Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambot
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21-04-2011
quote:
Freekers schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:45:
Hmm, dan ben ik blijkbaar gewoon verschrikkelijk goed. Haal ze allemaal stuk voor stuk naar beneden, niemand van mijn vrienden pak zodoende een chopper als ik engineer ben ;)
smoke countermassures, dag dag tracer dart, + snelheid van attack chopper is dan fataal voor de engineer die dan nog een RPG-7/CG/ of die AT probeert af te vuren. Maar gelukkig zijn er niet veel van dat soort 2 man armies, en mogelijkheden tot de assault chopper! >:)

[COFFEE]gambot

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 04-08 11:33
Medic met MG3 vlakbij een mcom die vier enemies aan het disarmen zijn + dat heerlijke ratelgeluid is uber RAMBO gevoel, vind dit ding op close range echt tof, kies hem eigenlijk voor het geluid :D. Kan zelf niet echt goed overweg met MG36, op hardcore al helemaal niet (duh).

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 215005
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 05-10-2011
quote:
gambot schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:08:
[...]

smoke countermassures, dag dag tracer dart, + snelheid van attack chopper is dan fataal voor de engineer die dan nog een RPG-7/CG/ of die AT probeert af te vuren. Maar gelukkig zijn er niet veel van dat soort 2 man armies, en mogelijkheden tot de assault chopper! >:)
yup, ik denk dat Freekers gewoon slechte piloten treft.. want soms kom ik gasten tegen die echt enorm huishouden.. en een goede piloot vliegt ook een stuk hoger dan de meesten.. zodat je ze amper kan tracen..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 15:02
quote:
AvanCade schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:54:
[...]

Nee, dit betekend dat ik me team minder vaak kan helpen m.b.v. mortars. Ik blijf gewoon lekker snipen (voor het merendeel) omdat dat is wat ik leuk vind.

[...]

Oh dus andere snipers neer schieten en savior kills maken + mcom/flags vrijhouden van enemies helpt niet? Apart.
nee dat helpt niet. in de 120 uur die ik er nu in heb zitten, ben ik nog geen campeersniper tegen gekomen die ook daadwerkelijk iets nuttigs deed voor zijn team. Het hele team probeert namelijk die MCOM vrij te houden van tegenstanders. Niet enkel en alleen de snipers. Die zijn alleen bang dat ze het leven laten, en blijven daarom maar zo ver mogelijk weg van de actie.

Ook een nuttige toevoeging als squad maatje. Spawn je weer anderhalve click van de actie af...

Maargoed, het heeft me even gekost, maar de "HEER" server, draait hardcore mode waarbij alle mensen met sniper rifles gekicked worden. Voor de liefhebber uiteraard.

-_-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 06-08 14:10
quote:
gambot schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:31:
[...]

Ik zal heel eerlijk hierin zijn, maar ik heb duidelijk gemerkt dat ik een steeds grotere hoeveelheid solo medics in mijn team heb gekregen het komt neer op ongeveer 60% van mijn teams, waarom omdat het gemakkelijk killen is, incombinatie met gemakkelijke punten van medic pakketjes strooien plus reviven.
Wacht even, solo medics die makkelijk punten pakken vanwege reviven en pakketjes? Dan zijn het toch geen solo medics maar doen ze gewoon waar hun klasse voor staat. :?

Verder kán het er mee te maken hebben doordat iedereen z'n primaire klasse al gemaxxed heeft en nu medic als 2e of zelfs 3e klasse speelt. Je zou namelijk denken dat iedereen juist pre-patch als medic speelde (lees: Pre-nerf M60). De échte medic revived veel en strooit met pakketjes alsof z'n leven ervan afhangt.

Mensen die klagen dat ze te weinig gerevived worden: Check éérst de volgende dingen.
  • Waar ben je gestorven? in het open veld? Een echte medic waagt zich daar niet, pech gehad. Sommige medics wel maar zijn waarschijnlijk dood vóórdat ze je kunnen reviven.
  • Een goede medic revived niet zomaar blind. Iemand heeft jou neergemaaid, de medic moet voordat hij jou revived éérst die vijand afknallen, grote kans dat je dan al gerespwaned bent, of de medic is zelf dood.
  • Is er uberhapt wel een medic in de buurt?
  • is de medic toevallig net ergens anders/met iets anders bezig?
  • Een medic is niet alziend, misschien ziet íe je gewoon niet?
  • de meeste medics blijven net wat achter het front. Logisch.
Zo klagen sommigen (ikzelf ook) juist over teveel gerevived worden, op een plek waar je gelijk weer neergeknald word.
Zélf revive ik denk ik amper de helft van de dode teammates die ik opmerk, puur vanwege bovenstaande redenen.

Buiten dat zijn er zat medics die idd gewoon ruk zijn en puur op kills gefocust zijn. Maar dat is niet anders dan bij de andere klassen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 11:47
quote:
M2M schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:18:
[...]

nee dat helpt niet. in de 120 uur die ik er nu in heb zitten, ben ik nog geen campeersniper tegen gekomen die ook daadwerkelijk iets nuttigs deed voor zijn team. Het hele team probeert namelijk die MCOM vrij te houden van tegenstanders. Niet enkel en alleen de snipers. Die zijn alleen bang dat ze het leven laten, en blijven daarom maar zo ver mogelijk weg van de actie.

Ook een nuttige toevoeging als squad maatje. Spawn je weer anderhalve click van de actie af...

Maargoed, het heeft me even gekost, maar de "HEER" server, draait hardcore mode waarbij alle mensen met sniper rifles gekicked worden. Voor de liefhebber uiteraard.
Iedere teammate verdedigd de MCOM. Dat klopt. Maar daar waar andere classes snel het loodje kunnen leggen (omdat ze inderdaad midden in de actie zitten) kunnen snipers vaak meer doen omdat ze langer leven en daarbij geen ticket kosten.

Daarnaast zit ik zelf nooit in een squad omdat:
1) Ik niet in de actie wil spawnen
2) Me squadmates niet kilometers willen lopen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Nu online
quote:
stamp schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:50:
Zo ik ben nu maar overgegaan naar de RPG7 als main wapen niks is meer lache als een 8kill in een schot te hebben:) nu het aantal RPG7 gasten behoorlijk omhoog is gegaan zal het waarschijnlijk niet lang duren voordat dat ding generft word, niks is dodelijker als een single shot wapen als de RPG7 en hij is tot een meter of 250 super accuraat "mn favo gun om snipers te killen"

Alleen is het rond rennen wel een beetje risico heb nu aardig wat EPIC failures op mn naam staan :+) , meestal neem ik gelukkig wel iemand mee.

Ik moet alleen wat minder suicidaal leren spelen aangezien ik gemiddeld maar 1min5sec leef.

Maar jullie worden jullie al gek van die RPG7 spam :P ?
Blast radius waarin je een kill maakt is bijna half zo klein bij de RPG t.o.v. CG nubcannon. 1m vs 1.8m.
Ik gebruik de RPG en M136 alleen antivehicle of als iemand zich achter een muur verstopt.
Mijn favoriete wapen op het moment is de Scar-L met 4x zoom, ja klinkt vreemd maar probeer het eens :P

Steam - BFV - PUBG

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D.I.N.G
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16-08 15:19
quote:
M2M schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:18:
[...]

Ik ben het niet met je eens dat snipers niks nuttigs doen voor hun team want zoals AvanCade al zei pakken ze andere snipers en dat zorgt ervoor dat snipers meer elkaar zoeken dan de rest en ze kunnen meehelpen de mcom stations vrij te houden.

Maar ik ben het wel met je eens dat sommige snipers niks nuttigs doen omdat ze zoals je al zegt hun kill/death ratio hoog willen houden door zo min mogelijk dood proberen te gaan, ook helpt het niet als je moet verdedigen en je halve team is sniper.

Ik ben zelf ook graag een sniper maar ik pas me eigen altijd aan aan mijn team en mijn tegenstanders want soms kan ik als sniper niet veel doen en dan kies ik gewoon een andere kit. Sommige mensen zijn daarintegen altijd sniper want dat kun je zien omdat ze bijv. rank 6 hebben en ook al de m95 hebben.
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True