[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 37.571 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:39
Scavy schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 01:53:
[...]

Wat is hier mooi aan eigenlijk, al die GoT-ers bij elkaar?
Ik vind het typisch weer een gevalletje waar je dus vriendelijk vraagt om de teams te balancen, het staat namelijk 12 tegen 8, en dat er dan alleen maar dom gelachen word en de GoT-ers vrolijk aan hun w/l ratio blijven werken |:(
Wat is hier mooi aan? Aan deze reactie?!! Sorry hoor maar jij kunt via 1 screen shot bekijken hoe al die potjes van die avond zijn gegaan? Heel erg kort door de bocht! Het team van de tegenstanders zat namelijk vaak genoeg helemaal vol. En vaak komen er ook gastjes in van lv. 40+ wat ik dus wel mooi vind.

Waar je wel gelijk in hebt is dat we aan onze win/lose ratio werken, maar het is ook nooit goed he? Moeten we dan maar iedere keer zodra we dus goed in teamverband spelen verliezen omdat we dan egoïstisch worden en gaan denken aan de winst. Poehe!

En verder is het verdomd gezellig dus waarom moeite doen om naar het andere team te gaan, waarvan je een kans hebt van 30% dat de server vol is als je het gaat proberen.

vriendelijke groeten. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Wat betekenen eigenlijk die witte vierkantjes voor iemands naam als je de score lijst erbij pakt?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is je veteran status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Techno Overlord schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 09:32:
Wat betekenen eigenlijk die witte vierkantjes voor iemands naam als je de score lijst erbij pakt?
Dat zijn "veterans" die hebben dus meer bf series games gespeeld :)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm kan iemand me zeggen over welke server Steelcam het heeft ? Hij heeft idd het recht om zijn regels te kiezen maar servers waar er gekicked wordt omdat je bepaalde wapens gebruikt mijd ik liever als de pest ...

Ik vind dat alles wat in een spel zit voor en nadelen heeft en mag gebruikt worden , regeltjes opstellen over wapens, manieren van spelen, verboden plaatsen ... bah. Ik ben al betrekkelijk allergisch aan regels in real life en dan moet ik nog een hele hoop regels slikken in game (en op veel forums) pfff ... laat de dingen eens zijn vrije loop zeg (behalve Cheaters)

Snipers, M60's, 40MM ... ik pak ze allemaal op mijn manier aan (ze doen me soms wel vloeken) en zij hebben het recht om op hun manier te spelen ... Dat is de challenge

Het gaat de BF2 kant op met machtige admins die zich gedragen als kleine kindjes omdat ze op sterkere spelers botsen , servers waar je 35 regels had te lezen voor je kon spelen

Ik dacht dat Internet en Gamen revolutionair waren , djeez ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:51
walletje-w schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 09:29:
[...]

Wat is hier mooi aan? Aan deze reactie?!! Sorry hoor maar jij kunt via 1 screen shot bekijken hoe al die potjes van die avond zijn gegaan? Heel erg kort door de bocht! Het team van de tegenstanders zat namelijk vaak genoeg helemaal vol. En vaak komen er ook gastjes in van lv. 40+ wat ik dus wel mooi vind.

Waar je wel gelijk in hebt is dat we aan onze win/lose ratio werken, maar het is ook nooit goed he? Moeten we dan maar iedere keer zodra we dus goed in teamverband spelen verliezen omdat we dan egoïstisch worden en gaan denken aan de winst. Poehe!

En verder is het verdomd gezellig dus waarom moeite doen om naar het andere team te gaan, waarvan je een kans hebt van 30% dat de server vol is als je het gaat proberen.

vriendelijke groeten. :Y)
Inderdaad, wat een nonsens zeg. Waarom moeten er meteen weer negatieve conclusies getrokken worden? Gisteravond redelijk wat tegenstand gehad trouwens van het andere team (dat bijna constant helemaal vol zat).

Lijkt wel de tendens te zijn om in dit topic alleen nog maar te zeiken..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

partyondude schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 03:54:
[...]

Nah ja zeg :P

Zie je het voor je 8)7 Die tekst kloptt gewoon niet :P
Google doet wonderen. Op wikipedia staat te lezen dat de Carl Gustav wel degelijk anti-personnel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Tsurany schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 01:17:
Ik vind mezelf niet speciaal en hoef niet speciaal gevonden te worden. Enige wat ik leuk zou vinden is als wat meer mensen gewoon voor gevechten zouden kiezen met enkel geweren, shotguns en pistolen zonder rare fratsen zoals verstoppertje spelen of dat soort zaken. Maar kennelijk ben ik een van de weinige die hier belang aan hecht.
Dat is jouw manier van spelen. Maar de game heeft meer mogelijkheden, en die gebruiken mensen ook die niet dezelfde oogkleppen als jij op hebben.

Ik zelf heb tijden als recon gespeeld, en in sommige stages van maps zoals isla innocentes is dat erg nuttig. In de eerste stage kan je vanaf een afstandje een ge-armde mcom in je eentje helemaal vrij houden van defusers door ze allemaal on the run neer te knallen (hardcore uiteraard).

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Hm gisteren ook voor de 2e keer (in 3 dagen) een vastloper gehad op mn PS3 bij BC2. Da's toch geen voorbode he? :(

De tip die iemand me gaf (ik dacht Wallie) om een SVU (heb ik inmiddels wel geunlocked) te gebruiken en dan ook nog met red dot de beste tip ever!! Daar kun je als sniper euh Recon (zal dat maar even aanpassen gezien de hele discussie voor wat betreft de Recon-class) dicht bij de linies en op korte afstand van je enemy ook nog geweldig mee uit de voeten (lees: actief meedoen ipv alleen van ver snipen).

[ Voor 10% gewijzigd door speek1984 op 05-05-2010 11:26 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
ExPlanE schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:28:
Google doet wonderen. Op wikipedia staat te lezen dat de Carl Gustav wel degelijk anti-personnel is.
Ik weet niet hoor, maar in de eerste alinea staat toch echt multi-role en widespread use. Heb je het door jou aangehaalde artikel dan wel gelezen? Ik kom genoeg stukken tegen waar gewoon staat dat de Carl Gustav (CG) multi-purpose / wide spread is. Zelfs als anti-tank wapen kan de CG gebruikt worden. En die multi-role klopt ook wel: plaats maar eens een tracer op een tank of helicopter... :)

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 05-05-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

CptChaos schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 11:35:
[...]
Ik weet niet hoor, maar in de eerste alinea staat toch echt multi-role en widespread use. Heb je het door jou aangehaalde artikel dan wel gelezen? Ik kom genoeg stukken tegen waar gewoon staat dat de Carl Gustav (CG) multi-purpose / wide spread is. Zelfs als anti-tank wapen kan de CG gebruikt worden. En die multi-role klopt ook wel: plaats maar eens een tracer op een tank of helicopter... :)
Volgens mij bedoelen we hetzelfde. Iemand riep dat de Carl Gustav alleen anti-tank zou zijn en niet anti-personnel. Wiki was om aan te geven dat de Gustav wel degelijk (mede) bedoeld is als anti-personnel. Maar wat je zegt, gewoon multi-purpose. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:05
jorisdekloris schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:26:
Ik heb een vraagje voor de serveradmins; na de laatste patch (r11 geloof ik) werkt autojoin niet meer goed omdat PB weer aan gezet is. Eerder hadden wij hiervoor PB uitstaan en kon je de server met 2 man zo opstarten.

Nu autojoint er bijna niemand en moet je met 5 man 2 uur spelen om de server een beetje draaiend te krijgen. Iemand nog tips?
Weet iemand of je hier iets aan kan doen? Het autojoin systeem is een belangrijk systeem voor server admins!

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik heb gisteravond voor de tweede keer met én tegen de GoT ps3ers gespeeld. Tegen 12 van dat soort was zeker geen pretje, alhoewel het vrij goed ging met mn eigen score was de stoomwals moeilijk/niet af te stoppen :P. Al te meer voldoening kijg je dan als ik lekker veel (mine) kills kreeg :9 . Dubieuze kills waren wel toen ik 'per ongeluk' ging baserapen omdat mn chopper crashde en mines legde voor alle vehicles, waren een paar lekker ingetrapt. Ik had ook de UAV station vernietigt en degene die hem bestuurde door een anti tank mine naast m neer te schieten (excuus voor baserapen, maar als je daar door jullie terecht komt he >:) )

Volgende rondes zat ik dan weer wel in het GoT team wat ik wel wat prettiger vond. Grootste probleem is echter wel mijn gemis van headset (had er wel één maar die is inmiddels half gaar geworden). Gelukkig hadden unomomento en walletje en later anderen mijn intenties wel vaak door en ik die van jullie aangezien ik de chat wel gewoon kan horen :P. Ik ga wel weer even proberen of mn oude headsetje nog werkt, anders moet ik maar uitkijken voor een nieuwe. Werkt wel zo prettig.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
ExPlanE schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 11:46:
Volgens mij bedoelen we hetzelfde. Iemand riep dat de Carl Gustav alleen anti-tank zou zijn en niet anti-personnel. Wiki was om aan te geven dat de Gustav wel degelijk (mede) bedoeld is als anti-personnel. Maar wat je zegt, gewoon multi-purpose. ;)
Ah op die manier, mijn excuses dat ik jou verkeerd begreep.

Die derde is eigenlijk anti-tank, de anderen zijn multi purpose imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Tsurany schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 00:42:
Toch grappig dat ik dan wel vaak bovenaan sta met veel kills en veel objective punten. En als mensen een beetje normaal spelen hoor je mij niet, maar ik vind zulke dingen gewoon erg laf en dan zal ik dat zeker zeggen ja.
Grappig dat ik als Recon/Sniper ook altijd bovenaan sta als 2e, 3e of 4e. Class bashen heeft dus geen nut en dan kun je beter personen persoonlijk bashen omdat het daar wél aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf speel ik ook wel eens een potje recon als ons team er bv nood aan heeft (objectives zijn heel moeilijk te armen ofzo) om wat nuttigs te doen met de mortars.

Maar als er een beetje verstandig gespeeld wordt vind ik het een heel nuttige class, maar dan heb je het wel over continue spotten, mortar sparen als je team bijna gaat armen, mortar gebruiken als het gebouw gewoon om zeep moet of die stationary gun die je liever kwijt bent... Vehicles darten (want je handgun kan je als sniper best missen).

Verder reconnen met een saiga en motion mines is ook erg leuk en kan je vaak eens lekker mee afwisselen tussen het (semi-gecamp) door.

Op de GoT servers vind ik de meeste sniper-recons best ok, dus stoor ik me er niet aan.

Ga proberen van vanavond men headset terug te vinden en eens mumble te installeren, lijkt me wel leuk als ik de commentaren zo lees.

PS : Vul je voor die GoT-tag gewoon 'GoT' of '[GoT]' als clantag??? Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

De [ ] worden (in elk geval op de PC) automatisch toegevoegd, dus je kunt gewoon 'GoT' als clantag invullen :) Ik vind de meeste recons ook heel erg mee vallen. Zelf speel ik altijd vrij aggressief recon, dus vlak achter de frontlinie. Ik scoor de meeste punten met motion mine assists en spotting :) En natuurlijk het vrijhouden van de MCOMs als ze aangevallen worden. Ben nu bezig om de autospot spec vrij te spelen, zodat het spotten wat makkelijker gaat. Ik heb namelijk heel vaak dat ik duidelijk een enemy zie, maar als ik op spot druk er gewoon niets gebeurt. En soms zie ik eigenlijk niemand en dan ineens registreert hij wel een enemy. Valt voor mijn gevoel geen pijl op te trekken.
Ik vind overigens niet dat je je handgun als recon kunt missen, ik maak daar nog vrij veel kills mee. Maar misschien komt dat mijn manier van spelen. Op lange afstand heb je er natuurlijk niets aan :)

Het enige waar ik in-game een hekel aan heb zijn baserapers. Ik speelde laatst een Conquest ronde waarbij een squad van twee man zich vlakbij onze base opgesteld hadden. Een sniper en een die wisselde tussen medic/engineer. Iedere keer kreeg je één van de twee dood en dan spawnde hij weer bij z'n maatje. En ondertussen maar headshots schieten op mensen die spawnen in hun eigen basis. Tja dát is toch echt wel irritant. Maar voor de rest vermaak ik me prima met deze game :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:12
Als je als aanvallend team niet bij de Mcoms kan komen om te armen kun je ze ook gewoon van 'veilige afstand' opblazen dmv bijvoorbeeld een CG of die andere 3de launcher samen met de explosive perk. Dat heeft nog niet eens zoveel schoten nodig dus als je even met 1 squadje engineer gaat en iedereen schiet 2x vanuit cover is het voila.

Dit blijken de meeste mensen niet door te hebben aangezien iedereen zich meestal blijft doodrushen zonder resultaat. Dit kan bij iedere Mcom als je maar een paar muurtjes omknald. De Mcoms waar het niet bij kan daar valt meestal het hele gebouw bij neer te halen. Zo moeilijk is attacker niet hoor en ook niet als 1/3 van je team dus recon is.. bombard ftw zou ik zeggen.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 14:24
De Recon wordt door mij volledig mis gebruikt :)
Ik loop met een shotgun in mn handen en pakjes C4 om tanks vanuit cover op te blazen.
Zo heeft iedereen zijn speelstijl, en daar valt niet over te twisten.

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
[...]

Ik vind het typisch weer een gevalletje waar je dus vriendelijk vraagt om de teams te balancen, het staat namelijk 12 tegen 8, en dat er dan alleen maar dom gelachen word en de GoT-ers vrolijk aan hun w/l ratio blijven werken |:(
Bij de PS3 kan je niet switchen van team, gewoon niks zeggen als je er niks vanaf weet. Als je dus een invite krijgt kom je gelijk in de team waar je friend in zit tenzij die vol is. En zoals je kan zien is de ronde net begonnen waardoor ze net weg zijn gegaan, ea zorgt er gelijk weer voor dat de teams vol zitten (vaak wel balanced qua levels ook nog). Altijd maar zeikerds hier niet normaal.
SinergyX schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 23:28:
Schiet ik net iemand op enorme afstand neer (+342 marksman), ik happy en PS3 crash :(

Maar, dit was toch wel even een erg mooi moment :)
[afbeelding]
Mooi maar jammer dat cheironn een 020 tag heeft, vraag me eigenlijk af waarom hij dat doet. Trouwens jij had erg veel geluk bij Valparaiso. Ik was defender jullie atackers en jullie waren bij de 2e base bij die stat. AT. Ik werd daar door jullie gedood, kreeg ik een revive kwam ik gelijk naar boven (jullie stonden dus op een huis) om jullie te knifen. Ik had er 2 van jullie geknifed (jackal en nog iemand) maar jou kon ik na 3x proberen te knifen niet killen omdat er een of andere idioot er steeds voor stond en niet in de gaten had dat er een enemy naast hem was, helaas :(. Ik heb toch nog de knife 5 friends achiev. gekregen btw :D.

PS: Ik had je toch niet in mijn friends list dus al had ik je geknifed zou er niks gebeuren, ik voeg je strx wel toe.

[ Voor 34% gewijzigd door Aslanboy1905 op 05-05-2010 12:56 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Tr!gger schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:38:
Als je als aanvallend team niet bij de Mcoms kan komen om te armen kun je ze ook gewoon van 'veilige afstand' opblazen dmv bijvoorbeeld een CG of die andere 3de launcher samen met de explosive perk. Dat heeft nog niet eens zoveel schoten nodig dus als je even met 1 squadje engineer gaat en iedereen schiet 2x vanuit cover is het voila.

Dit blijken de meeste mensen niet door te hebben aangezien iedereen zich meestal blijft doodrushen zonder resultaat. Dit kan bij iedere Mcom als je maar een paar muurtjes omknald. De Mcoms waar het niet bij kan daar valt meestal het hele gebouw bij neer te halen. Zo moeilijk is attacker niet hoor en ook niet als 1/3 van je team dus recon is.. bombard ftw zou ik zeggen.
Ja idd, vooral met die M136 AT4 kan je significante damage doen als je ook nog eens explosion perk gebruikt. Qua afstand varieert het soms, maar je krijgt vaak +50 objective damage. Goede manier om hem toch te vernietigen als je niet dichtbij genoeg kan komen om hem te armen.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 20:54
Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:00:
mmm kan iemand me zeggen over welke server Steelcam het heeft ? Hij heeft idd het recht om zijn regels te kiezen maar servers waar er gekicked wordt omdat je bepaalde wapens gebruikt mijd ik liever als de pest ...

Ik vind dat alles wat in een spel zit voor en nadelen heeft en mag gebruikt worden , regeltjes opstellen over wapens, manieren van spelen, verboden plaatsen ... bah. Ik ben al betrekkelijk allergisch aan regels in real life en dan moet ik nog een hele hoop regels slikken in game (en op veel forums) pfff ... laat de dingen eens zijn vrije loop zeg (behalve Cheaters)

Snipers, M60's, 40MM ... ik pak ze allemaal op mijn manier aan (ze doen me soms wel vloeken) en zij hebben het recht om op hun manier te spelen ... Dat is de challenge

Het gaat de BF2 kant op met machtige admins die zich gedragen als kleine kindjes omdat ze op sterkere spelers botsen , servers waar je 35 regels had te lezen voor je kon spelen

Ik dacht dat Internet en Gamen revolutionair waren , djeez ... :(
Je hebt er duidelijk geen bal van begrepen en alle posts hierover gelezen. Maakt niet uit verder joh, zolang jij die server niet kan vinden hoef je jezelf er ook niet aan te irriteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ter info, dit was maar enkele minuten zo. Hiervoor hadden we nonstop 12 vs 12, met 1 niet gotter die echt mij een bizar aantal keer heeft revived, SJD008 ofzo dat hij heette.

Wedstrijd hierna was het meteen weer 12 vs 12, met ook walletje aan onze kant.

Ik had enkel geen ander moment om nog een foto te maken, het ging dus om een berg got'ers bij elkaar ipv ongebalanseerde teams.

De 020 van cheironn, moest hij nog omzetten begreep ik. En pixel is een fanatieke speler :D

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 05-05-2010 13:27 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:25:
[...]

Je hebt er duidelijk geen bal van begrepen en alle posts hierover gelezen. Maakt niet uit verder joh, zolang jij die server niet kan vinden hoef je jezelf er ook niet aan te irriteren :)
hehe true true :*) ik vrees gewoon dat binnenkort veel servers allerlei regels gaan invoeren en zoals je wel zal gemerkt hebben vind ik dat niet zo mmm 'leuk' 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aivy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 08:13
Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:13:
[...]

hehe true true :*) ik vrees gewoon dat binnenkort veel servers allerlei regels gaan invoeren en zoals je wel zal gemerkt hebben vind ik dat niet zo mmm 'leuk' 8)
ze zijn all daar mee begonnen ben in afgelopen 2 dagen minsten 5 servers tegen gekomen waar je niet mocht snipen of geen 40mm / m60.

Zo lang het niet zo erg word als op BF2 was vind ik het ok maar liever geen beperkingen behalve op (fun servers) pistols only/knife only of snipers only zo als ze ook op bf2 waren. Dat was altijd lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:31

aex351

I am the one

Mogelijk bij de volgende update of map pack komt er een conquest variant voor de map Port Valdez. Dit kan je terug vinden in de tactical handleiding en enkele screenshots op het internet. Ook is er een nieuwe voertuig toegevoegd, een buggy. Verder wordt er wel bij gezegd dat het een tamelijk oude screenshot is. Maar goed. EA/Dice kennende zullen ze ook deze dingen toevoegen en presenteren als nieuw.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
SinergyX schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:26:
[...]

Ter info, dit was maar enkele minuten zo. Hiervoor hadden we nonstop 12 vs 12, met 1 niet gotter die echt mij een bizar aantal keer heeft revived, SJD008 ofzo dat hij heette.

Wedstrijd hierna was het meteen weer 12 vs 12, met ook walletje aan onze kant.

Ik had enkel geen ander moment om nog een foto te maken, het ging dus om een berg got'ers bij elkaar ipv ongebalanseerde teams.

De 020 van cheironn, moest hij nog omzetten begreep ik. En pixel is een fanatieke speler :D
Hoezo fanatiek ?
Het andere team moet gewoon dood, verpulverd met de grond gelijk gestampt :)

Dus tjah keihard ertegenaan meestal met de reactie dat de rest van het team wel mee moet rennen anders hebben ze niks meer te doen.

Gister op isla alleen een chopper in het water geland :/ ging weer eens niet helemaal oke met de controls.
Af en toe kan ik niet meer opstijgen dan moet ik echt de trigger loslaten en opnieuw indrukken wil er reactie komen.

Gisteravond wel ontzettend veel lag gehad heb 1 sniper gehad die ik 7x probeerde te kniven zag de animaties bloedspetters maar geen kill.

En walletje wat werd ik jou zat op laguna presa zeg, sta ik beetje in die base te kutten wil ik die tank pakken zie ik de tank in ene bewegen ik nog proberen weg te rennen maar tegen die bradley doe je dus echt helemaal niets :)

Merkte trouwens ook nog op dat er ook een andere gotter met smoke bezig was op die woestijn achtige map.
Lag opeens een deftig rookgordijn.

[ Voor 4% gewijzigd door TRAXION op 05-05-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Na een tijdje BC2 niet gespeeld te hebben door drukte, toch maar weer de draad even opgepakt. De nieuwe patch vind ik wel handig om de servers te filteren. Jammer dat de Hardcore filter niet altijd even goed werkt want kom vaak genoeg in serversmet HUD aan :(

Voor de rest blijft het een mooie game en ik zit er meteen weer helemaal in na een paar potjes! :D

Oh nog even een vraagje: Hoe lang duurt het gemiddeld bij jullie om een map te laden voor de MP? Hier toch wel een minuut ongeveer, en meestal zitten er dan al mensen volop te gamen. Dus vroeg me af of dit ligt aan de internetverbinding of aan me pc? Ik dacht zelf aan de verbinding vanwege het connecten dan.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel je met een ATI kaart Vinci ?

Anders best catalyst drivers updaten , heeft bij mij veel geholpen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
walletje-w schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 09:22:
[...]

Van harte ;) !

ik hoop niet met alleen maar met zielige snipertjes neerschieten :o
Danku, vooral met CQC verdiend en hier en daar wat long range action.
tss68nl schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:32:
Dat is jouw manier van spelen. Maar de game heeft meer mogelijkheden, en die gebruiken mensen ook die niet dezelfde oogkleppen als jij op hebben.
Ja ik zal me er maar gewoon aan aanpassen.
AvanCade schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:05:
[...]
Grappig dat ik als Recon/Sniper ook altijd bovenaan sta als 2e, 3e of 4e. Class bashen heeft dus geen nut en dan kun je beter personen persoonlijk bashen omdat het daar wél aan ligt.
Ja het zijn ook echt de personen, hoewel de class imo wel wat meer aanvallend zou mogen zijn. Denk aan een wapen zoals de Scar-H met silencer bijvoorbeeld. Ik mis namelijk echt de spec ops uit BF2. Assault is het gewoon net niet, Engineer wel maar de rocket launcher past er weer niet bij en de wapens zijn meer side arms.
Gewoon een sneaky class met silencer assault rifles zoals de G36C, Scar-H,... Of ipv de tubes of shotgun een silencer als extraatje bij assault.
Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:20:
Van bijna een minuut naar krap 15 seconde, zeker veel geholpen.

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 05-05-2010 16:25 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:20:
Speel je met een ATI kaart Vinci ?

Ja ik gebruik een HD5770. Ik ga op zoek naar andere drivers en dan maar eens testen.

@ TSurany: Ben hem net aan het installeren.. heb nu alweer een oude versie die ik in september heb geintalleerd toen ik comp kreeg :P

/edit2: Wooessh dat scheelt echt! Echt binnen 10-15 seconden is die geladen inderdaad... lang leve de drivers xD :D

[ Voor 29% gewijzigd door Vincitore op 05-05-2010 17:37 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
10.4 moet je hebben, dat zal echt schelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
aex351 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 15:37:
Mogelijk bij de volgende update of map pack komt er een conquest variant voor de map Port Valdez. Dit kan je terug vinden in de tactical handleiding en enkele screenshots op het internet. Ook is er een nieuwe voertuig toegevoegd, een buggy. Verder wordt er wel bij gezegd dat het een tamelijk oude screenshot is. Maar goed. EA/Dice kennende zullen ze ook deze dingen toevoegen en presenteren als nieuw.
Bij de PS3 store staat er al wat Map Pack 3 is. Niets bijzonders trouwens, het zijn maps voor squad dm en squad rush.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:58
TRAXION schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 15:43:
[...]
Gisteravond wel ontzettend veel lag gehad heb 1 sniper gehad die ik 7x probeerde te kniven zag de animaties bloedspetters maar geen kill.
Dat is geen lag maar epic fail in hit detection van DICE.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
relen er wel op als je de regels aanpast dat je dus je server kwijt kunt worden of dat de server geen ranked meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Tsurany schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:25:

[...]

Ja het zijn ook echt de personen, hoewel de class imo wel wat meer aanvallend zou mogen zijn. Denk aan een wapen zoals de Scar-H met silencer bijvoorbeeld. Ik mis namelijk echt de spec ops uit BF2. Assault is het gewoon net niet, Engineer wel maar de rocket launcher past er weer niet bij en de wapens zijn meer side arms.
Gewoon een sneaky class met silencer assault rifles zoals de G36C, Scar-H,... Of ipv de tubes of shotgun een silencer als extraatje bij assault.
Daar kan ik me ook wel in vinden. Ik vind de recon class echt super, maar de guns die je krijgt zijn bagger (tot dusver!) ik heb de usual snipers, de shotgun en een ander shotgun achtige gun (ik weet even niet meer welke) en de M1 Garant. Allemaal guns naast de snipers en de M1 (die je alleen vrijspeelt door veteran status) die shortrange zijn en dat schiet niet echt op. Een M4A1SD zou ook welkom zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Striptease schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:51:
[...]

Bij de PS3 store staat er al wat Map Pack 3 is. Niets bijzonders trouwens, het zijn maps voor squad dm en squad rush.
Is dat een beetje leuk? Nog geen een keer gespeeld eigenlijk.
AvanCade schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 18:15:
[...]
Daar kan ik me ook wel in vinden. Ik vind de recon class echt super, maar de guns die je krijgt zijn bagger (tot dusver!) ik heb de usual snipers, de shotgun en een ander shotgun achtige gun (ik weet even niet meer welke) en de M1 Garant. Allemaal guns naast de snipers en de M1 (die je alleen vrijspeelt door veteran status) die shortrange zijn en dat schiet niet echt op. Een M4A1SD zou ook welkom zijn ja.
De VSS is de enige die er een beetje in de buurt komt maar amper magazijn en klein kaliber kogels. Een M4A1SD bijvoorbeeld, hoewel dat niet mijn voorkeur heeft qua uiterlijk, maar inderdaad zulke wapens. Ik mis een beetje het kunnen sneaken en het wat minder opvallen. Als engineer met je silenced guns kan je vaak een paar kills maken omdat niemand je hoort.

En wat trouwens echt apart is, gister iemand ook flink mee afgeschoten die mij wou knifen, dat je personage op eens kreten uitroept uit het niets en anderen je daardoor horen. Iemand liep dus achter mij, wilde mij knifen. Maar een squad mate van hem ging dood of iets dergelijks, zijn character roept automatisch iets er over en daardoor hoorde ik hem en was het shotgun to the face.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel soms squad rush , het heeft wel iets als je met 8 maten 4vs4 speelt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
TRAXION schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 15:43:
[...]

Dat had ik een paar dagen geleden ook. We waren defenders op Laguna Presa en we hadden B verloren. Er kwam een bootje via B dus zo'n gast was bezig met het schieten in dat bootje. Ik ren naar hem toe om hem te knifen maar op een 1 of andere manier kon ik hem niet knifen (10x geprobeerd). Dus ik pak mijn pistol om hem te killen, lukte ook niet (ik richtte echt op zijn hoofd, zijn hele lichaam.. ik zag zogenaamd bloed maar ik deed hem zero damage). Daarna wou ik mijn tel pakken om het te gaan recorden maar helaas kwamen er nog 2 bootjes aan die mij te pakken kregen. I was like &%&%^&%^*(*#%$%^@^%$^%& PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP.

[ Voor 11% gewijzigd door Aslanboy1905 op 05-05-2010 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Tsurany schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:41:
10.4 moet je hebben, dat zal echt schelen.
Scheelt bij mij idd veel met mn 4850, gebruik ze gelukkig alweer even. Alleen beetje jammer dat nu de eerste 15 secondes in game zo traag als dikke stront gaan.. lijkt eerder een powerpoint presentatie dan een spel. En soms kun je helemaal niet joinen, blijf je maar klikken op Join Battle maar gebeurt er gewoon niks.. pas echt een minuut later ofzo kom je dan in het spel maar dan zijn natuurlijk alle voertuigen allang vertrokken |:(

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, die problemen heb ik ook nog steeds. Ach als alles goed zou gaan dan zou je het battlefield aspect niet meer herkennen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:59
Mijn statistieken zijn ook niet mis:
In 196 rondjes 138 keer gewonnen en 58 verloren (w/l van 2.93).
En dit behaald met een SPM van 280 wat 54 ace pins (27%) en 112 gold squad pins (57%) opleverde.

Ook grappig: 206 assault rifle pins gehaald (7 enemies killen met assault in 1 match) wat dus meer dan 1x per game gebeurd en ook nog eens 157 van de medic. Al klopt dit wel ongeveer want mijn gemiddelde zit op 27 kills per game (totaal 5867 kills gemaakt).
158 killstreeks van 6 kills of hoger en 55x 8 kills en hoger. Ook de pin van 5 headshots in 1 round al 219x gehaald!
(alle statistieken behaald op de xbox 360 versie)

Vandaag ging het echter gewoon erg brak. Mede door mijn downloadende huisgenoten niet echt veel kunnen gamen en als ik eenmaal ingame zat ging het zo slecht. Zowel bij mij als bij de rest van mn team. Kon gewoon niet lekker de tegenstander afschieten en heb dan ook ff paar potjes met negatieve k/d ratio afgesloten

[ Voor 29% gewijzigd door Martinspire op 05-05-2010 20:28 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:31

aex351

I am the one

BlizzarD schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 19:36:
[...]

Scheelt bij mij idd veel met mn 4850, gebruik ze gelukkig alweer even. Alleen beetje jammer dat nu de eerste 15 secondes in game zo traag als dikke stront gaan.. lijkt eerder een powerpoint presentatie dan een spel. En soms kun je helemaal niet joinen, blijf je maar klikken op Join Battle maar gebeurt er gewoon niks.. pas echt een minuut later ofzo kom je dan in het spel maar dan zijn natuurlijk alle voertuigen allang vertrokken |:(
Dat komt waarschijnlijk door je virus scanner. Probleem is natuurlijk het spel, maar wanneer je de virus scanner uitzet is het probleem opgelost. Althans bij mij.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar dat is natuurlijk belachelijk, het komt doordat BC2 enorm veel rare operaties uitvoert dat normaal niet hoort bij een spel, dat moeten ze oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 13-09 16:30
aex351 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:50:
[...]

Dat komt waarschijnlijk door je virus scanner. Probleem is natuurlijk het spel, maar wanneer je de virus scanner uitzet is het probleem opgelost. Althans bij mij.
Kijk dan even in het problemen topic daar staat een oplossing in ;)

Vandaag dacht ik even snel een sniper te kniven plots draait hij zich om en tot mijn schrik had hij een shotgun :o er volgde een knal en ik was er geweest 8)7

[ Voor 90% gewijzigd door JT888 op 05-05-2010 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Heb zojuist 2 PS3 spelers in de lijst toegevoegd, wat mij eigenlijk heeft doen afvragen hoe het komt dat dit speel itt een heleboel anderen, voornamelijk (hier op GoT althans) meer op de PC word gespeeld dan een van de consoles? De inkopper zal ik vast geven: de controls zijn natuurlijk veel gemakkelijker dan op de consoles, al is dat een kwestie van wennen. Maar wat zou er nog meer reden hiervoor kunnen zijn, dat de PC juist populairder is dan de consoles? Eigenlijk is dit (imo) toch ook wel hét bewijs dat PC-gaming echt niet EOL is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Cloud schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:27:
Ben nu bezig om de autospot spec vrij te spelen, zodat het spotten wat makkelijker gaat. Ik heb namelijk heel vaak dat ik duidelijk een enemy zie, maar als ik op spot druk er gewoon niets gebeurt. En soms zie ik eigenlijk niemand en dan ineens registreert hij wel een enemy. Valt voor mijn gevoel geen pijl op te trekken.
Ja dat is inderdaad een veel voorkomend probleem. Sommige mensen kan je nog niet spotten als ze op 1 meter afstand van je zitten en je ze besluipt en knifed. En willekeurig (in bursts anders blokkeerd het) op Q drukken bij begroeing waar je eerst vuur vandaag zag komen helpt ook vaak, vooral op normale mode. Op Hardcore krijg je dan vaak alleen zo'n 1/2 seconde spot...

Maar over knife gesproken: Op Hardcore heb ik nog altijd last van die "1 dmg" bug. Iemand heeft de schade op 1 vast gezet, waar dat natuurlijk 100 zou moeten zijn. Waarschijnlijk als in dat dmg eerst 1.0 was maar nu dus perongeluk 0.01 is geworden. Ik kwam op een Zweedse server die een soort eerste primitieve dmg report had (unranked server daardoor). Toen iemand mij tijdens 't planten knife-de en daarna neerschoot stond daar namelijk "Knife 2x 2dmg, Scar L 3x 112dmg."
Hoofd-knife werkt overigens nog wel: maar goed, dat is haast niet uitvoerbaar. Voor die reports dacht ik (en iedereen met mij) dat het een lag-probleem was, maar niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Striptease schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:51:
Mocht Port Valdez komen als Conquest map dan zal het wel vergelijkbaar zijn met Arica Harbour.

Puur het middengebied gebruiken als slagveld.

Op zich niets mis mee, ik speel tegenwoordig bijna alleen nog maar Conquest, en heel vaak Arica Harbour. Lekker compact, geen tanks geen heli's en veel huisjes. :) Heerlijk.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CptChaos schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:55:
Heb zojuist 2 PS3 spelers in de lijst toegevoegd, wat mij eigenlijk heeft doen afvragen hoe het komt dat dit speel itt een heleboel anderen, voornamelijk (hier op GoT althans) meer op de PC word gespeeld dan een van de consoles? De inkopper zal ik vast geven: de controls zijn natuurlijk veel gemakkelijker dan op de consoles, al is dat een kwestie van wennen. Maar wat zou er nog meer reden hiervoor kunnen zijn, dat de PC juist populairder is dan de consoles? Eigenlijk is dit (imo) toch ook wel hét bewijs dat PC-gaming echt niet EOL is.
Beide console versies hebben een max van 24 players in een server, de graphics zijn minder mooi/scherp, en als je een beetje pc hebt heb je een hogere FPS. Ook missen de console versies de server-browser, en kon je dacht ik, de squads niet managen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Snowwie schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 00:09:
[...]

Mocht Port Valdez komen als Conquest map dan zal het wel vergelijkbaar zijn met Arica Harbour.

Op zich niets mis mee, ik speel tegenwoordig bijna alleen nog maar Conquest, en heel vaak Arica Harbour. Lekker compact, geen tanks geen heli's en veel huisjes. :) Heerlijk.
Agree, echt super gaaf deze map als conquest! Zoek ze meestal op met niet meer slots dan 24, dan blijft het goed te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 13-09 16:30
Net weer even een paar rondes rush gespeeld op een hardcore server.

Ik moet zeggen het bevalt me goed op de vele recon snipers na die nu allemaal 1 shot 1 kill zijn zo irritant.

HC lijkt ook wel meer punten te geven dan de normale servers dus ranken zal ook veel sneller gaan best vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 15:58
CptChaos schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:55:
Volgens mij zou de lijst met PS3 spelers nog iets langer moeten zijn, aangezien ik regelmatig mensen met een GoT tag zie spelen die niet in de lijst staan.
Dan nog blijft de lijst met PC spelers langer :)
SinergyX schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 23:28:
Schiet ik net iemand op enorme afstand neer (+342 marksman), ik happy en PS3 crash :(

Maar, dit was toch wel even een erg mooi moment :)
[afbeelding]
Was erg gezellig!!
Dat is inderdaad balen SingergyX :'(

Gisteravond begon het er ook weer op te lijken, maar hadden we toch behoorlijk wat meer tegenstand (of zijn we inmiddels te verwend met de tegenstand tot nu toe?)

Op een gegeven moment zijn we met een aantal GoT'ers op aangeven van Himlims een private match begonnen. In de invite stond "Stunt Server", maar daar heb ik zolang ik er was weinig van gemerkt :*)
Pixel en Aslan probeerden nog wat te botsen met de Apaches, maar onze tegenstanders waren toch best serieus aan het spelen.
Misschien dat er later nog gestunt is, maar dat heb ik niet meer meegemaakt (shit, is het alweer zo laat? Moet morgen weer werken).

[ Voor 37% gewijzigd door Jackal131 op 06-05-2010 08:30 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Snowwie schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 00:09:
[...]

Ik hoop het, Arica Harbour is met stip mijn favoriete kaart, hetgeen grotendeels te maken heeft met mijn voorliefde voor infantry only, bij voorkeur op stadskaarten. Zo is Karkand mijn all time favorite map in BF2 (gevolgd door Mashtuur en Jalalabad), en zou naar mijn mening Karkand goed in de setting van BFBC2 passen, waar het dan niet de arabieren zijn tegen us, maar de russen.
Zie bovenstaand :)
Gisteren even bij een maat gespeeld. Eerst om de ronde op zijn PS3, en dan merk je pas dat het matchmaken echt wel werkt. Hij is nog maar net begonnen met het spel en zijn skill level is nog redelijk laag (7). Speel ik daar op een server met alles lvl 0 tot 10. OMG wat merk je dan hoe je vooruit gegaan bent... T werd bijna zielig op een gegeven moment, daar ik een 40-6 score neergezet heb (als assault), waaronder een 15 killstreak (jammer dat die ophoudt met tellen voor awards bij 8...). Eindstand was 3800 puntjes voor de mij (dus voor mn maat), de nr 2 had 1250 punten ofzo en de rest zat nog onder de 1000....

Nu snap ik ook waarom hij het zo moeilijk vindt iedere keer als hij bij mij joint, dan speelt hij in een server met een gemiddeld skill level van 180...

Overigens voor de stat-hoeren: Als je joint op een server waar het gemiddelde skill level erg laag is, dan gaat je eigen skill level drastisch naar beneden. Ik heb gisteren de bovengenoemde server zelf ook gejoind. Spelen is erg (te) makkelijk, maar iedere death (die dan vrijwel altijd door een laag lvl speler zal zijn) doet je eigen skill level kelderen. De mijne is in een 1,5 uur spelen van 180+ naar 110+ gezakt (hetgeen mij echt niets boeit, overigens), terwijl ik uitmuntende scores en k/d ratios neergezet heb

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jackal131 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 08:07:
[...]

Volgens mij zou de lijst met PS3 spelers nog iets langer moeten zijn, aangezien ik regelmatig mensen met een GoT tag zie spelen die niet in de lijst staan.
gister hebben we toch met redelijk clubje in prive server zitten kutten. Had een room aangemaakt, maar kon de match niet starten; server full 8)7 waarna Pixel een nieuwe heeft gestart, met succes.

Daar getracht wat te vliegen :X maar krijg het niet onder de knie. Op de PC is dat aanzienlijk makkelijk met toetsenbord+muis, dus overweeg nu zo'n fraggenstein ding. Als je dan Pixel of Aslan in de lucht ziet hangen :F die draaien pirotjes en spelen verstoppertje met een chopper van 25meter ....

@pixel Wil je in de toekomst een andere spot uitzoeken dan mijn hoofd om jouw beschadigde chopper te repareren?

Vind het wel erg jammer dat onderlinge communicatie (binnen squad/team) niet mogelijk is. Hebben wel een GoT chatkanaal aangemaakt, maar deze wordt niet door iedereen gebruikt (hint :+)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
himlims_ schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 08:30:
[...]
Vind het wel erg jammer dat onderlinge communicatie (binnen squad/team) niet mogelijk is. Hebben wel een GoT chatkanaal aangemaakt, maar deze wordt niet door iedereen gebruikt (hint :+)
Vind het erg lastig om én berichten te moeten typen én te spelen.
Een algemeen voice-chatkanaal zou de oplossing zijn!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Echt lagge, zat gister te snipen, komt er zo'n gozertje die probeerde me te kniven, dus ik draai om, en knife hem 1x in zn face en hij is dood :+ Terwijl die mij al +/- 4 keer geraakt had :P

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wat is engineer trouwens klote om te spelen voordat je de cg krijgt zeg :/ (gisteren eindelijk unlocked)
butt wapens tenzij je redelijk close bent. die rpg is met exp upgrade best aardig maar irritant in gebruikt. Uiteindelijk alles maar unlocked door zoveel mogelijk te repareren en en zo snel mogelijk kits van dooie gasten op te pakken.

Cooldown op de defibrillator mag trouwens best wat langer. ik pakte die krengen op en was nonstop aan het ressen (punten gaan best rap dan) omdat we onder granaatvuur lagen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Martinspire schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:22:
Mijn statistieken zijn ook niet mis:
Nice
(alle statistieken behaald op de xbox 360 versie)

Vandaag ging het echter gewoon erg brak. Mede door mijn downloadende huisgenoten niet echt veel kunnen gamen en als ik eenmaal ingame zat ging het zo slecht. Zowel bij mij als bij de rest van mn team. Kon gewoon niet lekker de tegenstander afschieten en heb dan ook ff paar potjes met negatieve k/d ratio afgesloten
True that! Man wat ging het gisteren bagger. Wel eindelijk mijn 4 keer scope gehaald voor assault. Is toch weer een stukkie fijner aimen.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

d_star

Maharadja of the Year :-/

Bokkie schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 08:53:
Wat is engineer trouwens klote om te spelen voordat je de cg krijgt zeg :/ (gisteren eindelijk unlocked)
butt wapens tenzij je redelijk close bent. die rpg is met exp upgrade best aardig maar irritant in gebruikt. Uiteindelijk alles maar unlocked door zoveel mogelijk te repareren en en zo snel mogelijk kits van dooie gasten op te pakken.
Klote om te spelen wil ik niet zeggen, maar idd, je moet je gevechten wel uitzoeken. IIk heb ups en downs met de engineer-class. Ik vind die 9A-91 zo beroerd nog niet spelen, maar je legt het standaard af tegen welke assault rifle dan ook. Vaak probeer ik ook maar gewoon sneaky te spelen, en dat werkt op zich wel aardig. Sowieso moet je je aardig bewust zijn van je support-role als engineer, en niet gaan proberen te lone wolfen. Dat wordt helemaal niks.

Te vaak nog probeer ik shoutouts op te lossen met mn 9A-91 / Scar-L, terwijl ik soms gewoon mn RPG erbij moet pakken. Betekent vaak m'n dood, maar ach, ik heb er nog steeds lol in :P

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Bokkie schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 08:53:

Cooldown op de defibrillator mag trouwens best wat langer. ik pakte die krengen op en was nonstop aan het ressen (punten gaan best rap dan) omdat we onder granaatvuur lagen.
Enineer icm Scar-L + tracers vind ik erg vermakelijk :P na wat oefenen gaat dat darten steeds beter (maar man o man wat gaat die dart traaaaaag naar zijn target) blijft zo amusant om er een op een poppetje te schieten. Deze rennen dna veelal in paniek rond (al dan niet naar hun teammates) - dat is een mooi moment om een rocket te locken :P - fun gegarandeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
ik zat gisteravond een tijdje in het andere team, moet zeggen dat dat ook wel leuk is. Maar dan mis je wel het team gevoel. Ben je dood dan ben je ook echt dood, geen revive. En de squads waren vol, dus nadat je echt dood bent mag je nog een keer een triatlon afwerken voordat je weer in de actie bent.
Kreeg nog wel wat invites vanaf de GoT kan maarja vol = vol :(

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mja wat ik voornamelijk deed was gunner zijn in een tank en steeds uitstappen en repairen indien nodig, maar af en toe heb je een prutser als chauffeur en dan rijd hij of half repaired zijn dood tegemoet of hij rijd over je heen :/

Ik kan nog steeds niet goed met heli's overweg trouwens. snap er geen reet van hoe je nou moet vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
vyndrox schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:30:
ik zat gisteravond een tijdje in het andere team, moet zeggen dat dat ook wel leuk is. Maar dan mis je wel het team gevoel. Ben je dood dan ben je ook echt dood, geen revive. En de squads waren vol, dus nadat je echt dood bent mag je nog een keer een triatlon afwerken voordat je weer in de actie bent.
Kreeg nog wel wat invites vanaf de GoT kan maarja vol = vol :(
Jij was inderdaad erg irritant aan de andere kant :P
Vandaar ook de invites om jou bij ons te krijgen, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 16:42
d_star schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:16:
[...]

Klote om te spelen wil ik niet zeggen, maar idd, je moet je gevechten wel uitzoeken. IIk heb ups en downs met de engineer-class. Ik vind die 9A-91 zo beroerd nog niet spelen, maar je legt het standaard af tegen welke assault rifle dan ook. Vaak probeer ik ook maar gewoon sneaky te spelen, en dat werkt op zich wel aardig. Sowieso moet je je aardig bewust zijn van je support-role als engineer, en niet gaan proberen te lone wolfen. Dat wordt helemaal niks.

Te vaak nog probeer ik shoutouts op te lossen met mn 9A-91 / Scar-L, terwijl ik soms gewoon mn RPG erbij moet pakken. Betekent vaak m'n dood, maar ach, ik heb er nog steeds lol in :P
Met de UZI en PP2000 kan je toch wel behoorlijk veel winnen in close combat, althans dat is mijn ervaring. Ik speel zelf altijd ver naar voren, en als ik dan engineer ben gebruik ik het liefst die wapens. Als je dan in bursts schiet ( wat je eigenlijk altijd moet doen ) kan je ook nog op afstand killen met een red dot er op.

Fijnste wapen van de Engineer classe vind ik toch de AKS74U. Je kan er wel redelijk mee op afstand killen en je er snel mee aimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Soms werkt dat squad ding niet altijd happy. Kwam 1x uiteindelijk bij aantal van GoT op de server, maar in een leeg squad. Het waren wel 12 man, dus 'Find me a squad'. Maar deze bleef gewoon aanstaan, nooit in een squad terecht gekomen. Zou dat komen dat 1 van de squads (2x4 en 1x3) dan op private staat?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SinergyX schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:12:
Soms werkt dat squad ding niet altijd happy. Kwam 1x uiteindelijk bij aantal van GoT op de server, maar in een leeg squad. Het waren wel 12 man, dus 'Find me a squad'. Maar deze bleef gewoon aanstaan, nooit in een squad terecht gekomen. Zou dat komen dat 1 van de squads (2x4 en 1x3) dan op private staat?
lijkt wel een trant te worden - maken MP ondersteuning voor game X maar ... het moet niet gemakkelijk en goed werken - gebruiker moet wel geïrriteerd blijven. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

steffeh schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:11:
[...]

Met de UZI en PP2000 kan je toch wel behoorlijk veel winnen in close combat, althans dat is mijn ervaring. Ik speel zelf altijd ver naar voren, en als ik dan engineer ben gebruik ik het liefst die wapens. Als je dan in bursts schiet ( wat je eigenlijk altijd moet doen ) kan je ook nog op afstand killen met een red dot er op.

Fijnste wapen van de Engineer classe vind ik toch de AKS74U. Je kan er wel redelijk mee op afstand killen en je er snel mee aimen.
Mja dan moet je die eerst wel unlocken he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
SinergyX schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:12:
Kun je een squad private maken?? Wist niet dat dat mogelijk was...

Misschien volgende keer een berichtje sturen naar een GoT'er met een verzoek tot invite.
Als het goed is krijg je óf een invite óf een bericht dat de squad vol is met de namen van de andere deelnemers van die squad.
Het is inderdaad vervelend om niet in een squad te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@jackal; druk op start > squad > daar kun je de 'status' veranderen van open > private

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Bokkie schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:25:
[...]

Ghehe, ja dat is wel waar. Maar goed, zo heel moeilijk is het ook niet om een iets beter wapen te unlocken.
Wat vooral veel punten kan opleveren; is het neerleggen van mijnen voor de ingangen van de M-Com stations (als je rush speelt).

Zijn echt veel mensen die het gewoon niet zien, of zo keihard willen rushen met hun tank o.i.d. dat ze daar echt niet opletten. Als dan een tank of zo`n BDMA/Bradley vol zit tikken de punten binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:25:
[...]

4 uurtjes gamen, dan heb je hem zeker. Opzich wel de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mja ben nu bezig, maar het gaat best traag vind ik in vergelijking tot de medic en de assault waar het behoorlijk rap kan gaan door alleen kistjes neer te gooien zeg maar :)

Maar van alle classes ligt de engineer mij het minst eigenlijk. hoewel de cg met explosive upgrades erg goed is om van afstand mcoms te blasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel close combat, je hebt een wapen die flink snel vuurt en ook vrij stil is. Maar onderschat ze op long range ook niet, werkt best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52
Bokkie schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:50:
Mja ben nu bezig, maar het gaat best traag vind ik in vergelijking tot de medic en de assault waar het behoorlijk rap kan gaan door alleen kistjes neer te gooien zeg maar :)

Maar van alle classes ligt de engineer mij het minst eigenlijk. hoewel de cg met explosive upgrades erg goed is om van afstand mcoms te blasten
ik had er ongeveer 21 nodig om het ding stuk te krijgen. Eigenlijk niet eens zo heel erg veel. Met nog 20 ticks op de teller en echt geen mogelijkheid om dat ding te armen was het een kwestie van achter de rotsen zitten bij ammo + medic en elke paar seconde een raket richting dat apparaat rammen.

En wat ik gisteren ook heb gezien was ook wel grappig. Twee man, eentje achter de UAV, een ander als assault met C4. Plak de C4 op de UAV, vlieg dat ding naar de MCOM, blaas de boel op en vlieg weer terug voor nieuwe C4 :) (werkt uiteraard alleen als FF uit staat)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT888 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 03:15:
Net weer even een paar rondes rush gespeeld op een hardcore server.

Ik moet zeggen het bevalt me goed op de vele recon snipers na die nu allemaal 1 shot 1 kill zijn zo irritant.

HC lijkt ook wel meer punten te geven dan de normale servers dus ranken zal ook veel sneller gaan best vaag.
Same here... gisteren een dagje vrij genomen om even weer eens lekker een paar uurtjes wat kogels er door heen te jagen... voor het eerst maar weer eens op een HC server gekomen, ineens haalde ik positieve k/d ratio's en leek het een en ander een stuk gemakkelijker met een team te doen. gemiddeld 2k punten zonder awards. Vond ik voor mijn doen op normal, rond de 1k max, een hele vooruitgang! :D

Buiten dat 32 man servers zijn voor mij dan net iets te druk, 16 man servers 2 x 4 mans squad en goed samenwerken vind ik leuker dan dat er op een 16 mans team hele hoop lopen te sprayen met die LMG's of gaan liggen kijkbuizen op de apenrots, omdat er zogenaamd toch genoeg spelers al aan het attacken of defenden zijn. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Tsurany schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:50:
Veel close combat, je hebt een wapen die flink snel vuurt en ook vrij stil is. Maar onderschat ze op long range ook niet, werkt best goed.
Klopt ik heb vaak zat met de pp, de ak en de scar snipers omgelegd.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Gizzy schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:59:
[...]
Klopt ik heb vaak zat met de pp, de ak en de scar snipers omgelegd.
Eigenlijk kan je alle wapens wel redelijk voor long distance gebruiken zolang je maar in bursts schiet, anders kill je sowieso niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Chris_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:20
Kan iemand me misschien uitleggen hoe je een beetje fatsoenlijk met een chopper moet vliegen op de PS3? Blijf het erg lastig vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Laatst online: 17-02-2023
nou inmiddels durf ik het ook aan om te joinen op de PS3, heb bij mijn neefjes even afgekeken en ze hebben me geholpen e.e.a te unlocken haha (enne bedankt he jongens)
heb me aangemeld op de lijst en zal de clantag toevoegen, hoop binnenkort een potje te kunnen joinen
je hebt niet veel aan me maar ben wel gezellig :P
ik moet het meer van de ondersteuning hebben geloof ik als medic of engineer ach ieder zijn lot

overigens F350-maniac lekker makkelijk op zowel PSN als BFBC2

[ Voor 7% gewijzigd door F350-maniac op 06-05-2010 11:35 . Reden: name toegevoegd ]

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 11:22
F350-maniac schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:34:
nou inmiddels durf ik het ook aan om te joinen op de PS3, heb bij mijn neefjes even afgekeken en ze hebben me geholpen e.e.a te unlocken haha (enne bedankt he jongens)
heb me aangemeld op de lijst en zal de clantag toevoegen, hoop binnenkort een potje te kunnen joinen
je hebt niet veel aan me maar ben wel gezellig :P
ik moet het meer van de ondersteuning hebben geloof ik als medic of engineer ach ieder zijn lot

overigens F350-maniac lekker makkelijk op zowel PSN als BFBC2
Inmiddels heb ik je net ook in de lijst gezet. ;)

Ik speel de game alleen maar als ik niet alleen hoef te spelen, in mn uppie vind ik de game niet meer zo boeiend, maar dat heb ik met alle shooters nu bijna.

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

steffeh schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:20:
Eigenlijk kan je alle wapens wel redelijk voor long distance gebruiken zolang je maar in bursts schiet, anders kill je sowieso niemand.
Met die accuracy upgrade kan ik toch met menig wapen in 3seconde 30 kogels afvuren op iemand, haal ik nagenoeg al mijn kills mee :D

Gister wel even met shotgun gespeeld, ding is ziek accuraat op lange range zeg :/ Zat wel even in een match met wat got'ers als tegenstanders (enemy, holland etc), heb toch aardig wat pogingen gezien om mijn badge te kunnen jatten :P
_Chris_ schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:34:
Kan iemand me misschien uitleggen hoe je een beetje fatsoenlijk met een chopper moet vliegen op de PS3? Blijf het erg lastig vinden...
Even goed doorkrijgen welk pookje wat bestuurd. Daarna wat chopper kennis er op los gooien en je komt al aardig eind, ga je dus naar voren (rechter pook), moet je wat gas bij geven om dezelfde hoogte te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

_Chris_ schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:34:
mogelijk dat Pixel of Aslan dit kunnen toelichten? Zij hebben hun vliegbrevet behaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:52:
[...]

Met die accuracy upgrade kan ik toch met menig wapen in 3seconde 30 kogels afvuren op iemand, haal ik nagenoeg al mijn kills mee :D
Ja ik vraag me altijd af wat beter is, hogere accuracy of meer damage per kogel.
Gister wel even met shotgun gespeeld, ding is ziek accuraat op lange range zeg :/
Tja met de slugs ammo vuurt hij gewoon een grote kogel af, dan is het gewoon een rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
himlims_ schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:54:
[...]
mogelijk dat Pixel of Aslan dit kunnen toelichten? Zij hebben hun vliegbrevet behaald
Tjah het is gewoon zoals een chopper werk jaw pitch en throttle, wil je leren vliegen kan je best met de bhawk beginnen dat ding is redelijk sloom.
Apache is erg zenuwachtig.

Daarnaast je thumbsticks niet te fel bewegen in het begin, als je eenmaal weet wat de reactietijd is kan je wat moeilijkere dingen gaan doen.

Het is op zich niet zo moeilijk, nog een tip voor de bhawk als je gunners hebt ga dan in third-person mode zodat je kan zien waar je gunners opschieten en je gunners daarvoor een goed beeld kan geven.
Probeer ook op gelijke hoogte te hangen met de targets.

Schuin naar beneden schieten is echt een ramp om iets te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Tsurany schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:03:
[...]
Ja ik vraag me altijd af wat beter is, hogere accuracy of meer damage per kogel.
[...]
Tja met de slugs ammo vuurt hij gewoon een grote kogel af, dan is het gewoon een rifle.
als shotgun hoer vind ik de slugs een aangename bijwerking van battlefield, menig sniper al mee uitgeschakeld. En closecombat jank je gewoon de gehele clip er doorheen (faga - heet die shotgun geloof ik)

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/images/weapons_128x32/s12k.png
SAIGA 20K SEMI <- dat is 'm

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 06-05-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Chris_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:20
SinergyX schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:52:
[...]

[...]

Even goed doorkrijgen welk pookje wat bestuurd. Daarna wat chopper kennis er op los gooien en je komt al aardig eind, ga je dus naar voren (rechter pook), moet je wat gas bij geven om dezelfde hoogte te behouden.
Kom ook wel een beetje vooruit / omhoog, maar fatsoenlijk een rondje vliegen zit er al niet in..... Hoop dat 1 van de heren het e.e.a. uit zou willen leggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Even weer over die veteran status.
Ik heb BF:Heroes en BF2 gespeeld maar beiden krijg ik niet geadd.
Ik heb BF:Heroes met hetzelfde EA/Email account gespeeld als waarmee ik nu BF:BC2 speel, maar hij komt niet te staan op mijn veteran page. Het rare is dat als ik inlog op de website van BF:Heroes er wel staat dat ik 700 punten heb gekregen omdat ik ook BF:BC2 speel

BF2 heb ik gekocht via Steam maar je kunt hem alleen maar adden via je Gamespy username en die heb ik dus niet... wat nu ?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik krijg het ook niet voor elkaar om Heroes te laten verschijnen op de Veteran page. Ben bezig met EA support om het voor elkaar te krijgen, dat schijnt te kunnen werken. Alleen had ik gister een medewerker op de chat die zei dat Heroes helemaal niet meetelt voor je veteran rank 8)7 Toen ik vroeg waarom de game er dan überhaupt bij stond, herhaalde hij zichzelf alleen maar en vroeg of er nog wat anders was waar hij mij mee kon helpen.. Nu maar een mailtje er achteraan gestuurd via EA support. Ben benieuwd wat ze zeggen.

Het moet kunnen want er zijn genoeg verhalen op internet te lezen van mensen die door Heroes toe te voegen, de M1 garand gekregen hebben. Het stomme is dat het bij sommige mensen (waaronder ik dus) niet automatisch gaat.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:58
_Chris_ schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:08:
[...]

Kom ook wel een beetje vooruit / omhoog, maar fatsoenlijk een rondje vliegen zit er al niet in..... Hoop dat 1 van de heren het e.e.a. uit zou willen leggen!
Kwestie van oefenen... ik gebruik een joystick voor het vliegen, en krijg het al redelijk onder de knie, maar het is niet in 15minuten geleerd :)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Ben ik trouwens de enige die de schaal van de maps net iets te klein vind? Wil eigenlijk met 64 man Conquest spelen, met meer focus op vehicle combat enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd trouwens ik mis eigenlijk gewoon de opvolger van BF2. Opzicht snap ik wel dat ze het hier klein houden omdat dit spel meer is gefocussed op tachtische squad dingen. Maar ik mis wel idd de BF2 gevechten waarin iedereen eerst in een Black Hawk moest :P Sowieso is het vliegen in dit spel kut omdat je om de haverklap buiten de map zit.

Alles ligt er uit nu?? :S

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jeoh schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:25:
Ben ik trouwens de enige die de schaal van de maps net iets te klein vind? Wil eigenlijk met 64 man Conquest spelen, met meer focus op vehicle combat enzo :)
dat viel mij ook wel tegen, neem nu wakey-island op de PC, daarbij moest je eerst stuk vliegen, tussentijd de senseo aanzetten, tegen die tijd kwam je bij land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was heerlijk. Uren rondgevlogen daar mensen droppen overal prachtig.

Waarom liggen alle [GoT] servers eruit?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2010 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Cloud schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:19:
Ik krijg het ook niet voor elkaar om Heroes te laten verschijnen op de Veteran page. Ben bezig met EA support om het voor elkaar te krijgen, dat schijnt te kunnen werken. Alleen had ik gister een medewerker op de chat die zei dat Heroes helemaal niet meetelt voor je veteran rank 8)7 Toen ik vroeg waarom de game er dan überhaupt bij stond, herhaalde hij zichzelf alleen maar en vroeg of er nog wat anders was waar hij mij mee kon helpen.. Nu maar een mailtje er achteraan gestuurd via EA support. Ben benieuwd wat ze zeggen.

Het moet kunnen want er zijn genoeg verhalen op internet te lezen van mensen die door Heroes toe te voegen, de M1 garand gekregen hebben. Het stomme is dat het bij sommige mensen (waaronder ik dus) niet automatisch gaat.
Zelfde bij mij. Ik heb BC2 op een ander emailadres geregistreerd staan dan BF2 en krijg die 2 niet gekoppeld. Daarnaast willen 1942, Road to Rome en Vietnam helemaal niet toegevoegd worden, laat staan Heroes, dus ik heb nog steeds geen status :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Cloud schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:19:

Zou je het antwoord hier eventueel kunnen posten? Het is mij namelijk ook niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Vreemd genoeg staat bij mij Battlefield: Bad Company wel aan (die ik niet heb), maar BF2 / BF:H krijg ik er niet bij. Dat hele Veteran systeem is zo buggy als de pest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Jackal131 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 08:07:
[...]

[...]

Was erg gezellig!!
Dat is inderdaad balen SingergyX :'(

Gisteravond begon het er ook weer op te lijken, maar hadden we toch behoorlijk wat meer tegenstand (of zijn we inmiddels te verwend met de tegenstand tot nu toe?)

Op een gegeven moment zijn we met een aantal GoT'ers op aangeven van Himlims een private match begonnen. In de invite stond "Stunt Server", maar daar heb ik zolang ik er was weinig van gemerkt :*)
Pixel en Aslan probeerden nog wat te botsen met de Apaches, maar onze tegenstanders waren toch best serieus aan het spelen.
Misschien dat er later nog gestunt is, maar dat heb ik niet meer meegemaakt (shit, is het alweer zo laat? Moet morgen weer werken).
Wisten jullie trouwens dat de auto-aim bij een private match aan staat. We gingen dus effe elkaar tracer darten en mikte ik ik effe naast zijn hoofd maar mijn aim richtte gelijk op zijn hoofd. En ik vond het wel jammer dat ze gingen schieten, daarna wij ook mjah.

PS: pixel ik vlieg nu beter dan jouuuuuu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:33:
[...]
dat viel mij ook wel tegen, neem nu wakey-island op de PC, daarbij moest je eerst stuk vliegen, tussentijd de senseo aanzetten, tegen die tijd kwam je bij land.
Met een J10 ben je binnen 10sec boven de carrier, en met wat geluk had je der dan 10+ kills bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeoh schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:07:
Vreemd genoeg staat bij mij Battlefield: Bad Company wel aan (die ik niet heb), maar BF2 / BF:H krijg ik er niet bij. Dat hele Veteran systeem is zo buggy als de pest...
Meerdere malen geprobeerd echter ik krijg het maar niet voor elkaar... mijn BF:2 BF2sf accaunt gekoppeld te krijgen aan mijn BFBC2 account. Hij krijg mijn username van BF2 niet gevonden ofzoiets... ik snap er zelf ook niets meer van.. Echter wil ik wel graag die M1 Garand }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:22:
[...]

Meerdere malen geprobeerd echter ik krijg het maar niet voor elkaar... mijn BF:2 BF2sf accaunt gekoppeld te krijgen aan mijn BFBC2 account. Hij krijg mijn username van BF2 niet gevonden ofzoiets... ik snap er zelf ook niets meer van.. Echter wil ik wel graag die M1 Garand }:O
Je mist niks hoor, tis een waardeloze unlock (zoals de meeste unlocks 'all kits').
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.