[HTC Desire] Rooten & Custom ROM's Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 43 Laatste
Acties:
  • 245.597 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:36
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:58:
[...]

welke versie heb je gepakt? Nog bugs tegengekomen?

Ik heb nu inmiddels mijn Desire een half jaar en ben er eerlijk gezegd wel op uitgekeken. Een Desire HD rom zou leuk zijn voor de verandering en verder houdt het me wel een beetje tegen dat de telefoon bricked raakt maar het lijkt mij dat er zoveel hulp daarvoor geboden wordt op heel internet dat dat geen belemmering zou moeten zijn?
Ik draai de RCMixHD v12 rom, werkt echt perfect. sneller als de standaard sense en a2sd erin gebouwd. Alle senseHD features en nu dus ook een werkende camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:08
azz_kikr schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:59:
hoeveel slurpt jow phone als die niet doet maar het scherm staat gewoon aan?
Ongeveer 180 mA. Als ie idle is 4-5 mA. Ik heb een slcd scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:18
azz_kikr schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:59:
heeft er iemand currentwidget op zijn tel staan??

hoeveel slurpt jow phone als die niet doet maar het scherm staat gewoon aan?

ik vind dat batt nogal snel achteruit gaat als ik surf :(
Bij mij geeft currentwidget nu, terwijl ik dit typ 367mA /
Thombias schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:52:
Klein vraagje: werkt automatische update niet meer naar een root van je desire?
Zodra je toestel is geroot, krijg je idd geen automatische updates van HTC meer, je vindt ze nu op XDA. Je hebt dus vaak sneller de update dan als je op HTC moet gaan wachten. Rooten =voordeel. :-)

@ bitjesmaker : de kans op een brick is er al vrijwel niet meer, al tijden niet meer iets over gehoord. Let wel op bij S-off, daar is op dit moment wel iets aan de hand, iets met een andere nand oid.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:52
SpaceK33z schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:59:
De camera doet het eindelijk van de Sense HD ROM! Net getest en werkt perfect, de camera app is zelfs nog heel veel verbeterd :-).
Is het dan de camera van Sense HD? Of is het de oude camera van de Desire geport naar een HD-ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:53
janvanduschoten schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:46:
Zodra je toestel is geroot, krijg je idd geen automatische updates van HTC meer, je vindt ze nu op XDA. Je hebt dus vaak sneller de update dan als je op HTC moet gaan wachten. Rooten =voordeel. :-)
Niet geheel waar.... ik kreeg gisteren OTA de laatste update van vodafone (2.33), gebruik (nog wel) de standaard rom, en hij is geroot!

Echter geeft hij een singning fout in mijn clockworkmod recovery menu, dus heb hem nog niet kunnen installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:08
Breaker schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:30:
Echter geeft hij een singning fout in mijn clockworkmod recovery menu, dus heb hem nog niet kunnen installeren
Dat is gewoon een instelling in je recover menu wat je aan of uit kunt zetten (verification on/off). Zelf heb ik amon-RA trouwens ipv clockworkmod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Breaker schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:30:
[...]

Niet geheel waar.... ik kreeg gisteren OTA de laatste update van vodafone (2.33), gebruik (nog wel) de standaard rom, en hij is geroot!

Ik dacht dat je ze helemaal niet meer kreeg, maar blijkbaar dus nog wel. Als je deze update flashed, ben je je root kwijt, houd dat wel in de gaten. Ik weet ook niet waarom je deze wilt flashen, waarom pak je niet een rom van XDA? Als er echt wat bijzonders bij die update zou zitten, dan vindt je het terug bij XDA, en behoud je je root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:53
grun93 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:51:
[...]

Dat is gewoon een instelling in je recover menu wat je aan of uit kunt zetten (verification on/off). Zelf heb ik amon-RA trouwens ipv clockworkmod.
Klopt, wilde gewoon wat proberen :) ga toch over op SenseHD rom met camera, zie ook volgende qoute :)
janvanduschoten schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 13:21:
[...]

Ik dacht dat je ze helemaal niet meer kreeg, maar blijkbaar dus nog wel. Als je deze update flashed, ben je je root kwijt, houd dat wel in de gaten. Ik weet ook niet waarom je deze wilt flashen, waarom pak je niet een rom van XDA? Als er echt wat bijzonders bij die update zou zitten, dan vindt je het terug bij XDA, en behoud je je root.
Klopt, doe ik ook, ik wachtte op een SenseHD rom met camera functie, en aangezien die er nu is ga ik een dezer dagen flashen naar 1 van die roms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
Zojuist is de UltimateDroid versie voor de Desire gsm uitgekomen. Zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=854615 op XDA. AOSP rom met cyanogen en MIUI invloeden. Moet zeggen dat hij tot nu toe erg soepel lijkt te lopen. Zelf weet ik niet of ik echt van het zwarte uiterlijk hou, maar het ziet er toch wel redelijk gelikt uit. Mocht iemand hem willen installeren, er zit geen A2SD+ bij. Geen probleem als je bijvoorbeeld de N1table gebruikt, maar misschien een struikelblok voor sommigen. (al is het wel eenvoudig op te lossen door DarkTremor's script te gebruiken).

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

mbroeders schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:19:
Zojuist is de UltimateDroid versie voor de Desire gsm uitgekomen. Zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=854615 op XDA. AOSP rom met cyanogen en MIUI invloeden. Moet zeggen dat hij tot nu toe erg soepel lijkt te lopen. Zelf weet ik niet of ik echt van het zwarte uiterlijk hou, maar het ziet er toch wel redelijk gelikt uit. Mocht iemand hem willen installeren, er zit geen A2SD+ bij. Geen probleem als je bijvoorbeeld de N1table gebruikt, maar misschien een struikelblok voor sommigen. (al is het wel eenvoudig op te lossen door DarkTremor's script te gebruiken).
Heb UltimateDroid net geïnstalleerd, is in principe CM met wat extra opties en volledig zwart theme. Waar ik niet zo van hou is dat je voor de laatste nightlies een abo van 2 dollar in de maand moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 19:14
pina schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:51:
[...]

Is het dan de camera van Sense HD? Of is het de oude camera van de Desire geport naar een HD-ROM?
Het is de camera van de nieuwe Sense HD. De nieuwe camera heeft heel veel extra opties en ziet er vreselijk cool uit. Een nadeel is dat je nog niet in 720p kan filmen (je kan wel filmen in alle andere formaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• on99
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-07-2021
grun93 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 06:37:
[...]

Dat is idd vervelend, helemaal als je ook een TPU case of iets dergelijks gebruikt. Maar gelukkig hoeft het niet meer: tegelijkertijd de powerknop + vol down + trackpad indrukken werkt net zo goed en gaat sneller.
Dank je voor de tip! Ik heb trouwens gisteren de sense hd rom geïnstalleerd met werkende camera. En echt, ik lieg er niet om, nu ik dit schrijf loopt hij gewoon helemaal vast lol omg :)

De sense rom is verder niet zo heel spannend, beetje hetzelfde. Het lijkt erop dat het net iets gelikter uit ziet. Vooral de menu's zijn iets beter in elkaar gezet in vergelijking met de standaard rom van de desire. Ik ben echt benieuwd naar wat 2.3 ons brengt op het grafische vlak! Het mag echt wel mooier van mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:55
Had zelf eerst een defrost rom erop gezet met een thema net zoals de samsung galaxy s.
Maar ben toch naar de HD rom toe gegaan (RCMixHD v12), en moet zeggen het ziet er net ff wat mooier uit dan de standaard desire rom.
Was wel eerst wat huiverig om te rooten en een rom erop te zetten maar na goed inlezen oa op tweakers / androidworld en natuurlijk xda was het eigenlijk heel simpel. :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• on99
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-07-2021
Het is inderdaad niet zo moeilijk om te rooten. Je moet gewoon zorgen dat je eerst het een en ander doorleest voordat je eraan begint. Ik was zo goed als een dag kwijt met lezen en lezen en nog meer lezen voordat ik dacht zeker te weten waaraan ik begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OpenMinded
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05-2014
Ik vind de MIUI nog steeds het allerfijnst.
De SuperVillainHD was ook wel aardig, best kaal.

De MIUI geeft een echte iPhone ervaring met meer flexibiliteit, dat vind ik echt geweldig.
Ik heb geen problemen met de huidige versie die hier staat (met Engelse taal).
http://forum.xda-develope...?p=9431275&postcount=3011 (0.11.26f).
Alleen de beltoon instellen moet met een tooltje, daar kom ik wel over heen.
LeeDroid slurpte mij te veel accu, al is misschien mijn accu slecht, dat ga ik nu testen.

Ben nu ook met SetCPU bezig:
http://androidforums.com/...ep-step-instructions.html

Calibratie kan ook helpen las ik:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=755903

Ik kan iedereen de MUIU aanbevelen.
Weet iemand welke combo van kenel en settings het beste is voor maximale powersaving, zonder te veel performance verlies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Megapaul schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:19:
Had zelf eerst een defrost rom erop gezet met een thema net zoals de samsung galaxy s.
Maar ben toch naar de HD rom toe gegaan (RCMixHD v12), en moet zeggen het ziet er net ff wat mooier uit dan de standaard desire rom.
Was wel eerst wat huiverig om te rooten en een rom erop te zetten maar na goed inlezen oa op tweakers / androidworld en natuurlijk xda was het eigenlijk heel simpel. :)
simpel, en een erg koele rom. alle HD opties werken, en de optie om alles op afstand te killen, wipen is echt relaxed. geeft een veilig gevoel!

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 19:12
OpenMinded schreef op woensdag 01 december 2010 @ 02:02:
Ik vind de MIUI nog steeds het allerfijnst.
De SuperVillainHD was ook wel aardig, best kaal.

De MIUI geeft een echte iPhone ervaring met meer flexibiliteit, dat vind ik echt geweldig.
Ik heb geen problemen met de huidige versie die hier staat (met Engelse taal).
http://forum.xda-develope...?p=9431275&postcount=3011 (0.11.26f).
Alleen de beltoon instellen moet met een tooltje, daar kom ik wel over heen.
LeeDroid slurpte mij te veel accu, al is misschien mijn accu slecht, dat ga ik nu testen.

Ben nu ook met SetCPU bezig:
http://androidforums.com/...ep-step-instructions.html

Calibratie kan ook helpen las ik:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=755903

Weet iemand welke combo van kenel en settings het beste is voor maximale powersaving, zonder te veel performance verlies?
Momenteel draai ik Leedroid. Hoeveel scheelt het qua accu t.o.v. MIUI?

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik gebruik nu ook Miui en ben er erg tevreden over. Alleen viel me op dat ie erg veel accu verbruikt. Ik weet niet wat er draait dat zoveel verbruikt, maar ik mag blij zijn als ik het einde van de dag overleef. Normaal haalde ik dat makkelijk, het is dus niet een kwestie van een paar procentjes.
Ik heb nu radio 31.48.00.32U_5.10.05.30 erop gezet en dat lijkt iets beter te gaan. Maar gisteravond begon ie toch weer te piepen dat ie nog maar 5% had.
Nu heb ik wel heel even zitten kloten met dat setcpu, maar dat vind ik toch weer niks. Het vervelende van dat soort dingen vind ik dat als ik 's-avonds thuis zit en de accu heeft nog maar 10 of 15%, hij niet alles uit moet gaan zetten, want hij kan elk moment aan het stroom. Dat vind ik dus weer erg lastig. En de originele rom/radio haalde makkelijk 1,5 dag bij mij. Dus ik vraag me eigenlijk af hoe dat komt.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:47
Probeer het volgende eens:
Verwijder setCPU
Ga naar recovery en clear Dalvik Cache.

Dat kan waarschijnlijk nog wel eens helpen (bij mij althans).
Heeft te maken, denk ik, met een proces wat door setCPU wordt overruled en daardoor je toestel meer stroom verbruikt (mij bij was dat een process dat '0' genoemd werd in SpareParts).

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
on99 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:56:
[...]

Dank je voor de tip! Ik heb trouwens gisteren de sense hd rom geïnstalleerd met werkende camera. En echt, ik lieg er niet om, nu ik dit schrijf loopt hij gewoon helemaal vast lol omg :)

De sense rom is verder niet zo heel spannend, beetje hetzelfde. Het lijkt erop dat het net iets gelikter uit ziet. Vooral de menu's zijn iets beter in elkaar gezet in vergelijking met de standaard rom van de desire. Ik ben echt benieuwd naar wat 2.3 ons brengt op het grafische vlak! Het mag echt wel mooier van mij!
Ik ben het niet met je eens dat hij niet zo 'spannend' is. Ik heb hier ergens (als je in dit topic even zoekt op Sense HD vind je het wel) een lijst gemaakt van alle nieuwe features, en dat is toch flink wat. De nieuwe HTC Locations is ook grappig. Je krijgt dan gewoon gratis een hele kaart van Nederland die je ook offline kunt benaderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 23:16
De vorkKernel werkt prettig samen met MIUI maar de J-Style Kernel was net even wat zuiniger in standby.
mphilipp schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:06:
Het vervelende van dat soort dingen vind ik dat als ik 's-avonds thuis zit en de accu heeft nog maar 10 of 15%, hij niet alles uit moet gaan zetten, want hij kan elk moment aan het stroom.
Kan je instellen bij Powersaving (in de battery settings).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Na al die positieve verhalen ook maar eens MIUI geprobeerd, maar ben voor mij nu al een groot probleem tegengekomen: De flashlight doet het niet?
Iemand die weet hoe dit te fixen? Of zie ik het één en ander over de kop.
Verder kan ik niet de ringtone aanpassen. Als ik op een ander klik blijft deze op world staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
Cyleo schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:05:
Na al die positieve verhalen ook maar eens MIUI geprobeerd, maar ben voor mij nu al een groot probleem tegengekomen: De flashlight doet het niet?
Verder kan ik niet de ringtone aanpassen. Als ik op een ander klik blijft deze op world staan.
Wat betreft de flashlight, geen idee. Zou volgens mij gewoon moeten werken. Wat betreft de ringtone, ikd acht dat dat een bekende bug was. Gewoon vanuit de muziek speler een ringtone selecteren zou moeten werken...

Wat is trouwens toch de fascinatie met MIUI??? ;) Ben ik nou echt de enige die niet zo goed tegen dat iPhone achtige uiterlijk kan? En ik ben niet eens een iPhone tegenstander... Zelf vind ik UltimateDroid niet tegenvallen. Het heeft heel wat weg van MIUI, maar is gebaseerd op Cyanogen. Een paar opmerkingen hierboven werd geschreven dat het gewoon CM is met een zwart thema, dat is wel erg kort door de bocht. Het is erg gelikt, werkt soepel, heeft zeer goede batterijduur (beter dan MIUI durf ik wel te stellen) en je kan er enorm veel in aanpassen. (loop geen reclame te maken hoor, maar probeer even een ander geluid dan MIUI te laten horen ;) )

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net MIUI erop, en dit is echt 10x beter en overzichtelijker dan open desire. Het enige is dat open desire veel minder geheugen pakt, maar dat maakt mij niets uit.

Echt een goede overstap dit... Ik zoek alleen nu nog een goede agenda, die stock-agenda is echt 10x niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Cyleo schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:05:
Wat bedoel je met flashlight? Bedoel je de flitser, led zaklantaarn of scherm zaklantaarn? De flitser werkt gewoon bij mij en de andere twee zijn op te lossen met apps (bijv. MotoTorch LED en Color Flashlight).

Edit;

Ik lees net dat de nieuwe MIUI die vrijdag uitkomt een flashlight zal hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Kapitein Prozac op 01-12-2010 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
mbroeders schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:46:
[...]

Wat betreft de flashlight, geen idee. Zou volgens mij gewoon moeten werken. Wat betreft de ringtone, ikd acht dat dat een bekende bug was. Gewoon vanuit de muziek speler een ringtone selecteren zou moeten werken...

Wat is trouwens toch de fascinatie met MIUI??? ;) Ben ik nou echt de enige die niet zo goed tegen dat iPhone achtige uiterlijk kan? En ik ben niet eens een iPhone tegenstander... Zelf vind ik UltimateDroid niet tegenvallen. Het heeft heel wat weg van MIUI, maar is gebaseerd op Cyanogen. Een paar opmerkingen hierboven werd geschreven dat het gewoon CM is met een zwart thema, dat is wel erg kort door de bocht. Het is erg gelikt, werkt soepel, heeft zeer goede batterijduur (beter dan MIUI durf ik wel te stellen) en je kan er enorm veel in aanpassen. (loop geen reclame te maken hoor, maar probeer even een ander geluid dan MIUI te laten horen ;) )
Ik was/ben ook geen fan van de iPhone interface, maar ik hoorde zoveel positieve verhalen dat ik het toch eens wou proberen. Wel onmiddelijk de iOS menu knoppen uitgeschakeld :) Tot nu toe moet ik zeggen dat er wel best veel slimmigheden inzitten, niet perse gekopieerd van iOS, maar gewoon in het algemeen. Wel mis ik toch echt de app drawer en vind ik nog steeds niets mis met DeFrost, maar laat ik dit een week een kans geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 14:30

emzed

*

Ben het met Cyleo eens. Zo onderhand heb ik wel alle roms geprobeerd en Defrost blijft mijn favoriet. Veel updates via het handige Defrost Setup menu en de updates knal je er zo overeen. Ook leuke mods zoals circle battery zonder die ellenlange theme creator door te moeten.
Maar... toch maar eens weer de nieuwste MIUI proberen. De laatste keer was het vooral veel Chinees en niet niet af. Oh nou lees ik ook dat er een HD met cam is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 14:55
Door al die berichten over MIUI wil ik het eigenlijk ook wel eens proberen. Er is maar 1 maar/mits/tenzij: Kun je met MIUI ook bij de exchange bedrijfsmappen? (Global Adress List) Dat is de enige reden waarom ik nu steeds een op Sense gebaseerde ROM neem (en vervolgens niks van Sense gebruik, behalve de dialer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
xburchartz schreef op woensdag 01 december 2010 @ 19:30:
Door al die berichten over MIUI wil ik het eigenlijk ook wel eens proberen. Er is maar 1 maar/mits/tenzij: Kun je met MIUI ook bij de exchange bedrijfsmappen? (Global Adress List) Dat is de enige reden waarom ik nu steeds een op Sense gebaseerde ROM neem (en vervolgens niks van Sense gebruik, behalve de dialer)
Dat eerste weet ik niet, wat ik wel weet is dat MIUI hetzelfde trucje kan als Sense kan in de Dialer; als je bijvoorbeeld ene 'Bart' wil zoeken, voer je 2278 in en dan verschijnt er Bart. Dit kan MIUI dus ook :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 01:24:
[...]
  • Opstarten in de recovery
  • Nandroid+ext backup maken
  • Sdkaartje uit je telefoon halen
  • Bestanden [uiteraard inclusief je nandroid backup] van je oude sdcard backuppen naar pc
  • Nieuwe kaartje in je telefoon doen en via de recovery partioneren swap=0, ext=512/768, remainder=fat32. Ext2 updaten naar ext3
  • Kaartje weer uit je telefoon halen
  • De bestanden van je pc plaatsen op je nieuwe sdkaartje
  • Nieuwe kaartje met de bestanden weer in je telefoon doen.
  • Opstarten in recovery en je nandroid-backup restoren
.

Bovenstaande is met de Amon-Ra recovery.
Mijn dank is groot, ga het morgen overzetten.

[ Voor 89% gewijzigd door 1shot1kill op 01-12-2010 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jippen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-08-2024
De RCMixHD v0.13 wil bij mij niet werken, alles gewiped, dan de zip geflashed, maar daarna blijft hij rebooten...dan nog eens geprobeerd. maar geen geluk. Ook De Miui eens gebrobeerd, werkte van de eerste keer maar is niet mijn ding niet.
Mijn nandroid backup dan maar terug gezet. Iemand een idee wat er fout loopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Kapitein Prozac schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:33:
[...]
Kan je instellen bij Powersaving (in de battery settings).
Dat weet ik; je kunt de hele handel instellen. Dat is fijn in een aantal gevallen, en heel vervelend in andere gevallen. Ik kies er dus voor om het maar helemaal niet te doen. Net als die programma's die automatisch een profiel laden op basis van je positie. Leuk als ik langs mijn eigen huis loop...gaat de wifi weer aanzetten...erg handig. Twee minuten later kan ie weer uit. Nee, niks voor mij.

Inmiddels is ie vandaag weer ok wat stroomverbruik betreft. Ik zit nu op 45%, dus dat is best goed. Misschien heb ik gisteren toch een paar gekke dingen gedaan ofzo.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-08 22:36
1shot1kill schreef op woensdag 01 december 2010 @ 21:32:
[...]

Mijn dank is groot, ga het morgen overzetten.
dus ik moet van mijn ext2 nu ext3 maken? daarbij maakt het verwacht ik ook niet uit of ik de ext partitie 1024mb maak of 1536(1024+512)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:23

CodeIT

Code IT

jippen schreef op woensdag 01 december 2010 @ 22:01:
De RCMixHD v0.13 wil bij mij niet werken, alles gewiped, dan de zip geflashed, maar daarna blijft hij rebooten...dan nog eens geprobeerd. maar geen geluk. Ook De Miui eens gebrobeerd, werkte van de eerste keer maar is niet mijn ding niet.
Mijn nandroid backup dan maar terug gezet. Iemand een idee wat er fout loopt ?
Ik heb het net geïnstalleerd en het werkt. Ik kwam van de stock rom (was al geroot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jippen
CodeIT schreef op woensdag 01 december 2010 @ 22:14:
[...]

Ik heb het net geïnstalleerd en het werkt. Ik kwam van de stock rom (was al geroot).
Heb jij een ext3 partitie op uw sd gemaakt voor de install ? en is deze 512 of 1024 mb groot ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:23

CodeIT

Code IT

Ik heb het partitioneren via Rom manager gedaan (ik gebruik ClockWorkMod). De a2sd partitie is 512 MB groot.
Heb een backup van alle instellingen, programma's en data gedaan met MyBackup Pro (30 dagen trial). Alles is nu weer bij het oude, behalve dan a2sd, Sense HD en nog wat RCMixHD dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jippen
Ik blijk toch niet de enige te zijn die problemen heeft met de RCMixHD v0.13. (zie xda forum)
Het enige dat ik nog niet geprobeerd heb is om mijn sd kaart opnieuw de partitioneren.
Zal iets voor vanavond zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:18
Ik draai iig RCMixHD V0.12 naar volle tevredenheid sinds gisteren. Camfix erover deed een hoop... Was wel even rommelen in het begin, dat moet ik wel toegeven, maar nu, met een 1GB EXT3 partitie... geniaal. Ik hoef geen DHD meer :P

ik wacht wel even tot de ergste probs met 0.13 gefixt zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 14:55
SpaceK33z schreef op woensdag 01 december 2010 @ 21:02:
[...]

Dat eerste weet ik niet, wat ik wel weet is dat MIUI hetzelfde trucje kan als Sense kan in de Dialer; als je bijvoorbeeld ene 'Bart' wil zoeken, voer je 2278 in en dan verschijnt er Bart. Dit kan MIUI dus ook :P.
Als je bij Sense in je Contacten zit, en je drukt op je menu knop, dan heb je een optie 'Bedrijfsmap'. Zou mooi zijn als MIUI dat ook heeft, maar vrees het ergste :)
Kan iemand dat proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Ik weet niet of het hetzelfde is maar je kan vanuit Contacts in MIUI wel een Exchange account aanmaken. Misschien dat je daarna krijgt wat je zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

xburchartz schreef op woensdag 01 december 2010 @ 19:30:
Ik heb net even gekeken. Je hebt geen knopje 'bedrijfsmap', maar je kunt wel een mail composen en als je dan begint te typen, komt op een gegeven moment ook een resultaat uit de Exchange bedrijfmap erbij te staan. Ik typ bijv 'mart' en terwijl je typt wordt een lijstje opgebouwd met resultaten. Er komt dan ook op een gegeven moment een nieuwe kopje 'results from xxx.nl' te staan met mijn twee collega's die 'mart' in hun voor- of achternaam hebben.

Het werkt dus wel, maar of dit is wat je wilt, is vers 2. Maar...kun je niet gewoon die mail-app van Sense installeren? Alle modules van HTC Sense zijn toch ook open source? Je moet dus de boel volgens mij kunnen installeren.

Als je nou eerst de boel root, en dan met Titanium backup alles backupped, kun je misschien de apk ertuit plukken van de Sense Exchange app of mail app, geen idee uit hoeveel componenten dat bestaat. Misschien het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
mphilipp schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:31:
[...]

Ik heb net even gekeken. Je hebt geen knopje 'bedrijfsmap', maar je kunt wel een mail composen en als je dan begint te typen, komt op een gegeven moment ook een resultaat uit de Exchange bedrijfmap erbij te staan. Ik typ bijv 'mart' en terwijl je typt wordt een lijstje opgebouwd met resultaten. Er komt dan ook op een gegeven moment een nieuwe kopje 'results from xxx.nl' te staan met mijn twee collega's die 'mart' in hun voor- of achternaam hebben.

Het werkt dus wel, maar of dit is wat je wilt, is vers 2. Maar...kun je niet gewoon die mail-app van Sense installeren? Alle modules van HTC Sense zijn toch ook open source? Je moet dus de boel volgens mij kunnen installeren.

Als je nou eerst de boel root, en dan met Titanium backup alles backupped, kun je misschien de apk ertuit plukken van de Sense Exchange app of mail app, geen idee uit hoeveel componenten dat bestaat. Misschien het proberen waard.
Heel veel dingen zijn afhankelijk van Rosie (Sense) omdat er zo'n diepe integratie is, dus ik denk niet dat je'm er zo makkelijk uit trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 20:33
Ik heb de ROM van RCmixHD 0.13 ziet er tot nu heel goed uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Cyleo schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:39:
[...]
Heel veel dingen zijn afhankelijk van Rosie (Sense) omdat er zo'n diepe integratie is, dus ik denk niet dat je'm er zo makkelijk uit trekt.
Dat kan, maar meten is weten, gissen is missen... ;) Proberen kan altijd, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Laatst online: 29-08 20:08
Voor degene die RCmixHD 0.13 willen proberen, zou ik wel adviseren om even een andere kernel te nemen. Veel mensen hebben problemen met de kernel die je er bij krijgt. FC en random reboots.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=801435

Froyo Kernel V5e 1190Mhz max
Froyo Kernel V5e 1113Mhz max

Één van deze twee zou ik proberen.

Voor de rest loopt hij helemaal stabiel :) Voor zover ik hem heb kunnen testen dan :P

[ Voor 27% gewijzigd door Lennyz op 02-12-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jippen
Dus eerst de kernel flashen (draai nu pays rom) en dan RCmixHD ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
Lennyz schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:27:
Voor degene die RCmixHD 0.13 willen proberen, zou ik wel adviseren om even een andere kernel te nemen. Veel mensen hebben problemen met de kernel die je er bij krijgt. FC en random reboots.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=801435

Froyo Kernel V5e 1190Mhz max
Froyo Kernel V5e 1113Mhz max

Één van deze twee zou ik proberen.

Voor de rest loopt hij helemaal stabiel :) Voor zover ik hem heb kunnen testen dan :P
Thanks, ik zit nu op RCmixHD 0.12 en ik ga even de Quadrant Standard score testen vóór de nieuwe kernel en na de kernel. Ik heb er nu de CapyKernel_vB33 kernel op staan. Of heeft de kernel geen invloed op de Quadrant Standard score?

Met CapyKernel_vB33 haal ik een score van 1451, met de kernel die Kernel_Froyo_bfs_V5fhavs@925mV maar 1301!!! Hij zit zelfs nog wat onder de Nexus One 2.2+ qua score... Ik ga weer terug naar CapyKernel :P.

Die jij bedoelde (Froyo Kernel V5e 1190Mhz max) haalt een score van 1456. 6 puntjes meer dan de CapyKernel dan }:O .

[ Voor 22% gewijzigd door SpaceK33z op 02-12-2010 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
SpaceK33z schreef op donderdag 02 december 2010 @ 20:39:
[...]

Thanks, ik zit nu op RCmixHD 0.12 en ik ga even de Quadrant Standard score testen vóór de nieuwe kernel en na de kernel. Ik heb er nu de CapyKernel_vB33 kernel op staan. Of heeft de kernel geen invloed op de Quadrant Standard score?

Met CapyKernel_vB33 haal ik een score van 1451, met de kernel die Kernel_Froyo_bfs_V5fhavs@925mV maar 1301!!! Hij zit zelfs nog wat onder de Nexus One 2.2+ qua score... Ik ga weer terug naar CapyKernel :P.

Die jij bedoelde (Froyo Kernel V5e 1190Mhz max) haalt een score van 1456. 6 puntjes meer dan de CapyKernel dan }:O .
Ik haal 1800 maar dan wel overclocked naar 1152 mhz :)
jippen schreef op donderdag 02 december 2010 @ 20:36:
Dus eerst de kernel flashen (draai nu pays rom) en dan RCmixHD ?
Precies andersom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jippen
yes , het is gelukt met Froyo Kernel V5e 1113Mhz max
bedankt voor de tip :)

ps: werkt echt goed, op het eerste zicht denk je..bwa zelfde sh... maar eens dat je er begint mee te spelen en te tweaken is het echt veel beter als de gewone sense. Ik merk wel op dat het lettertype in bvb de sms wel klein is. Eens moeten zoeken of het mogelijk is dit groter te maken. een voorlopige blijver

ps2: eindelijk werkt mijn bluetooth in de auto ook weer :-)

[ Voor 75% gewijzigd door jippen op 03-12-2010 10:27 . Reden: ps typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Ik zie door de bomen het custom rom bos niet meer... Ik heb een simlockvrije desire met standaard 2.2.

- Moet ik dan eerst downgraden en dan rooten. Of kan ik met Unrevoked ofzo dit meteen doen?
- Een wipe vd SD kaart is toch gewoon een format?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Flipm0de schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:12:
Ik zie door de bomen het custom rom bos niet meer... Ik heb een simlockvrije desire met standaard 2.2.

- Moet ik dan eerst downgraden en dan rooten. Of kan ik met Unrevoked ofzo dit meteen doen?
- Een wipe vd SD kaart is toch gewoon een format?
Met Unrevoked kun je je toestel meteen rooten, downgraden is niet meer nodig. Een wipe van je sd kaart is inderdaad formatteren. Als je je sd kaart partitioneerd voor het gebruik van apps2sd wordt hij ook geformatteerd. Het partitioneren kun je eenvoudig doen met de app Rommanager, en houd dan aan swap=0, ext3 is 512 MB (is ruim voldoende) en de rest fat32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Ah super! Dankje. Ben ontzettend benieuwd naar de MiUI ROM!!! Vanavond proberen

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Laatst online: 11-09 18:12
Mag een geroot toestel met ClockworkMod recovery ook opgestuurd worden? .. wordt ie dan gratis gerepareerd?

Toestel valt nog ruim binnen de garantieperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
vraagje, heb de RCmixHD rom nu draaien, had een aantal extra dingentjes erbij geflasht. Onder andere dus andere animaties, batterij, icons etc. Maar kan je zoiets ook weer UNflashen??

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
Johantjuuh schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:45:
vraagje, heb de RCmixHD rom nu draaien, had een aantal extra dingentjes erbij geflasht. Onder andere dus andere animaties, batterij, icons etc. Maar kan je zoiets ook weer UNflashen??
Nee, dat is niet mogelijk.
rick85 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:43:
Mag een geroot toestel met ClockworkMod recovery ook opgestuurd worden? .. wordt ie dan gratis gerepareerd?

Toestel valt nog ruim binnen de garantieperiode.
Ik denk dat htc daar moeilijk over gaat doen. Je kan het beste gewoon de stock rom flashen dan is de recovery weer standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Laatst online: 11-09 18:12
[b]

[...]

Ik denk dat htc daar moeilijk over gaat doen. Je kan het beste gewoon de stock rom flashen dan is de recovery weer standaard.
Ik heb de volgende site gevonden: http://android.modaco.com...o-unroot-your-htc-desire/

Moet ik die methode gebruiken?
En ik neem aan dat ik nieuwste versie (If You Have A 0.80 Bootloader: Download) moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

rick85 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:07:
[...]

Ik heb de volgende site gevonden: http://android.modaco.com...o-unroot-your-htc-desire/

Moet ik die methode gebruiken?
En ik neem aan dat ik nieuwste versie (If You Have A 0.80 Bootloader: Download) moet hebben?
Als je terug wil naar de standaard stock ROM kun je deze hier vinden:
http://shipped-roms.com/i...egory=android&model=Bravo

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
Lennyz schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:54:
[...]
Nee, dat is niet mogelijk.
Zoals hij het noemt inderdaad niet, 'unflashen' kan niet. Ik had zelf ook een van deze (vreselijke stomme en irritante) animaties geflasht, maar gelukkig staat in het topic van RCmixHD weer ergens een zip bestand waar je de standaard animatie mee terug kan krijgen. Eventjes zoeken en dan vind je het wel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
SpaceK33z schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:01:
[...]

Zoals hij het noemt inderdaad niet, 'unflashen' kan niet. Ik had zelf ook een van deze (vreselijke stomme en irritante) animaties geflasht, maar gelukkig staat in het topic van RCmixHD weer ergens een zip bestand waar je de standaard animatie mee terug kan krijgen. Eventjes zoeken en dan vind je het wel ;).
Juist, dat bedoelde ik dus inderdaad. Dan gaan we daar even naar opzoek! :)
Want wil eigenlijk alleen dat batterij percentage, maar verder niks extra's.

Welke kernel gebruiken jullie nou eigenlijk bij RCmixHD?

Edit: Woow, 555 pagina's. zou je mij kunnen helpen waar het staat?

[ Voor 5% gewijzigd door Johantjuuh op 03-12-2010 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn probleem.

Ik heb mijn desire nu voor de tweede keer geroot en nu is mijn bootloader 80 en lukt het mij niet om de RUU er weer optezetten zodat ik hem op kan sturen naar htc omdat de volume knoppen het soms niet meer doen.)

weet iemand ook hoe ik mijn desire weer origineel krijg?

alvast heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
er kwam vandaag toch ook een nieuwe versie uit als ik me niet vergis?
of is dit morgen pas?
iig wacht ik nog even tot morgen met installeren (in het weekend genoeg tijd)

welke loader vindne jullie eigenlijk het fijnst de "standaard" clockworkmod of amon ra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
Johantjuuh schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:14:
[...]

Juist, dat bedoelde ik dus inderdaad. Dan gaan we daar even naar opzoek! :)
Want wil eigenlijk alleen dat batterij percentage, maar verder niks extra's.

Welke kernel gebruiken jullie nou eigenlijk bij RCmixHD?

Edit: Woow, 555 pagina's. zou je mij kunnen helpen waar het staat?
In de eerste post bedoelde ik ;). Daar even tussen zoeken, want ik heb hetzelfde als jou gevonden (ik vind al die aangepaste icons ook maar niks).
mesm90 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:32:
er kwam vandaag toch ook een nieuwe versie uit als ik me niet vergis?
of is dit morgen pas?
iig wacht ik nog even tot morgen met installeren (in het weekend genoeg tijd)

welke loader vindne jullie eigenlijk het fijnst de "standaard" clockworkmod of amon ra?
Hoe kunnen wij in hemelsnaam weten over wat je het hebt? Als je MIUI bedoelt, daar is vandaag een nieuwe versie van uit gekomen, dat klopt.
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:14:
Hallo, Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn probleem.

Ik heb mijn desire nu voor de tweede keer geroot en nu is mijn bootloader 80 en lukt het mij niet om de RUU er weer optezetten zodat ik hem op kan sturen naar htc omdat de volume knoppen het soms niet meer doen.)

weet iemand ook hoe ik mijn desire weer origineel krijg?

alvast heel erg bedankt!
Je hebt om 'm te unrooten toch je volume knoppen niet nodig? Als je gewoon dat .exe bestand download kun je 'm gewoon unrooten; je moet er alleen even op letten dat je de goeie hebt.

[ Voor 54% gewijzigd door SpaceK33z op 03-12-2010 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Is er ergens een mooie guide van stap tot stap hoe ik kan rooten en daarna een SenseHD rom op mijn Desire kan flashen? Heb nog nooit geroot, en er is zo ontzettend veel informatie te vinden, en heb ook geen idee wat de meest recente en veilige manier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
Razer schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:22:
Is er ergens een mooie guide van stap tot stap hoe ik kan rooten en daarna een SenseHD rom op mijn Desire kan flashen? Heb nog nooit geroot, en er is zo ontzettend veel informatie te vinden, en heb ook geen idee wat de meest recente en veilige manier is.
Nee, maar ik maak wel even een soort stap tot stap guide met trefwoorden waar je op kan zoeken ;):

1. Root met Unrevoked (http://unrevoked.com/recovery/)
2. Backup maken van je sms'jes en evt. andere gegevens; zijn genoeg apps voor in de Android Market te vinden.
3. Download RCmixHD v0.13 (dat is Sense HD) van het xda-developers forum. Let er op dat je het zip bestand NIET uitpakt, het moet zo op je telefoon gezet worden.
4. Download ROM Manager. Maak hiermee een EXT partitie. Als je Linux hebt kan je dit ook met gParted doen. Indien je RCmixHD draait is een EXT partitie van 1024mb aanbevolen, bij andere ROMs ongeveer 512mb (ik zelf heb 720mb).
5. Telefoon uitzetten, en weer aan zetten met de volume omlaag knop ingedrukt. Je krijgt een wit scherm met wat vrolijke kleurtjes. Wacht ong. een minuutje voordat je iets doet.
6. Doe dan nog een keer volume omlaag zodat je op RECOVERY komt te staan. Druk daarna op de aan/uit knop.
7. Wat je bij deze stap moet doen weet ik zo even niet, het was iets met update.zip - als je daarop in dit topic zoekt kom je wel genoeg tegen.
8. Nadat je weer in de RECOVERY bent gekomen, is als het goed is je scherm zwart met wat groene letters.
9. Je kunt nu alles waar 'wipe *' staat aanklikken (met de trackball, touchscreen werkt niet in deze modus) en wipen. Let op: Hierna is ALLES van je telefoon verwijdert!!
10. Na alles gewipet te hebben, moet je op install zip klikken. Dan iets met 'choose zip nogwat'.
Zoek het zip bestand wat je hebt gedownload in stap 3 op in je sd-kaart en installeer het.
11. Nu kan je herstarten. Heb hierbij geduld, want dit kan goed 15 minuten duren!
12. Waarschijnlijk is nu alles gelukt en heb je de nieuwste Sense HD!

[ Voor 6% gewijzigd door SpaceK33z op 03-12-2010 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
SpaceK33z schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:15:
[...]

In de eerste post bedoelde ik ;). Daar even tussen zoeken, want ik heb hetzelfde als jou gevonden (ik vind al die aangepaste icons ook maar niks).

[...]

Hoe kunnen wij in hemelsnaam weten over wat je het hebt? Als je MIUI bedoelt, daar is vandaag een nieuwe versie van uit gekomen, dat klopt.

[...]

Je hebt om 'm te unrooten toch je volume knoppen niet nodig? Als je gewoon dat .exe bestand download kun je 'm gewoon unrooten; je moet er alleen even op letten dat je de goeie hebt.
lol ik heb de helft vergeten te typen zie ik nu ja,
maar toch bedankt voor het antwoord, ik ga hem (de nieuwe miui) opzoeken
+gelijk een paar partitie's aanmaken zodat ik apss2sd kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 20:33
En... Niet vergeten om een EXT partitie aan te maken ;) Daar liep ik iig tegen aan.

[ Voor 76% gewijzigd door Eypo op 03-12-2010 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
ik maak een ext3 partitie van 750 mb (moet volop genoeg zijn) en dat moet genoeg zijn de rest is natuurlijk fat32 een partitie van 0 mb swap lijkt me onnodig of hekel ik hier wel tegen een probleem aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
mesm90 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 22:00:
ik maak een ext3 partitie van 750 mb (moet volop genoeg zijn) en dat moet genoeg zijn de rest is natuurlijk fat32 een partitie van 0 mb swap lijkt me onnodig of hekel ik hier wel tegen een probleem aan?
Nee je hebt het goed. Je hebt geen swap nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
Lennyz schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 22:43:
[...]

Nee je hebt het goed. Je hebt geen swap nodig.
Sterker nog, het schijnt zelfs heel slecht voor je SD-kaart te zijn (de bronnen mag je zelf opzoeken :P), dus het is zelfs af te raden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
zo, heb nu een goedwerkende HDrom draaien van RCmix :) Zeer fijn allemaal.
Alleen mn mail applicatie gaf steeds crashes? Dus toen maar verwijderd, en nu ben ik hem helemaal kwijt?
Heb nu dan maar de standaard android email app draaien, werkt ook goed!

Echter nog 2 kleine vraagjes, wat is S-off precies? (en heb of hoe doe ik dit?)
En hoe krijg ik mijn adfree (app) werkend. Heb deze ingestalleerd maar krijg nog steeds reclames tijdens Angry Birds haha!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
Johantjuuh schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 23:07:
Echter nog 2 kleine vraagjes, wat is S-off precies? (en heb of hoe doe ik dit?)
En hoe krijg ik mijn adfree (app) werkend. Heb deze ingestalleerd maar krijg nog steeds reclames tijdens Angry Birds haha!?
S-off is nodig om je hele ROM 'al draaiend' aan te passen. Je kunt op die manier dus bijvoorbeeld systeem apps helemaal verwijderen, thema's installeren (wat trouwens met de nieuwe SenseHD en MIUI toch ook al zonder kan).
En, ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb je voor AdFree ook S-off nodig. Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 14:30

emzed

*

SpaceK33z schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:56:
[...]

Nee, maar ik maak wel even een soort stap tot stap guide met trefwoorden waar je op kan zoeken ;):

2. Backup maken van je sms'jes en evt. andere gegevens; zijn genoeg apps voor in de Android Market te vinden.
3. Download RCmixHD v0.13 (dat is Sense HD) van het xda-developers forum. Let er op dat je het zip bestand NIET uitpakt, het moet zo op je telefoon gezet worden.
4. Download ROM Manager. Maak hiermee een EXT partitie. Als je Linux hebt kan je dit ook met gParted doen. Indien je RCmixHD draait is een EXT partitie van 1024mb aanbevolen, bij andere ROMs ongeveer 512mb (ik zelf heb 720mb).
5. Telefoon uitzetten, en weer aan zetten met de volume omlaag knop ingedrukt. Je krijgt een wit scherm met wat vrolijke kleurtjes. Wacht ong. een minuutje voordat je iets doet.
6. Doe dan nog een keer volume omlaag zodat je op RECOVERY komt te staan. Druk daarna op de aan/uit knop.
7. Wat je bij deze stap moet doen weet ik zo even niet, het was iets met update.zip - als je daarop in dit topic zoekt kom je wel genoeg tegen.
8. Nadat je weer in de RECOVERY bent gekomen, is als het goed is je scherm zwart met wat groene letters.
9. Je kunt nu alles waar 'wipe *' staat aanklikken (met de trackball, touchscreen werkt niet in deze modus) en wipen. Let op: Hierna is ALLES van je telefoon verwijdert!!
10. Na alles gewipet te hebben, moet je op install zip klikken. Dan iets met 'choose zip nogwat'.
Zoek het zip bestand wat je hebt gedownload in stap 3 op in je sd-kaart en installeer het.
11. Nu kan je herstarten. Heb hierbij geduld, want dit kan goed 15 minuten duren!
Ik zou na stap 4 even een backup doen van de huidige ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
SpaceK33z schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 23:40:
[...]

S-off is nodig om je hele ROM 'al draaiend' aan te passen. Je kunt op die manier dus bijvoorbeeld systeem apps helemaal verwijderen, thema's installeren (wat trouwens met de nieuwe SenseHD en MIUI toch ook al zonder kan).
En, ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb je voor AdFree ook S-off nodig. Kan iemand dit bevestigen?
Oke! En hoe doe ik dit? Trouwens wel apart, bij de rom pays werktr adfree wel!

Nog iets over de HDrom... Ik haal een drie kwartier geleden mijn desire van de lader af en hij staat NU al op nog maar 85 % batterij. Hoe kan dit?
Dit icm de scoutss kernel @ 998 MHz .....

Edit: nog maar 82 zelfs!! Waarvan 74% gebruik voor: weergave

[ Voor 4% gewijzigd door Johantjuuh op 04-12-2010 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
Johantjuuh schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 00:44:
[...]

Nog iets over de HDrom... Ik haal een drie kwartier geleden mijn desire van de lader af en hij staat NU al op nog maar 85 % batterij. Hoe kan dit?

Enige wat ik kan bedenken is dat je even een andere kernel moet pakken.
Welke radio heb je? In het topic van RCmixHD staat welke aangeraden wordt; als je die nog niet hebt moet je daar maar even naar updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
Johantjuuh schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 00:44:
[...]

Even je batterij calibreren, ik had dit eerst ook en toen heb ik wipe battery stats uitgevoerd. Nu is hij wel normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
dank jullie voor de tips. Ik draai de nieuwste radio 05.27 (welke ook werd aangeraden).
Verder zou dacht ik ook deze kernel goed moeten zijn, als dit echt het probleem zou zijn kan ik die dan richardtrip nog even proberen.

En voor het calibreren van de batterij. Ik zit in recovery --> advanced --> wipe battery stats. Echter gebeurd er dan niks? Doe ik: clean dalvik cache (was ik dit eigenlijk precies?), dan zie ik staan: Dalj Hivik cache cleaned.

Klopt dit? Hij is nu weer rebooten dus ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

calibreren moet je doen als je batterij volledig opgeladen is, dus enkele uren aan de lader... dan recover -> wipe batt status...veel gebeurd er idd niet voor de rest

dalvik cache is de cache van dalvik :s (en dalvik is een soort van Virtueel Machine (Java) waarin de apk's draaien)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Nu zie ik ineens iets anders, wat vreemd is.

Mijn cpu draait constant (maximaal) op 960MHz. Ondanks dat de schaal tot 998 staat bij SETCpu. (ook te zien bij quick system info etc bij huidige freq).

In setCPU zie je een schema met de tijd van gebruikte frequenties en hier staat dat 960 bijna alleen maar gebruikt is. Hoe kan dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 18:18

KabalA!

[ No-Life ]

[...]

Hoe kan je makkelijk een 1gb ext3 partitie maken? ROM manager gaat maar tot 512mb en ik wil eigenlijk ook wel de HD sense proberen :)
Ik draai overigens op Win7 en heb totaal GEEN ervaring op een linux systeem :F

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
KabalA! schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:09:
[...]

Hoe kan je makkelijk een 1gb ext3 partitie maken? ROM manager gaat maar tot 512mb en ik wil eigenlijk ook wel de HD sense proberen :)
Ik draai overigens op Win7 en heb totaal GEEN ervaring op een linux systeem :F
Volgens kan dit gewoon met amon ra recovery. Deze installeer je door unrevoked weer te draaien, maar dan alleen in unrevoked een custom recovery image te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
zojuist batterij volledig opgeladen, wipe battery stats gedaan en nu mn telefoon aan het gebruiken.

Nu 20 minuten later alweer 8 procent eraf! En bij batterystats is hiervan "weergave" voor 80% SCHULDIG.
Hoe kan dit zo hoog zijn? (ondanks dat mijn scherm niet hele tijd aanstaat!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Johantjuuh schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:36:
zojuist batterij volledig opgeladen, wipe battery stats gedaan en nu mn telefoon aan het gebruiken.

Nu 20 minuten later alweer 8 procent eraf! En bij batterystats is hiervan "weergave" voor 80% SCHULDIG.
Hoe kan dit zo hoog zijn? (ondanks dat mijn scherm niet hele tijd aanstaat!)
Wacht maar eens een paar dagen af, het (weergegeven) batterijverbruik zal alleen maar beter worden. Na het flashen van een nieuwe ROM (of wipen van de stats) lijkt het batterijverbruik altijd hoger. Na een paar dagen klopt het meestal weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
ff checken hoor,,
ik verwacht dat de volgende de nieuwste miui is:
MIUI v.12.3 ROM
iemand die dit kan bevestigen?

daarbij wil ik gelijk amon_ra loader erop zetten (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=839621)
maar kan dit gelijk met unrevoked? want in de startpost wordt ook gerept over s-off wat er dan schijnbaar nog niet opzit, is dit nodig of niet? (kan niet veel wijs over de thread zelf :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
mesm90 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 17:41:
ff checken hoor,,
MIUI v.12.3 ROM

daarbij wil ik gelijk amon_ra loader erop zetten (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=839621)
maar kan dit gelijk met unrevoked? want in de startpost wordt ook gerept over s-off wat er dan schijnbaar nog niet opzit, is dit nodig of niet? (kan niet veel wijs over de thread zelf :()
Miui, geen idee, ik vind het persoonlijk een draak van een ROM. Paar keer geprobeerd, maar ik kan er niet aan wennen.

De custom recovery van Amon _Ra kun je inderdaad flashen met unrevoked. Eerst custom recovery downloaden, en dan unrevoked opstarten.
S-off is niet nodig, maar als je dat wel doet, dan heb je dieper toegangtot de systeem bestanden. Je kunt je witte htc opstartscherm wijzigen is wat je maar wilt en bijvoorbeeld ook vaste apps verwijderen in je lopende rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
aah owke dan is het wel gunstig dit ook eens te proberen gelijk met de nieuwe miui dan
(tut s-off hier gevonden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=805811)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-06 19:12
Ik probeer te Unrevoken. Blijf steken op "Uw Android 1.0 kan niet worden geinstalleerd' Terwijl ik de instructies toch gevolgd heb. Htc sync 3.0 geinstalleerd en vervolgens alleen Htc sync weer verwijderd in configuratiescherm. Stuurprogramma laten zoeken in C:\ProgramFiles\HTC\USB Driver\HtcUsbMdDrmV32.
Maar dan wordt doodleuk gezegd dat hij niets kan vinden.
Ondertussen m'n Desire Met wit scherm en wat android poppetjes op hun skateboard...

Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
Opgelost: moest speciale Android usb driver downloaden van Unrevokes site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
Nu blijf ik steken op scherm met afbeelding van Desire met rode driehoek met uitroepteken.( Na op toestel recovery te hebben aangeklikt. Hoe nu verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JopB
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-09 21:48

Hallo,

Ik heb zojuist geprobeerd mijn Desire te rooten en te flashen volgens de hiervoor beschreven methode.
Lukt opzich allemaal. TOP HANDLEIDING! _/-\o_ _/-\o_

Enig zeer groot nadeel is dat ik het idee krijg dat alles op de SD-kaart geïnstalleerd wordt.
Het laden van alles gaat erg traag en zodra maar zodra het werkt is het top.
Zonder SD-card opstarten of van SD-card wisselen zit er niet meer in.

Doe ik iets fout of is dit normaal?
Hoe kan ik dit oplossen. ik kan er nergens iets over vinden.

Ook heb ik mijn 16GB kaart gepartitioneerd.
1ste partitie = FAT32 (Primary ±15GB)
2de partitie = EXT3 (Primary = 999MB)

Weet iemand raad? thnx :?

[ Voor 60% gewijzigd door JopB op 04-12-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
EXT3 hoort 1024 te zijn.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
mesm90 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 17:41:
ff checken hoor,,
MIUI v.12.3 ROM

Jup, 0.12.3 is de nieuwste. Ik kan deze versie aanraden, nog geen enkele vastloper gehad. Die versie heeft standaard het Ubuntu lettertype, als je dat niet mooi vind kan je Arial hier weer terug flashen.
kraonkel schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 19:50:
Opgelost: moest speciale Android usb driver downloaden van Unrevokes site.
Sorry, dit ben ik vergeten bij mijn 'stap voor stap guide' te zetten, ik gebruik zelf een Mac en dan heb je die onzin niet nodig. Voor iedereen die een Mac in de buurt heeft: Gebruik een Mac om te rooten als het kan! Dan hoef je niet met die drivers te klooien namelijk.
kraonkel schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 20:14:
Nu blijf ik steken op scherm met afbeelding van Desire met rode driehoek met uitroepteken.( Na op toestel recovery te hebben aangeklikt. Hoe nu verder?
Je moet waarschijnlijk iets met de update.zip doen. Google maar eens op 'update.zip htc desire' en dan vind je het wel.
JopB schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 20:51:
[...]

Hallo,

Ik heb zojuist geprobeerd mijn Desire te rooten en te flashen volgens de hiervoor beschreven methode.
Lukt opzich allemaal. TOP HANDLEIDING! _/-\o_ _/-\o_
Dankje :).
JopB schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 20:51:
[...]
Enig zeer groot nadeel is dat ik het idee krijg dat alles op de SD-kaart geïnstalleerd wordt.
Het laden van alles gaat erg traag en zodra maar zodra het werkt is het top.
Zonder SD-card opstarten of van SD-card wisselen zit er niet meer in.

Doe ik iets fout of is dit normaal?
Hoe kan ik dit oplossen. ik kan er nergens iets over vinden.

Ook heb ik mijn 16GB kaart gepartitioneerd.
1ste partitie = FAT32 (Primary ±15GB)
2de partitie = EXT3 (Primary = 999MB)

Weet iemand raad? thnx :?
Welke ROM draai je? Het kan zijn dat Data2SD is ingeschakeld, dan kun je dan het beste zo snel mogelijk uitzetten. Heb je toevallig iets met de terminal gedaan? Dan kan het zijn dat je Data2SD per ongeluk hebt aangezet.
En wat voor soort class SD-kaart heb je? Het kan namelijk zijn dat je een wat slomere hebt en dan is zoiets inderdaad niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JopB
Hij is ingesteld op 1024MB maar dan komt er uiteindelijk 999MB uit
Hoe kan ik dit het beste aanpassen?
Ik gebruik EASEUS Partition Master 6.5.2 Home Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
JopB schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 22:21:
[...]

Hij is ingesteld op 1024MB maar dan komt er uiteindelijk 999MB uit
Hoe kan ik dit het beste aanpassen?
Ik gebruik EASEUS Partition Master 6.5.2 Home Edition
En die 25 mb is heel erg belangrijk? Dan doe je 1048MB.. Even zelf nadenken kan ook geen kwaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JopB
SpaceK33z schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 22:11:

Welke ROM draai je? Het kan zijn dat Data2SD is ingeschakeld, dan kun je dan het beste zo snel mogelijk uitzetten. Heb je toevallig iets met de terminal gedaan? Dan kan het zijn dat je Data2SD per ongeluk hebt aangezet.
En wat voor soort class SD-kaart heb je? Het kan namelijk zijn dat je een wat slomere hebt en dan is zoiets inderdaad niet handig.
:*) :*) :*)

Ik draai de Disire Z rom van XDA forum. Maar hetzelfde probleem heb ik bij RCmixHD v12 & v13. Ik heb ze allemaal getest. Heb geen idee betreft Data2SD. Hoe kan ik dit vinden en zo nodig uitzetten?

Betreft SD-card = Sandisk 16GB MicroSD, Incl SD-Adapter, MicroSDHC, SDSDQ-016G (Class 2)

Maar klopt het dat je de telefoon zonder de originele SD-kaart dan niet kan opstarten?

Puntje 7 van de handleiding (update.zip gedeelte) heb ik trouwens overgeslagen omdat ik hier niks van kon vinden wat eigenlijk niet gewoon in punt 10 besproken is. update.zip kan net zo goed rcmixhdv12.zip zijn bijvoorbeeld. Of zit er iets belangrijks in die update.zip waardoor ik de firmware op de SDkaart installeer ipv in het geheugen van het toestel zelf.

nogmaals THNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JopB
thecompany schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 22:31:
[...]

En die 25 mb is heel erg belangrijk? Dan doe je 1048MB.. Even zelf nadenken kan ook geen kwaad
klopt was ik al opgekomen maar je ziet ze ook met 720MB op XDA dus die paar MB lijkt mij in alle logica niet zoveel uitmaken. Maar ook ik kan het fout hebben. Doe iig poging tot exact 1024MB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
JopB schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 22:34:
[...]

Ik draai de Disire Z rom van XDA forum. Maar hetzelfde probleem heb ik bij RCmixHD v12 & v13. Ik heb ze allemaal getest. Heb geen idee betreft Data2SD. Hoe kan ik dit vinden en zo nodig uitzetten?

Betreft SD-card = Sandisk 16GB MicroSD, Incl SD-Adapter, MicroSDHC, SDSDQ-016G (Class 2)

Maar klopt het dat je de telefoon zonder de originele SD-kaart dan niet kan opstarten?

Puntje 7 van de handleiding (update.zip gedeelte) heb ik trouwens overgeslagen omdat ik hier niks van kon vinden wat eigenlijk niet gewoon in punt 10 besproken is. update.zip kan net zo goed rcmixhdv12.zip zijn bijvoorbeeld. Of zit er iets belangrijks in die update.zip waardoor ik de firmware op de SDkaart installeer ipv in het geheugen van het toestel zelf.

nogmaals THNX
Dan komt het waarschijnlijk door de wat lagere class die je hebt in je SD-kaart. Voor de rest houd ik hier mijn mond over want daar heb ik de ballen verstand niet van :P.

Als Apps2SD is ingeschakeld en je start je telefoon zonder SD-kaart op, kun je inderdaad veel apps niet meer gebruiken (klinkt logisch eigenlijk), maar waarom zou je 'm er steeds uit willen halen?
RCmixHD is een beetje een uitzondering, want RCmixHD zet essentiële bestanden op de SD-kaart; die ROM is namelijk gigantisch groot t.o.v bijv. DeFroST of MIUI.

Dat van update.zip kan best kloppen, ik heb al die stappen namelijk uit m'n hoofd getypt en ik dacht dat ik vroeger nog iets moest doen met ene update.zip, maar dat zal ik dan wel fout hebben.
JopB schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 22:36:
[...]

klopt was ik al opgekomen maar je ziet ze ook met 720MB op XDA dus die paar MB lijkt mij in alle logica niet zoveel uitmaken. Maar ook ik kan het fout hebben. Doe iig poging tot exact 1024MB!
Het maakt echt geen ene moer uit hoeveel mb je hebt. In mijn 'stap voor stap guide' staat ook al dat ik 720mb gebruik, en dat is echt een willekeurig gekozen getal. Ik heb hier bij geen enkele ROM problemen mee gehad en ik heb DeFroST, MIUI en RCmixHD al uitgeprobeerd.

[ Voor 15% gewijzigd door SpaceK33z op 04-12-2010 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JopB
SpaceK33z schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 22:50:
[...]

Dan komt het waarschijnlijk door de wat lagere class die je hebt in je SD-kaart. Voor de rest houd ik hier mijn mond over want daar heb ik de ballen verstand niet van :P.

Als Apps2SD is ingeschakeld en je start je telefoon zonder SD-kaart op, kun je inderdaad veel apps niet meer gebruiken (klinkt logisch eigenlijk), maar waarom zou je 'm er steeds uit willen halen?
RCmixHD is een beetje een uitzondering, want RCmixHD zet essentiële bestanden op de SD-kaart; die ROM is namelijk gigantisch groot t.o.v bijv. DeFroST of MIUI.

Dat van update.zip kan best kloppen, ik heb al die stappen namelijk uit m'n hoofd getypt en ik dacht dat ik vroeger nog iets moest doen met ene update.zip, maar dat zal ik dan wel fout hebben.

[...]

Het maakt echt geen ene moer uit hoeveel mb je hebt. In mijn 'stap voor stap guide' staat ook al dat ik 720mb gebruik, en dat is echt een willekeurig gekozen getal. Ik heb hier bij geen enkele ROM problemen mee gehad en ik heb DeFroST, MIUI en RCmixHD al uitgeprobeerd.
Toppie. dit klinkt allemaal heel logisch.
thnx Dan laat ik het voorlopig hier lekker bij.

Maar algemeen Desire Z rom zet meer dan 300mb standaard in EXT3!! Bij mij althans hihi

... en we spelen weer verder haha ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Class 6 is aan te raden maar ik heb ook gelezen dat class 4 al snel genoeg zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Kapitein Prozac schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 23:14:
Class 6 is aan te raden maar ik heb ook gelezen dat class 4 al snel genoeg zou zijn.
Volgens mij is de mijne ook class 4 en het gaat op zich prima. Maar een beetje sneller is nooit weg. Sneller dan class 6 heeft waarschijnlijk geen nut ivm de controller in de Desire? Niet dat ik een snellere zou kopen; de enige Class 10 in de pricewatch kost €77... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
JopB schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 22:34:
[...]

nogmaals THNX
Mijn broertje heeft die SD kaart ook en ik kan je vertellen dat die extreem sloom is. Het is zeker aan te raden om een upgrade te doen naar class 4. Ik heb een Kingston class 4 4gb en die is perfect. Die Sandisk is simpelweg te sloom om mee te werken.
kraonkel schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 20:14:
Kan je wel gewoon booten of dat ook niet? Wat heb je precies gedaan? En heb je amon-ra recovery geladen of gewoon de standaard?

[ Voor 16% gewijzigd door Lennyz op 05-12-2010 11:25 ]

Pagina: 1 ... 35 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.