1285 bij de LeeDroid Rom 2.2f zonder overclock.
janvanduschoten schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:56:
Net ook even Quadrant laten testen:
Defrost laatste versie 6.0e (standaard kernel, geen overklok oid), met LauncherPro, en met 103 apps in de app lijst
Score benchmark
1e keer 1503
2e keer 1426
3e keer 1518
Al met al niet slecht, lekkere ROM al zeggen de Linpack en Quadrant scores mij ook niet alles.
Dat is wel heel snel zonder overclock... Dat haalde ik net als ik overclockte naar bijven de 1133 oid....
Sowieso zit er best veel verschil in processoren in de verschillende Desires.
De ene is veel stabieler dan de andere. De mijne is bijvoorbeeld alles behalve stabiel. Ik kan nauwelijks overclocken. Ik hoef ook niet te proberen een HAVS kernel te installeren want dan heb ik veel spontane reboots. Ook als ik maar iets overclock heb ik al snel een reboot te pakken. Andere mensen kunnen bijvoorbeeld ook een stuk met het voltage zakken terwijl anderen dat weer niet moeten doen.... Kortom ze hanteren bij HTC best een ruime marge als het aankomt op hoe stabiel een processor moet zijn.
koekoek2003nl schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:07:
Oh ja ik was even vergeten dat internet het ook niet doet, als ik de browser opstart krijg ik telkens:
HELAAS
De applicatie internet (proces com.android.browser) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.
Nog meer die daar problemen mee hebben? en wat kan ik daar aan doen?
Lijkt toch echt op het niet goed flashen (geen full wipe oid), of dat je gewoon teveel hebt terug gezet met Titanium backup oid. Je kan echt alleen maar programma's die je zelf gedownload hebt terug zetten met Titanium backup. Zet je meer terug, zoals bijv browser instellingen, dan is dat geheid vragen om problemen. En dan met name als je van een andere rom af komt....
Ben zelf afgekomen van Defrost en gisteren Leedroid er op gezet. Enige wat ik gedaan heb is de programma's met data gerestored die ik gedownload had, kortom programma's al Handcent, games, etc.
Ik had ook de browser bookmarks terug gezet met TB, maar dat ging dus al niet goed. Als ik in een link klikte in bijv facebook of Seemic, dan kreeg ik een foutmelding in de browser. Nu was dat gelukkig snel op te lossen door bij Instellingen -> Applicaties de gegevens van de browser te wissen, maar goed, om maar aan te geven hoe snel er iets fout kan gaan wat dan weer zorgt voor forced closes.
[
Voor 36% gewijzigd door
13art op 17-11-2010 18:17
]