan mij of is Treyarch behoorlijk dom bezig. Iedereen loopt in MW2 op de vele overpowerde killstreaks te zeiken, en wat doen ze bij Black Ops: ze stoppen er een killstreak bij 3 kills in die mensen kan doden?! (de bestuurbare buggy) Echt wtf, zometeen maken killstreaks 4/5 van de kills :X

Dit is de IGN rewind analyse: http://blackops.digitalwa...teaser-ign-rewind-theater Zoals je kan zien kunnen mensen wegduiken, een soort snoekduik om in cover te komen. Erg vreemd, en de animatie ziet er ook nog is ongelofelijk anno 2005 uit.... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367935

Gelukkig zijn de dedicated servers weer terug iets wat ik wel erg jammer mis bij Mw2

nog even geduld en dan valt ie op de deurmat......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367935

MicScott schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:15:
Interessant! Ik had eigenlijk mezelf beloofd om geen geld meer aan Activision te geven maar een nieuwe MW2 maar dan met dedicated servers lijkt me eigenlijk wel erg tof.
idd :) :) lees alhier http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=246438 ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 23:32
Ziet er wel erg lekker uit en de geluiden van de wapens zijn stukken beter als die van MW2. Die waren veels te fake.
monnick schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:43:
Ik weet niet hoor, maar ligt het aan mij of is Treyarch behoorlijk dom bezig. Iedereen loopt in MW2 op de vele overpowerde killstreaks te zeiken, en wat doen ze bij Black Ops: ze stoppen er een killstreak bij 3 kills in die mensen kan doden?! (de bestuurbare buggy) Echt wtf, zometeen maken killstreaks 4/5 van de kills :X
Zo kunnen de noobs ook eens een killstreak halen die kills kan maken ;(

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 15:12
Net de trailer van mp gezien, deze game wordt te vet !

• superwashandje
  • Laatst online: 21:02

superwashandje

grofheid alom

HugoFR schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 18:30:

Zo kunnen de noobs ook eens een killstreak halen die kills kan maken ;(
dat is toch juist het idee van de killstreaks? beloond worden voor het goede spelen. wat heb je eraan als je inderdaad 80% van de kills uit je killstreaks haalt omdat dat al kan na 3 kills? dan is het hele idee van de First Person SHOOTER toch weg?

[ Voor 3% gewijzigd door superwashandje op 12-08-2010 14:21 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

superwashandje schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:15:
[...]

dat is toch juist het idee van de killstreaks? beloond worden voor het goede spelen. wat heb je eraan als je inderdaad 80% van de kills uit je killstreaks haalt omdat dat al kan na 3 kills? dan is het hele idee van de First Person SHOOTER toch weg?
Dat RC wagentje zal waarschijnlijk maar 10 seconden rijden (of minder) en makkelijk af te schieten zijn. Ik ben er niet zo bang voor...

Basement Bios ---- Exo-S

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:57
leuk dat RC wagentje bij objective based games. Denk maar aan vlag B bij domination op de map scrapyard. Zit daar 3 man de vlag te cappen, kom jij binnenrijden met dat wagentje. BAM! _/-\o_ :D

• beany
Sterker nog, een tube is vaak effectiever. Een tube grenaat is sneller bij zijn doel. Na het afvuren heb je er ook geen omkijken meer naar.

Dat karretje moet je om objecten heen sturen, en je bent dus bezig met besturen wat je weer kwetsbaar maakt.

Nah, ik denk dat het na 3x wel weer leuk geweest is en dat die killstreak weinig gebruikt zal worden...

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-07 12:18
Sowieso als je killstreaks zo erg vindt, dan speel je toch de barebones mode. Waar je geen killstreaks kunt gebruiken.

• bongholio
  • Laatst online: 12-07 09:54
beany schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:43:
Sterker nog, een tube is vaak effectiever. Een tube grenaat is sneller bij zijn doel. Na het afvuren heb je er ook geen omkijken meer naar.

Dat karretje moet je om objecten heen sturen, en je bent dus bezig met besturen wat je weer kwetsbaar maakt.
En met dat karretje kun je niet een trap op of over grote obstakels heen. Volgens mij in praktijk een stuk lastiger te gebruiken en minder effectief dan het filmpje doet voorkomen.
Imo wel een leuke toevoeging, gezeik over die killstreaks kennen we ondertussen wel.
Teveel airsupport in de lucht, Stinger anyone ? Wel lekker zeuren maar niet die dingen neerhalen, dan doe je toch iets niet goed.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:57
bongholio schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:46:
[...]

Teveel airsupport in de lucht, Stinger anyone ? Wel lekker zeuren maar niet die dingen neerhalen, dan doe je toch iets niet goed.
_/-\o_ _/-\o_

Open maps in MW2 (zoals afghan) heb ik standaard de stinger of javelin op m'n rug :)

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:06
De stinger opmerking is natuurlijk heel leuk. Maar ik kies er juist in open mappen ook wel eens voor om gewoon te schuilen. Het is me al vaak genoeg overkomen dat ik 5 keer gekilled word voordat ik al uberhaupt de kans krijg om iets neer te schieten.

(en ja, ik weet dat je dan cold-blooded aan moet zetten maar ik prefereer stopping power)

• beany
Gewoon een anti-air class aanmaken.

Gekilled door vliegend materieel? Gelijk de anti-air class erbij pakken -> stinger, cold blooded en *BAF* weg met dat vliegend tuig.

En zodra je weer afgeknald bent weer je gewone class pakken.

Sim-pel

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

beany schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 16:57:
Gewoon een anti-air class aanmaken.

Gekilled door vliegend materieel? Gelijk de anti-air class erbij pakken -> stinger, cold blooded en *BAF* weg met dat vliegend tuig.

En zodra je weer afgeknald bent weer je gewone class pakken.

Sim-pel
Met als toevoeging: Sleight of hand!

Basement Bios ---- Exo-S

Nu zul je denken: een afstandbestuurbare auto? Jazeker, deze auto is gebaseerd op de RC-XD, welke in de multiplayer zit. In plaats van een mooie racebak is deze auto gevuld met C4 en zo ziet de replica er dan ook uit. Hieronder een afbeelding van deze bestuurbare auto en de rest van de inhoud van de Prestige Edition (klik voor een grotere versie).

Naast dat Activision dit zojuist onthulde gaven ze ook wat details omtrent de bestuurbare auto. Het heeft een bereik van een meter of zestig en op het apparaat waarmee je de auto bestuurd zit een scherm, welke beelden weergeeft die via de camera in de auto gemaakt worden. Oftewel, terwijl je aan het rijden bent is de auto aan het filmen. Hoe tof is dat? Dat is niet het enige, want ook audio wordt opgenomen en afgespeeld gelijktijdig met het beeld.
Afbeeldingslocatie: http://www.psfocus.nl/_images/overige/BlackOpsPrestigeE.jpg
De auto is echter één ding, want er zit nog veel meer in het pakket. Zo krijgen de Prestige en Hardened Edition ook nog eens vier speelbare maps, welke in coöp te spelen zijn. Ook bevat het pakket een medaille van de Black Ops. Wellicht dat er ook nog een artbook in zit, maar dat is niet duidelijk. Tevens zijn de prijzen niet bekend, maar ga er maar vanuit dat dit gelijk zal zijn aan Modern Warfare 2. Als laatste, de Hardened Edition bevat in tegenstelling tot de Prestige Edition niet de bestuurbare auto.

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-07 00:30
[...]
Tevens zijn de prijzen niet bekend, maar ga er maar vanuit dat dit gelijk zal zijn aan Modern Warfare 2. Als laatste, de Hardened Edition bevat in tegenstelling tot de Prestige Edition niet de bestuurbare auto.
http://www.callofduty-bla...rdened-prestige-editions/ ;)
De Hardened editie gaat voor $79,99 over de toonbank, voor de Prestige editie moet $149,99 worden neergeteld.

[ Voor 64% gewijzigd door Svennetjee op 12-08-2010 19:21 ]

Call of Duty Black Ops - Prestige Edition Video - RC-XD

• Lizardz
Ik ga denk ik voor de Hardened. Die RC auto hoef ik niet, die 4 maps daarintegen wel.

• superwashandje
  • Laatst online: 21:02

superwashandje

grofheid alom

Mystikal schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:26:
[...]

Dat RC wagentje zal waarschijnlijk maar 10 seconden rijden (of minder) en makkelijk af te schieten zijn. Ik ben er niet zo bang voor...
ik ben er ook niet bang voor maar hij lijkt mij behoorlijk overpowered voor een 3 kill streak. iedereen kan die best vaak halen dus mensen zullen er vast veel te veel mee bezig zijn ipv het shooter gedeelte.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Mwah, het zal wel meevallen. De eerste paar weken zul je ze wat meer zien maar als de lol er weer vanaf is kiezen mensen wel iets als UAV als 3 kill streak (als ze al een 3 kill streak selecteren en geen hogere).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

superwashandje schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 22:39:
[...]

ik ben er ook niet bang voor maar hij lijkt mij behoorlijk overpowered voor een 3 kill streak. iedereen kan die best vaak halen dus mensen zullen er vast veel te veel mee bezig zijn ipv het shooter gedeelte.
zo'n karretje is toch gewoon hetzelfde als een predator missile? die krijg je ook bij 4 kills, vind het nou niet echt schokkend.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
@#$%^ Ninja >:)

Als $150, 116 euro betekend, zou ik die prestige editie nog wel overwegen :/ Anders wordt het gewoon die hardened edition ($80 = 62 euro)

[ Voor 76% gewijzigd door Cornelisjuh op 13-08-2010 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
En voor de PC komen de hardened en prestige editie zeker niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369886

ziet er vet uit maar ik verwacht er niet zoveel van.

*weg*

[ Voor 112% gewijzigd door PromoX op 13-08-2010 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

superwashandje schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 22:39:
[...]

Ik verwacht eigenlijk ie maar een korte tijd bestuurbaar is en makkelijk kapot te schieten zal zijn. Dat samen met dat hij zo te zien geen vijanden over de hele map kan zien zoals een Predator, doet me verwachten dat het wel mee gaat vallen.
Waarschijnlijk is het vooral iets voor als je al weet waar iemand zit te campen ofzo, en dus eigenlijk niet veel sterker dan een tube.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
eendje schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:43:
[...]

zo'n karretje is toch gewoon hetzelfde als een predator missile? die krijg je ook bij 4 kills, vind het nou niet echt schokkend.
En je hoort ook het aankomen als je een beetje oplet.

Verder is het waarschijnlijk wel een grappige toevoeging aan het spel, zodat het minder serieus is. Uiteindelijk komen er vast mooie killcams of stunts video's op internet met dit ding.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
De vier extra maps uit de Hardened Edition zijn waarschijnlijk gewoon remakes van de Zombie levels uit World at War. Zowel Best-Buy als Gamestop hebben dat min of meer bevestigd..

http://www.callofduty-bla...ie-maps-uit-world-at-war/

Fail :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Je ziet aan het einde van het filmpje van de multiplayer een soort rond pulserend ringetje.
Zou handig wezen als indicator dat iemand zit te campen :p
Dat diegene er langer als 3 minuten zit ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
Zombies: confirmed!
Alleen zullen die extra maps wel remakes zijn uit World at War..

Zombies: confirmed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-07 16:55
Ik ga me zeker vermaken met deze COD.
Samen met vrienden gaan we een server huren denk ik.

Al die killstreaks vind ik helemaal niet zo erg, ik vind het de games juist veel leuker maken.
Alles gaat goed > predator verpest het, het maakt de uitdaging in objective based games veels spannender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:18

steveman

Comfortabel ten onder

En als het niet bevalt kun je een server opzoeken waar men wèl jouw smaakje speelt :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
steveman schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 18:00:
En als het niet bevalt kun je een server opzoeken waar men wèl jouw smaakje speelt :)
Dat vooral!
Ik hoop wel dat er mod/maptools uitkomen, zo niet duurt het vast niet zo lang om toch mods erin te krijgen...zie MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik denk dat ik hem meteen ga kopen als deze uit komt. Dat karretje geloof ik wel, ik zal hem gebruiken om de challenges ervan te halen maar daarna niet meer. Ik ben slecht in racespellen en dan zal dit ook lastig navigeren worden in mijn geval. Knallen kan ik wel maar sturen. :X

Dit spel wordt van mij, ongeacht de uitvoering waarin het zit verpakt. :)
Toch zal ik daarnaast wel MW2 blijven spelen al is het alleen maar vanwege de challenges die nog moeten.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
Nieuws!

- (Hoogstwaarschijnlijk) Geen Kinect, Move of 3D
- Treyarch wil entertainment launch van MW2 overtreffen
- Voor de motion-capture werd gebruik gemaakt van James Cameron's apparatuur (regisseur van Avatar 3D)
- Local matchmaking wordt ondersteund!

Check it out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Svennetjee schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:41:
- Treyarch wil entertainment launch van MW2 overtreffen
Ja, dat wil iedereen wel....
- Voor de motion-capture werd gebruik gemaakt van James Cameron's apparatuur (regisseur van Avatar 3D)
Haha, dan verneuken ze het ergens wel heel erg. Die "duik animatie" in de vorige trailer was echt om te janken. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
monnick schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:49:
[...]

[...]

Haha, dan verneuken ze het ergens wel heel erg. Die "duik animatie" in de vorige trailer was echt om te janken. ;(
Als ik in het echt ineens moet wegduiken vanwege een inkomende raket/granaat zul je je ook afvragen hoe ik die bijbehorende bewegingen in hemelsnaam voor elkaar heb gekregen.

En mijn antwoord zal zijn: I dont care, because I survived

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ja, alleen is Black Ops gelukkig niet de realiteit. Ik wil in een game niet allemaal gasten om me heen mongolische bewegingen zien maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
monnick schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:49:
[...]

[...]
Haha zoals Olin het bracht was het 'gaat', beetje nuanceren mag wel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
In dat geval is mijn reactie: no way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
monnick schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:27:
Ja, alleen is Black Ops gelukkig niet de realiteit. Ik wil in een game niet allemaal gasten om me heen mongolische bewegingen zien maken.
Aha, je probleem is dus dat dat wegduikende kereltje er niet op zijn 'hollywoods' uit ziet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
beany schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:30:
[...]

Aha, je probleem is dus dat dat wegduikende kereltje er niet op zijn 'hollywoods' uit ziet :?
Wut? Als iets 'niet mongolisch' is, dan noem jij dat dus 'hollywoods'? :?
Ik wil gewoon een overtuigende spelervaring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Ik ga ook hard proberen om mijn Linux colocated bak een public CoD7 (oftewel Black Ops) te laten runnen, het is helaas vaker voorgekomen dat de Linux bins een hele poos later komen, dus ik hoop dat ze nu wel op tijd geleverd worden.

Met CoD5 hebben we wel een goed draaiende public server gehad, was een server zonder airstrikes (echt een verademing). Hopelijk nu dus een goed draaiende CoD7 server in gaan richten..
Ik heb iniedergeval goede hoop met CoD7 aangezien deze CoD weer gewoon servermodes gaat ondersteunen, CoD6 heb ik om die reden links laten liggen.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
monnick schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:57:
[...]

Wut? Als iets 'niet mongolisch' is, dan noem jij dat dus 'hollywoods'? :?
Ik wil gewoon een overtuigende spelervaring...
Maar als mongolische bewegingen realistisch is ben je blij dat het geen realistisch spel is? Of begrijp ik je nu verkeerd?

• Dorest0rm
RomeoJ schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:33:
Ik ga ook hard proberen om mijn Linux colocated bak een public CoD7 (oftewel Black Ops) te laten runnen, het is helaas vaker voorgekomen dat de Linux bins een hele poos later komen, dus ik hoop dat ze nu wel op tijd geleverd worden.

Met CoD5 hebben we wel een goed draaiende public server gehad, was een server zonder airstrikes (echt een verademing). Hopelijk nu dus een goed draaiende CoD7 server in gaan richten..
Ik heb iniedergeval goede hoop met CoD7 aangezien deze CoD weer gewoon servermodes gaat ondersteunen, CoD6 heb ik om die reden links laten liggen.
Het zal me niet verbazen als ze de servers op dezelfde manier als Bad Company gaan vrijgeven, bij bekende hosts en daar mag je dan instellingen aanpassen.

Al hoop ik wel dat ze gewoon een dedicated server applicatie vrijgeven, dit zou ook private matches makkelijker maken, hosten op een aparte laptop ofzo tijdens Lan Party's

Edit: http://translate.google.n...in-gc-2010%2F&sl=de&tl=en

[ Voor 14% gewijzigd door Dorest0rm op 19-08-2010 13:54 ]

Anoniem: 335276

Weet iemand hoe duur de Prestige Edition word? Want op de site van Gamestop stond hij voor $149.99, dat is omgerekend ongeveer 116.- euro. Maar is dat al bevestigd?

• Svennetjee
Anoniem: 335276 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:36:
Weet iemand hoe duur de Prestige Edition word? Want op de site van Gamestop stond hij voor $149.99, dat is omgerekend ongeveer 116.- euro. Maar is dat al bevestigd?
Wat dacht je van €150,- :X

$150/€116 * 19% BTW = €132,-
En die 18€ verdwijnt op de een of andere manier ergens :*)

[ Voor 13% gewijzigd door Svennetjee op 19-08-2010 14:57 ]

• Dorest0rm
http://blip.tv/file/4020591?utm_source=player_embedded

Interview met Josh Olin, de Community Manager van Treyarch
Omgevingen kunnen dus een stuk meer kapot, en we kunnen weer ledematen van poppetjes afschieten. >:)

• Dorest0rm
bram1984 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:50:
[...]

Omgevingen kunnen dus een stuk meer kapot, en we kunnen weer ledematen van poppetjes afschieten. >:)
:D

Ik ben vooral ook geïnteresseerd in dat texture streaming, als dat ook zou werken op de PC zouden veel vrienden van mij kunnen blijven spelen zonder dat ze een nieuwe moeten kopen.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:18

steveman

Comfortabel ten onder

Waarom moet dat nou weer een hiphoppert zijn die interviewt :o

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Mod tools and dev console confirmed:

http://www.bluesnews.com/...ops-mod-support-confirmed

Dit laat zien Infinity Ward eigenlijk een slechte studio was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

nee iw heeft verkeerde keuzes gemaakt die de PC gamer niet blij maakte, maar het grootte gedeelte van hun klanten (alle console mensen die 75% van de verkoop voor hun rekening nemen) heeft daar niets van meegekregen. Bij hun werkte het namelijk wel naar behoren.

IW heeft ons een hele hoop geweldige games gegeven en pas bij mw2 maakte ze de fout door de pc versie een consoleport te maken zonder de dingen die een shooter op de pc geweldig maakt.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Het kan mischien werken maar of ze de game nu echt leuk vinden. Quickscoper/noobtube/g18 noob etc krijg je daar ook gewoon voor je hoofd gegooit. Een een shooter van dat kaliber (Ook als jij kijkt naar bijv. CoD 4) had inderdaad NOOIT gepoort mogen worden, omdat de PC kant doorgaans de hardcore kant is, die doen mee aan LAN's en die eisen gewoon iets beters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 249002 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 20:19:
Ik ben er ook nog niet zo zeker van of het wel slim is om een rc car met c4 in een multiplayer game te stoppen.
Kijk maar naar de ervaringen met UAV's (of suicide quads) en C4 in BFBC2 ...

En die killstreaks+perks ... pfff.

[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 20-08-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
http://www.ustream.tv/callofdutyblackops

Live interview met treyarch over black ops

Edit:
Helaas afgelopen

[ Voor 13% gewijzigd door xPhantom op 20-08-2010 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
Leaked footage van de GamesCom, was te verwachten hè }:O

GamesCom gameplay uitgelekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Svennetjee schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:35:
Leaked footage van de GamesCom, was te verwachten hè }:O

GamesCom gameplay uitgelekt
Ik ben nu al verliefd op die kruisboog :P

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 19:13
ik weet echt niet wat ik met dit spel aanmoet, WaW vond ik echt niks. maar in MW2 is de gameplay top maar door het ontbreken van ded. servers word het hele spel vernaggelt.

[ Voor 3% gewijzigd door kipneck op 23-08-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YT link is verwijderd. Hier staat het filmpje ook: http://leakerz.net/wp/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
bram1984 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:22:
YT link is verwijderd. Hier staat het filmpje ook: http://leakerz.net/wp/
Zal hem voor de zekerheid ook zelf even hosten, komt later vandaag online! ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.