[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 37.405 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op maandag 10 mei 2010 @ 22:43:
[...]

Goh verklaar je nader... Oh nee laat maar, ik zal even in mijn glazen bol wat je precies bedoelt :?
Dat er in dit spel enorm veel mogelijkheden zijn om schade op te lopen en er enorm veel vuurgevechten plaatsvinden waarbij er meerdere zijn die op dezelfde schieten. Stel iemand heeft 80 hp over, met je GOL doe je 70 damage op lange afstand. Hij overleefd dus een bodyshot. Echter heb jij magnum ammo dan doe je 87.5 damage en is hij dood.
Met de .50 is dit zelfs iets wat nog vaker voorkomt. Normaal doe je op lange afstand 79 damage, met magnum ammo doe je 98,75 damage. Zodra die gene ook maar enige vorm van damage heeft, het kleinste beetje dat je kan vinden, dan is hij met 1 schot dood. En hoe vaak komt het wel niet voor dat je een beetje fall damage hebt, wat schade van een granaat die op verre afstand ontploft, iemand die jou met 1 kogel raakt. Dan kan magnum ammo echt het verschil maken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:42

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Daar zat ik ook al aan te denken. Heb vaak genoeg dat gasten beschoten worden en ik 1x raak schiet, om vervolgens een assist te krijgen ipv een kill. Met dat extra beetje damage is dat misschien net anders.

Is er behalve damage nog een effect op de drop van kogels? Ben nu net een beetje gewend.

Overigens 1x een briljante noobtube kill gehad eerder vanavond, zag iemand lopen op ~200m afstand, en ik dacht "laat ik maar schieten" :P

+50 KILLED AN ENEMY

Was wel even een *O* moment, raakt hem echt precies waar hij rende :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope geen effect op de drop.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Tsurany schreef op maandag 10 mei 2010 @ 22:52:
[...]

Dat er in dit spel enorm veel mogelijkheden zijn om schade op te lopen en er enorm veel vuurgevechten plaatsvinden waarbij er meerdere zijn die op dezelfde schieten. Stel iemand heeft 80 hp over, met je GOL doe je 70 damage op lange afstand. Hij overleefd dus een bodyshot. Echter heb jij magnum ammo dan doe je 87.5 damage en is hij dood.
Met de .50 is dit zelfs iets wat nog vaker voorkomt. Normaal doe je op lange afstand 79 damage, met magnum ammo doe je 98,75 damage. Zodra die gene ook maar enige vorm van damage heeft, het kleinste beetje dat je kan vinden, dan is hij met 1 schot dood. En hoe vaak komt het wel niet voor dat je een beetje fall damage hebt, wat schade van een granaat die op verre afstand ontploft, iemand die jou met 1 kogel raakt. Dan kan magnum ammo echt het verschil maken.
Kijk zo een verhaal is wel wat meer verhelderend als je sniper speelt ;). Het is omdat ik zelf niet echt zo een sniper speler ben en als ik wel sniper ben dan ben ik wel gewoon actief bezig. Als je als sniper actief meedoet kies je vooral voor de svu/vss of all kits weapon. Voor svu/vss heb ik persoonlijk nauwelijks verschil gemerkt met en zonder magnum ammo en met m24/gol/m95 ga je meestal voor de headshot, en als de tegenstander al eerder was verwond en je raakt hem met een bodyshot dan lijkt magnum ammo me eigenlijk niet in alle gevallen nodig te zijn geweest, misschien in maar 10% van de gevallen.

Ik heb zelf een beetje het gevoel dat magnum ammo op sniper rifles vooral incidenteel (daarom quote dikgedrukt) een voordeel op zal leveren, zou liever een andere upgrade gebruiken.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik ga zelf eens body armor proberen, dat doet het in die tabel echt goed, kan volgens mij wel meer een edge geven dan magnum ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-05 11:35
Tsurany schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:12:
Ja ik ga zelf eens body armor proberen, dat doet het in die tabel echt goed, kan volgens mij wel meer een edge geven dan magnum ammo.
Ik zie maar verrektes weinig mensen rond rennen met armor, meestal als iets overpowered is rent iedereen er mee rond. En als iets niet erg effectief is negeert iedereen het als de pest. Body armor is ook zoiets wat iedereen negeert. Volgens mij ben je veel beter af met magnum ammo.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nouja als ik die lijst bekijk dan zie ik wel dat body armor bij elk wapen er voor zorgt dat er twee extra schoten nodig zijn om een kill te maken, dat is wel interessant. Maakt een groter verschil dan magnum ammo. Even semi wiskundig:

Normale damage met de AUG: 20.9
Schoten nodig voor kill: 5
Met magnum ammo: 26.1
Schoten nodig voor kill: 4
Met armor zonder magnum ammo: 15.7
Schoten nodig voor kill: 7
Met magnum ammo en armor: 19.6
Schoten nodig voor kill: 6

Dus het neutraliseert in dit geval de extra damage van de magnum ammo (doet zelfs minder damage) en ipv 5 schoten heb je nu 6 schoten nodig voor een kill met magnum ammo en 7 met armor.
Dus body armor zorgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:57
Ik had gisteren een marksman headshot +70... Met de Saiga >:) Erg vet wapen icm met slugs, d'r zou eigenlijk een 4x of 12x scope op moeten

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:53
sig69 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:12:
Ik gisteren een marksman headshot +70... Met de Saiga >:) Erg vet wapen icm met slugs, d'r zou eigenlijk een 4x of 12x scope op moeten
Ook met de neostead kun je headshots maken, 300m+. wel doen in hardcoremode uiteraard. Rustig aanlijnen, ietsje erboven mikken en met slugs heb je zo weer een marksman headshot te pakken :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Begin beetje aan die saiga te wennen. merkte dat ik omdat ik engineer wilde unlocken nogal veel met de cg bezig was, altijd gebouwen, voertuigen en mcoms slopen, ongemerkt gisteren aan de 2e goldstar gekomen met de cg >_<

dus maar geswitched naar at mines + tracergun + saiga (geen slugs), close combat is heerlijk, saiga is alleen wel snel leeg :P voor de rest blijf ik engineer een beetje 'meh' vinden, nog maar 13.5k en dan ben ik klaar gelukkig.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349876

Bokkie schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:50:
close combat is heerlijk, saiga is alleen wel snel leeg :P voor de rest blijf ik engineer een beetje 'meh' vinden
Helemaal mee eens, echter omdat je op long range ineffectief bent grijp je indd erg snel naar de CG/RPG-7, buiten dat vind ik het nog altijd super vet om een tank/ heli neer te halen! en dan een opsomming te zien van
30+ tracer planted
30+ vehicle damage
100+ vehicle destroyed
50+ enemy killed
50+ enemy killed
50+ enemy killed
50+ tripple kill

>:)

OT, miss tijd voor deel 14? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Anoniem: 349876 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:07:
[...]

Helemaal mee eens, echter omdat je op long range ineffectief bent grijp je indd erg snel naar de CG/RPG-7, buiten dat vind ik het nog altijd super vet om een tank/ heli neer te halen! en dan een opsomming te zien van
30+ tracer planted
30+ vehicle damage
100+ vehicle destroyed
50+ enemy killed
50+ enemy killed
50+ enemy killed
50+ tripple kill

>:)

OT, miss tijd voor deel 14? :9
Vergeet de 3x +30 flag defence niet als ze ook net naast een vlag van jouw staan. Dat soort kills maken mijn dag altijd helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tjoekie schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:11:
Vergeet de 3x +30 flag defence niet als ze ook net naast een vlag van jouw staan. Dat soort kills maken mijn dag altijd helemaal.
ohjah haha dat is ook waar, indd ik vind dit soort kills de mooiste van de hele dag bfbc2 spelen, iig veel leuker dan als assault een 3 tal man afschieten of als recon unit wat long range werk verzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

recon + C4 + explosive upgrade :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik kan al een half uur lang niet inloggen... ben ik de enige ?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:09
Freekers schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:42:
Nope, ik werd er zo'n 40 min geleden ook zonder reden uitgeknikkerd en kan ook niet meer inloggen, dat terwijl ik eindelijk een leuk potje had gevonden waarbij m'n K/D ook nog eens boven de 2 was -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:48

Stewie!

Keen must die!

Dinsdag: Check
11 uur zoveel: Check
Maintenance: Check
Patches: Check

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het is dinsdag
vind persoonlijk Assault , C4 en explosive upgrade prettiger, aangezien je ammo packs hebt, en Recon mits je motion mines wil gebruiken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Hoe lang duurt die onzin gemiddeld?

Minpunten dat ze geen backupsysteem hebben en gewoon voor langere tijd alle servers er uit knallen.

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:49
Is dit op alle platforms?? ik speel met de PS3

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:32

XanderDrake

Build the future!

Van de BC2 twitter:
BFBC2 PC is also down due to the usual Tuesday EA maintenance. PC servers are not being updated at this time though.
Bron

Verdomme, heb ik eens smiddags tijd voor een lekker potje BC2, en dan dit weer... :(

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:09
Stewie! schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:44:
[...]

Ah, kijk, op die manier :P. Normaal zit ik nu op school (nu niet, vakantie :D), dus ik ben er nooit als de servers worden opgelapt, vandaar dat dit ook voor mij even nieuw was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

tss68nl schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:46:
Hoe lang duurt die onzin gemiddeld?

Minpunten dat ze geen backupsysteem hebben en gewoon voor langere tijd alle servers er uit knallen.
Worden er geen patches uitgerold: RABBLE RABLLE RABLLE!
Worden er wél patches uitgerold: RABLLE RABLLE RABLLE!

Afbeeldingslocatie: http://i.ytimg.com/vi/KLni3wbndls/0.jpg

They took our jobs! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Stewie! schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:44:
[...]

Aah op die fiets ! :>
Stewie! schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:49:
[...]

Mij hoor je niet klagen ;) Patches ftw !
XanderDrake schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:46:
Van de BC2 twitter:
[...]

Bron

Verdomme, heb ik eens smiddags tijd voor een lekker potje BC2, en dan dit weer... :(
Ik weiger Twitter (als bron voor iets) te gebruiken. Al staat erop hoe ik Miljonair kan worden, in geen honderd jaar..

[ Voor 60% gewijzigd door Freekers op 11-05-2010 11:50 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

GRAD85 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:46:
Is dit op alle platforms?? ik speel met de PS3
Ja, ik ben de PS3 servers aan het updaten met een nieuwe patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
[...]

Nou...daar wordt ik echt wijzer van knul. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-04 07:37
Bah, ik wil ook spelen :P Zit hier maar beetje op stage..
Ben nog steeds bezig met de single player btw :P

Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970

Ik begin een gloedhekel te hebben aan al die assaults die niet doorhebben dat Patrone gelijk staat aan AMMO PLEASE YOU *************

Als engineer is een goeie assault in het team die zijn ammo boxen strategisch legt onmisbaar , en bovendien krijgen ze daar massa punten van dus waarom doen ze dat dan niet ?

Nog een geluk dat team damage op veel servers uitstaat want ik word daar soms zo nijdig van als je al half uur staat te vragen achter ammo , voor zijn neus springt , shoten lost naar zijn voeten en nog heeft ie het niet door (of negeert hij me bewust om me te pesten :P ). K heb al eens uit pure armoede een teammate neergeknald , zijn kit afgepakt (ammo gerdopt) en dan een medic kit opgepakt die wat verder lag om hem terug te reviven en dan terug naar mijn eigen kit ...

En nog voelde ik me schuldig voor de teamkill |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

tss68nl schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:50:
[...]

Nou...daar wordt ik echt wijzer van knul. Bedankt!
Graag gedaan Mr Ochtendhumeurtje O+

Het zal allemaal weer snel online zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Stewie! op 11-05-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Freekers schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:49:
[...]

Ik weiger Twitter (als bron voor iets) te gebruiken. Al staat erop hoe ik Miljonair kan worden, in geen honderd jaar..
Oh maar die EA/DICE twitter kanalen zijn wel betrouwbaar. De incidenten en updates zijn daar snel beschikbaar omdat de community managers zowat naast de devs zitten en direct de informatie naar de community verspreiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
Stewie! schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:54:
[...]

Graag gedaan Mr Ochtendhumeurtje O+

Het zal allemaal weer snel online zijn.
Ik weet niet hoe laat jij op staat? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mmh oke,

kan iemand de patch notes posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet niet hoe vaak je zelf assault speelt maar ik moet zeggen dat het soms echt niet op valt dat iemand om ammo vraagt, het is niet heel duidelijk en ik kan ook niet zien hoeveel ammo iemand nog heeft.

Dat brengt mij ook bij een punt, als Rusland ben je toch enigszins in het nadeel doordat je alle communicatie niet kan verstaan. Nu kan je het wel op Engels zetten maar dan hoor je het verschil tussen Russen en Amerikanen niet en dat kan ook vrij cruciaal zijn. Als Amerikaan heb je daar geen last van, al het Engels kan je verstaan en de Russen haal je er ook tussenuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:23
Anoniem: 349876 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:01:
[...]

mmh oke,

kan iemand de patch notes posten?
Zoek ff in het topic...
http://gathering.tweakers...message/33956834#33956834

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193875

Ik had net de fov en sound aangepast en wilde dit gaan uittesten maar inderdaad geen inloggen mogelijk.
En soms hebben ze idd echt niet door dat je ammo wilt. Ik spring wel es als een dolle rond een assault menneke en typ de teamchat vol met ' ammmmmooooooo !!! '

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-05 00:01

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Anoniem: 193875 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:18:
Ik had net de fov en sound aangepast en wilde dit gaan uittesten maar inderdaad geen inloggen mogelijk.
En soms hebben ze idd echt niet door dat je ammo wilt. Ik spring wel es als een dolle rond een assault menneke en typ de teamchat vol met ' ammmmmooooooo !!! '
Ik heb daar echt zelden tot nooit last van. Simpelweg een andere kit oprapen...
Tuurlijk is dat slechts een work around, maar waarom zou je je er druk om maken?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik spreek ook echt niet over Assaults die het af en toe niet doorhebben , zelf speelde ik in t begin ook vaak assault en miste ik het vaak dat er iemand om vroeg ...

Het gaat eerder over squadmates die nooit ammo gooien , over mannen die zitten campen waar je echt moet gaan ronddansen of op schieten voor ze het door hebben .. waardoor je dan vaak in het vizier van een of andere sniper te voorschijn komt en bam finito ...

Je kan toch wel zien hoeveel Ammo iemand heeft dacht ik ? Heb je niet zo een statusbalkje ? Ik kan er naast zitten hoor want jij zal wel veel meer ervaring hebben als assault dan ik ...

Ander kit oprapen doe ik dan meestal ook wel maar ben nogal gefixeerd op mijn platinum medaille met die PP2000 dus het is ook mijn eigen schuld omdat ik koppig aan mijn kit blijf vasthouden :o

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 291970 op 11-05-2010 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Inloggen is weer snel mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
Tsurany schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:04:
[...]

Weet niet hoe vaak je zelf assault speelt maar ik moet zeggen dat het soms echt niet op valt dat iemand om ammo vraagt, het is niet heel duidelijk en ik kan ook niet zien hoeveel ammo iemand nog heeft.

Dat brengt mij ook bij een punt, als Rusland ben je toch enigszins in het nadeel doordat je alle communicatie niet kan verstaan. Nu kan je het wel op Engels zetten maar dan hoor je het verschil tussen Russen en Amerikanen niet en dat kan ook vrij cruciaal zijn. Als Amerikaan heb je daar geen last van, al het Engels kan je verstaan en de Russen haal je er ook tussenuit.
Jah naja, een assault hoort niet alleen aan zichzelf te denken...en iedere halve minuut moet er toch wel een seintje bij je af gaan om ammo te droppen. Sommige games wordt dit zo slecht gedaan, dat je de halve map af kan lopen, en geen enkele ammo box tegen komt.

Ik snap het ook niet, want het levert aardig wat punten op. Als het een beetje druk is, dan drop ik zo snel het kan weer een nieuwe aangezien ze volgens mij sneller verdwijnen naar mate er meer mensen gebruik van maken. Beetje aan het front op een choke-point, is het vaak bijna een routine, om na ieder magazijn even te checken of je nog ammo moet neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spelvaud
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-07-2020
tookurjub! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-05 13:23
Freekers schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:49:
good for youuuuu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
plus dit voor de console:
Increased the zoomed burst accuracy of LMGs and decreased LMG accuracy when moving to reduce LMG run and gun.
Decreased the base damage of the M60 and XM8 LMGs to bring them in line with the other LMG damage values.
Decreased the damage of the PKM over long range to balance it with other LMGs.
Increased the base damage of the Type88 LMG to balance it with other LMGs.

Slightly reduced the base damage of the M16 and G3 to balance the increased range.
Slightly increased the damage of the AEK971, F2000, AN94, and AUG over long range to balance them with other Assault Rifles.

Reduced the lethal blast range of the 40mm grenade and M2CG to highlight their role as a secondary weapon against infantry.
Slightly Reduced the max range of the 40mm shotgun to balance it with other shotguns.
Slightly increased the base damage of shotgun rounds and reduced their range to clarify ideal shotgun combat distance.

Reduced the base damage of the PP2000 to balance the increased range.
Increased the damage of the 9A91 over long range to balance its lower magazine size.

Increased the damage and range of the M9, M93 pistols to make them more desirable as a secondary weapon.
Increased the range of the MP443 pistol to make it more desirable as a secondary weapon.
Increased the damage of the MP412 over long range to balance its low rate of fire.
Slightly reduced the rate of fire of the M1911 pistol to balance it with other pistols.

Increased the repair and overheat speeds of the Power Tool. Now overheats sooner but repairs the same amount before overheating.
Increased the maximum number of Motion Sensors that can be carried from 2 to 3 and increased the speed which new sensors are acquired from ammo boxes.
Significantly increased the speed of the Tracer Dart projectile to make it more effective against airborne targets.
Increased the reload time of the Mortar Strike and reduced the damage it does to heavily armored vehicles.
Decreased the range of Bolt Action Sniper and Pump Shotgun Slug rounds when using Magnum Ammo for better Kit Balance, especially in Hardcore.
Slightly increased the Health of soldiers in Hardcore for better Kit Balance.

Increased the benefit from the Medkit Heal+ specialization to make it more desirable as a Specialization.
Decreased the benefit from Vehicle Reload Speed to balance it against other Vehicle Specializations.
Slightly decreased the benefit from accuracy specializations to balance the changes to range and accuracy tweaks.

Fixed a bug where the BMD3 would take extra damage to the front armor.
Reduced the explosive damage from Attack Helicopter cannons.
Increased the damage of AA guns against all targets. The AA gun should be much more effective against infantry on Port Valdez.
Wat is de vervanger van de M60 nu eigenlijk (vraagje dus aan de PC spelers)

PS: "Increased the damage of AA guns against all targets. The AA gun should be much more effective against infantry on Port Valdez."

Dit wordt nu een beetje lastig voor de chopper helden op Port Valdez

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik zal vanmiddag of vanavond deeltje 14 aanmaken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 13-05 11:00

Goner

What can I do you for ?

Striptease schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:46:
PS: "Increased the damage of AA guns against all targets. The AA gun should be much more effective against infantry on Port Valdez."

Dit wordt nu een beetje lastig voor de chopper helden op Port Valdez
Wacht maar tot je het effect van deze wijziging ziet :

Significantly increased the speed of the Tracer Dart projectile to make it more effective against airborne targets.

dat maakt het pas echt lastig ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:48
Ben benieuwd als het nu ook een stuk beter speelt dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Goner schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:49:
[...]

Ja maar als je pixel (die ken jij niet) als piloot hebt hoef je je geen zorgen te maken.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
Stewie! schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:21:
Inloggen is weer snel mogelijk :)
Je bedoelt dat de i3D servers weer snel draaien zeker :) Jammer dat de EA servers om uberhaupt in je profiel te komen nog steeds op hun gat liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
[...]

worden ze nu weer sneller gemaakt ?
of mis ik iets :X

als ze weer sneller gemaakt worden kunnen ze me beter een lazerpistool geven uit starwars :S
ik vond die traage dingen eindelijk fijn. worden ze sneller gemaakt, ben k daar aan gewend worden ze nog sneller gemaakt :+

Tsuur je kunt op je radar zien dat een teammate gewond is of patronen nodig heeft. bovendien hoor je het meestal vrij duidelijk dat iemand naar je roept. helemaal als diegenen bunnyhopend achter je aan rend op de grond schiet en jou probeert te messen en tussendoor om patrone schreewd :P
althans zo ervaar ik het meestal. en dan nog krijg ik van niemand ammo :X

gistere was ik ff op de got server en daar kreeg ik ze meestal wel netjes ;) een iemand vertikte het wel die heb ik ook als een kerstboom door het level laten lopen met 6 tracerdarts

[ Voor 10% gewijzigd door Proxx op 11-05-2010 13:05 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-05 00:46
[...]

Eigenlijk is het ronduit verschrikkelijk makkelijk nu om een heli uit de lucht te helpen.

De gemiddelde live time dat een heli kan vliegen is hierdoor enorm gereduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

tss68nl schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:55:
[...]

Je bedoelt dat de i3D servers weer snel draaien zeker :) Jammer dat de EA servers om uberhaupt in je profiel te komen nog steeds op hun gat liggen ;)
Nee dat bedoelde ik niet ;)
Overigens, als je niet kan inloggen, zijn de servers ook offline. Dat is dezelfde backend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Stewie! schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:57:
[...]

Oh maar die EA/DICE twitter kanalen zijn wel betrouwbaar. De incidenten en updates zijn daar snel beschikbaar omdat de community managers zowat naast de devs zitten en direct de informatie naar de community verspreiden :)
Wanneer komt die PC Server en Client patch dan?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Proxx schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:00:
worden ze nu weer sneller gemaakt ?
of mis ik iets :X
Dit is de fix voor console, de PC had al snellere darts, maar wij hadden nog de 'trage en je mist toch alles wat snel beweegt' darts.

Increased the repair and overheat speeds of the Power Tool. Now overheats sooner but repairs the same amount before overheating.
Yeey :) Meer repairen terwijl ze nog steeds wegrijden :P

Increased the maximum number of Motion Sensors that can be carried from 2 to 3 and increased the speed which new sensors are acquired from ammo boxes.
Helemaal yeey! Motion Sensor is mijn grote vriend :P

Increased the reload time of the Mortar Strike and reduced the damage it does to heavily armored vehicles.
Ok, kan ik mee leven.

Decreased the range of Bolt Action Sniper and Pump Shotgun Slug rounds when using Magnum Ammo for better Kit Balance, especially in Hardcore.
Voor de M95 is dit wel netjes, maar shotgun blijft volgens mij een veeeel te grote range hebben dat ze lethal zijn.

[ Voor 58% gewijzigd door SinergyX op 11-05-2010 13:19 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05 09:26
tss68nl schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:23:
[...]

Jah naja, een assault hoort niet alleen aan zichzelf te denken...en iedere halve minuut moet er toch wel een seintje bij je af gaan om ammo te droppen. Sommige games wordt dit zo slecht gedaan, dat je de halve map af kan lopen, en geen enkele ammo box tegen komt.

Ik snap het ook niet, want het levert aardig wat punten op. Als het een beetje druk is, dan drop ik zo snel het kan weer een nieuwe aangezien ze volgens mij sneller verdwijnen naar mate er meer mensen gebruik van maken. Beetje aan het front op een choke-point, is het vaak bijna een routine, om na ieder magazijn even te checken of je nog ammo moet neerleggen.
Ik had een paar dagen geleden hier ook een post over.
Beste is gewoon als op rustmomenten ammo neer te droppen
Stel je veroverd net met 3 man (je zit verder niet in een party/teamspeak staat uit) een vlag of mcomm dan drop je even wat ammo(voor de medic wat health) en dan ga je weer verder.

Je ziet ook gelijk als jij ammo gooit dat de medic denkt...laat ik even health droppen

Btw jammer dat de medic wel kan zien of iemand gewond is maar een assault kan niet zien of iemand zijn ammo bijna op is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-05 17:07
Striptease schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:46:
[...]

plus dit voor de console:

[...]

Wat is de vervanger van de M60 nu eigenlijk (vraagje dus aan de PC spelers)
De vervanger van de pre-patch M60 is de... M60.
je ziet nét FF wat meer T88's dan vóór de patch, maar nog steeds zuigen de andere LMG's in vergelijking.
Zowel accuracy en damage van de M60 zijn flink generft, maar er word nog steeds over geklaagd omdat nog steeds elke medic dat ding gebruikt.
maar of nou de M60 nog steeds overpowered is, of dat de rest van de LMG´s underpowered zijn... Tsja. :+
phosporus schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:18:
[...]
Btw jammer dat de medic wel kan zien of iemand gewond is maar een assault kan niet zien of iemand zijn ammo bijna op is
Ehhh, dat kun je wél zien hoor. Er verschijnt automatisch een ammo icoontje boven die speler, zonder dat íe er om hoeft te vragen.

[ Voor 22% gewijzigd door ZenTex op 11-05-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ZenTex schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:43:
Ehhh, dat kun je wél zien hoor. Er verschijnt automatisch een ammo icoontje boven die speler, zonder dat íe er om hoeft te vragen.
Dat is volgens mij enkel als je primair of secondair wapen leeg is, RPG of motion sensor werken hier niet mee.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
ZenTex schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:43:
[...]
Zowel accuracy en damage van de M60 zijn flink generft, maar er word nog steeds over geklaagd omdat nog steeds elke medic dat ding gebruikt.
maar of nou de M60 nog steeds overpowered is, of dat de rest van de LMG´s underpowered zijn...
Ik weet niet waar dit heen moet, ze blijven de power/range etc maar aanpassen van die guns omdat er zoveel mensen over klagen, maar slot van het liedje is dat het straks niet meer uit maakt welke LMG je aan klikt, want ze doen allemaal evenveel damage, even nauwkeurig, etc.

Men moet eens ophouden met het gehuil over de damage die sommige wapens doen...want in het echt zit daar ook gewoon ontzettend veel verschil tussen. Alles vraagt om een andere speelstijl en dat is juist het leuke er van. Bijvoorbeeld bij MOH:AA speelde ik (na aardig wat ervaring te hebben opgedaan), eigenlijk alleen nog maar met een non-scope 1-shot bolt action rifle, en een silenced pistol. Die eerste deed enorm veel damage, maar ja, je moest wel goed mikken, en flinke reload time na ieder schot. Silenced deed bijna geen damage, maar niemand hoorde waar het vandaan kwam.

Ik ben bang dat BC2 alles zo gelijk gaat trekken dat je straks nog amper een unieke speelstijl er op na kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze klagen er logischerwijs over, omdat nagenoeg elke medic rond loopt met een M60, dus wordt je afgeschoten door een Medic (spray van 100 kogels moeten er zeker 10 raak zijn), is dit dus door een M60 -> whining op het forum dat die guns overpowered zijn.

Ik schiet met de KG8, of hoe dat ding heet (ronde ammo patroon), kill er genoeg mee. Ook die 2de of 3rde gun is erg fijn, die heeft een hogere sprayrate, MAG-style LMG :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Voor duidelijkheid, heb geen problemen met hoe de m60 nu is, maar:
Ik ben bang dat BC2 alles zo gelijk gaat trekken dat je straks nog amper een unieke speelstijl er op na kan houden.
Je bedoelt lamen met m60 (pre patch) was een unieke speelstijl?
omdat nagenoeg elke medic rond loopt met een M60
Wat een redelijk teken is dat die toch echt beter is dan de rest.

[ Voor 20% gewijzigd door Sissors op 11-05-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
furby-killer schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:05:
Voor duidelijkheid, heb geen problemen met hoe de m60 nu is, maar:

[...]

Je bedoelt naast lamen met een AR, sniperrifle of smg?

M60 had dezelfde DPS als de M16a2, met als nadeel de enorme recoil waardoor je moest bursten en dus effectief minder DPS had als de meeste AR's. Ar's hebben als bonus nog eens de 40mm nades. Medic is zelfs de enige klasse zonder alternatief wapen, (nades of shottie als assault, mortar of C4 als recon, mines of RPG als engineer.

Maar goed, de meeste spelers schuiven hun eigen falen het liefst af op iets anders.
[...]

Wat een redelijk teken is dat die toch echt beter is dan de rest.
Dat ontkent niemand, dat de M60 beter is dan de andere LMG's. Wat het níet betekent is dat de M60 beter in vergelijking met andere wapens. De pre-patch M60 was zeker één van de beste primaries, maar IMHO was de M16A2 stukken beter. Enorm accuraat, bijzonder hoge RoF en als bonus de nades.

[ Voor 21% gewijzigd door ZenTex op 11-05-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reduced the base damage of the PP2000 to balance the increased range

konden ze nu echt niet effe wachten tot ik mijn 1000 kills heb , wordt het nog een beetje moeilijker in close combat tegen al die medics ...
Ach zo veel verschil zal het wel niet maken zeker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
furby-killer schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:05:
Nee, aangezien veel mensen met de m60 rond liepen, was dat geen unieke speelstijl. Je mist het punt een beetje volgens mij. Doordat men nu de m60 bijstelt naar beneden richting de rest van de LMG's, en andere wapens weer bijstelt naar boven, richting de rest van de LMG's, is er straks amper nog verschil tussen de wapens. Waarmee dus de hele keus voor wapens, en wat het beste bij jou als speler en je speelstijl past nutteloos wordt.

Een speler met een unieke (niet-mainstream) speelstijl, zal dus niet geweldig uit de verf komen omdat hij zijn wapens daar niet bij kan kiezen, en zal zich dus langzaam aan conformeren aan de massa.

In mijn optiek erg jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heb net een G15 gekocht (dank je, Tsurany, voor de business case :+ ) ... begrijp ik nou goed dat je bij BFBC2 specifieke game info op dat LCD schermpje krijgt ??
Anoniem: 291970 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:17:
wordt het nog een beetje moeilijker in close combat tegen al die medics ...
Ach, je gaat mij nog vaak genoeg tegenkomen terijl ik net m'n VSS sta te herladen of een motion mine in m'n handen heb :(

[ Voor 49% gewijzigd door Goner op 11-05-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Net effe een uurtje gespeeld en het lijkt alsof de CG users flink is toegenomen of ik kwam steeds in servers terecht waar min. 2 mensen het gebruikte maar het is duidelijk dat de patch niet geholpen heeft. Een debiel die de chopper bij Isla Inocentes pakt zonder een passagier mee te nemen. Hij dacht effe slim te zijn om alleen te schieten maar met die chopper kan alleen de gunner schieten en niet de piloot. En toen ging hij op een berg landen en achter de gunner positie zitten (d8 even slim te zijn). Man sommige mensen begrijpen het nooit he. Heb alle rondes die ik vandaag heb gespeeld verloren. Speel ook nooit meer zonder een squad die communiseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goner schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:23:
Heb net een G15 gekocht (dank je, Tsurany, voor de business case :+ ) ... begrijp ik nou goed dat je bij BFBC2 specifieke game info op dat LCD schermpje krijgt ??

[...]

Ach, je gaat mij nog vaak genoeg tegenkomen terijl ik net m'n VSS sta te herladen of een motion mine in m'n handen heb :(
Ben je aan het reconen geslaan toch ? :P

Ik begrijp de discussie wel , waarom zo een gevarieerd aanbod aan wapens voorzien als je ze uiteindelijk allemaal gelijk begint te trekken ...

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 291970 op 11-05-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-05 11:35
Ik vind de mg36 erg lekker werken, gratis red dot op het wapen, schiet heerlijk in bursts. Ook doelwitten die je normaal raakt met een sniper rifle. Dit wapen in combi met de ammo upgrade en magnum ammo, betekent ook dat je niet erg afhankelijk bent van je medespelers. Ideaal voor de lonewolf als hij/zij wil jagen.

Mijn setup voor medic is dan ook standaard mg36 met ammo upgrade, voor 500 kogels!!!! en magnum ammo. De m60 heb ik gebruikt maar vind ik niet lekker werken.

Heel veel medics gebruiken de mg36 nu ook.

de MG3 vind ik fijn werken in mappen waar de combat wat dichter op elkaar zit. Schiet wat sneller dus meer kogels op het doelwit dus sneller dood. Van veraf is de MG3 gewoon ruk vanwege die hoge firerate.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-04 06:52
Ik heb problemen met het inloggen naar de EA server op de PC versie.
Eerste stukje gaat goed, dan kies ik mn soldier, vervolgens gaat ie de stats verversen en krijg ik de melding

"The connection with EA online was lost"
Vervolgens kan ik opnieuw inloggen en herhaald het probleem zich.

Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:03

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Wat me opvalt tijdens potjes Rush is dat bijna niemand de 40mm smokes gebruikt. Echt heerlijk om te gebruiken als Assault. Vooral tegen irritante snipertjes leg ik graag een rookgordijn op 20 meter voor een MCOM neer. En als ik in het attackers team zit onder het armen van de MCOM naar links en rechts strafend smokes schieten op de MCOM. Werkt echt goed!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:32
Techno Overlord schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:47:
Wat me opvalt tijdens potjes Rush is dat bijna niemand de 40mm smokes gebruikt. Echt heerlijk om te gebruiken als Assault. Vooral tegen irritante snipertjes leg ik graag een rookgordijn op 20 meter voor een MCOM neer. En als ik in het attackers team zit onder het armen van de MCOM naar links en rechts strafend smokes schieten op de MCOM. Werkt echt goed!
Idd. Alleen jammer dat je daar geen punten mee verdient, terwijl je je team hier wel een dienst mee bewijst.

Wat ook wel lekker werkt is de UAV gebruiken als je VSmoke hebt geselecteerd. Hiermee kun je een behoorlijke rookgordijn van afstand neerleggen 8)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
Striptease schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:25:
Net effe een uurtje gespeeld en het lijkt alsof de CG users flink is toegenomen of ik kwam steeds in servers terecht waar min. 2 mensen het gebruikte maar het is duidelijk dat de patch niet geholpen heeft. Een debiel die de chopper bij Isla Inocentes pakt zonder een passagier mee te nemen. Hij dacht effe slim te zijn om alleen te schieten maar met die chopper kan alleen de gunner schieten en niet de piloot. En toen ging hij op een berg landen en achter de gunner positie zitten (d8 even slim te zijn). Man sommige mensen begrijpen het nooit he. Heb alle rondes die ik vandaag heb gespeeld verloren. Speel ook nooit meer zonder een squad die communiseert.
Ik moet zeggen dat ik daar erg weinig last van heb. Wel heb ik heel veel last van medics die hun werk niet doen. Ik heb er net meer dan 52 uur op zitten online en het aantal keren dat ik gerivived ben is op 2 handen te tellen. Medkits rondstrooien waar je helemaal niet op zit te wachten, dat kan iedereen wel. Om vervolgens met hun overpowerde gun (waarom geen smg voor de medic net als de engineer? het zijn allebij support classes) weer lekker te gaan sprayen.

Er wordt veel gebitched op recons die hun klas verkeerd gebruiken, maar de medics kunnen er ook wat van zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:03

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik denk dat een Medic hier een LMG heeft omdat het de bedoeling is dat hij achter een squad aan hoort te hobbelen en covering fire moet geven wanneer dit nodig is. Dus niet op de voorste linie moet gaan kneppen want dan gaat de gehele essentie van het Medic zijn verloren...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 15:54
Eximius schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:45:
Ik heb problemen met het inloggen naar de EA server op de PC versie.
Eerste stukje gaat goed, dan kies ik mn soldier, vervolgens gaat ie de stats verversen en krijg ik de melding

"The connection with EA online was lost"
Vervolgens kan ik opnieuw inloggen en herhaald het probleem zich.

Meer mensen met dit probleem?
Het schijnt dat als je een nieuwe soldaat maakt, je daarmee wel kunt spelen.
Er zijn veel mensen die hier last van hebben, maar op het BFBC2 forum is al gepost dat er naar gekeken wordt door EA.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-05 13:38

djunicron

*click-swoosh-thud*

Techno Overlord schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:59:
Ik denk dat een Medic hier een LMG heeft omdat het de bedoeling is dat hij achter een squad aan hoort te hobbelen en covering fire moet geven wanneer dit nodig is. Dus niet op de voorste linie moet gaan kneppen want dan gaat de gehele essentie van het Medic zijn verloren...
Als medic moet je gewoon vooral opletten wat je team doet inderdaad, erg veel ren en vlieg werk, maar als je dan klaar bent met bevoorraden, is het wel zo handig om inderdaad van ver of dichtbij gewoon te sproeien op alles wat je zie lopen. Om vervolgens zonder te reloaden zodra het weer wat rustiger is je team te reviven voor de volgende aanvals golf / rush op de basis.

Als je dit met twee medics doet, is er weinig kans dat je dood gaat indien je aan het verdedigen bent. In een redelijk team kan je zo gemakkelijk 3000+ xp halen per rondje. Maar als je team niet zo samenhangend is "verstop recons, solo assaults, recon-engineers, solo heli vliegers etc.) dan verdien je waarschijnlijk eerder 150 xp en gaat je K/D naar 1:10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-05 16:55
is EA down? pc versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 291970 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:34:
Ben je aan het reconen geslaan toch ? :P
Ja, maar alleen met de automatic rifles ... heb al die sniper-rifles een keertje gebruikt, maar vind het maar niks. Ik zit liever wat dichter op de actie, motion mines, enemies spotten en af en toe een C4 planten.
Tjoekie schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:51:
(waarom geen smg voor de medic net als de engineer? het zijn allebij support classes)
Eens.
Was IMHO leuker geweest als medic ook een smg of shotgun had gehad. En dan de assault laten kiezen tussen assault rifle of machine gun.

[ Voor 31% gewijzigd door Goner op 11-05-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215005

Deef_ schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:10:
[...]

Eigenlijk is het ronduit verschrikkelijk makkelijk nu om een heli uit de lucht te helpen.

De gemiddelde live time dat een heli kan vliegen is hierdoor enorm gereduceerd.
en wat is daar erg aan?. een gevechts heli is verschrikkelijk overpowerd.. als er een goede piloot in zit en een boorschutter kan je makkelijk heel het veld domineren en 20..30..40 kills maken?. ik vind dat gewoon aso.. en tank heeft geen schijn van kans tegen een heli, mannetjes al helemaal niet.. er valt gewoon weinig in te brengen.. en als die piloot blijft vliegen word je echt niet zomaar gedart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 10:46
SinergyX schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:13:
[...]

Ok, kan ik mee leven.
Daar gaat me punten machine. :-(

Ik vond die Mortar strike namelijk een van de beste tools om je teammates op grote afstand te helpen. De motion mines gooi je namelijk geen kilometer ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
AvanCade schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:22:
[...]

Ik vond die Mortar strike namelijk een van de beste tools om je teammates op grote afstand te helpen. De motion mines gooi je namelijk geen kilometer ver weg.
je helpt per definitie je team niet vanaf een kilometer ver weg... Maar dat is mijn mening :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-05 00:01

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

AvanCade schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:22:
[...]

Job well done, EA/Dice! Weer een sniper minder en wellicht een recon erbij!
@ AvanCade: welkom in de actie })

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Laatst online: 20-05 22:37

aex351

I am the one

Weer een epic blunder van EA/Dice. De servers zijn al voor de laatste 3 uur plat.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goner schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:18:
Eens.
Was IMHO leuker geweest als medic ook een smg of shotgun had gehad. En dan de assault laten kiezen tussen assault rifle of machine gun.
Doe mij als Assault maar een SMG of anders een silencer ipv 40mm, dat zou pas chill zijn. Engineer is de gene die zo min mogelijk op stealth gericht is (rocket launcher) maar wel alle silenced wapens heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Goner schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:18:

Nee, het was beter geweest als je de assault kit als medic had gehad, waarbij je dus kunt kiezen voor óf GL, of defib + healkit. De medic kit van nu zou dan de ammo kit zijn, inclusief heavy MG.

Het zou in ieder geval wat GL lamers schelen, de M60 is niet meer zo interessant aangezien je niet constant mensen kunt reviven of jezelf een plijster geven, en de standaard soldaat wordt meer gespeeld.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goner schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:23:
Heb net een G15 gekocht (dank je, Tsurany, voor de business case :+ )
Das dan euro 250,- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djunicron schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:04:
Als medic moet je gewoon vooral opletten wat je team doet inderdaad, erg veel ren en vlieg werk, maar als je dan klaar bent met bevoorraden, is het wel zo handig om inderdaad van ver of dichtbij gewoon te sproeien op alles wat je zie lopen. Om vervolgens zonder te reloaden zodra het weer wat rustiger is je team te reviven voor de volgende aanvals golf / rush op de basis.

Als je dit met twee medics doet, is er weinig kans dat je dood gaat indien je aan het verdedigen bent. In een redelijk team kan je zo gemakkelijk 3000+ xp halen per rondje. Maar als je team niet zo samenhangend is "verstop recons, solo assaults, recon-engineers, solo heli vliegers etc.) dan verdien je waarschijnlijk eerder 150 xp en gaat je K/D naar 1:10.
Ik zal heel eerlijk hierin zijn, maar ik heb duidelijk gemerkt dat ik een steeds grotere hoeveelheid solo medics in mijn team heb gekregen het komt neer op ongeveer 60% van mijn teams, waarom omdat het gemakkelijk killen is, incombinatie met gemakkelijke punten van medic pakketjes strooien plus reviven.

de hoeveelheid recon spelers verschilt blijkbaar enorm per server, heb de laatste tijd erg weinig recons tegen gekomen op de [GoT] servers totdat ik gisteren op een andere server kwam waar ineens 40% zat te kijkbuizen op de apenrots, plus een paar die echt heel dodelijk waren met hun sniper rifle op close range.... dus niet 10 meter met een SSV ofzoiets, maar eerder met een GoL op 5 meter.
Anoniem: 215005 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:20:
en wat is daar erg aan?. een gevechts heli is verschrikkelijk overpowerd.. als er een goede piloot in zit en een boorschutter kan je makkelijk heel het veld domineren en 20..30..40 kills maken?. ik vind dat gewoon aso.. en tank heeft geen schijn van kans tegen een heli, mannetjes al helemaal niet.. er valt gewoon weinig in te brengen.. en als die piloot blijft vliegen word je echt niet zomaar gedart..
inderdaad piloot met smoke countermassures, en piloot met betere warheads/fast reload is bijna niet uit te schakelen als single engineer! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Anoniem: 349876 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:31:
inderdaad piloot met smoke countermassures, en piloot met betere warheads/fast reload is bijna niet uit te schakelen als single engineer! |:(
Hmm, dan ben ik blijkbaar gewoon verschrikkelijk goed. Haal ze allemaal stuk voor stuk naar beneden, niemand van mijn vrienden pak zodoende een chopper als ik engineer ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Zo ik ben nu maar overgegaan naar de RPG7 als main wapen niks is meer lache als een 8kill in een schot te hebben:) nu het aantal RPG7 gasten behoorlijk omhoog is gegaan zal het waarschijnlijk niet lang duren voordat dat ding generft word, niks is dodelijker als een single shot wapen als de RPG7 en hij is tot een meter of 250 super accuraat "mn favo gun om snipers te killen"

Alleen is het rond rennen wel een beetje risico heb nu aardig wat EPIC failures op mn naam staan :+) , meestal neem ik gelukkig wel iemand mee.

Ik moet alleen wat minder suicidaal leren spelen aangezien ik gemiddeld maar 1min5sec leef.

Maar jullie worden jullie al gek van die RPG7 spam :P ?

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:25:
[...]

Job well done, EA/Dice! Weer een sniper minder en wellicht een recon erbij!
@ AvanCade: welkom in de actie })
Nee, dit betekend dat ik me team minder vaak kan helpen m.b.v. mortars. Ik blijf gewoon lekker snipen (voor het merendeel) omdat dat is wat ik leuk vind.
M2M schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:25:
[...]

je helpt per definitie je team niet vanaf een kilometer ver weg... Maar dat is mijn mening :)
Oh dus andere snipers neer schieten en savior kills maken + mcom/flags vrijhouden van enemies helpt niet? Apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

aex351 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:26:
Weer een epic blunder van EA/Dice. De servers zijn al voor de laatste 3 uur plat.
Probeer eens in te loggen, lukte hier de eerste keer niet, tweede keer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Laatst online: 30-04 11:50
aex351 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:26:
Echt hè |:(

Meerdere pogingen gewaagd, nog geen effect. Of zijn ze de boel aan het patchen?

[ Voor 17% gewijzigd door partyondude op 11-05-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Freekers schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:45:
[...]

Hmm, dan ben ik blijkbaar gewoon verschrikkelijk goed. Haal ze allemaal stuk voor stuk naar beneden, niemand van mijn vrienden pak zodoende een chopper als ik engineer ben ;)
of de piloot is gewoon slecht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Laatst online: 22-04 06:52
Stewie! schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:59:
[...]

Probeer eens in te loggen, lukte hier de eerste keer niet, tweede keer wel.
Hier iig nogsteeds problemen met inloggen (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Freekers schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:45:
smoke countermassures, dag dag tracer dart, + snelheid van attack chopper is dan fataal voor de engineer die dan nog een RPG-7/CG/ of die AT probeert af te vuren. Maar gelukkig zijn er niet veel van dat soort 2 man armies, en mogelijkheden tot de assault chopper! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Medic met MG3 vlakbij een mcom die vier enemies aan het disarmen zijn + dat heerlijke ratelgeluid is uber RAMBO gevoel, vind dit ding op close range echt tof, kies hem eigenlijk voor het geluid :D. Kan zelf niet echt goed overweg met MG36, op hardcore al helemaal niet (duh).

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349876 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:08:
[...]

smoke countermassures, dag dag tracer dart, + snelheid van attack chopper is dan fataal voor de engineer die dan nog een RPG-7/CG/ of die AT probeert af te vuren. Maar gelukkig zijn er niet veel van dat soort 2 man armies, en mogelijkheden tot de assault chopper! >:)
yup, ik denk dat Freekers gewoon slechte piloten treft.. want soms kom ik gasten tegen die echt enorm huishouden.. en een goede piloot vliegt ook een stuk hoger dan de meesten.. zodat je ze amper kan tracen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
AvanCade schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:54:
[...]

Nee, dit betekend dat ik me team minder vaak kan helpen m.b.v. mortars. Ik blijf gewoon lekker snipen (voor het merendeel) omdat dat is wat ik leuk vind.

[...]

Oh dus andere snipers neer schieten en savior kills maken + mcom/flags vrijhouden van enemies helpt niet? Apart.
nee dat helpt niet. in de 120 uur die ik er nu in heb zitten, ben ik nog geen campeersniper tegen gekomen die ook daadwerkelijk iets nuttigs deed voor zijn team. Het hele team probeert namelijk die MCOM vrij te houden van tegenstanders. Niet enkel en alleen de snipers. Die zijn alleen bang dat ze het leven laten, en blijven daarom maar zo ver mogelijk weg van de actie.

Ook een nuttige toevoeging als squad maatje. Spawn je weer anderhalve click van de actie af...

Maargoed, het heeft me even gekost, maar de "HEER" server, draait hardcore mode waarbij alle mensen met sniper rifles gekicked worden. Voor de liefhebber uiteraard.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Anoniem: 349876 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:31:
[...]

Ik zal heel eerlijk hierin zijn, maar ik heb duidelijk gemerkt dat ik een steeds grotere hoeveelheid solo medics in mijn team heb gekregen het komt neer op ongeveer 60% van mijn teams, waarom omdat het gemakkelijk killen is, incombinatie met gemakkelijke punten van medic pakketjes strooien plus reviven.
Wacht even, solo medics die makkelijk punten pakken vanwege reviven en pakketjes? Dan zijn het toch geen solo medics maar doen ze gewoon waar hun klasse voor staat. :?

Verder kán het er mee te maken hebben doordat iedereen z'n primaire klasse al gemaxxed heeft en nu medic als 2e of zelfs 3e klasse speelt. Je zou namelijk denken dat iedereen juist pre-patch als medic speelde (lees: Pre-nerf M60). De échte medic revived veel en strooit met pakketjes alsof z'n leven ervan afhangt.

Mensen die klagen dat ze te weinig gerevived worden: Check éérst de volgende dingen.
  • Waar ben je gestorven? in het open veld? Een echte medic waagt zich daar niet, pech gehad. Sommige medics wel maar zijn waarschijnlijk dood vóórdat ze je kunnen reviven.
  • Een goede medic revived niet zomaar blind. Iemand heeft jou neergemaaid, de medic moet voordat hij jou revived éérst die vijand afknallen, grote kans dat je dan al gerespwaned bent, of de medic is zelf dood.
  • Is er uberhapt wel een medic in de buurt?
  • is de medic toevallig net ergens anders/met iets anders bezig?
  • Een medic is niet alziend, misschien ziet íe je gewoon niet?
  • de meeste medics blijven net wat achter het front. Logisch.
Zo klagen sommigen (ikzelf ook) juist over teveel gerevived worden, op een plek waar je gelijk weer neergeknald word.
Zélf revive ik denk ik amper de helft van de dode teammates die ik opmerk, puur vanwege bovenstaande redenen.

Buiten dat zijn er zat medics die idd gewoon ruk zijn en puur op kills gefocust zijn. Maar dat is niet anders dan bij de andere klassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
M2M schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:18:
[...]

nee dat helpt niet. in de 120 uur die ik er nu in heb zitten, ben ik nog geen campeersniper tegen gekomen die ook daadwerkelijk iets nuttigs deed voor zijn team. Het hele team probeert namelijk die MCOM vrij te houden van tegenstanders. Niet enkel en alleen de snipers. Die zijn alleen bang dat ze het leven laten, en blijven daarom maar zo ver mogelijk weg van de actie.

Ook een nuttige toevoeging als squad maatje. Spawn je weer anderhalve click van de actie af...

Maargoed, het heeft me even gekost, maar de "HEER" server, draait hardcore mode waarbij alle mensen met sniper rifles gekicked worden. Voor de liefhebber uiteraard.
Iedere teammate verdedigd de MCOM. Dat klopt. Maar daar waar andere classes snel het loodje kunnen leggen (omdat ze inderdaad midden in de actie zitten) kunnen snipers vaak meer doen omdat ze langer leven en daarbij geen ticket kosten.

Daarnaast zit ik zelf nooit in een squad omdat:
1) Ik niet in de actie wil spawnen
2) Me squadmates niet kilometers willen lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
stamp schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:50:
Zo ik ben nu maar overgegaan naar de RPG7 als main wapen niks is meer lache als een 8kill in een schot te hebben:) nu het aantal RPG7 gasten behoorlijk omhoog is gegaan zal het waarschijnlijk niet lang duren voordat dat ding generft word, niks is dodelijker als een single shot wapen als de RPG7 en hij is tot een meter of 250 super accuraat "mn favo gun om snipers te killen"

Alleen is het rond rennen wel een beetje risico heb nu aardig wat EPIC failures op mn naam staan :+) , meestal neem ik gelukkig wel iemand mee.

Ik moet alleen wat minder suicidaal leren spelen aangezien ik gemiddeld maar 1min5sec leef.

Maar jullie worden jullie al gek van die RPG7 spam :P ?
Blast radius waarin je een kill maakt is bijna half zo klein bij de RPG t.o.v. CG nubcannon. 1m vs 1.8m.
Ik gebruik de RPG en M136 alleen antivehicle of als iemand zich achter een muur verstopt.
Mijn favoriete wapen op het moment is de Scar-L met 4x zoom, ja klinkt vreemd maar probeer het eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.I.N.G
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
M2M schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:18:
[...]

Ik ben het niet met je eens dat snipers niks nuttigs doen voor hun team want zoals AvanCade al zei pakken ze andere snipers en dat zorgt ervoor dat snipers meer elkaar zoeken dan de rest en ze kunnen meehelpen de mcom stations vrij te houden.

Maar ik ben het wel met je eens dat sommige snipers niks nuttigs doen omdat ze zoals je al zegt hun kill/death ratio hoog willen houden door zo min mogelijk dood proberen te gaan, ook helpt het niet als je moet verdedigen en je halve team is sniper.

Ik ben zelf ook graag een sniper maar ik pas me eigen altijd aan aan mijn team en mijn tegenstanders want soms kan ik als sniper niet veel doen en dan kies ik gewoon een andere kit. Sommige mensen zijn daarintegen altijd sniper want dat kun je zien omdat ze bijv. rank 6 hebben en ook al de m95 hebben.
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.